![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Okamura , PRO a tříštění volebních hlasů
JINDŘICH RAJCHL
Několik našich podporovatelů mi včera poslalo záznam vystoupení pana Okamury ve Svobodném rádiu, kde se vyjadřoval k naší straně PRO, kde v zásadě zmínil následující skutečnosti:
– zaregistroval, že vznikla nějaká strana PRO
– zpochybnil, kdo za námi stojí a kdo nás financuje s tím, že se to možná brzy dozvíme
– nanominovali jsme kandidáty v senátních volbách proti kandidátům SPD, čímž tříštíme opoziční hlasy
Víte, kdybych chtěl, tak zde zformuluji velmi tvrdý protiútok vůči SPD a rozpoutám ostrou konfrontaci, které bych se ani na vteřinu neobával. Ba právě naopak – jsem si jistý, že bych z ní vyšel s naprostým přehledem jako vítěz.
Mně ovšem nejde o to se měřit s panem Okamurou, mně jde o změnu v této zemi. Mnohokrát jsem deklaroval, že komukoliv jde nikoliv o sebe, nýbrž o naše spoluobčany, tak nyní nebude útočit na jiné opoziční politické strany a bude se soustředit výhradně na odstranění současné vlády národní zkázy. Pokud projdete celý můj FB, či FB naší strany, tak tam nenaleznete jediný výpad vůči kterékoliv jiné opoziční straně. My se soustředíme výhradně na sebe, na práci pro naše lidi a na představení kvalit našich kandidátů.
V této strategii hodlám pokračovat i nadále.
Dovolím se proto jen fakticky vyjádřit k tvrzením pana Okamury bez jakéhokoli protiútoku:
1) o tom, že existuje naše strana ví pan Okamura od prvního dne jejího založení. Člověk, pro něhož je politika denním chlebem, to zcela jistě nemohl přehlédnout.
2) naše strana je financována výhradně z finančních prostředků našich podporovatelů a členů naší strany. Jen pro příklad – po demonstraci 3.9.2022 se mi ozval pan Roman Chomát, výrobce luxusních postelí s tím, že byl nadšen mým proslovem na Václavském náměstí a že vidí naši stranu jako největší naději pro Českou republiku, a proto nám posílá finanční dar 300.000 Kč. Nutno dodat, že jsem se s panem Chomátem nikdy v životě neviděl a že se teprve domlouváme na osobní schůzce. K tomu nám denně zasílají větší či menší částky stovky lidí z celé naší země. Za což jim tímto srdečně děkuji – neskutečně si takové podpory vážím. Takže ne, pane Okamuro, žádný kmotr v pozadí naší strany nestojí, nikdy nestál a dokud budu předsedou strany, tak ani stát nebude.
3) kandidáty do Senátu jsme rozhodně nenominovali proti SPD. Nominovali jsme silné a veřejně známé osobnosti tam, kde se rozhodly kandidovat. A dle sázkové kanceláře Fortuna (bookmakeři mají výrazně vyšší vypovídající hodnotu než jakékoliv agentury) jsou naši kandidáti téměř ve všech obvodech, kde proti SPD stojíme, výrazně vyššími favority na zvolení do horní komory Parlamentu ČR.
Tady jsou fakta:
Jihlava
Tomáš Nielsen (PRO) – 2.90 (těsně druhý za Milošem Vystrčilem)
Václav Lhotský (SPD) – 55.00 (poslední v pořadí)
Ostrava:
Hana Zelená (PRO) – 6.00
Peter Havránek (SPD) – 12.00
Brno – město
Petra Rédová (PRO) – 20.00
Tomáš Kotas (SPD) – 30.00
Ústí nad Labem:
Jaroslav Telecký (PRO) – 20.00
René Hladík (SPD) – 13.00
Kroměříž:
Jana Zwyrtek Hamplová (Nezávislí – s otevřenou podporou PRO) – 2.80
Stanislav Skála – 25.00
Ivan Noveský (Mělník – kurz 2.20 – hlavní favorit voleb), Petr Vacek (Praha 6 – kurz 15.00) a Petr Vrána (Olomouc – kurz 14.00) kandidují v obvodech, kde SPD žádného nominanta nemá.
Z výše uvedeného je tedy zcela patrné, že až na Ústí nad Labem (kde navíc kurz Jardy Teleckého dramaticky klesl z 55.00 na 20.00 a je velmi pravděpodobné, že do pátku ještě kandidáta SPD Reného Hladíka v pořadí favoritů dle Fortuny přeskočí), mají dle naši kandidáti dle uzavřených sázek výrazně vyšší šanci na probojování se do Senátu než kandidáti SPD. Ostatně SPD dodnes žádného senátora nemá a dle aktuálních kurzů je velmi pravděpodobné, že ani po letošních volbách mít nebude.
Pokud tedy pan Okamura skutečně stojí o netříštění hlasů a o oslabení současné vládní pětikoalice v Senátu, tak by bylo na místě, aby to prokázal svými činy a stáhl své kandidáty v obvodech, kde jsou naši kandidáti horkými favority na postup do 2. kola či na výhru samotnou. Zejména pan Lhotský v Jihlavě a pan Skála v Kroměříži, kteří jsou de facto bez šancí na postup do druhého kola, mohou zbytečně odebrat hlasy Tomáši Nielsenovi a Janě Zwyrtek Hamplové, jež jim mohou v konečném důsledku chybět.
Namísto zbytečných a nepravdivých útoků na naši stranu, které my rozhodně nehodláme opětovat, má možnost přejít od slov k činům a pomoci porazit kandidáty pětikoalice v nastávajících senátních volbách.
Po skrečované účasti na demonstraci 3.9.2022, kdy preferoval své neriziko diskreditace před podporou 150.000 lidí, kteří přijeli z celé naší země demonstrovat proti naší vládě, by si tím u našich občanů tímto státnickým krokem jistě výrazně napravil jejich pošramocenou důvěru.
Pokud mu skutečně leží na srdci osud této země víc než partikulární zájmy jeho strany, a je připraven udělat vše pro to, abychom společnými silami vystrčili Vystrčila ze Senátu, tak má jedinečnou příležitost to dokázat.
Já za sebe znovu opakuji, že:
– plně podporuji všechny kandidáty do Senátu kandidující proti nominantům stran pětikoalice
– otevřeně jsem podpořil všechny kandidáty strany Svobodných ve všech obvodech, kde kandidují
– otevřeně podporuji kandidáty Svatopluka Plevu v Pardubicích a Michala Auředníka v Berouně
– ve druhém kole podpořím opět kandidáty stojící proti pětikoaličním politikům
– nebudu jakýmkoliv způsobem útočit na opoziční strany, jež nenesly odpovědnost za vládu v této zemi v posledních letech
Dle mého názoru je tohle jediná šance, jak můžeme uspět. A každý, komu záleží na budoucnosti našich dětí víc než na vlastním egu, by měl udělat to samé. Proto vyzýváme všechny opoziční strany a subjekty, aby postupovaly týmž způsobem.
