Jak se “chytá” nemoc, aneb jak (ne)funguje “nákaza”
ANTIVIRUS
V pondělí na Frantu spadla cihla. V úterý byl s Pepou v hospodě a ve středu spadla cihla na Pepu. Evidentně se Pepa nakazil od Franty virem cihlopádu. Byl s nima v hospodě taky Honza, a tomu spadlo ve čtvrtek na nohu kladivo. To znamená, že virus zmutoval.
Komu tahle úvaha připadá racionální, může se stát virologem. Opravdovej vědec z něj ale nebude. To, že se několika lidem, kteří se znaji, stane něco podobnýho, v žádnym případě neni důkazem, že se jeden “nakazil” od druhýho. To je opak vědeckýho myšlení a vědeckýho postupu.
Když člověk pod tíhou důkazů konečně přijme ten fakt, že viry nezpůsobujou nemoci a tudíž se jeden člověk nemůže nakazit od druhýho přenosem viru, začne si lámat hlavu otázkou, jak se teda ta nemoc přenáší. V první řadě je třeba si pořádně uvědomit, že to, že se ta nemoc přenáší z jednoho na druhýho, je jen předpoklad. A je to předpoklad založenej právě na mikrobiální teorii, o kterej už víme, že je mimózní.
Jak jsem ukázal satirou v prvním odstavci, to, že se něco stane několika lidem, ještě neznamená, že se jeden nakazil od druhýho. Jak známo, korelace není kauzalita, a kauzalita tu nikdy nebyla prokázaná. Virologové se s izolací a purifikací virů vůbec neobtěžujou, Kochovy ani Riversovy postuláty je nezajímaj, a tudíž nikdy nemaj k dispozici čistej virus. Což jim ale nijak nebrání v sekvenování DNA z nějaký břečky skládající se z kdoví čeho všeho a tvrzení, že tohle je zaručeně genom viru a že způsobuje tu nemoc, což ale nijak neotestovali, protože to bez purifikovanýho viru ani udělat nemohli.
Důvodů, proč se většímu množství lidí dějou stejný (nebo spíš podobný) věci, může bejt spousta. Pokud věříte, že jste se od někoho nakazili chřipkou, protože on ji měl a vy ji teď máte taky, tak byste měli stejně tak věřit i spoustě dalších blbostí.
Pasteurova Past
Dr. Tom Cowan k tomu dává různý příklady. Třeba když v roce 1945 v Hirošimě onemocněly tisíce lidí, museli se nakazit virem, ne? Ne, byla to radiace. Když námořníci na lodi postupně onemocněli kurdějema, musel to bejt virus, ne? Ne, byl to nedostatek vitamínu C. Ani jedno z toho se ve skutečnosti nešířilo z člověka na člověka. Jen byla spousta lidí vystavená stejnejm podmínkám ve stejnou dobu. Neonemocněli všichni, a ti, co onemocněli, neonemocněli ve stejnou chvíli. Stejně jako se to děje s chřipkama.
Po pravdě řečeno, teorie, že na vás každej rok na podzim skáče nějakej kus RNA, kterej nikdy za žádnejch okolností neni živej, a útočí na vás, ačkoliv neumí ani dejchat, ani se hejbat, ani nic jinýho, a jaksi úplně bezdůvodně vám na pár dní způsobí nemoc mechanismem, kterej nikdo nedokáže ani pořádně vysvětlit, je opravdu směšná.
Víra ale vždycky byla u lidí silnější než logický uvažování a schopnost používat zdravej rozum, a víra ve vira je extrémně silná a virologická církev mocná. Nedostatek důkazů jakýkoliv nákazy “virem” se lehko vyváží o to větším přesvědčením a zvýšenou agresivitou ke každýmu, kdo má tu drzost požadovat ty důkazy anebo nedej bože třeba ještě vědeckej postup. Důvěrou v Pasteurovy nesmysly nemůže otřást nic, ani to, že Pasteur byl prokazatelně podvodník a lhář.
Minule jsme si zopakovali, že chřipkoidní zážitky nejsou nemoci, ale detoxikace organismu. To samo o sobě ukazuje, že nákaza tu těžko může hrát roli, protože jeden člověk se od druhýho nemůže nakazit zvýšenou toxicitou v těle, stejně jako se nemůže nakazit třeba chudokrevností.
