
Není naší povinností akceptovat nebezpečné kroky naší vlády
JANA ZWYRTEK HAMPLOVÁ

Začínám mít vážné obavy, že se chystá válka v Evropě, protože to možná někteří ekonomicky potřebují; využila se Ukrajina, čas se získal Minskými dohodami, Rusko se vyprovokovalo k útoku a dnes? Na našem území už jsou vojáci z Ukrajiny, chystá se možnost přítomnosti vojáků USA dohodou o obraně, a ne nadarmo byl nedávno ukrajinský prezident v USA jednat – “o nás bez nás”…. Až se z toho svírá žaludek, jak to do sebe všechno zapadá. Je třeba věřit, že zbytky inteligentních vlád v Evropě tento scénář nedopustí, protože to by byla pro Evropu tragédie.
.
To, že Česká republika přeochotně skáče, jak USA a Brusel pískají, protože se jí tam uznale klepe na rameno, je pro nás obrovsky nebezpečné, o směru k finančnímu dnu nemluvě – v tom jsme premianti.
.
Humanitární pomoc obětem války, kterou se vše od počátku zaštiťuje (a proti které by nikdo neřekl ani slovo, kdyby byla přiměřená, a mířila skutečně k potřebným) není do války se zapojovat, válku podporovat, zbrojit jednu stranu sporu, pouštět na své území její vojska a dokonce od počátku prohlašovat, že ve válce jsme. A aktuálně začít po mnoha letech výrazně zbrojit. Čí to byla a je režie? Že se už měsíce přímo vytváří důvody, abychom byli vnímáni jako další nepřátelský stát?
.
Pro koho by naše vláda tuto oběť – nás – chtěla přinést a proč? Takto je třeba klást otázku.
.
Už teď se pod taktovkou Bruselu ekonomicky ničíme. Máme se v dalším období zničit i fakticky?
.
Tedy – vnímáme, že se tu možná opravdu může chystat válka? A proto že není možná zájem na žádném uzavření míru? A že konflikt dvou zemí, který má letité kořeny, připravoval se (!) a dnes je jeho součástí i USA, může odnést celá Evropa, protože na tento scénář dobrovolně přistupuje? Ve jménu Ukrajiny, jejíž parlament uctívá fašistu Banderu, a jménem zaslepené nenávisti vůči Rusku, které sice opravdu zaútočilo, tedy je agresor, ale ve skutečnosti neudělalo nic jiného, než USA udělaly už mnohokrát? Vždy ovšem daleko od svých hranic a s vysvětlením, že jejich útok je vlastně správný čin… Ale my ty jejich pokusy máme teď za rohem… Ohrožují přímo naši bezpečnost. Nás.
.
Do první linie by ale nešli ti, kdo o tom dnes rozhodují, a slovo válka používají, jako by se bavili o počítačové hře… Ti by se včas stáhli do bezpečí. Odnesli by to kluci ve zbrani v první linii na všech stranách, civilní obyvatelstvo a obce a města… Tedy my. Jsme skutečně připraveni na tuto možnost? Umírat a mít tady válečné ruiny? Proč přihlížíme zbrojení v Evropě ze zámoří, pouštíme do České republiky cizí vojska, a budujeme až fanatickou nenávist a nekritickou podporu namísto dojednávání míru? A proč ten, kdo volá po míru, je urážen a dehonestován? Karel Čapek to všechno kdysi popsal v Bílé nemoci…
.
Pokud se to všechno odůvodňuje bojem za evropské hodnoty a demokracii, a že proto musíme za Ukrajinu obětovat vše včetně sebe, podívejme se na její aktuální kroky – třeba na ono uctění Bandery, na snahu o jasnou cenzuru, na korupční veřejnou správu… a hlavně na to, že ukrajinský prezident si létá pro noty do USA. Ne do Evropy. Tu ani nepřizvali… Země EU jsou tedy pouhým “nástrojem” se kterým se hlavní hráči až tak moc nebaví. I obnovu Ukrajiny má koordinovat americká firma (jistě proto, aby myslela na sliby české vládě, jak tam budou mít naše firmy zakázky… )Tedy EU je zcela mimo, jde-li o rozhodování. Jen sama sebe likviduje.
.
Mně a dalším už se vyhrožuje téměř politickými procesy. Zastrašují nás. Urážejí nás. Přitom říkáme pouze to, že nechceme v Evropě válku, nechceme svou zemi ekonomicky zničit, nechceme obětovat Českou republiku a její občany na oltář bojů mezi vnitrostátně problematickou Ukrajinou, silnou velmocí Ruskem a historicky častým agresorem, jímž jsou USA. Je to v tuto chvíli jejich boj, ne náš. Vláda po nás nemá právo tuto oběť – ničit a ohrožovat pro Ukrajinu vlastní zemi – žádat. Ta země je naše, ne té vlády.
