![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
To by vláda lidem nikdy neudělala!
ANTIVIRUS
Spousta lidí, přes nekonečný důkazy o opaku, z nějakýho důvodu stále věří, že jejich vláda by se nedopustila ničeho hroznýho na svejch lidech. Určitě ne záměrně. Věří tomu dokonce i dnes, jako kdyby se poslední tři roky nestaly. Ve skutečnosti ale nejen poslední tři roky, ale celá historie je plná příkladů, kdy vlády manipulovaly lidma, lhaly jim, experimentovaly na nich bez jejich vědomí a všelijak jinak jim škodily ku prospěchu (nebo pobavení) pár lidí u kormidla, kteří se vyžívají v realizaci svejch morbidních fantazií, jež jim diktujou jejich mentální poruchy.
Nejvíc příkladů je samozřejmě z USA, protože pokud jde o vyjebávání s lidma, ať už jinejch států nebo vlastníma, Amerika je jednoznačně daleko před ostatníma. Prodat lidem nějakou naprostou lež a následně je poslat do situace, kde jich spousta umře (nebo se jim stane něco horšího), to jim šlo vždycky dobře. Stačí si vzpomenout na incident v Tonkinském zálivu, kterej se sice nikdy nestal, ale na jehož základě pak nechávali desítku let umírat mladou generaci Američanů ve Vietnamu, ve válce, kterou Amerika nevyhrála, stejně jako nevyhrála žádnou jinou válku od druhý světový, kterou mimochodem taky nevyhrála, protože se zúčastnila asi 5% bojů a vyhrál jí Sovětskej svaz. Ale to je teď vedlejší.
Americká vláda vždycky posílá svoje lidi do stupidních válek na bázi totálních lží (jako Saddámovy zbraně hromadný neexistence, o kterejch Rumsfeld a spol. věděli, že neexistujou, už ve chvíli, kdy nám tvrdili, že tam určitě někde budou), pak se k těm navrátivším chová jako k odpadu, a ve volnejch chvílích vymejšlí morbidní experimenty, aby si nějakou újmu na zdraví užili i lidi, kteří do válek moc nechodí, jako třeba ženský, děti, nebo bezdomovci.
V naší vládě sice nikdo neni dostatečně inteligentní, aby nějakej takovej program vymyslel sám (nebo i ve spolupráci s celym zbytkem šestidemolice – chce to totiž aspoň jednoho inteligentního člověka), ale je tu dostatek servilních přizdisráčů, vždy ochotnejch uvést do praxe úchylnosti vymyšlený v Brainwashingtonu. Pokud zrovna v Brainwashingtonu vládne někdo, kdo je tak trochu braindead, nechají se bez problémů navádět k retardovanejm počinům tedroristama z WHO nebo nějakejma jinejma eugenicky genocidníma deBillama.
To, že by nám vláda nikdy záměrně neškodila, je jednou z nejhloupějších iluzí, jaký můžou lidi mít, a kterou obvykle hned následuje další iluze, že kdyby to byla pravda, tak by to říkali v médiích. Lidi s těmahle iluzema máte chuť poplácat po hlavě a dát jim rohlík. S takhle vážnym odpojením od reality musí totiž bejt těžký žít, takže soucit je na místě. Jenže tohle je bohužel většina lidí.
Podíváme se teda, jaká je realita toho, čeho je vláda schopná.
Půlnoční podprahová manipulace
Nedávno jsem narazil na jeden bizarní experiment soudruhů z jů es ej, o kterym jsem ani já do tý doby nevěděl. Odehrál se v 60.-80. letech a využíval jednu z nejdestruktivnějších zbraní všech dob – televizi. Kolik škody napáchal, se dá těžko nějak odhadnout. Co je na něm ale vidět, je mentalita těch lidí nahoře. Tady je 8-minutový video, který ho popisuje. Posuďte sami:
Chápete to? Jakýho magora tohle vůbec napadne? Volíme ty lidi, aby se zabejvali timhle? Rozhodně ne. V takovym světě, v jakym si většina lidí myslí, že žijou, by tohle bylo nemyslitelný. Ale děje se to. Vláda, která má sloužit lidem (jak ví skoro všichni kromě Pekarový s Adamovou), vynakládá úsilí na to, aby zmanipulovala lidi, aby sloužili jí, důvěřovali jí a dokonce jí uctívali.
Mimochodem, jistě vám neuniklo, že se na tomhle vedle vlády podílely i masmédia. Ty masmédia, o kterejch si zombíci myslí, že by je informovaly, kdyby vláda dělala nějakou lumpárnu, jako třeba s nima podprahově manipulovala s pomocí… hm… masmédií. Jo, je to v pohodě. Všechno je to dobře ošetřený. Nic se nemůže stát. (V nejhorším případě ale vždycky můžeme vytvořit nějakej kontrolní orgán, financovanej vládou, aby kontroloval média, jestli kontrolujou tu vládu, která financuje ten orgán. Pak už je to úplně neprůstřelný.)
MKULTRA, MKNAOMI
MKULTRA byl nechvalně proslulej (mezi lidma, co nejsou zombíci), extrémně rozsáhlej program americký vlády, v němž podrobovala lidi vymejvání mozku, hypnóze, tajnej administraci vysokejch dávek psychotropních drog, hlavně LSD, elektrošokům, senzorickej deprivaci, izolaci, sexuálnímu zneužívání a dalším zábavnejm věcem, vše bez jejich souhlasu a bez jakýhokoliv vědomí veřejnosti. Měl pod sebou desítky různejch podprojektů a probíhal na přinejmenším desítkách míst, a pravděpodobně nikdo dnes nedokáže říct, co všechno se tam dělo. To, co víme, ale bohatě stačí.
Tenhle projekt byl totálně nelegální, zničil spoustě lidí život, a ti lidé přitom nebyli žádní nepřátelé, ale občané USA. Je to jedna z nejostudnějších kapitol historie USA, ale stejně jako stovky dalších ostudnejch kapitol týhle země, většina lidí o ní neví, nebo si ji nepamatuje. Pro pár základních informací o MKULTRA a jak to souvisí s výše popsanym experimentem, se můžeme na dalších 12 minut vrátit k našemu videu. Zároveň nám tak bude představen další projekt, MKNAOMI:
Ano, vláda je naprosto benevolentní a nikdy by lidem neuškodila. Nanejvejš tak ta zlá ruská, ta je určitě schopná všeho, ale určitě ne americká nebo naše. Ty nám přece pořád dokola říkají, že jsou demokratický, a to je samo o sobě zárukou, že by nám nikdy nelhaly, ne?
Takže tu máme jeden masivní projekt, kterej páchal na lidech bez jejich souhlasu (a kde to šlo i vědomí) snad všechny ilegální aktivity, který někoho napadly, a druhej, ve kterym se jeho tvůrci rozhodli, že na některejch lidech ani nemá smysl experimentovat a bude lepší je rovnou zabít, protože lidí je hodně a kdo potřebuje zrovna negry a teplouše, ne? (Zvláštní zápletka posledních let je, že pokud jste negr a ještě teplouš, tak máte najednou skoro až imunitu proti všemu. Dneska se jde hlavně po lidech, kteří ještě pořád, přese všechny pokusy jim to zatrhnout, dokážou myslet.)
Projekt MKULTRA byl oficiálně „ukončenej“ v roce 1973 a většina dokumentů zničená. Samozřejmě asi každej, kdo si dokáže dát dvě a dvě dohromady, má podezření, že projekt neskončil, ale jen se zvýšila míra utajení. Těžko čekat, že by CIA něčeho takovýho nechala. Tomu věří jen ta sorta lidí, která věří, že jejich vláda nic špatnýho nikdy nedělá, a že kdyby náhodou jo, tak by nám to řekli v televizi. Neboli ta sorta lidí, která nemá ani páru o tom, jak cokoliv ve světě funguje, a žije v masmédii vytvořenej bublině pohádek, lží a klamů.
To, že jedním z klíčovejch operátorů projektu MKNAOMI byl ten samej psychopat, co se stal jedním z klíčovejch operátorů novějšího projektu COVID-19, by nemělo nikoho znepokojovat. Jednak je to samozřejmě totální náhoda, a jednak to, že se podílel na vraždění lidí skrz medicínu tenkrát, neznamená, že to samý dělá tentokrát. Prostě si toho vůbec nevšímejte. V televizi říkali, že je to neškodnej dědeček a on nám říká, že „reprezentuje vědu“, takže jsme všichni v naprostym bezpečí a těch nejlepších chapadl— sorry, rukách.
Ve filmu se mimochodem objevil Bill Cooper, což byl zvláštní človíček, kterej byl zatraceně dobře informovanej o kdejakej lumpárně, ve kterej měla americká vláda prsty, a proto skončil podle přísloví „Tak dlouho voláš pravdu do lesa, až tě vláda zastřelí.“ Desítky let informoval lidi o všem možnym, o čem většina lidí neměla ani páru, což se možná dneska nezdá jako nic neobvyklýho, ale on to dělal v době před Internetem! Tenkrát bylo shromažďování tajnejch informací zatraceně těžká práce – ne jako dneska, kdy sedíte doma a jen klikáte a všechno to tam je jako na dlani.
Zajímavý je i to, že ho sejmuli pár tejdnů po 9/11. Bill byl rozhodně jednim z tenkrát ještě asi mála lidí, kteří na pohádku o Osamovi a 19 únoscích neskočili ani na vteřinu. Čím míň takovejch lidí běhá na svobodě a říká lidem, že na tej pohádce něco (všechno) smrdí, tim líp pro vládu. Tak nás od něj vláda „zachránila“. Ale to jen tak na okraj.
Project MONARCH
Tenhle projekt, kterej taky patřil pod deštník MKULTRA, se zabejvá ovládáním lidský mysli a chování prostřednictvím navozování traumatu, hypnózy, drog, sexuálního zneužívání, atd. Začíná se už od dětství, obvykle v rodinách s dlouhou historií sexuálního zneužívání a dalšího dysfunkčního chování.