Jsme připraveni udělat maximum PRO Českou republiku! A pevně doufám, že všichni ostatní též!
osobně si mislím,že spd nejde o změnu,ale o moc,ale to nakonec jde všem.
to není možný-ne nebudu to opravovat-nakonec na chod světa kromě usměvu to nemá vlív
Počkej až to zjistí Kadel. Je to milovník šibenic, věšeni, provazu z konopí… Ale na chyby v psaném textu je hrozně přecitlivělý.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH)
Pane Rajchle v mnoha prohlášeních se většinou skrývá mnoho kliček. Zařiďte si vysílací čas s Okamurou, sedněte si před kamery a pobavte se veřejně o věcech, které nás lidi zajímají. To má cenu, lidi uslyší argumenty z očí do očí, pamflety nemají cenu. Fandím vám, ale pan Okamura tu bojuje proti EU už nějaký pátek!
Do toho kanimůra nikdy nepůjde.
A to ti řekl kdo Fijala? Delší dobu tu kalíš vodu spéďákům, tak se nestyď a přiznej barvu.
Chcete se vsadit?
O CO?!!
Pane Rajchle fandím vám.Okamura si dle mého žárlivě střeží svou pozici a nechce připustit,že je tu další silná opozice a to jste vy a PRO.Přistupujete k tomu rozumně,nechcete situaci hrotit a to je dobře.V tuto chvíli není čas na nějaké přetahování.Věřím že i Okamura to pochopí.Je potřeba vymést ze Senátu ty struktury ,které tam jsou.Držím palce at se nám to povede v co největším počtu.Jinak pane Rajchl máte můj hlas i sympatie.
Okamura měl 9% hlasů teď má asi 15 %.
Má víc než Rajchl.
Píše tu, že nedělá žádný výpad proti Okamurovi, ale dělají to jeho fandové.
Vidlák tu kolikrát psal, že je Okamura tlučhuba a že by se měli všichni sjednotit (rozuměj za Rajchlem). Samozřejmě, že to bere Okamura jako výpad.
Navíc to je nehoráznost. Léta budujete stranu, necháváte si nadávat a plivat na sebe. Pak napochoduje někdo, kdo má třikrát méně hlasu, chová se, jakože si jste rovni a máte se „sjednocovat za ním“ to znamená se stát jeho podřízenými.
Na to se mu každej, kdo má všech 5 pohromadě vysere. Je to od Rajchla nehoráznost.
Okamura jako politický podnikatel si přirozeně střeží dodavatele i odběratele , jenže si nevšilm, že už není rok 2010.
Tak tady musím velice souhlasit. Ale tohle přesně jsem tu napsal dobře před měsícem možná že i déle. Jinak jsem rád, že se taky v něčem shodneme. Považuji to skoro za zázrak. 🙋♂️
.. v tomto případě nejde o nehoráznost, ale o realistické zhodnocení vlastních šancí, v kombinaci s vytěžením politického kapitálu v podobě křesel v Senátu a demonstrace jsou novátorskou formou volební kampaně ve stylu.. já to s lidmi myslel dobře, a nebýt SPD, tak by se mi to i povedlo!
Časem uvidíme, odkud fouká zlatý vítr..
Pam Raichl sestavil jádro strany PRO a zatím má ohlas pouze virtuální – podle průzkumů má 5-9 %. Jistě, na demonstracích a v alterTV mluví jako občan Danton a má úspěch. Mluví o nutnosti svornosti proti 5kolce, ale měl by se zdržet napadání. Okamura velí straně s 15% předpovědí a 20ti poslanci. Má tu nevýhodu, že není táborový řečník a je jediná opozice v 200 sněmovně nemá rozhodující hlas. Marně Vidlák nabádá nové objekty k jednotnému postupu.
Pan Okamura je spíše řízená opozice na odcucnutí hlasů skutečné opozici
A kdo je ta SKUTEČNÁ opozice prosím pěkně, princezno Lado z 17. století?
to jsou ty malé strany, které se díky SPD nedostaly do parlamentu, a to již poněkolikáté.
Okamura byl v pohodě krátce po založení SPD…poté co byl proveden v SPD 2x převrat nasazenými šváby a SPD se musela znova vybudovat s pomocí dalších nasazených švábů…se Okamura přizpůsobil a nyní jen politicky podniká. Vyřvává jen tehdy, kdy mu to je dovoleno, tedy kdy neohrozí plány EU.
Tohle nepíšu pro JOE xxx, ten je ztracen, třeba to ale někomu jinému otevře oči.
Máte recht.
Já vím, že mám.
To si hlupáci myslí vždy.
Pánové, měli byste se domluvit hlavně spolu, ne?
„Mně ovšem nejde o to se měřit s panem Okamurou, mně jde o změnu v této zemi“… čumím jako puk a nechci tomu ani věřit, ale jednu změnu jsme přesně před rokem ve „volbách“ dostali. Tím se PRO -dle mého – odepsalo. VOLÍM SPD !!!
Kolik lidí SPD, jakožto parlamentní a bohatá strana (financovaná ze státního rozpočtu) dostala na demonstrovat na náměstí? Plamenné řeči Okamury v parlamentu či na youtu nic, bohužel nevyřeší.
Kdyby lidé v roce 1989 nevyšli do ulic, tak tu máme stále socík.
No, to bychom takovéto starosti jistě neměli :)))
No tak lidé v 89 vyšli do ulic, protože to chtěla StB, klika KSČ, která na ni byla napojená a Západ.
StB uměla lidi zmanipulovat a cílem bylo, aby tu bylo to podivné cosi, co tu máme už přes 30 let.
No mě tedy žádná SPD nezmanipulovala.
Lidé chtěli změnu. Kecům KSČ už nikdo nevěřil. A navíc ekonomika šla ke dnu.
Paralela s dneškem více než zřejmá. Jen místo KSČ tu máme pěti (šesti) kolku
Já jsem psal, že StB lidi manipulovala. Neodpovídejte na to, co jsem nenapsal.
Kolik vám tehdy bylo ?
Lidi nechtěli změnu. – Nebo spíš tak, chtěli ji v absolutnu, asi jako chce tlustej zhubnout – ale nechce pravidelně cvičit, nechce se omezovat v jídle, nehodlá se přemáhat.
Ekonomika nešla ke dnu, zaostávalo se za západem, to ano, ale věci se postupně zlepšovaly. Prostě byl jen malej růst.
Kecům KSČ sice nikdo nevěřil, ale to celých posledních 20 let, každej věděl, že se s nima může snadno zatočit a před tím měl každej respekt.
