Poslední divadlo: Alien vs Predator
ANTIVIRUS
Příčetnější lidi by chtěli ten zlom využít k obratu nějakym pozitivnějším směrem, zatímco globální paraziti maji v plánu tu klesající šipku reprezentující náš „vývoj“ zlomit ne nahoru, ale ještě víc dolu, směrem k našemu totálnímu otroctví.
Tenhle plán se ale zdaleka nevyvíjí tak dobře, jak doufali, a kdekdo jim do toho hází vidle – na duchovní úrovni spousta jednotlivců po celym světě, ve spolupráci, ať už vědomej nebo ne, s bytostma z celý galaxie, a ve fyzickej rovině hlavně ten LOTR Putin (on už je vážně jak nějakej Pán Prstenů, kterej má prsty úplně ve všem – aspoň teda podle médií kolektivního hajzlu).
Problémů, který parazitickejm pedofilním psychopatům (PPP) vyvstávaji, je hodně. U kravína, kde chtěli toho LOTRa zničit, se jim nedaří a asi jen ti nejnatvrdlejší z nich si pořád ještě myslí, že se jim to podaří zvrátit. Připravujou si novou vlnu smyšlenýho viroterroru, ale téměř nikdo už jim nevěří, že ta předchozí byla opravdová, nebo když jo, tak že byla nějak vážná. LOTR jim trochu přetrh kontinuitu jejich podvodů.
Kredibilita PPP se propadá, ani ne tolik v tom smyslu, že by jim lidi věřili míň, jako spíš že každym dnem přibejvá lidí, kteří jim nevěří vůbec. V jejich vlastním teritoriu (kolektivní kadibudka) se to mění pomalu, ale ve zbytku světa, což je bohužel pro ně asi 80% světa, se to mění celkem rychle.
LOTR Putin dal totiž všem jasně najevo, že se těch šmejdů nebojí a všechny jejich zákeřnosti ustojí, i kdyby na to měl bejt sám. No a když to ustojí sám, tak to by bylo, aby to neustál, když se k němu přidá 80% světa. A jelikož těch 80% už má dávno plný zuby toho, jak jim Amerika a její poskoci neustále serou na hlavu, porušujou sliby, a obecně s nima jednaji jak s podřadnejma poddanejma, tak vycítili, že tohle je jejich šance na velkou změnu, která by jim mohla konečně přinýst nějakou opravdovou nezávislost a partnery, kteří je nepodrazí v první moment, kdy se jim to bude hodit.
Odklon od klanění se Americe má spoustu rovin. Amerika je závislá na dolaru a ten je závislej na podpoře celýho světa. Ta pomalu ale jistě mizí a množí se nám tady ty cihly (BRICS), který ten dolar pomalu zazdívaji. Zároveň se stále častěji stává, že Amerika požaduje poslušnost nějakýho státu, o kterym si stále myslí, že je její sluha, a dostává odpověď „Trhněte si. Nejsme vaši otroci.“
Takže kolektivní latrína má trochu problém. Vidí, že nějakej ten zlom se blíží, a zoufale potřebuje, aby se věci „zlomily“ pro ně tim správnym směrem (neboli pro většinu lidí tim nejhorším možným). Zatím se to snaží ukočírovat hrubou silou – rozkazy a zákazy, sankce, cenzura, vyhrožování, strašení, sabotáž, zavádění zákeřnejch zákonů skrz zaprodance, který nikdo nevolil… no prostě těma věcma, co umí nejlíp.
Je vidět, že maji strach, protože si uvědomujou, že čas utíká a situace se nevyvíjí tak úplně v jejich prospěch. Proto pozorujeme tu zoufalou agresivitu, se kterou se pokouší všechny omezit, vyděsit, a uvěznit. Tenhle přístup hrubý síly samozřejmě v praxi nikdy nefunguje na dlouho. Pravda je, že PPP jsou v tomhle ohledu dost slepí a regulerně zkouší znova a znova věci, který nikdy nefungovaly, v marnej naději, že tentokrát už to určitě vyjde. Ale ti chytřejší mezi nima tuší, že to nebude stačit.
Co jim teda zbejvá? Potřebujou něco, co by hru výrazně zvrátilo v jejich prospěch. Něco hodně velkýho. Plandemie nebude stačit. Musí to bejt něco záludnějšího a mnohem víc monstrózního. Něco, co oblbne většinu lidí na dostatečně dlouhou dobu, aby se dosáhlo obratu, po kterym už nebude cesta zpátky.
Jeden takovej plán už dlouho maji.
Souboj šelem
Už před dlouhou dobou se v repertoáru tajnejch projektů a programů americký vlády objevil Project Blue Beam. Ten měl údajně za účel nastolit diktaturu „New World Order“ pod vedením Antikrista a jeho novýho „náboženství“, nebo tak něco. Nakolik se něco takovýho dá realizovat, je otázka, ale o tom, že by globalistický prasátka něco takovýho napadlo, snad nikdo nepochybuje.
Součástí měly bejt hologramy promítaný na oblohu po celym světě, který by lidi zmanipulovaly k přijetí všech těch podsunovanejch sraček, který by PPP vymysleli. No znáte to z covidu, ne? Stejnej princip. Vytvořit falešnou hrozbu a nasměrovat to k „řešení“, který je ten skutečnej průser. Pro naše parazity standardní operační procedura.
Nemyslim si, že by tenhle projekt byl v plánu v tej podobě, jak se popisuje, ale můžou bejt využitý jeho elementy, jako třeba ty hologramy. Technologie na to určitě existuje. (Nutno pamatovat, že technologie v tajnym sektoru je oproti veřejnýmu sektoru o tisíce let napřed.) Mohlo by se ale sehrát něco trochu jinýho, i když výsledek by měl bejt prakticky stejnej, protože o nic jinýho než totální otroctví lidstva PPP nejde.
Jeden fenomén, kterej paraziti ještě pořádně nevyužili, a kterej má velkej potenciál, jsou mimozemšťani. V mainstreamu se pořád ještě udržuje představa, že pokud mimozemšťani existujou, tak se v našem okolí nevyskytujou. Pár lidí tomu dokonce i věří. (A kupodivu jsou i tací, kteří si myslí, že „žádní mimozemšťani neexistujou“. Nikde. Jsme jen my. Vážně.)
Veřejný objevení se mimozemšťanů by teda byla velká show, která by lidstvo dostatečně šokovala a značně znejistěla. Čehož by PPP samozřejmě mohli patřičně využít, pokud by tuhle situaci měli pod kontrolou. A jak líp mít takovou situaci pod kontrolou, než ji celou způsobit, tj. nafixlovat? Když můžou nafixlovat útok zákeřnejch virů, který nikdy nikdo neviděl, proč by nemohli nafixlovat útok mimozemšťanů, který nikdy nikdo neviděl?
„Mimozemská invaze“ teda patří mezi potenciální plány globalparazitů. Na tej je nejlepší to, že skuteční emzáci k ní nejsou ani třeba, pokud něco takovýho dokáže nasimulovat ta holografická technologie. Bez ohledu na to, jestli Blue Beam byl skutečnej projekt, nebo je to jen paranoidní výmysl, jeho princip je v kontextu americký vlády naprosto uvěřitelnej, a projekční technologie v tajnym sektoru je určitě na dostatečnej úrovni, aby se magoři zfetovaní adrenochromem o něco takovýho pokusili.
Takže je tu reálná možnost, že v posledním zoufalym pokusu o totální podrobení lidstva by se paraziti mohli odhodlat sehrát nějakou show s falešnejma emzákama, a jako vždy nám prodat nějaký totální svinstvo jako naši „jedinou možnou záchranu“.
Na to je potřeba lidi trochu připravit a otestovat jejich pravděpodobný reakce, a proto se poslední dobou vypouští ven víc informací o MZ. V Mexiku nedávno ukázali nějaký jejich kostry, a o pár dní později se rozšířilo i to, že to byl podvod. Je celkem jedno, co je pravda. Jde tu o navyknutí populace na reálnou možnost existence MZ v našem okolí, a o test jejich reakce na podobný zprávy. Je to příprava na tu skutečnou „show“.
Jak už jsem někde psal, ta se dá sehrát na víc způsobů. Můžou se emzáci představit jako záchrana před zkorumpovanejma politikama (na což by spousta lidí ráda skočila, protože kdo by se nechtěl zbavit těch zasranejch politiků), nebo se naopak můžou představit jako ta největší hrozba všech dob, a zachrání nás jedině to, že na slovo poslechnete, co po vás chce vláda, a třeba… já nevim… takhle namátkou… se vzdáte všech svejch práv, odevzdáte vládě všechen svůj majetek, necháte si do sebe napíchat injekce, který vás geneticky „ochrání před emzákama“, a podobně.
Ať už se to divadlo sehraje jakkoliv (a ani v tom nemusí nutně figurovat emzáci, pokud jelita napadne něco lepšího), pointa bude takováhle:
Uvidíte masivní souboj dvou ohromnejch sil, z nichž jedna hrozí, že se stane vaší naprostou zkázou, a tej druhej se musíte kompletně odevzdat, aby vás před tou první zachránila.
A celej trik je v tom, že obě strany jsou bestie z jednoho hnízda a hrajou spolu.
To, že se nějaká sviňárna bude nabízet jako „spása“, by nikoho nemělo překvapit. To jsme nedávno viděli černý na bílym s fuckcínama a PPP to tak dělaji pořád. Stejně tak by nemělo nikoho překvapit, že jak se situace vyhrocuje a čas se krátí, vyvstává pro parazity potřeba sehrát tuhle frašku znova a opravdu ve velkym.
Zásadní otázka je, až na něco takovýho dojde, kolik lidí na to skočí. A v tom bych si moc nedělal iluze. Skočí na to většina lidí, kteří prokoukli covid? Podle mě jo. Jestli jim prokouknutí covidu místo dvou minut trvalo dva roky, tak s těmahle lidma moc nemůžeme počítat. A vzápětí skočili na ukravinu a opět ji sežrali i s navijákem… než některejm po roce zase pomalu začalo docházet, že to možná bude trochu jinak.
