7.9.2018
Kategorie: Společnost

„Levicový humanismus“ je mnohem horší než „pravicový extremismus”

Sdílejte článek:

MARTIN KAVKA

V souvislosti s demonstracemi v Sasské Kamenici se objevily zprávy, že se jedná o pravicové extremisty, neonacisty. Levicoví politici, nechtějí ani na okamžik připustit, že se nejedná o akce extrémistů, ale jde o projev zoufalství.

[ad#textova1]

Koho vlastně dnes zajímá co bylo příčinou demonstrací v Saské Kamenici? Vlastně nikoho, protože celá otázka se zúžila nikoli na příčinu, ale důsledek. Už není podstatné, že na počátku stála vražda německého občana imigranty z islámských zemí. Důležitější je, aspoň pro všechny ty „pokrokové lidumily“, že lidé demonstrují proti imigraci a chováním imigrantů, které není v souladu s evropskými civilizačními hodnotami, případně evropskými zvyklostmi. Levice a aktivisté tak dávají najevo, že lidé i když jsou ohroženi důsledky nekontrolované imigrace, nemají právo dát najevo svoje obavy. Vyjádření obav a strachu se tak stává něčím extrémním, něčím, co je třeba potírat a dotyčné obvinit z xenofobie, případně z rasismu a pokud ani to nepomůže, tak i z neonacismu.

Evropa se dnes nachází v době, kdy se jedná o její budoucnost. Obávám se však, že pro levici, různé samozvané humanisty a lidskoprávní aktivisty v budoucí Evropě nebude místo. To, co se dnes děje v Evropě, kdy „standardní“ a zavedené strany ztrácí svůj vliv, kdy čím dál tím více lidí vystupuje proti evropské sociálně-inženýrské politice je pouze reakcí na nečinnost politiků, neřešení problémů a snahy evropských politických elit o zamlčování skutečných problémů a bagatelizování. Snahy odvádění pozornosti od toho co občany trápí, případně je umlčet nějakou nálepkou a společensky je znemožnit. Zvláště, když ten problém se týká násilných aktů imigrantů a protestů proti politice v této věci.

Kdo jen trochu zná řeckou mytologii, tak ví, že na pravé straně bohů stáli ti, kteří žili podle zákona, dodržovali zákony a na levé straně byli ti, kteří se neuznávali zákon. Není to nic, co by pocházelo z moderních dějin. Pravá ruka byla rukou zákona, levá chaosu. Proto i Spravedlnost drží váhy v levé ruce, ale meč spravedlnosti a práva v ruce váhy, nebo knihu, kam může pravá ruka přikládat skutky dobré, nebo špatné anebo listovat v knize osudu. Levá ruka se k ničemu, než k držení nehodila, neměla přesnost pravé ruky. Leváci prominou, ale jsou jen výjimkou prověřující pravidlo. Exteptio regulum probat.

Levice má dnes problém s historii, dějinnými událostmi, protože se nehodí do jejího pohledu na multikulturní svět. Vadí památník na Kahlenbergu odkud zaútočil polský král Jan Sobiesky na islámské vojsko obléhající Vídeň. Památník byl poškozen černou barvou s nápisem, ne nacismu.Jako by obrana Vídně byla nevhodná a Turci byli obětí ne své dobyvačné politiky, ale nepochopení tehdejší Evropy, že nám nesou ne válku a podřízení, ale mír a spravedlnost.V současné době Vídeň odmítla památník Janu Sobieskému s tím, že památník má protiturecký podtón. Chápu, turecký volič s rakouským občanstvím má větší cenu než připomenutí historické události, která zachránila Evropu a zastavila islámské výboje v Evropě a svým způsobem předznamenala počátek konce islámské hegemonie na evropském kontinentě.

Podobně tomu je s Křížovými výpravami. Současná levice prezentuje Křížové výpravy jako agresi tehdejší Evropy a počátek kolonizace. Pravda je však taková, že Křížové výpravy neměly za cíl kolonizovat, ale získat zpět něco, co patřilo ke křesťanskému světu. Zapomíná se na to, že První křížová výprava se uskutečnila nejen na žádost byzantského císaře, ale v době, kdy dvě třetiny tehdejšího křesťanského světa byly v područí islámu a nešlo o dobytí a kolonizaci, ale o obnovení stavu před islámskými výboji a to v době, kdy muslimové dobyli skoro celý Pyrenejský poloostrov, okupovali celou severní Afriku a ohrožovali Evropu nejen z jihu, ale také z východu a stáli u bran Konstantinopole. Bohužel, pro ty „pokrokové“ byla Křížová výprava aktem proti muslimům. Co tomu předcházelo je nezajímá. Nechtějí to vidět, nechtějí to znát.

Ostatně, stejně jako v Saské Kamenici. Vidí demonstrace proti imigraci a imigrační politice, ale nechtějí vidět, proč ty demonstrace jsou a stejně jako v případě Křížových výprav zaměňují důsledek a příčinu. Vlastně, nic nepochopili a jediné co je vede je „nenávist“ k prostředí ve kterém vyrostli. K vlastním dějinám a tradicím, přičemž paradoxně obhajují právo na dějiny a tradice imigrantů.

 [ad#pp-clanek-ctverec]

martin-kavka19803062_0

Redakce
Sledujte PP

Sdílejte článek:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (34 votes, average: 4,88 out of 5)
Loading...