Subjektu se opakovaně způsobuje trauma, s nímž se jeho mysl nedokáže vypořádat a začne se štěpit. Psychologové tomuhle jevu říkají Dissociative Identity Disorder. Dojde k tomu, že pod tlakem se v tom člověku vynoří nějaká nová osobnost, nezávislá na tej původní. Obvykle, alespoň ze začátku, o sobě jednotlivý osobnosti neví a ten člověk se „přepíná“ z jedný do druhý podle toho, co se mu děje, nebo na bázi spouštěcích mechanismů, který do něj experimentátor naprogramuje s pomocí hypnózy, případně s použitím drog a dalších pomůcek.
Je to neskutečný svinstvo a je těžký studovat informace o tomhle projektu, aniž by měl člověk chuť zvracet nebo jít ty kretény, co maj takový věci na svědomí, umlátit baseballovou pálkou. Takže se o tom nechci nějak moc rozepisovat. Je ale dobrý vědět, že se to děje (a tady můžete bez sebemenších pochyb vsadit boty, že tohle se děje dodnes), protože to jednak vrhá světlo na to, jak funguje spousta jinejch věcí, a jednak svinstva, o kterejch lidi neví, nikdo nezastaví.
Kdo chce vidět takovou mírumilovnější verzi toho, jak funguje člověk s několika osobnostma, může se podívat na film The Three Faces of Eve z roku 1957. Ta podstata je tam vykreslená celkem dobře.
Účelem tohodle projektu bylo naprogramovat lidi tak, aby mohli žít relativně (ale opravdu jen relativně) „normální“ život, v němž oni sami neví nic o svym „druhym“ životě, kterej se odehrává prostřednictvím jinejch, odštěpenejch osobností. Každá taková oběť má někoho, kdo ji má na starosti, programuje jí, dává jí úkoly atd. Tahle osoba používá spouštěcí mechanismy, který přepnou oběť do jiný osobnosti, ta pak dostane úkoly, který vykoná, a pak se „vrátí“ do původní osobnosti, která pokračuje v obvyklym životě.
Těch druhů programování je spousta, včetně třeba nájemnejch vrahů, ale nejtypičtější pro Monarch jsou sexuální otroci. Hlavní „zákazníky“ hledejte mezi americkou elitou (vláda, banky, korporace, média, celebrity). Pro politika je to super, když může strávit celou noc s otrokyní, která perfektně vyhovuje všem jeho úchylkám (protože je tak naprogramovaná), a nemusí se bát, že o tom tahle slečna někomu poví, protože ona se probudí druhej den doma a o ničem z toho neví. Jen si není tak úplně jistá, co dělala včera, je jí blbě a má silnej pocit, že všechno stojí za hovno, ale na to je zvyklá, protože tak vypadá celej její život. Taky se naučila, že když o tom zkusí s někym mluvit, začnou se dít nepěkný věci.
Důvody, proč tomu nemůže utéct, jsou jednak ten, že v každodenním stavu ani netuší, co se vlastně děje, a pak ten, že v tom druhym stavu si pamatuje ty hrozný kvanta utrpení a bolesti, kterejma si prošla a kterejma bude procházet dál, pokud nebude poslouchat. Když v tom stavu náhodou přece jenom uteče, tak se buď spustí nějakej program (kterejch v sobě má spoustu), nebo se časem přepne do svý „normální“ osobnosti, ptá se „kde to sakra jsem a co tu dělám?“ a vrátí se zmateně domu. Kromě toho, její „správce“ jí vždycky sleduje a ví, kde je.
Tenhle typ programování je celkem klíčová záležitost a objevuje se ve spoustě dalších projektů. Nikdo by si neměl dělat iluze, že zrovna tohle někdy skončilo. Je to neodmyslitelnou součástí života (nejen) americký „elity“. Nejen že se takovejma věcma zabejvaji „mírumilovný, demokratický vlády“, hlavně ta americká, ale v podstatě by se bez toho už ani neobešly. Je to pro ně životní styl.
Nutno ale poznamenat, že „vláda“ je širokej pojem a tohle neni nikdy schválený parlamentem, kongresem, senátem a podobně. Jsou to záležitosti tajnejch projektů tajnejch služeb nebo různejch složek armády. Pokud jde o lidi, co známe z parlamentu a veřejnýho života, ti jsou do toho ve většině případů namočeni jen pasivně (využívaji „služeb“) a ve skutečnosti nemaj páru, co se vlastně děje a jak to funguje. Je to taky způsob, jak ta opravdová vládnoucí vrstva ovládá ty politiky – namočí je do nějakýho svinstva a tím je pak vydírá.
Vždycky ale existuje i mezi politiky nějaká část těch zasvěcenějších, která ví moc dobře, co se děje, nebo se na tom i aktivně podílí, jako například George H. W. Bush. Pokud jde o Monarch, tak asi nejnotoričtějším agentem tohodle projektu byl zplozenec pekla Heinz Kissinger.
Project Paperclip
Paperclip je hodně známej a jen největší ignoranti a zabedněnci o něm nikdy neslyšeli. Po velkej válce s Lojzou Shitlerem, zatímco se hrála fraška pro veřejnost s Norimberskejma procesama, Amíci pašovali ty největší nacistický grázly do Ameriky, aby jim dali práci ve vládě.
Velká část MKULTRA (a specificky například projekt MONARCH) byla pokračováním a rozšířením práce nacistickejch vědců z Německa, jichž CIA přetáhla do USA víc než 1600. Tam pak pracovali v mnoha oborech, stále se stejnou ideologií, která se v Americe zakořenila a přežívá tam dodnes. Není divu, že Amerika podporuje nacistickej režim U kravína, a že jediný dvě země, který při hlasování v OSN hlasovaly proti odsouzení nacismu, byly Ukrajina a USA. Ani se tim netají.
Nejznámějším pejprklipákem je určitě Werner von Braun, kterej se díky CIA stal velkym šéfem v NASA, spolu s dalšíma ortodoxníma náckama, svobodnejma zednářema a uctívačema Satana, Lucifera, a Aleistera Crowleyho. Naprosto neškodná a ani trochu podezřelá partička lidí, ne?
Co vůbec opravdu znamená NASA? „NAcisti a SAtanisti“? Ani bych se nedivil. (Jen tak mimochodem, s ohledem na to, jak NASA lidem odjakživa lže, což je zajímavá kapitola sama pro sebe, koluje i vtip, že NASA znamená „never a straight answer“.)
Samozřejmě to, že Amíci po válce pomáhali nacistům nepřekvapí nikoho, kdo ví, že nejmocnější rodiny v Americe, jako Rockefelleři, financovali Hitlera po celou válku. (Dalo by se říct, že Amíci bojovali proti Hitlerovi podobně, jako dnes bojujou proti teroristům v Sýrii. Kdo si myslel, že to, že v zákulisí pomáhaj těm, proti nimž v médiích bojujou, je něco novýho, myslel si špatně.)
Tady je na obrázku Von Braun a další pejprklipáci ve volnym čase v El Pasu, v Texasu, v roce 1945. Na ceduli „Billy the Kid“ ve tvaru létajícího talíře je vidět svastika. V Americe. Chvíli po druhej světovej válce. Nějaký otázky?
Project ARTICHOKE
Ještě před MKULTRA, v roce 1951, se daly dohromady chytrý hlavy ze CIA a po krátkej poradě se shodly, že by bylo dobrý zjistit, jestli se dá jedinec ovládat do takový míry, že udělá, co po něm chtěji, jako třeba spáchá vraždu (to bylo z nějakýho důvodu to hlavní, co soudruhy z CIA zajímalo), proti vlastní vůli, i proti zákonům přírody, jako pudu sebezáchovy.
No neni to rozkošná myšlenka od rozkošný demokratický, svobodu-milující vlády? Co může bejt lepším příkladem svobody než „donutíme tě udělat něco hnusnýho, co udělat nechceš, ale uděláš to, i kdybys při tom měl chcípnout“? Já myslim, že tady chlapci ze CIA málem až rozlouskli celej smysl života.
Používaly se všechny možný druhy drog, což se v CIA evidentně uchytilo na dlouho. V roce 1952 agenti CIA podsouvali jinejm agentům LSD, aby zjistili, jakej ta droga má účinek na nic netušící lidi. Některejm to LSD krmili třeba až přes 2 měsíce. Good old days in the CIA…
Nakonec tenhle projekt ved k MKULTRA, kde to rozjeli ve velkym. Spojitost s MONARCHem je tu taky patrná. (Oni maji takovejchhle projektů v zásobě celkem hodně.)
COINTELPRO
COINTELPRO (COunter INTELligence PROgram) byl další ilegální projekt, tentokrát FBI, zaměřenej na sledování, infiltraci, diskreditaci a rozvracení domácích politickejch organizací. Něco jako kdyby v současnej době u nás měla vláda nějakej tajnej projekt, kterej by se takhle zaměřoval na strany jako SPD nebo PRO. Překvapilo by vás to? Kolik byste byli ochotní vsadit, že tady nic takovýho neexistuje?
Oficiálně program běžel v letech 1956-1971, což je samo o sobě docela dlouho, a zahrnoval i nájemný vraždy politickejch vůdců. Nebyl samozřejmě ukončenej dobrovolně, jako vždy, ale proto, že ho aktivisti odhalili a zveřejnili o něm informace. Jinak by běžel dál.
Mezi typický postupy patřilo například způsobovat konflikty a rozkoly uvnitř politický opozice, ať už uvnitř jedný strany nebo mezi různejma opozičníma stranama. Připadá to někomu jako něco, co patří do minulosti a dnes se neděje? Asi těžko.
Jak do toho zapadá třeba vypínání webů, kde jsou prezentovány jiný politický názory než ty vládní, si může každej promyslet sám. Všimněte si, jak zúčastněný strany nedokážou ani jasně říct, kdo to vymyslel a kdo komu co nařídil. Jistý je, že to bylo nelegální. A že opět nikdo nebyl potrestanej.
Operation Mockingbird
O Operaci Mockingbird jsem se tu zmiňoval už několikrát, takže jen stručný zopakování: naši známí podezřelí, chlapci ze CIA, se zase jednou rozhodli, že budou šířit svobodu a demokracii, a tentokrát se zaměřili na to, že budou lhát a manipulovat lidi skrz média, aby věřili všelijakejm blbostem.
