
Dávný démon
VIDLÁK
V samém závěru mého předvčerejšího rozhovoru se Stanislavem Novotným jsem se letmo dotkl tématu, které se mi vzápětí stalo ještě osobnějším, než do té doby. Jak všichni víte, Ukrajina je moje srdeční záležitost vlastně odjakživa, protože tam mám spoustu příbuzných a přátel. Tamní politické peripetie se mě velmi dotýkají, protože jednak mám v sobě kus té jejich duše a jednak mám z bývalého sovětského prostoru informace, které nepředžvýkal žádný novinář ani placený „expert.“
Na úvod musím upozornit na jedno významné výročí, které je v našich krajích zcela nedoceněné a pro jistotu tady o něm nikdo nemluví. Ne tak na Ukrajině. Vězte, že prvního ledna se narodil Stěpan Bandera a tyto jeho narozeniny byly bouřlivě oslavovány. Tak moc bouřlivě, že i jeden můj ukrajinský bratránek zařadil na svém fejsbůku příslušnou oslavnou ódu a chudák moje maminka to zachytila na první dobrou…
Letošní oslavy byly tak velkolepé, že i Poláci začali jaksi přemýšlet, jestli udělali správně, když proti tradičnímu ruskému nepříteli angažovali zrovna tohoto démona. Myslím, že je čeká ještě celá řada horších překvapení.
Všimněte si prosím, že je to stokrát osvědčená metoda. Chcete ovládnout nějakou zemi? Stačí tam začít podporovat opozici. Samozřejmě ne jen tak ledajakou. Nějaký místní spolek odbojných zahrádkářů či huličů to nevytrhne. Já jsem dlouho přemýšlel, jak to ti Američané vlastně dělají, že si všude najdou ty správné lidi, kteří pro ně odvedou neuvěřitelný kus práce. Ale už mi to asi došlo a děsím se, jak jednoduché to je. To si prostě najdete jakoukoliv skupinu, která je ochotná sáhnout k násilí. Na ničem jiném nezáleží. Proto jel do carského Ruska Lenin a proto dostal na svojí misi dost německých peněz. Prostě jen vybrali toho, který byl ochoten za své cíle vraždit. Všechno ostatní se stalo samo.
Stejně fungoval Islámský stát, stejně fungoval ten tádžický šéf Severní aliance v Afghanistánu, stejný byl Pinochett a stovky dalších… A nemyslete si, ono to neplatí jen pro Američany. Fidela si SSSR vybral z podobných důvodů. Stejně tak si Číňané vybrali Pol Pota. Tohle je podle mě jediné potřebné kritérium – stačí si budoucím revolucionářem popovídat, stačí zjistit, jestli je jeho nenávist k režimu dostatečně hluboká, aby ve jménu své pravdy vydával rozkazy k vraždění nevinných a pak to chce jen dostatek peněz a případně nějaké ty transfery zbraní.
Porovnejte to s naší situací doma. Ceny energií obrovské, propad do bídy takřka jistý a pokud někdo obviní některého z čelních politiků, že za to může, tak mu slibuje soud… Kdyby na demonstraci hořela auta, okamžitě by ztratila legitimitu. Stejně tak, kdyby těžkooděnci vytáhli pendreky a začali řezat mírumilovné demonstranty. Možná proto se Putin obrátil do Asie… není tu žádná pátá kolona, která by byla ochotná vraždit ve jménu velkého Ruska. Jsou tu možná přátelé Ruska, ale nikoliv nepřátelé této země. Ani tady, ani jinde v Evropě není žádná proruská opozice, která by byla ochotná sáhnout k násilí, aby se domohla svých cílů.
Ale platí to i obráceně? Kdyby ve volbách uspěly spíše protiamerické strany? Kdyby volby vyhrála SPD, platí, že by se proamerická opozice neuchýlila k násilí? Po všech těch pokusech o potlačování cizích názorů, po všech výrocích Řeporyjce, či Tomáše Peszyňského, po rozkopávání stánků SPD od Miroslava Tomana….řekněte mi vy ojrohodnotní kluci, co máte v srdci Havla… kdyby se to tu ve volbách otočilo a nadpoloviční většina voličů by se vyjádřila, že chce jít třeba maďarskou cestou… a Američani vám nabídli prachy a munici… stříleli byste do jiných Čechů, abyste zvítězili? Nechali byste nás také humanitárně bombardovat? Mašíny byste vyznamenali, to už víme…
Rusko v roce 2014 na Donbase také nepodpořilo nějaké mírové hnutí, ale hochy, kteří byli ochotni střílet a bojovat. Nedělejte si iluze, že by nějaká velmoc byla výrazně spravedlivější než jiná… kdyby u nás byla nějaká síla ochotná vraždit ve jménu Ruska, zřejmě by měli dost peněz, aby se o to mohli pokusit. Turci také vědí, které skupiny svých migrantů v Německu je třeba podpořit. A rozhodně to nejsou ti, kteří touží po začlenění do německé společnosti, nicht wahr?
Dál je to ale také pořád stejné. Vždycky je vyvolán nějaký krvežíznivý démon, protože je to laciné. Toto zaříkávání se jeví jako nejjednodušší způsob, jak dosáhnout svého cíle. Samozřejmě není to zadarmo. Démona nevyvolá jeden revolucionář s pár nohsledy. Musí mít větší podporu podobně smýšlejících. Je třeba takového démona hýčkat, uvolnit mu cestu, umožnit mu vyrůst, dát mu bezpečný azyl v zahraničí, aby pěkně zesílil… a pak se to podaří.
Jednoho dne je džin z lahve venku a začne plnit přání těch, kteří lahev otevřeli. Ale… vždycky to plní tak nějak po svém. Plní svůj úkol, ale zůstává za ním spoušť a hory mrtvol. A nezřídka se pak obrátí proti těm, kteří ho vyvolali, protože začne mít dojem, že pro svoje osvobození už udělal dost. Dostat takového démona zpátky, je pak vždycky dražší, než všechna práce, která by musela být vykonána, aby ho nebylo zapotřebí.
Já vím, že jsou naše sdělovací prostředky plné chudáků uprchlíků, kteří přišli o všechno. A vůbec mi nevadí, že se jim pomáhá. Oni opravdu přišli o všechno. Ale silně mi vadí, že se předstírá, že žádný Bandera na Ukrajině neúřaduje. On už tam ale poletuje a je to upír první kategorie. Byl vyvolán podle stokrát osvědčeného modelu a funguje osvědčeným způsobem. Web Myrotvorec je toho nejlepším důkazem. Ten existoval dávno předtím, než Rusko vpadlo na Ukrajinu. I Zalužný se nezapomněl vyfotit s Banderou… i on ho totiž potřebuje.
Bandera je součástí ukrajinské vlády, je součástí ukrajinského příběhu, je součástí i mojí rodiny. Má hodně prostoru. V jeho jménu jsou jeho stoupenci ochotni vraždit a právě tato vlastnost se hodila, protože to je skutečný geopolitický tlak na Moskvu. Ne nějaké bezzubé řeči starých páprdů, ale prapory Azov, Ajdar, Kraken a podobně. Krev jim kapala ze zubů dávno předtím, než první ruský voják překročil hranice a vůbec se to nevylučuje s tím, že právě ruský vpád tohoto upíra ještě řádně posílil, dal mu výjimečné postavení, glorifikoval ho v očích národa a učinil z něj záštitu před ruskou agresí.
Ale furt je to Bandera. Ten stejný démon z dávných časů, který na jedné straně plní přání západních politiků a stratégů, ale na straně druhé si už chystá půdu pro své vlastní cíle. Pokud na Ukrajině byl nějaký odpor proti Banderovi, tak teď už není. Leze mi do rodiny a uchytává se tam. Posiluje a posiluje. Je houby platné, že s ním většina Ukrajinců nepeče a vlastně o něj nestojí. Už byl vyvolán. A nezaleze.
Rovnou říkám všem Cemperům, že tohle mi nedokážete zbagatelizovat. Jiní vám to možná zbaští, ale já jsem příliš blízko tamního dění a mám bohužel informace z první ruky. Zavíráte oči před něčím, co se za všech okolností ukáže jako pohroma. Bez ohledu na to, zda Rusko zvítězí nebo prohraje. Snažíte se mi vnutit, že jedinou příčinou této války je ruská velmocenská politika, ale bohužel moje osobní zkušenost říká něco jiného. Ten Bandera tam hraje svojí roli, byl oživen přesně pro tento úkol a roste. Hodně roste. Brzy bude nad vaše síly. Brzy ho nebude mít pod kontrolou ani americký prezident. Ukrajina se nevydá po cestě demokracie a porozumění. Vydá se po cestě Stěpana Bandery se vším co k tomu patří. Bandera není marginální součástí Ukrajiny, bez něj by Ukrajina už dávno tuto válku prohrála. Neuchlácholíte mě, že je to jen okrajový jev, který nehraje v konfliktu prakticky žádnou roli. Vyrostl. Strašně se zvětšil a leze i tam, kde bych se ho nenadál. Nikdy si ho neochočíte i když myslíte, že ano, protože v této chvíli s ním máte stejné zájmy. Až jeho úkol skončí, zjistíte, že další úkoly si už dává sám.
To je moje vyznání. Banderu jste vyvolali už dávno spolu s Viktorkou Nullandovou… Za pět miliard dolarů. Chtěli jste, aby spolu s vámi tlačil na Rusko. Chtěli jste, aby byl schopný a všeho schopný. Rusové mu teď pomohli vyrůst pomocí šedesáti tisíc granátů denně. Naše vláda vidí na Ukrajině boj za svobodu, národní sebeurčení a boj proti agresorovi, ale já vidím růst tohoto upíra, který se všem hodil, všichni ho živili a já nevěřím, že ho ještě má někdo pod kontrolou. Proto mluvím o míru a klidně i o nevýhodném míru. Válka ho jen posiluje. Postupně si vezme všechny ty ideály boje za svobodu a demokracii a zůstane jen on. Z tohoto hlediska nebude příliš velký rozdíl, jestli Rusové dojdou k Dněpru a nebo Ukrajinci na ruské hranice.
Děláte všechno pro to, aby skutečným vítězem tohoto konfliktu byl Stěpan Bandera. To se nám všem strašně vymstí.
Rusko v roce 2014 na Donbase také nepodpořilo nějaké mírové hnutí, ale hochy, kteří byli ochotni střílet a bojovat. To je trefné. Hitler udělal u Sudeťáků to samé.
Adamku,
nejdřiv si ale američti sudruzi imperijaliste našli nasilniky na zaranžovanem Majdanku. Ti střileli na 2 strany ze střechy hotelu kontrolovaneho Pravoseky.
A pak to odšpuntovane protiruske nasili pokračovalo v parlamentu, v sekretariatech politickych stran, „humanitarnim upalovanim bezbrannych civilistu v Oděse.
Musiš jit do hloubky Adame. Hledat jak se u nas na vsi řika – hlubinne přičiny. Jak už to obvykle byva, když pujdeš hodně do hloubky najdeš na začatku dyciňky ručky pruhovaneho mirozvěsta – Nobelisty valky z USA.
Tvojí Achillovou patou je tvoje hlava,banderopyzděc!!!!
