11.11.2023
Kategorie: Multikulturní soužití

Musíme skoncovat s islámem

Sdílejte článek:

JEAN LUIS CHOLLET

Na Západě jsme nyní dosáhli bodu, odkud není návratu. Pochopte, že všechny pokusy o začlenění velké většiny muslimů do sociální a politické organizace našich západních společností jsou definitivně odsouzeny k nezdaru. Jak vidíme, a není třeba zde opakovat současnou situaci, teroristických činů bylo v posledních letech nespočet a samotná struktura naší společnosti byla otřesena.

Tváří v tvář tomuto pozorování, které je každým dnem stále zřejmější, by bylo pro naši zemi a pro naši společnost nezbytné skoncovat se vzestupem islámu, který již ani neskrývá své agresivní záměry vůči nám. Strašlivé události, které uvrhly Izrael do smutku v hloubi našich svobodných a civilizovaných srdcí a svědomí, právě zazvonily umíráčkem pokojnému vnímání budoucího “soužití”, které se nesmí stát, které se nemůže stát. Zvěrstva a barbarství, které plodí toto zlo, mají svůj původ: uctívání Alláha; v náboženství, které již neskrývá svůj hegemonický záměr uspokojit svět pod vládou recitace Koránu, která nepřipouští žádný výklad ani toleranci.
.
Samozřejmě, že naše srdce a naše mysl nám zakazují radovat se ze smrti civilistů, kterou izraelská reakce způsobí, ale nakonec se tito divocí a krvežízniví teroristé, kteří tvrdí, že jsou Alláhovými bohy, skutečně narodili rodičům, mají bratry, sestry, blízkou rodinu, která by se jim mohla, kdyby jim nebylo cizí tolik rozumu, narodit. dát jim zárodky civilizovanějšího boje za prosazení jejich věci.
.
Zdá se, že tomu tak není… Pokud jde o Gazu, průzkum z června 2023, který provedl Khalil Shikaki, profesor politologie a ředitel Palestinského centra pro výzkum politiky a průzkumů veřejného mínění, naznačuje, že 79 % Gazanů podporuje ozbrojený odpor proti izraelské okupaci palestinského území. Průzkum provedený Washingtonským institutem v červenci 2023 ukazuje, že pouze 57 % obyvatel Gazy má na Hamás “poněkud pozitivní” názor.
.
Člověk se již může pozastavovat nad pojmem “izraelská okupace” palestinského území. Historie nás v tomto ohledu učí mnoha nejistotám ohledně vlastnictví, které si nárokují muslimové, což by nás vedlo k domněnce, že okupace by mohla být opačná, protože Izrael představuje jehlu v kupce sena arabsko-muslimského světa. Na druhé straně v Evropě, a zejména ve Francii, dnes cítíme tuto okupaci – na svou dobu muslimskou – která, pokud není ozbrojena ve vojenském slova smyslu, nás každým dnem napadá stále více a více svou přítomností, na některých místech vizuální nasycení, neustálé náboženské, kulturní a sociální nároky po celé zemi, vše, co tvoří, Stručně řečeno, substrát společnosti, kterou nám tyto exogenní populace srdce chtějí vnutit.
.
Philippe de Villiers, bývalý ministr a nyní vysoce postavený člen Reconquête, o jehož vlastenecké, kulturní a politické oddanosti naší zemi nelze ani na okamžik pochybovat, hovoří o “umírněných muslimech”. Možná by bylo přesnější mluvit o “spících muslimech”, protože nevíme, na jakou stranu by se jejich umírněnost v islámu přiklonila, kdyby se v naší zemi chopila moci muslimská většina; Položit otázku neznamená na ni odpovědět, ale víra v islám je často silnější než rozum. Je pravděpodobné, že v tomto případě by se někteří z těchto “umírněných muslimů” spíše připojili ke Koránu, než aby odpadli, což by z nich udělalo “špatné muslimy”, což je zločin, který je v praktikování tohoto náboženství vysoce odsuzován.
.
Podle studie společnosti Fondapol.org došlo od roku 1979 do května 2021 na celém světě k nejméně 48 035 islamistickým útokům. Způsobily smrt nejméně 210 138 lidí. Můžeme také říci, že islamistické útoky do roku 2019 představovaly 18,8 % všech útoků spáchaných na celém světě, ale že jsou zodpovědné za 39,1 % životů ztracených v důsledku terorismu […], dochází k intenzifikaci tohoto násilí a že nejsmrtelnější období je to nedávné. Od roku 2013 se podle našeho názoru islamismus stal hlavní příčinou (63,4 %) úmrtí způsobených terorismem na celém světě. A i když tato studie naznačuje, že většinu obětí islamistického terorismu tvoří muslimové (91,2 %), což může vysvětlovat rozdíly a nedostatek náboženské vyspělosti muslimů, je třeba poznamenat, že nemuslimská frakce představuje 21 000 úmrtí do roku 2021, k čemuž je třeba připočíst mnoho ztracených životů v posledních dvou letech. Podle mezinárodní studie zveřejněné v červnu 2017 byla navíc Francie v té době nejvíce postiženou džihádistickými útoky spáchanými v Evropě a ve Spojených státech od vyhlášení “chalífátu” Islámského státu 29. června 2014.
