Cizí vojsko u nás
JINDŘICH KULHAVÝ
Údajný výcvik ukrajinských vojáků u nás stojící politiky odsouhlasenou miliardu, tedy aspoň většinou z nich, započal dříve, než se o tom vůbec začalo jednat. Veřejnost se o tom neměla dozvědět, respektive až o něco později.
Abychom si to tedy vše srovnali. Do České republiky byla vládou pozvána ukrajinská armáda. Už to samotné porušuje vše, co porušit lze. Do výcviku jejích členů má být investována z našeho společného, tedy i od těch, kteří vyloženě nesouhlasí s podporou Zelenského režimu, jedna miliarda korun. To v době, kdy jsou u nás vyšponované ceny všeho včetně základních životních potřeb a kola inflace drtí český národ. Mnoho seniorů, samoživitelek a mladých rodin už čerpají zbytky úspor jen proto, aby příští měsíc zůstali bez peněz a často v chladu a o hladu. Což našim politikům nevadí, protože oni sami sobě opět přidali. Miliarda korun je dost peněz a jistě by se s ní dalo ulevit těm nejpostiženějším, přičemž nejde o jediné zaznamenané rozhazování vlády za poslední tři roky.
Vraťme se k výcviku cizí armády. Proč jsme stále zatahováni do války proti jedinému, na kom dosud existence naší země a její solidní životní úrovně závisely? A přiznejme si, že bez ruských zdrojů surovin budeme vždy proti dosavadnímu stavu jen živořit. Jde o záměr, kterým je zotročení České republiky? A jak je možné, že tu máme tolik Jidášů ochotných nás prodat za nějaký peníz či příslib vlastního dobrého postavení v budoucnosti? Kde se v lidech bere ta ochota kolaborovat a spolupracovat na sebezničení českého národa? Cizí vojsko u nás už tu jednou díky zvacímu dopisu bylo, nyní je tu zase. Má jít skutečně o výcvik vojáků, kteří odejdou bojovat na ukrajinsko-ruskou frontu, nebo tu jsou jako ochrana pro tuto vládu a miliarda na výcvik je spíše pronájem této jednotky. Jak mají naši vojáci učit někoho bojovat, zvláště když dotyční přicházejí z válečné zóny, když by v případu jakéhokoliv konfliktu nebyli sami bojeschopnými? Tedy s výjimkou občanských nepokojů, kdy by díky výzbroji mohli stát mezi davem a vládnoucí třídou.
Ať si říká kdo chce a co chce, nám se tedy spíše jeví, že 1000 ukrajinských vojáků přišlo již plně vycvičených a jejich pobyt tady je prevencí vlády proti případným nepokojům. Čech na Čecha bude střílet s menší pravděpodobností než Ukrajinec. Ti jsou schopni se pobít sami mezi sebou, takže nastoupit proti občanům je pro ně nulový problém, navíc mají zkušenosti z Donbasu. Možná zní tato myšlenka šíleně, nicméně co normálního byste od Fialy & spol. ještě čekali? Je velmi pravděpodobné, že by armáda, respektive její část, odmítla Fialu v případu přechodu od mírumilovných demonstrací k násilným střetům bránit, podobně i policie. Ovšem u žoldnéřů z cizí země je to jinak. Ti za plat do našinců klidně střílet budou.
Ve Francii vláda odebírá občanům poslední zbytky legálně držených zbraní, EU se snaží odzbrojit veškeré občany již déle, ve Velké Británii musí mít majitelé zbraní své miláčky uložené pod policejním zámkem a jsou vydáváni pouze příležitostně například v době lovů a honů. Česká republika jako jediná dosud novým bruselským směrnicím odolává a zbraně tu vlastní cca 700 000 lidí. To je dost na to, aby vláda měla strach. Přestože občané mající zbrojní pas si této výsady váží a svou ,,výzbroj“ si hlídají a používají ji v souladu s vědomím, že je třeba si této výsady vážit. Nicméně černý trh právě díky ukrajinské krizi poskytuje obrovský výběr v nelegálních zbraních a plno z těch, které byly námi poslány proti Rusům, je tady zpět a za poměrně slušné peníze lze koupit cokoliv. Takže vláda se nemusí obávat oficiálních majitelů zbraní, ale spíše toho, až se ty nelegální dostanou tam, kde by jí mohly škodit.
Je tedy vcelku logické, že strach Pětikoalice došel tak daleko, že se chce spoléhat na žoldnéře odjinud, které navíc zaplatíme my. Jistě, uvědomujeme si, že jde o spekulaci, nicméně kolik takových se už prokázalo jako reálné? Jisté je, že cizí armáda u nás je protiústavní a kriminální čin. Fiala si však stejně jako Babiš před ním udělali z naší Ústavy trhací kalendář a svou arogancí nás přivedli na pokraj války, Fiala si navíc hraje s myšlenkou přípravy na mobilizaci. Na tu by se mu většina národa asi jaksi vykašlala, takže být o krok napřed znamená jistou výhodu. Takže, nevážený premiére, jak je to s ukrajinskou armádou u nás?
Jindřich Kulhavý
- Sebevražedná eufórie - 12.12.2024
- Prožíváme generační převrat jako v roce 1989? - 12.12.2024
- Jak to chodí v byznysu? - 12.12.2024
Hlavne je nutne udrzat kapitalizmus…
Orloji – máš tam zásadní chybu!
Píšeš o kapitalismu, ale zřejmě máš na mysli současný „korporátní fašismus“, který je s ideály svobodného kapitalistického podnikání v antagonistickém rozporu. Mezi kapitalismem a korporátním fašismem je takový propastný rozdíl, jako mezi svobodou a diktaturou proletariátu.
No to jo, ale neziskovčíci a kývači jsou vodění na pečené holuby do hub než s nimi naloží jako s mameluky. Viz třeba ta pátá kolona v rusku kterou v podobě prchlých oligarchu do kasína jejich žetonů odrbali jak financ kozu. Prostě mameluk udělal, mameluk může jít. Ale ne vždy.
No to jo, ale užiteční idioti neziskovčíci a kývači jsou vodění na pečené holuby do hub než s nimi naloží jako s mameluky. Viz třeba ta pátá kolona v rusku kterou v podobě prchlých oligarchu do kasína jejich žetonů odrbali jak financ kozu. Prostě mameluk udělal, mameluk může jít. Ale ne vždy.
Upsss
“ .lak “ – piš ty svoje blekotavé bláboly někam do blbince, ty dyslektickej mamlasi.
