Dlážděno dobrými úmysly
VIDLÁK
Dnešní článek bude antitezí včerejšího textu o Baštovi. Víte, já si teď čtu svoje texty staré víc než rok, které jsem psal před parlamentními volbami. Tedy… čtu si hlavně tehdejší komentáře pod články. A mám intenzívní pocit deja-vu. Ono se nám totiž ve na politické scéně ve skutečnosti vůbec nic nezměnilo. Sice nám už víc než rok vládne Blyštivý Péťa, ale předvolební argumentace se nepohnula ani o píď. Dokonce i ten kovid tam pořád hraje zhruba stejnou roli.
Já si tehdy psal s lidmi od Luboška Volného. Respektive, oni i psali se mnou, protože jsem pro ně byl podporovač očkování a přitakávač ke covidové diktatuře. Když jsem tehdy psal, že covid je taková česká prohraná válka a že nebude hlavním tématem voleb, tak jsem byl za zrádce národa. Co já tehdy dostal mailů, že je třeba volit srdcem, že Babiš chce tuhle republiku navěky zavřít a jedinou nadějí je lízátková revoluce… Bili se za svůj názor neobyčejně srdnatě a fakt upřímně věřili tomu, že se u nás něco změní.
Já tenkrát psal, že pětikolka se sjednotila, z Babiše udělali během covidu toho největšího gaunera. Na jedné straně žalovali do Německa, jak to tu Babiš nezvládá a Němci měli pocit, že tady virus zakořenil a pořád měli požadavky kvůli pohybu přes hranice… a na druhé straně ti žalobníčci házeli Babišovi klacky pod nohy aby nic udělat nemohl. Doba covidová byla ukázková akce líbodémo, jak dělat úspěšnou politickou gerilu na úrovni páté kolony. Doma si hráli na zastánce svobody a zvenku ponoukali orgány EU a Německa, aby měly na Babiše co nejtvrdší karanténní požadavky.
Před volbami jsem tehdy doporučoval, že je třeba volit Babiše a kdo toho není schopen, ten ať volí SPD. Že ostatní se do sněmovny nejspíš nedostanou a špatně to dopadne. Užil jsem si svoje. Volný přece dostane dvacet procent. Trikolóra se také zasazuje za svobodu od koronaviru… Okamura naopak je příliš měkký a příliš jde covidalarmistům na ruku.
Celkem to byly tisíce a tisíce mailů od lidí, kteří si byli jistí, že to má Volný v kapse a já pro ně byl ten největší nepřítel, který mluví o taktice a určitě je zaplacený od Máry Prchala, aby naháněl hlasy Babišovi. Těch výzev, aby mě nikdo neposlouchal, že tomu nerozumím… Těch nadávek, že jsem se konečně odkopal, těch dotazů, kolik stříbrných jsem za svojí agitku dostal…
Den po volbách všechny tyto hlasy utichly, dostavila se kocovina a ta trvá dodnes. Ukázala se realita. Ukázalo se, že všechny ty obrovské podpory byly ve skutečnosti malé. Že takhle fungují sociální sítě – zařídí vám, že se na nich seznámíte jen s lidmi, kteří mají stejný názor a izolují vás od těch, kteří mají názor jiný. Volba srdcem zajistila výhru pětikoalice a nastolila Blyštivého Péťu. Média jsou ho plná, abyste mohli vidět, jak se vám směje do očí.
Teď je to stejné. Bašta vede úspěšnou kampaň a já tu zase házím hrách na stěnu, že taktika je důležitější, že o skutečné Baštově podpoře nevíme nic. Zbytečně tu říkám, že covid je i rok od konce epidemických opatření znovu argumentem pro volbu srdcem. Nefungovalo to před rokem, teď to také nebude fungovat. Argument ad covidum vedl do pekla už při parlamentních volbách, vážně si myslíte, že po roce nabyl nějaké lepší platnosti? Podotýkám, že se nechalo naočkovat bezmála sedmdesát procent populace. Na ně žádné tečkovací argumenty neplatí. Naopak… jen je to vytočí, protože jim připomínáte prohru jejich názoru.
Stejně tak se nic nezměnilo na Babišovi. Nepřibyla žádná nová lepší kauza. Je pořád stejný. Nezměnil taktiku. Tak jak objížděl republiku tenkrát, tak ji objížděl i dál, až dodnes. Stále má kolem sebe profesionály, kteří rozumějí svému reklamnímu řemeslu a má dost peněz na skutečné průzkumy veřejného mínění, takže asi ví, jak si doopravdy stojí a podle toho volí své kroky. Je jediný, kdo dělá soustavnou předvolební práci dlouhodobě. On má republiku opravdu objetou do všech koutů. Všichni ostatní se v podstatě vynořili teď před volbami a pak zase zapadnou.
