Je otázka, kolik takových útoků se podařilo ekologickým zlotvorům utajit, ale tentokrát jasně i mainstreamem proskočila informace, že vlk v Nizozemí napadl a vážně poranil šestiletého chlapce, a ten byl před horším poraněním, včetně silně pravděpodobného utrpění poranění, neslučitelných s přežitím, zachráněn jen čirou náhodou, tj. náhodnou přítomností dalších lidí na místě napadení.

Vlky (a další nebezpečné šelmy) je třeba eliminovat
PERGILL
Incident
Incident je popsán na Novinkách, je možné, že časem bude za paywallem. Nicméně podstatou je, že rodina se dvěma malými dětmi byla navštívit památník z dob napoleonských válek. Protože bylo ještě zavřeno, vraceli se zpět k autu. Děti (chlapci 3 a 6 let) běžely napřed, což je u dětí tohoto věku naprosto normální chování.
Náhle, bez jakéhokoli varování i jakékoli provokace ze strany postižené rodiny, vyrazil z lesa vlk, zakousl se staršímu chlapci do podpaží (přežil by takový útok menší chlapec?) a začal ho vléct do lesa. Je vysoce pravděpodobné, že tam by ho usmrtil a snažil se ho sežrat.
Poblíž místa přepadení byli další návštěvníci této oblasti a statečně začali tlouct bestii do hlavy. Podařilo se dosáhnout toho, že zabijácká bestie svou oběť pustila a utekla.
Je zajímavé, že rádobyseriózní Ekolist na českém webu tento incident „vymlčuje“.
Hrdinství
Nejde, pochopitelně, jen o statečnost lidí vůči zabijácké šelmě, ale také vůči odporným zrůdám, ekologům a ochráncům zvířat, bojujícím za právo těchto monster vraždit lidi. Právě tyto zrůdy, srovnatelné s nacistickými pokusníky na lidech, jsou příčinou, že se vraždící bestie rozšířily zpět do území, která naši moudří předkové od těchto zabijáků vyčistili.
Právě příslušníci zrůdných organizací, bojujících za „návrat divočiny“ jsou jednoznačně hlavními viníky podobných incidentů, kterých, pokud nedojde k nasazení nějakých razantních opatření, bude přibývat a budou stále závažnější.
A právě tito lidé by za tyto incidenty měli být trestáni. Mechanismus je jasný: Když neohlídám svého psa, a on mi uteče, někoho pokouše (nedejpánbu zabije), způsobí dopravní nehodu atd., tak jsem jako majitel odpovědný. A naprosto stejně by měly trestně právně i ekonomicky být odpovědné ony „návrato divočinové“ organizace.
Klidně ať si takový incident nějaký jejich funkcionář odsedí (asi jako existovala funkce „odpovědného redaktora“, který šel sedět, když noviny či časopis otiskly něco v rozporu se zákonem) coby nedbalostní trestný čin. A ať jsou tyto organizace odpovědné i materiálně, čili i v tomto případě by náklady na léčení toho chlapce neměly jít ze standardního zdravotního postižení, ale z majetku členů těchto organizací v Nizozemí. Pochopitelně, to samé se týká i odškodnění rodiny.
Hodnocení
Pochopitelně, ten vlk je bez viny, jen je třeba ho humánně zlikvidovat. Je při svém pobytu v civilizované krajině v podstatě na stejné úrovni, jako tyfová bakterie ve studniční vodě, kterou je rovněž třeba zlikvidovat desinfekcí, aby byla studna i nadále zdrojem bezpečné pitné vody.
Zcela jistě a historicky plně doloženě, existovali traviči studní (ten termín lze jistě použít i pro znehodnocení vodního zdroje infekčním materiálem, třeba stolicí nemocného s břišním tyfem), kteří vodní zdroje likvidovali. Příčiny mohly být různé, od spolupráce s nepřítelem (či někým, kdo se teprve nepřítelem hodlá stát) až po bohatou škálu příčin na úrovni patologie psychiky. V historicky dohledných dobách, pokud se je podařilo dopadnout, byli traviči studní naprosto nemilosrdně likvidováni.
