Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes
PayPal, poslat
Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo
příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX),
QR platbyPokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym. Pokud máte zájem o vydání potvrzení o poskytnutí daru (např. pro daňové účely), napište nám na redakční mail
[email protected] Příspěvky za měsíc ZÁŘÍ 2024:
**********************************************
RNDr. Richard Čapek CSc. 400,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Roman Dubravský 1000,- Kč, Marek Janičko 500,- Kč, František Šmíd 1000,- Kč, ing. Jan Dvořák 100,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Tmáš Šimčík 200,- č, Dr. Lubomír Vylíčil 3000,- Kč, Petr Zita 500,- Kč, Jiří Kobližka 400,- Kč, Martina Skypalová 200,- Kč, Jan Bartyzal 100,- Kč, ing. Jiří Kuta 2000,- Kč, Anonym 200,- Kč, Lubomír Štěpán 200,- Kč, Pavel Havelka 500,- Kč, Petr Čermák 200,- Kč, Renata Doležalová 500,- Kč, Dr. Ilja Baudyš 2000,- Kč, Dr. Václav Vohánka 1000,- Kč, Ladislav Konopka 400,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Ladislav Sieger 200,- Kč, Karel Vávra 2000,- Kč, Michaela Veselková 500,- Kč, Anonym 200,- Kč, Milan Kostelnak 300,- Kč, František Burda 50,- Kč, Miloslav Hujer 50,- Kč, Edita Kadlečková 500,- Kč, Martin Vacek 500,- Kč, Jan Šedivka 1000,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Dana Lufinková 100,- Kč, Anonym 70,- Kč
Celkem za měsíc: ... 21 820,00 Kč
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku.
Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím
pravidla diskuze.Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). )
Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu?
Návod ZDE.Náhledové fotografie k článkům jsou většinou ilustrační.
Fixlovali nyní s kandidáty, když podávali přihlášky. Vždyť to je do nebe volající podvod. Janeček = matematik a neprošel s pečlivě překontrolovanými hlasy? Jakou cenu bude mít chodit k volbám? Poprvé v životě nepůjdu. Není tam žádný člověk, který by splňoval mé požadavky a zájmy.
Na výběr už nejsou ŽÁDNÍ ,,kandidáti”. Jen hromada bezcených hoven. A v těch jà se nerad přehrabuji. Tato zem je po smrti,byť to mnohým stále nedochází. Nejde už zachránit,uzdravit. Snad někdy v budoucnu půjde OŽIVIT. Snad. Proto nadále svůj čas,který považuji za extrémně vzácnou komoditu, budu věnovat tomu co mi dává smysl. Místo přehrabování se v hovnech a bezúčelném dumání nad tím které smrdí nejmíň a chtěl bych ho na botě věnují čas věcem které považuji teď za MNOHEM důležitější. Například schopnost ubránit sebe a své nejbližší. Znát či vytvářet komunity jež se ubrání lépe než jednotlivec. V těchto i nadále budovat či posilovat schopnost semozásobení. Schopnost existovat MIMO systém. Vytvářet kontakty mezi těmito komunitami. Tvořit zásoby všeho druhu. A být fyzicky i mentálně připraven přidat se ke smysluplnému odboji,vznikne-li. To co vidím dnes NENÍ odboj. Dokonce ani odpor. Při vší úctě k organizátorům všech demonstrací( odvedli obrovský kus práce a klobouk dolů),pouze ukázali jak malá část populace vnímá situaci a je ochotná aktivně něco proti současnému stavu dělat. Říkám to nerad ale pravdu bohužel mají ti jenž poukazují že 100 000 lidí na pod koněm je zlomek národa. Zbytek a zdráhám se napsat národa, je masa tupých,blbých,zbabělých hovad bez špetky hrdosti. Sebeúcty. Bez schopnosti analýzy,samostatného myšlení. 400 let poroby ( ano už 4oo,těch 20 let první republiky možná pár opravdových vlastenců a hrdinů vygenerovalo. Ovšem jen proto aby položili své životy hned v následujících letech) se na genomu a charakteru národa evidentně podepsalo. Hrůzným způsobem. Nevím jak to vše dopadne( dobře myslím ne) ale udělám vše aby zde MOJI potomci mohli žít i v budoucnu. Bez ohledu na to jaké hovno bude na hradě. Bez ohledu na fialového nácka momentálně u moci. Rakouského gestapáka na vnitru či Černošskou vagínu na MO. Mé děti vědí kdo jsou. Kdo byli jejich předci. Budou to vědět i má vnoučata. A snad si budou někdy v budoucnu moci vzít svou zemi zpět. Dnes máme úkol z nejtěžších. Přežít. Mimo systém. A předat své znalosti,vědomosti a lásku k rodné hroudě dál. Hodně štěstí všem kdo to vidí podobně přeje Červený Jiří,,Jiruna ”
Kritizujete Čechy jako národ tupých, blbých, zbabělých hovad bez špetky hrdost, ale vlastně jste se mezi ně také zařadil. Ano, je to tak, jsme národ připosránků, kteří raději budou pindat na netu, než by šli k volbám a zavolili jediného přijatelného kandidáta – Baštu.
Bašta určitě není ideální kandidát, ukažte mi nějakého, který by byl (samozřejmě kromě Vás, ale vy nekandidujete). Tak Vy a Vám podobní budete pouze nadávat na netu, volit nepůjdete a Vaše pasivita způsobí, že se na Hrad dostane nějaká progresivistická svině – válečný štváč.
Výborně. Co budete po volbě prezidenta potom psát? Já jsem měl pravdu, český národ stojí za ho.no, nemělo smysl jít volit, volby jsou fraška atd. atd.