Jsme v naprosto stejné situaci jako v září 2021. Znovu je volební cesta vydlážděna dobrými úmysly a já znovu říkám, že dobré úmysly vedou do háje. A ptám se, jestli vůbec v dějinách našich voleb existovala situace, kdy volba srdcem zafungovala a něco tomuto národu přinesla? Vždyť bychom už měli být poučeni, ne? Pamatujete na Zemanovo heslo o spálené zemi a Klausovu mobilizaci? A pak klidně upekli opoziční smlouvu… Bez ohledu na volbu srdcem svých voličů. Bloger Vlk od tohoto okamžiku stále odvíjí svou nechuť k Zemanovi. Podobně dopadla naděje po volbě Věcí veřejných… a mohl bych pokračovat dál a dál.
Jen… Zemana za prezidenta nikdo nevolil srdcem. Tam si byli všichni vědomi jeho problematických vlastností. Všichni věděli, jak to s ním doopravdy je. Byl zvolen se skřípajícími zuby jako menší zlo proti Schwarzenbergovi i Drahošovi. A řekněme si upřímně – až do Vrbětic to nedělal nijak špatně. A Vrbětice bych mu za zlé neměl – podívejte se, jak moc nás naši transatlantičtí bratři hnali do války… nějaký Zeman byl jen malá překážka… jen zašlápnout. Nevíme s jakou tvrdostí ho přinutili držet basu.
Kolikáté volby se rozhodujeme mezi vrabcem v hrsti a holubem na střeše? Kolikáté volby se příliš velké množství voličů rozhodne pro holuba a díky tomu nemáme ani toho vrabce…
Uvědomuje si tu někdo, že kdyby nám teď vládl Babiš a měli jsme takhle drahé energie, tak by byla všechna média proti němu a nutila ho, aby s tím něco udělal? Ale ne, on byl příliš velké zlo a tak nám vládne Fiala a všechna média ho za drahotu chválí. Babiš by možná také držel s Amíky basu ohledně války, ale média by po něm za energetickou drahotu šla… celé to stropování cen by s Babišem nejspíš vypadalo o dost jinak.
Kdyby byl Babiš premiér, tak by se o Láďovi Vrábelovi neříkalo, že je to dezolát s exekucemi. To by byl bojovník za svobodu proti oligarchickému premiérovi a už by se možná našel nějaký libtardí milionář, který by jeho dluhy zaplatil. Demonstrace by měly pokrytí i od České televize a všichni čelní protagonisté by byli zváni do televize a Marek Wolner by se jich uctivě ptal na jejich názory… když teda bojují proti hentomu zlému premiérovi. Možná i Mikuláš Minář by utrousil, že má s Láďou Vrábelem společný zájem….
To jen jako příklad, abyste věděli, jak by vypadal praktický rozdíl mezi premiérem Fialou a premiérem Babišem i kdyby šel Babiš na ruku ojrosoudruhům úplně stejně jako Fiala.
Vidlácky to vidím následovně:
Od parlamentních voleb se nic nezměnilo. Všechny vnější podmínky zůstaly víceméně stejné. Preference stran se nijak zvlášť neposunuly ani za covidových lockdownů, nevidím žádný důvod, proč by se měly nějak dramaticky posunout teď. Drahota zatím dopadá na ty, kteří už zradikalizovaní byli. Plyn nejspíš přes zimu vydrží, Němci ho prostě sehnali dost a firmy, které kvůli drahým energiím zavřely, na ty si už nikdo nevzpomene.
Tehdy byla média proti Babišovi, dneska jsou pro Fialu. To se tak akorát vyrovnává s pětikoaličním propadem popularity. Ne, nevěřím v žádné dramaticky velké voličské změny. Už stihlo zase dospět dalších sto tisíc nových voličů a z nich půlka má libtardsky vygumováno v hlavě a budou volit Nerudovou, protože jsou dutí stejně jak ona. Druhá půlka se k volbám nebude vůbec obtěžovat.
Nezměnila se ani euforie, že teď už se to konečně povede. Že konečně máme toho ideálního lídra, který to dokáže. Tehdy to byl Volný, dnes je to Bašta. Říkám to s vědomím, že Bašta, narozdíl od Volného, dělá svojí kampaň dobře a udělal na mě velmi příznivý dojem. Jo, může se stát, že se štěstí jednou unaví a volba srdíčkem se vyplatí. Možná se voličské nálady skutečně posunuly… Ale podle příspěvků na fejsbůku se to nepozná. To je jen těšínské jablíčko. Stojí to za případný desátý neúspěšný pokus v řadě? Stojí to za pětikoaličního prezidenta a pětikoaliční ústavní soud?
Hele, tahle situace mě tak štvala, že jsem porušil další svoje pravidlo a několikrát jsem napsal Márovi Prchalovi. Chtěl jsem se dostat k Babišovi a nějak mu zkusit říct, aby se o těch milion propadlých hlasů alternativy sakra také trochu ucházel… žádná použitelná odpověď… Mám sto chutí vám všem říct, ať to hodíte Baštovi… ale prostě nevěřím, že se Bašta může do druhého kola dostat. Naše bitvy zde na Kydech a fejsbůku tam ven moc neprosakují a když se bavím s lidmi mimo sociální sítě, ti vidí prezidentskou volbu úplně jinak. Jsem si ale už skoro jistý, že Baštova podpora bude stačit na to, aby se do druhého kola nedostal ani Andrejko.
