Veřejná výzva k odstoupení Jany Černochové z postu ministryně obrany ČR
JINDŘICH RAJCHL
Paní ministryně,
.
s ohledem na Vaše vyjádření na sociální síti Twitter ze dne 21. 8. 2022, v němž jste uvedla, že Vám „není líto dcery ani truchlícího otce“, Vás tímto otevřeným dopisem vyzývám k neprodlenému podání demise na post ministryně obrany České republiky.
.
Prvním a základním důvodem mé výzvy je fakt, že jste uvedeným výrokem naplnila znaky skutkové podstaty trestného činu Podpora a propagace terorismu dle ustanovení § 312e odst. 1, odst. 4, písm. a) trestního zákoníku, neboť jste fakticky projevila svůj souhlas s teroristickým útokem spáchaným vůči osobě ruské novinářky Darji Duginové (trestní oznámení na Vaši osobu, jakož i na Jakuba Jandu a Ondřeje Tesárka jsem dnešního dne podal). Co se týče snahy Váš čin ospravedlnit s tím, že útok na Darju Duginovou není teroristickým aktem, nemohu s tímto argumentem ani na vteřinu souhlasit. Co už jiného by mělo být považováno za teroristický útok, než nastražení bomby do automobilu civilisty v centru města v úmyslu jej usmrtit?
.
Nicméně i v případě, že by dozorový státní zástupce v současné atmosféře politické i mediální poptávky tomuto mylnému argumentu podlehli, pak Vaše jednání při nejmenším zcela jistě naplňuje znaky skutkové podstaty trestného činu Schvalování trestného činu, dle ustanovení §365 odst. 1 trestního zákoníku. Úkladná vražda je totiž za zločin považována v právních řádech všech zemí tohoto světa. To, že tedy došlo z Vaší strany ke spáchání trestného činu, je naprosto nepochybné. Politik, jenž se takového jednání dopustí, musí bez zbytečného odkladu svoje místo opustit. Jinými slovy – ztratila jste morální kredit, jenž je pro výkon Vaší funkce nezbytný.
.
Tvrzení s nímž přispěchala proukrajinská propaganda k obhajobě tohoto teroristického aktu, tedy že Darja Duginová byla dcerou „hlavního Putinova ideologa“ a že sama uvedla, že přeje smrt všem Ukrajincům, se nezakládají na pravdě.
.
Vzhledem k tomu, že evidentně slepě přijímáte tyto lži a polopravdy publikované bez jakéhokoliv odkazu na jejich zdroj, považuji z důležité (i přesto, že to není pro věc rozhodné) uvést, jak se věci mají ve skutečnosti. Alexandr Dugin není a nikdy nebyl blízkým Putinovým přítelem. Dle dostupných informací se s ním viděl jen jednou nebo dvakrát a podle skutečně relevantních zdrojů dokonce v poslední době upadl v nemilost ruského prezidenta, což potvrzuje i skutečnost, že přišel o své místo na Lomonosově univerzitě. Novinář Mark Galeotti pak uvedl ve svém článku pro The Spectator, že jeho role v ruské politice byla od roku 2016 zcela zanedbatelná.
.
Rovněž tvrzení o tom, že Darja Duginová řekla, že „Ukrajinci jsou podlidé a všichni si zaslouží zemřít“ je pak naprosto smyšlené. Tento výrok nelze než charakterizovat jako naprostý hoax.
.
Váš způsob uvažování nelze charakterizovat jinak ne jako zvrácený. Jedním výrokem jste se snížila k legitimizaci hned dvou nejzvrhlejších postojů, jež lidstvo ve své historii poznalo – princip teroristických útoků na civilisty jakožto legitimního boje s nepřítelem a princip kolektivní viny. Svým stylem přemýšlení jste se zjevně dostal na úroveň skupin jako je Al-Kajdá či ISIS, jež se dá shrnout výrokem „když je nemůžeme porazit, tak jim alespoň ublížíme zabíjením jejich civilních obyvatel.“ Takový myšlenkový přístup je však v západní společnosti, k níž se tak ráda hlásíte, zcela nepřijatelný.
.
Dle Vaší logiky by nyní měli všichni Iráčané morální právo zavraždit na ulici jakéhokoliv amerického novináře, jenž schvaloval tzv. druhou válku v Iráku. Dnes už totiž víme, že to byla zřejmá vojenská agrese na základě smyšlené záminky, jejímž výsledkem bylo půl milionu mrtvých iráckých civilistů. Slavila byste zabití dcery „hlavního ideologa prezidenta Bushe“ ze strany iráckých tajných služeb stejně jako úmrtí Darji Duginové? Jsem přesvědčen, že nikoliv. Fakticky by se však jednalo o zcela totožný akt terorismu.
.
