
Něco se začíná rýsovat …
LUBOMÍR VYLÍČIL
Určitě jste někdy viděli, jak v zahrádce ryje krtek. Na první pohled se nic neděje. Jen občas se lehce zachvěje svrchní vrstvička půdy a na povrch se vynoří kopeček hlíny. A o kus dál další. Zdánlivě nesouvisející. Ale znalému člověku je jasné, že se v podzemí pilně pracuje.
A podobně je tomu i v současné Evropě. Přesněji tedy v té části našeho kontinentu, která se nalézá na východ od Berlína. Stačí se dobře podívat. Začněme od severu. U Polsko – Ukrajinských námluv. Je tomu sotva pár dní, co ukrajinský premiér Denys Shmyhal oznámil podepsání osmi zásadních smluv s Polskem, které však nechtěl nějak podrobněji specifikovat. Podle některých zdrojů se ty smlouvy měly týkat poválečné obnovy, vojenských otázek, energetiky, dopravy a přeshraniční spolupráce. Zvláštní důraz byl prý kladen na vybudování společných zbrojních továren a na stavbu vedení, které by převádělo ukrajinské přebytky elektřiny od jaderné elektrárny Chmelnickij – Rzeszow do Polska.
Ukrajinský president Volodymyr Zelenskyj tohle politické a ekonomické sbližování obou zemí posvětil slovy: „Jsme příbuzní. Neměly by mezi námi být žádné hranice ani bariéry. Ukrajinské a polské národy se mentálně nerozdělily. Proto jsme se dohodli, že v blízké budoucnosti tuto shodu formalizujeme v příslušné dvoustranné dohodě.“ Jako by už byla ruka v rukávě.
Ruské zdroje, které nemusí tolik dbát na diplomatický jazyk (a neobávají se ani probuzení pospávajícího Bruselu) o téhle „plánované spolupráci“ mluví jazykem poněkud drsnějším, otevřenějším, ale o to srozumitelnějším. Tajemník ruské Bezpečnostní rady Nikolaj Patrušev prohlásil, že Polsko se prostě chystá zmocnit svých bývalých území na západní Ukrajině. Šéf ruské rozvědky Sergej Naryškin zase řekl, že má údaje o plánech Washingtonu a Varšavy na vytvoření vojenské a politické kontroly Polska nad jeho údajnými historickými državami na Ukrajině. Časem, až budou polské síly pevně usazeny na západní Ukrajině, by podle něj mělo dojít k rozdělení Ukrajiny, ve kterém Varšava v podstatě dostane pod kontrolu „svá historická“ západní území. Zahledíme-li se na americký, už v zásadě neskrývaný patronát nad oběma zeměmi, Ukrajinou i Polskem, stejně jako na polskou hyperaktivitu v oblasti, musíme přiznat, že by na těchto slovech mohlo něco být.
Ale podívejme se teď o něco blíže. Na náš vlastní dvorek, do Prahy. Před několika dny tam proběhlo společné zasedání vlády ČR a vlády Polska. A také zde byla podepsána řada smluv, které nám novináři přiblížili jen velmi obecně a vágně. Mimo jiné třeba to byla i rámcová dohoda o posílení obranné spolupráce mezi ministerstvy obrany, memorandum o spolupráci v dopravě a posílení dopravních spojení mezi polskými přístavy a Českem. O něco konkrétnější byla naše média v případě plynu. Česko i Polsko by prý mělo dokončit spojení obou zemí plynovodem Stork II. Nemuselo by to být zase až tak obtížné – na české straně je třeba vykopat a položit 10 km plynovodu, na polské 22 km a k tomu postavit předávací stanici na polské straně hranice.
Polsko také přislíbilo zdvojnásobit kapacitu svého LNG terminálu na Baltu. Aby bylo dost plynu i pro nás, až se na Poláky napíchneme tím Storkem. Touto cestou bychom už v blízké budoucnosti mohl získávat zemní plyn trasou, obcházející Německo. Což je mimořádně důležité. Neboť všelijakým jemným náznakům, že pokud uděláme tohle, nebo naopak neuděláme ono, budeme bez plynu, by byl učiněn rázný konec.
