A teď už dnešní text:
Tak jsme se dozvěděli další jobovku… slavný vládní úsporný tarif nikomu nepomůže. Včera se to rozmázlo v majstrýmových médiích. Vláda hodlá každé domácnosti pomoci částkou cca 2000 Kč. Vzhledem k tomu, že za energie zaplatí běžná domácnost kolem sedmdesáti tisíc ročně, tak vládní pomoc ani nepoznáte.
Za sebe říkám, že mě to vůbec nepřekvapuje. Takhle to vláda dělá od začátku. Tohle je Fialova strategie, takhle mu to zřejmě nařídili ti, kteří ho dostali do funkce.
Takže si to shrňme. Vláda nemůže ČEZu nařídit nějaký úsporný tarif, protože by tím prý poškodila minoritní akcionáře. Ale může ČEZu půjčit 74 miliard, aby si mohl z lipské burzy koupit elektřinu pro nás, kterou tam sám dodal. Z lipské burzy také nelze vystoupit. Nelze udělat ani nějaký strop na ceny benzínu. Zásobníky sice máme naplněné plynem, ale státu z toho patří asi pětidenní spotřeba. Zbytek tam nafedroval kdovíkdo ke kdovíčemu.
Budeme kupovat nejdražší stíhačky všech dob i kdybychom mohli mít Grippeny zdarma.
Budeme dodávat zbraně na Ukrajinu, budeme hrotit sankce proti Rusku, budeme se starat o uprchlíky. Na to peníze jsou.
Blyštivý Péťa mezitím bude vysílat silné signály a nechá si srát na hlavu od kdejakého ojrobyrokrata. Vítek Rakušan bude mezitím dělat hentu vysokou politickou kulturu. Babiš bude objíždět republiku s karavanem, Okamura bude dělat další videa, jak za nás bojuje v poslanecké sněmovně.
Já vám samozřejmě nechci radit. Jste všichni dospělí, samostatní, svéprávní, máte mozek, chodili jste do školy, ledacos víte a ledacos umíte. Ale teď vám řeknu, jak to vidím já:
Podle mě máte všichni dvě možnosti.
Můžete třetího září přijít na Václavák a pomoci tomu, aby s tam sešlo alespoň sto tisíc lidí. Můžete tam stát, chvíli vykřikovat nějaká protivládní hesla, poslechnout si řečníky a večer jet zase domů. Můžete svou přítomností přispět k tomu, že celá demonstrace bude možná ignorována pravdomluvnou Českou televizí, ale stejně bude nepřehlédnutelná. Můžete svou přítomností pomoci tomu, aby se odhodlali majitelé velkých traktorů, kamionů a jiné těžké techniky, aby o týden později zablokovali Prahu, pokud vláda bude dál jen vysílat signály.
Pokud přijdete, tak samozřejmě budete muset překousnout, že tu demonstraci nesvolal váš oblíbený spasitel této zemičky. Budete muset překousnout, že se do čela nepostavil ani Babiš, ani Okamura, ani Foldyna, ani Ivan David, ani Majerová Zahradníková, ani Lubomír Volný, ani Josef Skála. I když tam alespoň někteří ze jmenovaných budou také řečnit. Budete muset překousnout, že nejvíc za tuto demonstraci kope ten Rajchl, který „ještě nepostavil ani psí boudu, maže a udává lidi na fejsbůku, je arogantní, všeho schopný, hajzl, nedůvěryhodný, rozesírač, který zničil Trikolóru… atd, atd.“ (Použil jsem jen to, co jsem se o Rajchlovi dočetl v naší diskusi)
Budete muset překousnout, že v případě úspěchu se strana PRO asi dost pohne v preferencích nahoru, zastíní vaše dosavadní oblíbené politiky a ke všemu je i možné, že to stejně k ničemu nebude. Budete muset překousnout, že máte možná pravdu.
A nebo na ten Václavák nepůjdete. Můžete přesvědčit vašeho Okamuru, aby na Staromák svolal jinou a lepší demonstraci, kde bude mnohem lépe hájit české zájmy. Můžete přesvědčit Babiše, aby jeho osmdesát poslanců vběhlo do Sněmovny, zmlátilo tam těch 108 poslanců pěktikoalice a udělali státní převrat. Můžete přesvědčit Lubomíra Volného, aby svolal lízátkovou revoluci na Hradčanské náměstí a vyhlásil tam kromě svobody od covidu i svobodu od Pětikolky. Můžete přesvědčit Majerovou Zahradníkovou, starého Klause, mladého Klause, Zemana, Schillerovou, Havlíčka, Středulu, Březinu, apod, apod, aby udělali něco jiného v jiný a lepší čas.
Můžete si říct, že to stejně k ničemu není a s ničím to nepohne. Můžete si říct, že stejně to ovládá všechno Soros a Aspen institut, můžete si říct, že všichni ti politici stejně jen hrabou pod sebe, můžete si počkat na ty lepší politiky, co to dělají z ušlechtilých pohnutek, můžete počkat do řádných voleb, můžete klidně dál lustrovat každé jméno, které se na vlastenecké scéně objeví, můžete dál deklarovat, s kým se nikdy nespojíte a komu svůj hlas nikdy nedáte.
Nezaznamenal jsem, že by se do Práglu těch demonstrací svolalo pět. Nezaznamenal jsem, kromě fejbůkových výzev (a mých výzev k jednotě), žádný jiný konkrétní čin, který je možno udělat. Sice jsem viděl spoustu výzev vládě, aby odstoupila, ale nezaznamenal jsem, že by vláda chtěla odstoupit, protože pochopila svou neschopnost.
Nezaznamenal jsem žádné jiné nátlakové akce, nezaznamenal jsem žádnou skupinu vyzývající k defenestraci, nezaznamenal vůbec, ale vůbec nic. Kromě té demonstrace na Václaváku, která bude přesně za měsíc, nějak nevím o žádné jiné akci, která by se měla konat. Možná je to moje chyba. Možná je to chyba těch ostatních svolávačů, že k Vidlákovi nedokázali svojí výzvu protlačit. Ale už jsem zaznamenal celou řadu hlasů, proč je ta celá demonstrace k ničemu.
Takhle to vidím já. Buď překousnete, že výzvu ke sjednocení tlumočí jiní, než vaši oblíbení politici a tím pádem dojde na trochu jiné sjednocení, než jste si představovali. Buďto překousnete, se tu cílí na zklamané voliče Petikolky, nebo si řeknete, že to za to nestojí, že jsou to všechno nedůvěryhodní šmejdi, kteří si jen přihřívají svojí polívčičku a chtějí ke korytům a počkáte si, až nějakou akci někdy jindy svolá někdo důvěryhodnější.
Buďto se připojíte teď s tím materiálem, který je k dispozici a nebo se přidáte až někdy později s lepšími politiky. Až budou mít zemědělci ještě nižší výkupní ceny a ještě vyšší ceny hnojiv, až sklárny odstaví svoje pece, aby se už nikdy nerozjely, až bude hlad, tma a zima, až budou podepsány ty nové zákony proti dezinformacím, až se podepíší ty smlouvy na stíhačky a jiný obrněný šrot, až prostě bude ještě mnohem hůř.
Tož si to stréco v té své kotrbě přeberte, není žádné kvalt.
Máte na to přesně měsíc. Za měsíc buďto bude na Václaváku sto tisíc lidí, což nepůjde přehlédnout. To může povzbudit zemědělce, aby příště přivezli i traktory a může to povzbudit průmyslníky aby všichni dohromady by mohli dát vládě nějaké to ultimátum. A nebo bude za měsíc na Václaváku pět tisíc lidí a někde na Letné bude probíhat podstatně větší vzdorodemonstrace milionu chlívek podporující vládu do statků i hrdel a vy můžete čekat, až lepší a větší demonstraci svolá Okamura či Babiš. Případně můžete čekat na zázrak, ono to občas vyjde.
Všimněte si, že vás nenutím do rychlého rozhodování. Nevyvíjím na vás žádný nátlak, neříkám vám nic na poslední chvíli. Sevíruju vám všechno s měsíčním předstihem. Dokonce i toho charismatického lídra jsem vám po vidlácku prolustroval. Máte dost prostoru k diskusi i k vlastním a lepším výzvám. Máte dost prostoru se odhodlat i zdůvodnit si, proč ta demonstrace není dobrý nápad. Máte dost prostoru vykonat nějaké jiné a lepší činy. Tož podumejte, podumejte. V září si pak povíme.
Srpen můžete brát jako takové cvičení ve sjednocování.
Určitě přijedu na Václavák i když su z Brna.
Zatím jsem neviděl žádný scénář požadavků – prohlášení , které budou předloženy , na této démonstraci .
Existuje nějaký takový scénář požadavků- diktátů vůči kolaborantské vládě ?
Pokud ano , tak sem s ním , ať se s ním mohou lidé během měsíce seznámit a sjednotit se na ultimátu , této třiatřicetileté sebrance kolaborantů .
Nebo je to tak , že mají lidé přijít a jen něco odsouhlasit stylem , O Nás bez Nás ?
