21.srpen 1968 a válku na Ukrajině dělí 54 let
JAN BARTOŇ
Na konci šedesátých let minulého století žil svět v permanentní studené válce mezi „táborem míru a socialismu“ – jak komunistická propaganda označovala blok na čele se Sovětským svazem – a „zahnívajícím Západem ve stadiu imperialismu“ – opět používám slovník vládnoucích komunistů. Přesto byla tato léta něčím výjimečným. Na Západě probíhala revolta mladých, mimo jiné i proti válce ve Vietnamu, a v Československu padl Antonín Novotný a jeho skupina v KSČ, která dělala politiku poplatnou přáním vedení SSSR. Vše nabralo na obrátkách na jaře a nové vedení KSČ na čele s Alexandrem Dubčekem začalo politiku „obrodného procesu“ ve straně a společnosti. Dubček si získal značnou podporu naší veřejnosti, a ačkoliv ho mnozí varovali, že tato politika v Moskvě neprojde, snažil se neustále přesvědčovat sovětského vůdce Leonida Brežněva, že u nás jde vše správným směrem. Brežněv už ale od jara roku 1968 připravoval vojenské řešení „Pražského jara“ a v noci z 20. na 21. srpna okupace Československa vojsky Varšavské smlouvy začala. Dubčekovo vedení bylo zajato a uneseno do Moskvy a tam bylo přinuceno podepsat Moskevské protokoly, které legalizovaly pobyt sovětských vojsk jako „dočasný pobyt vojsk SSSR na území Československa“. Však se tomu také sarkasticky říkávalo – „dočasno“ rovná se jeden furt. Osobně si budu až do smrti pamatovat časné ráno 21.srpna, kdy nás probudili rodiče s tím, že jsou tu Rusové. Ještě za tmy jsme utíkali k silnici na Prahu a po ní se pohybovaly s rachotem tanky a ve vzduchu čpěl dým z motorů. Bylo to doslova inferno.
Západ tehdy sovětskou okupaci kritizoval, ale v tehdejším rozděleném světě to bylo jediné, co se dalo dělat. Nikdo nechtěl riskovat válku. A mimochodem, právě tento postoj Západu vidím zřetelně i na současné politice Západu vůči Rusku a válce na Ukrajině. Sankce neměly v roce 1968 téměř žádnou cenu, protože ekonomiky Západu a Východu byly do značné míry separované a SSSR doslova vykořisťoval své východoevropské spojence tím, že jim za dodávku surovin diktoval, co mají vyrábět a dodávat do Sovětského svazu.
Přeskočme nyní 54 let do současnosti a podívejme se optikou roku 1968 na válku na Ukrajině. Již dlouho upozorňuji na skutečnost, že se svět opět proměnil z unipolárního s dominancí USA po roce 1990 na multipolární. Rusko se oklepalo z rozpadu SSSR a opět začalo usilovat o to být považováno za světovou velmoc díky vlastnictví jaderného arsenálu na úrovni USA. Změna režimu na Ukrajině z prorusky orientované vlády na tvrdě protiruskou za prezidenta Volodymyra Zelenského, je takovou zkouškou bipolarity či multipolarity současného světa. Americká média přišla s informací, že o invazi na Ukrajinu se v Bílém domě hovořilo již na podzim loňského roku. Faktickým přístupem ale byla americká politika bezzubá. USA oznamovaly zaručené termíny invaze až se z toho stala „nezajímavá“ zpráva. Prezident Joe Biden navíc těsně před počátkem invaze odvolal všechny americké poradce z Ukrajiny s tím, že kdyby po sobě stříleli Rusové a Američané, znamenalo by to světovou válku. Několikrát také dal na vědomí, že americká armáda na Ukrajině nezasáhne. Jak rozdílné v případě Tchaj-wanu, kdy Biden slíbil vojenskou podporu USA v případě napadení ostrova Čínou.
Politika sankcí vůči Rusku je všeobecně propagandisticky přeceňována. Rusko na tuto politiku sice doplácí, ale zdaleka ne v takové míře, jak zněly původní odhady. Dnes odhaduje ruská státní banka pokles HDP asi o 4 % a inflaci asi 13 %. Odhady světových expertů se pohybují také v tomto rámci. Naproti tomu oběť invaze, Ukrajina, má přiznané škody na majetku přes tisíc miliard dolarů, HDP klesne letos na polovinu, inflace je asi 20% a bez finanční podpory Západu by Ukrajina nebyla schopna platit zaměstnance státu, o armádě ani nemluvě. Situace na frontě se stále nevyvíjí pro Ukrajinu příznivě, záškodnické akce v ruském týlu jsou sice propagandisticky vydávány za úspěch, ale sotva ovlivní dění na frontě. Podle médii nebyly uzavřeny v červenci žádné smlouvy o dodávkách zbraní se šesti největšími státy EU. Bez amerických zbraní by údajně Ukrajina dávno kapitulovala, to je však spíše propagandistická záležitost. Rusko dnes podle západních zpravodajců udržuje na ukrajinské frontě asi sto tisíc vojáků, postupuje na některých místech o tři až deset kilometrů, většinou se ale fronta stabilizovala. I ukrajinské hodnocení stavu na frontě hovoří o strategickém patu. Britská vojenská rozvědka už minulý týden uváděla, že ve většině oblastí Rusové za měsíc postoupili pouze o tři kilometry, jen u Bachmutu o deset.
