Druhá pravda a motivy střelce z FF UK
PAVEL DUDR
17.6. vyšel v MF Dnes článek Pravda o střelbě, který ovšem zamlčuje několik podstatných skutečností. O nich nyní pojednáme.
Především zamlčuje, co je přesně v dopise, který po sobě pachatel David K. zanechal. Autoři z něj citují pasáž, která se jim hodí do jejich příběhu, tedy přiznání k vraždě v klánovickém lese, zatímco o dalších vraždách píší toto:
„ MF DNES další podrobnosti z dopisu nebude zveřejňovat, protože se v něm střídají pocity křivdy, zášti, nenávisti, pomsty vůči společnosti a vražedné myšlenky…“
Motivace
Dnes už je zřejmé, že se pachatel mohl inspirovat norským A. B. Breivikem, který v roce 2011 zavraždil 77 lidí, hlavně studentů, na letním táboře sociálních demokratů.
Mohl se tedy inspirovat Breivikem tím, že ten konec vraždění je naprosto shodný. Breivik vyšel s rukama nahoře z lesa v místě, kde bylo mnoho policistů, takže ho nikdo nezastřelil – ostatní by ho mohli usvědčit z vraždy neozbrojeného pachatele, který se vzdává policii.
Můžeme citovat:
„Ze situačního reportu (SitRep) můžeme vyčíst, že v čase 15:19 zvedá ruce a něco hází dolů z budovy. Díky svědectví ředitele galerie Rudolfinum Petra Nedomy nyní už víme, že útočník shodil dolů ze střechy svoji pušku a zvedl ruce nad hlavu. Nedoma to potvrdil časopisu Blesk, že byl přímým svědkem a od naproti z galerie sledoval Davida Kozáka, co dělá na ochozu střechy fakulty:
“Viděl jsem na ochozu stát mladého člověka, který měl v rukou zbraň. Střílel opakovaně s určitými prodlevami, z nějaké zbraně, k Mánesovu mostu. Pak vystřelil, dal ruce nahoru a zbraň hodil na vozovku. Pak se začali objevovat patrně policisté na tom ochozu,” řekl Blesku šéf galerie. Tohle je zásadní informace. Když odhodil pušku na silnici dole pod fakultou, muselo to být znamení, že se chce vzdát. Pokud by se chtěl zastřelit, asi by neházel pušku dolů na náměstí, přičemž silnici na znamení svého odzbrojení. (1)
DK vylezl na ochoz a střílel jen proto, aby na sebe upozornil, nikoho už tou střelbou nezabil. Potom odhodil zbraň na náměstí Jana Palacha a zvedl ruce. Takže to nemusela být sebevražda ale poprava bez soudu, obhajoby i znaleckých posudků psychiatrů. Níže je foto té zbraně, u které leží dva náboje, z čehož lze usoudit, že ji neodhodil kvůli tomu, že by mu došly náboje. Navíc svědkové říkají, že zbraň po dopadu ještě vystřelila. Zatímco fotku zbraně, kterou se měl zastřelit, policie nezveřejnila.
Ještě k tomu je na síti stále dostupné video z policejního zásahu v budově FF KU, takže si zásah můžeme znovu připomenout. Jedná se hlavně o konec akce, kdy se pachatel David K. měl podle policie sám zastřelit.
Na videu jsou slyšet dva hlasy: Snajpr /S/ a policista /P/
Čas 5.52 Snajpr: „Mám ho !“
6.06 S: „Vzdává se!“ Na videu je pak vidět zásobník snajprovy zbraně i ruku, jak zmáčkl spoušť. Je slyšet tlumený výstřel a jeho zbraň poskočí.
6.14 P: „Zvednul ruce, nebo ne?! „
S: „ Jo.“
6.17 S: „Dlouhou zbraň odhodil, s optikou.“
P: „Určitě? „
S: „ Jo.“
6.23 S: „ Zabil se.“
P: „Co??“
S: „ Zabil se.“
Máme tedy několik svědků, kteří viděli, jak David K. odhazuje dlouhou zbraň a zvedá ruce, ale žádného, který by viděl, jak vytahuje druhou zbraň a střílí sám sebe.
Je- li tomu tak, pak bychom měli podle presumpce neviny Davida K. považovat za nevinného, protože mu bylo odepřeno právo na spravedlivý proces, přičemž Listina základních práv a svobod, článek 40 říká: „Jen soud rozhoduje o vině a trestu za trestné činy. „
V časopisu Respekt o tom případu hovoří norská novinářka Åsne Seierstad :
„Na úvod je třeba zjistit, co vlastně víme o vrahově motivu. Nechal po sobě manifest?….