Way to go, dude!
Soudě dle tohoto velkýho šéfika CIA, zřejmě jim ani moc nezáleželo na tom, jakejma hovadinama ty lidi krmí. Hlavně aby nic z toho nebyla pravda. Tenhle plán se celkem vydařil, a po listopadovej revoluci se rozšířil i k nám. Dřív se tu lhalo převážně jen o komunismu. Teď tu máme milióny lidiček, kteří věří kdejakej pitomosti, co jim řekně císařova pekařka nebo nějakej jinej dezinformační agent, kterej pracuje pro CIA, ať o tom ví, nebo ne. Zároveň nikdo z těch lidí nechce věřit ničemu, co je pravda. Mise splněna! Casey může v záhrobí slavit.
Operation Northwoods
Operace Northwoods sestávala z geniálního plánu (koho jinýho než CIA) spáchat teroristický činy proti americkejm občanům, svést to na Kubu (pokud někoho zajímá, kterýho Kubu, tak to byla ta Kuba – ta s Kastrolem) a použít to jako záminku pro válku s (tou samou) Kubou.
Říká se tomu false flag operation, neboli operace pod falešnou vlajkou. (Jako když vezmete do ruky kubánskou vlajku, jdete do parku zkopat nějakou starou babičku, a pak všem říkáte, „Ty Kubánci, to jsou ale hajzlové, co?“ Je to levnej a trapnej trik, ale zombíci na to vždycky spolehlivě skočí.) Amíci to používaji často. Dnes například zkoušeji jednu za druhou U kravína a sváději to na Rusy, i když to obvykle ani nedává žádnej smysl.
Severní lesy nicméně agentům zatrh Honzík Kennedyů.
Když už ale mluvíme o Castrovi, tak to je taky kapitola sama pro sebe. Ten chlápek byl ze železa. Přežil asi 600 pokusů o zavraždění, který měl na svědomí kdo? To byste neuhodli, tak vám to řeknu – CIA. Pokusy o zavraždění Castra je takovej fenomén, že má svojí stránku na Wikiprdii.
Na tej jsem mimochodem náhodou narazil na odkaz na jinou Wiki stránku, s názvem Human rights violations by the CIA, která je podstatně delší, než tenhle článek, co čtete. Myslim, že to samo o sobě vypovídá hodně o tématu „to by vláda lidem nikdy neudělala“.
Tuskegee Experiment
Tohle je další experiment, kterej ukazuje tu úžasnou, morální americkou vládu v tom nejlepším světle. V letech 1932-1972 sledovala americká vláda 400 černochů, kteří měli syfilis. „Černoch“ už je dneska politicky nekorektní, tak jim budeme říkat negři. Účelem studie bylo sledovat, jak se ta nemoc vyvíjí, když se neléčí.
Účastníkům bylo řečeno, že jsou léčeni se „špatnou krví“, což byl termín, kterej zahrnoval několik nemocí. Sranda byla v tom, že už ve 40. letech byl objevenej lék na syfilis, ale těm negrům to nikdo neřek. Rozhodně ne ti doktoři, co předstírali, že je léčí. (Bystřejší čtenáři si jistě všimnou, že doktorů, kteří jen předstírají, že léčí, tu máme dostatek i dnes.) Takže asi 100 negrů zdechlo na nemoc, která se dala lehko vyléčit, což jim vláda záměrně zatajila.
Pravda, takhle zpětně 100 negrů neni nic moc – americká vláda se ve výkonu od tý doby dost zlepšila. Ale je to další ukázka toho, že vláda si svejch lidí váží jen o malinko víc, než cizích lidí, kterejch si neváží ani trochu.
9/11
O útoku na WTC bych moh psát hodiny a hodiny, ale to snad neni třeba. Většina z nás to má ještě živě v paměti, a materiálu o tom jsou na Internetu tuny. Stačí si zopakovat pár nesmyslů, kterejma nás krmili:
Budovy, navržený tak, aby vydržely opakovaný nárazy letadel, se údajně zhroutily, protože do nich narazily letadla. Kromě WTC7, do který žádný letadlo nenarazilo. Ocelová konstrukce budov prej byla roztavená hořícím palivem z letadel, který ale hoří podstatně nižší teplotou, než je třeba na roztavení tý oceli. Budovy se složily rychlostí volnýho pádu do vlastního půdorysu, protože oheň, ale v žádnym případě to prej nebyla záměrná demolice. Budova WTC7 se změnila během 6 vteřin na hromádku prachu, protože asi ve třech patrech hořelo. Fyzikální zákony někdo ráno 11. září vypnul.
Pentagon byl údajně zasaženej letadlem, z nějž nikdo nikdy ani kousek neviděl, protože zatimco probourávalo jednu zeď za druhou, vypařilo se do vzduchu. Křídla se vypařily ještě před nárazem do vnější zdi. Dokonce i novináři z mainstreamu zpočátku tvrdili, že u Pentagonu nevidí žádnou známku toho, že by tam kdy bylo nějaký letadlo, než jim někdo nařídil, že maj říkat něco jinýho. Všechny záznamy z kamer okolo Pentagonu, který incident nahrály, FBI zabavila, a kromě pěti snímků, na nichž neni žádný letadlo, nic z toho nikdy nezvěřejnila.
Vláda dál ukázala fotky nějaký menší hromady bordelu v Shanksville a nakukala lidem, že tam spadlo další letadlo. Na místě se nenašla ani kapka krve, ani žádná jiná známka toho, že by v tej hromadě bylo aspoň jedno lidský tělo.
Letadla prej uneslo 19 teroristů (ozbrojenejch odlamovacíma pracovníma nožema), o kterejch se vědělo, že nezvládali řídit ani malý letadýlka. Zatímco profesionální piloti s 30 lety zkušeností nám vysvětlovali, že takhle by se do těch budov netrefili ani oni, banda nekompetentních blbečků to prej dokázala. Ještě zvláštnější na tej bandě bylo, že z těch 19 se téměř všichni našli živí po události, v zemích středního východu. Skoro všichni byli ze Saudský Arábie, tak se šlo do války proti Afghánistánu a Iráku.
Je tu spousta a spousta dalších věcí, který s tim souvisí. Rumsfeldovo rychle zapomenutý oznámení o den dřív, že Pentagon nemůže najít 2.3 biliónu dolarů (tenkrát to ještě byly velký prachy – dneska se splachujou bilióny do záchodu každej den); Silversteinova pojistka a odhalující komentář; pilíře přepálený termitem; April Gallop; tancující Izraelci; kdo řídil security na letištích; mysteriózní práce ve WTC v měsících před útokem; BBC a jejich nejapná zpráva o pádu WTC7 o 20 minut dřív, než na něj došlo; fakt, že FBI stíhala Osamu za terorismus, ale NE za 9/11, protože k tomu neměli důkazy; cvičení, který simulovalo útok na WTC a probíhalo zároveň se skutečnou událostí; selhání NORADu, atd, atd, atd.
O všem vláda lhala a vlastně lže dodnes, ačkoliv i v „normální“ populaci už tomu většina lidí nevěří. Skutečnost je taková, že americká vláda, ať už se na operaci podílela jakkoliv, má na svědomí vraždu 3000 vlastních lidí, v jejímž důsledku šla pak vyvraždit 2 milióny Arabů a rozbombardovat na kaši Afghánistán, Irák, a další státy. Celou tu dobu o všem lhali a předhazovali nám kydy o svobodě a demokracii.
Jak je možný, že jim lidi všechny ty nesmyslný bláboly uvěřili, stejně jako o 20 let později o convidu a fuckcínách? Základním stavebním kamenem podobnejch operací je strach. Když se lidi pořádně vyděsí, přemejšlení jim jde ještě hůř, než obvykle, což už tak neni moc. Jakmile vás vláda něčím straší, můžete vzít jed na to, že se vás snaží nějak zmanipulovat.
Zatloukat, zatloukat, zatloukat
Všechny výše zmíněný projekty byly svýho času jen „konspirační teorie“, kterejm věřili jen všelijací antivirové a jiní blázni, a jejichž existenci vláda vehementně popírala. Dnes jsou to všechno prokázaný fakta, přiznaný (kromě 9/11) vládou. Nicméně nic z toho se do veřejnýho prostoru nedostalo tak, že by vláda řekla, „OK, je na čase to lidem říct.“ Ne, vláda vždycky lhala až do poslední chvíle, co to šlo.
Do veřejnýho prostoru se ty věci obvykle dostanou jen díky únikům informací z těch projektů prostřednictvím lidí, kteří maji svědomí a věří, že veřejnost má právo o těch věcech vědět, nebo díky vyšetřování mytickejch bytostí kdysi známejch jako „investigativní novináři“. Ti už bohužel všichni vymřeli a všechny větší média byly skoupený těma samejma parazitama, co si už dávno koupili skoro všechny vlády. Vládním zaměstnancům se svědomím (pro něž se dneska používá termín „whistleblower“) se vláda za jejich patriotickou a morální práci odvděčuje pronásledováním, zavíráním do basy nebo Guantanama, nebo zavražděním.
Když se nenajde nikdo, kdo by dokázal tajený informace nějak spolehlivě zveřejnit, vláda o nich lže vesele dál a ze všech lidí, kterejm se podaří z toho aspoň něco zveřejnit, i když s nedostatečnou dávkou jasnejch důkazů, dělá magory, blázny, lháře, podvodníky, „dezinformátory“ a podobně. Jenže ten vzorec je pořád stejnej – vláda páchá zločiny na lidech a lže o tom, ten, kdo o tom mluví, je vládou pronásledovanej a zesměšňovanej, a nakonec se stejně vždycky ukáže, že vláda lhala a ti „blázni“ měli pravdu. Dnes se „konspirační teorie“ proměňujou ve fakta takovou rychlostí, že je to k smíchu.
Další projekty a experimenty
Chtěl jsem tu projít i pár těch, který ještě nejsou potvrzený z „vyšších“ míst, ale o kterejch i tak máme dostatek informací, aby nám to dávalo poměrně slušnou jistotu, že se staly. Informace totiž často pochází od lidí, kteří se jich účastnili, včetně důstojníků z armády, letectva a námořnictva.