Lidi, kteří skočí na všechno, na co nebyli předem připravení, a začne jim to docházet až za rok, za dva, jsou nám k prdu, protože tou dobou už je dost pozdě. Přijít na to, že roušky jsou kravina až potom, co jste je dva roky nosili jak dementi a teď už nemusíte, to moc velkej úspěch neni. Pokud na to lidi nepřijdou dostatečně brzo na to, aby mohli zabránit škodám, je to (z hlediska celý společnosti) k ničemu.
Jediná možná obrana teda je, aby na to lidi připraveni byli, a předem tušili, že něco takovýho může nastat, a tudíž už při spuštění operace měli aspoň podezření, že by to moh bejt podvod.
Cassiopejci nedávno na otázku ohledně jedný jejich „nevyplněný předpovědi“ řekli, že někdy dávaji odpovědi, který „zamezí katastrofě“. Několik let před covidem předpověděli nějakou morovou pandemii z dílny PPP ve výhledu dvou let, která se nemanifestovala.
Účelem bylo, aby se ta myšlenka dostala do nějakýho okruhu lidí, kteří pak tyhle plány psychopatů očekávali, a pokud by se plány materializovaly, přitáhlo by to pozornost k těm, kteří to předpověděli, tj. Cassiopejcům, což by se parazitům vůbec nehodilo, protože pak by se lidi mohli zajímat o to, co jinýho tihle Cassiopejci řekli. A oni řekli zatraceně velký množství věcí, který by paraziti nejradši z naší reality úplně vymazali.
Tohle je celkem dobře použitelnej princip. Pokud existuje podezření, že vláda chystá nějakou konkrétní, fakt velkou sviňárnu, je dobrý to všude roztroubit, nejen proto, aby se na to lidi mohli připravit, ale ideálně, aby vláda ten plán musela zrušit, protože za danejch okolností by si tim jen vykopali hrob.
Rozjet operaci na zotročení lidí, když vám půlka těch lidí vidí od začátku do karet, by určitě nepřineslo žádoucí výsledky. Čím víc lidí je teda obeznámeno s nějakym, i když jen možnym, plánem, tím menší je šance, že se plán naplní.
Lidi by si tudíž měli bejt vědomi toho, že nějaký velký divadlo, kde bude představenej nějakej velkej „nepřítel“ a nějakej „spasitel“, ačkoliv oba budou součástí jedný agendy, může bejt na programu.
Bylo by to jako „Alien vs Predator“, kde se vám jednoho z nich snaží prodat jako zachránce. Mělo by bejt očividný, že ani „Alien“, ani „Predator“ nám lásku a mír nepřinesou. Bylo by to prostě jako uvěřit, že Bill Gates vás zachrání před Klausem Schwabem (nebo naopak).
Plánů je připravenejch víc a mění se podle toho, jak se vyvíjí situace, takže i když se tenhle může v primární podobě točit kolem emzáků, ten MZ aspekt se může změnit, pokud by ho hodně lidí očekávalo. Tim se ale nemusí nutně zahodit celej plán – jen se transformuje ta „hrozba“ na nějakou jinou. Pořád ale zůstane to, že proti sobě stojí dvě zdánlivě odlišný síly, který jsou ve skutečnosti jedna a ta samá.
666
Podíváme se na nějakej širší kontext k těmhle plánům, s pomocí informací z Cassiopaey z roku 1994. Laura se tenkrát rozhodla prozkoumat, o čem se to mluví v knize Zjevení, neboli biblickym příběhu o apokalypse (což znamená to „zjevení“ nebo „odhalení“).
Q: (L) Jaký je význam čísla 666 v knize Zjevení?
A: VISA.
Q: (L) Myslíte jako tu kreditní kartu?
A: Ano.
Q: (L) Jsou kreditní karty dílem toho, co číslo 666 reprezentuje?
A: Ano?
Dodali ještě, že VI je šestka v římskejch číslicích, S byla šestka ve starym Egyptě, a A byla šestka v sanskrtu, takže VISA je 666. A že je zajímavý, že k cestování člověk taky potřebuje „visa“, neboli vízum. Takže bez „znamení šelmy“ nemůžete nic.
Cassiopejci varovali, že všechno bude brzo jen kredit a dluh, a že to je budoucnost peněz, ovládanejch bankovním systémem, kterej se dá přirovnat k „Antikristovi“. Každej, kdo bude mít kreditní kartu, neboli to „číslo šelmy“, bude mít známku toho, že je součástí tohodle systému.
Q: (L) Když nebudu mít kreditní kartu, tak nemusím být součástí systému?
A: Omyl. Nebudete mít na vybranou. Buď budete součástí systému, nebo umřete hlady.
To mohlo v roce 1994 ještě znít nepředstavitelně, ale dnes víme, že v tomhle bodě už skoro jsme. Nejde samozřejmě jen o kreditní karty – přidávaji se k tomu covid pasy a další „povolení“ k normálnímu životu. Kdo se nenechal geneticky modifikovat, ten už si trochu vyzkoušel, jaký to je, stát se občanem druhý kategorie, kterej to „znamení šelmy“ odmítl.
Q: (V) Je možné se proti tomuhle systému vzbouřit?
A: Pokud jste ochotni opustit tělo.
Q: (L) Opustit tělo jako smrt, zaklepat bačkorama?
A: Ano.
Q: (L) Kdybysme se chtěli přestěhovat…
A: Po chaosu budou následovat změny. Buďte trpěliví.
Q: (L) Chtěli bysme se přestěhovat na vesnici. Bude možné se obejít bez kreditní karty, když povedeme takový život?
A: Ne.
Q: (L) Budou mít schopnost ovládat všechno a všechny, ať jsou kdekoliv?
A: Ano.
Laura zkoušela, jestli by pomohlo zdrhnout někam do Guyany, postavit si dřevěnej srub v pralese, a žít si po svym. Cassiopejci říkaji, že v určitym bodě bude cítit zoufalá snaha 4D STS o totální kontrolu úplně všude.
Laura nadhodila, že četla různý rady o stěhování na vesnici, zakládání komunit, skladování potravin, atd. Odpověď byla, že tudy cesta nevede, a že to jsou „3D nesmysly“. Na což si Laura postěžovala, že to je pěkně depresivní.
A: Proč? Změna bude následovat.
Myšlenka je, že ve 3D bude narůstat chaos, ale zároveň s tím probíhá transformace planety, a kdo je připravenej na postup do 4D, nemusí si dělat starosti s tim, jak to dopadne ve 3D. Nemá smysl snažit se ten systém nějak „silou“ porazit. Kdo je „na správnej frekvenci“, ten bude takříkajíc ve správnou dobu na správnym místě a skrz ten chaos se dostane, kam má. Kdo se ale bude moc snažit mít nad událostma kontrolu, riskuje, že se dostane na špatnou cestu.
Jen málo lidí má ale dostatečnou důvěru v sebe a v to, že jim vesmír vždycky otevře cestu tam, kam je třeba, a většina by se radši nějak „pojistila“ a měla nějakou záruku, že se tomu nadcházejícímu chaosu nějak vyhne. Céčka ale už v roce 1994 varovaly, že to dojde tak daleko, že žádný pojistky a záruky nebudou možný.
Dneska vidíme jasně, kam to za těch 30 let došlo. Kreditní kartu nemám už snad jenom já. Debilní telefon taky. Zatim to (tady u nás) ještě jde, ale ten tlak ze všech stran na digitalizaci, zrušení hotovosti, a pak přechod od elektronickejch karet k implantovanejm čipům je hmatatelnej. To už snad každej vidí.
Ještě před pár lety se lidi vysmívali tej „ujetej konspirační teorii“, že v sobě lidi budou mít mikročipy, který je budou všude sledovat a na kterejch budou o člověku uložený všechny jeho osobní informace, včetně jeho bankovního účtu. Dnes už si to lidi nechávaji implantovat – zatim menšina a dobrovolně – a ještě tomu tleskaji.
O tom, jak dlouho to bude jen dobrovolná menšina, si lehko uděláme představu z toho, kolik času uběhlo mezi „očkování bude dobrovolný“ a „očkování (aspoň pro některý lidi) je povinný“. Bylo to jen pár měsíců a v různejch zemích to došlo různě daleko. V Rakousku to na krátkou dobu zavedli pro všechny.
Ti samí lidi, kteří uráželi „dezinformátory“, že si dovolujou tvrdit tu „odpornou lež“, že fuckcíny budou povinný, o pár měsíců později nařizovali povinný fuckcinování a měnili kvůli tomu zákony. Jen blbec si může myslet, že když ti samí psychopati dnes uráží „dezinformátory“ kvůli tvrzením, že všichni budou mít implantovanej mikročip, že za nějakou dobu neotočí a nezačnou přesně to nařizovat povinně.
Kolik máme ještě času, než se podaří zrealizovat všechny ty přechody na digitalitu a zrušení jakýhokoliv vlastnictví pro normální lidi (samozřejmě ne pro parazity – ti budou naopak vlastnit všechny ty věci, co nám seberou), je těžký říct, ale že o to PPP usilujou, to víme jistě.
Podle mnoha odhadů různejch zdrojů z 90. let se předpokládalo, že všechny tyhle plány na totální kontrolu se naplní během asi 20 let. Ačkoliv v posledních pár letech tu intenzivní, až zoufalou, snahu pocítil každej, kdo má aspoň pár fungujících mozkovejch buněk, zdá se, že se plány trochu zpozdily.
Laura četla další části knihy Zjevení a ptala se, co daný pasáže reprezentujou.
Q: (L) „His feet were like those of a bear…“ what do the feet represent?
A: Russia.
Q: (L) Why are the feet like those of a bear?
A: Hidden power center in that geographic location.
