
Dezinformátoři a konspirační teoretici měli skoro ve všem pravdu III.: Konflikt na Ukrajině
NIKOLA BORNOVÁ
Na začátek tohoto dlouhého a na nejasnou dobu mého posledního článku musím upozornit na několik věcí. Omlouvám se za ten zdánlivě zbytečný úvod, ale napsat ho musím – pro vysvětlení i jako určitou pojistku.
Nejsem ani pro-ruská, ani pro-americká, ani pro-ukrajinská, ani pro-eurounijní. Vždy jsem byla hlavně pro-lidská a také pro-česká, protože žiju v České republice, jsem Češka, jsem Slovanka a mluvím česky. Líbí se mi čeština, česká koruna i typický český humor. Krásnou českou krajinu považuji za naše nezpochybnitelné dědictví. Ještě donedávna jsem měla ráda i český národ. Nesmírně si vážím píle, chytrosti, odolnosti a odvahy našich českých i slovenských předků, kteří doslova v potu a krvi budovali a bránili naši zem minimálně 1 500 let, ale v reálné historii ještě o dost déle. Bránili ji po celou naši historii hlavně proti opakovaným a velmi agresivním vpádům germánských kmenů a i když jsme nakonec byli několikrát přeci jen okupováni, dokázali jsme to na rozdíl od řady jiných národů přežít a nakonec se vždy znovu postavit na vlastní nohy, často silnější než předtím.
Nezapomínám ale, že ve dvacátém století jsme se dokázali osvobodit od německého nacistického režimu (který chtěl většinu z nás vyhubit) jen díky zemi, kterou teď musíme povinně nenávidět. Tu nenávist odmítám. Bez toho houževnatého národa bychom už asi neexistovali – nejen naše samostatná země, ale fyzicky ani většina z nás. To je historický fakt.
Naše vlastizrádné, loutkové vedení se teď ale bohužel pokouší znovu provést to, co se nepovedlo nacistům před sto lety a jejich germánským předchůdcům mnohokrát v historii – rozprodat a zničit naši zemi, udělat z ní úplnou kolonii, z Čechů udělat otroky bez vlastního majetku a podstatnou část z nich poslat na nesmyslnou smrt na ukrajinské frontě. Hlavní je pro ně sloužit cizákům za kousek ohlodané kostičky! Pomocí moderních psychologických zbraní se bohužel povedlo zblbnout většinu Čechů natolik, že se své likvidaci nesnaží bránit a někteří svému zničení dokonce s hysterickým rykem pomáhají.
Snažím se vždy přemýšlet objektivně a odhalovat propagandu a skutečné dezinformace – bez ohledu na to, jak velké médium nebo jak hodně otitulovaný „expert“ je šíří. Nedělám to proto, že bych komukoli sloužila, ale proto, že bytostně nenávidím lži, manipulaci a zastrašování. Je to pro mě jak červený hadr. To je celé. Pokud já sama něco přehlédnu a dopustím nějakých nepřesností nebo dokonce napíšu nepravdu, ráda to opravím – pokud se v jakémkoli mém článku objeví náznak dezinformace, není to rozhodně záměrné, je to obyčejná lidská chyba.
A pro ty, kteří mi neustále nadávají do ruských švábů a hrozí mi smrtí, vězením nebo zmrzačením – jste zmanipulovaní chudáci nebo nemocní lidé. Období beztrestného vyhrožování nebude trvat věčně, nakonec se vše otočí, jako vždy v historii. Myslete na to. Také podotýkám, že jsem zřejmě „amerikanizovaná“ víc než vy. Podstatná část mého příbuzenstva žije v USA nebo Austrálii, kam utekli v osmdesátých letech minulého století. Mluvím plynně anglicky a rusky neumím (ale začínám se učit). Pokud mě režim donutí uprchnout, budu se snažit primárně dostat do „amerických zapadákovů“ Montany nebo Dakoty, případně na Aljašku, daleko od lidí. Sleduji stovky informačních zdrojů a naprostá většina z nich je amerických. Teprve pak následují zdroje české, slovenské, britské, irské, německé, norské, polské a až pak se někde vzadu krčí zdroje ruské. Pravidelně sleduji jen dvě Rusky – Svetlanu a Eli, což jsou kosmopolitní holky, které dělají videa v angličtině a ukazují zajímavosti z Ruska (Eli doporučuji ke sledování). Jasné?
