Faktem je, že existuje snaha a silný tlak ze strany EU a jí poplatných aktivistů, u nás co nejdříve rozjet programy kastračních klinik, které by mrzačily děti a mladistvé, aby se nemohli rozmnožovat a přispěli tak k výměně obyvatel, tedy záměně nadaných a plnohodnotně vzdělaných původních obyvatel Evropy nekulturními negramoty z rozvojových zemí, jak to naplánoval již Karel Marx v londýnském exilu po porážce revoluce v roce 1848. Poražené mimo jiné proto, že Evropané, v souladu se svým vzděláním a schopnostmi ho aplikovat v praxi, odmítali podpořit jeho „geniální“ koncepce, takže potřeboval naplnit Evropu negramoty.

Jak na kastrační kliniky
PERGILL
Trans proces
Aby bylo jasno, proti trans- osobám jako takovým naprosto nic nemám.
Mám jistě problémy s trans- muži předělanými na ženy ve sportu a podobných aktivitách, protože kostra a kosterní svalstvo se trans- operací prakticky nezmění, a zvýhodňuje trens- muže proti autentickým ženám.
Patrně bych měl podobně určité námitky proti zacházení s trans- ženami (předělanými na muže) při těžké fyzické práci, z podobných důvodů, pokud se týká svalů a kostí, a ještě proto, že trans-operace nezmění tvar pánve, takže zůstane její nižší odolnost proti nitrobřišnímu tlaku při zvedání těžkých břemen, u nichž je pro ženy výrazně menší hmotnostní limit než pro muže (mj. právě z těchto anatomických důvodů).
Problémem jsou pochopitelně aktivisté, kteří se snaží, a zejména nezletilé osoby, přesvědčovat, že jsou „špatného“ „genderu“, a že pokud se nenechají předělat na opačný „gender“, tak budou doživotně nešťastní a ve škole kvůli tomu budou mít špatné známky a další neúspěchy.
V některých státech si tito aktivisté vynutili zákony, podle nichž mohou na trans- zákroky nahánět děti bez svolení či dokonce proti vůli rodičů. To je ovšem něco, co by mělo být bráno v zemích, které si chtějí říkat civilizované, jako naprosto nepřípustné. Jistěže může existovat (ve frekvenci 1:milióny) situace trans- osoby a nepřejících rodičů, ale zde by měl nastoupit soud, a ne nějaká (z)vůle jakýchsi pochybných aktivistů.
Důležité také je, že jak sexuální identita tak i sexuální orientace se „usazují“ až koncem puberty či po její skončení, takže u školáků ani jedno z toho prostě v definitivní podobě neexistuje.
Ostatně, důkazem toho jsou velmi četné případy dětí, předělávaných nazpět, nuceně se vyrovnávajících s nevratným zmrzačením, jak to popisuje kniha Abigail Schrier „Nevratné poškození: Jak naše dcery propadají transgenderové mánii“, jejímuž vydání v nakladatelství Albatros tuzemský lidský aktivistický odpad zabránil, takže musela být vydána v nakladatelství Bourdon.
Varující je i vysoká frekvence sebevražd u trans- operovaných dětí.
Ivana
Kdysi jsem už diskutoval na toto téma s jedním aktivistou. Připomenul jsem starší český film (1963) „Ivana v útoku“ (ještě nedávno byl na youtube, současný stav neznám) o holčičce cca 10 leté, která chtěla hrát fotbal a nemohla, protože „ten je jen pro kluky“. A v tom filmu se několikrát ptá maminky (naposled během závěrečné scény), jestli by z ní nešlo udělat kluka.
Čili tahle dívenka by byla úplně učebnicová oběť nahaněčů na kastrační kliniky.
Faktem ovšem je, že ta by v reálu potřebovala psychickou podporu a pomoc při nalezení nějaké v té době vznikající ženské fotbalové organizace, a ne kastraci.