Introdukce vlka (nebo jiných vraždících bestií) do civilizované, kulturní krajiny je zcela jistě záležitost velmi analogická onomu trávení studní. Ona introdukce by měla být trestně právně definovaná s tresty srovnatelnými s veřejným ohrožením velkého rozsahu a závažnosti. Pokud nemáme trest smrti, tak by trestem pro hlavní organizátory této činnosti mělo být doživotní vězení bez možnosti propuštění.
Je jasné, že tohle bude muset být do právních řádů civilizovaných zemí prosazeno stranami, které nyní stojí v opozici proti škůdcovské bruselské mašinérii.
Řešení
Řešením rozhodně není to, že se lidé budou v příměstských lesích a jiných prostorách chovat pro vlky (či jiné bestie) „nedráždivě“, jak to prohlašovali aktivističtí politikové na regionálních úřadech v tom Nizozemí.
Není dost dobře možné, aby lidé do některých částí kulturní krajiny neměli chodit s dětmi, jezdit tam po cestách na kolech, koloběžkách či jiných prostředcích, nesměli zde pěstovat jogging a další podobné aktivity „dráždící“ vlky.
Není to řešení už proto, že agresívní bestie se budou roztahovat dál a nakonec může snadno dojít k tomu, že ony „dráždivé“ aktivity bude nedoporučováno provádět ani na ulicích lidských sídel.
Řešením je jednoznačně odstranění rizika, tj. vraždících bestií, z kulturní krajiny, v níž nemají co pohledávat.
Jak jsem uvedl, k řešení může přispět vítězství stran, které jsou pro lidi a ne pro vraždící bestie, jakými jsou zelení a podobné zrůdostrany. Takže takovéto incidenty je třeba připomínat před každými volbami, aby klesla podpora antihumánních stran a vzrostla podpora stran s programem pro lidi. Je příznačné, že ony antihumánní strany mají také velice blízko k nikým nevolené bruselské úřednické squadře.
Pokud budou volby zrušeny či zjevně zmanipulovány, pak bude třeba, aby občané vyšli do ulic. Na to, aby státní moc tyto bestie vyhladila, prostředky na to zcela jistě má. Jsou skutečně civilizované státy, v nichž se tyto bestie střílejí z vrtulníků, případně organizovaně tráví.
Vlci a jiné nebezpečné bestie do kulturní krajiny nepatří. Při střetu zájmů mezi těmito tvory a lidmi by jednoznačně měli mít přednost lidé (a zcela jistě i hospodářská zvířata). Popsaný incident také staví „odborníky“, kteří přepadení lidí vlky a další škodnou vylučovali a vylučují, do pozice hlupáků či prolhanců. Řešením je jednoznačně likvidace politiky „návratu divočiny“, včetně vyčištění kulturní krajiny od bestií, kterou by měla protlačit vůle většiny občanů.
- Pochod pro život. Nebo o život? - 11.4.2026
- Všechno je křišťálově čisté - 11.4.2026
- Proč nemáte děti? Protože se vám nechce - 11.4.2026


(29 votes, average: 4,00 out of 5)
Dokud vlk nezakousne nějakého papaláše,tak se nestane nic.
Myslím že už chápu, proč je Pergill tak okouzlen lžidovskými lumpárnami.
„Ti, kdož se považují za vyšší bytosti, mají právo na bezpečný život, likvidaci (dle nich) nižších bytostí, a zabrání jejich životního prostoru.“
Podobně jako Pergill uvažovali už čínští komunisti, a v roce 1958 a zahájili Kampaň proti čtyřem škůdcům. Výsledkem byl hladomor a 20 miliónů mrtvých.
Konkrétně Chráněná krajinná oblast Východné Karpaty byla odjakživa rájem vlků a medvědů.
Pergill chce v klidu trekovat, tak požaduje jejich vyhubení.
V ČEZku zemře ročně na následky bodnutí včelami a vosami přibližně 5 lidí. Mám dojem, že je to ještě vražednější bestie, než vlci.
Pergill může zahájit kampaň za vyhubení bodavého hmyzu.
Měl jsem starého (moudrého) souseda, kterému jsem se svěřil, že moje milované arónie mi každý rok sklízejí špačci, a že musím vymyslet nějakou ochranu dozrávajících bobulí.
Starý soused se mi vysmál, a poradil mi, když už chci vydávat energii na blbosti, tak ať si na zahradě vysadím arónií tolik, aby bylo pro všechny – špačky i moji rodinu.
