![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Jak z ukrajinské pasti?
![](https://pravyprostor.net/wp-content/uploads/2021/02/weigl.jpg)
Na tuto příhodu si vždy vzpomenu, když pozoruji českou politiku vůči válce na Ukrajině a Rusku. Naši politici se pyšní svou nesmiřitelností a radikálností, rádi hovoří o tom, že jsme rovněž ve válce, přijatelná je pro ně pouze válečná porážka Ruska, které by nejlépe mělo být vymazáno z mapy, nebo alespoň navždy izolováno nějakou neprostupnou železnou oponou. Žádné realistické kompromisní ukončení konfliktu nejen nepomáhají hledat, ale dokonce odmítají o něm vůbec uvažovat. V našem veřejném prostoru je proto o těchto věcech fakticky nemožné diskutovat, nechceme-li být označeni za pomahače Putina.
Celý tento postoj je – podobně jako štěkot psíka na vlčáka v naší vesnici – opřen o přesvědčení, že nás chrání nezdolná vnější moc – na vsi železná vrata, v Evropě USA. Pouze do té doby, pokud USA budou sdílet nebo alespoň tolerovat tyto naše postoje, se můžeme takto chovat i se všemi problémy a riziky, která pro nás válka na Ukrajině už přináší.
Suverénní, sebevědomá a racionální země by však měla provozovat politiku, která jí umožní přežít i v případě, že se vrata otevřou, tj. měla by realisticky hodnotit vlastní zájmy a možnosti, nespoléhat výlučně na jiné a podporovat všechno, co nadměrná rizika a hrozby sníží.
Sousední země vůči ukrajinské válce z pozice svých zájmů evidentně jednají. Polsko, starý mocenský rival Ruska ve východní Evropě, se evidentně snaží využít možnosti vznikající izolací Ruska oslabeného nepříliš úspěšnou agresí, k obnovení svých historických pozic na Ukrajině. Zájmy Poláků jsou vůči ruským zcela antagonistické, a to vedle hlubokých historických antipatií vysvětluje jeho nesmiřitelný a agresivní přístup.
Ten naopak velmi kontrastuje s opatrným a zdrženlivým chováním nejen Maďarska, ale i Německa a Rakouska, které si uvědomují nebezpečí, hloubku dopadů a výši nákladů, které pro ně vleklý konflikt na Ukrajině má a bude mít. Evidentně nepočítají se zánikem Ruska v důsledku válečné porážky, ani s jeho věčnou izolací od zbytku světa. Je s podivem, že politika dnešní české vlády, která se velmi skepticky a kriticky vymezovala vůči konceptu V4 a dosavadní středoevropské spolupráce a spíše akcentovala vztahy s německy mluvícími sousedy, se náhle aktivně staví do pozice jakéhosi sekundanta Polska při jeho snaze zformovat novou polsko-ukrajinskou Rzecz pospolitou sahající od Baltu až k Dněpru a Černému moři.
Měli bychom velmi pozorně analyzovat i americké postoje a různé signály, které z USA přicházejí. Málo přesvědčivý postup ruské armády na Ukrajině ukázal, že současné Rusko není globálním vyzyvatelem a hrozbou USA a tím méně jím bude poté, až tato válka skončí. Jde o to, jak dlouho bude americkým zájmům vyhovovat současný kurs a kdy začnou mít pocit, že se prioritou stává omezení inflačních tlaků, které ukrajinská válka globálně zesílila. Výroky doyena americké zahraniční politiky Henryho Kissingera o potřebě urovnání konfliktu za cenu územních kompromisů a podobné názory některých komentátorů amerických novin z poslední doby bychom neměli brát na lehkou váhu.
Po čtvrt roce, který proběhl ve znamení nejprve strachu a paniky z Putinova kroku a poté z jisté euforie nad ukrajinským statečným odporem a ruskými ztrátami, se začíná ukazovat, že vítězství ve vleklém konfliktu bude pro Ukrajinu velmi obtížné, ne-li nemožné, nota bene pokud si stanoví maximalistické cíle, jako je znovudobytí Donbasu a Krymu.
Pádící inflace tažená především bezprecedentní eskalací cen energií a nejistota s dostupností plynu v blízké budoucnosti ukazují, že v českém zájmu není a nemůže být dlouhé pokračování války na Ukrajině. V souvislosti s návrhy na územní ústupky Ukrajiny Rusku hovoří ukrajinští představitelé o mnichovském přístupu a slovníku. Tato paralela je možná výstižná.
Československo bylo v Mnichově přinuceno odstoupit Německu území obývaná sudetskými Němci a mohlo je získat zpět pouze v důsledku světové války, v níž padly milióny lidí, celé Německo a Evropa byly zničeny a sudetští Němci odsunuti. Myslím, že není zájmem nikoho přeměnit válku na Ukrajině v ještě daleko strašnější globální apokalypsu.
To si uvědomuje stále více odpovědných politiků a lze očekávat, že snahy o ukončení bojů budou stále hlasitější, obzvláště pokud zesílí ruský postup na východě a jihu Ukrajiny. Česká politika by měla být na tuto situaci připravena, měla by vědět, co je český zájem a jak je prosaditelný. Měla by mít realistickou představu, jak koexistovat se sousedy, s Ukrajinou i s Ruskem po válce, odkud brát suroviny a jak minimalizovat dopady dnešního konfliktu.
Spoléhat se tak jako dosud na to, že někdo jiný – USA, Německo, Brusel, bude naše zájmy a potřeby zajišťovat a chránit lépe, než my sami a naše předvídavá a odpovědná politika, nemůže dopadnout dobře. Můžeme totiž jako ten nešťastný pejsek nakonec zjistit, že vrata jsou otevřená a my stojíme před velkým nepřátelským psem sami.
Dobře pane Weigle, že jste zmínil Mnichov. Chcete dát státu s imperiálními choutkami Ukrajinské sudety a doufáte, že mu to bude stačit? Putinův projev k 9.5. už ani nenaznačuje, že by mu stačil Donbas. Prohlásil, že Ukrajina v podstatě nemá nárok na existenci a je ruská.
Ukronácek měl na plnění Minských dohod času více, než dost.
Minské dohody nedodržovali Ukronáckové i Rusonáckové.
kecy v kleci dobře víš že to není pravda.
jasně, psali to na Aeronetu
proč pořád ukazuješ veřejně že nic o tom konfliktu nevíš?nepřipadáš si jako trouba?asi ne co?no nic to je tvůj problém.
ale jinak.když už ten aeronet.v době covidu měl aeronet drtivou většinu informací o očkování covid pasech a všech těch nesmyslech včetně o tom jak pfizer a spol podváděli s testy info tak cca o 2 měsíce dříve než všichni ostatní.nevím proč do toho taháš aeronet který o rusku píše minimálně a mnohdy týdny skoro nic.jseš tak trochu na hlavičku co.mými hlavními zdroji jsou welt, guardian a le figaro, a samozřejmě jeden z nejlepších zdrojů .knihovna amerického senátu.tam je věcí to bys koukal.zkus tam nahlédnout a možná se ti v makovici rozsvítí.hezkej den ty truhlíku.posílám ti kytičku a hubana.
jen tak pro info.novináři německého weltu jsou snad jediní kteří mají koule psát pravdu bez ohledu na kohokoliv. vidíš zapomněl jsem další zdroj.archív německého bundestagu.vřele doporučuji.jestli ovládáš německy či ingliš.tak chutě do toho panáčku.nesmíš koukat jen na čt a věřit jandovi
Stačí to nechat projet překladačem, tak jak čínský Times nebo japonské, arabské a JAR weby.
Rusko není subjektem Minských dohod.
Signatářem 2. Minských dohod byl ruský velvyslanec na Ukrajině Michail Zurabov a představitelé separatistických republik, kteří dělají přesně to, co jim nadiktují v Moskvě. Samozřejmě, že nemají zájem na uklidnění konfliktu, aby byla záminka. Přesně jako Henleinovci v Sudetech.
Banderistán sklízí ovoce své sadby Ty si uhýbej a fabuluj, jak libo.