Další věc, kterou mají oba případy společné, je fakt, že se nejedná o zcela náhodné zabíjení v nákupním centru nebo někde na ulici. V obou případech byli oběťmi lidé, kteří mají něco společného, v Norsku to byli mladí sociální demokraté, v Česku studenti a pracovníci univerzity.
Věřím ale, že pokud měl nějakou politickou motivaci, policie ji časem objeví.
Bude zkoumat, jestli zanechal onen manifest, mluvit s jeho přáteli a ptát se jich, zda měl nějaké radikální postoje. Je velmi těžké skrýt své motivy v případě politicky motivované vraždy. Politicky motivované vraždě předchází postupná radikalizace vraha: připomíná žebřík, po kterém postupně stoupáte vzhůru. Na začátku nejste příliš opatrní, protože ještě nejste radikální. Čím výš se dostáváte, tím jste opatrnější, ale vždy tu budou lidé, kteří se s vámi setkali na nižších stupíncích, kdy jste ještě opatrní nebyli, a podají o tom svědectví. Ale je také možné, že český vrah byl skutečně „jen“ mentálně narušený…..
Takže shrnuto, znát motivaci vraha je pro společnost a její vyrovnání se s masakrem prospěšné.“ (2)
K případu se vyjádřil i vysokoškolský pedagog Václav Umlauf v článku Šílený střelec a šílené humanitní vědy:
„ Humanistické fakulty pomáhají šířit státně organizovanou nenávist jako za neonacismu… Šílený střelec na 4. patře FF UK symbolizuje jasný příklad kolektivní viny. „
Také Poslanec SPD Jiří Kobza: Střelec z fakulty je produkt inkluzivního školství:
„Podle médií úspěšný absolvent FF UK, která je základnou elity progresivismu a je známá tím, že naskočí na jakoukoliv šílenost z EU (v tomto směru protesty filozofů proti klimatickým cyklům planety byly obzvláště tragikomické), sebere doma zbraně a jde vystřílet svoji školu, své kamarády a spolužáky. Není to tedy žádný konzervativní dezolát, Putinův agent či podporovatel SPD, ale špičkový produkt inkluzivního progresivistického školství,“
Motiv – pomsta za zradu odkazu Jana Palacha?
Jan Schneider řekl v PL: „ V civilizované společnosti by mělo platit, že pachatel nemá jméno ani tvář, a nemělo by se publikovat ani jeho případné memorandum. Prostě nic, co by si útočník přál: proslulost, známost a šíření jeho požadavků.“
Takže Norsko není civilizovaná země, když zveřejnilo Breivikův manifest, uspořádalo mu soudní proces s obhájcem i soudními znalci z oboru psychiatrie, a také zveřejnili Breivikovo nové jméno, když se nechal přejmenovat. A nyní zveřejnili i jeho stížnost, že samotka porušuje jeho lidská práva.
Tedy nezbývá, než si motiv odvodit z informací, které známe.
Nikde se ovšem nemůžeme dočíst, jaké politické názory měl David K., asi bylo studentům důrazně řečeno, ať se o nich s nikým nebaví.
„David Kozák patřil mezi oceňované studenty historie. Na stránce Filozofické fakulty UK lze najít toto foto s popiskem: Ocenění si také odnesl student obecných dějin David Kozák z Ústav světových dějin FF UK za práci „Problematika antagonismu haličského rolnického a krakovského povstání v roce 1846“.
Bakalářská práce je z roku 2022 a vypovídá něco o jeho názorech. Téma bakalářské práce si většinou vybírají studenti sami, takže i z toho si můžeme odvodit jeho politické postoje, když si budeme všímat hlavně vět, kde jsou citově zabarvené výrazy, protože ty obvykle ukazují na smýšlení autora:
Tedy podporoval národní svrchovanost, demokratickou zásadu “ať je slyšena i druhá strana” a byl na straně chudých a bezmocných nevolníků, kteří se nechtěli k protirakouskému povstání připojit, protože jim by to nic dobrého nepřineslo.
DK tedy byl v zásadním rozporu s dnešními studenty i pedagogy. Ti většinou podporují likvidaci naší státní a národní suverenity, kterou prosazuje Brusel, ve válce na Ukrajině nechtějí slyšet názor druhé strany ani názory nezávislých pozorovatelů a také velmi ochotně přebírají stanoviska těch, kteří zde vládnou. To ovšem není důvod k vraždění, možná tak k velkému znechucení.
Máme zde ale výpověď instruktora střelby, který v listopadu 2023 učil Davida K. střílet:
„Moc nemluvil, vyjadřoval se velmi kultivovaně. Měl velice kvalitní vybavení. Bylo vidět, že ho střelectví zajímá. Jako firmu nás pořád uháněl, že už by chtěl kurz absolvovat,“ dodává instruktor.