Selhala jste jako politik, ale především jako člověk. Možná je nedostatek Vaší bazální empatie ke ztrátě lidského života dán tím, že sama děti nemáte, avšak ani to Vás neomlouvá. Jasně jste dokázala, že postrádáte jakékoliv základy humanistického uvažování a propadla jste až na samé morální dno naší společnosti. Vaše výroky již delší dobu zásadně přispívají k rozpoutávání vášní, stupňování agrese a vzájemné averzi mezi občany České republiky. Řada z nich po vzoru politiků vedoucích naši zemi, mezi něž bohužel patříte, již definitivně ztratila jakýkoliv respekt k oponentnímu názoru a není schopna jakékoliv věcné diskuze. Za toto alarmující zhrubnutí nemalé části našich spoluobčanů nesete osobní odpovědnost. Vaším posledním výrokem, jenž je předmětem této výzvy, jste pak ještě přilila hektolitry pověstného oleje do ohně planoucích vášní.
.
Naprostá nepřijatelnost Vašich myšlenkových pochodů pak nejlépe vyniká v kontrastu s postojem země, k níž se tak často a ráda hlásíte – tedy USA. Spojené státy oficiálně ústy tiskového mluvčího State Department Neda Price útok na Darju Duginové oficiálně odsoudili, s tím, že považují zabíjení civilistů za nemorální, ať už se děje kdekoliv na světě. Možná přispěl k vydání tohoto prohlášení i ten fakt, že občané v USA mají bohaté zkušenosti s utrpením a bolestí způsobenou teroristickými útoky na jejich území. My tuto zkušenost naštěstí nemáme. Nicméně jsou to právě Vaše nezodpovědná prohlášení, která v naší zemi výrazně zvyšují riziko toho, že i my se staneme cílem terorismu v rámci odplaty za schvalování těchto činů v zahraničí. Pokud se tak stane, což si jistě nepřeje nikdo z nás, ponesete za tyto následky plnou odpovědnost.
.
Osobně jsme zvědav, zda ještě v naší zemi platí princip rovnosti před zákonem. Pokud byl totiž dvaadvacetiletý Benedikt Čermák ze Znojemska odsouzen za komentář k teroristickému útoku proti muslimům v mešitách ve městě Cristchurch ve znění „Jak jim chutná jejich medicína??? Dobrá práce!??“ odsouzen k nepodmíněnému trestu odnětí svobody v trvání 6 let, pak Váš srovnatelný výrok dosahující ještě vyšší míry společenské nebezpečnosti, by měl být „odměněn“ minimálně trestem ve stejné výši. Pokud se tak nestane, pak se právem definitivně potvrdí názory mnoha obyvatel naší republiky, že to, za co je obyčejný člověk nemilosrdně odsouzen, projde „politické vrchnosti“ zcela beztrestně. Coby advokát pevně doufám, že se tak nestane a že orgány činné v trestním řízení naleznou odvahu uplatnit stejný postup vůči Vám, jako vůči nerozvážnému mladíkovi z jižní Moravy.
.
Závěrem musím dodat, že coby otec tří dcer považuji Váš twitterový výlev za projev naprosté ubohosti a lidského hyenismu. Pokud Vy chcete žít ve společnosti, kde děti platí za hříchy svých rodičů, což je mimochodem typický projev bolševismu, tak já tedy nikoliv. Je to patrně to nejodpornější jednání, jaké jsem na poltické scéně ve svém životě zaznamenal. Bytost, jež uvažuje v těchto intencích, pro mne není člověkem, nýbrž duševním mrzákem bez špetky lidskosti ve svém těle.
.
S ohledem na tuto skutečnost nečekám, že budete na moji výzvu jakkoliv reagovat – slovo morálka je totiž pro lidi Vašeho typu zcela prázdným a bezobsažným výrazem něčeho, co už jste dávno zapomněli.
.
Přesto všechno považuji ze svého pohledu za jediné možné řešení Vás k demisi otevřeně vyzvat, a dát tím impuls občanům této země, aby Vás k podání demise dotlačili. Já tu moc nemám, oni ano. Pokud byli ochotni tolerovat Vaši zoufalou neodbornost, do očí bijící aroganci v každém Vašem veřejném vystoupení a dokonce i zcela skandální nákup stíhaček F-35, tak pevně věřím, že tuto nelidskost už Vám neprominou.
.
Mohla jste mlčet. Mohla jste projevit soucit a humanitu jako Vaši kolegové v USA. Avšak Vy jste nám v plné nahotě ukázala zkaženost Vaší mysli a zkamenělost Vašeho srdce.
.
Takový člověk nemůže být ministrem ve vládě České republiky. Naše krásná země si takové lidi ve svém čele nezaslouží.
.
Proto Vás vyzývám – ODSTUPTE ze své funkce a podejte demisi. Je to to nejmenší, co můžete po Vašem fiasku pro tuto zemi udělat.
.