V první řadě je tu ohromný a nepřeberný množství projektů, který souvisí s UFO, mimozemskou technologií a kontakty s mimozemskou inteligencí. Zájem těch zvenku o nás vzrostl kolem druhý světový války, což je celkem logický. Když sebranka pologramotnejch blbečků z galaktický vesnice Země začne odpalovat nukleární bomby a vesmírem se začnou šířit značně znepokojující vibrace, je třeba zpozornět a začít na ně dohlížet trochu víc zblízka.
Takže pak se konaly takový ty přelety neznámejch objektů s nepochopitelnejma manévrovacíma schopnostma nad vojenskejma základnama, v nichž přesně v tu chvíli přestávaly fungovat systémy nukleárních zbraní, a podobně. O tom nás informovali například letci, kteří měli za úkol tyhle objekty pronásledovat a zjistit, WTF jako. Já si teda myslim, že zpráva byla celkem jasná, ale vojenský typy jsou natvrdlý. Každopádně to ale upoutalo jejich pozornost a začali to všechno pečlivě zkoumat a prošetřovat.
Pak byly ty nešťastný „crashe“ v Roswellu ve čtyřicátym sedmym, kde se Amíkům dostalo do rukou trochu víc, než bylo zdrávo. Samozřejmě následovaly ty bláboly o balónu, ale to snad nemá ani smysl komentovat. Vedlo to ke spoustě věcí – paranoie, zrychlenýmu technologickýmu rozvoji, kterej se samozřejmě zaměřoval primárně na zbraně, protože nejdůležitější technologie pro naše vůdce je ta, která toho dokáže nejvíc zničit, a samozřejmě všechno bylo hrozně tajný a o tom, co prosáklo, se lhalo jako vždy.
Dostat ty informace na veřejnost nebylo lehký, protože všechny ty armádní složky měly z těchhle věcí takovej vítr, že o tom nevěděla ani většina prezidentů a rozhodně ne kongres. Jednak pořádně nevěděli, s čim maji co do činění, takže měli hrůzu z toho, že by se šířily informace o něčem, čemu sami pořádně nerozuměli, a jednak se tetelili z toho, že by jim z toho mohly padnout nějaký pořádný zbraně a v žádnym případě nechtěli, aby se nějaká jejich vyvíjející se technologie dostala na Východ, nebo aby jim to doma někdo zatrh.
Místa jako Area 51 nebo S-4 byly střežený líp než všechny prezidentský paláce dohromady a dostat z nich něco ven se nedalo srovnat s žádnym adrenalinovym sportem. Mezi průkopníky tohodle nesportu patří legendární Bob Lazar. Samozřejmě jakmile se někdo takovej objevil, vláda po něm těžce šla a okamžitě začla celá ta dezinformační a očerňovací šaškárna pro zombíky. Kdo ale strávil pár stovek hodin tim, že to studoval, ví svoje.
Později vyšlo ze všech složek armády (letectvo, námořnictvo, atd.) a z různejch tajnejch projektů mnoho dalších lidí, kteří potvrdili Lazarovy informace a přidali další, včetně vlastních příběhů a zkušeností. Zmínim pár jmen, jako Bob Dean, Clifford Stone, Bill Deagle, nebo Dan Burisch, pro případ, že by měl někdo zájem se ponořit do týhle králičí nory. Je to ale tak gigantická plechovka červů, že se v tom člověk může v pohodě na pár let ztratit.
Pointa je, že kolem těchhle věcí se vždycky dělo a pořád děje ohromný množství věcí za zády veřejnosti, a vláda o tom lže úplně stejně, jako lhala o všech těch ostatních věcech.
Podíváme se na jednu záležitost, která je v kruzích vyšetřovatelů notoricky známá, ale mezi širší veřejností asi moc ne, ačkoliv jsem o ní poprvý slyšel jako malý dítě ze zdroje, kterej v tom nijak studovanej nebyl:
Philadelphia Experiment (aka Project Rainbow)
Filadelfskej experiment je celkem bizarní v tom, o co se americký námořnictvo pokoušelo, a ještě bizarnější v tom, jak se to vymklo z rukou a co se opravdu stalo. Tak úplně sem nezapadá, protože se tu vláda náhodou nepokoušela škodit lidem, nebo aspoň to nebyl primární cíl (nicméně se jí to stejně povedlo), ale je to hodně zajímavej experiment a zmiňuju to hlavně pro lidi, kteří o tom nikdy neslyšeli.
V roce 1943 se námořnictvo pokusilo ve Filadelfii zneviditelnit torpédoborec USS Eldridge, včetně nedetekovatelnosti radarem, prostřednictvím vysokofrekvenčních elektromagnetickejch generátorů. Detaily od různejch svědků experimentu se trochu liší, ale rozhodně to nebyl nudnej den.
Po zapnutí generátorů obalila loď nazelenalá záře a loď svědkům opravdu zmizela z očí, stejně jako zmizela z radaru. Co ale nikdo nečekal, bylo, že se objevila na očích jinejm svědkům, a to na lodi SS Andrew Furuseth v Norfolku, stovky kilometrů odtud. Pak zmizela z očí jim a později se objevila zpět tam, odkud vyrazila.
Experiment se ale nedal považovat za úspěch, protože následky byly spíš děsivý. Námořníci se po návratu nematerializovali tak úplně na správnejch místech, a někteří z nich byli částečně zataveni do trupu lodě. Přeživší námořníci trpěli v lepším případě nevolností a popáleninama, v horším případě šílenstvím.
Naštěstí (a možná kupodivu) nikoho vážně nenapadlo zkusit to znova a se silnějšíma generátorama. Vláda samozřejmě popřela samotnou existenci experimentu, stejně jako po desítky let popírala všechny ty ostatní, o nichž jsem mluvil. Koho to opravdu zajímá, musí si dát aspoň několikatejdenní túru králičí norou a nastudovat si spoustu souvisejícího materiálu. Ale tak je to vlastně skoro se všim.
S filadelfskym experimentem volně souvisí Montauk Project, kterej je ale mnohem obskurnější a nesrovnatelně komplexnější. Tady už musíte pochodovat králičí norou aspoň měsíce, ne-li roky, abyste zjistili něco kloudnýho, proto ho nebudu rozpitvávat a zmiňuju opět jen pro zajímavost. Samozřejmě oficiálně se nikdy nic takovýho nestalo a vyhledáním a přečtením si pár povrchních článků najdete převážně jen hromadu nesmyslů.
V posledních letech si všímám, že když hledám něco o tadytěch věcech, který jsem studoval před mnoha lety, nacházim čím dál tím míň smysluplnýho materiálu a čím dál tím víc dementních „fact-checků“ a věcí se stejnym názvem, který ale zřejmě slouží jen k odvedení pozornosti. Montauk údajně skončil, když se věci (opět) vymkly z rukou a materializovala se nějaká noční můra, kterej tenkrát dali jméno „Montauk monster“ a která způsobila částečnou destrukci objektu. Když jsem ale po letech vyhledal „Montauk monster“, všechny výsledky byly o podivnym, neidentifikovanym zvířeti, který se vyplavilo z moře u Montauku v roce 2008. Je to samo o sobě bizarní a zajímavá událost, ale naprosto znemožňuje najít něco o tom původním, mnohem zajímavějším „Montauk monster“. Připadá mi to jako záměrnej způsob, jak znemožnit lidem přístup k informacím, který jsou „nežádoucí“, a poslední dobou na to narážim často.
Montauk Air Force Base
Jednou ze součástí projektu Montauk byl „výcvik“ dětí s psychickejma schopnostma pro účely psychologický války. To se může zdát nepravděpodobnym, ale je to v podstatě jako vytažený z MKULTRA. A tihle šmejdi jsou vždycky po dětech, protože jsou bezbranný a snadněji se s nima manipuluje. A skrz programování typu Monarch si zajistíte víceméně věčnou, i když vynucenou „loajalitu“. Hlavně se vybíraly děti určitýho genetickýho profilu, protože u těch se údajně vyskytovaly psychický schopnosti víc.
Klíčovym artefaktem projektu byla židle (Montauk chair) nejasný technologie, která měla zesilovat a usměrňovat psychický schopnosti toho člověka v ní. Jedním z aspektů projektu bylo pomocí tý židle materializovat myšlenky, tj. zhmotnit nějakej objekt, na kterej ten člověk myslel. Ne každej to dokázal, proto ta potřeba specifickejch subjektů. Směrů výzkumu bylo hodně, některý pochopitelně dost nebezpečný, proto údajně vláda pro některý experimenty unášela bezdomovce, kteří nikomu nechyběli, když to skončilo jejich smrtí (nebo zmizením). Opět ale připomínám, že informace jsou od údajnejch svědků a účastníků projektu a žádný „oficiální“ zprávy nenajdete.
Mimochodem, koho zajímá fenomén programování lidí na bázi traumatu víc a umí anglicky, může si přečíst legendární „Greenbaum speech“ od doktora D. C. Hammonda, která je dobrým shrnutím toho, jak to funguje. Všechny ty programy a projekty, který jsou na tom založený (ARTICHOKE, MKULTRA, MONARCH, Montauk, atd.), se daji těžko chápat bez hlubšího porozumění intrikacím a psychologickejm aspektům tohodle typu programování.
Nemůžu ale říct, že bych někomu doporučoval se tim zabejvat do hloubky. Je to jen pro odhodlaný lidi se silnym žaludkem, který to fakt zajímá a kteří maji nastudováno dostatek souvisejících věcí. Stejně tak, pokud je většina věcí v tomhle článku pro vás novinkou, bych vám nedoporučoval nořit se do věcí jako Montauk Project. K tomu se musíte propracovat postupně a získat nejdřív rozsáhlý znalosti o těch „známějších“ projektech jako MKULTRA. Jinak se noříte do bizarního mixu něčeho, co má nějaký pravdivý jádro, který je obalený mnoha vrstvama lží, dezinfomrací, nesmyslů a odboček do všelijakejch slepejch uliček. Bez pořádný přípravy se v tom nikdy nezorientujete.
