Je chřipka “nemoc”? Existuje COVID-19?
ANTIVIRUS
Když v březnu 2020 všem hráblo, vyhlásila se panda, začaly lockdowny, a zaměstnavatelé dostali nakázáno poslat nás na home office, protože pět lidí v ČR mělo chřipku, stala se zvláštní věc. Někteří z nás, místo aby se zavřeli ve sklepě a oddávali se paranoidnímu strachu ze zjevně falešný hrozby, využili toho, že na home office nebylo tolik práce, k tomu, že jsme ten COVID podvod (alias Convid – “con” = podvod) začali zkoumat ze všech stran.
To, že se nebezpečí značně přehánělo, bylo očividný od začátku. To, že šlo mnohem víc o moc než o nemoc, bylo taky evidentní hned. Při brutálně přehnanej a nelogickej reakci všech vlád bylo těžký si toho nevšimnout. Proto se rychle zažil termín COVID-1984 – ta Orwelliáda byla hmatatelná.
Že vlády, za pomoci masmédií, o všem lhaly jako obvykle, nikoho nepřekvapilo. Když ale badatelé šli víc do hloubky, narazili na známky toho, že celá mikrobiální teorie (germ theory) je silně podezřelá. Nebyla to nová myšlenka, jen převážně “pozapomenutá”. Takže jsme znovuobjevili a přečetli si knihy Béchamp or Pasteur?, The Persecution and Trial of Gaston Naessens, The Poisoned Needle, Virus Mania (teď už k dispozici i v češtině) a další.
Hned při prvním lockdownu o tom všem začal nahlas mluvit Dr. Andy Kaufman a přidávali se další. Ukázalo se, že císař nemá hadry a celá mikrobiální teorie je slátanina bez reálnýho základu. Nejen, že důkaz, že nějakej virus způsobuje nějakou nemoc, neni nikde k nalezení, ale naopak je očividný, že to tak prostě neni. Což paradoxně dokazuje i oficiální narativ Convidu, kterej tvrdí, že můžete mít C19 a nemít žádný symptomy, což je na 100% v rozporu s mikrobiální teorií. Buď to způsobuje nemoc, a teda jste nemocní, anebo jste zdraví a tu nemoc to nezpůsobuje. Je zvláštní, jak tahle očividná nesrovnalost většinu populace míjí dodnes.
Co ty “nemoci” způsobuje?
Když ta chřipka neni z viru, tak z čeho? V první řadě, ona to ve skutečnosti neni “nemoc” v pravym slova smyslu. Je to naopak proces, kterym se tělo uzdravuje. Nanejvejš by se dalo říct, že je to poslední stádium nemoci – uzdravení. Z čeho? Z nahromaděný toxicity v těle.
Na toxicitu se můžeme dívat jako na cokoliv, co v našem těle narušuje nebo poškozuje správnou funkci buněk, nebo je přímo zabíjí. Zdrojem toxicity může bejt znečistění vzduchu, vody, čehokoliv, co se nakonec dostane do váma preferovanejch (p)otravin, ale třeba i elektromagnetický záření různejch frekvencí (WiFi, mobily), který poškozuje buňky. Patří sem samozřejmě prvky jako hliník, rtuť, azbest, fluor, a podobně.
Toxicita je kumulativní. To znamená, že ačkoliv tělo se do jistý míry dokáže zbavovat toxinů “za chodu”, tak když jich přibejvá rychlejc, než je to tělo stíhá vylučovat, toxicita narůstá. Což je bohužel v dnešní době u většiny lidí normál, obzvlášť v kombinaci s všudypřítomnym stresem, kterej má na tělo podobnej účinek jako toxicita.
Co se děje při “chřipce” a podobnejch “nemocech” je to, že tělo spustí mechanismy, kterejma se vyloučí toxiny ve větším množství. Když se toho nahromadí víc, tělo zabrání dalšímu zvyšování toxicity (což by vedlo k větším a větším problémům) tim, že se za cenu dočasnýho nepohodlí těch akumulovanejch sraček zbaví. Něco jako, “Teď to bude chvíli bolet, ale tohle svinstvo musí pryč!”
