
Zelenskyj a generálové
GPOVANMAN
Jak je popsáno v tomto článku, pád Artemovsku (Bachmutu) je na spadnutí, ruské síly se nyní blíží k centru města. Bez ohledu na očividné to, ukrajinský prezident Zelenskyj požaduje, aby se jeho jednotky nestahovaly, což vyvolává údiv a třesení hlavami pozorovatelů po celém světě.
.
Bitva o Bachmut, jak se jí začalo říkat na Západě, je jedním z pilířů Kyjeva, který se pokouší přehrát tváří v tvář ruskému postupu. Po celé měsíce bylo západní publikum hýčkáno příběhy o zjevné ukrajinské udatnosti, obrana města se stala symbolem odolnosti země. Na jedné straně to udrželo válku, a tedy podporu Kyjeva ve veřejném svědomí, ale když město padne, porážka a rostoucí beznaděj věci budou zřejmé.
.
Stejně jako u mnoha diktátorů minulosti, i když čelí ochromujícím ztrátám nebo neschopnosti uspět, někteří lídři upřednostňují osobní úspěch před prostým zdravým rozumem. Zelenskyj dokonce zkřížil meče s generálem Zalužným, vrchním velitelem ukrajinských ozbrojených sil. Každý vojenský profesionál ví, že situace je ztracena, přesto je Zelenskyj ochoten zahodit tisíce životů jen proto, aby udržel Artemovsk v ukrajinských rukou o den déle.
.
Blut Für Boden (krev pro vlast) je do očí bijící parafráze sloganu nacistické éry. Kombinace toho, že Zelenskyj používá krev svých vojáků, aby zabránil nevyhnutelné ztrátě území, a že v řadách ukrajinských ozbrojených složek je tolik pravicových bláznů, toto rčení shrnuje situaci opravdu velmi dobře. Abychom tomu lépe porozuměli, musíme se pozorně podívat na to, jak se situace vyvíjí.
.
Jsou dvě klíčové postavy, které dovolily, aby věci dospěly až sem.
.
Prvním je Zelenskyj a dodnes si mnozí neuvědomují, že před jeho zvolením v roce 2019 byla jeho kariéra pouze jako televizní komik. Smáli jsme se tomu, jak se herec jako Ronald Reagan dostal do Bílého domu, ale o čtyřicet let později na Ukrajině komik udělal totéž. Na rozdíl od Reagana však Zelenskyj nikdy nedokončil žádnou vojenskou službu, což zpochybňuje jeho schopnost vytvářet strategii v záležitostech, jako jsou ty, kterým čelí dnes. Komik určuje výstřely, ale výsledky nejsou k smíchu pro ty, kteří musí trpět jejich následky.
.
Zelenskyj má přirozeně řetězec velení, potřebuje informovat vojenskou hierarchii o svých záměrech. Jeho klíčovým mužem v armádě je generál Valerij Zalužnyj, Hvězda ukrajinských ozbrojených sil, který sloužil 32 let v armádě. Stejně jako každý čtyřhvězdičkový generál, který má desítky let zkušeností, je obeznámen nejen s plánováním operací, ale také s hodnocením kladů a záporů dané situace. V poslední době se zdá, že vzhledem k tomu, že Artemovská aréna je naprosto ztraceným případem, jeho výzvy k ústupu byly prezidentem tvrdě pokárány. Nejen, že je to vážná urážka jeho profesionality, je to zbytečný rozsudek smrti pro bezpočet ukrajinských vojáků.
.
Bitva si již vyžádala tisíce vojáků, z nichž mnozí byli elitní vojáci nebo vysoce vycvičení specialisté. Tragická situace se změnila v katastrofu, protože Zelenskyj zarputile odmítá vidět smysl.
.
Jak ruské vládní jednotky, tak jednotky Vagnerovy SVS jsou na okraji města již několik týdnů. Jak je zdokumentováno v tomto článku, až donedávna to Rusům umožňovalo bojovat za velmi příznivých podmínek, moskevští muži ničili ukrajinské materiální a lidské zdroje při obraně nyní bezvýznamného města. Kreml má však širší plány, a i když je toto angažmá strategicky výhodné, je nyní čas převzít město a podívat se na budoucí operace.
.
