
Jak to dopadne na Ukrajině?
FB/FM
Poprvé a naposled od doby zahájení horké války na Ukrajině do doby jejího konce, bez ohledu na to, jak dlouho to ještě potrvá a kolik obětí lidských a materiálních to bude stát, si sem odložím svůj odhad, jak to dopadne. Předem také jasně říkám, že není podstatné, co si o tom všem myslím, a že níže uvedený popis ani na vteřinu neznamená souhlas s čímkoliv z toho nebo podporu čemukoliv a komukoliv. Sám bych to chtěl všechno jinak. Prosím, berte to jen jako můj osobní pohled chlapa, který kroutí druhou polovinu svého života a leccos uz viděl a prožil, a při vědomí skutečnosti, že mě válka na Ukrajině nebetyčně štve a je mi upřímně líto každého jediného života, který doposud stála a bezpochyby ještě stát bude na jakékoliv straně. Děkuji. V bodech:
.
1) Rusko chtělo získat celý Donbas, propojit ho s Krymem a mít tak nové nárazníkové pásmo. Rusko nechtělo a nechce jít dál na Ukrajinu ani dál do Evropy. Všechny útoky na jakákoliv jiná místa a infrastrukturu na Ukrajině, včetně Kyjeva, měly za cíl odpoutat pozornost, rozdělit vojenskou obranu Ukrajiny, vyvolat strach a paniku mezi obyvatelstvem a demoralizovat společnost. Typická stará válečná taktika.
2) Bez ohledu na míru a druh podpory Ukrajině nakonec vznikne za tichého souhlasu mocností nová železná opona. Hranice, která povede ze severu na jih a oddělí neprodyšně Donbas s Krymem od Ukrajiny. Vznikne nová forma studené války a hlavní světové mocnosti toho využiji k zbrojení. Menší státy budou tuto politiku následovat.
3) Na obou stranách nové hranice budou hromady zbraní. Na východní straně hranice ty ruské, na západní straně hranice budou za tichého souhlasu Ruska mezinárodní síly členských států NATO. Tanky, děla, letadla a rakety z obou stran budou namířena přes hranici. Nebude mír, bude příměří. Nikam dál, přes všechny ty novinové titulky, se tento válečný konflikt nepřesune.
4) Obnova území bude prováděna na obou stranách nové hranice, jen z jiných zdrojů. V každém případě to budou zdroje z míst mimo Ukrajinu, které z převážné většiny nebudou splaceny a stanou se silnou finanční kartou v geopolitické hře o přetrvávající vliv a moc nejen na Ukrajině.
5) Tento stav potrvá desítky let. Potrvá desítky let, než si nové generace vedení obou států, včetně nutnosti obměnit generační vedení světových velmocí, sednou k jednacímu stolu a tu zeď na hranici budou opatrně společně bourat, jako když byla bourána zeď v Berlíně.
6) Než se všechno výše uvedené odehraje, vydělá na válce a obnově území několik nadnárodních korporací, bude rozkradeno mnoho veřejných peněz, pokvete korupce, nadnárodní obchodní a průmyslové korporace a banky získají v lokalitě ještě větší vliv. Odnesou to po určitou dobu obyčejní Ukrajinci a Rusové, kterých se nikdo na nic neptal. Z nemalé části to všechno zaplatíme také my, na což se nás taky nikdo neptal.
7) Obnova Ukrajiny i Donbasu přinesou následně zrychlené zvýšení kvality života, přestože na dluh a v jistém područí nadnárodního kapitálu. Sama Ukrajina by bez tak masivní podpory a s mírou korupce, která tam byla i podle světových organizací před válkou, neměla prostředky. Taková míra půjček je před lidmi v jiných státech obhajitelná jen jako poválečná pomoc. Po každé válce zkrátka vždy přicházela prosperita.
Takhle to podle mě, bez ohledu na to, jak moc mě to všechno štve, dopadne. Otázkou je, kolik lidských obětí a materiálních škod to bude stát, než se to naplní. Jednou za čas se k této předpovědi vrátím. Už teď však vím, že radost mi to nepřinese. Kéž by 24. únor 2022 nikdy nebyl a kéž by se uměly obě strany obejmout…
To je jako věštěni z koule. Moje prognoza je takova. Ukrajina tuto zastupnou valku USA, na kterou nema penize, dostatek lidskeho potencialu, vyrobni zbrojařske kapacity ani surovinovou bazi a ve všem je zavisla od cizaku, v zajmu kterych byla valka naplanovana, připravena (viz Minske dohody) a vedena (aby USA ziskaly vojenskou bazi na pobřeži Černeho moře, rozmistit jaderne rakety a jejich nosiče na ruske hranici a dal zcelovat valečny potencial na souvislem pasu ruske hranice – nakonec prohraje. Přijde o statnost (čast uzemi s přistavy, nejlepši pudou a prumyslem ziska Rusko a o zbytek se rozděli Polsko, Rumunsko a Maďarsko). V připadě, že by nedošlo k rozděleni padleho statu, stane se ze zapadni Ukrajiny neutralni ruina, ktera nikdy nevstoupi do UTOČNEHO PAKTU NATO (riziko zataženi potencialni světove valky) ani do EU (nikdy nesplni vstupni ekonomicka, politicka etc. kriteria).