Rusko bolo u Minskych dohod garantom a nie zucasnenou stranou, tak ako bolo Nemecko a Francuzsko. A samotna Ukrajina sa vyjadrila nejakeho pol roka pred zacatim ruskej operacie, ze Minske dohody nebude plnit a nikdy to nemala v plane, cele to bolo podpisane len v dosledku kotlov v Debalceve. No ten kto sa nepouci 2x, potrebuje tretiu skusenost.
Ale povedzme si uprimne, keby Zapad naozaj chcel, tak Ukrajinu k tomu donuti uz len hrozbami pozastavenia penazi. Takze Zapad chcel co ma, Ukrajina tiez, tak preco si teraz stazovat:-(
Ukrajina byla, je a bude rusko. To, že se zlodějske klice v 90. létech podařilo urvat ukrajinský krajic ze sov. svazu, aby ho mohli vyžrat až na kůrku, je pouhá epizoda v dějinách.
Správně se na to díváš, soudruhu. Ukrajina je prostě ruská, i kdyby byli proti všichni její obyvatelé. Jestli budou moc remcat, přesídlíme je po stalinsku na Sibiř a do gulagů. Stejně tak východní a střední Evropa, kam se Rusko rozšířilo po 2. světové válce. Jednou nás obsadili, tak tam patříme. Co peklo schvátí, to už nenavrátí.
nauč se historii europrimitive…
Zrovna u vás Petře Zdenku mě překvapuje ten nebývalý zájem o osud S T Á T U Ukrajina,
Pokud moje paměť sahá tady na PP vždy vystupujete
jako zarytý odpůrce jakéhokoliv kolektivu ,mezi něž, jak doufám patří i instituce zvaná stát.
I mě, příznivci RF ,jejího lidu i jejího vůdce ,spíš cara nežli prezidenta ,vadí ta nesmyslná válka dvou
zatraceně blízkých národů. Zprvu oběma stranám vnucený boj za matku vlast ,, dnes stejně shodně jen
zcela zbytečné ničení a zabíjejí pro další navyšování bezedných kont šmejdů a xindlů na obou stranách
Válka za ochranu vlasti se dnes změnila za půtku mizerně placených žoldáků na obou stranách a záchranu a navýšení pohádkových zisků prašivců
u na straně třetí
Já netruchlím pro stát Ukrajina, ale pro Ukrajince, několik jich mám jako kolegy v práci. Když chtějí mít svůj stát, tak ať si ho mají. Žádný soused nemá právo tam vlítnout a začít je vraždit jako to udělali Rusové. Rusové si nikdy nevážili života svých občanů, proto je jasné, že útlak Donbaských Rusů je jen průhledná imperiální záminka k rozšíření vlastního území.
..jo, to máte těžký, já zase znám lidi, kteří mají Ukrajinu procestovanou na kolech křížem krážem, kteří tam jezdili rádi, ale už před nějakou dobou si tam začali připadat jako v Německu po roce 1933, když nacisti dostali do svých pracek skutečnou moc. Znám rusky mluvící občany Ukrajiny, kteří ze země odešli, protože si tam začali připadat podobně, jako Židé v Německu po 15.září 1935..
A máte dojem, že ruské vraždění tu situaci nějak vylepšilo? Trpí tím nejen Ukrajinci. Mám v práci i kolegu Rusa a ten chudák sem nemůže z Ruska dostat svou manželku. Putin z vlažných vlastenců, kteří svou zlodějskou vládu moc nemuseli, udělal bojovníky za nezávislost. Teď bude Rusy nenávidět 90 procent UKáček. Na desítky let.
Jedna se vam o Ukraince? To by jste se mel spis zamyslet nad pricinou teto valky a roli USA.
Tak samozřejmě, že za Putinovo rozhodnutí může Ukrajina, my jsme vyprovokovali Hitlera, ženská si může za znásilnění sama a okradený provokoval zloděje tím, že něco měl.
Ukraina? Ptal jsem se vas na roli USA.
O žádné roli USA na Ukrajině nevím. Teda kromě toho, že tam cvičí bojový ptáky, aby je mohli poslat na Rusko a rozklovat jim jejich tanky. Ale na supertajné židozednářské schůzky tak jako zdejší experti nechodím, čt nesleduji, tak míru mých informací berte s rezervou.
Hned ta vase prvni veta dokazuje ze vase znalosti toho problemu jsou minimalni. Zbytek vaseho komentare jsem ani nedocet.
ukrajinci chtějí mít svůj stát? A proč z něho třicet „svobodných“ let utíkají? To není stát, to je kinder vejce k vykradení západními dětičkami…
Kdyby nechtěli mít Ukrajinci svůj stát, tak je Rusové dobyli za pár dní, jak Putin předpokládal. Ale vzhledem k tomu, jak jej fanaticky brání, ho prostě nemalá část chce. Dost na to, aby platili svými životy. Že je tam okrádají oligarchové je fakt, ale to platí i v Rusku. A koneckonců v menší míře i u nás.
životy platí ti, kterým za zády stojí nacbataliony a zastřelí každého, kdo se otočí, umírají ti, které „chytí“ v práci a ovezou na frontu, umírají ti kteří se přihlásili k domobraně, aby se neoctli v prvni linii a jsou přivezeni do zákopů na frontu… a ti azovci, kteří vyšli z toho Azovstalu, ty museli nechat dva dny „vyčichnout“ z drog, aby jejich výpovědi měly z hlediska práva smysl. A samozřejmě umírají nevinní lidé, jako třeba ti v městě Doněcku, které je ostřelováno raketami a děly ze vzdálených pozic….
Tak určitě, ukrajinci bojují proto, že jim za zády stojí Azovci… Kolik že má ten pluk desítek tisíc lidí a proč je rozmístěn po celé Ukrajině? Mně ruskýma nesmyslama krmit nemusíte, já mám některé kolegy z práce přímo na Ukrajině. Jsou úplně nadšení z toho, jak je bombardují, znásilňují ženy a přijdou zastřelit, aby si mohli domů poslat pračku.
Tak to jsem na tom podobně..
Kluci,co pod oknem mého kvartýru čutaj fodbal,holčiny z kočárkama a jejich opravdu pěkné maminy něšvitoří
zrovna po pražsku.Je mi u bruselie zdrhli -li před Putinem nebo před azovskými hdlořezy
a nimrody z celého světa toužící po sušených ušíCH svých slovanských trofejí ,nebo před bídou tam u nich.
.VÁLKA JE PRO MĚ VŮL,
A RF ani její car není ten kdo je její příčinou
No, půlka Ukrajiny je polská
A Polsko už si brousí šavle.
tak, tak…. taky jsem zvědav, jak je nabrousí, aby uchránili hranici na Odře ….
..inu, kdyby Polsko muselo vrátit Německu území získané po II.světové válce, mohlo by se na revanš zahojit třeba na Litvě..
Kam kurwa zmizel můj příspěvek tady pod Bouří???
A už je zas tady……..tak nevím. Před chvílí tu byla půlka příspěvků a už jsou snad zase všechny.
Však taky poláci všemožně ukrajincům pomáhají a vozí jim přez svoje úzení od nás smrtící zbraně na konečné vítězství které se již blíží.
Však taky poláci všemožně ukrajincům pomáhají a vozí jim přez svoje úzení od nás ze západu smrtící zbraně na konečné vítězství které se již blíží.
Nepoužívej můj nick, nevychované mužické h o v a d o!!!!
.. z vašeho příspěvku vyplývá, že jste zřejmě projev presidenta Putina poslouchal velmi pozorně. Můžete mi z tohoto projevu vybrat přesnou citaci onoho Putinova prohlášení o neoprávněnosti existence Ukrajiny?
Děkuji předem za laskavost..
Tak se omlouvám, nebyl to projev 9.5., ale už 21.2., kdy vydal dekret k uznání separatistických republik.
„Ukrajina pro nás není sousední země, je to neodmyslitelná součást naší historie a duchovního prostranství,“
Toľka…….zapomněl jste tam „Toľka i“.