JUDr. Jindřich Rajchl
předseda politické strany Právo Respekt Odbornost
Latest posts by Redakce (see all)
- Konečně je to naopak - 9.10.2024
- To už je skutečně mistrovství - 9.10.2024
- Kruh se uzavřel - 9.10.2024
106 komentářů
Z Vašeho textu, pane doktore:
“JÁ TU MOC NEMÁM, ONI ANO.”
ONI jsou souhrn mnoha JÁ, tedy i Vás, vážený pane doktore.
Pitváte myšlenkové pochody jiných, ale já nějak nemohu přijít na kloub těch Vašich. Možná tam něco je, ale to víte, já nejsem JUDr. jsem jen obyčejný člověk a ještě k tomu ženská.
Jenže, a to mi připadá právě alibistické, Vy jste se, HRDINO , sám vyčlenil. Kdyby to udělal někdo jiný, vyčlenil Vás, možná byste vyskakoval jak čertík z krabičky. Možná!
———————————-
Takto nějak podobně to činili (a činí?) provokatéři.
Dej si
https://www.youtube.com/watch?v=c4HfwZ34f6U&list=PL6qDdl-jMuP5PKtJ1WuGIHuNqptUzLkHO&index=3
Uvádím znova, k čemu můj disk. příspěvek!
JÁ TU MOC NEMÁM, ONI ANO.
Proč? Četla jsem pozorně! Stejně jako pečlivě vnímám text čtený, pozorně a přesně se vyjadřuji v tom co někam, vždy jasně a samozřejmě slušně, napíšu.
Mám dojem, že Vy, Evjan, jste nepochopil(a) článek celý, včetně toho co a jak komentuji.
Takto vnímám Vaše slova, jako zpětnou vazbu. Děkuji, že jste nesklouzl(a), po vzoru převažujícího procenta diskutujících zde, k vulgárnosti sprostotě a urážkám.
I když, to může na moji hlavu přilétnout dřív než dnes slunce zapadne.
Ano KARO neboli kráááávo nebeská, správně jsi předpokládala zhodnocení tvých jalových pindů!
Právě Vy vyskakujete jako čertík z krabičky a ne možná ale určitě
Dáš si
https://www.youtube.com/watch?v=c4HfwZ34f6U&list=PL6qDdl-jMuP5PKtJ1WuGIHuNqptUzLkHO&index=3
Ale no tak
Provokatér jste Vy, slečno (nebo snad paní). Pan Rajchl se zachoval jako řádný občan.
Pan Rajchl se projevil jako politik, který se přispěchal měsíc před volbami zviditelnit a získat pár procent. Z věty, že jí není líto mrtvé se snaží právnickou hatmatilkou vyvodit, že nadšeně souhlasí i se způsobem, jakým byla vražda provedena. Pokud nemá víc než tu citovanou větu, vaří hodně nahlas z vody. Proč radši místo týhle kokotiny nepodá trestní oznámení ke skutečným problémům, třeba Greendealu, dotacím, atd…
.. možná vám to připadne neuvěřitelné, ale souhlasím s vámi.
Zdendo
I kdyby, ta kurwa, když už nedokázala odsoudit teroristický čin, při kterém byl zavražděn nevinný člověk, měla držet tu svou sprostou držku na uzdě.
Ty ubohé kecy o gríndýlu sis mohl nechat od cesty.
S tím, jako právník, Rajchl nemá šanci nic udělat, to je záležitost vlády.
A že pan Rajchl podal TO na ministryni, je samozřejmě
správné a nutné.
Pane Rajchle, ode mě 100
Hubu samozřejmě držet měla. Ale Rajnoch se jenom přiživuje. Nechápu, proč by nemohl podat žalobu na české politiky, že se připojili ke Grýndýlu nebo dotacím. Nechovají se jako řádní hospodáři, diskriminují a dělají politiku, která jednoznačně škodí lidem. TO za nějaký kecy na netu jsou nafukováním prdu. Skutečný problémy téhle země jsou někde úplně jinde.
Skutečný problémy téhle země jsou někde úplně jinde.
xxxxxxxxxxxxxxxx
To víme všichni, ale všechno souvisí se vším.
Jak známo, politici NEJSOU ZODPOVĚDNÍ za své přešlapy, chyby, eventuálně vylobované rozhodnutí, které jim zajistilo život za vodou.
A nakonec, jsou to ve velké většině rozhodnutí vlády.
Jak si představuješ podávat TO na všechny minulé vlády?
Ale to ty dobře víš, a jenom kalíš vodu.
Pan Rajchl dělá dobrou věc, jasně to vysvětlil.
A jeho motivy?
Politika je umění možného.
Ať jdou do politiky RAFANI, kteří se nezakecají
K čemu je dobrý sráč fijalový hnus?
Který slouží cizí moci, jelikož na víc nemá?
A s ním celá skvadra škodících lemplů, ať táhnou do řitě, šmejdi
Mě motivy nezajímají, zajímá mě pouze, zda jde o dobrou věc, nebo ne.
