Co se musí stát, aby lidé vyšli do ulic všichni a Fiala byl přinucen rezignovat?
JINDŘIH KULHAVÝ
Zemědělci opět dorazili do Prahy, i hnůj před sídlem vlády byl vyklopen, policisté tloukli a zatýkali, rozdávali pokuty a Hřib vymýšlí zákazy vjezdu těžší techniky do metropole jen proto, aby v blízké budoucnosti zabránil i sebemenším náznakům protestu. Je třeba si přiznat, že arogance a sebevědomí vládnoucí klice nechybí.
Zemědělci sice prošustrovali 2 pokusy, při kterých nejednotnost účastníků a jistá podlost jejich vedení (myšleno u Agrární komory) způsobila i nezájem zbytku společnosti. Takže třetí akce v pořadí nebyla podporována veřejností víceméně vůbec a lidé zpozorněli až při jejím samotném průběhu. Kupa hnoje, policejní násilný zásah a rozdávání vysokých pokut, či aspoň jejich příslib, kolize traktoru s osobními auty v Letenském tunelu a především prohlášení naprosto nejhoršího premiéra za několik dekád včetně těch pod komunisty o tom, že vláda připravila pro zemědělce 2 mld. korun, což je pravděpodobně další lež a alibismus. Vcelku akční den. Vláda žádné volné peníze nemá a maximálně by si opět zase jen půjčila. Tvrzení Fialy, že se nedá nikam tlačit a nebude jednat pod nátlakem, by nutně potřebovalo mu ukázat, že v klidu už nebude ani jeden den. A speciálně on by se měl bát vyjít i na ulici.
Protesty zemědělců se tedy stupňují. Vláda lže na všechny strany a zneužívá policii k vlastní ochraně a k násilí na těch, kteří mají rozdílný názor od toho liberálně-pětikolkového. Je stále evidentnější, že naše loutková vláda podléhá americkému velení. Už nedělá nic jiného, než že shání peníze na vyzbrojování Ukrajiny a zvyšování životní úrovně Ukrajinců žijících u nás. Co za to mají tito kolaboranti slíbeno, netušíme. Ale jistě v chudobě neumřou, tedy když se dav včas neprobudí a vše jim nevezme. Jenže pokud by k něčemu takovému došlo, nebojovali by Fiala & spol. o hmotné statky, ale pravděpodobně o život. Pohár trpělivosti pomalu přetéká. Zatím se ozývají ti postižení vlastníci strojů schopných opětovat případný nátlak policejní techniky. Zůstanou li v odporu osamoceni, státní sytém je doslova sešrotuje. Ostatně Evropská unie to tak i tak má v úmyslu, proto jich je v ulicích evropských velkoměst tolik. Farmáři bojují o své přežití a proti velmi rychlé likvidaci svých živností. I proto se vymykají a u nás už potřetí během krátké doby usedli za volanty svých traktorů a opustili své statky. Vědí, co riskují, doufají ve vzedmutí celonárodní vlny odporu (trochu naivně) a možná zjišťují, že pokojný protest je jaksi úplně k ničemu.
Velká část účastníků na tuto akci doplatí. Některé to stálo trochu času, jiné nějaké ty peníze za pohonné hmoty, další za pokuty či výraznější postihy. Policie mapovala situaci, sbírala informace, které předá dále, takže určitě budou rušeny i již přidělené dotace. Zatím nikdo neopakoval chybu pana Čupra Rohlíka, aby vyhrožoval ukončením spolupráce s kýmkoliv, čímž by přišel o část klientely. Liberálové ve vládě však používají rétoriku i praktiky těch, k nimž projevují největší vnitrostátní nenávist, tedy komunistů a STB. Zemědělce nepovažují za dostatečně kvalitního partnera k jednáním, takže se s nimi bavit nebudou. Co se tedy musí stát, aby do diskuse jít museli? Kdo je do toho rohu dostane a kdy? Nebo bude český národ čekat, až si ukrajinskou komunitu čítající téměř desetinu obyvatelstva České republiky připraví na svou ochranu?
