
Rusko: Kyjevský režim se stává teroristickou organizací a s teroristy vyjednávat nebudeme
VK
Nelegitimní režim v Kyjevě se postupně stává teroristickou organizací! A s teroristy vyjednávat nebudeme! Rusko velmi tvrdě odpoví na ukrajinský terorismus proti vlakům a na útoky proti strategickým letištím! Donald Trump zavolal Putinovi v obavách z odvety Moskvy proti Kyjevu a dozvěděl se, že Rusko chystá odplatu! Mírové rozhovory v dohledné době nepovedou k míru!
Všichni vědí, co v neděli Ukrajinci provedli a o co se, naštěstí neúspěšně, pokusili během svých útoků na 5 strategický letišť v Rusku, které jsou součástí tzv. Jaderné triády, tedy vzdušných, pozemních a námořních jaderných sil. Útok byl namířen na těžké poškození či dokonce paralyzaci jedné ze tří větví této triády, což by v případě úspěchu útoku vedlo Rusko k aktivaci tzv. Jaderné doktríny.
A to podle článku 4, který hovoří o právu Ruska na použití jaderných zbraní v případě, že dojde k ohrožení strategické bezpečnosti Ruska, a to i proti zemi, která sama není jadernou mocností a jadernými zbraněmi nedisponuje. A pokud by ukrajinský útok uspěl a paralyzoval by jednu ze tří větví ruské jaderné triády, tedy strategické bombardovací letouny, Rusko by bylo nuceno odpovědět jadernou odvetou.
Kyjevský režim se stává teroristickou organizací a s teroristy vyjednávat nebudeme!
O to spíše by k tomu bylo donuceno, že Rusko by za zničené letouny nemělo žádnou dostupnou náhradu, neboť ruské strategické letouny z dob Sovětského svazu se již nevyrábí, s výjimkou TU-160, jehož výroba byla před 5 lety obnovena a do roku 2030 by Rusko mělo mít 10 úplně nových a moderních strojů TU-160M.
Každopádně platí, že pokud by Ukrajinci uspěli na všech 5 letištích a zničili by 40 nebo dokonce více než polovinu z celkových 100 ruských strategických bombardérů, Rusko by prakticky přišlo o třetinu své jaderné triády. A na to by Kreml nemohl reagovat nijak jinak než jaderným úderem na Ukrajinu.
Jaký smysl má vyjednávat s teroristy kyjevského režimu?
Vladimir Putin ve středu na jednání Rady ministrů promluvil o ukrajinském terorismu. Tváří v tvář těžkým ztrátám na bojišti se “nelegitimní kyjevský režim” uchýlil k organizování teroristických útoků, aby se pokusil zastrašit Rusko, prohlásil prezident Vladimir Putin. Nedávné akty železniční sabotáže v ruské Brjanské a Kurské oblasti byly “nepochybně teroristickým činem“, řekl Putin. Dodal, že “rozhodnutí o provedení těchto zločinů bylo samozřejmě učiněno na Ukrajině” politickým vedením.

“Úder na civilní obyvatelstvo byl záměrný,” řekl Putin. “A to jen potvrzuje naše obavy, že již nelegitimní režim v Kyjevě, který se jednou chopil moci, se postupně mění v teroristickou organizaci a jeho sponzoři se stávají spoluviníky teroristů.” Prezident obvinil Ukrajinu a její západní podporovatele, že usilují o strategickou porážku Ruska na bojišti. Nyní podle něj Kyjev mění taktiku v souvislosti s rostoucími ztrátami a neúspěchy na frontové linii. Pokud nemáte čas na video nahoře, tady je přepis Putinova vyjádření:
Vyjádření Vladimira Putina k ukrajinskému terorismu
K diskusi o první části našeho dnešního setkání bych rád řekl několik slov, a poté přejdeme k druhé části. Především žádám vlády a regionální orgány, aby přijaly veškerá nezbytná opatření na pomoc rodinám obětí. A já osobně bych chtěl vyjádřit upřímnou soustrast těmto rodinám. Je nutné poskytnout pomoc postiženým, veškerou nezbytnou pomoc. Chtěl bych poděkovat zaměstnancům Ministerstva pro mimořádné situace, pracovníkům RŽD a dalším službám za vše, co jste udělali, vážení přátelé, při poskytování pomoci lidem, kteří se ocitli v této těžké situaci.