Proto považuji západní politiku vůči Ukrajině za chybnou. Pokud Západ nebyl ochoten za Ukrajinu bojovat (a to podle vyjádření USA i NATO skutečně nikdy nebyl), měl s Ruskem o situaci na Ukrajině jednat vážně před zahájením ruské invaze. Místo toho se ale politika Západu soustředila na slovní akceptaci ukrajinských požadavků na členství v NATO s tím, že Rusko nemá právo do této záležitosti vůbec hovořit. Dnes na Ukrajině „hovoří“ zbraně, Ukrajina je rozvrácený stát, hovoří se o protiútoku a ve skutečnosti se akceptuje „strategický pat“. Čas v tomto případě hraje do karet Rusku. Není důležité, že propagandisticky v našich médiích Ukrajina vyhrává na celé čáře, realita na frontě je zcela jiná.
S Ruskem se dříve nebo později bude muset jednat. USA dnes vedou válku na dvou frontách, studenou kolem Tchaj-wanu a horkou na Ukrajině. Rusko bude pořádat vojenské manévry s Čínou a nelze vyloučit eskalaci jak na Ukrajině, tak kolem Tchaj-wanu. Hovoří se dokonce o „katastrofickém“ scénáři, kdy by Ukrajina začala na frontě postupovat a Rusko by nasadilo taktické jaderné zbraně. I to by mohl být důvod neochoty dál podporovat ukrajinskou armádu, aby nebyla „moc silná“.
Nejlepším řešením by bylo mít Ukrajinu na naší straně, realistickým to, že bude formálně neutrální a nebude aspirovat na členství v NATO výměnou za bezpečnostní záruky. Řada významných západních politologů dnes nevylučuje nutnost uznat ruský nárok na Krym (naposledy bývalý ministr zahraničí USA Henry Kissinger) jako součást kompromisu. Rusko bude usilovat o anexi dalšího ukrajinského území, a i to bude muset být vyjednáno jako součást, pokud možno trvalého řešení. Ponechání situace ve stadiu strategického patu je nevýhodné zejména pro Ukrajinu, která se také potřebuje rozvíjet v mírových podmínkách a potřebuje, aby se mohli vrátit všichni uprchlíci.
Rusko svou invazí na Ukrajinu navázalo na imperiální politiku někdejšího SSSR. Pokud by se Rusku podařilo pomalým postupem na Ukrajině postupně ukrajovat další a další části Ukrajiny, je existence samostatné Ukrajiny ve velkém ohrožení. A o to vše se nyní na Ukrajině hraje.
- Převaha nad Ruskem? Ale kdeže … - 30.11.2024
- Ukrajinský prezident poprvé souhlasil s postoupením území Rusku, aby ukončil válku - 30.11.2024
- Angažovaný AZ kvíz - 30.11.2024
Jdi s tímto tématem Bartoni do hajzlu!
Lkáme a naříkáme na 54.letým výročím OKUPACE
střední skupinou vojsk varšavské smlouvy.
Žasnu na sloní pamětí všech těch, kteř íale zapoměli
na snahu o jejím zopakování úpěnlivými žádostni bidetovské štěnice Calamity Jane Černochové
tentokkrát přeudatnými žoldáky Us HAMBY.
To svoření NEJSPÍŠ doufá v kariéru URSLvon LEYNE.
Po nezdařené realizaci žádosti o okupaci ČR, úspěšně odzbrojila cínové voláčky AČR a nyní jen zbývá
z bruselské brusele EU vystrnadit babišovskou Větku.
A na Zádad je cesta volná.
už v r. 1968 šlo o to, aby nenastalo, co je teď. Kontinuálni snaha západního kapitálu je ovládat a podřídit si všechno. No a čím dál větší čás světa má jiný názor, takže hudeme svědky a účastníky čím dál větších útoků ze strany naakumulovaných prostředků proti zbytku světa…
Snahu ovládat a podřídit si všechno měli i bolševici – a to v té době mnohem masivnější. Takže v roce 1968 šlo hlavně o to zbavit se bolševické totality. Že se časem dostaneme do totality jiné, tehdy nemohl nikdo vědět.
Takovéhle věci Emanueli obyčejně nevznikají
samovznícením,
Většina znás už dnes ví že události 21.81968 byly pro
tehdejší vedení SSSR jen další snaha o udržení celistnosti svého imperia a pro bafuňáře KSČ jen
poněkud špatně domluvené střídání u kormidla.
Přání ostatních byla podle mě jen závaží obtěžujícÍ obě strany
Což mi dokládají čs aktivity následujícího roku.1969
(pendrekový zákon,střelba Čechů do Čechů) vyustující v Normalizaci a Antichátru sedmdesátých let.
Pro velký úspěch, tentokrát po režii tak zvaných reformních bolševiků se ta komedie reprízovala
neprve v roce1989 později na žádost publika
nástupem babiš/fialovské party do čeledníku zemských škůdců.
Cáž
to věděli všichni, jak na západě tak na východě. To jenom ti, co nemaji zdání o souvislostech dějů rozložených v čase si myslí, že všechno je dílem náhody.
Hm.
Položím otázku závěrem – “ … (je) existence samostatné Ukrajiny ve velkém ohrožení …“ No a na druhé straně, byla by to zase tak velká škoda?
Po odtržení v r. 1990 měla UA nějakých 50plus milionů duší a nulový zahraniční dluh, bo odpovídající částku Rusko převzalo na sebe. Dneska jsou v defaultu s dluhem na několik budoucích generací, na konci minulého roku na UA žilo asi méně než 40 milionů obyvatel, dnes snad slabých 30 milionů. Nikdo neví přesně, Ukři radějí už nějakých 20 let nedělali raději census. Dnes je jejich nejsilnějším průmyslovým odvětvím export Ukrajinských nevěst, už brzy to bude patrně export frustrovaných teroristů zocelených prohranou plnotučnou válkou.