Mezitím svět připravují američtí loutkovodiči na válku. Zvyšuje se intenzita provokací namířených proti Rusku. Americký novinář Tucker Carlson dokonce předpovídá nejen jejich větší frekvenci, ale zároveň přesně mířené na ruské civilisty. USA prostě válku vyvolat chtějí. A to za každou cenu. Dávný plán na porážku Ruska a jeho rozparcelování je tak lákavý. Především kvůli nerostnému bohatství a likvidaci jediného možného rovnocenného soupeře na světovém kolbišti, pomineme li Čínu. Každý kus Ruska má slíbený někdo jiný, možná i proto je Macron tak aktivní. Opravdu si Západ myslí, že se posledních 20 let Rusové zabývají pouze východem Ukrajiny? Jejich zbrojní arzenál je technologicky na úplné špici a nukleární zbraně včetně nosičů budí celosvětový respekt. Jsou natolik progresivní, že by se představa Pentagonu o dalším pouze evropském konfliktu mohla stát naprosto naivní. Přesto největší riziko při případném konfliktu dopadá na Střední Evropu. Tedy na nás. Slováci to pochopili a obnovili s Ruskem diplomatické vztahy. Maďaři je nikdy nepřerušili.
Naše vláda naopak pokračuje v protiruské hysterii, což je další důvod k jejímu svržení. Ani ne tak kvůli její neschopnosti. Důvodem je zabránění v přibližování se k válečnému stavu a tím i odvodům našich mužů a synů do války. Fialovi je úplně jedno, ostatně stejně jako Zelenskému, kolik spoluobčanů v případném konfliktu zemře. V podstatě bychom byli jenom předvojem určeným na porážku. Pokud se tedy podíváme na nutnost vyhnat Pětikoalici ze Strakovky a ze Sněmovny z širšího úhlu, je vcelku jasné, že je třeba se postavit po bok farmářů. Oni nebojují jen za sebe, ale v mnoha ohledech za celou republiku. Možná ne dostatečně efektivně, protože jsou osamoceni a nemají dobré vedení, ale aspoň se snaží. Ostatní zatím brblají jen na sociálních sítích, aniž by byli ochotni riskovat. Západ se totálně pomátnul. Válka s Ruskem, Green Deal, nerespektování soukromého vlastnictví, zvyšující se tlak na poslušnost obyvatelstva a jeho represe (viz zabavování aut v Rakousku např.), chování Big Pharmy a samotná existence WEF, WHO. To vše je to, co pro nás liberálové připravili. Dost na to, abychom se vzepřeli a jejich historickou úlohu ukončili.
- Každý, kdo si otevře pusu když se mu něco nelíbí, musí být po právu dehonestován, souzen, odsouzen … Tak kde to žijeme? - 9.1.2025
- Pátý nejhorší schodek ČR - 9.1.2025
- Současný kabinet může podnikat kroky k likvidaci opozice, aplikovat „rumunský scénář“, nebo dokonce zavírat opoziční politiky a chtít je tak umlčet - 9.1.2025
„CO SE MUSÍ STÁT, ABY LIDÉ VYŠLI DO ULIC VŠICHNI A FIALA BYL PŘINUCEN REZIGNOVAT?“
Do čela protestů se musí přestat drát hajzli. Tahle vláda by měla jít do prdele, ale k protestům, do jehož čela se staví Burešem placený Vidlák, z fotbalového svazu zkorumpovaný Rajchl nebo proruští vlastenci, se prostě spousta lidí nepřidá. Bohužel jim nestačí ekonomická rétorika o svržení Green dealu a zrušení dotace. Ne, oni ještě stojí na straně Ruska a to se většině lidí příčí. Až se do čela protestů přestanou drát proruští vlastenci, přidá se většina lidí. To se ovšem stane těžko.
Sudruzi, woba dva wozembóši v jednom.
A jak vy vite, že jde o proruske vlastence? Co když na rozdil od was wobojetnych jde o česke vlastence?
Dotaceee, beee…
Myslím, že i kdyby se nakrásně sešli všichni občané této země, fialové vládě to bude úplně jedno. A i kdyby nakrásně odstoupila, ve volbách drtivě zvítězí covidový terorista Babiš, takže by se v podstatě nezměnilo nic.
Tisíckrát obehraná písnička. Kdo má rád český národ, je proruský. Nechcete si už vymyslet jinou dehonestaci? Tohle už je fakt trapné.
Jak byste definoval „proruského vlastence“, vážený pane? Odmítám šílenosti z Bruselu, jsem tedy proruská. Jste vůbec normální?
Co se musi stat? Prazaci a zbytek republiky musi “zrat travu” a mrznout v bytech a baracich, pak se bude neco dit 😂 jinak se nic nestane a Fialovci to vi 😎
Oni si asi myslí, že ČR je Rusko, proto lidi, kterým jde o české zájmy označují jako proruské vlastence, ruské agenty atd.. Sami přitom prosazují zájmy cizích korporací, cizích oligarchů, spekulantů, cizích států.
A na rozdíl od těch které označují za proruské kolaboranty, sami jsou začasté na výplatnicích cizích organizací.