.. pche, takový podružný detail! Není až tak důležité, co Putin řekl, zásadní je co si někdo myslí, že tím Putin myslel..
Vykladači něčích myšlenek tu byli, jsou a budou..
To Petr Zdeněk 8.6.2022 08:23:58
Pane Zdeňku, jak jste přišel na to, že Rusko má nějaké imperiální zájmy směrem na západ? Z jakých zdrojů a informací čerpáte a následně usuzujete?
Někdejší komunisté v SSSR tyto choutky z důvodu ideí třídního boje a internacionálního osvobození DT ze jha vykořisťování kapitalisty se svými globalizačními záměry netajil a také je poměrně otevřeně realizoval v zemích třetího světa. Ona „železná opona“ expanzi klomunismu na západ do Evropy celkem slušně bránila. Globalismus (internacionální komunismus) se však díky korporátnímu ovládnutí ekonomiky a ideálům neoliberalismu, neomarxisticlké Frankfurtské škole, hnutí Hipies, drogám, úpadku křesťanské morálky a zvyšující se životní úrovni ovládl Západ spolehlivěji a trvaleji, než ruské tanky někdejší Ostblock.
SSSR byl vykonavatelem zájmů globalistů a s ukončením hegemonie komunistů upadla i jeho úloha vůdce opozice vůči Západu. Jeho nástupce RF nikdy neměl dostatek sil a prostředků na jakoukoli imperiální expanzi, nemluvě o tom, že není vůbec jasné, kam a s jakými mocenskými cíli a ambicemi by expandoval. Současný konflikt s Ua je uměle vyvolaný střet (stejnými silami za použití motivů vz. 1938 ve střední E) a se stejnými cíly: donutit RF vytvořit z nevýznamného lokálního konfliktu 3.SV.
Nebojte se, dočkáte se!! Globalisté mají enormní zájem rozpoutat celosvětovou válku, aby převedli svět do nového módu – NWO. Bez války by se jednalo ol velmi pozvolný – evoluční proces. Oni jsou však netrpěliví a zvyklí problémy řešit rázně po bolševicku – revolucí a válkou. A tak nasazují všechny síly a prostředky, aby svého cíle dosáhly. A budou úspěšní, stejně jako v případě Velké Francouzké revoluce, Mexické revoluce, 1.SV, VŘSR, Maďarské a Německých republik rad, 2.SV, Čínské kulturní revoluce, Korejské, Vietnamslké, Kambodžské a Laoské komunistické revoluce a td. Tehdy pod ideou internacionálního osvobození DT ze spárů vykořisťování kapitalisty, dnes pod hesly pokroku – osvobození utlačovaných menšin, humanismu a liberální demokracie (kulturního neomarxismu). Vše s cílem zavedení jedné globální celosvětové vlády a komunismu (každému podle jeho potřeb) pro vládnoucí entitu vyvoleného národa. Zbytek lidstva – cca 0,5 až 1 miliarda otroků (gojů) – bude onen komunismus vládců svou prací zajišťovat.
pěkně popsáno a souhlas.ale to tenhle petr zdeněk nepochopí a nepobere.ty to schytáš počkej.
Každé impérium má zájem se rozšiřovat kamkoliv. Rozšířit na Západ se Rusko pokusilo třeba v Zimní válce, kdy napadlo Finsko a bylko za to v roce 39 vyloučeno ze Společnosti národů. Po 2. světové se rozšířilo až k nám a už nás považuje za svůj prostor.
To Petr Zdeněk 8.6.2022 10:17:31
Impérium samo o sobě je jen prázdný pojem, který získává na váze a významu svými vůdci a občany. Komančové to měli jasně ideově nalajnované a tak se také chovali. Vždy v rámci zájmů obřezaných globalistů, kteří je ideově řídili, finančně a ekonomicky dotovali. Pak nechali přes Gorbačova a politiku „glasnosti“ padnout Ostblock a jejich ozbrojenou pěstí se staly OS USA a hlásnou troubou Trilaterální komise a s. Kissinger.
Rusové jistě trpí nostalgií za SSSR a možnostmi RVHP. Jako my za ČSSR a Slovenským obranným průmyslem. Máte dojem, že ty nostalgické síly mají u nás i u nich takovou sílu a moc, aby otočili kolo dějin curik??
Mám dojem, že Putin trpí takovou sovětskou nostalgií, že se o to otočení pokouší. Zda po něm kormidlo získají pragmatičtější oligarchové nebo ještě militantnější vojenští jestřábi nám ukáže až budoucnost.
Nevím, kam pořád chodíte na tu Putinovu sovětskou nostalgii – ale já tuhle četla jednoho ruského politologa. Kromě jiného učí, takže má přehled o myšlení své mládeže.
Mimo jiné řekl, že Putin je poslední, kdo má jakýs takýs vztah k Západu – Německu zvláště – a je ochoten s ním jednat.
Poslední – slyšíte, to?
Mládež prý už netouží „vydělávat v Rusku a utrácet na Západě“, ani dávat své děti do prestižních západních škol. Západ jim už ničím neimponuje – pohrdají jím. Taky ho k ničemu nepotřebují.
Vážně tomuhle říkáte dobrý výsledek diplomacie?
„Mládež prý už netouží „vydělávat v Rusku a utrácet na Západě“, ani dávat své děti do prestižních západních škol.“
Příliš zobecňujete, ruská mládež není jednotná entita, která by si myslela jednu věc. Já žiju na Praze 5 a ta je plná ruských studentů, kteří už se do tohohle imperialistického Ruska napadajícího sousedy vracet nechce… Je tohle dobrý výsledek ruské diplomacie?
Myslíte i to americké?
No samozřejmě. Americké, britské, turecké, ruské… Vůdci těchto států mají jakési nutkání k zapsání se do historie, které se projevuje hlavně mrtvolami ve jménu impéria. Zaplaťpánbůh za českou malost.
Dobrá. A proč tedy takové vášně vzbuzují pouze ty ruské imperiální choutky? Nevšimla jsem si, že by kdy kdo uvalil jaké sankce na Amíky…..mrtvých mají na svědomí o několik řádů více a NEJEDNALO se rozhodně o státy, které by jim stavěly základny spřátelených států u hranic.
„A proč tedy takové vášně vzbuzují pouze ty ruské imperiální choutky?“
Tady na PP teda vzbuzují velké vášně hlavně americké choutky, možná jste si nevšimla. Počty mrtvých se dost těžko poměřují, nevím kolik zabili Amíci Indiánů nebo Iráčanů, kolik zabili Rusové krymských Tatarů, sibiřských domorodců, Finů nebo Afghánců. Co se týče té asymetrické reakce na jejich výboje, tak odhaduji, že je to proto, že většina považuje život pod amíky za snesitelnější než život pod Rusy, kteří si neváží lidského života ani svobody. Ani pro své vlastní lidi.
NO tawaryšči,
woni se ty poměry v poslednich třiceti letech hóóódně změnily. A CCCP již neni. Misto něho je zde kapitalisticke Rusko s konzervativnimi hodnotami a proti němu libtardske multikulti, grindylově, multipohlavni USA usilujici o svoji Tisiciletou (pardon Stoletou) globalni řiši a Drang nach Osten.
.
Útok na Kyjev naopak ukazuje, že se za 30 let na ruském myšlení (ani vojenské technice) zas tak moc nezměnilo.
Mohl byste mluvit k věci? Víte dobře, že jsem nemyslela ausgerechnet PP
Já mluvím k věci. Váš dojem, že vášně vzbuzuje pouze ruská agrese, je prostě mylný, jak dokazuje tady PP. Záleží, v jaké bublině se vyskytujete. V ČTV jsou protiruští, na PP a Aeronetu protiameričtí, u nás doma taky. Pokud Vás štve, že většina lidí nesdílí Váš názor na konflikt, tak prostě budete permanentně naštvaná. Říkejte si třeba, že 90 procent lidí jsou blbci.
A nejsou? Vzdyt se podivejte jak svet vypada. Ten zbytek nam vladne a velke mire nas okrada a ovlada.