Vše, co jsem tu popsal, je ale jen ta pověstná špička ledovce. Kdyby se měly vytáhnout na světlo všechny projekty a experimenty, v nichž vláda prováděla lidem něco záludnýho a lhala o tom, vydalo by to na spoustu knížek. (Kterejch byla samozřejmě spousta napsaná.)
Co třeba takový Guantanamo, kde věznili lidi bez jakýhokoliv soudního procesu a důkazu, že vůbec něco provedli? Spousta těch vězňů byla jen ve špatnou chvíli na špatnym místě, nespáchali vůbec žádnej zločin, ale přesto byli někým označeni za „teroristy“ (s podobnou nahodilostí, jako kdysi označovala církev kdekoho za čarodějnici) a museli si prožít roky týhle noční můry. Mohlo se to stát komukoliv.
Starý dobrý časy, kdy byly respirátory povinný jen v Guantanamu…
Co všechno to mučení, ve kterym se americká „demokratická“ vláda tak vyžívala od roku 2001? Je to oficiálně známej fakt, že americká vláda naprosto nelegálně mučila lidi v 21. století, a co se stalo? Nějaká zodpovědnost? Nějakej trest? Nějaká záruka, že už se to nestane? Nic takovýho. Barky Hussein Obama ledabyle poznamenal „We’ve tortured some folks“ a jelo se dál. Na stížnosti Nobelovy komise, že by měl aspoň vrátit tu cenu za mír, co mu tak hloupě dali, nereagoval.
Co takhle ta zbraň vymyšlená opět v CIA a známá jako „heart attack gun“? S tou je možný někoho prakticky neslyšně střelit, on umře během minut „na infarkt“ a je téměř nemožný zjistit i pitvou, že se stalo něco nekalýho. Kolik lidí umřelo na infarkt s nenápadnou „pomocí“ CIA? V americkym senátu byla tahle zbraň zveřejněná v roce 1975. Kolik lidí dneska ví, že taková věc existuje?
Co třeba dobře známý Pentagon Papers, který ukázaly, že vláda Lyndona B. Johnsona systematicky lhala nejen veřejnosti, ale i kongresu? Co všechny ty věci, který zveřejnili lidi jako Julian Assange nebo Edward Snowden? Víme, že vlády vraždí civilisty po celym světě jak na běžícím pásu. Víme, že nás vládní organizace špehujou všude, kde to jen jde, i když je to nelegální. Proč by jim kdokoliv cokoliv věřil?
Závěr
Jak se dá lehko ukázat hromadou historickejch faktů (ne nějakejma teoriema), případů, kdy vlády páchaly nějaký svinstva na lidech a lhaly o tom tak dlouho, jak jen to šlo, je nespočet. Stejně tak je důležitý opět zdůraznit, že vlády nikdy neřekly lidem pravdu dobrovolně. Vždycky je k tomu musel někdo donutit. To je klíčovej poznatek, kterej je vždy třeba si připomínat v přítomnosti, když zvažujeme, jestli je možný, že nám vláda lže o něčem teď a tady. Je to zatraceně možný – ba co víc, je to zatraceně pravděpodobný.
A pokud jde o všechny ty „ukončený“ projekty, věřit, že byly ukončený, je stejně naivní jako bylo před jejich ukončením věřit, že neexistujou. Jakou máme záruku, že byly ukončený? Že nám to vláda řekla? Stejně jako nám před tim 10-20 let říkala, že neexistujou a jsou to jen „konspirační teorie“? Neříkám, že všechny ty programy dál běží – jen to, že nemáme vůbec žádnou záruku, že neběží. Máme jen slovo lhářů.
Důvěřovat vládě je doslova a do písmene důvěřovat někomu, kdo vás stokrát podrazil.
Nepochybně, americká vláda má před ostatníma velkej náskok. V dobách, kdy se děla většina tady zmíněnejch věcí, naše vláda měla poněkud odlišnou agendu, ale paradoxně všichni dnes víme, že naší vládě za komunismu se nedalo věřit. V roce 1989 jsme ale přešli zpod ruskýho vlivu pod ten americkej, a sami na zde uvedenejch příkladech vidíte, jakej vliv to je. „Z bláta do louže“ ani zdaleka nevystihuje rok 1989. Spíš tak z bláta do sraček. Do zaminovanejch sraček plnejch pijavic.
Naše vláda možná nemá mentální kapacitu a prachy, aby vymyslela a uskutečnila podobný věci jako ta americká, zato má ale stoprocentní ochotu dělat cokoliv, co jí ta americká nařídí, evidentně bez ohledu na to, jak hodně to ublíží našim občanům. Dnes je to o to horší, že se hodně toho svinstva děje skrz všechny ty podvodný mezinárodní organizace jako WHO, WTO, WEF, WTF…
Viděli jsme za poslední 2-3 roky, jaký sviňárny tu u nás vláda (jedna jako druhá, protože je to ve skutečnosti pořád ta samá) napáchala, a i těm pomalejším by mělo docházet, že většina toho byl podvod od začátku. Mnozí z nás varovali už od března 2020, že ty vládní výmysly budou z hlediska „pandemie“ úplně k hovnu a jen se úplně zbytečně zničí ekonomika a vznikne spousta dalších škod, což se přesně stalo.
Proč to někteří z nás jasně viděli, zatímco většina lidí ochotně hltala všechny ty lži? Určitě alespoň částečně proto, že my jsme si byli dobře vědomi těch věcí, o nichž jsem tu napsal, zatímco většina populace tohle (a další) vzdělání evidentně postrádala. Ne nadarmo se říká, že kdo si nepamatuje historii, ten si ji bude muset zopakovat. Přesně to tady vidíme. Většina lidí ví prd i z tý „oficiální“ historie, natož z tý „tajný“. A teď za to platí. Zase. Poučí se někdy?
Co si z toho všeho vzít? Kdo věří vládě, je extrémně naivní a koleduje si o malér.
- Elektromobil versus automobil - 8.2.2025
- Němcová a Medveděv - 8.2.2025
- Evropská unie chce občany v EU připravit o vlastnictví nemovitostí? - 8.2.2025
teda chlape, Vy jste se fakt povedl! Už Vám v tý slátanině chybějí jen „nepřistání“ na Měsíci a chemtrails, aby ta konspirátorská snůška pitomostí byla kompletní! Je fascinující, jak u vás konspirátorů naprosto skvěle funguje kognitivní disonance, kdy vše, co podporuje vaše bludy je nutně pravda, tak cokoli tyto pitomosti vyvrací je zajisté lež a manipulace. Bežte se už konečně léčit. Jednak z grafomanie, ale hlavně z Vašich bludných psychotických představ. YT opravdu není vždy pravdivý zdroj informací, pitomostí kalibru chemtrails, plochá Země, inside job 9/11 atd. je tam více než hodně a pro lidi jako Vy je to jako jed…
O tom že je země placatá vyučují na jakési americké katolické „univerzitě“ včetně toho, že člověk byl stvořen před 12000 lety.
Vypadá to, že jste asi „znalec historie“, který se včera naučil psát na mobilu od maminky před měsícem k patnáctým narozeninám.
A protože na jakési amrické univerzitě učí hovadiny, tak autor má ve všem pravdu. A žádnou hovadinu by v životě nenapsal, tedy spíš neopsal.
Víte,pane kolego Rady,snažím se čerpat informace z mnoha zdrojů a potom si udělat svůj názor. Nicméně,vystupujete zde velmi sebevědomě,konspiracím evidentně neholdujete,tak se Vás zeptám na Váš názor na některé otázky které mě osobně vrtají hlavou. Předem děkuji za odpověď. ,,Jak si vysvětlujete FAKT že ze dvou domů,postavených tak aby odolaly nárazu letadla,spadly po nárazu DVOU letadel domy TŘI? Jaký je Váš pohled na FAKT že ze stovek kamer monitorujících Pentagon,takto asi nejstřeženější budovu na planetě, NEEXISTUJE byť jenom jeden JEDINÝ záběr na ono letadlo jež ho údajně zasáhlo. NE záběr šmouhy ale LETADLA!! Dál by mě zajímalo JAK se dá v reálu ověřit DLOUHODOBÁ neškodnost a bezpečnost vakcíny,řekněme v horizontu pěti let za PŮL roku! Co přesně znamená POSILUJÍCÍ dávka? Bylo TVRZENO že očkování zastaví covid. Potom že ho zastaví,či omezí druhá dávka. Teď se mluví o třetí,čtvrté. Evidentně kromě složení vakcín není známo ani dávkování. Přesto jsou prezentovány jako BEZPEČNÉ? Neznáme ani potřebný počet dávek ale bezpečně víme že jsou absolutně bezpečné? Já v tom vidím rozpor. Vy ne? Děkuji za odpovědi. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna “
nemám žádnou dáfku neboť mi je netřeba doživotně,
atakuje-li mě viroza vezmu vitaminy aspirin a na střídačku paralen,
a minerály. Do týdne jsem zase fit.v těle.
Ten neodpoví …. maximálně osobním útokem … nic jiného tihle etatisté stejně jako vládněouřednická mafie neumí, kde nejsou argumenty a inteligence….
Jo třeba chemtrails .. mi je jedno jestli to jsou jenom ty kondenzační páry já to nechci v době greeandealu oobzvláště, aby mě celej den a celou noc nad hlavou kdekoliv v evropě lítalo jedno letadlo za druhým a zcela zakrývalo nebe, že není skoro nikdy vidět sluníčko hvězdy měsíc nic …… a plejtvali zjevně bžiliony benzínu na provoz a znečišťovali ovzduší a ovlivňovali tím minimálně z hlediska nepřirozené oblačnosti počasí …… z mého xx let straého auta nejde z výfuku prakticky vůbec nic na rozdíl od těch denně na obloze letadel …
Já s Vámi nejsem ve sporu a v mnoha věcech s Vámi souhlasím, ale není to náhodou tím, že se svým autem nejezdíte v -50 stupních?