Danielo, je to jednoduché. Pokud odmítáte uznat Ukrajinu jako samostatný stát a myslíte si, že by měla připadnout Rusku, tak jste proruský vlastenec.
„Odmítám šílenosti z Bruselu, jsem tedy proruská.“
Proč to o sobě tvrdíte? Jste normální?
Petr Zdeněk:
Snažíte se rozvrátit odpor obyvatel proti zločincům z vlády, ale je úplně jedno, kdo stojí mezi těmi, kteří budou vykopávat tuhle vládní sebranku. Všichni se musí v tomto úkolu spojit a ty vaše hloupé kecy tomu chtějí jen bránit.
No – Hajzla poznáš . Rajchl , Vudlák nebo Kulhavý jsou hnus co nestojí za plivancům
Petr Zdeněk, běž do p rd ele, bruselský pomatenče, většina národa je proruská a je to v pořádku!
vtap:
Vám taky vymyli mozek Brute ?
Co se musí stát, aby lidé vyšli do ulic všichni? To je jednoduché říci a obtížné provést.
1) Lidé by se museli více zajímat o nejen společenské a politické dění kolem nich. Museli by se vzdělávat, získávat informace a umět kriticky a objektivně myslet.
2) Lidé by museli být přesvědčení, že to má smysl i za cenu toho, že to pro ně samotné bude silný výstup z komfortní zóny.
3) Lidé by museli být velmi odolní vůči manipulaci, propagandě a demagogii. Potřebovali by být vyspělými nekonformními osobnostmi, které si názory tvoří samy, nikoliv je slepě přejímají a papouškují.
Myslím si, že pro splnění všech tří výše uvedených důvodů by byla potřeba společnost nejprve vychovat a že je, bohužel, nereálné od české společnosti takové atributy dnes očekávat. Pokud by česká společnost takové atributy totiž měla, nedostala by se předchozí ani současná vláda vůbec k moci, protože by je česká společnost nezvolila. Možná by se členové aktuální vlády ani nedostali do parlamentu. Dokud se výrazně nezmění společnost sama, nelze od ní očekávat výrazně jiné chování. Bohužel.
Co z toho plyne? Že nelze počítat s tím, že by do ulic vyšli všichni a bude to, jako vždycky, záležet na menší části společnosti, která bude dostatečně odvážná k odporu a která svým příkladem alespoň trošku rozšíří obzory mlčící a apatické většině.
Hovorka – „Všichni se musí v tomto úkolu spojit a ty vaše hloupé kecy tomu chtějí jen bránit.“
Jako tím, že řeknu svůj názor na tomhle serveru, kam chodí asi stovka lidí, tak bráním protestům? Možná by to chtělo trošku soudnosti, hovorko…
Petr se Zdeňkem,
Ukrajina byla samostatným demokratickým státem až do zinscenovaného násilného státního převratu v roce 2014. Volila si prezidenty ve volbách, zvolení politici rozhodovali o jejím osudu i když občas tomu napomohly cizí „demokraté“ oranžovou „revolucí“. V momentě, když Nulandka organizovala a přiznala že USA zaplatily státní převrat a demokraticky zvolená reprezentace byla svržena násilnými pučisty za asistence cizích vysokých politiků na náměstí v Kyjevu a Nulandka vybírala osobně politiky na nejvyšší ukrajinské posty skončila jak ukrajinská demokracie tak nezávislost. a z Ukrajiny se stal loutkový totalitní stát, který je dnes zcela závislý na západní cizině.
ropušan – „Petr Zdeněk, běž do p rd ele, bruselský pomatenče“
Jestli jste dokázal vydedukovat, že jsem probruselský, tak gratuluju, že jste si vůbec dokázal zapnout počítač a něco napsat. Určitě to nemáte v životě jednoduché, tak držím palce a obdivuji Vaše rodiče. Starat se o retardované dítě je fuška. Tak se držte a těším se zas na nějaké trefné dedukce.
Pane Zdeňku, já odmítám šílenosti z Bruselu a jsem pročeská. Nechci posílat naše děti do cizího konfliktu v zájmu USA (potřebují to Rusko už konečně vydrancovat), jsem pročeská.
To, že jsem proruská, o mně tvrdíte Vy a další příznivci této pomatené vlastizrádné vlády. Je otázka času, kdy tato sebranka půjde na smetiště dějin.
„Ukrajina byla samostatným demokratickým státem až do zinscenovaného násilného státního převratu v roce 2014“
Tak pozor, Jonášku, tady se lišíte od Putina a proruských vlastenců. Podle nich Ukrajina nikdy neexistovala a je jen historickým omylem. Dokonce ji část důsledně označuje termínem Malorusko, aby bylo jasné, že si s ní může car dělat, co se mu zachce.