Proto se do „revoluce“ nikdo nehrnul, začínaly ji děti komoušů na prominentních školách a lidi se jen pomalounku a nedůvěřivě přidávali. – To proto, že režim dobře znali a věděli, že se najednou bez viditelného důvodu chová jinak, než se do té doby choval.
Dnes je spousta lidí vyděšena, z toho, jak budou přežívat.
O ulice a už vůbec o kanimůrovy nejde.
Jde o to jak falešná opozice SPD hlasuje a co dělá.
A to se skoro nikdo z jejích hloupých fandů nenamáhá zjistit.
Oprava:
o kanimůrovy kecy nejde
Aby ses samou pílí nepřetrh, bulíku.
Budu škrtat jak divej. A celá moje famílie more to by bylo. dylina.
Užijte si to.
Pochopíte až pak, ale to nevadí.
Bohužel, požadavkem na SPD, aby stáhlo své kandidáty, se staví PRO proti SPD. Tím odhaluje svoje ambice odebírat hlasy SPD, protože k ničemu jinému toto neslouží. SPD je ve vládě, PRO by podporou SPD jejich snahy velmi podpořila. Jo, podporovala bych PRO, kdyby se veřejně přihlásilo k podpoře SPD a jejich snah ve vládě. Takhle to zavání jen zviditelnění EGA PRO ! A to je veliká škoda, jestliže to myslí upřímně. Na místě je obezřetnost. PRO je takto nevolitelné !!
To samé platí pro SPD. Proč veřejně nepodpoří PRO v případech – v obvodech, kde SPD nekandiduje?
Je třeba, aby uspělo jak SPD, tak PRO.
Rajchl nepřímo SPD ve výše uvedeném textu nakonec podpořil, cituji:
– plně podporuji všechny kandidáty do Senátu kandidující proti nominantům stran pětikoalice
– ve druhém kole podpořím opět kandidáty stojící proti pětikoaličním politikům
– nebudu jakýmkoliv způsobem útočit na opoziční strany, jež nenesly odpovědnost za vládu v této zemi v posledních letech.
Paní Heleno, mýlíte se, Kdo tu má velké EGO, to je, bohužel, Okamura. V PRO cítí nebezpečí. Oprávněně se obává, že mu PRO sebere nějaké hlasy.
A jak se říká. Dva se perou, třetí se směje. To je velmi nebezpečné. Proto by se PRO i SPD nemělo prát a měli by si vyjádřit podporu. Minimálně v druhém kole senátních voleb, pokud se do něho dostane někdo z SPD či PRO.
Uvidíme, zda Okamura otevřeně podpoří případně ve druhém kole kandidáty z PRO, pokud se dostanou do druhého kola. Já tomu moc nevěřím.
SPD je tu už několik let s neměnnými postoji! Čelí nálepkování jako: populisti, extrémisti, teroristi, náckové apod. – nic z toho není pravda-všichni to ví, a oni to ustáli. A jestli PRO podporuje všechny proti pětikoalici, to znamená, že podporuje i ANO, které se navenek také staví proti pětikoalici, ale ve skutečnosti jede podle stejných not jako pětikoalice. Ne, ne, PRO vzniklo zase jen k odebrání hlasů SPD. PŘEMÝŠLEJTE !!!! VOLÍM SPD !!!
Bavíme se o EGU. Znovu opakuji, přeji si, aby uspělo jak SPD, tak i PRO. U PRO vidím více kvalifikovaných odborníků. Okamura se mi poslední dobou jeví spíše jako mluvka, bez tahu na branku.
Nicméně. Přikládám odkaz na mimořádnou zprávu SPD o tom, jak volit
https://www.youtube.com/watch?v=dsuKufbq354&t=425s
Všimněte si, že a) Okamura doporučuje zakřížkovat celou kandidátku SPD bez preferencí. Asi proto, aby někdo ze zadu nepřeskákal jeho „koně“ vpředu. I když on to odůvodňuje jinak
b) V případě, že SPD nekandiduje, pak volební lístek přeškrtnout a tím ho zneplatnit a snížit tak procentuální výsledek. Obecně pak Okamura říká, nevolte pětikoalici (čím vlastně říká, volte i ANO), ale explicitně neřekl, VOLTE NÁRODNÍ STRANY.
Proč paní Heleno? Stále si myslíte, že Okamura je národovec? Okamurovi nevadí, když lidé v případech, kdy nekandiduje SPD, to hodí ANO.
Protože SPD není jen Okamura.
Obávám se, že nemáte pravdu. Tak jak Republikáni byl Sládek, tak jak ANO je Babiš, tak SPD je Okamura.
Když skončí vůdce, strana se rozpadne.
Ano, Helenko, akorát je to Čížek. Okamura je jen jeho mediální ksicht pro hlupáčky jako vy.
co je národní strana? Jako třeba ten mluvka Volný? jeden můj kámoš ho potkal a stačilu mu že mu tenhle krtek řekl, jak to má Okamura a jak to má on. A kámoš, co byl odhodlanej volit SPD to hodil Volnému. A ikdyž stál třetího v Práglu vedle mně, tak Volnému tleskal. Nechápal jsem.
Vy mluvíte o egu.
Rajchl ho má stejný jako Okamura.
Jen Okamura to dělá dýl.
Rajchl je vedle Okamury divnej.
Paní Heleno moje slova!SPD bojuje ve sněmovně řadu let.Která strana vč. jejího vůdce by vydržel tlaky které jsou na ni každý den vyvíjeny.Ukrajinsko německo americká vláda čeká jen na jakoukoliv chybu a záminku jak ji vymést jako škodnou ze sněmovny.Tato strana si plně zaslouží vítězství v nadcházejících komunálních i parlamentních volbách.
Helenko, mrkněte se konečně jak SPD hlasuje.
Je to lepší, než ze sebe dělat hlupačku.
SPD asi ví víc než mohou říci. Zřejmě se jim nelíbí podpora PRO od některých subjektů. Když jsem zhlédl vystoupení Rajchla na webu Tvořivé společnosti, která má ve znaku pyramidu a podporuje ji Franta z Vatikánu, mám nepříjemný pocit, že si s lidmi někdo hraje. Rajchl a spol budou jenom figurky
Na polojaponcovo ego memá nikdo.
To překonáš jen ty, svou blbostí!