No vidíte. Petr Fiala jejako Adolf Hitler. Taky velký kamarád se sudeťáky.
Kecy v kleci. Sudeťáci už jsou jen na Ukrajině. V Německu už jich je minimum. Posselt sám už se narodil mimo Sudety.
Vy šikulo……vy jste z obrovské hromady hnoje vytáhl jednu banánovou šlupku a teď s ní máváte a „nenápadně“ se snažíte podsunout myšlenku, že ta slupka vytvořila celou tu kupu.
Stupidní paralela , trolle.
Adámek, takové pohádky pověděl exekutorovi až ho přijde zkasírovat o takové jedno mega, za které ručíš.
No a co? Maximálně bude válka. Váleční veteráni se k nám humanitárně nastěhuji i s kvéry a municí. A občas vyletí z kolejí Pendolino, vybuchne taška s hřebíky v metru….prostě Bandera. Nemyslí si snad někdo, že se Ukrajinci vrátí na Ukrajinu a budou splácet 300 let land lease USA za zbraně, které jsou dávno zničené.
Tak min. 200 tisíc Ukrajinců tady žilo již před ruskou válkou. Řada profesí by bez nich vůbec nefungovala. Takže za mne ok, pokud zde pracovití Ukrajinci zůstanou.
Česka vlada by měla vyhlasit ve prospěch Ukrajiny okamžitou MOBILIZACI! Všech Ukrajincu – mužu ve veku od 18 do 60 let a poslat je štanďopeďo domu na Ukrajinu. Když tedy chce podporovat Ukrajinu ve valce.
Ti co se hlásí k banderovi přesunout do zákopů.
Proč jen chlapy toxický falokrate
Ženský jsou chlapům uplně rovný, čili vlastně nadřazený, takže mohou jít bojovat taky.
No a děcka, inu byly i dětské křížové výpravy a u Husitů bojovala práčata a u nácků zas byl Hitlerjugend. Na co odmítat tak nadšené dobrovolníky, co už umí hajlovat jak velcí kluci.
Ornie,
protože byva pravidlem že se mobilizuji muži. Ovšem uznavam, že v moderni liberalně multykulturně multipohlavni armadě je standardni fšecko.
A ty , místo nich vylezeš na lešení a budeš makat? Jen je tady nechej, ti správní s auty za tři mega tam stejně nedostaneš.
Ale ta řada profesí by fungovala, velký omyl. To by ale museli podnikatele jinak platit naším lidem, dost o tom vím, podnikám více než 30 let. Samozřejmě skoro každý podnikatel sáhne po levném pracovníkovi, když se mu nabízí ta šance. Je z toho přece větší zisk. Navíc hodně firem,tedy podnikatelů rozjíždí spoustu zakázek, na které nemá dostatek lidí, ale hamižnost vítězí. Takže do toho jdou, ale ve výsledku práci u zakázek nestíhají dodělat v termínech. Ono je to trochu složitější pane! A hlavně tady zklamal stát co do dohledu, ten vše nechal jak to přišlo, ale např. v Německu si jejich podnikatelé ohledně zaměstnávání cizinců nedovolili tolik co u nás.
Ať táhnou všichni,žádný pracovitý banderocista v ČR NENÍ!!!
Tak to ví až na Rusáky a jejich pátou kolonu každý, že tady žádný banderonacista není. Už i Rusové sami začínají o pohádce Putinově o nacistech na Ukrajině pochybovat.
Opět lžeš multinicku.
Projekt „Deník Ukrajinky“ dospěl ke svému konci. Děkuji Vám čtenářům za to, že jste tu se mnou byli a že vás zajímalo, co jsem psala o svém životě, o naší adaptaci v České republice a o boji ukrajinského lidu proti Rusům. V blízké budoucnosti si pravděpodobně založím blog, kde plánuji sdílet své myšlenky nadále. Prvním článkem bude „Pravda o Stepanu Banderovi“.
Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/denik-ukrajinky-oksana-cernij-ukrajina-valka-rusko.A221027_145532_brno-zpravy_zubr
Máš to i s fotkou ukrajinské nacistky, schvalující podporou banderovi genocidu etnických menšin.
Koukám na ty stránky, rozhovor s Ukrajinkou, ale o Banderovi tam nic není.
No jo Lukáši.
Málo posloucháš osoby nejpovolanější – vyvraceče fake news.
Na (snad i pravou) pomluvu, že na Dejvickém náměstí je pomník Banderovi, inteligentně dokázali, že tam žádný pomník Banderovi není a je to ve skutečnosti Banderův pomník na Ukrajině.
Takže nám dokázali, že na Ukrajině jsou pomníky Benderovi.
Jsi snad retardovaný idiote? Když nic nevíš nepiš, jinak jsi za debila.
Omyl banderopyzděc,KAŽDÝ SLUŠNÝ ČECHOSLAVÁK VÍ,ŽE BANDERONACISTŮ JE PLNÁ ČR A SR!!!!!!!
https://www.pokec24.cz/blog/v-nedeli-ukrajinsky-parlament-oslavil-114-vyroci-narozeni-stepana-bandery-ktery-k-prosazovani-politickych-cilu-pouzival-teroristicke-metody/
A zcela symptomaticky je z původní stranky echo24.cz již článek stažen.
JJ, jako brzda na platy zde fungují už dlouho. Zatím to bylo v profesích, kde to většině místních tolik nevadilo. Ale s tsunami emigrantů, tč. snad cca 600 tis. jen z UA, a nadcházející nezaměstnaností, která bude strukturou naprosto odlišná od té Kalouska a spol., národní hosté začnou vadit i dnešním vítačům. Navíc posílí i to, co se eufemisticky nazívá ruskojazyčná mafie a už se stěží spokojí jen vytěžováním vlastních krajanů. A pokud to bude jak říká přeopatrně gen. Šedivý – nemusí to skončit podle představ Západu a tak ideálne dle Zelinskýho, tak se máme na co těšit, i pokud jde o další národní hosty.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/valka-nemusi-skoncit-podle-predstav-zapadu-rika-sedivy/
Obávám se převzetí zevnitř….
Ukrajina má cca 40 mega obyvatel. Nějakých 20% z toho je už usazeno v Polsku, Maďarsku, Česku, Slovensku…
Jsou to přečasto silní, mladí muži vojenského věku, kteří si již jednou „zastříleli do živého“. A uchycují se, budují zázemí, čekají….
Polák i Maďar sní o přičlenění Ukrajiny ke své zemi. O velkém Polsku a Maďarsku, v historických hranicích. A čeká, až Ukrajina zeslábne – že si při mnohostranných jednáních o míru posune hranici až k Dněpru.
Ale co když se s tím v plánu počítá. A po ustanovení Velkého Poska a spol najednou povstanou vnitřní Banderovci a převezmou to všechno.
A ze střední Evropy bude Veliká, Banderovská Ukrajina?
Počítejte – naše armáda má cca 20 tisíc členů. Úkáček je tu k půl mega. Zbraní se během války taky ztratilo dost. Jasné?
Fiala by mohl na Letné,postavit Panderovi,sochu,tedy vedle své, on je totiz takovy náš Český Pandera,tak by tam musel být,o hlavu větší.
Sochu vraha Stalina už jsme tady měli. Pochybuji, že by někdo chtěl stavět pomník Banderovi.
Kdyby nebylo „vraha Stalina“, Wehrmacht by zcela určitě vyhrál 2. světovou válku a obsadil by kompletně celé Rusko a Češi by byli poněmčení (je dohledatelný Heydrichův projev o tomto záměru Němců s Čechy) a větší část odsunuta na Sibiř a ty by ses ani zřejmě nenarodil. Stalinův přínos byl v tom, že vybudoval velký průmysl a ten byl schopen za pomoci spojenců velmi schopné armádě Němců odolat a nakonec zvítězit. Takže si Stalina raději neber do té tvojí nevymáchané mordy!
Tak zrovna nás osvobodili Amíci na Plzeňsku. Stalin vytlačil Němce, to je fakt. Předtím se s nimi léta paktoval. To je taky fakt. Zavraždil jen v SSSR miliony lidí, taky fakt. Porážka Němců mu umožnila vybudovat kolonie. Další fakt. Stalinova socha sem opravdu nepatří. O Banderovi naštěstí nikdo neuvažuje.
Plzeň SE OSVOBODILA SAMA,AMIOKUPANT TAM V ČELE S DEBILNÍM Patónem dojel s křížkem po funuse za začal okamžitě rabovat ve skladech Škodovky!!!!!A ten jeden zechlej amiokupant vypadnul zlitej jako cep z auta,hrdina
Ten pojem vytlačil mě rozesmál…. vytlačil? Za cenu 27 milionů mrtvých lidí na jejich území. Ty si opravdu vocas!
Kromě vojsk SSSR naše území osvobodili také vojáci USA a vojáci Rumunska. Jinak ten velký počet padlých vojáků SSSR při osvobozováni (svého území a států Evropy)byl také výsledkem konání jejich nejvyšších velitelů, kteří nařídili střílet do zad svých špatně vyzbrojených vojáků při ústupu. Takto proti svým vojákům nepostupovaly ani jednotky SS.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Co ty jsi za blba se tak jen nevidí. Ji zachráněný potrat nebo jinak postižený euro-Jiří?
Bože, proč jsi dal do takového tupého idiota Petra život. To vám řekli ve vašem havlo-vumlu?
POkud ja vim, tak zbytky Wehrmachtu i Vlasovci a SS- mani se vrchem spodem tlačili k amikovi a již zdalky mavali bilou vlajkou a odhazovali zbraně jen aby se nedostali do peče Rude armady.
Mohl by jsi nám popsat, jak vás v retardované Plzni osvobodili? Tím vybombardováním? Tak to ano blbe.
Ne. Tím, že kdysi Američani a Sověti namalovali na mapu demarkační linii a Němci věděli, že jednou v americké zóně, už se můžou vzdávat. Jen teda najít někoho v americké uniformě.
Amici Plzeň převzali od wermachtu bez boje
Pro nácky to byla příležitost se přesunout na západ.
Maxime, jenom proto, ze ty jsi rad, ze ses narodil, neznamena, ze se tak musi citit kazdy, podle me nenarodit se neni zadna tragedie, spise naopak stesti. Miliony muklu v Gulagu by se mnou souhlasily.
Ty si byl vždycky trochen zmatený v pojmech a zavádíš debatu úplně blbým směrem. Ty velký filosofie! Nicméně tě beru pořád za slušného člověka i když s německým mozkem….
Ja ja Rudy,
i milion vězňu v Dojče „sprcharnach“. I miliony emrickych otroku, INdianu, Čiňanu za Opiovych valek, Indu pod brickou spravou. I miliony Iračanu, Libyjcu, Syřanu, a koneckoncu i Ukrajincu, ktere zmajdanizoval amik se svym NATO poskokem.
Na co ,lahvičky udavače a podporovatele Landsmanschftu Havla už máme,tak proč nemít jako správní nazikolaboranti i sochu Bnadery……před Strakovkou
Já bych je spojil.
Napřed by stál Havel a za ním Bandera. Havel by měl blahem zakloněnou hlavu, Bandera by mu zezadu objímal hrudník a líbal krk.