.
Naše vláda nás však do této války zatahuje, jako bychom byli napadeni, rozhazuje jako smyslů zbavená miliardy a hazarduje s naší bezpečností… Rusko nemá žádný důvod napadnout Českou republiku. Pokud si o to “sama neřekne” – provokacemi typu americké základny na svém území, výcvikem ukrajinských vojáků na svém území a provokativními výroky a činy.
.
Není naší povinností něco podobně nebezpečného kvůli Ukrajině, která odmítla plnit náhle Minské dohody, akceptovat. Není naší povinnosti přijít kvůli cizí zemi téměř o všechno jen proto, že to chce tato vláda či kdokoli jiný. A máme právo to říct.
.
Nejsme pátá kolona nikoho. Bojujeme za Českou republiku, její bezpečí a ekonomické přežití. Svou zemi nechceme obětovat pro zájmy jiných.
.
Latest posts by Redakce (see all)
88 komentářů
Vlastizrada, genocidium, zneužití pravomocí úřední osoby versus znásilnění, nebo krádež ….
Když vidíte mařku na zemi odřená kolena roztrhaný šaty řve pomoc ….. franta na ní a v ní ……drží ji za ruce aby mu neutekla …. čumíte nato a jdete dál maximálně podáte TO a spokojíte s s tím, že franta je taky fízl nebo soudce nebo ouřada a tudíž se žádnej tč nestal ……. nebo zasáhnete?
Když vidíte jak franta bere pepovi peněženku z kapes, nebo mobil … dete dál čumíte na to a nic, nebo řvete skáčete na frantu použitejete klidně chvatů hmatů a vše proti frantovi a fízlové rovnou o něm říkají že je to zloděj vy také .. presumce nevinny dokud není franta pravocmoně doudem uznán vinným nic? …. mařka na zemi taky presumpce neviny do pravomconého rozsudku nic?
Aha .. takže tady se spáchala vlastizrada, mraky zneužití pravomocí, fízl jakmile votevře hubu tak lže a zneužívá pravomoce úřední osoby, i pouhé nepoučení osoby u které se snaží najít fízl přestupek k uspokojení je tretným činem nekonáním toho co zákon fízlovy jasně ukládá …. genocidium .. mám snad dít pryč ty roky kovidfašismu kdy si zločinci nahrabali …. hmmm
co dělá ovce? čumí na to, …nezasáhne … striktně lpí na presumpci neviny i kdyby vinen byl pachatel křišťálověji než křišťál … hmmm .. nikdo nic .. nezasáhneme … jo … tak jo no …. fajn … tak na co si pořád někdo stěžuje? Dyť takhle to má bejt … prkotiny i ty naprosto smyšlené fízlem kdy franta nic neudělal ale fízlovi se chtělo někoho udělat u soudu tam se každá ovce předvádí hltá lži z médií o frantovi, aniž by franta vůbec měl čím a kdy žádná mařka ani neexistuje hned by ho ovce předem kastrovali i bez soudu a bez dokazování viny …. tady banda zločinců lhářů zlodějů vrahů … páchá ty nejhorší zločiny … fízlové jim v tom napomáhají spolu se soudcema a prokurátorama a ovce …nic … nezasáhne … to najednou každej ví, že přece na ně se zákon nevztahuje …nebo neznají vlastizradu genocidu zneužitíp ravomcoí a jiné zákony .. najednou jsou ovce bezradné neznalé a věřící samotným zločincům, že zločiny vlastně zločiny nejsou …. tak jo no … pohoda … asi máte každej stejně vilek naditá konta a pohodu za roky dřiny v práci jako každej zmetek kdo páchá výáše uvedené zvlášť záavažné zločiny … přece my neříkejte, že makáte za 10-20-30 měsíčně od nevidím do nevidím a je vám jedno že banda zmetků lhářů si sebere z vaší vejplaty 3x tolik za nic nebo dokonce za škodění vám samotným kdy vám zavře akždej druhej podnik krokama které dělá ve státním krmelci … na rodíl od vás kteří máte jak za práci tak po práci plnou odpovědnost i tu trestní a děláte jenomto co je užitečné a dobrovolně svobodně žádané u zákazníků a je vám to fuk a myslíte si že to je dokonce tak správně … že parazit se má dobře člověk poctivej se má vždy špatně a je to horší a horší …. justiční mafie .. parazité díky kterým to všechno je …parazit parazita podrží …
A kdo je režisér?
Ano mame rezisera a mame teda i divadlo.
