Naši pravdomluvní novináři nám vysvětlili, že Rusko je třeba zadupat do země. Je třeba mu způsobit co největší ztráty, že Putin je zaostalý primitiv, který si nezaslouží žít. Vysvětlili nám, že Rusko brzy prohraje, protože nemá morální předpoklady k vítězství. Sice nás teď tak trochu drží pod krkem skrze své plynové a ropné trubky, ale to je jen dočasné.
Boris Johnson nám vysvětlili, že Ukrajina brzy vytlačí Rusy ze svého území, že měl možnost vidět jejich plány a že jsou dobré. Biden nám vysvětlil, že za západní hodnoty se vyplatí bojovat do posledního Ukrajince a samotní Ukrajinci cedí krev i miliardy peněz, aby mohli vstoupit do té nejskvělejší organizace pod sluncem – do EU.
Vysvětlili nám, že to bude dlouhý boj, že budeme strádat, bude nám zima a nebudeme mít na benzín, přijdeme o práci, budeme platit jak mourovatí, ale musíme to vydržet, protože se nám to bohatě vyplatí. Takhle nám to vysvětlil náš pravdomluvný premiér, který nám nebude lhát. Kdybych měl stručně popsat jeho projev, tak za všechno může Babiš a Putin, všechno je v prdeli, ale za patnáct let nám Westinghouse rozšíří Dukovany a dostaneme plyn z Kataru a pak se nám ta nezávislost na Rusku vyplatí.
Prosím všimněte si, že ani jeden politik, ani jeden novinář, ani Biden, ani Scholz, ani Zelenský, ani nikdo jiný, nám ani nenaznačil, jak se nám to vyplatí. Řekli nám, že se musíme odstřihnout od ruských zdrojů, řekli nám, že se nám to nakonec vyplatí, ale neřekl nám, co to pro nás bude znamenat.
Možná proto je Petro Igorovič Fialenko mezi prostým lidem poněkud neoblíbený. Naordinoval nám strádání, řekl, že za hodně dlouhou dobu to bude dobré, ale neřekl nám, co z toho budeme mít. Možná proto je neoblíbená i celá EU. Protože ti furt melou o hodnotách, ale ani náznakem neřekli, co nám to přinese.
Ne, že bych chtěl Pětikolce radit, ale když tak věříte ve vítězství nad Ruskem a jste přesvědčeni, že jednáte dobře, tak snad máte nějakou představu, za co vlastně budeme strádat… Bude pak plyn za pakatel? Nebo klesnou daně? Nebo budou nové ohromné příležitosti díky kterým všichni dostaneme dobrou práci? Nebo si budeme žít jako páni, protože na nás budou dřít ruští otroci? Co sakra za tuto válku dostaneme? Co budeme mít, když teď na oltář vlasti dáme náš blahobyt, naše pracovní místa, naše auta, naše dovolené, naše domy? Co dostaneme, až zvítězíme?
Takhle se dělá vítězství víme? Že dáte lidem poválečnou perspektivu. Že se ty vaše teoretické evropské hodnoty přetaví v něco praktického a použitelného.
Místo toho nám jen říkáte, že bude hůř a my, co jsme ještě nezblbli z vašich Jakubů Jandů a Martinů Dorazínů, tak my mezi řádky cítíme, že už nikdy nebude líp. Že tu bojujeme za ryze vaše hodnoty – že bude v EU víc papalášů, kteří nám ještě víc budou linkovat život. Že tu bude víc Pekarových Adamových, které po nás budou požadovat odříkání, ale případné výdobytky si ponechají pro sebe. Cítíme, že z těch ojrohodnot nebudeme nic mít, i kdyby Rusko prohrálo, bylo vytlačeno a Putina někdo odstřelil.
Cítíme, že děláte stavovskou válku. Že bojujete za svoje výhody a svoje prebendy, ze kterých nám už neupustíte ani drobečky. Nám auta zakážete, ale Ferrari se dál budou prodávat. Bohatí budou jezdit emise neemise. Nám zakážete cestovat, ale papaláši si budou na klimatické konference lítat tryskáčema. Nám seberete budoucnost, ale vy sami si nahrabete.
Pokud Rusko prohraje, co dostaneme my? Nic. Jen vy si upevníte moc a ještě víc nás zkrouhnete na svobodách.
Já nevím, jestli si to uvědomujete, ale chápete, že vítězství Západu přestává být v zájmu obyčejných lidí? Že pro nás nemáte nic, jen vznešené hodnoty, díky kterým ale bude chleba dražší a ne levnější? Jak dlouho myslíte, že to potrvá, než si lidi uvědomí, že bude nejlepší vás v tom nechat vyráchat a pak se přidat k dobyvatelům?
Co z té války budeme mít my, kromě hladu, bídy a drahoty? Měli byste nám to říct, nebo riskujete, že nám to řekne Putin.
Ja myslim, že zaoceansky PROTEKTOR již brzy Čechy jako vyraz neskonalych diku a sympatii s pomoci pražskych loutek vyžene do valky proti Rusovi pokladat životy a zdravi za Pjotra Iljiče Fijalenku a cisařpana Bideta. To za to dostaneme!
Přesně tak, je to jejich plán přesně podle vzoru ukrouše zelenáče. Proč myslíte že petr pavel bude prsidentem dosazený velkým bratrem juesej. Stačí se nad tím zamyslet a hned vám to bude jasné. Jenže záleží kdo se nechá zverbovat …….. 🇨🇿🤔🇨🇿
Doporučuji zajít k doktorovi a vyřídit si nějaký moribundus aby Vás nemohli naverbovat.
Já mám moribundus. Přechovávám prošlou vojenskou knížku už jen jako vzpomínku na krásné zelené časy. Nepleťte si to s grýndýlem!
.. no já mám jenom duplikát, doufám že taky prošlý. Originál mi nedali, leží prý s mojí zapečetěnou složkou někde ve vojenském archívu na Slovensku.
já myslím, že až bude dost bubu, tak nás dají rusovi radem… vyjde je to levnějc, nejdřív nás vydrancují, a pak dají rusovi spálenou zem… win-win.
darem
A ještě dostaneme možnost koupit si dobropovinně Pfizerův pfujtajbl a čtyřikrát do roka si ho šlehnout. A to se vyplatí. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna ”
Ano zlodějská vraždící ulhaná svoloč Vladimíra Vladimiroviče již před několika roky vojensky zabrala část území Ukrajiny (Krym), poté uvedený bandita a zloděj Putin podporoval vojensky i finančně, na území Ukrajiny, ruský mluvící ukrajinské kolaboranty a vyvolával tak na východě Ukrajiny nepokoje. Okupantská válka na Ukrajině byla skutečně vyvolaná ruskou nenávistnou zlodějskou žebráckou svoločí ( RF) již o několik let dříve.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB A OTEKLÝ POLOMONGOL)
Jaktože ta žebrácká svoloč má tak skvělou armádu.
Bojujou tam už 4 měsíce a tam mají dost munice, když nežebrácká Ukrajina už je na dně a bez munice ze západu by už prohrála?
Ukrajina je chudý stát, i vojensky mnohem slabší nežli uvedená žebrácká zlodějská svoloč. Je známo, že některé žebracké zlodějské státy jsou mnohem více vyzbrojeny než nejen chudší zemè , ale také i než některé bohatší země. To že je RF zlodějským loupeživým žebráckým státem dokazuje jak chování vojáků uvedené svoloče, tak životní úroveň většiny důchodců ale i pracujícího obyvatelstva v uvedeném státě mužicke chátry, která disponuje obrovským nerostným bohatstvím. Na chudou , vojensky mnohem slabší Ukrajinu si to mužické hov*vado dovoluje, ale například z Turka se ta sv*ině z KGB opakovaně posr*ala.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB A OTEKLÝ POLOMONGOL)
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB A OTEKLÝ POLOMONGOL)
Ano. Ukrajina opravdu je chudý stát. Zaprvé mi řekněte, jak je to ale možné? S tak úrodnou půdou, s takovým nerostným bohatstvím. Copak milá Ukrajina těch třicet let dělala?
Zadruhé sice Ukrajina je chudý stát, ale i tak měla před válkou cca 3000 tanků.
A tuhle čtu, že jich už 3800 ztratila, Ukrajina jedna.
Tak by mě zajímalo, kde dělají soudruzi na té Ukrajině chybu…..totiž pardon – ne soudruzi, ale kameraden.
..pěkně se do toho Jiřík zamotal. Holt dva závity..
Nějak to je volaké zmatené.
Je to přeci Zelenskyj, co furt někde něco žebrá. Takovým tím jeho arogantním, urážlivým způsobem, ale žebrá.
Dajte pánko tančík na Ukrajinu, dajte kulomety, dajte panko dělostřelectvo a munici, děti už nemají co jíst. Dajde rakety a drony pánko. Dajte panko. Dajte, dajte, dajte.
Tohle je žebrání.
Tolik veřejně nežebrá v dalším, ale Euroland prakticky převzal financování provozu zkorumpované a v defaultu UA. Jako občané eurouhnijní platíme každý měsíc dokonce platy státních zaměstnanců, důchody a benefity občanům na zmírnění cen paliv a PHM, aby se mu nezbuntovali. Prostě totální proxy war, vč. saturace ekonomické trosky. V menším se to taky potichu dělo už dlouho před únorem tr.
Ukrajina je chudy stat. Tak copak tam pohledaval ten emericky tunelař Hunter Bidet se svoji Burismou Holding?
No právě proto je Ukrajina chudý stát, ne?
Já nechápu, proč zjevně nemocného Jiřího neustále dráždíte svými odpověďmi?!
asi mu chtějí zpestřit konec života, nuda je sviňa
Putin na rozdil od Fialenka a Zelenýho koksáka a Bideta a fon Hovnové není debil!
… a ostatně Krym byl dycky ruský a ukravínu si vymyslel Lenin… kterýho do ruska v zapečetěným vlaku s balíkem lovů poslalo Gestapácko (a ušáci přes kanadu Trockýho) aby tam rozvraceli Rusko.
Doufám že ty banderovce a nacisty smete jednou pro vždy! A bude po slámě u kravína! … i jinde!
Ukrajinu prakticky nalinkoval Lenin na svém pracovním stole. To ovšem Jiří (jinak ovšem Leninovi nemůže přijít na jméno) zcela vytěsnil ze svého mozečku. ČSR vznikla alespoň na základě mezinárodní trianonské smlouvy. Ať si položí otázku, co z ní územně zůstalo do dnešních dnů. Ještě hůř dopadla Jugoslávie, Litva atd.
Vetsina lidi s takovym jmenem to ma v hlave srovnane. Zrejme jsi vyjimka 😉
Debile skurvenej tahni už do prdele
To je právě ta Vidlákova blbost, že si nechává věci vysvětlovat, místo aby byl okamžitě proti.
Kdyby za Vidlákem přišel Fiala, že za záchranu Ukrajiny bude strkat vidlákovým dětem penis do pusy a že se jim tam vystříká a že to je dobrá věc, tak Vidlák bude sedět a dumat jak a v čem to je dobrá věc.
Možná by statečně odsoudil manželčino násilí, kdyby v tom Fialovi chtěla fyzicky zabránit, pak by napsal pojednání o tom, jak “Násilí nic nevyřeší” a nakonec by nejspíš sám sobě udělil Ghándího a Havlovu cenu za nenásilí.
Nemyslím si, že by Vidlák opravdu očekával od Fialy nějaké odpovědi. Ty otázky jsou přeci daleko víc řečnické, a podle mě i dobře položené.
Jo, ale je to pořád to samý mlácení prázné slámy dokola.
Mohl by si řečnicky odpovědět a třeba si i lámat hlavu, co s tím a vymejšlet něco praktičtějšího než se sjednocovat s pakáží v nějakejch spolcích bez cíle.
