21.5.2019
Kategorie: Společnost

Eurovize jako prototyp konce světa

Sdílejte článek:

MILAN KNÍŽÁK

18. května 2019 proběhlo v Tel Avivu finále této písňové soutěže, ale mě to jako soutěž zpěváků nepřipadalo.

Více než zpěvu tam bylo rekvizit, ohňostrojů, tanečníků, akrobatů a podivných transsexuálů. Zpěv rozhodně nedominoval a navíc, jednalo se o nudné a nezapamatovatelné melodie, které dnes vévodí světu populární hudby.

Jednotlivé státy se překonávaly v podivnostech, zpotvořeninách a nepřirozenostech. Obraz světa, který z toho vyšel byl děsivý. Bylo to poprvé, co jsem se televizního programu bál. Nebylo to ani trochu zábavné a už vůbec ne vznešené. Jediné poselství, které jsem z toho vyčetl, byl můj strach z lidské budoucnosti.

Nedovedu si představit, kam až to dojde. Nakonec budou vystupovat lidé svlečeni z kůže v pětatřiceti různých pohlavích za doprovodu obřích hlemýžďů skákajících supersalta. Sledovat to budou asi jen chovanci psychiatrických ústavů, kteří pak vypálí blázinec.

Česká televize potvrdila svoji kulturnost.

Svět se zbláznil a my to nevidíme.

Autor: Milan Knížák


 


Redakce
Sledujte PP

Sdílejte článek:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (52 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...