Nepochybuji o tom , že celá akce je připravena a kuloárně domluvena . Pokud chcete hrát fér hru , tak lidem předestřete požadavky programu , ať vědi do čeho mají jít a zároveň , ať mají možnost se k tomu vyjádřit .
Jinak budete nutně působit dojmem kozla provokatéra .
Apropo , ono bude dobře , když pětizmrd během toho měsíce pochopí z odezvy lidí na tento vývoj , že samet se opakovat nebude .
Ale toho těžko dosáhnete tím , že nebudete předem otevřeně vše projednávat s těmi , které svoláváte .
O tom si můžete něco přečíst, když si do vyhledávače zadáte jen: strana Pro, zlatý špendlík, prolibertate….a udělat si sami svůj názor. Nikdo nikomu nic nenutí.
Hnutí, pořádající akci, na niž si musíte požadavky dohledávat, to už prohrálo. Nevyhraješ než s hesly, která si každý zapamatuje. Pokud Rajchlovci přemýšlejí jako vy, Helenko, mají to prohrané, sorry. Vůbec netuší, jak to v politice chodí.
Já jsem si ho googloval včera.
Jsou tam jen všeobecný řeči a dál nic.
Jestli tam je někde nějakej program nebo hesla, tak to je někde schovaný.
Proč se sjednocovat zrovna za nima?
strana spd jako nejsilnější opoziční strana by se měla spojit s vlasteneckými stranami PRO, TRIKOLORA a dalšími a vypracovat aktivní provolání které bude přijto na demonstraci va Václváku 3. 9. a uveřejnit ho min14 dní, aby lidi věděli, co se skrývá za těmito stranami. okamuro aktivuj se – tvuj volič!!!
Ne.
Ony by se měly spojit s SPD.
Provolání by si snad měla vypracovat každá partaj sama a pak se třeba všichni na něčem shodnout, až jak to bude zabírat.
Působíte spíš jak Rajchlův volič. Práce Okamurovi a smetana Rajchlovi.
Kdyby pomáhali Okamurovi se zavedením přímé demokracie, tak je pětikolka blbů dávno od koryt.
čeče ty jsi k o k o t, ty dáváš ultimátum demonstraci, která má být za měsíc, nechoď , nebudeme tě postrádat, počkej kdo zvítězí a nabídni mu svůj anal ytický mozek
Přesně tohle jsem psal včera REZovi 67.
Není tam program. Není jasné, co chtějí.
Co to je za politiku?
Zatím žádný scénář. Je možné, že budou požadavky, výzvy atd. bod za bodem přečteny až na pódiu a i odhlasovány přítomnými, aby mohly být předloženy vládě s výzvou k demisi. Podobné s tím odhlasováním udělali v Německu. Nejdřív byla demonstrace v sobotu 30.07.22 v Berlíně, 10000 osob, zde o tom později a i o jiných tématech referuje Compakt – Video:
pi-news.net/2022/08/compact-der-tag-berlin-10-000-gegen-das-regime/
A 01.08.22 opět v Berlíně před Bundestágem (parlamentem) demonstrující přímo na místě odhlasovali plán o pěti bodech:
pi-news.net/2022/08/rede-von-anselm-lenz-am-1-august-vor-dem-deutschen-bundestag/
Psané lze přeložit vpravo nahože v obdélníčku ťuknout na němckou vlaječku a vyjede česká tak na ní ťuknout. Mají tam body, které by mohly inspirovat. No možná je lepší vše vyslovit až na místě toho 03.09.22 na Václaváku. Nepřítele překvapit je lepší, než mu vše dopředu vyžvanit. Každý, kdo hodlá přijít ví, že půjde o věci, které se musí nutně v naší zemi změnit, proto se ta demonstrace koná. A jak píše Vidlák, klidně čekejte na nějaké ty další spasitele, až už bude pozdě. A dopadnete jako ten, co už v té špíně a hnoji, čekaje na toho pravého spasitele, trčel až po krk a si stále říkal, je to dobrý, je to dobrý, ještě mohu dýchat. Tak tak daleko to jistě nenecháme dojít. A jiné téma. Francie prý zrušila veškerá Covid opatření, stejně tak Rakousko. V Německu se covid zločinci na lidi opět připravují, perzonál v nemocnicích a domovech důchodců už snad má, či mít bude, očkovací povinnost, Naši Mengelové jistě pozadu nezůstanou. Demonstrace a tlak na ty zrůdy jsou životně nutné. Je doba, kdy je odpor povinností a lhostejnost zločinem.
Vlasti zdar a zrůdám zmar
naprvnimmiste.cz
narodnidemokracie.cz/frantisek-cinkl-konec-vlidne-tvare/
protiproud.info
zlatyspendlik.cz
prolibertate.cz
narodnidomobrana.cz
michalapetr.cz/doku.php
Dovolil bych si ještě něco přidat pro inspiraci. Účastníci neveřejného setkání společensko politických aktivistů, kteří odešli do politického exilu kde žijí pracují a působí v jiných zemích, zveřejnili následující memorandum: Podgorica 30. července 2022 … další lze přečíst na
pi-news.net/2022/08/memorandum-zur-bildung-einer-provisorischen-exil-regierung/
Překlad stejným způsobem, jak jsem uvedl již v komentáři nahoře z 3.8.22 (20:58:09).
V Německu už je to tak daleko, že jsou brutální razie u organizátorů demonstrací, u jinak se vyjadřující (než je dovoleno) alternativy, zabavování všeho a špinění těchto osob a jejich znemožňování v zaměstnání, či takto ničení podnikání. Něteří se posléze kají, většinou umělci a ti rovní a poctiví působí z ciziny. Známá tv moderátorka ARD Eva Herman působí z Kanady, jeden žurnalista ze Švajcu atd. atd.. Německá média z Evy dělají pravicovou extrémistku neb mluví pravdu. Známe, i u nás je vlastenec hanlivé slovo, neb to je prý extrémista. V SRN to vše začalo s tím nejužitečnějším idiotem z užitečných idiotů Globalistů, Andělou Dederónkou. A naši kolaboranští opičáci vše toto napodobují.
.. k problematice sestřelu/nesestřelu letadla s Pelosiovou jen tolik.. taková přímá akce by nutila USA také k přímé akci, což by s vysokou mírou pravděpodobnosti vedlo k světovému konfliktu. Takhle to spíš vypadá na další proxy válku, navíc v dostatečné vzdálenosti od území USA.
A tož strécu Vidláku , me si to teda necháme projit makovicama, ale třeba já sobně bech ovital, esli be mě negdo vesvětlil, co se bode dit, až ten pantáta advokát Rajchlu bode v senátě a kolik tech senátoru tam bode s nim kamarádit, abe jož konečně s tó mizérijó zatřepali jak teriér s potkánem. Vite, jedinymu se dobře tak akorát sedi v bódce nad hnojákem.
Tož stotisic lidu na Václaváko je veliká sešlosť, ale žádné z nich ani žádné z tech na kecališťu nebode mět v kapci kolaty razitko.. a bez takovyho razitka už v tymto našim sajrajtu nic nemože byt pravda.
A take be se mohlo stat, že čiró náhodó pojedó kolem hasiči a “zblázni” se jim vodni kanón.. to už zme take zažile na vlastni krupón.
Ty rudý paragáne, jak tě tu tituluje Jiří, si nic palicí neprotahuj, jdi venčit. Pokud jsi něco vytěžil napiš “svodku” pro BIS. Takhle já tě dnes šacuji, už jsem kdysi ohodnotil tvé opatrnické, ale provokativní, rádoby moudré kecy. Dnešní bodrý moravský hantec z tebe dělá jen druhořadého Hurvínka.
Hantec je jen ve štatlu gomeš kefáču?
Nepodstatná informace, přesto díky.
..no jo, Joe, jako obvykle z vaší strany nic k věci, jen hospodské kydy. A že mě to nepřekvapuje..
takže znovu slibuji, až vy napíšete něco s myšlenkou, já půjdu pěšky a bosý na Hostýn a hodím tam stovku do kasičky.
Keců o zbabělosti jiných máte plnou držku, vy hospodský hrdino, ale smrdí vám skuteční chlapi, jako byli třeba Mašínové.
Na ty Mašíny jsi přišel jak vyhybkáři, máte to ve svazku? Hospodský kecy znáš odkud, z odposlechů na WC tamtéž? Vím, že jediný hrdina jsi tu ty, bohudík jen hubou, Hostýn vynech, ať se ti nezkroutí hnáty.
Kdyby byli Mašíni chlapi, tak by nepodřezávali vesnickýho policajta a nepicli by chudáka účetního a s polepeným posudkem.
Šli by střílet vrcholný komouše. Například Gottwalda.
Takhlle vypadaj jak provokatéři.
.. na to v tehdejší situaci nikdo neměl. Koho likvidovali partyzáni? Drobné sabotážní akce, které byly prováděny především za pomoci nepartyzánů – řadových členů odboje, kteří měli svá zaměstnání, rodiny. Partyzáni se předvedli až na úplném konci války a hlavně po něm, vyšetřovalo se to dlouho, i nějaké soudy byly..
Jo, chlapi by na to měli.