Je to zjevně kompilát z jiných článů,
kterým se autor asi připravuje na nějaký nedělní blábol k výročí okupace.
Co z něj potom následně vyleze?
…Na Západě probíhala revolta mladých…Již relokovaný jsem jí zažil v Parízu. Spíše bych to dnes nazval Majdanem za pomoci rozmazlených fracků z lepších rodin, požadujících papír na to, že na kolejích je povoleno šukat z moci úřední, pod vedením agenta cizí moci, pedofila a trockisty proti příliš samostatnému Le Général, to vykopnutí HQ OTAN do arše zvané Brusel, to už bylo fakt moc. Od té doby tamní presidenti byli schvalováni v zahraničí, ten poslední dokonce přešel přímo od banksters Rotschildů. Mumie pedofila Cohn-Bendita, israelity z fr. i de občanstvím snad dodnes za zásluhy o tedejší Majdan sedí v EP v Bruseli. QUAND FERA T-IL JOUR, CAMARADE? Hahaha….
Slavná ukrajina se mohla v mírových podmínkách rozvíjet 30 let-jak to dopadlo a co ze svojí země ukrajinci samotní dokázali udělat snad psát nemusím….
Nejvíc mě pobavil ten vtip o návratu všech ukrajinských „uprchlíků“.
No šak všici ktery sme kopli do prdele po převratu v roce 89 už sou zase tady, ne?
Koho jste vy bolševici kopli po vámi zinscenovaném puči do prdele, opravdu netuším, takže nemohu vědět ani to, kdo se odkud vrátil zpět.
Tak se zeptej Kocába
To jako že se do ČR vrátili bývalí vojáci ze všech koutů bývalého Sovětského svazu, kteří byli odveleni do bývalého Československa?
Pan Bartoň asi ví pouze o sovětském svazu, varšavská smlouva mu nic neříká. Notabene právě když nás VS okupovala kdo byl v sovětském svazu u kormidla? Ano Ukrajinci kteří nás okupují opět po 54 letech ne náhodně jsme už tenkrát malovali do rudých hvězd hákové kříže, ten Ukrajinský nacizmus se 100% potvrdil nyní.
Okupaci ČSSR řídil SSSR, jeho vojska zde zůstala jako vojsko okupační. Neokupovali nás žádní Ukrajinci, byli to Sověti. Nevlály zde vlajky Ukrajinské, vlály zde vlajky SSSR. Jsi jenom ulhaný proruský kolaborant, šiřitel nenávistné ruské propagandy. Tipoval bych , že jsi volič SPD nebo Trikolory.
JIŘÍ
Okupaci ČESKOSLOVENSKA řídil KREML Ten samý Kreml, jemuž blízcí kolaboranti se u nás stále projevují, mj. i v diskuzích na tomto webu.
A KREML řídil ukrajinec Brežněv a ukrajinský polibdíro!
Bez něho by si ani neuprdli !!!
A dnes jak se zdá nas hodlají okupovat podruhý ?!!
Brežněv se narodil ruským rodičům má území Ukrajiny, z Kremlu nic neřídili žádní Ukrajinci, byli to Sověti. Bylo to sovětské politbiro. Jsi ulhaný ubožák.
Mě nezajima „sovětské“ mne zajima KDO tam seděl a za co hlasoval!
… a všecky úkáčka byly pro invazi!!!
NE „sověti“ a už vubec né RUSI !! Byly to zasraný úkáčka !!!
Doprdele to je jak tvrdit že za něco mužou „čechoslováci“ nebo „jugoslávci“ !!!
Ani jedno neexistuje a neexistovalo jako národnost
nejvíc mne p)fasicnuje předstaba že b 68mým v Brně bylo „sověti“ a ti samí co tady byli a už zas sou jsou ale dnes „ukrajinci“ a přitom de furt o ty samý kur*vy!!!
Což mne vede k závěru že pokud sem měl nápad dát v roce 68 po držce „sovětům“ tak dnes s úkáčkama mám stejný. Sou to furt ti samí!!!
No – a teď už tam žádný Sovět není, široko daleko.
Takže co má vlastně společného okupace ČR v 68 s dnešní válkou na Ukrajině? Byla sovětská – jak jste správně pravil. Nikoli ruská, ukrajinská, bulharská, německá…………………
Omyl Jerry.
Dnes už není potřeba zvací dopis,střední skuny vojsk a jiné archiválié.dnes stačí jemnný vzkaz a nezávazný příslib pochvaly mezi slouhy a lokaje zemských škůdců
reprezenující vládu a zástuce lidu národů této země.
Nechápu zažívání a uvažování tvorů ,kteří si bez
karabáče a souhlasu okupanta nedokáží ani utřít brusel.
Podle logiky prolhaných proruských nenávistných kolaborantů byl vlastně nacistický vrah Hitler Rakušan a sovětský vrah Stalin Gruzinec. Jinak není vůbec překvapivé, že prolhaní proruští nenávistní kolaboranti ( kteří ze všeho nejvíce mají v oblibě nepřítele ČR, oteklého polomongola a bolševika z KGB Putina) zde, v diskuzi PP, velice často uváděli (v minulosti, v souvislosti s parlamentními volbami 2021) že jsou příznivci politických stran s názvem SPD a Trikolora.
Jenom nesvéprávný debil neví že Hitler byl rakušák a Stalin gruzínec… a Husák nebyl slovák, že ???
S tím hovasem nemá cenu se bavit a s tím jeho kejvačem to samé. Je to spodina kolaborantská a posluhovačská cizákům. Půjdou už brzo na kolotoč.