Už asi měsíc se připravuju na to, že Pětikolka svůj pochod institucemi řádně dokončí a není žádná síla, která by to změnila. Všechny události to spíš potvrzují než vyvracejí. Všechny vnější podmínky jsou nastaveny stejně, jako posledně. A všechny voličské nálady jsou rovněž stejné.
Co jiného mohu říci, než že výsledek bude také stejný?
- Elektromobil versus automobil - 8.2.2025
- Němcová a Medveděv - 8.2.2025
- Evropská unie chce občany v EU připravit o vlastnictví nemovitostí? - 8.2.2025
Víš kam si toho kolaboranta Babiše můžeš strčit !
Je to stejný šmejd , jako pětizm rd .
A co jsi zač ty , se ukázalo během covid teroru .
V podstatě funguješ jako imitačně-provokační projekt Volný .
Skoro to vypadá že dostal nabídku která se neodmítá jako v posledním příspěvku videa
https://www.facebook.com/rajchl.jindrich
Jsou to kozelce a veletoče s přískoky, kačáky žabáky a salty mortale mozkových atletů brutopýrací?
Co se plynu týče, tak je ho dost, protože je rekorkdně teplé a větrné počasí a protože hodně firem se přesunulo mimo EU, ukončilo činnost, přerušilo činnost nebo alespoň utlumulo výrobu a tak i spotřebu plynu na minimum.
Autor dobře píše, že se u nás voličské prefernce příliš nemění.
Smyšlené a zaplacené volební průzkumy bych nebral v potaz.
Situace je taková, že po odstoupení Středuly je téměř nemožné, aby se Babiš nedostal do 2. kola. Ze stran ANO, SPD, ČSSD, KSČM, Přísaha, Trikolora, které dohromady mají přes 50% tak téměř nikdo nebude volit kandidáty 5koalice. Prostě Babišovi stačí pro postup když ho zvolí lidi pravidelně volící ANO. Bašta bohužel v debatě nic moc, ale teoretická šance, že by se dostal do 2. kola existuje.
Vidlácky to vidím následovně:
Od parlamentních voleb se nic nezměnilo. Ale ano. Bocian se svou podporou výcviku Uk armády na našem území připojil k Fialenkově válečnické rétorice.
Možná je to tam že přísun kanonenfutrů na ukr se počítá v počtu zástupné armády hnUSA v počtu dvou miliónů z gutlinky a polska a se předpokládá, „zatracený to Orbán.
..bijovníci a kchárlatelé swidomošči?https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-01-08-otazky-a-odpovedi-v-v-pjakina-ze-dne-02-01-2023/
Vidláku, ta tvoje pravda je opět lží..!! Protože u nás se nikdy nevolilo srdcem, nebyla nikdy příležitost, protože v nabídce byli samí gauneři! Ale ty jsi nepostřehl, že toto jsou první volby, kdy volit srdcem lze!!!! ..když připustíme, že nikdo není dokonalý. Mezi tou sebrankou nám nabízených vlastizrádců, Aspeňáků a kariéristů s pokřiveným charakterem, prodavače titulů.. tu přece nad všechen ten zločinecký sajrajt vystupuje jeden jediný kandidát!!!, ale ty ho pro oči vůbec nevidíš(vyměň si brýle)!! A prosím, už konečně přestaň srovnávat Babiše s Baštou!, to vůbec nelze, jsi zmatený jak lesní včela. Ty nám tu furt podsouváš, že volba srdcem nefunguje, proto volte Babiše.., jako volbu na „jistotu“, podle tebe! Ale o jakou jistotu se jedná???? už jste ji všichni zažili a někteří i nepřežili a hlavně neztratili paměť! Je vidět, co ty jsi za charakter, když ti nevadí Babišovi zločiny..a není jich zrovna málo, ale pro plný mrazák na na ně nedohlédneš! Docela tě už chápu, protože ty se tu furt na něco hraješ, ale vlastenec určitě nejsi!, proto nevím co děláš na PP? Jak obrovský rozdíl je mezi tebou a holkou, pravou vlastenkou a občankou ČR se zdravým rozumem Nikol Bornovou!!, která už ztrácí sílu bojovat i takovými jako jsi ty.. Velmi je cítit, že ty myslíš a volíš jen plným mrazákem žrádla, proto ani nikdy nepochopíš ty, kteří by konečně chtěli volit srdcem! Už je tam přece koho, je jen jediný, všemi médii přehlížený, který je už dopředu neprávem vyřazovaný – Pan Bašta je pro mě ten slušný kandidát a člověk, kterého budu volit!!! A PŘEDSTAV SI, ŽE SRDCEM! poprvé..
Moje okolí volí Babiše a Baštu. Aspoň to říká. A určitá změna nastala. Lidi se bojí mobilizace a nějak už pobrali, že Bašta pro Ukrajinu mobilizovat nehodlá.