Rusové pomalu obkličují město a ukrajinští muži a stroje mají nyní velké problémy se vstupem nebo opuštěním Artemovsku. Tato situace se nestala přes noc, smyčka se kolem města pomalu utahovala po dobu několika týdnů. Dnes je v podstatě odříznuta od logistiky, kterou potřebuje, aby se mohla bránit, ale navzdory nevyhnutelné pravdě, které čelí, Zelenskyj odmítá dovolit vojákům a vybavení, aby se alespoň pokusily o stažení.
.
I washingtonští váleční jestřábi nyní přiznávají, že Ukrajinci ztratili Artemovsk. Jakkoliv si Bílý dům přeje poškodit Rusko jakýmkoli způsobem, přichází bod, kdy je nemožné podpořit operaci, která tak očividně selhala. Biden a jeho kumpáni budou nepochybně pokračovat v pumpování peněz a vojenských prostředků do Kyjeva, ale nyní se zdá, že dokonce i Amíci se vzdali této arény a rozhodli se používat město jako symbol pro mediální účely spíše než pro strategickou vojenskou hodnotu.
.
Pravda, které čelí jak Kyjev, tak ukrajinské pozemní síly, je nyní tak zřejmá, že dokonce i Zelenského někdejší stoupenci začínají pochybovat o jeho strategii. Julian Röpcke byl jedním z nejhlasitějších protiruských novinářů posledního desetiletí, ale místo toho, aby riskoval svou pověst podporou absolutně ztracené věci, i on nyní ustupuje od své dřívější podpory ukrajinského vůdce. Když takoví zanícení atlanticisté jako Röpcke odcházejí od Zelenského, neúspěch Artemovska i Kyjeva se stává ještě zjevnějším.
.
Rusko si přeje pokračovat dále na západ, ale nenechá si ujít příležitost k dosažení některých konečných snadných zisků, až bude město konečně dobyto. Tato akce vykrvácela ukrajinskou válečnou mašinérii do běla a nesčetné množství zdrojů, kterým mohli čelit moskevští muži v pozdějších bitvách, bylo nyní zničeno. Kreml se možná bude chtít pohnout, ale zabránit dnešnímu pohybu nepřítele pomůže Rusům dát Kyjevu zítra mat.
.
Někteří mohou srovnávat ukrajinský ústup z Artemovsku s jeho ruským ekvivalentem v Chersonu v loňském roce, ale tyto dvě operace jsou zcela odlišné. Tváří v tvář obtížné logistice a možnému hromadnému protiútoku Ukrajinců učinil generál Surovikin organizovaný ústup na levý břeh řeky Dněpr jedním ze svých prvních rozhodnutí po převzetí velení. To vedlo ke spořádanému ústupu s malými, pokud vůbec nějakými ztrátami. Debakl v Donbasu je na druhé straně pouze výsledkem tvrdohlavosti ze strany prezidenta, zoufalá situace se na základě výslovných příkazů shora změnila v katastrofu.
.
Závěr
.
Zdravý rozum a respekt k těm, kteří bojují za Kyjev, říká, aby Zelenskyj vyslechl své generály a zařídil stažení už před několika týdny. Nedostatek vojenských zkušeností spolu s tvrdohlavostí, která nyní stála tisíce životů, znamená, že kromě symbolu bylo krveprolití k ničemu.
.
Vojáci z Východu i Západu vědí, jak jednat, když jsou postaveni do situace, přesto v posledních měsících Rusko formovalo své plány na nepružnosti Zelenského, zatímco Kyjev se ohýbal a podlamoval pod tlakem vyvíjeným Rusy. Po celou tu dobu profesionální vojáci po celém světě přihlíželi zděšení.
.
Tato válka začala kvůli tomu, že Západ chtěl bojovat s Ruskem do posledního Ukrajince, ale události v Artemovsku viděly ukrajinského prezidenta bojovat se svými generály; nebylo by nefér říci, že konec bojů v Artemovsku může způsobit začátek bojů mezi prezidentem a jeho generály…
.
Latest posts by Redakce (see all)
- Soukromá válka herce Vetchého a nelegální obchod se zbraněmi - 9.2.2025
- Loutkáři, Systém a Agenda - 9.2.2025
- List predsedovi vlády SR od radového občana - 9.2.2025
55 komentářů
Profackování u Bachmutu snad přivede kolapsující Impérium k realitě.Byla neutrální tzv.Ukrajina fakt horší řešení,než tato nesmyslná jatka?
