![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Demonstrovat, či nedemonstrovat?
MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ
![article_photo](https://u-blogidnes.1gr.cz/blogidnes/article/1/80/806491/806491_article_photo_xvnmqwz_600x.jpeg?r=27bq)
Coby značně svobodomyslný člověk nemám s demonstracemi žádný problém. Zvláště s poklidnými a nenásilnými. Svoboda slova a právo shromažďovat jsou základem osobní svobody i demokracie. A koneckonců, pokud se lidé zajímají o veřejné dění, pokud mají chuť s vládou komunikovat, pokud jí chtějí vyslat nějaký signál, je to jedna z nejúčinnějších forem předání sdělení v meziobdobí mezi volbami. A zaplaťpámbu za mobilizaci veřejnosti a demonstrace v roce 1989.
Zároveň pokud občas čtete tyto blogy, taky patrně víte, že patřím mezi soustavné kritiky vlády, vládních opatření a obecně veřejných institucí.
A v neposlední řadě zmíním, že s některými nejmenovanými řečníky, kteří se při demonstraci objevili na pódiu, se znám osobně, dokonce bych v některých případě řekla, že k nim mám i dost blízko.
Takže ze všeho řečeného by se mohlo zdát, že není co řešit, a hurá na Václavák. Jenomže přes to všechno ve mně tato demonstrace pozitivní pocity nevyvolávala.
Shodou okolností zhruba ve stejném období na Xtv proběhl rozhovor s Václavem Klausem. A v jistém slova smyslu by se obě události – rozhovor s Václavem Klausem a demonstrace – daly vnímat jako kontrastní a protikladné události.
Na Václavském náměstí lidé celkem přesně pojmenovávali, CO se jim nelíbí. Václav Klaus přesně pojmenoval postup, JAK se ze současné situace dostat. A ono „jak“ je ta základní esence, která dosud na demonstracích chybí. Samotné „co“ bez „jak“ nikdy nemá potenciál pohnout dějinami k lepšímu.
Vrátili jsme se zpět do socialismu, a tak by bylo třeba provést opět kompletní transformaci veřejných financí, stejně jako v 90. letech. Problém je, že tenkrát jsme byli samostatný suverénní stát, jenže vstupem do EU jsme značnou část této suverenity a samostatnosti ztratili. Evropská komise a Evropský parlament by dnes takovou transformaci nedopustili – to uvedl ve zkratce Václav Klaus.
Pravdu řekl. Když budeme za dělicí čáru mezi socialismem a kapitalismem považovat 50procentní podíl veřejných výdajů na HDP, pak už jsme skutečně přesně na oné hraně mezi oběma systémy. Mnoho lidí má pocit, že neblahé jevy, které kolem sebe vidí, jsou důsledkem selhávajícího kapitalismu; lze ovšem ekonomickým aparátem celkem jednoduše a neprůstřelně ukázat, že tyto neblahé jevy působící onen neblahý pocit ze současnosti jsou ve skutečnosti definičním znakem onoho polovičního socialismu.
Jenomže jsme v pasti EU, která dnes už není o integraci a liberalizaci, ale je již o unifikaci, a můžeme jen čekat, než se tento socialistický slepenec časem rozloží vlastní vahou. Až se tak stane, můžeme z tohoto slepence společně s dalšími státy odejít. Pokud bychom se ale rozhodli odejít dnes, Evropská unie nás exemplárně zničí. Nezbývá tedy než čekat a doufat, že se spontánní rozpad odehraje co nejdříve. (A teprve poté se bude moci navrátit skutečná evropská integrace založená na ekonomické a osobní svobodě.)
V demokratické zemi se dějiny píší skrze parlamentní volby. A vzhledem k tomu, že jsem právě vyslovila, že jsme již napůl socialistická země, což je zdrojem neprosperity, logicky z toho plyne, že k jakési pozitivní změně by přispěl návrat pravice mezi parlamentní strany. Jenomže problémem je, že většina lidí se stále rozhoduje pouze mezi Babišem a pětikoalicí. A to nejsou pravicové strany. Ve skutečnosti politika obou těchto subjektů je prakticky totožná. Takže pokud by demonstrace svrhly vládu, příští vláda by se vzhledem k politickým preferencím v zemi příliš nelišila. Neboli myslet si, že demise vlády by v současné době něco zásadního změnila, je zcela naivní.
Před dvěma lety v demokratických volbách pravicové strany drtivě propadly. Do parlamentu se nedostala ani jedna. Během posledního roku se do prezidentského finále dostali dva levicoví prezidentští kandidáti. Poptávka veřejnosti po politickém směru je tedy jasná. Za uplynulé dva roky vláda ničím zásadním nepřekvapila. Chová se přesně tak, jak se od levicové populistické vlády dá čekat. Proč tedy protestovat? Lidé si levicovou vládu demokraticky zvolili, takže nyní konzumují plody její levicové práce.
Za dva roky budou mít lidé příležitost rozhodnout se jinak. Pokud si ale i pak budou myslet, že Andrej Babiš jim zaručí něco lepšího než pětikoalice, budou opět zklamaní a budou opět chodit demonstrovat. Vláda se chová přesně podle volebního zadání svých voličů. A je to naprosto logické a racionální.
Všechny současné parlamentní strany se totiž chovají podle něčeho, co se v politologii nazývá „teorém středového voliče“. Jde o to, že pokud chce politik či politická strana sesbírat co nejvíc hlasů, musí reprezentovat názory voličů, kteří stojí uprostřed politického nebo společenského spektra. Tam je totiž voličů nahuštěno nejvíc.