..tož já bych Vidlákovi poradil, ale jen tak trochu do začátku, aby coby manažer dal do kupy demonstrace, takový ten všelidový kvas, že, ehm, nepolitickou politiku vybublávající zezdola, s požadavky:
– odkoupit zásobníky plynu do vlastnictví státu
– pověřit nějakého odborně schopného člověka k jednání s Ruskem o dlouhodobých smlouvách dodávek plynu a ropy
– ukončit účast ČR na energetické burze
Určitě by se vládě v tomto směru lépe konalo, mohla-li by se opřít o mandát, vytvořený třemi miliony občanů s transparenty, řehtačkami a bubny v ulicích každý víkend. To by pro Apoštola Vidláka zas taková fuška být nemusela.
I tu by bustu v parlamentu by mohl mít.. teda v tom našem, že, ehm..
.. kurde, já se na to vyflajznu, někomu radit. Včera jsem poradil Vidlákovi a dnes se toho chytil nějakej Krása a už jede na vlně.
Tož kde jsou mý autorský práva, kde jsou mý procenta? To je na ho*no, takovej svět, jeden se sotva vyspí a do rána ho druhej vykrade..
Také si myslím,ze kromě bídy, za to dostaneme povolávací rozkaz,nechat se zabit ve jménu USA a EU hodnot,případně nás tady usmazi Putin nějakou jadernou bombou,az už tech sracek ze západu,co se na něho valí bude mít dost,což je i celkem pochopitelné, malý mopslik,také dlouho postekava u nohou dobrmana,az jednou to skončí, samozřejmě smrtí mopslika,a to je přesně nás Fialový scénář. Fiala patří k největším kriklounum a válečným stvacum v Evropě, a ze na to doplatime,at úplným ekonomickým zhroucením, nebo nedejboze opravdu velkou fackou od rozzlobeneho medvěda,kterou mu nikdy nemůžeme vrátit. Haf,haf,haf pane premiére Ukrajiny,u mne jste ubohý ,prolhany srac a je mi z Vas na bliti.Také by mne jako Vidlaka,zajímalo, jaké to hodnoty jsou, ty evropské?
Jestli Rusko vypusti Satana, tak na Londyn. Zbytek stahne vocas
naše politické jelity nám řekli,že jsme ve válce a strašně by chtěli ,aby to byla pravda,nemá obdoby všude kde si hrají na demokracii dělat cenzuru a hrát si na to,že někdo z nich zná pravdu a zákulisí-jo možná znají to zhoubné podhoubí-proto udělali cenzuru-ono když se začíná ukazovat čím “zachranují ” lidi-co to bylo za “vakcínu”,tak se muselo něco strhnout-aby to zabránilo v provalení a válka se vždy hodí na zakamuflážovaní-stačí najit dva užitečný idioty-v tomto případě Ukrajina a Rusko a mimoděk Česko v kterém se díky spekulacím dostali k lizu-ti nejlepší z nejlepších.
Ničeho se temnota tolik neděsí, jako světla (pravdy). Proto tmáři používají cenzuru, lockdowny, vyjímečné stavy, proticovidová (protilidská) opatření, (ne)evropské hodnoty, rozvracení národů, války a další a další, ze smrdutého močálu pocházející obohacení lidstva.
Podle informací, které mám přímo od zdroje konceptuálního, spustila covid agendu americká elita (řekněme s výhradou – ta demokratická), aby se vrátila na pozice před Trumpem. Ovšem právě proto předčasně (naštěstí)!
Stejný cíl sleduje střetnutím s Ruskem. Tedy upevnění podlomené pozice světového hegemona. Andrej Fursov srovnává konflikt s Krymskou válkou. Ovšem s tím významným rozdílem , že tentokrát už jde Rusku o bytí či nebytí!
A právě proto by nás do toho ten debil fialový hňup neměl zatahovat. Putin to naznačil hned od začátku: “jde nám o naší existenci”. A pokud bude ten ruský medvěd tlačen stále dál do kouta, tak použije veškerých prostředků, které má k dispozici. Těm psychopatům za velkou louží to asi zřejmě stále nedochází. A u nás je nejvyšší čas tu hroznou a dosazenou vládu sesadit. Tak … a nebo i jinak … . Máme to v ústavě a ta skutková podstata se naplnila. A když si netroufnou ovce, tak jistě někdo zopakuje operaci Anthropoid. Žádný strom neroste do nebe. Má nás všechny kvůli debilovi zničit pár ruských raket a nebo nás jedna kulka zbavit debila a tak zachránit nás a naší zem?!? Jasný jak facka. Čas se naplnil. Než nás zavlečou do hladomoru a ještě do války, musíme něco udělat.
Bože dej ať už je revoluce…Chraň les protože už zítra můžeš být partisán…Viva la resistace…
To je furt “co za to dostaneme, co za to dostaneme”!
Já vám to povím – demokracii na věčné časy a nikdy jinak.
Malá ukázka:
https://www.youtube.com/watch?v=b2CsFNykDhg
Tu dámu po pár slovech můžete “přeskočit” (hlavně “sranda jak CYP”, mohlo by to na něm zanechat zdravotní následky) a pozornost zvyšte ve 3,32 min – a “doposlechněte” si to až do konce, stojí to za to, prokurátor Urváek hadr.
Abyste nekupovali “zajíce v pytli”, napovím vám jméno – POSPÍŠIL
Přeji ničím nerušený poslech (samozřejmě i pokoukání).
Prostě Pospíšil vysvětlil, že máme demokracii, že je demokkratická diskuze, že má každý právo se demokraticky vyjádřit, ale nesmí mít jiný názor než Pospíšil.
A až se vítr obrátí tak s Petrem a Pavlem zase demokraticky změní názor.
A kdo to jsou vlastně ti “obyčejní lidé”
Obyčejnými lidmi co “trpí pod útlakem elit” tak těmi se zaštiťoval Hitler, pak se jimi zaštiťovali bolševici a dnes populisté… všechno jedna sebranka…
A co tito těm “obyčejným lidem” přinesli ? Takhle by měla znít otázka…
Pokud je obyčejným člověkem myšlen nějaký proletář nebo příslušník plebsu prostě lopata, tak to pak ano, určité procento takových lidí je ve společnosti zastoupeno, ale většina vždy dá přednost demokracii a lidským právům před tyranem jakým je nyní třeba Putin.
Romistiku,
podle natahovani rukou jsem měl za to, že vy považujete za ty obyčejne lidi vaši “utiskovanou” provilegovanou komunitu.
Populisté je jen jiné slovo pro demokraty, protože populus a demos jsou jedna a ta samá věc, jen jednou řecky a jednou latinsky.
Definice populismu je jasná, je to zlo.
A každý zločinec který se kdy dostal k moci, tak začal populismem.
My jako Češi máme zkušenosti s Hitlerem a s německými nacisty , tak proto zmiňuji Hitlera, najděte si a poslechněte si nějaký hitlerův projev v jeho začátcích ve 20.letech v Německu, to byl ryzí populismus a nic jiného , asi jako dnes u nás Trikolóra či SPD.
Romistiku, vy snad navrhujete zrušit demoKRADicke volby?
To není potřeba, lidi mají rozum, takže populisty k moci nepustí.
Ja enenm, že všichni politici ze všech stran o volbach populisticky slibuji lidem nesplnitelne sliby enem aby je nalakali hodit jim volebni hlas a pote co se dostanou k moci dělaji uplně jinou politiku než slibili. To jako podle vas neni populismus?
Populismus je, kdyz vypoustim, co chteji lidi slyset, ac to vetsinou nemuzu splnit.
Definice populismu, alespoň dle Wikipedie je taková, že tito štvou ty tzv. obyčejné lidi proti elitám, a veškeré elity považují za zkorumpované.
Jenže elitou může být i šikovný řemeslník , podnikatel co zaměstnává stovky či tisíce lidí nebo třeba zdravotní sestra pečující o nemocné, takže dle populistů jsou i tihle zkorumpovaní…
Wikipedia neni co byvala. Lze se tam, maze, prekrucuje. Proc tedy lide chodi k volbam? Nejsou populisti v dnesni sobe vsichni, kdo chteji k lizu? Nebo je tam nekdo, kdo to mysli s nasim statem dobre? Treba jo, ale o slizeni vlady nerozhoduji lidi, ale loutkovodici. Prosazovane korespondencni hlasovani budiz prikladem viz USA
Vy nechápete princip ani podstatu, To je pak těžké s Vámi diskutovat, máte příliš úzký pohled.
Já hovořím o tom, že populismus je z podstaty čiré zlo, což je pravda, protože populismus je začátek je to taková předsíň toho nejhoršího, těch nejhorších totalitních režimů a tyranií.
Znovu okapuji jistý Adolf Hitler začínal s prachobyčejným populismem a takových bylo…
Jak tedy můžete populismus považovat za něco dobrého ?
mne prijde podle vsech prispevku, ze tu nechape nekdo jiny. Zneuziti spojeni vox populi je stejne jako dezinformace. Coz je zamerne vypousteni lzi. Vlada tak oznacuje jiny nazor
.. no teda voni sou hlava, pane vachmjstr! Já si doteď myslel, že princip a podstata jedno jsou, takové jakési dva eufemismy pro jeden pojem.
To sou mi věci..
No a stačí to dělat jako Babiš: vládnout tak, aby byl lid spokojen.
Na co vládnout jako Pekarová? Elita pro elitu.
To mi silně připomina současne zapadni populisticke politiky, kteři štvou furt proti Putinovi a Rusku, kteři pry mužou za všechny jejich nezdary. Putin pry dokonce ovlivňuje volby v Bidetově, muže za inflaci, kterou zavinili svoji blb*sti a americkou podlezavosti ojropšti politruci, muže pry (tež podle některych přitroblych romistiku) i za islamizaci Ojropy, grin dyl, 126 pohlavi v Ojropě atd… Pry stači odstranit jakymkoliv zpusobem Putina a dolby na Zapadě budou opět demoKRADicke, zmizi inflace, islamizace, grin dyl i 126 pohlavi…
Já vím, jak se Hitler dostal k moci.
Američtí bankéři mu na to dali peníze aby ho pak zvolilil.
Soudruh Havel se dostal k moci nedemokraticky a nepopulisticky – převratem.
Nesmysl , Havla tehdy miloval celý národ.
A nejednalo se o převrat, ale o obnovu demokracie, tedy o obnovu 28.řijna 1918.
Jenže po 28. říjnu 1918 se začala naše republika budovat, zato po 19. listopadu 1989 rozkrádat.
Drobný rozdíl to přeci jenom je, že.
havla tehdy nikdo neznal, a kdyby ho nenamazal soroš doláčema a píárkem tak by po něm neštěk ani pes, a máš kupodivu pravdu, že to nebyl převrat, ale plánovaná reorganizace s následným přesunem majetku.
a abys nebyl za vola tak ti dám jednu plitologickou poučku,
Demkracie je fašismus, stejně jako každá jiná diktatura, akorát to není hned vidět
Prakticky nikdo ho neznal a šlo o tajnýma službama zinscenovaný převrat pod vedením EU.
A především řízenou rozkrádačku naší země.
Hovno. To jen vy jste se o těch ostatních kvůli cenzuře nedozvěděl.
Jednalo se o převrat, protože to je o formě, jakým získáte vládu. Nikoliv o tom, jaké máte cíle.
Navíc šlo jen o takovou polodemokracii. Ke skutečné demokracii patří i mechanismus odvolatelnosti politiků.
Havla si dosadili komunisti, aby jim zaručil beztrestnost a nechal je si nakrást a sám si také nakradl. O tom 28. říjen 1918 fakt nebyl.
hovno, nikdo ho neznal bo nebylo proč, pár androšů si četlo jeho bláboly ve vokně , já jsem ho neznal, ale věděl jsem o něm před hadrákem díky poslechu štvavých vysílaček a přiznávám, že jsem se pak taky nechal zblbnout propagandou a řval jsem havel na hřad, dnes bych si za to nafackoval bylo 23
.. no já ho potkal na těch festivalech druhé kultury, ale nějak významný nebo výjimečný mi nepřipadal, spíš jako nesrozumitelně užvaněný ňouma s pivem v ruce. Ona i ta kultura stála za houno, schopného muzikanta tam jeden nenašel ani ve dne s lucernou.. když jsem ty nahrávky pustil kdysi potomstvu, reakce byla.. to si děláš prču, s touhle “muzikou”?! Vy jste tam museli bejt všichni našrotsjetý! Ví o tom máma?