Jasně, že byla! Jak se chcete dostat k ruským zdrojům přes neutrální stát? Zdá se, že když to nevyšlo dveřmi, zkoušejí to teď záchodovými a sklepními okénky, tak to jsem zvědavá na jejich odolnost.
Pochybuji, že by Bachmut kolabující ruské impérium přivedl k rozumu.
Lepsi kolabujici rezim Ruska, s posledni bombickou ,nez zkvetajici a bohatnouci mirumilovnej rezim zapadu.
Konajici ty nejuslechteljsi skutky vod dob Krista.
A nic jinyho neschopnej..Kdyby Kristus mel ten problem potrubi tenkrat, taky by ho vybouch..
Kazdej karierista , co chce se prodrat na nejvyssi pozice si da velkej pozor, aby nebyl zatazenej slouzit a branit /jejich /vlast..
Vyjimou byl Kennedy na nejaky kocabce a bez dohledu ,prejela ji v noci nejaka japonska vetsi kocabka a bez povsimu..Starsi bratr taky zahynul ve valce , jeden nechape jejich fotra Joe a jeho oravdovy vlastenectvi, kdyz zahnal potomky do valky..
Kdyz byl v Londyne popularni jak vzdycky utek , co nejdal pred bombardovanim..
Bush starsi byl stihaci letec a jako takovej taky rychle ve vlade skoncil..
Vod malicka Reaganovi neslouzilo zdravi..Tak nemoh i kdyz strasne chtel z Hollywoodu , kde dostaval miliony a jeste uplatky vod gangsteru ,bezet bojovat zadarmo na japonce..
Vod momentu, kdy to zacalo bejt v B. nahnuty , vsichni zacali kricet , ze na B. nezalezi ,ze nema zadnej strategickej vyznam..Aby to potom nevypadalo, jako nejaka prohra v dulezity bitve..
Medved tam utoci vod kvetna ,kdyz je B. straslive opevnenej..Zaluznej by setril vojacky a tak je zradce.
Po B.uz je posledni linie Slavjansk a Kramatorsk a konecna.
Velka vyhoda nesmi bejt ,si vyjednat primeri , protoze spousta nepratel rusu /ted uz mrtvejch/, by prezila a mohla podvracenim rezimu a s trochou trpelivosti vratit U. do predeslyho rezimu, protoze rus neco takovyho nemuze uhlidat..
Vyhrat neni jen za kazdou pobihat po poli pred strilejicim rusem.
Obzvlaste i kdyz si to preje a porouci vas milujici pritel a spojenec..
Tak proc by rus nesouhlasil ,kdyz nepritel dela ,co chce..
Reagan byl moc popularni, chtel odevzat veskerou vladu globalistum ,ale nejak to neslo, tak snadno jak si prali jeho porucnici..Uz zatu snahu je v americe dodnes velmi milovan..
Švýcarsko jednoznačně zamítlo reexport svých zbraní a munice Ukrajině.
O povolení předat Ukrajině 20 vyřazených bojových vozidel pěchoty Piranha Švýcarsko neúspěšně žádala dánská vláda.
Stejně tak Německo nemůže dodat Ukrajině 12.000 nábojů do svých protileteckých systémů Gepard.
Kyjev neobdrží ani dva protiletadlové kanony ráže 35 milimetrů,
které mu chtělo dodat Španělsko, napsal server Nau.ch .
Švýcarský parlament nejeví známky toho, že by byl ochoten vyslovit souhlas a nechal se nějak zkorumpovat.
Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj pozval předsedu americké Sněmovny reprezentantů Kevina McCarthyho na návštěvu Kyjeva. Republikánský politik pozvání odmítl
a zopakoval,
že Spojené státy by neměly poskytovat Ukrajině „bianco šek“.
„Nemusím jezdit na Ukrajinu,
abych pochopil,
kde je či není bianco šek,“ řekl šéf Sněmovny reprezentantů.
„Budu nadále dostávat své informace a podobně, ale nemusím jezdit na Ukrajinu nebo do Kyjeva,
abych to viděl.
Někteří republikáni ve Sněmovně reprezentantů už silně volají po ukončení další vojenské a finanční pomoci Ukrajině na úkor vlastních potřeb USA.