Nicméně lidem neleze do hlavy, jak je možný, že jejich děti měly chřipku a pak jí “chytli” oni. Už se ale neptaj, jak je možný, že tu chřipku nedostanou pokaždý, když jí má to dítě, ale jenom někdy, a ani se neptaj, proč tu chřipku nedostane každej, kdo s tim dítětem přijde do styku. Na tom je vidět, jak hluboko je zakořeněnej ten předsudek, že tu existuje nějaká “nákaza”. Všímáme si jen věcí, který do tý teorie zapadaj, a ze statistik se vytahuje jen to, co se hodí. Už jenom při bližším zkoumání statistik se všechny ty pohádky začnou rozpadat.
Virus opálení? Nebo spíš napálení?
Představte si, že by lidi nevěděli, co je opálení a mysleli si, že je to nemoc. A nějakej debil by přišel s nápadem, že to způsobuje virus, ačkoliv ten virus nikdy nikdo neviděl. (Připomínám, že teorie virů vznikla v době, kdy mikroskopy nic takovýho ani vidět nemohly, neboli ta teorie vznikla naprosto bez důkazů a pouze na základě domněnek.) A všichni by na to skočili. Co by lidi pozorovali?
Všímali by si, že to opálení lidi často získávaj ve stejnou dobu a na stejnym místě. Minulej tejden jsme ještě byli bílí, pak začla bejt opálená Mařka, a teď už je opálená i Helena a dokonce i Karel. To by bohatě stačilo jako “důkaz”, že se Helena a Karel “nakazili” virem opálení od Mařky, stejně jako tomu věříme s chřipkou. A stejně jako lidi věří, že virus chřipky se z nějakýho důvodu šíří v zimě (ačkoliv nikdo nedokáže vysvětlit, jak nějakej neživej kus genetický informace pozná, jaký je počasí), tak by věřili, že virus opálení se šíří v létě, opět bez jakýhokoliv vysvětlení.
To, že se některý lidi neopálili, by se ignorovalo stejně, jako se ignoruje to, že některý lidi nikdy nedostanou chřipku, ať se motaj kolem nemocnejch, jak chtěj. Toho, že to má něco společnýho se sluníčkem, by si nikdo nevšimnul, protože každej přece “ví”, že to způsobuje virus, stejně jako to každej “ví” o chřipce, a tudíž nikoho ani nenapadne hledat příčinu jinde. Proč něco hledat, když už všechno víme, že jo. A proč myslet, když můžeme poslouchat “odborníky” z televize.
Zamyslete se nad tim, jak se šíří opálení. Támhleta rodina jela do Chorvatska a vrátili se všichni s opálením, takže se tam jasně nakazili. Hanka se opálila míň, protože má lepší “imunitní systém” a její tělo si s virem líp poradilo. (A ne proto, že seděla víc ve stínu.) Když to budeme pozorovat s předsudkem, že za opálení může virus, najdeme spoustu “důkazů”, že se opálení šírí z člověka na člověka a vyskytuje se v určitejch místech (což musí bejt epicentra “nákazy”). Základy virologie jsou bohužel úplně stejně solidní jako to, co tady píšu.
Že to nefunguje na 100%? To je přesně moje pointa. To je něco, co jsem zaregistroval při pandě Convidu – že ta “nákaza” je jaksi hrozně náhodná, a pokud se na ni díváme bez předsudků a objektivně, tak zjistíme, že se mnohem víc lidí nenakazí než nakazí, i když jsou všichni ve stejnejch podmínkách. Prostě vysvětlujeme nákazou něco, co nákaza neni, protože vidíme nějakou korelaci a od malička nám vtloukaj do hlavy, že za to může tahle příšera jménem nákaza.
Hraje tu roli spousta kognitivních zkreslení, jako například konfirmační zkreslení. Když jsou okolnosti konzistentní s myšlenkou nákazy, bereme to jako důkaz nákazy, ale když ne, tak tomu nevěnujeme pozornost. Vidíme, co chceme, a nevšímáme si toho, v čem nevidíme význam. Ve skutečnosti jsou tu sice nějaký shluky těch nemocnejch (či detoxikujících), ale ta korelace s modelem nákazy je ve skutečnosti dost minimální, když se začneme na situaci dívat bez těch předsudků.
