Složité vztahy mezi Ruskem a Západem řešeny válkou
JANE KAUFMAN
Americký plukovník v penzi Richard Black, pracoval v Pentagonu, jako vedoucí Oddělení kriminálního zákona. Situaci na Ukrajině posuzuje podle dostupných informací, ale s nadhledem znalce. Říká, že současný útok dróny na vojenskou základnu v Rusku, která je od ukrajinských hranic vzdálena 650 km a kde jsou skladovány jaderné zbraně, byl neuvěřitelně troufalý zločin, dalo by se říci šílenství. NATO, Spojené státy, Británie – ti všichni se chovají jakoby opravdu chtěli rozpoutat jadernou válku.
Tak zoufalý čin znamená pouze jedno, že si jsou vědomi, že Ukrajina válku prohrála.
Je možné, že i předešlé zločiny, kterých se shora zmínění „spojenci“ dopustili, byly jakýsi zoufalý pokus o záchranu situace. Plukovník Black potvrzuje, že Amerika potopila ruskou loď Moskva, i se třemi stovkami mladých ruských námořníků. Dále Amerika zesabotovala Nord Stream plynovod, který jim ani nepatřil. Vlastní ho Německo a Rusko, pro které je to obrovská finanční a existenční ztráta.
Dnes je majitel plynovodu 2, což je Nord Stream 2 AG, pobočka Gazpromu, v bankruptčním řízení. Plynovod, který stál 11 miliard dolarů a byl dokončen již v září 2021, stojí od té doby nepoužitý, dnes dokonce zničený a jeho majitelé neví, kde sehnat peníze na splácení půjček a jiných dluhů. Napřed jeho spuštění brzdilo Německo, které na příkaz z Ameriky otálelo se započetím provozu. Majitel plynovodu jim samozřejmě měl čítat procenta z prodlení, což nejspíš neudělal. Později Amerika pro jistotu celý plynovod zničila – co kdyby náhodou Německo přišlo k rozumu a přestalo respektovat jejich zhoubné příkazy.
Švýcarské soudy, kde insolvenční řízení probíhá, protože Nord Stream 2 AG je registrován ve Švýcarsku, právě povolily 6-měsíční odklad, kdy má firma možnost postarat se o vyřízení pohledávek věřitelů. Je to již třetí odklad v tomto soudním procesu.
Plukovník Black dále říká, že Amerika rovněž zavraždila 13 ruských generálů, hned na začátku války. Tato zpráva se nějakým nedopatřením dostala do tisku a když se to President Biden dověděl, byl bez sebe vztekem. Nezlobil se kvůli činu samotnému; zlobil se, že to proniklo na veřejnost. Takže to vypadalo, jako by o tom věděl předem.
Není jisté, jestli Biden věděl o zmiňovaném útoku dróny na ruskou vojenskou základnu, kde byly uskladněny jaderné zbraně. Plukovník Black říká, že jako president o tom vědět měl. A jestli o tom nevěděl a někdo ten útok provedl bez jeho svolení, pak měl být viník okamžitě zjištěn a uvězněn. Tady se jednalo o ohrožení celosvětové civilizace, nemluvě o tom, že nepřipadá v úvahu jen tak napadnout druhou největší atomovou velmoc na světě.
Skoro to vypadá, že Rusko si nechává příliš mnoho věcí líbit a Západ s tím čítá. Když ještě byl Sovětský svaz, toho se báli a moc si na něj netroufali. Asi proto, že Stalin byl naprosto nepředvídatelný a hlavní vedení země bylo celé židovské, což je zcela jiná mentalita než Slované. Slované jsou (většinou) – jak řekl kdosi – příliš hodní a tak si o ně každý otírá boty. Už to, že Rusku trvalo od r. 2014, než se konečně řádně naštvali a vytáhli do boje.
Záminka k vyvolání 3. světové války
Spojené státy popírají jakoukoliv účast na válce na Ukrajině a stejně tak NATO. A přitom jejich špinavé pracky jsou vidět v každé sabotáži, v každém zákeřném útoku. Útok na jaderný sklad je možno považovat za úmyslný a zákeřný zločin. Vždyť výbuch toho skladiště by zničil celý svět. A Ukrajinci to pro ně provedou, protože jsou buď tak zaostalí, že neví, co způsobí jaderný výbuch, anebo je to banda sebevrahů.
Války byly začaty kvůli mnohem menším důvodům. Na příklad, 1. světová válka začala na pochybném základě vraždy dvou lidí a vyprodukovala 18 milionů mrtvých.
Druhá světová válka začala také podvodem, kdy byl Hitler vylákán do Polska kvůli hromadným vraždám německých občanů, kteří byli Versaillskou smlouvou připojeni k Polsku, spolu s územím, na kterém žili. V té době měl Hitler munice a válečné výzbroje asi tak na 3 měsíce. Ale Západ válku tak moc chtěl, že mu pomohli, jen aby už konečně začal. Ne že by byl Hitler takový lidumil, i on udělal řádnou dávku špinavé práce pro globalisty, aniž by pochopil, že útočí proti svým vlastním. 2. válka vyprodukovala 50 milionů mrtvých.
Kdykoliv se dva, nebo více národů mezi sebou bijí, tak se někdo další z toho raduje.
Ale proč chce někdo vyvolat 3. válku? To není snadné zjistit, protože něco takového se vymyká všem zásadám psychologie člověka, s výjimkou sebevrahů, masochistů a šílenců. Je možné, že se zde jedná o boj mezi skupinami našich tajných manipulátorů, kteří mezi sebou odjakživa soutěžili o vedoucí pozice a v dnešní době dochází k vyvrcholení této snahy.
Je jisté, že chtějí dostat Rusko za každou cenu, nemohou prostě upustit od možnosti rozkrást všecko jejich minerální bohatství a přírodní zdroje. Tito chamtivci a zloději jsou ochotni dát v sázku budoucnost celého světa, jen aby mohli Rusko vybrakovat, území rozporcovat a pak popuzovat jednotlivé úseky jednoho proti druhému, přesně podle hesla „rozděl a panuj.“
Už to, že na Ukrajině je víc než stovka amerických vojenských velitelů, kteří celou válku plánují, vedou a dohlíží na správné vykonání pokynů, říká víc, než pokrytecké popírání Washingtonu. A tito lidé ženou nezkušené Ukrajince do národní sebevraždy.