(JIŘÍ MÁ V MAKOVICI ZELEN(SK)Ý KEČUP)
Ruští nacisti se snaží Bachmut dobýt už více než půl roku. Uvidíme, jestli brzy uspějí. Nevím, zda jim desetisíce padlých stály za to dobýt okresní město, dnes zcela rozmbombardovaou spoušť trosek.
Petriku, ty jsi general, musis jit do Ruska a ukazat jim jak se bojuje, urcite te budou vitat jak osvoboditele 🙈
Petr v té tykvi co má pod načesaným květákem postrádá základní info
o tom,
že v Bachmutu je kaskáda opevnění,
která začal budovat už v roce
1701 car Petr Veliký.
Banderovská svoloč následně posledních 8 let hloubila další a další podzemní kasemata do kterých není snadné proniknout.
Rusové toto pochopitelně ví,
proto se snaží jednoduše a prostě použít tam staletou taktiku vyhladovění vzpurných banderovských neonacistů.
Pevnostní útvary pak následně obsadí a použijí proti jejich budovatelům.
Jak prosté.
(PETR NASRAL HOVNA METR A JIŘÍ SI TO SPLETL S ČOKOLÁDOU)
Sladit notičky elfí trollíci, Bachmut je přece v operačním obklíčení Ru kriminálníků, kteří bez munice, část města, cca 60 pct,. dobyli za pomoci polních lopatek vz. r. 1869, carské armády. Naposledy postoupili nyní, opět bez střeliva, na severu od Bachmutu, ovládli Vasiljevku a strategicky tak zajistili sever od Bachmutu proti možnému zoufalému protiútoku typu známemu u nás jako Bitva v Ardenách.
Ru postupují i u Avidějevky a dle způsobu postupu připravují další obchvat. Používají zde úspěšně bombardování letectvem, které používá těžké, naváděné pumy, které se osvědčily při osvobozování Sýrie od islámských extremistů.
Zde lze nalézt školení o Ru polních lopatkách, vhodné jsou i pro táborníky a zahrádkáře, uvaříte si na nich oběd i palačinku uděláte. Rovněž se ve videu dozvíte, i s obrázky, proč používat Ru lopatku a ne na pohled sofistikovanější, mnohdy skládací, zaručeně ovšem dražší, bazmeky z natostánů.
https://www.youtube.com/watch?v=r6BD63OBfGU
A pokud jde o ty ztráty, doporučuji nedávný článek redaktorů The Economist, kteří UA navštívli. Jsou tam popsané vymetené náborové kanceláře UA, hon na kanonfutr v ulicích, ale i v kostelech a na pohřbech, jak se ukři vyhýbají odvodům i rychle se všude rozšiřující hřbitovy.
Ty jsi ale těžký stratég 😱 Okresní město? A co tak klíčový dopravní uzel? Kolik máš chlapče let? Já 73, kapitán v záloze, výcvik proviantní náčelník divize. Jsem sice už mimo brannou povinnost, ale o týlovém zabezpečení bych možná mohl ještě vyučovat. Tebe určitě.Tož asi tak.
A ukrajinská mažinotova linie.
Bohužel na Ukrajině dochází k opotřebovací válce s velkým množství ztrát na obou stranách. Rusové postupují velice pomalu, zjevně šetří síly.
Být Zelenským, začal bych jednat, tedy pokud mu to banderovci dovolí. Když se dokáží totiž domluvit na výměnách zajatců a na obilném koridoru, tak proč né na ukončení bojů. Tu válku nemůže vyhrát ani jedna strana, stálo by to mnoho a mnoho životů.
Výsledek asi bude korejský scénář. Zastaví boje, pak se nedomluví a na ukončené linii bojů vznikne hranice pro odtrženou ruskojazyčnou část Ukrajiny. Ale ten nešťastný jazykový problém UA bude tím ukončen.
FUCK UKRAINE!!!!!🖕🖕🖕🖕
Hitler taky zakázal ústup od Stalingradu.
Rozdíl je v tom, že Hitler to dělal z vlastní tvrdohlavosti, kdežto Zelenský pro zahraniční média. Protože je plně a zcela závislý na USA a jejich vazalech. Tak musí předvést snahu. Co to stojí, neřeší. On myslí, že se zachrání (až bude splněn páníčkův úkol).