Kdo s tim začal a kde to sebral?
Nad čím se u každoročních chřipek nikdo nezamejšlí, je, kde se vzal ten první nakaženej. Každej začne ve fázi, že jedno dítě ve školce mělo chřipku a pak ji dostali ostatní. Kde jí ale vzalo to první dítě? Je tu nějaká celoroční kontinuita nakažení? Rozhodně ne, když v létě nikdo chřipky nemá. A na podzim to začne každej rok znova na miliónech míst.
Nebo si myslíte, že chřipková sezóna v Kanadě, ČR a Japonsku má jednoho společnýho pachatele? Během pár dnů se nemoc rozšíří po celym světě, ačkoliv 99.999% lidí je v tu chvíli zdravejch? Stálo by za to zamyslet se i nad tou logistikou šíření nemocí, protože to taky vůbec nedává smysl. To, jak rychle byl Convid po celym světě, vůbec neodpovídá možnosti šíření cestovatelema. Na jednu stranu se lidi nakazí tak lehko, že je to za tejden v každym státě světa, ale na druhou stranu to v každym z těch států má míň než jeden člověk ze 100,000? Jak to ten virus sakra dělá? Skáče přednostně na turisty?
Evidentně ta chřipka musí každej rok někde začít, takže někdo musí “onemocnět” bez “nakažení”. Ale když může bez nakažení onemocnět jeden, tak se to zrovna tak může stát těm ostatním. Přenosu z jednoho na druhýho tu neni třeba, obzvlášť když tahle teorie vyžaduje nějakou potvoru, kterou nikdo neizoloval, a tudíž její existence neni prokázaná žádnou věděckou metodou.
Samozřejmě když víme, že u chřipkoidních onemocnění jde ve skutečnosti o detoxikaci, myšlenka nákazy tu ani nedává smysl. Na druhou stranu je tu ale spousta důvodů, proč by se detoxikace mohla vyskytnout u víc lidí, kteří jsou spolu v kontaktu. Reálná situace pak bude obvykle zahrnovat několik faktorů.
Spouštěcí mechanismy
• Lidi jsou vystaveni stejnejm vlivům, ať už je to nějaká toxicita v prostředí, špatný jídlo, nebo nový zdroje elektromagnetickýho záření (jako když se po celym světě staví vysílače pro nějakou novou technologii).
• Stres a strach. To jsou spouštěče všelijakejch procesů v těle, včetně detoxikace, ale případně i opravdovejch nemocí. Nějakou nálož toxinů má skoro každej, takže když něčim vystresujete celou populaci, jako třeba žvástama v televizi o hrozivej pandemii, neni se co divit, že z toho stresu spousta lidí “onemocní”. To se pak využije jako “důkaz” nákazy a šíření nemoci a může se zvyšovat panika dál. Je to cyklus, kterej krmí sám sebe.
• Nějakej nově zavedenej zvyk nebo chování, jako třeba nošení roušek. Zacpeme všem lidem hubu a rypák hadrem a pak se divíme, že má hodně lidí “respirační nemoci”? Vážně? Fakt potřebujeme k vysvětlení “virus”, kterej nikdo nikdy neviděl, když máme k dispozici mnohem logičtější vysvětlení? Neni možný škodit tělu a nedočkat se žádný reakce.
• Rejpat se miliónům lidí regulerně v nose pochybnou testovací sadou a pak jim říct, že jsou pozitivní, i když nemaj žádný symptomy, je taky určitě hrozně přínosný. Díky placebo efektu by pravděpodobně tak 20% lidí, kterejm by doktor řek, že maj rakovinu, tu rakovinu dostalo. Spousta lidí bohužel bere doktory až moc vážně. Na testování “nemoci” byly testy k ničemu, ale na to, aby lidi vystresovaly a nějakou tu “nemoc” jim způsobily, se mohly docela hodit.