Z toho může vyplývat, že David K. už měl pevně stanovený termín pro svou akci, který nemohl odložit. Jako první se nabízejí Vánoce, tedy něco jako „vánoční dárek“, jenže Vánoce jsou každý rok, takže se nabízí další datum, 16. leden 2024, a to bylo 55. výročí sebeupálení Jana Palacha.
David K. studoval stejnou fakultu i stejný obor, historie, jako Jan Palach, tedy musel znát velmi dobře historii jeho sebeupálení. Upálil se v předvečer zasedání ÚV KSČ, kde se měly konat další čistky i převracení kabátů kvůli udržení postů a funkcí, tedy nástup totality, které se říkalo „normalizace“. To zasedání bylo kvůli tomu odloženo až na duben 1969.
Upálil se na protest proti sovětské okupaci, tedy ztrátě naší svrchovanosti, nástupu totality i převlékání kabátů mnohých stoupenců A. Dubčeka, kterým se pak říkalo „pomýlení“. Jan Palach patřil k aktivistům Pražského jara a tedy mu hrozilo vyloučení z KU a konec jeho kariéry. To ovšem dnes hrozí všem absolventům humanitních oborů, pokud nebudou mít správné a korektní názory, tak nemohou dostat místa ve státních institucích. Tedy možná i Davidovi K.
Jan Palach byl levicového smýšlení, jeho matka byla členkou KSČ. V létě 1968 odjel jako studentský předák na studentskou brigádu, kterou sám zorganizoval, do Sovětského svazu. Invazi vojsk Varšavské smlouvy zpočátku považoval za hluboký omyl, který se postupně vysvětlí. Měl tedy k Rusům velmi kladný vztah, zatímco většina mládeže zde byla nadšená z toho, že se v české rozhlase už hrály skladby skupiny Beatles, Rolling Stones i Boba Dylana a vycházely zde i jejich desky. Mohly se pořádat také zájezdy do Vídně i Mariazell atp.
Politická situace se však vyvíjela přesně naopak, k návratu totality.
Jenže převlékání kabátů máme zde dnes také. Ze dne na den se z humanistů stali militaristé, kteří podporují použití kazetových bomb, bomb s ochuzeným uranem i raketometů Vampire, které zabily už 26 civilistů v ruském městě Bělgorod.
Většina studentů i pedagogů v Praze podporuje ukrajinský režim, který poslal na jistou smrt 150.000 ukrajinských vojáků při loňské ofenzívě. Poslat vojáky na zaminované území, navíc proti 4-násobné přesile v počtech vojska, 10-násobné přesile v munici a 20-násobné přesile ve vzduchu není spravedlivá válka ani šílenství, ale úkladná masová vražda, genocidium, ovšem dobře zaplacené generálům i politikům.
Tak tady máte malou ukázku toho, co podporujete, hromadné vraždění. To mohl být další motiv střelce Davida K.
Jan Palach udělal to, co bylo u nás bezprecedentní. Takže pokud se DK chtěl inspirovat Janem Palachem, musel spáchat také něco bezprecedentního.
Motivem ke klánovické vraždě otce s dítětem by pak mohla být Alej andělů v Doněcku, kde je pamětní deska 66 zavražděným dětem Donbasu, které zemřely v důsledku bombardování Doněcké republiky kyjevským režimem od jejího vzniku a vyhlášení autonomie v roce 2014, viz obr. – Tak tady máte to, co přece podporujete, vraždění nevinných civilistů. To mohlo být motivem Davida K.
Je ovšem možné, že v dopisu, který po sobě DK zanechal, o jeho motivech nic konkrétního není, protože počítal s tím, že to přežije a bude se moci hájit u soudu podobně jako Breivik. Ten ovšem své memorandum rozeslal asi na tisíc adres ještě před atentátem, takže norská policie nemusela nic tajit.
To dokládá i fakt, že si DK těsně před střelbou ještě vyřídil on line půjčku na 1,5 milionu Kč. Třeba proto, aby si mohl zaplatit dobré advokáty.
- Přijde opět stoletá voda? - 11.9.2024
- Harrisová chce další debatu: „Protože demokraté prohráli,“ reagoval Trump - 11.9.2024
- Teror - 11.9.2024
kdyby byly v análu ryby nebyl by tam dudr
“Máme tedy několik svědků, kteří viděli, jak David K. odhazuje dlouhou zbraň a zvedá ruce, ale žádného, který by viděl, jak vytahuje druhou zbraň a střílí sám sebe”
To je velmi zajímavá pasáž z článku, kterou ponechávám bez komentáře.