A divadlo akt treti (tretia svetova) bezi na plne fofry na uplne inych zakladoch a so zbraniami co este pred 80 rokmi neexistovali. Jednak tucni panackovia co spadli nad Hiroshima a Nagasaki ako i tie ktore sa teraz nachadzaju na ruskej lodi co bola spustena patrolovat Cierne Stredozemske ci Atlantik. Ovsem, ked sme u lodicky je to len jedna jedina. Ma sancu proti snad stovkam co reziser ma po celom svete? Az sa rozbehne tzv. mobilizacia po Cesku i Slovensku a junaci a mladi oteckovia nebudu mat kam utiect bude neskoro. Ale co kecam, neskoru uz je! Presne ako vo filme Dama v zlatom (Obraz maliara Klimt a jeho historia) Europsky zidi popierali moznost toho co sa sepkalo.Do poslednho momentu ked Viednou stafirovali Es-Es aaci a zatykali kazdho na ktoreho „sused“ ukazal.
Ano, iny cas ina rozpravka.
Budete seredne a desivo prekvapeni, sokovani a vydeseni na smrt ked reziser nebude mat na vyber .
Alebo prizna ze milardy co presustroval su navzdy fuc alebo sa pokusi o nemyslitelne. Totizto jeho existencia je na hrote ihly. Nemoze existovat po totalnej porazke i ked obetoval milardy a celu Ukrainu i s hercom co (zdrhol) i s milonmi. A Vasa vlada? plni prikazy co dostava z ambasady. Ak vlada padne a bude nasadena nova… bude plnit prikazy a smernice z ambasady.
Vsetko ostatne su len sny a iluzie. Nieto zazracneho prutika co by Vas dostal zo slucky do ktorej ste strcili krk. Co to kecaam? Kde je „VAS“ plyn, „VASA“ elektrika a kde su „VASE“ vajicka za 2 koruny?
Musim sa smiat i ked mi je vlastne do placu. Ak si reziser zavrazdil prezidenta a expertne zlikvidoval dve neznicitelne veziaky (plus Larry Silberstein tretiu) a predhodil lzi celemu narodu a „on“ to bol prinuteny SEZRAT, preco by nebol schopny zncit plynovod co advertizoval par rokov dopredu???
KKa-booom!
Takze ano reisr existuje a vsetci ostatni su ako Hurvjas a Spejbl.
Kdo je režisérem této tragikomedie
Podle mě,dojemné,snad až milostné spojení potomků vlastnímkrajany Němci opovrhivaných henleinovských vlastizrádců ,kteřízahnali svět do
nejméně dvou zatím nejstrašnějších válek
a česnekem páchnoucích hyen větřící pach
krve přináše+jících jim smysl života.
Pocit nástupců Boha na zemi a moci zrůdy
naD člověkem..
Vykonávané česky někdy z moravským přízvukem mluvícím lidským odpadem zatíženým tumami másla své podlosti ubohosti a křivosti na hlavě vykonávat činoost katových pacholků a cídičů záchodových mís mocných
Dobře paní Jano ZWYRTEK HAMPLOVÁ! To, co tu vládne, není chaos ani neznalost, to je úmysl a práce pro cizí mocnosti. Trestem za vlastizradu bývalo jedině odebrání majetku a smrt. Lidé probuďte se!
Pani Hamplova podala jeste pred svym zvolenim trestni oznameni na vladu a spolu s Vrabelem a jeho demonstracemi ,oba tak demonstruji ,ze nejsou a Eunuchove..
Nehodlaji jimi byt. A tak se lisi..
System ji ovsem nedovoli nic jineho v senatu oslu tahnoucich , vzdy smerem za mrkvi….
Ostatni se nelisi a tzv. opozice vselijakymi, kazdodennimi a plytkymi poucne ucitelskymi varovanimi, fantasirovanim temnych proroctvi vseho druhu , toho tragicky a detailne nejhorsiho uz za dvermi a soucasne zamerem kazdeho z nich se dostat nejak ke korytu , ,kteri ovladaji monopolne ostatni media , vsechny media samozrejme ovladaji inzerujici penize , tak pomahaji vlade inzerci, popularizovat a sirit vsechny podminky a na kazdeho , nejen pripravit , ale tak vlade a pro vladu vydlazdit snadnou a pohodlnou cestu od zameru a planu k uspechum v jejich realizaci ..
Cokoliv positivniho a konstruktivniho , jedna aspon myslenka , jak se vysmeknout ze sveraci kazajky, je vyloucena a zakaz ukaznene dodrzuji a navic nejsou schopni ani na neco takoveho ,pomyslet..
/Metoda naklepavanim rizku na jejich usmazeni/.
Tak uz tradicne a zase Uzitecni Idioti okupuji verejnou verbalni hysterii , jako vzdy dominuji a mocnym pomahaji..
Pani Hamplova se nemusi rozsireni valky obavat , muze mit jistotu..Neni totiz nikdo ,kdo by tomu branil..
Tohle uz je na trest smrti!
Ohrozeni bezpecnosti zeme vydanim jejich zbrani treti zemi, ktera neni ani soucasti voj.paktu.
Obrovske zadluzeni zeme miliardovymi dary cizi zemi.