• Vakcíny, ať už klasický nebo ty ještě horší sračky, co se cpou do lidí poslední rok a půl. Sorry, ale když si milióny lidí nechaj napíchat koktejl toxickejch látek přímo do krevního oběhu a pak tu hromadu onemocnění a detoxikačních příznaků svádí na virus, tak jsou to fakt idioti. A spousta doktorů si toho všímá a dokumentuje to už 200 let, ale nikdo je neposlouchá.
• Šoky tělu, způsobený změnou prostředí, jako třeba náhlý ochlazení. Proč jsou chřipky na podzim a v zimě? Hmm? (Mimochodem, jak to jako funguje, že někdo “nastydne” a “onemocní”, když v zimě spadne do studený vody? To jako někde číhá ten virus a čeká, až spadnete do ledový vody, a pak vás “napadne”, protože za tepla se mu nechce?) Vůbec to, že se “virózy” objevujou v určitejch ročních obdobích, naznačuje, že je to cyklická záležitost způsobená prostředím a ne přenosem z člověka na člověka.
• Morfická resonance. Tohle je koncept z dílny Ruperta Sheldraka, silně podpořenej kvantovou mechanikou. Vědomí má ohromnou sílu působit na dálku bez ohledu na jakýkoliv fyzický bariéry – to je nezpochybnitelnej vědeckej fakt, známej už desítky let. Když jeden člověk zazívá, za chvíli zívaj všichni. Ženám, co žijou pohromadě, se často synchronizuje menstruace. To jsou příklady, který všichni známe, a o kterejch nám materialistická věda dokáže poskytnout jen nesouvislý bláboly a vágně zmatený vysvětlení. Takže teorie je taková, že když detoxikuje jeden, ostatním v jeho okolí to dává nějakej podprahovej podnět detoxikovat taky, pokud k tomu jejich tělo má v tu chvíli sklony, neboli taky nahromadilo větší množství toxinů. Tim se mimochodem i lehko vysvětluje, proč někdo jo a někdo ne. Kdo žije opravdu zdravě (a ne, že si to jen myslí), ten neonemocní, ani nemá co detoxikovat.
Proč se symptomy mění?
Někomu může připadat zvláštní, že měl letos chřipku úplně jinou, horší, než vždycky předtim, a Iva od vedle to říkala taky. Prej jí takhle blbě nikdy nebylo. Neni to tim, že virus mutuje? Nebo že je to novej virus? Proč by byl detox jinej než minule?
Tak v první řadě, nikdy vám nebylo tolik let, jako letos. Pokud si huntujete tělo celej život, což definitivně většina lidí dělá, tak je jen otázka času, než se to nějak projeví, pro to tělo bude těžší si s tou náloží a poškozením poradit, a detoxikační symptomy budou horší. Toho, že lidi, kteří jsou o 20 let starší než vy, měli tyhle příznaky už před 20 lety, jste si nevšimli, protože vás to tenkrát nezajímalo, anebo jste si řekli, “No jo, von je starej”, a měli jste pocit, že se vás to nijak netýká.
Druhá věc je, že jste nikdy dřív nežili v současnej době, se současnou mírou znečištění, zamoření elektrosmogem, uchvátaností života, a mírou stresu z blbostí, který dřív neexistovaly. Nemutuje virus; mění se všechno kolem nás i v nás.
V dnešní době propagandy, naprosto extrémní manipulace ze strany masmédií, o politicích ani nemluvě, masivní korupce ve vědě, kde politická korektnost a patolízalství politickej elitě je důležitější než vědecký principy, je třeba přezkoumávat všechno, co se nám říká, včetně věcí, kterejm se věřilo třeba stovky let. Věcí, který se po stovkách let ukázaly jako nepravdivý, je plná historie. Ještě víc by měla vzbuzovat nedůvěru jakákoliv teze, která se politicky využívá k prospěchu vládnoucích elit a neprospěchu všech ostatních. Málokdy je taková teze pravdivá.
Když pochopíme, že virologie je nesmyslnej paskvil a začneme se na svět nemocí dívat s čistou hlavou a bez předsudků, zjistíme, že virus chřipky (nebo Convid) nedává o nic větší smysl než virus kurdějí, Nagasaki virus, nebo virus opálení, a že ta “nákaza” ve skutečnosti zdaleka nefunguje tak dobře, jak se nám celej život vtlouká do hlavy. A pomalu přijdeme na to, že je tu spousta smysluplnějších vysvětlení než neprokázaný neviditelný démoni.