A v tomto případě o dobrou věc jde, wo tom žádná
Asi sis nevšiml ilumináte, že jsou tu lidé, kteří dostali pálky za daleko mírnější výroky!
Protože je tu v ČR oblíbený stolní tenísek ( ping pong)
Ale oan Rajchl to trestní oznámení na černochovou podal!!!
…jsem jen obyčejný člověk a ještě k tomu ženská…
tak di vařit , víc pro lidstvo neuděláš
Bohužel strana PRO má šanci jedině jako podporovatel SPD. Jinak bude zase sloužit jen k rozdrobení hlasů. Ale jediné SPD – jako zástupce vlády – se účastnilo lednových demonstrací, takže šanci na vzájemnou podporu mají. Pan Rajchl se dal na správnou cestu. Tak to dovést do konce.
Bohužel to moc na spolupráci nevypadá. A ještě více zarážející je to, že údajně ze strany p. Okamury není o ni zájem. Zkusme se proto ptát p. Okamury, jaký je jeho jednoznačný názor – ať se poměry vyjasní. Měl by své stanovisko zveřejnit už jen v zájmu členů SPD. Jde o mnoho.
SPD těmhle stranám nabízelo spolupráci už před rokem když ten komoušský zmetek Rychna prosadil ten paskvil nebyl zájem oni se do sněmovny dostanou průzkumy to potvrdily a velký ho..o
..SPD a Trikolora spolupracují na úrovni obcí a regionů na základě vlastní aktivity. Takhle se má dělat politika, nečekat co řeknou z ústředí, ale jasně tomu ústředí říct, co chtějí členové a nebát se diskuse..
Tak co, vytříská pan Rajchl z těch medializovaných trestných oznámení aspoň pár procent pro svou pidistranu? Minimálně dosáhnout na státní příspěvek by to chtělo.
Což takhle se oprostit od vašeho zištného hlediska a chtít jen trochu spravedlnosti? To vy nedokážete.
Spravedlnosti??? Ono bylo někomu ublíženo?
bylo fízle, představ si že bylo
Komu a jak?
Asi REZovi. V novinách si přečetl taková nehezká slova a přišel o iluze. Nechci si představit, jak by ho skolilo nějaké sprosté slovo. Nebreč REZo, za takovouhle citovou újmu černoška zaslouží nejmíň 25.
Podepřete se kucí, rameno na rameni! Jeden pajdá na pravou, druhej na levou, pozor až vyrazíte, abyste si nepotloukly řepy!
Chudák holka.
Dostala příkaz.
Splnila příkaz.
Dostane přes hubu.
Nechoď Vašku s pány na led,
starou pravdu známe,
že pán sklouzne a chudý si
za něj nohu zláme.
1. Můžete nějak dokázat, že to byl něčí příkaz?
2. K čemu by někdo ty věty chtěl zvěřejnit? Vždyť bylo jasné, že to akorát dá do rukou klacek těm, kteří se chtějí zviditelnit? Kdo nedávno slyšel o nějakém Rajchlovi?
Nějak vám z “toho pana Rajchla” lepí, soudruhu.
Soudruhu? To jste ještě zvyklý tak oslovovat ze svého působení v KSČ?
Že celá současná vláda “dostává příkazy” je nad slunce jasné z jejího chování. Jsme jedna ze tří (!!!) zemí z evropské sedmadvacítky, v níž vláda na lidi sere úplně, zato však solí do Ukrajiny jak smyslů zbavená. To jinak, než chováním poslušných loutek na dálkové ovládání vysvětlit nejde, i Fiala má pud sebezáchovy.
To, že nesledujete tuzemskou alternativu a nevíte o panu Rajchlovi, není můj problém. Já o něm vím už několik let. Takže studovat, hošku, studovat, a to nejen iDěs a Hovinky.
Aha, takže si nedovedete představit jinou možnost. Důkazem je tedy Váš nedostatek představivosti. Bravo.
Také jste neodpověděl, co mělo být tím příkazem dosaženo. Hon na černošku?
Nikoli. Staré americké přísloví praví, že když něco ypadá jako kachna, chodí to jako kachna, plave to jako kachna a kváká to jako kachna, bejspíše to bude kachna. Tolik k prvnímu Vašemu nepochopení.
Příkazem mělo být dosaženo podpoření intenzivně budované, iracionální nenávisti vůči ruku plivnutím na zabitou holku a zdrceného tátu. Takže plechová Jane dostala příkaz, vyblít nějakou nenávist v médiích, což udělala. S inteligencí sobě vlastní, tedy tak, že otevřela otázku dvojího metru v oblasti svobody projevu (např. srovnáním s causou Benedikt Čermák).
No a jestli jste tou poznámkou “hon na černošku” myslel trestní stíhání paní ministryně, pak ano, hon na černošku by nebylo od věci, už jenom za vyhazování našich peněz na kyrysy a fedrpuše pro chocholy, o stíhačkách nemluvě.