Takhle se odchýlit od oficiální linie, to se nedělá. Nejste Vy náhodou probruselský zaprodanec?
„To, že jsem proruská, o mně tvrdíte Vy“
Takže Danielo, buď mi ukažte příspěvek, kde jsem tvrdil, že jste proruská nebo přiznejte, že jste lhala. Nejpravděpodobnější bude, že se začnete vymlouvat, že jste vlastně myslela, že podporuji Fialu nebo jiný kokoty a ten to vlastně řekl. Tak do toho.
Proc se navzajem napadate, my na Ukrajine nemame co delat, tak jako nemame co delat v Gaze. My jako howno stat se musime starat o sve blaho, protoze kdyz to neudelame, tak se na nas ostatni z vysoka vyserou 🤫 To jeste Fiala se svymi kumpany nepochopil, ale k nasi skode 🧐
Sudruzi, dva v jednom
nemužu byt probruselsky vlastenec, protože bruselšti vlastenci stali
na statnim převratu v Kyjevu na tribuně pevně v jednotnem a nerozbornem šiku spolu se svoji fuck kolačkovou woždini Victorkou Nulandkou. A dštili siru demokradickou pekelnou na demokraticky zvolenou reprezentaci Ukrajiny spolu s banderovskymi demokrady a mistnimi Serešaky.
Ahoj,
Fijala s bandou a Pavkem to pravě velice dobře pochopili a proto se staraji o sebe a o sve ukrajinske svěřence na učet ČR.
Původně Fiala označil tradičně demonstrují traktoristy za ruské dezoláty a proruské vlastence. Stihla ho za to kritika.
Tak podruhé traktoristům akorát vynadal s tím, že ty dvě miliardy co měl pro ně připravené, půjdou jinam. Zřejmě na Ukrajinu.
Pan Zdeněk nám tu moc hezky demonstruje bipolární extrémní názory vládní propagandy:“Pokud odmítáte uznat Ukrajinu jako samostatný stát a myslíte si, že by měla připadnout Rusku….“. Jediný, kdo tvrdí, že Rusko zabere Ukrajinu, je totiž naše vláda. Toto odmítání zjevného je pro ni doslova charakteristické. Je důležité si tyto absurdní postoje neustále připomínat a já za to Zdeňkovi (ať už je to kdokoli) moc děkuji. Rusko samozřejmě pouze hájí zájmy separatistů, kteří se chtěli od zkorumpované Ukrajiny oddělit, stejně jako to udělalo s všeobecným souhlasem například Kosovo. A díky tomu se stali terčem zelenského teroru.
Hajzla poznáš – rajhl a vidlák jsou hajzlové definitivní
Petr Zdeněk. Jak Ukrajina nikdy neexistovala? Existovala (jako socijalisticka republika) od VŘSR, kdy vznikla diky sudruhovi V.I. Leninovi. Co si to tady zas vymejšlite za ptakoviny?
„Jediný, kdo tvrdí, že Rusko zabere Ukrajinu, je totiž naše vláda. Rusko samozřejmě pouze hájí zájmy separatistů, kteří se chtěli od zkorumpované Ukrajiny oddělit“
Tak určitě. Proto Moskva útočí na celé území Ukrajiny, proto ji chce celou „denacifikovat“. Asi neposloucháte, co prohlašují sami Rusové. Putin prohlásil, že celá Ukrajina je součástí Ruska, ne jenom ty separatistické regiony. Přečtěte si jeho projev. Proto vyrazila tanková kolona na Kyjev. Kde jste prosím koupil ty růžové brýle?
Zdeňku, pány Rajchla a Vidláka označujete za proruské. Protože s těmi pány souhlasím, spadám pravděpodobně ve Vaších očích do téže kategorie. Sdílím naprosto jejich názory. Stejně jako za proruské (příp. proruské dezoláty) jsou označováni všichni nesouhlasící s oficiální vládní linií (viz aktuálně zemědělci). Věřte, že těchto lidí je stále více, většina se to stále bojí naplno přiznat (na diskuzích na novinkách nebo idnesu to fakt nepoznáte:-))), jednou se to ale provalí. Tahle vládní škodná je si toho vědoma, tak proto ten tlak na korespondeční volby. Spoléhají se na podvody u voleb, jinak se už k moci nedostanou. Tady vidím to největší nebezpečí.
Další diskuzi s Vámi už asi nemá smysl vést.