No a ještě když znám jisté vychcánky co se naparují na plakátech PRO, tak fakt NE !!!
pokud je to pravda a ono v tom budou pletichy od zrovna vladnoucích,ale známe své lidi.Tak ,co ten Pán Bůh -kterej všechno udělal a ještě za nás zaplatil?Nebylo by lepší Ho hledat-jestli mám dobré informace -tak jsou k dispozici 4 až pět dní a potom taková demolice,že se budou divit i ti co to čekali.Jo,ale pokud se mýlím a věřte -že jsem to ještě takhle od boku nestřílel-tak v každém případě-od té doby,tedy skoro od dneška-tak začíná mobilizace křestanů-odcházíme.
ten otazník má být až za slovem-Hledat.Dnes jsem opravdu nějakej pitomej-jo slyším vždy-ok.Odcházím,protože mi jede za hodinu vlak vole
Prosím, buďte konkrétnější. Otevřete nám ostatním oči.
to nejde
,ale pokud se nechcete bát-tak ted hned uvěřte v obět Pána Krista,dejte mu život a všechno co máte-ted hned v duchu,všechno co děláte špatně a víte o tom-tak Pánu vyznejte a nic se už nestrachujte-řekněte to všem co máte rádi a všichni se zachraňte-nepochybujte.Pokud to nepříjde ted,tak to příjde v dohledné době-je hotovo-tady nás nic dobrého nečeká-jen:válka,bída,zima,nemoce,lhaní,kradení,vraždění-tenhle systém končí a začíná Boží soud a vláda antikrista.
Já jsem reagoval na Helenu.
Ale jinak s Vámi souhlasím
Heleno, buďte tolerantní. Já zase u nás znám řadu vychcánků z SPD, včetně jejich lídra, kteří kandidují u nás a nikomu to nevnucuji.
Potvrzuji totéž. SPD na kandidátce, kterou mám v ruce jen banda prospěchářů, nebo lůzrů.
Pan Rajchl žije v trapném omylu, že na plném Václaváku byli voliči strany PRO. Ne pane Rajchl, byli tam lidé, kteří podporují všechny vlastenecké strany. Osobně fandím PRO, protože je neúnosné, aby za poctivé občany ČR bojoval v parlamentě jen Okamura s SPD. Velmi se mě nelíbí, že jste si vy pane Rajch nenašel čas si posedět s Tomiem Okamurou daleko dříve, než dochází k vašemu vzájemnému osočování a můžu vás ujistit, že je každému vlastenci z podobných pomluv na zvracení!! Kdy už to všichni zájemci o koryta pochopíte, že se musíme spojovat a nebojovat proti sobě!?
sice to chápu z Biblického hlediska -takže satan nás zná,ale Pán Bůh nás zná dokonale a ví,že nám dal svobodnou vůli-kterou si bud sami odebíráme a nebo nám ji většinou uloupí satan.Vždyt je jasný.že je hotovo-proč se tříštit-no protože bagr
Vševědoucí obávaje se nejhošího Pepo1 biblickým zmatením jazyků při stavbě babylóncké
také zabránil vzájemné doluvě člověka z člověkem.Proč Pepo1 ?
Jelikož správně odhadl jaké škody bohorovní dokáží na člověku a lidstvu napáchat.Viz současnost.
Okamura se nechce ani nesmí s nikým spojit. To mu Čížek nedovolil.
Proto tolik pomlouvá. To mu Čížek dovolil.
si idiot
Lepší být nepodevedej idiot, než chronicky podváděný hlupák.
souhlas, mám to stejně. Jel jsem do Blbákova jako volič SPD a jako volič SPD jsem se vrátil. Kdysi Rajchl říkal, že necílí na SPD voliče, ale na voliče pětidemolice. Já si ale myslím, že by měl zacílit i na voliče ANO, páč ti tady rozjely Apartheid a Hnjup v tom jen pokračuje.
Tříštění sil je nešťastné, chápe to asi většina členů SPD i PRO. Bohužel má pan Rajchl pravdu v tom, že předseda SPD si až příliš hlídá své vedoucí postavení. V SPD je řada velmi kvalitních lidí, ale aby se dostali do situace, kdy mají bezprostřední vliv na směřování hnutí, nebylo za ta léta bohužel vidět. Doufejme jen, že podpora PRO bude tak velká, aby obě strany mohly v parlamentu nakonec spolupracovat. Takovou naději pan Rajchl už vyjádřil. Není důvod tomu nevěřit už vzhledem k tomu, že obě strany mají velmi podobné programy.
Jste nepoučitelní – každé volby těsně před volbami vznikne pravdomluvná strana, takový zničeho nic zjevený Mirek Dušín, když na to lidé naletí, převleče kabát. SPD je od Úsvitu velmi obezřetné k výběru svých členů i politických partnerů. Právě proto, že jsou stále terčem útoků fijalovéhohnusu. Útočí na ně neustále, bojí se je pozvat do debat, protože mluví srozumitelně a logicky-vovce by mohly začít myslet!! PROTO VOLÍM SPD !! Nikdo jiný mne zatím nepřesvědčil.
Heleno, vzpomeňte, jak Okamura začínal? Přesně jak píšete, Zjevil se před volbami, líbivá slovíčka. I když jeho obličej byl již předtím znám jako mluvčí asociace cestovek.
Tehdy jsem ho prvně volil a jsem rád, že se do sněmovny dostal. Ale jak jsem již psal, zdá se mi, že Okamura zpohodlněl, nemá ten správný tah na branku. Chce to svěží vítr, třeba Rajchla.
To, co píšete o Okamurovi, že je obezřetný, to lze také vykládat tak, že je autoritativní, že se bojí konkurence, že se snaží, aby ho někdo ve straně (v jeho straně, kterou založil) nepřerostl.
To vše ve svém důsledku se může jevit, že SPD není demokratická strana, ale strana jednoho muže.
Obezřetný = opatrný ! Poučený z toho šíleného útoku, kdy mu zevnitř rozložili Úsvit a jaká z toho byla obrkauza. Jakou dělali kauzu z jeho domu, cokoli nepatrného, ihned se toho média chytí a utopí ho jako kotě. SPD není strana jednoho muže, je tam mnoho jiných rozumných lidí.
A když Volný kandidoval na předsedu strany, tak Okamura raději celou tu buňku SPD
na Ostravsku rozpustil.
Každého, kdo bude usilovat o místo předsedy SPD, bude Okamura považovat za vnitřního nepřítele a puč. Nikdo nikdy v SPD nebude předsedou, než Okamura.
asi nevíte, jak přišel o Úsvit co? ten se rozpadl díky krtkům.¨
Jistě a ted trocha konspirace. Na základě faktů. Pokud byste měli hodně peněz a fakt byste se nudili, tak byste si koupili všechny strany ne? Opozice nemusí být opozice. Třeba je Okamura a Rajchl koupenej. Taková hra na chybu v Matrixu, která bude po volbách odhalena aby byl odpor jednou provždy zlomen.