A víte, co je na tom to nejsmutnější? Že Češi budou žrát trávu, ale aby protestovali v ulicích, na to jsou příliš zbabělí. A z toho mě polévá stud. Jak se nechal ten Svoboda ponížit od idiotky Černochové, k tomu by mě nikdo nedonutil, ale většina českého národa je taková.
Nebudou protestovat.. proč ? Protože se mají stále dobře na to aby zvedly zadky.. koneckonců je to vidět v obchodňácích a na postavách.
Přesně tak. Máme se v Čechách dobře. Tak proč protestovat.
naše těla se mají dobře. A naše duše? My jsme takové bezdušové pneumatiky.
My na Moravě se tak dobře nemáme…
No, pak desoláti a onuce Kremlu řádí ve statistikách ČSÚ, a v té poslední to fakt už přehnali. A infiltrovali i tam, kde čechystán figuruje v mezinárodních statistikách, takže třeba v OECD v mnohém je na tom čechystán huře než některé středoamerické republiky. Pokud jde o postavu, když váš rozpočet postačí jen na junk food z nákupáku, musíte sníst více, abyste měl pocit nasycení a do sebe dostal stejně jako z kvalitnějších potravin. Pochopitelně od tohoto nešvaru nás ochrání již brzy přídělový systém jako za protektorátu prvního.
Ale v KLDR také žerou trávu a také nikdo nikdy neprotestuje všichni jsou spokojeni stejně jako České Republice. Tak tady nedělej vlny barevné revoluce. Barevné revoluce jsou dílem ďábla jako potvrdil Putin a Medveděv. Tak vo co jde? Jo nějaký Rajchl a Vrabel chtěj do Parlamentu na teplé dobře placená místečka. Ano a votom to celé je. Vylézt po zádech protestujících z Václaváku do předem vyhlédnutých dobře placených pozic.
Mam rad zarucene informace jak to chodi v KLDR. Tak povidej prehanej. Kdy jsi tam byl? Kde? Na jak dlouho? S kolika chudaky jsi mluvil? Jak jsi zjistil ze jsou nestastni? Kolik je v KLDR sebevrazd a zebraku? Atd.
no,to se tvrdí u nás,ale kdoví jak to je-já těm demokratickým médiím už nevěřím ani datum,protože podle záběrů z TV nevypadají,že by tam zovna chcípali hladem
Ukáčka dopadnou jako Afghánci! Těm taky USA a EU vydatně „pomáhali“. Do hrobu.
Fakt si někdo myslí, že v krizi, do níž se Evropa díky USA řítí, bude někdo obnovovat Ukrajinu?)))
Tak to se musím fakt od srdce zasmát.
Donbas budou obnovovat Rusové, autorovi zřejmě ušlo, že dnes patří de fakto k Rusku. Věřím tomu, že tato oblast se ekonomicky zvetí. Zbytek Ukrajiny propadne peklu. Rvát peníze do téhle země, kde už nebude co ukrást, může chtít leda blb Fialenko.
Taky si myslím, že Ukrajinci vyženou Rusáky jako Afgánci.
Sudruhu,
spojene sily afghanskeho Talibanu (zastupna valka USA) , (podporovane USA a Pakistanem) vyhnali z Afghanistanu saldaty CCCP , to znamena Rusy, Ukrajince, Pobalťany, Gruzince, Bělorusy, Kazachy, Turkmeny etc. (tedy ne pouze Rusy.) Někdy v osmdesatych -devadesatych letech dvacateho stoleti.
Zatimco ve dvacatych letech dvacateho prvniho stoleti,
samotinky Taliban vyhnal po dvacetilete valce z Afghanistanu cele NATO s USA v čele.
Kapiš ten nebetyčny rozdil?
Kapiš. Hlavně ten rozdíl v obětech. Rusáků tam pasáci koz zabili nasobně více. Ovšem Ukrajina, to je jiná liga. Tam už padlo Rusů asi 5-10x více za jeden rok než v Afghánistánu za celou mnohaletou okupaci.
Datle prozraď nám kde se ty počty dají ověřit?
Maš pravdu. V zastupne valce USA a NATO na Ukrajině již padlo docela dost Rusu a nasobně vic Ukrajincu, (neni se čemu divit) když nemaji teměř žadnou protiletadlovou obranu zatimco Rusove maji nejlepši v miře, OkraDinci maji nasobně menši dělostřelectvo, nasobně meně munice, minimum raket, přičemž Rusko muže prakticky bez ohroženi hypersonickyma raketama ostřelovat cokoliv na zbytku okradinskeho uzemi. Nehledě na absolutni převahu Ruska v letectvu. Navic ruske letectvo je nejměně o třidu modernějši a ma větši dostřel. O tankovem vojsku ani nemluvě. A surovinova a prumyslova baze obou zemi je zcela nesrovnatelna.
Béďo, Rusko má absolutní převahu, proto ani po roce a kus stále nevyhrává
Nevyhravat a při tym zabirat uzemi a decimovat sily protivnika. Nespatřuješ v tom protimluv?
Tak Rusák decimuje nejen Ukrajince, ale i sebe. Každopádně Putin vyvraždil už několik set tisíc Slovanů.
Ja, ja jednou se USAK (Obama a Bidet s Nulandkou) bude muset zodpovidat za to, že rozpoutal to nasili na Ukrajině.
Myslíš ty slovany co nosí hákový kříž a další nacistické symboly? Oni se slovany asi necítí, cítí se spíše banderovci a nacisty. Tak těch už hodně padlo, to máš pravdu.