Prijeti statisicu „uprchliku“, ktere nikdo neeviduje, nekontroluje, a kteri jsou financne zvyhodnovani pred Cechy.
Ohrozeni zdravi obcanu prilivem imigrantu s infekcnimi chorobami, kteri zneuzivaji nas zdr.system. Tim vznikly nedostatek zakl.leku pro nase obcany a nedostatecna zdr.pece pro ne.
Ozebraceni vlastniho naroda, zniceni ekonomiky. A to nejen Ukacky, ale i podporou gryndylu.
Zavleceni zeme do ciziho! valecneho konfliktu.
Slouzeni zajmum cizich mocnosti!
volby presidenta jsou referendem o záchraně vlasti a národa == kdo nám nyní vychází nejpřijatelněji? dle mého Bašta
Souhlas!
Přesně tak, a proto je důležité nevolit ruské onuce typu Bašty, který včera v přímém přenosu potvrdil, že by postupoval protiústavně. Nový únor 1948 už většina lidí nechce. Dost bylo tehdy vměšování Moskvy. 1968 taky ne.
Blbost. Většina lidí Ústavu vůbec nečetla a teď je tu každý z nich ústavní právník. Článek 62 hovoří zcela jasně. Prezident jmenuje a odvolává premiéra…..
Vše ostatní je věc výkladu, ale z Ústavy, tedy čl. 62 vůbec nevyplývá, že odvolat premiéra by byl puč nebo protiústavní krok.
Pokud to tak zákonodárce při tvorbě ústavy myslel, že tedy prezident nemůže premiéra odvolat, tak to tam měl jednoznačně napsat. Text Ústavy (čl. 62) je jednoznačná a pokud dnes někdo vykládá „ducha“ Ústavy jinak, pak to nelze označit jinak, než účelový výklad
Lukášek, poví ta svá moudra zahraničnímu exekutorovi až k němu přijde zabavit vše co má.
Vládnou nám stvůry bez svědomí a soucitu!
https://zvedavec.news/prispevky/2023/01/9485-otevreny-dopis-vojenskeho-experta-prof-svobody-ministryni-obrany-ceske-republiky.htm
Možná bych to trochu rozšířil: Ty stvůry tahají za nitky ze zámoří a další vývoj bude záviset na tom, zda se republikánům podaří odstavit takzvané demokraty ovládané těmi nadměrně zbohatlými zku.r.ven.ci. Zatím ty sw.ině mají navrch, ale lid Ameriky začíná také procitat, což je důležité. Letošek podle mého názoru rozhodne.
A ty sra.čky, co jakože vládnou u nás, jsou zaprodaní vlastizrádci většinově zblbnutí a zpracovaní takzvaným Aspen institutem. Jestli se to podaří ustát, pak jim jejich budoucnost moc nezávidím (ale přeji)…
Ale ne. Putin nám nevládne 😂
Milane,ty potrate opičí banderokurvy,zalez zpátky do amianálu, smdiš jak kurvy kufr!!!!!!🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Zrůdnost naší vlády je popírání podpory fašismu a banderismu Zelenským. On obnovil přes dohodu Minsk 2 vraždění civilistů na Donbasu a Luhansku. On se vysmíval všem obyvatelům Krymu jak jim přerušili tok řeky z které si brali vodárny vodu pro obyvatele. On zrušil politické strany a přikázal ničit veškerou ruskou literaturu. On zakazuje ruský jazyk. On prohlásil, že dobudou Krym ještě před ruskou invazí. On prohlásil. že Minsk 2 podepsal pod tlakem a tudíž ho nedodržel. Nesmírný křivák, který je v těchto křivárnách dlouhodobě podporován z EU a podřízených států.
Dobrá zpráva je, že ten kokainový zm.rd už taky ztrácí podporu samotných Ukrajinců. Mezi lidmi koluje video z ukrajinského parlamentu, které jistě mají i naše pravdohlásné trouby, ale pro ně je nezveřejnitelné. Je to velmi emotivní projev jistého poslance, který to tam ve stylu Orbána dost hustě natírá. Otázkou je, zda onen poslanec přežije do jara… Podle neoficiálních zdrojů ale i Ukrajinci sami toho mají plné zuby – odmítají „do posledního Ukrajince“. Odkaz nemám, poslali mi to jako přílohu k mailu, nevím, jak to sem přidat…
Průzkumy veřejného mínění jasně ukazují, že má podporu jako Putin, cca 80%. Ti také odmítají jakékoli územní ústupky ruským fašistům, kteří je napadli. Nechtějí další řízenou genocidu z Moskvy jako ve 30. letech, která měla za následek 4-10 milionů mrtvých.
Hloupý Hans a jeho amisračky hned po ránu?!!!!No bodejť ne, když má už zase F100 jak udavač Havel!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Nacilempl a rushownožer Wojcek už je vzhůru?
