Říkal jsem, že jeden z přetečených mandátů připadne buď koalici SPOLU a nebo hnutí ANO. A připadl hnutí ANO
Říkal jsem, že na pravici má nejblíž k mandátu Motoristé a dosáhli dokonce dvou.
VIDLÁK
Říkal jsem, že jeden z přetečených mandátů připadne buď koalici SPOLU a nebo hnutí ANO. A připadl hnutí ANO
Říkal jsem, že na pravici má nejblíž k mandátu Motoristé a dosáhli dokonce dvou.
Říkal jsem, že na levici uspěje STAČILO! a uspělo se dvěma mandáty.
Říkal jsem, že SPD dělá kampaň špatně a výsledek tomu odpovídá.
Myslel jsem, že hlavní ztrátu utrpí SPOLU, ale utrpělo ji půl na půl s Piráty.
Říkal jsem, že Starostové dělali kampaň dobře, ale chyba byla v angažování Danuše a skutečně to byla chyba.
Říkal jsem, že nikdo jiný prakticky nemá šanci a skutečně neměli šanci.
Říkal jsem, že propadlé hlasy nejspíš pomohou SPOLU, aby se dostal rusobijec Kolář a skutečně se tak stalo. Ale propadlých hlasů zase nebylo tolik. Děkuji všem, kdo věřili mým predikcím a zařídili se podle nich.
Smutným poraženým je strana PRO, která dosáhla dvou procent hlasů, přičemž za kampaň utratili víc než STAČILO! a víc než Motoristé. Říkal jsem, že budou mít tolik voličů jako Lubomír Volný a ono to tak zhruba vyšlo.
Říkal jsem, že obrácení poměru vláda vs. opozice budu považovat za posun. Vše lepší je průlom, vše horší je průser. Tak je to posun. Pokud se bude dobře pracovat, pokud voliči budou k neúspěšným nemilosrdní a pomohou úspěšným, tak parlamentní volby mohou být průlom.
V této chvíli je předčasné hodnotit, kdo koho vysál a odkud kam přetekly voličské preference, ale během zítřka si o těchto volbách povíme víc.
Sterziku, ty jsi to všechno říkal jako Baba Vanga ,tak teď se můžeš posrat
Má pravdu.
Klasika – volby byly opět zfalšované…
Je zbytečné jakkoli komentovat zmanipulované volby…
Tak či tak – budoucnost bude jenom plnění dlouho naplánovaného plánu:
– rozdmýchávání bratrovražedné války. Slovan proti Slovanu
– znepřátelování dětí vůči rodičům
– znepřátelování mladých vůči důchodcům
– další úpadek zdravotnictví, školství, zemědělství, průmyslu, ekonomiky
– zdražování – vyvolávající další schudnutí obyvatel
– vyvolávání různými způsoby ve všch úzkost, tíseň, beznaděj, bezmoc, zoufalství – vedoucí k apatiii
– ohlupování mládeže
– strašení obyvatel různými variantami virů, bakterií
– zvyšující se počet teroristických útoků na BÍLÉ obyvatele
– útoky pod falešnou vlajkou – s cílem probudit nenávist vůči určité skupině obyvatel (Slovanů – ČECHŮ, SLOVÁKŮ PROTI Slovanům – RUSŮM)
– prohlubování úsilí připravit lidstvo o přírodu, vodu, zdravé potraviny, vzduch, půdu
– atd.
Nechápu Vidlákovo nadšení. Jeho i s rodinkou tohle semele také a jestli si myslí, že bude výjimka, tak to jedině v jediném případě, že je žid.
Takže my gojim se připravme na sešup směrem bída, zmar, smrt. Pařáta USA a Londýna začala tvrdě mačkat. A zazvonil zvonec a čecháčků je konec!
O zazvonění zvonce klidně Heleno pište. Piště Heleno třeba i o konci a Vašem semletí, zmaru a smrti.
Produkty Vaší ctěné hlavinky jsou odrazem Vašeho ctěného, evidentně nepříliš spokojeného(???) privátna.
Nejen Vy Heleno, zřejmě víte, proč se říká.
Chcípla mi koza. Kéž by sousednímu sedlákovi chcíply kozy dvě. Nebo? Raději, ať mu shoří celá statek.
Starej se radšií o svůj kozí chlível a Lízinku.
Paní Helena to napsala bravůrně a pravdivě. Nás nepřesvědčích o těch liberálních řečičkách o hodném Západu.
Já nejsem Jiří a jeho přešitá Líza na Lojzu, já jsem erudovaná, zde mimořádně oblíbená multinicková KARA! Sláva ODS!
Odpuzující Démoni Státu. 👎👎👎🤮🤮🤮
Zdravím Vás,
kdo se zde prezentuje už nějaký pátek též jako KARA.
Lehko Vás lze rozpoznat od mojí maličkosti podle Vaší typické slovní vybaveností. A kdyby přece jen někdo potřeboval echt rozdíl, upřesňujete o sobě poněkud snad i pikantní informace. Možná přece jen můžete mít něco společného s Jiřím, Lízou i Lojzou. ….. Nebo s něčím, někým jiným mezi nebem a zemí.
Ale se mnou, KARO z 9.37.11, nemáte společného, a buďte ráda, stejné potěšení je i na mojí straně, NIC.
Ani ty snachy, ani vnoučata, a už vůbec ne manžela. U toho všeho totiž, na rozdíl ode mě máte kulové. To znamená NIC.
Nechcete být třeba, a ona čárka by Vám jistě slušela,
KÁRA? Ne kára, ale KÁRA.
Tak určitě Heleno, jestli volby dopadly jinak než jste si přála, musí být zfalšované. Vzhledem k ručnímu počítání hlasů a jejich dohledatelnosti jsou naše volby téměř nezfalšovatelné. Musela by být kompletně podplacena velká většina volebních komisí. A to je nesmysl.