Příliš velké ztráty
Ruská veřejnost začíná být znepokojena tím, že se válka táhne tak dlouho a vraždění občanů Donbasu ukrajinskými vojsky stále pokračuje. Je jasné, že Rusko celou situaci značně podcenilo. Vojsko, se kterým na Ukrajinu vtáhli, by s největší pravděpodobností bývalo bylo postačilo, ale skoro nikdo nečítal s tím, že Amerika a NATO začnou pilně dodávat další a další zbraně, vojáky a žoldáky, západní vedení, čerstvé satelitní zprávy a všecko ostatní.
Jen kvůli tomu, že se válka tak dlouho táhne bylo také v bojích zabito více než 100 000 ukrajinských vojáků a asi 30 000 ruských. Jiní říkají, že těch ukrajinských je 150 000 a ještě k tomu je asi 35 000 ukrajinských vojáků nezvěstných, prostě zmizeli a nikdo neví kam.
Plukovník Black toto srovnává s Vietnamem, kde za 10 let války bylo zabito 58 000 Američanů. Kolik bylo zabito Vietnamců, pro jistotu neříká. Úmrtnost byla zhruba 485 lidí za měsíc, kdežto Ukrajinci umírají v počtu 500 až 700 vojáků denně! 7 milionů lidí již opustilo zemi, z nichž většina šla do Ruska, další pak do Polska, do Německa a jinam.
Prostí lidé ztrácí nejen na životech, ale jejich ztráty zahrnují i všecko ostatní. Zato výrobci zbraní, dobrodruzi a spekulanti, ti na válce vydělávají. Také Amerika zaznamenává značné zisky poté, co celé Evropě zabránila nakupovat plyn, ropu a jiné suroviny a nezbytnosti z Ruska a nahrazuje je dovozem svých vlastních produktů, mnohokrát předražených. Něco takového určitě už dávno plánovali a dnes jsou celí šťastní, že se jim to podařilo.
Ukrajinský President Zelenský má jen jeden úkol: držet válku v chodu jak nejdéle to jde. Má přikázáno bojovat do posledního Ukrajince a opravdu na tom odvádí dobrou práci: s takovou se k tomu poslednímu Ukrajinci brzy dostane.
Rusové neměli na vybranou
Celých 8 let sledovalo Rusko jak těsně vedle jejich hranic NATO a Amerika budují super silnou armádu, proti nim samotným. Celých 8 let trpěli odstřelování rusky mluvících občanů Donbasu a nemohli těmto lidem, které považují za své bratry, nijak pomoct. Když pak toto odstřelování nabylo na síle a docílilo 1400 raketových útoků denně, pak už nešlo mhouřit dál nad těmito zločiny oči a pak konečně vtáhli na Ukrajinu.
Rusové nebyli na válku připraveni. Dokonce ani nemobilizovali, na Ukrajinu vtáhli s minimálním počtem vojska a válečného vybavení. Ukrajinci byli tehdy v přesile 3:1, což vůbec nedávalo Rusům možnost proti nim vyhrát. Ukrajinci byli také velmi dobře vycvičení Západem a vybaveni západními zbraněmi, které byly mnohem lepší, než stará Sovětská výzbroj, která na Ukrajině zůstala. S ničím z toho Rusové zjevně nečítali.
Dnes je situace opačná. Rusové mají k dispozici obrovskou armádu, nové vojenské vybavení, velké množství letadel a nesčetné množství drónů. Mají všecko, co potřebují a nové posily jsou již na cestě. Zato Ukrajinci jsou u konce sil, vojenská výbava minimální, vojsko vyčerpané a v beznaději, zásobování špatné, nebo žádné.
Vyjednávání o mír?
V dubnu 2022 poslal President Zelenský Presidentovi Putinovi pětistránkový návrh na mírovou dohodu. Obě strany předběžně souhlasily s jeho podmínkami. Rusové byli ochotni vytáhnout ze zabraného Donbasu a ponechat si pouze Krym. A pak se v Kyjevě objevil neohlášen britský Premiér Boris Johnson (mimochodem, on sám je ruského původu, jeho děd byl významný židovský rabín v Moskvě). Johnson řekl Zelenskému přímo, že jestli si chce podržet přátelství a finanční přízeň Západu, tak musí s válkou pokračovat. Západ dal obrovské peníze do všech těch zbraní, které na Ukrajinu naposílal, tak chce vidět nějaký návrat na svých investicích.
V té době bylo velice málo válečných ztrát a kromě Donbasu, který Ukrajinci neustále odstřelovali, nebylo ani moc zničeno. Uzavřít mír by bylo bývalo to nejlepší řešení. Jenže Zelenský chtěl dál brát, co Západ nabízel a tak válka pokračovala.
Dnes už Rusové vyjednávat nechtějí. Přece nepostavili celou tu obrovskou válečnou mašinerii a nenavozili ji na Ukrajinu a do Běloruska proto, aby nakonec ustoupili a neměli vůbec žádný užitek ze svého vítězství. S největší pravděpodobností zaberou brzy i Oděsu a Ukrajina se stane poměrně malou, chudou zemí, bez přístupu k moři a bez ceny pro roztahovačné NATO a Spojené státy.
Plukovník MacGregor je podobného názoru
Vysloužilý plukovník Douglas MacGregor si myslí, že Ukrajina pravděpodobně přestane existovat. Při nedávné návštěvě ukrajinského Presidenta Zelenského ve Washingtonu, se americký President Biden vyjádřil, že „Americký lid stál vždycky na straně Ukrajiny a bude ji podporovat tak dlouho, jak to bude nutné.“ A pak dodal: „Budeme podporovat Ukrajinu tak dlouho, jak dlouho bude existovat.“
Věděl snad něco? Tušil snad něco? Byl to plán? Celý Západ, Ameriku nevyjímaje, je pod dojmem, že Ukrajina vyhrává po celé čáře, že jsou to hrdinové, zatím co Rusko, ti ubožáci, jen ztrácejí a jejich prohra je otázkou několika dnů, ne-li hodin.
Plukovník MacGregor si proto myslí, že tak, jak celá záležitost postupuje, Ukrajina brzy přestane existovat. A Amerika, která tuto zemi do války nahnala, jim v tomto směru není ochotna pomoci. Až politikové ve Washingtonu pochopí, že situace na Ukrajině je v přímém rozporu s tím, co doposud media hlásila (správně to měli dávno vědět), budou se dožadovat poslání vojska na Ukrajinu. Jenže něco takového není možné. Amerika není na boj s Ruskem připravena, leda že by poslali na bojiště namísto sebe pár Rumunů a nějaké Poláky.