Kurnik. Byly dospívající holky, co s vědomím rizika vlastní smrti pomáhaly při atentátu na Heydricha, dostali je, zabili a dneska zná jejich jména jen pár historiků.
U Stalingradu adolescentní holky z 1077 protiletadlové baterie bojovaly proti útočícím tankům, zničily jich asi 80, k tomu asi 15 vozidel pěchoty a většina jich tam padla. Ne-li všeechny.
Tohle jsou chlapi.
Damian, který se pokusil o atentát na Ludvíka XV, u vědomí, že ho budou mučit a byl při popravě asi 3 hodiny mučen, vykastrovali ho, polejvali horkou sírou, olovem, olejem a končetiny mu utrhali koňma.
To byl chlap.
Ne tři zastydlí usmrkanci, co si vyberou zástupný cíle a jen dají argumenty nepříteli. – To už je fakt lepší nedělat nic.
.. na tehdejší poměry byla Gottwaldova bezpečnost zajištěna velmi efektivně, část opatření byla viditelná a část velmi dobře krytá. Vaše srovnání statečného chování v mírových a válečných podmínkách poněkud kulhá, a účastníci odboje, pomáhající v rámci akce Anthropoid nebyli ozbrojení partyzáni, stejně jako jiní odbojáři při různých sabotážích.
Každý násilný odpor nějak začíná v rámci daných možností, ať je nazýván jakkoli, vždy začíná snahou o vyvolání strachu prostřednictvím zástupných cílů. Historicky se velmi efektně vyjímá, když někdo sejme vůdce, stane se martyrem.. ale výsledný dopad činu je mizivý, tím to všechno končí.
Co by se stalo, kdyby Kaplanová měla lepší mušku? Lenina by nahradil jiný lump..
Co bránilo skutečným partyzánům z Brdských lesů v tom, aby se jich deset umylo, ostříhalo, schovalo samopaly pod kabáty a přesunulo se do Prahy, aby v té zatáčce rozstříleli protektora na hadry? A poté mohli svou statečnou trpitelskou smrtí vstoupit do dějin.
Mírové doby, válečné doby, stejně jim chyběla odvaha.
Damian byl z mírových dob a Ludvík XV měl ochranku a Damian věděl, že trest bude šílený.
Chcete někoho jiného z mírové doby? Na Reagana zaútočil Hinckley ochranka byla všude kolem, stejně to nezastavili.
Detajly Gottwaldovy ochrany neznám, ale zjevně to nebylo tak horké. Chodil mezi lidi a žvanil na tribunách. Jediný čeho se všechny ochranky světa bojí je osamělý útočník.
To mohli Mašíni udělat.
Místo toho si zvolili snadné zástupné cíle, účetního naprosto bez viny. – Takže to nevypadá jako odpor proti režimu, ale jakože si kovbojové chtěli někoho zavraždit a teprve až dodatečně začali řikat, že je to antikomunistický odboj.
Snad je jedno, jestli jste ozbrojen nebo ne. Jde o to, co riskujete.
Tak by ho nazabili normálně, ale potupně. Nebo alespoň zhanobili jeho mrtvolu. (Když Hitler viděl co Udělali s Mussolinim, tak radši nechal spálit svou mrtvolu). Zabili by mu po mafiánsku manželku nebo by mu ji znásilnili. To by ho ničilo a za martýr by nebyl. Neútočili by na něj, ale na jeho sekretariát nebo na StB. Nebo na krajský tajemníky atd.
Jen ne na ty největší hovna nebo dokonce třídní nepřítele komunistů. To už mohli na protest proti komunistům zastřelit vlastní matku.
Když zabijete vůdce, tak můžete taky všechno ukončit. Heydricha nikdy nenahradili, protože tak schopná a bezohledná svině další nebyla. Krále Ludvíka XVI nikdy nenahradili protože měl královskou legitimnost. Cara Mikuláše to samé. Lenin měl schopnosti, co nikdo jiný neměl. Cézara nebyli schopni nahradit.
To je právě to. Každá situace je jiná a je třeba ji řešit samostatně. Mašíni neudělali nic, jen nahnali všechny za KSČ. Prostě nemyslící paka.
Hoši z Brd nemohli jen tak střílet protektora. Vycvičení paragáni s oficiálním napojením na Londýn – vedení odboje to připravovali měsíce. Jak by to zvládli oni. Potřebovali by konspirační byty, falešný dokumenty, peníze a mimo jiné i zjistit, kde ta zatáčka je a proč je vhodná.
Pokud Okamura nebo pan Rajchl nezačnou veřejně mluvit o nutnosti sjednotit Alternativu, tak se nic nestane. Demonstrace na Václaváku skončí s podobným výsledkem, jako demonstrace Miliónů chvilek na Letné. Vláda ji bude absolutně ignorovat, v ČT prohlásí, že se zúčastnilo pouze několik tisíc lidí, ukážou záběry na nějaké fetky či dementa s hákenkrojcem na ruce, což bude pro ČT důkaz, že za demonstrací stojí fašisti.
Hadrák by nebyl možný, pokud by s ním nebyl impuls – souhlas zvenčí. Dnes to bude podobně. Nic se u nás nestane, pokud Putin úplně nezavře plyn a ropu do EU. Naplní se tak vlhké sny Fyjali o odříznutí od ruských zdrojů a lidé snad konečně pochopí, až budou v zimě mrznout, PHM za 100Kč/litr či chleba za stovku, co nám vládne za debily a vyjdou do ulic. Ale pravděpodobně již né jen s klíčema (možná ale s hasáky)
Přesně tak.
Jo, přesně tak.
Co s tím sjednocováním pořád máte?
Je to proti jejich zájmům a spojovat se mohou klidně až po volbách.
Napřed by měli vymejšlet, co dělat. Jé – jako náhodou to je knížka od Lenina. Proč ji asi tak napsal a proč jsme se o ní asi tak učili? Proč jen ten Lenin nepsal o sjednocování?
..nepotřebujete mít za zády smečku, musíte být ten
nejodhodlanější, nejchytřejší a nejtvrdší pes v okolí.. a ta smečka se za vámi vytvoří sama od sebe, hned jak vyhrajte první rvačku.
Přesně.
Vést má ten, kdo toho nejvíc umí.
Promiňte, co na tom nechápete.
Okamura má 12-13%. Co ve sněmovně sám zmůže? Nic.
Alternativa, např. Trikolora měla do 3%, Svobodní tak do 2 %, PRO třeba získá také, pokud by byly volby do 3%, Šlachta (i když ho někdo za alternativu počítat nemusí) kolem 3 %.
Pokud nedojde ke spojení, tak zase propadne milión hlasů.
Jinak, pokud se Alternativa domluví pouze na Okamurovi, aby získal 25 %, jsem pro. Budu ho volit.
Na druhou stranu nutno přiznat, že v jeho straně jsou či byli lidé, kteří straně zrovna moc neprospěli (Rýzner, Volný, Bojko atd). Takový Rajchl, Zelená apod by byli rozhodně lepší.
..malá odbočka..
Kolik existuje politických stran v USA?
Takových nějakých 27.
Kdo sedí v Senátu a ve Sněmovně reprezentantů? Červení a Modří.. Republikáni a Demokraté.
Kde je těch zbývajících 25 stran?
Promiňte, co na tom VY nechápete?
Okamura má 12-13%. Ostatní jak píšete kolem 3%.
Menší se přidávají k většímu, ne obráceně.
Vidláku,ne vždy a ne ve všem s Tebou souhlasím. Popravdě,často mě sereš. Nicméně souhlasím s Tebou že je čas zvednout prdele. A ne jen čtenáři PP a alternativy obecně. Ale všichni kdo vidí a cítí kam nás Fialový zmrd táhne. Za sebe. Zůčastním se tak jako mnohokrát před tím. A zůčastním se sobecky za a kvůli sobě. Nevím zda má účast bude k něčemu celku ale mě ano ať to dopadne jak chce.,,prohrál jsem děti ale nebyl jsem sráč” je na smrtelný posteli lepší věta než ,,protože jsem byl líný a zbabělý sráč,milé děti,jste teď ve sračkách”. Buďte taky sobci. Jde o naše svědomí. Klidný spánek. Sebeúctu. Může nám být jedno kdo a jak nás bude hodnotit až tu nebudeme. Se svými ksichty v zrcadle,se svým JÁ, budeme ale muset vydržet až do smrti. Kdo z vás se chce každé ráno dívat na ksicht zbabělého,líného sráče? Já to nebudu. Co vy? Hezký den vsvobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna ”
Já to vidím spíš na tu tmu , hlad a zimu. Český debil je
NEPOUČITElLNÝ.
Problem je v tom, ze kolaboranti zijou v iluzi, ze jsou vlastne vlastenci, oni tomu fakt veri a znam jich par. Podporujou cizi mocnosti a mysli si o sobe, ze delaji to nejlepsi pro ČR, lobotomie…
„Když velkoobchodníci vykupují červený rybíz za tři koruny na kilo, ale nás jen sklizeň a zchlazení stojí alespoň čtyři koruny, jsme už v tom bodě v minusu.“ „Kdo má monopol, ten zdražuje, a kdo nemá, ten tratí“.
a to je to eurohujerské podvodné kouzlo. dosaďte si místo rybízu elektřinu. takhle se podniká v ojrozoně. a to, se vyplatí.