Pekříku, jako vše při každém sčítání jde do nějakého centrálního systému a tam se může čarovat dle libosti, víme. 🙄🤦♂️
Ani ne, Věruško. Český statistický úřad zveřejňuje výsledky až do úrovně volebních okrsků – https://www.volby.cz/pls/ep2024/ep1311?xjazyk=CZ&xobec=539694&xokrsek=13030&xvyber=1100
Každý člen komise ví, jak dopadly výsledku u něj a sakra si to hlídá. Celkové výsledky jsou prostým součtem všech volebních okrsků, které si pohlídali členové komisí. Součet se dá udělat jednoduše v excelu. Fakt to nejde jednoduše zfalšovat. Neúspěšné strany si to přepočítávají a rády by je prohlásily za zfalšované. Ale neudělají to, protože o tom něco vědí…
Je hezké jak tady tu „průhlednost“ voleb zdůrazňují nasazeni lidi
To je těch obvyklych 10-15% pro dodatečnou korekci. Hrubým odhadem.
Jinak samozřejmě nejnižší úroveň není okrsek, to je tvoje záměrná lež, ale obec. A cilem manipulace není vytvořit volby „nové“. Pro „korekci“ výsledků postačí drobné změny právě u těch okrsků. A ty změny se rozmělní. Jak se říká korunka ke korunce, totiž desetinka k desetince …
V podstatě postačí aby „spolupracovali“ jen vedoucí komise ve velkých městech.
Jinými slovy, „počty“ sedí až od úrovně město. A v něm je okrsků a volebnich „uhren“
něúrekom.
Ale houby.
Nejnižší jednotka je volební okresek a jednotlivé výsledky lze zjistit na stránkách ČSÚ či na www.volby.cz či na tomto odkazu:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-eurovolby-mapa-vysledky-253587#dop_ab_variant=1303730&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest258_redesign_vyhledavani_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Snažíš se, ale marně
Na té „mapě“ celkové počty volících a procenta nejsou, že ne?
Once again around the block, nejde nijak zjistit, jestli sedí dodaná data na nižší úrovni než město. Tak to prostě je
Jediný způsob by byl kdyby si data porovnali VŠICHNI, všechny okrsky navzajem. Najednou. V jedné mistnosti. To ale neni reálné, viď?
Vy jste fakt na úrovni opice. To si ani neumíte rozkliknout ten odkaz? Např. pražský volební okrsek 13030 – přesně vidím, kolik lidí z mého okolí hlasovalo pro co… https://www.volby.cz/pls/ep2024/ep1311?xjazyk=CZ&xobec=539694&xokrsek=13030&xvyber=1100
To by bylo pořád dokola a mě to nebaví, Zlato.
Buď dál manipuluj, nebo, pokud jsi jen důvěřivý Steward, měj víru v co jen chceš
Ale opakuju, že ty si nemáš žádnou možnost ověřit jinou než tu svoji „urnu“. Jestli jsou ostatní údaje korektní nezjistis. I kdyby jsi obcházel další lidi z jiných volebních komisí, tak nemůžeš vědět, že mluvi pravdu. A opět znovu, není potřeba tvořit alternativni volby. Jde o to je jen zkorigovat. 2-3% nahoru dolů např. A stejně tak neni potřeba korumpovat každého jednoho člověka z každé jedné volební komise. Většina těch údajů bude korektní. Bude se případně lišit jen minimálně, vyšší instance třeba zneplatni 2 hlasy ze sta kteří v daném malém okrsku volila. K těm zasadnim korekcím postačí pár okrsků ve velkych městech, kde se dosadí vybraní lidi
Že manipuluju na nějaký zadání? Vy jste fakt ještě větší mimoň než Vaše prezdívka. Komu by asi tak stálo za to manipulovat pár set konspirativců? Ty žádný přesvědčování nepřesvědčí ani o tom, že Země není plochá. Cílí se na ovlivnitelný skupiny, ne na o svý pravdě přesvědčený blázny.
A proč mě tak „vehementně“ přesvědčuješ, když z toho nic nemáš, co?
Bonobo, proč na mne reaguješ, když z toho nic nemáš?
Já se tím bavím
Ty evidentně ne. potom není z tvé strany důvod se mi věnovat. Ovšem pokud je to tvá práce ….
šak ty víš
Ty manipulace budou dělány nejjednoduším způsobem. A tím je dle mého názoru obsazení komisí ve svém rajónu, svými lidmi. Na regionální úrovni ruka ruku myje a všichni čerpají. A chtějí čerpat dál
A ti už vygenerují chtěný výsledek. Většina registrovaných voličů se prostě nedostaví a tak není důvod nevolit „za ně“.
A o tom, že volby jsou „korigovány“ nemám sebemenší pochybnost. Jak píše ten druhý skladník, součet není potřeba přepočítávat. Ten je spočítaný je správně, to by bylo hloupé ve veřejných datech nechat chybu
Ještě, na to prostě nemůžu neodpovědět
, ty víš jak lidé ve tvém volebnim okrsku volili? A jak proboha?
Ty jsi se všemi mluvil? Nebo na základě čeho usuzuješ, že tam ti lidé fyzicky přišli a odvolili? A že toho koho volili jim bylo započítáno?
Počítal jsi lidi u dveří? Ty máš tolik volného času?
Proboha, čemu nerozumíte?
Mnoho obcí uveřejňuje na svých webových stránkách výsledky voleb i po okrscích. Tedy členové toho či onoho volebního okrsku se může pak přesvědčit, zda ta číslo sedí s protokolem, který jako členové komise podepsali.
Opravdu si myslíte, že by se tímto naivním způsobem falšovali volby? Podle mě je spíše pravděpodobnější možnost „nesprávně“ sečíst všechny ty protokoly ze všech okrsků. To už je problém. Chce to čas a dřevěnou pr.el, protože je přes 14.000 okrsků a zadat vše ručně do excelové tabulky by byla pěkná otročina.