Ohledně Ukrajiny – normálních Ukrajinců je mi líto, přišli o svoji zemi. Většina z nich jsou slušní, normální, nesmírně pracovití lidé. Chápu, proč tihle lidé po milionech utíkali z Ukrajiny dávno před vypuknutím války v únoru 2022. Od normálních Ukrajinců ale striktně odděluji nacistickou banderovskou pakáž, jejíž příslušníci vědomě i nevědomě slouží cizáckým zájmům, vraždí neposlušné civilisty po tisících, hlásí se k fašistické/nacistické ideologii a pomohli zničit vlastní zemi, jen aby aspoň trochu poškodili Rusko – kvůli zájmům někoho jiného. Já vždycky budu proti jakékoli totalitě, proti fašismu i nacismu, a žádný nátlak od mentálních kriplů ve vedení naší země mě nedonutí to změnit.
Omlouvám se za ten dlouhý úvod, k tomuhle poslednímu článku před bloggerskou pauzou jsem ho napsat musela – naše společnost je už napůl zfašizovaná a míří do plného fašismu, takže musím upozorňovat na základní věci.
Otázky pro zfašizované Čechy
Na začátek mám několik otázek pro Čechy, kteří podporují válku, věří že Ukrajina drtivě vítězí, že jde čistě o konflikt hodných Ukrajinců proti zlému agresorovi apod. Zkuste si na chvíli v klidu sednout, trochu se prodýchat a skutečně se zamyslet nad tím, co se kolem nás děje, čemu věříte a co podporujete.
- Jak to, že vítězící Ukrajina už ztratila skoro čtvrtinu svého území?
- Jak to, že prezident Ukrajiny někde neustále žebrá o další a další zbraně? Kde je to absurdně gigantické množství zbraní, které už jim desítky zemí Západu naposílaly? Pokud už skoro zvítězili, proč potřebuje dál vysávat zbraně a finance skoro celého Západu?
- Proč už se na Ukrajině chystají dělat asi šestou vlnu mobilizace, kde budou násilně verbovat už i děti a starce? Kam zmizela jejich původní, neporazitelná armáda?
- Proč tam tak prudce roste počet zahraničních žoldáků, například minimálně 12 000 Poláků, když ukrajinská armáda tak brutálně vítězí?
- Proč se většina Ukrajinců snaží zoufale ze své země dostat pryč a vyhýbají se narukování jako čert kříži, když tak milují své hrdinné a nezkorumpované vedení a po narukování do té vítězící armády by prostě jen rychle doťukli prohrávající Rusko?
- Proč už naše loutkové vlády pomalu připravují na mobilizaci i Čechy, Slováky a Poláky? Proč by měli potřebu verbovat a posílat do masomlínku na Ukrajině české kluky a později i ženy a staré pány, když ukrajinská armáda pořád vítězí a je už deset měsíců jen kousíček od totálního vítězství?
- Když je vítězství Ukrajiny nad Ruskem tak naprosto jasné a nevyhnutelné, proč u nás panuje nad skutečnými zprávami z bojiště taková informační tma a proč Rakušan s Fialou vymýšlí další a další strategie, jak zcenzurovat vše krom oficiální propagandy v korporátních a veřejnoprávních médiích? Proč mají strach z volného pohybu informací? Nepřipomíná vám to až nepříjemně stav v nacistickém Německu i v našem protektorátu z let 1944-1945?
- Proč ukrajinské tajné služby berou licence zahraničním novinářům, kteří si dovolili jít zkoumat bojiště na vlastní pěst, bez jejich doprovodu?
Je třeba se zamyslet nad spoustou věcí, ale tohle by mohl být dobrý start.