Jmenovalo by se to „Průnik ukrajinské demokracie do útrob pravdy a lásky.“
Teda vy mně dáváte. Váš návrh na název sousoší ve mně vyvolal podivné představy.
A co když Rusové dojdou až na slovenské hranice? Co bude pak s upírem?
Ale nedojdou. Ukrajinci už je zatlacili z poloviny okupovaného území. A i kdyby, tak tam začíná NATO. Putin je chorý, ale s NATO si nezačne. Bylo by rychle po válce.
Máš velmi špatně informace. Asi z blesku nebo novinek že?
NATO už si s Ruskem davno začalo, když začalo vrchem spodem i za cenu zinscenovaneho nasilneho protidemokratickeho převratu tlačit NATO na Ukrajinu.
Kdo ma na Ukrajině navrch o tom se nazory ruzni. Jedna strana řika to co ji vyhovuje a ostatni zamlčuje a zamlžuje, druha v obracenem gardu to same. Přes opakovane DEZINFORMACE o tym, že Rusku dochazi rakety a munice, že Voloďa Veliky zitra zemře, pokud neumřel již včera je faktem, že Rus ma furt jasně navrch v palebne sile, vypoušti nasobky raket a dronu, plně ovladnul vzdušny prostor i moře a ostřeluje vojenske a s vojenstvim souvisejici cile po cele Ukrajině od vychodu až na nejzapadnějši zapad. A dobyte uzemi drži. Někde při tym ustupuje, někde postupuje. A Wunderwaffen = Himarsy odstřeluje jak cvične holuby na střelnici.
Jo, Rusové podle Ria novosti zničili už 130 z 20 dodaných systému HIMARS 😀
Tož totok tvrdite vy, Geblzovci, kteři jste byli dyciňky slabši v logice a v matematice. Faktem je, že Himarsy se neprojevily na ukrajinskem bojišti jako Wunderwaffen a jejich počet rychle klesa.
Ale projevily. Vtipné je, že se zatím Rusákům navzdory kecum nepodařilo zlikvidovat ani jeden HIMARS. Mají štěstí, že Amíci nedodali munici s delším doletem. To už by byl Krym opět ukrajinský. Však zase bude. Trpělivost.
Takže jenom za včerejšek zlikvidoval Rus 2 Himars „Wunderwaffen“.
No jistě, Rusové hlásí několik zničených HIMARS denně, trapaci.
No, ale přeci jen aspoň něco zničili.
Vtipný jsi ty blbe s tvými informacemi. Těch videí je vcelku hodně, stačí si je dohledat. Svými znalostmi se jen ztrapňuješ, ale u tebe jako euroiditoa je to možná pocta. Možná děláš pro pornobukvici Jandu, tak to by odpovídalo.
to by bylo. Hlavně po EU, USA a NATO…. navždy!!!
Když jsi blbej a zlitej nepiš,projeví se to,banderopyzděc!
Tomáši, přestaň sledovat fake ČT, vypadáš opravdu jako největší tupelo. Něco si sám dohledej, jestli vůbec kromě homo-porna umíš.
No to nemůže.
Kdyby se informoval i jinde, tak by se mu zhroutil svět.
Dokonce musí někdy zapomínat i to, co bylo na ČT před nějakou dobou, protože to už není pravda.
ČT nesleduju. Ani nemám již řadu let TV.
Tomášek, to slavné nato vypráskají i jezdci na oslech.
Než nato postaví v ležení všech 180 gender správně orientovaných toalet mají to oslaři hotové.
Taky nesmí být pod nulou aby nato transportéry vůbec mohly přivézt na ty hajzlíky budky.
Myslíš jako předtím Rusáky v Afghánistánu? Kterejch tam zemřelo několik desítek tisíc.
Jo, třeba ty.
Ale na naše by stačili by i mnohem slabší oslaři.
A co ty úspory Adámek? Má je pro exekutory nachystané?
Velká sranda je, že ti ukrajinští naivní lidé bojují za ten jejich stát, který ovládali oligarchové, kde dlouhá léta byla ohromná korupce, kde byl takový svrab a neštovice, řečeno nadsázkou, že už tehdy před převratem na Majdanu utekli miliony lidí z tohoto smutného státu, jedni za práci a druzí, že tam nechtěli trvale žít, popř. to ani moc nešlo. A nyní za ten bordel co se zove Ukrajina, bojují! A ještě si vzali za modlu Banderu a podobné! Chápete to někdo? Když jsem se na to ptal Andreje, uUkroše, co tady je už přes 20 let, tak z něj vylezlo, že „my chceme na Západ“. Ale nebylo možné mu vysvětlit, že Západ je něco neskutečné křivého a podrazáckého a že oni, Ukrajinci je na Západě vůbec nezajímají, že oni vždy koukali jak druhé vyždímat, okrást a na jiných profitovat. To je západní ideologie, kolonialismus mají v genech. A jak by ti naivní Ukrajinci chtěli vybudovat si tam u nich třeba Německo, nebo dokonce Švýcarsko? To nechápou a nejde jim to vysvětlit. Rudyard Kipling řekl svého času, že můžete negra vyhnat z pralesa, ale prales z negra nikoliv! A to jde přenést na Ukrajince, ale i na jiné národy a etnika, všichni si ty své naučené návyky neseme sebou a máme je v genech a velmi těžko se to mění. A nyní nám reálně hrozí, že k současným 700 tisícím uprchlíkům z Ukrajiny přibyde další podobný nášup a že naše malá Česka zem bude naráz ukrajizována a nechtějte vědět jaké budou následky! Už proto musí ten fialový zaprodaný hlupák skončit, tohle není naše válka a my nejsme schopni jak ekonomicky, tak společensky, takovou várku cizího etnika utáhnout, to nezůstane bez následků!
Bojují za přežití a vlastní svobodu. To my Češi moc neznáme. Až na výjimky protifašistického a protikomunistického odboje. Předtím tak husiti.
Ale houbeles. Od sameho začatku Bojuji za zajmy americkych oligarchu a spekulantu na Ukrajině, v Evropě a v Rusku.
Rusove Ukrajincum až do vpadu v unoru 2014 nebrali svobodu a ani neihrožovali přežiti Ukrajiny. Pravě podporovani „humanitarnimi“ americkymi Nobelisty valky naopak, Banderovci furt ohrožovali na životě, majetku a na zdravi Rusy žijici na Donbasu.
To bude asi slušná neziskovka, za kterou tady „Jan“ trolí….asi slušný oddíl!
oprava: …až do vpadu v unoru 2022…
Tak v roce 2022 se Rusko rozhodně státnost Ukrajiny pokusilo zlikvidovat. Nečekalo takovou vůli Ukrajinců bránit svůj stát a svobodu. Amiky do toho plete jen ruská propaganda. I když je jasné, že proti východním barbarům UA nějaké silné spojence potřebuje. Ovšem Ukrajinci sami jsou motivovaní. Jako byli Rusové po napadení Němci. To je rozdíl, když útočíte v cizí zemi, anebo bráníte vlast.
Hala ty vule (anebo vole)? Nebyt ciziho vycviku, cizi obrovske finančni podpory (i ČR chce Fiala ve prospěch USA a Banderovcu zadlužit), dodavek americkych zbrani na Land Lizačku a daru vojenske techniky, zpravodajskych informaci NATO, velitelske podpory a cizich žoldaku by Banderstan již davno valku prohral. Banderstan vede KOLEKTIVNI valku proti Rusku v roli obětniho berana a prostřednika, aby NATO a zejmena američti šefičti zustali ukryti za kyjevskym křovim.
To je dobře, že tentokrát na tom Ukrajina není stejně jako my v roce 1938. Mnichov stačil. Hitlerovi/Putinovi se nevyplatí ustupovat. K ničemu to nevede. Jedině, když dostanou přes držku. Cokoli ostatní mají za slabost.
Jenže Mnichov byl o tom, že se od nás Sudety oddělí, kdežto Minsk byl o tom, že Dobas zůstane Ukrajinský.
Nejde o nic jiného, než že na Ukrajině se usídlilo od roku 2014 ve velkém NATO a jen díky tomu Ukrajina rychle neprohrála.
Bez jejich pomoci by dávno UA prohrála. Zejména Američané a Britové jim poskytují servis ohledně nejen výcviku vojáků a techniky, ale i poskytují informace z družicového systému atd. Např. systémy Himars tam ovládají vojáci z NATO atd. Je to zástupná proxy válka a to tvůj nevyškolený mozek nechápe.
UA jsou úplně stejní východní barbaři. Glorifikace zmetka jako je bandera, nebo šuchčevič to jen potvrzuje.
Dokonalí jistě nejsou, akorát nenapadli cizí stát jako Rusové.
Napadli vlastní populaci a napadení Ruska připravovali.
Ukrajinská junta pospolu s místními nácky a oligarchy svou zemi prohospodařila. Po zásluze již tato země nemá osud ve svých rukou. Především kvůli zločinnému spolčení s USA. Zlo bude po zásluze potrestáno, alespoň nyní se toho dočkáme.
Co to meleš o vůli idiote? Nebýt celého homo západního světa, tak jsou v prdeli UKR už v 2014 od Debalceva. Za ukry už bojují hlavně žoldáci ze západu. Všechny ty „západní štroty“ budou muset banderovci zaplatit? Nebo chceš nám tady politicky popsat, že nacizmus na ukradině není, že to je jen propaganda? Zkus to…
Tvl, a kdo myslíš, že bojuje za rusnácky. Černoši z Afriky, na Ria se chlubili, že jsou z nich už letci v Prigožinových SS, a muslimové z řady zemi.
No a co? Ty seš nějakej rasista nebo co? V čem je muslim nebo afričan horší než třeba ukrajinec?
Asi jako každej bílej máš v sobě ten rasismus neoddělitelně zakořeněný, viď?
Měli by ti zabavit nemovitosti a nastěhovat do nich araby nebo jiné ubohé uprchlíky, pokud teda vůbec něco vlastníš – to abys v životě byl jednou k něčemu užitečnej, hnido.
Aha, tak to jsem nevěděl, ze země ovládaná oligarchy je svobodná a perspektivní. A že jich za ty roky miliony uteklo ti nějak uniklo mysliteli? A svoboda, tak tou si můžeš tak vytřít víš co…….
Ty to máš v té lebce fakt vytuněné, asi ze školení u Cempera, že?
Miliony lidí za prací a svobodou utekli i z Ruska. Migrace z východu za lepším na Západ jsou běžné.
Bože ty si ale naivní človíček. V Rusku nikdy nebyla taková korupce a bordel jako na Ukrajině. Miliony Rusů na rozdíl Ukrajina neutekly. Vím od kamaráda co tam dlouho podnikal, tedy s Rusy, že není za ta léta s nimi problém, na rozdíl od Ukrajiny, kde to prostě nešlo, tam ihned byla natažená pracka nějakého úředníka, že chce prachy! A on dělal s Rusy po léta byznys ve stovkách milionů korun.
Ty seš úplně vygumovaný a o problematice nic nevíš.
Ale utekly. Z Ruska odešlo minimálně 5 milionů lidí od 90. let. Spíše k 10.