Já o koze, ty o voze
Jak jste se tu znenadání objevili na začátku tu té šarády minulý týden, vy manipulanti
Ale i tak myslím, že slovo FYZICKY chápeš i ty
Poklona máte to tam.
ctrl ..nerad se opakuji
Já jo, to sem dostanu.
9.6.2024 v 10:36 A lexikon
https://dfens-cz.com/zatceni-v-cizine/?show=comments#comment-411975
Znovu a lépe s €araboafrikou ECB podbilderbergu bruseladonů dědičných kolonialistů výměny obyvatel evropy kalergi globálních lichvářů soukromé tiskárny FED. A budete to znát zpaměti jak když bičem mrská, do příště jestli nějaké budete mít.
trubky
https://www.facebook.com/photo/?fbid=7104734989576141&set=a.928137913902577
No, už jsem se vyjádřil. ctrl
Mikelo 9.6.2024 23:29:29 Odpovědět
No, víc posrat už to skoro nešlo.
Na tupé tschechische ojroovce je spoleh.
cool 9.6.2024 23:37:50 Odpovědět
Brzy zapomněli na kovid chuntu s “fimrou ANO. Výše odkaz 22:06:27. Třídenní pamět akvarijních rybiček?
Odkaz jsem šoupnu.
22:06:27 Odpovědět
Dejte mňamku
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/1140347390620052
Sterzik byl mimo jak ten kámen, snaživý jako vždy, byť na jiné straně než celou svou dobu, a že toho Jindrování bylo hodně, Konečná mu přesto všechno nějaké to korýtko hodí, nějaké menší, aby se nepřežral a věděl, kde je jeho místo
Přesně a to jsem ho rád četl. Nejdříve propagoval Bureše, potom Stačilo.
Trochu moc překypuje sebechválou. Není to sympatické, začíná se vidět jako orákulum a kecá do všeho. Typické.
Cítím to stejně. Brouk pytlík
To jsou ti naši apoštolové.
A protože jim hodně tupých ojroovcí věří jsme v té prdeli v jaké jsme.
Přes 100 tisíc hlasů dostali od voličů
171 tis. Dostálová
152 Turek
118 Vondra
115 Konečná
další s méně než 100 tisíc neuvádím.
Jediný kdo se může radovat, ale jen z naivity a snad i, podle mého, absolutní dutohlavosti voličů pana Turka, je celá ona Přísaha a Motoristé v čele s panem Šlachtou.
Popularitu, ale ŠUMĚNKOVOU (nazývám podle rychlého efektu při nasypání prášku Šuměnka do vody) si získal Turek. Na rozdíl od ostatních nadstotisícových mnou uvedených, kteří museli dlouhodoběji na tom, aby byli zvoleni mnohem více, opravdu o velmi mnoho více, máknout.
A navíc, a to mě udivuje, takový Jindřich Rajchl a jeho PRO si nechal tuhle příležitost, (je otázkou PROČ) i když celá republika jeho obličejem byla polepena až k zoufání, ujít.
On, i když ho vůbec nemusím, ale uznávám, že je to chytrý člověk, by tam do té Evropy jako poslanec PATŘIL místo onoho pana Turka, jehož tam vykopla poněkud zvláštní „popularita“. I na to, bohužel český volič slyší a podle mě těch 152 tisíc voličů pro pana Turka si zaslouží opravdu jen nápoj ze dvou ingrediencí. Šumička nasypaná do vody.
Sláva, sláva, sláva! Brusel konečně prosvítí mládí, krása a úspěšnost.
Neúspěšná kandidátuše – prezidentuše Danuše se nenechala zviklat jednou blamáží a ve stylu staré české moudrosti – vyhodíte mě dveřmi, vrátím se drze oknem, se nenechala otrávit a „šla do toho“.
Ano, Danuše a její pohnutá a kostrbatá kadidátuše do EP se nakonec přetavila v úspěch a stala se z ní europoslankyňuše…
EU je nutné pogratulovat, neboť v její figuře získala další euroobčankyňuši, která bude zájem svých nadřízených vždy na srdci a bude jej obětavě hájit navzdory zájmům své země, svého národa, při vědomí, že snaha se pozitivně zhmotní na výši jejího ojrokonta.
Tradice odnárodněných českých blběn nebude narušena: po Eujourové se objeví Eudanuše. A bude to hustý… Cynici mohou očekávat přehršel humorných Danušiných vystoupení, skeptici další fázi tlaku na federalizaci členských států, horlivě podporovaných prodejkyňuší diplomů z Masarykovy univerzity, optimisté v podstatě totéž. Liší se jen v tom, jakou pozici k tomu zaujmou.
Z SPD se stává umírající muž, topící se ve vlastních blábolech. Postupně, jak bude slábnout, budou ubývat hlasy ve všech myslitelných volbách a nakonec SPD očekává osud SPR-RSČ – prokandiduje se až k smrti, tj. do stavu, kdy zůstane pod 5% hranicí, ale napřed ji opustí schopní a charizmatičtí jedinci, neopotřebovaní, ne příliš posedlí třídním bojem, s originálními nápady, nepotřebující mít Okamuru jako tiskového mluvčího. Stejnou chybu totiž předním udělal Paroubek s ČSSD a nasměroval jí do postupného zapomnění, které završili jeho nástupci z řad mladých socialistů. Zdar Ozubená Pleši, zdar Červená Mikino, zdar Šmardo!
Piráti by se měli mít na pozoru; události totiž dlouhodobě nasvědčují, že jejich odlov a protahování pod kýlem jsou ve společnosti vyžadovány přímo s brutální nedočkavostí.