V zásadě máte pravdu!!! Rachl jen podlehl dojmu z náměstí, že všichni co tam stojí, jsou jeho voliči. Však on brzy vystřzliví, až skočí z těch 5.3 zpět na 2%, což by odpovídalo. Přesto si přeju, aby do Parlamentu vplulo daleko více vlastenců, není možné to nechávat dlouhé roky jen na SPD a ještě si stěžovat, že nic neukázali, takové bych nakopal do prdele! Zbytek vlasteneckých stran se musí spojit, jinak jsou proti nám a nevěřím, že to neví!
Co hulíte, chci to taky.
Přesně.
Okamura si své již odpracoval, jeho zásluhy mu nikdo nebere. Ale ustrnul. Je více jak 10 let v pohodlné opozici, nenese žádnou odpovědnost. Rajchl by byl svěží vítr a pokud by se dostal k moci, zcela jistě by s Okamurou spolupracoval.
Bohužel díky MSM je Okamura onálepkován různými přívlastky (fašista atd), což mnoho jednoduchých lidí odrazuje a větší podporu Okamura nezíská. Z tohoto pohledu se Rajchl jeví jako větší naděje, že Alternativa nebude považována jako nějaká strana nácků, jak by ráda masmédia a pětikolka
Vcelku s vámi souhlasím, protože je nutné aby obě tyto strany byly v parlamentu. Ale nejen ony, je nutné aby na svém hrbě vyvezli do parlamentu i další pidi strany, které se nebudou hrát jen na to svoje 1%ní koryto. Je už ale velice nutné konečně odstavit z vedoucí úlohy premiéra kobliháře Babiše, protože Babiš nebo Fiala stejný fašistický hnus jsou! My přece potřebujeme otočit kormidlo o 180 stupňů, kdežto Fiala i Babiš umí jen udržovat kurz s cílem ledovec na pravoboku a u Fiali chtěný přímo řízený náraz do ledovce! Okamura i Rajchl jsou velmi shopní a chytří lidé a my je musíme donutit, aby spolu komunikovali a něco na tu špinavou fašistickou bandu něco vymysleli, od toho je tam máme!!
Je to dobré znamení, čím více stran, tím menší pravděpodobnost , že staneme totalitou.
V roce 1989 jsme tu měli jednu stranu… v roce 1990 už bylo registrovaných cca 40 politických stran a hnutí.
V roce 1989 byla ČSSR plnohodnotným m,v mnohém soběstačným státním útvarem.malý-velký
Už v roce1990 začla realice sebevražedné aktvity
drze nazvané liberální demoGracie měnící člověka v robata či neziskoFkového ši politického příživníka,
na příslušnících prvního druhu.
Plnohodnotným státem konkrétně v čem ?
Obraťme otázku, Poláchu. V čem jsme nebyli plnohodnotný a soběstačný stát? K čemu je nám 40 politických stran a 184 000 neziskovek?
kdyby komunisti nezačali na hovno a neutekli od toho a nepředali to svým synům,tak by nedopadli jako všichni před nimi a po nich.Je hotovo-elity se rozhodli vyvraždit lidstvo a to satanským způsobem-jako vždy-dobrovolně a dobrovolně se nechá většina lidstva vyhladit-protože jim byl Pán Bůh k smíchu,prý Kdo to je?No tak ted to uvidíme-Kdo to je-je to Pán pánů,Král králů a ten co vše stvořil-nikdo není jako On!On je neomezený-vševědoucí a kdo s ním chce soupeřit-snad satan a nebo prach-pardon lidi,no tak jo a nikdo by se nenadál a jsme u konce.Co dokázal Bůh-všechno a co satan a člověk-nic-jen zkurvit to co dostali zadarmo a zničené prodávají-hanba tomu kdo neuznal krev Pána Krista-amen.
Necelý týten před volbami předvádět svýn potencionálním voličům svoji nechopnost vzájemné domluvy alespoň na řešení těch zásadnních problémů. musí být pro vládnpoucí xindl tou nejsladší hudbou kůrů andělských.My jedni z mnoha víme že i vám jde pouze o koryta a preberendy.
Proč si je tedy odmítáte zajistitspolečným vystoupením spolu občany této země,kterým není její osud lhostejný?
Odpověď je více méně jednoduchá.
Okamura chce být jedinou pravicovou stranou. A je mu jasné, že když propadl při posledních volbách 1 milión hlasů, že je tu milión voličů, kteří ho nevolili a přitom jsou pravicoví. To stojí za zamyšlení.
Okamura tuší, že když se objeví někdo nový, kdo sjednotí alternativu, tak on skončí. I jeho voliči přestoupí k té nové straně.
Místo aby toto pochopil a snažil se alternativu sjednotit, tak to hrotí.
Přesně tak. V poslední době Okamura zpohodlněl, žádná akce, nic. Jen plané pindy v parlamentu, které jsou k ničemu. V těžké době, jako je ta současná, je třeba začít bojovat, nějaká akce.
člověče, co to blábolíte? Nejvíc hlasů propadlo přísaze, čssd a ksčm, to je ta pravice?
Přísahu volili pravicoví voliči. Když sečtu hlasy Přísahy, Trikolory, Volného bloku je to 8,77 %, což může být cca 15 poslanců.
Podle mého by PRO + Trikolora mohlo mít již k 10 % hlasům, tedy srovnatelně s SPD.
KSČM + ČSSD měly 8,25 %
odešel li pan Blaško od Okamury a odešel čestně vyjeviv své důvody, patrně tam v SPD něco nevoní…
Zase-jste nepoučitelní. PŘEMÝŠLEJTE ! Proč Blaško neodešel dříve? Proč těsně před volbami? Proč těsně před volbami PRO? Protože lidi mají krátkou paměť a demoliční četa Fijaly a ANO to ví, proto tihle Dušínové těsně před volbami. Furt – každé volby je to stejné, pokaždé lidi naletí.
Generál Blaško chtěl kandidovat za SPD na prezidenta. Okamura místo něj nominoval „ukecaného“ – ééééé- Baštu. Generála Blaško bych za prezidenta volil okamžitě, Baštu volit zaručeně nebudu. S jeho způsobem vyjadřování by byl ve světě směšný.
Generál Blaško chtěl kandidovat za SPD na prezidenta. Okamura místo něj nominoval „ukecaného“ – ééééé – Baštu. Generála Blaško bych za prezidenta volil okamžitě, Baštu volit zaručeně nebudu. S jeho způsobem vyjadřování by byl ve světě směšný.
Fiala taky před pár lety mluvil ostře proti EU a najednou jim vlezl do brusele.Je vidět, že řeči nic neznamenají, pouze činy. PRO musí nejdřív něco odpracovat a ne ihned mít přání zvítězit a už to považovat za hotovou věc. Ani nevím, jestli jsou pro vystoupení z EU, i když ta se nejspíš rozsype sama. Takhle rychle nic nefunguje. Pokud sesadí vládu, tak uvěřím, že mají dost síly, ale bastardi jsou tam zatím pořád a přehlíží nás všechny jako šváby.