Zato Rusko je k boji s Amerikou plně připraveno! A to je ten problém. Amerika nemá ani potřebnou munici, nemají válečné zařízení, nemají dost vojáků. To nejlepší řešení by teď bylo přikázat Zelenskému, aby přestal válčit a začal s Rusy vyjednávat.
Zatím ještě Američané nechápou, protože media jim to nedovolí, že ukrajinská armáda je na pokraji naprostého kolapsu. Statisíce mrtvých a raněných, které ztratili, nejsou schopni nahradit. Dnes už verbují a berou na frontu mladé chlapce, od 13 let nahoru a říkají tělesné postiženým, že jejich vada není žádná výmluva, že musí také nastoupit. Jenže toto přidává na frontu obrovské množství nevycvičených amatérů, kteří doopravdy nejsou ve válce k ničemu a v boji jenom zavazí.
93. pluk ukrajinské armády musel být v současné době odvolán z Bachmutu, kde probíhají urputné boje, protože 70% z nich zahynulo. To je hotová katastrofa. A až Rusové začnou s jejich hlavním a posledním útokem, pak to bude ještě horší. Američané pak budou moci sledovat, jak se jejich domek z karet hroutí pod tíhou pravdy.
Jak k tomu přijdou ubozí, obyčejní lidé na Ukrajině, kteří byli vrženi doprostřed celého konfliktu a nikoho jejich utrpení nezajímá? A jak k tomu přijdou ubozí, obyčejní lidé v Americe, kterým to trhá srdce, když vidí tak hrůzostrašné strádání. Sami ovšem nechápou, že jsou stejně tak oběť této války jako ti chudáci kdesi daleko, na Ukrajině. Teď ještě to není tak zjevné, ale ten plán je, že v budoucnu nebudou od Ukrajinců daleko.
Obrovské přemísťování bohatství
V této válce, stejně jako v každé jiné, se totiž jedná jednak o zabití co největšího počtu lidí, ale také o obrovské přemístění financí a jiných hodnot. Amerika posílá na Ukrajinu obrovské množství peněz, o které okrádá své vlastní lidi. Tyto peníze ale na Ukrajině nezůstanou. Něco si tam nechají, Zelenský a spol. si je nacpou do vlastních kapes a ještě k tomu přidají, co seberou lidem. Malá část padne na udržování ukrajinské mašinerie v chodu, na platy vojsku, peníze pro vládu. Ale podstatná většina půjde zpátky do Ameriky, což dříve obstarávala – kromě jiných – také finanční společnost FTX, kterou vedl Sam Bankman.
V Americe dostane tyto černé peníze Ministerstvo obrany (Pentagon), který za jejich podstatnou část nakoupí válečnou výzbroj, aby nahradil staré kusy, předtím „věnované“ Ukrajině. Výrobci zbraní se napakují a jejich zisky potečou proudem do banky.
Další část přijde rozdat jednotlivým korporačním podpůrcům vládního aparátu a investorům do zbrojařství. A tito, oplátkou za dobré služby, ulijí část jednotlivým členům Kongresu a Senátu za dobrou práci pro jejich zájmy.
Takže to celé je jedno složité schéma úplatků, kdy jsou černé peníze rozdávány všem dokola kolem, kteří jsou na tomto podvodu zúčastněni. Proto mnozí američtí Republikáni ustoupili od svých zásad a spolu s chamtivými Demokraty schvalovali neuvěřitelné sumy finanční podpory pro Ukrajinu.
Jenže – až na konec všecko skončí, kdo bude ty peníze, které Ukrajina nedostala, splácet?
V současné době odsouhlasil americký Kongres (a Senát udělá to stejné) neuvěřitelnou sumu 1,7 bilionů (to je 1,7 a 11 dalších nul, neboli 1,712) na nejrůznější, vesměs pochybné výdaje. 45 miliard z těchto peněz půjde na Ukrajinu. Takže vojensko-průmyslový sektor se opět zaraduje a prostí Američané (a Ukrajinci) budou o to víc okradeni a o to víc zadluženi.
Zajímavý pokus s AI
Byl učiněn zajímavý pokus s „Artificial Intelligence“ (AI, počítačová inteligence), kdy byly počítači předloženy otázky, na kterou měl odpovědět. Samozřejmě, že napřed bylo do počítače vloženo řádné množství informací všeho druhu, ze kterých si mohl vybrat. Odpovědi byly překvapující svojí věrohodností. Jeden z úkolů, který počítač dostal, bylo vypracovat hodnocení vojensko-průmyslového odvětví. Jeho odpověď je zde:
„Vojensko-průmyslové odvětví je souhrn vojenské obrany země a průmyslu, který vojsko zásobuje. Společně vytvářejí odvětví, které ovlivňuje veřejné mínění. Tento vztah je zdrojem obav pro mnohé lidi, kteří jsou toho názoru, že může vést ke zbytečnému růstu vojenských výdajů a k přehnanému spoléhání na vojenské řešení problémů.
„Hlavní kritika vojensko-průmyslového odvětví je, že může způsobit plýtvání penězi daňových poplatníků. Vojenské zakázky jsou část udělovány předem vybraným skupinám firem, což může vyústit v prodražení objednaného zboží a služeb. Jako další, armáda často kupuje zbraně a vojenskou výbavu, která není potřebná, nebo není správně vybrána pro daný účel. To může vést k obrovskému plýtvání a k neefektivnosti, jelikož (finanční) zdroje jsou pak vkládány do projektů, kde nevytváří potřebné hodnoty.
„Další obavy jsou kvůli tomu, že vojensko-průmyslový celek může narušovat rozhodnutí, týkající se cizineckých vztahů. Země s vyspělým vojensko-průmyslovým sektorem se mohou snadněji uchýlit k vojenské akci i tam, kde diplomacie by byla více na místě. To může vést ke zhoršování konfliktů a ke zvýšenému nebezpečí války.
„Vojensko-průmyslový celek může mít rovněž záporný vliv na domácí situaci. Může odvádět zdroje z jiných, důležitých projektů, jako je vzdělání a zdravotní péče. Přídavně, vliv vojensko-průmyslového odvětví na různá řešení může vést k upřednostňování potřeb armádních dodavatelů před potřebami veřejnosti.