Mezi dalšími, v Praze dohodnutými agendami, najdeme také vylepšení vzájemného silničního i železničního propojení mezi Českou republikou a Polskem, společné budování 5G sítí a úzkou spolupráci obou zemí při splavnění řeky Odry. Kdo chce, může v tom vidět, postupné přeorientování energetických a komunikačních sítí, jakož i dopravní infrastruktury na směr „sever-jih“. Zřejmě to nějak souvisí s nenápadnou větou z komuniké o jednání: „V neposlední řadě informoval český premiér svůj polský protějšek o vrcholících přípravách českého předsednictví v Radě EU, které musí reagovat na zcela nový geopolitický kontext.“
Když se otočíme k jihu, uvidíme velice podobné aktivity. Maďarská presidentka Nováková, která je právě na oficiální návštěvě ČR, hovořila včera s naším presidentem o spolupráci ve zbrojním průmyslu a energetice. Dnes se má setkat s premiérem Fialou a znovu jsou na pořadu energetická a zbrojní spolupráce. Agenda má být ještě doplněna rozhovorem o geopolitické situaci v Evropě a unijních záležitostech. Tedy velice podobně, jako při jednání s těmi Poláky.
Obdobné politické vyznění má i další, zdánlivě nenápadná domácí aktivita. Praha bude o víkendu hostit tak zvanou Svatovojtěšskou konferenci. Setkání zástupců zemí střední Evropy, kterého se zúčastní také hosté z Rakouska, Srbska, Slovinska, Rumunska a Bulharska. Akci pořádá spolek Patrimonium Sancti Adalberti pod záštitou kardinála Dominika Duky. Podle bývalého diplomata Petra Druláka jde při setkání o formulaci společných zájmů středo a jihoevropských národů a jejich asertivnější prosazování v rámci EU. Otevřeněji řečeno, o konstituování jakési protiváhy „velkých“ zemí, zejména pak tandemu Francie-Německo, který si už dlouhodobě uzurpuje EU pro sebe a své zájmy.
Když si tyhle střípky začneme skládat dohromady, co se nám vynoří? Usilovná snaha o těsnější spolupráci zemí středovýchodní Evropy. Zbrojení. Společné, středoevropské. Horečné budování komunikací sever-jih. Napojování na ukrajinské zdroje. Urychlené shánění náhrady za ruský plyn. Ale takové, která by současně obcházela tradiční, staré a zakládající členy EU. K tomu nádavkem vše zastřešující závody v „hujerství“, kdo lépe a rychleji splní přání USA, co se ukrajinsko-ruské války týká. A řeči o „novém geopolitickém kontextu“… Co z toho vyplývá?
Trojmoří. Americký projekt pásu států, od Baltu k Černému moři, oddělující Německo od ruských zdrojů. Vytvořit by ho měly, a to je důležité, vesměs bývalé sovětské satelity. Základem by mělo být těchto 12 států – Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko, Bulharsko a Rumunsko. S populací 112 milionů obyvatel. A to už je slušná síla. Kdyby se k tomu připojila ještě Ukrajina, nebo (pravděpodobněji) její západní část, měli by Germáni a Frantíci hlavu v pejru…
Co tedy ta slova, o „novém geopolitickém kontextu“, mohou znamenat pro nás? Odložme fráze. Američan spunktoval tu válku na Ukrajině k oslabení Rusa. A k oddělení Evropy od jeho zdrojů. Proto je třeba, aby se na Ukrajině bojovalo co nejdéle. K tomu jsou ovšem nezbytné dodávky zbraní a všestranná podpora. Když se tu nabízí tolik ochotných „hujerů“, z řad bývalých států Sovětského bloku, tak proč je trošku nepodpořit? A neumožnit jim, aby si pod americkým krytím vybudovali tu svou alianci proti Německo-Francouzkému molochu? Když tu západní Evropu stejně chceme od Rusa oddělit? A co víc, bonus k tomu. Tři v jednom – Němci ten svůj Green deal bez ruského plynu nedají. Takže si jeho prostřednictvím zcela nepodmaní východ Evropy, ze kterého (a na účet kterého) do teď prosperují. Jak plánovali. Takže oslabí. Německý průmysl strádá už teď a konkurence vadne… No nekup to.