Nubadiku, co jsou to zas za kydy? Odkud berete, že by si podnikatele měli byt v kapitalizmu sobě rovni? Kdy tomu tak v historii bylo? Je přece přirozene a odpovida to přirodnim zakonum kapitalisticke džungle, že velci a uspěšni, dravi a silni, s nejširšimi lokty a bezskrupuloznimi schopnostmi vitězi v konkurenčnim boji, pohlcuji male a slabe, bytněji a maji stale větši moc – jak v ekonomickem tak v odvozenem politickem smyslu. Až nakonec diky tomu, že dosahli kličovy podil v danem segmentu ekonomiky, připadně v cele ekonomice, skrytě přebiraji vladu v ekonomice a nakonec i v systemu. Logicke tež je, že se podobni dravci shlukuji do učelovych svazku, děli si mezinarodni trh i podily na něm podle sve ekonomicke sily. Jim se v kapitalizmu přizpusobuje veškera politika na miru – zakony, mezinarodni pravidla, v jejich zajmu se vedou valky (kupř v Afghanistanu – planovany plynovod TAPI, Irace – ropa, Libyi – ropa, Syrii – ropa, potencialni plynovod z Kataru, na Ukrajině – ropovod, plynovod, urodna puda, geostrategicka poloha u hranic s Ruskem, možnost vojensky kontrolovat Černe moře a vytěsnit Rusko vojensky od namořniho vstupu do Středozemniho moře, potencialni ovladnuti ruskeho nerostneho i přirodniho bohatstvi.
Kapitalisti stejně jako všichni lidé si mají být rovni v příležitostech. Tedy nikdo by neměl být zvýhodňován netržními/státními zásahy. Soudruh Marx sice strašil tím, že kapitalismus může bez státních regulací přerůst do ještě horší fáze zvané korporativismus. Jenže k tomu nikdy nikde nedošlo. Počátky západního korporativismu mají příčinu právě ve státním intervencionismu. Viz kauza Standard Oil.
A mimochodem největší známou korporaci nevybudovali „kapitalisti“, ale komunisti. Zbankrotovala před více než 30 lety. Měla zkratku SSSR.
Sudruhu tobě bych zbytečně snad již poste vysvětloval rozdil mezi kapitalismem a socijalismem, resp. mezi statnim vlastnictvim a soukromymi velkokorporacemi oligarchu. Hazet perly ošipane nema cenu.
Samozřejmě že je to zbytečné. Sociální spravedlnost lze totiž páchat vícero způsoby než jen loupeží výrobních prostředků. A rovněž systémů akceptujících soukromé vlastnictví výrobních prostředků je víc než jeden. Bolševik s rudočerným viděním světa ale zkrátka vidí všechno bipolárně.
Vám ten kozinec ale leží v žaludku.
Proč by měl? Vždyť je všechno tak, jak to má být. To spíš soudruh rudý lupič Jonas je zklamaný z toho, že už s ním nemůže nakládat tak, jako by mu patřil.
Noobody, nemam tam ziadnu chybu… „Ideály svobodného kapitalistického podnikání“ vzdy existovali len v priruckach propagandistov kapitalizmu a hlavach nimi zblbnutych oviec… Kapitalizmus z roku 1750 sa od toho dnesneho lisi len v technickych moznostiach ovladania otrokov a rozsahu oligarchami ziskanej moci… Ciele vtedajsich a dnesnych oligarchov boli ale vzdy totozne…
PP mi ssmazal další příspěvek. Tentokrát žádná chyba nebo hackerský útok. Čekal jsem na odeslání fakt dlouho. Zkusil to odeslat TŘIKRÁT,!!! Ještě se drze zeptají zda to chci opravdu odeslat třkrát. Tož tak přátelé. Ne všechny myšlenky se mohou prezentovat. Ani zde ne. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna “
JIruno, ono to tam naskočí tak za pět minut.
KARO, díky ale když jsem psal že mě smázli bylo to cca 2 hodiny po. Tedy žádných 5 minut. A není to tam dosud. Psal jsem že pokud budu povolán a bude mi svěřena zbraň že budu do posledního dechu bojovat proti nepříteli mé země. Skuteçnému. Zbytek si domyslete jinak to zase neprojde.
Soudruhu červený, takovéto sraní z huby od proruských debilů je zde zcela běžné, nevidím žádný logický důvod proč zrovna vám by to měli mazat…
Ty a logika s F73????Nenech se ty havlosračko vysmát!
Není nad osobní zkušenost Pitomio,že?
Chápu že pro pane Kříže je zveřejnění vašich duchaplných připomínek viditelný důkaz jeho tolerance a zdravého žaludku.Nesmutněte,Vaši zdejší soudruzi ve zbrani vás podrží.
Za takový postoj by i Fiala pochválil
Někdy 5 minut a někdy až za 2 dny a pravidelně něco mezi tím. Někdy je příčina vlastní PC a někdy pravděpodobně hustá frekventovanost zde na PP, neb komentáře jsou psané na vícero článků najednou. Je možné, že to je i chyba Admina, že se také něco ztratí a pokud si to hoši hlídají tak se ani nedivím, neb Sorošovo horlivou „mládeží“ se to tady doslova hemží. Pokud včak zmizí něco od Jiruna, Maximus atd. tak to je už divné. Ale hackeři ze Sorošovo mládeže jsou jistě za nedobré dílo dobře placeni, jako všichni ti „dobrodějové“ co tu neustále prosazují tu jedinou současnou pravdu, tedy jen tu jejich.
To máte bohužel pravdu.Na pokecu 24 vládne TVRDÁ CENZURA 👎🤮
To se mi zde stává opakovaně .
Předevčírem jsem poslal první příspěvek toho dne a okamžitě mi přišel paskvil , že posílám příspěvky moc rychle za sebou .
Samozřejmě démonkradicky smáznutý .
Když se ti tu nelíbí, tak vypadni do prdele
Z té nám píšeš ty,havlobanderonaziamilejnosrku ty a to několikrát denně!
On píše z Kremlu?
havlomOUDro v jiném hávu?!👎👎👎👎🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Proč by někdo mazal vaše výblitky? Paranoia?
To není paranoia ale kur*vy jako vy z kdejakýho bordelu a-la manipulatori.cz a jiná sebranka co už měla být 2 metry pod zemí!
Paranoidní seš a ktomu máš jako bonus z vocasu udavače Havla F100 A F73!
Pan Jindřich Kulhavý zde dnes prezentoval opět svoje myšlenky. Svátečně s ním někdy i souhlasím. Svátečně!
Dnes, stejně jako mnohokrát, však ne. Avšak proč si pozorně nepřečíst jeho názor, že? Ale pozor! Mám velký problém když se pan autor neprezentuje jako JÁ. Jsou to jeho myšlenky a jeho slova. Pan autor, stejně jako i jiní další, se prezentuje ve svém vyjadřování velmi často jako MY.