Základem teorému středového voliče je model dvou politických stran ležících na opačné straně politického spektra, ale současně ve stejné vzdálenosti od politického středu. A předpokládáme, že všichni voliči budou volit stranu prosazující jim nejbližší program. Pokud chce některá strana oslovit více voličů, tedy například pravicová strana chce přibírat voliče z levého středu a levicová strana chce zase přibírat voliče z pravého středu, logicky se obě strany musí posouvat z okraje politického spektra směrem ke středu. A to se děje tak dlouho, až praktickým výsledkem nakonec bude, že všechny politické strany se nahustí kolem názorového středu.
A pokud je navíc tento „středový“ či „typický“ volič vychýlen víc doleva – nakonec všechny strany končí nahuštěné vlevo. A přesně to se děje. Ve skutečnosti totiž většinový názor společnosti nesetrvává konstantně v neutrálním středu, ale podle aktuálního společenského nastavení se přesouvá tu mírně doprava, tu mírně doleva. Mimochodem, to je také mechanismus, díky němuž se během dvacátého století ve svobodných zemích obvykle pravice a levice víceméně střídala po dvou volebních obdobích.
Názorové rozdělení ve společnosti má ale stále tvar přibližně podle Gaussovy křivky. Tedy existuje jakýsi vrchol, kde se nachází většina voličů, a směrem k pravé a levé části politického spektra se počet příznivců snižuje. A dnes je většinová společnost nastavená levicově, tedy vrchol Gaussovy křivky je nalevo středu. Proto všechny vládní politické strany cílí tímto směrem.
Je tedy zcela lhostejné, zda premiérem je Babiš, nebo Fiala. Jejich volební programy budou v obou případech nastaveny na levý střed. Tyto programy totiž nepředstavují žádné myšlenky a ideály – řídí se čistě průzkumy veřejného mínění, aby oslovily co nejvíc voličů.
Pokud by měly příští volby něco změnit, muselo by dojít k několika jevům současně:
Zaprvé typický volič by musel správně identifikovat příčiny neprosperity jako projevy nastupujícího socialismu.
Zadruhé by ve společnosti muselo dojít ke znatelnému společenskému posunu v uvažování a z něho vyplývající společenské poptávce po pravicové politice.
Zatřetí by se musel objevit leader, či alespoň politická strana, který by byl schopen tuto poptávku naplnit.
Ve skutečnosti ovšem cítím pravý opak. Totiž posouváme se stále více vlevo. A při tomto nastavení by předčasné volby současnou situaci ještě zhoršily.
- Trump mluví s Putinem. Fiala mlčí - 10.2.2025
- Ekonomika bude voliče čím dál víc polarizovat - 10.2.2025
- Změna paradigmatu - 10.2.2025
Zrůžovokřivoliníci NEPRAT !!
ani na soutoku divoké a tiché bye čwy
https://www.youtube.com/watch?v=E-H0jvWosC8
To už radši demokradtůrujte vy volenými, démon stranti úd alostí.
DEMONSTROVAT, ZATÍM DEMONSTROVAT – nasávat tu sílu a energii davu, slyšet stejné názory, poznávat nové lidi a přemýšlet! AŽ PŘIJDE ČAS – TAK KONAT A TENTOKRÁT DOKONAT ! NE JAKO V 89!!
Naivko
Sakra, ona má recht! Babiš je možná populističtější než Fiala a ne tak eurořiťolezecký, má víc mazanosti, ne tak katastrofální politiku – ale valný rozdíl tu není. Předčasné volby by byly jako referendum o odchodu z EU: výsledek horší než to bylo.
Jistě, že má pravdu, s Babišem to nevyhrajeme a s Rajchlem také ne, podezírám ho, že je to takový ten předem připravený náhradník, aby měl kdo převzít otěže vozu, když toho, co to řídí nyní, náhodou smete nějaká ta „fialová“ nebo jinak barevná revoluce. Aby bylo zajištěno, že vůz pojede možná trochu jinudy, ale ke stejnému cíli…
Já bych k tomu jen dodal,že po roce 89 tady díky komunistům bylo mraky přebytků,jenže dnes máme-i díky václavu klauzovi úplný hovno,což nějak jinak neomylný vašík „zapomněl“ zmínit
Ale soudruhu pomatená.
Komunisti všechno, co měli, ukradli v roce 1948 a pak si to ukradli po roce 1989 pro sebe.
Co podnikatelů bylo komunisty. Třeba zrovna Andrej.
Stěžuj si svejm kumpánům z partaje, že ti nedali tvůj díl. Ožulili tě.
Ty hlupáku, zjisti si co všechno bylo za socialismu postaveno a pak tady ventiluj své duševní mantry.
Bože, co to sem píše za hlupáky….
cituji-Chlapce (10) prý v Einbecku (Dolní Sasko) srazil neznámý muž z mostu – údajně proto, že ukrajinské dítě neumělo rusky. Teď se ukazuje: všechno bylo úplně jinak.