Od té doby špačky řešit nemusím.
Naprostý souhlas s autorem. Představte si, že jdete v zimě na běžky buď sám nebo ve dvou, zlomíte si lyži nebo do konce nohu. Pokud je poblíž vlčí smečka, tak nemáte šanci, pokud jste pár, tak druhý stejně nemůže jít pro pomoc a ostatně ani 2 by nemuseli smečku odradit od útoku. Dítě je ohrožené vždy, pokud v dohledu není dospělý. Já jenom čekám, co budou ti ochránci přírody blekotat, až vlk zabije nebo napadne první dítě. Přehodnotí se pak „vracení vlků do přírody“? Ukončí se tento bláhový hazard? Na Slovensku už určitě litují blbého nápadu s vracením medvědů…
Naši předci měli k hubení vlků a medvědů velmi dobré důvody. Tyto šelmy do kulturní krajiny nepatří, protože v ní nemají dostatek kořisti. Buď decimují chovná stáda nebo napadají lidi, protože nic jinýho jim nezbývá.
P.S. dostane rodina vlkem zabitého dítěte od státu odškodné, jako dostávají chovatelé dobytka? Na kolik si stát cení člověka? Dvě krávy nebo 10 ovcí?
Vymlátit zvěř, medvědy, vlky, šakaly a chodit se na ně dívat do ZOO. Tam dospělo myšlení zdegenerované dnešní generace, které za přírodu považuje Riegrovy sady.
Vlci ani medvedi za nic nemuzou. Maji pravo na prostor. To lidi je moc. Přemnožili se a zabírají veškerý prostor. V tom je problém.
Ano! Lidé by si měli konečně uvědomit, že jsou jako parazit dominantní formou života na planetě a vše ostatní vyvraždit, aby konečně měli kde stavět nové dálnice a logistická centra. Nové vojenské základny a památníky lidem, které vojáci zavraždí. Navíc každé malé dítě už dnes ví, že kráva je fialová a maso vzniká v supermarketech, to dá rozum!
Rígrák není příroda , to je městské teritorium feťáků a biomatek , ovšem pokud chcete zažít skutečně bizár, tak doporučuji oboru Hvězda , tam smečky běžců dupou v oblacích prachu stále dokola – asi filtrují minerály – běhat v cementárně je snad zdravější 🤣 to se musí vidět
před chvílí jsem četl, že v Londýně je cca 10 000 lišek a všude mají od nich pochcaný chodníky , taková tasemnice liščí je bezva kamarád citizena z city
Ethanol 19.8.2025 12:34:37
jakože homo sapiens smí mít pouze jednoho predátora ?
No ty koky !!!!!
Pergola zase perlí … možná poslední stádium 5-té dávky supermanské mRNA dávky … wolf (ne)ví !!
Přečetl jsem si článek 2x, což byl poměrně HEROický výkon, jelikož Pergolovo zvratky u mě stadardně vyvolávají nezvladatelné samovolné dávení a doufal až čekal, že někde v záveru bude věta, která celý ten naprosto neskutečný blábol posune do roviny nějaké parodie (protože todle nikdo s IQ lehce nad bodem mrazu prostě NEMŮŽE myslet vážně), ale bohugel.
Komu holt není shůry dáno, u Werwolfů nenakoupí…
Citát „Vlci a jiné nebezpečné bestie do kulturní krajiny nepatří.“ bych tudíž pouze lehce poupravil na:
„Pergola a jiné nebezpečné bestie na kulturní planetu prostě nepatří.“
A teď už to dává aspoň krapet smysl!
Nechtěl jsem původně vůbec na tu výše napsanou totální zhovadilost reagovat, admin tady cenzoruje jako nepříčetnej, ale to fuckt nešlo vydržet.
Jo ještě – navrhuju osobní setkání s autorem, bude mi obrovským potěšením mu osobně rozbít držku!
Howg – práci a rozumu zdar !!
Jelikoz je clovek v podstate predator, tak eliminuje ostatni predatory, kteri ho ohrozuji nebo jeho potravu, coz je v prirode bezna situace.
A je to opět tady !!
Místní cenzoro-admin už opět řádí !!
Ten blábol s tou ústavou tam máte soudruzi jako proč?
Za kecy o tzv. „svobodě“ se ta cenzůra asi líp schová.