Když se nad tim zamyslíme, je to naprosto logický. Průběžně za chodu tělo detoxikuje tak, aby to nenarušovalo normální život, neboli “přiměřeně”. Přitom ale může toxicita narůstat, a pokud by takhle narůstala donekonečna, dřív nebo pozdějc to bude průser, ze kterýho se to tělo už nemusí vyhrabat. Takže dává perfektní smysl, že má tělo k dispozici nějakej mechanismus, kterym krátkodobě nastolí intenzivnější detox, což ale samozřejmě na tu dobu zatíží to tělo trochu víc, než je obvyklý.
Toxiny jsou vylučovaný kašláním, kejcháním, smrkáním, pocením, stejně jako v moči a stolici. Prostě všema způsobama, jakejma se daj mrňavý věcičky vyšťouchat z těla ven. Z čehož je taky patrný, proč symptomy tohodle procesu jsou takový, jaký jsou. Nejsou to symptomy “nemoci”, ale symptomy vylučování věcí z těla ven. Věcí, co tam nechceme.
Je teda nesmysl dívat se na tenhle detoxikační proces jako na “nemoc” a pokoušet se to “léčit”. Jelikož západní medicína je mírně dementní, pod pojmem “léčení” se skrejvá převážně “zabraňování projevům symptomů”, často bez jakýhokoliv chápání skutečnejch příčin nebo i toho, co se vůbec děje. Na chřipce to jasně vidíme. Když se ve vás hromadí toxiny, neboli si ničíte zdraví, podle doktora jste zdraví. Když začne detox, čimž se tělo uzdravuje, podle doktora jste nemocní. Všechno obráceně. Co doktrol udělá? Pokusí se to uzdravování zastavit nebo aspoň zpomalit.
Součástí tohoto uzdravovacího procesu bejvá třeba horečka. Horečka jednak způsobuje to pocení, což je jedna z metod vylučování, ale má i další funkce a je známkou toho, že to tělo pracuje. Že něco dělá. A protože lidský tělo neni blbý jako většina doktorů, dělá něco užitečnýho. Proto ta největší hovadina je mu v tom bránit. Pokoušet se srazit horečku je podobná blbost jako neustále strhávat strup v domění, že strup je nemoc, který je třeba se zbavit. Naštěstí doktoři kupodivu aspoň pochopili, jak funfujou strupy.
Stejně tak je v drtivej většině případů nesmysl cpát do lidí antibiotika (v překladu: proti životu). Bakterie přítomný v průběhu detoxu jsou tam proto, že požíraj mrtvý buňky, neboli odklízí tkáň odumřelou v důsledku detoxu. Nijak neškodí živejm buňkám. Maj tam užitečnou funkci, stejně jako horečka, takže likvidovat je antibiotikama je kontraproduktivní, nemluvě o tom, že to svinstvo zabíjí všechno, včetně třeba bakterií v trávicí soustavě, který tam potřebujete.
Srážení horečky a antibiotika teda zpomalujou ten proces léčení, což je v drtivej většině případů nesmyslný počínání. Může to mít nicméně účel u slabších a nemocnějších lidí – tj. těch, co jsou v horším stavu než ostatní – protože příliš intenzivní detox může tomu tělu způsobit takovou zátěž, že starý a slabý tělo by to nevydrželo. Takže se ten proces zpomalí, uzdravení místo tejdne bude trvat třeba měsíc, ale nebude to tak drastický, aby to toho člověka položilo permanentně. Většina lidí řekněme do 50 let ale chřipku zvládne v pohodě bez stupidních zásahů doktorů.
Už před mnoha lety jsem si všiml, že zatímco “léčba” chřipky doktorem trvá kolem tejdne, tak když jsem k těm doktorům přestal chodit, trvání chřipky se snížilo na 3-4 dny (a to jsem to obvykle ještě sabotoval chozením do práce, neboť pro neschopenku bych musel jít k těm ichtylům doktorům). Neboli termín “léčba” tu signalizuje naprostý nepochopení situace. Jediný z toho, co vám doktor doporučí, co ve skutečnosti podporuje to léčení, je odpočívání.