„Někteří říkají, že vojensko-průmyslový celek představuje ohrožení demokracie, protože může způsobit, že některé malé skupiny s mocenskými zájmy získají nepřiměřený vliv. To může vést k nedostatku průhlednosti a odpovědnosti v rozhodování, stejně jako ke zkreslenému politickému procesu.“
Takže počítač je rozumnější než většina současných politiků.
- Ukrajina prolezlá korupcí - 26.10.2024
- Jak z vás Český rozhlas dělá blbce - 26.10.2024
- Je jeden estébák lepší než druhý? - 26.10.2024
V dokumentech o konstruktérovi útočné pušky AK-47 Kalašnikovovi bylo mj. konstatováno,
že ty americké pušky M-16 se ve Vietnamu hromadně zasekávaly po tisících,
a tak byly zbytečně zabity celé roty amerických vojáků.
Mimo to,
že konstrukce těch pušek byla na draka,
jinými slovy byly původně dobré pouze na vojenské přehlídky
a na cvičné střelby na střelnicích,
kde nebylo vlhko a prach,
tak hlavní viník,
jak se postupně ukázalo,
byl používaný starý střelný prach z tisíci tunových zásob ve skladech
na který pušky nebyly stavěné.
Za 2.WW spojenci házeli na Německou říši statisíce bomb,
které byly často narychlo zflikované po britských stodolách na venkově.
Dodnes se stovky nevybuchlých bomb nacházejí v létě na dnech řek (Spréva aj.) i jinde v terénu.
Je to něco kolem 10-ti
let co se tam v létě “vyloupla” na dně
1000kg bomba.
Několik let zpátky vybouchla 250 kg bomba při zemních pracích
na jakémsi nádraží v Mnichově.
Jednou, cca před 2-3 roky, vybuchla v noci 250 kg bomba uprostřed pole s obilím a zůstal po ní velký kráter.
Naše zpitomnělá média,
ale doslova pasou a baží po nějaké nevybuchlé malé ruské raketce
na Ukrajině,
tak jako mouchy po psím hovínku,
aby pak mohla tři dny drmolit pitomosti
o zastaralých ruských zbraních.
Pochopitelně,
nejdříve jdou vždy postupně na řadu staré zbraně,
ale mezitím fabriky chrlí zbraně nové a moderní.
V Rusku se za 1 a 2.WW rozjela výroba zbraní o stovky procent a dnes je tam situace stejná.
Zatímco na té Ukrajině je prakticky strojní průmysl už dávno na huntě,
a Rusové pomocí satelitů hledají,
odkud proudí na frontu různé ty drony a podobné výtvory.
Opotřebované houfnice se dnes musejí opravovat v Polsku,
protože banderovci na to prostě nestačí.
Ale státní propaganda nám vytrvale urputně válcuje mozky naplacato.
(JIŘÍ JE PATOLOGICKÝ LHÁŘ A INFANTILNÍ MAGOR Z PSYCHIATRICKÉ LÉČEBNY STÁLE NA ÚTĚKU)
Včera k výročí rozpadu československa ukazovali graf obliby slováků a dalších evropských národů a ameriky. Bylo to zajímavé. Slováky máme tradičně n ejraději, ale polepšili si poláci, rakušáci, severské národy a i němci, kteří byli v minulosti vždy s odstupem za rakušáky….
No a zajímavý, že u USA nastal veliký pokles obliby….počátkem devadesátek měli oblibu až kolem 75% a pak to lety klesalo a klesalo a nyní mají asi 51 % obliby…druhá polovina čechů američany nemusí nebo je nemá ráda….Hlas lidu, hlas boží….,říkávalo se…
AK 47 versus StG44……..
Zajímavé, kolik amerických důstojníků si přivydělává službou RF. Tak útočit na Ukrajinu je OK, útočit drony na legitimní ruské cíle je strašný zločin. To je logika. Škoda, že podobných útoku na ruská vojenská letiště není víc.
Volodymyre,
Nezda se ti divne že jde buďto o vysoke exdustojniky americke zpravodajske služby, vysoce postavene exdustojniky americkych specijelnich sil, vysoke exdustojniky specialisty na zbraňove systemy, vysoke exdustojniky, kteři se zučastnili ruznych americkych misi, že jde kuř. o byvaleho poradce Reaganovy vlady, že jde o byvaleho ministra zahraniči a zahraničně politickeho poradce 3 americkych prezidentu (Kissingera)?
Mysliš že jsou to všechno Putinovi agenti, na rozdil od ruznych fundovanych zapad nich mejnstrimovych odborniku (Saša Mitrofanov, Jefim Finštejn), poblitologu z ruznych Think Tanku (Klvaňa a spol.)…?
Kissinger už je dementní stařec. Neví, co povídá. Navíc už dal od Ruska ruce pryč. Ruská propaganda ho však notně využila. Chytá se každého stébla, když zrovna někdo nemá Rusko za odpad.
Kura Volodymyre Gumidkovy,
dneskaj se vas Cemperovych multinicku neustale navenek měnicich jednu identitu jak chameleon vyrojilo v diskuzi nějak moc. Nepřehaniš to trochu?
Jedu 15 nicků
Ty vidíš do hlavy Kissingera, že mluvíš za něj a víš, že dal od RF ruce pryč?!Ty seš opravdu CHUJ, JAK BRATROFOTR TVŮJ!🤡
No jo, Rusko patří k zemím, odkud intelektuální elity nejvíce utíkají. To máš pravdu. Proto mají např. takový nedostatek IT a nedokáží vyrobit ani jednoduchý notebook.
Vojto,
nač by vyraběli noťasy, když je mužou levně dovezt z Činy? Seš na hlavu? Že se tě ptam mag-ore multinickovy
Protože to neumí a levně je nedovaží. Podražily už o 300 %. U nás elektronika takřka ne.
Blbečku a my umíme v Česku vyrábět notebooky a tablety? A jsme přece vyspělejší podle tebe než Rusáci….
Umíme. Nejvíce jich prodává Alza.
Alza je sestavuje, z českých součástek ale jenom zčásti, zčásti ze zahraničních.
Potrate opičí banderokurvy,VYROBA A PRODEJ SE DVĚ ZCELA ODLIŠNÉ VĚCI!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
I ty americké Apple Macbooky se vyrábějí v Číně kompletně.
Prakticky všechny základové desky pro PCčka se vyrábějí v Číně také,
a mnoho značek notebooků se tam montuje komplet.