No, jak znám páníčky, kteří jsou hlavními režiséry tohoto šílenství, tak pro ně je Zelenskyj jen mouřenín pro špinavou práci. Myslím, že když to bude pro ně výhodné, rádi ho obětují a nedivil bych se, kdyby jeho popravu (pokud bude pro páníčky výhodná) jednou vysílala v přímém přenosu CNN. Inteligencí ten zm.r.d evidentně neoplývá a opojen mocí se začíná chovat iracionálně, což je pro idioty jeho formátu příznačné. „Jen“ za ty lidské oběti – zbytečné! – by měl tvrdě pykat! Bude zajímavé sledovat, co se stane, až i páníčkové usoudí, že držet ho nadále na tomto postu začíná být i pro ně průserové. Myslím, že to přijde brzy.
A všimněte si jednoho docela zákonitého jevu – když se komediant dá na politiku, dopadne to šíleně! Vezměte si třeba naše hééérce a hééérečky, co se v politice angažují a kecají do toho, čemu nerozumí. Představte si takovou Holubovou na pozici Pekarové nebo Černochové. Možná, že za této jinak děsné konstelace je ve výsledku možná lépe, byť obě jmenované jsou také „světlem světa“…
Hitler byl u Stalingradu jako okupant. V této situaci je teď RF, je to okupant, který se snaží uloupit Ukrajině další část jejího území. A k Adolfovi má chováním nejblíže Putin. Zelensky je v pozici obránce státu. Opět jsi zde komentářem jenom potvrdil, co jsi zač, proruský ubožáku.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Páníček má zajímavé motto , pro své užitečné idioty .
Byl nám užitečný zaživa , po smrti bude ještě užitečnější .
Svatý zelí , který hrdinně bojoval hákovým křížem , proti vítězům druhé světové války . Tak nějak bude propaganda kydat hnůj .
Zelí a s ním celý banderstán je v pozici Hitlera , v březnu 1945 .
Nelze si nevzpomenout na to , jak každá udavačská krysa v tomto čase hledala svého zachráněného žida , coby pojistku před popravčí četou .
A máme tady historické opáčko .
Uvedení vítězové 2.sv.války byli spojenci hákového kříže do června 1941.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Máš pravdu. Zelensky bojuje proti ruskému nacismu, který se s novými hakenkreuzy snaží roztahovat po cizí zemi.
Je v tom drobný rozdíl. Wehrmacht byl jako agresor na cizím území. Ukrajinci jsou v Bachmutu doma. Ruswehrmacht je agresorem. Podle sčítání lidu Rusové tvořili ještě nedávno jen čtvrtinu obyvatel. Proto Bachmut nechtěl k DLR.
No nevím a ptát se nechci, ale pokud je pravda co bylo řečeno v OSN, že si Ukrajinci nikdy nezaregistrovali své hranice, tak je Putin v podstatě doma a dělá si jen pořádek ve své zemi. Jak říkám nevím, ale to o registraci hranic je asi pravda.
Jo, Máňa říkala…..
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
No vidíte a pak že se usa arma nepoučí … celé roky bombardovala, pardon vyvážela „demokracii“ do evropských států a nechala umírat mrak emerických hlupáků co si mysleli že ropná pole plnící zájmy emerických stratégů = demokracie …… stáhli se a namísto otevřeného válčení .. pardon zase se mě to plete a humanitárního bombardování …pardon vývozem demokracie … zjistili, že stačí zafinancovat nějakýá ten majdan v těch zemích, posečítat oraclem volby jak potřebují angažovat herce … a vyvoval konflikty s ruskou federací a nechat bojovat rusko a ty zmanipulované ovce v těch státech v Evropě …. no není to geniální obchodní strategie…
POdle novinek letos Zelenskyj nedotane oskara za svůj nejnovější film Prezident ve kterém hraje nacistického vůdce ukrajiny a snaží se porazit jadernou supervelmoc vše v dobových kostýmech z 2 sv války
https://www.novinky.cz/clanek/kultura-filmy-serialy-americti-oscari-odmitli-vystoupeni-volodymyra-zelenskeho-40425434
Nejspíš není možné získat oskara za doposud nedotočený film ….jinak si to nedokážu vysvětlit … já myslím že těch pár barevných spoluobčanů ještě bude do tohoho filmu obsazeno .. že to chce trochu práce ve střižně kdy na hranicích bylo pořízeno pár záběrů jak rodilí ukrajinci prachají před válkou a ve tmě nebyli vůbec vidět … takže ta kritika oskarů není na místě ..jen prostě zatím ty záběry z toho filmu neviděli … myslím že ale oskar je v tomto případě zcela jasný … festival tento velkofilm určitě brzo ovládne …
PS: Neměl by náhodou takhle někdo začít ten oskarový rasismus a tu otevřenou nenávist oskarů k určité barvě pleti řešit?