Logickym symptomem detoxu je únava. Jak naznačuje třeba ta horečka, tělo pracuje na plný obrátky a dělá věci, který obvykle nedělá. Což nevyhnutelně povede k únavě. Z toho důvodu se taky při chřipkách nemá zbytečně jíst. Při jídle musí tělo přednostně přesměrovat energii na trávení, čímž se opět narušuje a zpomaluje proces uzdravení. To, že při chřipkách člověk nemá hlad nebo chuť na jídlo, neni náhoda. To tělo ví, co a proč dělá. Narozdíl od doktorů. Představa, že musíte jíst, abyste měli sílu s tim “bojovat”, je opět úplně pomatená a svědčí o nepochopení toho, co se děje.
Existuje COVID-19?
Jelikož chřipka je ve skutečnosti detox a ne nemoc, dá se předpokládat, že s C19, kterej se od toho nijak evidentně neliší, je to stejný. Jediný, čím se tu identifikoval C19, byly PCR testy. O těch víme, že jsou totální podvod a nemůžou zjistit, jestli je někdo nemocnej, i kdyby nemoci opravdu způsobovaly viry. Když ale víme, že ten moribundus, kterej prej způsobuje C19, nikdy nikdo neizoloval, a tudíž PCR test hledá něco, co někdo vytvořil na počítači pomocí voodoo, je jasný, že tahle identifikace C19 je naprosto fiktivní.
Jak jinak bysme teda měli poznat, co je jaká nemoc? Co je chřipka? Co je Convid? Normálně se nemoci identifikujou podle symptomů. Jenže tady máme trochu problém, že? Jak poznáme C19 podle symptomů? Je to trochu podobný identifikaci nacistů.
Symptomy C19 se překrejvaj nejen s chřipkou, tedy detoxikací těla, ale i s desítkama dalších nemocí, fiktivních i reálnejch (a kromě toho s “vedlejšíma” účinkama vakcín). Oficiální seznam symptomů C19 obsahuje prakticky cokoliv, co vám kdy může bejt, a tyto symptomy můžete mít v jakejkoliv kombinaci, což bez PCR testu činí C19 nerozeznatelnej od hodně velký spousty dalších věcí. A jelikož sdílí i “žádný symptomy” se zdravím, vejde se do fiktivní škatulky COVID-19 opravdu cokoliv, or perfektního zdraví až po smrt.
Na bázi čeho můžeme teda tvrdit, že C19 vůbec existuje? PCR testy detekujou “C19”, protože to je jedniný, co hledaj. Víme ale, že kdyby se přes PCR testovalo 20 jinejch nemocí, našlo by se 20 jinejch nemocí, takže PCR test nám říká jen to, co mu nařídíme, aby nám říkal. K tomu je tady ten neskutečně blbej vtip, že v průběhu Convid pandy “zmizela” chřipka. Ano, zmizela chřipka a místo ní se objevila jiná nemoc, která má úplně stejný symptomy, ale je to opravdu jiná nemoc, protože jsme ji testovali nefunkčním PCR testem na tu nemoc, zatimco jsme nikoho netestovali nefunkčním PCR testem na chřipku. V tom, kterej nesmyslnej test použít, je celá ta věda.
Skutečnost je taková, že chřipka nebo nachlazení nejsou nemoci, ale detoxikace organismu, a COVID-19 je to samý v bledě modrym. C19 jako samostatná, jasně identifikovatelná nemoc, prostě neexistuje. Neni na něm absolutně nic specifickýho. A detoxikace neni způsobená žádnym virem, ale je to logickej a přirozenej výsledek stresovýho života v toxickym prostředí, konzumace toxickejch potravin, a vystavování se škodlivýmu EM záření prakticky 24/7.
Kromě odkazu výše na křest českýho překladu knihy Virová Mánie, kde autoři knihy přes 3 hodiny odpovídaj na zajímavý otázky, jsem nedávno dával na BitchOut i přednášku spolku Resetheus v podání Kamaly Vratké pilíře pandemické příšery. Je to dohromady 6 hodin, ale pro ty, kdo ještě s tématem nesmyslnosti virologie nejsou dostatečně obeznámeni, vřele doporučuju si na to ten čas někdy udělat.