..tedy to muselo dát fušku, dotázat se všech lidí na jejich názor na konflikt. Ale ta jistota, s níž tvrdíte, že většina nesdílí názor nicku Markýza de Sádka, ta jistě stojí za tu námahu. Můžu si vás příležitostně najmout k provedení nějakého podobného průzkumu?
Tak ještě jednou a po-ma-lu:
mluvila jsem o všeobecné mejnstrýmové scéně. Tedy o OFICIÁLNÍ „bublině.
Mnichov byl proti nám připravován západními mocnostmi.
Ukrajina má západ za zadkem.
Doplňte si vzdělání, srovnáváte nesrovnatelné.
Dobře pane Weigle, že jste zmínil Mnichov. Chcete dát státu s imperiálními choutkami Ukrajinské sudety a doufáte, že mu to bude stačit?
xxxxxxxxxxxxxxx
Ukrajinské „sudety“ jsou nepodložený žvást, Sudety nelze s Donbasem a Krymem srovnávat, jednoduše proto, že Sudety nikdy nepatřily Německu, zatímco Krym i Donbas, ale i sama celá dnešní Ukrajina, byly historicky ruské.
To za prvé.
A za druhé, Němcům v demokratické ČSR nikdo neubližoval, nikdo je nechtěl zlikvidovat, vyvraždit, na rozdíl od ukronácků, kteří začali s genocidou etnických Rusů na Ukrajině.
To byl důvod, proč se etničtí Rusové chopili zbraní.
Z toho jasně vyplývá, že dění na Donbase a Krymu nelze v žádném případě srovnávat s Mnichovskou dohodou.
Ale Zdendo, klídek, amíci se s Ruskem domluví, a kyjevské zločince hodí přes palubu, wo tom žádná.
Potom se ukáže naplno idiocie a zločinnost fijalových
kreténů
Velmi trefny primer.
„Nasi“ politici se chovaji jako uzitecni idioti. Ani si nestacili povsimnout, ze se ta vrata zacinaji pootvirat…
Tak že prý kyjev byl kdysi centrem širé rusi, kde udělali historici chybu?
Encyklopedia britanica s tartárií a rusky se prý kdysi mluvilo až k atlanskému oceánu a po labi třeba byli také slované až k moři.
https://www.youtube.com/watch?v=Tt6_65LDZ60
Asi papír snese všechno jen oheň a kyselinu ne.
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA
time 2:38 Projekt přes milénia?
Nerozumim tomu, proč autor dava do souvislosti valku na Ukrajině s rostoucimi cenami energii.
Valka na Ukrajině nikterak neomezuje schopnost, dobrou vuli Ruska dodavat energie a plnit smluvni zavazky. Rusko dokonce umožňuje dal Ukrajině provozovat plynovod a ropovod směrem do Evropy a brat za to velke tranzitni poplatky.
Protiruske sankce zde byly v zajmu a na přikaz USA přijimany kontinualně již dlouho před valkou – cca od americkeho nasilneho, nedemokratickeho, protiustavniho protiruskeho převratu na Majdanu v Kyjevu.
Sankce jsou politickym rozhodnutim a byly uvaleny z duvodu ekonomickych zajmu evropskeho vrchniho protektora USA – proto byl tež odsouzen k zaniku Nordstrim 2. Aby USA mohly draze Evropanum prodavat svuj neekologicky břidličny plyn. A valka na Ukrajině je tež v ekonomickem zajmu vrchniho protektora USA. Umožňuje mu předlužit vytunelovanu Ukrajinu na zakladě Zakona o pujčce a pronajmu, umožňuje americkym zbrojovkam navyšit prodeje americkych zbrani do evropskeho protektoratu. Sankce proti ruskym dodavkam plynu a ropy v ekonomickem a politickem zajmu USA byly až vyvrcholenim cele řady předešlych sankci. Valka na Ukrajině byla pouze využita jako jejich katalyzator.
Rusko dodava Maďarsku ale tež Německu na zakladě dlouhodobych fixnich smluv levny plyn, ktery pak němečti protektoři draze (5x draž) přepropdavaji do sve česke kolonie.
„Protiruske sankce zde byly v zajmu a na přikaz USA přijimany kontinualně již dlouho před valkou …“
Jajaj, Jonášku, ještě že to nepíšete ve svobodném Rusku. Za slovo válka byste tam mohl vyfasovat 15 let…
Hala vy dva v jednom.
Emericky tawaryšč vrchni protektor již dlouho před invazi ruske armady na Ukrajinu nutil sve ojropske vazaly aby zamitly Nordstrim 2 ktery by podstatně zvyšil (anebo potencialně mohl zvyšit) bezpečne a stabilni dodavky LEVNEHO ruskeho plynu do Ojropy.
A totok amik, ktery pošilhava po neomezene světovladě se svym předraženym neekologickym nekonkurenceschopnym břidličnym plynem přepravovanym naftovymi tankery v žadnem připadě nemohl dopustit.
PS: navod jak pomahat separatistum poskytly Rusku USA svou agresi proti Srbsku. A o jejich dalšich agresich – vuči Afghanistanu, Iraku na zakladě podvrhu, Libyi a proxy valce v Syrii kde velice „nenapadně“ podporuji ISIL bojujici pry za islamskou demokracii proti Asadovi raději pomlčet.
Kdežto u nás jen 3 za podporu Ruska.
Ó my se máme.
Nemáme, ale pořád líp než v Rusku, kam se nás Jonas a jemu podobní snaží posunout.
Nechte ideologii ideologií a vyjádřete se k meritu věci, prosím.
Rusko používá ve válce tzv. typ Čečenský kdy se na tomto území válčilo 10 let. A proč hledejte na netu politici a odborníci. Apropo Rusko už od 15.3 neuznává Evropský soud pro lidská práva. Včerejší rozhodnutí dumy. Před tímto datumem budou částky placené pomocí rublů do ruských bank.
Ano, každá válka jednou skončí.
No a pak bude Rusko stále tam, kde je. Nezmizí, neodstěhuje se, nezanikne. Stále bude „těžkou vahou“. Vojensky, zdrojově…
No a pak nastane čas na nová jednání, obchod, normalizaci vztahů…. Němci a Frantíci jsou na to přímo nadržení. Do té doby musíme buď:
– vytvořit silný, dost suverénní spolek států střední a východní Evropy, který bude brát vážně jak Rusko, tak i západ Evropy
– nebo dělat politiku Maďarska a Rakouska (pomáhat Ukrům, ale nenaštvat Rusa)
V USA zjevně rozhodli za nás. Tak doufejme, že se ten spolek, protiváha Franko-Germánské EU, stihne dřív, než válka skončí.
Rusko nemůže připustit, aby přetrvávala „nějaká“ ukrajina jako protiruský objekt. Nejspíše dojde k oddělení „haliče“, kterýžto útvar bude rozměrově nevýznamný a v případě nějakého válečného děje nebudou rusové muset brát ohledy, aby nestříleli do vlastních…
My nemáme, co pomáhat Ukrům.
Je to země promořená nacismem a tím to konči.
My máme koukat na naše zájmy a sledovat s pokorou jak Rusko dává Ukrajině lekci. Dostávají o co si řekli.
Náš problém je naže vláda vykrádající státní rozpočet a rozdávající peníze na všechny strany. Ukrajině, Německu EU.
Podle výsledků voleb je Ukrajina promořena nacismem tak z několika procent. To u nás dostal nacionálně socialistický Okamura 10 procent a v Rusku nacionálně socialistické Jednotné Rusko přes 50.
Ale jako záminka dobrý.
No jisťa. UKraDina je promořena nacizmem z několika procent a Bandera se Šuchevičem jsou narodnimi hrdiny a pomniky bojovnikum s nacizmem „nenaciste“ bouraji. To jdi vykladat někam mezi sobe rovne do zvlaštni Sorošovy školy.
S idealizací zločinců si nemá nikdo co vyčítat. Na Ukrajině Banderu, v Rusku je největším hrdinou Stalin a my si tady uctíváme zloděje Beneše.
No, pokud vím, tak prezident Beneš nepřivazoval mimina ostnatým drátem ke stromům, aby tam zmrzla.