Škoda času, jdu dělat něco smysluplnějšího…
Howg – práci a rozumu zdar !!
Pergill, nejnebezpečnější šelma je člověk.
Janek – život je boj. Příroda není klidné soužití, ale vždy tvrdý boj o přežití. Degenerace člověka se projevuje tím, že na to zapomněl a myslí si, že ho vlci, medvědi a pod. ho budou „respektovat“, snad z vděčnosti, že je znova vysadil? Není nic vzdálenějšího realitě.
Samozřejmě pokud si bude dělat človek neustále naroky na vše co existuje zniči přírodu a tím sebe. Vy osobně musíte být velký bojovník.
I když se to nezdá, tak koutů přírody, kde člověk rozhodně není pánem, je pořád dost. Dokonce i v Česku. Ale můžete vyzkoušet třeba v amazonském pralese, jak vás přiroda bude mít ráda.
No, a slepice jsou taky pěkný svině 🤣
Asi nejlepší komentář, se kterým se shodnu je ten s nickem Uruq.
cocoqg, proto ho zlikvidujeme. A pro jistotu i ty, kteří v něm žijí. Pokud to tak vememe, nejvíc lidí nepozabijejí zvířata, ale opět lidé. Takže doufám že taký Pergill už někde řádí s odstřelovačkou.
Je rozdíl vybíjet přírodu pro svoje přežití nebo pro kšeft. Ale to vy asi nedokážete pochopit. Odjeďte na měsíc do toho pralesa a pochopíte (pokud se vrátíte).
Někdy mám pocit že ti člověku nebezpeční predátoři mají dokonalý přehled o dění ve světě lidí a snaží se mu co nejvíce podobat.
Jen za to zatím ještě nevratně tvrdě platí.
Narozdíl od jejich lidských kopií.kterým bezúčelné týrání,šikana a vraždění příslušníků stejného živočišného druhu přináši zisk slávu aaž psí obdiv
svých budoucích obětí.
Biker,
pro Ethanol- jestli ten starý a moudrý soused ieště žije tak se ho zeptejte proč naši moudří předkové vlky a medvědy vyhubili.
pro Janek – váš infaltilní názor mně fascinuje Víte co je to zkušenost a praxe. Jak možná víte zkušenost je nepřenosná tu musíte prožít. Viz. dítě a rozpálený vařič. Vůbec ve své naivitě netušíte co medvědi a vlci dokáží.
pro Petr- u vás musím konstatovat, že jste zralý na pohovor s psychiatrem. Přál bych vám, aby jste se setkal tváří v tvář s medvědem a vlčí smečkou. Pokud to přežijete napište jaký invalidní vozík jste si koupil.
pro leafroller – když jste takový rozumbrada že nic z toho nepotřebujete tak si na pouhé tři dny vypněte elektrický proud plyn a odstřihněte se od civilizace. Vy to určitě nevydržíte. Problém měli i trénovaní začátečníci.
Pro všechny infantilní jedince, kteří si nepřipouští realitu:
Do přírody – teď už do divočiny chodí neozbrojeni jenom blázni. Na druhou stranu i když budete ozbrojeni aspoň pistolí nemusíte být ve výhodě, Zkuste si na střelnici policejní test. Jestli stihnete tasit pistoli natáhnout závěr vystřelit a trefit cíl do čtyř sekund jste dobří, ale před ůtokem medvěda si nemůžete být jisti. Medvěd totiž za dvě vteřiny skočí šest metrů. O tom, že nikdy neutečet ani na kole je fakt. V terénu je schope pár minut běžet 40km v hodině. Na závěr vykašlete se na ty všechny rady pomale ustupovat, lehnout si na břicho na zem atd. Uvědomte si, že jedním hrábnutím prackou si vás otočí a druhým vám vyhřeznou střeva. Co mám ze zkušeností a praxe ho stoprocentně zažene obrovský hluk. Do přírody nosím airsoftový granát, je potřeba aby měl aspoň 150 decibelů, ideál je 200..
cocoqg, ale já žijí uprostřed lesa na hranici pralesa, sice na severu, ale o to víc tu je medvědu, kojotu a vlků. Největší skodná jsou tady lidé z měst, kteří jsou přesvědčení že jim vše náleži a pasují do role bojovníku z přirodou.
to Janek
Zde je kulturní krajina, do níž prostě nebezpeční dravci nepatří.