Kontejnerový vagabund Vondra nastolí v EU téma „Všichni do boje proti Babišovi“, s rétorikou převzatou podle Leninovy statě „Všichni do boje proti Děnikinovi“ z porevolučního období v Rusku. Mezitím se zcela určitě naučí rusky, protože svého času (80. léta) z ruštiny nejen že povinně maturoval, ale z vyššího institutu, který poté navštěvoval, z ní má minimálně zkoušku nebo zápich… Za co to dostal, když ruštině prý vůbec nerozumí?
Andy nakonec jednu pozici v EU údajně získal navíc, což musí nesmírně prsit mastně blyštivého Péťu a musí mu to způsobovat v nejbližších dnech horší trávení a špatné usínání. Naštěstí má tento úspěšný narcisistní premiér k dispozici veřejnoprávní ČT, která mu pomůže se z té nepříjemnosti vylhat nebo vše striktně zamlčet.
No, majstrštyk voleb do EU se povedl, podle všeho, ve Francii, Makarón vyhlásil volby. Už nebude zastrkávat prsty pravé ruky za knoflíky saka a organizovat „Velkou armádu“ na pochod východním směrem, ale bude vyděšeně čekat, jak ty mimořádné volby dopadnou. Putin se asi musel pobaveně ušklíbnout a zasmát se ve stylu jiného francouzského rodáka – Fantomase.
Bída teď ještě zrychlí
Ale oligarchové si před koncem, před zítřkem který nebude
, ještě rozjedou párty za peníze poddaných
Evropa teď bude fašistická už celkem neskrývaně, bez dlaně před ústy
Ano, bude to tak.
Chudáci děti.
já bych tedy tak optimistický nebyl, 65% voličů (5+ano) chce migranty, chce greendeal, chce cenzuru. Když to tak půjde dál, tak sice v příštích volbách vyhraje Babiš, ale to je stejný parchant jako současná vláda
O zazvonění zvonce klidně Heleno pište. Piště Heleno třeba i o konci a Vašem semletí, zmaru a smrti.
Produkty Vaší ctěné hlavinky jsou odrazem Vašeho ctěného, evidentně nepříliš spokojeného(???) privátna.
Nejen Vy Heleno, zřejmě víte, proč se říká.
Chcípla mi koza. Kéž by sousednímu sedlákovi chcíply kozy dvě. Nebo? Raději, ať mu shoří celá statek.
Je to facelift, o kterém jsem mluvil. Opravdu nečekejte změnu „k lepšímu“. Systému, a tedy zahraničnímu investorovi, je u zadku jestli stádo „souhlasí“ nebo ne
, ale k přežití potřebuje podporu šlechty
Koneckonců, vedúca úloha se nijak nemění, jen bude trochu omezenější. Původní stav nedělal „dobrotu“. Šlechta se bouřila
Vidlak keca, moc to netrefil. Ja jsem tvrdila, ze Stacilo dostane s Turkem mnohem vic, nez je jim prisuzovano, a ze SPD vyrabuji hlasy prave tyhle strany.
Mohl to byt mnohem vetsi debakl Petidemolice, kdyby sli k volbam vsichni, co ji tu nechteji. Ale i tak brutalne prohrala proti Babisovi a celkove ma jen asi 38 procent! Takze ma proti sobe pres 50 procent opozicnich stran.
Což této demoliční četě vůbec nevadí v pokračování „práce“.
Minimálně proto, že anoferti jsou její šestou částí.
Není snad jedno, že Vidlák kecá, což on samozřejmě musí,
není-li blbý absolutně a tutově,
vědět nebo alespoň tušit?
Společností, kterou se obklopuje a možná i ve které je účelově trpěn, ale i velkým počtem jeho zatím??? jen fanoušků, může být považován snad i za něco jako apoštolského hlasatele. Hrdinu, který to řekne, napíše za jiné, kteří si myslí totéž nebo ještě hůř – lépe, ale nemají koule být hlasateli.
Vidlák je vlastně pro současnou dobu a současnou společnost užitečným…… no???
Ale co, takových podobných už historií prošlo, dokonce pár jich i s povšimnutím, bez povšimnutí jistě tisíce.
Bude tomu jistě i v dalších generacích, kdy se snad místo „CO ČECH, TO MUZIKANT“
hodí více
„CO ČECH, TO VIDLÁK“? ???
I když? Jako už dnes, možné může být i takřka nemožné. Např. Turek, rozhodnutím voličů ve svobodných volbách, (A O TOM TO JE) bude v EP,. Proč by ne Vidlák do přísloví!
Já mu to, klukovi snaživému, dokonce i přeju. Ale ještě před tím by mohl rozhodit sítě na úlovek pro sebe – ulovit nějakou velkou šajbu v naší či nějaké zahraniční??? politice.
Posílilo ANO. V tuto chvíli reprezentované třeba Charzanovou která tvrdí, že vlak greendealu není možné zastavit, natož otočit jeho směr.
Celkové výsledky jsou vítězstvím bruseldrtálců, zelených magorů a ultralevicových vítačů. Kurz Titaniku evropa zůstává pevně namířen na ledovec. Není nač čekat a začít spouštět záchranné čluny.
Ano. Dopadlo to ještě hůř než jsem očekával.
Mají to pevně v rukou. Jen udělali půlkrok ani ne dozadu jako spíš do strany.
Tschechische ojrovolitsch prokázal (pokolikáte už?), že je certifikovaný debil bez pudu sebezáchovy.