Příště si povíme o tom, jak (ne)funguje “nákaza”.
- Vyhraje Ukrajina válku? - 15.10.2024
- Šíp nebo Moravec, toť otázka zcela nehamletovská! - 15.10.2024
- Zmizíš a budeš zmizelej - 15.10.2024
Pouštíte se autore, vy odborníku na lékařskou vědu, na moc tenký led a některá tvrzení, jako např. že chřipka je detox organismu jsou nikoliv legrační, ale doslova směšná! Viry samozřejmě existují a dost toho má věda do velké hloubky probádané. Zaleťte si např. do Indie, nechte se tam pokousat některým toulavým psem, tam totiž jich má 50% vzteklinu a to je zcela jistě virová záležitost a pak nám o detoxikaci organismu vyprávějte! Ale pospěšte si, do pár měsíců budete v penálu! Samozřejmě v kontextu toho co bylo napsáno máte pravdu, šlo a jde tady o velký podvod špiček jistých skupin lidí co vlastní západní farmacii a posléze všech těch do toho procesu přes peníze vtažených lidí……politici, média, farmacie a doktoři na mnoha úrovních. A ti, co tohle všechno vymysleli a zorganizovali, se notně bavili a zřejmě chechtali. On ten záměr jim vyšel. A ani jim nešlo o peníze, ty si mohou vyrobit na serverech jejich bank! Např. majitelé firmy FED jsou stejní s těmi co vlastní gigantické firmy jako je BlackRock, Vanguard nebo State Street a pod ně spadá hned 12 největších farmaceutických firem na světě! To jsou nahodičky, že? Tady jim šlo úplně o něco jiného, tady šlo o snížení populace lidí na světě, díky vynucované vakcinací sračkami mRNA! A naočkováno bylo na planetě 4,6 mld. lidí! To bude za čas mrtvolek a zdravotně postižených.
A jak to všechno bylo?
Jednoznačně tady někdo záměrně změnil vnitřní schéma základu jistého nakombinovaného vybraného p viru, který byl v chemických laboratořích vyvinut, ten virus, co mu říkali covid-19, ten zde určitě nějakým způsobem chvilku existoval a dostal se na veřejnost, nicméně oni se chopili pak PCR a antigenních testů jako nástroje identifikace lidí nákazou virem C-19 a rázem dostali hrozivé množství údajně infikovaných lidí! A to byla dělostřelecká příprava na naočkování co největšího počtu naivních důvěřivých lidí! A bohužel testy zjišťovaly to co oni potřebovali. A všimneme si, do té doby každoroční vlny chřipek, ale třeba nákazy chlamydiemi (myslím ty plicní) zcela vymizely a byl tu jen a jen covid-19! To, že tady něco něco bylo, jako virus C19, bylo resp. to byla upravená chřipka, to zde určitě bylo. Sám jsem to osobně poznal a po zhruba 30 letech dostal náklad, že jsem málem na to zašel. Jen jsem si naštěstí uměl sám poradit díky tomu, že jsem měl na tento sajrajt osvědčené a funkční prostředky jako ivermectin, ale ne jen ten. Jiní to štěstí neměli, nicméně vím o lidech co umřeli resp. o těch co mají dnes velké zdravotní potíže…… jenže je tam něco jiného společného, všichni totiž jsou resp. byli očkovaní tím sajrajtem mRNA. A to je už pak o něčem jiném!
Takže ten virus C19 tady byl, ale díky tomu, že tento typ virusu velmi rychle mutuje do jiných méně škodlivých variant, tak samozřejmě za čas přestal být nebezpečný. Ale to jim stačilo, aby totálně zpitomněli širokou veřejnost a naočkovali snad pomalu i mrtvé! Na nejvyšší úrovni u těch co to vymysleli a zorganizovali ani o prachy nešlo, o ty šlo dole na nižších úrovních. A s tím určitě ty špičky lumpů počítaly, s lidskou hamižností, kdy na to všichni ti Babišové, Primulové a podobní naskočili. A nejen u nás! Prachy to všechno tlačily! A zřejmě tady šlo i o jiné věci, např. náhlé zadlužení celé řady států, kam spolehlivě nyní patříme u my Česko! A zase, u koho se všechny tyto státy zadlužily a zadlužují? Nejsou to zase ti stejní, co emitují fiat penize ničím cenným nekryté, na serverech právě jejich bank!? Odpověď je zcela jistá….ano, jsou to ti stejní!