Já pořád nechápu, proč si lidí neuvědomí, že by to byl absolutní průlom v české politice, kdyby se prezidentem stal kandidát opozice – pravice – člen SPD. Umíte si vy všichni, co tady na PP rozvracíte pravicovou scénu, představit, ten následný jekot ze strany mainstreamu?
To by nebylo možno považovat za vítězství pravicové scény? Samozřejmě, že bylo.
Pořád ještě věříte pohádkám o pravici a levici , o černém a červeném , o malém a velkém ?
Je to lež č.1 a č.2 , pro jednoduché oblbování jednoduchých a hlavně zakrytí pravdy .
Kdepak se ta pravice a levice projevila ?
Nikde , je to najatá komediantská banda , která hraje loutkové divadlo .
Označení pravice jako zjednodušující příměr. Také tento web se jmenuje Pravý Prostor.
Ale jinak máte pravdu, pokud je někdo hodně pravicový, stává se vlastně levicovým. To je, jako když půjdete stále na Západ, přijdete z Východu
Ano, máte pravdu. Teď už jen SPD a pan Bašta
Ano, váš názor jr jedním z mála, které obsahují myšlenku. životní postoj a jasný názor.
Škoda, že takových je v české kotlince stále méně….
A podle toho současného stavu ty prezidentské volby také dopadnou…
Dobře už bylo….
Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří..,
Jasné vítězství Ukrajiny podporované celým NATO se odkládá na neurčito. Všechno má své mouchy, možná zub času hlodá do toho nesprávného místa. Zkrátka není vše tak jednoznačné, jak se to na počátku jeví. Kruci písek, dokážete si představit, že by nakonec mohla vyhrát RF? Dokážete si představit, že v blízké budoucnosti dostáváme finanční úlitbu v podobě stejného denního žoldu pro všechny? Kdo by potom pracoval? Já to určitě nebudu. Když stejné digitální finance pro všechny, tak se ztotožním s těmi flákači, co dostanou totéž, co já jako pracující idiot, který na ně bude dřít! Tůdle nůdle! Budu si užívat celospolečenské chudoby bez toho, bych riskoval své zdraví v práci. Když se nechám opíchat, budu nemocný, pokud předčasně neumřu. Opět nebudu moct chodit do práce, protože mi bude blbě.
Nikdo se mnou ani zaboha nehne. Jak jsem vyrozuměl z Vašeho příspěvku, jste stejně “zaťatý”, jako já. Konzumaci červů a brouků odmítám. Budu jíst to samé co ti, kteří mě k tomu budou nutit. Mé děti v žádné válce nebudou, na to vemte jed! Bezdětná vládní jalovice nás chce hnát do boje s Ruskem. Asi vůbec netuší, že naše kasárna jsou dávno prodaná soukromníkům. Tyto objekty už neexistují.
Mějte se hezky.
Fischer a Hilšer kandidují podruhé. A podruhé s ještě horším výsledkem než minule. Tak moc by rádi prezidentovali….
Fischer se jednou prohlásil za stínového prezidenta (drzost mu nechybí) a se svými názory a vzhledem Špejbla už lidi nebaví…..Hilšer podle debaty s Moravcem by v podstatě nebyl proti atomové válce…..
Když tihle dva troubové v boji o prezidentskou sesli vypadnou ze soutěže bude to pro česko spíš plus než mínus…..go, go home, boys….ha ha..
Oni hodně dobře vědí, že vypadnou. Ovšem za to mediální zviditelnění se, s očekávanými prebendami finančními a politickými to přeci stojí, že? Zachytí se voličovi v podvědomí.
Jsou to permanentní prezidentští kandidáti, kteří se tu určitě objeví i příště, pokud bude stále přímá volba. Jsou nezničitelní jako věčný poslanec Benda….
Přesně tak, raději si ruku useknu. Stejně je to tady v pr…. a žádný z nich to nemá šanci změnit.
Nechci být škodolibá, ale rozesmálo mě těch pár ubohých „nižších“ desítek pro generála a rektorku. Takovou miliónovou kampaň mají a výsledek tristní.
10JEDničkovou Myiku my nedaly, béééé bůůůů meee e e e éééén, džžž, džžž, bum.
27.11.2022 v 23:38
EťaAlalálaLéa, hmmm ale jo skvělíř.
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/2711-ve%C4%8Dern%C3%AD%C4%8Dek-1952dnes-fb-zablokoval-po%C4%8Det-sledujicich-t%C4%9Bsn%C4%9B-pod-4000-lid%C3%AD-jst/503854698357965
https://dfens-cz.com/koho-volis-losnu-nebo-maznaka-2/?show=comments
Vazeni! Dovolujem si zacat okopirovanymi slovami:
“S českou pobočkou US Deep state Aspenem..”
Za prve, za druhe za tretie atd: Ani jeden kandidat (zvoleny) so situaciou krachujucej zeme nehne. Ani jeden momentlane vo vlade ci ten zamyslajuci sa stat clenom vlady alebo premierom zatial nepovedal nasledujuce:
Ja vrcholny cas skonocavat s nadvladou, diktaturou, hecovanim a vydieranim zo strany krys, viz. Amiikov.
Je vrcholny cas skoncovat s buzeraciou Bruselu teda demntami co nemaju sajnu do akej diery sa rutime. My a oni samozrejme tiez. Uvedomme si ze 500 milionov obyvatelov kedysi spickovej pospolitosti (zdruzenia narodov) je v tento moment na holickach. Budeme mrznut, budeme v tme, hladni a smadni len preto ze smycka zakernych krys si vymyslela ze Europu zlikviduje? A vyhecovali nas, nasu nenavist voci Rusku tak daleko ze zatvarame podnikanie a zivobytie poctivych driicov a podporcov tejto spolocnosti?
