4.8.2018
Kategorie: Politika

O sluníčkových představách vývoje

Sdílejte článek:

MARTIN KONVIČKA

Současný vítačsko-neomarxistický mainstream (alias „sluníčka“) zavile odmítá diskutovat praktické budoucí dopady své současné politiky. Všechny historické totality měly pro své poddané nějakou nabídku, nějakou představu budoucího světa. Viz představy rozjásaných mladých dělníků a rolnic v rozkvetlých městech, známé z komunistických i nacistických plakátů. Neomarxisté se vykreslení svých budoucích vizí usilovně brání…

[ad#textova1]

Vládnete-li základními mozkovými funkcemi to je dost zvláštní. Budoucnost se sice přesně předvídat nedá, všichni se však o to snažíme. Známe-li konkrétně v případě islámské migrace některé vstupní parametry systému (např. počty migrujících, uspořádání muslimské rodiny, politické učení islámu, a proti tomu třeba rodinnou a vzdělávací politiku západních zemí), můžeme spolehlivě vyloučit některé možnosti vývoje a aspoň odhadnout ty pravděpodobné. V dobách, kdy ještě byla se sluníčky možná jakási diskuse – přibližně léta 2008-2014 – jsem se mnohokrát ptal, jak si představují „soužití“ v zemi, kde je řekněme 10 procent mohamedánů a 30 procent mohamedánů mezi mládeži, ti dodržují islámský sňatkový apartheid, skoro nepřispívají do veřejných rozpočtů a programově zneužívají liberální zákony. Nikdy jsem nenarazil na odpověď, ba ani na její náznak. Až před pár dny… Následuje přepsaná diskuse z twitteru, kterou níže okomentuji. Týkala se (to ale není podstatné) české muslimky, která se veřejně chlubí šátkem coby „vyjádřením identity“.

Sluníčko. Budete podle jedne zhrzele soudit vsechny. Mam známou, co si vzala muslima je s muslimem naprosto spokojena, stejne jako jsme s nima v pohode my. Dalsiho muslima jsme meli za souseda, ten prisel z jugoslavie a taky naprosto v pohode. Ziji si svuj normalni zivot v souladu s nasim.

Martin Konvička. Kolik znáte muslimek, které si vzaly nemuslima?

Sluníčko. Chcete jim vnucovat náš svět? Jsou k tomu tak vychovane, stejne jsou nektere nase deti vedeny k tomu, aby se stranily romum, cernochum pak to v nich zustane i v dospelosti. To ze si nase holky berou muslimy, je jejich vule, stejne jako jejich volba zvolit mezi virou a muzem.

Martin Konvička. ‏A je možná “integrace”, nebo jakékoli spolužití, když sňatečnost míří jen jedním směrem? Není … ledaže by nějaké nespecifické procento domácí populace zvolilo dobrovolný celibát, kastraci, nebo zteplání. (dovoz nevěst z Filipín problém neřeší, jen šíří dál a eskaluje)

Martin Konvička. … a já sice CHÁPU, že partička absolventů něčeho humanitního zvolila ten celibát, ale to nic nemění na tom, že ta druhá partička – řekněme zdraví chlapi – svoji “politicky-evoluční smrt” prostě nepřijmou. No a bude se věšet. Nechválím, nehrozím, jen říkám, co bude.

Sluníčko. Jste dost vzdelany, obdaren i dostatkem fantazie na to, abyste vymyslel i jiny evoluční scénář, než tento pesimistický.

Martin Konvička. ‏Vám přijde pesimistický? Nedivím se.

Sluníčko. Nesouhlasim s nim, napada mne naprosto jina vyvojova linie. Tohle je jen vase predstsva jak to dopadne.

Martin Konvička. ‏ Tak sem s ní! Když vás jen “napadá”, je to k ničemu. (Nikdy jsem od nikoho z druhé strany žádnou prognózu vývoje neslyšel, budete první.)

Jak asi správně odhadnete – už se neozval. 

Všimněte si: Ten člověk nepopírá islámský sňatkový apartheid, tj., že muslim je chválen, pokud „k nim“ získá nemuslimku, kdežto muslimce hrozí za vztah s nemuslimem tragické konce. Ví, že když k tomu připočteme polygamii, dostaneme vzestupnou spirálu islámské porodnosti. (Mohamedán si může namluvit nemuslimku a navíc dovézt rodilou muslimku z rodné vlasti – v západní Evropě běžná praxe, hrazená domorodými plátci daní.) Dokonce snad i připouští, že pokud se ženy z domácí kultury zvolna integrují do kultury přistěhovalecké, ale ne naopak, bude časem část domorodých mužů „na ocet“. Jediné, s čím „nesouhlasí“, je, že to tak domorodí muži nenechají.

A protože jsem z něj nic víc nedostal, zkusím ty „jiné vývojové linie“ domyslet za něj. A vlastně za všechna ostatní sluníčka. 