A na těch neprokázanejch neviditelnejch démonech je postavená celá ta agenda, která nás tu už dva a půl roku likviduje a míní v tom pokračovat. Bez pohádky o zákeřnejch virech by nic z toho nefungovalo. Lidi za Convidu prokoukli hodně lží a podvodů, ale ještě zdaleka ne všechny. Snad prokouknou i ten zbytek, než bude pozdě.
- Vyhraje Ukrajina válku? - 15.10.2024
- Šíp nebo Moravec, toť otázka zcela nehamletovská! - 15.10.2024
- Zmizíš a budeš zmizelej - 15.10.2024
Jasně, konspirátorský pablbe. Viry neexistují a vše je to spiknutí! Všechny ty obrázky z rastrovacích elektronových mikroskopů jsou jen CGI, stejně jako fotky Země z vesmíru a záběry z Marsu. Vše je to podvod! CGI!! Žádné bakteriofágy! Variola neexistuje! Všichni lžou a Vy jste to konečně prohlédl! Století vývoje v medicíně je podvod a stačí věřit v boha a žít zdravě! Pablbe!!
Podle toho cos napsal jsi u mě pablb ty. Všechno je relativní. I tvůj pohled.
hlupáku, článek je na 100 % pravdivý a ty jsi jasný důkaz toho, jak jsou lidé oblbnutí. ty jsi potvrdil pravdivost článku lépe, než kdokoli jiný…
článek je na 100 % pravdivý a ty jsi toho jasný důkaz, uvěřil jsi všem blbostem…
“Víra ale vždycky byla u lidí silnější než logický uvažování a schopnost používat zdravej rozum, a víra ve vira je extrémně silná a virologická církev mocná.”
asi měl akolyta noční směnu
Faktem je, že žádný virus Covidu neexistuje a nikdy neexistoval. O tom není spor. Ale existuje protein, který vzniká v buněčných ribozomech téch blbců, kteří se nechali opíchat mRNA nebo vektorovou vakcínou. A tento vzniklý spike protein prochází buněčnou stěnou a částečně se i uvolňuje do krevního a lymfatického oběhu a může se vzduchem nebo jinak přenést na jiné lidí. Samozřejmě, má mnohem složitější cestu než injekce rovnou do krve. Musí projít přes sliznice, makrofágy, fagocity až si ho všimnou T a B lymfocity. Ale přenést se může. Každopádně toto je záměr těch globálních lichvářů. Napíchat do lidí sajrajt, který si budou sami kultivovat a předávat mezi sebou. Nemusí být nebezpečný (protože by vyhubil i je samotné) ale zmanipulované testy a pořádné P.R. kolem toho udělá svou práci.
bla, bla, bla. Jen opakujete idiotiny jiných idiotů, protože jste idiot. Je možné, že Covid je uměle vytvořený a unikl, buď záměrně nebo i nechtěně, z laboratoře. Ale popírat existenci virů jako takových je idiocie! A na idiocii není právo!! S idiocií je třeba bojovat a vyvracet ji. Jen klidně plácejte klidně dál svá “moudra”, ať každý vidí, co jste za idiota, který jen opakuje idiotini jiných idiotů.
Nechytls náhodou virus zvaný mozkožrout :)?
tak podruhé –
nemohl ho cytit není na co a kdyby přeci jen stejně by zdechl hlady (virus)
projde? či opět ne?
Rady,
máte recht, ale je to s takovými, kteří jsou tak trochu idioti, nekonečný boj. Ale nikoliv marný!
Jen malinko logiky: podle vás věda umí prostřednictvím mRNA vakcíny vyvolat děj obdobný tomu, co medicína přisuzuje virům. Proč by to nemohla umět i příroda?
Čtěte příště více pozorně. Já píšu VIRUS Covidu (SARS Cov2) NEEXISTUJE.