A nyní oni už zase pokročili, nyní se vrhli na energie a to bude další darda pro masy lidí a zadlužené státy!
Člověče, tys měl radit husákovi, když máš ty viry doma ve flaškách srovnaný podle velikosti, z tebe má gatesů bill velkou radost,
tolik “moudrosti” a bude ti k ničemu
Debile!
Koukám, že máš všechno malé, rozum, vzdělání a zřejmě i ptáka voklobáka.
“Viry” neexistují a “virologie” je pavěda.
https://www.matrix-2001.cz/clanek/pravda-o-nakaze-zkoumani-teorii-o-tom-jak-se-siri-nemoci-12512
https://odysee.com/@daadulka:5/virotologicka-cirkev:1?r=4QCyxXN9w1ZRWDjZU2vWWfPqR5jGhhiA
Súhlasím s Vaším komentárom ohľadne autora, že sa púšťa na “tenký ľad”. Je určite pravda, že nie je potreba užívať lieky na kadejakú “rýmičku”, ale je nutné podotknúť, že práve antibiotika hodne pomohli modernému svetu zbaviť sa závažných nákaz. Existuje mnoho baktérií, kde bez pomocí antibiotik by človek prakticky 100%ne zomrel (napr. septický šok, streptokoková meningitída, niektoré akútne záněty u detí a pod.,). Takisto TBC v minulosti, ak ju človek prekonal, skončila minimálne zjazvením plic, ev. i iných orgánov s problémami do konca (často skráteného) života. Dnes vhodne zvolenou kombináciou antibiotík nemocného vyliečite.
Áno, u vírusov je to trošku komplikovanejšie, ale tvrdiť, že neexistujú, je podľa mňa hodne diskutabilné tvrdenie. Mám rada autorové články, ale u týchto “vírusových” som si nie istá, či je to téma preňho vhodná…
Nicméně dost na hovno je, když antibiotikum má víc vedlejších účinků a v důsledku horších jak nemoc sama a nebo aby byla veliká prdel pro malý králíčky, má vedlejší účinky shodný s příznaky nemoci kterou má léčit! (jenže málo kdo čte příbalový letáky, že)
Před nedávnem jsem dostal na zánět průdušek Klacid a mužu říct že takový svinstvo jsem ještě nebral a vedlejší účinky doznívaly ještě snad tři dny.
Nota bene: víte vy na co jste alergičtí? Obyčejně se na to přijde až vás tím málem přizabijí, že… Mimochodem těch vedlejších účinků je už tolik, že se divim že to výrobce netiskne na přiloženou špuli hajzlpapíru nebo něco ve stylu “dejte mi pětkrát Rudý Právo”!
Vacsina pribalovych letakov je iba kvoli ochrane pred pravnikmi a nie je pravda, ze ochorenie je menej zavazne ako liecba antibiotikmi…. Autor rozprava o niečom comu nerozumie a cely clanok posobi dojmom akoby ho pisal absolutny amater (co asi aj je). P. S. Mam svoj nazor na cele dianie okolo covidu, o tom sa neccem hadat, ale aby niekto spochybnoval existenciu pacientov a tvrdil mi, ze ti pacienti sa ku nam na ventioator dostali preto, ze ich liecime……. (nie, keby nepotrebovali ventilator, tak ku nam nepridu, a kazdeho, kto nepotreboval taku intenz liecbu sme s radostou odmietli) Dost vela ludi tomu uverilo (vasim hlupostiam) a skutocne odmietali hospitalizaciu a ked sa neskoro dostali ku nam, tak ten “vas detox“ ich rychlo zabil (do jedneho dna, takze sme im nic nestihli davat dlhodobo)
Napríklad môj brat sa na ventilátor dostal preto, že v nemocnici po týždni liečby “vírusového” zápalu pľúc schytal bakteriálnu nákazu. A presne na to zomrela väčšina z tých, čo sa dostali do nemocnice na pľúcny ventilátor, použitie ktorého už potom neodporúčala ani WHO a v zahraničí ho po pár mesiacovh prestali používať narozdiel od slovenských “odborníkov”. Reč nie je o viachladinovej pľúcnej ventilácii.