Vlci nejsou nijak ohroženi, na Zemi je dost oblastí člověkem nedotčených, v nichž mohou bez problémů žít.
Biker 19.8.2025 17:43:27
Kolik ti je? 13???
Ano, lidé ve své hamižnosti a hlouposti vyhubili nespočet druhů zvířat a rostlin (a také lidí).
Ti rozumnější lovili (regulovali) jen problémové jedince (man-eater).
Ti hloupější to kosili plošně a občas díky tomu zažívali hladomory (jak jsem psal např. 1958 – čínská Kampaň proti čtyřem škůdcům. Výsledkem byl hladomor a 20 miliónů mrtvých).
Možná je dobře že nejsme přímořský stát.
To už by takoví jako ty (a samozřejmě Pergill) požadovali shazování hlubinných bomb proti žralokům, žahavým medůzám nebo jedovatým plžům.
Gene
Je rozdil zit v CR nebo SR, kde je vysoka osidlenost a nekde, kde maji tyto selmy prostor pro sebe, fakt jim nestaci par km2 :). I nekde na vychode v Rusku, kde je mraky mista, maji mistni problemy a to tam maji proto extra psy a zbrane, aby to riziko trosku eliminovali.
Pergill, ale čim dál tím míň.
Urug, ano také zvířata je třeba eliminovat. Ale Pergill svým člankem vytváři dojem, ze vše živé kolem nás je nebezpečné a chce nás sežrat.
Hele já občas chodil se svým roťákem ráno do lesa, a bez kvéru bych nešel.Měl jsem ho na vodítku. Pouštěl jsem ho jen mimo les a max. na 100m.Potkáš divočáka a co???!!!
pro Ethanol – mám za to, že nezletilý jste vy o čem svědčí vaše názory. Uvědomte si proč nám jistí jedinci udělali z přírody divočinu nebezpečnou člověku. Ano máte pravdu lidé ve své hamižnosti a hlouposti k nám zavlekli medvědy a vlky. Snad si nemyslíte, že spolek hnutí duha to provádí zadarmo a z lásky k medvědům a vlkům. Ano profitují na tom, že jim to určitá část společnosti toleruje. Kdysi bývalý prezident Zeman prohlásil, že 70% všech právoplatných voličů je debilních. Vzhledem k nastalé situaci s tím lze jen souhlasit.
Kluk měl štěstí, že to nebyla puma.Ta by mu rovnou rozkousla hlavu.
Gene
Ale to delame denne, eliminujeme bodavy hmyz, hlodavce a skoro vse ostatni, co nam nejak zpusobem skodi a mame na to to paky :).
Biker,
ještě píši pro všechny, kteří si myslí, že potřebujeme vlky ve volné přírodě. Na upřesnění průměrný vlk váží 30kg, ůtočí v běhu, když vy poběžíte bude vám ůtočit na nohy když budete stát bude to na krk a to je jízdenka na druhý břeh, protože zasáhne aortu. Protože ůtočí v běhu kinetická energie znásobí jeho váhu. Řekněte kamárádovi ať na vás hodí 30kg pytel. Pochybuji, že to ustojíte. Nebo stačí když se vám zakousne do ruky i kdyby nerorzdrtil kost ani se nepohnete. Proč- zkuste si zajít do fitka vzít 30kg činku a zkuste zamávat rukou, tu činku ani nezvednete natož s ní udělat bicepsový shyb.
To jenom abyste věděli s kým máte tu čest. Naví vlci jsou zákeřná zvířata a ůtočí v 99% ve smečce takže nemáte šanci. Na závěr k plachosti. Vlci plachost ztratili, protože je lidé nehubí. Plachost měli v 18 století, protože byli loveni a jak víte vlci jsou ineligentní zvířata tak tuto informaci mezi sebou sdíleli. Jakmile uviděli člověka tak utekli.
Ale všeho moc škodí. Jednou to vše vyhubíme a dojde i na nás. Ono ta příroda je jeden velký řetězec.
Za mě, vůbec nemám problém, aby ochránci vlků a medvědů, si s nimi spolužili v přirozeným prostředí, ale bez veškerých výdobytků moderní doby, jenom tak na hulváta, jako to chodi v přírodě.. :).