Máš pravdu. Hodně Rusů nosí hakenkreuzy a hajluje. K tomu mají nové nacisymboly.
Rusko bojuje, Adámku, proti celému NATO!
Samo!
To je taková cikánská férovka USA tahle proxy válka.)))
Rusko se nejenže nepoložilo ani ekonomicky, ani vojensky, ale je na tom mnohem líp nežli celý západ s jeho krachujícími bankami a ekonomikou.
A Bachmut už padl!
Ukrajina už prohrála, jen libtardům to ještě neřekli v ČT. Jinak to vědí už všichni.
Rusko bojuje proti celému NATO. A jak to vypadá? Rusko ztratilo cca 200 tisíc vojáků, tisíce tanků, mnoho letadel a lodí. A NATO? Ještě nedorazilo 😂
Rusko bojuje proti celému NATO. A jak to vypadá? Rusko ztratilo cca 200 tisíc vojáků, tisíce tanků, mnoho letadel a lodí. A NATO? Ještě nedorazilo 😂
NATO tam dodava penize, zbraně, munici, komunikačni prostředky, dopravni prostředky, špionažni informace, žoldneře a velitelskou podporu, medialni a politicke (diplomaticke) kryti, cviči ukrajinske vojaky, bojuvky a diverzni skupiny, sankcionuje Rusko, podporuje v Rusku sluničkove Serešaky atd..
Po spořádaném odchodu Sovětů se režim v Afgu udržel další tři roky, po route, uprku tajném za noci Yanks a jejich mopslíků, i čechystánců, režim padl v řádu několika dní. Ale chápu, pro fanatického ideologa a profi trola jako vy jen malicherná nuance….
„Kéž by 24. únor 2022 nikdy nebyl a kéž by se uměly obě strany obejmout…“
Pokudy by nebyly USA, nebyl by ani 24. únor 2022…
To by nebyl ani emericky Majdan a protiruske nasili na Ukrajině.
Netahej do toho USA. Stačilo včas zavřít cocota Putina do blázince a válka by nebyla.
To spiš Nobelistu valky Hussejna Obambu a pana Rezidenta Bideta.
Putin s tím nemá nic společného, o válce se rozhodlo ve Washingtonu. Rusko nemělo na výběr jestli válka bude nebo ne (ofenzivu začal 15.2. Zelenský), pouze mohlo zkusit ji odsunout co nejdál od Moskvy.
Jasně. O ruském útoku v den založení NSDAP nerozhodl Putin, ale Biden. Bože, člověk musí být hodně tupej, aby něco takového tvrdil. Nebo v žoldu Kremlu
Kdyby USAK nelezl do Kyjeva a nedosadil tam nasilim k moci Banderovce, mohl byt dodnes na Ukrajině klid a mir. A kdyby nerozesjal musulmaniji a neodstřelil Nordstrimy mohl byt klid mir, bezpečno a levno i v Evropě.
Poděkuj americkemu „spojenci“ za veškere nasili, bordel, chaos, inflaci a nebezpeči v Evropě, Hujere.
troliku,bohnice maji vychazky ze tu blekotaz?
Asi mají vycházky. Že tu blekotáš ruskej nacisto.
UK neskončí dokud bude EU existovat. Kdyby šlo o vojenské hledisko už by byl dávno konec. Ale ono jde o to oblbovat lidstvo.
Projekt „bilderberg výměny obyvatel evropy kalergi je správně, eu je zavádějící název nikým nevoleným na povel s „poblívkou pro formanty tydýt. Ze západu €araboafrikou derivátu holaru soukromé fed pasáky koz a velbloudů, jiná rozhodnutí (kdo ví jiné sem s nimi) kromě byrokracie šumující agendy buržoasie kancelářských krys a z východu pohrobky spojenců 3. říše 2WW která podle některých neskončila přerušením dodávkami zbraní na frontu odvěkého cíle vybrakovat rusko a obsadit možná turkomongoly chazárie. BÁC
https://www.youtube.com/watch?v=xp3G2npXV6Q
Ano, Ser – geji, je to jasné jak facka, napsal jsi to naprosto srozumitelně.
10.4.2023 v 12:05
https://dfens-cz.com/valecna-propaganda-uroven-mspaint-exe/comment-page-4/?show=comments#comment-352910
Jacku nějak sis nevšiml, že Británie (pro jistotu pro primitivy UK) už v EU není 🤣
Jenže zatím to moc poznat neni. Blbnout tam stejně jako všude jinde.
Nesmysl, předně Rusko jako jediná západní země nezapadá do schématu západních elit, všimněte si že všechny mnohonárodností státy a říše padly což rozhodně nebyl organický vývoj, byl to záměr, pád osmanské říše, pád rakouska-uherska, likvidace německých imperiálních ambicí, pád britského impéria všechno eliminováno a část transformována do vazalské entity jménem EU, vše pod kontrolou až na jediný subjekt, perlu revolucí -pád carského Ruska tehdy zrůdama jako Woodrow Wilson nazvané největší vítězství demokracie, ale problém problém, celý ten perverzní spektákl se nezdařil a Rusko dál operuje mimo vliv západních elit, to prostě nemohou připustit.