Neříkám, že neexistují jiné viry, protože to nevím jistě, ale poslední dobu o tom dost pochybuju. Ale nejprve přesně definujte virus a pak se pojďme bavit. Existují exozomy, které lidstvu ale pomáhají , dále existují odpadní produkty po buněčných lýzách. Je to ale změť tripletů, které určitě nejsou zapouzdřené v kationovém lipoproteinu (jako Kovid od Moderny). Otázka zní, mají viry opravdu škodit? A je opravdu prokázaný přenos nemoci pomocí viru z člověka na člověka? Že se o tom na mainstreamu stále dokola mele, neznamená, že je to fakt.
” žádný virus Covidu neexistuje a nikdy neexistoval. O tom není spor.” …. ale prave, že je spor. Virusy existuju, prenos z jedinca na jedinca je fakt (to, že to autor popiera nie je dôkaz), používa sa napr vírus chrípky na nakazenie labor zvierat podaním na sliznicu (kvapôčková nákaza) a následne na testovanie. Ďalej kym nebola vakcína proti Covidu, tak čím sa nakazili ľudia, keď autor piše, že za to môžu spike proteiny, kt sa namnožili u očkovaných jedincoch….. Ja uznávam slobodu slova a preto je fajn, že aj autor môže písať tieto nezmysly, ale je potrebné mu oponovať argumentami, aby ľudia neboli oklamaní.
1. Víte co je purifikace a izolace viru? Dokonce jsou stále jsou vypsané 2 odměny v milionech USD a EUR za izolaci a purifikaci viru a peníze stále nevyzvednuty. Virus Covidu NEEXISTUJE! Že nějaký biologický bordel nejdete na testech vůbec nic neznamená. Při počtu cyklů nad 24 najdete všechno co chcete.
2. .”Virusy existuju, prenos z jedinca na jedinca je fakt”…není to žádný fakt. Nic nebylo nikdy prokázáno i když se o to hodně snažili.
Mně článek připadá zajímavý. Každopádně úvaha, kde se bere každý podzim první nemocný s chřipkou, má svou logiku.
Spekuluje se, že když je u nás léto, tak na jižní polokouli je zima a tudíž chřipková sezóna. Lidé cestující z polokoule na polokouli chřipku údajně přenášejí.
https://www.protiproud.info/zdravi/6549-vakcinace-proti-covidu-pod-mikroskopem-v-cevach-nahle-zemrelych-ockovanych-je-neco-co-tam-rozhodne-nepatri-sokujici-struktury-pripominaji-vodice-nebo-cipy-hadi-tkan-pusti-se-nekdo-do-vyzkumu.htm
co přenášíš ty kámo ?
Jak to souvisí s probíraným tématem? Intoxikace/detoxikace a viry jsou letité záležitosti, které tu byly dávno před “očkováním” proti “covidu”.
Někde to mám uložené a je to nádherné. Jde o poznání člověka o světě ve kterém žijeme. Celý film zabíral vše do dálky a hloubky ve vesmíru do makrosvěta pomocí např. Hubbleova teleskopu celé komplexy hvězd, galaxie a pak z druhé strany byly zde záběry směrem dolů do mikrosvěta a použity byly elektronické mikroskopy a podobná technika. Obě dimenze my lidé bez techniky nejsme schopni vůbec nejen vidět, ale často si to i uvědomovat. My vidíme jen úzkou část z toho možného! Jen úzké spektrum. A zmíněný mikrosvět? To, že viry existují je dávno prozkoumáno a dokázáno a zabývají se tím dávno celé skupiny vědců na celém světě. A dostali se hodně hluboko a daleko. Bohužel tady zcela určitě došlo k porušení hned několika oblastí, které by měly být tabu! Jde o bádání v oblasti velmi nebezpečných bakterií a virů a dále došlo k tomu, že nad vědou získala vliv skupina lidí od hodně velkých peněz a celé se to zvrátilo někam jinam! Výborně se tímto zabývá kniha “Virová mánie” od skupiny autorů kde jsou jména jako Engelbrecht, Köhnlein, Hailey, Scoglio, Harven, Brogan, Kaufman – většina Dr. medicíny a jde o vědce. A vše zastřešuje Robert F.Kennedy Jr.
Bohužel konstatování z této knihy zní, že ….. lékařský průmysl bez ustání vynalézá nové epidemie a na úkor veřejnosti vytváří miliardové zisky! Je zde nyní jeden mocný Bůh a to jsou peníze!