Kdyby s tím přišla po dvacítce, kdy už je sexuální identita s vysokou pravděpodobností usazená definitivně, tak by to jistě bylo o něčem jiném. Nicméně, pokud by přišla za mnou, tak bych s ní velmi důkladně probral všechny nevýhody transice, vč. toho, že pokud je na kluky, tak z ní bude gay (se všemi problémy s tím spojenými) a doporučil bych jí mít před tím zákrokem dítě (nebo děti), protože pak už to nebude možné.
Možná jsem „stará konzerva“, ale kdysi, když jsem byl promován, jsem cosi přísahal, mimo jiné také to, že nepoškodím pacienta, a zákrok tohoto typu, ať se na mě nikdo nezlobí, je excelentní příklad poškození pacienta, které má smysl jedině tehdy, pokud má zabránit něčemu daleko horšímu (asi jako když vyřízneme kus těla spolu s nádorem).
Návrh zákona
Jsem tedy toho názoru, že by se společnost těmto aktivitám, zejména pokud jsou prováděny pologramotnými a nijak nezodpovědnými aktivisty, měla nějakým způsobem, pochopitelně legálním a zákonným, bránit. Nejsem si úplně jist, zda by stoprocentně fungovala kriminalizace prokastračních aktivit, jak to mají třeba v Maďarsku nebo v Rusku, ale jsem toho názoru, že zbabrané trans- zákroky ve smyslu jejich nesprávné indikace, by měly být trestné. A tresty by měly být zaměřeny na kastrační kliniky, protože ty jsou vcelku nejsnadněji identifikovatelným faktorem.
Dokážu si tedy představit nějaký zákon, říkající „jurismem zdegenerovanou češtinou“ přibližně tohle:
„Pokud se ukáže, že došlo k trans- operaci u osoby, která není (nebyla) trans- osobou, jedná se o trestný čin, za který nesou odpovědnost jak lidé, kteří k transoperaci poškozenou osobu přiměly, tak i personál zařízení, který operaci provedl. S tresty odnětí svobody 10 let a víc.
Za důkaz poškození může být považována žádost o zpětnou transici, případně i sebevražda trans přeoperované osoby.
Pachatelé musejí poškozené osobě či pozůstalým po ní vyplatit odškodné v minimální výši pět milionů korun (+ automatická valorizace).“
Jsem toho názoru, že podobný tlak by vedl k tomu, aby tato zařízení velmi bedlivě a spíše konzervativně hodnotily realitu onoho „zaměnění genderu přírodou“. Pár kauz s tresty výše uvedenými by bylo IMHO postačující motivací.
Možná by bylo vhodné uložit kastračním klinikám zjištění identity aktivistů, kteří poškozenou osobu na ně přivedli, aby bylo možné lépe postihnout i je (ideální nějaké formální předání dítka s podpisy na formulářích, z něhož by se už nedalo vykroutit, a s motivací, že získáním takového dokumentu pracovníci kliniky posléze dostanou o něco nižší trest).
Naše společnost má jednoznačně právo se bránit jak aktivistům, angažujícím se pro trans- zákroky u dětí a mladistvých, tak i nezodpovědným zdravotníkům, kteří tyto zákroky provádějí bez toho, že by nějakým způsobem testovali jejich oprávněnost. Považuji za optimální, aby tento problém řešil civilizovaný a standardním způsobem přijatý zákon, než aby došlo k pokusům o řešení nějakým „kontraaktivismem“. Ten by měl nastoupit leda poté, co by snahy o zákonné řešení, ať už z jakýchkoli důvodů, selhaly.
- Šokující milionová odchodná ve ztrátové ZPMV - 16.7.2026
- Thomas Paukner: I na Strnada došlo. Nikdo není nedotknutelný - 16.7.2026
- V rychlosti a smutně - 16.7.2026


„Nejsem si úplně jist, zda by stoprocentně fungovala kriminalizace prokastračních aktivit, jak to mají třeba v Maďarsku nebo v Rusku,…“
Obávám se,že někteří kastrační „naháněči“ nemají mentálně daleko k satanistům. Kriminalizace prokastračních aktivit by měla být samozřejmostí, jde o obranu společnosti. Pěkný den.