Na to, že má pětisranec ve svých rukou veškerou výkonnou i zákonodárnou moc v naší zemi a zkorumpovaná média v čele s ČT je tlačí horem dolem, tak to považuji za debakl vlády hňupa Fialy. Po včerejších tiskovkách Fialy a STANu se nedá očekávat nic jiného, než že vojenská junta, která nám tady byla nainstalována (Pávek, Koudelka a teď nově blb Foltýn), se s velkou chutí pustí do „práce“. Pulcovi na té tiskovce scházel už jen hnědý kožený kabát, jinak fašista jak vymalovaný, a Farský jakbysmet. Fiala není o nic lepší, i on prohodil něco ve smyslu, že nepřenechá zemi populistům a radikálům… Třešničkou na dortu je propad pirátů, exot Kolaja mi udělal velkou radost.
Koalice dostala těžký úder, ještě to není K.O., ale následky to nějaké mít bude
Tady se to rozvířilo, jakoby v tomhle “ zaprděněm dolíku“ šlo o bytí či nebytí světa. Kdyby se rozhodli ostatní (ne)voliči a dorazili k volbám tak jako „prasklá kavárna“, která se při každých volbách rozleze po „ďolíku“, aby bylo vidět že hoodně lidí na celé zemičce si přeje zůstat v mizerii. Projednou už to přehnali a v jedné nejmenované obci kdysi bylo více hlasů s průkazem než místních. To byste chtěli vědět jaký byl výsledek že ? Nepovím
Nejlepší je článek s titulkem nějakého Fendrycha na
Centrumu – uspělo hajlování. Není třeba komentáře.
Pak že novinář ?
Neuspělo
Zm.rd Turek byl dosazen podle dohody. Jeho neonacismus v tom nehraje roli. On to už jen nebude moct dělat tolik okatě. Byl vybrán jako nový kůň, „nová“ tvář, těch co vládnou stále. Oligarchů. To je celé
Tomio by měl dát hlavu na špalek. Je to debakl. A bude větší, pokud nepochopí, že je třeba se na Alternativě spojit. Spojení je ale proti jeho podnikatelskému plánu.
SPD má od MSM nálepku extrémistů, které se nezbaví, pokud Okamura bude předsedou strany. Je to stejné jako u strany Vandase či Sládka.
Nízké preference SPD způsobí, že začnou z SPD odcházet lidé typu Foldyna, Kobza a předpokládám, že to bude k PRO.
Rajchl se zbavil (naprosto hloupě) osobností z Václaváku, ty jsou nyní ve STAČILO. Pak se nemůže divit, že dostal 2 %.
Jako řešení vidím spojení SPD a PRO, ale pod jiným názvem a upozadit Okamuru. A Rajchl a Okamura by si měli vzít příklad z Turka. Je ho plný internet v různých podcastech. Okamura však komentuje dění ze své cihlové věže, Rajchl ze své kanceláře. Dlouhé, opakující se monology, to spíš voliče odradí.
Takže by voiči měli volit podle toho kdo líp kecá na netu?
A jak se dnes většina ovci rozhoduje?
Na základě čeho zvolili PePana? Podle ksichta a libivých keců.
Podle čeho volí Babiše? Nechá si udělat průzkum a co chce lid, to jakoby začne prosazovat.
Samozřejmě, pokud už někdo v politice je a něco dokázal a stojí za ním výsledky, to je věc jiná. Ale u nováčků v politice je to jiné.
Nováček se teprve učí. Například od Babiše.
Přesně tak! Udělá si průzkum na co lidi nejvíce slyší. Koupí si je ( protože někteří občané jsou naivní a hloupí) A pak potkat je už doma a škodí a škodí. A Za to pro sebe hrabe a hrabe 💰💰💰a je mu úplně jedno že je to za naše životy a naše zdraví. Hlavně, že pro sebe hrabe za každou cenu!
Nováčci v politice před vstupem do politiky byli v hybernaci?
Okamuru jsem včera na tiskovce nepoznával, i čerstvě vyoraná myš by se chovala příčetněji, než on. Ale vlastně se mu ani nedivím, kromě těžkého propadáku se na něj provalilo, že podporoval Rakušana v dehonestaci Turka, a to dokonce i finančně (jsou to slova Macinky)
Ráno moudřejší večera
Ty nejpodstatnější změny jsou po volbách do europarlamentu přichystány ve Francii a Německu. My jsme na tom jak chytrá horákyně. Vítězství opozičních stran je rozděleno na několik subjektů a co zatím nevíme je to, kolik ztratila alternativní scéna hlasů tím, že se menší subjekty nedokázaly spojit v jeden celek. Tady bych moc nejásal. Roztříštěnost vede vždy ke ztrátám mnoha voličských hlasů, které pak propadnou vniveč. (Moje SPD oslabilo, do popředí se dostaly subjekty, které lze označit za rychlokvašky. Není mi známo, že by se například Motoristé politicky odstřihli od EU a NATO). Vnímám realitu zřejmě jinak, a to tak, že pokud nám tato uskupení neslouží ku prospěchu, je třeba se od nich odstřihnout. Trvám na tom, že o svých záležitostech si musíme rozhodovat sami, bez cizích rádců, poradců a doporučení zahraničních špionážních služeb. Bez Lejnové a Stoltenberga! (Bolavého zubu se také musíme zbavit, abychom nedostali sepsi).
Jde teď především o to, že veškeré obchodní řetězce jsou a budou řízeny těmi, kdo určují výší svého rabatu naši drahotu. Změníme na tom něco?
Z téže skupiny nejbohatších lidí světa je nám určeno, že musíme proti sobě válčit v rámci poštvání slovanských národů proti sobě. Změní se na tom něco?
Pokud budeme horovat za zachování spalovacích motorů (osobně souhlasím), budeme mít k dispozici dostatek ropy? Jak ji získáme, pokud se ropovody a další zdroje uzavřou?
Jak budeme vzdorovat totální likvidaci bankovek a zabráníme přechodu k výlučně digitální měně?
Jsou tyto globální procesy v našich rukou? Pokud ne, jak a čím to chceme změnit?
