Sídliště Mojříš v Ústní nad Labem … No Go
STANISLAV KŘEČEK
V Praze se před válkou říkávalo: „Karlínu a Libni raději se vyhni“. O žádnou vyloučenou lokalitu se však nejednalo: tramvaje i pekaři tak jezdili bez překážek. Jen spořádaný občan tam v noci raději nechodil aby nepřišel o peněženku…Staré zlaté časy…. Ani po světové válce nevznikaly větší problémy s příchodem uprchlíků např. z Řecka k nám, nebo z bývalých kolonií na Západě. Tito lidé, pracovali, posílali děti do školy a snažili se se integrovat do většinové společnosti. Sice se situace postupně měnila, neboť jak říkají Francouzi „ ve Francii pro francouzskou bagetu si nemůžeš dojít, aniž bys měl na sobě hidžáb“, ale pořád to jakž takž šlo.
Počátkem devadesátých let se situace radikálně změnila. Do Evropy začaly proudit statisíce lidí, kteří toužili nejen po lepším životě, což by bylo lidsky pochopitelné, ale odmítali stát, který je přijal. A v důsledku zvláštního pojetí lidských práv, vytvořili ve Španělsku, Švédsku nebo Francii paralelní pseudostátní společenství podle svého náboženství a svého odlišného způsobu života. A tak zde máme zahalené, ženy, chodníky jen pro muže, vlastní náboženské policejní i soudní orgány, staví se mešity jako střediska veřejného života, imámové dojíždějící z jiných zemí budujících zde nejen náboženské obce, ale i vlastní školství s důsledky snadno představitelnými. Kdo chce ještě mluvit o našich lidských právech?
Sídliště Mojříš v Ústní nad Labem se stalo, alespoň podle novinářů, naší první „no go zónou“, nikoliv ve smyslu původního anglického smyslu tohoto slova „no-go area“, což je místo kontrolované skupinou lidí, kteří používají sílu k zabránění vstupu ostatním lidem, ale právě naopak: místo kam nikdo jiný chodit nechce. Veřejná doprava je zde téměř zastavena a podnikatelé sem odmítají zavážet své zboží. Nebuduje se zde paralelní státní struktura jako v evropských no-go zónách, ale není tady vykonávána žádná státní moc nebo správa. Nechodí sem sice cizí imámové, ale ani romští vzdělanci nebo učitelé. Ani aktivisté, jindy hýřícími slovy o diskriminaci a segregaci. Rozhořčená ústečanka z televizní obrazovky požadovala „ať se to celé oplotí a jejich vajda ať si tam udělá pořádek“. Problém je však mimo jiné v tom, že žádný „vajda“ nejen zde, ani nikde jinde u nás již neexistuje.
Nedostatek představ o řešení problému je však spíše znepokojující. Sledoval jsem 29.9 na TV 24 pořad o situaci ve vyloučených lokalitách. Realistický pohled náměstka ústeckého primátora na situaci i nový zákon o bytech a fráze předsedy Agentury pro sociální začleňování opakované u nás již 30 let, charakterizovaly realitu snad nejlépe. Pokud nevezmeme na vědomí že jde o etnický problém, nejen problém nějakých občanů z Ústí jak je veřejně předkládáno, nic se změnit nemůže. Romští aktivisté o Mojžířovi mlčí, stejné jako vládní zmocněnkyně pro lidská práva. Jakoby se jich to netýkalo.
Ale týká. Nejde totiž jen o lidi, kteří vyloučenou lokalitu vytvořili, jde i o práva dalších, kteří tam musí bydlet, ale ve svých důsledcích o práva všech občanů nejen Ústí. Týká se to občanských práv nás všech. Další zjevný zánik autority státu v částech obcí a bezmocnost samospráv při řešení naléhavého problému, má zcela bezpochyby vliv na veřejné mínění a jen další důvod k nedůvěře ve státní moc. I s nezbytnými politickými důsledky …
- Elektromobil versus automobil - 8.2.2025
- Němcová a Medveděv - 8.2.2025
- Evropská unie chce občany v EU připravit o vlastnictví nemovitostí? - 8.2.2025
Autore ty vemeno, Mojžíř se to tam jmenuje, je to starší záznam v místopisu než samotný Aussig am Elbe.
Například v roce 1999 vznikl mediální tyátr kolem plotu v Ústecké Matiční ulici.
Plot byl postaven ze zdobných děrovaných cihel a oděloval částečně veliké přeplněné činžáky od ulice
s domky kam hromadně běhaly špinavé řvoucí děti,
a kde se ve fekáliích povalovali opilí cikáni.