Zajímavý druh schízy u teho pergilla.
Jedny choutky chazarů chválí, jiné choutky těch samých chazarů kritizuje.
Typický gayropan.
Otakza jste pro to aby děti do 18ti let mohli točit pečko … každej řekne i kdyby byl pro že je zásadně proti a že souhlasí s tím aby to bylo zakázané zákonem.
Otazká další jste pro to aby mohli děcka do 18ti kouřit cíga doutníky hašiš krek chlastat a fetovat atd …. každej řekně že je proti a že by to mělo bejt zakázaný zákonem.
Kde je problém zakázat si mrzzačit pohlaví do 18ti, když do 18ti nesíte dělat tunu věcí ač se vám to lébé nebo nelíbí ač se třeba v den 18tin zmrazčíte a už nikdy ty věci co vám zakazovali nevyzkoušíte a neužijete si jich nikoho to neajímá většunová společnost tvrdě jde po tom aby mladí do 18ti let něco mohli .. tak kde je ten problém to prostě zákonem zakázat jako miliardu dalších věcí když je jisto, že bez podpory fašounů sorošovců gatesů apod to nikdo propagovat nebude zadara nebo za svoje a cpát do dětí jako myšlenku nebo volbu abyto chtěli …? NEbo snad nějakej neziskovkář půjde k pásu sotva se tam uchytí sedřenej za pár šušní popatí nájem jídlo vobleční a po večerech bude vymejšlet jak propagovat ty svoje zvrácenosti a cpát to dětem zadarmo bez dotací na propagnadu kastrací atd? Jo tak jen pro zajímavost proč to nevyzkoušt . rád bych takové neziskováře bez dotací a peněz kdovíodkud co si musej na vlatní přežití vydřít v soukjromém sektoru jednou viděl …. že někdo zemřel ve strašáých bolestech bo is nesměl ani vypěstovat trochu travky na bolesti a na léčbu raka vám vůbec nevadí pokrytci …. že by jeden z miliardy byl třeba až do 18ti nešťastnej bo se fakt cejtí bejt někým jiným a bude halt muset počkat až do té dospělosti a zaplatit si to jako každej za svý když chce bejt někdo jinej a něco jného tak to je děsnej problém … … já chcu bejt taky zdravej císař s harémem a neomezenou vládou a prachama a užívat si v paláci ten harém a nikdo z neziskovky mě tuhle moji identitu krerou se cítím přirozeně být nazajistil a nechystá se mě ji zajistit ….
to PLC Programator
Já ještě pamatuji kouření od 16 a žádná hrůza se nekonala.
A je dost absurdní, že si můžete vzít šestnáctku (zejména, pokud jste ji zbouchl), ale fotit se spolu na nuda pláži můžete až po jejích osmnáctých narozeninách.
A s tím kouřením je problematické i to, že EU zakázala šňupavý a žvýkací tabák a nyní jde po e-cogaretách, tedy všechno způsoby konzumace nikotinu podstatně méně škodlivé než kouření, protože rakovinotvorné látky se nacházejí prakticky jen v produktech suché destilace tabáku (dýmka, doutník, cigareta) a v tabáku, který neprošel procesem spalování, téměř žádné nejsou. Navíc se kouřením uvolňuje z tabáku kadmium (toxický kov, mj. způsobuje neplodnost), zatímco při žvýkání a šňupání ne a v e-cigaretách pochopitelně, taky není.
Prostě, na co EU šáhne, to domrví.