—
pokrač zdroj
https://www.bild.de/regional/hannover/hannover-aktuell/bruecken-sturz-in-einbeck-ukrainischer-junge-10-erfand-wurf-attacke-85332830.bild.html
to je zase teoretickych kecu a uvah z jineho sveta nez toho realneho prosteho jak facka …
znate ten imaginarni stat byly tam volby prej demokraticke prej tajne prej zcela zalozene na anonymnich listeccich neoznacenych hodite druhej den hodite zase neco urna pres noc nehlidana pocitani kdovijak v jakemsy systemu voala tady amte holoto vysledek drzet huby a klante se neovym panum …. i byl to pryu demokraticky pravni stat a kdyz neco chce soudce polcajt nebo statni zastupce vyratit stezovateli neni lepsiho arguemtrnu nez to ze provede dokazovani transparentne a v takovem rozsahu v jakem stezovat tento pozaduje a ma to halvu a patu .. je mozne prepisitat a prekontrolovat slitecky napriskla kestli obsahuji nejake ty ruznorode otisky prstu vice druhu otisku nez je pocet clenu scitacic komise aby se prokazalo ze nebyly vymenene a nejspise patrili skutecne obcanum volicum a ne ze je tam par vybranych zaplacenuch lidi nahazelo do pytlu jako podvod inu je to normalne mozne a jednoduche … je mozne perepicitat to .. no taky je to mozne udelat … ale to vite .. soudci kteri jiste nebyly v tomto statecku placeni diky korupcnim zmetkum ve vladach kteri o jejich paltech rozhoduji a tedy nemaji anemeli nikdy zajem podvadet lhat a kryt podvody rekli zcela jasne ne nebudeme nic zkoumat nebudem nic provadet nebudeme nic prokazovat dezolati jsou to vsechno je to dobre protoz je to dobre a basta drzte huby holoto nic se kontrolovat nebude zadnym zpusobem a nikdy volby plati scitani plati nikdo nema pravo se v tom jakoliv vrtat a neco zkoumat ten kd oudajne volby ¨vyhral to rekl tak totak bude a jeto tak spravne neni na tom jiste nijak zaujaty na tom vysledku ….
tolik k demokratickym svobodnym poctivym volbam obecne ….. a kecma kolem toho a fizlofickym uvaham a kecum … jako by snad prepociani hlasu a verejna kontrola toho vseho byla drazsi nez nechat nepoctive nastrcene loutky znicit celou republiku a jeji poctive obyvatele …. jo to se akt vyplati a to je fakt duvod to neresit a nechat bejt podvod nepodvod .. stejne jako zniceni csfr v rozporu s ustavnim zakonem a dalsima zakonama dvouma zlodejskejma tuneldeskama bez toho aby se lidi zeptali jestli to chteji … jasny .. to je prej demokracie … 2 dedci si rozhodntou ze znici stat za kterej meli kopat do rostrhani tela a udelaji si kazdej svou republiku z tehc dvou … fakt super novodobe naplneni demokracie tedy vlady vetsisny .. my 2 tunelededci jsme lid a vy otroci jste ta mensina .. jasny … demokracie jak ze severni koereje ato se psal rok 1992 vazeni … celou dobu v tomhle podovdu v tehle vlastizrade a zlocinu zijeme a tvarime se ze se jako nic vlastne nedeje a musi to tak bejt .. no az na to vazeni ze zit v podvodu se moc neda nemyslite a nenito moc dobre nemyslite a vlastizrada je jaski nepromlcitelna a radoby podvoem jakoze vnizkle 2 nove statecky naisto jednotne csfr na zaklade podvodu 2 tuneledecku a vsichni se tvari jako ze je to ok a musi to tak bejt .. to se na me nezlobte to uz muzete uctivat adu jako ze delal spravne co delal ze to byly zlociny vsechno jedno ne byl u koryuta tak si prece podle teto vasi logiky mohl delat co chtel s celou evropou ne .. jako sorac a ale vyaptlanost podvedenych okradenych ovci nema mezi ani dna …. ja se tu opravdu nebavim o tom ze zakon jakoze obesly tim ze misto rozdeleni to nazvaly zanik .. no ale tezko nazvat jinak nez zlocinem vlastizrady kdyz nekdo kdo se stane premierem namisto hajeji zajmu te dane zeme ji proste znici a jeste si na to odhlasuje zakon … nic vlastizradnejsiho si fakt nedokazu predstavit … nic přikladnějšího v učebnicích kriminalistiky si opravdu k tomuto zákone mi tehdy defonovanému zločinu nedovedu jako příklad představit než bylo tohle …. a pro všechny nevěřící tomáše můžete mi prosím sdělit jméno presidenta který to podepsal ten zákon a tu novou tunelděkdkovu ústavu? víte tady byl takovej poslední dobou mediální šum ohledně přijímání zákonů a debat jestli to prezident jako podepíše nepodepíše a že tohle tamto se měnit nesmí protože by proto musela hlasovat i ta nejmenšinovější vláda takže smůla a prezidentovo veto by taky nepřehlasoali takže se to nepřijme a tak ..a každej pdr se musí prej podepisovat prezidentem tak proč není údajně plastná údajně nová ústava dodenška podepsaná žádným prezidentem? Není to nějaký divný? Nikomu to nepřijde divný? celou dobu žijeme ve lžích a podvodech né ve státě …pro úplné rejpaly víte jestli vám to nedošlo tak v těch devadesátkách akt nebyl mobil ani internet tady jako dneska … to se fakt od minulé doby hodně brutálně liší .. podvést takhle národ bylo fakt snadné .. nebylo tak snadné na’tukat do vyhledávače zákony nebo ústavu a ověřit si že je něco špatně a že jeto celé podvod …to tenkrát akt lidi neměli šnaci na to přijít a roznést to do éteru aby si to každej i doma z gauče ověřil ….
Samozřejmě že demonstrovat.
Ale tak nesmyslně a draho jako když hlupáci jezdí do Práglu mávat vlajkami a poslouchat zbytečné kecy.
Je nutno změnit denní vzorce chování a klást odpor každý den.To je poslední co nám zbylo a na generální stávku se tupé konzumní ojroovce v kolonyjy czechyja nikdy nezmohou.