Nepřekvapí ta nenávist elit a jejich vazalů kteří vidí jakousi entitu (navíc největší zemi světa) která je zcela mimo jejich kontrolu. Už skoro uspěli, Gorbachev byl možná jen naivní a Jelcin byl alkoholik který však měl světlou chvilku když místo prozápadních sil vybral Putina…
Oranžová revoluce na Ukrajině byla jejich šance, primitivní téměř groteskní nacionalismus státu který má potenciál eliminovat Rusko (s patřičnou pomocí),
jestli uspěje Ukrajina nevím, ale jedno vím jistě i kdyby Ukrajina selhala budou se snažit dál, odchod Lukašenka bude příležitost, odchod Putina bude další.
Navíc Rusko má přírodní zdroje které jsou pro západní elity naprosto klíčové, vlastně existenčně.
Raději nedomýšlet jaké může mít taková situace následky, navíc právě díky docházejícím přírodním zdrojům hodiny tikají velmi, velmi intenzivně, pokud Rusko porazí Ukrajinu přijde revoluce jinde protože západní elity si nemohou existenci Ruské Federace dovolit.
Putin udělal jednu chybu, byl příliš liberální, příliš si užíval života, měl budovat víc národní identitu, měl ty enormní zisky z nerostných surovin investovat do lidí, do rozvoje společnosti, místo toho je sežralo pár jemu loajálních oligarchů…
Jak tohle dopadne nevím, ale obávám se že termonukleární katastrofou.
Všechny mnohonarodnostni řiše a staty se zdaleka neroizpadly. Viz kupř. USA, ktere dnes vypada jak klubko zmiji před občanskou valkou, viz EU, ktera doslova hnije zevnitř a narustaji v ni konflikty, viz kolonialni řiše USA, ve ktere někteři (Turecko, S.Arabie) se již začinaji stavět na zadni…
z USA pochází většina revolucí, elita spojených států kontroluje tyto změny, každopádně i společnost v USA je postupně transformována samozřejmě elity si nemohou podřezat pod sebou větev a zničit svou vlastní geopolitickou základnu, nicméně i společnost USA je postupně rozkládána, přílivem obyvatel z latinské Ameriky, politikou nejrůznějších super vlivných organizací jako Anti Defamation League nebo SPLC, možná jste někdy slyšel o posledních výstřelcích jako BLM nebo Woke, ta rakovina prolézá celý západ.
Saúdská Arábie na rozdíl od Turecka, nevím, ale nejedná se dle mého o západ, vlastně ani nevím proč ji zde jmenujete. Pokud se EU týče, myslím že nerozumíte psanému textu.
Jmenuji ji proto, že doposud patřila do koloniální říše USA a nyní se začíná vysmekávat protektorovi z otěží a petrotolar to silně ohrožuje. Její postavení jistí OPEC+ (to plus je velice důležité, protože to znamená Rusko)
podívejte já o Saúdské Arábií o mindsetu její královské rodiny a lidech kteří tento systém kontrolují nic netuším, to je zcela jiný svět, takže nemohu sloužit, z vás mám dojem že jste takový rozumbrada
rozumbrada s vysokou mírou vědomostí….
time 2:38
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA
Dobrý pokus o vtip, pokud máte takový mindset, respektive pokud je Rusko ovládáno takovým mindsetem tak nechť raději zemřou, ty kecy v tom videu jsou jako by ožil Rasputin nebo jako Hitler a jeho Pozitivní Křesťanství.
Tak běhá to pod stínovou vládou kanceláří v london city státu ve státě s vojenským zajištěním vošintonské bažiny pod hlavou ideologie vatikánu ale o publicity nestojí a jistě falze flagují pro motáky. A
https://www.youtube.com/watch?v=CW7NRJ_4IOE
dobře sergeji
Zajimave video. Diky. Kdyz netvoris vety je to super.
Ironie a sarkazmus jsou taky těm pod stovku nedostupně nepochopitelné a uráží je to.
A řekněte kadlovi uň.
https://www.youtube.com/watch?v=AQ4BKBUGF_0
Dobry smer ale naprosto detske uvazovani. Jen bych se zeptal jak by Putin ihned po nastupu do funkce ve statu ktery zabira 11 casovych pasem mel ihned vse zkonfiskovat a vyhazet vsechny vlastizradce v uplne rozlozenem state bez armady bez zahranicniho respektu v podruci zapadu a plnem mafie? Jinak co jste zminila vazena Martino v poslednim odstavci to prave rusky Gosudar dela celou dobu. A evidentne velice uspesne. Prevzal to po vlastizradci Gorbacovi a prodejne svini Jelcinovi. Takhle vypada konceptualni rizeni a to nejde ze dne na den. Hezke Velikonoce.
Problém Ruska je vcelku jednoduchý, veškerá prosperita je založená na exportu přírodních zdrojů na rozdíl třeba od Číny která vyváží především high end produkty, Putin s tím za 20 let neudělal prakticky nic, vesměs se obklopil partou zdánlivě loajálních oligarchů kteří zbohatli v době Jelcina (vesměs masivní krádež na úkor celé společnosti), Rusko má potenciál vyrábět high-end a tedy místo výprodeje svého nerostného bohatství prodávat produkty s vysokou přidanou hodnotou.
Místo toho je svědkem útěku mladých talentovaných lidí na západ a nízké porodnosti.
Putin s tímto neudělal za 20 let nic nyní má problémy a vlastně musí být do jisté míry vazalem Číny, nehledě na skutečnost že neexistuje žádná záruka že Putina za pár let nevystřídá nový Gorbachev a nebo Jelcin.