Ty a počty se svojí F73 a A52, jedna a jedna je jedenáct!!!!!👎👎👎👎👎😎
No od devadesátek, to je přesně ono. Tehdy totiž vládl v Rusku Jelcin a pak to Putin otočil, kdežto na Ukrajině to nikdo neotočil.
Jo za Jelcina utíkali jak mohli.
Taky to byl nejlepší president kterého pindosákov v Rusku kdy měl.
Ja bych řekl že jede podle Trolliho manualu. Dokola opakuje uplne nesmysly, ktere se daji velice lehce vyvratit argumenty. Ovšem jak znamo lidska bl*ost je nekonečna a sražka s bl*em unavna. TUž chce sve oponenty udolat četnosti svych nesmyslnych štěku a provokaci. Zahltit diskuzi bl*ostma.
A to jako KDO? za svobodu bojoval krym, dobas etc,,,svoboda baderovců a nacistů, tak na ni seru a at zdechnou!!
A at žije všecko nenacistické a nebanderovské obyvatelstvo ukáčkska !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jerry, to si mne překvapil, že oslavuješ 98% obyvatel Ukrajiny. Extrémní pravice dostala totiž v posledních volbách jen dvě procenta.
Na procentech nezáleží. Včera jsem jel skrz Pardubice a potkal snad 10 obrovských bilbordů Lampasáka. Kdo to platí, kdo předem rozhodl o výsledku voleb? Lid Tsceske repobliky?
Sponzoři jako u Bureše či Bašty.
Honzíku, ještě připiš, že to co prováděli za cizí peníze – a zájmy, v r. 2014 na Majdanu byla Revoluce důstojnosti.
Není náhodou podpora nacizmu trestným činem? Navíc na politické scéně. Co na to říká starý aktivista soudruh Šír, nejvyšší státní zástupce? Nebo madam Bradáčová? O to je ta propagace nebezpečnější, když je autor přímo premiérem vlády.
Vítejte v korporátním fašizmu.
Jak je vidět tak v době přepisovani historie 2.světove valky NENI.
Někteři chtěji stavět pomnik Vlasovovi,
jini obviňuji SSSR že rozpoutal 2.světovou valku (asi trpi historickou ztratou paměti a mysli si, že přičiny 2.SV začinaji podpisem paktu Molotov Ribbentrop a jeho nasledky. Na politiku Appeasementu, Mnichov, roli Polska, navrhovany pakt kolektivni bezpečnosti jaksik učelově velice radi zapominaji.
Dalši dělaji ze sudetskych Němcu hotova neviňatka a z Čechu bestie, jak kdyby Henlajnovci a řišti sudetšti „Ibrmenšove“ nikdy v československe zemi neexistovali.
Je. Právě proto byste ruskej nacismus podporovat neměli.
Zjevně si pleteš nacizmus s vlastenectvím. Do jaké školy jsi chodil?
Pozor, vlastenectví nerovná se šovinismus. Od něj je k nacismu blízko. To, co pěstuje Putin v Rusku, není vlastenectví, ale právě šovinismus. Proto tam nacistické hnutí tak sílí.
Hele,
podporovateli Hakenkrojcu a genocidniho Banderovskeho režimu trochen se kroť! Na rozdil od Banderstanu kde prohlasili nacisty za narodni hrdiny, kde boři pamatniky osvoboditelu od nacistu, v Rusku pomniky osvoboditelu od nacizmu dal stoji, každym rokem oslavuji jako největši svatek osvobozeni od nacizmu a propagace nacizmu je v Rusku trestna. Na Ukrajině je podporovana.
Ano, oficiálně je v Rusku propagace německého nacismu trestná. Nepropagace putinovského šovinismu s novými naci symboly Z a V ovšem taky, 15 let nepodmíněně.
Aďo,
Nevzpominam si, žeby Putin někdy mluvil o Ukrajincich jako „podlidech“ na rozdil od americkeho premiera Ukrajiny Jacenjuka. Nevzpominam si, že by Putin navrhoval bombardovat Ukrajinu atomovkama, na rozdil od Tymošenkove, ktera navrhovala nahazet na Rusy atomovky, ani žeba Putin po vzoru emerickych prezidentu – „humanistu a Nobelistu valky“ tvrdil, že Rusove jsou „nadlidi“, Rusko Number One a podobně. Tuž si trochen ujasni co je to henten šivinizmus, ja?
Jonas, a takovejch volů je nás tam u cempera hafo, nás neporazíte!
Nacizmus je nacionalizmus, v překladu socialistické národovectví. Vlastenectví je od socializmu a národovectví na hony vzdálené, protože vlastenectví se pěstuje ve všech sociálních vrstvách stejně – láska k vlasti, nikoliv k ideám socializmu, fašizmu nebo kapitalizmu.
Zasranej potrate opičí banderokurvy, sám hajluješ před obrazem Bandery a Petro Fijalenko Banderonacistovičove desetkrát denně, takže o nacistech v RF meleš 💩💩💩💩💩💩💩,jako obvykle 🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Možná do pomocné nebo nějaké liberální.
Informace pro premiéra ČR, prof (!) Fialu.
„§ 356
Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.
(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo
b) účastní-li se aktivně takovým činem činnosti skupiny, organizace nebo sdružení, které hlásá diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou, třídní, náboženskou nebo jinou nenávist.“
Být ve funkční demokracii s funkčním právním systémem, musel by se strašně bát. Proč se nebojí?
No jak jsem uz nekde psal,jenom lidska blbost,je věčná,proto se stale dokola kupi mnohokráte opakovane chyby,nepoucitelnost,hloupost,slepota a nahluchlost.Pry jenom blbec,slapne dvakrát do zhaveho uhlí, no a liberální demokrat,se ve srackach bude klidně koupat kazdy den,a nikdy mu to nedojde.
A pokud jsme vyznavaci evropskyvh honot,koupeme se s nadsenim také.
Neoddiskutovatelnym faktem je, že obyčejny Ukrajinec je ten, co touto valkou vubec nic neziska ale furt něco ztraci a ruískuje že ztrati všechno. Zdravi, život, majetek i budoucnost pro sva děcka.
Otazkou je – kdo na teto tragedii zinscenovane USA a jejimi NATO picmochy na Majdanu ziska? Ja odpověď znam, ale jak dlouho potrva Ukrajincum než naleznou odpověď?
Stači aby si položili ozatku: co jsme tou nenavisti a nasilim vuči Rusum vlastně ziskali?
To si vystihl, Rusáci běžné Ukrajince připravili o důstojné žití, zničili jim domovy, ukradli tisíce dětí. Nacistickej hnus ruskej.
Adamku trolliku ze Ziskofky
Od Majdanu až do vpadu na Ukrajinu v unoru 2022 byli vražděni teměř vylučně rušti civiliste na Donbasu a agresi vedli Banderovci podporovani kolektivnim NATO vuči lidem kteři odmitli uznat nelegitimně vznikly nasilny a genocidni režim dosazeny k moci za pomoci cizich peněz a cizi konšpirace.
Jo. Tenhle ruský příběh taky znám.
To je realita ukrajinského nacismu. Ukrajina je teroristický stát, který prováděl 8 let genocidu vůči vlastnímu obyvatelstvu. Potvrdila to i mise OBSE. To ale pro státnost Ukrajiny není nic nového. Ukrajina vznikla ve 20 století a její zakladatelé páchali odpornou genocidu menšin. O 100 let později se nic nezměnilo. Ukrajinští náckové zas vraždí nedostatečně čisté ukrajince. A náckovské špíny z parazitovek v ČR jim v tom pomáhají.
Máš pravdu, za sto let se Moskva nijak nezměnila, tehdy vyhlazovala Ukrajince umělým hladomorem, dneska raketama. Mentalita úplně stejná.
Už jsi si nechal vykérovat na hrb Banderu nebo hakrkrajc? Je poznat, že jsi čerstvě po lobotomii.
Kdyby se totéž stalo rusákům, neřekneš na to půl slova, pokrytče.
Při přiležitosti oslav narozeni Štěpana Bandery Ukrajinske politicke vedeni bylo durazně upozorněno polskym politickym vedenim na to, že Polsku vadi glorifikace nacistu Bandery.
Polsko se vůči oslavám Bandery důrazně ohradilo, naše vláda mlčí…
Ohrazuji se proti tomu, že někdo Fialovu ukrajinsko-bruselsko- americkou vladu označuje přidomkem Naše.
Naše vlada by vladla ve prospěch Čechu a nikoliv cizaku a cizich spekulantu. lichvařu a oligarchu.
Počítám, že prvním činem toho rudočerného kontráše bude Řád bílého lva pro Stěpana in memoriam.
Vojta, Tomáš, Jan……pořád jeden človíček pod různými nicky, tipnul bych si podle projevu a dikce, že jeho iniciály jsou B.H.
B.H. alias Gumidek?
Přeně a protiruský pitomec je další do party!
kdyby vás rusofobi jidáš znal, plivl by vám do oči
vidláku plácaš nesmysly. Lenina si nikdo nevybral, aby vraždil, a už vůbec ne proto, že by byl ochoten vraždit… kdo byl vybrán, aby se vraždilo v 1. sv. válce? Takový pan Hitler taky nebyl vybrán, aby vraždil. Tedy kromě židů a slovanů… a to se nepočítá, to byly jen takové nešťastné shody okolností při snaze o mírové ovládnutí Ruska.
Lenin byl vybran zapadnimi civilizatory a humanisty
1/ aby ukončil učast Ruska v prvni světove, tedy aby ukončil vražděni
2/ aby ukončil samoděržavi a otevřel přistup k ruskym surovinam a investicim v Rusku americkemu kapitalu
Zapadni lichvaři a investoři dyciňky nalevaly prachy pouze do perspektyvnich podnikatelskych a politickych proudžektu, ktere ponesou zlata vajička.
Bohužel neplácá.
Lenina do Ruska poslali Němci v zapečetěným vagónu a Trocký dostal od amerických banksterů milióny ve zlatě.
Ještě za cara americký agent fungoval jako druhá (spíš první) ambasáda a podplácel ruský úředníky, aby nechali padnout cara. VŘSR byla barevná revoluce.
Hitler byl taky vybrán a dostával milióny z USA, aby se zmocnil moci.
Určitě. Putina taky vybrali Američani.
Bez levného plynu a ruské ropy je Green Deal nevyhnutelný, Putin vlastně pomohl Evropě oprostit se od fosilních paliv, jinak by to nešlo realizovat, lidé by pořád chtěli levnou energii a benzín, to už nikdy nebude, tak jako dřív.
Bez levného plynu a ruské ropy je Green Deal nevyhnutelný, Putler vlastně pomohl Evropě oprostit se od fosilních paliv, jinak by to nešlo realizovat, lidé by pořád chtěli levnou energii a benzín, to už nikdy nebude, tak jako dřív.
I úplnému debilovi by mělo docvaknout, že démona Banderu vypustili ruSSáci svou agresi…. Vidlák je asi debil neúplný….
Lež. Pomníky banderovské kreatuře a pojmenování ulic zvládli ukronáckové dávno před ruskou agresí. Tahle rakovina je tam už od vzniku tohoto pseudostátu bez historie. S postupujícím časem se jen víc rozlézá.