Válku rozpoutal Kyjev z podporou USA a EU,vražděním tisíců obyčejných lidí v Oděse a na Donbasu.a teď sklidí co zaseli.
EU je naklonovaný nácek
Pokud bude chtít Ukrajina zpět svá území (která jim byla uloupena státem civilizace nenávistných polomongolských zlodějských ulhaných okupantských vandráků Volodymyra Zelenského), tak jinak než silou to nepůjde. S vedoucimi představiteli uvedené bolševicko-mafiánske zlodějské svoloče EU nelze jednat. Jsou to nejprolhanější svin*ští hajzlíc*i na této planetě.
(FIALA SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Zase obviňuješ Radima Fialu z SPD? Bacha, aby na tebe nepodal To?
Musím opět připomenout, že je dobré, že zde na PP diskutují v komentářích nejen diskutující , ale také autoři článků. Je tak usnadněna práce naší tajné služby a vojenskeho zpravodajství.
Díky tomu je možno lépe identifikovat nenávistnou agresivní protičeskou lůzou, příznivce našeho nepřítele, Ruské federace. V případě napadení našeho státu pak nebude problém PROVÁDĚT NĚKTERÁ OPATŘENÍ související se zajištěním bezpečnosti našeho státu.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Ty prašivino deviantní i osn odsuzuje zločiny Kyjeva,Německo se drží už spátky a přehodnotilo svůj proti rusky přístup,USA z Ruskem obchoduje a ty furt nevidíš do té smradlavé huby a budeš vypouštět ty svoje prdy
Píšeš naprosté hlouposti, proruský klaune.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Rozmohla se nám taková předběžná opatrnost v čechystánu. Pokud brk gubernie kyjevské nechce vypadat jako totální propagandista a jet režimní narativ, tak se vyfutruje odkazy na linky z natostánu, ideálně US a UK. Jako řeba zde na Newsweek a The Economist…
https://echo24.cz/a/HCkFR/zpravy-zahranici-valka-na-ukrajine-problemy-mobilizace
Článek v The Economist stojí za přečtení a fotky doprovodné dtto, tedy tam kde redaktoři hovoří o osobní zkušenosti z UA a rozhovorů tam s ukáčky a nepapouchují oficiální narativy od zdrojů, které jedou narativ polní lopatky vzor z r. 1689.
Pardon, lopatka vz. 1869
To máte od narození nebo po úrazu?
Jiří má pravdu. Protičeští proruští kolaboranti by jinde už dávno seděli. V jejich milovaném Rusku stačí básnička a člověk je na mnoho let v trestanecké kolonii. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-prvni-obvineny-v-rusku-podle-noveho-paragrafu-odnesl-to-basnik-40425429
Koukám fašista jak ze žurnálu, že? Svoboda slova je svoboda slova a ta je bez vyjimek. Tedy mimo projevů rasizmu a podobně…..
Euro-soudruzi vy ste ještě před invazí RF viděli v Rusku jen samé komunisty. Až pak nastalo duševní „salto mortale“ a ejhle, z ruských komunistů se rázem přes noc stali ruští nacisté a s naprostou slepotou ohledně skutečných projevů fašizmu na Ukrajině…..Kluci máte to dobrýý, na onen svět půjdete se lží na rtech….
Píšeš hlouposti, u nás je svoboda slova omezována trestním zákoníkem a není to nic nového. Takový stav platí v našem demokratickém státě od převratu v roce 1989. Jinak má zkušenost je taková, že po absolutní svobodě slova zde volají příznivci RF a ČLR , států s obrovskou cenzůrou.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Ale Jiříku, co se ti na tom nelíbí? Že se Zelenským se už mnozí ze Západu odmítají setkat? Že v Německu je podpora posílání zbraní na Ukrajinu tak tak 50% a stále klesá. Že náš Fiala je z 30ti sledovaných světových vůdců v oblibě na předposledním místě, za ním je jen korejský prezident.