Kniha má 480 stran a rozsah toho co je tam uvedeno k této problematice je velmi široký. Knihu jsem ještě nedočetl, je to velmi rozsáhlé, ale velmi poučné.
Je zřejmé, že jsme se my lidé dostali na zcestí, do vědy a vůbec do celé společnosti se dostaly velké peníze a tak je všechno jimi deformováno a ohýbáno a ovlivňováno. Mocní si z nás udělali, ale nejen z nás obyčejných lidí, ale i z vědců, lékařů atd. své slouhy a nástroje jejich zájmů.
A je otázkou, zda mimo velkých peněz tady není snaha těchto lidí pomocí vynucované vakcinace mRNA proti “corona viru”, nás všechny postupně zabít! Když ne hned, tak postupně očkováním snižovat imunitu lidí…..co se jim podařilo je naočkovat a pak finito! Zatím jen v mém okolí zemřelo hned několik lidí krátce po očkování a o dalších několika vím, že mají podivné zdravotní potíže a lékaři si s tím nevědí rady!
Jedno je však zcela jisté, všimli jste si toho brutálního nátlaku od politiků, lidí kolem farmacie a lékařství a médií? Vždyť to bylo šílené a vězte, oni zase zaútočí a budou vám chtít vzít vaše svobody a jak to vypadá i zdraví a život! Nakonec teze uniklé ze zednářských lóží jako je Římský klub, což jsou namachrovaní blbečkové, to jasné říkají, počet lidí na planetě se musí radikálně snížit…..
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sef-WHO-v-soukromi-mluvil-o-umelem-puvodu-covidu-Mel-uniknout-z-laboratore-pri-hrozive-nehode-706202
Píšete zde o svém vztahu k energetice, jistě tedy víte, že statsticky významná většina pracovníků u vysokých napětí nedožívá vyššího věku skrze rakovinu, dokonce v británistanu měli korelační studii o rakovině populace a vedení VN a VVN, pak se ztratila z veřejného prostoru, že by viry ?
aktuálně můžu potvrdit, že chřipka, nebo covid je tu zas. Minulý týden lehli mladí, v neděli jsem odpadl já. Mladí nefungovali 3 dny, já se nejjistěji cítím stále ještě v posteli.
Projevy jsou veskrze chřipkové…
Občas se podívejte nahoru co na nás permanentně sypou a přečtěte si co v tom aerosolu našly labošky.
Pak se spíše budete divit, že jsme ještě víc naživu než nemocní.
Mikelo, vam se zda ze tato spolecnost, je vic na zivu, nez nemocna? Ja bych rekl ze to je naopak.
Budeme-li se bavit o duševním zdraví, pak s vámi souhlasím.
Ovšem miliony konzumních zombíků vidím chodit z marketu do marketu nakupovat kraviny a podřadné žrádlo od rána do večera a zatím chodí, vládnou jakž takž rukama a vyhýbají se překážkám.
Nejenom o dusevnim zdravi. Schvalne si zjistete kolik lidi ve vasem okoli zije v zavislosti na nejakym leku, alkoholu, nebo jine droze.
A o tom dusevnim bych mohl napsat horror story, kdy firmy jsou nuceny zamestnavat cvokare, zamestnaci jsou povinni je poslouchat a psychousi budou tvrdit ze vlastne vsichni jsme nemocni a potrebujeme jejich pomoc.
Bankometi kom asi slíbili že jim pustí rotčky čertových brázků co zaplatíte. Aco spitlíkují zase covid apartheid je překvapí i zaskočí je samé, nemají pravidla tržblí trhači trhu. Arabský trh, jediný + , tedy možná bude že zase budou zbožňovat angeliky s pejrakem.
Ale zas tak moc to překvapivé není, antropologové ví že mnohokrát vybili vývojově mladší ty humánnější bez ohledů. Jak? Snadno jde jim to mimo brutopýraci dřístalů a nemají vstupy chápání primitivové toho co a proč činí.///sexi mozky?
Že je “Covid” podvod, je jasné. Ovšem ta teorie o pravidelné hromadné intoxikaci a detoxikaci mi připadá “vyfutrovaná důkazy” podobně jako ta kritizovaná teorie virů.