Nedávný výbuch železničních tratí v Brjanské a Kurské oblasti je bezpochyby teroristickým činem. A rozhodnutí o spáchání podobných zločinů byla samozřejmě přijata na politické úrovni v Ukrajině. Co bych v této souvislosti chtěl poznamenat? Samozřejmě, že během ozbrojených konfliktů všude a vždy, bohužel, trpí civilní obyvatelstvo. Ale to, co se stalo v Brjansku a Brjanské oblasti, byl cílený útok na civilní obyvatelstvo. A podle všech mezinárodních norem se takové činy nazývají terorismem. Všechny zločiny, které byly spáchány na civilních osobách, včetně žen a dětí, v předvečer dalšího kola mírových jednání, které jsme navrhli v Istanbulu, byly bezpochyby zaměřeny na zmaření vyjednávacího procesu.
Úder byl veden proti civilnímu obyvatelstvu úmyslně. To jen potvrzuje naše obavy, že již tak nelegitimní režim v Kyjevě, který kdysi uchvátil moc, se postupně mění v teroristickou organizaci a jeho sponzoři se stávají spolupachateli teroristů. Vzpomeňme si. Ještě nedávno ukrajinské úřady a jejich spojenci snili o strategické porážce Ruska na bojišti. Dnes, na pozadí obrovských ztrát, ustupující po celé linii bojů a snažící se zastrašit Rusko, přešla kyjevská vrchnost k organizování teroristických činů. A zároveň žádají o zastavení bojových akcí na 30, ba dokonce na 60 dní. Žádají o setkání na nejvyšší úrovni. Ale jak v těchto podmínkách takové setkání uspořádat? O čem mluvit? Kdo vůbec vede jednání s těmi, kdo sází na teror? S teroristy.
A proč je povzbuzovat tím, že jim poskytneme oddech v bojových akcích, který využijí k posílení režimu západními zbraněmi, k pokračování násilné mobilizace a přípravě dalších teroristických činů, podobných těm, které byly spáchány v Bryanské a Kurské oblasti? Pokud jde o otázky, které se týkaly Sergeje Viktorioviče, hovořili jsme s ním o tom ještě zvlášť, o úrovni našich vyjednavačů, humanitární pauze, a v souladu s obecně uznávanou mezinárodní praxí je tato úroveň určována zemí, kterou dané osoby zastupují.
Tuto úroveň mohou z vnějšího pohledu posoudit pouze ti odborníci, kteří sami disponují bezvýhradnou autoritou a vysokou úrovní kompetence. Jakou autoritu mohou mít vůdci zcela prohnilého a zcela zkorumpovaného režimu? O tom se mluví po celém světě. Jakou kompetencí se mohou pyšnit ti, kvůli jejichž vůli utrpěly ozbrojené síly Ukrajiny například v Kurské oblasti naprosto nesmyslné, obrovské ztráty? A dnes utrpí jednu porážku za druhou na bojišti. Vše nasvědčuje tomu, že máme co do činění s lidmi, kteří nejenže nemají žádnou významnou kompetenci v čemkoli, ale ani základní politickou kulturu, pokud si dovolují určité výroky a dokonce přímé urážky vůči těm, s nimiž se snaží o něčem dohodnout.
Pokud jde o další odmítnutí příměří na 2–3 dny z humanitárních důvodů, nejde o první případ. Nepřekvapuje nás to, ale jen nás to utvrzuje v přesvědčení, že dnešní kyjevský režim mír vůbec nepotřebuje. Mír pro něj pravděpodobně znamená ztrátu moci. A moc je pro tento režim, podle všeho, důležitější než mír a životy lidí, které podle všeho ani neberou v úvahu. Ale my ještě s některými kolegy prodiskutujeme všechny nuance této záležitosti a promluvíme si s ministrem obrany a zástupci bezpečnostních složek na nejbližším zasedání Rady bezpečnosti.