Každej ví, že o mobilizaci mimo UA a RF mluví jen ruská propaganda.
netrep-na Slovensku dostali všetky okresné úrady pokyny pri mobilizácii
https://cz24.news/odhalenie-objavil-sa-dokument-ze-vlada-sr-pripravuje-cvicenia-na-vojnovy-stav-a-mobilizaciu-obcanov-na-front/
Blanko, kéž by to tak bylo. Já osobně jsem již výsledek parlamentních voleb predikoval pesimisticky (pohledem na mé nejbližší okolí) a bohužel to tak dopadlo. Můžeme v praxi něco ovlivnit? Kdysi jsem narazil na odhady, podle kterých Parlamentní listy měly cca 80 000 čtenářů, Pravý prostor na tom v nejlepším případě bude stejně (to je můj názor), u Davidovy Nové republiky celou „siť“ odhaduji na stovky, v nejlepším případě tisíce sympatizantů. Je nás prostě málo, abychom mohli něco zásadně ovlivnit. Ovce uvažují úplně jinak, nějaké analýzy a komentáře je naprosto nezajímají, mají svou Ulici a Růžovou zahradu. Nic jiného, kromě zpráv na ČT, nesledují. Mé příbuzné budou opravdu volit Danuši proto, že je pohledná a sympatická. O jejích skutečných názorech neví naprosto nic a vůbec jim to nevadí. Jiní „směřují na Západ“ a proto to hodí panu generálovi. Rád bych se mýlil, ale opět budeme zklamaní.
Hleďte na to trochu optimisticky.
70 % voličů, co šli volit při posledních parlamentních volbách 2021 volilo Šestikoalici (43 % – Pětidemolici + 27 % ANO). To jsou ti, co sledující Růžovku. To jsou ti, co si nehledají nezávislé informace na netu. A skoro si myslím, že to jsou ti, co se nechali napíchat tou sračkou (těch je také skoro 70 %).
A pak tu máme 10 % voličů SPD. Doufám, že tito voliči opět zavolí svou stranu jako v roce 2021.
A pak tu máme cca 20 % voličů, jímž hlas ve volbách 2021 propadl. Ale dle mého úsudku to nebudou ovce, budou to lidé, co nepodlehli MSM, co volili srdcem (třeba Moravany, Korunu Českou atd), co kašlali na proklamace typu „tvůj hlas propadne, když budeš volit malou stranu“.
Nyní jejich hlas rozhodně nepropadne. Každý hlas se počítá, na druhou stranu, né každý hlas vyhrává, ale je třeba to zkusit a nepodléhat skepsi. Ale znovu zdůrazňuji, 30 % alternativních potenciálních hlasů pro jednoho kandidáta (Baštu) není málo.
Na 70 % MSM kandidátů jsou tři velcí vlčáci a čtyři outsideři, kteří těm velkým odeberou určitě minimálně 3 % (u Hilšera a Fischera), resp. 1 % (u Zimy, Diviše), dohromady 8 %.
70 % – 8 % = 62 %, o které se podělí Babiš, Nerudová, Pavel, což je v průměru cca 21 %.
Pokud dostane Babiš 27 % (a já si myslím, že ano), pak na Nerudovou a Pavla zbude ještě méně, v součtu 35 %, tedy v průměru na každého 17,5 %.
Čili závěr této mé analýzy. Ať si všichni ti, co volili ve volbách 2021 Šestikolku, ať si je zase volí. Pro nás je důležité, aby všichni my ostatní volili Baštu
Kandidáti „prezidentr / škrpálmenti leštění křusek do oslnivých lesků navzájem na ukrutné HDP podkolonijky kolonizované kolonie a můžeme směle říct nebo nemůžeme gnobiontů mRNA oganismy GMO kovidofky jejímž přijmutím se s informovaným souhlasem stali majetky očkovacích firem dle výroku soudu hnUSA. Kromě nečlena dvora aspen, pana Bašty.
https://svobodne-radio.com/2022-11-28-studio-beta-jan-skalicky-o-nebezpeci-valky-a-migrace/
09/01/2023 at 6:32
https://www.badatel.net/nemecka-vlada-tvrdi-ze-vysetrovanie-covidovych-vakcin-by-bolo-nebezpecne-pre-demokraciu/#comments
Vidláku, nelze bez dalšího srovnávat parlamentní volby 2021 a současnou prezidentskou volbu.
V parlamentních volbách se hlasy alternativy tříštily mezi SPD, Volný Blok, Trikoloru, Svobodné, Přísahu atd.
V prezidentské volbě je jen jeden kandidát alternativy
V parlamentních volbách propadlo cca 20 % hlasů, když k tomu přičteme 10 % SPD, teoreticky může Bašta získat až 30 % hned v prvním kole. A to pořád počítáme pouze s účastí cca 60 % při volbě, stále je tu potenciál cca 40 % hlasů lidí, co na volby kašlou a k volbám nepůjdou. Těchto 40 % lidí jistě nejsou voliči Fialy či Babiše, to jsou naštvaní či lhostejní voliči, co jim jsou volby u zádele, protože si myslí, že svým hlasem nic nezmění.
