
Když nevíš kudy kam, vraz tam Rusko
KATEŘINA LHOTSKÁ
Nedávno však odtajnil její současný šéf John Ratcliffe interní analýzupopisující, jak před devíti lety vznikaly. Konstatuje hned několik zásadních porušení interních pravidel. Například, že za „důvěryhodné důkazy“ byly považovány neověřené informace, nebo že do tehdejších zpráv analytiků zasahovali v nadměrné míře manažeři CIA. Podivně působí také krátký čas, v jakém vznikaly. Což už je poměrně dost závažných indicií na to, aby bylo možné jako důvodné označit podezření, že jejich jediným cílem bylo něco na Donalda Trumpa najít.
Objevují se však také názory, které sice na jedné straně připouštějí chyby, kterých se tehdy CIA dopustila, ale zároveň dodávají, že analýza zveřejněná Johnem Ratcliffem původní závěry nijak nevyvrací. Podle mne však okolnosti, za jakých k nim tehdy CIA dospěla, jim dávají coby „důkazům“ o pomoci Ruska k prezidentství pro Donalda Trumpa podobnou váhu jako těm, které tvrdí, že Elvis Presley stále žije.
Strache dopadl hůř než Trump
Faktem je, že zprávy CIA nakonec neposloužily svému hlavnímu účelu, se kterým nejspíš vznikly, tedy dostat Donalda Trumpa z Bílého domu předčasně. Přesto však byly nástrojem, pomocí kterého mu nejen opoziční Demokraté, ale také progresivisté a liberálové (často v jedné osobě) celého světa po celé čtyři roky okopávali kotníky. Donald Trump však nakonec všechny útoky ustál a dovládl celé čtyřleté období.
To předseda Svobodné strany Rakouska Heins-Christian Strache dopadl hůř. I na toho totiž vytáhli ruskou kartu, když byl na základě záznamu ze skryté kamery obviněn ze spolupráce s ruskými oligarchy, což nakonec vedlo až k pádu rakouské vlády a předčasným volbám. Později se však ukázalo, že to celé byla provokace a záznam byl sestříhán. Chyběla v ní totiž ta nejpodstatnější část, kdy se ukázalo, že pan Strache jakékoliv ruské nabídky odmítl. Jenomže mezitím se už vláda rozpadla a politické karty byly nově „rozdány“. Takže ti, co celou akci vymysleli, dosáhli svého a nic už nešlo vrátit.
Varování pro nás
Tyto dvě kauzy by měly být varováním i pro nás. I u nás jsme svědky obviňování ze spolupráce s Ruskem těch, kteří jsou například kritičtí k současnému směrování EU a odmítají takové progresivistické „pecky“, jako je například klimatický alarmismus, genderová teorie nebo multikulturalismus. Prostě podle hesla: „Když dojdou argumenty, vraz tam Rusko“. Nálepkováni jako „proruští“ jsou přitom jak celé strany a hnutí, stejně jako jednotliví politici, či běžní občané. Je to ostatně jedna z „jistot“, kterou má každý, kdo si dovolí se veřejně kriticky vyjádřit k EU a jejímu směrování k zeleného socialismu. Dříve či později se totiž najde nějaký fanatik, který ho patřičně onálepkuje, přičemž ti největší „myslitelé“ ještě neopomenou dodat, že je dotyčný nepochybně Kremlem i placen.
Jenomže ono je to celé trochu jinak. Kritici současného směrování EU totiž mimo jiné poukazují na postupné oslabování unie, ztrátu její konkurenceschopnosti a postupnou likvidaci jejího hospodářství. Což jsou přesně záležitosti, ze kterých mají radost všichni, kteří nejsou zrovna našimi kamarády. Mezi ně patří nepochybně i Rusko. Právě to si tak obrat v současné destruktivní politice EU nepřeje. Kdo je tu tedy skutečně „proruský“? Ti, kteří svojí kritikou usilují o zvrat trendu oslabování EU, nebo ti, kteří se je snaží umlčet a zajistit tak pokračování její sebedestruktivní politiky?