Podpora hnutí BLM? V anglické Premier League řekli dost!
červený rybíz? naposled sem ho viděl na rohlik.cz za 1100 za kilo
S tím transparentním obrázkem výsměchu okolí grupy je to div že nepraskla čočka a optika. Ale možná že to bylo ještě vysmrknuté z totalitní produkce.
A dám classic ctrl
NWO-reality
Znovu to zopakuji
Chci vidět, jak USA finančně a vojensky ustojí Ukrajinu a Taiwan.
19 OdpovězSrp 3, 2022 1:06
Návštěvník
sergej
Brutopýrákům stále nemůže docvaknout že dýpstejtu oligarchiády na dříve tradičním pojetí spokojenosti národů kde působí prostě nezáleží. Světoobčani to klidně nechají rozstřílet na hadry tam kde doposud působí. Tak roboti, co vám umělá inteligence vyhodí že pravidla pro lidi jsou jiná? Třeba by i byli ale tohle hrnou deformanti zájmů fikce virtuálu nesouměřitelně bohatých.
…všichni jste jejich mameluci s jasným určením
0OdpovězUpravSrp 3, 2022 10:11
Tohle je v režii zabukáčů zavedení prosťáčci sebezáhub.
https://protiproud.info/politika/6632-evropske-plynove-silenstvi-unie-vede-hybridni-valku-sama-proti-sobe-kolotoc-intrik-okolo-turbin-zmeni-velky-brusel-fyzikalni-zakony-prileti-do-nemecka-mimozemstane-znicujici-fraska-na-ukor-bezmocnych-lidi-a-zima-se-blizi.htm
https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
Já myslím, že na na žádné takové akce není mezi lidmi nálada. Byť se to může v internetové, virtuální realitě jevit opačně. To by u nás musela být situace jako ve Venezuele, nebo na Srí Lance. Ničeho takového jsem si zatím nevšim. Obchody plný lidí i zboží a to včetně nákupních vozíků, Restaurace a kavárny rovněž. Lidé co znám , normální střední třída, žádní milionáři, tak běžně 2-3 dovolený, z toho třeba 2x pobyt v zahraničí, třeba u moře. I ten pán v důchodu, co k nám před prázdninami chodil na občasné brigády do firmy, protože se doma nudil (jeho slova), už má za sebou letos dovolenou v Chorvatsku a v září jedou s ženou znovu. Takže ten tam do teho Práglu asi nedorazí . A to prý má důchod 20 000,-
Takže to bychom museli opravdu padnout na hubu a život zde by se musel stát nesnesitelným, aby to národ vybičovalo k takové masové akci.
A nebo můžeme být jako zhýčkaní Švédové:
Je 21. června 2022 a odbavení na letišti Arlanda ve Stockholmu už měsíc nestíhá. Švédi, u nichž se nespokojenost obvykle projevuje zvětšením zorniček a ztuhnutím tváří, v záchvatu hněvu trhají uniformy zaměstnanců letiště. Švédský sociální stát, kde dovolená ve Španělsku patří podle mnohých k základním lidským právům, získává další trhlinu a znovu se nabízí otázka, zda image Švédska jako demokratické společnosti, kde pospolitost, vstřícnost a láska k přírodě hrají prim, už není zvětralá.
https://blisty.cz/art/109181-zivotni-prostredi-plati-za-svedsky-valstand.html
ste z Práglu, že?
tady (v Brně) prázdný regály obchodech, hitlermarket plnej jen o slevě a do oběda ho vykoupí rákosníci do večerek, hospody sou prázdný už tři roky prázdný /funguní jako pračky na peníze za drogy/ a i to se tam před lety chodilo jen na oběd za stravenky, rohlik.cz nemá běžně ani rohliky, veku a vajíčka…
KDE do prdele všichni žijete?????????
Tak já žiju shodou okolností v Brně, ale zřejmě jsme každý z poněkud jiné reality.
Můžete mi prosím říct v kterém konkrétním obchodě, jste viděl ty prázdné regály?
Mužu ale tímn bych se nerad identifoval gestapu kde asi bydlím…
.. nebuďte naivní, už jste o sobě natelil tolik údajů, že vás mají lokalizovaného na metr přesně i s rodným číslem.
Vás mají, špatně! Vás máme, dobře!
.. Joe, to moje sdělení nicku Jerry lze vztáhnout na všechny diskutující zde na PP i jiných fórech. Internet je sviňa.
Ovšem u vás to mají beobachteři ještě o hodně jednodušší.. takových jako vy je málo. Dobře? Špatně? Vím já?
Já se na ně mužu vysrat. Nic nemám takže mi nemá co kdo co vzít a zdraví mam tak v prdeli že by mne dokázali jen velice těžko i jen zavřít. Ostatně je mi to už jedno. Především se ale nehodlám srát s žádnou politickou korektností a eufemismy a podobnýma hovadinama vymyšlenýma pablby z debilních neziskovek a nehodlám si nechat srát ha hlavu zku*rvenými fašisty co jsou horší jak kdy byli komunisti
Jestli vy jo, je to vaše volba. Kdybych se měl řídit tímto:
” Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd.”
tak nejen na tomto webu, ale NIKDE nemužu napsat NIC O NIČEM protože VŠECKO do kdy řeknu nebo napíšu JE A BUDE proti některýmu z výše uvedených seznamů ideozločinů a pude po mě rakušanovo gestapo. Pokud ho ovšem do Vánoc nepověsí…
(holt každej rakušan musí mít gestapo, Hitler ho měl taky…)
A nejvic na tom mne sere, že kdybych byl cigánská ukrajinská lesba muslimskýho vyznání s haknkrajcem na prdeli a měl zelený kolo opřený u ekologické zemljanky tak si mužu psat CO CHCI!
poznámka:
do 600 metrů mam jen rakos večerku a prošlenku, tj vexláka s prošlýma potravinama
Vy jste debil nebo provokatér? A s důchodem co ma matka čili 16000 včetně vdovskýho by mohla jet tak leda DO VELKY PI*ČI ty magore blbej!
A jen energie a voda /a to ma zatim fixovaný ceny/ v rodinným domku kde vytápí jen dvě místosti a koupe se jednou za týden a nesvítí platí as a nejméně 11000 měsíčně! Zbude jí tak něco nad 1200 na týden! ne jen na jídlo, ale i na léky a na všecko ostatní!
To je něco kolem stovky NA DEN ?!!¨
To sou tak “dvě piva ve čtverce hospodě!”
Jo a ad: Obchody plný lidí i zboží a to včetně nákupních vozíků, Restaurace a kavárny rovněž. Lidé co znám , normální střední třída, žádní milionáři, tak běžně 2-3 dovolený, z toho třeba 2x pobyt v zahraničí, třeba u moře. I ten pán v důchodu, co k nám před prázdninami chodil na občasné brigády do firmy, protože se doma nudil (jeho slova), už má za sebou letos dovolenou v Chorvatsku a v září jedou s ženou znovu. Takže ten tam do teho Práglu asi nedorazí . A to prý má důchod 20 000,-
Kde ten zasraný zmr*d dělal, na KV KSČ ??? Normální člověk nemá z důchodu ani na výlet na Macochu pač by ho to stálo z Brna v tisících a ani by tam nebydlel!!
To e Prágl, že? je potřeba abyste dostali pořádnej záhul!!!
Jo chlapče, tak ty máš dokonale vymeteno.
Čekat zrovna od tebe seriozní odpověď by bylo naivní.
U mě seš obyčejnej frustrát, co když ho někdo načapá při lži, tak hned ztrácí nervy. Prej prázdný hospody, a to jako žiješ na který periférce? V Komcu, nebo někde v Šimicích? Zavřeli ti tvůj oblíbenej nonstop s matama a teď seš z toho absťáku vytřepanej?
V Šimicích, zrušili mi obchody i MHD tak co KUR*VA asi odemne čekáš??
Když je navic všude bordel jak v tanku pač to celý 10let řídí KUNC kterýho vyhodili i z TOP09 ??
A já neujdu ani 200 metrů ?? (matka ani 25)
Jenže s leteckou dopravou je to jako se vším.
Letiště a aerolinky by nabrali víc lidí, ale nejsou. I kdyby bylo na trhu práce dost lidí a vy byl ochoten je zaplatit tak jak chtějí, tak to prostě zabere čas je zaučit.
Ani letišťní personál není jen tak, natož letušky a piloti. Nakladači zavazadel. Bezpečnostní kontroly. Technici.
Letecký firmy nevydělávaly, jak si představujete, že všechny ty lidi měli firmy platit?
Ony existujou bezpečnostní předpisy a ty se musí dodržovat, přes to nejede vlak, takže každej sere na vaše cestování.
Není personál, nepoletíte a ať si trhne klidně celý Švédsko.