Oprava – Ale NE tak nesmysně…
Stávky jsou podchycené zadlužením. Zadlužený Pepik nemůže jít stávkovat, musí makat. Však systém ví jak se lidé nechají dobrovolně zotročit.
Dobrý postřeh.
Dokud tupé ojroovce měly ještě úspory a majetek rozhazovaly je za spotřební krámy a dovolené a teď mají jen dluhy.
Gene, nehledej výmluvy.
Zadlužený Pepík může jít manifestovat jako každý jiný.
To není výmluva, ale konstatování. Samozřejmě že může, ale nepůjde. Pokud neco co chcete vyřešit stávkou, musíte být připravený na delší dobu bez příjmu. Kolik pracujících lidí je na to připraveno?
No jistě že to je super zdůvodnění … mámo nejdu do stávky chcípeme dál, protože na ní nejsme dost připravený zejtra sice budeme zase o krok blíž vyhození exekutorem i na ulici a pak chcípneme zimou ale raději to zatím neuspěcháme … jasně všechny ty databáze eet šmírování to jistě nebudovali desítky let na to aby si podchytili stádo aby nebylo připravený nikdy ….. to mi připomíná takovej příběh … jedete na vlak někdo to napsal no a bubu mohli by střílet že vono to nějak dopadne mohlo by bejt hůř, hele ty sprchy mají 11 děr v hlavicích to je divný a úplný sucho na sprchy a já mám jen 10 prstů, ale co je to vyrobený v reichu to musí bejt kvalitka, no ale nebudu dělat problémy zatím .. mohlo by bejt hůř lidi držte huby a nerušte mistra při práci když nás sem žene…. hele vono to smrdí plynem a dveře se zavírají …. no nepanikařme lidi mohlo by bejt hůř musíme se na to nějak připravit nejdřív …víte je tu tma plyn aby to nebouchlo raději klid a čekt na vhodnou chvíli, hele mámo .. ty vypadáš …. ty máš řetěze a tamhle karel řve hele von je v kotli to je sranda … jo a ty je snad nemáš? a dopr ….já hříšník …to mám za to že jsem ponoukal ostatní aby drželi huby a krok a čekali na to až budeme pořádně připravený a tím sem je pomohl zabit žejo … jo řekne čert a šup do kotle hříšná duše … dneska teda jenom na 70, za to že jste byly splynovaný ale vod zejtra to bude na kilo i víc to si užijete muka …blllllllll
Jen tak mimochodem …v9te lidi co jsou to drony, j8 jen že to stojí pár šušní dneska a dá se i kvalitní s dalekým přenosem … za cenu cesty na tu jednu demošku … že situ furt někdo stěžuje, že prej by musel si nechat namlátit kdyby chtěl dělat fyzicky odpor proti fašounům a loutkám…. ani z křesla by jste hlupáci nemuseli vstávat ….jen by bylo potřeab trochuzačít myslet a všechny ttu jejich tehcniku zneužívanou proti nám lidem taky začít studovat a umět pro svoji obranu používat ….
https://www.youtube.com/watch?v=G048WycGfiM
Už jsem na jiném místě napsal, že jakákoliv demonstrace, ať už na Václaváku nebo Letné, je takzvaný pláč na špatném hrobě. Naše loutková šaškovská pseudovláda zaprodaných vlezdobruselských břídilů se nemá čeho bát, protože de facto nevládne, ale jen koná (příkazy “odjinud”). Možná by bylo zajímavější stejně početnou demonstraci uspořádat před americkou ambasádou, protože odtud naše loutky řídí prodloužená ruka naší SKUTEČNÉ vlády (jako kdysi z Moskvy). Problém je, že tolik lidí se do relativně úzké ulice nevejde (ledaže by průvod defiloval dále na Petřín a před MZ) a kdyby k něčemu podobnému došlo, jistě by si ambasáda zajistila účinnou obranu proti “vzpurným Čechům” ze svých prostředků (z NATO, z řad “banderovců” apod.).
I kdyby se tam vešel stotisíc – Amíkům je to u pr-ele. Jsou zvyklí. Neustále jim před ambasádami někdo protestuje, i Molotovovy koktejly létají – a na jejich politice to nezmění nic. Ne, myslím, že všechny demonstrace mají význam jen jako placebo: pomůžou demonstrantům necítit se bezmocně, sdruží je. Vládou nepohnou. Shodí je jen moc silnější než ti, co je platí, až velký evropský byznys zjistí, že grýndýl, migrace a usa-vlezdoprdelismus neničí jen Evropu, ale i jejich konta. To musí přijít. Ale i eroze podpory vládě je dobrá, a k tomu se demonstrace hodí.
Ale v TV by to vypadalo silněji a ukazovali by to na celém světě.
Když půjdete na jednu demonstraci a pak půjdete domů, to je sice něco, ale lidé u moci s tím mohou žít… S čím nemohou žít, je neustálý tlak, který se neustále buduje proti . Mohou nastat chvíle, kdy nejsme schopni zabránit hned nespravedlnosti, ale nikdy nesmí nastat chvíle, kdy neprotestujeme, kdy se podvolíme. . Zdá se, že jediný způsob, jak dnes na něco poukázat, je zorganizovat pochod a protestovat. Tak jednejme taky tak! Lidé neprotestují sami od sebe jen tak, ale když už nemohou vidět co se děje , vyjdou do ulic. Nejedná se o žádné přeorganozované předschválené potlachy milio chlívek a právě proto to nahání více obav pohlavárům, že se to děje spontánně.