Odpovědět na tuto otázku zase není tak složité…
DENÍK.TO



(16 votes, average: 4,75 out of 5)
A proč by tam Rusko nehodili, vždyť i u nás přesně totéž na evropsky hodnotné primitivy spolehlivě zabírá. Stejně jako fašismus a nacismus, aniž by jediný eurosvazacký hlupák věděl, co tyto pojmy znamenají…
Ale přátelé, neobviňujme EU, Trumpa, Babiše ani Fialu. Musíte si uvědomit, že všechny tyto lidi dosadil Putin, aby nás všechny zničil. Nejdřív je nastrčil do politických stran nebo jim je vytvořil, poté tyto strany opakovaně zvolil a dnes má srandu z toho, jak lidé nechápou, jak si mohli zvolit takové politiky, což přispívá k chaosu, za kterého má Putin radost. Máme druhořadé potraviny, protože Putin nás chce otrávit. Máme drahé bydlení, protože Putin chce, abychom vymřeli a byli jsme bezdomovci. Putin pomocí svých oligarchů ovládl světovou ekonomiku, a ovládá neviditelnou ruku trhu. Aby jste si uvědomili závažnost situace, je nutné si uvědomit jedno: Putin je jediný člověk na světě, který toho zvládne více než Chuck Norris nebo Viktor Kožený.
Učiteli, dovzdělejte se …
Nejbohatší muž světa Putin má ještě jeden vlivový prim. V novodobé historii nechal zavraždit největší počet politických oponentů v ruSSku (i když nevím, zda jej v poslední době nepředběhl Lukašenko).
Ahoj 25.7.2025 05:47:24
Uvědomte si, že já samozřejmě nemohou vypisovat všechno, co Putin udělal. Je toho prostě příliš mnoho, a právě to mělo z mého příspěvku vyplynout. A pokud Putin nechal zavraždit nějaké lidi, pak to samozřejmě dokazuje i to, že spáchal ty věci, o kterých píšu. Je jasné, že kdo vraždí, ten také dosazuje Fialy, Babiše a Trumpy.
Učiteli, na tyto vaše spojitosti musí mít člověk hodně bujnou fantazii …
Já se držím faktů. Nerad bych dopadl jako podržtaška usvědčeného lháře Zemana – T. Okamura a jeho fanatický obdivovatel Balda.
Ahoj 25.7.2025 06:30:58
Máte samozřejmě pravdu. Putin zabil více lidí než naše vláda v dozimetru. Ale tím, co říkám vlastně ukazuji, že i za tyto vraždy může Putin. Vždyť já s vám souhlasím, tak nevím, co vám vadí. Zeman něco řekl, a to se s vraždami či bitcoinovou kauzou nedá srovnávat. Dokonce i Putinem dosazený Fiala nikdy nic nepravdivého neřekl. I v tom se shodneme. Souhlasím i s tím, že Okamura je fanatik. Jenže právě Putinem dosazení Fialovci vládnou tak, že hrozí, že si lidé vyberou fanatika Okamuru. To je o začátku jeho plán. Stejně jako vy si uvědomuji, jak je Putin nebezpečný. Mám dojem, že jste naštvaný, že někdo pomlouvá Putina více než vy. Závist je špatná vlastnost. Dejte si na to pozor. Já to s vámi myslím dobře.
Každý diletant potřebuje nepřítele, na kterého může svádět svoje debakly.
Jo, jo…Putin je nejbohatší člověk na světě. Kdo jiný má osumdesátiprocentní podporu obyvatelstva …To jedině matkám se dostává větší důvěra od svých dětí.
Učiteli, za vaši nadstandardní péči o mě vám děkuji, avšak to nic nemění na tom, že s vaším zveličováním vlivu putlera musím souhlasit.
Fiala je pod jeho rozlišovací schopnosti, a Trump je stejný háj.zl, jako je putler sám, tudíž ti dva od počátku jedou spolu při porcování Světa …
Ne, z mé strany se nejedná o závist. Je to projev moudrosti, která vám očividně chybí.
Chudáci študentíci, kteří vás musí při vyučování poslouchat!
Ethanol
“ diletant potřebuje nepřítele“
Jací diletanti? Co by většina lidí dala za to, kdyby si dokázala nahrabat tak jako oni! Žádní diletanti, profesionální hrabači! Uvědomte si, že i po vraždách v dozimetru, bitcoinu, nedodržení předvolebních slibu, brutálnímu zadlužování a další věcem je pořád bude volit ohromné množství lidí. Maximálně nevyhrají volby, ale pořád budou na druhém místě. Tohle je profesionální úspěch, který jen tak nějaký diletant nedokáže!