Proč by měl lid chodit kvůli blbovi do ulic? Ten jak se pokaká, tak se půjde umejt k potoku a v něm se zamotá do chaluh sám. Volání o pomoc uslyší strážník a poběží do Tesca pro nafukovací rukávky. Mezitím idiota plácajícího rukama rovněž zahlédne příslušník PČR a vysílačkou přivolá hasiče. Ti přijedou, chaluhy rozmotají, pitomcovi zavolají sanitku a ta ho dopraví do Bohnic. Tam zůstane dobrovolně do konce svých dní, přihrávaje ještě více tuposti, aby nemusel do kamenolomu odpracovat způsobené škody.
Stát, který ostřeluje své vlastní obyvatele, nemá právo na existenci. Tečka. Každá příčina má i následek, takže si každý sklidí, co zasel.
Pane Kulhavý , jediný co by Fialo odstavilo od vládnutí by bylo, kdyby sem Rusko hodilo bombu. Jinak se Fiala a spol. budou držet jak hovno košile
Co by se muselo stát?
Tupé konzumní ojroovce by musely dostat rozum a svou hrdnost.
To se nikdy nestane. Jsme v procesu likvidace a nikdo jej nezastaví. Tupým ojroovcím otroctví vyhovuje, je pro ně lepší než myšlení, které ojroovečky moc bolánkuje.
Banderovec Fialenko táhne republiku proti její vůli do nesmyslné a předem prohrané války.Na roveň s Emanuelem je dáván více než oprávněně.
Danielo, jak jsem předpokládal, vybrala jste si variantu vymlouvání. Příspěvek, kde bych Vás označil za proruskou jste nenašla, stejně jako odvahu se přiznat, že jste o tom lhala. Vaše výmluva, že naprosto souhlasíte s Vidlákem a Rajchlem, které prý označuji za proruské je ale taky trochu vedle. Oba dva jsem neoznačil za proruské, ale za hajzly. Jeden je placený Burešem, druhý je zkorumpovaný bafuňář z fotbalového svazu. Oba dva nejsou proruští, ale vycítili příležitost a hledají hlasy. Jeden pro Bureše, druhý pro sebe. A souhlasím, že nemá cenu se spolu bavit. Možná až najdete koule se přestat vymlouvat.
Fialenko má na plešku nastřelené vlasy a nosí k tomu falešné profesorské brýle.Základní otázka zní proč to dělá.V jeho skutcích rezonuje i zcela jasná odpověď.
„Stát, který ostřeluje své vlastní obyvatele, nemá právo na existenci.“
Pravděpodobně jste tím myslela pouze Ukrajinu, ale historii střílení do vlastních obyvatel má i Rusko nebo Československo. Etatisté by Vám odporovali, že stát má právo své občany zabíjet a okrádat. Já s Vámi souhlasím. Měla byste ale být důsledná a použít to samé prohlášení na všechny státy.
@ svatý Petr Sidonius
Nevkládejte mi do komentáře své vlastní dohady o tom , co jsem nenapsala.
Výrok Karla I., posledního rakouského císaře :
Republika je pěkná věc, ale politické strany budou hájit v prvé řadě své vlastní zájmy. Kdo však bude dbát o zájmy státu jako celku?
O zabavovani aut v Rakousku nic nevim, bohuzelv Canade je to normalni. Zastavis slapce u silnice, ona nastoupi, ty se ji zeptas za kolik a ona zmacne sve skryte tlacitko. Va tebou se rozsviti policejni majacky a je vymalovano, auto zabaveno a ty jsi zavrenej. Jestlipak vite, ze v Canade NENI prostituce zakazana? Je zakazano Smluvani k prostituci” (solicitation for prostitution.) Dobre, co? Nastesti nemluvim ze sve vlastni zkusenosti, ja osobne nikdy chycen nebyl.
Fiala není tak nepopulární jak se šíří. Pořád za ním stojí společensky významná sociální skupina věrných patolízalů, a to z důvodu hluboké nenávisti k tzv. populistům a extrémistům.
Já bych klidně šel do ulic…… a pověsil všechny ruské kolaboranty
Jako jeden z Jonasů tu konstatuji, že moje komentáře (reakce) berte jako záchranu tohoto webu. Nic wíc, nic míň.
Pane Petře Zdenku L
To že se lidé, mající na problém shodný názor
zkrzevá fanatickou obhajobu té své pravdy se nakonec nedokážou dohodnout je pro vás důkazem svobody,?
Takováto svoboda se z krásně znějícího slova se rychle zákeřnou ,účinou,vražednou zbraní sloužící šmejdům ženoucích nás téměř všechny do bídy,znaru a záhuby proti tvlastně toužíme účinně vystoupit
A tak Vám říkám věriu.že Vám na ni se*ru“
( Poznámka mino téma diskuze a žádost
Franto hop !) )
Další ua naci zkurvysyn Jurij Slepčenko odpochodoval k Banderovi
Co by se muselo stát aby fialenka odstoupil?