Ale ja ty auta nezakazuju zatimco bych podporoval leteckou dopravu a soukrome tryskace bohacum….. O to me jde ze je me to fuk jestli se zmenily letovy hladiny a kondenzat je permanentni oproti minulosti… Bud se prestane umele zatahovat nebo at me polibibs jakoukoliv hovadinou tupu zgreendeal zadek a platej si to ze svyho…. A nechaji muj bezexhalacni benzinovej vehykl zcela na pokoji a nechaji me at si koupim klidne stejnej dalsi dokud budou litat ty tisice letadel prakticky denne a prakticky uplne kdekoliv coz fakt normalni vysvetleni proste nema…. Tolik letist ani neni aby litaly prakticky kdekoliv cik cak.. A normalni je litat korydorem mezi 2ma letistema naprimo….. Fakt se na tu oblohu par dni zakoukejte ze tohle fakt neni vubec normalni a ze by museli vsichni litat vsude a nikdo by nejezdil autama ani by nechodil pesky aby byl tak hustej leteckej provoz ospravedlnitelnej…..
Pane Červený, ony ty budovy těm nárazům letadel ale odolaly. Čemu neodolaly, byl následný požár.
Jasně, hořel nábytek.
A ve wtc 7 hořel nábytek. Nábytek je zhouba železobetonových konstrukcí, pak se i ocelové sloupové nosníky mění na prach.
2 letadla 2 budovy v plamenech …. obě volným pádem padnou přesně jako při řízené demolici …. (ne opravdu nehořelo pod úrovní požáru v celé budově aby se všechna ocel rozměkla a nic nedržela a ta věžička aby tak nespadla ani jedna trochu mimo přímej volnej pár)
otázka .. jakto že volným pádem spadla 3tí budova kde žádný letadélko nebylo ani ten požár?
Chápu že je to matematickej oříšek a matematika se prostě nedá okecat …. nejde to vysvělit okecat nejde … a nikdo se o odpověď nikdy nepokoušel … kromě údajně konspiračních teoretiků, jejichž hypotéza o řízené demolici sedí, a nikdy nebyla vyvrácena ….. u soudů se takto běžně odsuzují lidé na doživotí, když je stvořena teorie jak to bylo sedí to zapadá to a obžalovaní nedokážou bezpečně důkazama podpořit důvodné pochybnosti že to tak nebylo (no někdy ani vyvrácení lží fízlů soudců a prokruátorů nevedou ke zproštění ale no … tady nepadlo ani jedno faktum že to tak být nemohlo a prostě 2 nejsou 3 …. a když to tak snadno padá kolem proč teda nespadlo těch budov víc kolem těch 2? Opět pouhá otázka na kterou je nutno odpovědět …).
Ale já vím no .. jak to chodí … 5 housek = desítky fézl§ za peníze daňovejch poplatníků si hrajen a ten trestní proces pár prokurátorů k tomu soudce také bachaři si hrajou jak nedrží od polečnosti toho strašně nebezpečnýho krimnálníka za opět milióny na platech vězeňských budovách páč to platí kdo no otroci … ropucha teatrálně po 2 letech po odsezení celého absurdního trsstu podáí teprve stížnost že to jako není ok a cirkus za peníze daňového poplatníka bez potrstání jediné justiční pijavice rozpočtu pokračuje dál ….ale jak jde o tisíce mrtvých miliardy škod … tak se řekne pár politických vět ukážou se 2 snímky a jedno pidivideo.. držte huby takhle to je zapomeňte a věřte oficiá.ní verzi holoto … hurá jdeme válčit do evropy za oceán…ať si udržíme donekonečna luxusní nezaslouženej standard za to že tisknem dolárky nebo je jenom vyťukáme na počítači …
PS: Také jste si všimnuli že kromě pár vteřin bublaniny není nikde žádné pořádné deailní video toho úniku plynu z těch plynovodů? Iž děcka ve školce mají dneska kamery lepší na mobilu než to co nám tu cpou …. pamatuju ještě že ve zprávách bylo hodně celkem věrohodně vypadajících informací nikoliv pouhá propaganda co si máme myslet a co vlastně podle oficiální propagandy vidíme i když ukazujou něco jiného než říkají … už jsem tu dával někde to video z toho pokusu o popravu vlakem … jak přiložné video vůbec neodpovídal tomu jak pisálek obhajoval tu jasnou připravenou popravu ženy ….
https://tv.idnes.cz/zahranicni/usa-amerika-colorado-policie-zadrzeni-podezrela-prejezd-srazeni.V221005_172354_idnestv_vojt
v case 49 sekundy je vidět že ten fízl měl nejmíň 10 vteřin na to aby prostě šáhnul na ženskou a vytáhnul ji a pak by uskočili oba … neudělal to schválně … byla to jasná poprava v pokusu …ale pisálek píše něco jiného k tomu videu …počítá s tím že si toho kousku z videa nikdo nevšimne a nespočítá si tu neskutečnou dobu kdy naschvál nic nedělá a jen poslouchá instrukce ve sluchátku jestli jí tam má nechat .. nebo jí dostat ven…a takhle přesně se to dělá ta propaganda a ty lži polopravdy ukázat jak to je zase polopravdy až se s polopravdy stane pravda nestane … polopravda je pořád lež …
Když tomu nerozumíte a nezabýváte se tím 30let tak se k tomu nevyjadřujte!
Prakticky ve všem má pravdu.
Extra pak s 9/11 !!!
krom toho chemtrails existují a byly přiznaný vládama (např. španělskou) stejně jako existují UFO.
To máte pravdu, to tam chybí
S tím přistáním na Měsíci – není vám divné, že tam údajně byli usáci před 50 lety rovnou 8x, pokaždé prakticky úplně bez problémů.
A dnes, o 50 let později, a o x technologických levelů výše, nikdo neví, jak na Měsic doletět s lidskou posádkou ?
A chemtrails ? O těch jako o zajímavé a perspektivní technologii mluvil např. ředitel CIA.
A v německém Bundestagu vznesl na toto téma jeden poslanec dotaz a ministr obrany mu v interpelaci odpověděl, že tyto experimenty jsou tak tajné, že o nich nemůže informovat ani poslance Bundestagu
Vy jste prostě úplně učebnicový příklad přesně popsaného zombíka:
„To, že by nám vláda nikdy záměrně neškodila, je jednou z nejhloupějších iluzí, jaký můžou lidi mít, a kterou obvykle hned následuje další iluze, že kdyby to byla pravda, tak by to říkali v médiích. Lidi s těmahle iluzema máte chuť poplácat po hlavě a dát jim rohlík. “
Takže vás jedině poplácat po hlavě a dát vám rohlík
Jenom k tomu majorovi SS von Braunovi.
Zatímco Rusové měli raketový výzkum rozjetý už někdy v době Lenina a jejich raketový výzkumník Ciolkovskij je považován za zakladatele soudobé kosmonautiky,
tak USAci měli tehdy leda raketky na ohňostroje, jinak prdlajs.
Takže si spolu s nacistou von Braunem ukradli údajně z Německa asi 3000 vagonů hotových a ještě nezkompletovaných raket V2.
A pak teprve začali pilně raketově pokusničit.
*
Mimochodem tento badatel a konstruktér Ciolkovskij už v roce 1903 vydal na světě první vědeckou práci týkající astronautiky a teorii letu rakety (vytvořil také vzorec popisující závislost mezi rychlostí rakety, její hmotností a rychlostí spalin tzv. Ciolkovského rovnice).
…
Antivire, pravdu máte…, a jak vidíte na už dvou komentářích…, debilové si přejí zůstat debily.
Pro to možná jedno procento lidí, co vědí, pište prosím dále. Díky
No, řekl bych, že s mimozemšťanama a Ufem tak, jak je prezentujou, jsou to stejný lži jak s 11/9 nebo přistáním na Měsíci.
Ten, komu se podari vyhubit negry by v kazde zemi meli postavit zlaty pomnik! Takovy vedec by se zaslouzil o zachranu lidstva a cele planety vic nez kdokoli jiny!
Skuečnosti, o kterých autor píše, byly přinejmenším z určité části později oficiálně přiznány i vládou USA. Ale organizovanénu zločinu na nejvyšších místech to zjevně nepřekáželo a asi ani dosud nepřekáží. Mimochodem, podle nepotvrzené teorie byl Sirhan B. Sirhan, který dne 5. června 1968 zastřelil senátora Roberta F.Kennedyho (ten by jako případný prezident tato svinstva zastavil ), předtím rovněž náležitě „psychicky zpracován“.
Děkuji autorovi za moc krásný popis Ameriky, vrcholu DEMOKRACIE, POKROKU a strážce světového míru, aby nikdy nenastal!!
Skutečnosti..opravuji…omlouvám se.
Je tu ještě jeden moment. Říkejme mu „historická zkušenost“.
Naše (moje) generace (60+) vyrůstala v prostředí, kde podvědomá ochrana před svinstvem a lží vlády byla naprosto normálním životním stylem. Takže jsme si vytvořili něco, co by se dalo nazvat „stádní imunitou“.
Pak ale přišly další generace, které byly zcela cíleně, uměle vytvářeným pocitem bezpečí a konzumu naprogramovány tak, že se u nich už tato imunita vypařila. No a pak Satan mezinárodních banksterů (spolu se svojí servisní organizací, nazývanou USA) udeřil podruhé. Tentokrát mu to šlo daleko snáz, protože útočil na naprosto nepřipravené, naivní nechápající mlaďoušky. Proto si také soudruzi z Volstrýtu počkali, až naše, trénovaná generace „vymře“ a nebude představovat žádný významný názorový proud. Navíc nás vždycky můžou prohlásit za „komunistické pohrobky“, že. A blbí mladí jim to žerou.
Ano, dalo by se říci, že je to chyba naší generace, že jsme je vychovali špatně. Kdepak. Proti nám, s klasickou výchovou, stáli tak silní protivníci, jako zdání levného konzumu, desítky oblbujících televizních kanálů a různí jiní evangelisté „západní pravdy“, kteří nabízeli mlaďouškům daleko pohodlnější a svůdnější cestu, než výchovu ke kvalitnímu člověku. No a tak to taky dopadlo.