… chtělo by to nějaké roztleskávačky, ktere by v rytmu hudby postupně roztleskaly národ až by pojal potřebu nemlátit dlaní o dlaň, ale pěstí o nečeské držky…
Tak si hlavně proruští nenávistní kolaboranti (příznivci Vladimíra Vladimiroviče) oblečte na sebe, na tu uváděno demonstraci, mikiny, ať zase není ostuda až se zjistí, že někteří z Vás mají vytetované nacistické znaky na těle nebo na končetinách!!! Sranda jak cy*p!!!!!
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB A OTEKLÝ POLOMONGOL)
, že někteří z Vás mají vytetované nacistické znaky na těle nebo na končetinách!!!
………..
to máte akorát VY, vy zasraní zkurve*ní neonacisti a banderovci !!!!!!!!!!!!!!!!!!
tebe ani velkýho s malým nevytrhne ani malý hákový křížek na ptáku: to se holt odsekne, že,,l
bude ho mít ještě menšího…
Někteří mají nacistické znaky vytetované na končetinách,někteří hluboko zaryté ve zbytcích svých mozkových závitů,splasklý Jiří z Prajski.
Hlavně tací plnící stránky svých komentářů oblibou své země,svými nenávistí k člověku páchnoucí mordy
velebí lidská práva a humanitu či se z katolickou pokoru a bolševickou nesnášenlivostí.řídí heslem :
“MILUJ SVÉHO BLIŽNÍHO,JAK KDY MŮŽEŠ,práskni ho !!
Je třeba jasně prezentovat, jaké jsou cíle demonstrace, co konkrétně požadujeme, čeho chceme dosáhnout. Když se s tím lidé ztotožní, přijdou daleko pravděpodobněji.
“lidé” v současné době sice mají potřebu se družit a spojovat, ale bohužel každý jen se svoji myšlenkou….
Doprčic, jaký cíle? Cíl je jeden,jasný! Dát těm hajzlům ve Strakovce cítit, že to co dělají nám, si líbit nenecháme. Já bych jen rád na tý demonstraci slyšel a viděl, že tam přijdou i ti, kteří melou dokola jak je všechno špatně a ohřívají si jen svůj píseček…Majerová, Okamura a všichni, o kterých tu Vidlák píše. Dal nám jasně najevo, že se semknou a půjdou jako jeden proti těm pětikolkám. Copak jim poslední volby neukázaly, že to jde? pětikolka by nebyla tam, kde dnes je. V tom na to šli chytře. takže jasně, demoška jasná, budu tam jako vždy, ale chci vidět a slyšet i vůli těch, kdo by to mohli trochu rozparádit. Řeči a skutek utek. Vidlák má stopro pravdu. jediná a možná jedna z posledních nadějí. Vidláku na výbornou, rozesílám dám, komu to jde.
To je houby cíl, o nic lepším, než “Babiš je fuj!” Je potřeba pozitivní myšlenka, a tu zatím u těch protestantů postrádám.
No to mě pobavilo
Jenže oni nejsou ani Vidlákovi, ani Rajchlovi a dokonce ani vaši podřízení.
Měli by spíš s nima něco vyjednávat jako rovný s rovným, než pořvávat, že kdo nejde za nimi je fuj, protože zrovna on to řekl.
To proto, aby bylo vidět, že budou respektovat ostatní, když dostanou moc. S těma manýrama, co předváděj, to vypadá spíš na přesnej opak.
To je právě to, čemu se říká politika. Nenasrat potenciální spojence hned z kraje. Trochu se snažit vidět situaci taky z jejich strany.
.. vy se tu snažíte lidem, uznávajícím jen bílou nebo černou, vysvětlit že existuje více odstínů šedé?!. Jen ve vzorníku RAL je cca.50 odstínů.. tak mě napadá, kolik že je těch ministraniček?
Na pochopení mají zbytek života.
Jinak souhlas.
Ty jsi jistě mladý provokatér, doufám až budou tví rodiče platit účet za energie, tak ti za tvoje názory nařežou na holou.
Vidlaku, ted sto ale pekne pos…l. “Mate mozek” Ale nerekl jsi, kolik % lidi ho ma. Myslim ze asi tak 10% obyvatel. Ten zbytek ma hlavu jen na noseni cepice.
A nerikej, ze ne. V opacnem pripade by vase volby dopadaly jinak. Vzdy po volbach posuzuji chytrost naroda. Nedopadli jste dobre. Preji vam vasi vladu, mate, co jste chteli. Jedem das seine!
Blbost. Žádná demoška nic nezmění – to jako fakt myslíte, že tam dostanete 100000 lidí a vláda se chytí za nos a odstoupí? Prd: začne řečnit o putinovských provokacích, a zavede mimořádný režim. 100000 lidí nedorazí – není na to nálada, jak padlo výš. A zvlášť nedorazí na něco formulovaného tak mlhavě. Jo, kdyby se žádala jedna konkrétní věc, kdyby se Rajchl dokázal chopit hesla, které proběhlo Trikolórou, ale spadlo pod stůl: Česká elektřina za české ceny, ruský plyn za ruské ceny, ani halíř německým překupníkům! na to by možná slyšeli – ale kdo se potáhne na Václavák, aby slyšel, že naše vláda je neschopná? To každý ví. A i kdyby se tam sešlo 200000 lidí, k ničemu to není – michprdi nehnuli Babišem ani o vlásek, a to měli k dispozici ČTV. Ani ten samet by nic nezměnil, kdyby to Bush s Gorbym nedohodli už před rokem, a teď jen stepovali netrpělivostí, proč ses tím tak sereme – poslední ze všech! Takže ne, děkuji, na tohle neslyším.
Když k tomu bude takto přistupovat každý, tak za rok už bude sraz bezdomovecké, bezlesé, ČR. Je jasné, že ČT bude držet bobříka mlčení. Tak si tam 3.9. zajděte, podívejte se na vlastní oči, jen tak, pro zajímavost.
Lituji, já nehodlám dělat něco, v co nevěřím, jen protože jeho propagátoři kvičí: “kdyby to dělal každý…” Lituji. Nevěřím v účinnost demošek – a jsou mi nesympatické, i kdyby účinné byly. Ale nejsou, žádná nic nezměnila.
Samozřejmě, máte právo mít svůj názor.
No a tušíte, proč nejsou žádný další akce?
Třeba s pár lidma, ale trvalý nebo mediálně vděčný?
O tom je taky politika. Jaktože to Rajchl neví nebo nedělá?
..snaží se být jen natolik veřejně známý,aby uspěl ve vybraném obvodě v senátních volbách. Tajwanečkovi stačilo k fleku jak prase něco málo přes 8 000 hlasů. To možná pan Rajchl taky dokáže.
Není zas tak nezkušený, aby nevěděl, že na volby do PS by musel do roku 2025 čekat a makat, stálo by to hrůzu peněz a bůhví jak by to dopadlo.
Vrabec, holub, střecha..
No jo, ale Vystrčil byl myslím předtím hejtmanem kraje Vysočina. Takže na Vysočině ho skoro všichni znali.
A lidé volí podle ksichtu nebo podle jména, která jsou jim známé.
Pozice Vystrčila a Rajchla jsou proto v tuto chvíli naprosto odlišné.
..ale houno. Rajchla zná každý, kdo se jen trochu zajímá o fotbal a dokonce i já, kterého fotbal nezajímá, motal se v tom prostředí dlouho, byl u ledačeho..
Nevařte z vody, přitlačte..
Jo takhle vypadaji pozadavky na vlady. Ty podal Anselm Lenz pred rajchstagem. Na to se u vas nikdo nezmuze! Jste patolizalove a prdelovlezove.
https://www.pi-news.net/2022/08/rede-von-anselm-lenz-am-1-august-vor-dem-deutschen-bundestag/
.. inu, požadavky jsou to zajímavé, pro demonstrace jako stvořené, to se hned pozná, že jejich autor je člověk od pera.
A kdy předpokládáte, že je současná německá vláda, ruku v ruce s Bundestagem, začne realizovat?
Šmejdi
Tak jsme označovali ty, kdo nás chtěli napálit předraženými, podřadnými křápy. Lidé je “odhalili” teprve, když statisíce z nich podlehly lživé reklamě. Lze se tomu vyhnout, to znamená nenaletět nabídce organizované podsvětím. To podsvětí má totiž ohromnou moc. Dovede jedinečně zahrát na strunu lidské důvěřivosti a vysát z důvěřivých jedinců peníze do poslední koruny.
Nejinak tomu je u politické objednávky. Být u moci znamená ovládat ty, kteří mě zvolili. Nehledět na jejich zájmy. Jejich hlasy byly využity v můj prospěch. Teď mi musí moji voliči zobat z ruky. Zvolení psychopati se chovají arogantně, bezohledně, protože psychopati nedovedou ambivalentně sdílet problémy celé společnosti, kterou zatáhli do svých spikleneckých úmyslů, plánů. Jdou na nás stejným způsobem, jako šmejdi s luxusním aušusem. Přesvědčují nás o své pravdě a ztrácí trpělivost, když se jim obelhávání všech stoprocentně nedaří. Potom sáhnou k cenzuře a donutí všechny pisálky v mainstreamu, aby papouškovali jenom to, co po nich žádají slovutní psychopati. Jinak mohou balit a o práci, která je živila, přijdou. Proto ta servilnost. Ze servilnosti vzniká pocit ponížení, který se dá přebít jenom tím, že novinářská žumpa je papežštější, než papež. Proto ten dvojí metr, když Babiš je vláčen kvůli údajné spolupráci s StB v médiích dnem i nocí a na straně druhé je zcela omilostněn Petr Pavel, bývalý politruk a přesvědčený komunista z komunistické, funkcionářské famílie.