Všechno má svůj čas.
Nejprve vyřešit energetickou krizi, například tím, že se uzavře smlouva s Putinem napřímo. To nadzvedne EU a uvalí na nás sankce, například omezením dotací (viz. Maďarsko). No a recipročně my na to omezení dotací vystoupíme z EU. Když nás EU nechce, tak proč v ní být, že?
Tahle vláda s Putinem žádnou smlouvu neuzavře. Musí se nejdřív svrhnout.
Milý pane Nojo pan Blaško se cítil ukřivděn že nebyl stranou nominován na prezidenta.Celé období co je EU parlamentu se nijak neangažoval s tím že nemá cenu předkládat návrhy že ho stejně přehlasují.Opustit tuto stranu před volbami je podraz na entou.Když je tak férový zdalipak vzdá poslaneckého mandátu v EU? Odpovím si sám ,samozřejmě ne!!!Tolik k poctivým úmyslům toho člověka.
Totéž co Blažko říkají všichni co kdy z SPD odešli.
Čím to asi bude?
https://www.youtube.com/watch?v=dsuKufbq354&ab_channel=TomioOkamura-hnut%C3%ADSvobodaap%C5%99%C3%ADm%C3%A1demokracie
co tu zmatkuješ s odkazama..? to nikdo nečte! Radši se vyjádři k tématu.
Ať odkaz třeba dá.
Ale ať ve stručnosti napíše, čeho se odkaz týká.
Já jsem v zásadě přivítal vstup strany PRO na naší politickou scénu. Z Raichla mě totiž nebolí hlava jako z Pitomia, který ma odpovědi naučené nazpaměť jako básničku
Pan Okamura mluví velmi rychle. Myslím, že ho k tomu donutila média, která ho v půlce věty odstřihnou, tak se snaží říci co nejvíc za pár vteřin. Jinak zase: SPD není jen Okamura – dohledejte si to. Navíc v poslední době Okamura v médiích téměř není, spíše p. Radim Fiala
já jsem SPD už dvakrát volil, ale jak se říká, konkurence je matkou pokroku. Pitomio měl po posledních volbách odejít. Všichni jsme čekali 15 % a bylo to ušmudlaných 10%. Chce tam být jako Putin do smrti? Už mě leze na nervy
Kdyby Okamura vloni uzavřel koalici s Trikolorou, Svobodnými, Volným blokem, tak těch 15 % (minimálně) v pohodě mohli mít.
A nebyli bychom v takových sračkách, jako dnes. Vlastenecké strany mohly mít přes 30 poslanců.
Jsou dvě možnosti. Buď ať Okamura začne Alternativu sjednocovat. Nebo ˇať se na to vykašle a alternativu netříští.
Nějaký nový vtip na PP?
Odesíláte komentáře moc rychle po sobě. Zpomalte prosím.
Potvrzuji.
Vy jste blázen.
Od Okamury uteče Volný a vy budete Okamurovi vyčítat, že se nesjednotil s Volným ?
účel světí prostředky
teď jste si vypíchl oko vlastní propiskou
Dobry članek. Pan Okamura by se nad tim měl važně zamyslet. Jinak dobre by bylo kdyby se strany s podobnou profilaci proti sobě vzajemně nevymezovali ale dělali věci tak, jako kdyby po volbach měli vytvořit společnou koalici. Jedině tak to ma smysl, bo jedině v jednotě je nějaka sila.
Proč se vlastně Rajchl nepřidal dávno k Okamurovi?
Jako politik by ho snad měl být schopen přesvědčit o svých dobrých nápadech a skromě zůstat v pozadí, když je ego tak špatný.
Já nevolím pětidemolici… budu volit tak, aby hlas nepropadl…
K Okamurovi a Rajchlovi… pánové můžete se laskavě přestat chovat jak malí kluci na hřišti?… tyhle vaše veřejné výlevy si strčte někam… mimo kamery si nejdřív sedněte a jednejte jako státníci… následně realizujte vaše dohody, veřejně i neveřejně
Proč kandidují v některých senátních obvodech vaši kandidáti proti sobě?… děláte si prdel?… co vám bránilo přesunout kandidatury po vzájemné koordinaci do obvodů kde nedojde ke vzájemné protikandidátce… tj. kanibalizaci opozičních hlasů?… už v minulých volbách to opozice předvedla
vzpamatujte se dokud je čas… svoje malicherný politikaření si strčte někam… lidi na to nemají náladu
Za vším je třeba vidět člověka , soudruzi ……nebo peníze …. SPD má pořád 11-14% a v každých dosud volbách to tak bylo , což znamenalo slušné peníze do stranické pokladny a v zásadě pohodový život bez jakékoliv odpovědnosti za svoje činění…Pouze žvanění v televizích(vyjma ČT) a ve sněmovně …Mluví dobře a také dobře hraje na city nás plebejců..Ale převzít odpovědnost třeba tím , že půjde do vlády s ANO ,by znamenalo opustit pohodlnější tlachání a začít fakticky prosazovat to , co SPD hlásá …A to je zřejmě o hodně těžší nastavit hruď než v pohodě kritizovat bez odpovědnosti..Takže myslím , že Tomio by měl přesvědčit , že tomu tak není a že mu také jde o úspěch celku , což snad je nevolba 5K…..
Přesně, moje slova.
Souhlasím. A jak jsem napsal výše.
Jsou dvě možnosti. Buď ať Okamura začne Alternativu sjednocovat. Nebo ať se na to vykašle a alternativu netříští a nenaváží se do ní.
.. jemináčku, tříštit Alternativu? A to by jako ještě šlo? A k čemu by to bylo? Vystačí si sami.. tam mají Caesarovský komplex za normu..
Program ANO není kompatibilní s SPD.Nejsou pro vystoupení z EU ani pro přímou demokracii.
Však také SPD je jediným skutečným vítězem loňských voleb.
Nam by stacila 3kolka SPD, Trikolora a PRO,si dovoluji tvrdit 20procent jako demokrati ve Svedsku,by dostali v pristich parlamentnich volbach.
Jen se domluvit a nekecat,kdyz nepritel pouzil novy Rychetskyho holpoty v petikoalici a vladne, proc je take nepouzit a oplatit jim to?
Svobodné radio je hlásná trouba Okamury. Majitel radia má právo hlásat své názory to je samozřejmé. Ale to štvaní proti PRO a hlavně panu Rajchlovi je tam každý den. A někdy jsou to opravdu perly. Snažila jsem se vysvětlit že jsou lidé kteří jsou vlastenci ale Okamura je pro ně nevolitelný. Proto je potřeba alternativa a spolupráce ne nenávist kterou na Svobodném radiu provozují. Já patřím k lidem kteří mají radost ze vzniku PRO jinak bych neměla koho volit.