Za a) dostane rozkaz od svých loutkovodičů, kteří jej do divadla jako hlavního kašpárka dosadili
Za b) uvědumí si tupé s tádo kdo tu bez voleb vše řídí a určuje si výklad zákonů a které nechce a které chce a co stíhat budea co nebude vzdor zákonům, že ten problém je už dávno i na tom nejposlednějším nejzaplivanějším soudě v horní dolní, kde si může zmetek prolhanej soudce říkat a děalt co ho napdne a nikdo prej ho nemůže z toho taláru vysloknout dokud se nebude chtít justici samotné to udělat, začneme se konečně zajímat o to jak je tohle možné jakto že tolik tisíc tretních oznámení na lahní soudců fízlů prokurátorů byl ozamteno pod koberec jimi samotnými a nikdo nebyl doposud potretán a odejít, zatošíme konečně s tou nikým nevolenou bandou samovládní justiční mafie, a zákona dbalá justice kontrolovatelná lidmi za vše odpovědná osobně, nikdy takovézmetky ve vládě páchat trestnou činnost a vlastizradu nenechá … naco si je jako máme palati, že nás bude mlátit exekuovat bude chránit tuneláře velkozloděje velkolháře vlastizrádce genocidníky apartheidčíky .. jako fakt?
dokud se neprobere nepřiznáte si že celou dobu zavíráte oči před tím jasným původcem všeho špatného tedy nikým nevolené neodvolatelné naprosto zvlčelé justiční mafie, tak si tady můžete dělat co libo .. klidně kydat hnůj vod rána do večera 365 dní v roce celej národ .. nic absolutně nic to nezmění na faktu že tu není justice a tudíž se tu vesel může páchat vlastizrada podvody tunelaření genocida rozpoutávání válek atdatdatd…
Až nebudou mít retardovaní ovčani na zahraniční rekreaci u moře, tak začnou býti něžně nespokojení. Jezedaci pochopili, že jim jde o živobytí a následně o nemovitosti.
Jeho libido je asi usa, německo, ukr, máte smolíka.
https://www.facebook.com/sona.kozakova.9/videos/564524885857733/
Slova k zamyšlení kolaborantům druhého protektorátu.
Pronesl je k vám nikým nevolený vysoký činovník Bruseli, prý uhnijní ministr zahraniči. Hmm, tak tož jo, je to ten, který ještě nedávno tvrdil, že uhnije je ZOO obklopená divočinou a divochy. Joseph Jungle Borrell, sám jeho excelence, jindy house-nigga korupčnice Lejnový.
…éra západní dominance skutečně definitivně skončila. Války na Ukrajině a v Gaze spolu s protikoloniálními povstáními v africkém regionu Sahel „výrazně zvýšily toto riziko“, a Evropa se stane geopoliticky irelevantní, řekl Borrell a kvičel, že „Rusku se podařilo využít situace“. Přiznal i toto- éra západní dominance skutečně definitivně skončila, zde
https://geopoliticaleconomy.com/2024/02/26/western-dominance-ended-eu-josep-borrell/
https://geopoliticaleconomy.com/2022/10/18/eu-prosperity-china-russia-energy-m
Bruselský vysoký činovník Borrel přiznal již dříve i toto -naše prosperita byla založena na Číně a Rusku – energii a trhu“, přičemž základním kamenem evropské ekonomiky je „levná energie pocházející z Ruska“ a „přístup na velký čínský trh, říká vám, kolaboranti, vysoký šinovník Bruseli, žádná russZZssácká vonuce,že.
https://geopoliticaleconomy.com/2022/10/18/eu-prosperity-china-russia-energy-m
Vaší arogancí, hloupostí chamtivostí a ignorancí, protektorátní ssedlino kolaborantská, trpíme, ale to nejhorší nás ještě čeká. Teď nám všem v druhém protektorátu bude vystaven mastný, ale spravedlivý účet! Nezapomínejte, hodně dlouho jste se již zbaběle schovávali za ukry a hromady jejich mrtvého kanonefutru, kouřili zadarmo Yanks i činovnictvu v Bruseli, čas placení již přichází. Od protektorátní vlády v cizím zájmu až po vás. Ne, nejste žádný nadlidi z uhnije a OTAN, jste akorát součást, tou chudou, a to arogantnější ovšem, Kolektivní Záchodu.
https://www.youtube.com/watch?v=PVSQRypJXzY&t=14s
Slova k zamyšlení kolaborantům druhého protektorátu.