Nevíme, zda a jak na něho zapůsobila Alej andělů v Donbase, památka na zavražděné děti- viz podrobně shora. Ale co je zvláštní, pokud je mi známo, nevíme nic ani o jeho citovém zázemí, myšlenkové, politické případně i sexuální orientaci, o tom, zda a jaké měl před střelbou na FF vztahy se svými spolužačkami a spolužáky, jak vycházel se sousedy či kamarády z místa bydliště. To vše by mohlo alespoň trochu pomoci k objasnění motivu jeho šíleného vraždění.
Všem obětem R.I.P.
Měl přítelkyni, která ho objednala k psychiatrovi, kam i chodil, a jednou jí napsal, že ” vlastně jsi mně k tomu tak troch inspirovala” , nenapsal ovšem k čemu. Konflikty se spolužáky ani kantory neměl, to je v tom článku.
By mě zajímalo, proč tedy zabil svého otce a chtěl mu sekyrou useknout hlavu? Palach taky zabil svého otce? Pěkně blbá teorie.
plebs jak známo se dá nakrmit čímkoli
Jo, je to mláto
Těch otázek je mnohem víc. A měly by být zodpovězeny. Není proč je tajit. Ten dopis na rozloučenou samozřejmě jako první. Ale taky bych rád věděl kolik padlo celkem ran. Kolik bylo zraněných. Jak a kam byly oběti zasaženy. Bránily se? Prchaly? Byly pasivní? Stály? Seděly? Ležely? Jaká/é ráže usmrtily oběti a jaká ,,vraha”? Nic z to se tajit nemusí. Pokud ano, smrdí to a oficiálním žvástům nevěřím. Chybí i výpověď OČITÉHO svědka. Očitého! Ne ušitého který možná,asi, něco slyšel. Svědka kterého střela těsně minula či ho dokonce zranila a viděl jednu( alespoň) oběť zemřít. Existuje někdo takový vůbec? Ptejme. Ptejme a nepřestávejme. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna “😉
Máte pravdu. Už jen to, že pár týdnů před tím, byl na utajené návštěvě u Pávka Soroš, někdo to propálil a tak neradi vykadili krátkou zprávu o té “návštěvě”. Dostali nejspíš osobně přivezený rozkaz od Soroše,/protože jinak se takový rozkaz dát nedá/ ty lidi opravdu zabít, aby mohla započít pořádná protiruská a protizbraňová hysterie. Někomu z tajných služeb ale zůstal ještě zdravý rozum v hlavě, a tak pro usáky uspořádali to divadlo. A nejspíš nikdo zabit nebyl, o čemž svědčí žádné výpovědi OČITÝCH svědků, proto nenašli nikoho, kdo by očitého svědka ze sebe udělal. A dnes už ho nenajdou. Tak jen rozmazávají to hvno, ale dosahují tím jen to, že čím víc se s hvnem mažou, tím víc smrdí. Proto také následovaly návštěvy FBI, Pyjala a čučkaři do velína CIA, zběsilý úprk Berouna ihned po návratu z “návštěvy” v CIA, v souvislosti s tím atentát na Fica.
No, myslím, že PyjalaSpolu s dozimetry moc radosti USApáníčkům neudělali a vypadá to, že jim USA vystaví nepěkné vysvědčení. Proto se tu množí ty “útoky” na všechno možné, aby si u usáků napravili reputaci.
Takze vime zase houno, same dohady a fabulace, vesteni z kristalove koule, uz jsem si tady zvykl na tento zpusob informovani verejnosti.Hlavne ze se mame dobre, musime se usmivat jak se mame skvele, nase vlada a parlament vsechno vyresi, policie je vzdy stoprocentni, proste blazinec 😂
A hlavně, kdo byla ta postava na ochozu té zdegener pseudouniversity? Rozmazaná fotka je jen z mobilu od užvaného policejního špicla-provokatéra Formana, jak to, že policajti nemají pořádnou fotku? Bylo jimch tam jako psů, a foťáky a kamery maj ve výbavě.
Ten na ochozu byl jinej než Kozák, ale není to jasně vidět. Jak to že chybí fotka toho ůdajnýho Kozáka na vochozu?
Inu, mocenský boj zuří Tasemnice proti pyjavicím, pardon, pijavicím. Pyjavice stále vedou na body, ale tasemnice se nevzdávají a snaží se fabulovat fabulované
Politické výhonky mafie, tj. koalice fialohnusá, rychecká třídní justice a přeběhlý Rudý Nok instalovaný na Hrad něco musí krýt.
Ten hysterák přímo na TV kamery ve studiu sionistického odsáckého propagandisty Schmarze nebyl jen tak.