Ty jsi debil a nedošlo ti nic.
Spolykal mnohou moudrost, bylo to ale, jako by mu to šlo do nesprávné dírky.
Hned v devadesátkách západ začal posílat na Ukrajinu bývalé esesáky, kteří byli uprchlí do USA a Kanady.
Třicet let před útokem Ruska na Ukrajinu.
Vidíš, do Ruska esesáky nemuseli posílat. Putin si je vychoval sám.
Já myslím skutečné esesáky. Ti co doopravdy sloužili v SS.
Vy to myslíte jako podobenství.
Jsou si dost podobní. Myslím hlavně Wagnerovce.
Bandera a jeho motivy v dobovém kontextu zcela srozumitelné a pochopitelné, ale dnes tedy vlastně po WW2 kdy většina zrůd zodpovědných za šílenství na které Bandera reagoval utekl zpátky na západ, pochcípala ve WW2 a nebo byla Stalinem povražděná, dnes už jsou jeho následovníci naprosto směšní ostatně ti co přežili Stalina utekli na západ.
Dobový kontext je takový že Stalin byl po válce zrazen a tehdy začalo šílenství nikoliv nepodobné tomu za Hitlera, které pokud by Stalin nezemřel tak brzy dopadlo velmi podobně.
Stalin který před válkou psal žvásty o hrdelním trestu pro všechny a otevřené a aktivní antisemity začal vykonávat politiku která se té Hitlerovo lišila jen tím že nebyla zalažená na rase ale na třídě tedy určitá skupina židů byla odsouzena k politické a sociální likvidaci.
Logicky pokud by dnes měla Ukrajina proti někomu bojovat a zachovat ducha Bandery byl by to kolektivní západ a USA.
Ale křesťan je z principu extrémně pomýlená entita.
u nás se to manifestovalo v procesech se Slánským, ale v sovětském svazu to nabylo téměř obludných rozměrů, tedy on Stalin vlastně nečinil nic co by nebylo v duchu pamfletu který sepsal o čtvrt století dříve Churchill
Doporučuji navštívit gruzínské město Gori. Tam je muzeum Stalina. Naučit se azbuku a nastudovat co tam je. Člověk se.ledacos dozví a pak nebude plácat nesmysly.
jaké nesmysli, chcete pateticky přepsat dějiny poválečného sovětského svazu…
…absurdní, trpíte stejnými halucinacemi jako dnešní mainstream
Super, ale to je pravda, že 90 % Ukrajinců podporuje Zelenského? https://refresher.cz/111082-Vice-nez-90-Ukrajincu-podle-pruzkumu-podporuje-kroky-prezidenta-Zelenskeho
Anebo k nim už obyvatele Donbasu nepočítají?
A jak mohou podporovat Banderu, když byl antisemita a Zelenskyj je Žid a jeho oligarchové také ??
Vidíte. Poláci taky podporují ukrajinské (protipolské) nácky a banderovce. Pojivem tohoto všeho zla je nenávist. Kdyby čistě hypoteticky tato aliance zla vybila všechny rusy, začali by se ukrajinští náckové řezat s těmi polskými a společně by masakrovali i ty židy. V minulosti jim to tak pěkně šlo…
Oni slované byli vždy banda hašteřivých tuponů s pomatenými mozečky.
Proto vždy dopadli a zase dopadnou tak špatně.
Všichni vysocí náckové měli buď židovskou krev nebo byli na židy napojení jinak.
Kdo kdy viděl fotku Hitlera či Himmlera, tak ví, že to nebyli árijští modroocí blonďáčci ani náhodou.
Zajdi k psychiatrovi. Budeš to mít lepší než skončit v base.
Vidláku , pleteš si Lenina s Trockým – Bronštejnem .
Evidentně máš v historii guláš . A tím snadno vzniká i guláš v hlavě .
neumím přesně ověřit, ale Lenin měl tvrdit něco takového jako
..Je lhostejné zda-li 90% lidí v Rusku zahyne když těch zbývajících 10% přinese světovou revoluci…
Ale vidlák jako všichni křesťané to je směšné ze své samotné podstaty
Martino
ja o ničem takovem nevim. Nemohl byste uvest zdroj teto sve „citace“ anebo spiše přani či vaši smyšlenky?
Vy jste neskutečný hlupák, stačí jedna minuta abych dokázala vaší hloupost
Foreign News: The Trail of Lenin
Monday, Feb. 11, 1924
Follow @TIME
The New York Herald published an article by Francis M’Cullagh, its Warsaw correspondent, summing up the victims of „the Red terror under Lenin’s regime.“
Mr. M’Cullagh said that not less than 100,000 people have been „murdered“ in the name of Lenin who once said: „It matters not if 90% of the Russian people perish so long as 10% bring about a world revolution.“
Mr. M’Cullagh went on to say that killings are still the order of the day and that in May 1923, 100 people were shot. „The official statistics I do not possess, but I know the terror still reigns.“
a aby vaše zoufalství bylo ještě větší uvedu že jsem transsexuál (mft)
tím neumím přesně ověřit jsem samozřejmě myslela že nemám žádný audiozáznam nebo primární zdroje pro toto tvrzení, ale že se jedná o z historiografického hlediska solidní evidenci to je myslím každému kdo trochu studuje historii zcela zřejmé.
To že to tvrdil Mek KUlog ještě neznamena že to tvrdil i Lenin. A otazkou je jestli těch 100.000 mrtvych byla vina Lenina anebo kupřikladu intervenčni pomoci bratrskych zemi Zapadu, …. JInak pro vaši informaci – Rusko bylo v 1 světove imperijalisticke valce jednou ze 3 zemi, ktera měla největši ztraty. A ten lump Lenin Rusko z te „humanitarni“ valky vyvedl.
Historiograficky jsme předložila relevantní odkaz pro mé tvrzení takže nevím o co vám jde, jinak vaše tvrzení to je jen snůška blábolů aby jste něco uvedl
Jonáš to je stejně evropské jméno jako Ibrahím, fuj hnus takový nick.
Historiograficky jste nepředložila vubec nic – žadny odkaz na Leninuv projev anebo citaci z dila.
Nick si mužu zvolit jakykoliv, sudružko kadrovačko. Klidně třeba Einstein anebo Franklin Delano. Podstatne je že nejsem multinick, jako někteři zdejši sudruzi a sudružky Cemperiste.
pak nerozumíte historiografii, podstatné je že člověk který si dá nick Jonáš je asi tak věrohodný jako člověk který si bude tvrdit že má rád západní civilizaci a bude mít nick Ibrahím, možná si jej nemění ale i tak hnus fialový
To jsou ale kecy! Takove kadrovacke!
Ale předložila, jen to nechcete uznat.
Navíc to je obecná známost každému, kdo chodil do školy za minulého režimu.
Navíc i u nás soudruh Gottwald oznamoval v parlamentu, že se do SSSR jezdí učit, jak svým oponentům zakroutit krkem.
Navíc tak se dělají všechny skutečné revoluce.
Máte něco proti Bohem vyvoleným, špíno?Nácky by měli trestat dle práva!
každopádně pokud myslíte že sovětský svaz v době meziválečné má cokoliv společné s dnešním Ruskem a že židobolševismus jednal v zájmu lidu který žije na území bývalé SSSR tak jste ještě hloupější než jsem myslela, ale ten nick Jonas (židovské jméno které v kontextu západní civilizace postrádá jakýkoliv smysl) asi rozumím odkud váš mindset pramení, fuj hnus fialový.
Aby bylo jasno , Lenin ukončil první světovou válku a to tím , že podepsal , za Rusko velice nevýhodnou dohodu , tzv. Brestlitevský mír .
Musel odvolat Trockého , který tento podpis sabotoval .
V plánu bylo to , že židomarxismus se ponese na ruských bodácích do celého světa , do tzv. Světové revoluce .
Což znamenalo ještě větší a krvavější světovou válku .
Tím podpisem toto Lenin utnul , za což byl později popraven .
Došlo i na Trockého , který nesplnil svůj úkol .
Souhlasím
Je ovšem třeba udělat úkrok stranou. Co by z takto nastaveného konfliktu měli Židé, kteří se postavili do jeho čela… Zelensky oficiálně sdělil, že na Ukrajině žádní banderovci nejsou. Přitom se po něm pojmenovává řada náměstí a význačných ulic. I pomníky se odhalily v několika městech. Na konflikt je třeba dívat se očima těch, kteří ho dnes vedou a to koordinovaně, vojensky, za pomoci vojenského arzenálu NATO. O co jim jde.? To přece nemůže být „pouze“ dobytí celé RF poté, co ve vyvolané válce Rusko ztratí podstatnou část své vojenské síly, která má plánovaně vykrvácet na ukrajinském bojišti. Židům dnes „překážejí“ národy složené výlučně z bílé rasy. Vyvolání nenávisti proti Rusům má za cíl konečné zničení bílé rasy Slovanů, kteří byli soustředěnou propagandou proti sobě poštváni. Čili cíl je trochu jiný. V západní Evropě toho bylo už dosaženo infiltrací milionů imigrantů do cílových bělošských zemí. Tyto země jsou už bezesporu dobyty převážně muslimským etnikem. Všichni v porobených zemích se musí podrobit jejich náboženským rituálům a pravidlům. Ve válečném konfliktu je agresorem nasazena armáda, složená z vrahů, co mají doslova radost z vraždění lidí. Ti jsou zaplaceni a převezeni i na tisíce kilometrů na místo střetu. Pokud se jim daří vítězit, jsou schopni povraždit vše živé a ještě si ty skvělé zážitky natočit na mobily, aby se těmi páchanými ukrutnostmi mohli kochat a chlubit i mimo bojiště. Druhé, bránící se straně nezbývá, než nasadit všechny odvedence, kteří jsou k dispozici. Ti by nejraději byli doma. Na válku se vůbec netřesou. Ale musí do ní nastoupit, protože vlast jinak bránit nelze. Takže konflikt vypadá tak, že jedna strana ostřeluje civilní objekty, především městskou zástavbu s civilisty a druhá útočí na centra rozvodu energií a objekty obsazené vojenským personálem a zbraněmi. Ten nesoulad je patrný. Jedny žene do útoku propaganda, (podobnost s hitlerovským Německem je náhodná) druhé nutnost bránit vlast se zbraní v ruce. Motivace je tedy pro obě strany naprosto odlišná. Jedni přijeli beztrestně vraždit, druzí se brání, protože jim nic jiného nezbývá. Ale to, co je primárním cílem globalistů, je zničení bílé rasy, tentokrát jimi vedenou vyvražďovací válkou.
Předtím jsme se „zúčastnili“ plánovaného testu globalistů s experimentem zvaným kovidová operace. Kdo uvěřil laboratorně neověřenému roztoku, který nic neřešil, neřešil a neřeší, ten uvěří potom jakékoli vymyšlené lži. Podstatou vyvolaného běsnění byl podvod. Měli jsme věřit neodborníkům a laikům, že ten roztok je účinný. Zaříkávači, medicinmani a neználci nás hnali na jehlu. Odborníci světového formátu byli umlčeni. Stal se jím i pan Profesor Beran, který byl neználky vysmíván. Koho jiného máme respektovat rady, než odborníků v daném oboru…? Vše, co dosud platilo, bylo běsněním na hlavu převráceno. Takže platí. Kdo chce dojít k poznání, MUSÍ respektovat odborníky daného oboru. Nikoliv příživníky, kteří se chtěli nabalíkovat na neznalosti lidí.