U nás se sestavují jen PCčka,
protože to dokážou smontovat z dovezených čínských komponent i děti v ZDŠ.
Každy vyvaži to co umi vyrobit a to co se mu oplati vyrabět, v čem bude konkurenceschopny. Noťasy vyrabi a vyvaži do celeho světa Čiňani, již davno ne USA. A všichni je od nich kupuji.
V Česku třeba elektronika nezdražela, zato extremně zdražely kvuli politicky motivovanym sankcim energie, dokonce i přebytkova elektricka vyraběna v Česku zdražela kvuli zelenym magorum a Fialově kloace. Krom toho zdražely potraviny, najmy -prostě takove bezvyznamnosti bez kterych se člověk KAŽDY DEN neobejde, zatimco dofču muže klidně škrtnout každy rok anebo jezdit na vandr po zemich českych, zatimco počitač si nekupuje každy den, ale až po hafo letech.
A to Česko při tym nikdo neembarguje jak Rusko, nikdo mu neukradnul zahranični finančni aktiva, neodstřelil žadny plynovod, nezabavil majetky českych oligarchu v zahraniči na rozdil od Ruska.
Aha, proto asi Rusko vyváží jen suroviny 😂
Multinicku Gumidkovy,
co to zas blekotaš za nesmysle? Rusko krom surovin vyvaži obiloviny, potraviny, jaderne elektrarny na klič, vojenskou techniku všeho druhu, včetně modernich stihaček, prostředku PVO (kupř do Turecka), uměla hnojiva atd., etc.
Nemusiš tolik upozorňovat že jsi bl+bec!
Rusko vyvaži krom surovin tež obiloviny, uměla hnojiva, ocel, potraviny, špičkovou vojenskou techniku, jaderne elektrarny na klič. Při tym kupř. ropa a plyn jsou doposud zakladem pro moderni ekonomiku. Bez nich jsi s celou moderni společnosti, zemědělstvim i technikou v pr….!
Rusko si může vyvážet co chce blbe, proč tě to sere? Jo ty musíš, za prachy, jinak bys chcíp hlady magore. USA vyváží “demokracii” zlo, tak to popiš.
Tvoje blbost je ovšem dovezena přímo z amianálu,potrate opičí banderokurvy!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀🥂
Z toho bolševicko-mafiánského bordel*u oteklého polomongola z KGB Putina vzal roha každý, kdo byl alespoň trochu normální.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Mám 15 nicků
JSEM ZKURVYSYN
Mám jen jeden nick, přesto jsem zkurvysyn 🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺
Piš pod svým nickem HAVLOBANDERONACISTOAMILEJNOSRKU,ale s tím, že jsi zkurvybanderozmd lze souhlasit!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀🥂
K pochcanému Bidetovi a teď chrápe ve stanu na chodníku
“Jenže – až na konec všecko skončí, kdo bude ty peníze, které Ukrajina nedostala, splácet?“
přece my! Kdo se zaručil za ukrajinské dluhy?
Fijalový poskok
Především by mělo zaplatit reparace Rusko. Zabilo tisíce mrtvých a zničilo majetky za biliony dolarů. Ani kdyby mu nakonec Ukrajina připadla, coz se nestane, na to nemá.
Volodymyre,
zaplatily již USA reparace za Vietnam, Afghanistan, Irak, Libyi, Syrii i za nasilny nedemokraticky protirusky Majdan v Kyjevu a za to co se po něm stalo s Ukrajinou? Zaplatily již USA za likvidaci Nordstrimu 1 a 2? Předem děkuji za odpověď.
Vrať se do sve politicke Ziskofky a přestaň prudit Sašo!
A co těch více než 30 válek, co vedlo Rusko? Jeho zabavene rezervy pokryjí část, něco majetek oligarchů.
Pjotře,
otazka je, jestli některe anebo všechny ty valky nebyly tak trochen v režii americkeho mirotvorneho Dip Stejtu, připadně s nepřimou učasti a roztleskavačstvim humanitarně imperijalnich USSA.
Do obnovy Iráku a Afghánistánu narvaly USA miliardy. Taliban se ovšem vrací zase do středověku. Ať převáží muslimové v RF, což bude dle demografických průzkumů brzy, půjde Rusko dále do kytek.
Mohl bys byt konkretnějši, MUltinicku? Do obnovy čeho tam narvaly miliardy? Neměly by narvat spiš stovky miliard až biliony dolaču aby aspoň častečně napravily škody co tam zpusobily?
Starej se o Česko blbe, to je v řiti!
Fakt? To jsem si nevšiml. Obchoďáky plné. Spousta Čechů léta v zimě k moři. Když jsme teď kupovali nové auto, taky tam byla halda lidí.
Prorusky kolaborantský idiot zde píše, aby se někdo staral o Česko!!! Sranda jak cy*p!!!!
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Halda lidí to tady rozkradla, mají se dobře, ti chudí okradení sedí doma sople, ty tam neuvidíš a ty sračky ze západu žer ty s těmi blby co trolíte.
Mrtvé nelze zabít.
A bohužel, v každém ozbrojeném konfliktu umírají lidé – na obou stranách. Nakonec, kam vstoupí USA a NATO…tam mohou přeživší také povídat….
Jak mrtve nelze zabit? Zdejši geroj Volodymyr i mrtve zabit dokaže.
F73, A52, F22 F100,F200,F600,F800,G10,G30,N393……a pak se někdo diví, že bleješ den co den stejný amisračky šla senilní pedofil Bidet!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
EU chce budovat evropskou armádu. Takže budou v evropě “armády” dvě? Jedno NATO a ta druhá bude na co?
Proti komu by měl ten EU wermacht bojovat? Proti Rusku, nebo proti NATO, anebo proti východním evropanům? A ještě jedna armádně-evropská otázka se rýsuje. Proti komu mohutní polská armáda?
Polsko má s Ruskem bohaté zkušenosti již od dělení Polska v 18. století. Proto buduje silnou armádu. Další hráz proti východním barbarům. Měli bychom udělat totéž.
Ano souhlas. A ty stíhací bombardéry F35 pro naší armádu, schopné používat jadernou výzbroj, se mi jeví jako velice dobrý nápad. A hned bych zde uvedl i staré přísloví z prajzské za komančů.