Buďte jako autor zde na PP, prosím, pane Kulhavý, za sebe! Je to možné?
Pokud si třeba tento jeho dnešní článek pozorně přečtete, předpokládám, že moji poznámku pochopíte.
Mimo zmíněnou výtku však také nesouhlasím s tím co dnes pan autor vyplodil.
Kde např. vzal info.
….. že žoldnéři cizí země za plat od našinců budou klidně střílet. …..
Ovšem pan autor píše, že je ….. velmi pravděpodobné…
Takže, nevážený autore, jak to tedy, když už jste to sem dnes také tak nějak hodil , PRAVDĚPODOBBNĚ BUDE?
Považuji (nikoliv považujeme, protože mluvím svými slovy zde pouze za sebe) Vás za kaliče. Nikoliv profesí, to Vám je jistě, nikoliv pravděpodobně, zřejmé.
Jo a strašně se omlouvám, že jsem to zapomněl napsat tučným písmem abych byl oddělen od zdejších trollů. Příště.
No, pan Kulhavý se alespoň umí podepsat … Což pitomec nikdy nedokáže, protože se mu dělá špatně ze sebe sama. MDH
Článek převzala redakce PP z webu pana Kulhavého, takže on zde nic nepíše. A protože s ním i dnes souhlasím (a jistě nejen já), tak klidně může psát ve svých článcích My.
Ano, též s panem Kulhavým souhlasím, protože není nepravděpodobné, že by ukr žoldáci mohli být použiti proti našim nespokojeným lidem…
Moment…………..vy tu tvrdíte, že se panáčci za miliardičku budou trénovat…………..co? Dojit krávy snad?? Nebo si snad myslíte, že tedy „žoldnéři cizí země za plat od našinců budou klidně střílet“ do lučních kobylek?? To myslíte vážně, M.D.?
Já vám řeknu, jak k tomu pan Kulhavý došel – tou nejprostší logikou, víte? Která nám praví, že když se někdo učí stílet, je to proto, že bude chtít střílet.
Tak pan Kulhavý zásah do černého a prase zakvičelo, co je na tom divného? Já bych to neřešil, víme odkud se korouhvička otočila.
Jste hnidopich,páč termíny jako „údajný,pravděpodobně“ a jiné neurčité výrazy,které by neměly mít v autentické novinařině místo a neměly by se vůbec vyskytovat.Pokud nějaký pisálek píše tímto debilním stylem,tak je jen pisálek,protože není schopen si ověřit informace a dopouští se tak fake news a měl by být izolován od novinářského společenství.Naskýtá se pak otázka,zda by novinařina přežila,jelikož se tohoto lapsusu dopouští kdejaký ideologický „pisálek“ v hojné míře.
Ukroši si rádi,v rámci cvičení,zastřílí na českomoráckou škodnou,zvláště když to bude ideologicky průchodné.Ono to posvětí i mnoho uvědomělých ovčanů českomorácka,jsou na to dostatečně pitomí…..
Pan Kulhavý píše welmi správně, že my, neb i on někam ptří a sice mezi nás, kteří jsme jeho přívrženci a je nás mnoho. Ve vašem případě MD. H. přece stačí, že se od „my“ distancujete a hotovo. Proč tolik zbytečných bla bla bla. Všem lidem dobré vůle a rovné páteře přeji úśpěšný den a panu Kulhavému dík za článek. Jistě si MD. H. všiml(a), že článek nehodnotím, článek je takový, jaký je. Nikdo není dokonalý, ani jasnovidec natož vševěd. Pokud se za to někdo považuje, tak je pravděpodobně psychicky postižený. Ale znám mnohé takové a ti se bohužel nenalézají v zařízení pro psychicky postižené, ale ve vládě a až na malé vyjímky i v senátu, dále pak v mnohých vládách EU, v Bruselu a i za velkou louží ve Washingtonu atd. atd..
Vlasti zdar, zrůdám kolaborantům a zrádcům tresty nejvyšší.
Pane Kulhavý, Vaše úvaha je více než logická a její vývody velmi pravděpodobné. Nakonec takhle to již v EU chodí. Proti francouzkým patriotům z hnutí „Žluté vesty“, kteří v Paříži a v dalších městech protestovali proti (nejen imigrační) politice prezidenta Macrona, byly nasazeny policejní jednotky nerozumějící francoužstině, ale hovořící německy. Podobné nesrovnalosti s příslušností zásahových jednotek proti pokojným demonstracím byly odhaleny během referenda za samostatnost Katalánska a souvisejících demonstrací. Zvláštní, že?
Stále platí – kde není žalobce, není soudce! Kde není nezávislá justice, policie a trestní žalobu může podávat pouze státem zřízená prokutratůra, či státní zastupitelství, tam se spravedlnosti nelze dovolat. Protože jednotlivec nemá proti systému sebemenší šanci na úspěch!! Jen jako mučedník a oběť systému.
Až tak jo? Ty játři. 6.12.2022 v 2:24
https://dfens-cz.com/hrackar-je-vyvrhel/comment-page-4/?show=comments#comment-332495
A velmi zdařilé navázaní a opuncování tam dám tedy i sem.
dnes 11:29
RE: Tak to vodění nejen evropy je asi záliba pindos – kupčíků a penězoměnců těch na ukradeném území
R.E. 37.?.?.? Reakce na 400466
To rozloučení pro mě cynika, co „nad tím vším už zlomil hůl“, je velice zábavné a to zvlášť s vědomím, že těch k džihádistické taktice vycvičených herojů za „200“ z VSU je tolik, že je nestačí ani odvážet a „pochoronnye otrjady“ mají ruce vytahané až na zem…Jak praví staré české přísloví, „kdo chce kam, pomožme mu tam“ anebo „kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá“…
Právě proto, že taktika vtloukaná do Ukies západními specialisty je stejná, jakou používal IS a FSA v Sýrii, tak na ně poslali toho „Armagedona“ a Wagnerovy Melody boys a ti už je, jak se zdá, naučí v kostele pískat…
Všechno to dění tam budiž připomenutím všem hlupákům že hovno přilétnuvší ze západu a je jedno, jestli je zabalené v „unionJackovi“, nebo v „pruzích a hvězdách“ je pořád jen to obligátní hovno (a je jedno, zda v rovině hmotné či ideové), to dobré už není na zbyt a jsou potřebnější, než hlupáci z postkom.zemí…
Té jalové Valkýře z ODS při tom všem musí koule praskat, když ty zprávy z vých. fronty čte a já se obávám (nikoli za sebe), že když došli ti hlupáci z okrajiny, tak tam za potrhlými Poláky vyrazí šlapat tu rasputinovici i ti naši knechti, co si neuhlídají ani vlastní kasarny a muničáky… a protože se nevrátí, s tím se tak nějak nepočítá, tak si sem ta milovaná vláda pozve ze zbytku Ukies několik tisíc řádně otrlých kusů pod podmínkou výcviku, aby tu zapůsobili jako takový stabilizátor její moci před všeobecným a stále narůstajícím hněvem obyvatelstva…(ona ví, že tito pokračovatelé tradic UPA a Bandery jsou ideální, neb jsou zvyklí nesrat se ani jeden s druhým a natož s nějakými pitomci v Česku).