Ano, Bašta včera v ČT nepředvedl nějaký oslnivý výkon. „Umělecký dojem“ jistě nic moc. Ale obsah převyšuje formu, vážení, Bašta to má v hlavě srovnané, a to by měl být pro nás ten hlavní argument, proč ho volit.
Takže pokud těch 20 % propadlých hlasů v minulých volbách, resp. lidí, co nevolilo Šestikolku, půjde za týden volit a nepodlehne MSM (tak jako to neudělali v roce 2021 při parlamentních volbách) a budou volil alternativně, tedy Baštu, tak to může Baštu posunout do druhého kola.
Napsal jste to dobře… Souhlasím!
Moderátor navodil náhled na pana Baštu jako na zmateného staříka. ,,Takže mi na tu otázku opět neodpovíte!,, Přesto má můj hlas. Opravdu nikdo jiný tam není, kdo se bere za národ. Cítila jsem i přes obrazovku, jak by pana Baštu ostatní pronásledovali jako chrti, že má úplně jiné názory. Že nejede politiku současné vlády. Trapná Nerudová s názorem, bojkotovat Čínu. Ano, vyhladovíme ji, že?
Už jsem to psal… Baštu teď podporuje pětidemolice, protože jim pomůže odstavit Babiše do druhého kola. Takže volte Baštu…a Pinochet nebo ještě hůř nerudná na HRAD!
Bude to pro některé lidi prostě velké dilema
https://nautilus2.wordpress.com/2023/01/08/vezenske-dilema-presidentska-varianta/
Vidláku, mám vaše články rád a sdílím i vaše obavy z té prezidentské volby. Chtěl jsem dát na vaše doporučení a dát hlas Babišovi, aby byl alespoň ve druhém kole někdo proti šaškovskému kandidátovi té pětikolky. Ale pak jsem si pustil rozhovor Babiše na XTV s p. Strakatým , což je jeden z mála slušných inteligentních novinářů a musím říci ne. Tak nesympatického sebestředného člověka jsem dlouho neviděl. Jestli se dostane do druhého kola, proti někomu z pětikolky, tak mu samozřejmě hlas dám, bohužel musím, ale v prvním kole volím p. Baštu, i s tím rizikem, že do druhého kola se nedostane Babiš ani Bašta.
Otázka ovšem je, zda vysoký politický představitel má/může být tzv slušný. Ono se za tím často skrývá jen, že je slabý.
Bohužel s tebou Vidláku musím souhlasit.Jsme opravdu v bublině ve které se ujištujeme,že Bašta se dostane do druhého kola.Jenže realita je hodně jiná.Včera jsem byl na takovém posilvestrovském posezení s kamarády a jejich manželkami.Známe se od školy ,takže se i dost dobře známe.O politice se moc nebavíme,ale včera na to přišla řeč.Byl jsem jediný z 10 lidí,kdo by volil Baštu.Ostatní mi říkali ,že jsem blázen,že volím dementního blekotu a podobný výrazy.Nikdo z nich nevolí ani Babiše,takže všechno šlo pro Pavla ,Fischera a Nerudovou.Tohle je bohužel realita,která mě štve,ale nenadělám s tím nic.Ale stejně budu volit Baštu,protože nemám žádnou alternativu.Babiš pro mě alternativou není a o těch ostatních ani nemluvím.Je mi jasné,že karty má rozdané nejlépe Pavel s Nerudkou a nejspíš jeden z nich se stane prezidentem.Bohužel musíme asi všichni padnout na držku a vyžrat si všechno hnusné co přijde.
Ve skutečnosti Vaše sezení v hospodě nevypovídá o ničem. Ti lidé, kteří tam u stolu volí Pavla ,Fischera a Nerudovou, tak v parlamentních volbách zcela jistě volili pětikoalici. O tyto hlasy se Bašta neuchází. Bašta má šanci u zhruba 30% voličů mimo ANO a pětikoalice, kteří nyní nemají koho volit.
Petře, kéž byste měl pravdu.
Naprostý souhlas.
Bašta je poctivý a myslí to dobře. Ale těch jeho 10% hlasů bude chybět Babišovi (který není poctivý a myslí to všelijak). Jenže jen Babiš je schopný být brzdou pětikoalice a Bruselu. Maličkou, ale zaplať pánbůh za ni. Jen Babiš je dost velký podrazák na to, aby vy jebal i s Péťovou partou, bude-li třeba.
– hodím to Babišovi
– a nebudu se moc divit, kdyby se časem, náhodou „rekonstruovala vláda“. ODS s ANO to dá taky, a bez škůdců, nad nimiž skalní ódeesáci skřípou zuby.
Ja, ja, hodíme to aspen agentovi neburešovi, který nás bude udatně chránit před Bruselem na jehož dotacích doslova visí jeho byznys.
Genocida v nadcházející válce nám tschechische debilním ojroofcím po zásluze patří. Defektní geny nesmí přežít.
Na vysvětlenou.