Mohol by som pokracovat cele dni a noci. Nikam to nepovedie pretoze ste rozbiti a ponizeni, pritlaceni drzkou/nosom k zemi. A odvazim sa tvrdit ze jeden z hrstky statocnyh uspesnych individualov co bol videny ako hrozba pre “nas sposob zivota” bol zlikvidovany.
Nikdy nepochopim preco sa tak chytry clovek (Kelner) trepal na Aljasku.
Sory-jako, nemate sancu prezit, ste retazami naviazani na bandu dementov a vydieracov, ba i pomatencov (zelenych) v Bruselu, Vo Vasej vlade su vojnovi stvacia i ked zatial nepovedali ze predaju i vlastnu mater aby mohli zlodeja a vydieraca “Z” podporovat. Zatial ani jeden kandidat nenahlasil ze sa musi skoncovat so lzami a podvodmi co vedu narod do zahuby.
Nikto sa neodvazil nahlasit: Okamzite (vcera!) musime prosit Rusa o odpustenie a podpisat maximalne mozne dodavky zlateho vzacneho a nenahraditelneho plynu.
A-aa mazii-iing Grace! Teda, A-men.
“.lak” – někam do blbince piš ty svoje dyslektické pitomosti.
Vyhraje Pavel, nebo Nerudová.
Pokud nezfalšují volby a nezavřou Babiše, vyhraje Babiš. S přehledem.
Se soudem na krku a tou jeho československou hatmatilkou, kvůli níž odmítl jít do debat, pochybuji. Má 30% za sebou, ale nejmíň 60% proti sobě.
A kolik z těch 60 půjde k volbám? Jeho voliči se zúčastní do jednoho, to si pište. Občas se podívejte na mítinky opozice a mítinky Andrejka – oni prázdno, on narvané sály a náměstí.
Mám ambivalentní pocity – toho covid fašistu nemůžu ani cítit, ale na druhou stranu by zase svou výhrou tak krásně nasral libtardy.)))
Jiří Červený NENÍ Jiruna. A nikdy nebude.
Jirko, nevyhraje, bude dosazen. Hezký den.
Odpovím takto : Jako vždy prohraje debilizovaný národ .
Máte pravdu, ruský národ vždy prohrává. Bylo to tak za čára, po 1917 I nyní.
Tipuju rektorku.Tady jsou o ní informace:
https://www.youtube.com/watch?v=-P_GETCd79I
U Bašty je problémem jeho stáří a naprostá rétorická nepohotovost. V diskusích musí pohořet.
Ale nemám jinou volbu a těm sviním z Aspenu to darovat nechci.
Podle mě Baštu nechali projít jen proto, že mu nedávají velké šance a navíc už kdysi zařízli Okamuru (podle všeho podle stejného klíče). Bylo by to moc nápadné.
Co je mi podezřelé je to, že nechali projí Babiše.
Buď se bojí na něj zkoušet ty svoje fašistické metody kontrolování podpisových archů nebo si chystají něco onačejšího. Těsně před volbami ho zhaftnou za znásilnění nezletilé nebo krádež v hitlermarketu. Já tipuju tu druhou možnost. Musí vědět, že proti němu nemá nikdo šanci.
Eurydiko,no tak. Proč by proti STB ákovi něco podnikali? Je jejich. Obrazně vám nabídli pět prstů na výběr. Ale je to pět prstů JEDINÉ ruky. NEEXISTUJE relevantní, ,,náš” kandidát. Jsou to jenom loutky. Návnady. Nechali jsme to bohužel zajít moc daleko. Destrukce státu už překročila mez kdy se ještě dal zachránit. Salámová metoda opět slavila úspěch. Tak oni to nedělají poprvé,že? Není to první stát který ničí. A ani poslední. Mají v této činnosti přebohatou praxi. A vždy postupují stejně. V klidu,pomalu a promyšleně. Za 30 let máme téměř CELÝ státní systém v rukou židovského etnika. Jenom konstatuji lehce ověřitelný fakt. A kdo čirou náhodou žid není a přesto ve vrcholné funkci je,pak má za sebou ASPEN přípravku superžida Söröse. Proč naše vládní garnitura připomíná izraelský kneset, opravdu nechápu. Proč,proč,proč? Protože jsme byli lhostejní,důvěřiví, zbabělí a blbí. Uvěřili jsme žvástům o rovnosti. Nechali se zahnat do kouta holocaustem. Od války se z žida stalo něco nedotknutelného. Kdokoliv v politice byl označen za antisemitu,byl politicky zničen. A stačila jen nepodpora, nikoliv přímá kritika. A tak začaly závody ve skoku hlubokém do židovské prdele. Předhánění kdo tam skočí rychleji,hlouběji a vícekrát. Výsledky se dostavily. Vidíme je všude kolem sebe. Užíváme si je na vlastní kůži . Odevzdali jsme,jako již tolikrát v historii,vládu nad zemí cizákům. A nenechme se mýlit že mají jména jako my a že mluví jako my. Mají ještě jiná jména. A mateřština je pro ně jidiš. Je pak něco divného na tom že ,,vláda” , ,,elity ” podnikají vyloženě PROTI českou politiku? Naopak je to logické. Diví se tomu jenom člověk neznalý. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří ,,Jiruna ”
Vim, jak to myslite, ale oni Babise fakt nenavidi. Fanaticky.
Neberou ho jako ” jejich”, i kdyz pro nas je to prast jako uhod. Urcite se ale dnes mnohem vic obavaji lidi jako je Rajchl nebo Vrabel, proto skousnou i Babise, ktery by jel vicemene v jejich kolejich.