Ale proč ten spěch? Podle horečných jednání na všech stranách je vidět, že se velice chvátá. Že se fakt tlačí na pilu. Proč, když máme to americké krytí a Brusel už si troufá na „ten východ“ jen trochu poštěkávat? Inu proto, že přízeň velmocí bývá vrtkavá. A pokud jde o Spojené státy, říká se, že nemají přátele, jen zájmy. Teď právě potřebují psa, co divoce doráží na Rusa. Za to ho chválí a krmí. Ale co když zanedlouho pocítí potřebu snížit inflaci, doma i ve světě? Co když jim přerostou ceny energií přes hlavu a bude třeba nějak řešit domácí nespokojenost? Co když přijde čas poplácat ruského medvěda po zádech, se slovy „dost kočkování ty starý huňáči, teď pojďme dělat byznys?“ Pro takový případ je třeba, aby byly práce na Trojmoří tak daleko, že by se projekt protiváhy Franko-Germanistánu už nedal zvrátit.
Jaký význam má ale tohle politikaření pro nás, pro obyčejné lidi v Česku? Veliký. Nejlépe to asi vyjádřil Petr Drulák v rozhovoru o přípravách na onu Svatovojtěšskou konferenci: „Nechceme přijmout roli, že jsme nějaká periferie, která bude čekat, až co se rozhodne v nějakém velmocenském centru, v Berlíně, v Bruselu nebo v Paříži – a že my pak maximálně můžeme debatovat o tom, jak to všechno implementovat. Ne, toto není naše role, a pokud nám ji někdo chce vnutit, máme právo ji odmítnout. A pokud ji odmítneme, musíme mít alternativu, která nám umožní naplnit naše představy o autonomii.“
Držme proto Trojmoří palce a Petru Fialovi, ač nás neskutečně štve tisíci věcmi, přičtěme k dobru, že se k projektu aktivně připojil. I když, možná, to rozhodl někdo za něj. Tam kdesi za oceánem.
- Nové pěnězovody ze škol do neziskovek? - 8.5.2025
- Pekarová opakuje nesmyslné narativy a dokonce jim asi věří - 8.5.2025
- 1945: Osvobození nebo obsazení? - 8.5.2025
Vypadá to sice hezky, ale co je od USA, je vždycky jako od satana,vždy v tom bude nějaký svinský postranní záměr. No hlavně Evropu oddělit od Ruska s jeho zdroji a zase ji nějak přerozdělit a mocensky přeskupit. Jenže, Rusko je silně tlačeno do pozice, že za čas a nebude to dlouho trvat, prostě do Evropy vypne kompletně dodávky plynu, ropy a dalších surovin…..a co pak bude Evropa dělat? Aha, půjde zpříma na hrdě rovnou do prdele!
Mě už by jen zajímala spotřeba lubrikačního gelu takových sviní jako je náš Hnus Fialovej,Maxime. Ahoj. To musí být metráky. Tuny. Kór u tak promiskuitního hovada jako máme my. Denně v jiný prdeli. Až po špičky bot. Přijmout,vyslat signály a šup do další. Člověk by řekl, s ohledem na to že od vzniku země, byli v jejím čele vždy( snad s vyjímkou gen. Svobody) bezchatakterní, zkorumpovaní a vydíratelní bastardi( Masaryka nevyjímaje) že už by si měl zvyknout. Tohle je ale úplně nový level. Zloději,zrádci,vrazi,podvodníci,vlastizrádci. To všechno už naši čelní politici byli. Ale NIKDY se to všechno najednou nezkoncentrovalo do jediný odporný figury. Fialový hovado vejde do dějin. Jako Čurda. A do učebnic. Doufám že jako první osoba na které se po letech uplatní znovuzavedený trest smrti. NE,nemůže za všechno. Ale i to za co může,co už předvedl na takový trest bohatě stačí. Jen se obávám že těch dalších hovad v zástupu za ním bude tolik že bude potřeba nějaké průmyslové řešení na jejich likvidaci. Něco jako kafilérka. Pozvání mimochodem stále platí. Tak se pochlap. Ahoj Jirka. [email protected]
Jiri, bud jsi se zblaznil, a nebo neznas historii. V roce 1948 se Benes zeptal Svobody, zda se muze spolehnout na armadu, a Svoboda mu odpovedel “Armada jde s lidem”, tj komunisty. Opravdus to nevedel?
Vycházel jsem ze Svobodova chování v 68. A taky jsem si asi chtěl sám pro sebe nechat alespoň jednu jedinou postavu ne tak černočernou. Hnusnou. Ale samozřejmě máš asi pravdu. Na druhou stranu,kdyby Ti šlo o život a musel jsi si vybrat ,hypoteticky, jednoho z těch grázlů jako spolubojovníka. Koho z nich bys chtěl mít za zády? Nijak si ho ale neidealizuju,i proto jsem tam napsal ,,snad“. Měj se a nečerti se. J.