No, ale já jsem psal o Havlovi až po hadráku.
jo a trochu se snažte pozjišťovat o čem byl rok 1918.
masaříka mastila doláčema stená individua jako vencu lahváče a zájem tam byl stejný: rozvrat
Jo, ale mimo to tady byly národní snahy trvající víc jak 100 let.
Pod komoušem žádný takový snahy nefungovaly.
O Chartě normální lidi nevěděli, jestli to nejsou provokatéři, protože se tak někdy chovali.
.. inu, jako provokatér se v totalitě povětšinou chová ten, kdo ví že zas tak zlé to nebude, až ho seberou. Proto ta nedůvěra obyčejných lidí..
otázka, kdo se snažil a kolik jich bylo, dějiny se manipulují hned jak začnou umírat poslední pamětníci,
fakt je jeden, všude kde byla nějaká revoluce za svržení monarchie a původních elit objevila se demokracie či jiná diktatura, z povzdáli více či méně ovlivňována nebo řízena někým hooodně prachatým,
dobře je to viditelné od francouzké revoluce
No určitě jich bylo dost.
Vytvořili jazykovědu a literaturu. Vytvořili kampeličky i Sokola. České školství i hudbu. Plus všechno, co není dnes vidět.
Předstírat, že nikoho tu samostatnost nezajímala, že to si jen Masaryk s bankéřema něco dohodl někde u stolu a češi jen koukali, co se to děje, stejně jako to bylo v roce 1989… takový blbosti sám nemůžete věřit.
Oni ani pracháči nedokážou všechno. Proto si platěj všechny ty Sorose, Overtony, Jourové a Moravce.
Přemejšlejte o tom.
Jak se Hitler dostal k moci?
Američtí židovští bankéři mu na to dali peníze, aby ho pak zvolilil.
Jak se Havel dostal k moci?
Američtí židovští bankéři mu na to dali peníze, aby ho pak zvolilil.
Nihil novum sub Sole.
Jedna demonstrantka z Gilets Jaunes to vysvětlila progresivně liberálnímu demogratickému námezdnímu péru snad i pro tebe jasně. Jsme ti, kteří ještě nejsou na podpoře, mají práci a přemýšlí o tom jak zaplatí složenky a vyžijí poslední týden do výplaty. Na rozdíl od těch, kteří řeší uhlíkovou stopu. Prostě jsou to ti, z kterých práce parazituješ ty, štěnice z politziskovky.
Vidlaku, jsi jeden z mala, ktery genove terapii uvazuje jeste racionalne. G7 zastropovala ceny paliv z Ruska, Fiala chce dal posilat zbrane, i kdyz neni kde brat, chce obnovovat se Svedskem a Finskem nejznicenejsi oblast Ukrajiny, coz by udelat jen sebevrah a to v dobe, kdy prechazi pod kridla Ruska. Tupi lide ziraji, co ti zaprodanci z Aspenu predvadi a jeste tomu tleskaji. Ze to je rizene niceni poslednich zbytku nasi svrchovanosti zakoncene zrusenim Benesovych dekretu, jim vubec nedochazi. Ale musime si to vyzrat a cekat, ze se treba uhnie rozpadne. Nemecko a jeho koketovani s BRICS neco naznacuje.
V Holandsku povstali sedláci, každý 3 statek má být zlikvidován, nebo vyvlastněn. Zde link:
pi-news.net/2022/07/nl-bauernaufstand-jeder-3-hof-soll-geschlossen-oder-enteignet-werden/
Vpravo nahoře v obdélníčku ťuknout na něm. vlaječku a vyjede česká tak na ní ťuknout = překlad psaného.
protiproud.info
narodnidemokracie.cz
narodnidomobrana.cz
zlatyspendlik.cz
freeworldnews.tv
rairfoundation.com
nastub.cz/videos/overview
Jedu Telegram, vse za cerstva..Casus Belli live, Absurdni svet, ANNa news, Infovojna atd.
A za me vede co do informaci CZ24news
Koukal jsem na to.
Pecka.
To když nadsadím, to je otázka. Tak to vypadá na uplácané hroudy na šém do palic s úkolem. A poslouchají jen vlastníka kuličky/šém úkolu bez kterého pozbývají smyslu činnosti. Rabín Levi by měl možná radost a možná by jen podotkl “tak se jim to povedlo. S golemy.
http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=2016050001
Okamžitě skoncovat s krvavým ruským plynem.
Když by bylo nejhůř vypomůže nám Polsko nebo Litva.
Ale lidi to vidí, jaká zvěrstva rusáci páchají na Ukrajině a nechtějí ,aby to zažívali i oni sami a jejich děti,ženy, kamarádi atd.
Koneckonců Rusáci už nás okupovali 2x a to většině Čechů bohatě stačilo…
Lidi si raději zcela dobrovolně sníží životní úroveň, než abychom měli v naších ulicích ruské tanky a na nich
ruské ,vrahy,rabovače a znásilňovače.
Protože snížení životní úrovně je menší zlo, než ruský dobytek v našich ulicích.
Takhle jsme svobodní a svobodu si za žádné peníze nekoupíte.
nebyt CCCP, tak ru nejsi. Bud by tvoje pra(pra) rodice skoncili v plynu nebo za Uralem nebo by chodili na Gestapo a po pouziti by dopadli stejne
Jste demagog…
Tohle je typická nesmyslná “argumentace” ruských švábů…
Rudou Armádu totiž materiálně i finančně podporoval Západ. Vojáci RA například neměli ani boty… ty jim koupili Američané.
Tudíž jen západním zemím vděčíme za svou existenci.
Pokud tedy přistoupím na tuhle vaší logiku…
Vlastně Rudá armáda nebyla vůbec potřeba. Tak to myslíš?
Rusy zapojil do války západ, aby minimalizoval své oběti.
Protože západu záleželo na každém lidském životu.
Zatímco pro Rusy nemá lidský život žádnou hodnotu, to víte “nás mnogo”
Ruští vyšší důstojníci a generálové, posílaly ruské vojáky na jistou smrt, to jsou fakta, pokud by válka trvala ještě 5 let, tak by zařvaly další ,milióny Rusů…
A Rusáci za tuto “obět” chtěli jako “bolestné” celou střední Evropu a taky jí dostali, z části ale naší chybou minimálně Československo se mohlo z ruské politické a následně i vojenské
okupace vymanit stačilo přijmout Marshallův plán.
Takhle jsme museli čekat až do listopadu 1989 , ale stálo to za to…
Ale Německo nasměrovali proti SSSR Britové a Američané.
Proto prodali Německu nás i Polsko.
Proto přeci letěl Hess do Británie nabízet mír. Proto ho pak zavřeli odděleně od ostatních a proto ho nakonec zavraždili.
Nesmysl, Nacistické Německo nasměrovala proti SSSR , hlavně Zimní Válka kde Rusové hodně krváceli.
Po tomto si Hitler řekl, že to bude hračka a zprvu skutečně byla, nacisté si dělali v Rusku co chtěli, zlom přišel až když západ začal posílat jídlo a vojenský materiál do Ruska.
Navíc v tom byl i boj nacismu proti bolševismu, protože nacisti je nesnášeli…
Tak to víš velký prd.
O válce s Ruskem se uvažovalo dávno před Zimní válkou.
Ve skutečnosti je to něco, co je pořád tak trochu na stole, protože v Evropě je omezený počet států, během staletí vždycky se nepřátelé a spojenci jen prohazují, takže se se vším počítá jako s možností.
Jeden z důvodů Mnichova byla nejspíš snaha o vytvoření cesty na východ pro Německo.
Kdyby v nejmenším stáli o zastavení Hitlera, tak se za nás postaví, i kdybychom nechtěli.
Západní pomoc byla důležitá, ale SSSR nejvíce pomohlo, že věděli, že Japonsko nezaútočí a tak mohli stáhnout divize ze Sibiře k Moskvě. To byl obrat ve válce.
Ale jinak to bylo daný dopředu. Lidé, kteří chápali o čem jsou moderní války, tak věděli, že prohraje Německo i Japonsko už dlouho před válkou.
Stejně jako je už dneska jasné, že Západ na Ukrajině prohraje, protože neutáhne zdražující se suroviny.
Proto jsme zaplatili za nase letce v Anglii i snury do bot. USA financovaly obe strany, aby na tom vydelaly. Jak jednoduche mily Watsone. Zapadu nevdecime za nic. Nas 89tem vyzral a pres Ukrajinu chce vyzrat pokolikate uz Rusko demagogu? Jestli ja jsem rusky svab, pak ty duhovy prase, kdyz jsme u tech zvirat
Británii ovšem druhá světová zruinovala.
Litva! No sláva. Já nevěděla, že tam těží plynu víc, než v Kataru, tak to jsem ráda, že jsem se přiučila.
Romistiku,
opět se tě taži. Když rusky plyn – ani z Německa ne, tak jaky nekrvavy plyn a odkud v požadovanem množstvi? Americky je ještě krvavějši než ten rusky, navic mnohem neekologičtějši a dražši. Katarskeho a africkeho je enem ždibiček, ktery nepokryje ani zdaleka potřeby a že by byl voňavějši se da těžko řict. NOrskeho a brickeho je tež na vyvoz malinko.
Na co tedy pojedou pekarny, automobilky, pivovary, z čeho se vyrobi teplo pro městska sidliště a glomerace?
POhovoř romistiku vzdělany, Serešem osviceny.
Vy jste demagog a navíc šíříte paniku.
Jediný problém by byly nemocnice popř. ty pekárny či jiné továrny vyrábějící potraviny, ale ty mohou přejít na elektrické vytápění.
Bez ruského plynu se jinak obejdeme, a až to bude možné budeme mít neruský plyn.
Pane Poláchu, co takové podvratné řeči? Vyvyvy……untermensch. Copak nevíte, že naši elektřinu potřebují Němci? A vy byste jich chtěl pro nás , fuj.
Co myslite tim “jinak obejdeme”? Buďte konkretni! Jako poručime větru slunci, nebo co tim mate na mysli?
Jak jediný problém?
To jako když Škoda nebude mít 5 nebo 20 měsíců plyn na vypalování karosérií – a nebude teda vůbec schopná vyrábět, tak to nebude problém?
To nebude problém, mít její zaměstnance na sociálce, blbečku?
Brali by 60 % mzdy.
Nebyli by na sociálce.
… a odkud by se bralo na těch jejich 60% mzdy? Ze státního rozpočtu. A čím se živí státní rozpočet? No přeci daněmi těch, co ještě pracují. Jiný příjem stát nemá.
Takže jedni lidé by okrádali druhé lidi a sami leželi doma za 60% mzdy.
Jak neziskově romské!
Už bych tohohle velkého zmrda i s jiřím nakopal do koulí. Takovouhle pakáží nechat otravovat web je trestuhodné. Vím, že jejich placeným účelem je škodit a nasírat lidi. Doufám, že těm křivákům brzy vyschnou zdroje a budou živořit jako nikdy. Ještě bych jim flusnul do xichtu.
Jak pro koho. Pro romistiky ze Serešovek, kteři si mysli, že penize i sosální dafky rostou na stromě a každy měsic natahuji ruce ke statu, to problem nebude. No tak se stat vic zadluži aby mohl pokryt opravněne potřeby ruznych romistiku – ať již v politickych ziskofkach, na romistickych studiich anebo těžce pracujicich na internetu jako pan Polak.
je to blb
Nekorunovany.
vykleštěny a okroužkovany otrok
Ty humanitní hovado! Ty vůbec o energetice nic nevíš, nic nevíš o technických a množstevních parametrech. Nech si ty kydy pro někoho jiného. Hlupáku, vůbec o tom nemáš ani základní informace a kecáš o tom! Nyní jsme ty hlupáku, pokud bude jen přivřen plyn z Ruska před hospodářskou katastrofou! Mluv do věcí a oborů, kterým rozumíš…pokud něco takového v tvém případě existuje!