Rusko bohužel tímto trpí vlastně chronicky a Putinův nástupce může být sesazen revolucí nikoliv nepodobnou té před více než 100 lety.
Uvidíme. Myslím, že Rusko bude rádo, pokud udrží kus Donbasu a možná Krym. Melitopol, Mariupol ad. stěží.
Pěkná písnička
https://www.youtube.com/watch?v=7Oek1sdFsgI&t=73s
Naše media už zase blábolí,
že Rusko přestává hromadně střílet
z houfnic a prý na nevýznamné úseky přestává dodávat munici.
Čímž je myšleno, že je už oslabeno.
Jen počkej Zajíci.
Satelity ale pracují ve dne v noci.
Až banderovci podle té jejich rétoriky brzy brzičko zaútočí na chersonskou gubernii, která je napojená na Krym,
tak nepochybně zase poznají co je to ruský raketový oheň.
JIŘÍ, ALEŠ, ADAM, PETR JSOU PROGNOSTICI Z USTAVU PRO MOMENTÁLNĚ ZAOSTALÉ)
Ru připravuje po tichu na polní lopatky carské, model r. 1869 inovaci skrz istalace násad na košťata vz. Nimbus, jaké používal Harry Potter. Do zas bude fičák a mrzení spousta najemných brků mejnstrýmu.
Predpokladam,,ze Odesu ukackam nenechaji. Ted uz staci malo. Ale buh vic co je pred nama utajeno. Uz jsem cetl,ze pohyb smerem k Podnestri by vyvolal skutecny vstup Aliance do valky. V Rumunsku je pry nachystana infrastruktura na skutecnou valku. Ale to muzou byt jen pavlacovky….Konec je stejne v nedohlednu .Je mi 50 a myslim,ze uz zivot „v klidu“ jako pred Covidem nezaziju
Ano souhlas, díky oteklému zlodějskemu polomongolovi Putinovi (vůdci nenávistné loupeživé okupantské žebrácké svoloče s názvem RF) to tak vypadá, že my občané kolem 50-sátky věku „klid“ v Evropě, jaký byl před kovidem, už nezažijeme.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Zadny klid nebyl jen se zaba varila na mirnejsim ohni.
Signalista hlásal že odulá bankovní ludra s leopardíkem v kabelce stojí u bran Kremlu? Dezinfo to nemůže být vždyť fialflus nelže
Ruská nevýhra a blížící se porážka na Ukrajině se nelíbí „Klubu rozhněvaných vlastenců“, další neonacistické skupině založené mj. Igorem Girkenem z Donbasu (Strelkov). Žádají mj. plnou mobilizaci. Bez ní to dle nich může Rusko zabalit právě tak jako SSSR v Afgánistánu.
Na Adamovi se nám líbí, že než se tady zapojí do diskuze dojde si pro „vlastní“ myšlenky na Seznam!! Je potom skvěle argumentačně vybaven.
Vlastni myslenky jsou zde pusobicim kktum zcela odepreny. Nemaji je kde tvorit.
Taky je nenajímám na myšlení. Pouze na reprodukci naší ruské pravdy.
Výhra vypadá tak, že jedu agresivně žebrat i Ru munici na Kypr, populace 800 000, armáda kapesní, malého ostrova. Už čiré zoufalství a nedostanu nic. Pak jedu žebrat o sovětské S300 do Řecka, bo stávající už RU zrušil a začal tudíž používat nad UA letadla s přesně naváděnou těžkou municí. V Řecku taky žadné S300 nevyžebrány, mimochodem. A Natostán na Ua nemá nic, čím by geniální sovětský systém S300 nahradil. I když možná ten flak namontovaný na SUV ze Štenberka, jasná inspirace ještě WWI?
Pan autor by měl méně podléhat emocím a víc číst a studovat, pokud možno informovat se z co možná nejrůznějších zdrojů. Západní elity, které on považuje za neoddiskutovatelnou stabilitu, jsou v těžké krizi – těžká absence krmičů, není už kde brát, ten úpadek a degenerace západního světa s bankami v čele se neuvěřitelně zrychluje. Asii, Rusku a arabským státům se nemá už kdo postavit.
Blaničko, Rusko se na Ukrajině jako „velmoc“ totálně odkopalo. Už je k smíchu právě i Arabáčům.
Až tak, že i ropní šejkové lezou společně s RU, ČLR, Indi, Brasilií….. do Brics a v rámci OPECplus s Ru koordinují množství těžení ropy. pepa, zpět na hovínka a iděs tam budeš cool diskutér. A jako Igor Moravec, stále se můžeš přihlásit na východní front, hledají se opět řidiči říšských Leopardů do ukrajinských stepí. Přeběhlý agent Pávek z Biedronky ti souhlas radostně podepíše a třeba tě vezmou rovnou do AZOV, či SS-Galicia, pokud z nich ještě něci zbylo po Marinupolu a Bachmutu.
Tak to vypadá, že na velké části území „velmoci“ s názvem Ruská federace se bude v budoucnosti používat jako oficiální jazyk mandarínština. Někde jsem četl, že v nevolnickém komoušském státě čínského vyžraného čuníka Si se již píše a hovoří o tom, že Vladivostok je starobylé čínské město.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Jsme, bohužel v eurosojuzu, tak bych si všímal toho, co vše Čína nakoupila aktiva v eurosojuzu. Třeba hned nedávný nákup části přístavu Hamburg a dopravních uzlů v Porýní a Poruří za návšty Scholtze v Pekinu je pěkný příklad. Btw. Vlak z Wuchan do Poruří jede cca dva týdny, kratší cesta carga než po moři.