Jenže pro ně není Babiš opozice, nýbrž konkurence. Chtěl by EUdotace jenom pro sebe. Ovšem všichni pocházejí z jednoho hnízda, viz: https://web.archive.org/web/20201208201009/https://www.aspeninstitutece.org/people-profile/andrej-babis/
Smutné konstatování.
Babiš je opozice jen jako…
než volit loutky globalistů z Aspenu včetně Babiše, nejdu k volbám. Nikomu z těch nastrčených nemohu dát v žádném případě svůj hlas, nejsou to představitelé tohoto národa. Jediné co mě těší, že vítěz nebude dlouho v úřadu.
asi na tom budu stejně.
V prvním kole je třeba hlasovat proti 5demolici, takže pro Baštu, jiný tam není. Kašlu na jeho rétorické schopnosti, není to podstatné.Podstatné je ubrání hlasů pro ty bastardy. Stejně to zkrachuje, prezident to neovlivní.
Nevím koho bych volil ,je možné že volit nepůjdu.
Škoda, že nekandidoval Sládek nebo Paroubek, to by mělo aspoň trochu smysl jít k volbám. Baštovi to nemá cenu házet, fakt je lepší neztrácet čas, jak už zde bylo napsáno. Pro mě byl adept Skála, i když komouš, ale není převlíkač.
Tak holt dáte hlas fialovcům, nejspíš soudružce rektorce.
Je dobře , že ti zdegenerovaní fušeři mají pocit naprosté výhry a očividně nemají potřebu , zakrývat své podvody , na rozdíl od let minulých .
Tím spíš blbci , ano , říkám jim blbci , kteří ani během covid teroru nebyli schopni samostatně používat svůj selský rozum , mají šanci na záchranu , při pochopení toho , že vše co kolem probíhá , je záměrný a dlouho připravovaný podvod na národy , vedoucí k jejich likvidaci .
Cesta k jakémukoliv smíření už není možná , jsou jen dvě možnosti .
Buďto MY vyhubíme sociopaty – trockisty , nebo sociopati – trockisti vyhubí NÁS a tím i sebe .
Já volím popelnici . Nejsem ochoten se účastnit hry , kde národ vždy za každých okolností prohraje . Nebudu svojí účastí při volebním podvodu , legitimizovat tento nacistický protektorátní režim .
A tato diskuse je typickou ukázkou alternativy, místo aby se všichni sjednotili za jediným možným, byť ne dokonalým kandidátem – Baštou a šli volit jako jeden “muž”. Tak hazí flintu do žita, vedou poraženecké kecy a předhání se s vyjádřením jak nepůjdou volit, případně hledáním i těch nejmenších chyb na tom jediném kandidátovi co zbyl. Za tohle fakt nemá cenu bojovat. Je mi z vás zle.
Slyšel jste někdy mluvit Baštu? To bohužel NENÍ,kandidát. Pominu-li že se v minulosti spoluúčastnil toho třicetiletého ničení ,tak ani potom NEMÁ žadnou šanci. Šišlající,slintající, neprůbojný,s nejistýma a těkajícína očima. Brumlající si cosi nesrozumitelného pod vousy. Při vší úctě. To NENÍ leader. Neobstojí v konfrontaci. V žádné diskuzi. Možná,opravdu jenom možná je to kvalitní člověk. To bohužel na výhru nestačí. Musí to být persona co přitàhne i ty nerozhodnuté. Váhající. V tomto směru má p. Bašta potenciál nulový až záporný. Chápu Vás ROBERTE2 ale tak to teď bohužel je. Plýtvat energií a silami v předem prohrané bitvě je známkou nevysoké inteligence. Bitvu jsme prohráli. To se ve válkách stává. Přiznejme si to. A připravme se na další bitvy. Lépe a pečlivěji. Můj názor. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna ”
Červený je Koudelkův rozbíječ vlastenecké scény….
Jestli ty jsi vlastenec, tak já jsem osobně karkulka i s vlkem
Já jsem vlastenec ,akorát né ruský ale česky ……takže si nerozumíme…
Volba prezidenta není přeci o volbě modela či modelky nebo volbě hlasatele do České televize.
Vzpomeňte, když kandidoval Schwarzenberg. Před prvním kolem nebyl mezi favority a pak se dostal do druhého kola. Bašta je proti Schwarzenbergovi rétor.
Naprosto souhlasím s Robertem2. Většina čtenářů (kromě těch nicků s měnícími se křestními jmény typu Jiří, Pavel, Vašek, Luboš atd) je zde na PP frustrovaná, vyjadřuje znechucení, uvádí, že není koho volit, že raději zůstanou doma.
Do prčic. To si vy všichni neumíte dát dohromady, že volbou Bašty nic nezkazíte. Bašta může jenom překvapit. Babiš se zachoval jak prase v době covidu, “vlastenecky” se chová jen naoko v ČR, v Bruselu vše schválí a odkývá.
Kdo je z ČR největší svi.ě v EP? Jourová. Babišova kobyla. Proč ji Babiš již neumravnit? Proč? Protože mu to vyhovuje.
Nerudová a Pavel nás klidně zatáhnou do války.
Fakt jsem znechucen. Né výběrem na prezidenta, také si dovedu představit lepší výběr, ale tou připosraností čtenářů PP. To se pak člověk nemůže vůbec divit, že většina občanů v ČR jsou debilové, když ani čtenáři PP nejsou v tak jednoduché a zásadní věci na volbě prezidenta jednotní. Kdyby byl na výběr vícero pravicových kandidátů (napři. Vításková, Turánek), tak to pochopím, že nemusí být na PP jednota. Ale v daném situaci je to jasné. Takto jsou karty rozdány,
Prezident sice nemá valné kompetence, ale je to symbol (teď nemyslím ve smyslu krasavce). Ale ovčané ho berou právě jen z pohledu fyzické krásy, proto zavolí Nerudovou. Stejně jako na Slovensku Čaputovou. Progresivistku. Vrchní velitelku čs. armády. No výborně.