Ta poznámka o Rusech, kteří se jedni stydí a druzí jsou hrdí, je trefné a max.vysthuje oč v tom jde a jen to potvrzuje, že jde opravdu o občanskou válku a to o tu už ze začátku minulého století, která byla jen několikrát na chvilku přerušená 1. a pak 2. sv. válkou, nebo probíhala jinou formou…Separatisti tudíž nejsou ti Dombasští, nýbrž ti prodejní šašci, domlouvající se mezi sebou tou umělou, krapet z cizích jazyků doplněnou rusínštinou a že ta jejich 30-ti letá státnost byl trapný pokus, který nemohl dopadnout dobře už proto, že ho měli a mají v plné režii ti fešáci s kupírovanými oháňkami, ať už ti místní, nebo přespolní…
400468
Jsem velmi rád, že jsme se hned na počátku zařadili k civilizovaným zemím, které odsoudily Putinovu agresi vůči sousednímu státu. Pokud příspějeme k jeho boji proti ruským okupantům i výcvikem ukrajinské armády, za mne zcela OK. Za druhé světové války nám ve stejném smyslu pomáhaly jiné země, zejména Británie.
Že naši vojáci bojovali v jejich armádě pro ně a potom tu lidé platili i jejich tkaničky do bot za výstroj,
http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=2016050001
Ale třeba reprodukuješ dobře co tě naučili.
Naši vojáci bojovali za sebe a svoji zem.
Angličané taky museli platit jako mourovatí.
Bojovali za sebe a svoji zem u Tobruku? Kura, odkdy bylo Československo v kolonijalni Africe?
Jo, stejné jako u Ukrajinců, taky bojují za svou zem proti „ruským“ nájezdníkům.
Ti co bojovali za „svoji“ zem u Tobruku, to jak jak když Češi bojovali za zajmy Američanu v Afghaistanu anebo v Irace.
A co leze ten ksindl k nám a nebojuje do POSLEDNÍHO BANDERONACISTY…… KDYŽ I PARCHANTI HAJLUJÍ,TAK AŤ TÁHNOU DO JEDNOHO, PAKÁŽ SMRADLAVÁ!!!!!!!!!!!!
Kámo,to je stará vesta…..malá Anglie nejdřív zuřivě podporovala Fricka a Pšonky(nacistický kurvy Hitlera,Pilsudského) a pak se to obrátlio a nechali bojovat Čechoslováky v řadách RAF a VŠECHNO JIM NAPOČÍTALI….ZAJÍMALO BY MĚ,JESTLI TO NAPOČÍTALI I PŠONKŮM??????
Koukám, že spíše Ty jsi ve škole hodně chyběl. Nesmíš věřit každé blbině.
Ukři to projedou tak jako tak.
My si jen rozbijeme hubu s nima. Jak už se dnes děje.
Tahle vláda patří před soud a ti z našich vojáků, co se toho účastní také.
Měl by být degradování a propuštěni z armády beze cti, když už ne souzeni pro zradu.
Rád vidím, že jsou lidé ochotni přehodnotit své postoje. Pamatuji si, že dříve byly ty vaše dosti odlišné. Chápu, že někdy dochází k procitnutí až střetnutím s tvrdou, krutou realitou. Ale i tak dobře
Souzeni a odsouzeni měli dávno a zavlastizradu je jen jeden trest
Souzeni a odsouzeni měli dávno a za vlastizradu je jen jeden trest
Takže jste civilizovaně nadšený, že jste vládou fialového hnusu zatažen do konfliktu?!
A krom toho, v civilizované zemi by se nejdříve jednalo, zeptali by se obyvatel a až pak by případně cizí armádu cvičili. Takto je to prostě vlastizrada, pozvat sem cizí vojsko a až pak hrát v parlamentu divadýlko. A paradoxně to mohou být potomci těch, kteří nás tady v minulosti dusili….a že se jim od nás nechtělo!
Bože, vyměň si ty posraný desky s amihovnama ty nacistická hlásná troubo!!!!!!! Mít nacistický zločince a vrahy na území ČR je VLASTIZRADA!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Nezobrazuj vedle sebe vlajku České republiky a vlajku nepřátelské Ruské federace, proruská rohožko Vladimíra Vladimiroviče.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA)
Vyhul mi, vědět jak tam ty vlajky volžit dělám to taky!…
Ať žije Rusko!
To je jednoduchý Žeryku, Popros mámu, ať ti k Ježuchovi koupí dotykáč a můžeš vkládat Ruský fašistický vlajky jako divej.
Ty si ten banderonacistickej černočervenej prapor Azova a Pravýho sektoru a ten žlutomodrej zrovna tak vem do postele,zabala se do něj,polij se benzínem a škrtní…….jednou se alsepoň pořádně zahřeješ!!!!!
VYKUŘ SI BANDERONACISTY TY PAOTRATE OPIČÍ BANDEROKURVY!!!!!!
(Amiokupant a Banderostán se musí eleiminovat stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!!)
Rus je tvůj nepřítel? Tuhle psali, že bez ropovodu Družba vydržíme devět měsíců, pak půjde celá naše ekonomika a stát do kytek. Udělal bys nejlépe, kdybys už nyní přestal svítit, topit a psát ty svoje sračky na PC, které také žere energii, ču..r.á…ku!
Jako nepřátelský stát č.2 náš označil Putin, proruský „inteligente.“
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
VYKUŘ SI BANDERONACISTY TY POTRATE OPIČÍ BANDEROKURVY!!!!!!
(Amiokupant a Banderostán se musí eleiminovat stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!!)
Rus je tvůj nepřítel? Tuhle psali, že bez ropovodu Družba vydržíme devět měsíců, pak půjde celá naše ekonomika a stát do kytek. Takže bys nejlépe udělal, kdybys přestal svítit, topit, jezdit autem a psát ty svoje zvratky na PC, které taky spotřebovává energii, č.u..r…á..k.u!