Jsme si jisti, že ti, kdo spustili procesy depopulace (Covid a očkování), mnohopohlavnost, postupná likvidace zemědělské výroby, pseudo-oteplování planety, úmyslné strašení obyvatel nemocemi, na něž mohou zemřít, nestabilní zdroje výroby energií (větrníky, solární panely). Jek a čím chceme zabránit této zkáze vycházející z hlav globalistů?
Závěrem optimistická vize. Ve Francii a Německu se lidé, ohrožovaní na životech přistěhovalci z nekompaktibilních kultur, vzbudili. V čele Francie stál globalista, jeden z pilířů a podporovatelů války mezi Slovany, žid Macron. Francouzi zahájili masové tažení proti těmto satanistickým zrůdám jako předvoj všech ujařmených států proti establishmentu židovských lóží. Bohužel, jsou to oni, kteří chtějí náš počet drasticky zredukovat. Ve Francii již odpověď postiženého obyvatelstva zřetelně zazněla.
Končím otázkou, zda-li už víme, kolik voličů se prošlo k urnám, aby vhodilo svůj hlas těm, kteří na alternativní scéně nedostali potřebný počet hlasů a tím snížili náš potenciál?
Mějte se hezky.
pane kolego, vaše otázka je irelevantní, jak štercík aka vidlák , tak protiproud a ostatní „alternativa“ dokonale splnili zadání, obyvatelstvo se semklo a fašisté zvítězili ,
příčina > následek = obyvatelstvo dostane přesně to, co si zaslouží a mi to je u prdele , chamraď
Taky stále častěji uvažuji o změně občanství.
Ono furt se stydět za příslušnost k bandě tupých ojroovcí bez mozku člověku nepřidá.
Ale, kde chcete jít? Ja osobně premyslim nad Afrikou. V nekterych statech se tam dá žít. Teď chci dobudovat co jsem začal v Kanadě a potom to zkusim.
To kdybych věděl, už tam jsem.
Budování digitálního koncentráku totiž probíhá na celé planetě. Někde rychleji, někde pomaleji, ale všude je cíl stejný.
Já jsem v době, kdy má každý „názor“ pro volby jmenovitě. Pro volby, kde jsou účastni jen ti, kdo se podílí na zisku státu, ti co platí a platili daně. Volby by měli být povinné. Jakkoli mohu být naštván, musím uznat, že váš příspěvek to popisuje přesně. EU ovšem není komunál a to je třeba mít na zřeteli. Jsou zde frakce, (koalice) které bojují za zájmy voličů anebo proti nim. EK je volena EP. Celý tento ex RVHP by bylo třeba rozpustit. Ani RVHP nemělo mandát do zasahování jednotlivých politik, jako si ho usurpuje EU.
Uvidíme, co zvolené strany pro nás udělají. Hlavně , že se tam dostala euruše, zombíky to potěší. Naštěstí se to začíná obracet mimo naše hranice a eufilové budou zmatení.
a já jsem neříkal nic a přesně o tom nic byly tyto volby. Tedy kromě toho, kdo se v autobusu zvaném eu poveze.Ono je to totiž v tomto autobusu naopak. Kdo se s ním veze, dostává za to zaplaceno, jenom se musí usmívat a mávat na ty vně autobusu. Ti tu jízdu totiž platí. Tento skvělý eu autobus veze ty uvnitř. Ty vně autobusu jenom převeze. A ještě i tím je tento eu autobus zvláštní, že jeho řidič v něm nesedí.
Apoštol vidlák zase jen povrchní kecy vydávané za analýzu. Protože ničemu co je pod snadno čitelným povrchem nerozumí.
Faktem je, že z hlediska budoucnosti gayropy se nic podstatného nezmění, jen se bude více okecávat a procesy se možná o půlrok zbrzdí. To budou nové dočasně dobře metoucí metly typu Turek vydávat za úspěch a jejich fanoušci tomu uvěří.
Ojrovolby v kolonyjy czechyja dopadly z hlediska možné sebezáchovy kolonyje czechyja jako debakl.
*
1) Přes 60% tupých tschechische ojrovolitschů je jejich vlastní likvidace úplně šumák.
*
2) Všichni kdo volili anofert, spolu, dozimetr a piráty souhlasí s dalším zvyšováním daní, s účastí ve válce, s výměnou tupých ojroovcí za tupé afroovce, se zabavováním osobního majetku a úspor, s eutanasií místo léčby, se žraním jedovatých náhražek potravin, s živořením v 15 minutovém městě se šmírováním i toho co vysrali na hajzlu a s trvalým otroctvím řízeným umělou inteligencí. A že jich věru není málo tyto volby jasně ukázaly.
*
3) Opozice nemá jasný program a není schopna se interně na ničem domluvit. Jen slibuje to co si myslí, že právě tupé ojroovce chtějí slyšet a současně lavíruje tak aby se někdo neurazil. Vlastně jen našli díru na trhu a té se drží, dokud to nese.
*
4) SPD podvádí své voliče už řadu let a teď si toho ti tupouni (někteří) konečně všimli a dle toho hlasovali.
*
5) Fízlové s motoristy (spojení přímo groteskní) jdou nahoru jen tím, že jsou noví a neokoukaní a uměli toho využít. Program nemají, ani páky na to aby cokoli z ojroteroru zastavili. Nejspíše se tak nějak stylizují do Klausovy ODS v dřevních časech. Macinka je Klauzův podržtaška a řiťolezec par excellence. Za nimi je pár naštvaných milionářů, kterým už grýndýl sahá na autíčka a pohodlíčko (i Turkův případ), ale hloubku problému nechápou a asi je ani moc nezajímá protože spoléhají, že za pomoci nastrčených politiků „to“ uplatí jako vždy, nebo někam zdrhnou. Ve skutečnosti jsou stále prozápadní, nato a ojrouhnijní hujeři, takže na změně sebevražedného kurzu nemají zájem. Jen chtějí aby se to netýkalo jich a hlupáci jim zaplatili cenu toho jak to zařídit.