A všimněte jak neřekne ani jeden fakt, argument, jen emotivní lžinarativ jede o nějakých mladých klucích, flics, kteří dostali dýku do zad – přesně dle pravidel soukmenovce – Edward Bernays a jeho příručky Propaganda, to už velmi obdivoval Dr. Goebbels.
Otázka je, byl to řízený pokus o útok na emoce, tj psy-op, či soukmenovec je další psychicky vyšinutý odsák, který ví, že přijde trest a má nervíky?
https://x.com/RobertSlachta/status/1803359072931999979
A tohle, zlem znetvořenou sionistickou hubu uřvanou Schmarzce odsáckýho, např. ulhaný tisk, jako LN, nazvou Šlachta se pohádal ve studiu. To už je jen čirá manipulace s ovcemi v protektorátu…..
Jo, jo, místní liberasti, jen dál blábolte o “konspirátorech”….
Každý, kdo přemýšlí, má s tímhle případem problém. Nesedí to. A pak, každý, kdo delší dobu sleduje politiky (nejlépe v průběhu alespoň dvou režimů) má jasno, že něco skrývají. To poznáte, stejně jako v běžném životě podle řeči těla odhalíte málo schopného lháře.
No a pokud s nepřejete “šíření konspirací”, pak stačí málo: text (údajného) Kozákova dopisu, pitevní zprávu Kozáka, seznam mrtvých a zraněných, výpověď očitého insidera, nejlépe zraněného přeživšího.
Copak? Nechce se vám? Že jako pieta? Oucta k obětem? Houbeles! Bojíte se! Jen vy víte, čeho.
Je ve veřejném zájmu sdělit lidu co nejvíce informací. Proč? Inu třeba, aby se vědělo, jak se v takové chvíli zachovat, jak uniknout, čemu předejít, jak pojmout podezření, že někdo něco chystá a jak reagovat…..
Ale vám na lidech nesejde. Důležitější je správný narrativ.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Já říkám to samé. Je to jako s Colombovou, nikdo ji ještě neviděl. Ono je to těžké, když jsou noty napsané v US a Čech má podle nich zpívat, to snad neznají naši mentalitu. Oni nevědé že nám za IIWW říkali fašouni smějící se bestie. 😂😂🙄🤦♂️
Máte naprostou pravdu. Amíci jsou zvyklí na mentalitu svých oveček, které jsou už tak zpracované, že uvěří každé pitomosti, kterou jim v TV naservírují a nalijí do blbých hlav.
Nepočítají s tím, že my jsme byli zpracováni socíkem a na tahové hovadiny jim jen tak neskočíme. Jsme zvyklí prověřovat a s tím asi “géniové” z CIA nepočítali.
Říkám, měl tam být pan Mitter s automatem
a to hnízdo progresivistického blbství už by bylo prázdné.
Mimochodem, Breivik to už má za pár, dostal tehdy 21 let. Patrně budoucí norský prezident, protože s Barnevernetem je třeba zatočit, tak jak prezident Gottwald zatočil se zrádcovskou Salzmannovou bandou.
Docela si umím představit takové vyznamenání….
Zlatý Breivik s meči a ratolestmi. Za podíl na rekoquistě Evropy. Snad jednou.
Celé je to “11. září na Český způsob”.
Klánovice bylo vyřizování účtů na mafiánský způsob a s DK to absolutně nesouviselo, ale dalo se to na něj hodit. Někdo, asi vysoce postavený, měl a má v tomto případu namočené prstíčky. Jo a už vodím DK, jak jede s taškou zbraní MHD s několika přestupy do Klánovic, jen aby si vystřelil na chlapa s miminkem, a ještě v blízkosti obytných domů, a zase jede MHD domů. Všude jsou kamery, dost divné že na žádné není. Těch divných, nelogických věcí je mnohem víc. Hezky to shrnul “Mike” v diskuzi pod článkem:
https://pravyprostor.net/policejni-zasah-na-filozoficke-fakulte-uk-dle-vseho-precizni-nebyl/
No a střelba na FF je 11. září. Řekla bych, že to bylo celé zinscenované. Jak moc se na tom DK podílel je otázka, rozhodně ale netušil že bude zabit, a že někdo zabije i jeho otce (asi se neočekávaně přimotal do děje). Na tom ochoze nebyl DK, řekla bych že tou dobou už byl mrtvý. Muž na ochoze byl jen průměrné výšky. DK byl hubený a skoro dvoumetrový, a takoví lidé se pohybují jinak. Navíc ta nesrovnalost se spácháním sebevraždy. Ale pořád mi bylo divné, proč takové krvavé představení a asi tohle bude důvod, nebo jeden z důvodů:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-policie-zasahla-proti-muzi-ktery-si-nakoupil-zbrane-a-choval-se-podezrele-254298#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Každý kdo bude mít zbraň, bude automaticky brán jako hnusný podezřelý. Lidé se zbrojákem budou sledováni, udáváni, naháněni policií, zbraně jim budou zabavovány. A společnost? Společnost bude souhlasit, vždyť “prosinec 2023 na FF”, aby se zase něco nestalo. Lidé si sami řeknou o dohled, cenzuru, omezení svobody – viz. komentáře pod výše uvedeným článkem. Co vy na to?