To víte asi dobře. Já jsem psal, že byl Beneš zloděj a přesto je tu uctíván.
Ano.
Chtěla jsem tím říci, že je jistý drobný rozdíl mezi tím, jestli uctíváte zloděje – nebo sadistického vraha miminek.
Ovšem pokud vám tohle splývá, nemá smyslu pokračovat v diskusi.
Až si doplníte zdělání,možná budete překvapen
že ten „zloděj “ Dr. E Beneš vykonal pro uto zem víc nežli třeba TGM.
On nebal ten,,kdo ČSR předhodil Stalinovi.
ale stejně jako v roce1938 tak i v roce1945 to byli vámi
zjevně obdivovaní spojenci na Jalské konferenci.
Tam byl vyřčen spravedlivý ortel nad vlastizrádnými henleinovci,tou pakáží která pomocí svých řitolizců
pomstychtivě kálí po Benešově jméně,V roce1948
pak znovu opuštěn tentokrát vlastními souvěrci
navíc pod volebním výsledkem představující mínění široké veřenosti a těžké nemoci předat řízení osud
národů této země do rukou Gotwaldovo KSČ.
Ten kdo špiní památku Dra E.Beneše patří podle
mě mezi henleinovce a jejich řiťolizní žoldáky.
Beneš svými dekrety znárodnil velké podniky (přesněji zde https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1945-100), tedy byl to zloděj stejně jako komanči. Že měl rád štěňátka z něj nesmývá socialistický smrad.
V těch časech znárodňovala snad celá Evropa.
Hrdý Albion a sladká Franciie ještě před
2.válkou.,Velké podniky byly majitelům často zkonfiskovány našimi ochránci v časech velkoněmecké říše jejím většinou židovským majitelům..
Těm kterým se povedlo včas zdrhnout byla vyplacena opuletní finanční náhrada,
Viz rotchildovské Vítkovice a,td.
Máte pravdu, tehdy znárodňovali všichni v Evropě. Ale když Karel bije ženu, nemusím ji bít taky. U nás měli znárodnění ve volebním programu všichni kromě agrárníků. Ti však byli po roce 45 zakázáni i za přispění Beneše, který jim nemohl zapomenout, že v roce 35 mu postavili prezidentského protikandidáta. I to přispělo k roku 48. Když vidím Beneše, vidím ubohost, mstu, znárodňování a neschopnost postavit se socialistickému zlu.
Vy dva v jednom. Mohli byste popsat, kdy Okamura adoroval 3.řiši, kdy se shližel v Hitlerovi anebo v Banderovi, Šuchevičovi, kdy navrhnul aby byl KH Frank anebo Henlajn byli prohlašeni českymi narodnimi hrdiny, kdy schvaloval vražděni židu, Polaku anebo Rusu, hazeni atomovek na některe etnikum…?
Čekam na vaši odpověď Dezinformatoři.
Trumbero, aby byl někdo nacionální socialista, nemusí adorovat Adolfa. Stačí, když prosazuje nacionálně socialistickou politiku. Zloděj se nestává zlodějem tím, že miluje Frantu, místního kapsáře, ale tím, že krade.
Nojoo….takže chochlové vlastně jsou nacionální socialisti na druhou
Poslyšte – nechcete taky začít psát tlustým písmem?
Tlustým písmem psát nechci. Jednak nevím, jak se to dělá a druhak mne to uráží.
Nevadí, já to zvládnu i be z toho, jen že mi to Frigo tak pěkně ulehčil, tím tlustým písmem.
Já nijak svý příspěvky zviditelňovat nehodlám, zas tak zajímavý mi nepřijdou, abych tady exhiboval.
Psí historkou se autorovi vůbec nepovedlo zlehčit a ospravedlnit konání agresora, oteklého polomongola a bolševika z KGB Putina, bandity a zloděje. A je to právě Vladimír Vladimirovič, který se chová jako nevychovaný agresivní čokl, který terorizuje sousední pozemky.
agresor, oteklý, polomongol, bolševik bandita, zloděj,nevychovaný,agresivní,čokl.člověče ty máš omezenou slovní zásobu.pořád odkola to samý.to ukazuje na nějaký duševní pohnutí v šestinedělí.by mě zajímalo jestli ty komunisto, zneuznaný, bez peněz, funkce, manželky, dětí, rodičů, chudý duchem znáš i jiné výrazy.ty musíš mít smutnej život že tak neustále onanuješ nad putinem.ale ten orgazmus když to tady napíšeš co?ten teda musí bejt.tvůj duchovní život se točí jen kolem putina.není ti coizávidět.je vidět že z toho už hloupneš.najdi si ženskou běž na pivo nebo si pust to porno aletoho putina nechej bejt nebo tě odvezou do blázince.v nejhorším případě si budeš myslet že jseš putin a staneš se oteklým, očka se ti zešikmí, budeš agresivní/to už jsi/nevidím to dobře s tebou komunisto.
Proč zde píšeš lživé a nepravdivé informace o mé osobě, proruský kolaborante?
Snažím se představit si, jakému čtenáři by mohl tvůj příspěvek konvenovat. Napadá mě možná mongoloid, popř. konzument Seznamu a Respektu. Protože něco tak lživé primitivniho musí znechutit všechny ostatni případné adresáty.
To Jiří 8.6.2022 09:40:40
Jiří, Vy jste zřejmě velmi mlád, bez životních zkušeností, nebo Vám nic neříká moudrost a význam českých přísloví:
– Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne.
– Poslední kapkou přeteče pohár.
– Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
– Kdo s čím zachází, tím také schází.
– A td, a td.
Nic si z toho nedělejte. Stejnou nedostatečností trpí celá vládní garnitura a to jsou přeci nějaké celeblity!!
Pleteš se proruský kolaborante, nejsem mladý a nějaké životní zkušenosti mám. A ty mi zcela stačí k tomu, abych rozpoznal civilizovaného občana od nenávistného ulhaného příznivce našeho nepřítele.
.. Hlučínský, máte příliš velké ambice vzhledem ke své dvouzávitové kapacitě! To nemusí dopadnout dobře..
Tím hůř pro vás Jiří z Prajski.
Starého psa novým kouskům neučíš.
Ale vy jste st ty mužiky v laptích naučil nenávidět teprve celkem nedávno. Dokonce pamatuji PP kde se vaše komentáře pro jejich zajímavý obsah a názory daly i číst.
Dělejte si co chcete, stejně vám budeme vládnout!
Konstelace je taková, že veškeré páky k moci jsou v rukou neoconů, tedy Židů. Ti dnes rozhodují o všem, tedy o našem bytí a nebytí. Vše co nás ovlivňuje (naše myšlení, jednání, půjčky, je nám vštěpováno soustředěnou propagandou. Mysl mnohých lidí je přeprogramována na virtuální realitu. I ti, kteří se nenechají ovlivnit (nepoddajní), jsou otroky půjček a zadlužení, které musí splácet těm, kdo i touto formou o jejich svébytnost usilují. To se globalistům, neoconům daří. Mají nás v hrsti, a to do jednoho. Ať chceme nebo nechceme, naše peníze jdou pouze přes jejich banky. Tím přestávají být peníze naše, ale mizí do černé díry, kde slouží i k válečným účelům, i když se nám to nezamlouvá. Jsme tedy bezmocní. Nemůžeme se tedy postavit zlu, protože to nad námi kraluje. Pokud budeme masívně demonstrovat, budou nám zablokovány účty a ocitneme se tak rázně bez prostředků k obživě. To se stalo již v Kanadě při protestu kamioňáků proti násilnému očkování experimentální látkou. Stávka hned skončila, protože si nikdo z nich nemohl koupit ani suchý chléb. Byl bez varování zbaven peněz. V takové situaci jsme my všichni. Pokud měli lidé k dispozici bankovky, mohli stávkovat. Různá dělnická, odborářská hnutí prosazovala své požadavky při masových demonstracích na náměstích velkoměst. Hrozil střet s policií, ale řadu požadavků se demonstrantům podařilo prosadit. Důsledkem toho byla a zatím je mnohem vyšší životní úroveň „historických zemí EU“. S tím se muselo samozřejmě něco dělat, neboť žádný strom neroste do nebe. Mainstream začal prosazovat menšiny, i sexuální a dal jim takové pravomoci, že většinová společnost je zatlačena a v defenzívě. Není možné prosadit se s normálním viděním světa. Táta, máma, děti model normální rodiny, je roztříštěn. Prosazují se ti, kteří mají úchylku. K tomu bylo třeba rozbít prosperující společnost ještě imigrací z muslimského světa. Stačí vyvolat pár válek pod smyšlenou záminkou a máme zde rázem miliony mstitelů, jenž nás budou dnem i nocí ohrožovat na životě v našich domovech.