.
Dnes je tento postřeh umocněn strašlivou tragédií, kterou právě zažil Izrael, kde při tragédii ze 7. října zahynulo více než 1500 obyvatel. A zde stojíme na prahu strašlivého důkazu, nepopiratelných a trvalých, že nenávist, kterou s sebou Korán nese vůči židům a křesťanům a obecněji vůči nemuslimům, se zdá být zakotvena v textech! Navzdory všemu, co lze tu a tam slyšet o dvojím (matoucím?) výkladu čtení určitých veršů a hadísů specifických pro rámec muslimského náboženství, se zdá, že endemická nenávist ke každému tvorovi, který není následovníkem Alláha, je konstantou strašlivě zakotvenou v DNA Koránu, svaté knihy muslimské víry.
.
Jedna miliarda šest set milionů muslimů na světě mlčí tváří v tvář barbarství aktivní menšiny a je překvapivé, že většina “náboženských autorit” ve Francii a ve světě také mlčí, i když se ozvaly některé hlasy, včetně Abdurrahmana Wahida, čtvrtého prezidenta Indonésie (zde), který zdůraznil, že ” Většina muslimů je silně proti násilným činům v jakékoli formě páchaných ve jménu náboženství. Proto je pro nás ranou, když vidíme, že jméno islámu, ‘náboženství míru’, je neustále spojováno s mezinárodním terorismem.” Navzdory tomuto – nesmělému – objasňování je jasné, že drtivá většina mohamedánů na světě má tendenci hlasitě vyjadřovat svou nenávist ke “Kufarům”, židům nebo křesťanům, než aby ukazovala svou ránu tváří v tvář tolika hrůzám…
.
Jiná studie Fondapolu z května 2017 (zde) již ve svém úvodu poznamenala: “projev antisemitských předsudků: je to hlavně kultovní antisemitismus vyplývající z doslovného čtení a interpretace Koránu založené na identitě, nebo kulturní antisemitismus, výsledek nacionalistických nároků, které někdy institucionalizuje země původu od konce koloniální éry? Je to přetrvávání konspiračních předsudků, které vedou k vytváření obrazu nepřítele, Feindbildu, jak byl vymýšlen a instrumentalizován během nacistické éry, kdy byl Žid činěn odpovědným za všechny neduhy společnosti a všechna neštěstí každého jednotlivce? Je to politický antisemitismus, vyjádřený ve jménu panarabismu, jehož je izraelsko-palestinský konflikt úhelným kamenem, nebo je to oživení popírání holokaustu, oživené digitálním aktivismem? »
.
Ve Francii došlo od 7. října k více než 1000 antisemitským činům, říká Gérald Darmanin, jak 5. října poznamenal deník Le Parisien, v části hanebně nazvané “faits divers”; Dodejme, že evropští Židé opět žijí ve strachu, jak tentokrát odhalil deník Le Figaro ze 7. listopadu. Nenecháme se přesvědčit, že za tuto situaci mohou členové Národního sdružení nebo Reconquisty, u nichž někteří, ve vládní většině a na levici, doufají, že jim bude příští neděli zakázán pochod proti antisemitismu! Je to vskutku významný nárůst nenávisti namířené zejména proti Židům, ale také proti všem křesťanům, a to určitou populací, kterou již není třeba jmenovat.
.
Ibn Chaldún (ob. 1406) v často citovaném textu tvrdil, že muslimové, na rozdíl od vyznavačů jiných náboženství, mají “povinnost obrátit svět dobrovolně nebo silou” (Monteil, str. 459-460) (zde). Po válce může podle Koránu imám popravit zajatce, zotročit je nebo je vyměnit za výkupné nebo za muslimské zajatce (47:4). Pak je třeba pochopit, že je to miliarda šest set milionů muslimů, kteří povstali a skandují “Alláhu Akbar” za vrahy Hamásu, kteří pro ně představují předvoj jejich dobývání světa, a ne divokou hordu, kterou je třeba vyhladit.
.
Je to tedy civilizační bitva, která musí být vedena proti stoupencům tohoto náboženství. Ti z nich, kteří nesouhlasí s přikázáními jejich svaté knihy a kteří si přejí žít v míru ve světě míru, sdílení, svornosti a svobody, musí, a to je nezbytné, skoncovat s tímto islámem, který hledá sám sebe mezi válkou a mírem, ale který nás po staletí zvykal na válku. Je to těžká volba, ale nezbytná.
 .
Musíme skoncovat s tímto islámem, který po čtrnáct století nevykazoval žádné známky všeobecného pokroku.
Redakce

Sdílejte článek:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
55 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye:  :good:  :negative:  :scratch:  :wacko:  :yahoo:  B-)  :heart:  :rose:  :-)  :whistle:  :yes:  :cry:  :mail:  :-(  :unsure:  ;-)