Snaha o omezování zbraní zde je, ale neuspěje. Vždyť stačí sehnat si 10 ručních granátů a zabije se tím mnohem víc lidí. A není třeba zbrojní pas, ani psychologické testy.
Na videu jsou slyšet dva hlasy: Snajpr /S/ a policista /P/
Čas 5.52 Snajpr: „Mám ho !“
6.06 S: „Vzdává se!“ Na videu je pak vidět zásobník snajprovy zbraně i ruku, jak zmáčkl spoušť. Je slyšet tlumený výstřel a jeho zbraň poskočí.
6.14 P: „Zvednul ruce, nebo ne?! „
S: „ Jo.“
6.17 S: „Dlouhou zbraň odhodil, s optikou.“
P: „Určitě? „
S: „ Jo.“
6.23 S: „ Zabil se.“
P: „Co??“
S: „ Zabil se.“
——-
A velice důležité je, že snajpr se nejprve díval na DK na ochozu malým okénkem na půdě. Pak DK odhodil zbraň a zvedl ruce, snajpr se otočil od okénka pryč, tedy NEDÍVÁ SE DO OKÉNKA NA DK a pak zazní audio “zabil se” – jak to mohl vidě, když se koukal jinam a ne do MALÉHO okénka směrem na DK????????
že by někdo přidal audio do videa? na vytvoření fejk audia už dnes není potřeba ani umělá inteligence, jsou na to programy na noťas nebo na tablet
A nová “info” z deep state, že DK miloval punk a tvrdé porno a na webu si vyhledával info o vraždách je taková ko..tina, že to snad museli vymyslet u cempera nebo na fakultě genderových studií
Pamatujete na tu fotku Kozáka, jak v brejličkách a s intelektuálským culíkem čídkých blond vlásků přebírá cenu za svoji práci o polské historii?
https://aeronet.news/wp-content/uploads/DavidKozakFFUK.jpg
Kteroužto fotku nějak mainstream asi smazal z webů…
Tak to je určitě týpek, co poslouchá o přestávkách na fildě punk, sleduje hardcore porono a hltá zprávy o masových vraždách
Mimochodem, nezdá se vám, že od přebírání ceny na FF UK Kozákovi do událostí na ochozu docela dost dorostly a výrazně zhoustly vlasy – velice dobře viditelné na přední části hlavy (porovnejte foto z přebírání ceny a video ze střelby z ochozu )
Asi zázrak
Změnil si vizáž, to řekla policie, což má logiku, aby ho náhodou nepoznal nějaký spolužák a nezdržoval ho.
Máme zde ale výpověď instruktora střelby, který v listopadu 2023 učil Davida K. střílet:
„Moc nemluvil, vyjadřoval se velmi kultivovaně. Měl velice kvalitní vybavení. Bylo vidět, že ho střelectví zajímá. Jako firmu nás pořád uháněl, že už by chtěl kurz absolvovat,“ dodává instruktor.
——–
Nebo měl za úkol na sebe co nejvíce upozornit – ať už on, nebo ten agent, který ho v kurzu představoval
Je to stejné, jako když Harvey Lee Oswald chodil na střelnici a tam halasně vykřikoval, že si představuje, že místo terče střílí “na toho hajzla Kennedyho”
Podle svědectví z kurzu tam měl kšiltovku (omezí možnost rozeznání podoby).
Navíc, během kurzu tomu týpkovi nikdo ještě nevěnoval pozornost. Půl roku poté, po střelbě na FF stačí, když byl ten týpek podobný a Kozákovo jméno bylo v záznamu účastníků kurzu. Přijede policie, ukáže Kozákovu fotku bez kšiltovky, po půl roce, kdy majitel kurzu viděl desítky xichtů – a každý Kozáka dle fotky “pozná”, “jasně, ten tu byl”. Implantované “svědectví”
Navíc, proč jako Kozák šel na kurz střelby na velkou vzdálenost, když dle ofiko verze střílel v poměrně malém prostoru jedné místnosti, z ochozu už očividně nikoho nechtěl zastřelit
těch 12 studentů, které mu policie hnala přímo na mušku na náměstí zcela ignoroval a sejmul jen ty 2 turisty ze zahraničí?