No, ona to jen obyčejná chřipka nebyla, protože jsem ztratil na dva dny čich a to je známka, že to svinstvo napadá i nervovou soustavu, jo jinak to asi mělo dodělávat jen ty co maj nějakej těžkej problém a hodně starý, na základě paniky přes injekce dorazit zbytek.
Ale prd! Ja cich ztracim na tri! dny pokazde, kdyz mam rymu. Odjakziva.
.. Rýma je hnus, při ní čichem člověk nerozená ho*no od hašlerky..
Měl jsem v životě mnoho chripek a daleko horším průběhem-než covid, ale čich a změněnou chuť nikdy, a moje baba to měla ještě delší čas, naštěstí jsme měli z Polska léky, který tady ty svině zaprodaný prodávaj jen na predpis. Asi bychom to nechytil a ženská dělá ve školce a to byla hold nálož
Presne. Tohle mi trvalo tri dny, nejvyssi teplota 38.5, a to jeden den, pak 37.
Prava chripka trvala dva tydny a byla jsem v totalnim komatu. Celou dobu ctyricitky, porad jsem spala, omdlivala jsem.
máte pravdu. V tomto případě to bylo ale malinko jiné. Ztratila jsem čich asi na měsíc, bez jiných příznaků, tj i bez rýmy. Nebylo mi nic jiného a ani jsem nikoho v mem okolí nenakazila. Rok poté jsem ze zvědavosti zkusila test na protilátky a i po té době vysoká hladina. Nevím jakým způsobem všechny tyhle testy probíhají, ale chřipku jako takovou jsem neprodělala snad nikdy, takže na tu to vyjit nemohlo. Hrají s námi hezké hry
Presne. Nielen “lekári” ale aj plno vymletých ľudí za 2 roky zabudlo, čo je nádcha či chrípka. A strata čuchu či chuti pri respiračnom ochorení nie je neurologický problém.
https://nastub.cz/w/fM4XMpcGipK28afWWrJiRU
https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/pravdaovode-12:1
Myslím, že idioti z politiků, kteří se nechali skutečně a ne jen proklamativně opíchat, začnou na podzim poměrně viditelně odpada jako ten starosta. Samozřejmě to nebude souviset vůbec s ničím. Efekt toho lektvaru bude markantní právě u mediálně známých osob, ať už z šoubyznysu, z politiky nebo sportu. Dost těžko utajit smrt nebo vážnou nemoc u tak profláklých osob.
Sice už na nás chystají další “poddruhy” covidu, ale pochybuju, že se ještě někdo na ten opich chytne.
Každý zná ze svého okolí už plno lidí, kteří na něj dojeli. Problém je, že minimálně dva (negativní vliv na organismus má i jeden) už mají dvě třetiny Čechů a to je podle nemainstreamových vědců smrtící.
Asi se to tu dost vylidní a zbydou jen Ukrajinci .
My ovšem nevíme, co do sebe skutečně nechali píchnout. Klidně to mohl být nějaký vitamín nebo jen fyziologický roztok. Na kameře či fotce se to nepozná.
Sú dosť hlúpi na to, že si dali naozaj pichnúť tú fajzersračku, viď štetka čaputová či remišová, obe po troch opichaniach a s covidom, choré, a nie ľahko.
Jinak máte samozřejmě pravdu. Budou muset vymyslet něco, aby jim významné osoby (politici, umělci a sportovci) nepadali jak hrušky, protože medializace případů známých osob by pro ně mohla být lehce nepříjemná.
Je hóóódně naivní myslet si, že sereblity si ten jed nechali píchnout. Viz. skandál ve Španělích.
A pokud nechali, tak jen ty nejpitomější jako hanička písnička.