Zaparkovat tam na ulici auto bylo jako postavit ho na okraj šrotiště.
Následně se z okolí obyvatelé zoufale snažili vystěhovat do pryč,
když jejich domky prakticky ztratily svojí hodnotu.
*
Ano jde o práva dalších spořádaných obyvatel,
kteří tam musí bydlet.
Jejich nemovitosti v okolí slumu se stávají bezcennými,
jsou fakticky neprodejné.
Nelze tam pěstovat užitkové rostliny,
protože co tam není fest přibité,
to poflakující se „cikánoidi“ ukradnou či rozbijí.
*
Fedrujeme neúčelně miliardy kamsi do bezedné černé díry na Ukrajině,
zatímco u nás se zvolna otevírá žhnoucí peklo.
…
A znovu se ukazuje že krev není voda. Že rasy existují že mají různé schopnosti a strategie přežití. Kdo nevidí rozdíl mezi negrem, asiatem či bělochem, je buď slepý, blbý a nebo je to lhář a manipulátor který sleduje své cíle. Rasy mají své charakteristické vzorce chování i vzhled. Obdarovala je jimi ve své neskonalé moudrosti sama matka příroda aby co nejlépe obstály v prostředích kde žijí. Máme žít VEDLE sebe a doplňovat se. Učit se od sebe, inspirovat se navzájem. TO je multikulturní svět. Mnoho kultur. Ne jedna jediná nahnědlá, přiblblá, povrchní břečka, konzumní, kde všichni žerou a pijí totéž, stejně se oblékají,stejnè myslí i konají. Není ani na škodu sem tam mezirasový vztah. Jako vyjímečná věc která oživí genofond. Ale ne masově a násilně, protože to naopak genofond zničí. Náš i jejich. Cca od 60 let se přestaly provádět pokusy které jasně poukázaly na rozdíly v IQ mezi rasami. Pročpak asi? Jenomže těch rozdílů je mnohem více. Dokud si necháme lhát, dělat že tomu věříme, nic se nezmění. Naopak nepochopení rozdílů
mezi rasami povede k větší nevraživosti. Ta se přelije v nenávist a ta zase v násilí. Krvelačné jsou a umí být VŠECHNY rasy stejně. Ty inteligentnější jen sofistikovaněji. Rasová segregace NENÍ nic špatného. Chrání obě strany. Obě mohou žít vedle sebe a po svém. Spolu může žít maximálně jedna a to nultá generace. Která se k tomu rozhodla spontánně a dobrovolně. Třeba z rpragmatických důvodů. Ty už ale následující generace nesdílejí a geny a rasa opět převáží. Vidíme to ve VŠECH zemích s vysokým podílem migrantů. Že masová migrace , MEZIRASOVÁ!!!! představuje závažný problém nevidí jenom idiot. A je sranda že já, rasista a xenofob hájím zájmy různých kultur a ras víc než multikulti nablbla. Užiteční idioti kteří stále věří ve ,,svobodu,rovnost a bratrství“. Jedna z největších lží která ovládá lidstvo od francouzské revoluce. Ne, nikdo nemá větší svobodu než kterou si vybojuje. Ne, nejsme si rovni. Ani před zákonem ani ve schopnostech ani v inteligenci. A ne nejsme bratři. Jsme konkurenti. O zdroje. O moc. O své místo na slunci. Život, každý život, definuje BOJ. Co bojuje ,žije! Vše živé od prvního nádechu MUSÍ bojovat o život. Každičkou vteřinu. My jsme bojovat přestali. Většina. A proto naše rasa umírá. Z dominantní se stává upadající. Není to ale z přirozených nýbrž ze zlých a úmyslných důvodů a ty dlohodobě NEMOHOU přetlačit přirozenost. A i proto věřím že bílá rasa nakonec přežije. Nebude to lehké, budeme se muset vrátit ke kořenům bude to stát mnoho krve. Bude to BOJ. A v tom jsme dobří když už se do něj dáme. V historii jsme to mnohokrát prokázali a prokážeme zase. Jsem běloch. Jsem hrdý na vše co má rasa dokázala. Je mi líp mezi svými. Jsem proto zločinec? Jsem? Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna “
Jiruno, moc pekne napsano, plny souhlas, az na to, ze “bila rasa prazije”. Neprezije. Jsme preslechteli, jako preslechtele psisko, to by v prirode zahynulo. Negri a cikani drzi spolu, v tom je jejich sila, kdo nedrzi, toho verejne zabiji. Ale po nas prijdou Asiati a ti si dokazou udelat poradek.