V současnosti neoconi řeší problém s odklonem mocností RF a ČLR od vlivu USD. Protože k tomu nikdy nesmí dojít, byla vyvolána krize na Ukrajině, řízená mezinárodním židovstvem. Všichni v čele Ukrajiny jsou Židé s pasy Izraele a USA. V případě RF se dopustila tato kasta chyby, která se neodpouští. Pod propagandistickou palbou skončily ve světě projekty ruských židů. Byly jim zabaveny majetky, banky, sportovní kluby, které vlastnili, sponzorovali ve světě. Také jejich děti byly vyloučeny z prestižních univerzit. V této chvíli dostal Putin povolení k zásahu. Do té doby mohl jenom přihlížet řádění ukronacistů v Luhanské a Doněcké oblasti s ruskojazyčným obyvatelstvem. 14tisíc zavražděných městských obyvatel…a nic. Po osm let žádná odezva. Genocida byla přezírána. Se zabavením majetků a peněz ruských židů v oblasti dolarového obchodu, bylo dovoleno Putinovi spustit válku na Ukrajině. Od té doby jde vše ráz na ráz. Rusové tedy přešli na platbu rubly v mezinárodním obchodu a zdařilo se to, co člověk očekává od chytrých protitahů tamních světoobčanů. Ruský rubl nebývalou měrou posílil svou hodnotu, válka je vedena k vítězství a po nekonečných osm let vyvražďované ruskojazyčné obyvatelstvo mohlo přivítat své osvoboditele. Je to bezprecedentní příklad toho, jak se nevyplácí okrádat movité občany Ruska o majetky a peníze. Pokod by se dostal Putin do úzkých se svou letitou politikou ústupků Západu (díky tomu také Západ dlouhodobě tlačil na pilu a troufal si stále víc). V záloze jsou připraveni ty síly, které se Západem nebudou vůbec diskutovat. Ramzan Kadyrov to řekl jasně: Pokud Poláci neuznají to, že je Sovětský svaz zachránil před nacistickou genocidou a budou na nás neustále útočit, z Polska zůstane jen spálený úhor. Proč může Kadyrov denně vystupovat v TV a vyhrožovat? Protože je mu to umožněno světoobčany. Situace je vážná, protože jsou odhodláni se pomstít za všechna příkoří, které na ně nachystali jejich vlastní lidé žijící na západě.
Mějte se hezky.
Pane Přibyle – smekám!!!
Pane Přibyle – smekám!!!
Putinova politická strana nese název Jednotné Rusko a tento název/nápis je napsán a je zdokumentován černobílou historickou fotografií boku obrněného vlaku Kolčakovových bělogvardějců. Fotografie je dostupná na anglické verzi Wikimedia spolu s dalšími dobovými fotografiemi dokumentující tzv.Bílý teror. Putin je tedy Bělogvardějec respektive správně NovoBělogvardějec! Také celá Ruská Federace je ovládaná NovoBělogvardějci! Komunistická strana v Rusku dnes je rovnou reprezentována dvěma stranami. Kdysi byla pouze jedna a v ní byla bolševická a menševická frakce. Ty současné jsou obě zřejmě menševické. Bolševici před 100lety v Říjnu 1922 zvítězili nad bělogvardějci. Zánik SSSR byla NovoBělogvardějská kontrarevoluce jejíž architektem byl Boris Jelcin, jež předal moc svému následníku Vladimíru Putinovi. Současná válka na Ukrajině je tedy válkou NovoBělogvardějců proti Ukrajině. Je to až s podivem ale běžní obyvatelé Ruska si neuvědomují že u nich proběhla kontrarevoluce, která odstranila socialistické zřízení a to nahradila zřízením NovoBělogvardějským. Je třeba nasměrovat tyto informace a také podporu k určité skupině obyvatel Ruska, která by chtěla návrat k sovětskému zřízení. Jakmile bude tato skupina dostatečně připravená, bude možné očekávat ozbrojené vystoupení této revoluční bolševické skupiny proti NovoBělogvardějským bandám. Je velice pravděpodobné že to povede k obnově Občanské války v Rusku ale NovoBělogvardějce je nutné odstranit a v vrátit všechnu moc Sovětům. Proletáři všech zemí světa spojte se.
Putin je bolševik z KGB, polomongol a bandita. Komentář o nějakých Bělogvardějcích v Rusku můžeš tedy psát jako pohádky pro malé děti, ty ti snad uvěří!!!
Putin se ale necítí být obyčejným KGBešníkem. On se cítí být Imperátorem jako Car Alexander nebo Mikuláš. Také Kolčak tedy Černý baron a vůdce bělogvardějců se prohlásil za Vládce všech Rusů a Rus to byl každý na koho ukazal.
Ale Kolčak nebyl bolševik a neponechal by v Moskvě vystavenou zdechlinu sifilitika Lenina, vůdce bolševické revoluce.
Sove,
ruskym lidem nemusiš nic vykladat. Woni sami podle srovnani jak žili v te ktere době (i za tawaryšče baťušky demokrada Jelcina (podle tebe rudeho bělogvardějce) tolik obdivovaneho a ospěvovaneho na Zapadě (zvlaštni že nema sochu vedle Havla v panoptiku v KOngresu) dokaži rozlišit co je pro ně dobre a co špatne.
Astalavista
Nejlepší režim pro ruské lidí byl pouze ten co jim dal Lenin! A Jelcin zradil Lenina a provedl kontrarevoluční odstranění Gorbačova a sovětského zřízení.
Sove,
neni si ty nahodou ten Velky s Malym?
Jelcin byl kontrarevoluční zrádce, stejně jako Putin. Odstranili sověty a socialismus. Jsou to kontrarevoluční Novo Bělogvardějci!
Jelcin a Putin jsou odpovědní za zničení Prvního socialistického státu Světa. Jsou to kontrarevoluční Novo Bělogvardějci.
preco Putin? K moci sa dostal v roku 2000, davno potom, co sa ZSSR rozpadol, v 98. r.skrachoval a do jeho prichodu umrelo viac ludi na biedu ako za 2.sv.vojny. Rusko malo podpisane vsetky mozne dohody o predaji surovin defacto zadarmo, vsade boli dosadeni spravni uradnici, vojenske technologie si citali v USA, ako skrachovana krajina zavisela na dobrej voli Zapadu, kedze nemali ani dostatok jedla. Cely vychodny blok sa od Ruska odpojil a uhanal do NATO ci EU. Predstava, ze mal Putin to cele zrusit znamena predstavu, ze si mal strelit sam do hlavy gulku….inak sa hovori, ze povodne bol vybraty ako obetny baranok pre to, co sa cakalo, ze nastane. Nemusim Putina milovat, aby som uznala, co vsetko pre svoju krajinu dosiahol. Aj so Zapadom bol ochotny spolupracovat, ziadal zdvorilost a respekt. A doteraz nechapem, preco mu to Zapad nebol ochotny dat, ked vobec nikdy nemal problem kralovi zo Saudskej Arabie ci hociktoremu diktatori prestierat cerveny koberec a diplomati boli v pravom uhle. Ale tak zasa je pravda, ze vojenskopriemyselny komplex by v zivote neziskal take objednavky, keby nebol smrtelny nepriatel Rusko
„Predstava, ze mal Putin to cele zrusit znamena predstavu, ze si mal strelit sam do hlavy gulku….inak sa hovori, ze povodne bol vybraty ako obetny baranok pre to, co sa cakalo, ze nastane.“
Putin byl vybrán proto, že byl Jelcinův oblíbenec a zaručil mu beztrestnost. Což dodržel.