Trojmoří je projekt pro vybudováni anglické ekonomické zóny. Nejedná se o získání suverenity zůčastněných zemí, ale o jejich podřízení Londýnu. Budou používány stejné společensko destrukční atributy jako v EU, t. j. LGBT, imigrace atd. Obrazně řečeno fon lejno bude vystřídáno sir lejno.
Zajímalo by mě, jak ten projekt Trojmoří hodnotíte vy.
Já osobně v tom žádnou výhodu – ať už pro ČR nebo Evropu – nevidím.
Je snad v zájmu naší republiky se něčeho tak pofidérného účastnit?
A jaký máme důvod zlikvidovat si náš KONTINENT?
Jiný k dispozici nemáne. Evropa není EU!!!
Takže se dost divím, že ti, kteří „fandí“ ekonomické spolupráci (nejen) s Ruskem, zároveň nevidí nebezpečí Trojmoří
Situace na frontě se mění každým okamžikem.
Teď právě nás nejvíce ohrožuje Berlín a jemu podřízený Brusel. Migrace, Green deal… Proti tomu je Trojmoří (krátkodobou, taktickou) šancí. Dupnout si a nepřijmout to, či ono. Nes erte nás, nebo to řekneme tatínkovi ve Fóšinktónu. On si zmatky BLM a zelenou bídu u svých nových základen ve svých nových východních baštách nepřeje…
Jakmile tento nepřítel (Berlín=EU) zeslábne (rozpad, drastický propad ekonomiky, rasové bouře, zelená bída…), přijde čas uvažovat o další změně. Ale to má čas, tak nejdřív za 10 let…
Teď je nám dobré cokoli, co nás ochrání před nejhoršími výstřelky umírajícího, dekadentního západu. I za cenu permanentní hrozby střetů s Ruskem. Churchill se taky, svého času, spojil i se Stalinem. Dokud mu Němci potápěli obchodní loďstvo.
Tady nejde o přátelství na věky (jaká blbost), nebo nějaký debilní Západní hodnoty, ale o taktický manévr. Nouzový.
já vycházím z toho, že celé mocenské anglosaské působení je po staletí zaměřeno na ovládnutí území Ruska. Je proto logické, že rusové musí být a jsou nuceni „studovat“ a sledovat pohyb tohoto nepřítele. A taky že sledují a nalyzují. Mají na to spoustu hlav, ať už těch vládních, které jsou „neviditelné“, nebo ty viditelné, neoficiální, které vypouštějí své poznatky do veřejného prostoru a zcela jistě tak mnohdy činí koordinovaně s vládní mocí. A tak z toho, co mám naposloucháno od těch neoficiálních hlav plyne, že v souvislosti s tím, jak se dnes hovoří, že se svět rozdělí na tři až pět ekonomických zón, je trojmoří projektem na vytvoření jedné takové zóny ve prospěch anglie. Je známo, že jedno z mocenských, světových center je tradičně spojováno s VB, ale mocenské centrum nemůže existovat bez „vlastního“ území, ze kterého, prostřednictvím své moci vysává energii pro své existování. Bez toho se samo stane obětí těch mocnějších. Vystoupení VB z EU bylo prvním krokem k rozebrání EU – k odstranění německo-francouzského spolku z dominantního postavení v evropě. Teď probíhá druhý krok, rozebírání EU na součástky a skládání nového „autíčka“… s volantem vpravo..
Díky za odpověď. Vám i p. Vylíčilovi.
Ano, tak se to rýsuje. Fiala je jen ten, který totálně jde proti občanům ČR a je schopen obětovat nejen státnost ČR, ale i zdraví a životy našich dětí společně s Válkem tak, jak je to požadováno od Lejnové a jejího manžela.
Úvahy o Trojmoří a držení palce Fialovi jsou jen zcestné úvahy jak podpořit náš úpadek nedostatkem levných zdrojů i pomocí nadřízeným diktátem nenažraného Polska se silnou armádou. To už tady bylo. Rozdíl je ten, že tentokrát za poláky nestojí smlouva s Německem, ale spolupráce se zámořským diktátorem.