Q: (L) What nature is this power center?
A: Same as USA. Feet are not so easily seen.
Q: (L) Does this mean that Russia and the US are secretly united?
A: Under same control.
Tady se říká, že „nohy jako medvědí“ reprezentujou Rusko, a že to je skrytý centrum moci v tom místě. Povaha tohodle centra moci že je stejná jako USA, jen ne tak očividná. Ale že obě mocnosti jsou pod stejnou nadvládou.
V červenci letošního roku někoho napadlo se k tej pasáži vrátit a zeptat se na povahu toho centra moci v Rusku.
Q: (Ze Germans) What is the nature of the power center in Russia, which is symbolized by a bear as described previously?
A: Partly dismantled. Now in opposition to NWO.
Odpověď byla, že tohle centrum je částečně odstraněno, a že Rusko je nyní v opozici proti NWO. O tom se v současnej době vedou spory a někteří jsou přesvědčeni, že Rusko je stále součástí globalistický agendy (protože Putin si před 30 lety potřás rukou se Satan Klausem Švábem).
Tenhle názor je ale založenej na historickejch skutečnostech a ignoruje přítomnost. Jiní, včetně mě, jsou toho názoru, že Putin s konečnou platností vzal na vědomí, že spolupráce s kolektivním hajzlem a domluva s psychopaty je nemožná, že by ho vždycky nakonec podrazili a pokusili by se Rusko zničit (což je s každým dnem evidentnější, že byla správná úvaha), a prostě přestal hrát tu jejich hru. Místo aby se podílel na nějakej nejistej globalistickej noční můře, zaměřil se na přežití a posílení Ruska. (Škoda že my tu nemáme nikoho, kdo by se snažil o přežití a posílení ČR!)
Tahle Putinova otočka značně poškodila globalistický plány, a Záchodoví vůdci se teď marně pokouší zkrotit medvěda, kterýho hloupě provokovali tak dlouho, až se konečně nasral. Což jim samozřejmě vůbec nejde, protože celej jejich systém se rozpadá, a do vedení si našťouchali dementní Bidety, šTrůdly, Makarony a Fialový Hnusy, kteří by nedokázali zorganizovat rodinnej piknik, natož porážku Ruska.
Tím spíš ale Záchoďákům nezbejvá než přijít s nějakým opravdu unikátním trikem, kterej by to všechno ještě nějak dokázal zvrátit. Jelikož IQ tam ale značně chybí a svět se jim mění před očima způsobem, kterej se jim vůbec nelíbí, nedokážou reagovat dostatečně rychle, takže zatim jen utahujou ty šrouby a zakazujou lidem, co se dá, zbavujou je jejich obživy, zemědělský půdy a zvířat, a násilně se pokoušeji zavést přesně takovou diktaturu s totální kontrolou, jakou Cassiopejci před 30 lety předpovídali.
Q: (L) „One of his heads seemed to have a deadly wound, but his death stroke was healed and the whole earth went after the beast in amazement and admiration…“ What does it mean that one of his heads seemed to have a deadly wound?
A: Aliens.
Q: (L) The aliens will seem to be a deadly wound to the Beast?
A: Initially.
Q: (L) „But his death stroke was healed, and the whole earth went after the Beast with amazement and admiration…“ What does this mean?
A: Initial fear gives way to worship and admiration.
Q: (L) „They fell down and gave homage to the dragon because he had bestowed on the beast all of his dominion and authority…“ Who is this dragon?
A: World Body Politic.
Tady se říká (jedná se tu o výklad knihy Zjevení, ne o vlastní předpověď), že až se objeví emzáci, uštědří ránu Bestii (NWO), ale Bestie se vzpamatuje, a počáteční strach populace se změní v úžas a obdiv (k NWO). Politici daji všechnu moc do rukou NWO (což můžou reprezentovat organizace jako WHO, WEF, a podobně), aby nás „ochránili“.
Q: (L) „The Beast was given the power of speech uttering boastful and blasphemous words and was given freedom to exert his authority and exercise his will during 42 months…“
A: Timing is open. Power of speech is self explanatory in terms of audio and video media.
Q: (L) „And he opened his mouth to speak slanders against God blaspheming his name and his abode even vilifying those who live in heaven…“ Does this mean that this group, this beast are going to…
A: Disseminate disinformation with respect to encouraging worship, loyalty and obedience to antichrist.
Bestie (NWO) dostane moc a volnou ruku prakticky k čemukoliv, protože „když se nebudete do našeho Novýho Světovýho Neřádu chtít zařadit po dobrym, tak vám ukážeme něco ještě hrozivějšího a NWO nabídneme jako jediný možný řešení, a pak za něj budete ještě děkovat“. Taková je strategie.
A pak bude následovat propaganda a programování k poslušnosti a uctívání „spasitele“, což bude ve skutečnosti NWO, alias Antikrist, alias 4D STS, alias staří známí paraziti v novym plášti.
Q: (L) „And all the inhabitants of the earth will fall down in admiration… everyone whose name has not been recorded in the Book of Life of the Lamb that was slain in sacrifice from the foundation of the world…“ What are „those whose names are recorded in the Book of Life“… what is the Book of Life?
A: Supercomputer.
Q: (L) The Book of Life of the Lamb… everyone whose name has not been recorded… it is saying that the people who are going to worship the Beast are names that have not been recorded… does that mean that there is a supercomputer recording the names of those who do not worship the beast?
A: Yes.
Q: (L) And who has this supercomputer?
A: Beast. All names will be recorded as being either obedient or disobedient.
Q: (L) Who is this „Lamb?“
A: Beast.
Q: (L) „If anyone is able to hear let him listen: whoever leads into captivity will himself go into captivity; if anyone slays with the sword, with the sword will he be slain… herein is the call for the patience and fidelity of the saints (God’s people)…“ Who are God’s people?
A: All.
Q: (L) What does it mean: „Whoever leads into captivity will go into captivity?“
A: Follow the leader.
Q: (L) If they follow the leader they will become captive and if they fight with the leader they will be killed?
A: Yes.
Q: (L) „Then I saw another Beast rising up out of the land; he had two horns like a lamb and he spoke like a dragon…“ What does this signify?
A: Other faces of the same entity.
Tady se objevuje otázka, co že je ta „kniha života“, ve který jsou zaznamenaný jména lidí. Odpověď je „superpočítač“. Ten bude zaznamenávat jména lidí, kteří nebudou chtít uctívat NWO. (To jste asi vy, jestli čtete Antivirus.) Přesněji řečeno, všichni budou zaznamenaní jako buď poslušní nebo neposlušní.
Tohle je opět koncept, kterej v roce 1994 moh vypadat bizarně, ale o možnostech takovýho projektu, stejně jako o úmyslech PPP tohodle typu, dnes už nikdo moc nepochybuje. Už se to zavádí v Číně a plánuje se to všude. Všichni budou monitorováni a sledováno jejich chování, hlavně jestli je v souladu s předepsanou agendou nebo ne.
A samozřejmě čí chování nebude v souladu s požadavky Bestie/NWO/antikrista, na toho budou platit omezení, jako co a kolik si může koupit a kde a kdy, co mu bude dovoleno dělat, kam mu bude povolen vstup a podobně. To všechno už se někde zavádí a záměr agentů NWO je zavést to všude.
V textu se dál ukazuje, že lidi budou mít v podstatě na vybranou otroctví (následováním vůdců) nebo smrt (v boji s nima). Bez ohledu na to, kolik času nám zbejvá, je evidentní, že k něčemu takovýmu se blížíme. Postoj PPP „budete poslouchat, nebo s váma bude zle“ už ani neni nijak zastíranej.
Pak se objeví další Bestie, která se bude tvářit jako něco jinýho, ale ve skutečnosti je jen jinou tváří toho samýho (NWO).
Q: (L) „He exerts all the power and right of control as the former beast in his presence and causes the earth and those who dwell upon it to exalt and deify the beast whose deadly wound was healed and worship him…“ Well, it seems to say that there is a second beast that is different from the first beast but you are saying that it is just another face of the beast…
A: Yes. Look at it this way, aliens one face; God another; government another et cetera.
Q: (L) Did you mean to say that God was another face of the beast?
A: As represented by religion.
Celej ten princip tohodle apokalyptickýho divadla spočívá v tom, že se naoko proti sobě postaví různý síly, který ale ve skutečnosti jsou jen jiný tváře stejný agendy, takže ať lidi podpoří kteroukoliv stranu, prohrajou. Jedna tvář emzáci, jedna tvář politici, jedna tvář náboženství, atd., ale ve skutečnosti je to zase jen hra, která vás má chytnout do pasti, a všechny ty „různý“ síly jsou jedna entita, tak jako jsem nedávno poznamenal, že korporace jako go-ogle a vláda jsou v podstatě jedna entita.
Účelem je přimět lidi, aby si svýho (totalitárně destruktivního) „spasitele“ vybrali dobrovolně sami a pak se nemohli vymlouvat, že „tohle nikdo nechtěl“.
Q: (L) „He performs great signs, startling miracles, even making fire fall from the sky to the earth in men’s sight..“ What does that mean?
A: Aliens perform „miracles“.
Emzáci můžou ukázat nějakej ten „zázrak“, což, když se jeden z nich převleče za Ježíška, určitě udělá velkej dojem na lidi, kteří berou bibli moc vážně. Prostě v tomhle cirkusu se najde něco pro každýho a bude to určitě velká legrace za všechny prachy (o který při tom rozhodně nějak přijdete).
Q: (L) What does it mean to have been wounded by the sword and still live?
A: Perceived as scary, then Godlike.
Q: (L) „And he was permitted to impart the breath of life into the Beast’s image so that the statue of the beast could actually talk and to cause all to be put to death that would not bow down and worship the image of the beast.“ What does this mean?
A: Total control once deception is complete.