O náš prostor se tahá Amerika s Německem. Od známého nápadu se „strategickou autonomií“ Merkelové a Macrona. Tahle dvojka si řekla, že s USA vydrbe. Součástí toho plánu byl i Green deal a plyn z Ruska. Důsledkem pak dokonalé podrobení středovýchodní Evropy Ein Raich, ein Volk, ein fuhrer…
Američan do toho hodil vidle odpálením NS a válkou s Rusem. Jeho plánem je podřízení (chudé a zbídačelé) Evropy a jeji následné ekonomické vyssátí. S transferem mozků a výrobních kapacit do USA. A pak ať si je v Německu třeba chalífát. Do toho se jim Polsko s Českem a spol hodí, a tak tu drží vládu, jaká je.
Je tedy před námi volba následující:
– Pavel (USA)
– Nerudová (Berlín)
– Babiš (kdysi USA, dnes nevyhraněný, který půjde se silnějším)
Babiš na Hradě převáží vliv USA na našem území. Což pomůže k vymanění se z vlivu Berlína. Co to pro nás znamená, jaká je to volba?
– s Německem = zánik naší státnosti a postupné rozpuštění v euro-chalífátu
– s USA = střet s Ruskem. Jistý ekonomický a potenciální vojenský konflikt s touto velmocí. Hrozba války. Ale přežití národa a státu dost pravděpodobné, protože USA (vzor vší proradnosti) tady něco fungujícího, mezi chalífátem a Ruskem, potřebují. Zatím. A pak se uvidí.
Je to volba mezi morem a cholerou, se slibem krytým notorickým podrazákem. Ale lepší varianta na stole není.
No kdyby bylo v Ojropě vic „Orbanu“ (Baštu) kteři preferuji vlastni statni a narodni zajmy, diplomacii namisto valky, vzajemně vyhodnou ekonomickou kooperaci namisto ekonomickych sebevražednych sankci, demokracii a svobodu namisto podřizovani cizim zajmum a velmocem, tak by to mohlo byt možna jine. Pokud v tom zustane Orban sam, nakonec ho zlomi a zavedou tu svoji vysněnou suprtotalitu.
Proto volim Baštu a ne dotačniho magnata. Toho leda v připadě, že Bašta neprojde. Protože Bašta muže byt řešenim, zatimco Babiš (se svoji Jourovou a Charanzovou) je součast problemu. I když majinko umirněnějši nežli „tvrďaci“ naPavek a Čapuše 2.
Nehulte tolik!
Nic více se na takové hloupé fantazírování nad fraškou co vám hrají maňásci z Aspenu nedá odpovědět.
Ani se mi nechce k tomu přizdisráčskému blábolu apoštola vidláka něco psát.
Jen asi tohle:
Je lepší volit jakýmkoli orgánem, včetně řiti, než tím co volí apoštol vidlák. A to si nemyslím, že volby jsou tím za co se před hloupými ojroofcemi vydávají.
Apoštol vidlák si nechal do krve píchnout vražednou sračku a ta koná svou práci. První to odskáče nervový systém. Jeho bezradné těkání na všechny strany, které se u něj poslední dobou stupňuje je toho důkazem.
Po staru a nebýt depopulačního očkování by se řeklo, že je nerozhodný zbabělec.
Apošto vidlák a jeho další PR zaměstnance s.r.o. Babiše. Za pesudopandemii covid by Babiš, slizký člen ASPEN Institutu už měl být na hradě Mírově i se svou Charouzovou a Jourovou. Babiš udělá vše, jak dostane notičky, viz pseudopandemie, Jen bude manévrovat, aby nepoškodil Agrofert, popř. mu dal ještě vydělat. Včera na psudopandemii, dnes na válce. To je jeho jediný zájem, čechomorce má oligarcha u zadele.
Agent Bureš neni menší zlo. Agent Bureš je taky zlo. Volim Baštu a je mi úplně u prdele jestli se Bureš dostane do druheho kola. At jde do prdele uknouranec
Agent a komunisticky neRozvědčik, přeceda ZO KSČ Petr nePavek pry mobilizuje voliče, aby se společně postavili agentu v zahraničnim obchodu neBurešovi. To nevymysliš.
Aspen maňásci rozehrávají další verzi divadýlka pro tupé ojroofčí bezmozky kolonyje czechyja.
Vidláčku, shrnu tvůj sáhodlouhý román, o tvé nekonečné touze mít Bureše za prezidenta:
Volte Bureše, Bašta nemá šanci. Stačil ti místo keců o ničem jeden řádek.
Já volím srdcem, jak říkáš a volím Baštu. Bureš už ukázal co umí a přivedl nás do dnešního srabu. To mi stačilo. A když můj hlas tzv. propadne, nebudu se stydět před svými dětmi, že jsem jim zvolil gaunera a vyjebance.
Jenom připodotknu – pan Vidlák je očko mRNA vakcénkou. A s kým mluvím a je oočko, tak volí, dá se říci většina mladé, krásné, perspektivní. Když namítnu pana Baštu = tak ten je moc starý. Možná i ten chem. sajrajt, co koluje v žilách, trošku ovlivňuje. V prvním kole to háži panu baštovi, pokud se nedostane, nemusím k volbám už chodit.