„Dezinformace“, které se ukázaly být pravdou
A teď k listu vybraných „dezinformací“, které jsou ve skutečnosti pravdou. Nejsou tu zdalena všechny, i tak je seznam šíleně dlouhý. Předem také upozorňuji, že některá linkovaná videa jsou naprosto otřesná, podívejte se na ně na vlastní nebezpečí.
- Občanská válka na Ukrajině začala už v roce 2014. Začalo to státním převratem, který pomocí ukrajinských nacistů zorganizovalo USA. Po puči/majdanu přišla vláda, která byla silně pro-západní a extrémně proti-ruská a začala likvidovat všechno ruské. Což samozřejmě v zemi, která je v mnoha ohledech ruská, vyvolalo obrovské problémy a nepokoje. Protesty proti násilnému převratu skončily tím, že banderovci nahnali část protestujících do Domu odborů, který pak pomocí zápalných bomb podpálili a nechali uvězněné proti-majdanovské demonstranty uhořet, včetně těhotné ženy. Když někdo z hořícího domu vyskočil, přiběhl k němu rozzuřený dav a utloukl ho tyčemi. Upáleno a utlučeno bylo kolem 50 lidí. Následovala snaha několika území (Luhansk, Doněck) na východě Ukrajiny odpoutat se od nelegitimního režimu a začala občanská válka. Ukrajinští nacisté začali východ Ukrajiny bombardovat a výsledkem bylo asi 14 000 mrtvých, včetně skoro tisícovky dětí.
Prezidentské volby z roku 2010 docela dobře ukazují názorové rozdělení Ukrajiny a možná i její budoucí podobu.
- Západ válku proti Rusku za pomoci ukrajinské krve dlouho plánoval a Minské dohody byly podvod. Potvrdila to i Angela Merkel, která řekla, že Minské dohody podepsali jen proto, aby měla Ukrajina dost času se vyzbrojit a zaútočit na pro-ruská a ruská území (jinými slovy provést etnickou čistku na Donbase a na Krymu). Potvrdilo to i ukrajinské vedení ústy Porošenka. Poznámka – Minské dohody měly zajistit příměří a zabránit tomu, aby byla „proruská“ východní Ukrajina dál vyvražďována banderovskou pakáží.
- Od roku 2014 do roku 2021 odešlo/uteklo z Ukrajiny skoro 5 miliónů obyvatel. Proč asi?
- Ukrajinská armáda byla připravena na hranicích Donbasu a plánovala na březen 2022 masivní ofenzívu na Krym i na celý Donbas. Všichni „proruští“ civilisté měli být vyhnáni nebo pozabíjeni (jedná se o několik miliónů lidí). Tohle západní média zatím odmítají uznat, jde tedy jen o „ruskou dezinformaci“.
- Ukrajinští nacisté mučí zajatce a týrají civilisty – zdrojů jsou spousty, protože ukronacisté si to dokonce sami hrdě točí na mobily! VAROVÁNÍ, LINKOVANÁ VIDEA JSOU ABSOLUTNĚ PŘÍŠERNÁ A NELIDSKÁ, ZŮSTANOU VÁM V HLAVĚ DO KONCE ŽIVOTA – LINKUJI NĚKERÁ Z NICH JE JEN JAKO DŮKAZ! Pokud chcete, můžete najít stovky videí, kde jsou přivazováni „proruští“ civilisté k dopravním značkám, obličej je jim namazán dezinfekcí (aby se očistili od „rusácké špíny“), jsou v mrazu svlečeni do naha a pak zbičováni. Lynčování je oblíbená „výchovná metoda“ pro nedostatečně poslušné Ukrajince. Ukronáckové také chytají páry a lámou jim za neposlušnost prsty bejsbolovou pálkou. Najít si můžete i to, kdy si sami ukronáckové natáčí jak uřezávají na silnici perořízkem varlata válečnému zajatci, jak prostřelují kolena zajatcům, jak na ulici tlučkou děti za „proruský“ příspěvek na internetu, jak na parkovišti bijou a ponižují starého pána až se počůrá strachem, jak tlučou „proruskou“ stařenku před obchodem a rozkopou jí skromný nákup, jak ukřižují a upálí lidskou bytost (tohle video ale ukronáckové popírají, možná je to ultrarealistický „fake“), jak popravují ležící zajatce, mučí zajatce a vypalují jim do těla hákové kříže atd. Je toho mnohem, mnohem více, já už sem víc dát nezvládnu. A TOHLE ZLO PODPORUJE NAŠE VLÁDA!!!! TOHLE CHYSTAJÍ I NA ČESKÉ OBČANY!!! Ale na ničem z toho nezáleží, naše oficiální reakce jsou zásadně jen dvě – buď je to naprosto ignorováno jako „dezinformace“, nebo je to otočeno a ty zločiny jsou připsány druhé straně.