Bude to velmi dramatický a lidi, kteří si nedokážou ve vypjatej situaci zachovat chladnou hlavu (takže skoro všichni), budou snadno zmanipulováni do uctívání vybranýho „spasitele“, což bude ve skutečnosti spíš „sprasitel“, a bude nastolená totální nadvláda.
Kdo se bude pořád ještě projevovat inteligentně a vzpírat se, tomu se zřejmě stane nečekaná smrtelná nehoda. Aspoň takovej je teda asi plán psychoparazitů. No řekněte, jestli už se na to netěšíte!
Q: (L) „Compels all alike, both small and great, rich and poor, free and slave, to be marked with an inscription on their right hand or on their foreheads….“ What is this inscription?
A: Visa ID number.
Q: (L) Is this going to be actually physically put on our bodies?
A: Encoded.
Q: (L) How? Is that what the aliens do when they abduct people?
A: No.
Q: (L) How is it going to be done?
A: Stamped.
Q: (L) By what technical means?
A: Electronic encoding. A series of numbers.
Q: (L) Are they going to put these on our skins or imbed them in the skin on our heads or hand…?
A: Yes.
Q: (L) Does that mean that you will have to place your hand on an electronic scanner in order to conduct any type of monetary transaction?
A: Precisely.
Tady je něco o tom, jak nakonec všichni dostanou svoje sériový číslo, který se jim nějak naimplantuje do těla, a bez něhož nikde nic nezaplatí. Což, o 30 let později, vidíme, že nebylo tak přitažený za vlasy, jak to tenkrát vypadalo. Švábové už na tom pracujou. (A když řikám „pracujou“, tak tim myslim řvou na lidi, aby makali rychlejc, ne že jako sami dělaji nějakou práci. Fuj, práce.)
Pak jsou v textu různý části údajně přidaný různejma pochybnejma zdrojema za účelem dezinformování, zmatení, vystrašení, a podobně. Ve všem tom chaosu se samozřejmě 4D STS budou krmit emocema všech těch panikařících, vyděšenejch lidí.
No a někde uprostřed tohodle cirkusu by mělo dojít k přechodu do 4D – pro těch pár lidí, co tu nestrávili celej život tupym zíráním do bedny, posloucháním mluvících hlav z médií, a důvěřováním politikům. Ten zbytek, tj. zombíci, si to projdou ve 3D až do konce, kterej asi nebude moc hezkej, ať bude jakejkoliv.
Je tu ale ještě jedna záležitost, na kterou by mělo dojít, než se to všechno rozuzlí.
Q: (L) Is the transition to 4th density going to happen before the comets or after?
A: After.
Krátce před posunem do 4D bude ještě na programu repríza pravidelně se opakujícího bombardování kometama, který v historii zničily pár civilizací. To bude uprostřed toho chaosu taky určitě velká zábava. Mají-li teda události sledovat tenhle scénář, program by moh bejt zhruba následující:
1. Vyvrcholení agendy NWO/Velkýho Resetu (kam až se podaří s tim dojít, se uvidí)
2. Komety
3. Přechod do 4D
4. (Totální Armageddon ve 3D / novej „začátek“ ve 4D)
„Sklizeň“ do 4D bude poměrně malá, což by mělo bejt patrný z letmýho okouknutí dosavadní situace. Historicky se stále nic nemění na tom, že zhruba 2/3 lidí (a někdy dokonce až 90%) skočí na cokoliv a udělaji jakoukoliv kravinu, ke kterej je navede banda psychopatů v kravatách. Tihle trotlové evidentně nezvládaji ani 3D, takže o 4D pro ně nemůže bejt řeč.
Tahle sebranka si pak plně vyžere následky toho, že nikdy nedávali pozor, nikdy nemysleli, nikdy nepřijali zodpovědnost za nic, co dělali, nikdy si sami nic nezjistili ani neověřili, a celej život věřili profesionálním lhářům a manipulátorům. Takže si daji takovou velkou karmickou mňamku.
Předpokládám, že to bude pořádnej masakr, a ta redukce lidstva na půl miliardy by mohla bejt klidně i celkem realistická, ne-li optimistická. Ale to je 3D a většina těch „lidí“ jsou stejně jen komparzisti, a kdo neni, tak holt aspoň dostane pořádnou lekci, kterou si třeba zapamatuje pro příští inkarnace.
Mimochodem, „druhej příchod Krista“ neni to tom, že se Ježíšek vrátí, zavolá „Čau lidi. Jsem zpátky.“ a stane se něco hezkýho. Z toho by tak leda vznikla nějaká obrovská válka. Neni to o osobě, ale o tom vědomí, který Kristus (ať už to byl kdokoliv) přines na Zemi.
Nepřijde on osobně, ale tak jako se on pokoušel lidi něco naučit před dvěma tisíci lety (což se mu teda moc nepodařilo), tak přijdou jiní, aby nám pomohli se začátkem toho 4D. (Neboli ten druhej příchod je pro 4D a většina křesťanů ho nezažije.) Takovej je teda prej plán, podle intergalaktickejch zdrojů.
Do 4D postoupí část lidí jako STO, a nějaký množství těch PPP jako STS. Kdo si myslí, že na „vyšších“ úrovních je všechno „pozitivní“, ten se dost mýlí. Tahle představa může bejt i docela nebezpečná v tom smyslu, že to manipulátorům umožňuje představit tu „negativní“ sebranku jako „spasitele“.
Ti za nás „vyřeší“ pár problémů (který byly samozřejmě v první řadě způsobený pod jejich vlivem), aby nám ukázali, jak jsou „hodní“, a pak budou žádat naši „dobrovolnou“ spolupráci. A všichni pitomci na to kejvnou. A až pak budou ze všech totální otroci, tak budou moct manipulátoři říct, „vždyť jste nám dali souhlas“. A lidi se zas budou hloupě divit.
Někteří naivkové si myslí, že když je někdo vyvinutější než my, že musí bejt „pozitivní“. Že negativita je známkou naší „nevyvinutosti“. Realita je taková, že vyvinutější bytosti nebo civilizace můžou jít cestou Service to Self, a pak jsou mnohem „negativnější“ než lidi na Zemi, protože jejich polarizace směrem k STS je podstatně silnější a hlavně záměrná. Základním principem neni „dobro“, ale svobodná vůle, což zahrnuje svobodnou vůli lhát, manipulovat, zotročovat, atd.
Jak přesně se to všechno bude vyvíjet, se uvidí, a při troše štěstí třeba na většinu z toho nedojde. Je tu ale reálná možnost, že dojde, a v takovym případě bude výslednej průser úměrně velkej tomu, kolik lidí na to zase naletí. Ty detaily nejsou tak důležitý, ale lidem by mělo už konečně dojít, že když se jim předloží dvě „síly“, který „bojujou proti sobě“, že je tu dost velká šance, že je to zase jenom trik a obě síly jsou ovládaný stejnejma Loutkářema.
Je to tak vždycky. Republikáni a Demokrati jsou ovládáni stejnejma lidma. Fiala a Babiš jsou ovládáni stejnejma lidma. Vlády a církve jsou ovládány stejnejma lidma. Představa, že jedno stojí proti druhýmu, je klam. Prostě vás Loutkáři zkouší dostat buď z jedný strany, nebo z tý druhý.
Lidi by si neměli vybírat, kterýho psychopata chtěji podporovat, ale měli by je poslat všechny do háje hned na začátku.
Až se rozjede další show „dvou velkejch protivníků“, tak čím víc lidí bude na nějakou takovou eventualitu připravenejch, tím menší bude šance, že takový divadlo uspěje. Cassiopejci zároveň řekli i to, že nafixlovaná „invaze emzáků“ našema místníma 3D Loutkářema by byla riskantní z důvodu nedostatečný kvality technologie, neboli poruch v hologramech a podobně.
Dojde-li na to, že se nějaká partička emzáků objeví „oficiálně“, měli by lidi zůstat v klidu, všechno pečlivě pozorovat, a všímat si čehokoliv podezřelýho, a rozhodně nedělat cokoliv, co jim nařídí vláda, a něvěřit ničemu, co jim tvrdí MSM, protože to je vždycky jistá cesta do ještě větších problémů, než jaký máte teď.
Opravdová otevřená „invaze MZ“ nám prakticky vůbec nehrozí, protože MZ tu jsou odjakživa, a kdyby chtěli něco takovýho dělat, tak to mohli udělat už dávno. O co jim jde, je mít totální otroky, kteří nedělaji vlny, a nepřetržitě generujou negativní emoce jako strach a nenávist. Pokud teda bude „invaze“, bude falešná. Takže si to pamatujte, ať vám pak netrvá dva roky, než to prokouknete. To už bude fakt pozdě.
- Bezcenná Evropa - 29.11.2024
- Sociální státy NATO se k USA chovají jako k pokojové službě - 29.11.2024
- 93 % je hodně, ale není to málo, soudruzi? - 29.11.2024
Velice zábavné čtení. Ten smysl pro humor (byť občas trpký) je neocenitelný.
Ježíš to je dlouhý. A těch keců. Ikdyz podstata špatně není. Jen ta zkáza může přijít od CO2. …. tedy vylhana zkáza. CO2 je lež, skleníkový efekt je blábol nic takového neexistuje. Jediné klimatické změny které skutečně probíhají je jaro, léto, podzim, zima. Vše ostatní je jen dokolečka opakovaná LEŽ.
… a kde se nám ztratila ozonová díra?
Kdybyste si pořídil Balabolku (dávno ta možnost je), mohl jste si článek vychutnat, tak jako já. A dnes je to spíš nezbytnost, než jen možnost. Při exponenciálním nárustu článkovitosti a informativnosti. Samozřejmě i tak si pečlivě vybírám co vůbec zbalabolit. A úplně dostatečně si vystačím s Eliškou (ta je zdarma). Kvalitnější hlasy koupíte v rozmezí 1 – 2 tisíce.