Je mi blivno, když někteří čtenáři na PP by nejraději udělali revoluci, aby se zbavili Fyjaový vlády, ale nezvedou zadek, aby šli aspoň zavolit relativně přijatelného Baštu.
A na závěr. Po článkem je anketa. Panebože, jak může na pravicovém webu vítězit Babiš? Má nyní cca 55 %.
To se potom vy všichni nedivte, že naše společnost je v takových sračkách, když i čtenáři PP (kteří by měli být pravicového, vlasteneckého smyšlení – kromě těch některých trollů) budou volit Babiše.
Souhlas, ty “napsané emoce” jsou asi už zbytečné, svět se mění a my na to už jen koukáme….a nemáme ani ty holé ruce….
Souhlas.V minulých volbách milión hlasů propadlo v situaci, kdy nám jde o kejhák a teď, když už celkem o nic nejde, tak to dají fa šystům zadarmo. Krach státu je stejně neodvratný, rektorka nebo jiný xxx to nezmění.
Nezoufejte Roberte na zdejším diskuzním fóru je to jenom úzký vzorek lidí, který si sem z velké části chodí léčit svoje mindráky.
Já Jaroslava Baštu volit budu je to jediný z kandidátů, z těch co se tam dostali, jehož si vážím i za jeho názory a postoje v politice.
Původně jsem chtěl volit Jaroslava Turánka, ale nedostal se přes 50 000 hlasů je to škoda, protože potenciál měl, ale příliš pozdě se rozhodl, že do toho půjde (letos v září).
Ale je tu hen ten zákon soudruha Rychetského ne? Takže můžou dva – tři kandidáti zcela demokraticky uzavřít předvolební koalici aby odstřelili Babiše a dva se za prachy pak vzdají výtezství a byl by v tom čert aby hen ten sudruch herr sir Generál ty volby demokraticky nevyhrál…No ni ???…
Já si myslím ,že při pohledu na ty xichty co chtějí být Protektorátním presidentem se musí chudák Masaryk v hrobě otáčet jak vrtulník a Franta Pepa Jednička (Fanz Josef I) se řechtá v kryptě smýchy tak až padají tašky ze střechy Sv.Štěpánského kostela….
Volil bych Baštu, pokud by to nebyl proruský dobytek, takže mi tam zbývá už jenom Bureš
Jste si jistý? A co když je stejně proruský, jako proamerický?
Proč se sakra stále máme jako stát máme přimykat k nějakému bratrovi? Proč bychom nemohli být neutrální a dělat takovou politiku, která bude vyhovovat občanům ČR a ne někomu z Východu či Západu?
Četl jste Baštům životopis. Před rokem 1989 byl výrazně proamerický – chartista. Proč by měl být dnes vysloveně proruský?
Neuznává právo Ukrajiny na obranu před ruskou agresi ,je proti dodávkám zbraní na, Ukrajinu
Jdi doprdelehluboký.
Je přece pro ukončení války. Kdo chce dodávat zbraně, je pro válčení.Ukr nezvítězí, bude jen víc mrtvých, pitomio.
takže vzdát se agresorovi je řešení? to je mír?
https://necenzurovanapravda.cz/wp-content/uploads/2022/08/Aspen-2048×1296.png
Já to vidím sám pro sebe celkem jasně – první kolo Bašta, druhé kolo pojedu čundr do přírody a budu relaxovat…
Ty svině si budou mnout ruce, že už lidi otrávili tak, že na volby (stejně jako na demonstrace) serou, ale dokud se to neotočí v USA, Německu a Francii, tak stejně nemáme šanci.
Séru z vysoká na tyhle volby. Ono je to jedno co tam na Hradě přistane. Vzpomeňte na Zemana a pak jaký se z něj stal dobytek…… Jinak zvolen bude Babiš, je to částečný žid a je také v Aspen prostitutu! A to je potřebná základní kvalifikace!
Ty bys tam chtěl Putina viď ?
Maximusi, to že se ze Zemana stal po čtyřech letech dobytek přeci automaticky neznamená, že to bude i Bašta. Bašta projevil svůj charakter před rokem 1989, kdy byl za svoje názory zavřený. To je jistě rozdíl mezi ním a Zemanem.
Maximusi, obvykle máte zde na PP dobré příspěvky. Zkuste, prosím, rozvinout, proč by nejít k volbám měla být lepší varianta, než dát šanci jednomu, relativně přijatelnému kandidátovi.
Dovolím si dát odkaz na rozhovor s Baštou na Nové republice. Dle mého názoru Bašty názory nejsou tak zcela špatné, dokonce bych řekl přijatelné pro pravicové voliče.