… kdyby věděl, nebo něco uměl, neseděl by v nevládní vyžírkovce a dělal něco pořádného. Neumí nic? Ideální člen neziskovky!
Krásný chlapci jak si vás tu točí a zasírá disk. Tvrdím tu stále: vysrat na mal. vel., Jiřího a F. z mála! Bez reakcí do týdne vysmahnou! Podívejte na ty vysvětlující elaboráty, co píšete, mají z vás jen prdel.
Joe
Ti Vámi jmenovani jsou pro většinu z nás jen a pouze
sichrventil bránící nám ublížitit sobě a nevinným v okolí.
Ta stvoření se baví,ukájí své masocistické nároky či nabývají opakovaně pocitů posledních Mohykánů
pravdy a lásky.
Odměnou za naši možnost odreagování se a často se i pobavit nad stupiditou jejich názorů.
A sranda, ta musí bejt i kdyby třeba fotra věšeli.ne?
.. nereagovat je jediné řešení, ale stejně si myslím, že 99% reagujících je nebere vážně. Nebezpeční ale ti ubožáci být můžou.. čurdovský gen stále žije.
No asi vam nikdo nebrani prestat okamzite konzumovat to co ma rusky otisk, od elektriny pres plyn, teplou vodu, naftu, benzin, coz se promita do celeho hospodarstvi, sprchujte se francouzskou studenou vodou, cela rodina, neboztiky spalujte za mestem, nebo vesnici, stravujte se tim co sam vypestujete a hnojte si to vlastnimi exkrementy, protoze i ty jsou povetsinou z Ruska, asi vam to moc radosti neudela ale za dobu co trva ukrajina se z ruska stahli jen 10% zapadniho kapitalu, nic moc co ? Mel by jste se vic snazit ….
Hurá, konečně je tu náš starý známý minimaximální komik zpátky.
Já se náhodou těším jak se obejde bez ruských zdrojů.
Ten blb ani neví o čem žvaní.
Ale jako komická vložka opět nezklamal.
No právě že on a jeho komunita se obejdou Říkám, že se k nim ještě budem chodit učit.
Co bychom se asi tak mohli naučit?
Že dřevěná futra hoří vím dávno i bez nich.
A ta cizí hoří vždy líp.
Jak – co. Jen se nezříkejte. Vy snad víte, kde a co a jak ukrást? já ne, já budu muset na to školení.
cit: Co z té války budeme mít my, kromě hladu, bídy a drahoty? Měli byste nám to říct, nebo riskujete, že nám to řekne Putin….
no co z té války bude mít prostý lid… jako vždy, ti šťastnější můžou získat medajli za statečnost, ti méně šťastnější totéž s dodatkem in memoriam…
Tak kdysi jsemčetl že kdesi v africe dětským bojovníkům co sekali ruce a nohy protivníkům rozdali hračky aby se naučili hrát a oběti bez končetin učili pracovat aby byli platnými členy společnosti a ne přítěží. Zíral jsem a dnes jako podobný postulát je s tím že vám plánují obnovovat roztřískaný doněck a samoinvestujete si to tiskárnami €araboafriky či fed jdy jim kvantitativní uvolňování odhákujete se s potem slzami a krvavými mozoly? A hračky tam tedy pošlou pro bojovníky co to tam snad dosud masakrují aby se nenudili nebo jak?
Absolutně orwelovská hnusárna.
Vidláku, naprosto správně. Ale abych jen nechválil, tak znovu připomenu, že Babiš od návštěvy Langley začal Vrběticema a žádnou jinou alternativu nenabízí. Tak koho, kurva, volit?
Vidlák vás nečte. Je to převzatý článek pionýre.
Volte menší zlo.
..co dostaneme? Každý občan obdrží ukrajinské státní dluhopisy, v hodnotě vyjadřující jeho nedobrovolnou spoluúčast na financování téhle “divné války”. Budou na jméno, nepřevoditelné, vyloučené z dědictví, splatnost včetně výplaty výnosů 100 let.
Už je dávno máme.
Do 5 let bude mít Česká republika dojednané smlouvy o dodávkách plynu s Katarem i Ománem + ropu ze Saudské Arábie.
A na nějaké vychlastané smradlavé ruské mužiky se můžeme …vysrat…
https://www.youtube.com/watch?v=6wouW4Q0Rfk&t=529s
Ach vy synečku nebohý. Oni nechtějí dát ani Velkému Joeovi, natož nám.
Ale ona to vytrhne ta Litva, jste říkal – ne?
Jen tak mimochodem bych poznamenala – do pěti let? To je pěkné, to se dá zmrznout pětkrát! A umřít hlady taky.
Šíříte paniku, kolik za to berete cash ?
Nikdo tady mrznout nebude, plynové vytápění má jen cca 25 % domácností, zbytek má elektriku nebo krb… popřípadě fotovoltaiku.
… a zbytek dostává teplo z teplárny. Ti jsou jistě za vodou.
Takže zmrzne jen 25% Čechů. No dobrý, já vím, jsou to hnusní gadžové, vám jich líto nebude.
Ale kde…………hm. No, kde vezmete třeba rohlíky? Dobrá, mamka vám je upeče v elektrické troubě, elektřinu stejně moc neplatíte, že.
Kde však mamka vezme mouku?
Ony totiž i mlýny jedou na plyn, víme?
Mouku sem budou dovážet naší spojenci.
Jo, lodí z Austrálie. Schválně si zkuste představit, kolik mouky sežere nějakých 700 000 000 lidí za rok.
Chtěla bych být majitelkou přepravního trauleru……….já koza, že jsem si nějakej nekoupila!
Za co?
Za něžné ďulíčky v tvářince ozubené Markéty či bezduché žvatlání prohenleinovce Fialy?
Kterákoliv jiná zem předstírající pomoc Ukrajině
ji má smluvně a právně ošetřenou kupní smlouvou.
Ukrajina ná štěstí.vládne a reprezentují ji skutečně ti mající zájem na její existenci a přežití za které se poprvé nemusí stydět
Vláda premiera Fialy vhodně podepřena naprlamentem
ozubené Markéty a ostrovem odstavených špinavců vedeného formózkou surikatou Vystrčilem.
Blbeček trolíček, asi tak, ako nám /a nielen nám/ Nemčúri zhabali kontajnery s ochrannými prostriedkami proti covidu na začiatku plandémie? Načo sú nám nepriatelia, keď máme takých spojencov?
Neznám absolutně NIKOHO kdo by topil elektrikou!
Musel by byt milionář…
Ostatně když nebude plyn, nepojedou elektrárny co jedou na plyn…
Krbový kamna je ještě blbější nápad. Ve městě a extra v činžáku si je asi dám KAM ?!
A vezmu na ně KDE?
Bývávalo. Rané osmdesátky – velká propagace – topte elektřinou. Mojí tchýni se to předělávalo z kamen na uhlí, takže zprvu paráda. Spousta lidí na to nalítlo.Jenže elektřinu začal bryskně zdražovat už bolševik, takže kdo mohl, rychle přešel na plyn. Na ten zatracovaný ruský plyn, kterým jsme spokojeně a za lidské ceny topili až doteď………….
Samozřejmě Litva má plné zásobníky, krom toho také ještě Polsko a Finsko a ti nás ve štichu nenechají.
litva má nějaké zásobníky?
Týýýýýýýýýýýývole.
To bude rána, až se vám rozflákají ty růžové brýle!
Romistiku,
akorat vlhke sny. Jinak Saudska Jemenskou, syrskou a evropskou krvi (S.Arabie je hlavni sponzor islmskeho terorismu a radikalismu) hluboce zavlažena ropa vam smrdi miň než ruska?
A hele, příručky pro komiky z nezyskofki přešly na sci-fi.
Zřejmě dobrej oddíl…
Do 5 let budeme mít plyn.
No hurá, já myslel, že ho potřebujeme už teď a zásobu na zimu.
CYKLONU B Ornie?
IG farben jej vyrábí dodnes.
V rámci bratrské internacionální pomoci přesně podle
instrukcí Choroše a jeho šéfů bude jistě vyvinuta
snaha ,tento termín pěti let v rámci nerozborného
přátelství vlád ČR na vječné časy a nikdy jinak vhodně
zkrátít
Řeč je o zemním plynu.
Cyklonem B si nezatopíte. Jsou to na pohled bledě modré krystalky nasáklé plynem.
IG farben neexistuje už od roku 2003.
..ještě po roce 2000 ho vyráběla Draslovka Kolín jako Uragán D. Jak je to dnes nevím, dlouho jsem nenakupoval..
Blbeček trolíček, tak si to ujasni. Buď bude mať ČR do 5 rokov dojednanú zmluvu s Katarom, alebo má už predzmluvu teraz, ako drístaš na inom mieste v diskusii. Ak má ČR predzmluvu, tak o čom bude jednať 5 rokov? A dovtedy čo?
Německo by mělo odstřihnout Evropu od ruského plynu, páky na to mají.
Pokud to neudělají, tak jsou to jen pokrytci a pozéři, kteří pomoc napadené Ukrajině jen předstírají, a měli bychom tím pádem jít bojovat i proti Německu, zakázat vývoz německého zboží do ČR atd.
Plně souhlasím.
Kdy začneme?
Proč?
Lepší je odstřihnout Ukrajinu a kšeftovat s Ruskem i Německem.
Z Ukrajiny máme hovno a nácky, jen stojí peníze. Ukrajini mohou jít do USA. Tam už na ně čekaj Bideni.
Ja, ja. Akorat že pragmatičti Němci vědi dobře co by uplne odstřiženi znamenalo, vyhlašuji již předem připravu na energeticky nedostatek a vypadky energii a začinaji mirnit retoriku. Doposud se ukajeli tim, že maji s Rusy vyjednane dlouhodobe smlouvy na levne nakupy ruskeho plynu a mohli na drahych přeprodeji lehce vydělavat. Teď pote co na rozkaz amiku zastavili uvedeni NS2 do provozu a diky protiruskym sankcim nemuže byt proveden servis a revize čerpadel na NS1 začinaji Dojčove panikařit. Jakysik slovutny německy ekonom vypočital, že uplna odstavka plynu z Ruska přijde Dojče bratru na 1 bilion Ojro.
Dobře mu naskakujete chlapci na vidle, plníte mu výkon, na prémie u Cempera. Bravo
…a měli bychom tím pádem jít bojovat i proti Německu, zakázat vývoz německého zboží do ČR atd…
JSEM PRO! Kdy to rozjedeme?? Jo..a ještě bych jim usekl tu větev plynovodu co udajně přes nas vede do Bavorska a odpojil je natvrdo od naší elektrické sítě.
Ideláně odstřelem stožárů.
Ne, jsme ve valce, protoze se nasi blbi politici neponaucili z dejin. Rusko nikdo nikdy neporazil. Proto chce ten francouzsky debil Makaron s Putinem vyjednavat. Nechce valku v Evrope, na rozdil od tech valecnych stvacu v Pentagonu. Ti by si nejradeji prali, aby byla cela Evropa rozmlacena.
Dalsi ponauceni z dejin je, proc vypukla druha svetova. Svine polske nechteli nechat volny koridor nemcum do Vychodniho Pruska. Masleli si, ze jim to projde? Wehrmacht udelal z Polska za dni kulnicku na drivi. Pravem. Kde byla ta hrdinna polska armada? V prdeli.
A ted se to opakuje. Litvaci zavreli pristup Rusum do Kaliningradu. Norove blokuji prisun potravin a materialu na Spicbergy, kde je velika ruska enklave, podle dohody z roku 1920. Snad si nemysli tyhle trpaslici, ze si to Putin necha libit. Dopadnou pravem jako Placi. Preji jim to. Drazdit ruskeho medveda se nikdy nevyplatilo. A snad si nekdo nemysli ze z toho bude treti svetova? Nebude. Amici jako vzdy stahnou ocas, kdyz by meli bojovat se stejne silnym souperem. Ti si jen odvazi vyskakovat na kosilace v sandalech.