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3538969-nemecko-umozni-prevzit-cinske-firme-podil-v-hamburskem-pristavu-bude-ale-mene-nez
No, státní trouba propagandy ČT se snaží, ale je to jen chabá Damage Control. A bububu, Brusel byl proti.
Jsme nejen v EU, ale i v Evropě, tak se podívejme, kolik norského území už si Číňani koupili, jak si vedou ve Finsku, komu patří různé skandinávské korporace. V čínštině psané reklamní letáky volně k dispozici ve finských samoobsluhách.
Ano, ale vycházel jsem z toho, že eurosojuz je pro mnohé tzv. širší vlast, někteří mají za matku Prahu a fotra Brusel – a třeba tenista a stalinista je už komplet brusel, jak se nechal slyšet. Ovšem zduřel nám i nový progresivně liberálně demogratický typ, ten obcuje s kanceláří jakéhosi podůředníka na amasádě na Tržisti.
Fijalovy Pjotr je typickym přikladem zduřeni. Kdysik pravověrny Kallergisticky Posseltovsky Konzervativec dneskaj velice přikladny progresivisticky liberalni čerpač dotaci bez pevneho hodnotoveho ukotveni. Typicky kam vitr tam plašť.
Njn, a tobě ta celoživotní věrnost Moskvě zůstala
Správně, a Čína už nakreslila novou hranici mezi Ruskem a Ukr., vyšla v Global Times. Rusku má patřit celá Doněcká oblast, kterou ovšem ještě neovládá. Až ji zabere, válka skončí. Rusko s čínským plánem souhlasí, zatím ale nespěchá.
viz https://svobodny-svet.cz/demarkacni-cara-na-ukrajine-jiz-byla-nakreslena/
Ale kulový, Čína respektuje mezinárodně uznané hranice Ukrajiny ve stavu z r. 2013. Sama po všech chce totiž totéž, tj. neuznávat separatismus – viz Tchaj-wan. Rusáci to samozřejmě vykládají po svém, jako vše
Postoj Číny je jasný, aktuální epic fail jednání Macrona v Pekingu, až na to že fr, business tam po tichu pár obchodů stačil udělat, a vyhrožování fýrerky eurosojuzu Lejnové skončilo tak, že jinak vždy zdvořílí Číňaní, ji nechali vyprovodit k letadlu nějakým desátým podrštaškou třetího náměsta zamini ČLR. A message jasný, rádi s vámi budeme děla business, ale pokud nechcete a ještě vyhrožujete, vot eto vše dělo.
Rusko má čas. Tento konflikt může trvat půl roku, rok či dva. Do té doby, než Rusko Ukrajinu totálně odzbrojí, resp. než Západ přestane dodávat na UA zbraně (třeba z důvodu, že již žádné volné (rozuměj starý šrot z uloženek) mít nebude).
Padne Zelenského vláda, vypíši se v Kyjevě nové volby. Zároveň jiné regiony půjdou tou cestou, jako Donbas, Krym či Luhansko. Tedy vypíši se místní referenda a buď se tyto regiony osamostatní (z Ukrajiny se stane federativní stát) nebo se tyto regiony připojí k sousedním zemím, podle toho, která národnostní menšina v nich převládá (Maďarsko, Rumunsko, Polsko).
Toto by nebyla dobrá zpráva pro Rusko, protože by se tak Západ (EU) více přiblížil na východ. Rusko by bylo v pasti, protože politika sebeurčení národnostních menšin, kterou praktikuje pro Donbas atd, by muselo popřít i západní UA, kde žije maďarská, rumunská, polská menšina.
Takže můj názor je takový, že cílem Ruska bude dosadit v Kyjevě vládu typu Lukašenka. To samozřejmě rozdělí Ukrajince a Putim těm nespokojeným dá jasně najevo, že můžou z UA odejít směrem na Západ.
Takže očekávejme po pádu UA další příliv ukrajinských uprchlíků, tedy těch různě otetovaných či jinak spřízněných se Zelenského režimem
Tak samozřejmě, že Rusko by válku nikdy nezačalo, kdyby v Kyjevě seděla věrná opička typu Lukašenka. To bude však po válce nemožné. Ukrajinci budou Rusáky oprávněně nenávidět minimálně pár desetiletí.
Nazdarek kkte. Copak jsi prisel vyzvracet na zly dezolaty prolezly web? Dalsi kkt co si spletl stranku? Proc tu zvracis ta sva moudra? Mistni dikutujici vedi sve a kkt je nema cim obohatit. Budes vecer honit sulinka pri predstave jak jsi to tu vsem tem svabum nandal kkte? Jsi dalsi kkt s dusevni poruchou co si nemuze pomoci necha se ponizovat zesmesnovat a ignorovat s pocitem sebeuspokojeni? Az budou chtit mistni vazeni diskutujici cist nazory kktu zajdou treba na Hovinky.cz tomu ver kkte.
Nazdárek cocote. Kolik rushowen si dneska sežral?
Jen tři. Ale energii mi to dodalo, jako bych vojel Vladimíra Vladimiroviče.