Opravdu nerad, ale ještě 1x … no tvl. tady ale se sešlo vypatlanců !!!
Chce to vzít od podlahy, prostě konečné řešení – vybombardovat lesy atomovkama, to zajistí i vypálení (2 v 1, wash & go), všechno co se hýbe postřílet a potom komplet vybetonovat/vyasfaltovat, aby se henty oné bestie neměly kde množit !!
Tu máš ty hnusná odporná bestiální přírodo, my ti ukážeme, zač je toho kulturní krajina !!
To: [ Lady Nacercei | 19.8.2025 19:06:33 ]
Přesně – obzvláště letecká !!
To: [ Biker | 19.8.2025 19:47:55 ]
Fuckt jen těžko uvěřit, že se na týdle planetě pohybujou (pa)tvorové jako ty a Pergola s totálním průvanem pod eternitem.
Předpokládám, že ty chodíš na hajzl min. s v každý ruce jednou 155mmm houfnicí a valníkem munice.
Do parku pak min. s četou tanků + četou BVP posílenou rotou raketometů a letkou těžkých bombardérů jištěnou ze zálohy další rotou mezikontinentálních nosičů strategických raket.
Mimochodem, ta henta příroda nepatří ani tobě ani (ne)kulturnímu wolfobijcovi Pergolovi.
Patří úplně všem živým tvorům včetně vlků, medvědů a dalším, oproti vám zcela zjevne inteligentním tvorům !!
Howg – práci a rozumu zdar !!
to Ethanol
Budete se divit, ale včely, vosy i sršně (naše, domácí) jsou přínosem pro přírodu i pro nás. Hubil jsem je na chalupě jen tam, kde mohly přijít do kontaktu s dětmi, když byly malé.
Invazní sršně užitek neposkytují a v přírodě žádnou funkci nemají, ty je nutno důsledně hubit.
Komáři nic pozitivního nedělají, maximálně výkrm některých vodních predátorů larvami, ale na tuto funkci nemají monopol a jejich místo snadno obsadí pro nás méně škodlivé druhy.
I naši domácí komáři (z rodu Anopheles) jsou s to přenášet malárii, ostatně tu jsme na jihu Moravy ještě před sto a něco lety mívali (takže malárie rozhodně nesouvisí s „klimatickou změnou“).. Do Evropy nyní invadují další druhy komárů (opět nemusí jít o klimatickou změnu, ale o pravidelné zavlékání dopravou*), přenášející tropické horečky s docela „slušnou“ smrtností. Takže plošná opatření proti komárům smysl mají.
* Celá desetiletí se v Ústí nad Labem udržovala zavlékáním nových jedinců dopravou po Labi kolonie krys (současný stav neznám). Všude jinde krysy vytlačil potkan, čímž u nás vymizel dýmějový mor (krysy ho přenášejí, potkani nikoli). Zato máme Weilovu žloutenku, kterou přenášejí potkani (zemřel na ni zlý Mažňák ze Záhady hlavolamu, dneska se to sice dá léčit, ale musí se diagnostikovat včas a nesmíte mít „předzpracovaná“ játra virovou hepatitidou nebo alkoholem, nebo nějakým jedem z profesní expozice).
Všichni tihle pachatelé dobra, co chtějí vyhubit půlku živočišných druhů, aby z planety udělali bezpečné (a sterilní) místo k životu.
Žijeme na vesnici, bokem téměř na samotě, kolem jen lesy. Do hospody to mám 6km – 20minut na kole tam, hodinu za tmy zpátky.
Rozhodně se v lese cítím bezpečněji, než při cestě za mladýma do Prahy u jejich Hlavního nádraží.
A i když nám liška občas odnese slepici, tak u nás nikdo nechce nic vyhubit. To opravdu chtějí jen sněhové vločky z měst, aby mohli na elektrokolech s pocitem bezpečí rajzovat v našich lesích.