Tak tohle je pro mě typický příklad člověka zvaného „konspirátor“. Bod zlomu, souboj šelem, očipování, zotročení, blížící se apokalypsa, mimozemšťani, 3D vs. 4D dimenze, globální korporace pod nadvládou reptiliánů a hodní učitelé kasiopejci … a pár zasvěcených lidí (jako Antivirus), kteří do toho všeho vidí a kteří jsou od té lásky, že nám nabízejí onu legendární „červenou pilulku“, abychom procitli a stali se stejně osvícenými jako oni. Na jednu stranu je za tím vidět upřímná snaha porozumět tomuhle složitému světu a útrpnému životu v něm, ale na druhou stranu je to typický příklad selhání zdravého selského rozumu a logického uvažování vůbec, což je smutné. Takových lidí je mi upřímně líto, i když je mi jasné, že oni o žádnou lítost nestojí.
Možná máte pravdu. A před cca 2.roky bych Váš příspěvek bez připomínek podepsal. Jenže…. Jenže dnes to vidím trochu jinak. Připustíte že naše vnímání je omezené? Nejsme schopni vnímat ultrafialové ani infračervené spektrum. Ani ultra nebo infrazvuk. ,,Náš“ svět je zcela jiný než jak ho vidí pes, kočka nebo netopýr. Rozdílně vnímáme i čas. Čas o kterém ani netušíme co to vlastně je. Stromy zcela běžně žijí v jiné časové dimenzi než my. Na jakých základech potom stojí tzv. ,,zdravý rozum“. Jenom na tom co vidíme. Slyšíme. Na co si můžeme sáhnout popřípadě na tom co lze spočítat, nasimulovat. Myslíte že to je všechno? Celý náš svět. A co láska? Nenávist? Odvaha? Hrdost? Prokazatelně existují. Ovlivňují naše životy jako máloco. Přesto nejdou změřit. Zvážit. Spočítat ani nasimulovat. Existují tedy nebo ne? Třeba je to jen konstrukt v našich hlavách? A co dalšího by mohlo být konstruktem? Víra? Dnes bych Vaší odvahu soudit co je ještě ,,zdravý rozum“ a co už konspirace neměl. Nicméně chápu a rozumím jak tento příspěvek může na většinu lidí působit. V úctě Červený Jiří,,Jiruna “
Zdravý rozum a konspirace mohou jít klidně ruku v ruce. Většinou pak půjde ovšem o rozum dravčí, což je jistě i případ spiklenců kolem Agendy 2030 a další globální agendy. Dokážu si ale představit, že konspirovat mohou i ti, kdo se podobným manipulacím snaží čelit.
Jirko, napsal jste to lépe než já. Vždyt my ani nevíme z čeho se skládá 95% vesmíru, tak o čem chtějí tito „filosofové“ vůbec diskutovat? Darwinova teorie je totální shit a jen odvedení pozornosti od pravdy a důkazů, které ve velkém produkuje Daniken, Wilcock a spousta dalších, velký třesk nejspíš vůbec neproběhl a jestli ano, tak úplně jinak než popisujou „vjedci“. Jsou na to dokonce už i dokumenty v té jejich kouzelné pravdomluvné krabičce, kterou nazývají TV. Takže takoví chytráci, kteří tvrdí s neochvějnou jistotou že výše uvedené jsou bláboly mám fakt rád.
Přiblblí vědci nikdy nepřipustí diskusi že by mohlo vše být jinak, protože by museli připustit, že celý život se učili hovna, učili druhé hovna a hlavně že naletěli loutkářům na špek. Museli by PŘIZNAT, ŽE NEMĚLI PRAVDU a toho se kvůli jejich nekonečnému egu nikdy nedočkáme.
Davida Wilcocka jsem si zaškatulkoval, jako šarlatána a parazita. Mýlím se? Křivdím mu?
Vážený pane Červený,
předně děkuji (jako jednomu z mála) za věcný a slušný komentář na můj nesouhlasný příspěvek. I když to tak možná nevypadá, docela dost Antivirových příspěvků jsem si už přečetl. Některé se mi líbili a argumenty v nich předkládané byly logické. Bohužel články o nejrůznějších konspiracích a ezoterických tématech mi už tak logické nepřipadají. Naopak, logickému uvažování se podle mého v mnoha věcech příčí, což si ale může dost dobře ověřit každý, kdo se základům logického uvažování naučil. I kdybych to vzal ale jen zdravým selským rozumem, tak jednou ze zásadních námitek vůči všem těm konspiračním teoriím je třeba námitka vzpurnosti synů vůči otcům. Prakticky všechny konspirační teorie o nadvládách různých rodin (různých Rothschildů a podobných), vycházejí z nekritického předpokladu, že „každý syn následuje vizi svého otce“. Jak mi ale dáte jistě za pravdu, spousta synů se od toho, co dělají jejich rodiče, odkloní a vydává se vlastní cestou. Kvůli tomu se rozpadl už bezpočet nejrůznějších „rodinných podniků“. Jak by tedy mohly tyto rodinné podniky přežít? Největší podobný podnik, který přetrvává už dvě tisíciletí, je katolická církev. A i v té je spousta odnoží, sekt a rozbrojů. Udržet ten podnik pohromadě je nesmírně obtížné a pokud byste studoval církevní dějiny, zjistil byste, že se jim to rozpadlo několikrát. Další věc, kterou byste musel vyřešit, je fakt, že prakticky pro nic z toho, co Antivirus uvádí (= bod zlomu, souboj šelem, očipování, zotročení, blížící se apokalypsa, mimozemšťani, 3D vs. 4D dimenze, globální korporace pod nadvládou reptiliánů a hodní učitelé kasiopejci), nepředkládá žádné racionální argumenty. Naopak, v jednom svém článku, který jsem nedávno četl, píše, že se „tyhle věci“ rozumem pochopit nedají, což je naprosto typický postoj pro všechny konspirátory (a často i náboženské vůdce). Ano, nejprve prý musí jít víra a až potom rozum (nikdy ne naopak). Kladu si otázku „proč“? Že by proto, že rozum je schopen většinu těchto názorů roztříštit pod tíhou racionálních (= filosofických) důkazů? Antivirův jediný „důkaz“ je tvrzení, že to všechno prý „do sebe zapadá“ a každý, kdo si ty konspirační knížky několikrát přečte, to prý uvidí. No, možná vás to překvapí, ale já jsem si spoustu těch knih opravdu přečetl, ale žádné přesvědčivé argumenty jsem tam nenašel. Já nepopírám, že existují metafyzické (= neempirické) věci, které věda nedokáže změřit nebo zvážit. Jako klasický filosof vím (a myslím, že i mohu celkem solidně dokázat), že metafyzické věci (jako např. pravda, duše, bůh) prokazatelně existují. Zkuste mrknout třeba na stránky https://golias.net, kde jsou některé z těch věcí docela pěkně a srozumitelně vysvětlené. Jenže konspirátoři tvrdí spoustu věcí, které některým spolehlivým poznatkům odporují, nebo zaměřují svou pozornost na věci, které jen těžko mohou být podstatné. V jejich spisech najdeme „boží odpovědi“ snad na všechny kaviny, jaké normálního člověka běžně napadají, ale prakticky nic o tom, co by mělo být skutečným smyslem a cílem lidského života. Už to je jasnou známkou toho, že tam není něco v pořádku. Je to plné nabubřelých vesmírných soubojů, ale hodnota lidského charakteru a podstatné vlastnosti dobrého života jsou tam upozaděné. To, že někdo mluví o věcech, které nejsou vidět, přece automaticky neznamená, že jsou pravdivé! Zkuste si klást při čtení více „kacířských“ otázek a zkoumat, jestli autor spravedlivě (!) zvažuje všechny možnosti, nebo některé z nich nekriticky přehlíží nebo je s nimi příliš brzo hotov.
S úctou,
filosof
Rozhodně byste se ovšem mohl se stejnou statečností, s jakou obhajujete svoji pozici, přiznat k tomu, že jste při hodnocení článku (článků) Antiviruse přestřelil. Taky jsem jich od něj hodně přečetl. A ano, v poslední době se v nich více odkazuje na své zdroje, na to, okdud čerpá své poznání. A není to nic, co by měl člověk hnedle přijímat z toho důvodu, že to prohlašuje ten nebo onen. Asi tak činí proto, že podle jeho mínění k tomu doba nazrála. Ale rozhodně nikomu nenutí jedinou (červenou) pilulku. V tomto bodě mu rozhodně křivdíte. Naopak nabádá (navádí) čtenáře k tomu, aby o věcech kolem sebe uvažovali. A to (dle mého náhledu) – střízlivě uvažovali.
A označovat jej za konspirátora? No to už je opravdu mimo mísu. Jestliže jeden vyjde se svými názory a představami na veřejnost, to samo (neříkám že automaticky) spiklenectví protiřečí.
A ještě jedno mně při čtení vaší odpovědi panu Červenému přišlo na mysl. Buddha Gauthama svým žákům, přes veškeré výzvy ke kritičnosti i vůči jeho podáním, doporučoval, aby si pomáhali i vírou. A to byl jako buddha – logik par excellence.