–Putin–
Donald Trump volal Putinovi, aby zjistil, jestli Rusko nechystá něco, co by bylo “velký špatný”
Tohle všechno, co jsem napsal, mělo od někoho zaznít v pondělí na České televizi v pořadu Události, komentáře, kde místo toho ministr za STAN a poslanec za SPD se rozplývali [1] obdivem a skoro nadšením z ukrajinského pokusu o likvidaci jedné větve ruské jaderné triády. Ve Washingtonu to pochopili okamžitě a Donald Trump ve středu na sociální sítí Truth oznámil [2], že měl zhruba 75-minutový telefonický rozhovor na červené krizové lince s Vladimirem Putinem.
A hovor iniciovaný Donaldem Trumpem se vedl hlavně okolo otázek o ukrajinském útoku na pětici ruských strategických letišť designovaných rusko-americkou smlouvou New START z roku 2010. Trump chtěl vědět, jestli nedojde k něčemu špatnému a neočekávanému ohledně reakce Moskvy.
Looks like the purpose of this call was for Trump to convince Putin not to retaliate, judging by Trump’s post it didn’t work. pic.twitter.com/z3FbKI8I1S
— Dagny Taggart (@DagnyTaggart963) June 4, 2025
Překlad:
Právě jsem dokončil telefonický rozhovor s ruským prezidentem Vladimirem Putinem. Hovor trval přibližně hodinu a 15 minut. Hovořili jsme o útoku na zakotvená ruská letadla, který provedla Ukrajina, a také o různých dalších útocích, k nimž dochází z obou stran. Byl to dobrý rozhovor, ale ne rozhovor, který by vedl k okamžitému míru. Prezident Putin sice řekl, a to velmi důrazně, že bude muset reagovat na nedávný útok na letiště.
Hovořili jsme také o Íránu a o tom, že se krátí čas na rozhodnutí Íránu týkající se jaderných zbraní, které musí být učiněno rychle! Prezidentu Putinovi jsem řekl, že Írán nemůže mít jadernou zbraň, a věřím, že jsme se na tom shodli. Prezident Putin navrhl, že se zúčastní jednání s Íránem a že by snad mohl být nápomocen tomu, aby se tato záležitost rychle uzavřela. Domnívám se, že Írán se v této velmi důležité věci rozhoduje pomalu a že budeme potřebovat definitivní odpověď ve velmi krátké době!
–Trump–
Trump ztrácí v očích Kremlu autoritu a sílu
Ano, je to očividné, že Donald Trump potřebuje nejen konec konfliktu na Ukrajině, ale potřebuje ruskou pomoci ve vztahu k Íránu. Trump prý o ukrajinském útoku na strategická letiště ruské triády nevěděl. Pokud to není pravda a platí zpráva agentury AXIOS, která přinesla jako první informaci, že souhlas Ukrajincům dal Bílý dům, je to konec mírového rozhovoru a smrt politických vztahů mezi Putinem a Trumpem.
Pokud to je pravda a Trump o tom fakt nevěděl, jak později opět informovala v tzv. opravné zprávě agentura AXIOS, tak z pohledu Moskvy je to možná ještě horší zpráva. Proč? Protože to znamená, že Trump už nemá pro Kreml hodnotu a cenu jako silný vůdce, který by kontroloval procesy.

A americký prezident, který nekontroluje procesy na Ukrajině, kdy přitom USA stále dodávají zbraně, již nemůže být partnerem pro Kreml. Důkazem, že Trump nic nekontroluje, byla víkendová návštěva dvojice amerických senátorů v Kyjevě a v Oděse. Senátor Lindsey Graham (R-SC) a senátor Richard Blumenthal (D-CT) jsou spoluautory senátního opatření, jež by uvalilo 500% cla na země, které nakupují ruské energetické produkty. To jsou všechno kroky proti mírovému urovnání, myšleno mezi USA a Ruskem.
Steve Bannon vyzval k zatčení “Lady G” z důvodu rozdmýchávání války na Ukrajině
A pouhý den před ukrajinským útokem na ruská strategická letiště byli tito dva američtí senátoři Deep State na Ukrajině. V době, kdy MAGA zuří kvůli útokům dronů na Ukrajině a naznačuje, že za ohromující nálety může být zodpovědná právě část zbrojní lobby v USA kontrolující právě Senát, Steve Bannon zaměřil většinu svého hněvu na Grahama, přezdívaného v kuloárech “Lady G“. Kromě toho, že Bílý dům prý musí Zelenského za vojenské údery otevřeně odsoudit, bývalý Trumpův hlavní stratég také naléhá na Trumpa, aby zákonodárce z Jižní Karolíny potrestal za jeho diplomatickou cestu.