Euro-soudruzi nějak se vám to pomalu začíná sypat a globální Jih vám to už nežere a neposlouchá. Protože co mu nabídnete, držte sankce, hubu a krok a how..o za to. To rusák jim aspoň nabídne nějaký zajímavý obchod. Asi jsme tu vojnu tam na východě projeli. A říci to, to je ta sloboda slova.
Jiříku, zkus se s tím smířit, život je těžký a někdy nespravedlivý.
Já ale nemám problém, jsem v pohodě. Jsme v organizaci s názvem NATO, která posiluje, budeme přezbrojovat na západní vojenskou techniku (budeme mít i letadla schopná nosit jadernou výzbroj), socha Koněva zde na veřejném místě v Praze nestojí, ambasádu sokolíků Vladimíra Vladimiroviče v Praze muselo opustit 123 osob, ceny pohonných hmot a energií klesají…..
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
To je dobře, že seš spokojenej. To já ovšem též, nevadí mi ani EU a nebo NATO. Akorát že to NATO strká nos tam kam nemá. Na to přijdeme časem.
Rusko začlo dělat jednu zvláštní taktiku. Skoupilo postupně i přes prostředníky asi čtvrtinu, ale spíše pětinu tankerů na LNG a i ropu. Těch tankerů má svět asi celkem 2 000 ks různých velikostí. Takže Rusko je aspoň částečně za vodou a míní prodávat paliva především spřáteleným zemím, kterých je také dost. My tam nejsme. A Fiala je rád. Fiala je aktivista, ale nikoli ekonom a na to dojedem. Naše inflace je 17 a půl procenta, ruská aktuálůně 11 a půl procenta. Dobře to Fiala vede, že? Zbyde ti něco z důchodu?
Hovínkám můžete klidně věřit i to, že jako pokusný opíchanec od WC v nákupáku se nenakazíte, a tak ani nenakazíte jiného. A když máváte modrožlutým hadrem, jste zase ten hrdina a etalon mravnosti a pochopitelně i intelygence. Congrats. Semantic Vision dělal pro Babišovo ministerstvo smrti falešné kovidistické PR, dnes veselá Marketka Sádelnatá z oné trollí a šmírácké farmy je mluvkou Mr. Presidenta z polské Biedronky. Bene, bene…
Zbavit se Zelenskeho, ktery podporuje fasisty je zachranit kazdy den stovky zivotu
Více životů by zachránilo, kdyby pošel Putin. Čím dřív, tím lépe.
Ukrojina Je to zdeptaná, vylidněná, rozkradená a roztřískaná země, která vsadila na špatného koně, a proto je na pokraji porážky. A až prohraje, a ona za všech možných okolností tak či onak prohraje, prohrajou s ní i ty demokracie, za který ta chudinka oligarchie bojovala jejich válku, na kterou byly příliš zbabělé. Jistota porážky Ukrajiny plyne z toho, že minimálně Krym i Donbas už zůstanou Rusku, i kdyby se NATO s Kyjevem na hlavu postavily, a tento stav sama Ukrajina předem vyhlásila za prohru. To je ta lepší varianta ukrajinské prohry. Ta horší nastane, když NATO nevychladne, a začnou pršet rakety s jadernými hlavicemi. Zásadní otázka teda zní: Jsou „demokracie“ na reálně se rýsující porážku svého užitečného idiota připraveny?
Samozřejmě, že Ukrajinci prohrají. Vždyť si ani neumějí řídit vlastní stát.
Možná je to tím, že měli potřebu si ho „krvavě vybojovat“ a to, že jim spadl do klína hotový se vším všudy, bylo vlastně zklamání………….
V potížích je Ukrajina proto, neboť ji napadla východní ruská fašistická svoloč.
Ale běžte. Ona snad nebyla někdy v potížích?
Zelenský je žid podporovaný mezinárodním židovstvím oni si vyřizují účty jak s Ruskem za potupu na konci éry Stalina tak s Ukrajinským obyvatelstvem za holocaust, předně holocaust byl podle donedávna platné pravověrnosti organizován nacistyckým německém, ale hlavní úlohu při jeho vykonání nesehráli etničtí Němci, ale především obyvatelé východní Evropy (tedy hlavně Ukrajinci.) Že se tito nechali zmanipulovat židovským hercem a spáchat sebevraždu nejen národní nepřekvapí, zde neexistuje nic tak snadno ovlivnitelné jako křesťané, je to velká fraška to je jisté, dokud se západ nezbaví křesťanství a islámu a neadoptuje své původní náboženství budeme vždy tak snadno zranitelní, ostatně stačí se podívat do historie jak se k Židům chovali Římané, na ty jejich taškařice stačilo pár legií a za chvíli bylo vymalováno, nakonec přišli i o vlastní zemi.