Já na rozdíl od tebe ty havlolejnolahvárenskobanderonacistickoamisvině PRACUJI,takže po ránu jako ty nedisponuji F100 den co den!!!!!!
.lak, alias šlak, alias serhej, alias wojcechovsky, alias eš je dyslektický degenerát a magor, kterej není schopen napsat ani holou větu. Vyznačuje se hyper-plácáním idiotských smajlíků.
Krael prdel,už ti psal Emil,že si koule nemyl…..připrav se na tvarůžek,banderopyzděc!!!!!!!
Hatlamatla patla šlak:
Takže jsi dyslektický degenerát, magor, ultrablb a fekál k tomu.
kadel z blázince, tak fertik to sedí!!!
Kadel prdel,už ti psal Emil,že si koule nemyl…..připrav se na tvarůžek,banderopyzděc!!!!!!!
Bandera žádné území nevlastní a pokud vyhání a vraždí tamní obyvatelstvo včetně jejich dětí, tak patří před nezávislý soud. To se mělo stát vůči Zelenskému a žádná vojenská operace by ze strany Ruska nebyla.
Ti lidé mají právo na svobodný život a banderisté jen vyhlazují a vyhánějí menšiny.
On se Putin přejmenovalnna Banderu? Tak logiku by to mělo. Hitler vzorem. I když ten Banderu zavřel do koncentráku.
S tvou F73 a A52 a ranní F100 nepochopíš ani to,že hovno NENÍ PAPŮ,banderopyzděc!!!!!!!
Mně to taky přišlo, přeposlal jsem to dál a na Vk to jde vložit.
Tvl, ty seš mimo, Zelensky v době Minsk 2 vůbec nebyl prezidentem. To ti na školení neřekli?
Nacistů Porochčijenka vystřídala nacistka kokaintranska Zelený,kde je rozdíl banderopyzděc?!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿
Nacista a fetka je v Kremlu. Máš to popletený Wojcku.
Nacisty hajlující a porádající pochody s fotkou Bandery a s fašistickým pozdravem Sláva Usranině je v KYJEVĚ,POTRATE OPIČÍ BANDEROKURVY!!!!!!!
Na akce s ruskými nacisymboly Z a V to nemá.
A na praporech AZOVA A PRAVÉHO SEKTORU SS A HAKENKRAJC NEVADÍ,BANDEROPYZDĚC?!!!!!!
Tomášku, to sice nebyl, ale proč se tedy zelený kokainský ve své volební kampani zavazoval Minsk 2 bezvýhradně dodržovat? Mimochodem jeden z důvodů proč jej naivní ukrové zvolili.
Zwyrtek plácá nesmysly jako vždy. Užitečná i… Ruská. Po 1968 by se uplatnila.
Copak vobližamikulko,tebe nevzali ani kolaboranti z TROP 0009,tak z tebe kypí žluč doteď
Péťo, co bude on plácat až jej přijde zkasírovat zahraniční exekutor jako ručitele za dluhy kolonyje czechyja a kolonyje ukradina?
Situace se zase opakuje .
Teror sankci ,krizi a valek na nas, je opakovanim teroru minulych.
Obrovska pomoc Hitlerovi na jedne strane mela zarucit jeho snadne ovladnuti Evropy .
Na strane druhe nejdrive porizena terorem krize 29, /pricina/ totalniho zniceni hospodarskeho a rozvraceni Evropy do svetove valky jako nasledku …
/Prave vladnoucimi bohaci a jejich krizovymi sankcemi !!!! na svet /.. To se opakuje..
Akademici to v poucne mediich vzdy ,hystericky zakryvaji..
Zajistit i vitezstvi nacistu i nad SSSR ,znicenym spolehlive zase terorem bolseviku, zapadnich agentu opatrenych teroristickou krveziznivou ideologii a v dusledku vytvorenych mentalnich onemocneni virem a epidemii, marx leninovym fanatismem..
Oboji epidemii ..a z nich odvozene viry,trockismu ,fasismu atd.
Infekci nacismus a bolsevismus poridili budouci svetovladci..Dva se perou a treti, kapital se smeje..
Oboji silenou zurivosti fanatiku ,postupne ovladlo svet krizi /hospodarsky covid/ od 29 a nasledneho teroru vzdy smerujicicho do valky..
Ovladnuti a totalni vydirani nejdrive Indie a Ciny. Zaroven zniceni a okupace Jihu,bohaci Severu..
Potom valky japonskych sluhu na Rusko v 1904 ,financovane brity..
Prvni svetova valka, znamenala bez boje ,pohadkove bohatstvi pro Usa..
Rozdrobeni z risi do malych mnohonarodnich nestabilnich statecku s loutkami vlady porizene demokracii.
Druha sv. valka a zase bohatstvi a zajisteny prijem z Evropy a Ruska ,splacenim dluhu a uroku do 2008.