Pronesl je k vám nikým nevolený vysoký činovník Bruseli, prý uhnijní ministr zahraniči. Hmm, tak tož jo, je to ten, který ještě nedávno tvrdil, že uhnije je ZOO obklopená divočinou a divochy. Joseph Jungle Borrell, sám jeho excelence, jindy house-nigga korupčnice Lejnový.
…éra západní dominance skutečně definitivně skončila. Války na Ukrajině a v Gaze spolu s protikoloniálními povstáními v africkém regionu Sahel „výrazně zvýšily toto riziko“, a Evropa se stane geopoliticky irelevantní, řekl Borrell a kvičel, že „Rusku se podařilo využít situace“. Přiznal i toto- éra západní dominance skutečně definitivně skončila, zde
https://geopoliticaleconomy.com/2024/02/26/western-dominance-ended-eu-josep-borrell/
https://geopoliticaleconomy.com/2022/10/18/eu-prosperity-china-russia-energy-m
Bruselský vysoký činovník Borrel přiznal již dříve i toto -naše prosperita byla založena na Číně a Rusku – energii a trhu“, přičemž základním kamenem evropské ekonomiky je „levná energie pocházející z Ruska“ a „přístup na velký čínský trh, říká vám, kolaboranti, vysoký šinovník Bruseli, žádná russZZssácká vonuce,že.
https://geopoliticaleconomy.com/2022/10/18/eu-prosperity-china-russia-energy-m
Vaší arogancí, hloupostí chamtivostí a ignorancí, protektorátní ssedlino kolaborantská, trpíme, ale to nejhorší nás ještě čeká. Teď nám všem v druhém protektorátu bude vystaven mastný, ale spravedlivý účet! Nezapomínejte, hodně dlouho jste se již zbaběle schovávali za ukry a hromady jejich mrtvého kanonefutru, kouřili zadarmo Yanks i činovnictvu v Bruseli, čas placení již přichází. Od protektorátní vlády v cizím zájmu až po vás. Ne, nejste žádný nadlidi z uhnije a OTAN, jste akorát součást, tou chudou, a to arogantnější ovšem, Kolektivní Záchodu. Plein de merde de cochon.
https://www.youtube.com/watch?v=PVSQRypJXzY&t=14s
Jestli chcete něco změnit, je třeba zrušit EU. Je to zločinecká organizace.
Fiala má prý dobré geny:
Petr Fiala je vnuk zasloužilého kolaboranta Bärtla, který se podílel na nacistické Akci T4, vraždění psychicky nemocných a postižených osob v protektorátu.
Autobiografická kniha Petra Fialy “Profesor na frontové linii” na straně 20:
“A rodina mé matky? Můj dědeček František Bärtl pracoval většinu života jako ekonomický ředitel různých nemocnic a léčeben. V Jihlavě, v Kroměříži, v Brně a tak dále. Rodina se stěhovala s ním.”
Jak lze dohledat na internetu, František Bärtl byl správcem Psychiatrické léčebny v Kroměříži v letech 1937-1940 a Psychiatrické léčebny Jihlava 1922-1948!!!!!!!!!!!
3. František Bärtl 1937 – 1940
http://www.pnkm.cz/cs/nase-lecebna/historie-lecebny
Bartl 1922-1948
https://issuu.com/evabystr/docs/pro-web
Euthanasie Akce T4 na našem území se týkala především tisíců pacientů Němců a zhruba 1000 Čechů, kteří byli z psychiatrických léčeben svezeni do likvidační léčebny Dobřany u Plzně a do likvidačních ústavů Pirna-Sonnenstein a Hadamar v Německu, kde byli zavražděni plynem nebo injekcemi. V Dobřanech bylo zavražděno 5 000 obětí.
https://ct24.ceskatelevize.cz/archiv/1147561-smrt-z-m..
Ostatní čeští pacienti svému osudu i tak neunikli a zemřeli v psychiatrických léčebnách hladem či na tuberkulózu.
“Program „eutanázie“ se však pacientů hospitalizovaných v ústavech na území protektorátu dotkl ještě v jiném ohledu. Pod záminkou opatření, jež si vyžadoval průběh války, docházelo k záměrnému snižování kapacity jednotlivých zařízení (Kroměříž 1942); bez náhrady byla rušeny i celé ústavy (Jihlava 1940).”
strana 247
https://www.usd.cas.cz/wp-content/uploads/Slovnik38_4..
Fialův děd působil v citovaných PL Kroměříž a PL Jihlava!!!!!
Nasidit mu stejnou medicínu jako Czauczeskovým?