Kdo si vsadil na vítězství komika, šaška a klauna, ten sei snad dovede odpovědět jakou má šanci…Člověk, který se živil tím, že „hrál“ na klavír před veřejností svým ohanbím učaroval tímto svým šarmem svou kvalitu pro vedení proxy války, zvláště, když je to nevoják. Mnozí zvolali po jeho nainstalování do první persony Ukrajiny: To je náš člověk, na toho jsme čekali, s ním vyhrajeme válku!
Inu, blázny živí Bůh a neziskovky. Politiky živíme my všichni z našich daní. Ti pro změnu vidí v klaunovi, šaškovi a komikovi jasnou šanci na vítězství. To, že Zelensky hrál nahý ohanbím na klavír ho staví do role jasného favorita a zastánce našich demokratických hodnot. Proto pro něho uděláme, co mu na očích vidíme. S takovým sympaťákem ten konflikt s Ruskem sfoukneme coby dup. To, že neměl nikdy s vojáky, s armádou nikdy nic do činění, to mu pro jeho zaťatost omluvíme. Potom můžeme zvolat „Vítězství je naše!“ Náš bývalý soudruh generál (terazky prezident) takovým nevojákům v čele vojsk fandí. Za Zelenského by strčil prst do ohně.
Mějte se hezky.
Je napsána nová vojenská přísaha:
K VÁLCE A OBRANĚ CIZÍCH ZÁJMŮ VŽDY PŘIPRAVEN !
Srovnavat amatera Zelenku s tezkou(nejtezsi)vahou Ronaldem Reganem je nefer. Ronald byl ve vrcholne politice od 50tych let. Viz: https://www.konzervativninoviny.cz/reaganova-amerika-guvernerem-kalifornie-ma-li-tect-krev-at-tece-hned-zadny-dalsi-appeasement-nepripada-v-uvahu/ Tezko se s nim muze nekdo srovnavat jen proto, ze byl take herec. To fakt neni zadna vyhoda nebo kvalifikace na politika. Ronald se musi v hrobe otacet, kdyz vidi co dnes Amerika dela.
Prijde chvile, kdy budou Ukrajinci lidi jako je Zelenka nenavidet. Ne proto, ze to byl on, ktery je vedl v dobe napadeni ruskem, ale pro to, ze on byl jeden z tech kdo pilne pracoval na tom, aby se to stalo(minske dohody).
Je napsána aktuální vojenská přísaha:
K VÁLCE A OBRANĚ CIZÍCH ZÁJMŮ VŽDY PŘIPRAVEN!
Mějte se hezky.
Volodimir nepřestává lhát.., má to těžké. Tam ať raději vrátí ty miliardy, kterýma si ho Američané koupili a začne se chovat jako chlap s kulama! Je jeho povinností usilovat o mír na Ukrajině i na územích už patřících Rusku, o kterých rozhodlo obyvatelstvo v Referendech. Proč pořád posílá na jatka ty nevicvičené ucha odchycené na ulicích? a posílá je na téměř jistou smrt. Utečou li nazpět ze zákopu, zastřelí je vlastní.., v zákopu jen čekají na Ruský přesný granát. Mnohdy bez jídla a bez munice je tam nechávají. A USA, ta si mne ruce, jak jim to vynáší!
Volodimir nepřestává lhát.., má to těžké. Tam ať raději vrátí ty miliardy, kterýma si ho Američané koupili a začne se chovat jako chlap s kulama! Je jeho povinností usilovat o mír na Ukrajině i na územích už patřících Rusku, o kterých rozhodlo obyvatelstvo v Referendech. Proč pořád posílá na jatka ty nevycvičené ucha odchycené na ulicích? a posílá je na téměř jistou smrt. Utečou li nazpět ze zákopu, zastřelí je vlastní.., v zákopu jen čekají na Ruský přesný granát. Mnohdy bez jídla a bez munice je tam nechávají. A USA, ta si mne ruce, jak jim to vynáší!
Fialovém hnus👎👎👎👎👎👎👎👎
Je to zlý chlapec !