Takže za nacistické zločiny a bolševické zločiny jsou odpovědné , podle logiky zdejších proruských kolaborantů, státy Rakousko a Gruzie? A za prosovětského kolaboranta Husáka jsou odpovědní jen Slováci? Kolaborantská nenávistná svoloč Vladimíra Vladimiroviče je prolhaná lůza, dokazuje to zde v diskuzi PP každý den.
“ … Takže za nacistické zločiny a bolševické zločiny jsou odpovědné , podle logiky zdejších proruských kolaborantů, státy Rakousko a Gruzie?“
Samozřejmě!!!
Přesně stejně, jako je za činy bývalého SSSR odpovědná současná Ruská Federace! Jiří, buďto jsi tak veliký blbec, že Ti nedošlo, že ses právě připravil o prémie v režimové trollí farmě, nebo jsi právě prohlédl a Tvůj příspěvek je břesknou ironií.
Rád bych věřil druhé variantě, ale zrovna u Tebe … no, nic.
cituju:
I dnes máme v republice kolaboranty a kariéristy bez skrupulí a zrádce národních zájmů na nejvyšších místech. I dnes by někteří politici rádi umísťovali cizí vojska na našem území.
I dnes jsme ve velmocenských hrách naprosto bezvýznamní a hlavní hráči nás hodí přes palubu, kdykoliv se jim to bude hodit.
To je historické poučení z událostí roku 1968.
Náš dnešní svět je ale mnohem nebezpečnější, než byl ten před 54 lety.
Ještě horší, Jiřko. Herr Hitler byl pro pruskou šlechtu, a generalitu, bémiše kaprál, a to i v dobách kdy se mu dařilo vojensky i politicky.
Wassrpolaku,Hitler mel koreny v ceske Polne na Vysocine,take s tama pochazel krivonosac Hilsner, tzv vykrvovac Anezky Hruzove.V Rakousku se ve skolach uci to co pisu, ze Hitler mel koreny v Cechach. Dokonce ve Vidni mela moje pribuzna teta za sousedku pani,ta pochazela z Polne,jako odsunuta nemka,take to tvrdila.To vis za CK hranice mezi Cechami a Rakouskem neexistovaly,se to tak nerozlisovalo jako po valce,kdo je kdo.
To uz bych tak neresil, je to historije ale dalsi nafetovany blazen z tohoto kmene na Ukrajine strili do Zaporozske elektrarny.Vcera jsem ve zpravach videl mapu kdyby to bouchlo,tak prej to zasahne aj nas? Kdo seje vitr,sklizi bouri,pravi stare prislovi.
Už jsi přišel na to, kdy zde píšu já a kdy zde pod mým nickem píše jiná osoba, moravský vlastenče?
Zase zde napsala od rána jakási pomýlená putinovká bytost ze zelmjanky pod mým nickem spoustu nesmyslů. Sranda jak cy*p!!!!
Ubohý hajzlíku.
To jsou věci.
Tak to si to pánové od gestapa naprosto popletli, když studovali, kde sloužila Hitlerova babička, když otěhotněla a přitom by jim stačilo zajet do Polné, místo čtení v matrikách a zkoumání přihlášení k pobytu.
Ještě že tak Ornie.
Z ohledem na mwntalitu našich kultivovaných německých spojenců.ochránců,spasitelů a přátel by je vedle jmen
Lidice,Ležáky,Javoříčko ,vyskytovalo i jméno Polná.
Nemecky president Paul von Hindenburg bezne nazyval noveho kanclere Hitlera Ceskym frajtrem,kde ktomu prisel asi vedel sve?
To mohu potvrdit, v několika německých dokumentech tomu tak je, nazývali ho „der böhmische Gefreite“. což by mohlo být Gefreiter = frajtr počestěně, jak jsme říkali i my na vojně svobodníkům. Tak prosím frajtr = svobodník, ne klitoris. No a když byl už kancléř a Führer, tak někdy posměšky, že má jeho čeština český dialekt – přízvuk. O svém původu a rodině se vědělo, ale on se to snažil držet v tajemství, možná proto, aby nebyl zranitelný svými protivníky, neb někteří z nich se snažili šířit, že je snad židovského původu, nebo aby ji tak chránil. 1 srpna 1914 vyhlásil bavorský král mobilizaci a Adolf byl rakouským dobrovolníkem v 0,5 milionu bavorských vojáků. V srpnu 1918 byl vyznamenán a byl mu propůjčen železný kříž 1 třídy. Ten nosil stále, až do konce II světové, která byla rovněž už dopředu naprogramována. Proč podporovali Francouzi vznik ČSR? ČSR mělo sloužit jako klín do Německa v další válce s kterou se počítalo. Proto se spolupracovalo s tehdy nejsilnější Armádou světa francouzskou a armáda ČSR byla vytvářena dle francouzského vzoru. Jak se vše pak vyvinulo ví každý. Veškerá zodpovědnost padá vždy na vůdce, tedy hlavy státu. Marně se neříká, že ryba smrdí vždy od hlavy, v přeneseném slova smyslu. V 38 pak Beneš demobilizoval, podepsal ten cár papíru a nechal zem a obyvatelstvo napospas svému osudu a zdrhl do Londýna. Co by na to asi řekl Masaryk, či ještě hodně před ním Jan lucemburský. Dnes jsme v podobné situaci, jen ještě obludnější a ohavnější a záludnější, kdy nám hrozí naprostý zánik válkou, nebo Globalismem a opět smrdí ta ryba od hlavy, ale už skutečně příšerně a nesnesitelně. Kdo si v tom může ještě hovět v blažené lhostejnosti. Nepochopitelné. Teď se budu asi trochu rouhat. Bože, hoď na zem trochu toho mozku neb se zdá, že u mnohých lidí se jaksi vytratil někam do neznáma. Možná ho ještě mají, ale se zřejmě odnaučili ho používat. Vlasti zdar, zrádcům zmar.