Coz zarucovalo nadvladu a totalni vykoristovani sveta z Usa.. Nadvlada USA a otroctvi totalniho dluhu ,skoncila ovladnutim Usa taky otroctvim dluhismu.. ….
Nadvlada neni jednotna jako drive, zavadi se anonymni totalni techno vlada bohacu a jejich organizaci ,globalniho utoku zase sankcemi do opetneho zhrouceni sveta do jeste horsi krize …
Proto valky za tyhle zamery musi zase bejt..A.
Klub sebevrahu ma zase nadsene sluhy.
Ani pripadne a dalsi opakovane vydrancovani a zniceni Ruska, ale nepomuze.
Psychicke a mentalni nemoci z rostouciho teroru , bidy , vyhlazovani , valek bez konce a utrpeni ktere prozivaji zase cele ,dalsi nove generace ,nese nevyhnutelne nasledky… Nepricetni ..
Nemocni obvinuji ty vice nemocne..Plactive stiznosti, patlani s detaily kamufluje..
Neni nikdo normalni ,kdo by vladl a nejsou ani podminky ,ani schopnosti vytvorit vubec neco normalniho..
Hospodarsky,spolecensky a kulturni vyvoj Evropy ,ignoroval a zakryva v mediich predevsim, zhoubne onemocneni psychiky populaci ..
Priciny zaniku se vzdy zamlcuji a uspesne ..
Nemoci teroru se infikuji na deti jiz ve skolach ,kde psychoteror pedagogu , muze znicit kazdeho zacka, kdyz nevi nazpamet ,napr. jaky je hlavni mesto Habese, nebo nevi nazpamet nervovou sosutavu larvy.
Zacek je od malicka vsemozne terorizovan strachem ,kdyz nevi , propadne a tim peagog znici cely jeho zivot..
/Necha zacka propadnout, vetsinou solidarni pomoci ostatnich ucitelu, reditelu a vyboru, ministrstva a uradu/..
Nekonecna niceni Evropy se vyplaci ,protoze doposud podivuhodne odolna a velmi schopna populace , brzy vybuduje i za tezkych podminek ,vybuduje zase zivota schopnou spolecnost a hospodarstvi a nashromazdi bohatstvi na dalsi vydrancovani..
Evidentně tohle, co se děje, je dlouho dopředu naplánovaná válka v Evropě a retardi z ČR si furt myslí, že se jich to nedotkne, když budou podporovat válku, provokovat atd.. Kolik z těch gaučových válečníků by asi tak z blahobytu doborovolně mašírovalo v plný polní bojovat za USA na Ukrajinu, tipuju jednotky kusů. Doufám, že se lidi včas vzpamatujou a to i ukrajinci, kteří to odnáší nejvíc.
Celý problém nastal již zabráním části území Ukrajiny, územím s nazvem Krym. Poté okupantská nenávistná loupeživá zlodějská svoloč Vladimira Vladimiroviče podporovala rusky mluvící Ukrajince ve vyvolávání nepokojů ( stejně postupovalo nacistické Německo v Sudetech před 2.sv.válkou) na Ukrajinském území. Autorka svým článkem jen potvrdila, že je proruská aktivistka, příznivkyně a přeposílatelka propagandy RF, propagandy nepřátelského státu České republiky.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Zelenskyj kradl lidem z Krymu vodu a zesměšňoval je.
Takový nácek nemá právo rozhodovat o žádném občanu Krymu. Zločinci nemají vládnout !
Myslíš ukrajinskou vodu. Kdyby zločinci neměli vládnout, bude v Rusku bezvládí 😜
Ta voda patřila krymským obyvatelům s jakoukoliv národností. Zločinec Zelenskyj jim ji vzal.
Krym byl násilně anektován Ruskou federací a ty tu plácáš cypovin*y o vodě.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
A že Putin vzal vodu, elektřinu, kanalizaci… milionům Ukrajinců ti nevadí? Nehledě na životy? Nebo více než 13 tisíc dětí ukradených dle OSN Ruskem jejich ukrajinským rodičům. Další ruskej nacihnus. Stalin to ale dělal taky.
Slepenec Usranina -Banderonacistán -Chudostán je zralý na rozpad zbydou jen nacisti kolem Kyjeva a ty si báťuška Pětin ohlídá!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Zwyrtek časem stoprocentně spáchá trestný čin. Už se k tomu blíží svou službou Ruské fašistické federaci. Senát ji pak s chutí vydá ke stíhání. A bude pokoj.
Pokud vládne spravedlnost, tak budou souzeni naši politici, kteří naváděli k teroristické akci proti prezidentu svrchovaného státu.
Kdo,kde, kdy a jak? Napiš o tom něco konkrétní.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
„Naše země ale také musí být pro všechny občany bezpečná, nikdo nemůže nikomu vyhrožovat smrtí. “
To jsou slova Rakušana.