https://www.novarepublika.online/2022/11/vraci-se-to-tady-k-roku-1969-basta-narovinu-rekl-k-cemu-by-vyuzil-funkci-prezidenta
Opisuji některé pasáže z toho rozhovoru:
UKONČENÍ VÁLKY NA UKRAJINĚ:
Jako možné řešení spatřuje model podobný tomu, který byl zaveden v 50. letech na konci války na Korejském poloostrově. Takový kompromis se prý nebude líbit ani jedné straně, ale jedinou další alternativou je podle něj „boj do samého konce“, který by mohl mít katastrofické následky pro celý kontinent. „Rusko je jaderná velmoc. A pokud máme i dále v Evropě vedle sebe existovat, tak bude třeba vymezit prostor pro Evropskou unii a pro Rusko
VRBĚTICE:
To se stalo před osmi lety, z toho sedm let se vyšetřovalo úplně jinak. Pak najednou vyplynulo, že se jedná o ruskou agresi. Takové věci se přitom šetří cestou práva. Konečné slovo, kdo to udělal a jak to bylo, má mít soud. Nevšiml jsem si, že by v tomto případě bylo zahájeno trestní stíhání. Že by to došlo dál než k vyslovení velmi vážných informací,“ hodnotí vyšetřování prezidentský kandidát. „V těchto službách jsem pracoval a mám k nim skeptický přístup,“ navazuje odpovědí na otázku, zdali věří tvrzení českých zpravodajských služeb
MINULOST PŘED ROKEM 1989
Jaroslav Bašta se v době před sametovou revolucí řadil k osobám perzekvovaným těmito represivními strukturami. Podepsal Chartu 77 a ještě předtím v roce 1970 byl jako jednadvacetiletý za své disidentské aktivity odsouzen na dva a půl roku odnětí svobody
PARALELA S MINULÝM REŽIMEM
Někdy od roku 2015, kdy se tu ve větší míře objevily politická korektnost a podobné nápady, jsem začal mít pocit, že se to vrací k tomu, co jsem zažil v roce 1969,“ svěřuje se. Dále navazuje slovy: „V tom duchu, že pokud teď o některých věcech mluvíte, taky vás hned nálepkují. Když jsme tenkrát mluvili o svobodě slova, dozvěděli jsme se, že jsme prý pravicoví oportunisté. Po roce 1990 jsem byl paradoxně za podobné výroky označován za levicového extremistu.“ Dokument, který napsal koncem 60. let proti omezování svobody slova, prý dnes vypadá, jako by byl psán pro tuto dobu. I toto je prý důvod, proč se jako někdejší disident a signatář Charty 77 rozhodl stát jednou z hlavních tváří SPD.
Pomáhal rozvrátit socialismus a zavést tuto totalitu a ožebračení národa, havlopotkan.
Máte zjednodušené vidění světa. Socialismu nebyl tak zcela skvělý, jak si ho dnes idealizujete. Dle mého názoru soudruzi posr.ali, že neuvolnili například drobné podnikání – služby, jako například v Jugošce.
Bašta chtěl změnu.
Pavel chtěl socialismus se zbraní v ruce bránit
Babiš by vyčůránek, který si našel cestu, jak v něm vydělat.
A Nerudová? To je novodobá svazačka. Se Západem (uprchlíky, 70 pohlavími atd) na věčné časy a nikdy jinak
Přesně tak – předlistopadoví soudruzi to podělali tím, že nenechali lidi podnikat (mám nyní na mysli drobné živnostníky, nikoliv mafiánské kartely) a že nenechali lidi cestovat – myslím, že hodně lidí, až by poznalo “svobodu a blahobyt” západu, by se vrátilo (a nebylo by třeba ani výjezdních doložek). Další věcí bylo příliš brutální a křečovité vymývání mozků ideologií. Tyhle tři věci, kdyby si soudruzi odpustili, mohlo to dnes vypadat jinak. Jenže to se nosáčům nehodilo do krámu, tak “polibdíro” UV KSSS náležitě “vyškolili”…
Já cestoval, tak kde jsem žil, na Marsu? Nebylo to tak jednoduché jako v devadesátkách, pak už to šlo do kopru taky-finance, kovid, atd. A to jsem nikdy nebyl v nějaké partaji. Nadával jsem jako většina, dokud jsem nezažil tenhle fašismus. Najednou většina říká, že je v ČR a na SK nejlépe a já souhlasím. Otevřené hranice nám ještě předvedou, proč se mají hlídat, viz dnes tisíce negrů všude.
Pokud nějaký proces nemohu zastavit , postavím se do jeho čela a dovedu jej do absurdity .
Jen je potřeba otrávit další generace , zde je generační posun , protože ta generace pamatující válku a bídu první republiky , by Vás vynesla na vidlích .
Odpovídá Vám to na otázku , proč po zabití Stalina , byla v SSSR i všech satelitech nastavena postupná ,dvougenerační stagnace , vedoucí k záměrnému krachu ?
To co nastartoval bolševismus , byla nová etapa rozvoje lidstva , včas zadušena pejzotrockisty , z celého světa .
Trocký – ve skutečnosti Lev Davidovič Bronštejn .
Dnes si dovolím tvrdit, proti dnešku ráj a to nejsme ještě ve finále.
Budu volit Babiše i když jsem členem SPD, hlasy pro Baštu jsou zahozené. Babiš je odpadlík Aspenu, je to tady: Czechs Smitten by Babiš – Aspen Institute Central Europe
Ale hlavně je proti válce . Pamatujte na své děti a vnoučata !!!
Jaký je rozdíl mezi odpadlíkem a členem Aspenu?
Asi jako mezi bývalým komunistou a současným komunistou, že?
Kde berete tu jistotu, že Babiš je proti válce? On udělá vše, co mu nařídí Západ, ale doma bude tvrdit opak.
Naprosto nechápu, jak člen SPD může nevolit Baštu. Buď jste troll nebo jste velmi povrchní člověk bez kritického a analytického myšlení.
Jistě jste také čtyřikrát očkovaný, že, když to doporučoval Babiš. A mimochodem, když myslíte na své děti a vnoučata, byl to právě Babiš, kdo prosazoval očkování dětí.