(Nebo turisty sejmul další střelec odjinud? Kozák z ochozu očividně střílel jen tak, nikoho se nesnažil trefit – s optikou by mohl sejmout kdekoho, včetně toho novináře co točil video na mobil, ale neudělal to – takže se nesnažil z pušky z ochozu nikoho sejmout; sejmul tedy vůbec ty dva turisty? Zcela jasný rozpor v ofiko verzi, kde údajné jednání DK je naprosto nekonzistentní
Po půl roce policie není schopna vysvětlit, kde si údajný střelec Kozák půjčil statisíce na ten údajný arzenál
Oni nedokázali zjistit, odkud mu přišly prachy na účet??? No tvl, to je práce na deset minut a ne na půl roku
Už se zjistilo, kdo se pohyboval s kozákovým mobilem po Revoluční ulici 20 minut před střelbou???
Zejména když – jak uvedlo nedávno dokonce i MSM Echo24 – se Kozák po fakultě podle očitých svědků pohyboval již hodinu před útokem!!!!
Kdo odvolal hlídku police z fakulty ve chvíli, kdy už zcela jistě police věděla, že v Celetné Kozák není a odjel do Prahy všechno skončit a údajně prý už předtím zabil svého otce (a policie tedy věděla, že už vraždil)?
Proč půvoní operační záznam policie uvádí, že kozákův mobil byl lokalizován v Revoluční a pak policie změnila verzi na Pařížskou?
Je důvodem změny verze to, že čas lokalizace v Revoluční by Kozákovi nechal tak málo času na dopravu na fakultu, vylezení do 4 patra na půdu pro zbraně, na přípravu, na odchod do učebny a na zahájení střelby, že by bylo zřejmé, že to nemohl být Kozák?
Udělal chybu (v časové synchronizaci) agent předstírající Kozákův mobil v Revoluční nebo agent představující střelce na fakultě?
———- Původní oficiální verze:
„Věděl jsem, že policie po Praze hledá nebezpečného pachatele, který
hrozí sebevraždou. To je důležité říct. Nic tehdy ještě nenasvědčovalo
tomu, že by mohl udělat takovou zrůdnost. Bylo to pátrání sice po
ozbrojeném pachateli, ale po muži, který chce spáchat sebevraždu,“ říká
Forman, který byl nedaleko budovy Filozofické fakulty, když David K. začal se
svým řáděním.
Slyšel první výstřel, viděl první oběť
„Byl jsem 400 metrů za Filozofickou fakultou, směr Pařížská ulice. Bohužel
to byl ten první výstřel, kdy na sebe ten střelec upozornil, když šel do
fakulty a střelil na ulici mladou dívku. Pak šel do fakulty a začal střílet. Já
jsem šel zpátky. Viděl jsem tam hned několik kriminalistů. Nevím, jak se tam
vzali tak rychle, museli mít poznatky, že to může být jedno z těch míst.
———- Dnešní oficiální verze:
Ze spisu vyplývá, že střelec byl v hlavní budově fakulty na Palachově náměstí v 13:23, tedy zhruba ve stejný čas, kdy tam dorazili také policisté.
a:
Nakonec se ale rozhodl pro budovu školy na náměstí Jana Palacha, do které přišel ve 13:23 hodin. Takřka ve stejnou chvíli přitom policejní operační důstojník poslal na místo šest mužů.
Ten přitom už prý věděl, že v Hostouni nalezli mrtvolu muže, který byl evidentně zastřelen. Policejní hlídky prošly přízemí, nahlédly do prvního patra, zeptaly se dvou vyučujících, které potkaly, a vrátného, zda Kozáka neviděli, a odešly do druhé budovy – v Celetné ulici, kde v tu chvíli měl mít hledaný podle rozvrhu výuku. Střelec byl v tu dobu ve čtvrtém patře budovy na náměstí Jana Palacha a chystal masakr.
Policie přitom už od první chvíle měla svědkyni, se kterou vrah dlouho dopředu mluvil o smrti, o tom, že spáchá něco, o čem uslyší. Kozák jí psal už několik dní před první vraždou, konkrétně ve středu 6. prosince a jasně mluvil o vraždě. „Rodičové i se sestrou tuhle neděli odtáhnou na týden na lyžovačku do Itálie, takže budu mít čas se realizovat,“ napsal v textové zprávě.