“Bílý dům to musí okamžitě odsoudit a stáhnout veškerou podporu,” prohlásil Bannon během pondělního vysílání svého pořadu War Room. “A řekněte Lindseymu Grahamovi, aby se vrátil domů, nebo vás zatkneme, až se vrátíte domů. Rozdmýcháváš ten konflikt!“ Bannon dále Grahama obvinil, že v zákulisí pracuje proti Trumpovi a tvrdil, že senátor Zelenskému slíbil, že sankce proti zemím kupujícím ruskou ropu a plyn prosadí bez ohledu na prezidentovu podporu návrhu zákona. Prostě je to další důkaz, že Trump už není v Kremlu považován za lídra, který kontroluje procesy na Ukrajině.
Kreml musí demonstrovat celému světu, že ohrožení ruské triády bude mít pro každého strašné následky
Není zatím jasné, jakou odvetu proti Ukrajině nakonec Kreml zvolí. Ale video v úvodu článku zachytilo Vladimira Putina silně rozhodnutého, že mu došla trpělivost. S teroristy se vyjednávat nebude. Co to znamená? Dojde k výsadku ruských speciálních vojáků do Kyjeva, aby pozatýkali kyjevskou vládu?
Nebo dojde k použití balistických raket proti Bankové ulici v Kyjevě? Anebo dojde k odpálení jedné demonstrativní hlavice vysoko nad Kyjevem k vyvolání EMP a ke zničení veškeré elektroniky v Kyjevské oblasti? Nebo dojde ke spuštění nové fronty směrem na Kyjev z Běloruska, před kterou pořád v poslední době varuje [3] Ňuchačenko a blábolí cosi o 150 000 ruských a běloruských vojáků na hranici?

Moskva musí totiž vyslat signál celému světu, demonstrativní signál, že kdokoliv se pokusí ohrozit ruskou jadernou triádu, dočká se zničující odvety. V této chvíli už nejde o Ukrajinu, ta je teď okrajová. V této chvíli musí Rusko ukázat celému světu, jak Rusko zareaguje na ukrajinský útok na část ruské jaderné triády. Pokud by odveta byla slabá, alibistická, nepřesvědčivá, tak by všichni nepřátelé Ruska získali odvahu zaútočit na další části ruské triády. Proto Kreml s odvetou evidentně nepospíchá a zvažuje možnosti odvety, protože mnoho jich už nezbývá.
-VK-
- Nadějný příslib - 11.7.2025
- „Lidi myslí, že nahoře už se může dít opravdu všechno.“ Senátorka shrnula následky bitcoinové kauzy - 11.7.2025
- Češi v cizině - 11.7.2025
ty jsi dal rozkaz k zahájení války a bombardování civilních cílů, zakrslý ruský zm.rde, tak neukazuj prstem na jiné. ….
Ten rozkaz byl odpovědí na nepřerušovanou serii provokací ohrožujích celistvost a bezpeči RF,přitroublá holínko.
Jen vlastizrádce vžoldu nepřátel vlastní země, by mlčky přihlížel snaze vybudovat palposty určené k likvidaci a znásilnění jeho Matky vlasti .
kecy, nikdy nebyl žádný důvod útočit na ukrajinu. milion mužiku tam zdechlo zbytečně. británie ukrajinu neopustí jako trump a liliputler ukrajinu nikdy nedobude. jenom o tom sní jako hitler o životním prostoru na východě….
Takový kýbl sraček nalejete do hlav jen čtenáři pravého prostoru. Ten jì má totálně vyhrabanou. .
Že je ukradina teroristický a nedemokraticky stat může pochybovat jen ovčan mdleho ruzumu,což se týká i anglosasu a papalasu z EU…
Ty mosty odpálili plastickou trhavinou od pepy a dalších charytníků. Ještě se dost pobavíme.
Tak se nám fanatici už „vysrali“ a můžeme normálně diskutovat.
Bude útok jenom na ukrajinu, nebo už se dočkáme i doma ?