Mluvíte mi z duše! Bašta není moje krevní skupina, ale je to jediný možný kandidát “nepodvolených dezolátů”, to je nutné si uvědomit! A fakt nyní jde o hodně! Sned si za těch pár dní dostatek lidí uvědomí a spočítá, jak je rozdáno! A vykulenec na vnitru se opět projevil jako blb postrádající jakékoliv strategické myšlení, když “dezolátům” v podstatě nahrál na smeč tím, že jim nechal jen jednoho kandidáta! Přátelé, vždyť to je vlastně ideální situace!! Toho nelze nevyužít! Ať už se situace po volbách vyvine jakkoliv (to je jiná věc!), je tohle jediná možná cesta! S českou “Čaputovou, Burešem nebo hermelínovým generálem to fakt nedáme!
Jestli Bašta nepostoupí do druhého kola, pak na druhé kolo se.ru. Jestli postoupí, není co řešit…
Přesně tak. Měli bychom Rakušanovi zadek líbat.
Ale já si myslím, oni si to uvědomí nebo si to přečtou zde na PP, a zareagují. Jsou dvě možnosti:
1) před volbami odstoupí, pravděpodobně dle mého názoru Pavel (je více provařený), aby netříštil hlasy a podpoří Nerudovou (ženská, prsatá, relativně hezká, takže chlapi ji budou volit). V současné chvíli pokud bude kandidovat Nerudová a Pavel, tak má Bašta opravdu reálnou šanci, pokud ho minulých milión propadlých hlasů nyní zavolí
nebo
2) Rakušan vyhoví některému z odmítnutých prezidentských kandidátů a vrátí ho do hry, a to jen proto, aby rozmělnil hlasy opozice.
Odpadlík bývá anti-komunista, islamista, ….
Babiš je proti válce, stejně jako většina našich lidí.
Jsem očkovaný, protože jsem starý, ale byl jsem vždy proti očkování dětí a v rodině jsem to všem říkal.
A Babiš není epidemiolog, řídil se názory expertů a nemůže za to, že se dodnes neshodli.
To jsme tady většina 60+ či 70 + a té očkovací propagandě jsme nenaletěli. Že se Babiš řídil radami expertů? Kolik z nich bylo epidemiology a kteří to byli? Kubek? Flégr? Vojtěch? Primula? To snad ne.
Na druhou stranu tady byl prof. Beran, Turánek a mnoho dalších, jejichž názory Babiš ignoroval.
Babiš říká pouze to, co lidé chtějí slyšet. Je to jeho strategie. Ale dělá to, co mu přikáží nebo na čem vydělá. Je to, bohužel, podrazák a lidé mu to žerou.
Nějak jsem neslyšel, že by Babiš byl proti posílání zbraní na UK.
Přesvědčíme se o Babišově postoji tuto středu. V poslanecké sněmovně se bude schvalovat výcvik 800 UK vojáků na našem území. Co myslíte, bude Babiš proti?
Je proti válce, jo? Dovol abych se zasmál! A kdo se posral z Vrbětic a poslechl fašistickou CIA aby vyhostil 100 Ruských diplomatů? On může za drahý plyn i elektřinu, spolu s Havlíčkem to podělali! Fijala to jen prohlubuje a definitivně ničí lidi a ekonomiku země. Musel bych si ruku odseknout, volit Babiše!
Bohužel příznačné je, že české ovce dají na to, co jim podstrčí “jedině správná” ČT, tj. pana generála a paní rektorku (takto mnohonásobnou zesilovačku bruselských signálů). Dokonce i symboly podnikatelského úspěchu pánové Březina (mě osobně docela sympatický) a Janeček u našich ovcí propadly, resp. byli “odrovnáni” (jmenovaní pánové) desítkami tisíc (sic!) neplatných podpisů. Žiji v poměrně velkém městě a nikdy jsem na podpisové archy nenarazil.
Mili autore a vsichni, kteri volite dle emoci, srdcem ci pocitove.
ZLO JE VZDY ZLEM AT MA JAKYKOLI PRIVLASTEK.
Volte rozumem. Ja zlo nevolim. Jen hlupak voli zlo. A jestli se nechcete jednou divit, rak se na zlo vyserte.
Já žádný demokratický volby nevidím? vy snad ano? Na počástku byl jakejsi paskvil zákon z pera zločinců a lhářů a zlodějů, který určil, že prej musí bejt to a to splněno aby byl vůbec někdo kandidátem, poté se tajně přepočítaly jakési hlasy plné osobních údajů do pátého kolene od desetitisíců lidí, aby jakési ministerstvo perfektně nenanonymně vědělo i s podpisem osoby (to ani fízlové zatím nechtějí podepsat prokázání totožnosti, aby věděli jak se podepisujete a mohli si k těm podvodům a lžám a falšováním důkazů přidat i nějaké ty falšované velmi povedené podpisy z nějaké té kontroly totožnosti…) komu fandíte ….. tahle banda má bejt na titulní stránce krimizprýv s datem jejich uvšznění za zložiny niukoliv na jakékoliv kandidátce ….
Zparchantělá justice zase zaťala své drápy do těla “demokracie”.Pokud nebude zavedena většinová volba,která by mohla možná trochu změnit ten “koaliční marasmus”,tak nemá cenu chodit k volbám.Koalice jsou ostudou demokracie…..
Škoda, že nekandidoval Martin Koller, to by byl dobrej prezident.
https://youtu.be/SGENFRAuF0A
Též ho mám za velkého odborníka, ale velmi mě zklamal jako “vlastenec”, že požadoval za vystoupení na “Svobodném Rádiu” peníze. Tak se nechová vlastenec v této těžké době. Nechápu ho! Že by jako lampasák v důchodu neměl na plyn?
To mi uniklo? Kdy to pan Koller řekl? Při tom posledním svém vystoupení na Svobodném rádiu u Kapala?