… ruku … -> … Rusku …
Neznělo to americké úsloví náhodou: “Když to Kadel vidí jako kachnu a když to Kadel slyší jako kachnu, určitě to bude kachna.”?
Já v tom vidím spíš důkaz hlouposti černošky než nějaký příkaz.
Ve Vaší Americe možná. Pozdravujte Kryštofa Kolumba, už jede vodovodem.
https://www.youtube.com/watch?v=5p2Phy0OBVI
Pane Zdenku přestaňte mentorovat.Zastupujete roli nečeské TV?
Mně to nevadí, naopak, občas se i trefí.
Jestli to udělala dobrovolně a z vlastní pitomosti, je to o to horší. Protože aktivní blbec je horší než třídní nepřítel. To jistě víte.
proč to nemá děti a nevaří to chlapovi.Proč se to sere do věcí o kterejch ví hovno-degradace ženský a mateřského citu.Evoluční mezičkánek mezi sviní a člověkem
Já myslím, že to dělá proto, že jí to nařizuje Bůh. Zjevuje se jí ve snech a radí, co dělat, aby se dostala do království nebeského. A kdo je ona, aby se protivila Bohu? Evoluční článek mezi náboženským fanatikem a člověkem.
a nebo tak,už máte doma uhlí ?
To uhlí asi výjimečně letos do paneláku kupovat nebudu. Možná pár kousků dětem k Mikuláši.
nevím co s panelákem,ale určitě až se to posere naplno,tak byste na tom něměli být tak špatně jako lidi na vesnici-i když se to zdá jako paradox.Já preferuji odchod a záchranu Kristem Pánem-čemuž se smějete,tak hodně štěstí a to myslím vážně- jinak bych ještě upřímnějí napsal Bůh s Vámi.Bude to demolice a těm co věříte ti Vás podrazí,třeba se mýlím a docela bych se rád mýlil-když vidím lidi-mám Vás rád i když je to rvačka sám ze sebou,protože jsem idiot jeden z Vás
Pepo1
Tohle je na 100
…už jako malá holka jsem raději lezla po stromech a hrála bojovky v roztrhaných teplácích venku, než abych si oblékala princeznovské šaty.
zdroj https://www.armadninoviny.cz/rozhovor-jana-cernochova-poslankyne-parlamentu-ceske-republiky.html
–ano to je důležitý fakt a předpoklad pro její pozici ))))
Je to paráda
S nikým se nehádat a číst knížku
A mít představu
že pro svou zábavu zdolám výšku.
…”Viď Jano? ” ))))) to holt neumíš….Zich to uměl
vysvětlivka
http://karelzich.cz/cernochova.htm
Ta a “zdolat výšku”? Nejvejš tak “mezinárodní stahy” na soukromé Metropolitní univerzitě.
Však oni Vám ty nešvary z dětství libtardi z hlavy vyženou. Už dokonce zakázali i knížky o Winnetouovi. Bojím se o Robinsona a jeho Pátka …
Co jsem se dočetl, stalo se, že vydavatel sám stáhl dvě knihy o mladém Vinnetouovi. Zbabělé vydavatelství dostalo strach, že bude obviněno z nekorektnosti.
Musím Vám nechat, že výkřik “dokonce zakázali i knížky o Vinnetouovi” zní tak nějak dramatičtěji, i když nemá s realitou zatím nic společného.
https://www.tagesschau.de/kultur/winnetou-buecher-ravensburger-101.html?fbclid=IwAR0-zGL4FXb5aNZiRx3YqTqOZBYlinLl8E5Gdd8OQeBcWpOe5vD-lN_vceU
Das Unternehmen begründete die Entscheidung mit “den vielen negativen Rückmeldungen” … Takže žádná obava z nařčení, ale normální vymobbování za nevhodný obsah. Doporučuji číst originály zpráv.
“Doporučuji číst originály zpráv.”
A jste si jist, že jste to udělal, když jste tu vykřikoval, že zakázali knížku o Vinnetouovi?
Selbstverständlich.
Siehe oben.
Pane doktore, je vysoce pravděpdobné, že fízlové to na první dobrou odloží. Půjdete až na ústavně-právní úroveň?
Nečekám jiné řešení, protože už ráno se dal v rádiu slyšet Rakušan, že o žádný skutek schvalování terorismu nejde, že vše je úplně jinak, než si veřejnost (rozumej proruští švábi) vysvětluje. Tím víc než zřetelně naznačil, že policie skutek odloží a soudy to řešit nebudou. Tečka. Ať žije demokracie a lidská práva ve stylu Svatého Havla, pokud možno na věčné časy a nikdy jinak.