NATO je jen spolek sasku, presne jako Selensky. Tajtrdlik vsech tajtrdliku. Ma to v popisu prace.
Od té doby co přeudatný spolek US HAMBY,US NAVY
A US AIR FORCE zbaběle v noci opustil své zbraně pozice před těmi košiláči v sandalech urychleně zdrhnul
stejně jako před rákosníčky nezbedy před lety jsem začal obyčejné amerikány litovat.
To co jim vymordovalo,zmrzačilo a zkur*vilo další život jejich synům a dcerkám je jen nablýskané,nákladné
zbytečné pozlátko ,jejich chlouba a pýcha se ukázalo
býti k von Leynu.
Také by mě zajímalo, zda je apoštol vidlák již registrován na 4 a 5 tečku proti plándemii.
A co jej vlastně doopravdy živí, když denně někam vypisuje ty své infantilní domněnky. Nebo ja na sile, v první linii boje o žrádlo, taková nuda?
Ani se nedivím tomu, že mnoho lidí je za to, abychom se odpojili od ruského plynu, protože pak by se zjistilo, že se dohromady vůbec nic nestalo a ani nic vážného by se nedělo.
To jen zdejší ruští švábi straší nebohé lidi, proč to dělají těžko říct, každopádně jsou to hovada a to jsem ta hovada ještě hodně urazil…
Neni nad přesvědčovani lidi osobnim přikladem. Ti kdo jsou proti ruskemu plynu a ropě ať se od nich dobrovolně a svobodně odstřihnou – ostatně co vam v tym brani Polaku, a ostatnim ať vlezou na zada.
Každy ať si demokraticky svobodně sam vybere.
Je jasné, že jste nedocházel na základce na počty, že!?
Proto platíme , za ideologické očištění ruského plynu, násobky ceny plynu Němcům. Krmíme, americké a německé důchodce, prostřednictvím burzy nákupem (vlastní) předražené elektřiny. Je to jak od Š+G: “Nechci slevu zadarmo”.
Do dějepisu taky ne. Ale aspoň do češtiny.
Vás štve, že už se v českých školách neučí podle ruských not co..
Mě štve, že se tam vzdělava podle Serešovych not. KOntrolni otazka: jaky prakticky vyznam ma studium romistiky?
Můžete dělat všechno…
Nikoli.
Přesnější formulace je “můžete se srát do všeho”.
Alespoň v téhle, pozitivní diskriminací a nevládkami prolezlé nemocné společnosti, určitě.
Ja,ja. Mužete dělat všechno. Jako ta učitelka ktera politicky nekorektně popsala situaci na vyBidetovane Vykradině. Kdyby basnila o Banderovcich, dostala by metal od ředitele školy a v Bakalomediich by byla pochvalena.
Dělat?
Kolik hodin přemáhání zrovna pro něj Polach muselo trvatnežli našel odvahu začít jej datlovat
na klávestnici
Vždyť to odporuje logice
Dělající romista?To spíš beru ternín užitečně pracující
Cikán v ČR.i ještě dnes se hrstka těchto odpadlíků rasy
vyskytuje a přežívá.
Romisticky parazit si našel tepleho šolicha. Je jako veš v cizim kožiše.
Matika má nějaké národní noty???
Ještě najednou ty pazhřivce z neziskovky.
Ty humanitní hovado! Ty vůbec o energetice nic nevíš, nic nevíš o technických a množstevních parametrech. Nech si ty kydy pro někoho jiného. Hlupáku, vůbec o tom nemáš ani základní informace a kecáš o tom! Nyní jsme ty hlupáku, pokud bude jen přivřen plyn z Ruska před hospodářskou katastrofou! Mluv do věcí a oborů, kterým rozumíš…pokud něco takového v tvém případě existuje!
Lžete, žádný ekonomický kolaps by nenastal, přinejhorším by nám půjčila nějaké peníze Evropská Unie.
Ale o žádném kolapsu nemůže být ani řeči, i samotná ČR má obrovské státní rezervy a to jak finanční tak hmotné, máme cenné papíry, dluhopisy, zisky z tuzemských i nadnárodních firem atd.
Jen v dividendách máme stovky miliard.
… a kde ta Úžasná Únie ty peníze vezme? No přeci vydíráním svých členů členskými příspěvky. Sama nic nevytváří, tedy není ekonomicky přínosná.
Navíc už i Němci samotní prohlásili, že nám, v případě plynové krize, prostě nepomohou. Schluss, Abfahrt. To je ta eurounijní solidarita v praxi.
Musí nám pomoct, ztratili by spojence.
Podle mě je tohle dezinformace, že by nám Němci nepomohli v případě energetické krize.
Nevím kde jste to sebral tuhle informaci.
Co je něco “podle Tebe”, mne nezajímá. Pokud tvrdíš, že je něco, co říkám, nepravda, dokaž to.
Němec,Brit či kotejl této rasy naředěný vyvrheli z celého světa-USA ,nikdy neměl spojence,možná jen dočasné spolubojovníky,které pak v pro ně kritických chvílích
bezostyšně předhodil k rozsápání jejich nepříteli či
možná ještě obchodní partnery které pomocí dělových člunů a bodáků změnil v otroky,
To malý velký nedělá dobře zastávat se téhle chátry. Ono se mu to brzy vymstí.
Tak spojence? Tohle jste nesebral ani v ruském dějepisu, ani v českém dějepisu. Tohle máte z německého dějepisu, že?
A tam o vyhlazování podřadné rasy cikánské moc údajů nebude.
Já bych na vašem místě opravdu na ty Němce tak nespoléhala – leda vás život omrzel.
Víte, jak se to říká – co je horší? Když Rus plyn zavře, nebo když ho Němec pustí?
aha… tak my mame stovky miliard a stát nemuže zvýšit ani přispěvek na mobilitu a na péči??
ale muže srát miliardy do úkáček??
Ale nelže.
Unie nám půjčí nekryté peníze, které si natiskne a my to pak stejně budeme splácet.
Problém je, že drahý plyn dělá drahé výrobky a ty neobstojí vedle laciné konkurence.
Spousta firem se položí. Už krachujou normální pekárny.
Třicet členských zemí NATO podepsalo přistoupení Švédska a Finska
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/diskuze/tricet-clenskych-zemi-nato-podepsalo-pristoupeni-svedska-a-finska-40402148
Dobrá zpráva, Finsko je zemí , kde je mezi občany největší odhodlání bránit svojí vlast, dokonce ještě vyšší než v Polsku.
Finové ti už se na Rusáky doslova třesou, stejně jako Poláci už se nemohou dočkat až si zastřílí do Rusáků…
Ja jsem slyšel, že ti nejřičnějši již si na Rusaky zastřileli na Donbasu a dostřileli. Jak Finove, tak amici, britove i Polaci. Ti nejšikovnějši vzali kramle (třeba ten elitni kanadsky snajpr, co se vychlubal svymi uspěchy u ručnikařu) z Banderstanu dřiv, než si je našel rusky granat, raketa anebo patrona.
… hele, a neslibovala ta slavná NATO, když se rušila Varšavská smlouva, že nepodnikne ani krok k rozšíření na Západ, výměnou za souhlas se sjednocením Německa (1990). Kdo by věřil takhle prolhané bandě, která nedokáže dodržet ani vlastní sliby?
A propos, není na čase obnovit Varšavskou smlouvu? Když vy kachlíčky, tak my to poženeme o štok!
Možná neformálně nějaký slib proběhl.
Ale žádná taková smlouva nebyla podepsána, takže to je jako že jedna babka povídala.
Navíc Rusko slíbilo zachování Ukrajiny jako neutrální země a to na celém svém území. Navíc tam byla dohoda i o jaderných zbraních…
Tudíž Rusko porušilo Budapeštské memorandum z roku 1994, a to už v roce 2014 kdy obsadilo Krym, který po rozpadu SSSR připadl Ukrajině.
Takže pouze Rusko porušilo platné smlouvy.
A pak se někdo diví, že Ukrajina nechce s Ruskem uzavřít žádnou smlouvu… no logicky, když by jí Rusáci za nějaký čas zcela bezostyšně porušili.
Debile, proto tam Rusove udelali revoluci v roce 2014, kterou financival zapad.
Inu to máte tak: někdo poruší neformální, leč na státní úrovni učiněný slib…….a pak už není důvodů dodržovat sliby formální.
Férový chlap drží slovo.
Prašivá fetka z neziskovky ne.
Nihil novum sub Sole.
O férovém chlapovi zde píše prolhaná kolaborantská Putinova onuce. To je sranda jak cy*p.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB A OTEKLÝ POLOMONGOL)
Tak o něm nepiš.
Jenže i ústní smlouvy jsou smlouvy.
Rusové si sice možná nic neprosadí, ale Budapeštské memorandum už pro ně taky nic neznamená.
Otázka je, co s tím západ a ten jaksi není připranenej.
Litva se jako první stát EU kompletně odstřihnul od ruského plynu a to už v dubnu…
A děje se tam snad něco závažného ? Neděje…
Takže zrovna Litva je příkladem toho, že to jde…
a Litva naprosto boří argumentace ruských švábů.
Litva je ekonomicky trpajzlik, ze ktereho zdrhaji obyvatele do Uhnije, protože doma nemaji žadnou životni perspektivu.
To je zajímavé, že Litva je kupříkladu bohatší než loutkový stát putinovské Ruska tzv. Bělorusko… a dokonce je Litva bohatší než Maďarsko
A samozřejmě, že odcházejí pracovat na západ, protože když byla Litva okupována SSSR, tak nemohli…
Ale dnes je Litva svobodou zemí.
Aby Rusko udrzelo Sovetsky svaz pokupe, rvali tam penize ostosest, jako my na Slovac, aniz by se jim to vratilo. Rusko se dodnes nevyhrabalo z II. svetove, ale diky sankcim jim hodne pomuzeme, viz rubl pred operaci a ted. 130 rublu za dolar, dnes cca 50. Divny, co?
Jen jestli to nebudou jen vzdušné zámky s tím rublem…
Vy osobně by jste si založil účet v rublech, když je to tak pevná měna…
Navíc současné sankce nejsou nic a přesto je Rusové musí řešit.
Až se uvalí sankce na ruský plyn a ropu a tím pádem se bude moct Rusko odstřihnout od SWIFT, tak to jsem pak na Rusko zvědav…
Lituju toho, že jsem si nezaložil. Pokud bych býval nakoupil ruble v době, kdy stál 1 rubl 20 haléřů a teď je za 40 prodal, mohl jsem vloženou částku zdvojnásobit.
Inu, chybami se člověk učí.
Já jsem po tom koukal a neprodávaly se ve směnárnách.
Jezis, tady jsi ruble nekoupil. Neni to umozneno. Jedine pres Madarsko
Jezis, tady jsi ruble nekoupil. Neni to umozneno. Jedine pres Madarsko
Přímo v ČNB, ale jen jsem to prolítla – jsou na příděl, jako blahé paměti valuty. Taky jsem chtěla koupit.
Aha….teď jsem se podívala znovu a “není v nabídce žádné banky ani směnárny”.
Jo, to státy suší a není pro domácí mameluky, potřebují to na plyn, ropu, hliník, ten molybden? bez kterého neudělají železo ale jen litinu a spousty jiných materiálů a ten neon nebo co to je za plyn na čipy. Tak zlato by asi měli na výměnu na něco do paláců chaátrajících společností úžerů 1%ních kdyby bylo nejhůř. Ale pro vás, pro vás to jsou ano, už ty rubly.
Ty bogo, radeji budeme hladovi s svobodni, nebo radeji zmrzneme ale budeme nezavisli, hesla nasich slunickaru 😁👍
Jen otrok neví , co je to svoboda.