Ještě horší je situace protestujících občanů na veřejných prostranstvích. Ty jsou přímo přihrávkou na smeč pro policejní provokatéry, kteří mají za úkol demonstraci zpochybnit promyšlenými provokacemi přímo (šibenice, hajlování) nebo nepřímo (kácení stromu na nefrekventovanou trať s nízkou povolenou rychlostí, aby se dal vlak včas zastavit a nikomu se tak nic nestalo). Vše je nám servírováno tak, abychom tomu věřili. Koho při té příležitosti napadne, že k tomu, aby byla přinesena šibenice, nikdo nedal oficiální příkaz, že ten, kdo hajloval na Okamurově demonstraci přišel sám, bez tlupy stejně hajlujících idiotů. Ti chodí vždy v tlupě, nikdy nepřijdou osamoceni. Koho napadne, že starý pan přes sedmdesát kácející strom na trať je invalida chodící o francouzských holích a těžko by se proto vyškrábal do stráně nad tratí, vzal do obou rukou motorovou pilu, nastartoval ji a přeřezal v příkrém svahu kmen vzrostlého stromu. Pro běžného občana představují tyto zjevné provokace nepřekonatelnou překážku. Reaguje přesně tak, jak ho manipuluje zaúkolovaná policie. Provokatéři jsou za tuto práci dobře placeni. jejich úkolem je, aby jejich triky odhalila co nejmenší, bagatelní, část společnosti. Proto demonstrace na veřejnosti jsou vždy rizikem pro to hnutí, které je pořádá. Vždy se stane, že demonstranti jsou poškozeni těmi, kdo demonstraci (za pomoci mainstreamu) rozloží na prvočinitele. Hnutí je tím poškozeno a protivník, který provokaci organizoval, nabývá na síle. Ne nadarmo se říká: “Všechno je relativní”.
Mějte se hezky.
A tak jo…já nejsem absolutně stoupencem nějakého vykřikování, které bylo i za Covidu k ničemu. Ale dnes je to o něčem jiném, možnosti se rapidně zužují a čumět doma a rebelovat u piva a předem mít poraženecké úvahy, hledat špatné na těch, kdo jsou ochotni do toho jít, mi přijde fakticky už ujeté. Tak co teda? Jaký máte nápady? Ty kecy o šibenicích a defenestracích, je tu plno, ale když se má vylízt na blbý náměstí a dát najevo, že je nás přece jen dost, co si to nechtějí dát líbit, ani to ne? Předem říkat že je to na nic? Asi špatně čtete Vidlákův článek. nemusím ho vždycky, ale poslední čas, píše dost dobře. A něco pro tu změnu opravdu dělá. Možná se to zdá málo, ale máte jiný řešení? A ano, demonstrace je riziko, že když se to rozparádí, dostane někdo do držky. A všímáte si, že venku je na demonstracích kolikrát peklo? Mele se to všude. S tím se musí počítat. jinak fakt k ničemu. (Viz průvod, spíš špacír po Praze, v Covidu. )
Já neoponuji v tom, že k demonstracím nedojde. Spíše ještě nenazrál čas. Podvedení, důvěřiví lidé musí padnout na hubu. Postarají se o to ceny energií a všech výrobků, včetně potravin. Zatím, jak je vidno, není zas tak zle. Ale navýšení měsíčních poplatků o několik set procent za energie udělá divy. Ti, kdo dodnes věří na zázraky pochopí, že nemají kouzelnickou hůlku, aby události otočili. Když selže jejich abrakadabra, budou hbitě na barikádách bít na poplach. Půjde o celonárodní revoltu. Hlupáci naletěli. Šťastné zítřky si malovali. Budou zklamáni. Hlupáků je většina. Bez nich kolo dějin neotočíme.
Mějte se hezky.
Jiří (Přibyl, kdyby se k tomu náhodou hlásil polotupý Jiří)
souhlasím naprosto. Většina nedozrála. Vidím to kolem sebe. Nevím proč, ale nevěří v to, co nás čeká. věří stále těm co nám denně lžou, nebo věří, že ono nebude tak zle. Ono totiž nikdy tak zle ani nebylo.
Ale víru v to, že právě tihle opatrní a důvěřiví, se jednoho dne hlady naser..u a vyjdou (všichni říkají, že až padnou na hubu),do ulic a pochopí, že je fakticky zle, nemám. (Tedy rozhodně ne jak budou vidět, že nastalo zle. Tihle lidé mají porobu už vžitou. uskromní se, budou dělat vše, aby přežili a věřit, že se stane zázrak a přijde spasitel. Budou brblat, nadávat, ale se skloněným hřbetem.
Právě proto, si myslím, že je třeba, aby jsme se sebrali a na to náměstí šli. Víte, pamatuju 89, a bylo to jak tichá lavina. Začala se přidávat většina, postupně města v celé Republice. A šlo to. Počátek byl v událostech kolem Palacha. tehdy se demonstranti nebáli, dostali na pr….l a šli příště zase. Zavřeli je a mlátili a přesto, šli zase. Možná někdo namítne, že to bylo na prd, nebylo. Dodávali kuráž těm, co čuměli za roletou doma. Vždycky někdo musí výzvu chytnout za pačesy. A kdo získal svobodu v dějinách jen tak, bez obětí? Neexistuje! kdo chce svobodně žít, musí se hlavně nebát. proč tomu dnes tak není, nevím, vy mladší myslíte, že staří melou kraviny a že je nám vlastně pořád dobře.
Přesně jak to píšete. Jenže i mezi mladými nejsou jen tupé ovce. Dojde i na ně. jenže by měli pochopit dřív, že tu jde o víc, než že jen nebudou moct čárat za hranice. kdo víme, jak vše bude? Víme kulový. Ale svědomí mít čisté, není marný, kdo má děti a jde mu o ně, nemůže jen sedět a brblat. Pak je pozdě. vše se mění obrovskou rychlostí a ty skety nás svazují každým dnem silněji a drzeji. Proč? protože to jde, nikdo neodporuje, Zákony jsou na vytření zadku a my mlčíme? tak jo, když ne nic, tak alespoň budou vědět, že po nich někdo přece jen jde. A ten střet je fakticky jednou nevyhnutelný, pokud nechceme rýt držkama v zemi….jo Kryle, chybíš tu… ale Nohavica, byť ho špiní kde mohou, by mohl být také dobrý… je jeden z nás, normální chlap, bard…a lidi jeho věci milují. K revoluci patří píseň :-)) myslím, že nastal už čas odporu, včera bylo pozdě. A když vám někdo nakope, budete příště doma? Já ne, moje nas…ost bude ještě větší a budu chtít těm zmetkům ty kopance sakra dobře vrátit… tak přeji také hezký den, díky za reakci.
Problém je, že politika se dělá zejména v Praze (i demonstrace v roce 1989 začaly v Praze). Ale politici nejsou v naprosté většině Pražáci. (Sobotka, Topolánek, Nečas, Fiala – z Moravy, Babiš – ze Slovenska, vyjímkou byl Paroubek a Gross). Takže za posledních cca 20 let tu politiku dělali Moraváci a Slovák.
Ale v Praze se žije stále ještě dobře, vyšší platy, ale i vyšší ceny a nájmy. To je ten problém. Demonstrace v Praze nic nevyřeší.
Jen pro připomenutí. Vzpomeňte, jak byl Hamáček zesr…ný, když mu lidé začali demonstrovat doma před domkem. Co tahle lidé z Moravy, když to mají do Prahy daleko, si šli zademonstrovat před dům Fialy, Jurečky.
A Češi zase do Kolína proti Rakušanovi.
Dle mého by mělo být více demonstrací na více místech. Třeba i menších. Demonstrace za měsíc bude jen v Praze, politici budou zalezlí doma, proto by se mělo demonstrovat i před jejich domy.
..každý by si měl předem ujasnit, čeho je ochoten být účastníkem a co je schopen pro věc udělat, až přijde čas a na to se připravovat cíleně, a hlavně nikde o tom nežvanit na plnou hubu, jako mnozí zde na PP i jinde. Některé zdejší žvásty jsou ukázkovým projevem debilů, kteří si myslí, že se staví proti idiotům.. a z hospodských pivních keců měla StB každé ráno plné svodky. Ovšem debilové s vypitými palicemi si něco takového nepřipustí..
A vy si snad myslíte VY génie na všechno že si StB z takových hospodských keců něco dělala. Tak za prvé na toto měla místní ouška před kterými jsme si ve IV. vámi tak zřejmě opovrhované dali pozor. Za druhé nejsme idioti nikdo z nás nemusel jít proti režimu. Měli jsme práci slušný plat měli jsme rodiny tak proč si kopat kriminál. Nakonec kdo tedy zpunktoval 89 no ti idioti v IV. určitě né ty byli jen využiti. To jsou ti co se právě oně StB nezajímala a neměla proč. To se domlouvalo jinde.