Ten, kdo na demonstraci opravu byl, musí vědět a cítit, jaká ta obrovská síla davu je, ta energie, to vzájemné povídání si s úplně cizími lidmi, kteří mají stejné názory jako vy, kteří si předávají zkušenosti s tímto americko-bruselským totalitním režimem. Povídání si o spoustě jiných věcí.
Proto Pyjalaaspol. nejprve odjeli někam do Jeseníků a teď také na druhý konec republiky-Ostravy. PROTOŽE MAJÍ STRACH. O čemž lžiTV drží statně bobříka mlčení.
A kam ta slavná energie zmizela 5 minut po demošce?
Protektorátní správa se nemá čeho bát. Vsadila na řiť pindosáků a ta je bude chránit dokud je bude potřebovat.
Nezmění se vůbec nic dokud budou tupé ojroovce konzumovat a platit.
Nakupovat.
A až nebude z čeho platit a co konzumovat, budou vinit zase Rusa. Tak to totiž je v jejich hlavách zašroubováno. Na akci NATO byli fakticky většinou mladší ročníky. Proč asi?
Bohužel mezi námi pořád převažuje většina těch, pro které jsou demonstranti na Václaváku dezoláti a mám obavy, že jejich tupost je daná tím, že howno vědí. Pohybují se mezi svými, podporují se v aroganci vůči dezolátům. Zesměšňují vše, vynaloží spoustu energie na to, aby vyvrátili skutečnost, která se denně děje. Aby dezolátům dokázali, že všechno je jinak a všechno jsou konspirační kraviny. nadšení pro AL a podobně, jsou ve svojí skupině, většinou dobře vzdělaní, žádné rychlovejšky.
S tím se ta část populace, která vidí, že se děje hodně velký průser, nepopere. Jako naivní vidím, že tihle lidi vezmou klacky a půjdou na ty šmejdy natvrdo. Hahaha
dřív, než tam dorazí, dostanou do držky od nějakého ukrouše, nebo jejich ochránce.
Osobně vidím výsledek, (vnímám okolí), že se ani v parlamentních volbách nic nezmění, jak by mohlo, že..(.výsledky jsou předem dané). Do té doby fialovce nikdo ze sedla nevyhodí, to by musel být hodně velký obrat. A navíc, ne u nás…tak to je, u nás se nic nezmění. Hlasy pro PRO jen rozptýlí na dalších pár drobných. Což bude zase sekáčům ODS, nakonec už i ANO, vyhovovat. Žádná opozice, která by se dala dohromady, totiž není. A co je nejhorší, ani nemá podporu, a to i dodnes, kdy už teče do bot. Pohoda, klídek, tabáček.
Výborné video s Petrem Kratochvílem…ten chlap to vidí přesně. Hodně smutné zhodnocení české nátury…atd
Nemám z toho radost, ale bude hůř a žádná demonstrace to nespraví. Nebuďme naivní, navíc se mi čím déle, tím víc, že je s naší nespokojeností manipulováno ve prospěch jistých lidí. navíc , vidím v jejich „zpěvu sirén“ nerovnou řeč, silná slova, ale všechno se zvláštní, podezřelou opatrností…Kurńa, když jsem pro něco, nebo proti…Ne?
Už slyším…co bys tedy dělal líp, posero…atd. myslím, že jen to, co mohu udělat osobně, zdají se to drobnosti, ale vidím, že i ty, popuzují ovečky, např. ignorovat všelijáké vychytávky s kartičkama za slevy a pod. pi.oviny. Nakupuji u soukr. řezníka,tím Fialu neodrovnám, vím.. ale ani demonstrací Lámat chleba se bude jinde. ač se nám to líbí, nebo ne…viz právě Kratochvíl
Zde odkaz na videa..
Petr Kratochvíl, dvě části, druhá je
aktuálnější, stojí za to obě
první část https://www.youtube.com/watch?v=qUGwwky0DaY&t=6s
druhá část https://www.youtube.com/watch?v=rlz7ZduphRM
Titaniku, tohle vám podepisuji v plném rozsahu.
Jsme už mrtví i když ještě dýcháme, žereme sračky a vyměšujeme.
Už dávno jsme vyhnili jaksi zevnitř a už čekáme jen na poslední ránu z milosti. Jsme jen digitální zombíci bez pudu sebezáchovy.
Navíc, po opíchání populace kovidovými tečkami klesá již druhý rok porodnost o 10% ročně.
Nikomu nebudeme chybět.
Ten české rybníček – bahníček popsal pan Bednář výstižně, ale co ta adorace Ameriky jako bašty demokracie? Vystavené na desítkách miliónů vybitých Indiánů, na otroctví, na spřísahání svobodných zednářů, kteří z USA vytvořili klacek na prosazování zájmů globalistů. Pán je asi inkarnací nějakého vojáka Konfederace a dosud se nevzpamatoval z toho, co mu tenkrát za války Severu proti Jihu nacpali ideologicky do hlavy…
Super
A nedalo by se tou „energií“ něco pohánět?
Jo, jo, pohání k přemýšlení další a další mozky. Brzy ta energie bude pohánět klacky, to si pište.
Tschechische ojroovce nejsou schopny obrany a mozky již nemají.
Mít mozek je děsí. I smrt je pro ně lepší než mít funkční mozek.
Naprostý souhlas, vidím to už dlouho stejně.
Radostná je teirie,hořká a tvrdá je realita,paní Šichtařová.
Co moudrých a lidem prospěšných myšlenek bylo naspáno a vyslovano,kolik nevinných životů a lidských osudů bylo zničeno při snaze o jejich realizaci do praxe.