Já jsem od Kollera pouze slyšel něco v tom smyslu, že díky jeho vystoupení u Kapala se zvedla sledovanost tohoto rádia, což se odrazilo i příjmech tohoto rádia a “já jsem z toho neměl nic” (volně citují pana Kollera). Z tohoto výroku, myslím, nelze usuzovat o tom, že chtěl peníze.
To naznačoval narovinu sám pan Kapal.., ale to víš, neopakuje to.
Je mrháním času dlouze přemýšlet, protože není o čem!
Jediný Bašta má vlastnosti nezbytné pro pesidenta, i když si ho nedovedu představit jako vrchního velitele ozbrojených sil, ale zdání může klamat, on svaly nepotřebuje. On té paní Rohanové, co ji vidím nejen já poprvé v životě, je to velká odvaha a možná i blbost kandidovat. I kdyby byla zlatá, je bez šance! A ten zbytek Aspeňáků patří do basy za vlastizradu a pak na Hrad, ale Mírov! Kájínek už si jich tam pohlídá.
https://twitter.com/svedek/status/1595843588016963584?cxt=HHwWgICwzbjSyaUsAAAA
Moc bych si přál mít možnost si před volbami vybírat kvalitní lidi a ne dlouho beznadějně a znechuceně přehrabvatpoužité a zneužité zboží či se
z odporem brodit žumpou.
„Naši vepři boubelatí, plány imperialistů zhatí“ a neb „kdo topení zapíná, podporuje Putina“.
Mám takový dotaz, když si někdo z těch parchantů provařených zmetků nechá od kamrádů na úřadě vyjet moje jméno bydliště číslo dokladů nějakej brigádník to napíše do archu pro něj či jí a přídá k tomu klikihák jakože jsem to podepsal já tu kandidaturu … jak přesně se takovej podovod dozvím, nebo si překontroluju že se tak mohlo stát?
Jestliže je kontrola založena na tom, že nějak někde a někdy neviděno neslyšeno ministerstvo vezme archy naskenuje počítač spočítá a náhodně si jenom prokontroluje jestli náhodou je políčko úplnné a obsahuje správný údaj aniž by kdo kdy zjišťoval jestli to políčko skutečně podepsal a vyplnil ten kdo je tam uveden, to přece jde podvést tak snadno až je to k zblití ….
A ten SW co to počítá a kontroluje a ten počítač na kterým to údajně běželo … k tomu má přístup kdo a co je to za SW? ….. takovým neskontrolovatelným pohádkám přece může věřit že jsou křiš’tálově čisté čistější než křišťál jenom idiot … to je stejné jako s těma volbama do uren na anonymní neočíslovanej papírek bez možnosti kontroly co se stalo s mým hlasem v systému počtů…
Ale co čekat od systému, kde se hlasuje o tom co je, nebo není pravdou … případně si o tom rozhodne kdejakej pablb v taláru nebo uniformě jak se mu zachce …
Ps: co se práva a jeho výklady týče a zastávání se justičních mafiánků ouředníků a podobného póvlu .. no doufám že nikdo z vás nepoužívá žádnej software, co naprogramoval třeba vystudovanej učitel (znám případ perfektního programátora z firmy co byl původně učitel, a programování ho bavilo …ale určitě to stálo za nic a ty firmy spokojení s jeho prací naletěli a ty stroje ve skutečnosti vůbec nefungovali páč nebyl vyštudovanej programátor … ) nejíte žádnej rohlík ani v hospodě kde vaří někdo kdo nemá učňák z vaření, nekupujete nikde nic kde vám to neprodávají vyučené pokladní, a raději se pokakáte pokud by snad v dosažném radiu byla toaleta obluhovaná někým kdo nemá vysokou toaletní školu, a když praskne žírovka tak ji doufám nevyměníte, ale zavoláte na to študovanýho olektrikáře stejně tak na výměnyu nebo dobití baterek v mobilu či hračce dětem … …. protože spousta hlupáků se takto dívá na právo a zákony, že jako si je můžou jenom ti vyštudovaní právnici prej vykládat jak chtějí a mají prej tu pravdu a my nestudovaní v právu nesmíme ani votevřít tu hubu a jakokliv zpochybnit co a jak ti študovaní právníci říkají a dělají … no jasně .. a proto je asi takv ústavě napsaný, že neznalost zákona ani neštudovanýho neomluvá a tak určitě je zákonodárce asi naschvál napsal špatně že se na jeho výkladu neshodne ani 2jice právníků a když si napíšou svoje výklady na papírek tak z těch 2 vzejde klidně 10 různých výkladů … ačkoliv i ten nejmíň študovanej člověk tam prostě ten text pochopil a chápe stejně jako každej jinek normální člověk … …. může existovat zákon, který říká, že musím mít 50 000 podpisů, nebo 20 podpisů od nebo 10 od jistých osob? Při platném zákonu a o rovnosti lidí před zákonem? Jakože si jsou někteří rovnější a můžou mít pouze 10 kamarádů a mají místo v kandidátce jisté, zatímco ostatní kdo mají “jen” 49 998 kamarádů mají smolíka a nedostantouse páč někteří kámoši jsou jako víc? A když už to tak je tak proč teda to není stejné u těch samotných voleb? že jako lidi sice zvolí podle počtu halsů ale takovej senátor nebo poslanec ten vydá za tisíce obyčejných voličů? že tu není fašismus kde jsou ubermensch a untermensch .. ale notak … denně na každý podústavní normě je to prokazatelné jak to je …
No jasněěěě!!! Našemu soudruhovi jenerálu bez bázně a hany!!! Tady je to on za mlada: https://www.youtube.com/watch?v=gGkanHVTW4A