- Na Ukrajině opravdu bylo 46 nebezpečných bio-laboratoří. Potvrdila to i náměstkyně ministra zahraničí USA Victoria Nuland (doslova mluvila o tom, že pokud se americké bio-laboratoře na Ukrajině dostanou do rukou Rusů, tak to bude velmi nebezpečné, takže nějaké motýle tam asi nezkoumali). Potvrdil to i Pentagon a nakonec to potvrzuje i uniklý notebook Huntera Bidena, tedy pravidelně zfetovaného syna amerického prezidenta, který na Ukrajině mimo jiné pral Američanům peníze a založil tam firmu Metabiota, která pokračuje ve výzkumu biologických zbraní, který byl zakázán v americké Fort Detrick. V ukrajinských bio-laboratořích se mimo jiné zkoumal smrtelně nebezpečný antrax nebo koronaviry. USA, Francie a Británie aktivně blokují vyšetřování činnosti těchto laboratoří. Proč asi?
- Pomoc Ukrajině ve skutečnosti vůbec nejde běžným Ukrajincům – obrovské množství financí, které se „posílají na Ukrajinu“ a kvůli kterým jsou zadlužovány už i naše děti, ve skutečnosti běžným Ukrajincům nijak nepomáhají. Peníze přidělené na zbraně dá USA rovnou vlastnímu vojensko-průmyslovému komplexu a jen pošle na Ukrajinu starší vojenský šrot, který je dobrý tak na ostřelování civilních domů a nemocnic (což tam žoldáci také nadšeně dělají). Další prostředky „pro Ukrajinu“ si například přes nedávno záměrně zkrachovalou kryptoměnovou burzu FTX posílali američtí demokraté sami sobě. Část peněz skončí i u zkorumpovaných ukrajinských politiků, jejichž manželky byly už několikrát chyceny na hranicích doslova s kufry plnými dolarů nebo zlatých cihliček. Humanitární pomoc zase často zabavují místní drobní mafiáni a zboží pak zoufalým Ukrajincům prodávají (humanitární pomoc se k lidem skutečně dostane jedině tak, že ji nějaký obětavý Čech doveze doslova až k nohám civilistů nebo když ji tam přivezou Rusové – největší poskytovatelé humanitární pomoci na Ukrajině vůbec).
- Jen asi 30% zbraní poslaných na Ukrajinu jde skutečně na bojiště, zbytek se rozkrade a rozprodá. Zbraně se prodávají komukoli, kdo dá peníze, a to dokonce i Rusům. Částky, za které se na Darknetu zbraně prodávají, jsou obvykle naprostý zlomek skutečné ceny – třeba francouzský systém CESAR se prodává jen za 118 000 Eur, zatímco reálná cena je asi 7,5 milionu dolarů.
- Podstatná část zbraní posílaných na Ukrajinu končí v rukách mafií a islámských teroristů po celém světě. Mimo jiné i u zločinců přímo v zemích EU. Ukrajinci nebyli na hranicích prakticky nijak kontrolováni, ale při namátkových kontrolách byly v jejich autech několikrát nalezeny například plné kufry útočných pušek.