Co se delo ve Spanelsku?
Co se delo ve Spanelsku?
Myslím, že hodně lidem už je divné, jak kapou známí herci, sportovci, kteří byli opíchaní. Vzpomeňme Lasicu, ten umřel náhle na jevišti, Libuška Šafránková-také náhle a další. A každý má v okolí náhle zemřelé po vpichu toho sajrajtu. Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím, že si i p. Zagorová odstřelila tím americkým sajrajtem pracně budovanou imunitu po leukemii a nespíš bude další. Moje známá si nechala opíchat děti: kluk 15 let – od 3. pichu/únor/ po 14 dnech horečky, oteklé uzliny na krku, podpaží, třísla, dodnes má teploty a je mu blbě, holka psychické problémy…stojí to za to?
Najnovšie ten Bíber s fajzerúsmevom.
Zdá se, že největším problémem zůstává, že se celosvětově dala veřejnost obalamutit neslýchanou politizací problému a že nebyla dána možnost skutečným odborníkům celou podvodnou akci vyhodnotit. Na základě takového vyhodnocení by už mohly dávno “padat hlavy” a nic se neděje. Místo toho si organizátoři přepočítávají grošíky a nerušeně se mohou připravovat na pokračování.
Je to pravda. Nicméně zásadně důležitý je fakt, že už podstatná část lidí prokoukla, že šlo o šarádu. Ano, pokusí se pokračovat, ale tak jednoduché to mít nebudou. To hova.do Gates to už řekl naplno – čeká nás mnohem horší pandemie. Jak to? On to ví předem? Jasně – leda že by v tom byl zainteresován a měl někde připravené další “viry” a “vakcíny”… Všechno to jen směřuje k dalším omezením a podmaněním.
Kovid je samozřejmě chřipka. Když chřipku neléčíte a čekáte marně v horečkách na předpis od lékaře-a ten vás nechce ani vidět a který má zakázáno vás léčit, dopracujete se k pořádnému zápalu plic. A to je právě ten COVID.
A pak vám ještě strčí do průdušek hadici z nějaké mašiny, kterou většinou ani neumí správně nastavit a ty silikonové hadice, v rozporu s předpisy nevyhodí, ale po jakési rádobydesinfekci strčí do dalšího smolaře.
..tož každý ať se zařídí po svém. Já nedodržoval nařízení v souvislosti s covidem, pětkrát jsem byl testován, naposledy to byl krevní testy na protilátky.. a nic. Nechytil jsem to, ač jsem se poctivě snažil, nemocné navštěvoval. Popisované příznaky jsem měl už všechny, s výjimkou ztráty čichu, vyřešeno vždy několika dny klidu, nanejvýš paralen nebo acylpyrin, pitný režim, lehká strava.
Odporně zdráv.. zastřelit za úsvitu!
Netestován, neopíchán. Jinak podobně a chytil to až hodně pozdě. Klasické příznaky, horečky atp. Hned první den jsem nasadil Isoprinosine a po třetím dnu naprosto Ok a bez následných komplikací. Kdyby doktoři léčili, bylo by po plandémii velmi rychle. Nutno připodotknout, že jsem jinak naprosto zdráv, ale mládí mám již opravdu dlouho za sebou.
https://www.badatel.net/spickovy-vedec-varuje-svet-ihned-zastavte-ockovania-proti-covid-19-inak-vypustime-nezvladnutelne-monstrum/
Logika dává když je to neživé tak to paří bez “nožiček do toxikologie a tedy mezi jedy. Ale znám spousty lidí v kterých obživne kdejaká blbost a ty taky na ně nevlezou. Pokud si nedají nášup.
Dobré shrnutí, vidím to podobně.
Na té bizarní “detoxikační” teorii je zajímavé to, jak se hromadění toxinů a následné “detoxikování” velice často synchronizuje u lidí, kteří jsou v kontaktu.
Když bude výše uvedeným způsobem “detoxikovat” (kašlat, kýchat, smrkat, potit se) například manželka doma nebo kolega ve společné kanceláři, tak většinou za pár dní začnu “detoxikovat” taky.