Zdravím pane Filosofe. Rovněž děkuji za diskuzi na úrovni dospělých bělochů. Vzpoura synů je relevantní otázka. Nicméně si myslím že ne tak podstatná. Jistě k ní dochází. Jenomže ta špička je několik rodin a ty své ,,černé ovce“ dokáží zpacifikovat. Ale ani to není to hlavní. Tak jak vnímám svět já, jde o něco jiného. O roli. Úlohu. Každý nějakou má. Fígl je podle mě v tom, rozpoznat jí a žít podle ní. Proto NIC není dobré nebo špatné. Prostě je TO TAK. Neexistuje ničí právo na nic. My máme obstát v NAŠEM světě s NAŠIMI predispozicemi jak nejlépe umíme. S pokorou. Tygr si nemůže říci že bude ode dneška antilopa. Stejně tak predátor v lidské společnosti nemůže zničehonic být samaritánem. A jako kořist v přírodě, která si rovněž svoji roli nevybrala a zdá se být ,,nespravedlivá“ tak i my máme možnosti a schopnosti ,kořistí se nestat. Možná to vysvětluji kostrbatě ale princip je jednoduchý. Obstát v životě jak nejlépe to jde v pozici která nám byla pro tento život dána do vínku. Jsem přesvědčen a žádný fyzikální zákon tomu nebrání že vědomí MŮŽE existovat nezávisle na fyzickém těle. Ostatně poslední výzkumy kvantových fyziků a jejich práce naznačují že vesmírů může být nekonečně mnoho. Každý máme svůj. A v některých se patrně žádní Rottschildi, Gatesové nebo Schwabové ani nevyskytují. Ať tak nebo tak, obloukem nás to vrací ke starému dobrému ,,zameť si před vlastním prahem“. Či ,, chceš-li změnit svět, změň sebe“. V úctě Červený Jiří,,Jiruna “
Antivirus se ztotožnil se závěry některých kontroverzních knih jako např. „The law of one“ (https://www.amzn.com/dp/0764360213) [pokud jste to nečetli, jedná se o záznam hovorů s vyššími bytostmi.], které mimochodem ovlivnily i Dr. Soňu Pekovou (viz https://www.youtube.com/watch?v=hBj4WSg9zTQ). Kladu si nad tím následující otázky:
1) Zamyslel se někdo nad tím, zda je možné nějak spolehlivě potvrdit či vyvrátit, zda metoda použitá k těmto rozhovorům (tzv. tunneling) je spolehlivá? Je možné vyloučit, že dotyčná osoba (médium) si text nevymýšlí – třeba i podvědomě? Četl jsem podobnou knihu „O duších“ (https://www.databazeknih.cz/knihy/o-dusich-1-4-463865), kde jistý (para)psycholog pomocí hypnózy popisuje posmrtný život. Četl jsem k tomu i několik vědeckých studií, které se tím zabývaly, abych získal informace i z druhé strany barikády. Kdo z vás něco takového (= kritického) také četl? Zamysleli jste se nad argumenty těch vědců? Mohli jste je s klidem shodit ze stolu jako výmysly?
2) Pokud bůh existuje a my jsme jeho stvoření, co přesně je cílem (nebo chcete-li smyslem) našeho života? Mám tenhle závěr převzít z nějaké knihy nebo článku někoho jiného, nebo si na to mohu přijít sám? A pokud sám, jakým způsobem? A je tento způsob spolehlivý (objektivně poznatelný), nebo nespolehlivý (subjektivní)? Je možné, aby nás bůh stvořil, ale nedal nám do výbavy potřebné schopnosti, abychom dokázali tohoto cíle dosáhnout? V těch ezoterických knihách je velký důraz na poznávání, ale bůh nám prý nechce říct, co přesně máme poznat a jakým způsobem se k tomu poznání dostat. Na to prý musíme přijít sami. Zdá se vám být takový argument přesvědčivý? Nebo jinak, podle jakých kritérií si máme ověřit, že něco je či není pravda, když nám bůh odmítá sdělit, co je těmi správnými kritérii?
3) V těch knihách se médium ptá na spoustu otázek a bůh mu na ně trpělivě odpovídá, aniž by měl potřebu upozornit médium na to, co z toho je podstatné a co podružné. Neměl by mít bůh zájem především na tom, abychom poznali to podstatné? A pokud si přečtu obsah těch knih, opravdu mi to připadá jako to podstatné? Opravdu na světě nejsou podstatnější věci, než např. přechod z jakési 3D dimenze do 4D, nebo skrytá vláda reptiliánů vs. přátelská pomoc kasiopejců?
4) Namáhá se někdo srovnat názory prezentované v těch knihách např. se závěry antických filosofů (Sokrata, Aristotela či Platóna nebo stoiků)? Zkuste si třeba přečíst pár knih od stoiků, a pak to srovnat s knihou „The law of one“ (nebo podobnou). Co z toho je praktičtější a použitelnější pro dosažení cíle lidského života?
5) Kniha „Zákon jednoho“ má evidentně hinduistické pozadí. Hinduismus je totiž monistický (panteistický), což znamená, že se v něm uznává existence jen jedné jediné věci (= bůh) a vše ostatní se tam vykládá jako „její části“ (které jsou na ní bytostně závislé). Takováto představa však odporuje realitě (viz str. 60-66 v této knize: https://librinostri.catholica.cz/download/PrinAbecFilMysl-z.pdf), čili celý ten „zákon jednoho“ se ukazuje vycházet z falešných základů. Nad tím se tu ale nikdo nezamýšlí. Nekriticky ten monismus přijímáte za fakt.
6) Údajně tu mám skrytou vládu nějakých zlých vesmírných bytostí. Dobrá, připusťme to. Jaké pro to předložíte argumenty a napadnou vás k tomu i nějaké protiargumenty? Jste zvyklí zvažovat různá pro i proti, nebo v souladu s konfirmačním zkreslením jste zvyklí se automaticky přiklánět k tomu, co se vám „líbí“ (co preferujete), bez ohledu na to, jestli je to pravda (tj. jestli pro to máte nezvratné důkazy)?
7) A tak bych mohl pokračovat …
Radši nepokračujte a přestaňte honit vodu v kýblu. A vytřete podlahu a s píli jako chrlených třeba i pochopených slov v k prdu. Když máte nadýmání vezměte si nějaký co já vím espumisan a běžte se vysrat. Tak to je jednoduché. Ovšem na zakladatele katedry „dydlací a to nepopírám, no ano vlohy čitelné jsou.
Služebníček a “ určitě.
Jen bych dodal mnoho slov i smrt proroka když zafušuji jistým religiózníkům, pane „kafír.
No nic třeba jindy sežeru něco inspirativnějšího na rétorické cvičení a bude to opravdová bžunda.
Dejte si tečku, všichni.
https://www.facebook.com/dusan.lukasik/videos/282813411225699
https://www.youtube.com/watch?v=CH1sefMTj4o
Promiňte, už končím.
Omlouvat se nemusíte, třeba by jste byl výkonem desetibojař až umělecký mozkový atlet. Škoda že tedy moc nerozumím a připomíná mi to slovní průjem ba jo netizace ale jo, nemusím to sledovat i když dovedu být dlabací vrták.
Sergej jsi 1*, ono honění vody v kýblu je jediná obživa „filosofujících prodavačů vzduchu“!
Taky souhlasím s hodnocením malého a Velkého. Samozřejmě rozplkat se dá o všeličems, a to i na úrovni, budiž. Ale když přitom jednomu uniká, k jakému výslednému obrazu se skládá pucle (nebo dokonce puzzle), tak k čemu je to pak dobré? Jen se řečnicky ptám, filozofa, neboť odpověď ani neočekávám. Tu jsem spíš čekal na moje zásadnější námitky, leč nedočkal jsem se.
„…. nepředkládá žádné racionální argumenty.“
Ovládání těla i mysli každého člověka na Zemi jako racionální argument nestačí? Co byste si přál jiného než být vládcem světa a bohem, když máte tolik majetku, že si můžete koupit milion aut, stotisíc vil a paláců, mít miliony žen atd., aniž by se to na vaší sociální situaci nějak negativně projevilo?
Nebo jste názoru, že ti opravdu nejbohatší lidé planety (Gates a další z žebříčku Forbes jsou vůči nim žebráci) si nanejvýš hrají s vnoučaty a chodí krmit labutě?
Nejprve ovšem definujte co je tzv. logické uvažování.
Dříve není diskuse možná.
Pokud by měla definice znít nějak tak, že logické uvažování je to co dělá se svými mozky většina hovno sapiensů, pak diskuse skončila dříve než začala.
Ja to mamjednoduchy, az se zadluzim, taxe zblaznim. Totiz dluhy jsem nikdy nedelal, ale ted na tom bude zalozena civilizace. Vsexhno bude na prodej. Ne ze by neco bylo nemoralni, ale lidi nebudou mit na vyber. Zvracencu je vsude dost.
Vidim to zle a reknu Vam pane Cerveny, ze jsem oslovil bratra i sestru, oba vysokoskolaky, oba osvc, oba majitele nemovitosti. Nastinil jsem jim Grindyl v emisnich povolenkach, stitkach, solarech a taky zabaveni nemovitosti a jeji zbourani, kdyz nestihnou tu zateplovaci sikanu. No a co myslite? Jsem konspirator a oni ze pry se musi snazit jak zaplati slozenky.
Ja nastesti na skole vydrzel jen do maturity a take jsem vyucen jenze co s takovyma spacema. Jejich sen o tom, ze svet je tentyz je prilis krasny na to, aby si pripustili, ze je neco jinak. Podotykam, ze oba jsou take nabodnuti.
Nevim nevim. Je to total rozpor. Znam jednoho manika z prazske demonstrace, je to rentier, nevim jak on smrdel ve skole, ale ten me pozadal, abych mu posilal zajimavosti na ktere narazim. Ze nema sice cas aby je hledal, ale ze si je prostuduje.
Pane Cerveny vidim to cerne. Mi sourozenci jeden volil babuse, druha fialove smejdy, ja Okamuru. Taky me uz napadla myslenka, ze v tehle hre na demokracii pokud bych mel dost penez, tak bych si koupil vsechny strany. Presne jak se rika v clanku. Volbe bylo ucineno za dost. Demokracie byla zachovana. Kazdy mohl volit koho chtel.
Nicmene, kdyby to tak nebylo, tak pro jistotu volil toho Okamuru, pac jeho program je tak nejak normalni.
To ze by mohl byt nastrcena opozice soudim z toho, ze je proti ilegalni migraci, jenze co kdyz sem prijde parta novoevropanu s nemeckymi pasy? Shengen to umoznuje. Oapiry budouv poradku o nelegalni migraci se nejedna.