Albion se třese že bude moci zase začít řvát že „rus si začal“ a konečně spusit plnohodnotnou válku. A nahnat ABC, doktora smrti a ostatní propláchnuté mozky do první linie…
Naprostý souhlas MR
Ne nadarmo si vůdčí klan červené střechy umístil
svůj hlavní stan do Londýna nad Temží.
Teprve vlastní pot,slzy a krev nebo vidina snadné kořisti donutili mnohokrát poddané anglického krále za nepřehlednutelné pomoci dobrovolníků zemí snad všech svých vazalů a „spojenců“ a vlastizrádců země protivníka,aby opatrně a pod rouškou mlhy a tmy vystoupili ,třeba proti svému anglosaskému pokrevnímu blízkému příbuznému.
Píšu to už snad dva roky a poslední události to jen potvrzují. Ukrajinu čeká potupná kapitulace, prakticky zánik samostatného státu. Rusko čeká desítky let partyzánsko-teroristické války, podobné té palestinsko-izraelské, jen na mnohem větším území. V zahraničí je poschováváno statisíce potenciálních bojovníků. Udeří jednou tady, jindy o 1000 km jinde. Jsou nezjistitelní, Ukrajince od Rusa nepoznáte. Nikdo si v Rusku nebude jistý, že jeho dům, továrna, vlak … nevyletí zítra do povětří.
Celé je to strašlivě špatně a konce se možná dnešní generace nedočká.
proč se ten odporný rusácký virus roztahuje na historickém území rumunů v podněstří?
„“ Moskva musí totiž vyslat signál celému světu, demonstrativní signál, že kdokoliv se pokusí ohrozit ruskou jadernou triádu, dočká se zničující odvety. „“
a to je jasné i mému psovi a kanárkovi
Muj pritel, vyssi dustojnik v.v., mi vysvetlil, ze pokud se Ukrajina vzda, nebo bude porazena, jeji vojsko se dostane pod Putinovo veleni. Amerika zachranila Evropu 2x, potreti ji necha byt a bez USA proti Putinovi nebude mit sanci. Putin nechce mir, chce bud vitezstvi, nebo kapitulaci.
Roman: Ten teror v Rusku je zcela nezávislý na kapitulaci ukrajiny. Bez kapitulace by byl asi i větší. Ukrajinský nacismus vyvane rychle, pokud nebude mít hnojivo. Pár vypatlanců asi zůstane, ale nebude jich moc. Ostatně už teď je v Rusku cca 4 miliony ukrajinců. A na teror jsou stejně lepší dagestánci a muslimové, ale to pak asi začnou za záhadných oklností umírat i hošani z MI6.
Ukrajina je v demografickém průseru. Po skončení války se chystá zdrhnout cca 50% mladých do 25 let. Půlka z nich do Ruska. Otázkou je, jestli Rusko bude chtít Ukrajinu. Celou. Doufám a myslím že ne. Kam by pak jinak šli naši milí ukrajinští hosté.
Proč ne,
Elitní a nejspolehlivější jednotky osmanské říše přece byli mladí křesťanštízajatci nebo potomci křesťanů z Turkem obsazených zemí.
Putin určitě ani dnes, není válečný štváč a hauzírak ze smrtí jako třeba firma Pávek& Fiala- Made in ČSSR.
Trvalo mu dost dlouho od roku 2014 vlastně až do blízké současnosti ,začít zatím váhavě ustupovat napoleonskému moudru,že:
NEJLEPŠÍ OBRANOU JE ÚTOK !.
Upřímě se obávám jeho rozhodnutí,nebo nutnosti opustit trůn cara veškeré RF,
I jako neskrývaný rusofil vídím že i on má ve svém kolektivu spolupracovníků petutě sokolíků přejasných dychtící po své slávě a moci a svých všemocných stvořitelů a loutkovodičů dále a dále nestydatě bohatnoucích na smrti a zničených lidských osudech svých krajanů.
A ti už se ve svém nejvlatnějším zájmu už ani snad nemohou dost dobře se a dále jen zakecávat.
20:18:17
To plati i pro kalergiádu pouze bláznivé fikce eu – no prostě neexistuje cvičenci. PodřízenÍ bru – sele 40 000? lobystům globálníchj lichvářů ovšem ano.
Parazité parazitům, takový lágr úrod retardů zrealizovali a už nese svá ovoce, brrr.
Rudy …. váš přítel, vyšší důstojník ?
Aha…