„Ukrajina pro nás není sousední země, je to neodmyslitelná součást naší historie a duchovního prostranství,“ © V.V.Putin
Pokud z této věty chcete vyvozovat platnost vašeho předchozího tvrzení, že Putin: „Prohlásil, že Ukrajina v podstatě nemá nárok na existenci a je ruská.“ .. je to pouze vaše varianta výkladu, kterou lze akceptovat stejně tak jako odmítnout. Ke každému tvrzení by měl být v diskusi předložen důkaz, což se vám dle mého zatím nepovedlo.
Stejně tak by mě zajímal důkaz k jinému vašemu tvrzení.. „Nemáme, ale pořád líp než v Rusku, kam se nás Jonas a jemu podobní snaží posunout.“
Nespěchejte, já si rád počkám..
Pokud těmi důkazy míníte matematické důkazy s použitím logické indukce nebo dedukce, tak čekejte…
Lidská vyjádření jsou chápána různě, jak se komu hodí. Křižáci neviděli rozpor mezi přikázáním nezabiješ a zabíjením pohanů. Ruský troll nevidí rozpor mezi prohlášením Putina, že na Ukrajinu nezaútočí a speciální vojenskou operací. Já když slyším Putina, že Ukrajina není sousední stát, patří do ruského prostranství a pošle tanky dobít Kyjev, tak chápu, že jim upírá jejich státnost.
.. milý pane, vy odvozujete něco z něčeho, a když jste přistižen při omylu či nesrovnalostech v tom odvozování, pružně odbočíte jinam. A s důkazy pro svá předchozí tvrzení se ani neobtěžujete..
I tak vám děkuji, žádná odpověď je také odpovědí..
No zatím jsem nedosáhl úrovně, abych odvozoval něco z ničeho, nic z něčeho nebo dokonce nic z ničeho. Nejdřív jste po mně chtěl citát, když jste ho dostal, tak jste už chtěl nějaký přesný důkaz. Když Vám vysvětlím, proč si něco myslím, tak to považujete za vyhýbání. Asi se s tím budu muset naučit žít, i když si trošku popláču. Váš názor pro mne tolik znamená
..s mým názorem se netrapte, stejně tak jako se já netrápím vaší argumentační nouzí v okamžiku, kdy jediným a pro vás dostačujícím důkazem vašeho tvrzení je zase jen vaše tvrzení. Diskusní fauly ovládáte, to uznávám..
Přítel Pavel dnes zveřejnil příspěvek, který si zde dovolím uvést:
Já jsem v CCCP a následně v nástupnických státech pracoval 12 let. Svrab a neštovice tam byly vždycky, ale když se člověk bavil s lidmi, tak říkali: „Ale co? Hlavně, ať není válka… Chleba bude, mléko taky, nějak přežijeme.“
Jenže to byla generace, která zažila válku. Ta vymřela a jejich haranti si myslí, že války je třeba.
No, bez kolonií se těžko žije…
_________________________________
Upozorňuji čtenáře, že příspěvky píši – z důvodu odlišení se – tučným písmem, neb pod mým nickname tu píše infantilní komentáře Pavel K.ocourek, a další trollové, stařena z DD Lad/Nac zase kopíruje korespondenci „Trpajzlíka“, atd., za což jim všem děkuji, neb tím zvyšují již tak velký zájem o moje vstupy do diskuze.
Zde je ukázka dvou z mnoha stupidních komentářů, jež byly zveřejněny pod mojí přezdívkou👇
Frigo, jeden z mála 7.6.2022 20:36:38 Odpovědět
Lžu jak můžu, ale dnes se mi to nějak nedaří.
+
Frigo, jeden z mála 7.6.2022 22:45:20 Odpovědět
Jirko po tom našem posledním těsném budlikání mi naskákaly nějaký vopičí vředy,jak jsi na tom ty brouku?
Prosím Vás může mi někdo zde z diskutujících včetně pana Weigla vysvetlit,proc se jaderná velmoc Rusko schopna zničit v mžiku cely svět třeba jenom z jaderných ponorek někoho boji?Vždyť teď se jich celý svět boji a nikdo kromě Ukrajiny ani neduta.Vzdyt Rusko může přece taky vstoupit do NATO.Dekuji za vysvětlení.
No to i kdysi chtělo – respektive zvažovalo. Pokud se pamatuju. Ovšem dva kohouti na jednom smetišti? Si představte, jaký musel mít z tý představy Vošingtn osypky!
A jak jste prosímvás přišel na to, že se Rus někoho bojí? Umím si představit v souvislosti s nimi různé citové výlevy – ale nějak si nedokážu představit Rusa, jak se bojí
Pojmenoval jste naprosto spravne. To si myslite ze ta druha strana tyto zbrane nema? Vite si predstavit jak by svet skoncil?
Soudruh Weigl štěká za betonovou zdí IVK, kterému vysychají zdroje …
Jeden dolétal nad zasněženou horou, a ten druhý brzy vyschne sám i s Vodkou.
Hulínku
Vyhul si
https://www.youtube.com/watch?v=WCBhqlOyu1M
JIŘÍ 2, 3, 4, 5, …, hýkáááš ukázkově 🙂, ovšem já mám zkušenosti s ubožáky jako ty, kteří provokují, sbírají reakce na své provokace, z nich potom vytvoří mozaiku k předložení „příslušným orgánům“, aby se mohli vytrvale domáhat nápravy zlořádů a křivd, aby mohli fabulovat udání, aby mohli lidi otravovat, aby pohojili své pochroumané ego.
Proto jsem na ně nikdy nereagoval, i když se na své postižené hlavy stavěli, a kolem mých komentářů zběsile poskakovali ve dne v noci …
Ja tedy nevim, ale me velkej rozdil mezi Rusama a Ukrajincema neprijde. Chovaji se prave jako ti vztekli psi. Meli tam prd, ted budou mit dve prd a dluhy. Vsechno rozbity. No to je teda pokrok! Jedni si mysleli, jak o ne zapad stoji a jak je zachrani, tak se zacali stavet druhym, az to ti druzi nevydrzeli a sli tem prvnim nabit hubu. Tech obycejnych lidi mi je fakt lito, ti jejich mocni je maji jen jako kanonenfutr. O Rusi ani Ukrajince tam nejde nikomu. Obe strany na ztraty na civilech prdej. Ja bych zaujal madarskej postoj. Vyckal bych.
Co kdybychom pomohli Ukrajině našimi vojsky a zatlačili Rusy až za Ural…mohli bychom ovládnout Čečnu a měli bychom nafty a plynu dostatek.
To zní lákavě. Budeme umírat a za odměnu se občany naší země stanou čečenští muslimové, kteří se nám tu jednou přemnoží. Jako když Frantíci tak moc chtěli Alžír, až si tam natahali černochy. Nebo Britové Indy a Pákistánce. Skoro bych řekl, že to je taková karma za imperiální choutky.
V tom pripade moc na vyber nemate. Cecenske a nebo arabske a africke.
Námi všemi milovaná ,obdivovaná svobodně,podvodně a demoGraticky zvolená vláda fi-Jalové bídy a i její předchůdci přece vynakládá nám odepřené a ukradené finanční prostředky na spnění snu nás všech Čechů,Moravanů i Slezanů.
Státi se plivátkem a toaletním papírem pro různobarevné afro/arabské vyvrhele.
Proto se válčí na Ukrajině, pozastavují se dodávky potřebných surovin a potravin
Aby ta chátra pestrobarevných ,rychle se množících mloků měla dostatečný Lebensraum. VžDYŤ
SPOLU TO DOKÁŽENE
Frigo kvalitnější vládu jsme ještě nikdy neměli,
takže si ty rudé podryvné řečičky nechte na koledu.
TO OD VÁS NENÍ HEZKÝ jIŘÍ
Jeden se tu snaží postoupit z pozice gramatického analfabeta do kategorie Nadtvor -kandidát a vy takhle,
Vy něco víte a neřekněte.