Cus bus virus
Mě je líto tebe. Doufám že když jsi tohle četl měl jsi nasazenou roušku a už čekáš až se na nádraží otečkuješ a možná vyhraješ tenisky. Lidi jako ty, když už jsou líní něco o daném tématu zjistit, tak místo toho budou mít plnou hubu „chytrých“ keců o věcech, o kterých nemají ani páru. A to si dáš přezdívku filosof? Je mi tě líto, materialistická hubo, nevíš o světě ve kterém žiješ zhola nic. Běž do knihovny a něco s tím udělej.
Že taky věříš že jsme ve vesmíru sami a TY jsi to nejlepší, co příroda vytvořila, že je to tak? Tvé ego sahá až do nebe, doporučuji trošku pokory než začneš soudit jiné.
No, to se nám tu zase urodilo útoků, dehonestací a emocionálně vzedmutých reakcí! Bohužel bez jakýchkoli rozumných argumentů (s výjimkou pana Červeného). Milý pane CZEXIT, dopouštíte se klasického logického faulu, který mimochodem v jednom svém článku popisuje i Antivirus, jehož se tak horlivě zastáváte. To, že vyjádřím nesouhlas s nějakým názorem (resp. v tomto případě už spíše se setrvalým postojem), neznamená a nedokazuje, že jsem automaticky (1) zastánce nošení roušek a očkování, (2) lenoch, který si o daném tématu odmítá cokoli zjistit, (3) materialista, nebo (4) nebetyčný egoista. Víte, logika je neúprosná věc, která učí, že pokud někdo řekne, že „určitý člověk je konspirátor“, pak z toho nijak neplyne, že „slunce nesvítí, člověk nemusí jíst, CZEXIT je hloupý, nebo že nošení roušek je dobrá věc“. Pokud bych totiž použil vaší vlastní logiku, kdy vy z toho některé z těch věcí evidentně vyvozujete, pak bych stejně tak i já mohl z vašich výroků vyvodit závěr, že fandíte NATO a EU, podporujete Ukrajinu a jste spokojený se současným stavem věcí v naší zemi. To má totiž naprosto stejnou „logiku“, jako ty vaše závěry o mně. Neplyne to sice z vašeho textu, ale já to vidím ve své křišťálové kouli. Takže až se uklidníte, zkuste argumentovat více racionálně a méně emocionálně. Děkuji.
Pane filosofe, musím uznat že máte v něčem pravdu. A omlouvám se za můj příspěvek, příště musím být umírněnější a více přemýšlet. Jsem bohužel horká hlava a nad tím jsem ještě pořád zvítězit nedokázal. Každý máme nárok a právo na svou pravdu a nikdo by nám ji neměl vymlouvat ani zesměšnovat, maximálně argumentovat. Mějte se hezky, třeba si někdy povykládáme z očí do očí, to mi jde mnohem lépe než psaní komentů.
Nashledanou.
Vaší omluvy si velice vážím. Já také někdy zareaguji příkře, a pak mi to je líto. Nad rozumnými připomínkami se rád zamýšlím. Nemyslím si, že všechno vím. Velmi rád změním názor, pokud někdo předloží přesvědčivé argumenty. Bylo by hloupé se držet za každou cenu něčeho, co se třeba ukáže jako lež.
Pěkný den,
filosof
Vy neznate napr. Zjeveni Janovo? Tam to vsechno je, i kdyz psano reci symbolu!
A proc dnes tolik i „nevericich“ a velmi inteligentnich lidi mluvi o Antikristu?
Protoze ho vsichni, kteri sundali ruzove bryle mameni, jasne vidi.
Ale neni to jedna osoba. Je to skrumaz psychopatickych zmetku a instituci od Schwaba az po Black Rock. A taky jejich poskoku v narodnich vladach.
Vážená paní Eurydiko,
pokud byste studovala bibli (nebo spíše nějakou teologickou školu), pak byste jistě velmi brzy došla k závěru, že hlavní problém s knihou Zjevení není ani tak její text, jako spíše výklad tohoto textu. Víte například o tom, že existuje několik výkladových škol (např. doslovná antiochijská, alegorická alexandrijská, moderní historicko-kritická atd.)? O kterém výkladu tedy mluvíte vy? A jakými argumenty můžete podpořit svůj názor, že právě ten váš výklad je správný (resp. lepší než jiné)? Tak třeba toho antikrista lze chápat buď doslovně jako nějakou skutečnou duchovní bytost (satana, ďábla, pradémona z hlubin, čiré zlo), nebo jako pouhý symbol něčeho jiného (např. platebních karet VISA, jak o tom mluví Antivir), případně i jako prostý a zcela přirozený důsledek lidských omylů (tj. důsledek nesprávného, nelogického uvažování většiny lidí). Já vám neupírám právo si antikrista vykládat po vašem. Tvrdit ale bez rozumných argumentů, že je to např. Black Rock, mi připadá dost nevěrohodné (až směšné … bez urážky). Ano, společnost Black Rock má jistě spoustu svých zájmů, z nichž řada (nebo možná i většina) může být s našimi hodnotami v rozporu. Ale jakými rozumnými argumenty dokážete podpořit své přesvědčení, že slouží nějakým jiným než nízkým, materiálním zájmům nebo pokřiveným představám (ideologiím)? Obávám se, že pro něco takového nikdy nebudete mít spolehlivé důkazy. Taková představa možná zapadá do vašich zbožných přání, ale určitě ne do reality. Pokud bychom si pravdu definovali jako shodu nějaké názoru s realitou, pak váš názor o Black Rocku není ničím víc, než jen názorem, jehož shodu s realitou nejste schopna nijak prokázat. Ano, „určitě to tak je“, nebo „vždyť to do sebe všechno zapadá“, či „jen idiot by si myslel něco jiného“ … ale nic z toho nejsou rozumné argumenty.
Ale jděte, tolik energie vynaložit na takové zmatené úvahy, když je to v tom světě tak jednoduché: Jeden je šikovný a pracovitý a tak má majetek, ten druhý je líný jak veš a ruce má dozadu, chorobně závidí, tak se snaží toho šikovného a pracovitého o ten jeho majeteček jakkoli okrást, protože sám tak pracovat nedokáže, sám nedokáže totiž vůbec nic, jen závidět. A tak si ten lenoch najímá nějaké lotry, kteří tu krádež udělají za něj a podělí se nějakým drobkem o zisk. Tisíce let stejný scénář. Dnešek je přímo vzorovým příkladem.
madam, já žasnu, tak elementární logiku zde člověk potká málokdy – bohužel málokdy i u Vás, dnes se Vám zadařilo trefit 10 z kilometru, bravo, u pana filosofa jsem se pobavil jeho snahou o konstruktivní „diskuzi na úrovni“ , asi nová technologie šelmy,
ještě k „antivirus“ : to už je diagnóza s názvem kasijopyjec , hezký den podzimu civilizace a vůbec
Black Rock je symbol! stejne jako ten Antikrist, pokud jste me nepochopil. Je to krystalicke ZLO – zastupuje korporat (synonymum fasismu) – okradl SVET, svetovou populaci, o vsechno! A chce vlastnit i zivoty, k cemuz mu dopomaha skvadra zvracenych globalistickych satanistu, WHO i OSN.
Co je na tom nejasneho?
Věříte, že Kristus byl reálná postava, nebo si myslíte, že to byl jen symbol? Antikrist je totiž v bibli protivníkem (či chcete-li opakem) Krista. Pokud byl tedy Kristus reálná postava, pak anti-Kristus musí být také reálná postava (= lidská bytost). Každopádně vaše utkvělá představa o tom, že různé nadnárodní organizace jsou satanistické korporace (a krystalické zlo) mi připadá úsměvná. A jak si to jako představujete v realitě? Že to jsou lidské bytosti, jejichž úvahy ovládají nějaké jiné (duchovní) bytosti? Nebo jsou to dokonce ty samotné zlé bytosti, které na sebe jen vzali lidskou podobu? A to odvozujete z čeho? Ze seriálu „Krajní meze“? To, že člověk uvažuje pokřiveně (až zvráceně), je nad slunce jasné i z tohoto diskuzního fóra. Na to nemusím číst žádné ezoterické knihy. A že když takovému špatně uvažujícímu člověku poskytnete bohatství a moc, tak se to jeho soukromé špatné uvažování přenese logicky i do veřejného prostoru, jemuž se bude snažit vládnout, na to taky nepotřebuju žádné mystické knihy. Ale že by za tím stály nějaké mystické vesmírné bytosti typu Aštar Šeran a spol., to už je myšlenka hodná spíše toho legendárního seriálu, než výkonu logicky uvažujícího rozumu. Ale proti gustu žádný dišputát.
Tak jde to rozvíjet v smyslu materialismu i když princip je v informačním poli bez něhož zpracování vědomím, trošku ulétnu ale proč ne „všehomíra harmonizace & ležatá osmička pro „strojony, ale to je „španělská ves“ zpravidla u egoistů hamty hamty ať mám víc než tamty a i tedy nic kloudného nevznikne a ani životného s potenciálem, jen kulička hovniválů. Ha
Kristus byl podle všeho skutečnou historickou postavou, zřejmě obdařenou duchovními schopnostmi.
Jsem věřící, který se nehlásí k žádné církvi, ani k náboženství. Zajímá mě filozofie (velmi mě oslovilo např. dílo Paula Bruntona), čerpám z buddhismu i z křesťanství, ale nic z toho neberu dogmaticky.
Stejně jako paní Peková jsem před několika lety objevila Védy a zjistila, že je to čirá podstata ještě čisté víry. Nestudovala jsem filozofii, takže nemám tak hluboké znalosti jako vy (vy je bezesporu máte), ale mám nezdolnou víru v Boha a v nesmrtelnost Duše.
Ezoteriky v lásce nemám, internet je plný šarlatánů, kteří jen tahají z lidí peníze.