Proč mu nadáváš?!! Si tak nadávej sobě a tak se můžeme počastovat všichni. Jen sedíme u compů a čumíme do monitoru a meleme sračky na diskuzích. Tenhle vejfukář Jiří nastaví svůj otvůrek komu se namane. Jen využívá naši slabosti a debility, tak provokuje. Je to úchyl jinak by to nedělal. A MY místo abychom se zvedli a šli jim nakopat zadky, tak tu řešíme nemocného debila, kterým Jiří vejfukář rozhodně je. Jsi, jsme normální? Tak holt budeme čekat až nás přijedou po jednom sbírat, protože ONI ví kdo co tu píše. Spěte dál.
Wojciechovski to dělá schválně, prý kvůli roku 1945. Chudák neví, že sovětská vlajka byla úplně jiná. Anebo to má z Moskvy nakázáno.
Takhle je to v pořádku,potrate opičí banderokurvy!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇨🇿🇨🇿🇨🇿🇨🇿🇨🇿
jo, nám pomáhala británie, která nás předtím vydala hitlerovi… vydala nás proto, že jsme měli zbrojní průmysl a výzbroj pro 60 divizí… a to všechno proto, aby se hitlerovi dobře táhlo na rusa….
Britšti sudruzi Imperijaliste byli dyciňky vuči slovanum, zrjmena pak Čechum a Slovakum velice nezištni.
Nejdřiv sudruh lord WALTER Runciman, ktery vyfabrikoval jednostrannou zpravu pro sudruhy signataře Mnichovske zrady, aniž by se vubec seznamil s oponenturou a stanoviskem česke reprezentace. Pak Mnichovsky podraz. A nakonec za sebe nechali valčit sve česke am oravske pahie a ještě si to valčeni za sve zajmy nechali do šilinku zacalovat československym statem, kteremu zabavili zlaty poklad.
Kura, nemluvil tu někdo o BRITSKYCH HYENACH Evropy?
Pokud jste dosud neslyšel, že byl nějaká Mnichovská zrada, tak si to přečtěte a nevystavujte na odiv svoji nevzdělanost.
Pro nick Jan.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Vezmi si léky
Báječné. A co kdybychom se tedy zařadili k těm civilizovaným zemím, které odsoudí JAKOUKOLI agresi vůči jinému státu? To by nešlo? Nojo, já vím – nešlo.
Ještě vy mně Jene řekněte, proč zrovna tenhle Putin je za zlouna? Ať koukám, jak koukám, dělá jen to, co je tak ve světě zvykem.
A toto je armáda placená i čechomorského zadlužovaného rozpočtu a zde dokonce cvičená, či co zde dělá….
https://www.reddit.com/r/Military/comments/z905nd/back_from_the_front_interview_with_joseph/
Britský dobrovolník tam říká, co on osobně viděl všechno benderovce rozkrást z pomoci NATO jen cestou na frontu, dva náklaďáky plné zbraní. Dále se dozvíte jak se k mužstvu chovají benderovští důstojníci, o neuvěřitelné špíně v benderovské armádě, o tom jak benderovská army rabuje a další pikantnosti o drahém spojenci fialohnusu a Bělochové. Enjoy.
Jó, pomohli nám k protektorátu. Co bylo dál byla všechno jen jejich vina, která začala tím cárem papíru z Mnichova. A i ještě předtím. Všechno spojenci. Ke konci války nám ti spojenci vybombardovali co se dalo. Prý těm Amíkům jako na potvoru selhala veškerá navigace a co čert nechtěl, právě nad územím ČSR. Za Rakouska jsme pochodovali za císaře pána a jeho rodinu na Rusa, za protektorátu jsme museli vyrábět zbraně opět na Rusa, za co nás Rus posléze od protektorátu osvobodil a proto asi byla odstraněna socha Koňeva z té novodobé „vděčnosti“ a dnes v novém bruselském protektorátu nás protektorátní vláda opět připravuje k pochodu na Rusa a dnes za Bidena a jeho rodinu, Soroše, Schwaba, Black Rock, Rothschildy a další krvelačné a věčně nenažrané vyznavače mamonu a se spojenci, kteří se na nás v r. 38 pěkně zvysoka. A tak vzhůru k zářným zítřkům za všechny ty imbecily a psychopaty až do roztrhání těla.
Svoboda je svoboda, bez té nelze žít, tu nám nikdo neprodá, za tu musíme se bít. Kdo bojuje může prohrát, kdo nebojuje ten už prohrál.
youtube.com/watch?v?=3SOirVip1lU (l je malé L)
ac24.cz/zpravy-ze-sveta/david-icke-2022-podivejte-se-na-zakazany-projev/
protiproud.info
narodnidemokracie.cz
naprvnimmiste.cz
zlatyspendlik.cz
radaobnovy.cz
spd.cz
pi-news.net
auf1.tv
dailystormer.in
Smysl to dává, navíc ten paradox, že z našich peněz si ne-vláda platí cizí armádu, která je bude chránit. Na Aeronetu byl článek, že úkáčka budou naopak cvičit Českou armádu, která by měl abojovat ne Ukradině. Tipuju, že s takovým zneužíváním veřejných peněz nesouhlasi víc jak polovina národa.
Ty obavy pana Kulhavého se opravdu nazdají být liché. A předávání válečných zkušeností naší útočné armádě ze strany Ukrajinců bude nejspíš hlavní cíl vládou proklamovaného výcviku.
Došlo, konečně.
Vzhledem k tomu, že my už vlastně ani armádu nemáme, tak nevím kdo koho bude učit, řekla bych že ukroši nás. A s panem Kulhavým naprosto souhlasím, tohle mě taky napadlo, a je nás víc. Taky jsem přemýšlela proč vláda chce zrušit EET. No jasně, usnadnit ukrošů podnikání u nás. Nooo, podnikání, ty jejich kšeftíky a kšefty. Od začátku konfliktu už odkoupili od Čechu 1500 firem, a to jsou oficiální čísla, je otázka jaká je skutečnost. Takže se vážně měníme na Ukrajinsko.
Jinak odbočím, ale ukázka jak to Germáni zvládají, myslím, že se něco podobnýho stalo nedávno i ve Francii. Kupodivu uvedli i zem, odkud inženýr/doktor/fyzik pochází:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-v-badensku-wurttembersku-pobodal-utocnik-dve-deti-40416472#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Je dobré, že Česká republika provádí na svém území výcvik vojáků napadeného státu Ukrajina. A mám velkou radost, že proruská kolaborantská nenávistná protičeská svoloč (poskoci našeho nepřítele, oteklého polomongola z KGB Putina) s tím nic nenadělá.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Hovno!!!!!!!!PODPOROVAT NACISMUS JE TRESTNÝ ČIN A VLASTIZRADA!!!!!!!!!