Karlíkováááá ať nevypadnete z pavlačeééé, jak to troubíte do éééteru.
P.S. pozravujte ňunísky a hoďte s minitrojku.
Pavle to už je skutečnej liberální maxigrupáč, běhají dokolečka třou si zbytky transpohlaví a zpívají: Okamura z kola ven, kdo se na něj jen koukne toho brussel bouchne!
Ty kreténi jsou nasazeni všude Joe, tady na PP nevíš kdo je kdo. Nedávno se do mě navezla i Helena, kterou jsem měl doposud za kolegini. Asi zapomněl přelogovat krypl.
Je mi na blití z těch pohůnků. 🤮🤮🤮🤮💩💩💩👎👎
Podle textu poznáš, že to nepsala, tak nereaguj. Jirka tu má několik „příznivců“ je to sranda, když to ten kretén vyvrací. To víš úderka se stěhuje z hovínek, tam už to zbrusselili totálně a tady je ještě šance na jidášův groš!
Aby nevypadl on až se konečně domákne co je SPD ve skutečnosti zač.
Spoustu času tu trávíš opatrným poflusáváním na SPD a Okamuru, čím to asi bude?
vyvíjí nějak moc spousty energie na zadupání SPDé. Mikelo Mikelo, máš to jako s reklamou, čím více to do mě budou prát tím více to vnímám opačně. Okaura a R. Fiala vivat Number ONE.🤣🤣🤣👍👍👍🙋♂️
Přesně tak Pavle, škodící blbové mají rojení. Dozimetr je vyhnal do ulic. Obvzlášť zajímavej je svou vtíravou NENÁPADNOSTÍ!
..sakra chlapi, uvědomte si, že dokud si někdo dá tu námahu s flusáním na vás, tak asi něco musíte znamenat, nebo snad neéé?
No to to trvalo, už jsem myslel, že se budem muset pochválit sami!
Až pochopíte jak si z vás Čížek s polojaponcem dělali prdel omluvíte se mi?
V každém případě nebudete moci kvičet, že jste nebyli varováni.
Takže ta kandidátka SPD s podporou PRO v Chomutově, v čele s korupčníkem Vaňkátem, je nějaká fakenews, když se pan Okamura takto vymezil vůči PRO???
Pana Rajchla si pamatuju z Dukly,kdy jí pomáhal resuscitovat.Přímej chlap.Ale i proto člověka zajímá,proč za Trikolórou teatrálně praštil dveřmi a tříští síly.
Trikolóra zřejmě zanikne.
Se podívejte s kým v té trikolóře byl.
Ono v podstatě nešlo nezdrhnout.
Tohle není dobré… Myslím, že tohle zveřejnění, nebylo moc taktické.
Vypustit džina z lahve a zasít semínka nedůvěry. Vzklíčila na obou stranách, jak je zde vidět.
Špatná strategie. Někdy je líp nechat věci uzrát.
Ano, nejspíš to nebylo dobré rozhodnutí. Ale když už je to venku, vyjádřil jsem níže svou nedůvěru k opravdovosti opoziční politiky SPD, byť jsem tuto stranu dlouhé roky volil.
Jednoduchý dotaz. Proč Okamura vyjádřil podporu demonstraci z 3.9. až den poté, co se ukázala jako velice silné vystoupení proti Fialově vládě? To mám věřit, že je odhodlaným opozičním politikem, když včas nepodpoří snahy o sjednocení lidí proti těm, jejichž vládnutí on sám tolik kritizuje? Kritizuje, ale nekoná… Ani když si to situace tolik žádá!
Proč jen ten Rajchl nevstoupil do SPD ?
Ay jako bylo to jednocení.
Pro ty intelektuálně pomalejší.
Když jsem jediná opoziční strana s tak málo poslanci, že s ničím nehnu a skutečně chci vypoklonkovat zrádcovské strany od vládních pozic, tak vždy podpořím každého, kdo chce totéž a má šanci se s tímto programem kamkoli dostat. Jednoduše z taktických důvodů.
Dělá tohle SPD? Nedělá.
Takže není opoziční strana, ale pouhý podnikatelský projekt úplně stejně jako všechny ostatní systémové strany. Logika jinak nepustí.
Souhlas, právě před chvílí jsem něco podobného vyjádřil výše. Jsem pro logické zvažování. Je to lepčí.
Samozřejmě troška pitvornosti v tomto mém přitakání je. To bystrý diskutér nepřehlédne. Ale jenom jako mé přiznání toho, že v logice příliš vzdělán nejsem, přestože jsem vlastníkem vysokoškolského titulu ze strojařiny. Tak to už prostě v 70.letech bylo.
Pročež vybízím k doplňování těchto vědomostí. Jde o povyšování kultury myšlení. Já začal s knížečkou Logika – Vinogradov, Kuzmin (r.1951). Podle mého mínění velmi vhodná pro vstup do problematiky. Navíc z pedagogického hlediska nepochybně zdařilý kousek.
..při vší úctě k panu Vinogradovovi, z mojí logiky prostého venkovana zase vyplývá, že pokud jsem etablovanou politickou stranou v opozici, jsem současně také „bohatou nevěstou“ pro všechny strany srovnatelných cílů, které zatím poskakující mlsně pod okny svatebního sálu/sněmovny. A tudíž by strany, lačné po účasti na hodokvasu, měly nadbíhat mně, bohaté nevěstě, místo abych já, bohatá nevěsta nadbíhala jim.
V USA už k tomuto poznání malinkaté politické strany dospěly a volební klání je tam přehledně uspořádáno jako superligové finále Modrých proti Červeným.
A moje letité zkušenosti omšelého proutníka praví, že půvabnému objektu mých vilných choutek je nutno kurizovat, aby mohla být „ruka v rukávu“..
SPD není nevěsta, ale nevěstka.
Tedy vaše srovnání je mimo realitu.
Ano a tak proč by měla podlezat Rajchlovi, když o ní jeho pohůnci hlásají tohle ?
Vinogradov by vám vytkl, že jste odbočil od tématu, téze. Ta moje byla prostá: SPD nekonala v době, která si naopak žádala jasné vystoupení všech opozičních sil. A to je nesporné. Ti, kdo se tu v diskusi snaží jakkoliv obhajovat chování SPD, mě zatím nedokázali nějak (natož dostatečně) zdůvodnit – Proč nekonala?
To by mě také zajímalo…ovšem nic to nemění na tom, že tímto způsobem se zase nikam nedostaneme. Sakra chlapi, toto pindání za zády nesnáším i v běžném životě! A teď to dělají vůdci dvou schopných stran? No kam to může přijít?
Takže zase nic…
Okamura na místě a Rajchl na chvostě a veselo u Babišů.