RADĚJI DVA PERSHINKY NA ZAHRADĚ NEŽ JEDNOHO RUSA V KUCHYNI.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Já radši 150 milionů Rusů za kámoše, než jednu nacistickou a liberální mrddku na PP.
Nacistický a liberální nejde dohromady. Nacistický a socialistický ano. Nacistický a putinovský ano. Tak jen, abys věděl koho podporuješ.
Zaskoč na Seznam devítko, někdo nám tam pomlouvá Banderu!
To Jiří 2.1.2023 07:36:14
Vy asi nevíte o čem píšete: “… F35 pro naší armádu, schopné používat jadernou výzbroj, se mi jeví jako velice dobrý nápad.”
– Od kdy jsme jednou z jaderných mocností??
– ČR má ambice patřit do jaderného klubu?
– Víte, že podmínkou účasti je mít setsakra vynikající vztahy s ostatními členy, jinalk se vystavujete ryzikům napadení a izolace jako Irán, nebo S.Korea??
– Jaké zbraně byste na ty F35 zavěsil, když je nemáte, nemáte pro ně logistiku, ani vycvičené obsluhy a personál?!!!
Nejste náhodou ten bruk “Pytlík”, co všechno viděl v kině a tím pádem se cítí být povolán zasvěceně o problémech hovořit? Taková ta pomazaná palice typu madam Afroameričanové. Ta se také nechala párkrát vyfotit na střelnici a už má o působení, úkolech naší armády a jejích potřebách jasno pročež rozhazuje miliardy za totálně zbytečné nosiče jaderných zbraní.
Aďo,
ty zkušenosti asi budou obousměrne. Nejenom Polsko s Ruskem ale tež Rusko s Polskem ma sve bohate zkušenosti.
Koneckoncu komu vděči dnešni Polak za to, že Polsko a Polak nevyfučel vzhuru německym kominem? A až začneš vy\tahovat Katyň, tak vytahni tež ruske zajatce, kteři pošli hladomorem a na euzne nemoci za polskym ostantym dratem za 1.SV, taky vytahni techtle mechtle Těšinskych Pilsudskych kteři zablokovali vytvořeni paktu o vzajemne pomoci v připadě ciziho napadeni mezi SSSR, VB a Francii, vytahni tež utajene techtle mechtle Pilsudskych o tym, že by mohli Wehrmacht pustit skrze Polsko k invazi proti SSSR, ktere nakonec Stalina po sabotovani VB a Fr dovedlo až k paktu Molotov Ribbentrop.
PS: nic v politice neni tak jednoduche a běloskvouci jak se na prvni pohled zda.
Tvé komentáře ohledně 2.sv.války jen neustále dokazují, že máš místo mozku bolševicko-mužické lejno.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Jiří…,ty teplá špíno, copak se ti nelíbí na komentáři Jonase, říká pravdu. Buď rád, že tu můžeš s náma zkušenejma diskutovat, milý primitive…,ha ha..
To Jonas 2.1.2023 07:41:55
Jonáši – mockrát jsem Vám psal, jak to skutečně bylo. Vaše argumenty jsou jen propagandistické “kydy” bolševiků, které se skutečnou historickou pravdou mají společného asi tolik, jako rozinky s vánočkou. Ono postavit obraz minulosti na nělkolika z kontextu souvislostí účelově vybraných informacích je ryzí MANIPULACE a PROPAGANDA!! Protože “nic v politice neni tak jednoduche a běloskvouci jak se na prvni pohled zda.” A já bych doplnil k politice i souslovi “a v historii”. Tak se toho prosím držte a neblábolte kraviny, které matou lidem hlavy a vytváří naprosto zcestné a lživé konstrukce.
Pokud to novíte, tak Hitler s Pilsuskim podepsal pakt o neútočení – “Prohlášení mezi Německem a Polskem o nepoužití násilí” v lednu 1934. Cílem bylo urovnat vzájemné spory, potvrdit hranice a kodifikovat vzájemné vztahy. Německo jej jednostranně vypovědělo 28.4.1939. Doporučuji čerpat alespoň základní info z Wiki, ať tu nematete čtenářům hlavy!
A kteří barbaři vyvraždili Indiány a miliony v Iráku, Libyi, Srbsku atd? Co to bylo za barbary kuřburřte?
Nejvíce Indiánů vyvrazdili Španělé. Miliony v Iráku a Libyi nezabily USA, ale domácí frakce bojující mezi sebou a Islámský stát, další vzor Putinova Ruska.
To hovno v hlavě máš z us ambasády, nebo jsi tam byl u nich a rovnou ti tam nasrali kolaborante?
Naše armáda před II.WW zdrhla z pohraničních pevností do hospod.
Následně jsme pro fýrera vyráběli na tu dobu skvělé zbraně.
V roce 1968 to bylo prakticky stejné,
armáda pro srandu králíkům.
Měli jsme snad valčit proti 3. řiši, ktera by měla podporu svych Mnichovskych smluvnich spojencu Vb, Francie a Italie? A navrchu čihal lačny Polak, na jihu Maďar a zbytek hranic byl se 3.řiši?
Ben, Gregor, Fanda, Petr, Volodymyr
Jiřiku Gumidkovy, to vypada, že po Novym roce ti přidali. Žeby Fijalova likvidačni vlada již přidělila fondy na podporu Dezinformatoru a Manipulatoru a Rakouskeho ministerstva Totality?
Dneska tady má nálet cemperova armáda, ale je možné, že jde jen o dva pitomce co mění nicky. Jeden z nich bude od Zábřehu na Moravě. Takové tlusté duševně neuspokojené prasce……
Ja bych spiš řekl Cemperova “brigada”.
Mám 15 nicků
Eliminace ruskejch okupantů pokračuje: https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ukrajinska-armada-uvedla-ze-zabila-u-donecku-na-400-ruskych-vojaku-40418803
Potvrdila to i ruská státní média. Mluví o škole, už ale nezminila, že z ní Rusové udělali kasárna
Tedy pokud je to pravda. Rusové nepotvrdili 400 mrtvých a jak to ukrajinci na dálku počítají je mi záhadou….
Jinak ukrajinci s oblibou zakládají palebné posty ve školkách, školách i nemocnicích, dokonce i v panelácích….
Ferdinand Cemper tam byl osobně a nad ránem se nám vrátil. To je přesně jak na Zelenskýho listech/parlamentních/, že sestřelili 120 raket ze sta co bylo posláno na Okrajinu a výsledkem je, že tam je tma.