Nebojte. K nejvyšším výkonům se vybičujeme vždy až v krizi. Jsme nejmíň početná rasa. A vždy jsme byli. Vždy jsme válčili proti mnohonásobné přesile. Bavíme-li se o válkách kde naše bílá rasa stàla proti jiné. A obstáli jsme. Obstojíme i nyní. Ale nebude to zadarmo. A bude to bolet. A trvat. Ale dáme to. Dobyli jsme VŠECHNY kontinenty i vesmír. A chlapů co si tak pořàd ještě můžou říkat, máme taky dost. Jen teď nejsou potřeba a tak nejsou ani vidět. Naopak na krizi bych se nedíval se strachem ale s nadějí. Nadějí v ozdravný proces který eliminuje všechna pohlaví kromě těch dvou. Všechny zženštilé buzničky , štěkající úchyly s náhubky a na vodítkách. Proces ve kterém vojenská kolona bez přibrzdění rozšmelcuje blby přilepené k silnici ,,bo neni čas pičo „. Proces který zase vyvolá poptávku po MUŽÍCH. Hrdých, odvážných a silných. Až tahle situace nastane, nic a nikdo nás nezastaví. Jako v historii už mnohokrát. Věřte si. V úctě Červený Jiří ,,Jiruna “
Prosím vás běžte do Čedoku a vemte si tam dovolená do Indie do Bombaje. Tam v tý Bombaji je také podobný Mojžíř ale mnohem větší. Odborně se tomu říká různě slum, favela nebo township. To obyvatelstvo Mojžíře právě původně pochází z tý Indie. Labe jim tedy připomíná řeku Gangu.
KARO prosím běž doprdele!
vlády nic neřeší, žádná za 30 let nic nevyřešila, bureš se jen vymlouval na EU. stát uplně rezignoval na potírání drog,( protože fetáci jsou přímo ve vládě) ve městě, kde žiju se prodávají běžně na ulici, trava i pervitin a cigoši fetují. liberální demokracie ….
A co na to ty všechny ty romské iniciativy?
Že dostávají od státu málo peněz.
Kurník pane autore, nepíše se ta obec Mojžíř? Nějaký ten rok jsem dokonce v Ústí nad Labem a Neštěmicích působil a tohle si ješte pamatuji. Ono zkuste vyslovit slova Mojříš a Mojžíř? Já vím, zřejmě překlep……
A přitom řešení je úplně jednoduchý a to nejen v souvislosti s těma smradlavýma morgošama,ale aji s těma vožralýma ukrajincama nebo pšonkama,co sem furt tahají zahraniční montovny-dělá pro vás,bydlí na vaší ubytovně,spadá pod vaši neziskovku/agenturu?Tak budete finančně ručit za to,co ten cigánskej/ukrajinskej dáreček ve svým volnu udělá a sanovat veškerý škody,soudní výlohy nebo bolestný-garantuju,že je do týdne problém vyřešen!!!!👍
Ne hoši. Už dávno byli nuceni pro tyto parazity zřizovat pracovní tábory. A v Letech se prasečák bourat neměl. Nedosahoval ovšem užitečnosti pracovního tábora, ale tím památníkem to posrali už úplně.
Autor je poněkud nepolíben základním vzděláním. Mojžíř se to jmenuje. Ještě relativně nedávno normální lokalita.
Byla to taková klidná obec, po válce osídlena po odsunutých Němcích, ale ne všíchni byli odsunuti, jen kolaboranti s okupačním Rajchem. Takových obcí je tam po Labi plno. V osmdesátých letech ale strana a vláda rozhodla v Mojžíři postavit panelákové sídliště, třetina Mojžíře skončila pod buldozery.
Ale to by nebyl problém, to až když po Hadráku 89 Havlismus rozhodl, že Cikáni budou použiti jako destrukční materiál proti „příliš etnicky homogennímu“ československému lidu. Do fungl nových bytových domů byli nasunuti po Hadráku masově importovaní Cikáni, často na českou sociálku nasouvanci ze Slovenska, Maďarska, Bulharska, Rumunska.
Cikáni byli do severních Čech přesouváni ze Slovenska,
protože bylo potřeba pracovníků ve stavebním a těžebním průmyslu.
(dostávali dotace 30 000 Kčs)
Jenom v městě Ústí nad Labem se za Husáka a spol. postavilo přes 8500 bytů a byly připravené další a další projekty na další nová sídliště.
Jenomže miliardy se po tom listopádu záhadně rozkradly tou kumpačkou OF.