Paní Pekovou mám nesmírně ráda, je to ušlechtilá, inteligentní a odvážná bytost, jen trochu ujela na té idealizaci „věku Slovanů“. Asi to nebude taková selanka. Ale podle všeho Rusko skutečně po nějaké době (nevíme jaké) Evropu ovládne.
Co se tzv. chanellingu týká, mám s ním osobní zkušenosti. 99 procent lidí se nedokáže napojit na nic jiného nežli nízké entity, v horším případě démonické, zprávy z těchto zdrojů nejsou příliš relevantní.
Pro mě jsou globalisté ztělesněním Zla a korporáty jeho prodlouženou rukou. Lidé, kteří je vedou, by se lidmi vůbec nazývat neměli, jsou to těžcí psychopati, kteří se nezastaví před ničím.
Globalistická agenda (LGBT, řízená imigrace barbarů, gryndýl, cenzura, covid, vakcinace….) má nepochybně jediný účel – rozbít tradiční rodinu, zničit národní povědomí, depopulovat planetu a zotročit přeživší.
Vždyť to ti masoví vrazi (např.Schwab nebo Gates) říkají napřímo, co ještě víc chcete slyšet? Jestli vy, filozofové, nevidíte i jednoduché a jasné věci příliš složitě.))) Profesní deformace se tomu říká.
Když nám grázl do očí říká, že je nás moc, moc žerem, prdíme, spotřebováváme, jezdíme, rodíme…, a že nám hodlá zatnout tipec, tak je asi „dezinformace“, když to úplně stejně taky reprodukuju?)))
Tak nějak.
Ram štaine pověz jim to.
https://www.youtube.com/watch?v=skl6N3zGv-s
A ještě si k tomu vytvořili manuál.
V korporaci? cca. 37:45
https://www.facebook.com/zrodou.mojmir/videos/1011434726838345?locale=cs_CZ
Ó, to byl počin na zkostnatělá klišé představ. Z různých příčin a přání iluzí v bludech.
Zkuste si přečíst tady to.
https://www.corbettreport.com/blackrock/
Jediné co mě mrzí je to , že autor na svém webu zvolil takovou barevnou koncepci , že se to nedá číst .
Teoreticky by to nejak podobne probehnout mohlo. Krestani se mylne domnivaji, ze druhy navrat Krista znamena automaticky spasu!
To ano, ale ne pro ty, co jen tupe kazdou nedeli zajdou do kostela, aby si poslechli, co si maji myslet!
Jde o spasu DUSI, a to jeste jen tech, ktere se jednoznacne postavi ZLU – Antikristu.
Kdo je Antikrist, je dnes vice nez jasne!
Bude tzv.oddelovani zrna od plev.
Ale tela nepreziji! Nici!
Souhlas, dá se očekávat, že šedý eminence budou muset vytáhnout nějaký trumfy z rukavu, protože běžná karetni partie už nestačí. Klidně by to mohla bejt nějaká hrozba radiace, něco jako ve filmu Sexmise a nebo samozřejmě ufounci. Samozřejmě retardum stačí třeba nabulíkovat, že když se pomazou vlastníma ho*nama, tak je to ochrání a oni to udělají :).
„… do vedení si našťouchali dementní Bidety, šTrůdly, Makarony a Fialový Hnusy…“
Stateční Kanaďané už tvrdě zareagovali na jejich globálního zločince Trudeaua snažícího se o pokračování kovidpodvodu a agendy jeho loutkovodičů na zotročení bílé populace:
„Vytáhněte roušky, my vytáhneme kamiony!!!“
Platiči kartou mohou protestovat jak chtějí.
Ale jen do chvíle (asi 10 minut po zahájení protestu) než jim budou vypnuty karty a bankovní účty.
LIdstvo se nechalo za vlastního jásotu zdebilizovat konzumem a teď se trapně diví co to ve skutečnosti znamená.
Článek výborný, a to jsem jako vysoký vojenský činitel carské armády velice náročný. Jen houšť a více!
Vyvolení paraziti usilující o světovládu a o vyvraždění značné části lidstva to mají dnes komplikované. Putin jim do jejich pracně stavěného podvodu hodil vidle, běží procesy na oslabení USD jako jejich nástroje na zavedení totality, protože si jich můžou natisknout a naklikat libovolné množství. Tedy dosud mohli….
Ukrajina už netáhne, židobanderovec je už všem protivný, s kovidpodvodem je to jako s opakovaným vtipem – stává se trapným, ideologie sexuálních deviantů a řiťopichů už je všem k smíchu, na globální oteplování věří už jen ti největší idioti, dovoz barevných oplodňovačů hyne na úbytě a nevypadá to, že by si bílé ženy rvaly rodidla, aby je obšťastnili inženýři a doktoři z Afriky, atd.
Takže paraziti museli přijít s něčím neotřelým a tím jsou mimozemšťané.
Autor je v tomto smyslu velmi dobře informovaný a těším se na jeho další články.
cituji–Von der Leyenová naznačuje, že Rusko svrhlo atomové bomby na Japonsko
Ursula von der Leyen, předsedkyně Evropské komise, v hrubém případě historického falšování navrhla, že to bylo Rusko, kdo shodil atomové bomby na Japonsko.
pokr zdroj
https://www.anti-spiegel.ru/2023/von-der-leyen-suggeriert-russland-habe-die-atombomben-auf-japan-abgeworfen/
Už ji definitivně mrdá, nebo to je apríl?
Pasák zuří a práská jí bičem nad hlavou čím dál víc. Tak se smeká. Ještě se dožijeme podivností. Hlavně od těch našich fijalových subíků.
Při čtení článku mě napadlo, že posun zemí od USA k BRICS je jen divadlo. USA diktovali zemím světa zhruba 100 let, teď se vláda přesouvá na BRICS. Jednotlivé země si říkají jak to bude super, zbaví se nadvlády USA, budou se rozvíjet obchody, ekonomika, a nikdo jim nebude diktovat co mají nebo nemají dělat. A přitom se plánuje nová digitální měna, která má nahradit dolar. Přijde mi to jako z louže pod okap, že se nic nezmění, jen se přesunou síly. Pro normální obyčejné lidi se nezmění nic. Pořád budeme muset chodit do nějaké práce, abychom byli schopni zaplatit všechno to, co potřebujeme k životu. Vlastně ne co potřebujeme, ale co nám naši „vyvolení“ nařídí, že potřebujeme. A tak budeme muset asi čekat dalších cca 100 let, než se k moci dostane další země. Narazila jsem na hezký graf (škoda že jsem si ho neuložila, teď by se hodil), jak se na světě zhruba po 100 letech střídaly jednotlivé země ve své globální moci, takže posun k BRICS je jen další „drobnost“, která nic neřeší. Pořád je to 3D.
Uf. To byla tedy síla číst tuto diskuzi. Děkuji všem. Nejlepší diskuze, jakou jsem tady zatím četl. Pavel.
Alo, Vaše myšlenka mě zaujala. Jsem prorusky smýšlející člověk, který si ho, Rusko, v žádném případě neidealizuje. Ale i tak myslím, že by těch následujících 100 let bylo žitelnějších, než pod vládou Anglosasů.
pouze jediná otázka : jak chceš autore dokázat, že nejsi jeden z mnoha tlampačů CIA psyops ? to po návštěvě tvých webovek půjde ztuha
No, já po návštěvě jeho stránek rozhodně nemám dojem, že by měl něco dokazovat. Z částí nesouhlasím, ale to není nic proti ničemu.
Mohl bych se k téma rozepsat dlouhosáhle, že co to vlastně je, ta 4 dimenze? Jen slůvko, pod kterým si představí každý co chce. Mluví se o Kasiopejcích a už v r. 2012, tedy konci světa se vyrojilo podobných spousty, kteří měli zaručené informace od Plejáďanů, jak se transformujem a také, že někteří se dostanou na lepší „světy“ a jiní na horší atd.. Tito měli „zaručené“ informace, neb prý osobně hovoří s bytostmi s Plejád atd.. Já už se spoustou věcí začal zabývat cca před 40 lety a postupem času jsem si musel říci, zůstaň hochu hezky pevně nohama na zemi, neb se jaksi ztracíš. V jednoduchosti je ta pravda, či někde uprostyřed, jak se říká. Nevylučuji nic z tady mnohými řečeného, neb vše je možné, co si člověk dokáže představit a i to, co si představit ani nedokáže. Pouze musí zůstat pevně nohama na zemi. Člověku není dáno, smět nahlédnout za oponu stvoření všeho, jsou to pouhé střípky, které v naše vědomí sem tam proniknou, či my k nim. Ano, i to vědění, věda atd. má své hranice a za touto hranicí nevysvětlitelného nastupuje už jen ta víra, už je jen možné věřit, že to či ono je, či není možné, existuje či neexistuje atd.. Ale vlastně jsem chtěl napsat jen tuto jedinou větu a sice, že to největší monstrum na této planetě je právě a jen člověk, právě v něm je vše toto, o čem se tu píše, obsaženo.
„Uč se z minulosti, z včerejška, žij dneškem a doufej v zítřek. A důležitá věc je, nikdy se nepřestaň ptát a klást otázky“. Albert Einstein
Bod zlomu….co když zaútočí tou umělou inteligencí…co když není tak….tak nezávislá, co když je to zase jenom šméčko, ale svede se na ni všechno?! Třeba vymazání bankovních kont, registrů, informací na katastru….prostě nás vynulují, vše seberou a pak nastane ten NWO! Mimozemšťani už jsou profláknutí, pandemie taky, ale AI je novota, taková neprozkoumatelná, takže tady si to dovedu představit.
2000 demonstrovalo v Belgii proti programu sexuální výchovy – školy vyhořely
18. září 2023
V Belgii roste odpor k povinným hodinám sexuální výchovy pro žáky základních škol. Demonstrace organizovaná muslimy v neděli zůstává poklidná, ale v minulém týdnu došlo k několika žhářským útokům..
více zdroj https://jungefreiheit.de/politik/ausland/2023/demonstration-brandstifung-belgien/