Další který jen poštěkává jako ratlík záploťák a vybíjí energii na diskuzích 26 hodin denně. Není to škoda? Šetři s ní, vypadá to, že ji budeš hodně potřebovat. Tedy jestli nezačneš hailovat.
Další prorusky kolaborant, kterého uvedené skutečnosti sero*u, ale nemůže s tím nic udělat. Sranda jak cy*p!!!!
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Gumidkovy „přispěvky“ jsou strašně HoVnotne. Same fundovane analyzy podle trolliho manualu sudruha Džandy.
Je to o tom.
https://www.youtube.com/watch?v=9a—cJa5-E
Správně, Jiřinku. Ale měla by taky přibrat výcvik vojáků ze Sýrie, Jemenu, Iráku…………..hele, už se mi to ani nechce počítat.
V podstatě jde o nacistické okupační jednotky třídy „SS“ pozvané vlastizrádnou pronacistickou vládou.
To je horší jak rok 68 nebo 39! TY sem žádná naše vláda tehdy nezvala.
Doufám, že proti nim nastane tvrdý odboj a to myslím i ozbrojený. Taky bych je sabotoval a NIC jim nikde a nikdy neprodal a nikam je nepustil!
Ano, jsme ve válce! TED už JO! Ale proti ukrajinským nacistům! A proti vlatizrádné vládě!!!
Psát ulhané proruske protičeské zvratky, tak to je tak všechno, co s tím ( že se zde, na našem území, provadi vycvik vojáků UA) můžeš udělat, poskoku mužickych zlodějských žebráků. Sranda jak cy*p!!!
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Kdo by to kdy řekl, že „česka“ vlada sloužici cizakum pozve jednou na uzemi Čech a Moravy BANDEROVCE, jejichž předci ve jmenu nacisticke ideologie S.Bandery vraždili Čechy, Slovaky, židy, Polaky, Romy, Rusy…
Je úplně normální, že civilizovany stát umožnil vycvik vojákům napadeného státu. Jinak, jako nacista se v současné době chová tvůj oblíbenec, Putin. Tve hloupé zvratky na tomto faktu nic nezmění. Ještě závěrem, víš o tom, že na našem území provádí občas vycvik také armáda Německa nebo Itálie (tam byl nedávno na společném výcviku na několik měsíců
můj příbuzný, člen armády ČR)?
taže na tebe je jediná odpověd:
HEIL HITLER !
HEIL BANDERA!
že?
TO sou ty VAŠE správný hesla ! Ale odserete si to a to strašně za to vám ručím!
Tak ještě jednou a po-ma-lu: copak tenhle Putin dělá jinak, než dělají všechny silné a velké země celého světa? Prosím zcela konkrétně a uvést relevantní rozdíly!
Výcvik NACISTŮ Z BANDEROSTÁNU JE VLASTIZRADA A TRESTNÝ ČIN K TOMU!!!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Samozřejmě že bolševická vlastizrádná vláda sovětskou armádu pozvala, soudruhu. Už 15. prosince 1965 byla podepsána dohoda o přítomnosti sovětských vojsk na území ČSSR:
https://www.ustrcr.cz/polemika-historici-o-duvodech-invaze-vojsk-v-roce-1968/
https://armada.vojenstvi.cz/povalecna/studie-a-materialy/valecne-plany-cs-armady.htm
Mimochodem listopad je za námi a o povražděných politicích není v médiích vůbec nic. Takže jak jsem předpokládal – jste jen velký mluvka.
Žeryku, co ty chceš sabotovat? To jako pojedeš po vzoru Švejka na kolečkový židli a budeš křičet “ Na Kyjééév!!!!“ ???
Ty už jsi to při odjezdu na podvozku popelářského vozu vyřvával……a jako vždy,po vzoru svého miláčka vodkoudavače Havla skončil na záchytce!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Ne, na konec života zajedu k někomu jako si ty a zabiju ho!!
Hůř jak dnes už na tom nebudu a ty budeš POD DRNEM!
tak už tu budeme mít fašistickou armádu z Ukrajiny, která bude učit naše vojáky, jak upalovat lidi, střílet válečné zajatce a pomůže, když bude třeba potlačit protivládní odpor atd. Doufám už tu s lidmi něco pohne, pryč s Banderovskou svoločí. Jinak, pana Kulhavý, vynikající článek.
Jedno plus to má .
Ve válečném stavu nebude žádný problém , odsoudit k trestu smrti kolaboranty a vlastizrádce .
Polní soud to zmákne za pár minut .
A nezapomínejte na to , že šmejd Babiš mezi ně patří taky , s celým slavným kolaborantským ANO .
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Ty musíš být hodně retardovaný, to vyjadřování tomu vypovídá.
To on je. A je na to pravem hrdy.
Co jiného také odpovědět na hloupé představy proruské nenávistné svoloče.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskr Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Bnderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Bnderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Bnderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Banderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
To sou dusledky LSD ???
Já bych nabídl ukrajinské vládě naše proruské kolaboranty jako hledače russackych min. Viděl jsem na internetu, že někde používají vycvičené krysy, ale ono to samozřejmě dlouho trvá takovou krysu vycvičit. Naše proruské kolaboranty není potřeba dlouze cvičit, stačí jenom pořádně přetáhnout holi přes tlamu a kopnout do prdele
Můžeš jít příkladem! Tvoje smrt si zaslouží pomník na místě Koněva nebo hajlujícího Putina, blbečku!
Ten Putin na tom místě Koněva , tak ten je dobrý jak cy*p!!!!
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Jen se neboj, dříve či později dostanete svůj příděl vaší posluhy, o to strach nemám. Ta doba jednou přijde.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Bnderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
Pitomijo,
ja se enem divim, že již jako dobrovolnik nemarškuješ v daleke stepi pod velenim zkušeneho Banderovce. Možna i těch min jako pruzkumnikovi by se ti dostalo dosyta.
Pitomio nemůže. Ono by tam nemělo nebinární záchůdky.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
jozo100, jdou po tobě, neschováš se.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Gumidku,
že tě bavi furt dokola dokazovat, že si RETARDER. Ja bych tě tipoval, že se těmi dokola opakovanymi blbost+mi živiš.
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Bnderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
Ti grazlove nas vedou k bankrotu! Uz na to upozornuji i ekonomove.
Ukackum napsali zvaci dopis a ja jen doufam, ze tu zas nebudou „docasne“ nafurt.
