13.4.2024
Kategorie: Humor

Jak se baví internet: Včelí medvídci, multikulturně-genderová analýza

Sdílejte článek:

EMA

“Sorry chlapi, dnes nemůžu přijít, mám stres se starou.” “A co se děje?” “Nic.” “NTW, tak to hodně štěstí.”

 

Blondýna letí v malém letadle se starším pilotem. Pilot náhle umírá v kabině na infarkt. Žena si rychle nasadí sluchátka a volá do éteru:
„Mayday! Mayday! Mayday! Pilot je mrtvý a já neumím ovládat letadlo, pomozte mi, prosím někdo …“
Tu zaslechne ve sluchátkách pevný mužský hlas:
„ Tady řízení letového provozu, jsem vám plně k dispozici. Nepropadejte panice, navedeme vás na zem pomocí rádia. Klidně dýchejte a všechno dobře
dopadne. Teď mi ale nejdříve musíte říct vaši výšku a polohu …“
Blondýna rychle odpoví:
„Měřím 164 centimetrů a sedím na předním sedadle.“
Ze sluchátek se ozve hlas:
„Aha …. takže opakujte po mně: … Otče náš, jenž jsi na nebesích …

Včelí medvídci, multikulturně-genderová analýza
Čmelda a Brumda pochází z tradičního rodinného prostředí. Rodina je rasově jednotná, otec je heterosexuální čmelák a matka je čmelákyně (označení “samička čmeláka” je genderově nespravedlivé a poukazuje na kopulační podstatu vztahu obou bytostí). Bydlí ve společné domácnosti, kterou s nimi nesdílejí ani narkomani, ani příbuzní, ani přátelé z předchozího výkonu trestu. Doma musejí být pravidelně do pěti. Právě z takových rigidních poměrů se často vyvíjejí nejzarytější odpůrci multikulturního soužití.
Jedná se o tradicionalistickou rodinu, matka si hledí svého medu a otec pořád někde lítá. Dá se předpokládat, že malí čmeláci byli infikováni touto vizí soužití, nekompatibilní s genderovou rovností.
Rodina tvoří genderově a menšinově nevyrovnanou komunitu. Blonďatý Brumda je navíc přímo prototypem nordického čmeláka. Všichni jsou heterosexuální a v rodině není ani provozován incest.
Z některých příhod, které čmeláci prožijí, zcela jasně vyplývá, že popírají základní myšlenky multikulturního soužití.
1/ V epizodě Kroupový: Brumda atakuje Berušku, že je houby beruška, když nemá puntíky. Jednoznačný pokus o segregaci na základě barvy pleti, v tomto případě barvy krovek.
2/ V epizodě Strašidlový: Angažovaný Pučmeloud obsadí domeček Čmelákových, aby tam zřídil squatt a sociálně-ekologické informační centrum. Čmeláci ho vyženou.
3/ Epizoda Světluškový: Černý krtek je vyobrazen jako subjekt, který zničí Čmelákům domeček. Osoby tmavé barvy pleti tak epizoda prezentuje jako ničitele bytové výstavby.
4/ V epizodě Čtyřlístkový: Čmeláci uniknou ze sklenice, protože s sebou mají čtyřlístek. Odkaz na starogermánskou mystiku, tvarová podobnost čtyřlístku a hákového kříže.
5/ Epizoda Ubrečený: Pučmeloud se věnuje činnosti, která je odjakživa příznačná pro jeho etnikum a vykrádá byty. Čmeláci jej donutí odevzdat kořist a tím naruší jeho menšinovou emancipaci a sebeuvědomování. Zcela tak zničí jeho další vývoj útokem na jeho etnické vývojové kořeny.
6/ Epizoda Rohatý: Nejvýraznější projev čmeláčího extrémismu. Čmeláci natírají nabílo, co jim přijde pod ruku. Demonstrativně přebarví například duhového motýla (alegorie k násilným akcím proti queer pochodům homosexuálních spoluobčanů). Chytí je brouk Roháč, který symbolizuje neúnavnou a často nedoceňovanou práci represívních složek. Následně jsou oba čmeláci odsouzeni k veřejně prospěšným pracím.
7/ Epizoda Zlobivý: Blonďatý čmelák atakuje gaye motýla a ještě je na něj drzý.
Rozkvetlá louka, po které se rasistický hmyz pohybuje, nereflektuje dostatečně aktuální hrozby globálního oteplování a může vyvolat falešný dojem, že příroda je už tak dost krásná a nepotřebuje chránit. Nejsou zachyceny žádné vymírající druhy, děj nekonči globální katastrofou. Na loukách nejsou vyznačeny cyklostezky a před cukrárnou v epizodě Bonbónová chybí parkovací místo pro vozíčkáře.
Závadnost tohoto večerníčku svojí nenápadností zachází ještě dále než urážky biozemědělců v Krkonoškých pohádkách. Celkově lze pouze konstatovat, že nejen jedna píseň, ale celý večerníček o čmelácích je zralý na zákaz. Narozdíl od progresívní pohádky o Křemílkovi a Vochomůrkovi, dvou gayích žijících v registrovaném svazku v chaloupce z biomasy, je tohle přímo písek sypaný do soukolí pokrokové společnosti.

A pár tweetů od Dojnice:

  • Jasně, písek ze Sahary, jasně, jasně. Mám to na autě a normálně pouhým okem vidím, že v tom jsou těžké kovy, grafen, modifikátory počasí a výtažky z žab!
  • Tak kdo jiný by měl být odborníkem na praní špinavých peněz, než ten, kdo je vyšetřován ve Francii pro praní špinavých peněz?
  • Prosím vás, nechci vám brát tu zakořeněnou představu, že Slováci jsou nějací naši bratia, ale kdo je prezidentem v Rumunsku nebo v Kazachstánu je nám teda úplně jedno.

Redakce

Sdílejte článek:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (22 votes, average: 4,91 out of 5)
Loading...
8 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye:  :good:  :negative:  :scratch:  :wacko:  :yahoo:  B-)  :heart:  :rose:  :-)  :whistle:  :yes:  :cry:  :mail:  :-(  :unsure:  ;-)