A největšími bojovníky za blaho Ukrajiny zůstanou horliví „novináři“ českého mainstreamu. Ti budou bojovat perem až do roztrhání těla
Ja stale postradam od mejnstrimovych bojovniku zpravu o tym, jestli již jako dobrovolnici narukovali na Donbas 2 dospěli synci a dcerka Herr Fijalenkovyče a 2 dospěli synci přeletaveho generalissima Rezidenta Pavla.
Obě rodiny by měli jit občanum ČR přikladem a jejich děcka by již davno měla valčit v prvni linii na Donbasu. Anebo to sudruzi premijer a Rezident s tou podporou nemysli važně?
Ne, papaláši si tohle včas ošetřili, Ze zákona, oni, jejich děti a přízeň rukovat nebudou.
Je to moc vzácný matroš pro marškupačku a do zákopů. Takový přeběhlý agent Pávek má prý IQ dokonce 107 a určitě není jediný takový premium quality genofond….
Jak jejich děcka rukovat nebudou? Co je totok za demokracii? Vykonavaji snad jejich děcka nějakou veřejnou funkci, jsou snad něčim vyjimečna a nenahraditelna nebo co? Ty by naopak měli dělat politice svych rodiču a jit ostatnim ovčanum osobnim přikladem. Stalinuf synek bojoval a Fijalenkovyčovi a Pavkovi synci nemužou? Tady je potřeba ukazat narodu pevnost ve viře. Že to oba sudruzi mysli skutečně s tou podporou važně. Nejni nad osobni přiklad.
Byvaly casy kdy bylo zvykem ze se slechta ucastnila boju. Dnesni prizdisraci s velkou mordou umi akorat zvanit a hazet ramena. Jiste by nesli bojovat jen z racionalnich zdravotnich duvodu jako jsou kakaove skvrny na plicich a ploche nohy s nadmernou klenbou.
Za komančů byl kamarád na montáží na Okrajině a jenom z Vinické oblasti kde byl tak v Afganistánu padlo z této oblasti 700 benderovců. Jednou se tam opil s místním šéfem KS Ukrajiny ve Vinici a ten mu bonznul tento počet.
https://www.youtube.com/watch?v=49e5nKNpbRo&ab_channel=StranaPRO
Evropa musí odolat tlaku stát se nohsledem USA, říká Macron po návštěvě Číny.
Tak to vypadá, že díky vyjádření tohoto Frantíka (který Evropu ubezpečoval, že Putin nenapadne Ukrajinu), je možná výstavba jaderných základen USA, na našem území a v okolí našeho území, mnohem blíže k realizaci.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Velice oceňuji, že se opět ukazala spolehlivost emerickeho partňora, ktery podle uniklych tajnych materijalu špicloval sveho puclika Zelenskeho a celou jeho kyjevskou kamarilu.
Opět se potvrzuje, že mit amika nepřitelem je špatne ale mit ho za přitele muže byt ještě mnohem horši. Protože on s potěšenim sve byvale přatele a mopsliky svlekne a odhodi jak špinave ponožky. USA nemaji žadne přatele ale pouze zajmy, pro ktere jsou ochotny kdykoliv obětovat kohokoliv.
Jonášu
Přece, když si amíci zelinu dosadili, tak mají právo ho kontrolovat, nicht wahr?
Pořádek musí bejt
Ja, ktery krouti posledni ctvrtinu zivota, nebo snad jeste mensi cast, vam musim odporovat. Jedine primeri, ktere Rusko pripusti bude, ze Ukradina bude demilitarisovana a denacifikovana, jak to Putin jasne rekl. To byl vlasten cil jeho vojenske operace. Nic jineho nepripusti, obzvlast vyzbrojenou Ukradeninu, jinak by byla cela vec uplne zbytecna. Jedine, kdyz si zapad uvedomi, ze to jinak nepujde a prestanou lifrovat zbrane, nastane jakysi mir. Cim driv to pochopi, tim lepe a tim min mrtvych na obou stranach. Amikum se jejich financni system pomalu hrouti diky BRICS statum a kdyz nebudou zbrane, bude Ukradina chte nechte muset pristoupit na vsechny podminky, ktere bude v kazdem pripade diktovat vitez, coz bude Rusko. Dalsi neurcita je, jak dopadnou volby v USA. Prijde-li k moci nejaky republikan, prestanou dodavky zbrani. Ten novy se bude muset spis zabyvat problemy v USA, ktere jsou enormni. Vysusit mocal, zmenit socialni system, make Amerika great again. To je uplne nadlidska zalezitost.
Odkdy si dela podminky porazeny. Tak dopadlo Nemecko i Japonsko. Nejhorsi scenario by bylo, ze v Moskve prijde k moci nejaky blaznivy general, ktery bude vest valku bez ohledu na lidske ztraty. Uz dnes se deli generalni stab Ruska na holubicky kolem Putina a ostrize, kteri si preji tvrdsi postup v Ukradine. Ze si to ten zeleny zidak neuvedomuje. Tomu jsou ztraty ukrajincu zcela fuk, vzdyt to je jen priblbly ochotnik, neukrajinec. Plni plany Washingtonu, vyhladit bilou rasu.
Nejradeji ma ty debily, kteri presne pocitji ztraty na obou stranach. Byli jste tam, nebo to mate z telky. Verite propagande, cili jste debilove.