Ahoj 25.7.2025
I Já jsem rád. Konečně jste pochopil, že Putin se ve skutečnosti jmenuje putler. Tato informovanost naznačuje, že možná spolupracujete i s armádou české republiky. Nesouhlasím ale s tím, že by Fiala je pod jeho rozlišovací schopnosti. Pokud u nás působí, kdo jiný než právě tak významně postavený člověk by jej měl zaujmout? Jsem také rád, že upozorňujete na svoji moudrost. Byla by škoda, kdyby se o ní lidé nedozvěděli. Teď teprve vás mohou naplno obdivovat. Právě zdravá sebejistota je to co v dnešní plotice tak chybí. Jak o sobě nebo o něčem člověk začne pochybovat, je to cesta k totalitě.
kuk 25.7.2025 07:10:58
Máme jiné zájmy (priority) a jinou optiku hodnocení.
Tebe zajímají jejich kapsy, mně stav našeho státu a ekonomiky.
Ty je hodnotíš podle schopností se obohatit, já podle schopností vést ekonomiku státu.
Ethanol
Myslím, že nejde jen o optiku hodnocení. Jde o to, jestli nám vládnou schopní mafiáni nebo neschopní demokratičtí politici. Boj s mafií musí probíhat jinak, než boj s blbostí.
Učiteli, s čím souhlasíte, či nesouhlasíte, je mi zcela lhostejné, stejně jako to, co si myslíte, že jsem pochopil.
Jako kantor jste snad dospěl k tomu, o čem jsem já přesvědčen již po druhé vzájemné výměně našich komentářů výše. A sice to, že my dva si již nic nového nesdělíme. Proto tuto naši neplodnou diskuzi končím.
P.S. Jako učitel byste do politiky neměl zatahovat „plotice“ 😃
Ahoj 25.7.2025
Já zase myslím, že naše diskuse plodně ukázala, že naše vláda má mnoho horlivých zastánců, i z řad profesionální armády, která se těší nebývalé důvěře, na něž se lidé mohou spolehnout. Obdivují vás, že když je vám jedno co píšu, že jste tak dlouho vydržel diskutovat. Jistě to bylo jen nezištná touha prezentovat tu vítězící pravdu za každou cenu. Souhlasím s tím že pokud šlo jen o to toho druhého přesvědčit, byla tato diskuse zbytečná, ale nevidím v tom jediný její účel. Pokud jde o zasahování do politiky, tak nejsem profesionální učitel. Na rozdíl od armády učím zdarma a neorganizovaně, což mě vyjadřování názorů na politiku opravňuje. Na rozdíl od vás prosazuji svoje názory, nikoliv cizí. Přeji vše nejlepší a doufám, že vám za zdejší neúspěch armáda nestrhne prémie.
kuk 25.7.2025 07:33:51
Chápu tě, ale optika – úhel pohledu je důležitý.
Když dáš šimpanze jako prodavače do stánku s ovocem.
Je diletant protože nic neprodal, nebo profesionální hrabáč, protože polovinu pomerančů sežral?
Ethanol
Takže soudím, že nesouhlasíte ani s jednou variantou, kterou prezentuji výše. Tedy že pole vás jsou lidé ve vládě „dva v jednom za stejnou cenu“ – tedy blbci i zloději. Pak je ale otázka, jak se ten systém může udržet a jestli ho neudržuje někdo mimo politiku, komu takový chaos vyhovuje.
Pokud se vrátím k vašemu přirovnání „Když dáš šimpanze jako prodavače do stánku s ovocem.“ – – Já tam ale šimpanze (respektive politiky) nedával. Kde se tam vzali? Kdo jim vytvořil podmínky, aby se tam udrželi?
kuk 25.7.2025 08:20:53
Své šimpanze si skrz volby do našeho stánku dosazujeme my všichni.
A stánek (systém) nemusí nutně zaniknout po pár dnech se šimpanzem co sežral většinu ovoce.
Vezmeš si půjčky, naskladníš nové ovoce, a i se šimpanzem nějaký čas vydržíš.
A já opakuji že ti rozumím.
Ty mně jen nutíš na soutěži miss souhlasit s tebou že nejhezčí je ta blondýna s velkýma kozama, a já ti oponuji že pro mně je zajímavější ta zrzka s perfektní postavou.
Rádoby učiteli, čtěte pozorně ⬇️
„Učiteli, s čím souhlasíte, či nesouhlasíte, je mi zcela lhostejné, stejně jako to, co si myslíte, že jsem pochopil.“
O psaní tam není ani slovo!