*
Cikáni se po rodinách stěhovali do jednotlivých vchodů v panelákách,
s cílem jejich tzv. „asimilace“.
Jaký to byl ale omyl.
Ciláni rušili sousedy a ti se odstěhovávali do pryč.
Do uvolněných bytů se následně stěhovali další cikáni,
takže vznikly komplet cikánské vchody a nakonec celé cikánské paneláky.
*
Mimochodem za Husáka v roce 1971 vznikla myšlenka na vytvoření oddělené části města určené pro „problematické cikánské i necikánské“ obyvatelstvo ze starého Mostu, které nebyl zájem ubytovat v nově vytvořeném městě.
Postavené sídliště ale bylo za cca 20 let následně cikány VYBYDLENO
a skrz paneláky pak foukal vítr.
Co bylo ze dřeva bylo použito na topení.
Sklepy byly komplet naplněné odpadem a fekáliemi.
Několik paneláků pak bylo zbouráno,
protože byly neobyvatelné zejména v zimě.
Nasi spoluobcane z Indie se tady po generace dřeli, same odrikani, píle a prace, aby vybudovali tohle…., coz o necem svedci a kdo to nevidi je retard = tupost nebo neziskovkar = vychcanost.
Nasi spoluobcane z blízkého východu se tady po generace dřeli, same odrikani, píle a prace, aby vybudovali tohle…. a vládli gojům, coz o necem svedci a kdo to nevidi je retard = tupost nebo neziskovkar
Je zajímavé pohledět na problém s jistým odstupem a nadhledem. A je zajímavé, že se oba problémy – evropský s imigranty a český s Romy – dost unikátně překrývají. Zaujala mě slova:“odmítali stát, který je přijal“. Možná by stálo za to podoknout, že možná ten stát, který je přijal, současně brutálně vykořisťoval a stále vykořisťuje jejich rodnou zemi. A když mi někdo ničí domov a já potom přijdu k němu domů, proč bych se měl chovat jinak než on? Stejná situace, ale u nás. Byl jsem osobně svědkem hned několika situací, kdy na pracovní pohovor přišel mezi jinými uchazeči i Rom a všem je asi jasné, koho nevzali. A to se dělo a děje pravidelně už desetiletí. A výsledkem je komunita ještě více uzavřená do sebe. Jen si někdy zkuste poslechnout některé obyčejné bělouše, co si o Romech myslí a jak o nich mluví…. Proč by si to měli Romové nechat líbit? Proč by se oni k nám měli chovat slušně.
Vše, co se nám děje, působíme si sami.
Ano, všechno, co se děje, si působíme sami. I oni si to působí sami.
Mám-li zkušenost, je-li obecná zkušenost, že 99% červenejch žabiček je jedovatejch a jen 1% není, tak když najdu červenou žabičku, zdaleka se jí vyhnu. Nebudu ji olizovat, abych na vlastní kůži zjistila, zda spadá do toho 1%.
Tohle je zákon přírody, milý krasoduchu. Tím se řídí hmyz, zvířata i my lidé.
Takovehle vysvetleni snad pochopi i takovy blb jako Listobalic (Leafroller).
Kde vám ten mozek tak vymyli? Nebo ani vymývat co nebylo a jste takový prostoduchý hlupáček od narození? Vy musíte být náramně užitečný tvor
Kdo vám brání nějakého šikovného pracovitého Roma zaměstnat? A co jednoho? Deset, dvacet, celé rodiny?
„Kaj tuke e mindž te kirňol!“
„Kaj tuke e mindž te kirňol!“
Tu khanduno kar!
Tyhle enklavy jsou takovym malym BV v CR. Takhle nejak a mnohem hur by to vypadalo, kdyby jsme si sem nastehovali chudacky syrotky. Budme radi za tuhle zkusenost! Diky cigosum a komunistum jsme ockovani a ostraziti proti libtardim blabolum z EU. Jeste zlati cigani! Jeste levna zkusenost!
prej—Sociální rozmanitost: „Sociální kategorie, které si nejsou podobné, mohou žít společně“ )))) „To znamená vytváření sociální rozmanitosti,“ objasnila Sabrina Agresti-Roubache na franceinfo, když hovořila o slovech Emmanuela Macrona,
pokrač citace zdroj
https://1url.cz/Jup0Y
a nej frk z toho zdroje–…jenom V Marseille bylo loni zabaveno „více než 600“ zbraní a „asi 40 tun“ ,,,, cóže?! :-))) asi překlep s propagaci, že–Sociální rozmanitost: je krááása