Velice by mě zajímal mechanismus toho přenosu intoxikace a následné detoxikace. Asi nějaký mimosmyslový přenos. Něco jako v té povídce od Woodyho Allena o dvou bratrech-dvojčatech mimosmyslově tak propojených, že když se bratr žijící v Americe umyl, tak byl jeho bratr žijící v Austrálii najednou čistý.
..je-li autor výtvoru pako, pak i jeho výtvor bude téměř jistě pakárnou. A teď si to promítněte pozpátku.. takový myšlenkový palindrom.
Dnes bude opět krásně, já už mám za sebou 50 kilometrů v lese, vyrazil jsem v šest ráno.. a rostou, o když viděno jen tak z bajku.
A zase odborníci na všechno,na válku,nemoci,atd.Vas je škoda na to celodenní cumeni do monitoru a čekání až dojdou prachy z Ruska.
Vážený pane, většinou nepoužívám sprosté formulace, ale jděte do prdele, pa
Jezisi, vy jste debil!
Putin zadnou propagandu na zapade nepotrebuje. Tu obstaraji idioti v Bruselu, kteri jsou tak neschopni, ze lidi vidi na vlastni oci, kam ta jejich stupidita vede.
Proc by za to nekoho platil?!
“Viry” neexistují a virologie je pavěda.
https://www.matrix-2001.cz/clanek/pravda-o-nakaze-zkoumani-teorii-o-tom-jak-se-siri-nemoci-12512
https://odysee.com/@daadulka:5/virotologicka-cirkev:1?r=4QCyxXN9w1ZRWDjZU2vWWfPqR5jGhhiA
kabala měla vybrat lepšího strašáka – smrtící syndrom zpocených genitálií , to by byl balet s plenama nejen na xichtě, ani se nedivím, že se chlámou až slzí, podvodníci Edward Jenner s Pasteurem by se chlámali taky jak kasičky cinkají , jeden větší blb než druhej a inženýři s dochtorama , skoro vládní kvalita
Maximusi, ty jsi mutoval na vola. Ze je cely covid veliky podvod, to uz vedi deti v prvnoi tride. Antibiotika zasadne neberu, jsem neopichany a jsem zdrav, pres mojich 75 let.
Zajímalo, by mě – proč Maximovi nadávate? Vždyť on o tom všem tady psal ještě v dobách , když většina z Vás věděla hovno. Je to velice sečtělí – inteligentní člověk se seriózním projevem, když se zrovna nenechá strhnout vztekem, tímto mu do prdele nelezu, naopak mě štve, že také nečte Bibli, ale to už je každého věc.
Pepo dík, já vím, že jsi slušný člověk a někdy o tom všem hodíme řeč, je toho hodně k debatě….. Hodně jsem změnil pohled na věřící lidi, pár jich znám a byl jsem překvapený, jak se zajímají o to, co se nyní děje a jaký mají přehled.
rád bych byl slušný člověk,ale v nejlepším případě jsem jen obyčejnej.Dík
A obycejny, neznamena slusny?
Je toho hodně co bych měl dělat a nedělám a dost věci zas naopak, ale asi jinak souhlas, jsme jen lidi a jak je v Bibli někde napsáno – nepřesně cituju:nebuď moc spravedlivý – proč bys měl brzy umírat, když máš ještě čas
No zdráv asi nebudeš, možná tak fyzicky když se takhle projevuješ, co hlava, nebolí tě občas? Děláš s tím něco?
Je sranda jak nekdo tvrdi ze neco jak covid neexistuje a pred tim se tvrdilo ze covid, bud to unikl a nebo byl vypusten z labolatore. Takze bud tak, nebo tak.
Videdl nekdo kovida? Nikdo. Videl nekdo pana Boha? Nikdo kdo je pricetny. Jen vypraveci pohadek videli Boha, Alaha, Jehova a Visnu.
Na Olymp, na nebe, na Boha, neverim, kdyz nekdo svet pomlouva, vzdycky lateri, neverim na nekonecno s hvezdami vsemi, staci mi par krasnych let, nekde na Zemi. Ten pan Werich mnel docela pravdu.