Vladni galerka ma proc se bat!
V momentu, kdy skonci a prijde nova vlada, musi byt nutne postavena pred soud.
Stejne jako Babis naprosto nerespektuje zakon, ani svuj realny volebni potencial.
Jedine, co dokaze, je provadet hlubinnou sondu do analu USA a Brusele.
Na zajmy teto zeme kasle. Vladni nymandi si snad opravdu mysli, ze se s nimi nekde v zahranici pocita. Meli by si uvedomit, ze s uzitecnymi idioty a moureniny se nepocita nikdy a nikde. A kolaboranti koncivaji v propadlisti…u sibenice.
kolaboranti koncivaji v propadlisti…u sibenice.
To je ta luxusní varianta , pokud je nedostane dav .
Je vtipné, že to zrovna píšeš ty, proruský kolaborant, příznivec našeho nepřítele, oteklého polomongola z KGB Putina. Vy, proruské rohožky, jste samá šibenice, samá kulka do hlavy, pracovní tábor, plynová komora…a pak nejste schopni uhlidat ani sochu Koněva. Sranda jak cy*p!!!!!
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
CYP JAK hŘIB A hUDEČEK,DO AMIANÁLU SCHŮDEČEK!
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnoskrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
Je tu i jiná varianta přítomnosti ukrošských herojů z pravého sektoru, azova, ajdaru a dalších skvělých, ne málo náckovských bataliónů: tihle výtečnici budou na Libavé (možná i na Doupově, co my víme) trenýrovat naše skvělé ramby, aby byli použitelní jako jatečný dobytek správného věku a váhy na východní frontě. Batalión Boehmen, to bude úžasný úspěch našich politiků.
??? hotovo
Děti moje, tak nezbývá nám nic jiného než nasdílet zdejší rek tory jako „club PP proti vybidetované ozeleněné okrajině a vypfijalenkovanému protektorátu drach nacht osten trestným činem nezdebilnění po ránu aj jaju hajajů. Zbkáznili jste e? Nebo ještě ne.
Blaničtí modelci
https://www.meatspace.cz/en/venues/blanka-matragi-timeless-exhibition/
No, zas tak ale úplně nevím nevím jestli má cenu švejkovat nebo vzít otěže a shodit kočí šílených vozků že jo. Tedy jestli se může vůbec ještě politická satira nebo je už hotová dydlace bossingostalkingovými kádrováky výheka slabikáře brutopýrace.
https://www.facebook.com/rajchl.jindrich/videos/580744577149353/
https://www.youtube.com/watch?v=R5hqHcEJsLQ
Tak teda pojďte ke mě holky moje, jo to už se mi asi nezdá o hře v karbanu. No ale mohlo by.
Tyjoretici nebo gutlinkáři.
cituju:
Přestože je česká armáda rozkradená snad ještě více než ta ruská, podobné informace v našem tisku většinou nenajdete. V minulosti se objevilo pár článků o podivných nákupech padáků bývalým náměstek ministra obrany a pozdějším ministrem financí Miroslavem Kalouskem (TOP 09), při jejichž použití zemřeli 2 vojáci. Lidé si u nás dělali legraci z kvality obrněných transportérů Pandur, nakoupených bývalou ministryní obrany Vlastou Parkanovou (KDU-ČSL), z nichž 1 musel být několik měsíců opravován pro silniční nehodě s malým vozidlem Škoda Felicia. V „mejnstrýmu“ se však vůbec nepíše o tom, kam zmizely tisíce tanků a miliony samopalů včetně munice. Československo mělo kdysi pátou největší tankovou armádu na světě. V armádních skladech byly zbraně pro 3 miliony vojáků. A jen ti, co se účastnili jejich rozprodeje, vědí, kde vlastně skončily. A za kolik – a kolik přitom skončilo v soukromých kapsách. Ve státním rozpočtu to byly „drobné“.
…
no a dnes máme u nás ZASE nacisty a jsme navíc bez armády! ..o což se postarali nacisti…
https://www.youtube.com/watch?v=EQvHnRsd4Z4
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnosrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Bnderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
Každý den je třeba připomínat, že oteklý polomongol z KGB Putin nechává na Ukrajině chcípat na podchlazení (v díře v zemi nebo v zákopech) své vojáky, kteří si ani nestačili koupit zimní výstroj na bleším trhu.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
jozo100, jdou po tobě, neutečeš.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH. CHOVÁ SE JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
F73,A52,F22.F100,F200,F600,F800,G10,G30 v neposlední řadě i N393……..A to je materiál,s kterým se chce havlobanderonaziamilejnosrk Jyřina chlubit každý den?????!!!!!
(Amiokupant a Banderonazistán musí být eliminováni stejně,jako kdysi eliminoval Řím Kartágo!!!!!)
P.S.
Jo a Jyřino,to je stará známá věc,ŽE BLÁZEN PO ČASTÉM SMÍCHU POZNÁN BÝVÁ
Tak to ty musíš bejt Wojcku vyřehtanej vod ucha k uchu imrvére. Jinak jsem měl na tebe Wojcku v jedné z minulejch diskusí dotaz a nedokážu si vysvětlit, proč si mi neodpověděl, tak to zkusím znova. Pracuješ ty vůbec někdy, nebo si jen válíš doma šunky u PC při tapetování diskusí třeba na PP, zatím co pobíráš dávky, nebo invalidní důchod na kterej ti přispívám z mejch daní? Protože, kdybys byl tak aktivní v práci, jako seš tady na PP, tak se vo tebe budou rvát všude.
A co je to do toho živíš mě ty banderonacistická svoloči?!!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Sem na dávkách a něco mi chodí z Moskvy.
Výcvikem ukrajinců naci smýšlení získá 5tikolka 1000 vycvičených pretoriánů k vlastní ochraně a požadované mužstvo českých povolaných vojáků bude posílat do sil NATO na ukrajinu jako kanonen futr. Doma potlačí protivládní demonstrace, zakáže SPD a ANO sloučí do národní fronty s 5tikolkou a zavede tuhý totalitní režim. Kdo otevře hubu, bude poslán do výcviku pro doplnění ztrát na uk. Myslím, že to nás čeká … jak dlouho? Další volby budou v 2025 korespondenční a v tomto režimu může 5tikolka „vládnout“ dál, dokud bude ještě stát nazvaný čr existovat a území nebude sloučeno s přímým kolonizátorem.
Dobrý tip pane/paní MIS12
Ty modrožlutÉ onuce c by si mělY nechat urchleně
nastudovat římské čo ruské dějiny kde právě pretoritániči preobraževci změnili chod
země podle svých představ likvidací těch pri jejichž ochranu vunikli
.Kupodivu ta čistka přinesla Římu ži
ruské říši vládce kteří způsobili jejich rozkvět
Císaře Claudia a carevnu Kateřinu druhou-Velikou..