Vy jste otrok ?
my všichni jsme otroci, akorát to nevídíme, myslíme si že jsme svobodní, a že o něčem rozhodujeme
otrok se z otroctví vymaní jedině tehdy, když si uvědomí, že je otrok a svobodu si vybojuje vlastní krví, teprve potom je svobodný , ježe pak přichází nesnadný úkol si svobodu udržet, ve světě, kde vládne zločin
ty jsi otrok na entou protože sloužíš zločinu,
dosud jsem tě měl za debila, ale ty jsi svině
Nemohu sloužit zločinu, protože nesloužím putinovskému Rusku
Nevím jak jste na tom Vy…
… “nemohu sloužit zločinu”, pravil kolaborantský parazit z nevládní organizace. To by nevymyslel ani Franz Kafka.
nejhorší jsou otroci co neví komu a čemu slouží a ještě se tím chlubí, vražedná kombinace blb a svině , potažmo blbá svině
Předválečná samostatná Litva už i tehdá byla
bohatou zemí.Lokomotivy z plzeňské škodovky platila vajíčky,pět vagonů za kus.Docela korektní kšeft.
Obchodním ředitelem škodovky byl pán z pro mě zajímavým příjmením .SILBERSTEIN.
..no tak aspon mužou vycestovat do gestapácka umývat hajzly…
Blbeček trolíček, naozaj? Žeby si to podložil aj faktami?
Index HDI tedy index rozvoje jednotlivých zemí
34.Litva – index 0,869
43.Maďarsko – index 0,845
50.Bělorusko – index 0,817
Blbeček trolíček, hodnotil kto? Amícke raitingové agentúry? Nedaj sa vysmiať, ty sorošova onuca.
Ešte niečo, ty soroškurva: po rozpade ZSSR mala Litva 3690000 obyvateľov,dnes 2670000! Pokles o 28% a stále klesá, permanentne od 1990 roku! Tomu sa teda hovorí “ekonomický zázrak”, že?
Litva se dala cestou liberalismu a svobody.
To není jako v Rusku, kde ruské ženy vrhají děti jako krysy, aby byl materiál do armády a do putinovských montoven…
Blbeček trolíček, takže liberálna demokracia znamená vymieranie?
Ne liberální demokracii znamená, že nemusíš sloužit tyranům
Rusové jsou chudáci, protože slouží tyranovi.
.. hm, a jak je to s tím sloužením tyranům v demokracii bezpřívlastkové?
Blbeček trolíček, a komuže slúžia v Litve? Žeby amíkom? Otroci, podriadení cez Brusel amíkom, ako celá EU, ale východná v najvyššej miere. Skorumpovaný štát ovládaný zahraničnými bankami a MMF a ty tu ideč drístať o slobode? To môže naozaj len sorošov blbeček ako ty.
Zlatíčko, ono je i v Litvě léto, víte?
Zadruhé – Litva má v Klapejdě terminál na zkapalněný plyn.
Zatřetí – nikdo se pokud vím neptal litevských domácností, co ony na to, protože logicky musí být zkapalněný plyn několikanásobně dražší, než ten obyčejný. Natož když musí přeplavat Atlantik, zvláště několikrát tam a nazpět. Protože
zadalší: USA se netají tím, že kupuje plyn ruský, zkapalní, doveze – a nechá si zaplatit. Takže proč ne do Litvy.
On mmch i ten báječný německý plyn je ruský.
Ja si myslim, že amik kupuje rusky kapalny plyn na Dalnem vostoku a draze jej přeprodava ojropskym zajemcum jako svuuj vlastni. Vyscany zaoceansky partňor si tak maximalizuje sve zisky ve VAZALSKE Ojropě a vubec mu nevadi obchodni spoluprace s Ruskem.
Jo, přesně na takový kšeft bych je koštovala. Nebudem daleko od pravdy…..
V Litvě už se nic neděje celá destiletí.
Je to ekonomicky mrtvá vylidňující se kolonie západu, dobrá tak akorát na rozmístění agresivních vojáčků, nejspíše trochu přihřátých.
Blbeček trolíček, Litva sa odstrihla, resp. bola odstrihnutá aj od amíckeho /skôr ruského/ LNG plynu, neinsormovali vás u sereša? https://www.slovgas.sk/zpravy-v-skratke/terminal-spolocnosti-freeport-lng-bude-moct-obnovit-prevadzku-az-po-odstraneni-rizik-pre-verejnu-bezpecnost/
Podle polacha zapadu zalezi na kazdem lidskem zivote. viz Irak a krvava madla 😃
Omluvte jej Juro prosím.
I od ví že západu,špecielně USA velice záleží
na každém z m a ř e n é m lidském životě
V tomto ohledu vyvíjí neustále narůstající aktivity
a za cenu sebedestrukce,
Naše zásobníky plynu jsou naplněny téměř na maximum, tak nevím co tady řešíte.
… to, že každá zásoba jednou dojde, pokud se nedoplňuje. Pokud vím, tak cikánština nemá budoucí čas (opisuje ho), takže tuto Tvoji falešnou jistotu vcelku chápu.
Třeba jen takovou prkotinu Polach
Že ty na maximum naplněné zásobníky nepatří ČR.
Dost z nás si pomatuje německou nestydatou krádež
české nafty deponované v BDR či zásilky ČR zaplacených poticonvidových prostředků touto zemí
tranzitující.
A kdoví, čí je plyn v nich. To neví ani derniér Fialenko.
tak zaprve zásobníky sou gestapácka a ne naše
zadruhý my máme plynu asi tolik, že by to vydrželo v zimě 5dní a ted ho už budeme čerpat na plný pecky protože gestapáci zablokovali druhou větev plynovodu takže tuším od 11týho do evrppy nepude ani kubik
Rusko teď bude muset investovat bilióny rublů do obnovení zničených okupovaných měst, hlavně do Mariupolu a Luhanské oblasti o Donbas se stále bojuje ,ale zničené je to tam stejně na prach…
Myslíte si, že to ruská ekonomika nepocítí ?
Po navratu Donbasu (to znamena LLR a DLR – včetně Charkova a Oděsy) Rusko určitě zafinancuje rekonstrukci těchto svych staronovych oblasti a zajiste lvim zpusobem přispěji i mistni, kteři přes 8 let po americkem převratu v Kyjevu vzdorovali Banderovcum.
Vítězná strana je tou, která vznáší nároky a určuje
způsob jejich realizace.
Svět peněz není počítačová hra či chorošovské příručky určené veřejnosti a troubům v neziskoFkách. malý velký.
Peníze vitruální či reálné jsou děsně špinavé ,páchnoucí svinstvo.Potvrdí vam to každý kasír
z nádraží či z Kauflandu či nešťastník otročící
hypotéce či výhodné půjčce.
… samozřejmě, že pocítí. Ale bude si budovat svoje za svoje. Ne, jako my, obsluhovat prodané Němcům za dluh od Němců.
A navíc, Rusko si tuto svoji oblast bude obnovovat bez náckovských oligarchů a politických šílenců. Někdy je potřeba španou setbu spálit, aby se dala zasít nová, zdravá. Navíc, popel hnojí.
Ty nejsi plátcem daní štěnice, takže ani neviš jako dlouho financuješ provoz ukrostánu, to nemluvím o zbrojních dodávkách, ale o věcech jako platy státních zaměstnanců. důchody, příplatky na energie a benzín občanům, zdravotnictví, doprava, prostě komlet náklady zkrachovalé země. Kdy si zase na účet budoucích generací euroland půjčí u Domu Rotschild, který uhnijní stát je zadlužený méně než RF? O G7 psali propagandisti jako o setkání vůdců nejbohatších zemí. Ne, ano nezadluženějších. Ostatně u nás byla meziměsíční inflace oficiálně 2 pct. A to se fixluje co se bude vlastně počítat a jaká váha se tomu přiřadí. Evidentní fixlace s energiemi a nadcenění váhy alkoholu a kuřiva, například.
Ale prdlačky, Luhaň máme v referátu obnovy my, přece…..https://www.pokec24.cz/krize-ukrajina/ceska-republika-se-bude-podilet-na-povalecne-rekonstrukci-luhanska/
Blbeček trolíček, tú obnovu NAMI zničených ruských miest zaplatíme aj MY cez vysoké ceny všetkého, na čo treba plyn, ropu, vzácne zeminy, inertné plyny, hnojivá….! Alebo si taký imbecil, že naozaj veríš tomu, že s Ruskom nikto neobchoduje???? Že sa k nám ruské suroviny nedostanú cez tretie strany ????
Od doby, kdy o celé planetě a 7 miliardách lidí na ní rozhoduje těch 700, kteří ji vlastní, se nedivím ničemu. Vlastně ano, divím se, že má dnes ještě někdo odvahu rodit děti.
Ukrajina je obklíčena Běloruskem a Ruskem, co tedy má podle Vás dělat… ?
Nikdo by nechtěl být v její situaci.
Pokud Finsko skutečně přistoupí do NATO, tak ruská baltská flotila bude kompletně obklíčena členy NATO…
Takže to bude fifty-fifty…, tím pádem se vojska NATO budou moct do pobaltí přemístit mnohem rychleji.
A PROČ?
Protože Rusáci jsou fanatická hovada.
… pravil parazit z neziskovky.
100 bodů.
A PROČ?
Netrapte ho … má to v příručce, jinak nemůže.
No a? Rusko je obklíčeno základnami US a NATO.
Nechtěla bych být v jejich situaci…….
Kdyby nebylo Rusko zločinný a teroristický stát, tak by nemuselo být obklíčeno…
To je tak víte.
… no, já myslel, že obkličuje a útočí vždycky agresor … Vida vida, v demográtycky pojatých dějinách je to jinak.
Asi jako humanitární bombardování.
Člověk se stále učí.
Jo tak to jo. A prosím, to mně řekněte – co Rusko těm Amíkům a tomu NATU za těch 30 let provedlo? Já si nějak ne a ne vzpomenout.
Leda by chtěli zabrat zpátky Aljašku?
Rusko je zemí, kde se nedodržují základní lidská práva a svobody,
A před takovou zemí je potřeba mít se na pozoru..
Rusko je v současnosti nejbrutálnější diktaturou na světě.
i v Číně je to lepší.
A víte-li pak, že takových zemí je většina…….a nějak jim to nevadí.
Takže by měly být obklíčeny všechny.
Nehledě k tomu, že nechápu, co je komu do toho, jak to mají zařízeno v Rusku/Saúdské Arábii/Kongu, Číně/Venezuele………to je jen jejich věc.
Kdepak. Rusko je prostě příliš lákavá a příliš veliká cukrárna, než aby mlsné nechala na pokoji.
Tedy nevím, co myslíte tím “nejbrutálnější.” Jakože se tam za krádež sekají ruce, případně za homosexualitu ukamenovává?
A co Alexej Navalnyj ten je ve vězení za co ?
Za to že si dovolil kritizovat Putina, tak to je opravdu
ten nejhorší zločin…
Tohle je totiž mnohem horší než sekání rukou za krádeže.
Protože krádež je skutečně zločin, zatímco kritika válečného zločince Putina si zasluhuje jedině obdiv a úctu.
Takže ano Rusko je horší totalita než islámské doktríny.
Za daňové podvody.
..okrást stát vedený oteklým polomongolským tyranem a zločincem je hrdinství, tak jakápak basa pro Navalného? Ten by měl ležet v mauzoleu hned vedle Lenina..
Snad si nemyslíte, že Rusáci jsou nějak většími humanisty, než islámští hrdlořezové, tak naivní snad nejste…
Ono se stačí podívat na to jaká zvěrstva tu Rusáci páchali v 45´, jaká zvěrstva páchali v Pobaltí od roku 1941, v čečenské válce nebo v konfliktu s Gruzií no a o Ukrajině se snad ani nemá cenu bavit…
v Rusku není přítomna kultura lidských práv, oni vše řeší silou a brutálním násilím, a pokud by už nějaký Rus chtěl ,aby se v jeho zemi dodržovaly lidská práva, tak takový Rus je odpraven do Gulagu, odsouzen na 20 let vězení ve vykonstruovaném procesu nebo jednoduše zlikvidován. Viz. Boris Němcov že…, po kterém je v Praze pojmenována jedna z ulic.