Na motýle to neleze.
Děkuji za inspirující článek.
článek je házení perel sviním, ona ta redukce stavu stáda musí proběhnout , neb stádo je tak přechytralé , že má 76 pohlaví
zkusím potřetí : článek je házení perel sviním , které se otočí a autora sežerou ( než zdechnou )
Já bych před autora postavil ampulku s názvem Variola, Ebola či Marburg. Vidělo by se, jak si za těmi pošahanými teoriemi stojí.
Nutno podotknout, že článek je opravdu mimořádně pitomý.
Budete mít velký problém třeba takovou variolu sehnat. Nikdy nebyla izolována.
Covid taky ne. Tyhle lidi nepředěláte. Oni se řídí tím že stokrát opakovaná lež je pravdou.
No jistě, Vy pablbe. Proto se variolu podařilo vymýtit tím, že na ni křikli a ona ve strachu zmizela ze světa. Takoví idioti jako jste Vy by měli být doživotně izolováni od lidí někde v ústavech, magore! Nejste Vy náhodou kreacinostický náboženský fanatik, pro kterého je vše boží vůle? Kdyby jste mi něco podobného tvrdil přímo do očí, asi by se mi splašily kladiva, debílku.
To je samozřejmě úplná pitomost. Jmenované viry byly izolovány, vyfoceny elektronovými mikroskopy, změřeny a anylyzovány co do struktury D(R)NA, mechanismu průniku do buňky, replikace. Můžete to dozajista tvrdit, ale pak to bude vskutku megalomanský blud, neboť v tom pak pojede celá medicína, mikrobiologie, část aplikované jaderné fyziky (elektronový mikroskop), biochemie a navázaná farmakologie, školství. Pokud se domníváte, že to globální spiknutí je takovéhoto rozsahu, je mi vás líto a máte těžký život. Nejspíš bude taky krátký, protože prakticky každý lékař by po kontaktu s vámi zamrkal významně na sestru ať zavolá výjezd doc. Chocholouška. Bude třeba před nimi být obezřetný, nezbytně musejí být součástí té vaší konspirace, moc se s nimi nezaplétat, ideálně jejich dlužeb vůbec nevyužívat, aby do vás náhodou nenapíchali nějaký spike protein. To bohužel poměrně často vede ke krátkému životu ideálně rozplozováním nenaplněného, vážně bych nerad, aby se takové hovadiny šířily.
Viry neexistují a virologie je pavěda.
https://www.matrix-2001.cz/clanek/pravda-o-nakaze-zkoumani-teorii-o-tom-jak-se-siri-nemoci-12512
https://odysee.com/@daadulka:5/virotologicka-cirkev:1?r=4QCyxXN9w1ZRWDjZU2vWWfPqR5jGhhiA
Současná studie ukazuje masivní negativní dopad očkování proti Covid-19 na sperma
Izrael. V současnosti recenzovaná spolehlivá studie z Izraele poskytuje další děsivý vedlejší účinek pro očkované muže: Očkování proti Covid-19 od BioNTech-Pfizer bude mít pravděpodobně masivní negativní dopad na počet a pohyblivost spermií.
viz
https://unser-mitteleuropa.com/neue-studie-zeigt-massiven-negativen-einfluss-der-covid-19-impfung-auf-sperma-von-maennern/
Nyní to může být řečeno veřejně, ale nyní je pro mnohé příliš pozdě…ŽE?
To by se už muselo začít projevovat na statistice porodnosti, měl by tam být náhlý významný setrvalý pokles, zatím se ale nikde neobjevuje, naopak někde se objevuje mírný nárůst vlivem lockdownu – když nemáš do čeho píchnout, tak aspoň do manželky.
Ministerstvo zdravotnictví možná získá právo k zajišťování nákupu a distribuce léčivých přípravků například při epidemiích, pokud získá souhlas vlády. Sněmovna tuto pravomoc zřejmě vloží na návrh Martiny Lisové (TOP 09) do vládní novely lékového zákona, která se týká veterinárních přípravků….?????????
https://www.zdravotnickydenik.cz/2022/06/snemovna-patrne-da-ministerstvu-pravo-k-zajistovani-leku-treba-pri-epidemiich/