Zastřelí jednoho demonstranta a dav je roztrhá na kusy i s rodinama.
To měl dav udělat hned po roce1994 kdy sem díky podpoře udavače Havla začala ta svoloč lézt.
Ale nikdy není pozdě…….na nápravu 🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Žvatláš hlouposti,nepovedená Polachovo imitace,
Dav je houf ukvákaných kačen,které rozežene i je nn prudší pohyb ,
Něco úpně jiného je stádo důvěřující svému vůdčímu býku,jemuž věří a spolehají na pravdivost jeho bučení
a ostrost jeho rohů a paznechtů.
V přírodě vůdce vznikne přímým prokázáním své fyzické a mentální převahy nad ostatními,Stádo pudově a správně odhadne jeho snahu o právo a spravedlnost
Výměšku přírody zvanému člověk k volbě svého
vůdce staší jen jeho velkohubé sliby,procítěné deklamace stokrát otřelých frází,odér mediální žumpy,vhodně vybrané obroučky brýlí,či správně
a líbivě střižený vous č mikádo
Případné zkratky nikomu nic neříkajících, či často prapodivnězískaných titulů pak příslušníka masy tlačí do uctivého pokleku a frenetického nadšení
Inu SRANDA JAK CYP-píče zdejší splasklý klasik.
Co vsecko tady banderovcum dovoli!
Na Seznamu je clanek o Ukacku, ktere ma 14 exekuci a Praglu dluzi 22 milionu!!! za neplaceni najmu atd., ale klidne mu dovoli zakladat tv. To si asi delaji z lidi prdel!
několikrát jsem tady psal, že brzy na nás Ukáčka budou pořádat hony jak na rusky mluvící sousedy na Dombasu, pochybuje o tom ještě někdo?
Možná to i zkusí. Oni ti Češi vypadají jako snadná kořist, že? Takoví nebojovní……….ale víte, po celém Rusku se ještě dnes tradují zkazky o legionářích, kteří nebojovali, dokud nemuseli, ale pak…….
Dostal jsem avízo že tu tučňák krycím jménem MHD města pražského vyloudil chujovinu obyčejným písmem. Tak jsem nakoukl a váš příspěvek se mi zalíbil. Jinak ňuníska, podle kydů poznáté ho.
Panove, syn dela pro jednu velkou nemeckou firmu leta servis, ktera ma velke vyrobni prostory u nas na Morave a tri velke provozy v zakarpatske cca 2500zamestnacu.Predstavte si, jak jsem vam tu pred lety psal jak to zacalo 2014 na Dombase , ze chteli odvest na frontu i jednoho moravaka z teto firmy, se tam tenkrat musel vykoupit,ktery tam leta pracoval pro nemce. Odvodni pohunci si ho vytypovali a finta byla,ze prej jezdi na ukrajinskych znackach tak je jejich.
Tak do teto firmy prisli zase tri ozbrojeni lovci brancu, ze prej potrebuji tri chlapy odvest na frontu.
Cesky reditel se vzpricil, ze prej uz mu odvedli polovic chlapu, ze tam neni odborne sily atd. Nakonec Urajinci slevili,ze kdyz reditel neda tri chlapy , tak at da tri elektrocentraly. Tak nakonec nemecka firma v nemecku to bleskove schvalila,na Morave to museli koupili a moravaci to tam specialne dodavkou museli do zakarpatske dovest.
Tri elektrocentraly se rovnaji trem ukrajincum,tak to tam dopracovali a jeste nas budu vydirat.
Měli je naházet do řeky Moravy a nenechat je vylézt na břeh!!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Jinak Tě zdravím a přeji hezký večer 🙋
To si pred minuly tyden prisli na Zakarpatske pro ty odvedence a nebo elektrocentraly,tady by si este Ukacka myslim netroufli si tak poroucet?.Ale vidis,ze nemecke nebo ceske firmy jsou tam v hledacku,co kdyby z nich neco kaplo a ono by jim to vyslo?
Kolik takova elcentrala stoji,tak aby mela slusny vykon, nejlepe v nafte dve zasuvky na 230 V a dve na 380V tak nejak okolo 40tisic ale uz to take urcite bude podpultovka?
Jen pouhý souhlas z execírkou cižích žodáků je podle mě jen dobrovolné doširoka otevárání bran tté země novým,tentokrát skutečným
nelítostným okupantm srovnatelnými z Džigoschánovou Zlatou hordou decimující
civilizaci a národy Evropy ve středověku,
Jim doslova vnucované finančně velkorysé dary je ty bestié ujistío bohatsví země ve které se peleší
a bezstarostně krást,znásilňovat,zabíjet,beztrestně
si přivlastniit majetky,osudy a životy domorodců
Je naprosto u brusele jedná-li se o UA rekruty, či rusky či emericky žvatlající pomstychtivé a krvelačné okupanty.
Pokud vlastizrádná a všeničící fialoivá paka která
zkázu spustili a jejich mediálně postižení příznivci myslí že jim tito žoldáci a národní hosté před nimi
zdrhající myslí že tako smečka jim zajistí koryta na vJečné časy a nidy jinak,budpi podle mě budou první do jejichž pokladniček si okupanti rádi hrábmou a jejiž podlou servilností ohnuté krku z chutí a tradicí podříznou.
Včera jsem měl příležitost nechat se unést pohledem na umělechý skvost prý hajlujícího Putina
krášlící sokl sochy maršála Koněva.na Praze6 u Kolářů.
Řeknu vám upřímně.Už dlouho jsem neviděl tak realisticjy ztvárněný portrét dokonale spojený ze symbolem
Ten Víťa Rakušan v akci všeničiče je jako živý.
Není tradicí této země stavět žijícím ministrům
pomník,
Má to být symbol neba věštba,?
JA SEM TO ŘIKAL !!! na co jinýho em ty SS bandera nazi jednotky asi dotáhli a k tomu pul miloinu neregistrovaných mafiánů a nacistů ?!!
https://ceskavec.com/2022/12/ukrajinska-armada-bude-v-cr-v-dobe-ocekavanych-proti-rezimnich-nepokoju-planuje-ji-ceska-vlada-nasadit-proti-ceskym-vlastencum-vse-tomu-nasvedcuje
a proč protože policii nebudou moc použít…
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/armada-policie/-Hlidame-Rakusanuv-plakat-a-ted-tohle-Policii-se-siri-zvesti-Dotknou-se-obcanu-722663