Nazdarek kkte. Zase jsi prisel zvracet ty nicim nepodlozene blaboly prvoka? Schvalne kkte odkud cerpas ty blitky co tu pretravene zvracis? Jeden jediny zdroj. Tezko reagovat kdyz jsi jenom provokacni kkt. Takze jako jiz mnohokrat pisi kktovi tahni na Hovinky CNCZ Seznam ci jine lzive propagandisticke servery pro lepsolidi s tim jedinym spravnym nazorem. Tohle je dezinformacni web dezolatu a svabu. Jdi tam kde to smrdi kktinou. Nejdriv ale vyjdi z domu at nejsi zmateny.
Ja bych to řekl asi takhle. Ukrajinci vitězně postupuji. Stejně jak Němci na konci roku 1944.
Jinak na otazku proč Rusove postupuji tak pomalu je celkem snadna odpověď. Protože miny. Protože amik vybavil Zelenskeho režim patronami s kazetovymi minami. Ty se vystřeli z hlavně a nad cilovou plochou patrona exploduje a rozprskne do širokeho okoli stovky min, ze kterych některe vypadaji jako plastove hračky s křidylkama. Timto zpusobem se rychle a snadno da zaminovat velka plocha a pohyb rozvinutych formaci je znemožněn. Prakticky bojuji mala seskupeni postupujici na male nezaminovane ploše.
Jiří
opakuj si.
Jsem mentálně narušený jedinec, kterého matka pohodila u popelnic.
Nesmím opisovat ty stereotypní nesmysly z notýsku,
které jsem si tam napsal na WC na hlavním nádraží.
Musím pravidelně navštěvovat psychiatra.
Když už píšeš takové hlouposti, proruský ubožáku, tak nepoužívej cizí nick.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Nevypadá to na hlouposti, spíš tě šetří ty hovno v pangejtu!
Informace pro autora k jeho bodu jedna. Několik posledních let se každoročně v gesci MMF, světové banky i hlavní banky bank z Basileje konají setkání posuzující stav světové ekonomiky. Žalostný stav nutno dodat. Těchto pracovních setkání se vždy účastnili zástupci ruska i číny. Tyto dvě země však nebyly pozvány na toto setkání, které se konalo v Jeruzalémě počátkem prosince 2021. Na tomto setkání bylo konstatováno, že covid, ani jeho vliv na rozrušení světových obchodních distribučních cest, nevytvořili dostatečné vysvětlení pro řízenou devastaci světového hospodářství, ani rozsah takové devastace nenaplnil předpoklady. . Bylo usneseno, že musí následovat něco dalšího, třeba globální kybernetický útok, nebo něco jiného se stejným účinkem. S okamžikem ukončení tohoto jeruzalémského setkání se začalo masívní zásobování ukrajiny vojenským materiálem. Co bylo vybráno namísto kybernetického útoku se stalo rázem zřejmým. Vojenské střetnutí mezi ruskem a ukrajinou bezezbytku naplňuje ospravedlnění pro všechno, co západ označí za následek ruské agrese. Tento záměr západu nezůstal rusku utajen a proto již 15. prosince 2012 přišli rusové se svým veřejným požadavkem na to, aby západ poskytl rusku písemně záruky bezpečnosti. Toto samozřejmě bylo hlasitě a s despektem zamítnuto a na počátek března 2022 byl naplánován útok ukrajinské armády na doněckou oblast. Tento útok předešli rusové 24.února svým protiútokem….. a to je vše, jenom je třeba vědět, co je známo…
15.prosince 2021…samozřejmě..
Na vyspělém Západě pořádají perverzní LGBT++ seance i pro batolata v jeslích. Na tenhle Západ chcete patřit?
Eurobolševiku je hezké že tu papouškuješ ukr. propagandu, ale ukr. ztrát na životech je mnohem více. Škoda že jsi jim nejel pomoct. Asi máš hrůzou sevřenej zadek, že by si tou hrůzou přeštípl zadkem i desítku roxor.
Seš takovej čecháčkovskej hrdina.
Souhlasím s Kancem a Jonášem.
1./ Čínská mapa je dobrá, vede kolem řeky jako přirozené hranice. Ale Rusové Oděssu Ukrajincům nenechají.
2./ Žádné rychlé ofenzívy už nebudou, protože všude jsou protitankové a protipěchotní miny. Žádný trochu soudný velitel nepožene vojáky na jistou smrt.
Takže očekávám ještě dlouho trvající dělostřelbu z ruské strany a pomalý postup spojený s odminováním.
Až bude to bude přeoráno dělostřelectvem,
projede se odminovacími tanky.
To jsou tanky které před sebou tlačí takový jakoby válec.
Obnova UKRAJINY?…
Jenom Kanada podle Millera nepošle Ukrajince zpět do jejich vlasti, která je rozdělena válkou, i když jim skončí doba víza jejich hostů.
Od 17. března 2022 do 27. února 2022 obdržel kanadský úřad pro imigraci, uprchlíky a občanství (IRCC) 1 189 320 žádostí v rámci programu dočasného pobytu CUAET.
Přestože v tomto období bylo schváleno 960 091 těchto žádostí, do konce února se do Kanady přestěhovalo pouze 248 726 Ukrajinců, což je 25,9 % z celkového počtu. Podle průzkumů zde přibližně 90 % Ukrajinců, kteří přišli do Kanady na dočasný program, zde chce zůstat navždy… https://donpatriot.news