Aby se tyto nakonec změnily v krmelec vyvrhelů a příživníků na lidském druhu
a karabáč na její příznivce.
Demonstrace není podle mě ještě revoluce,
Je to podle mě setkání odvážných lidí,nebojících se svůj názor a přesvědčení projevit jej viditelně a nahlas.
Právě proto striktmě odmítám považovat demomstrace
jen jako pojistný ventil přetopeného kotle lidské nespokojenosti, ale beru je jako důkaz odvahy a statečnostia zájmu i budoucnost svoji a svého
domova těch pod i na tribunách a řečnických mikrofonů
Jsem totiž pouze jen jeden z mnoha.
Jeden Václav Vašek projevil mnohem více odvahy a statečnosti než sto-tisíc bečících ovcí na Václaváku a o tom to celé je …
Nebyl jsem tam, byl jsem však podpořit učitelku Bednářovou v justičním paláci i o dva dny později doc. Ševčíka před fakultou – a hádejte, kolik „statečných“ se tam sešlo ?
Tipnu si. Stejně, jako bylo lidí, co se zastávali Milady Horákové?
Trochu víc? Trochu méně?
2019–Zájem o demonstraci na Letné potvrdilo už 135 tisíc lidí, někde vypravují autobusy
msmstrímkové vlezldoprdílkování…tanečky kolem taniní, tanana…
Co vám to celé říká s porovnáním se sobotní akci?
cituji PRAHA – Na nedělní demonstraci za nezávislost justice a lepší vládu na pražské Letné se z krajů chystají podle místních organizátorů stovky lidí, v některých městech pro ně vypraví i autobusy. Spolek Milion chvilek pro demokracii, který protest pořádá, na twitteru uvedl, že účast nebo zájem o akci potvrdilo 135 tisíc lidí, a avizoval, že několik dní před ní zveřejní mapu vypravovaných autobusů
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/zajem-o-demonstraci-na-letne-potvrdilo-uz-135-tisic-lidi-nekde-vypravuji-autobusy.A190618_144821_ln_domov_vag
cituji Protivládní demonstrace v Praze si všimly i světové agentury. Mluví i o ‚největší za poslední desítky let’
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/zajem-o-demonstraci-na-letne-potvrdilo-uz-135-tisic-lidi-nekde-vypravuji-autobusy.A190618_144821_ln_domov_vag
a tak mediální pozornosti až až…a té chvály
Hlavně nic neměnit!! Dokud penězovod úplně nevyschl, držet se jako klíště.
Kdo by vás, „experty“ a „odborníky“, pak krmil. VIď Markéto
Dav se vam masově zmanipulovat nepodařilo, tak zaujmout pozici mrtvého brouka……pozooor teď!
https://proukrainu-blesk-cz.translate.goog/rajchjl-slkykaje-zavtra-na-vaclavak-prorosijsjkyj-mitynh-ukrajincjam-slid-buty-obereznymy/?_x_tr_sl=uk&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc
viz ten link, jak se snaží jednostranně dehonestovat, sobotní akci některá média a to foto tam…
Demonstrovat ? jistě že ano. Opustit zločineckou EU ? Jistě že ano. EU to nepřipustí ? Tak použít vojenskou sílu a vymést ten Augiášuv chlív.
Nejde jen o socialismus. Je třeba říct i „B“
Tedy kdo nám ho sem tlačí a jakými metodami. Že ten „někdo“ má lidi rozmístěné po všech stranách, takže ať zvítězí kterákoli, politiku to příliš nezmění. Podívejte se do Itálie, na Melloniovou. Jak slibovala, že s migrací zatočí….
Další věcí jsou média (zaplněná lidmi protektora) a pak neziskovky. Ty vytvářejí nátlak a „umělou poptávku“. Ve správném směru. Třicítka ve městě? Ale vždyť to lidé chtějí! Podívejte se, kolik jich za to bojuje a co riskují…
Tato metoda řízení má svého pána. Za louží. A nám nezbývá než čekat na jeho otřes (občanskou válku, krach, spektakulární prohru ve válce, či Trumpovo vítězství). Až pak, až se bude páníček zabývat sám sebou a na nás nebude mít čas, pak „to půjde“. Pak bude čas na barikády a zlomové (předčasné) volby. Dřív ne.
přesně, jak to Klaus říká.. spontánní rozpad EU… to je ten moment, po kterém bude následovat transformace evropy. Tento moment přinesou vnější vlivy a rychle se blíží.
Jo a vyžranov a vývratov totál lágru.
Jo.
Jen to bude transformace na chalífáty.
Z dějin víme jedno … jamile se eyrosajuz rozpadne, tak ještě 2 roky poté se budou pořádat podobné demonstrace an václaváku za její opuštění a 5 let poté vítězosalně jako jedinný stát který v eu zbyl s velkou hrdostí a poplácáním se po ramenou an tom václaváku vystoupíme ….