Okupovali nás převážně úkáčka na příkaz polibdíra kde až na dva co byli proti byli všichno pro a všichni byli úkáčka a řídil to celý úkáčko Brežněv.
Jedini dva co byli v polibdíru PROTI byl rus a tuším dagestánec. Takže ano, obsadili nás UKRAJINCI a už je tu máme zas a ještě víc !!!
A jinak šlo o zbytek Varšaské smlouvy (a ne Rusi) čili wehrmacht z DDR, pšonci, maďaři a bulhaři, akorát Čáuvčesku z Rumunska poslal Brežněva do prdele.
Dost bylo už kur*va slámy u kravína !!!
Ivani a víte vy vůbec,že nás v roce 1945 „osvobodila“ Gruzie?? Ano Gruzie!
Stalin byl přece Gruzinec.
žádná sovětská národnost není! bylo to holt za sssr ale byly to úkáčka jak polena!!
a nepleť si státní příslušnost a národnost!!!! pokud to poznáš a nepleteš i pi*ču s janáčkovým divadlem což by mne nepřekvapilo….
a ještě jednou: šlo o vojska Varšavské smlouvy a ne o Rusy!!
takže wehrmacht a pšonekarmy nas okupovali už podruhý ale o tom se nesmí mluvit, že ?!!!
Naprosto správně JIŘÍ z Prajski píšete že tehdá nás okupovala sovětská,hikoliv rzská či ukrajinaká armáda.
A věřím,že mě putinovo zapařené onuci a voliči Trika, dáte i za pravdu,když napíši že v ní kromě jiných národností sloužili u ukrajinci
Co se 21. srpna a jemu blízkému časivému období.prvosledové,často i zmateně zabíjející vojáci
sovětské armády nebyli v naprosté většině ani Rusové ani ukrajinci,včetně oficírů..
Ty po ukončení pouličních nepokojů byli velice rychle
přesunuté do předem připravených pozic.
Sovětsští švábi vylezli ze zemljanek na Sibiři a vám podobní švábi zase brzy do zemljanek zalezete protože nebudet mít plyn na topení a benzín do auta.
Jsi ubohé hova*do.
Souhlas okupovali nás Ukrajinci a od kamaráda co bydlí ve Frenštátu tak zde posádku tvořili okupanti z Ukrajiny 99 % všech vojáků . Prakticky všichni pocházeli z Vinické oblasti. 1. ukrajinský sbor.
Sláma v kravíně.
A v 1968 roce napadl americké velvyslanectví v Praze Ukrajinský tank. Naštěstí vjezd není tak široký, aby tank mohl projet. Tento průser v té době zažehloval tlumočník pan Jiří Frantál dnes už není mezi náma. Pokud by jste chtěli vidět jeho fotku tak ji najdete u p. Havla jako prvního jeho tlumočníka. Po něm to převzal Žantovský.
https://www.zvedavec.news/komentare/2022/08/9283-o-cem-se-vsouvislosti-sokupaci-cssr-vojsky-varsavske-smlouvy-nebude-mluvit.htm
Jsi prolhaný proruský přeposílatel ruské nenávistné propagandy. V ČSSR zůstal jako okupant SSSR. V kasárnách sovětských vojáků vlála vlajka SSSR. Kdyby tam někdo vyvěsil vlajku Ukrajiny, byl by na místě zastřelen. Ale jsi opět důkazem toho, že proruští kolaboranti, příznivci našeho nepřítele, jsou ulhaní ubožáci.
A vy soustavně motáte Rusko a SSSR. Nad Kremlem přeci vlaje ruská vlajka, ne sovětská.
Ruská federace (nenávistná necivilizovaná vraždící zlodějská svoloč Vladimíra Vladimiroviče) se prohlásila jako nástupnický stát Ruské federace. Jinak při diskuzi s proruskými kolaboranty (že nás okupoval SSSR a ne Ukrajina, jak proruští kolaboranti uvádějí) jsem nic o Ruské federaci nepsal. Jenom že o uvedených skutečnostech lžou příznivci RF.
Tak. A co teď, že
Jiří už je fprdeli, už do něj nekopejte …
Proč pořád splasklý Gregorey prorušští kolaboranti?
Proč ne OTEKLÝ POLOMONGOLŠTÍ ?
Dovolím sivás splasklý Gregorey ,taktně upozornit
ža váš favorit ,car vší RF nevládne toliko rusům.plynu a ropě.Ale i lidem národů ,jejichž jména které jak se ze studem přiznám, snad ani neznám
Za vzácným člověkem, soudruhem Brežněvem…..
Co to má soudruh napsané za národnost v pase?
https://news.pn/ru/blogs/91188
Proruská nenávistná ulhaná lůza ( příznivci oteklého polomongola a bolševika z KGB Putina, nepřítele České republiky) zde v diskuzi PP OPĚT LŽE, uvádí zde, že v roce 1968 jako okupant zůstala na území ČSSR Ukrajina. Ale není opět vůbec překvapivého, že zločiny SSSR ( směrem k ČSSR) přisuzují Ukrajině proruští nenávistní kolaboranti, olizovači zapařeného mužického řitního otvoru Vladimíra Vladimiroviče, poskoci vraždících zlodějských okupantských vandráků (RF).
Agresivní vandrák je Putna; agresivní vandráci jsou všichni, kdo jej jakkoli podporují!
Kdes byl ňunínku, tady do mě onuce perou a pomoc nikde. Že ses ty prasáku někde mrouskal s Pelosijkou, vím je to tvá kotletka, ale tu je tě třeba víc!