..hospodské kecy byly a stále zůstávají hromadami hlušiny, ze kterých lze s jistou mírou trpělivosti vytěžit střípky, z nichž se složí mozaika. Vy žijete na úrovni Švejka a civilního strážníka Bretschneidera.
StB vůbec neřešila, co jste, zda máte zaměstnání, jak se chováte, vaše hodnota spočíval v tom, co kde můžete utrousit třeba nevědomky, a co z toho oni dokáží udělat.. a neplatilo to jen pro vás.
S hlupáky ani do hospody, natož do rizika, proto jsem do hospody nikdy nechodil..
Tak vidíš přemoudřelý tele, prý hospodské kecy a v hospodě jsi nikdy nebyl. Tak kruh se uzavírá, analyzátor svodek StB, ofiko vyhybkář, vedlejška: Děd vševěd, živnost provozovaná dodnes.
..inu, hloupoučký Joe, v hospodě byl jednou za život snad každý občan ČR, někteří tam byli několikrát, a někdo tam vysedával celý život. Na tom to je poznat nejvíc.. blbé, přisprostlé kydy, neprokazatelná tvrzení podložená jen vlastním tvrzením. A hlavně.. nic konkrétního, nikdy a za žádných okolností!
Takže, až spácháte myšlenku, dejte vědět, Hostýn čeká..
Pusť si Gumídky, je to pro děti, takže to pobereš. Kníže Igor je přesně tvoje parketa.
.. Joe, vaše je replika je exemplární ukázkou reakce celoživotního hospodského vysedávače.
Já se na ten Hostýn snad nikdy nevypravím..
Akce “Zachraňme Hostýn od Igorů” vyšla, díky bohu!
A když dojde na akorát tak přizná i kozí chlívek. Svět je malý říkám to pořád.
..a jéje, další chytrák ze IV. cenové. Kluci, nepište, to nemá význam, jen posílejte smajlíky..
Další co neuznává tvojí dominanci, centr. mozku lidstva? Šup s ním do IV. cenové! Možná, kdyby sis místo honění u zrcadla zašel do tý VI. cenový, přestal bys být hlupákem!
Joe on se ten pán snad stydí za svůj tak nějak říkající dělnický původ. No to snad není možný.
Já smajlíky nechci, ty my kluci ze IV nemáme rádi.
Čína nemrká jako USA, Čína nesestřeluje letadla. Na Tchaj-wanu vyrábí zároveň i většina pokročilých čipů potřebných pro vojenské obranné systémy a podnikové výpočetní služby a zbytek světa dokáže v současnosti pokrýt jen asi 10 % veškeré poptávky, přičemž druhý největší exportér čipů Jižní Korea z ní tvoří 8 %. Čína ve středu zastavila na Tchaj-wan dodávky písku a pozastavila dovoz některých druhů ovoce a ryb z Tchaj-wanu. Písek vám může připadat nedůležitý — dokud si neuvědomíte, že jde o křemík. Silikon. A jelikož se tam Pelosi vydala sama za sebe, navzdory výhradám vlády i Bidena, má z toho USA zapakovanou hlavu.
Inflace v Turecku v červenci stoupla na 79,6 procenta, u nás, již brzy.
Já pojedu až na tu další v listopadu nebo prosinci až se budou věšet všichni vlastizrádci….
Pochybuju že si všeci hodí mašli….
můžete o tom dumat:
Maďarský premiér Orbán říká, že Brusel „není šéfem“ Budapešti
2.8.2022
„Brusel pro nás není šéf. Jsme nezávislý, suverénní maďarský národ,“ cituje RIA srb Orbánův výrok z jeho sociálních sítí.
Budapešť se podle slov maďarského premiéra podílí na společném rozhodování EU.
“Pokud se k sobě nehodí a dokážeme jim v tom zabránit, tak žádné společné řešení nevznikne,” řekl.
26. července byla v Maďarsku vytvořena rada obrany se zvláštními pravomocemi k přijímání politických rozhodnutí. V jejím čele stál premiér Orbán.
Klidná demonstrace nemá smysl, musíte jít do střetu.
Čína je pro mě zemí neznámou.
Je mě pestrá směsice etnik i národů zvyklých už se po tisíce let nazývat ČÍŇANY
To je výsledek snahy všech jejich vládců,vojevůdců i umělců.politiků,Za použití všech,mnohdy krutých
metod drží tento moloch,navíc úspěšně dohromady,
Formóza se stala ze strany US. pokusným králíkem snahy o rozbití nově se rodící velmoci ČLR.
Ukrajinský neúspěch zřejmně USA nepoučil a tak se znovu,tentokkrát v Asii znovu snaží o svoji oblíbenou politiku dělových člunů.
Ale ta se přece znemožila jedné tmavé noci,kdesi v AFGANISTÁNU, pane Choroši,Rotchilde a vy všichni ostatní zombié řítící se na smetiště dějin
okamuru i raichla a ostatni z trikolory musímu postrčit, aby vypracovali jednotný dokument s postupem, co chtějí dosáhnout a na dem 3.9 to schválili, čas sděje. musíme michprdům ukázat naší sílu, bolševici byli před revoluci v menšině a jak se vypracovali! čas spěchá a .zatím se nic nemáme. pištejte jim., a´ se hnou jim,´a´t se hnout !
Obávám se, že Okamura, bohužel do toho nepůjde, je to velký sólista s velkým egem. Ten se bude bát, že by ho někdo mohl přerůst, či po jeho zádech se vyšplhat do parlamentu. A nebude daleko od pravdy, bohužel. Může nastat stejný scénář jako STAN a Piráti.
Pro mnoho lidí je Okamura nevolitelný, vidím to ze svého okolí, je pro ně nácek. Ale dle mého “nácka” z něj udělala média. A této nálepky se Okamura těžko zbaví. A v tom hrozí to riziko, kterého si je Okamura vědom. Člověk se stejnými či podobnými názory (např. pan Rajchl) není “profláknutý” jako nácek, pro mnoho lidí by byl volitelný a mohl by pak (pokud by se Okamura a Rajchl spojili) se přes Okamuru vyšvihnout.
Já tvrdím, teď se přesně ukáže, zda Okamura je jen mluvka nebo zda je to takový vlastenec, za kterého se vydává. Pokud je to mluvka, na demonstraci nepřijde a nepodpoří ji. A pak budou mít pravdu, bohužel ti, kteří o něm říkají, že to je politicky podnikatel.
..pokud se panu Rajchlovi napoprvé hodně zadaří, bude mít křeslo v Senátu. Pokud se panu Okamurovi zadaří jako už vícekrát, bude mít nějakých 20 křesel v Poslanecké sněmovně.
– kterou z komor považujete za důležitější
– od které si co slibujete, co očekáváte
– co konkrétně si slibujete, co očekáváte od pana Rajchla
20 křesel je málo. Musí se tam dostat oba. Okamura je dobrý rétor, což je dobře.
Rajchl je zase právník a ve sněmovně (či senátu) se řeší hlavně zákony, proto je třeba, aby tam Alternativa měla právníky
.. no taa si nejdřív pořádně nastudujte, jaké jsou možnosti Senátu stran ovlivnění tvorby zákonů a podívejte se do archivů, kolikrát a jak se Senát předvedl a kolikrát s ním Sněmovna vyjebala, třeba i za spoluúčasti presidenta.
A jedním panem Rajchlem se to nezněmí, ale chcete ho mít, tak si ho mějte, jste-li voličem v jeho kandidátském obvodu.. jinak tu řešíme kvadraturu kruhu.
Já tam přijdu,a celou famílii dotahnu ssebou.i když jsme z jižních Čech. Sme chlapy a ženský,nic mezi. Sme Češi, žádný multikulti. Chceme žrát maso, ne mouchy. Máme svoji imunitu, nechceme Pfizer.Chceme si svítit žárovkama, a ne svíčkama… vláda toho fialovyho pičuse chce všechno naopak. Proč?To netuším,ale právě proto tam přijdeme.