Tak ty rakety sestřelovaly transformátory, rozvodny atd.
Ty toho nechápeš víc, ty proruská tupá lopato z Mělníka.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Tos řek hezky, ty teplá špíno…..
Že jsi homosexuál, tak za to se nemusíš stydět, homokládo z Mělníka. A před tím neutečeš, ani když za homosexuály budeš označovat jiné.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Já nejsem naklonovanej, ani v práci jsem validní invalidní důchodce od svých 18 let sokolíci! A mám tu hezkej přivýděleček – srá*t vás! Sranda jak cy*p!!!
Už jsem vám, to jednou přeposlal!!
Vy chlapi děláte ze sebe něco…a přitom jste homosexuálně založení jako my homosexuálové! Většina máte rádi náš orál. Tak si na nic nehraje!!! Tak nás laskavě homosexuáli neurážejte !!!😡😡😡😡
Hlavně, že se vám líbí orálek, že? Kdo ho vymyslel? My, homosexuálové! Ono penis do penisu to nejde. A jak ho milujete! V minulých letech tím muži ponižovali své ženy! Milujete homosexuální sex😂😋🤤!!!
Čtěte!!!
09.02.13 18:08
Karel*
Možná se budete vy muži divit, ale mnohým ženám je to odporné a ponižující, vlastně neznám ženu, která by to doopravdy dělala ráda. Ta, která tvrdí i veřejně, že to má ráda jsou jen silácké řeči kvůli vlastnímu egu, že jsou dobré jako v pornofilmech. Tyto ženy i předstírají orgasmus!!!
Nenechte se zmást pornem, to je jen film. Ve skutečnosti byste ji neměl nutit, pokud ji nechcete ztratit, určitě má jiné výraznější hodnoty jako žena…
09.02.13 18:14
Latladal*
Proč bychom se my muži měli divit? Je všeobecně známé, že 75% mužů touží po orálním sexu a 90% žen ho nesnáší. Vím o mužích, kteří by tam ženu nenechali ani sklonit.
Nunit přímo, nebo nepřímo někoho do věcí, které nechce nebo se mu hnusí je první krok k ukončení solidního vztahu. A někdy i ten poslední.
09.02.13 18:45
Petr*
To je pravda, ani já ne. Nejsem úchyl.
Miluji ženskou vagínu. Nepotřebuji svoje přirození v ženských úst. Jsem psychicky zdraví a svoji ženu strašně moc miluji. Nemám homosexuální choutky. To je pravda. Ta, která veřejně prohlašuje, že to dělá ráda a tváří se tak. Tak jen kvůli vlastnímu egu, že je jak pornoherečka a taky některá za nějakou odměnu, nebo se chce chlapovi zalíbit, že je jak pornoherečka, aby si ji vzal a živil…
Chlapi nejsou jako dřív za mích prarodičů. Dřív byli chlapi ! Teď jsou horší, než homosexuálové! Ti, jinou možnost nemají. Porno, z nich udělali ala homosexuáli! Jen menší část je pořád opravdovým chlapem. Bohužel.
Jsem šťastný, že jsem skutečný chlap.
___________________________________
______________________________________
Výzkumy dokonce ukazují, že pouze polovina homosexuálních mužů využívá soulože do konečníku, většinou totiž homosexuální páry praktikují ORÁLNÍsex. Z toho vyplývá překvapivé zjištění, že soulož do konečníku je u heterosexuálních párů častější než u homosexuálních mužů.
Nedávno ke mně do ordinace přišla žena středního věku a stěžovala si na svého partnera, který po ní požaduje anální soulož. Ptala se mě, jestli je to normální, nebo by se měl manžel nějak léčit. Kvůli médiím a pornofilmům se sexuální normy v mnohém posunuly.
S anální souloží a orálním sexem se dnes setkáváme ve většině pornofilmů, a je tedy logické, že nejen mladí diváci si myslí, že je normální součástí běžného milostného života. Ještě před zhruba padesáti lety tomu však bylo úplně jinak.
Zakladatel české sexuologie prof. Josef Hynie o sexu do konečníku tehdy napsal: „Muž proniká pohlavním údem ženě do konečníku, nebo dokonce do úst.Takovéto odporné činy neprovádí s vytouženou láskou. Na citový a erotický vztah to má nepříznivý dopad. Jde vlastně o zvláštní druh onanie. Obvykle se k němu uchylují jedinci duševně zaostalí.
K této praktice se většinou uchylují ti, kteří trpí nedostatečnou erekcí.
Praktikování anální soulože je běžné spíš u krátkodobých sexuálních vztahů. Milenecké páry totiž rády experimentují, a tak není divu, že časem zatouží vyzkoušet i tuto nevšední techniku.
Naproti tomu manželé po letech společného milostného života se častěji uchylují k rutině. Ostatně proč by žena chtěla anální soulož, když nevede k orgasmu?
Konečník není primárně určen k souloži. Díky jemnosti sliznice existuje i velké riziko poranění a přenosu pohlavních chorob včetně obávaného viru HIV. Je to riziko vážnějšího poranění a bolestivosti tento styk velmi znepříjemňuje nebo zcela znemožňuje.
Anální sex je obliba v zemích Latinské Ameriky
Já jsem těm hňupům namyšleným taky něco přeposlal. Nelíbí se mi jejich urážky, že to máme rádi do zadku, když je to lež. Hlavně, že v pornofilmech to dělají ženám. Nechají si pornofilmem nakecat vše. jsou to jednodušší blbci.
Porno fikce
Ženy v nich mají pokaždé orgasmus, ze kterého omdlévají. Mají rády mužský penis v ústech (ve skutečnosti si každá přeje, aby byl muž udělaný co nejdříve a měly to konečně zasebou. Ale to žádná žena kvůli svému egu nepřizná, aby byla jako pornoherečka s city to nemá nic společného). Muži mohou prakticky pořád a lámou své partnerky do akrobatických poloh. Jaké nesmysly vám nasazují do hlavy porno filmy?
V porovnání s pornofilmy vypadá váš milostný život nejspíš jako z večerníčku. Jenže pornofilmy jsou ve skutečnosti napěchované nesmysly. Pornofilmy tvoří scénárista, zvukař, kameramani, osvětlovači, celý štáb a vy si myslíte, že je to realita.