Právě to samé platí v bezpečnostní oblasti. Máme zde bezpečnostní experty, kteří (na rozdíl od laické veřejnosti) problematiku bezpečnosti studovali a dosazovali ji do praxe. Opět ten výsměch laiků vedených nositeli Modrých knížek a naprostými nevojáky. (Němcová, Langšádlová). Připomíná mi to věštění z kávové sedliny či z karet jakýchsi čarodějnic s kočkou na hrbu. Profesionální znalosti pánů Jaroslava Štefce a Martina Kollera byly zadupány a odborníci byli zahrnuti výsměchem. ČT se dokonce omluvila divákům, že tam prezentoval svůj názor. Jeho názor je ovšem opřen o dokonalé znalosti s rekognoskací terénu k určitému tématu. Sovo znalce tedy neplatí. Máme připuštěny jen věštce z kávové sedliny. Jak potom můžeme hrdě prohlásit, že jsme udělali vše pro eliminaci hrozeb vnějších a vnitřních vlivů? Jsme v pasti. Felčaři a modroknížkaři nás v žádném případě nezachrání. O co víc se prosazují, o to větší hrůza a bída nás v důsledku čeká. Na slovo vzatým odborníkům jsme slovo vzali a odepřeli s nimi spolupráci.
Mějte se hezky.
I debil ví že v Kyjevu vládnou fasouni a teroristi.a kdo to popírá je naočkovány kreten a naprosto dementní vůl.
Jo, já to taky vím. Říkali nám to na školení.
No to říkali vám na školení.
Ostatní to vědí tak trochu odevšad. Dokonce i na ČT to svého času bylo.
NATO už bojuje na Ukrajině otevřeně: Obrovské ztráty Kyjeva u Bachmutu. Zametání stop po laboratořích USA na Donbasu. Ponorka „soudného dne“ Belgorod s Poseidony připravena k boji. Spláchne Rusko Británii a USA do moře?
U Bachmutu mají obrovský ztráty Ukrajinci i Prigožinovi esesáci. Bio laboratoře, žádný důkaz neexistuje, krásná ruská pohádka. Poseidona možná Rusko má, ovšem Západ má spoustu jaderek mimo pevninu. Pokud Putin nechce přijít o Kreml, nikdy ho nepoužije.
klidně jej použije já myslím že Američané rádi obětují své kolonie včetně UK, speciálně pokud je Poseidon řádně „nasolený“
Tuž Poseidon je připraveny jako specijelni finalni rusky dareček hlavně pro USA a Malou Britanii. Takove male překvapko v připadě, že anglosašti fašiste zautoči přimo na Rusko.
A pravdu povědic v Bilem wigwamu, v Pentagramu i Dip Stejtovcum v Lengly z něho už nějakou dobu cvakaji pulky, že by skrz ně ani špendlik nepropadnul.
Belgorod už vyplul.
Adámek, důkazů o poctivé práci darpa biolaboratoří se ti dostane asi tak do dvou – tří let.
A je ručitelem nejen za dluhy kolonyje czechyja, ale i za dluhy ukradiny.
Je dobře, že je s tím smířen a poctivě šetří. Dluhy se mají platit.
O tom, jestli existuje důkaz o biolaboratořích přeci nic nevíte.
To byste musel jet na Ukrajinu a celou ji prozkoumat včetně utajených objektů a jakpak byste to dokázal?
Rusúm stačí jen informace od vlastních špiónů a už je jedno, jestli to je uklízečka v nějaké konkrétní laboratoři nebo úředník na ministerstvu nebo nějakej důstojník.
Wagnerovcům se nedaří dobýt Bachmut, přiznal Prigožin pro Ria novosti.
nesplnil úkol vůdce, měl by se umlátit tím svým kladivem pokud má v sobě nějakou čest….
Hlavnou udalosťou roka 2022 bola ruská vojenská špeciálna operácia na Ukrajine. Zmenila nielen Rusko, ale i celý svet.
Obyvatelia Doneckej a Luhanskej republiky na ňu čakali osem rokov. Rusko sa však tejto extrémnej možnosti snažilo vyhnúť až do poslednej chvíle. Snažilo sa vynaložiť maximálne úsilie na mierové riešenie konfliktu na Donbase. Podľa ruského prezidenta Vladimíra Putina, „všetko, čo súvisí so špeciálnou vojenskou operáciou, je absolútne nevyhnutným opatrením“.
Bývalá nemecká kancelárka Angela Merkelová priznala, že Minské dohody boli pre Západ iba príležitosťou na prípravu Ukrajiny na konflikt s Ruskom. Putin v reakcii uznal, že Rusko malo na Ukrajine konať skôr. Že viera, že „tento problém možno bolo vyriešiť mierovou cestou, bola chybná“.
„Rozhodnutie o začatí špeciálnej vojenskej operácie vo februári 2022 bolo pod tlakom okolností ťažkým a vynúteným krokom. Nešlo len o ochranu bratských republík Donbasu. Ale už aj o bezpečnosť a suverenitu samotného Ruska,“ priznal podpredseda Bezpečnostnej rady Ruskej federácie Dmitrij Medvedev.
Kyjevský režim sa na jar pripravoval na útok na ľudové republiky Donbasu. Plány útoku sa našli po začatí ruskej špeciálnej operácie.
Okrem toho mal byť cieľom i Krym. Čím by vlastne Kyjevský režim zaútočil na územnú celistvosť Ruskej federácie.
Ruská špeciálna operácia na Ukrajine začala niekoľko dní po tom, čo prezident Ukrajiny Wolodymyr Zelenskyj na Mníchovskej bezpečnostnej konferencii nevylúčil, že sa na území Ukrajiny „môžu vyskytnúť“ jadrové zbrane.
V tej chvíli republiky Donbasu dostali šancu, o ktorej už ani snívali. Príležitosť nielen oslobodiť okupované územia, ale aj znovu sa spojiť s Ruskom.
A to najdôležitejšie. Vieru na dlho očakávaný mier. Dnes, keď je Doneck vystavený najbarbarskejšiemu ostreľovaniu od roku 2014, to znie možno trpko. Ale oslobodzovanie pokračuje doslova „meter po metri“. Toto je cena mieru.
Okrem Donbasu sa od Ukrajiny dokázali odpojiť i ďalšie dva regióny dejinného Novoruska. Záporožie a Cherson. Výsledky referend hovoria za seba. Ľudia tam nikdy neprijali výsledky nacistického prevratu roku 2014. Niektoré z týchto území sú stále okupované. Je však zrejmé, že ich oslobodenie je už otázkou času.
Pripojením týchto území Rusko získalo veľa. Azovské more. Tak, ako to bolo od 19.storočia až do roku 1991. Opäť sa stalo vnútrozemským morom Ruska. Tým sa vyriešila hrozba základní NATO a ukrajinských blokád.
Na základe referend sa rozloha Ruska zväčšila o viac ako 80 tisíc kilometrov štvorcových. Čo je viac ako trojnásobok veľkosti Krymu. Päťnásobok veľkosti Izraela alebo Slovinska. Trojnásobok veľkosti Belgicka. Dvojnásobok veľkosti Slovenska alebo Chorvátska, Dánska alebo Švajčiarska. Je to viac než Rusko získalo po výsledkoch rusko-tureckej vojny, sovietsko-fínskej a Veľkej vlasteneckej vojny.
Ale hlavným bohatstvom, ktoré Rusko získalo, sú ľudia. Viac ako sedem miliónov predstaviteľov Rusov sa stalo občanmi Ruska. Referendá v Donbase a Tavrii v roku 2022 čiastočne obnovujú spravodlivosť. A je symbolické, že sa to udialo v roku stého výročia vzniku Sovietskeho zväzu.
„Ukrajinskú beštiu“ treba zničiť raz a navždy
Lenže je treba dokončiť tú hlavnú vec. Skoncovať s nacizmom na Ukrajine. Ten bude pre Rusko vždy predstavovať hrozbu. Svet by mal vidieť, akú „beštiu“ Západ vychovával celé tie roky.
Rusko odhalilo aktivity amerických biologických laboratórií na Ukrajine a zabránilo ich použitiu. Hrozba použitia biologických zbraní, ako aj možnosť, že Kyjev bude mať jadrovú bombu, sú tým skutočným nebezpečenstvom pre celé ľudstvo.
Zdroj: LIFE
tahle válka může přerůst do absolutní obludnosti, provokovat takový národ, Američan musel zešílet
https://www.youtube.com/watch?v=YtCTzbh4mNQ
Ukrajinský parlament uctil památku Bandery. Přišla tvrdá slova polského premiéra.
„Jsme velmi kritičtí, velmi, velmi odmítaví k jakémukoli oslavování nebo dokonce připomínání Bandery,“ zdůraznil v pondělí premiér Mateusz Morawiecki. Narážel tak na nedělní příspěvek, který se objevil na sociálních sítích Nejvyšší rady Ukrajiny. (Foto: Flickr)
Nejvyšší rada Ukrajiny v neděli zveřejnila na sociálních sítích příspěvek, který se týkal 114. výročí narození ukrajinského nacionalistického politika Stepana Bandery.
Byl také zveřejněn citát z jeho knih. Bandera mimo jiné tvrdil, že „úplné a konečné vítězství ukrajinského nacionalismu nastane, až přestane existovat ruské impérium“. Jak zdůraznila Nejvyšší rada Ukrajiny, „pokyny Stepana Bandery jsou vrchnímu veliteli ozbrojených sil dobře známy“.
Připomeňme, že frakce Organizace ukrajinských nacionalistů, kterou spoluzakládal Bandera, je mimo jiné odpovědná za genocidu polského obyvatelstva ve 40. letech 20. století na Volyni a ve východním Malopolsku.
„Jsme velmi kritičtí, velmi, velmi negativní vůči jakémukoli oslavování nebo dokonce připomínání Bandery. V mém prvním rozhovoru s ukrajinským premiérem Denisem Šmyhalem po tom, co se stalo, to řeknu velmi, velmi jednoznačně,“ komentoval na pondělní tiskové konferenci premiér Mateusz Morawiecki.
Neexistují zde žádné nuance. Pokud Nejvyšší rada připomene tuto postavu, (…) není možné zde ani v nejmenším přistoupit na jakýkoli ústupkový tarif vůči těm, kteří nechtějí přiznat, že ta strašná genocida byla něčím nepředstavitelným, a učinit plné odčinění, plné přiznání viny,“ řekl.Jak zdůraznil předseda vlády, Bandera byl „ideologem té zločinné doby“. – Připomeňme si, že se to všechno stalo za německé okupace, tyto strašné ukrajinské zločiny,“ řekl.
Zdůraznil, že takové činy nelze ospravedlnit žádnými slovy.
Zdroj: gazeta.pl
P.S.