1. Předem můžeme vyloučit linii „kulturní návyky mohamedánů zlomíme tvrdou silou sekulárního státu“ (převýchovou, potíráním projevů šárie atd.), protože k něčemu takovému by potřeboval kultivovat, a nikoli omezovat, militantní chlapáctví evropských domorodců – potenciálních policistů, vojáků a podobně.

2. Totéž platí pro scénář „budou žít ve střežených ghettech, dřít na nás domorodce a jinak si žít po svém“, který jsem slyšel (coby soukromý pohled na věc) od jednoho navenek „tolerantního“ akademika. Existence armád otroků by si vyžádala ještě mohutnější silové složky, lidé z ghett by se dál zvesela množili – a jednoho dne by si přišli „pro své“ do střežených sídlišť domorodých lepších lidí.

3. Varianta „islám použijeme k vybití naší vlastní lůzy, a on nás pak nechá na pokoji“ je u sluníček vcelku představitelná, když uvážíme, jak strašně nenávidí cokoli spojeného s „voliči Zeman“, „xenofoby“, „Čecháčky“ a podobně. (Nepochybuji, že nadávku podobnou našemu „Čecháčkovi“ mají pro své odpůrce i sluníčka francouzská, německá, švédská, řecká…). Jenže naráží na stejné problémy, jako varianta předchozí. Kdo by – bez domorodých nižších tříd – naše elitní sluníčka živil? Mohamedáni stěží, zejména když nebude nikdo, kdo by je k tomu donutil.

4. Vyloučit můžeme i scénář, „dostaneme je na naši stranu příkladem a láskou“. I integrace po dobrém, třeba skrz křesťanskou misii, genderovou propagandu nebo sladké sluníčkové „lidičkování“ je svým způsobem „vnucování našeho světa“, a to ten člověk výslovně nechce.

5. Pak tu je varianta, „dříve nebo později přejdeme i my na islám, a rádi“. Má dvě podvarianty – první obdivuje islámský způsob života v jeho tradicionalistické podobě (kvůli „zkrocení žen“, patriarchální rodině, solidaritě mezi muži atd.) a dotyční nejspíš předpokládají, že po konverzi se toho všeho dostane i jim. Druhá chce na islámu vidět hodnoty, které mu občas přisuzuje sluníčková propaganda – třeba „sociální aspekty“, „skromnost“ nebo „rodinné hodnoty“ – a doufá v jakousi liberálně-islámskou syntézu. Jenže v obou případech nedává smysl, proč by dotyčná sluníčka s konverzí vyčkávala. Je-li islám především mačovskou sektou, bude v něm nutně platit, že kdo dřív přijde, ten dřív bere. Ranní konvertité slíznou smetanu, pozdní oportunisté zapláčou. Kdyby naopak byl zajímavou alternativou, zas bude platit, že zevnitř ji usměrníte spíše, než zvenku.

6. Konečně tu je varianta, „cosi radikálně nového, i kdyby to mělo znamenat mou evoluční smrt“.  Zejména to, jak sluníčka své plány a sny tají, naznačuje, že budeme blízko pravdy. Islámská dominance – vyřazení domorodého muže ze hry – přece může být skvělou výmluvou, proč nezakládat rodinu, neplánovat budoucnost, nepřijímat odpovědnost za svůj život. Vše může být posíleno propagandou, podle níž je vše autenticky západní špatné, jakož i stykem se sluníčkovými slečnami, které sluníčkové samečky pro jejich „měkkost“ odmítají. Chudák sluníčkový „muž“ pak nejspíš vnímá svou evoluční zkázu jako správnou, vysvobozující. Scénář, v němž jsou domorodí evropští muži zotročeni, kastrováni nebo proměněni v trans- a homo- otroky, není v rozporu s islámským učením. Korán slibuje islámským bojovníkům nejen laňooké panny, ale i „chlapce perlám podobné“. Naopak je ve shodě se současnou „gender“ propagandou, jež mladým generacím servíruje tradiční mužnost jako cosi nepatřičného – pokud se jedná o bělochy. Opravdu si lze představit, že přešlechtěný bílý intelektuál, týpek mající z mužské role obavu, raději sáhne po jakékoli alternativě … zejména pak v případě, že se tím může pomstít rodičům, kterým nikdy neodpustil své nedostatky. 

Pakliže Vám poslední varianta přijde bizarní, pak nejste sluníčkový intelektuál. Pokud jím náhodou jste a přijde Vám bizarní, pak safra: PROČ VAŠI PŘEDSTAVU SOUŽITÍ S ISLÁMEM TAK TAJÍTE?

[ad#pp-clanek-ctverec]

Autor: Martin Konvička

konvička-portrét-titulka

Redakce
Sledujte PP

Sdílejte článek:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (32 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...