Nevolím srdcem ale pragmaticky. A také nevolím menší zlo. To totiž není. Je jen zlo. Takže volím tak abych se za to nemusel stydět. Takže Babiše volit prostě nebudu a pětidemolici také ne.
Tež volim Baštu. A neBureše enem kdyby se Bašta nedostal do druheho kola. Budu si moct řict – aspoň jsem to zkusil. Kdyby to všichni (anebo velka čast těch) jejichž hlas pravidelně u voleb propada TO ALESPOŇ ZKUSILI, tak by se Bašta stal prezidentem i přes setrvalou medijalni mejnstrimovou masirku a ruzne mobilizace Serešaku, Milijonovych chlifku, Manipulatoru a Dezinformatoru.
Přece stači aby lide volili charakterniho neprovařeneho politika ne doporučovane provařene hrabive karieristicke xichty obtižene kauzami a ruznymi šmečky.
Zeman dal Presstitutkam 2 x za vyučenou, proč by se to nemohlo povest i do třetice?
Tupé konzumní ojroofce kolonyja czechyja si nejraději volí o čela hladové vlky a pak se diví, že jsou žrány.
Ale když oni se ti sympatičtí vlčci tak hezky usmívali z toho plakátu…
To jim nevysvětlíš že nebudou patřit do smečky 1% nesouměřitelně bohatých kteří teď rychtují euál zhusta slovany zvlášť ekvilibristikou hnUSA v ukr a zaháčkovaných zaprodanců lidských zdrojů s plánovanými prý 2. milióny kanonenfutrů kdy se vydělil Orbán na rozíl gutlinky a polska, ale mameluky sluhů utratí po mameluk udělal, mameluk může jít také.
kandidáti aspen amerika first – především vám snad řekli jako pan Bašta že vás na frontu co by vrchní velitel nepošle? Rubeš samozřejmě odkýve co mu řekne brusel protože dotace a jedete v hitláku a až vylezete ukáží vám kudy cesta vede a není jiná.
https://www.youtube.com/watch?v=A9XGsPGuSpM
Nemohu souhlasit s vidlákovým tvrzením: Dokonce i ten kovid tam pořád hraje zhruba stejnou roli.
Ne, loni jsem si s Babišovým přispěním připadala jako občan druhé kategorie. A to pouze proto, že jsem si nedala „dobrovolné“ očkování. Letos mohu dýchat volněji. Tím neobhajuji pětikolku. Došlo na další nátlak na občany, např. inflace.
Volit budu Baštu. Rétorika se dá naučit. Charakter buď je, nebo není.
Pokud se Bašta nedostane do druhého kola, dám ve druhém kole neplatný hlas, nebo se druhého kola nezúčastním.
Ja bych se ztučastnil enem aby hlas nedostal nePavek a Čapuše 2. Nechci aby na všechny instituce měla monopol jedna a ta sama politicka KLIKA. Babiš by jim aspoň občas nasypal trochu pisku do soukoli. Kdežto v opačnem připadě pojedou jak namazany stroj a možna připravi i mobilizaci a oficialni vyhlašeni valky Rusku.
Máte naprostou pravdu, Terezo … Souhlasím se vším
Kdo chce psa bít… Nebo snad : kdo jsi bez viny, hoď po mně kamenem…
Jakou má morálku samotný pan Bašta…? Pan Bašta má nemanželského syna s bývalou kolegyní ze sídla Sociální demokracie.. Byl členem trockistické skupiny Hnutí revoluční mládeže, vedené Petrem Uhlem. S mnohem mladší matkou svého dítěte se občas vídá. Je s podivem, že tak závažnou skutečnost, jako na potvoru, opomněl uvést ve svém oficiálním životopise zveřejněném 20. 7. 1998. Bašta je ženatý a jeho manželkou je Dára, archeoložka. Země NATO budou mít u nás v Jaroslavu Baštovi důstojného partnera…. a zkušeného. Vždyť za většinou pokusů destabilizovat a ovládnout po odchodu jejího ředitele Ing. Jiřího Müllera, pravé ruky Jaroslava Šabaty, vnitrostátní rozvědku, najdeme právě Jaroslava Baštu a Tomáše Kadlece, samozřejmě i s dalšími kádry. Vzpomeňme si jen na likvidační technologie použité při štvanici na Stanislava Devátého, opory Václava Klause. Jako šéf tzv. lustrační komise zařídil očištění osob, které spolupracovaly s rozvědkou a StB. Mezi dnes nejznámější z této sorty patří kolegyně z ČSSD Petra Buzková, (narozena 7.12.1965, číslo svazku 45958, krycí jméno Pavla). Jaroslav Bašta se nachází v registru svazků StB v kategorii kandidát tajné spolupráce pod krycím jménem „Student“. Prochází i dalšími svazky. Protože se dostal k archivům StB, zajistil, aby se z nich „vypařily“ svazky známých osobností. Zkrátím to. Martin Koller, bezpečnostní analytik, před Baštou varuje. Podle něho je mnohem nebezpečnější, než Babiš. Že by nevěděl co říká?