Ovšem tím, že jste se dodatečně přiznal, že nejste „profesionální učitel“, se vše vysvětluje. Vy jste prachobyčejný TROLL 😡
P.S. Armáda mi nic strhnout nemůže, neb s ní nemám zhola nic společného.
Zkuste si vyplnit volební kalkulačku. Sice na profláknutých Novinkách, ale jejich škrábáci ji nesestavovali, dělala to jedna najatá agentura.
Odpovíte 15 otázek, zvolíte svých 5 nejdůležitějších volebních témat a dozvíte se, která strana vám nejvíc vyhovuje, aniž byste ji museli jakkoliv uvádět.
Mně na 1. místě vyšla SPD s názorovým překrytím 91 % a na 2. místě Stačilo s 86 %.
Ještě jedna věc tam je, dosud zcela nevídaná – SPD už není označena jako „krajní pravice“, jak ji celá léta s cílem ji poškodit protektorátní propagandisté titulovali, ale jako národně konzervativní, kterou politologicky skutečně je. Okruh dezolátů se nám nějak utěšeně rozrůstá…
https://www.novinky.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-koho-volit-volebni-kalkulacka-2025-40529387
„nejsou zrovna našimi kamarády. Mezi ně patří nepochybně i Rusko“
Odkud to víte? Vy jste se ptala mezi čtyřmi očima každého obyvatele ČR?
Já taky ne, ale beru to podle elementární morálky, podle níž naprosté většině je Rusko lhostejné nebo má k němu pozitivní vztah.
Ahoj
Jsem rád, že jste přes silná slova o tom, že končíte, neskončil. Svědčí to o vaší schopnosti využívat psychologickou manipulací k tomu, aby jste si zvýšil pravděpodobnost posledního slova. Vím ze jste nepsal o psaní, ale pokud je vám něco lhostejné, vyplývá z toho, že pro vás nemá cenu na to reagovat slovem či písmem. Pokud reagujete i přesto, že tvrdíte že nebudete, je to přinejmenším zajímavé. Přezdívky jsou libovolné a ano, klidně na rozdíl od vás přiznám co jsem. Už tu diskutoval i Putin a jen málo lidí věřilo tomu, že se jedná o skutečného Putina. Kromě toho učitel neznamená jen povolání, ale i určitou činnost. To že někdo není profesionální učitel neznamená, že neučí vůbec nebo že to neumí. A nazvání trollem mě nijak neuráží. Hlavně dnes, kdy je tak označována většina lidí, co mají názory mimo hlavní proud. To spíše vás by mělo urážet, že přes ostentativní prohlášení o tom, že jsem troll a že končíte se mnou komunikujete dál. Pokud vaše propaganda nesahá dál než k tomu, že se hádáte s trolly, pak se ptejte sám sebe, jaký má smysl. Už jste vlastně napsal že žádný. Tak se co si o vás mám myslet, když pořád děláte něco, co je podle vás nesmyslné a o čem prohlašujete, že už to dělat nebudete? Že nejste troll, ale obhájce naší vlády?
Ahoj – – – – – „Armáda mi nic strhnout nemůže, neb s ní nemám zhola nic společného.“
– – – – – – –
TRACHTA: To jsem si mohl myslet. Četl jste mou knihu „Zbytečné otázky v kriminalistice“?
HLAVÁČEK: Ještě ne, pane inspektore.
TRACHTA: Vidíte, a přitom je všude k dostání. Podívejte se, Hlaváčku, když se vraha zeptáte, jestli zavražděného zavraždil, tak vám vždycky řekne, že nezavraždil. Tím jenom zbytečně ztrácíte čas. No, zeptejte se ho schválně. (Trachta sleduje hodinky.)
TRACHTA: Zavraždil jste ho?
MEYER: Nezavraždil.
TRACHTA: No vidíte. A ztráta času, když chvilku počkáme, dvě minuty.
Ahoj do toho! Fandím vám a děkuji. Lidí, co ze sebe pro zábavu ostatních dělají blbce není mnoho. A vy jste v tom fakt dobrej! A ta vaše rádoby obhajoba dnešního systému, to je přímo skvost!