- Nejvíc ukrajinských uprchlíků uteklo do Ruska – z Ukrajiny do Ruska utíká asi dvakrát více lidí, než do jejich druhé nejoblíbenější destinace, Polska. Vyšinutí lepšolidé na Západě to vysvětlují tak, že „zlí RuSSáci ty miliony lidí na svoje území prostě unesli…protože jsou zlí a chtějí jim tam dělat zlé věci!“. Ano, i takovým věcem dnes lidé věří.
- Ukrajina má obří problém s korupcí – platilo to i před ukrajinským konfliktem a platí to i dnes. Ukrajinská korupce je absolutně proslulá, bez úplatků tam ani nevyložíte zboží v přístavu. Ve většině indexů patří Ukrajina v korupci na první nebo druhé místo v celé Evropě. Ale dnes se ten problém z médií úplně vypařil.
- Ukrajina je prolezlá nacisty – existují tisíce a tisíce fotek i videí, kde davy ukronácků hromadně hajlují, pořádají průvody na podporu nacistického zločince Bandery, jsou od hlavy až k patě potetováni hákovými kříži, na uniformách používají logotyp podle vzoru jednotek SS, mluví o touze vyvraždit ruské děti atd. I kvůli tomu utekly z Ukrajiny miliony slušných Ukrajinců už dávno před tímto konfliktem (který začal v roce 2014, ale ve skutečnosti ještě dlouho předtím). Dříve o rostoucím fašismu/nacismu na Ukrajině dokonce občas psaly i mainstream noviny, část těch článků jde dokonce ještě najít. Když to ale dnes zopakujete, hrozí vám vyšetřování policí. Celou tuto realitu prý navíc „vyvrátil“ známý dezinformátor Cemper tím, že z tisíců fotek ukrajinských nacistů vytáhl jednu (předtím účelově rozšířenou?), kde prý nejsou náckové ukrajinští, ale maďarští.
- Ukrajinští fašisté už řadu let beztrestně převychovávají děti k nacistické ideologii. Nacistická indoktrinace je tam všudypřítomná. Pro děti se pořádají převýchovné nacistické tábory, mládež dělá demonstrace uctívající nacistu Banderu a volající po brutálním vraždění Rusů atd
- Většinu civilních objektů na východní Ukrajině ostřelovala „ukrajinská“ armáda, nikoli armáda ruská. „Ukrajinská“ je v uvozovkách záměrně, protože třeba obsluha raket HIMARS je z velké části složená ze zahraničních žoldáků.
- Referenda v Záporožské oblasti, Chersonské oblasti, Luhansku i Doněcku zcela jasně řekla, že se tato území chtějí připojit k Rusku. Pro připojení byl následucí počet lidí: Záporožská oblast – 93,11 % voličů, Chersonská oblast – 87,05% voličů, LLR – 98,42 % voličů, DLR – 99,23 % voličů. Z jaké pozice se jim to snažíme zakázat a přání takřka celé populace daných oblastí ignorovat?
- Zelensky je dosazená loutka – druhořadý komik, který se před prezidenturou proslavil jen hraním na klavír pomocí penisu nebo lascivním homo-tanečkem v latexovém obleku, byl na svoji pozici prakticky dosazen ukrajinským oligarchou Kolomojským. Ten ho v pravou chvíli nacpal do dojemného seriálu Sluha národa o poctivém chlapíkovi, který vtipně nadává na bující korupci a nakonec se stane skvělým prezidentem. Ukrajinci si spletli seriál s realitou a komika si pak skutečně zvolili za prezidenta. A ten se jim pak náramně odvděčil.