A idiot, který používá můj nick, opět zde v diskuzi.
Jiří, to psaní pod Vaším jménem přehlížejte. To se jen Kocourek P mrouská …
Podle mne je to Pavel K. (Kocourek), dnes se tu pod svým nickem objevil.
Překvapuje mne, pitomče, že za toho zloděje nicků neprohlašuješ mne. Já jsem přeci arcisatan, vyhozený spravedlivou pěstí lidu od katedry
Máš co vylepšovat.
A nebo jít do prdele rovnou.
Agresivní vandráci, nadnárodní koncerny Continental a Yokohama obnovily výrobu v Putinalandu, akorát včas aby Putin mohl přezout na zimní a neudělao se místo čínské konkurenci. Že vrazi z Wall Streetu zase kšeftujou z krvavejma putinskejma bondama jsem už psal. Bože, já mám takovou radost, že jsme zase jednou tím etalonem mravnosti. A náš sv. Vašíček, Flaška do z peklíčka vidí a taky se raduje, jistě.
“ … Agresivní vandrák je Putna …“
Taky ho pan president Zeman dlouho odmítal jmenovat profesorem a učinil tak až na přímý nátlak. Stačí se podívat na „důstojné“ vystoupení pana docenta Putny, po kterém měl tu drzost si zkusit hrát na profesora. No a MZ to brzdil, dokud to šlo … nakonec povolil, protože takový šašek je nejspíš pod jeho rozlišovací schopnost.
Souhlasím s panem presidentam.
Vzpomínáte, pane profesore [1]? Tak ližba švarcenberské řiti nakonec asi pomohla, no …
[1]: https://cdn.xsd.cz/resize/acf8f259be66344c963dda1b3eb9589c_resize=1024,664_.jpg?hash=f72566391740fcb00d7a0bd3a0038f0f
… šum trávy opět přerušil soudruha Kadela v honění si v kině
LILIPUTIN, PUTNA, VAJGL, VRAH A AGRESOR, …, – toť všechno jest komunista, soudruh PUTIN
Ani se nedivím, že takového hlupáka vyrazili od katedry. Ubozí studenti, kteří tohoto mentálního bolševika museli poslouchat (oči mohli zavřít)..
Měl by sis nechat napsat silnější prášky, jinak se za chvíli psychicky naprosto zhroutíš – už jsi na hraně
MIKE, to jistě soudíš podle SEBE …
Co ti ty Rusáci udělali, že je tak nenávidíš? Podle toho jak se zde projevuješ, seš jen obyčejná lopata a asi spíše mladšího věku. Takže víš o minulosti SK se vše událo howno. A vzdělání u tebe odhadují max. tak, že si vyučený. Tobě musel někdo hodně vymejt mozkovnu chaudáku.
Pardon, automatická oprava textu zapracovala a změnila trochu text.
Ten dement si asi myslí, že se hraje s Rusákama hokej…
Ten šulín hraje tak akorát kapesní kulečník!!!!!
Já jsem měl mužickou nenávistnou necivilizovanou svoloč vždycky na háku, ty hloupá krávo ( to je za toho dementa, čub*ko).
Seš tak vzteklej, že to z tebe teče proudem, demente
Nejsem vzteklý, jenom na nadávky odpovídám nadávkou, ty blbk*o.
A tady už píšeš pod svým nickem? Ty špíno udavačská komoušská, bezpáteřní.
Neudávám – oznamuji jak náš premiér, kterého mám v oblibě doporučil! Sranda jak c y p.
Prajzáku pemprsky vyměněný?
Ubohé hova*do, které zde píše pod mým nickem opět v akci.
V roce 1989 odjeli domů k mámě či do Afganistánu
A klan splasklého Jiřího rázem ztratil solidní obchodní
partnery.A to,uznejte prosím pěkně opravdu,ale opravdu
zamrzí
Mame porad velke starosti s nasimi valkychtivymi pacienty,kteri ze spani neustale krici,ze zabijeni druhych lidi je v poradku,hlavne kdyz si oni v klidi zajdou nakoupit a nikdo je neohrozuje ze pak je svet na slunicku krasny.Ale nasadili jsme velice povzbudivou ozdravnou kůru,ktera zabrala.Chlapci nastoupi do huti k odpichu na kratkou brigadičku.Vyfasujou azbestovy obleček bez kravaty az na zem,a pekny klobouček.Pak chlapci v 70 stupnovem prijemnem prostredi plni normy.Vecer stoji s naprazena rukama pred sebe,koukajji na zapad slunicka,vychlastali vodu do okruhu 120 kilometru a ptaji se lidi na ceste,jestli nechteji poklidit a navarit a vyvencit pejska.Tak snad bude lip.
TZV.“ okupace v 68″ naprosto nic nezměnila. Politika KSČ zůstal stejná bez invaze nebo s invazí. ….. Skutečný důvod vojenské akce bylo postrašit Západ, ukázat jak rychle by vojska Východu mohla být v NSR. …… V roce 1970 byla podepsána mírová dohoda ve Vídni. SSSR ukázkou síly v roce 1968 si zajistila lepší vyjednávácí pozici.
Ale kdepak.
Invazí se Rudá armáda posunula na západ, takže měla delší nárazníkové pásmo.
21.srpen1968 byla i pro mě , tehdy spíše příznivce SSSR neočekávaným výbuchem mých představ a zničením všeho v co sem doufal a věřil
,Do té doby byla pro mě politika jenotravným hmyzem obtěžujíí zájmy 18.letého ucha, právě prakticky
objevujícího slasti živoTA.