Křičící ženy
Tvůrci porna se vám snaží vsugerovat, že každá žena při sexu křičí tak, že sousedi o dvě patra níž neslyší televizi. Slovně vás povzbuzuje a používá při tom výrazy otrlého námořníka a takzvaně blížící se orgasmus její zvukové projevy znásobí do nebývalé intenzity. Když potom při sexu vaše partnerka jen několikrát zavzdychá, cítíte se jako největší břídil na světě. To, že žena při sexu neřve tak, že vám zaléhají uši, neznamená, že se jí sex s vámi nelíbí, ale to že zvětší pravděpodobnosti nepředstírá a takové ženy jsou vzácné.
V pornofilmech jsou ženy ( dívky)po plastické úpravě. V dnešní době po plastické úpravě je i v reálu téměř každá, jen se tím nechlubí ( liposukce, zmenšení – zvětšení – tvarování poprsí, úprava nosu, rtů, očních víček atd., plus šminky, nalepovací řasy, i přírodního vzhledu, buď trs lepí si je doma, nebo řasu na řasu v kosmetickém salónu, barvení vlasů, atd. Přírodní žena či dívka bez nějaké úpravy je hlavně v dnešní době zázrak a takových žen by jsme si, my muži měli vážit a nosit je na rukou.
Těch 10% co mají ženy rády orání sex. Jsou ženy, které jen souloží nedosáhnou organismu a nebo ho dosáhnou jen orálem.
Takové to ženy mast….. vybrátorem, když ho mají kdyspozici, případě….. Tyto ženy orgasmus při souloží hrají. Naučili se to z pornofilmů. Jsem homosexuál a o ženách vím víc, než vy!!!
I když jsem homosexuál, nejsem blbej!
Já ráda orálorektál, tj. skrz naskrz, ale takovýho má jen můj prasáček!
To je mi jasné. Jste žena, která ten orál potřebuje, bez něj nemáte orgasmus. Souloží ho nedosáhnete. Vím to. Tak to je.
Kdo ho vymyslel?
My, homosexuálové!!!
Já vím, že to orgasmus předstírá každá.
Jak u soulože, tak u orálu.
Jak píšete. Hrají si na pornoherečky a orgasmus téměř žádný.
Natrefit na kterou to nehraje. Je vyloženě zázrak.
Zapomněl jsem dodat, že u toho hereckého umění křičí jako by chtěli zbourat barák.
Mají nás za pitomce.
Já orál, ani anál neprovozuji!
Nejsem úchylně založený. Jsem normální zdraví chlap.
Věřím, že je nás tu víc.
Takže výsledek podle ruského gš je 63 ruských odvedenců z Luganska z rotace u Makijevki proti 500 benderovců zabitých u Marinky kde útok začal o 5 minut dříve. Normálně je poměr 1 ruský voják na 30 benderovců.
Helenko, jako správná ruská instituce, lže RGŠ. Rusové na TG sami uvádějí 500-700 zabitych. Škoda mladých životů, které Putin poslal k čertu.
A vy jste je tam počítal, které ruské kanály na TG a vy máte telegram v mobilu nebo PC
Je to opravdu podivuhodné,na Ukrajině se od prvniho dne bojuje za Prahu,tedy dle Idiota Fialy a dalsich pablbu.Jsme ve válce, ac nam nikdo zadnou nevyhlasil,ihned posilame zbraně a penize,proti zemi,ktera nam nic nevyhlasila a nic nam neudelala,krom toho,ze nam cela desetileti dodavala levně potrebne energie a suroviny.Zbabele schovani za clenstvi v NATO jsme se stali velkymi válečníky,protoze jsme moc dobre vedeli,ze nam ve skutecnosti od Ruska nic nehrozi.Ted uz je bohuzel situace uplne jiná,nase odporne aktivity,nás zaradili opravdu na prvni misto,pripadne odpovedi Ruska.Hlupaci valecni stvaci,nechapou,nebo neřeší, ze jsme pouhymi uzitecnymi idioty,a zajem o rozpoutani skutecne valky u nas,nema Rusko,ale USA které nas s radosti obetuje,pro sve vlastni pokrivene zajmy .
Opravdu nam nezbyva,nez se modlit,aby se to nestalo,mozna by jsme ani nestihli zaregistrovat,ze jsme ve skutečné válce.
My,země prakticky bez armady,bez záloh, beze zbrani,které jsme darovali Ukrajině, by jsme byli pouhym hmyzem,ktery by Rusko zaslaplo do blata behem chvilky,ač hubou valecniku,at tech ve vlade,nebo gaucovych u počítačů, jsme srovnatelni se spojenymi státy,mozna i silnější #kolem huby#
Rusák nevyhlásil válku ani Ukrajině. Přesto ji vede. Asi tak.
Fiala se chová jako ratlík schovaný za plotem a štěkající na dogu venku.
Tomu se lidově řika gaučovy valečnik. Sam by do valky na VykraDinu nešel ani by tam sveho synka neposlal ani nahodou. Ale podsijat bude seč muže.
A Putin tam snad bojovat šel?
O tom že má někdo 15 nicků zde píše drzý proruský IDIOT, který zde cizí nicky používá.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Jsem IDIOT, já zapomněl, těch nicků mám 15 a omlouvám se.
JSEM ZKURVYSYN
Ještě že znáš svůj původ! v tom případě už vyleť..
Přesnější by bylo.., Ruský medvěd proti Americké orlici sedící na fašistickém hákovém kříži!! USA jsou fašisti, proto žádné vztahy neexistují ani to není možné s velmi nemocnou Amerikou!, toužící po kontrole nad všemi zeměmi světa a myslící si, že všechno bohatství patří Americe. Přitom ta už si svoje spotřebovala s padesátiletým předstihem!
Rusák rozdělil hakenkreuz na dvě Z. Aby to nevypadalo tak blbě. Co znamená jejich další nacisymbol V, nikdo neví. Ani oni. V Mein Kampfu to prý nenašli
Jane.., je to slabé, aby se tomu dalo uvěřit. Trochu více se snaž, ať si nepokazíš kredit.
Ukři nic nedělí používají ho celý. vyškrtej si Z V O K z abecedy můžeš používat to arabský co vypadá jak nachcaný v písku
Diskuze:
OREL: Zelenský ti natrhne prdel.
MEDVĚD:
Jó?
A ve kterém století to bude?
Tohle je snad to nejhorší, co jsem kdy četl. Z libovolného oboru. Zde jsou správně jen spojky, předložky a občas i interpunkce.
Ani jako ironie či sarkasmus to není dobré.