A nemáte pravdu, ani vlk, medvěd, liška, jestřáb, ale Putin soudruzi, Putin je ten největší predátor, šelma, dravec a nebezpečí pro prostý lid a protože na něho nestačí nějaký sklopec, nebo pistolka, tak musíme mít každý u baráku ten německý tank a pár raket Taurus s jadernou hlavicí, potom můžeme v klidu na procházku do křoví co zbylo z lesa po pár přiložení do elektrárny na biomasu, jak jsme se zacgránili a odřízli od tohoto netvora.
a mohou vlci přenášet horečku omladnic nebo snad dokonce rýmu zvanou kovid ?!?
to balíkR27122024CZ
Stačí vzteklina.
to Ethanol
Sousedka se stěhovala na sever Moravy s dvanácti slepicemi. Do týdne byly v novém bydlišti všechny zadávené od lišek. To je to „občas odnese slepici“ přeložené z ekoblábolů do normálního jazyka.
A. S. Pergill 20.8.2025 09:35:33
Já su len vesnický sprosták, tak vím že dáví kuna nebo jezevec, liška si kořist odnáší celou pryč.
Ale i tak mi nejde na pochop, proč ty naše lišky poodnášeli jen ty slépky vaší sousedky, a naše odnesou jen občas?
Zabijácká šelma, vražedná bestie. Takhle může nazvat vlka jen jedinec, který o zvířatech a o psovitých šelmách vůbec nic neví. Něco na způsob Pražáka. Je to evidentně jedinec, který se zvířat bojí a nenávidí je. Jednodušší a užitečnější by bylo zbavit přírodu takových jedinců, než vlků. Případ pro psychiatra, ne pro diskuzi.
to jiri kouril
Tcháni měli víc generací psů, zcela bezproblémových, někteří naši známí též. Vlk je sice geneticky jedno z mnoha psích plemen (takže jeho vzácnost je dost sporná), nicméně má naprosto odlišné a s lidskými zájmy neslučitelné vzorce chování.
Tam, kde jsou vlci, zdivočelí psi přebírají jejich vzorce chování. V zemích, kde se vlci nevyskytují, mají zdivočelí psi naprosto odlišné chování /kdysi byl na toto téma článek na www.osel.cz).
to Ethanol
Zde měli ze tří stran pole (asi 1 km k lesu) a ze čtvrté vesnici. Tam asi byli blíž na dosah od lesa. Liška při vyrušení nechá kořist ležet.
Faktem je, že pokud by se psovité šelmy v oblastech lidského zájmu důsledně střílely, tak by se asi dal navodit nějaký „modus vivendi“ v tom smyslu, že by neohrožovaly lidi a jejich hospodářské zájmy (začaly by se bát všeho, co s lidmi nějak souvisí).
Stupidní, prolhanej článek sepsaný blbem.
Problém není v přemnožení lidí, problém je v tom, že EU velmi ztěžuje rozumný odstřel šelem (vlků či medvědů) a ty pak zcela ztrácí strach z člověka a procházejí se vesnicemi i za bílého dne. Ať je to Bulharsko, Rumunsko, Slovensko nebo Čechy – všude si lidé stěžují, že uměle vysazené šelmy se množí a hledají nová teritoria. EU a její ekologičtí aktivisté však brání rozumnému odstřelu. Zvířata pak zcela ztrácí respekt z člověka a to je kámen úrazu. Vše negativní, co se dnes děje – migrace, Green deal, digitalizace dat a s tím ztráta soukromí např. u zdravotních dat – není náhodné. Všechno je to plánovaná přestavba společnosti pro postupné dosažení cílů globalistické Agendy 2030. U rozmnožení nebezpečných šelem v lesích tomu není jinak. Cíl, kterého má být postupně dosaženo, je kumulace lidské populace v uzavřených megaměstech, propojených koridory. A všude kolem pro lidi uzavřená divoká příroda včetně šelem, abyste z měst neutíkali na houby. S tímto cílem souvisí i ztráta mobility. Přechod na předražená nepraktická elektrická auta (v době, kdy se do budoucna avizuje nedostatek elektřiny) je toho také součástí. Takže nemá smysl vinit obyvatelstvo nebo šelmy – viňte své politiky, zrádně sloužící globalistům.
to erei
Proto je třeba proti ekologům tvrdě bojovat a z EU vystoupit, nebo participovat na jejím zničení.
Obecně:
Zemi postihla řada hynutí živočišných druhů. V některých případech v relativně krátké době vyhynulo i víc než 90 % stávajících druhů. A žádná tragédie to z globálního hlediska nebyla, naopak se vývoj živých organismů posunul dopředu a i biodiversita se obnovila.