Dnes se dost často setkáváme u mladých s výsměchem názorům starších. Namísto toho, aby se přiučili, pohrdají. Asi ten Armageddon fakt zaslouží. Na okraj a závěrem poznamenejme, že v „primitivních“ kmenech (typicky indiáni) byli, naopak, starší lidé uctívání a vnímáni jako nositelé moudrosti.
Dnes za nás rozhodují Piráti s mlíkem na bradě.
Naprostý souhlas!!! ..akorát to s těmi indiány, já je nikdy nepovažoval za primitivní, naopak velmi vyspělé, protože dokázali žít a přizpůsobit se přírodě.
Děkuji … právě proto je také slovo „primitivní“ v uvozovkách.
K tomu abyste mohl být imuní proti propagandě, s ní musíte mít určitou zkušenost. Mladí dnes skáčou na propagandu naprosto stejně, jak to dělali mladí v padesátých letech komunistům. Jen někdo víc, někdo míň. Mladí se vysmívali těm starým radilům vždy. Vy samozřejmě ne. Vy jste si bral každou radu k srdci.
No však taky jo. Čerstvě poválečná generace neměla s propagandou zkušenosti žádné (byli rádi, že přežili válku), takže na rudou propagandu vesele a naivně naskakovali, souhlasím. No a pak přišla generace 1960 (počítám cca 20 let na generaci) a ta už věděla. Generace 1980 už neměla čas se tuto obranu naučit, protože v devíti letech je zhavlovali. No a generace 2000 už je zcela bezbranná.
Nevím, proč na mne útočíte osobně, já hovořím o obecných faktech. Ale na druhé sraně je pravda, že duševně prostší jedinci se takto (zcela bezdůvodně) chovají. Je třeba být s nimi trpělivý.
Pane Kadel máte naprostou pravdu. Mladí NECHTĚJÍ nic slyšet o takových věcech. Docela dobře jim to ukázali ve scifi filmech, což samozřejmě je pro ně naprostá fikce.
No a ti, kteří by možná, říkám možná uvěřili neuvěřitelným pokusům na „vlastních“ lidech, ničení majetku, ovládání „teroristických“ skupin atd. Mají starosti uživit rodinu.
Takže staří se snaží probudit mladé, kteří jim na to kašlou, anžto nevěří ve sprisahanie
Budou těžit bitcoiny a dělat ditelete – bygoš lizaci.
Česka vlada v čele s ukrajinskym Kallergistou, žeby lidem zaměrně lhala? To nikdy! Zarukou pravdomluvnosti je vrchni Signalista Pjotr energetik Fialovy.
Ja enem tak pro jistotu jsem si udělal zasobu dřivi na zimu.
A jako co? Zrůžovokřiviliníkovat se nebude nebo co!? To by tak hrálo.
https://www.youtube.com/watch?v=EJPdOb4-DIA
https://www.youtube.com/watch?v=E-H0jvWosC8
Neprat ani na soutoku divoké a tiché byečwi, lotři.
Jak je to asi s těmi chemtrails?
Sověti kdysi dávno nad „krasnoj ploščadí“ a okolím rozprašovali z letadel před vojenskými přehlídkami jodid stříbrný AgJ,
aby vzdušné páry rychle zkondenzovaly a spadly na zem a nebylo zataženo s velikou oblačností. Náklady tehdy nehrály žádnou roli.
*
Stříbro typicky v podobě dusičnanu stříbrného AgNO3 způsobuje dočasné zčernání pokožky.
Ostatně černání stříbrných lžiček či prstýnků atp. nám není neznámé. Způsobuje to oxidace a vliv síry v ovzduší zejména v oblastech s uhelnými elektrárnami a teplárnami,
kterí chrlí do ovzduší kysličník siřičitý SO3 z uhelné síry.
*
Ve velkých oblastech nad Austrálií se z letadel po desetiletí rozprašují aerosoly z amonných solí,
aby se nasměrovaly dešťové srážky na pole či louky.
Amonné soli zároveň slouží jako dusíkaté hnojivo po spadu až na zem,
takže nejsou v přírodě nijak škodlivé.
Průběžně se vyhodnocovaly náklady a výsledný výnosový efekt,
načež se metodika výpočtů stále precizovala.
Jak je to asi s těmi chemtrails?
Sověti kdysi dávno nad „krasnoj ploščadí“ a okolím rozprašovali z letadel před vojenskými přehlídkami jodid stříbrný AgJ,
aby vzdušné páry rychle zkondenzovaly a spadly na zem a nebylo zataženo s velikou oblačností. Náklady tehdy nehrály žádnou roli.
*
Stříbro typicky v podobě dusičnanu stříbrného AgNO3 způsobuje dočasné zčernání pokožky.
Ostatně černání stříbrných lžiček či prstýnků atp. nám není neznámé. Způsobuje to oxidace a vliv síry v ovzduší zejména v oblastech s uhelnými elektrárnami a teplárnami,
kterí chrlí do ovzduší kysličník siřičitý SO3 z uhelné síry.
*
Ve velkých oblastech nad Austrálií se z letadel po desetiletí rozprašují aerosoly z amonných solí,
aby se nasměrovaly dešťové srážky na pole či louky.
Amonné soli zároveň slouží jako dusíkaté hnojivo po spadu až na zem,
takže nejsou v přírodě nijak škodlivé.
Průběžně se vyhodnocovaly náklady a výsledný výnosový efekt,
načež se metodika výpočtů stále precizovala..
Chemtrails mají jednu zásadní díru v konceptu. Ono totiž, kdyby se z letadel cokoli rozprašovalo, tak by se to našlo v rozborech půdy. A jaksi se nenachází.
Za druhou díru v konceptu považuji, že pokud by se opravdu do leteckých paliv něco přidávalo, už by se to
– dávno rozkecalo letištním personálem a
– našlo při přísných rozborech paliva při kontrolách kvality mezi dodavatelem a leteckými společnostmi.
Já osobně na chemtrails nevěřím, protože si je umím zdůvodnit přirozenou, čistě fyzikální cestou (kondenzační stopy). Ale až mi někdo objektivními, přírodovědou uchopitelnými důkazy dokáže opak, rád svůj názor přizpůsobím, či změním.
Však se také rozbor půdy dělaly, kdysi se toto vše popisovalo na netu.
Mimochodem lze též lokálně vypouštět z letadel i kapalný CO2 nebo kapalný dusík,
který ochlazuje dané vrstvy atmosféry s příslušným následným efektem.
Ostatně rozličné chemikálie se nepřidávají do paliva kde by nejspíše působily neplechy.
*
Kondenzační stopy způsobené tryskovými rychlými letadly jsou jednotlivě namnoze snadno viditelné,
tak jako i brázdy na moři za rychle plujícími velkými loděmi.
Ale to je jiné téma.
Mám tomu příspěvku Kadle rozumět tak, že autor článku nemá až tak úplně ve všem pravdu? Ale to o čem Olga píše je naprosto reálná věc, jen se ty rozprašované přípravky nepřidávají do paliva, ale rozprašují se přímo.
Svým způsobem ano. Jenže, kdyby se dané chemikálie „rozprašovaly přímo“, musela by na palubách letadel být instalována i odpovídající technologie a zásobníky. Což by se rozkecalo rychlostí blesku. Navíc, dokumentace současných strojů jsou online dostupné, takže rozdílu by si všiml i velmi netechnický jedinec.
Až mi někdo ukáže fotku ze střev, například, Airbusu a řekne – hele, zásobníky, hele, rozprašovač, uznám svoji „prohru“ a nemám problém mu dát za pravdu.
Ještě mne tak napadá – postup tankování paliva do dopravních strojů má svá, velmi striktní pravidla a odchylky se nepřipouštějí. A jak by do tohoto, vemi pečlivě sledovaného postupu, včlenili tankování chemtrailových svinstev? Uvědomte si, jaký objem by jich museli natankovat pro každý let, aby „práškování“ vůbec mělo nějaký efekt?
Přemýšlejte.
Znáte otrávenou bečvu? Víte jak se mlžilo lhalo zametalo aby ani kapička podezření nesměřovala nikdy na jistého premiéra a jistou firmu? Vše pod drobnohledem veřejnosti naštvaných místních lidí a … nic pohoda klídeček …dokonce měl velmi vážné oplétačku odborník co udělal pokus s obyčejným pytlem soli který prokázal nesmyslnost oficiálně systémem prezentované verze šíření … nadto se někde dokonce objevilo tvrzení (ne nejsem chemik takže tady fakt neumím říct přesně co a jak …) že s tou nehdou v té jisté firmě a tím co tam bylo vypouštěno běžně jinde to prsotě mohlo udělat něco jiného než to co byla opět ofiko verze …to samé kramný .. všichni vědí, že to bylo čistidlo a dějou se takové věci dokonce i u nás občas nepozorností personálu pak najednou šup ho bylo proud a basta nikoho nezajímá z justice ani vlády že to byl jasnej justiční zločin ten způsob za pomoví lhaní a podvodů vyšetřovatelú i samotné soudkyně ho odsoudit…. pohoda klídek … zase to jako vždy prošlo … projde i chemtrails jako vše ostatní … máte zorek máte tam chemikálie no a … kam s tím půjdete za těma co to neustále popírají a něco z toho mají že se to děje? … když se hodnou na tom že neexistuje modrá obloha tak to tak prostě budou tvrdit a basta a kdo vidí modrou oblohu je automaticky blázen a toho zavřeme do blázince .. na co prokázovat opak toho co ten blázen tvrdí nejdřív než ho začneme pomlouvat a ničit že …… mám sloní paměť vím moc dobře jak vypadala obloha před lety a jak vypadá dneska a viděl sem na ní letadel také spousty… „mračna“ po nich fakt kdysi nezůstávala … když by mě z vejfuku vylít pšouk prachu tak by se všecí ekoteroristi mohli potentovat, když mě celej rok nad hlavou zakrejvé jedno za druhým letadýlko výhled na oblohu tak je to všem ekoteroristům najednou úplně jedno….. zajímavý nemyslíte … fakt to není ani trochu nikomu divný … nebo mají všeci nosánek nahoru že se bojí na nebe podívat aby jim do něj nenapršelo?