Stejně jako autor článku to vezmu popořádku, jen heslovitě 👇
– Polsko-Ukrajinské „námluvy“ vítám;
– stejně tak vítám úzkou spolupráci mezi ČR a Polskem, zvláště pak v dodávkách plynu a v oblasti dopravní infrastruktury;
– také aktivity při utužování vztahů mezi ČR a Maďarskem hodnotím kladně, pouze varuji před zrádností Orbána, který se spojí třeba s čertem (např. VVP), jen aby u moci udržel sebe a bandu oligarchů kolem něj!;
– odstřižení od energetických zdrojů z Ruska je pro nás životně důležité!!
– TROJMOŘÍ je jedna z forem, jak dva spiklence (Rusko/Německo) udržet na uzdě, a znemožnit jim uzavřít novodobý pakt „Ribbentrop–Molotov“;
– při realizaci TROJMOŘÍ je však nezbytné mít u nás trvale pod drobnohledem VŠEHOSCHOPNÉ osoby, které to s námi i s naší zemí NIKDY nezamýšleli dobře – jmenovitě Zeman+Duka+Klaus 😡
Upozorňuji čtenáře, že příspěvky píši – z důvodu odlišení se – tučným písmem, neb pod mým nickname tu píše infantilní komentáře Pavel K.ocourek, a další trollové, stařena z DD Lad/Nac kopíruje korespondenci „Trpajzlíka“, atd., za což jim všem děkuji, neb tím zvyšují již tak velký zájem o moje vstupy do diskuze.
Zde je ukázka tří z mnoha stupidních komentářů, jež byly zveřejněny pod mojí přezdívkou👇
Frigo, jeden z mála 7.6.2022 20:36:38 Odpovědět
Lžu jak můžu, ale dnes se mi to nějak nedaří.
+
Frigo, jeden z mála 7.6.2022 22:45:20 Odpovědět
Jirko po tom našem posledním těsném budlikání mi naskákaly nějaký vopičí vředy,jak jsi na tom ty brouku?
+
Frigo, jeden z mála 8.6.2022 22:35:15 Odpovědět
Na prezidenta budu kandidovat já. Proti mně nějaká Πča
nemá šanci.Já vám kremlobotům ještě ukážu, zač je toho loket!
Hala ubrekanku,
už ses po ranu vybrečel. A teď konečně spusť ten svuj Flašinet! Ať se „odlišiš“ od svych přispěvku včera, předevčirem, předpředevčirem …
Ten kňourá jak Richterová u soudu …
https://www.youtube.com/watch?v=g9_9EhKuKH0
.. okamžitá infantilní reakce jednoho z trollí farmy JONASů mě nepřekvapila, ba naopak.
Jistě nebude sám, kdo se pod mým příspěvkem opět udělá, jako Kadel v kině při honění si …
.. jak jsem pravil, JONAS nebyl sám.
Další TROLL, nějaký DIAMOND, zareagoval jemu typickým způsobem AD HOMINEM, přičemž k mému věcnému komentáři (9.6.2022, 06:43:09) neuvedl ani slovo, a hned zmizel v h@jzlu.
Ta jím Kadlovi podsouvaná onanié ho jeho z mála
často vzrušuje,
Copak?
Tlapka už neslouží vyssavač se ucpal?
Alespoň že poslintaná klávesnice slouží,
Nezoufal on Frigo jeden z mála
BUDE LÍP.
Běž do hajzlu, žalobníčku.
Tvoje bolístky mě a další pisatele zajímají asi tolik, jako stav vody v deltě Mekongu.
Pokud by ses choval jako normální člověk a vedl věcnou diskuzi s argumenty a úvahami a ne JEN A POUZE poštěkával a urážel všechno, co ti nejde pod nos, své soupeře, kteří by se tě snažili věcně utřít jak nádobí po nedělním obědě, bys našel. Za dobu svého působení jsem pár lidí s odlišnými názory na různých fórech a diskuzních panelech potkal a byla radost s nimi zkřížit pomyslný meč. Vše se dělo korektně a k oboustrannému užitku.
Nediv se, že na tvé poštěkávání a vyrejvání lidi reagují obdobně, když jim nejsi schopen nabídnout něco lepšího. Proto ještě jednou, tak abys tomu porozuměl – jdi do hajzlu, provokatére.
Asi tagle. Vychodoojropani si ten svuj kanonenfutr proti Rusku pod diktatem Polska, oddělujici vychodoojropske kolonie určene americkym protektorem do role obětniho beranka v potencialni valce – iniciativně a na vlastni dluhove naklady vybuduji sami.