A teď místní banderocisti a kolaboranti budou zase vypisovat,že to není pravda(Vás) se to samozřejmě netýká Martino.
vnímáte historii velmi povrchně já jednání Bandery v dobovém kontextu docela rozumím, dnes je to samozřejmě absurdní, ale pomatení nejsou jen Ukrajinci.
logicky by dnes příznivce Bandery bojovat na straně Ruska protože ti šílenci zodpovědní za Banderu ten za jednání na které Bandera a spol. reagoval jsou především v USA a na kolektivním západě.
vzpomínám si jak jeden bývalý vrcholný důstojník wehrmachtu prohlásil v době studené války že kdyby dnes přijeli Rusové do západního Německa ukáže jim osobně cestu do hlavního města.
Historie není jednoduchá a Rusko je dnes částečně objetí svých velkých úspěchů v době WW2.
pravda je relativní vaše pravda je taková subjektivní pravda, já se snažím najít objektivní pravdu, například proč bolševická revoluce, proč Bandera, proč studená válka a ve výsledku proč dnešní dění a zde nenalézám nic černobílého, nalézám zde šedý, nešťastný svět plný tisíciletého nedorozumění (ano začalo to v době kdy oblast kterou dnes nazýváme Izrael ovládala říše perská) šílenství a masové hysterie která je tak zajímavá jak tragická, bylo by pěkné kdyby tento svět byl nějaká anime kterou by si mohl na pokračování člověk pustit v TV, bohužel v něm musíme žít a já docela rozumím proč.
animé uvádím protože tato japonská produkce umí vzít židovství, západní filosofii a přetransformovat ji do něčeho zajímavého leč nikoliv dogmaticky ovlivněného tímto mindsetem
Dě kujem pěkně jsi to tu zas*rala informacema s nulovou hodnotou! Standa jak cy*p!!!
dobře Jyrko nyní jsi mě argumentačně umlátil
To se teda nahledá.
Tak už i Ria novosti potvrdily další ukrajinský úspěch. Přímý zásah úřadu vojenského velitele ve Vasylivce v Záporoží. Odhad 200-250 okupantů odešlo do věčných lovišť. Rusové by konečně měli Putina svrhnout a přestat za Fýrera zbytečně umírat v cizí zemi.
Jako když umře Putler, tak přestaneme bojovat proti rusákům nebo co? Ses zbláznil?! Putler je první ze stopadesáti miliónů, ne jediný rusák na planetě, hňupe!
Pro nás to všechno znamená jen to, že se staneme buď součástí Ukropolistánu nebo Alemánistánu. Přeživších bude málo, začlečníme se bez problémů.
Kulový. To první je jen ruská snaha zvýšit napětí mezi Polskem a Ukrajinou, to druhé je taky nesmysl. Německo je pro nás nejvýznamnější obchodní partner, to je fakt. Politicky jsme však zcela jinde. Např. Zelení mají u nás jen pár procent. Opět marná ruská snaha zasít rozkol do EU.
Německo není pro nás obchodní partner, ale my jsme jeho subkolonií. EU se rozpadne, takže se budeme muset někam začleňovat, to brzy uvidíte, kdo nás kam natlačí. Rozpadne se i USA. Historie se opakuje ve spirále, ale to vám nic neříká, nemáte kvalifikaci pro diskuzi.
Co s tím, že fašoEU je k 💩💩💩💩💩, že je to vyděračská , prolhaná a zbytečná instituce Rusko společné,ty zasrane potrate opičí banderokurvy?!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Vítejme migranty, pomozme jim, my máme všeho nadbytek.
Vy v neziskovce?
V mojí neziskovce máme radši migranty z Afriky než s Ukrajiny. Jsou to často přátelé Ruska.
Takže u Beníka doma mají každý nachystáno jedno mega na zatažení jejich podílu na dluhu kolonyje czechyja a další meloun na dluhy kolonyje ukradina.
Proto můžou být v pohodě a čekat na příchod zahraničních exekutorů s úsměvem.
Konečně rozumný komentář!
Ty nebudeš tak hloupý, hochu, měli by ti zvednout prémie
S timto clankem se mohu ztotoznit!
Vidlak ovsem silne podcenuje idiocii Cempera a dalsich „liberalnich“ soudruhu.
Vsadim se, ze vas obvini z dezinformovani a onalepkuji jako ruskeho svaba.
Dopadne to presne tak, jak pisete. USA vyrobi ukronacky, stejne jako ISIL, a pak je nasadi EU do kozichu. My tu diky debilni vlade tech hajlujicich blech budem mit nejvic a nakonec nas vsechny ceka hodne neprijemna deratizace.
Hajluješ tady akorát Ty, Jerry, Wojciechovski a pár dalších ruskejch trollů.
Hajlující banderopyzděc z velvysranectví Bnaderonacistán-Usraniny-Chudostánu a jeho F73 s A52 se opět ozval
Co tady, trubko, hodláš rozporovat?
Pepíku, vyděláš v nezykofce na ty dluhy?
Kdy již konečně někdo řekne ukrajincům, že nebojují a neumírají za vlast, ale že jsou jen nájamnými vrahy, které si USA platí miliardou dolarů měsíčně za zabíjení Rusů. Možná by pak válka rychle skončila, Bandera ne Bandera.
Ovšem Ukrajina pro Ukrajince je jejich vlast. To by Rusáci pochopili, až by napadl někdo je. Ty to můžeš pochopit, podle toho, z jaký země jsi.
Usranina-Banderonacistán JE UMĚLE VYTVOŘENÁ SLÁTANINA,KTERÁ BY SE MĚLA VRÁTIT DO HRANIC PŘED PRVNÍ SVĚTOVOU VÁLKOU….MINIMÁLNĚ!!!!!
Kdyby se Ukrajina vrátila do hranic před první světovou válkou,
tak by musela opustit:
4 gubernie na západě (od Stalina)
7 gubernií na východě (od Lenina,
dnes současné oblasti bojů)
a několik dalších gubernií na severozápadě (od carů, možná dokonce i ten Kyjev(?) )
(JIŘÍ JE INFANTILNÍ DEMENT KTERÝ UTEKL Z KLECOVÉHO LŮŽKA)
A kdyby někdo napadl rusáky, tak co? Co by se stalo? Snad bys to neodsoudil, nebo seš snad Putlerův agent?!
Rusákům by v případě napadení ruska nikdo nepomohl, pokud ano, tak jedině stejní náckové jako oni sami! Tak se jich nezastávej!!!
„Kdyby na demonstraci hořela auta, okamžitě by ztratila legitimitu. Stejně tak, kdyby těžkooděnci vytáhli pendreky a začali řezat mírumilovné demonstranty. Možná proto se Putin obrátil do Asie… není tu žádná pátá kolona, která by byla ochotná vraždit ve jménu velkého Ruska. “
aneb vlhké sny ukrajince (s chazarským kořenem?)
elity nemají Ukrajince rádi, ale prostě se hodí k jejich zájmům, asi jako Afgánec byl užitečný v boji proti sovětům, nebo kosovský Albánec byl užitečný.
Vzpomínám si jak ještě před pár lety historiografie a politici blouznili a sekýrovali Ukrajince že se nevyrovnali se svou antisemitskou minulostí dnes ji pokud užitá proti Rusku když už přímo neadorují tak alespoň přehlížejí.
myslím že to psal Zwangwill kterak nenáviděli když museli v Palestině z politických důvodů prohlašovat představitele kapitalismu za vrcholný ideál socialismu.
Myslím, že za nedlouho jsme na řadě my Češi a naše majetky! Nedávno pár našich blbů veřejně ve sdělovacích prostředcích vykřikovalo, že odjakživa křižácký (území Řádu Německých a Mečových rytířů) a později po staletí východopruský Königsberg je „náš“. Český Královec založený Přemyslem Otakarem II., který tam byl ale spolu s Křižáky potírat Pruské pohany. Nasrali jsme Rusy (nyní právní nástupce bývalého SSSR), kteří jej posvěcením VŠECH Vítězů II. Světové války v Postupimské konferenci konané v červnu 1945 mimo mnohé jiné získali jako válečnou reparaci. Nasrali jsme Němce, kteří naše Benešovy dekrety oficiálně považují za právně vyhaslé. Proč je na vládní úrovni považují de jure za neplatné? Protože s plošným vyháněním a plošným záborem necelé 1/3 nemovitého majetku, tzv. po Němcích. Jsme začali hned po 8.5. 1945. Beneš si to s hrůzou uvědomil, proto to ex post „zlegalizoval“ svými dekrety. Jaksi ale zapomněl, že tyto oblasti. Kde žili Češi, kteří při sčítání lidu v 30.tých létech uvedli pouze pravdivě (například to měli uvedené již ve svém rodném listě) a u nás tehdy právně v pořádku svou skutečnou německou národnost. Byli v září 1938 schválením tehdejšího československého Parlamentu a podpisem prezidenta tehdejší ČR. Přičleněni se svým majetkem a územím kde již žilo více než 75% k tehdejší III. Říši Velkoněmecké. Mnichovský diktát zradou našich spojenců, nacistického Německa, fašistické Itálie (Musollini byl tehdy nedávno u uděleným a hrdým nositelem Čsl. Řádu Bíleho Lva I.st. – komu všemu jej ještě ti naši … udělí?!) byl jen a pouze důrazným doporučením našich spojenců. Jeho legislativní schválení československým parlamentem a tehdejším našim prezidentem Benešem 24hodin po této bezprecedentní zradě našich spojenců. Skutečným relevantním právním aktem. O právní vůli 1 republiky Československé dobrovolně odstoupit své území i se svými občany, státním a jejich soukromým majetkem a dluhy samozřejmě sousednímu státu. Nedobrovolné, ale právně de jure s posvěcením tehdejšího již ale jen českého parlamentu (Slováci si den předtím vytvořili svůj klérofašistický stát a chystali se táhnout s Němci na Poláky…) a de jure stále ještě prezidenta II. Československé republíky Háchy. “ Vložili jsme společně a s důvěrou svůj osud do protektorátu a pod ochranu III. Říše Velkoněmecké „! A. Šlapalo se až do atentátu na R. Heydricha, kdy jedním z důvodů bylo zrušení tzv. Mnichovského diktátu. Paradoxně tím, že toto „jen“ spojenecké doporučení schválené ale našim parlamentem, vládou a prezidentem. Po nepředstavitelné krvavé odplatě na našem protektorátním odboji v roce 1942 pouze a jen Velká Británie odvolala. Budeme-li trvat, že již tehdy a odstoupením jediného účastníka této Mnichovské dohody ze září 1938, bylo právně relevantní. Tak tím okamžikem se tzv. Sudetští Němci změnili zpět v občany v roce 1939 parlamentem, vládou a prezidentem tehdejší II. Republiky Československé Protektorátu Böhmen und Mähren. Přišli tak minimálně o občanství III. Říše Velkoněmecké včetně branné povinosti za ní rukovat a bojovat… . Do toho nám, až již bylo po Jaltské konferenci VŠECH budoucích vítězů končící II. Světové války jásné, že Hitlerovo Německo válku prohraje. Bylo VŠEMI spojenci určeno, že náležíme, výměnou