Vyvěšení pytle pro mrtvé vojáky s podobiznou Putina na ministerstvu vnitra je dle mého názoru jednoznačné navádění k vraždě jak od Rakušana, tak od Fialy.
Tím na sebe a ČR sami upozorňují jako možné plánovače teroristického činu na vrcholného státníka.
Něco takového si USA, GB a ani ostatní nedovolili.
Je to snaha vědomě ohrozit občany ČR.
Tak oddělat Hitlera taky chtěla většina civilizovaného světa.
Zejména bankéři.
Vy hloupy blbecku, to zlocinna vlada pacha uz rok trestny cin a dopadne velmi spatne, az se lidi fakt naserou! Pokud pujde pred soud, bude to ta lepsi varianta
Viz Rumunsko 89.
Fakt? Jaký?
Vypsala jsem ty zlociny vyse.
A to nejde zdaleka o vsechny!
Cely svet je v pohybu, pro ty svine kolaborantske to neskonci dobre.
Amky maji v dohledu obcanskou valku a zapad bude zvalcovan obohacovaci.
Zadna pomoc tem smejdum odnikud neprijde! Narod si to s nimi vyridi, to si piste!
Ty výblitky jsem četl. Ale dle TZ v tom trestný čin není.
Kolaborace se vzdy trestala smrti!
A oni zjevne kolaboruji minimalne s Ukronacky, coz nemuzou okecat zvasty o spojenectvi n NATO, dokonce ani v EU.
Ostatne, pak uz se jich ptat nikdo na nic nebude!
No vidíš a Ty zase kolaboruješ s rusnácky. Případně jsi jenom husička.
Milane,Was is das rusnácek,povídej ty potrate zdechlý banderokurvy vyhoněný ze zvadlýho vocasu udavače Havla!
Adámek, zkusil ty poučky z vaší nezyskofkové příručky aplikovat na zahraničního exekutora až jej přijde zkasírovat za nesplatitelné dluhy.
9.1.2023Redakce23Kategorie: Politika
To je rouhání a kacířství, lůzy držkující odrbané nevděčné. S ministerstvem pravdy nebo jak to názvem nativně hodlají, potažmo vás zřídit.
NENÍ NAŠÍ POVINNOSTÍ AKCEPTOVAT NEBEZPEČNÉ KROKY NAŠÍ VLÁDY
9.1.2023 v 5:52
https://dfens-cz.com/komedie-tydne-soud-s-babisem/comment-page-2/?show=comments#comments
Zvratek Hamplova je taky dobře na palici…
Ma ve vsem pravdu!
Vy snad chcere rukovat za nejake ukronackovske kreatury , jako je Zelinar?
Strme nam pada zivotni uroven jen diky sankcim a podpore te spiny! Kdyby se to stalo kvuli Somalcum, taky byste to nadsene kvitoval? A pritom v Somalsku je mozna mensi korupce nez v Banderove.
Špína je Rusko a Putin
Je treba to opakovat cim dal hlasiteji! Vetsina obcanu teto zeme v zadne valce s Ruskem neni, Ukrajina je jim ukradena a nechteji sponzorovat ukronacky!
Ti, kteri tak cinit chteji, necht tak cini na vladtni naklady a klidne tahnou na frontu!.
O jaky mandat se muze tahle zlocinecka, amoralni galerka oprit? O slepencovy?
Tím, že to budeš opakovat, se to pravdou nestane. Sami máme s Moskvou neblahé zkušenosti, proto chápeme Ukrajinu, že se nechce nechat zlikvidovat Putinem, jak Jiří pěkně říká křížencem Hitlera a Stalina, tím největším odpadem, který ruské nové dějiny stvořily.
My si po soudruzsku tykame?
Radsi Putina nez tu blbou svini zlodejskou Lejnovou nebo senilniho Bideta.
Proc se nebojite ukronacku, co nas tu v 68.okupovali taky? Nebo vam to ve skole nerekli?
Putin tu valku vyhraje a my jsme v pr….uz ted!
V srpnu 1968 provedly okupaci ČSSR státy Varšavské smlouvy, jako okupanti zde zůstali vojáci SSSR, byli mezi nimi Rusi, Ukrajinci, Arméni, Gruzinci, Kazaši, Litevci, Estonci…..
Jinak pokud chceš aby zde vládl Putin, tak ti zřejmě nezbude nic jiného, než se odstěhovat mezi své, mezi polomongolskou necivilizovanou nenávistnou zlodějskou žebráckou svoloč oteklého polomongola z KGB Putina. A musím připomenout, oni jsou naši nepřátelé, oni nás takto označili.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Tož nám pověz jaké máte u vás v nezyskofce zkušenosti.
Hoříme zvědavostí.