V čele s „Velkopolskem“, ktere lačně pokukuje na zapadni UkraDinu a ma „globalni ambice“ přišti regionalni velmoci. Jinak s Polskem mame z času Mnichova (Těšinsko a severni Slovensko) i po něm když zablokovalo pakt vzajemne bezpečnosti navrženy Stalinem a tajně vyjednavalo se 3.řiši o maršce na vychodni frontu skrze Polsko proti SSSR což nakonec vedlo k podepsani paktu M-R, ty „ty nejlepši“ historicke zkušenosti.
To je právě dané tím, že se historické a současné děje hodnotí samostatně. Přitom jsou provázané od bůhví kolikátého století.
Myslím si, že bychom z Velkopolska měli mít trochu obavy, právě kvůli jeho nikdy neukončeným požadavkům na zábor Těšínska, Bohumínska, Krnovska či Opavska.
Takto se může jevit, že kromě Washingtonu, Bruselu a Berlína budeme ještě poslouchat Varšavu a to v dost drsném režimu. Nedělám si totiž iluze, že při současné provázanosti se Skopčáckem a Frantíkama a vůbec s onou starou „zasloužilou“ západní Evropou, bychom byli schopni radikálně se z těchto stávajících chomoutů vymanit.
A už vůbec si nedělám iluze, že bychom byli schopni vést samostatnou domácí a zahraniční politiku aspoň ve stylu Maďarska. To je něco, čeho se současná vládnoucí pětikloaka bojí jak čert kříže – rozhodovat o svých záležitostech bez konzultací na jedné velmi spřátelené ambasádě v Praze, v bruselském konzultačním středisku či v Berlíně na tamní vládě.
Ono už se stejně říká, že česká vláda dílem úřaduje ze zastupitelství USA a dílem z paláce EU.
S Polskem máme špatné zkušenosti delší dobu.
Moravu kdysi nejvíce ze všech nájezdníků zplundrovali polští Lisovčíci, v dobách posledního z Boleslavů (knížat) nám tu Polák dokonce dosazoval protektora…
Ano, má tendenci velet a s nikým se moc nebavit. Ale zas lepší, než Germán, ne? S tím máme zkušenosti ještě horší. Už víc jak 1000 let.
Ale jedno je jisté – Polák před Bruselí nevyměkne. A co nás teď nejvíc ohrožuje? Brusel. A jeho Green deal, multikulti, migrace, gender, ekošílenství, LGBT, mee too a všechny ty liberální hrůzy, určené k našemu rozkladu a zničení. Proti tomu je dobré se spojit i s čertem.
P.S.: nic netrvá věčně, natož pak v politice. Zítřek bude mít nové, jiné starosti a nová, jiná spojenectví. Teď však nemáme noc na výběr.
nejhorší je takový pán, který pánem nikdy nebyl…
Nevěřím velmocím, nevěřím USA jako Rusku. Ovšem co přispěje ke zhroucení té šílené diktatury EU, je ne dobré, ale životně nutné. „Evropský parlament dal auta se spalovacím motorem na prodejní index od roku 2035. Znamená to, že za třináct let se nová osobní a lehká užitková auta na benzín nebo diesel nebudou moci prodávat. Znamená to, že…kolik? Tři roky? Pět let před tím, tedy od roku 2030 se nebudou vyrábět a ještě dejme tomu další dva tři roky se zastaví jejich vývoj. A ještě dále dozadu… blíže k aktuálnímu datu se přestane investovat do odvětví, které jen přímo v automobilkách zaměstnává v Evropě 14 milionů lidí, tedy přes 6 procent všech zaměstnanců. Že se něco podobného mohlo sttát jen dokazuje, že tato instituce je odtržená od reality, je ovládaná ideologicky motivovanými skupinami a důsledky budou devastující.“
Ja věřim Rusum vic než emerickym partňorum – protektorum. Rus neni takovy vyčůrany (Zištny), meně zrazuje sve partňory a vic dodržuje dane sliby a mezinarodni pravo.
Jonasi, z ktere jsi planety?
Má pravdu. Rusové nás ani nezahálí do mírových válek proti těm, kteří nám nic neudělali.
v roce 2035 bude EU dávno po smrti….
klinicke.
to: Kryštof Drechsler 9.6.2022 07:01:35
.. tato instituce má svoji jasnou představu reality budoucí a systematicky na ní pracuje. Pokud se jí to podaří, masy lidí budou obrazně rýt držkou v zemi a nějaké automobily se ocitnou mimo okruh jejich zájmů. Nedat nažrat vzpurným.. to byla politika leninských bolševiků a oprášili ji zase ti novodobí, jen tomu říkají sociální kredit..