Pouze slabé a bezbranné Rusko je zárukou míru pro nás pro všechny.
A proč tedy dnes Čečenci,nedávní bojovníci proti RF
dnes za ni statečně a trvrdě potírají ukrajinské
žoldáka a hrdlořeze?
Oni všichni ti muslimové stejně jako Židé maji ve svých nosech zachytit ten správný směr větru.
Na Ukrajině,v Sýrii či v Palestině.
Putin dosadil do Čečenska loutkovou vládu na čele s Kadyrovem ty osle…
Že ani tohle nevíš, to mě fakt fascinuje
Čečencum se za Kadyrova v Rusku vede velice dobře. Groznyj vzkveta, zodbojnych Čečenu se stali velci rušti vlastenci.
Polachu, kdybys mel cerstve informace treba z Telegramu, vidis, ze Rusko uz stavi bytovky a opravuje silnice napr v Mariupolu. Pro ne je to malickost. U nas neopravili jeden propustek za dobu, co Rusko postavilo dva mosty pres Kercksky pruplav..silnicni a zeleznicni
Rád se na ty mosty půjdu podívat
a co ten na Krym?
Podívej se ,až Ukrajina obdrží adekvátní zbraně, tak ten most půjde dolů, a ukrajinská armáda se pokusí celý Krym získat znovu pod svou kontrolu.
Koneckonců nic jiného jim nezbývá, kdyby to vzdali, na pomoc západu by mohli zapomenout…
To je možne. Ale pak je tež možne, že za generalnim štabem ukrajinske junty a za Zeljonskym v Kyjevu se enem zapraši pote je Rusove zKalibruji.
Samozřejmě.
Rusové staví, Ukrajinci rozbíjejí.
Jak cikánsky neziskové.
.. no já bych ty cigány nezatracoval. Říkal kdysi poslanec Body, že postavili v Praze jakési Metro.. na výkopové práce bývali fakt dobří..
Hm … asi jako vepři, co si postavili vlastní Přeštice …
Ty maly.velky blbče,
na KRYMU žije 90 procent obyvatel ETNICKÝCH RUSŮ,
takže ty ukrajinské soldáty klidně potom rozvěsí po kandelábrech na ulicích.
Ty maly.velky blbče,
na KRYMU žije 90 procent obyvatel ETNICKÝCH RUSŮ,
takže ty ukrajinské soldáty klidně potom rozvěsí po kandelábrech na ulicích.
Asi máš v lebce piliny.
Kecáte.
Už i Kazachstán nabízí Evropě svůj plyn.
Takže těch alternativ bude přibývat.
Jo a dostane ho sem asi jak??
Velbloudími karavanami. Co velbloud, to dvoulitrová flaška.
Prokopou se skrz Irák, irán až do Aleppa a šup, budou skoro na Kypru.
A páně Poláchovi soukmenovci se budou ohánět krumpáči jako diví.
No ale hele – teď to čtu: prý koridory přes Kaspik……teda, jak tohle myslel? Dumám tu nad mapou a ne a ne se přiblížit k Evropě.
Tenhle Tokajev. Zřejmě bojuje svůj alfasamčí boj s Putinem.
A ti zatracení Eskymáci nepošlou Evropě ani rybí tuk,skety !
Oni budou ty ouzkoočí Kazaši filutové.
Zadají stavbu ropovodu či železnice do Evropy Číně
a namísto platby ji požádají o provozování.Tím jej
zbaví osoudu Nord streamu,Kdo si dnes na světě dovolí dráždit čínského draka?
Lidi nepřistoupí na to, jak je populisté straší tím, že bez ruského plynu tady nic nebude…
Zdroje si opatříme jinde
Izrael přislíbil , že těžbu zemní plynu zvýší na pětinásobek.
Itálie už se dohodla s Alžírskem o prodeji zemního plynu.
A my jako Česká republika už máme předsmlouvu s Katarem o dodávkách plynu.
Ja, ja z Izraele dopravime kolik plynu? Čim a jak dopravime? Kolik procent či promile z česke potřeby to pokryje?
Polaku než něco naškrabeš alespoň se trochen zamysli! Jestli maš čim!
Nikoho, a daleko především současnou vládu, nezajímá ani zbla, na co “lidé přistoupí”. Když budou pyskovat, poteče krev. Kanada příkladem.
Vy Romistikove jste na opatřovani zdroju jinde fachmani. ČR ale neni UKraDina a nema možnosti tunelovat cizi plyn v tranzitnim potrubi. A neni ani USA, aby mohla ukrast Rusum v americkych bankach smluvně uložena depozita.
Kteří lidi? A opatříme….no, to naprosto nepochybuji, že vy si zdroje opatříte.
Jak říkám, ještě se u vás to opatřování budem učit
Tak on u nás bude v zapalovačích cigaret plyn z Kataru?
Proč ne?
Ale jeho rozdáváním by se zpronevěřili základním principům své rasy.
Kromě toho nedávná veřejná aktivita toho usmrkaného
fanatického mamánka Lipavského proti Izraeli jistě u
její vlády vzbudila to správné nadšení pro podporu
plivátka světa ČR.
Loď se potápí Polach,rychle jako pravá krysa,hupky přes palubu, po vzoru vlády a premiera za kterého se jeho občané Ukrajiny nemusí stydět.
Česká televize radostně oznámila, že Ukrajinci „vyhnali“ bombardováním Rusy z Hadího ostrova v Črném moři.
Rusko naopak odchod svých vojáků z ostrova označilo za projev dobré vůle,
aby mohli z Ukrajiny odplouvat lodě s obilím
(to by si ale Ukrajinci nejdříve z moře odstranit ty svoje podmořské vlastní miny).
Hadí ostrov je velmi malý – o rozloze 0,205 km čtverečního s jedním kopečkem vysokým 41 metrů. Bránit ho je neúčelné a nákladné.
Je potřeba zajistit protiletadlovou a protilodní obranu a přitom je to zbytečné vynakládání drahého materiálu na velmi malý,
doslova kapesní, prostor ostrova.
I bez ovládnutí ostrova ukrajinské lodě by nemohly v oblasti operovat.
Černomořská flotila by v tom Ukrajincům zabránila.
Obrana malého ostrůvku byla plýtváním prostředky, protože je možné ho kdykoliv ostřelovat raketami a bombardovat.
Pro Rusy bude výhodné jenom čas od času ostrůvek preventivně bombardovat.
Ukrajinský kecal Zalužnyj plácal nesmysly,
že ruská letadla ostrov bombardovala zakázanými fosforovými pumami,
Což tři dny papouškovali zpitomnělí redaktoři
v ČT a ČRo.
Žádný takový zákaz přitom neexistuje.
Američani zhusta používali fosforové granáty a bomby a také napalm vytvářející veliké ohýnky ve Vietnamu, Iráku, Afghánistánu, Sýrii i na civilní cíle. (Tak proč ne třeba ti Rusové na Ukrajině na vojenské objekty a cíle? )
Opuštění Hadího ostrova je chytrým tahem, protože teď budou muset ukrofašisté odminovat přístavy, které sami zaminovali, aby mohli vyvážet pšenici. A že jich, jejich vlastními minami tam pomře co nejvíce, protože minový boj je jedním z nejzákeřnějších svinstev. Mají, co chtěli.
Presne. To bolo kvíkania, že Rusko bráni vývozu pšenice /pričom ukáčka spálili množstvo pšenice v prístave/, pretože nechce pustiť lode. Darmo Rusko a dokonca aj Turecko oponovali, že celé pobrežie ukáčka zamínovali, k tomu ešte aj fušersky, takže plno mín sa odtrhlo a putujú Čiernym morom k Bosporu, nejaké už zlikvidovali aj Bulhari a aj Turci. Teraz Rusi na Haďom ostrove nie sú, ukáčka majú voľno pole pôsobnosti na vyplavenie, tak nech sa snažia, snáď prekľučkujú pomedzi vlastné míny, inak ich Rusko obviní, že odmietajú vyvážať pšenicu a spôsobujú hladomor, že?
Dobrý návrh je například také možná demokratizace ČEZU.
Ono by zase nebylo tak od věci pokud by byl ČEZ zdemokratizován a s ním třeba i Innogy apod.
To jako ukrást i ČEZ?
Nebo co jiného je “zdemokratizování”, než bolševické vyvlastnění a znárodnění? Cikánům se stýská po 50. letech?
Ten cikán Polách z Ostravska, co se tady skrývá za nickem maly.velky, je už na přesdržku! Tenhle primitiv z neziskovky Romea tady kalí vodu, ale jeho příspěvky jsou na úrovni žáka 5A základní školy. Úplný magor bez základních technických a ekonomických znalostí tady kecá do všeho! On si snad ten blb myslí, že by snad mohl řídit planetu. Možná tak planetu opic……dement!
Buď dement, nebo placený provokatér.
Já to vidím za bééééé…e…e…e.
Rozhodně za bé – na cigána mluví bravurně a píše správně. Ale namítala bych – myslím, že snad ani není placen. To je vidět z toho, jak ho to těší.
Mate na mysli ZESTATNĚNI POLOSOUKROMEHO ČEZU? Zde se jasně ukazuje, že největšim neštěstim je, že Hujeři bez ladu a skladu pustili soukromniky do strategickych odvetvi. Ted na to dojiždime. Kdyby to zustalo statu, mohli jsme mit levnou energii. Takhle se VĚTŠINA MUSI PODŘIDIT OLIGARCHICKE MENŠINĚ (V ČEZu – zištne zajmy několika americkych spekulantu a lichvařu diktuji celemu ČEZu, českemu statu i občanum ČR). I kdyby při tym měla cela ČR UMRZNOUT.
A wo tym ten kapitalizmus je. O ziscich největšich kapoňu – tzv. PLUTOKRADU.
..
Sakra chlape, vy umíte pobavit, ta dnešní diskuse je díky vám lepší než kompletní archiv Felixe Holzmanna.
Dělat ze sebe debila na jakékoli téma, to se fakt musí umět. V showbyznysu s tím vyděláte majlant, nechte si poradit..
Právě tihle končí v politice a u koryt.
Mluvíte o krizi ,ale na koho všechny krize většinou dopadají pouze na chudé…
A kolik je v ČR chudých 10 až 15 %, takže zbylých 85 až 90 % občanů bude úplně v klidu, krize se jich nedotkne, protože mají dobře placenou práci, mají něco našetřeno, mají hmotný majetek , či investovali.
Takže opět populisté straší.
Pane,
dovolte mi vam veřejně sdělit že vaše BLB*STVI považuji za NEPŘEDSTIRANE.
je to pochopitelně přesně opačně.
navíc většina těch co sou v balíku si nakradli nebo to mají z restitucí
prací ještě u nás nikdo nezbohatl a o dobře placené sem neslyšel… krom vlády a parlamentu a senátu ale to zas není práce, ale řízená mafie a rozkrádačky
Když jste lopata, tak je jasné, že jste ještě neslyšel o dobře placené práci…
Ja, ja vy kvalifikovany romistik velice vydatně parazitujete na penězich ostatnich. Romeu a podobne parazitofky by měl stat v těžkych chvilich přestat uplně a natrvalo financovat. A přehodnotit by měl i financovani takovych potřebnych věci jako jsou studia romistiky a ruznych genderizmu. Kdo ma takove potřeby měl by si najit sponzory a jit studovat tyto vjedecke discipliny přimo do jejich Mekky – do JuEsEj.
Ještě k těm debílkům, kteří si myslí, že se můžeme bez ruského plynu jen tak obejít. Ta závislost je u nás téměř 100%! Např. u Německa je to “jen” 40%, ale nyní už Němci troubí na poplach. ČR potřebuje ročně cca 90 TWh energie obsažené v plynu. Dokonce jsme měli spotřebu naposledy 9,4 mld. m3 plynu a z toho potřeboval průmysl skoro 70%!