Pokud aféra dopadne jinak, bude to jen proto, že Černochová bude odepsána z vyšších míst, ne kvůli tomu, že mastně blyštivý Péťa nebo vypleštěný Víťa jsou charakteři a ryzí demokraté. 🙁
Pane doktore, je vysoce pravděpdobné, že to fízlové na první dobru odloží. Můžete nám dát spisovou značku přípavného řízení, abychom se mhli ke testnímu známení připojit a případě vznášet stížnosti prti nečinnosti fízlů a státních zástupců, popřípadě podat i ústavní stížnost? Jak moc budete důsledný v tom, abyste jim šel po krku? Bude to minimálně tak jak u politických neziskovek?
Národ stojí za paní Černochovou a to je hlavní.
No, pokud ke stání dochází na okraji Macochy a lid za ní stojí s vidlemi, pak je vše v naprostém pořádku.
On někdo stojí v Perlovce? Tam se stojí za/na kurvy
Jaký národ?
Myslíte těch 10 tisíc imbecilů, co poslali Ukáčkům 1968 Kč?))) Nic moc.
Černochová stojí za prd jako celý český narod.
Naopak český národ je skvělý, dokázal to jak značnou pomocí finanční i materiální napadané Ukrajině, tak také jasným nesouhlasem s ruskou agresi a zločiny ruské armády.
Jen na výročí 21.srpna ,poslali Češi Ukrajině 24 miliónů korun, 24 mega za jediný den, to je pomoc Čechů.
24 milionů korun, ukradených státem na daních lidem, kteří právě kvůli tomu státu mají dvacetkrát dražší elektřinu, než Francouzi. Fakt pomoc, leda tak na přesdržku.
Ač s Vámi souhlasím v tom, že daně jsou krádež, tak v tomto případě je to trošku jinak. Těch 24 mega neposlal stát, ale sami lidé na účet ukrajinského velvyslanectví. Na rozdíl od státních loupeží opravdová dobrovolná solidarita.
Aj, to jsem nevěděl, děkuji za upřesnění. Už jsem si dostudoval na iDěsu. Takže, jak tak koukám, skutečnost je ještě odpornější, než kdyby to poslal stát z peněz státních – jsme, zcela prokazatelně, tedy národem, ve kterém je 14 tisíc schvalovatelů násilí, kteří přispívají na nákup jeho nástrojů [1]. No, moc pěkné, spontánní solidarita jako fík.
[1]: “… Za peníze nakoupí české ministerstvo obrany zbraně pro ukrajinskou armádu.” … in https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cesi-poslali-v-ramci-vyzvy-1968-pres-24-milionu-ukrajine-valka.A220822_143719_domaci_indr
Peněžní dary zásadně posílám na účet velvyslanectví RF nacisty nepodporuji
V tom případě ovšem podporuje protože RF pod Putinem se chová vyloženě jako nacistický stát.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-deti-adopce-rusko-valka-mariupol-sibir.A220824_103913_zahranicni_jhr
iděs nacistický plátek kde se velebí nacistická jebka Bandera v RF těžko na ten modrožlutý hnus se nehodí ani nasrat
” … RF pod Putinem se chová vyloženě jako nacistický stát.”
Jasně že jo, zrovna včera pobíhaly po Rudém náměstí tisíce Hakenkreuzy potetovaných Azovščiků s vlajkami svastiky a pochodněmi. Máš pravdu, hochu, máš pravdu.
https://www.channel4.com/media/images/Channel4/c4-news/2015/February/11/11_azov_r–(None).jpg
https://bit.ly/3AEfwZZ
https://bit.ly/3PKv1Vp
P. Kadel neblázněte to nemůže být pravda i Plavec tvrdil že nejsou nazi ale slušní hodní Azováci všude pomáhají starším nosí nákupy i dětem a mám důkaz v Doněcku ALEJ ANDĚLŮ pomoc po nacisticku
Však to říkám, zástup andělů svatých v ukrajinských tělech. A navíc, ty fotky natuty někdo namaloval ve Фотошопе.
Nebo možná ve Фотожопе, když tam foukal zelenáčovi koks.
Ač nerad, maly.velky, musím s Vámi souhlasit. Nacista není ten, kdo si nalepí knírek a ukazuje, jak vysoko skáče jeho pes. Nacista je ten, kdo provádí nebo si přeje nacionálně socialistickou politiku. Patří tam třeba Duginovo snaha o Velkorusko od Lisabonu po Vladivostok.
Ale pěstování jedovatých berušek pro Ameriku proti Rusku ne.
Nenenenene.
Ne.
Nacista je ten, kdo provádí nebo si přeje nacionálně socialistickou politiku. Patří tam třeba fašistická klika, dosazená po zločinném převratu, který zinscenovaly a zaplatily USA, po svržení demokraticky zvoleného legálního prezidenta, která začala provádět genocidu občanů Ukrajiny ruského etnika. Např. barbarským způsobem zavraždění cca 50 etnických Rusů v Oděse.
A zneužitím armády Ukrajiny ke genocidě Donbasu, převážně obydleném etnickými Rusy.
To je ten skutečný nacismus,
Pokud někdo ignoruje tyto zločiny, dostává se na úroveň barbarských ukrů.