Britům za jim bližší Řecko. Do sféry tehdejšího SSSR (dnes právní nástupce Ruská federace). Tedy Sověti spolu s československou exilovou vládou v Londýně s Benešem v čele. Na území Horthyovského Maďarska, odstoupenému mu dobrovolně Slovenským klerofašistickým štátem. Ve městě Košice, vytvořilo tzv. Košickou Česko-Slovenskou vládu. Tedy do konce války jsme měli hned vlády DVĚ! No nejsme těm Němcům a jejich právníkům dnes naprosto k smíchu!!!!! Když ještě argumentujeme, že tzv. Benešovy dekrety se právně opírají o tzv. Postupimskou konferenci Vítězů II. Světové války. Ta ale probíhala až 1/4 roku po válce a po vyhlášení tzv. Benešových dekretů. To znamená právně ex post po činu, který měl být projednán a schválen! Navíc na rozdíl třeba od Poláků jsme nikdy nebyli ve válečném stavu s poraženým Hitlerovským Německem a fašistickou Itálii. Naopak vzali jsme zpět k sobě aktivního poraženého nepřítele. Toho jenž oficiálně vyhlašoval a skutečně se bojově účastnil agrese nejen proti tehdejším vítězům II. Světové války. Zaplatili jsme za ně reparace, ale přišli a hlavně příjdeme ještě o mnohem více. Ptám se! Proč nikdo z našich mocipánů nezveřejní co se stran odsunu Němců, Maďarů a dalších píše v předmětném čl. Postupimské smlouvy!? Je tam sohlas s plošným a již uskutečněným odsunem a znárodněním majetku na základě deklarované národnosti!?! Proč nám naši mocipáni neřeknou po pravdě, který že z vítězů II. Světové války, účastník Postupimské konference tento navýznamný bod tam vůbec protlačil!? Proč tam prezident Beneš k tomuto vítězi poslal škemrat svého ministra zahraničí Masaryka a tento měl za zády Gottwalda, aby bylo jasno komu budem „Na věčné časy a nikdy jinak“ vděčni. Za jakous takous legalizaci právního bordelu zde! Proč při sjednocení Německa v roce 1989-1990, kterému dala zelenou právě tento účastník Postupimské konference. Dostali písemně jen Poláci záruku od znovusjednoceného Německa neměnnosti jejich státních hranic na Odře a Nise. Šlo o menší území než je české, moravské (Němci) a jihoslovenské (Maďaři) pohraničí. Poláci ano, my ne!? Dnes jsme nepřáteli právního nástupce Vítěze II. Světové války. Mnozí jej nenávidí do morku kosti. Bouráme sochy a symboly těch, kteří nám dopomohli i k nemovitým majetkům jedné třetiny z nás. Zapomínáme ale, že tyto nemovitosti jsou zaknihovány. Důsledně a podle tehdy platného práva jsou evidovány veškeré právně relevantní změny vlastníctví k nim. U 1/3 Z NICH JE TENTO PRÁVNĚ OPRÁVNĚNÝ ZÁZNAM OD 6/1945 NA POZEMKOVÝCH KNIHÁCH PŘERUŠEN ČERNOU ČAROU S DOVĚTKEM „Znárodněno dekretem prezidenta republiky“. Pozemkové knihy jsou a hlavně byly volně přístupné na každém katastrálním úřadě v ČR. Myslíte si, že úředně ověřené opisy již mnozí „starousedlíci“ nemají doma v kredenci!? Jen je později přiložit k hromadné občanskoprávní žalobě na Určení vlastníctví k nemovitosti! Co se bude dít potom? Máte na právní zastoupení? Kde pak budou naši politici, Russobijci a novináři? Co dodat! Mám za to že Němci a Maďaři neodolají této příležitosti. Rusové jim k urychlení těchto sporů ze svých archívů předají Seznamy československé Státní bezpečnosti. A hlavně trofejní Seznamy místních důvěrníků a konfidentů Geheime Staatpolizei z protektorátních služeben. To pak vyjde na povrch kdo, za co a jak získal zde arizovaný majetek odsunutých Židů. Mossad nebude vědět kam dřív skočit. A místní se pobijou mezi sebou, až zjistí kdo koho zde udával mezi sebou… Inflace? Kolaps všeho zde? Záruky za nesplatitelné dluhy kdesi na Východě?
To bude jen Rána z milosti!
Bravo 👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Není to málo, jeden ruskej hadr? Budeš pokárán.
Já tam vidím hned tři hadry v rusáckejch barvách, slepče. Pokud česko a češi za něco stojí, měli by si změnit vlajku na modrožlutou nebo žlutomodrou, EU má taky takové barvy na vlajce. Všechno ostatní jsou výmluvy a podpora agresora Putlera!
tenhle chazarský bordel nastolený 1918 srovná až velký reset , tatíček masařík a synáček beneš vyrobili podle plánu dort, a vnuk gottwald ho dopekl, zajímavé je, že se nic z toho mládež nová gottwaldova, husákova, havlova, klausova a zemanova n e u č í
Srovná? Ale kdež… To je jenom logické vyústění a pokračování, vše je v nejlepším pořádku
ukrajinského velmi nebezpečného vraha hledá česká policie. zatím jen jednoho…zatím…ukrajinizace-viz dnešní aeronet.
Nebuďte naivní. Kdyby volby vyhrála SPD, tak stejně nevyhraje!
Já už vím, kdo bude presidentem, ale neřeknu vám to. Jen naznačím. Jeho jméno i příjmení začíná stejným písmenem.
Oslavy Bandery je podle dnešních měřítek akt svobody, demokracie a humanity, jsem zvedavej, kdy přijdou na radu oslavy Hitlera…., protože ten přeci taky bojoval proti tomu proradnymu a zlýmu Mordoru Rusku.
Ta paní mi mluví z duše
„Tak se ptám, proč se mám uskrovňovat, kupovat pouze nezbytné věci, šetřit na jídle, nepít alkohol, nejezdit na dovolenou, doma v zimě mrznout, chodit pěšky 35 km do práce a nejezdit zbytečně autem?
Marně přemýšlím, proč bych měla obětovat svůj životní standard, který jsem si vytvořila za roky tvrdé práce, když sama po státu nic nechci?
Marně přemýšlím, proč si já mám utrhovat od úst, když tenhle stát vyhazuje prachy nás všech do bezedné díry jménem Ukrajina.
Marně přemýšlím, proč mám já dobrovolně likvidovat svůj život a osobní komfort, pro blaho lidí z jiného státu?
Protože si to pan Fiala přeje?
A ještě k tomu povinně!
Proč se já mám uskrovňovat a šetřit, když si sama vláda v době krize, místo aby šla příkladem, zvedá svoje už tak vysoké, dvousettisícové platy?
Možná to vypadá, že jsem sobec.
Ale v tomhle případě mi je s prominutím úplně u prdele, co si o mě kdo myslí.
Nikdy jsem nebyla netečná a nevšímavá k lidem v nouzi, ale musím konstatovat, že mne čím dál míň zajímá válka a věci s ní spjaté.
Zajímá mne můj život, moje rodina, lidé kolem, moje město, moje země a její historické i duchovní hodnoty.
Vzhledem k tomu, kolik smutku a neštěstí vidím jenom kolem sebe, nezbývá mi již mnoho empatie pro ty za hranicemi.
Jelikož za hranicemi naše problémy také nikoho nezajímají.
Začíná se mi už zajídat likvidace vlastního způsobu života, pro blaho jiných.
Dva roky povinné solidarity, kdy mi pořád říkali, že já jsem odpovědná za zdraví ostatních lidí, mi opravdu stačila.
Dva roky života plného omezování, ohleduplnosti, ústupků a naprosto nesmyslných, až směšných opatření, buzerace a šikany…
Jsem zodpovědná především sama za sebe a život svých blízkých, a odmítám nést na zádech břímě celého světa.
Už mně to vážně nebaví!
nejsem pokrytec, ale téhle manipulace s našimi životy už mám fakt plné zuby!
Je to cílená likvidace nás všech, ve všech směrech.
Boj o obyčejné životy nás všech!
Nejen, že nás vládnoucí garnitura ohrožuje ekonomicky, psychicky i sociálně, ale svými provokacemi přímo ohrožuje naši bezpečnost!
Tím vším likvidují i ta poslední pozitiva v nás samých.
Zavádí tvrdou cenzuru, tvoří negace, agresi, rozdmýchává zlost a nenávist mezi lidmi.
Boří vše, co pro nás vybojovali naši předkové, i to, co jsme si v našem životě dokázali vybudovat my sami.
Pryč s touto vládou!“
Věřím, že nejsem jediná, která toho už má dost!
Moje řeč. Teď začne zase mediální masáž ohledně tříkrálových sbírek. Po zkušenostech z minulosti – ani kačku!
Naše prolhaná televize a rozhlas dnes opět předvedli demagogický veletoč.
Francouzi prý na Ukrajinu banderovcům posílají lehké tanky.
Ale ty tanky prý nemají pásy,
ale kola.
Takže nikoliv kolové obrněné transportéry OT nebo pásová bojová vozidla pěchoty BVP,
ale tanky na kolech.
Co by ta prolhaná mediální squadra neudělala pro obnovu nadšení davů.
Musejí nám nasoukat nějak do hlavy, že v tom rozdávačném zbrojním velkobazaru nelítáme sami.
(JIŘÍ JE INFANTILNÍ DEMENT KTERÝ OPĚT UTEKL Z KLECOVÉHO LŮŽKA)
I ty se budou proti rusnáckům hodit.
Vidláku co hulíš?? S tím Fidelem jsi to hodně přehnal.. A nepřirovnávej Rusko k fašistické USA!!
Fidela si SSSR vybral z podobných důvodů. Stejně tak si Číňané vybrali Pol Pota.
———-
Vidláku, naletěl jsi USácké propagandě, která se snaží ze sebe smmýt vinu a vše hodit na jiné
– Fidel byl původně koník USA/CIA, byl vybrán USáky ke svržení i v USA silně nepopulárního Batistova režimu. Jenže pak se v US médiích – která v té době ještě byla malilinko svobodná, na rozdíl od dneška – že hodný americký koník Fidel nechal postřílet tisícovku Batistových příznivců, USáci od něj dali ruce pryč a jemu nezbylo než si najít nové kamarády.
A Pol Pot byl taky koník západu – jediné, co je možné připsat Číně v podpoře západně-krásně-intelektuálně-marxistických Rudých Khmerů je fakt, že do Kambodžy zmítané hladomorem (díky prvnímu pokusu s marxistickým Green Dealem) dodávala Čína potraviny a snažila se pomoci s hospodářským rozvojem.
Za zmínku pak také stojí fakt, že zatímco Západ držel hubu, tak Pol Potův intelektuálský super*vražedný režim svrhl komunistický Vietnam a zachránil tak národ před vyhlazením miláčkem Západu Pol Potem, studovaným na nejlepší univerzitě ve Francii
Rusko v roce 2014 na Donbase také nepodpořilo nějaké mírové hnutí, ale hochy, kteří byli ochotni střílet a bojovat.
—-
Rusko, Vidláku, podpořilo na Donbase ty, kteří se nechtěli nechat podřezat hodnými, milými, demokratickými a euro-unijně-hodnotovými ukrajinskými nacisty a kteří proti nim dokázali bojovat a bránit i ty bezbranné obyvatele Donbasu