Nesouhlasím, ať to činí na vládní náklady, ať to činí na svoje náklady a mašírují, když tak touží po valce, peníze státu jsou daňových poplatníků a tipuji, že většina s takovým nebetyčným mrháním na zkorumpovanou Ukrajinu nesouhlasí.
Většina právěže souhlasí. Ba ještě jásá jak to konečně půjde rusákům nandat.
O doktríně Steel Rose nemají ani páru.
Asi jen ten místně příslušný trol fakt ten slabomyslný dědek nad hrobem, jak ho zde starousedlíci znají, protože ten už nenarukuje. Jinak mladí muži (pravděpodobně i ženy – gender přece) narukují pojedou bojovat za ukrajinu a ani maminka a tatínek je z toho nedostanou, tolik peněz tady nemá nikdo, aby utekl do bezpečí (žádné není) nebo někoho uplatil. Pokud ano, tak jsou to jednotky rodin. A ostatní blbečci s grýndýlem v puse a ajfounem v ruce, smrdící trávou a flinkající se na erasmech, pofidérních studiích a pseudomakající v ziskofkách, ti půjdou všichni.
na ukrajině přijala věrchovaja rada rozhodnutí, dle kterého jsou muži, podléhající odvodu do války, povinni nastoupit do armády a to bez ohledu na to, že jsou mimo území ukrajiny. Jenom se neví, jestli se teď v EU budou ukrajinci chytat a zabalení posílat domů.
Cituji: “ …zbytky inteligentních vlád v Evropě…“
Si paní Zwyrtek Hamplová dělá srandu?
Mně se nelíbí tvrzení, že Rusko je agresor, protože zaútočilo. Je to oficiální narativ, který se někteří bojí neopakovat, aby nebyli označeni za proruské trolly.Jenže kdo se bojí, nesmí do lesa. Podle mě Rusko naopak mělo začít dřív, hned jak Ukrajina začala střílet do svých vlastních lidí. Možná by už dávno bylo po konfliktu.
No jo, Hitler jistě taky nebyl agresor, co? Prostě chtěl jen všechny osvobodit.
Hlupáku, Češi nestříleli na sudetské Němce a nenutili je násilím mluvit česky, srovnáváš vořechy s mrkví. Holt máš v hlavě Torricelliho vakuum a nikdy nepochopíš souvislosti.
Hitler hecoval v Československu svoji patou kolonu stejně jak USA na Ukrajině tu svoji patou kolonu – Serešbarefkovou. Navic investovaly 5 mld dolačku do nasilneho protiustavniho nedemokratickeho banderovskeho převratu a vybiraly sveho (americkeho) premijera.
Bašta to na Hradě nebude mít lehké. Budeme ho muset my dezoláti podržet. Paní Hamplová, zorganizujte prosím skupinu věrohodných a vzdělaných lidí, kteří nás povedou.
Zato Čapuše a nePavek by na Hradě měli same osvědčene kovane demoKRADY: Halika, Klvaňu, Mitrofanova, Romanceva, Jandu, Cempera a podobne tipky.
Citace: Přitom říkáme pouze to, že nechceme v Evropě válku, nechceme svou zemi ekonomicky zničit, nechceme obětovat Českou republiku a její občany na oltář bojů mezi vnitrostátně problematickou Ukrajinou, silnou velmocí Ruskem a historicky častým agresorem, jímž jsou USA. Je to v tuto chvíli jejich boj, ne náš. Vláda po nás nemá právo tuto oběť – ničit a ohrožovat pro Ukrajinu vlastní zemi – žádat. Ta země je naše, ne té vlády.
Paní Hamplová, já s Vámi souhlasím. Držím Vám a nám všem normálním lidem palce.
Nesmíme se nechat.
Vláda se chová k občanům ČR jako vlastizrádce.
Proč bychom měli válčit? Za co? Evropské hodnoty? Co to je?
Demokracie? Je u nás demokracie, když už se lidé téměř bojí říkat svůj názor odlišný od tzv. mainstreamu? Je u nás demokracie, když se chystá nějaký pdivný úřad, který má potírat odlišné názory?
Občany UA potkávám na každém kroku. Na jedné straně je chápu, ale proč máme vše za ně platit? Vždyť to většinou nejsou žádní chudáci?
Pro mě jsou hodnoty demokracie bez přívlastků, rodina složená z táty a mámy a dětí, lidská práva stejná pro všechny a také povinnosti stejné pro všechny, rovnost všech před zákonem, humanita: například starost o bezmocné.
Hezky napsáno, ale – co dál? Jak odstranit vládu? Žaloby podány, ale v naší zemi vládnou soudci spolu s politiky. Čekám na solární záblesk
Proč redakce trpí sprosté komentáře se sprostými slovy, zbytečně dlouhé komentáře, vzájemná napadání aj.? Padáme dolů, abychom mohli vzlétnout?