Vynikající článek, upozorňoval jsem na něj již včera. Jsem moc rád, že se ocitl zde, na PP. Díky.
Jinak pro Rady a podobné…přístup k těmto informacím, je klasický pro většinu těch, co mají předem jasno. Všechno co není dnešními autoritami pro plebs podáno přes Seznamy, Reflexy, Respekty a jiné …konspirace? blábol, skutečnost? neexistuje!!!
A o tom to je celé. Ovečky se napasou na louce, občas to zapijí, pak hajdy do ohrady, vyspat se a ráno nanovo. Jo občas ostříhat do naha. Bééé
Jen nevím, ve kterém světě je lepší žít, v tom prolhaném a ušitém ovcím na míru, nebo v tom někdy neuvěřitelném, ale pravdivém. Vlastně vím.
Za skvělý výklad autorovi ještě jednou dík.
vlády manipulují dobytkem, je to osobní volba být dobytkem nebo člověkem
cituji: „Česká republika má mezi členskými státy nejvíce uprchlíků na hlavu.
Vypořádáváte se s tím mimořádně, otevíráte svůj domov ukrajinských uprchlíkům,“ ocenila českou pomoc komisařka. Podle ní Česko zaujímá v řešení uprchlické krize vůdčí roli.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ministerstvo-vnitra-ukrajina-valka-eu.A220711_091309_domaci_vajo
— nejvíce uprchlíků na hlavu.—to jakože jsou ti u nás na hlavu ..? no raději nic))))
Vše je možné i to kolem LEKLÉHO KAPRA a jeho politik strany vyšumělo))))
První kroky do neznáma
Poprvé se podařilo docílit komunikace mezi živými neurony a čipem roku 1995, šlo ale jen o velmi jednoduchý pokus. Tým biofyziků biofyziků z Planckova institutu biochemie v Mnichově vedený Peterem Fromherzem tehdy spojil živý neuron pijavice se silikonovým čipem a dokázal, že se vzájemně ovlivňují. O rok později Američan Richard Potember a jeho skupina z Hopkinson University úspěšně vypěstovali neurony krys na křemíkovém podkladě. Využili látku, která se nachází v mozku a ovlivňuje růst a dělení neuronů. Významného úspěchu dosáhli roku 2005 opět mnichovští vědci, když se jim podařilo část nervové tkáně z hipokampu přenést na počítačový čip a docílit toho, aby tam dál rostla. Výsledkem byl fungující neuronový systém z mozku savce, jehož činnost čip přesně monitoroval. Vědci tak získali dokonalý prostorový obraz aktivit části mozku s několika tisíci nervových buněk v nejrůznějších podmínkách a při různých typech dráždění. Na rozdíl od předešlých metod studia nervové soustavy, které byly invazívní a dovolovaly sledovat jen malé množství buněk, zde mohli badatelé poprvé pozorovat větší úsek tkáně a přitom interakce mezi buňkami vizualizovat s dosud nebývalým rozlišením, protože čip, na kterém mozková tkáň hipokampu krysy rostla, se vyznačoval vysokou plošnou koncentrací tranzistorů – 16 384 na čtvereční milimetr.
pokrač zdroj citace:
http://novakoviny.eu/archiv/technika/1359-neurocip-mozek-kyborg
a Baxter….https://www.webforum.sk/viewtopic.php?t=1789
https://hellasjournal.com/2022/10/thanatiforos-ios-metatrepi-ta-peristeria-se-zompi-strivi-o-lemos-tous-tremoun-ta-ftera-tous-video/
2022
cit. Rakousko: Žaloba proti výrobcům ptačí chřipky jako biologick…
zdroj
https://www.webforum.sk/viewtopic.php?t=1789
rok 2005—
Američtí vědci poprvé úspěšně transplantovali lidskou mozkovou tkáň do mozků krys, čímž otevřeli nové pole biomedicínyzejména v oblasti neuropsychiatrie, kupř. s cílem testovat nové léky a další způsoby léčby lidských nemocí na hybridních organismech.
Živé lidské neurony byly v laboratoři integrovány do mozků hlodavců a vytvořily hybridní mozkové obvody, které jsou aktivovány smyslovými podněty zvířat.
Lidská mozková tkáň přitom vytvořila v mozku zvířete obousměrná spojení , přijímala podněty, ale také vysílala příkazy.
Jinými slovy, krysy vnímají své prostředí tím, že mají také lidské nervové buňky, které – jak ukázaly experimenty – mohou změnit chování zvířat.
Má to ale i negativní stránku, protože vyvolává obavy, kde by takové experimenty s vytvořením hybridních forem života mohly skončit.
Vědci pod vedením profesora psychiatrie a behaviorálních věd Sergia Pasky z lékařské fakulty Stanfordské univerzity v Kalifornii, který vydal příslušnou publikaci v časopise „Nature“, implantovali organoidy lidského mozku (kultury laboratorních buněk, které vytvářejí minimozky). somatosenzorický mozkový kortex 100 dvou až třídenních novorozených potkanů.
Mozky zvířat hladce začlenily štěp, podpořily ho novými krevními cévami a chránily ho imunitními buňkami. Tak se lidské neurony množily a nakonec pokryly asi třetinu jedné hemisféry zvířecího mozku.
Jak řekl Paska, „bylo to jako přidat další tranzistor do elektronického obvodu.“ Nakonec lidské neurony vytvořily spojení (synapse) s mozkovými okruhy krys a nakonec ovlivnily jejich chování, zatímco u zvířat nebyly pozorovány žádné vedlejší účinky.
Nevyhnutelně vyvstává bioetická otázka, zda je vhodné provádět tak vysoce invazivní experimenty na velkých hlodavcích, jako jsou krysy, ale také kam by takový výzkum mohl vést.
Vyhlídka na vytvoření zvířat s (více či méně) lidským mozkem vyvolává rozumné obavy, zvláště pokud tato zvířata získají lidské vědomí a inteligenci….pokrač
článek z 13.10.2022
zde
https://hellasjournal.com/2022/10/metamoschefsan-anthropino-egkefaliko-isto-se-pontikia-vioithiki-anisichia-gia-ti-dimiourgia-aroureon-frankenstain/
„Američtí vědci poprvé úspěšně transplantovali lidskou mozkovou tkáň do mozků krys“
hmm prezentace experimentální skupinky zde ve fotogalerii
https://www.vlada.cz/scripts/detail.php?id=199760&tmplid=764
Bajontek: Vakcína proti rakovině by mohla být dostupná do roku 2030
Manželský pár, profesor Ugur Sahin a profesor Ozlem Turedži, kteří založili Bajontek, biotechnologickou společnost, která s Fajrem vyvinula účinnou mRNA vakcínu proti covid-19, předpověděli, že vakcína proti rakovině by mohla být široce dostupná v příštím desetiletí.
Profesor Ozlem Turedži jako host pořadu „Neděle s Laurou Kuenssberg“ na BBC řekl, že věří, že lék na rakovinu je na dosah. Vakcína proti rakovině, která by byla založena na objevech vědců během vývoje vakcíny proti covid-19, by mohla být široce dostupná během pouhých osmi let, řekl profesor Ugur Sahin.
„Věříme, že se to určitě stane do roku 2030,“ dodal.
Profesor Sahin také poukázal na to, že doufá, že vakcína, která je v současné době ve vývoji, vycvičí tělo k rozpoznání a útoku na rakovinu pomocí technologie mRNA, píše Business Insider .
pokrač zdrroj
Business Insider
„Naším cílem je umět využít individualizovaný přístup k vakcíně, abychom zajistili, že pacienti dostanou personalizovanou vakcínu přímo po operaci,“ vysvětlil profesor.
Bajontek -myšleno BioNTech se zpočátku zaměřil na vývoj technologií založených na mRNA pro specifický přístup k léčbě rakoviny, uvádí The New York Times .
Profesor Turedži řekl, že k práci ve výzkumu rakoviny je přivedly zkušenosti z práce na onkologických odděleních jako mladé lékaře, kteří byli frustrovaní z toho, že nejsou schopni nabídnout léčbu onkologickým pacientům.
„Tato práce byla „vítrem v zádech“ pro vývoj vakcíny proti covid-19, nyní se vracíme k výzkumu rakoviny,“ řekl profesor Turedži…
Hromadné očkovanie pomocou GMO komárov?
24.10.2022
cituji
Jednorázové vypuštění geneticky modifikovaných komárů, podpořené finančními prostředky z Gatesovy nadace, na Floridských ostrovech Keys v loňském roce vyvolalo bouřlivé reakce obyvatel a ekologických organizací. Nyní se EPA chystá schválit další vypouštění na Floridě a v Kalifornii. Mohli by se jednoho dne používat jako létající vakcíny? Nová studie říká, že ano.
a pokrač
https://zemavek.sk/hromadne-ockovanie-pomocou-gmo-komarov/
Děti se mají na školách učit, jak být šťastné. Novinka jménem wellbeing…
https://1url.cz/hr3o0
25.říjen 2022
Evropská komise vydává pokyny, které mají učitelům pomoci řešit mylné představy o umělé inteligenci a podporovat její etické používání.
Komise dnes zveřejnila etické pokyny pro používání umělé inteligence (AI) a údaje pro učitele ve výuce a učení.
jsou zde
pokrač citace
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/cs/ip_22_6338
Překonání hematoencefalické bariéry: Doručování různorodého nákladu do cílených buněk v centrálním nervovém systému
https://xtalks.com/webinars/going-beyond-the-blood-brain-barrier-delivery-of-diverse-cargo-to-targeted-cells-within-the-central-nervous-system/
Schválení přišlo po vědeckém stanovisku vyjádřeném Evropským úřadem pro bezpečnost potravin (EFSA), který ověřil a schválil bezpečnost nového prášku. Agentura také schválila proces výroby prášku, který zahrnuje 24hodinové období půstu pro hmyz, než je zmrazený, omytý, tepelně zpracován, extrahován olej a nakonec přeměněn na vysušený prášek.
—-olej sežereme taky?!…