Oficiální životopis Bašty byl až do 20. července 1998 pro veřejnost nedostupný. Nenajdeme ho dokonce ani ve vyčerpávajícím přehledu osobností České republiky „Kdo je kdo“.
Mějte se hezky.
Jiři,
Jakou politiku chce dělat Bašta, ktery kandiduje za SPD a jakou politiku Čapuše a nePavek? Koho budete volit vy?
Ja, ja, hochštapler, brouk pytlík a bývalý tajný Koller říkal…
Myslím, že Váš pohled je až nechutně pokřivený … Je totiž rozdíl brát za fašismu dotace a vcelku v pohodě žít (pokud se podrobíte pokusům na lidech), nebo nepobírat nic a nesmět téměř pracovat, podnikat ani žít … Pokud se neustále setkáváte s různými experty a pseudopolitiky, zkuste se také setkat s lidmi, kteří zažili fašistickou zvůli na vlastní kůži. A asi byste byl překvapen, mnozí budou raději sloužit nadnárodním lichvářům a globalistům, než aby nemohli žít vůbec! Běžte fakt už s Babišem někam, je do nedůstojné (trapné) …
Proto jedině Bašta! V prvnim kole! A jestli projde tak i ve druhem. Když ne, tak Babiš|!
Vidláku sorry jako, ale ty jsi byl jedna z příčin toho jak dopadly volby do poslanecné směmovny. Volný blok, přísaha a další hlasy, které přišly vniveč.
Když hrozilo, že se Babiš do 2 kola nemusí dostat, tak jsi lidem radil, aby volili Baštu a tím odčerpali Babišovi hlasy.
Jakmile odstoupil Středula, což má za důsledek, že Babiš má postup do 2. kola prakticky jasný, tak radíš, aby lidi volili Babiše a tím eliminovali možnost, že by do druhého kola postoupili Babiš i Bašta zároveň. Ta šance je sice malá, ale existuje. K čemu je dobré, že Babiš bude mít místo 27 procent 37 procent a bašta bude mít místo 20 procet 10 procent? Přitom 20 Baštových procent teoreticky může stačit pro postup do 2 kola, stačí kdyby Fisher a Hilšer dostali dost hlasů a tak odčerpali hlasy Nerudové a Pavlovi.
Babiš je volba rovna Danuši a Pavlovi. Nic jiného.
Můžu si stokrát myslet, že Bašta se tam nedostane, ale i tak ho budu volit právě proto, že šanci má a vše ostatní je absolutně k ničemu.
Jdu se podívat, jestli mu zbyli ještě nějaké vylepšené letáky a pokud ano, tak obejdu několik stovek schránek.
Víc dělat nemohu.
Vidlák si hraje na vševěda, ale to, jak to dopadlo dříve vím taky a mnoho jiných. Volba jiná není, Babiš se tam dostane buď s Baštou nebo bez, pokud nezadá ministerstvo vnitra zfalšovat výsledky tak, jak si myslím že u Janečka udělali.
Já volím Baštu a pokud by se do druhého kola nedostal, dám jim tam půlky několika lístků. Bylo by mi jedno, který z nich se tam pak dostane, když vláda nebude sesazená. Stát krachne tak jako tak a pak nám nějací pánové v oblecích seberou domy a byty. Nebo nás nechají zavřené jako v koncentrácích.Většina narukuje a půjde bránit Ukry.Skvělá budoucnost.
Když si u Babiše vzpomenu, jak dokázal mistrovsky hrát alternativu v „ahoj lidi“ a v Bruselu jim vše odkejval a navíc jim poskytl nejvyšší cenzorku, pak ty jeho covid „opatření“ ,… a srovnám ho s generálem, jehož šílená minulost je aspoň o něco staršího data … opravdu nemám pocit, že bych hlasem pro Baštu něco riskoval
Krásná houpačka, furt dokola, ODS-ANO-ODS-ANO-ODS a tak do nekonečna, jestli nedokážeme vyskočit z té smyčky tak nás na ní jednou…
Krásná houpačka, furt dokola, ODS-ANO-ODS-ANO-ODS a tak do nekonečna. Tak už sakra pošleme alespon „signál“ sobě že dáme dohromady 20% aby bez našich nikdo nedosáhnul tak snadno nadpoloviční většiny. Prezident z party 3 favoritů je špatně vždy. Hodme to Baštovi!
Soudce dostal pokyn osvobodit Babiše – od pětidemolice. Lepší rozhádaná opozice než Bašta prezidentem. Takticky mají navrch. Keller má pravdu, opozice nekomunikuje, prohrává. Ale volte Baštu, vlastence, slušného člověka a bojovníka za mír.
Tak Bába nám zaváděním covidfašismu názorně ukázal jaké že je menší zlo. No a skutečně jsou češi tak zdegenerovaný a méněcený národ aby jim musel prezidentovat jakýsi rusín?