@ Učitel Českého národa
Přečetl jsem Vaše komentáře a musím s politováním konstatovat, že národ, který má takového učitele, na tom musí být velice, převelice bídně.
kolemjdoucí z Dánska alias Ahoj
Máte opět naprostou pravdu. To že jsme na tom bídně zde nikdo nepopírá a kdyby jste si zde ráčil něco přečíst, uvidíte že zde naprostá většina lidí souhlasí. Kdybychom na tom nebyly bídně, nejspíš by ani nikdo nečel rýpavé stránky jako jsou tyto. Ale naše politická situace způsobila, že na tom jsme tak jak na tom jsem. Ano, ironické zesměšňování vlády která je k pláči jaké zde dělám, to je opravdu potřeba jen v národě, který je na tom bídně. Ale je to potřeba, i když obhájci bídného stavu si to nemyslí.
@ kolemjdoucí
Já tu jejich diskusi přestřelku nedočetl kompletně, ale učitel má s tím Putinem naprostou pravdu. Když se řekne KGB (nebo jak se to dnes jmenuje), lidi si představí Čuka a Geka, ale 95% práce této organizace spočívá v ideologické diverzi přikryté často legální činností a společnostmi. A za Putina (bývalého šéfa KGB) v tom dosáhli dokonalosti. Tím nechci říct, že by třeba Putin schvaloval dosazení Fialy. To ani náhodou. Jen vytváří vhodné ideologické podhoubí, které už pak nějakého potřebného Fialu samo zplodí.
@ Učitel Českého národa 25.7.2025 11:07:31
Nevím, co jste „alias“ (možná mamlas), ale za to, že jste potvrdil má slova shora, se sluší poděkovat.
Když se nechá národ vyučovat takovým primitivem, jeho věc.
Kupředu levá, soudruhu učiteli!
kolemjdoucí, Ahoj,
Jsem rád, že se shodneme, že za vše může Putin. Pokud se na tom shodneme, jsem ochoten i přistoupit na to, že za Fialovo zvolení může jen nepřímo. Dalším tématem by mohl být Putinův vliv na barevné revoluce a zvýšení počtu muslimského obyvatelstva ve Francii a Německu. Nedávno zde byl článek o tom, jak v Německu většina narozených dětí už patří přistěhovalcům. Myslím, že roli Putina v těchto věcech zatím většina lidí podceňuje. Myslíte že to řídí přímo, nebo je to jen nepřímý vliv jako u zvolení Fialy? Je možné, že by ty muslimské děti v Německu dělal osobně? Další problém západu je ten, že Čína roste rychleji než západ. Je to jen Putinovým podrýváním západu, nebo aktivně podporuje Čínu?
kolemjdoucí z Dánska: „Kupředu levá“ – už nám zase připomínáte úlohu armády v dnešních diskusích na internetu? S tím opatrně! Navíc učitel je protisystémový. Systém i armáda jsou na vaší straně. I proto je vaše přirovnání poněkud pochybné. To vy jste dnes ten, kdo chce aby se lidé přizpůsobili straně a vládě.
@ quk alias Učitel Českého národa
Nepodsouvejte mi vaše politické choutky a chtíče. Komunisté i s Babišem, Rajchlem, Sterzikem, Zaorálkern, Okamurou patří za mříže. Tečka!
kolemjdoucí z Dánska
Jsem rád, že zde ukazujete, jak se zastánce dnešního režimu staví k demokracii.
@ Učitel
No já tam vložil ten příspěvek jako kolemjdoucí z Česka před tím, než se objevila vaše první odpověď kolemjdoucímu z Dánska, ve které jste už narušil linii. Páč mi přišlo jako dobrý špás v tom duchu pokračovat (navázat). Jináč bych to pak nenapsal. Proto jsem se taky podepsal jináč než obvykle (abych nemátl víc než je zdrávo).
Ale jsem to já – viz níže
Celitárvan
Každá sranda jednou končí. Zkoušeli jsme to prodloužit, ale kolemjdoucí z Dánska alias Ahoj nechtěl dělat přesčasy. Prostě není dostatečně uvědomělý, aby bojoval za pravdu a lásku. Pokud režim padne, bude to jeho vina. No a učitel asi musel naopak na směnu. Kdo ví co doopravdy dělá.
kolemjdoucí z Dánska
za mříže patří celá pětidemolice. Ti mají na svědomí podporu fašismu, rozkrádání republiky a vlastizradu.
Vylíčilův „vivat Trump“ včera veřejně prohlásil, že „vybombarduje Moskvu“.
Putinova onuce na PP L. Vylíčil bude nucen opět změnit prognózu … 🤣