A už za rok při realizaci „pendrekového zákona“
parafovaného miláčkem národa A.Dubčekem,kdy
ne sovětští okupanti ale čeští lídé stříleli a začli tvrdě pronásledovat české lidi za jejich pravdivé názory
mi bylo jasné jaké svině dokáží být fanatuičtí věřící ve spojení z lidským odpadem.
Proto nemám nenávist vůči sovětským vojákům,kteří
jednali na rozkaz,snad ani dokonce jejich vůdcům,
bránící své, krví svých lidí, vydobité imperium.
Ale na rychlou vstřícnost a ochotu, tehdejších československých zrádců vlastních národů z nadšením terorizujícím své spoluobčany.anechutným
rektálním aloinizmem podlézali okupantům.
Na soudruhy normalizárory a reformní komunisty
a jejich příživnickou čeleď,jejichž potomci,žáci a obdivovatejé znouvu v cizích zájmech a z téměž anglosaskou pečlivostí dokonale kur*ví moji zem
b l b
Těší mě,Frigo jeden z mála.
No faktem je, ze ukrajinci meli v byvalem SSSR rozhodujici slovo. Bodet by ne, kdyz byli jednou z ekonomicky nejvykonejsich republik SSSR. Tohle deleni Sov. Svazu na ty ci ony je ale dnes uz smesny. Je to stejny, jako kdyz mainstream prejmenoval Nacisticke Nemecko. Na Nacisty. Podle nich nas v 39 napadli Naciste. To je taky kravovina, co ma umensit nemeckou vinu.
To bylo na Pavla K.?
To patřilo pod komentář nicku Ivan, z nějakého důvodu to přeskočila.
Tak jestli tu něco přeskočilo tak tobě v hlavě z polomongolů. Ty máš fakt dost!!!
Odpovídal jsem nicku Ivan a objevilo se to úplně dole.
Wassrpolaku nikdo tu nema problemy z nickem jenom ,ty?U mne si takovy impulzivni Chujik,vzdycky napises nejakou blbinu,pak si to rozmyslis ,proboha co sem to napsal a hodis to na druheho Jiriho,ktery neexistuje?.Ze mam pravdu,ja ti vidim, az do zaludku,jaky si Chujik ,TAKOVY RYCHLOSUK?.
Ukrajina – to je především Halič, Západní Ukrajina. Podkarpatská Rus, to je Maďarsko. Vše ostatní je jen chiméra. Je třeba konstituovat novou Ukrajinu v původních hranicích. Pokud to nebude, bude s Banderovci jen problém.
Ukrajina je jeden pruser za druhym,jen si vzpomente jake delali v 86 experimenty v Cernobylu,kdyz Ukrajinsky technici vypnuli chladici cerpadla do reaktoru a zkouseli kolik reaktor vydrzi bez chlazeni?Pak jim to bouchlo a zamorili skoro celou Evropu.
Ted zase z Nikopolu pres Dnepr odstreluji Zaporozkou jaderku.Ukacka su blazni,tam by mel vzniknou malorolnicky stat bez moderni techniky aby neohrozovali Evropu.Tak jako driv orat ukrajinskou cernozem volama.
a aby se dostalo zouplna na všechny Leopolde:.,
po každé brázdě vystřéídat !
Pravdu, ja kdyz vcera videl,na Atualne.cz metreologickou predpoved mozneho vybuchu Zaporozske elektrarny a nasledneho zamoreni Evropy jadernym prachem,prej aj Cesko to zasahne,tak mne omyvali vseci svati,kdyz jaderny mrak na schematickem videu olizoval Moravu.
Prsi porostu hriby,tak rychlo na houby nez to zas zakazu kvuli ukackam.
.. nestrašte Mikulášem o žních, pane Leopolde.
Rusové plánují dočasné utlumení Záporožské jaderky a její přepojení do sítě v obsazených oblastech. A Ukrajinci se jim to snaží co nejvíc zkomplikovat pokusy o poškození pomocných systémů, jejich obvyklá technika spálené země. V téhle válce, stejně jako v jiných, rozhodne schopnost doplňování zdrojů materiálních a lidských, i kdyby se celý Západ na hlavu postavil, ty lidské nedokáže nahrazovat, jedině kdyby otevřeně vstoupil do konfliktu.
A tady přichází do úvahy jediná věta z jinak trapného Kameňáku: Co se tady budu rozčilovat.. co je mi po nějakym Novym Zélandu.
O hranicích Ukrajiny rozhodnou občané Ukrajiny a to hlavně podle toho, jestli budou ochotni nadále riskovat životy při obraně svého státu. A přeji Ukrajincům, při obraně svého státu (který existuje v Evropě déle nežli Česká republika), aby se jim podařílo zlikvidovat co největší množství okupantských vojáků a také jejich vojenské techniky. Jinak také přeji hodně štěstí ozbrojeným složkám Ukrajiny (speciálním jednotkám a partyzánům),které v současné době úspěšně operují na okupovaných územích Ukrajiny (včetně Krymu). MRTVÝ OKUPANT, DOBRÝ OKUPANT.
Správně JIŘÍ čím víc na ukršupákově chcípne nácků uSSáckých zjebů žoldáků včetně našich/16 kousků už chcíplo za usbrusel zmrdy/ tím dříve ta speciální vyčišťovací operace skončí a bude snad klid
zdar kámo, to se hezky čte!!
zdar Kámo stručný od srdce Pravda některý zabedněnce pěkně tlakuje
Vraždění občanů Ukrajiny na svém území může schvalovat jenom nenávisti zbaběle tupé hovado. Takže mne tvůj komentář nepřekvapil, nenávisti hajzlíku.