Jinak bacha, nebudou to volby že jim dáme na prdel, oni jsou vybičovaní stejně…takže výsledek nemusí být tak růžový, jak si přejeme. proto je pěkná kravina, se mlet. Nevím, nevím…velkorysý nadhled a stejný zájem by měl být na prvním místě.
Ovšem, tohle zní logicky. Na druhou stranu by snad lidé měli být schopni přijímat kritiku (případně na ni jasně odpovídat) a nejen úporně mávat svými prapory…
pro: Xyz 22.9.2022 09:31:17
..Vaše téze vyhovuje pouze Vám, z mého pohledu je postavena na mylném tvrzení, že konají pouze opoziční mimoparlamentní uskupení, navíc je pouze chatrně podepřena ničím nepodloženým přesvědčením, že jejich konání bude mít nějaký pozitivní vliv na naši situaci. Spatřujete v chování vlády nějakou změnu k lepšímu?
.. nic proti teorii o podnikatelském projektu, ale mějte slitování s prostým venkovanem/ ekonomickým analfabetem a konečně mi už vysvětlete, v čem spočívá ten Čížkův/SPD podnikatelský sukces?
A že nechávám děkovat předem.
.. no nic, asi umřu blbej, věděním nepolíben, tak já jdu do kanafasu.. že jsem se vůbec ptal, a ne poprvé!
Dobrou noc..
Tu otázku myslíte vážně?
Odpověď je totiž ta nejjednodušší na světě.
Prachy.
Není zač.
..tuto odpověď myslíte vážně? očekával jsem od vás víc, přinejmenším aspoň rámcově jak v tomto Čížkově projektu jsou generovány prachy.
U takového Babiše je celkem jasno, agrofertní korporátní fašismus jako vyšitý, ale jak může přihrávat malou velkou domů bezvýznamná SPD?
Naprosto souhlasím
V tuto chvíli by ale celá tato diskuze neměla vyznít tak, že se Alternativa drolí. Je tu mnoho příznivců, co budou volit SPD, a to je dobře.
A druhou stranu, je tu mnoho příznivců SPD, kteří si uvědomují, že SPD nějak ustrnula.
Můžete namítat, co s 20 poslanci ve sněmovně zmůžete? Já na to. Byli lidé, např. v době covidu, co nebyli poslanci (senátoři), a přesto dokázali různá covidová opatření prostřednictvím podaných žalob zrušit. 20 poslanců to ve sněmovně nedokázalo, jednotlivci (například Nielsen, Rajchl) ano.
Chci tím říci, když nedokážu něco v poslanecké sněmovně silou svého mandátu ovlivnit, změnit, musím použít jiné legální prostředky, například právě podávání žalob, vyvolání demonstrací atd. Nějak si nevybavuji, že by SPD byla v této alternativní činnosti nějak aktivní.
SPD a Alternativa by neměla jít proti sobě. Alternativa je tu pro ty, co nechtějí volit již Babiše, co se jim znechutila pětikolka, eventuálně i pro ty, co mají výhrady k Okamurovi. Okamura má svých 10 % jistých, pokud by i Rajchl získal taky 10 %, tak se pak třeba kluci již spolu domluví a potáhnou za jeden provaz.
SPD je politická strana.
Alternativa je jen nesourodá skupinka, co nic nepředvedla.
Souhlasím s vaším postojem k nekonání SPD v době, kdy konat měla, a to všemi silami. Na to mi Ornius zatím neopověděl, ani vám.
A tu demonstraci na Václaváku asi taky nezaregistroval!
Naivo. Velký a dlouhodobý/SPD/ se nikdy sám nepřidá k malému a sotvanarozenému/PRO/. Pokud to ten malý myslí opravdu poctivě a chce pomoci, musí se sám přidat k velkému a zkušenému – pak to má smysl, pak je to jako s těmi pruty – když ten slabý je uprostřed těch velkých – nezlomí se. Ten maličký sám nic nezmůže. Tak to prostě na tom světě je.
Celý system je shnilý a shnilý je tedy i systém volební. Čachry, pletichy, hádky a pak se to nějak uplácá a začne se těžit. A zda systém, který není vynálezem českým, padne či nikoliv, nerozhodnou volby, ale válka.
SPD nechce měnit systém.proto jsem je přestal už před lety volit.spd nebrat.slepa ulička
Dost let volim Spd, ale asi to prehodnotim, po jejich hlasovani o vstupu Finska do Nato a Bastovi na prezidenta. Navic v kovidovy diktature nosili poslusne nahubky jak ovce, jediny Volny s Bojkem sli proti vsem.
Ano, ano, je hodně takových divných skutečností, který mi vadí, ovšem opět, když budeme dávat na váhu ty dobré a špatné, těch blbých je méně. Pro mne je důležitý zásadní směr. Jinak souhlas, demonstrace nebyla o stranách a o tom, kdo je kde, ale o tom, potvrdit běžným lidem, že jsou na jejich straně a udělají pro to i to, že upozadí svoje všemožné důvody, do kterých asi nevidíme.
..pánové nade mnou.. pan Bašta je svým založením odpůrcem jakéhokoli státního dirigismu, tudíž i jeho postoj ke vstupu Finska do NATO je vyjádřením principu nezasahování do záležitostí jiných. Za stavu „108“ bylo předrem jasno.
Nosit či nenosit respirátor bylo osobním rozhodnutím každého z nás, já ho nenosil, nejsem očkován, neonemocněl jsem covidem, testy negativní.. ale je to moje soukromá záležitost a necítím se být hrdinou ranku pánů Volného a Bojka. S poslaneckým průkazem v kapse je hrdinství jaksi snadnější.. i když to nic nevyřeší. Ale vypadá to moóóc pěkně v televizi..
Xaver v pořadu Podtrženo sečteno s Karol Stonjekovou, zmínil, že se Fiala domluvil s ČEZem a EONem, aby lidem faktury poslali až po volbách.
Takže Hnjup se se bojí toho, kolik lidí by mohlo dorazit na tu demošku. To je ale prevít.
.. průměrně inteligentní člověk se může podívat na stav elektroměru/ plynoměru a na základě předchozích faktur a současných cen si bajvoko spočítat, kolik na té faktuře asi bude. Já se začátkem září e-mailem dotázal svého dodavatele na cenu, za týden mi odpověděl a tak vím co mě čeká.. a pokud se během té doby něco změní, určitě ne k lepšímu.
Většina národa čeká na Godota..
tedy přečíst si „diskuzi“ věřících z SPD a jejich oponentů je dost výstižné o stavu společnosti, ještě jste to milí SPĎáci nepochopili ? Toy Travelling ….
tohle vypadá jako centrum sekty
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vila_Tomia_Okamury
Pan TO je již 20 slovy dvacet let v Parlamentu coby smluvní opozičník, služebně déle byli smluvními opozičníky jen komouši. Doba se mění a pan TO zůstal stát.