Kontrolni otazka: jak muže americky pojekt Trojmoři oddělit Německo od ruskych zdroju? Do Německa vedou z Ruska severni proudy a neni proublem dopravit do Německa tankery ruskou ropu a suroviny. Země polskeho Trojmoři by přišly o tranzitni poplatky za přepravu a ječely by jak 100 Viktorek u splavu.
PS: jinak většina většina vychodoojropskych zemi jsou kolonie, montovny, skladiště, odbytiště, konzumenti německeho zboži a potravin, jejich zaměstnanost je silně navazana na vyvoj v Německu a jsou zavisle na německych bankach.
Fialovi nevěřím ani ty jeho signály…
…mimozemske.
Ja si myslim, ze je to jen navrat k staletimi proverenemu modelu Rakousko-Uhersko, byt ne pod hlavickou Vidne. Viden nas srala, ale byla to protivaha Nemecka v nasem prostoru ( ne, nejsem monarchista). Tim ze RU zaniklo se dala Nemecku stredni Evropa v plen. Asi to nebude spatnej napad, jen musi byt staty stredni Evropy ostrazity. Treba je to cesta, jak se trochu postavit na nohy.
Přesně.
Zásah na komoru. Ano, jde o (víceméně skryté) znovu-zkonstruování RU. I s tím Rakouskem. Tentokrát už ale ne jako šéfem.
Když se podíváte na Pjakina, tak 8 let zpátky, už tehdy mluvil o plánu na „nové“ RU, ve kterém MUSÍ být jak Vídeň, tak Praha. Z jistých teologických důvodů, jasných těm nosatým od peněz…
Ostatně rozdělování a spojování, čí je to metoda? Už tisíce let?
– trojmorie je preformatovanie do ruk ineho zlodeja, a kto projektu fandi je bez mozgu alebo situaciu riadi;
– rozclenenie UA je projekt zachovania banderovcov pre ich dalsiu podporu a buduce vyuzitie proti rusom – kto projekt podporuje je bez mozgu alebo mozog-obrezany parazit;
– spolupraca s poliakmi nikdy pozitiva pre nas neprinesie, to fakt mame s nimi tak malo skusenoati ?
– madarsko je populacne 90% slovanske a falosne, v nicom nie je skvele. zistite si kolko neexistujuceho covid virus propagandy tam mali, kolko ludi opichali… ci po 2 tyzdnoch davo-pamate je svet krajsi?
– Zeman? ten co rozkradol hmotne rezervy statu chvasta sa studiom dcerky v parazitickom UK?
autor clanku pochopil,ze riadenie je informacny proces, resp. sirenie (dez)info je riadenie…
Máte pravdu, ale.. jaká je alternativa?
Pokračovat v dosavadní „stále těsnější spolupráci“ v rámci EU? Více Evropy? To by znamenalo:
)
– nezdolatelný tlak na migraci (afromuslimskou)
– postupné rozpuštění státu (přesun pravomocí na Brusel a tlak na organizační řízení po Euroregionech)
– zelenou bídu (postupný zákaz aut, řízků a dovolených..) atd.
Nový páníček z Londýna sice šíří totéž, ale:
– na hrubou práci má toho silného blba z poza oceánu
– ten (náš formální šéf) nebude chtít mít, kolem svých základen a raket, bor del BLM, barevnou agresivní chudinu, ani technicky pitomé obyvatelstvo (pomocný personál, obsluha vyspělých zbrojních systémů… tohle multikulti-gendero „vzdělanec“ dělat nemůže, a ani by nechtěl)
– v rámci přípravy „konečného zůčtování s Rusem bude spíše chtít zdejší obyvatelstvo (potenciální kanonenfuter) vcelku nasycené, fyzicky zdatné, technicky vzdělané a kulturně homogenní. Tohle si holt moderní válčení žádá. Gender-homo-trans aktivista není dobrý válečník, ať děláte co děláte.
Jde nám o čas. Ano, jsou to mizerné kombinace a nejisté zítřky. Ale nic není na věky.