Boomere jsem rád,
že aspoň vy máte pochopení pro hrdiny na Ukrajině.
..inu, asi vám tu radost zkazím, ale potěšil vás vtipálek, který se za mě vydává. Já nemám pochopení pro nikoho, mým šálkem kávy je objektivismus..
Ja tedy nevim, ale me velkej rozdil mezi Rusama a Ukrajincema neprijde. Chovaji se prave jako ti vztekli psi. Meli tam prd, ted budou mit dve prd a dluhy. Vsechno rozbity. No to je teda pokrok! Jedni si mysleli, jak o ne zapad stoji a jak je zachrani, tak se zacali stavet druhym, az to ti druzi nevydrzeli a sli tem prvnim nabit hubu. Tech obycejnych lidi mi je fakt lito, ti jejich mocni je maji jen jako kanonenfutr. O Rusi ani Ukrajince tam nejde nikomu. Obe strany na straty na civilech prdej. Ja bych zaujal madarskej postoj. Vyckal bych.
No Rusové se bojí a to moc,ze Ukrajina bude v NATO.Pokud se nebojí proč to dělají?Vždyť i kdyby všechno kolem nich bylo v NATO nikdo by se nikdy neopovazil na ně zaútočit a riskovat konec světa.Je správně,aby jste se choval s manželkou podle představ souseda,jinak tam vlítne a pozabji Vás oba,ikdyz ho neobtezujete?Je spravne,kdyz si nějaká skupina lidí v čéšku v nějakém městě řekne,ze mluví třeba polsky,a proto chce připojit město k Polsku?Co by jsme na to řekli jako zbytek republiky?No nevim
A teď to obrátíme.
Je správné aby vám soused denně ohrožoval manželku, chcal vám na dveře, rozbíjel okna a vy pro to nic neuděláte?
Je správné, když nějaká skupina lidí v Česku mluví třeba Polsky a vy jim to pod trestem zakážete a budete se jako stát snažit je vyhnat z Česka jen pro to, že mluví jiným jazykem?
No nevím.
No jasně Bouře, je třeba zachovat se jako správný chlap. Soused bije svou ženu (ruskojazyčnou menšinu), má syna nacistu (Azov) a chce se přidat ke Slávii. Vy jste sparťan, taky mlátíte svou ženu (krymští Tataři) a máte dvě děti nacisty (Wagnerova skupina, Ruská císařská legie).
Tak je přeci jasný, že tam sousedovi s nožem vlítnete, vyrobíte na něm 21 malých růží, jeho ženu znásilníte, děti odvlečete a zabavíte třeba pračku.
Tak si prostě zafantazírujte a představte si, že vznikne cosi, jako Asijský obranný pakt – něco takového. A ten se velmi zalíbí dejme tomu Mexiku. A to Mexiko si řekne, že pár základen AOP by se mu šiklo – vzhledem k těsnému sousedství USA, imperiální to mocnosti s imperiálními sklony. A začne koketovat s členstvím.
Na všechny vznesené námitky bude odpovídat, že je „svobodná země, která si může rozhodovat o svém území sama“. A AOP bude horlivě přizvukovat a bude říkat – my nic, my muzikanti, jen ať se to Mexiko pěkně rozhodne samo, když bude chtít základny, budou základny.
A tyhle tanečky bude provozovat dejme tomu nějakých osm let.
Máte to?
A teď si představte reakci USA………..už je jasněji?
Tak si prostě zafantazírujte a představte si, že vznikne cosi, jako Asijský obranný pakt – něco takového. A ten se velmi zalíbí dejme tomu Mexiku. A to Mexiko si řekne, že pár základen AOP by se mu šiklo – vzhledem k těsnému sousedství USA, imperiální to mocnosti s imperiálními sklony.
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Trošku doplním
– Mexiko má velmi špatné vzpomínky na agresi USA
– AOP by nejprve v Mexiku zinscenovala zločinný převrat, v důsledku kterého by byl svržen demokratický prezident, a následně by zločinecká klika, dosazená AOP začala vyřvávat do světa, že Mexiko, jako „svobodná“ země, si může sama vybrat, do jaké aliance chce vstoupit.
Prosím Vás čeho by se jaderná mocnost USA schopna zničit celý svět z jaderných ponorek mela bát od paktu AOP s Mexikem?
Jak to mám vědět? I když s těma ponorkama jste kapánek popletl velmoci……každopádně je velmi rozlítila a vyděsila čínská základnička na Šalamounových ostrovech, tisíce mil vzdálených – takže předpokládám, že pár základen AOP za dveřma by vyvolalo adekvátně silnější reakci.
Proč USA vadí malá severní Korea, s pár kousky atomovek, které ani není schopná dopravit nad USA?
No prosím – my o AOP a Rusko za humny……….https://www.pokec24.cz/?attempt=1
Tak schválně, teď to možná uvidíme na vlastní zrak
Ukrajinci naštěsí mají tradici z druhé světové kdy jejici divize SS Galizia drtila ty ruské bolševiky šmahem.
Dodnes si předávají zkušenosti mladé generaci.
Až dostanou ze západu konečné výkonné raketomety,
tak rusům zakroutí krkem.
Já spíš myslím, že dopadne úplně stejně, jako ta jejich Galície – a všechny ostatní SS i neSS divize.
No já spíš myslím, že dopadnou docela stejně, jako Galícia originál – a ostatně i všechny ostatní SS i neSS divize……..
EU přiděluje Ukrajině dalších 205 milionů EUR na humanitární pomoc. Tím se celkové financování humanitární pomoci EU a hodnota věcné pomoci v vyšplhá na více než 700 milionů EUR, z čehož 13 milionů EUR je věnováno na projekty v sousedním Moldavsku.
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/cs/ip_22_3549
EU podpoří ukrajinské začínající podniky dvaceti miliony eur prostřednictvím Evropské rady pro inovace
Evropská komise zahájila ambiciózní opatření ve výši 20 milionů eur na podporu ukrajinského inovačního společenství. Prostřednictvím cílené změny pracovního programu Evropské rady pro inovace na rok 2022 podpoří nová iniciativa nejméně 200 ukrajinských začínajících podniků zabývajících se hlubokými technologiemi, z nichž každý může obdržet až 60 000 EUR. Kromě toho nabídne Evropská rada pro inovace nefinanční podporu, jako jsou poradenské služby pro podniky a navazování kontaktů. Tím se posílí schopnost ukrajinských inovačních subjektů spolupracovat s evropskými aktéry inovačního ekosystému, vstupovat na nové trhy a využívat evropské finanční nástroje.
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/cs/ip_22_3533
! a to nejsou členy EU , aha vlastně je nová pozice , čekatel na člena , a příště to bude někdo s jakou formulaci stavu aby sál ?
Kromě toho po ratifikaci ze strany Ukrajiny dnes vstoupila v platnost dohoda o přidružení Ukrajiny k programu Horizont Evropa a programu Euratomu pro výzkum a odbornou přípravu. Dohoda byla podepsána dne 12. října 2021 u příležitosti summitu EU-Ukrajina. Evropští a ukrajinští výzkumní pracovníci a inovátoři, univerzity, podniky, včetně malých a středních podniků, mají nyní všechny příležitosti ke spolupráci za rovných podmínek s cílem dosáhnout společných cílů a řešit zásadní výzvy. S ohledem na pokračující ruskou agresi proti Ukrajině a na závazek EU nabídnout konkrétní prostředky podpory ukrajinskému výzkumnému a inovačnímu společenství se Ukrajina bude účastnit programu Horizont Evropa a programu Euratomu, aniž by musela v letech 2021 a 2022 finančně přispívat. Její odpuštěný příspěvek byl odhadnut na přibližně 20 milionů EUR.
Její odpuštěný příspěvek byl odhadnut na přibližně 20 milionů EUR.
To fakt? TO JE FEST PODHODNOCENO v porovnání s těma co přispívají a přepočet na to období. To už fakt je celé jedná velká připravená lež?