*
6) Stačilo mělo jediný cíl – zajistit Konečné luxusní důchod. Zda o tom toto víceméně náhodné spolčení zoufalců co si tak nějak zbyli ví je otázkou. Konečná to ví určitě a snažila se ať jí to klapne, to se jí musí uznat. Slibují řešení kolosálního průseru nějakým směšným hlasováním ale nikdy nenabídli realistický program s promyšleným řešením čehokoli. Ale prej nás nezradí, což slibují všichni včetně notorických zrádců. Kampaň vhodnou pro tupé ojroovce zvládli a nabídli alternativu voličům kteří prokoukli skutečnou povahu SPD. Takže zatím to mají dobrý, minimálně do doby než je chytřejší voliči prokouknou jako dříve SPD a začnou hledat jiné spasitele. Apoštol vidlák je tam zatím spokojen, protože Rédová mu dává tatranky.
*
7) Šestidemolice (pětidemoloce + anofert) o nic nepřišla, ověřila si, že jí tupé ojrostádo v kolonyjy czechyja sežere cokoli, když to hezky vysvětlí mluvící hlava v bruselovizi. Spíše svou pozici nadále upevnila. Mají to podle manuálu pindosácké ambasády dobře vymyšleno. Když tupé stádo nasere nebureš, bude zvolen nutela, až jej nasere nutela zvolí zase nebureše a takové kolečko do nekonečna, protože na to, že tupouni v kolonyjy czechyja mají kognitivní schopnosti a paměť na úrovni akvarijní rybky je 100% spoleh.
*
8) Dozimetři si ověřili, že vždy najdou dostatek těch co se stydí za to že jsou středo a východogayropský póvl (nikdo z nás nikdy pro západní kolonizátory a podvodníky nic víc nebude a sami si za to můžeme). Tento stydlivý ultrapóvl se vždy bude chtít nalepit na něco zápaďáckého a prodá kvůli tomu i vlastní matku. Západ za kolaboraci zaplatí, takže hoši a holky co spolu chodí si životní úroveň za políbení satanova prstenu udrží. Že nadělají pár dozimetrických mrtvol nikomu zjevně nevadí. Hlavně že je zatím co ukrást pod ochranou vlastní sekty. Odkvétající umjelcy s mozky vyčištěnými alkehólem už to tupému ojronárodu nějak vysvětlí a tupý ojronárod to sbaští, protože u toho bude umjelecká sranda.
*
9) Pyjáti něco urvou vždy, protože blbých voličů jsou mraky a drogy chutnají více lidem než by se zdálo. Mít pyjáta v koalici znamená snadný přísun koksu. A muslimské dotace od pyjátského ojroústředí vždy aspoň nějaký ten mandát zajistí. Ojropany je třeba likvidovat všemi způsoby ať je tu chalífát co nejdříve. A chalífát se hodí i korporacím, protože debilizované obyvatelstvo je levná pracovní síla.
*
10) Zbytek uchazečů o daňové prachy měl zatím smůlu, ale drží se ve hře, protože všichní vědí, že díra na trhu s opozicí je trvalá, jednou přijdou taky na řadu a investice (povětšinou vzniklé defraudací) se jim vrátí se ziskem. I Stačilo a fízlomotoristi se postupně historicky znemožní jako to má aktuálně za sebou SPD. Na posun figurek na orloji je celkem spoleh. Jen se udržet v paměti akvarijních rybek.
*
Tupá ojroovce zaplatí všem všechno a ještě bude békat štěstím, že teď tam sedí jiný ksicht než včera a že si jej mohla vybrat (což je blbost, ale to už je na ojroovce moc složitý).
Všechny sebevražedné ojroprocesy pojedou dál a válka taky bude, kluci pitomí…
Ale jsme mistři okresního nato přeboru a brzo bude buznolympiáda a nějaký ten last minute na dovolenou na dluh, tak tupé ojroovce budou poslušné. Na podzim vyhlásíme nějakou tu plándemii a budeme pokračovat v jejich hubení vrahcínami.
Pokrok je bezva a nějací pochybovači nám jej nesmí narušovat. Heil Hydra!
absolut precizní !
ad 7) zkušenosti z jusa komedie republikáni x demokradi
už zjevně zakořenily i ve zdejším protektorátu, dříve tu hru hráli klausovci x zemanovci a dnes nutella x bureš,
odcházím do vnitřní emigrace , sbohem
Sterzik vi , odkud vítr foukne, napřed Jindra hůj a pak Kačka; ale Kačka není hloupá, korýtko sice bude, ale na tyto nevyrovnance ona je háklivá
To, že větší polovina občanů zůstala sedět doma na prdeli, nesvědčí o jejich osvícenosti nebo vědomí toho, že volby stejně nic nezmění, ale to tom, že zájem o svojí budoucnost je pro ně marginalita a mají důležitější věci na práci, jako jsou papání, bumbání, grilovačky, fesťáky, akce v marketech a hlavně zahraniční rekreace u moře. Bohužel otupeni blahobytem netuší, že tohle může ze dne na den skončit mávnutím kouzelného proutku.
Alternativa se opět nedokázala spojit a přetavit svojí snahu v nějaký úspěch, zase se rozdrobily a propadly hlasy. Pokud by 80 % lidu volilo realativně správně, byl by problém volby cinknout.
Vidlák píše: ÚKOL SPLNĚN.
A já se ptám. Jaký úkol? Kdo byl zadavatelem? Kdo splnění úkolu financoval?
Vidláku, promiňte, ale volby byly propadák. 5 hlasů (pokud vezmu i ty dva hlasy REVIVAL ODS (tedy Turka) z 21 není žádný úspěch..