P.S.: Je zajímavé, že Ruští vzdělanci už cca 150 let píší o Anglii (a její koruně), jako o zdroji zla a svém hlavním protivníkovi. Takže na tom něco musí být (viz Krymská válka
..projekt Trojmoří, v obrysech které se začínají v posledních týdnech rýsovat, považuji za snahu o vytvoření nástupního prostoru pro budoucí otevřenou agresi proti Rusku. Hlavním bodem je navázání na energetické zdroje mimo Rusko, čímž dojde k násobnému navýšení cen, což bude využito propagandisticky opět proti Rusku.. za to všechno můžou ti mužici bolševičtí, zapaření!
Hlučíňák, pokud se toho dožije, bude v permanentním rauši a možná se pro něj najde i flek à la Václav Kopecký, ministr informací. To by mu seklo..
Za oním Trojmořím, kterému máme pode autora článku držet palce, stojí totiž britská MI6, Američni tady selhali tak to Britové tímto „projektem“ přebírají. Další nenápadný protiruský nárazník a všechny středoevropské země opět anglosaskou kontrolou. S ekonomicko-politickou suverenizací zúčastněných zemí to nemá nic společného. Už jen proto, že hybatelem jsou Poláci, slouhové Anglosasů do roztrhání duše i těla.
Jo, ale
když hoří dům, hasí se bez ohledu na promočené peřiny. A Evropa už hoří. Západní rozklad se stává (tam u nich) nevratným a oni by to dokázali natlačit i k nám, ať se bráníme sebevíc. Podívejte se na včerejší zákaz aut se spalovacím motorem…
No tak se holt musíme proti peklu spojit s Belzebubem. Churchill i Roosevelt svého času pomáhali Stalinovi, seč mohli, Izrael s při potírání verbeže z Gazy spojil s Egyptem…
Každý přechod pod jinou správu dá – krátkodobé přerušení tlaku (a více volnosti v rozhodování), výměnu zkorumpovaných struktur (než se zkorumpují ty nové) a šance na majetkové přesuny. Občas i na potrestání zvláště zasloužilých slouhů režimu předchozího. No a šanci. Na čas. Než se nová moc upevní a zabetonuje.
No a o ten čas nám teď právě jde.
Zákaz aut se spalovacím motorem není zatím žádný problém,páč za 13 let bude kdoví co,co nikdo ani neví.Problém je však snaha anglosasů ovládnout středoevropský prostor,což je absolutní šílenství pro všechny účastněné.Anglosasové nemají v mozku nic jiného a rozumného,než zmocnit se Ruských surovin,čemuž podřídili veškerou svoji politiku.Bohužel,někteří jim na jejich průhledné finty skočí,zvláště ,když mají jednostranné,na anglosasko zaměřené myšlení a vo tom to je.
S tím Trojmořím to není jen tak přehledné. Podle Pjakina se jedná o projekt globálního prediktora (což není dnešní Washington). Měl by být pásem stability v Evropě, a to i hospodářské. A vím, že Pjakin tomu tak nějak fandí, ač je velkým ruským patriotem. Tak se v tom orientuj.
Ještě k tomu postoji Pjakina. On se dá v jisté míře objasnit. Bidenova administrativa vede svět ke zničujícímu střetu. Tomu globální elity čelí. A Pjakin jejich úsilí podporuje. Včetně onoho Trojmoří. Jen proto, že to dává světu šanci. A to i tomu ruskému, k čemuž se VVP2 upíná. A samozřejmě dobře ví, že globální prediktor s Ruskem jako významnou silou nepočítá (a možná vůbec s Ruskem). Jenže to bude na pořadu dne později. Hlavně teď přežít. Tady souhlasím s autorem článku.
Proboha, to autor neumí česky?
Ukrajinský premiér je Šmyhal, a ne Shmyhal.
Já t pohlížím na tohle náhle vzniklé spojenectví,
vyrabovaných středoevropských protektorátů dokonce i z připravovaným požehnáním Vatikánu, jako Velkou ,nikoliv čínskou zeď ,chránící rozpadající se Západ a USA.
Zeď předurčenou provokovat ruského medvěda a čínského draka ,Taková Ukrajina většího formátu..
Našinci budou okrádáni a zabíjeni ,mnohdy i vlastní fanatickou chátrou, Ti anglosasští ČESNEKEM PÁCHNOUCÍ fiškusovÉ budou z medvědem a dráčkem korektně kšeftovat, jen čas od času do hlubokých ran svých středoevropských poddaných přisypou sůl vlastenectví ,lidských práv a ochrany evropských hodnot.
Tak to zase vidím já Frigo jeden z mnoha.