T oje ten problém nás českých pepíků … jako berani pořád budeme zkoušt doklečka co nefuguje a fungovat nemůže míst othoo aby někdo konečně udělal pořádnou akci třeba i toho jendoho ousdu nebo u toho jenodo úřeníka a nebo fízla .. že ne takto to nebude vypadni ze židle lid takový lidi na těcxhto postech nechce … blabla to není řešní jeden zmetek to nic nemění ty seč hloupej prolgranmátor blablabla mu síme prostě masovbě moc a miliony a do ulic nějak naráz prostě s tím pohnout blablabla … ne nepohneme s tím naráz takhle to je nesmysl .. zorganizovat milion odvážných lidí nesmysl .. takhle to nefuguje .. ten efetk domina je v tom, že se každej zatraceně začne bát o svou řidlu a kdy si ten dav rozlobených právem lidí s právem na odpor přijde s ním konkrétním za to co napáchal vyřídit účty a demokraticky jej z té židle sesadí a vysclékne s taláru nebo unifmormy s tím že už nikdy tam nebude a bast a uhradí škody které napáchal ze svého k tomu .. to je zatraceně velkej ttal na ten zbytek zmentkůů to by jste koukali … no nic zejtra mě za tohle seberou prozradil jsem vám ovečku konečně jak na to … proč je ten václavák režimní výmysl na odvedení páry jendou za čas a co s těma pár tisíc lidma by perfetkně fungovalo na tu bandu … říká s tomu strategie .. napdanout saň nejde .. má mnoho chapadel nechali jsme jí si je narůst tak aby byla nedotknutelná ve svém jádru … musíme useknout ty chapadla té saně pak bude zranitelná ….a na to fakt máme … když se bude chtít … klidek orgní ovce .. ani náhodou se na to nezmůžou .. ty budou pořád foukat do sklenice vody a čekat kdy se promění v ezlato dokud nezaklepou bačkorama. …nebo jak yslíte že to dělají fízlové když nekoho systematicky likvidujou … plně ho oslabí rozvrátí rodinu udělají z něj vyvrhele my už chcem mít klid vypadni od nás ty za to můžeš že potobě neustáíle jdou a pak n vás skočí a nemáte nikoho kdo by vám pomohl … a dokud to tak nezačneme dělat my no tak nás mají v hrsti jako otroky a můžou si s náma cvičit jak chtějí …judnra tuhle strategii dobře zná .. proto vám o ní neřekne a nechce aby jste ji vy jeho fanatičtí přiznivci pužily … on je velkej kamarád z fízlama .. on to říkal .. ve videu .. ale to nejspíš neznáte že …
Je to všechno marný boj s blbostí českého člověka. Předem prohrany
Šichtařová zamrzla v devadesátkách a jejím vzorem (a učitelem) je stále V. Klaus. Ach jo.
Pokud by to šlo podle Šichtařové, tak se sociální nůžky budou stále více rozevírat. Bude tu stále více boháčů, kteří nebudou vědět, za co ty svoje peníze utratit a stále více chudých, kteří budou živořit.
Má to tak být správné v 21 století?
Babiš = Fiala, v tom má Šichtařová pravdu. Rozdíl mezi nimi je, že Fiala je poskok, kterého si EU elity vedou, Babiš nechce být loutkou, chce být ten, který vede, dostat se mezi elity EU.
Babiš je zmetek. Co mu bránilo, když měl Mafru, aby dal pokyn redaktorům, aby nepsali ideologicky, ale pravdivě. Podívejte se na diskuze na iDnesu, kdo tam diskutuje za dementy. Jak na Seznamu.
Jak z toho marasmu ven? No především nemyslet ideologicky, to je to, jak se chová Fiala, a jak by se na 100 % choval i Babiš, pokud by vládl. Ideologie je právě projev socialismu. Vše se dnes podřizuje ideologii, a je jedno, zda to zelený úděl či Ukrajina. My tu máme ideologicky kapitalismus.
Nemyslím si, že by Rajchl nevěděl, jak z toho ven, ale bojí se to říci nahlas, protože by ho hned obvinili z podpory RF. Vše se odvíjí od levných a stabilních energií.
Správně to na demonstraci řekla Samková, je třeba tuhle vládu zavřít a odsoudit. To by měl být jeden z programů PRO, aby si ti fialoví zmetci nebyli tak jistí.
Dobře již bylo. Čtěte analýzy www.michalapetr.com. Kazachstán přesměroval ropu do Činy, Putin koupil většinu ropných tankerů v Evropě. Evropa bude chudnout a my s ní. Ale stále se lidem žije dobře, neryjí rypáky v zemi. A Fiala dál utahuje šrouby. Jak je možné, že před prázdninami byla nafta u nás o cca 2 Kč na litr levnější než v Polsku a nyní je v Polsku o 8 Kč levnější než u nás? Resp. Poláci cenu nafty drží, my zdražujeme na 40 Kč/litr. Ukrajinci zažalovali Polsko, Slovensko či Bulharsko, že nechtějí odebírat jejich zemědělské produkty, zejména obilí. To je vděk, co? To my budeme odebírat pesticidové obilí z UA, jak diví.
Změna u nás nastane, až se to pohne v Německu, podobně jako v roce 1989, kdy Dederóni prchali na Západ. Až vyhraje v Německu AfD a až Putin porazí Ukrajinu, pak se teprve něco změní. Z EU nyní nelze vystoupit, kdo si to myslí, je naivní. Okamžitě by na nás okolní státy, které by zůstaly v EU, uvalily vývozní a dovozní daně na zboží. Staly bychom se takovou Kubou ve střední Evropě.
Píšu to celou dobu.
Petr Fiala je blb. Ale Babiš, Novotný, Petr Pavel jsou silně pro americký 💵
Markétka bezezbytku splňuje náhled Poláků na nás Čechy: „Češi potrafí tylko paplať“
Nejlépe je sedět za bukem a čekat jak to dopadne…
Paní Šichtařová, klobouk dolů!