Ale protože jsem fandil Konečné, tak chápu. Ale Vy jste podporoval zejména Redovou a ta se nedostala, takže i pro Vás to nemohl být úspěch. Jinak je samozřejmě škoda, že se Redová nedostala, fandím každému, kdo bojoval proti covidfašismu.
Nevím, jak je na tom Rédová s jazykovou výbavou, ale obávám se, že by se v Bruseli pohybovala jako dítě v mlze. I proto jsem raději kroužkoval Dostála (a Konečnou, samozřejmě)
Hlupáci totiž neví, že Dostál je pindosácký infiltrát.
Redová pracuje dlouhodobě jako zdravotní sestra ve Velké Británii. Asi by tedy anglicky měla umět
Mikelo má bohužel recht. Tupí goyim řeší nepodstatný žvanění chazarskýho zmr.da Vidloně a naprosto jim uniká, že je to jen mlha, kterou tento manipulátor vytváří. Člověk, jako např.TM, kterej volil KK, je toho zářnej příklad. Rád bych znal jeho myšlenkový pochody, který ho k takový volbě vedly. Tím zombickým elektorátem se fakt už nemá cenu zabejvat. Je to marný, je to marný, je to marný. A pro TM, úkol byl tímto chazarským krip.lem skutečně splněn. Rozesrat tzv.alternativu. A ve finále protlačit globalistku K do EUp. Což se mu obé bez dikuze podařilo. A tvrdit, že volby byly propadák, je totál nonsens. To by chtělo vod TM vysvětlení. Pro Chazara Staříka určitě ne. Do EU 20 globalistickejch slouhů a David. Vše podle přání loutkářů, vodících mimo jiný i tohodle chazarskýho srá.če.
Omluva, v textu jsem omylem napsal „jsem fandil“, mělo být napsáno „jste fandil“. Já jsem KK nevolil. Má úvaha byla taková, že dám hlas tomu, kdo se v krizové situaci v minulosti již osvědčil: Za krizovou situaci považuji covid. Naprosto nechápu, jak lidé zapomínají na ten teror, co tu Babiš s Adamem zaváděli. V době covidu tu ale byli lidé, kteří proti tomu teroru bojovali, ať to byl Dostál, Redová, Rajchl, Bureš a jiní. Věřím, že kdo projevil odvahu v době covidu, projevil by jí i nyní v EP..
Jinak souhlas s tím, že Vidlák Alternativu rozhodně nespojuje. Volby samozřejmě propadák (záleží na úhlu pohledu, já to beru z pohledu Alternativy) byly. 2% lidí věří vládě a pak Praha a okolí (Praha západ a východ) zavolilo koalici SPOLU s počtem hlasů 2 – 4 x větším než pro ANO. Šestidemolice získala 16 hlasů, což oproti pěti (budu brát Přísahu jako alternativu) je naprostá prohra.
Druhým důvodem prohry je, že cca 30 % voličů nezvedlo zadek ze židle a nestálo jim za to, jít k volbám. Podle mého většina z nich byla ta, co není spokojena se současnou situací. Ale volit půjdou, až budou rýt držkou v zemi, až jim to opravdu dojde.
Dopadlo to dobře. Libtardi ztratili mnoho hlasů. Sice mají stále většinu, ale jsou zde frakce. Potěšující je, protilehlý ksicht knihovníka z PiR a dementní kydy vlastizrádce, a zloděje. A uvítal bych, kdyby volby nekomentovali ti, kteří se jich neúčastnili. 64 procent debilů, kteří nemají právo cokoli komentovat!
Tak nekomentuj!
Já jsem u voleb byl, na rozdíl od hrdinů u klávesnice, kteří vše rádi komentují
Alešek, libtardi neztratili ani Ň.
Naopak. Ale to von pochopí až bude pozdě.
Ale to je omyl, hrozný omyl. Všude, mimo nás a Slovenska vyhrála opozice. V Polsku již při volbách. Zelení šílenci ztratili, moc ztratili. To že ODS má 3 hlasy, to že lidé se konečně probírají v celé Evropě je málo?
Máte taky zdá se přehled:-)
Nezmění se vůbec nic. Po dobrém ani nemůže, volby jsou jen injekce anestetika pro tupé ojroovce.
Jednak v ojroparlamentu zůstává většina fašounům a i kdyby ne, ojroparlament nemá zákonodárnou iniciativu a jeho neschválení čehokoli lze snadno obejít. A není to náhoda.
Fašistická ojrouhnije je nereformovatelná.
Rozhodující je, do jaké frakce se kdo umístí. Pro mě je obrovským zklamáním SPD.
Pokud umíte číst, tak jsem psal, že mají stále většinu. A změní se, EU pro Vás zřejmě končí Chebem. Může dojít k DEXITU, FRAXITU a ITALXITU.
Tak to není. Politika není dnes o blahu občanů, ale o plných korytech. Prasata se u koryt musí dohodnout. Problém je, že proti zákonům i kriminální prasata. Třeba lejnová (phaizer). Rozložila ASRN, tak zničí i EU. A tak to má být.
Já si stojím za tím, že oslabili Neomarxisti a neofašisti. To je pro mě pozitivum.
Měl by přejít na lepší matroš. Současný mu zjevně nedělá dobře.
“ A uvítal bych, kdyby volby nekomentovali ti, kteří se jich neúčastnili. 64 procent debilů, kteří nemají právo cokoli komentovat!“
To dává smysl. Stejný jako by neměli mluvit o krádeži ti, kteří nekradli. 90 procent debilů, kteří nemají právo kritizovat kradení.
Aha, to mě nenapadlo, srovnávat hrušky s mrkví. Vy budete zřejmě ten, kdo těch 400 metrů do volební místnosti ani neujde. Asi ne moc ostrá tužka v penále. Je mi Vás líto, Lidsky líto. Omlouvám se.