Na druhou stranu je potřeba si přiznat, že Dugin a jeho dcera nebyli ti, za koho jsme je měli, nejednalo se o putinovy ideology, dokonce to prý vypadá, že to mohli být i disidenti a nechal je zavraždit sám Putin, jako třeba když byl zavražděn disident Boris Němcov, po kterém je v Praze pojmenována jedna z hlavních ulic.
Musíme dále hledat pravdu.
Takže shrnuto a podtrženo, víš totální hovno a plácáš jeden výmysl přes druhý, ode zdi ke zdi. To, možná, funguje v rasistických politických nevládkách (kde jsou všichni tak blbí a zaplacení, že nechápou), ale mezi normálními lidmi jsi s tím za vola. Nečti tolik ty americké brožurky.
Proč za vola ?, mým vzorem je pan inženýr Miloš Zeman, ten taky hodněkrát změnil názor, teď se mi jeho názory líbí.
A znamená to snad, že pan prezident je vůl ?
Ano. Je to křivák, když si neumí stát za svými názory
Mým vzorem je, například, Wyatt Earp. Znamená to snad, že jsem také boxerský rozhodčí?
Zjednodušeně bych to řekl co nějaký vůdce Čechii pronese to kandidát na oprátku.
Abychom tady nakonec neměli ulici Dariji Duginové…
Vypadá to na bolehlav. Zpráva vydaná včera v DLR jistý J.A.KARPENKO svého času pracující ukrajinec v ČR byl naverbován SBU s vycvičen na základně nedaleko Č KRUMLOVA /víme kdo tam sídlí/ ve střelbě z lehkých zbraní včetně výcviku sabotáže za použití výbušnin / budovy auta atd / díky pizdám jako je negroška nám reálně hrozí zařazení na play list teroristických zemí
Slova jakési ubohé putinovy loutky nikoho nezajímají.
To může zajímat leda zdejší ruské šváby…
A co to je DLR ? Co to jako má bejt…?
Kdo to uznal, kromě Ruska a Sýrie vůbec nikdo…
Na tuhletu ruskou propagandistickou hovadinu velmi trefně zareagoval i šéf naší diplomacie pan Lipavský (Piráti)
Který řekl , Loutky nekomentujeme
Braune to je kdo Lipavský ? Ten komik v panzervestě většího dementa těžko pohledat blb nemá ani na tu marionetu a chtěl by něco komentovat zdejší bruselfilcky naskakují dost rychle
Benedikt Čermák napsal
„Jak jim chutná jejich medicína??? Dobrá práce!??
A já se ptám? Byl by pan Čermák také odsouzen na šest let, kdyby napsal místo výše citovaného toto, tedy kdyby to napsal slovy Černochové”
„A není mi líto muslimů v mešitě ve městě Cristchurch. Jsou to skuteční vrazi a váleční štváči. Je mi líto tisíců lidí zavražděných v důsledku jejich propagandy a odporné ideologie“
Já si myslím, že by pana Čermáka odsoudili i za tento výrok a možná by dostal i více let.
Obsahově je to přeci naprosto stejné. V obou případech (jak Čermák, tak Černochová) se vyjádřili k vraždě. Čermák ve smyslu „oko za oko, zub za zub“, Černochová ve smyslu „patří jim to za jejich propagandu“. Jak jsem napsal, obsahově naprosto stejné.
V čem je rozdíl?
Nebo to vyjádřím jinak. Pokud Černochová napíše, že „tisíce lidí bylo zavražděno v důsledku jejich propagandy a odporné ideologie“, a v Austrálii muslimové v mešitě v Cristchurch byli zavražděni obdobným způsobem jako mnozí Evropané střelnou zbraní (např. v klubu Bataclan v Paříži), pak to nelze přeci nazvat jinak, než jako „STEJNÁ MEDICÍNA“
Čili Černochová naprosto jednoznačně a navíc více expresivně vyjádřila to samé, co pan Čermák. Ten navíc své věty ukončil otázky? Lze to chápat i jako řečnickou otázku. Černochová naopak své tvrzení suše a natvrdo konstatuje.
Černochová patří za mříže má-li u nás platit zásada, že každému je měřeno stejně.
prostě zrovna to satan prosazuje nějakou habadůrou a tak to je ,za rok to může být jinak.Tragikomedie jede-dábel nic jiného nevymyslí-on když má vztek tak použije větší silu a o to víc se praští do své pazoury,Já nemám právo se tomu sráči posmívat-dokonce jsem ve svých naivních začátcích toho vraždícího chamelona omlouval,ne ne.musí jít do prdele a to je ještě krásné místo.
Čermák neměl především být za tuto větu vůbec odsouzen! Je to svinstvo, exemplární rozsudek mající zastrašit lidi, stejně jako buzerace bolševika Stříže ohledně fandění Rusům.