Velice dobře jste popsala naši situaci
Dnes spolupůsobí tzv. teorie pravého opaku zamýšleného. Zbavím se Babiše, abych se měl líp, a…
Nechám si napíchat tečky, bych neonemocněl, a… Varoval jsem nezodpovědné a jsem nadosmrti postižený. Nezodpovědní sportují, chodí do práce a vydělávají těm zodpovědným na jejich nemoci, vyvolané „vakcínou“.
Na demonstraci bych přišel, ale byl jsem v práci.
Jinak souhlasím se vším, co jste napsala. Stručná analýza našeho stavu, našich možností. Právem patříte mezi elitu naší společnosti. Vlastníte zdravý rozum, takže jste člověkem, který bude klíčovým průvodcem v době celospolečenské změny. Díky za Vaši práci.
Mějte se hezky.
Na demonstraci jsem byl,a přesto musím souhlasit s paní Sichtarovou,ze takovéto demonstrace nic nezmění, ani pád zkorumpované vlády, kterou nemáme kým nahradit,myslím tím nahradit někým schopným.
Jsme předurčení ke krutému konci,v bídě horší než za socialismu,neboť už nám nic nepatří, vše je rozkradeno,rozprodáno a z toho nás už nedostane ani kouzelník. Samozřejmě, spousta lidí, prisatych na cecik státu, si nežije prozatím nejhůře, ale i na ne dojde,ač si mysli ze ne,a proto nadšeně tleskaji teto vládě národní katastrofy.Naštěstí i na ně časem dojde,a bude to nehezke probuzeni,zatím obirají důchodce,živnostníky,ale postupně dojde na všechny.
Učitele se rozciluji,ze jim malo přidávají, ale az jim začnou ubírat,tak jako těm důchodcům,tak jim možná dojde,ze si nežili vlastně vůbec špatně. A takových případů bude spousty,třeba i ve zdravotnictví,ale i výrobní a podnikatelske sféře.Dostali jsme se do stavu naprosté krize úplně všeho, včetně morálky, pravdy,lež je královnou plesu bídy, který už začal.
Znovu a lépe.
Taktyktlátům a daglbergům a i jiné zvířeně pozor, pohov.
https://www.facebook.com/100094074429518/videos/824498312737083/
No dám to jsem CTRL aby jste to nepřehlédl vy fofr tydýti :-), datloval bych to zbytečně a až takové blbosti zbůhdarma nemusím.
Tak je jasné že takovouto storku “vymyslí každý že jo ba jo nete ty novodobý “šejkspíre co diskuze co by multinick “fuanta kolikrát z poloviny zasere svým spamem tautologie bosingostalkingového kádrováka s nekonečných ctrl zblitků traktáta výheka hejkala brutopýrace ba jo netizace.
V čase cca. 37:45
https://www.facebook.com/zrodou.mojmir/videos/1011434726838345/?locale=cs_CZ
Tak nějak mi to dává že to mohlo vzniknout v novém světě kupčíků a penězoměnců pindos “indianizace obyvatel území které v současnosti zastupuje největší státní firmu s exportem a importem vězeňství, ušáky i s prolongováním podhoubí na kterém parazité mohou vegetovat a i proto debilizace inkluzkami školastik a kryplnád soroš bendu neziskovek s.r.o. malou domů poblitiky a následně recipročně společnosti řízené pararelními zřízeními státu a vlády zřízenci ?dýpstejtu?.Tam ty magistráty v odkazu s nižšími soudními úředníky a policisty v civilu je tedy co až sedí.
A ten světový lágr pro složku debilizace a degenerace dehonestacemi realizace pitomých drábů exploatacemi obětí je pro peklo imbecilizace otevřen, nebo ne? Prostě trh sebevyvolenými korupcí a arogancí moci, no to snad ne na vězeňské planetě nebo jak agendy 20-30 NWO “šwábizace.
U blbejch na dvorku startují motorku.
https://www.youtube.com/watch?v=eqqdL8NN46A
Hlavně euro už nepřijímat, nechat si naše koruny. Není potřeba se více propojovat s EU-Lodi bláznů
Pozdrav do ceskeho debilistanu.
https://www.youtube.com/watch?v=4vnVt-QrMTE
Autorka se velmi schematicky a velmi po povrchu otřela o problematiku protestu „proti vládě“ , nicméně s ní výjimečně souhlasím, pokud jde o ta shromáždění lidí organizovaná už cca rok a půl, tak jejich efektivita vůči moci vládnoucí mafie je nulová, jediným efektem je potvrzení nenulového odporu v protektorátu pro ustrašené ovce, ale toto potvrzení samo má též nulový význam, protože ovce jsou ovce a potenciál vzpurných ovcí se tímto vyčerpal a usměrnil do zpěvu a pochodování. Něco jako skauti či rybáři, jenže ti alespoň jen nežvaní, ale i konají. Takže zpívejte a pochodujte, uděláte mafii radost. Dokonce ani není problém, že vládní idioti si z vás dělají prču, takovou váhu má PRO atakdále, víte ono tou nejdůležitější demonstrací jsou V O L B Y a tam voliči demonstrují zcela jasně a zřetelně svoje priority a co dělá „opozice“ ? Chová se k výsledkům voleb stejně idiotsky jako vláda k protivládním shromážděním – ignoruje je
takže najdi slespoň 3 rozdíly
Velký bratr z Deep State musí dostat a také dostává na tzv.Ukrajině pořádně po papuli.To je rozhodující situace a žádná demonstrace v Praze na to nemá nijaký vliv.Ale potěší.Je třeba být připraven na období po Demolici a po krachu Globalizace,aby se stát nepropadl do chaosu a do čela státu se zase nedostal nějaký toxikoman z Dělostřelecké.