Nebydlím na ukrajině a zkurvení žoldáci nejsou obyvatelé ukrajiny OSLE
Stačí si přečíst tuhle knihu Cambridge-history-of-russia kde se píše o Dněpropetrovské mafii, která rozhodla o okupaci v roce 1968.
Ještě jednou pro tým v modrožlutých dresech‼️ Stále dokola koktáte 68 rok, pojďme se tedy podívat na různá fakta! Kdo přikazoval obsazení cizích krajin a kdo byl pro obsazení v 68? (7 Ukrajinců ze 7) Prvně krátká historie..
– Lenin byl žid
– Stalin byl Gruzinec ( přikázal obsazení pobaltských krajin)
– Chruščov byl Ukrajinec přikázal v r.1956 obsazení Maďarska
– Brežnev byl Ukrajinec a přikázal obsazení Afgánistánu a roku 1968 Československa
– Gorbačov byl Rus a přikázal stáhnout všechny vojska domů!!!
Zajímavé, že nejvíc do Rusů kopou Gruzínci a Ukrajinci –
předci Stalina a Brežněva.
O situaci v Československu v dubnu 1968 jednalo politbyro KS SSSR ve složení:
7 Ukrajinců (včetně L. I. Brežněva),
1 Bělorus,
1 Litevec,
1 Kyrgyz,
1 Kazach
a 1 Rus.
Když po vášnivé diskuzi došlo k hlasování o intervenci do ČSSR, tak
intervence zvítězila v poměru 10:2
(Litevec se zdržel a Rus byl proti)!
Sláma v kravíně.
Mimochodem mne nejvíc fascinují vynálezy sluničkářů a havlistů ve smyslu že někdo vyhrabe že za druhý světový války nás osvobodil (dejme tomu) První ukrajinský front a vyrobí z toho že nás teda osvobodili ukrajinci!
Ovšem v roce 68 nás obsadili „Rusi“ ač šlo o Varšavskou smlouvu a ukrajinců i z „Prvního frontu“ tady bylo jak nasranejch!
A ostatně ono s tím obsazením je to vachrlatý když exustuje nejméně jeden „zvací dopis“. Strašně rád bych viděl kdyby Pekari, Dlouhý sádlo a Němcová poslaly zvací dopis do Bruselce a opět by nás obsadil gestapácký wehrmacht a NATO, zda by se to bralo jako „internacionální pomoc priti kontrarevoluci“ nebo obsazení, protože by šlo venkoncem o přesne to samý! A na tohle muže velice rychle dojít!!!
Vrcholem všeho jsou pak zvrhlosti podle kterých nás „Rusi“ okupovali už v roce 1945 čeuž Hitler needokázal chudák zabránit ani když nás předtím „vzal pod ochranu“ a my ty svině… pardon, naše německé přátele z gestapa a SS… ke všemu odsunuli z republiky a ne že oni nám dluží stovky miliard v reparacích, ale MY bysme jim měli všecko vrátit a Sudety taky! Teda aspon to co už neukradli po převratu. Posselt na to už čeká !!!
Takže ta fotka jak Heydrich na koleně houpá malýho Havla bude taky jen náhoda…
A mimochodem dorazila mi pěkná fotka a to sem nejde bohužel vložit:
je na ní Havel, Mercedes a text:
víte přoč všichni tak vzpomínají na socialismus?
No kdy jindy si mohl pivovarskej dělník dovolit jezdit do práce Mescedesem ?!!
Nějaká osoba ( nebo osoby) zde vystupuje ( nebo vystupují) nejen pod mým nickem ale občas také pod nickem malý-velký, frigo- jeden z mála, také psal (psali) pod nickem KARA, rovněž jsem zaznamenal, pokud mne pamět neklame, psaní cizi osoby pod nickem Boomer a Emanuel. A můj nick uvedená osoba používá nejčastěji, jelikož tuto skutečnost (že můj nick používá cizí osoba) zde v diskuzi uvádím, pokud to zjistím. Jinak nemusíš být zrovna raketový inženýr, aby si rozpoznal komentáře idiota, který používá můj nick. Nejčastěji uvádí, že má v oblibě SS a Banderovce, že se mu líbí Zelensky, který fetuje, že má přítele se kterým žije, že chce napadnout Rusko, že pracuje v neziskovce…….A o tom jsem zde nikdy nepsal, rovněž jsem heterosexuál a pracuji u soukromé společnosti. Takže je celkem jednoduché rozpoznat tohoto uživatele cizího nicku.
..tož chlapi, zkuste se nějak domluvit kdo je pravý a kdo levý, určitě se vám to podaří, blbí jste oba stejně.
Dnes mám opušták, to bude rachot, to si s Andulou užijeme! Návrat mám až v prndělí, pan primář je sic banderovec, ale jinak fešák.
Jenom doplňuji já mám analytické schopnosti a tak poznávám faleš a křivotu proruských onucí protože dnes se od rána snaží napsat pod mým nickem samé lži kdejaký cy*p a prolhaný proruský přeposílatel ruské nenávistné propagandy.!!!!
Máte analytické schopnosti…aha. A kde, kdybyste byl tak laskav?
Se omlouvám nejsou to analitické schopnosti ale bohužel jen anální. Nevadí každý to taky nemá.
https://www.zvedavec.news/komentare/2022/08/9283-o-cem-se-vsouvislosti-sokupaci-cssr-vojsky-varsavske-smlouvy-nebude-mluvit.htm
Jiří 20.8.2022 18:28:59 Odpovědět
Neudávám – oznamuji jak náš premiér, kterého mám v oblibě doporučil! Sranda jak c y p.
—————-
Tak to hovoří za vše o morálním profilu režimních filcek