Nojo 27.1.2025 06:24:04
bez šibenice si nezahrajete ani kuželky…
Nojo 27.1.2025 06:24:04
bez šibenice si nezahrajete ani kuželky…
Kastrační kliniky by vůbec neměly být! Už za socialismu byla možnost změny pohlaví. Ale dotyčná osoba musela být dospělá, roky musela svůj stav a potřebu změny diskutovat s odborníky a teprve potom jí byla změna pohlaví , tedy operace spojená s kastrací, schválena. A tak si, jako laik, myslím, že ten zákon byl správný. Ale navádět děcka, aby začala užívat blokátory puberty, za to by měly být vysoké tresty, lékařům odebírat diplomy a zakázat praxi.
A to, co rozhodl Ústavní soud o úřední změně pohlaví, nemá s rozumem nic společného – přijdu na úřad, řeknu, že mně stav s pindíkem vadí a že chci být ženou a úřad bude povinen mně vydat novou občanku? Je vidět, že demokraté jsou mnohem bl-bější než byli komunisté.
Ad: A. S. Pergill 27.6.2025 13:18:49
Ale jasně – zákazy jsou a jsou porušované. Většina dětí ochutnala alkohol a tajně kouřila. Ale všechny chápaly, že je to zakázané a že to je škodlivé. A s tím EU a těmi pitomostmi co prosazuje máte pravdu.
naplánoval již Karel Marx v londýnském exilu po porážce revoluce v roce 1848. ……………………
Nepletete si Marxe s Kalergim?
HlídacíPes.org
https://hlidacipes.org › kalergiho-panevropa-predbehla-…
Občas se zdá, že všichni ti naháněči to dělají čistě kvůli statistice. Čím více přešitých, ať už dobrovolně nebo po nátlaku, tím silnější „argumetnace“. A naše společnost přeci miluje statistiky a především skálopevně věří, že co si myslí většina to je správné.
to Hraničář
Problém spočívá v tom, že pokud presentujete dětem kouření jako něco zakázaného, zvednete mezi nimi počet kuřáků. Vyzkoušeno v Kanadě, kde se divili, proč protikuřáckou kampaň na školách financují tabákové firmy, než zjistili, že mezi intervenovanými dětmi je víc kuřáků než mezi těmi, které touto „protikuřáckou výchovou“ neprošly.
Naši aktivističtí soudruzi soudci ovšem prosadili oddělení změny pohlaví, od medicínského zákroku. Takže, když se vám zachce navštěvovat ženské sprchy, stačí prohlásit, že se cítíte být ženou. Trump tohle v USA zarazil a dobře udělal.
Jinak ano, souhlasím s tím, že ten zákrok by měl být proveden až ve vyšším věku (20 +) a opravdu operačně.
Obávám se, že Kalergi je epigon. Marx dostal přes držku od J.V. Friče, protože v londýnské kavárně prohlašoval, že bude nutno vyhubit také slovanské podlidi vč. Čechů. To byl první kontakt našeho národa s marxismem.
Chceš mi přešít dítě? U mě už vnuky?
Tak to se budeš muset střetnout napřed se mnou a hrozí ti ustřelení palice. Jedno, jestli lékař, psycholog nebo nějaký kretén z neziskovky.
Dokážu možná pochopit touhu po změně pohlaví
u touto zoufalou touhou psychicky postižených jedindců..
Ale měnit své já častěnj nežli své spodní prádlo.to
právě zde v ČRuž nějaký ten rok hravě dokáže
jen jistá ,zdevelice všem tím dobře známá
vlezle trapná existence !
Nebudu zde šířit morality, ale přešitý spodek těchto oňoňo je jako spodek motoru zimních sání s. Lenina, Moskviče, furt něco z toho kape.
A docela možná úmysl farma firem a vrahů v bílých pláštích, včelička za 500 babišáků, zažili jsme za kovidnacisty Babiše. Kubka a jejich tzv. oposice, zdravím Válka. Ani bitcoiny a kampeličky i dozimetry nesmrdí, Kamaraden.
Souhlas s článkem i komentáři. Až na K. Krause protože se omlouvám ale jeho didaktiku jsem nepochopil.