Typický placený troll zde naoko kritizuje vládu a snaží se vyvolat dojem, že za protesty stojí proruské síly a současnš dehonestuje ty odvážné v čele. Můžeme mít různé názory, ale poslechněte si Vidláka či Rajchla, určitě nejsou tak zákeřní lháři jako je fiala a celá tato generálem Gumou vedená squadra. A mimochodem kdo platí tebe? Když tady kydáš své sr**ky na Vidláka, že ho platí Babiš…
otázka “ co by se muselo stát?“ je irelevantní (mimo mísu)
správná otázka je :
proč se nic nestalo a nestane ?
Co by se muselo stát? Opozice by se musela spojit a uspořádat demonstrace v celé zemi! Jenže kohouti kecají a občany neprobouzí. Ze samotné Prahy se to nevyřeší.
Odporna licka kreatura – multinic(k) zde opět krade cizi internetovou identitu. Měl by ses stydět, dob*tku! Ale to ty nedokažeš, protože nemaš pateř.
Mitter se přejmenoval na Zdeněk. Vocas.
Pro exemplárního pablba Petrolína Ezdňka alias Mittnera: ty dvakrát půldebile, normální člověk vidí rozdíl mezi bobkem a navršenou megasračkou. První stačí spláchnout, druhé je třeba kromě důkladné demilitarizace i denacifikovat. Nejsi ty bratranec s těmi dvěma gigablby? Taky Petrolíni, jeden Fujaja, druhý Pavůl. Jeden tvrdí, že Rus bezdůvodně napadl u Stalingradu fašouny a druhý rotuje podle větru v čase a prostoru.
„S hloupostí se musí bojovat, ale nad ní zvítězit se nedá“, říkával i pan Jan Werich.
Dají se ovce převychovat ve lvy? Odpověď každý zná. Na ovcích totiž vždy pevně stojí i ty nejhorší režimy. A další Werichův citát: „Bůh stvořil člověka, ale si to nedal patentovat a tak to dnes může dělat každý blbec“, tedy hrát si na bohy. Možná to myslel i jinak.
A ruku na srdce, co, či čeho jste dosáhli vy, vaším haštěrením zde?!? I ta otázka kterou pan Kulhavý čas od času a už pěkně dlouho klade, že co se musí ještě stát, je jak ukazuje čas který už uběhl, zcela zbytečná. Neb nestane se nic, tedy nic podstatného. A pokud se něco podstatného stane, tak to je ve hvězdách. O to se lidé u nás jistě nepřičiní. Náš národ ztratil vůli národem být, ztratil své duchovno, svou duši, maže svou histrii, je decimován západní imbecilizací a degenerovaností, je na cestě k zániku. Ano, bojovat se musí, jak už říkal pan Werich, ovšem výsledek je na snadě, jak už napsáno.
na snadě = nasnadě
https://www.dejepisne.cz/nemecko-nacismus/
Nechť si každý před nařízením budíka na alší šichtu kde odevzdá svůj život aby zaplatil zmetkům to co dělají a luxusní život k tomu a aby jim samotným zničili život a okradli je postupně o vše co vydřeli tohle přečte pozorně… a zamyslí se .. copak že to začal už bureš dělat a pětidemolenka přidala plyn v tom co dělá páchá …. kdo nám je tu vtloukán do hlav jako největší zlo co propaganda co cenzura …. zavírání lidí za názor …
kašlání na lidská práva na zákony ochraňující demokracii a svobodu a bránící znovunástupu nacismu a omezování základních práv a svobod přijaté mezinádorně po 2 sv válce …. hele 4 lidi mají zápal plic musíme všem sebrat práva a kdo to nechápe je zmetek co ohrožuje babičku dědečka … babička dědeček teda zemřeli rok jsme vám zakázali je vidět a co jsme s nima v pečovateláku dělali do toho vám holoto nic není …..
staré neonácky novým heslům a způsobům prostě nenaučíš … mají označené jné nepřátele mají jiné pojmy … ale jsou naprosto stejní ….
A víte co je to absurdný kefalín …. když banda v černých hadrech zmetků přijede přdd nečí dům v autech označených symboly SS unesou násilím někoho vykradou mu dům a ještě ho pak obviní z podpory nacismu že prej vydal nějakou knížku .. tedy jednal v souladu se zákonem o svobodě šíření a dostupnosti k informacím …
Víte proč tento týden dávali v TV film chlapec v pruhovaném pyžamu nebo jak se to jmenuje přeložené brutálně v hluboké noci .. aby to náhodou nikdo neviděl aby to náhodou ovečkám nedošlo nikdy ….. že se mají probrat než bude fakt hodně pozdě a budou se dít takové hrůzy …