Vidlaku ztracis nervy. Zivot je proste takovej, jednou jsi dole, jednou nahore. Demnstrace dobry, ALE! Problem je, ze po ni neni absolutne spolecenska poptavka. Lidi remcaj, ale nic vic. Pan Rajchl bude muset zatnout zuby a politicky makat, chce-li neceho dosahnout. Stejne jako makali jini. Je to stejny jako s rusko ukr. Valkou. Vsichni s kym mluvim, jsou nasrany na rusaky, protoze to rikali v televizi a rusaci nas obsadili v 68’. Dal o tom nikdo nepremysli. Dokud se tohle nezmeni, je lautr zbytecny to resit. Situace proste musi uzrat! Fialenko proste vyhral volby, protoze mu to zblbli volici hodili. Ti volici jsou zblibli jeste. Musej teprve vystrezlivet a to hold chce cas.
pardon, ale neumíte číst ? jste debil ? už toho bylo napsáno a řečeno dost o programu protestu 3.9.2022,
tady je to vskutku jeden fízl vedle druhýho , co si hrajou na pitomečky a dobráky
Vsichni s kym mluvim, jsou nasrany na rusaky, protoze to rikali v televizi a rusaci nas obsadili v 68’. Dal o tom nikdo nepremysli
V tomto má Fantomas, bohužel, pravdu. Pořád se nám dobře žije. Benzín stál skoro 50 Kč/litr a jezdí se stále stejně. Inflace prý 20 % (možná do toho započítali naší vládcové zlevnění lokomotiv, jako dříve komunisté před rokem 89) ale potraviny v krámě minimálně zdražily o 50 %. V Německu už hlásí, jaká udělají opatření (snižování teploty v bytech atd, lidé kupují elektrické přímotopy jako zběsilí…), u nás nic. Lidé tomu opravdu nevěří, že může být hlad, zima,
Dalsi co neudrzi nervy. Kdyz remcal milion chvilek, tak jsme jim taky rikali, at jdou do voleb a zkusej to. Ted je situace stejna, ale obracene. Zkuste rict lidem ve svem okoli. Schvalne jak dopadnete. Tohle je normalni politicka soutez. Kdyz bude krizova situace, muze Babis vyvolat hlasovani o duvere vlady. Zatim to ale na to nevypada. Lidi jsou celkem spokojeny. Zatim neryjou drzkou v zemi. Na jare bude situace treba jina. Cas ukaze!
..spousta lidí má jakousi velmi matnou, nekonkrétní představu, co by se mělo změnit.
..většina z nich netuší, jak by to mělo být změněno.
..a velká část oné většiny vůbec netuší, co možné je a co možné není.
Tudíž jsou ochotni naskakovat na kdejakou hovadinu a myslí si, že zase vystačí se zvoněním klíčema..
Dámy a pánové, stojíme proti hradbám a v těch hradbách jsou střílny *.. račte to vzít na vědomí.
*Střílna je otvor různého tvaru a velikosti ve stěně objektu před střeleckým postavením, určená k palbě směrem ven z tohoto objektu.
Ono by v první chvíli opravdu velmi stačilo, aby ČR uzavřela přímou smlouvu na dodávku plynu z Ruska, tak jako to má Rakousko, Slovensko, Německo atd.
Pokud je Fiala prozápadní, proč si kurňa nepoloží otázku (proč se ho jeho voliči na to neptají). Jak je možné, že Německo má smlouvu s Ruskem na přímé dodávky plynu (za 6 Kč/m3) a my ne?
..ČR nevlastní zásobníky plynu na území ČR, ty vlastní soukromé společnosti RWE,SPP, MND a Gazprom, tudíž vláda nemá co kecat do toho, jak s nimi bude nakládáno, natož aby uzavíral nějaké smlouvy o přímých dodávkách.
A tu otázku stran Fialy fakt myslíte vážně? Já dosud netušil, že patříte mezi lidi, kteří se naivně domnívají, že nás ovládají hlupáci.
Vycházíte-li z takto mylné premisy, nedivte se, že docházíte k mylnému závěru..
Že demise celé vlády je nutná každý ví. Čím déle tahle slabá protičeská vláda bude u koryta, tím více a déle budeme finančně krvácet.
Takže demonstrace a donutit tu vlastizrádnou sebranku odstoupit.
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Dost-vymluv-Burzovni-prirazka-elektriny-Odhaleno-co-v-TV-nerekli-704688
Kdybyste vidláku nebyl takovej podělanej mnichovan a zakuklenej starokomunista, já bych vás podpořil, takhle ale nikdy. Politik může mít různé špatné vlastosti, ale nesmí bejt sráč, jeho motivací nesmí být strach. To snad už raději Topolánka s Kalouskem,mjsou to ortodoxní hajzlové, ale nejsou to sráči. Co dělali, dělali pro moc, slávu a prachy, ale ne ze strachu. Největší svinstva páchají lidé vždy ze strachu, proto vás nikdy nepodpořím.
Něco jsem nepochopil? O jeho podporu vůbec nejde…to bude fakt všechno těžký a asi o tom to je…co s vaší budoucností má Vidlák? Dnes nám vládnou sráči, předtím bylo líp, že zas ti, co sráči nebyli…něco mi ušlo? Ježíšmarjá, s takovou je to fakticky v pr….i…!!!!
Abych to shrnul.
Demonstrace – super. S rodinou vyrazíme.
Důležité však bude, jak pojme tuto demonstraci ČT. Pokud se jí zúčastní nějací debilové (samozřejmě to budou provokatéři) se šibenicemi či holé lebky s hakenkrojci, pak to národem (myšleno těmi, co jsou závislí jen na zprávách z ČT) samozřejmě nepohne, nebo spíš utvrdí v tom, volit zase Babiše.
Znovu budu opakovat. Je třeba Alternativu spojit.
SPD, PRO, Trikolora, Svobodní, ale třeba i ten Šlachta mají volební potenciál k 24-25 % (13%, 3%, 3%,2%, 3%). Pokud by došlo ke spojení, vzniklo by tu druhé nejsilnější uskupení.
Já se ptám? Proč nepoužít stejnou fintu k výhře umožněnou Rychetským, jako využila současná pětikolka?
Druhá možnost, co mě napadá pro případ, že nedojde ke sjednocení Alternativy. Každý příznivce Alternativy (a jak jsem odhadl výše, může jich být až 25 %) BY MĚL ALESPOŇ JEDNOHO ČLOVĚKA ZE SVÉHO OKOLÍ (bývalého voliče Babiše a pětikolky) přesvědčit, aby dal šanci Alternativě, aby ji zavolil. To by znamenalo volební úspěch k 50 %. Tento postup vidím jako účinnější zbraň, jak změnit současnou vlastizrádnou politiku fialového hnusu. Nyní jsou sice komunální volby a volby do senátu, ale vyslalo by to SIGNÁL těm vlastizrádcům ve vládě (na signály oni slyší, že), že voliči jsou opravdu naštvaní a že je třeba dělat politiku pro lidi ne pro Ukrajince a EU
Moje řeč…lakmusový papírek jsou tyhle volby…ovšem nevím, nevím, zkušenost z těch minulých? Myslím, že Praha si pojistila zase zmetky “Spolu”. Když vidím ty jejich rozesmáté čuně na každým rohu a koukám kolem sebe na budoucí voliče v Praze, moc radosti asi mít nebudeme.
Pravda je v tom, že to mohou rozsekat jen lidi ze selským rozumem po celé republice. Lidi, Praha volá o pomoc . Nejsme všichni totálně vymazaní. (jen okrajově: Jedu dnes tramvají a koukám do oken… soukromý barák, soukromý byty..a v okně obří vlajka Ukroušů. Ve vedlejším byl stržená na parapetu. Asi zasáhl soused. jo, hodně jich je v Praze očkováním kaput s hlavou)
Jenže blbečci pražští, budete čumět do prázdných talířů a peněženek taky. (mně nevyjma ovšem taky )
Z vlaječek si můžete pak nechat přešít ubrus na Stolečku prostři se. třeba vás kouzlo těch banderovců vyslyší. Jen bych se rád dočkal toho, až se budou modlit k Putinovi, karta se jednou otočí. To už tu bylo, nic novýho to nebude.
Chtěl jsem napsat klanět, klanět Putinovi…
„Předně je důležité říct, že připravované změny nepřijdou všechny skokově za měsíc nebo za rok. Součástí koncepce je harmonogram, podle kterého by měla být úprava sazeb dokončena do roku 2028,
2028.2028.2028.2028
Energetický regulační úřad zahájil veřejné konzultace ke změnám v tarifech
3.8.2022
https://ekonomickydenik.cz/energeticky-regulacni-urad-zahajil-verejne-konzultace-ke-zmenam-v-tarifech/
Zajimava politicka agitka Vidlaku. A neni ani moc mezi radky. Aby ses z toho Rajchla nepripopradelnil. Na hvezdny system jsem imunni ba spise averzni i autoritu si u me musi clovek zaslouzit a neni to tim ze krasne plka. Jak pisi mnozi spoludiskutujici – Demonstrace kdyz hajzl neleti z okna toho vazne moc nezmeni. V Kanade to byl celkem ficak a svinim malem selhavaly sverace a co se stalo? Zucastneni si pak nekoupili ani chleba. Takze bud bohuzel do voleb nebo bez sametu.
Když jsem viděl tu úvodní fotku s vysmátýma krysama, napadlo mě jen tohle:
Bojíte se cen elektřiny, plynu a PHM? MY ne, bo jsme díky naším výplatám (které si zvedneme, kdy nás napadne) z vašich daní…za vodou 😉
No to muší bejt, vždyť i ta prasata v Bruselu si přidala. Vždyť všechna ta prasátka i u nás myslí přece jen na naše dobro. Proto si je také jejich voliči zvolili? Nebo né?!?
Všichni myslí jen na naše dobro, nenecme si ho vzít!
Národní koalice vlasteneckých sil. Dokud se nevytvoří a nezačne hodnověrně fungovat, tak jsme pořád velmi hluboko v.p.r.