Kubík/m3/ zemního plynu činí 10,55 kWh. Takže, pokud by ustal tok plynu a stačí jen zmenšení na 50%, česká ekonomika končí! Na plynu je závislá výroba komodit, o kterých se lidem ani nezdá, samozřejmě s tím by přišla obrovská vlna nezaměstnanosti kvůli bankrotu spousty firem a společností a následná šílená inflace. V podstatě by o mnohé přišli i ti, co investovali finance např. i do nemovitostí. I tam by se to po nějaké době odrazilo a následky by byly ve všech oborech nedozírné.
No a u ropy je v roční dodávce milionů tun pro ČR obsažená energie náhodou ve stejné výši, rovněž něco kolem 90 TWh! A omezení, nebo zastavení dodávky černého zlata by katastrofu umocnilo! U elektřiny jsme na tom trochu líp, naše elektrárny vyrobí ročně cca 80 TWh, přičemž z toho jde 15% na vývoz. Zhruba potřebujeme cca 60 TWh. Problémem a to zásadním je, že žádný ze tří těchto základních zdrojů energií nejde druhými v potřebném množství nahradit! Nejde to množstevně, ekonomicky, ale ani technicky! Na to zapomeňte!
Takže se všichni vy dementi, co chcete zavřít některý ze zdrojů energie pro ČR vzpamatujte a držte huby! Pokud tomu nerozumíte, věnujte se jiné bohulibé činnosti a nekalte vodu. Tady už končí veškerá legrace……
Pokud je to pravda, tak Bůh s námi, protože z morálního hlediska se musíme od ruského plynu odpojit.
Ty si vůbec nepochopil, ty mozkový dvojzávite, o co tady jde a co je ve hře, ty morální veličino z neziskovky! Ale je mi jasné, že to někdo schopen pochopit……tak je mi tě vlastně líto.
Slovo morálka z vaší klávesnice osobně považuji
za ftip dne ,TÉMĚŘ SRANDU JAK CYP.
Naši vyleceni pacienti z kukuricneho pole se vrátili bez výsledku,protože tam,kam chtěli jít poprosit o konec války,aby měli denní meníčko a teplé místečko nevedou troleje,a koloběžky nechali v ústavu.Ted se hádají s valkychtivymi pacienty,kteří chtějí denni menicko a teplé místečko,ikdyz se boří baráky,a po poli lítají tanky místo traktoru.Vecerni uklidnujici pracovní medikaci jsme museli odložit,protože jsme ošetřovali opruzeniny na zadcich zvaný vlk od toho válčení u pc.Lavor vody s octem,sednout na hodinu do toho místo zidle a chlapcům se ulevilo.
Dějiny skutečně nezačali 24 února, rusáci rozbíjejí Ukrajinu už od jejího vzniku roku 1991…. A ne jenom Ukrajinu
Tehdy ještě ne, to tam vládl demokrat Jelcin, až tak od roku 2005, to už Putin v Rusku pomalu začal utahoval šrouby, začaly vznikat první trollí farmy a proruské weby.
V devadesátkách tu nic takového nebylo.
.. a svůj vytříbený smysl pro parlamentní demokracii předvedl Boris Jelcin přímo ukázkově 21. září 1993. Zdalipak víte jak?
Jak ? Tím že potlačil nedemokratickou opozici ? To je snad v pořádku ne…
Kupříkladu Výmarská republika se také snažila potlačit nacisty.
ČR zrušila neonacistickou Dělnickou stranu atd.
.. takže opoziční poslanci parlamentu v zemi, kde vládnul demokratický president Jelcin, byli opozicí nedemokratickou? A od kdy? Hned jak byli zvoleni nebo až v průběhu svého funkčního období? Ono by to totiž mohlo vypadat tak, že o tom kdo je a kdo není demokrat, rozhodoval demokrat Jelcin zcela nedemokratic ad hoc.
Poněkud blbá ta vaše obhajoba..
No… ať to bylo jakkoliv, teď už víme, že to Jelcin dělal dobře.
S Putinem jsou jen obrovské problémy a ještě budou…
Putin nám vyhlásil otevřenou ekonomickou válku, naštěstí jen ekonomickou, a to díky tomu, že jsme v NATO, jinak už by Rusáci vybombardovali celé Česko.
Už začínám chápat, proč jste si zvolil nick “maly.velky”.. vaše rádobykomické příspěvky totiž vychází z principu komiky Laurela a Hardyho nebo Voskovce a Wericha.
Jen vám nedošlo, že oni blbé jen hráli..
Jelcin to dělal dobře? No tak to jo. Že vy jste měl smočíno taky? Nějakou malou, nenápadnou smlouvičku na zakoupení kousku Sibiře? Pak vás ovšem ten Putin musí srát neskutečně, to chápu.
Nemám vědomost o tom že by kdy na uzení ČSR
existivala neonacistická dělnická strana jako u sousedů
NSDAP.malý velký.
Němečtí vlastizrádní henleinovci, se združovali v SDP.
Po roce 1945 jim díky rozhodnutím humanitárních
spojenců bylo odsunem z celé Evropy a bezplatnou přepravou umožněno splnění jejich staletého snu
HEIMS INS REICH(DOMŮ DO ŘÍŠE) k velké nelibosti
domorodců
.. ano, dějiny skutečně nezačaly 24.února. A o tom rozbíjení by bylo záhodno napsat něco konkrétnějšího..
Děkuji předem.
Ale pokud možno někým věci opravdu znalým,pane
Boomere,neženatým, bez závazku.
Náhlý názorový zvrat či dezerce mnohých režimních oponentů mě dokazuje,že se chorošovsko/henleinovská
pakáž neštítí vůbec ničeho
.. pane Frigo jeden z mnoha, na PP má každý diskutující právo zesměšnit jiné i sám sebe. Obojí na vlastní zodpovědnost..
Mimochodem Německo se rozhodlo , že vybuduje nejpočetnější a nejmoderněji vyzbrojenou armádu v Evropě, což je dobrá zpráva, tato početná a moderně vyzbrojená armáda, nás jako Českou republiku bude chránit před ruskou agresí.
Pak už bude stačit jen uzavřít smlouvu o vzájemné obranné spolupráci a německá armáda se pak bude moct v okamžitě přemístit do ČR a chránit nás tak před těmi ruskými hajzly.
Nebo může ČR požádat o dočasný pobyt, tak jako to mají pobaltské státy s armádami NATO.
S německou armádou za zády se ruského dobytka nikdo bát nebude.
.. a kolikátý že to je pokus ze strany Německa, stran zabezpečení toho pořádku v Evropě i jinde?
Druhý nebo třetí?
Německo si bere naši bezpečnost jako svou starost, a to je dobře, protože my už se o to pak nemusíme starat a můžeme pak řešit jiné věci.
..jistě, to už jsme také zažili, jmenovalo se to Protektorat Böhmen und Mähren, i vlastního presidenta a vládu jsme měli.. a taky vojsko!
Velice špatný příměr. To se Vám fakt nepovedlo, takovýto argumentační faul….
Nyní je Německo demokratickým státem.
.. jakýpak argumentační faul, co to blábolíte? Víte vůbec, kdo byl v roce 1938 osobností roku časopisu TIME? To by mělo znamenat, že pro kolébku demokracie byl už tehdy Hitler vzorem demokrata, jen to Německo se o nějaký ten rok opozdilo?
Pokud je současná BDR demoGratickým státem.,potom
lze i uvěřit jeho tv jeho tvrzení Polach, že to pěkné 25 místo ze 24 úspěšných zemí svět vniklo zásluhou disidentů,příživníkům z OF,prostitutu Václavu.
Skuteční protikomunističtí odbojáři byli mezi prvními,kteří byli umlčeni,
Znali a věděli dost na to aby je tehdá ještě respektované veřejné mínějí srazilo do žumy ze které se vynořili.
Blbeček trolíček, asi tak sa nemusíme báť “ruského dobytka” ako ukáčka? Akosi im tí amícki a eurouhnijní vojáčkovia a technika sú nahovno, že?
Když není Ukrajina v NATO, jejich chyba…
AJ ?
Co tak náhlý názorový obrat hodný Jaromíra Soukupa či prezidenta republiky?
To náhlé zavrhnutí jím tolik opečovávaných rusobijců -UA.
Změna dispozice,zajímavé ruské vítězství,či jen strach
Ale nebál se nulou se přece nikdo špinit nehodlá,
udusí se sama svýni zvratky.
KRUŠNÝ KONEC
O tom to není, Ukrajině měla 30 roků nato, aby vstoupila do NATO…
Místo toho si tam zvolili proruské koště Janukovyče a jak dopadli…
To je tak, když se někdo chce paktovat s Ruskem , to se mu pak škaredě vymstí…
A je to také varování pro Českou republiku nic žádné vztahy s Ruskem.
To že jsme na seznamu největších nepřátel Ruska, je to největší vítězství pro český národ, a pro český stát.
Většího vítězství jsme již dosáhnout nemohli.
Muchlovat se s Rusy to by byla ta největší zhovadilost a hlavně vlastizrada.
Vynikající zpráva. Zvláště pro podřadné rasy……………………..
maly.velky ty si ale kunda z ryby
..ale prdlajz, on je komik od přirození..
Česká republika je 25.nejbohatší stát světa…
A zjistěte si , kde jsme byli za vlády proruských bolševiků hlavně za normalizace…, to jsme byli chudým rozvojovým státem na úrovni africké Angoly.
Demokracie udělala z ČR velice bohatý a vyspělý stát po všech stránkách.
A za to vděčíme lidem co byli v disentu , protibolševickým odbojářům, Občanskému Fóru, Václavu Havlovi a Míšovi Gorbačovovi.
.. teda dnes s vámi byla opravdu legrace, to musím uznat. Jen mne tak napadlo, nechcete v zimě, než pomrzneme, přijet na ples dobrovolných hasičů jako zlatý hřeb zábavného programu? Kolik by stála hodina vašeho času? Samozřejmě k tomu co sníte a vypijete, ale jen vy, vaše početná fajta za své, jo?
Dobrou noc.
Česka republika, kterou většinově vlastni cizi podloudnici, ja nad hlavu zadlužena a většina lidi zdaleka nedosahne na pruměrnou mzdu, execirovanych je v ni jak nasjano a je levnou kolonii Zapadu je 25 nejbohatši země světa?
Tož totok jsem nevěděl.
To jsou mi novinky! AE: “…Šéf a vůdce Doněcké lidové republiky Denis Pušilin dnes potvrdil, že jednotky DLR spolu s oddíly 2. armádního sboru LLR dostaly rozkaz k přesunu na bojové pozice do Doněcké oblasti, kde se během několika hodin odehraje zahájení úplně nové ruské ofenzívy, která bude vedena na dvě poslední zbývající ukrajinské obranně linie, a to Seversk – Bachmut a Slavjansk – Kramatorsk.
Z obou linií se ozývá střelba, ale to není v důsledku ofenzívy, ta ještě nezačala. Střelba pochází z ukrajinských obranných linií, kde probíhají popravy stovek vojáků denně, kteří se pokusili utéct na druhou stranu k Ruské armádě a vzdát se. Situace je tak dramatická, že Volodymyr Zelenský od 1. července nařídil na celé Ukrajině zákaz opouštění bydliště pro všechny muže ve věku od 18 do 60 let a oddíly SBU střílí Ukrajince na okrajích měst po celé zemi. Lidé přesto utíkají a míří do Polska s pomocí převaděčů. Zelenský se podle všeho dopouští válečných zločinů na vlastním obyvatelstvu, protože zabíjet civilisty za “dezerci”, když ještě nebyli ani úředně a formálně odvedeni, je prostě válečný zločin v době válečného stavu…”
Vidláku, velmi dobré, začínáš konečně chápat.Jsem tomu rád.Díky.
S nadějí vmsrdci hledíme k Čínské lidové armádě, až vojensky obsadí Brusel a vymete ten Augiášův chlív.
RUSOMRDI VŠECH ZEMÍ, VYLIŽTE SI PRDEL!