Z další zprávy pak vyplývá, že policisté mohli vědět, že Kozák může být velmi nebezpečný. Dívce psal i v den, kdy jela do divadla. „V tom případě příjemnou zábavu přeju. Taky se někam chystám… Ale až ve čtvrtek…,“ napsal jí. Když se snažila zjistit, co tím myslí, odepsal až v den střelby. „Dozvíš se… Ještě dneska… Vlastně si mě k tomu tak trochu inspirovala… Vy všichni:) No nic, já teď nějakou dobu už nebudu na drátě… Adieu.“
Byla to právě tato svědkyně, která v den masakru na univerzitě jako první nejprve volala všechny jeho kamarády, rodiče, sestru a pak zalarmovala záchranáře. Před půl jednou pak volala na tísňovou linku s tím, že jí kamarád napsal „děsivé zprávy“. „A jelikož má sklony k sebevraždám, odhlásil se z facebookového účtu a neodpovídá jí, má o něj strach,“ píší policisté v dokumentech.
————————
— Takže – ve 12:19 volá polici kozákova matka (SitRep), cca 12:30 dívka, které kozák prý psal strašlivé zprávy o něčem velkém, co kozák chystá spáchat—- policie již od začátku věděla, že jde údajný kozák spáchat něco velkého, něco o čem dívka uslyší, měla mrtvolu zastřeleného kozákova otce, info o zbrojním arzenálu údajného kozáka – a prohledali celetnou (14:29 vědí, že tam kozák není) a dalších 30 minut nikdo nereaguje a nekonotroluje situaci na fakultě
(14:22 – začíná vyklizení objektu Celetná 20 kromě třídy, kde by se mel nacházet podezřelý
Kozák
14:25 – vyklizeno 5. patro budovy Celetná 20 kromě třídy 503, kde by mel být Kozák
14:28 – vstup do třídy – Kozák se zde nenachází
14:29 -prověřujeme zbytek budovy Celetná 20
14:38 – lokalizace MT Kozáka – ve 14:35 hod. byl….)
——
a dále:
— Takže v budově fakulty byl střelec “kozák” již ve 13:23?
— Jak je potom možné, že někdo střílel těsně před střelbou při vstupu do budovy před vchodem do budovy, jak dosvědčil očitý svědek-novinář??? Byl snad kozák uvnitř , pak šel ven a pak zase zpět dovnitř a střílel při vstupu zpět do budovy????
— Když byl kozák (údajně střelec) v budově od 13:23, kdo zapnul kozákův (nebo jako kozákův se hlásící) mobil ve 14:38 v ulici Revoluční???
Původní sitRep policie ČR: “14:38 – lokalizace MT Kozáka – ve 14:35 hod. byl MT na buňce ul. Revoluční – asi 1,3km od budovy FF UK v ul. Jana Palacha”
(Pozdější ofiko verze mění místo lokalizace na “Pařížská” – on by to z Revoluční na fakultu, na půdu pro zbraně, přípravu ke střelbě, před budovu – začít střílet před budovou dle svědectví novináře, pak zase zpět dovnitř a zahájení střelby někdy okolo 14:55-59 jen těžko stihnul; zejména když sebou po fakultě údajně tahal 4 zbraně, zásobníky a munici a zbytek arzenálu ještě nechal na půdě)
Nějak se polici motají verze. Nemohl by někdo z ofiko i neofiko struktur deep state vymyslet nějakou konzistentní, vnitřně nerozpornou verzi?
K..a, dyk’ na to měli půl roku!!!!
A mohli bychom už konečně vidět nějaké logy kozákova mobilu ze dne vraždy v klánovickém lese?
A mohli bychom už konečně vidět videozáznamy z kozákova pohybu po nádražích a po ulicích v den vraždy v klánovicích i v den střelby na FF???????
A kdo teda kozákovi půjčil několik set tisíc na zbraně???
Kdo editoval kozákův “deníček” na telegramu ještě hodinu po kozákově smrti? Opět čuk a Gek? Cestou z Vrbětic do parku za Skripalem busem pražské MHD?
iDnes: “Od hřiště domů, kam to měl pár set metrů, se právě vracel třiatřicetiletý Martin P., který tu venčil psa a v kočárku vezl svou dvouměsíční dcerku. Kozák přidal do kroku a mladého tatínka dohnal. Bez jediného slova, bez jakéhokoliv konfliktu nebo varování vytáhl pistoli s tlumičem a pětkrát vystřelil. Otci dítěte prostřelil hlavu, hrudník a třikrát ruku. Rychle popoběhl ke kočárku, sundal tlumič a ze stejné zbraně vystřelil z bezprostřední blízkosti na ležící miminko. I dívence prostřelil hlavu a hrudník.”
— no, ten tlumič mohl být v tom krátkém čase po pěti výstřelech docela “zahřátý” – proč ho teda kozák jako sundával, když na to měl extra málo času, dosud střilel s tlumičem, a teď pracně odšroubovává horký tlumič nad mrtvolou chlápka, 50 metrů od rodinných domků????? To jako fakt?????????