Ve skutečně svobodné zemi může člověk projevit jakýkoliv názor, včetně popírání holocaustu a souzen může být výhradně za své činy. Jenže toto není v žádném případě svobodná země, západní svět se stává totalitou, která propaguje šílenství a zvrácenosti.
Tak
no rozdíl v tom přece jen je-zatímco na NZ lidi jen postřílel,tak v klubu Bataclan byli všichni od muslimů bestiálně zohavení-rozpáraný břicha,uřezaný genitálie nebo hlavy,vnitřnosti vyvržený ven-sama francouzká policie tuto informaci radši několik měsíců tajila,protože měli strach,aby nenásledoval pogrom proti těm muslimským hovadům-přece jen,pořád tam jsou běloši ještě zatím ve většině
Tu Duginovou možná zavraždil nějaký ještě větší nacionalista, než byla ona a její fotr. Mohlo se mu nelíbit, že jezdí západním luxusním vozidlem, místo Moskvičem, Žigulem či Volhou. Sranda jak cy*p!!!!!
Teď už jenom čekám na reakci duševního mrzá*ka, který zde vystupuje pod mým nickem.
Jyrko
Moc duševních invalidů tu neexhibuje, ale ty jsi jeden z nich
Ten druhý Jirka, je inteligentní člověk, a já se vždycky popadám za břicho, jak tě dostane
Samozřejmě, můžeš to zlehčovat, že to není až takový výkon, dostat duševního mrzáčka, jako jsi ty
Podobně dostával kapky nějaký Holyna z Hybšiny
Jsem rád, že se zase můžu od plic zasmát, máš za to palec nahoru
Tak on ten rozdíl mezi disidentem-hrdinnou a podporovatelem totalitního režimu a vrahem je někdy hodně tenký ba co víc visí přímo na vlásku, je to tenká linie…
Viz. Rudolf Slánský, protibolševický odbojář, hrdina co položit život za svou vizi socialismu s lidskou tváří.
A nebo sprostý zločinec ?
Račte si vybrat…
Já mám vybráno.
Jsi sprostý zločinec.
Právě jsem se vrátil z Kievu, byl jsem nabídnout své orgány raněným, vzali si akorát mozek, tady si toho stejně nikdo nevšimne.
.. no to je ale průšvih, pokud vám fakt ustřihli oba drátky v palici, nutně vám musely upadnout uši. Jak budete nosit brejle?
Ty jsi fakt retard jak cy*p!!!!
Chááááááááááááááááááááááááááááááááá
Pánové, Jiříka na Ukrajinu nedostanete, na to je velký srab. Na PP je však největším čecho a rusobijcem, ale ne a ne zvednot prdel a jít pomoci jeho brtrům náckům Banderovcům porazit ty polomongoly. Je to stejný žvanil jako jeho vzor Zelenskij, který se tím žvaněním živí, neb si od všech těch peněz proudících na Ukrajinu vždy pěknou sumu shrábne sám, proto už je multimiloanář. A co Jiří, kolik mu to vynáší? A když ne, tak je ten největší trouba pod sluncem, hájit tak srdnatě nejzkorumpovanější stát, řízený Oligarcho-Neobanderovci. Troubové jsou ostatně i Češi, neb živí téměř půl milionu Ukrajinců, ač se válčí jen na malém proužku Ukrajiny a většina Ukrajiny je nedotčena a starosta Kieva Kličko popíjí s německou návštěvou sekt a velká sranda a veselí u toho. Každý ty záběry jistě viděl. Jak to přijde, že už před “válkou” bylo v ČR 70 tisíc českých bezdomovců a 2 miliony českých rodin s dětmi ohrožených, či už žijících v chudobě a chudoba postihne i další, že si vláda pozve 0,5 milionu Ukrajinců, pro které náhle byty jsou, které nebyly pro Čechy a placeno jim je vše. Proč toto Češi neženou klacky a svinským krokem, i s těmi vládními pijavicemi na Ukrajinu, kam všichni patří?!? Jaká to doba a hanba.
Kdo se vsadí, že trest dostane pan JUDr ? Nejsme samostatná svobodná země. Jsme v područí totalitního režimu z EU. Soudy udělají co dostanou příkazem z Bruselu stejně jako ta nechutná pseudo ministryně.
Češi vyměnily svobodu za párek v rohlíku.
kostelecký párek ovšem, nyní sojový s mletým hmyzem
odstoupení už nestačí, tutu vládu je nutné svrhnout a zlikvidovat dokud je čas a její přisluhovače a nacistický kolaboranty taky! (to platí i pro jiříčlka a velkýho s malým)
https://aeronet.news/video-ceska-republika-byla-obvinena-ze-na-svem-uzemi-cvici-dustojniky-ukrajinskych-tajnych-sluzeb-k-provadeni-teroristickych-utoku-v-dlr-jeden-z-agentu-dezertoval-a-predal-uradum-dlr-bombu/
navíc jde o záměrné podněcování nenávisti k jinému národu. to není trestný čin?