- Zelensky je diktátor – Zelensky zakázal veškeré opoziční politické strany, umožnil ještě větší rozbujení korupce, tvrdě zlikvidoval všechna ukrajinská média krom těch extrémně prorežimních, nacistické jednotky jako Azov nebo Ajdar se staly součástí regulerní armády (to už udělal jeho předchůdce), zakázal používání ruštiny (přitom i přes obrovský tlak státu většina Ukrajinců stále mluví rusky, Ukrajinština byl ještě před 30 lety spíše marginální jazyk vesničanů a západoukrajinců), nechal propustit těžké zločince z věznic a rozdal jim zbraně atd. Aktuálně připravuje kompletní zákaz Ukrajinské pravoslavné církve (možná i celého pravoslaví), protože mu přijde příliš proruská. Je ignorováno i to, že ukrajinští náckové tlučou pravoslavné kněze a snaží se lidem zabránit v chození do kostelů. V hlavních médiích o tom není ani zmínka a Zelensky naopak dostává jednu „humanitární“ cenu za druhou a americké celebrity se z něj mohou posr**.
- Buča byla operací pod falešnou vlajkou / mediální show. Důkazů je obrovské množství a tak se o incidentu najednou raději nemluví. Například – o „masakru“ se tam nikdo ani nezmínil, dokud tam 4 dny po odjezdu Rusů nepřijela západní média – asi si tam té ulice plné mrtvol do té doby prostě nevšimli. Mrtvoly byly nesmyslně naaranžované kolem silnice, řada byla v pokročilém stádiu rozkladu (protože je vytahali ze starého hromadného hrobu). Čerstvé mrtvoly měly na svázaných rukách bílé pásky (což je znak sympatizantů Ruska) atd. Satelitní snímky, které měly přítomnost mrtvol potvrdit, poskytla soukromá společnost a ukázalo se, že byly zfalšované (média to samozřejmě zapomněla zmínit). „Buča“ zní anglofonnímu publiku skoro stejně jako „butcher“, tedy „řezník“ – možná i proto padl los na toto místo.
Takhle nějak média tvoří spoustu “autentických” zpráv…
- Teroristický útok na Kerčský most z pevniny na Krym předem plánovali Britové. Ono celkově jsou Ukrajinci spíš jen nástrojem anglosaských cílů než samostatně se rozhodující stranou.
- USA připravovaly vraždu prezidenta Běloruska – rozsáhlé spiknutí mělo připravit prezidenta o život během jednoho veřejného vystoupení a pak mělo v Bělorusku dojít k majdanu, podobně jako v roce 2014 na Ukrajině. Ruští agenti ale včas odhalili agenty západní a k atentátu nedošlo. Akce tak měla opačný efekt – Lukašenko zlomil nad Západem hůl a přidal se na stranu Ruska.
- Joe Biden a jeho syn Hunter používali a používají Ukrajinu jako obří pračku peněz. Dělali to přes krypto-měnovou burzu FTX, přes různé bílé koně a firmy atd.
- Americký korporát divoce skupoval ukrajinskou půdu i nemovitosti – až třetinu ukrajinské zemědělské půdy podle všeho vlastní nechvalně proslulý GMO gigant Monsanto. Americké skupování Ukrajiny je i jeden z důvodů, proč ji nechtějí opustit a dál rozdmýchávají válku. Na Ukrajincích jim nezáleží, ale na tamním území z mnoha důvodů ano – to si nechat chtějí.
- Ukrajinští nacisté už roky masivně ostřelují civilní objekty na Ukrajině a zabíjí „proruské“ civilisty – jen na Donbase bylo v letech 2014-2021 podle odhadů povražděno až 14 000 „proruských“ lidí, včetně asi tisíce dětí. Podle aktuálních médií ale začala historie celé Ásie až v únoru 2022 tou „naprosto nevyprovokovanou“ agresí Ruska. To, že prapory jako Azov využívaly ukrajinské civilisty jako živé štíty, už ale nenápadně musel přiznat i Západ po řadě zpráv od nezávislých novinářů a neziskových organizací pro lidská práva. Jakýkoli zločin je pak ale stejně vždy svalen na ruskou stranu, a to i když to nedává žádný smysl, takže pro hrstku psychopatů a zvrhlíků je teď na Ukrajině doslova krvavý ráj.
HIMARS zasáhl školu se sirotky v Luhansku.
- CIA mělo (a má) tajné mučírny na politické oponenty v cizích zemích – bývalé mučírny se odhalují hlavně v pobaltských zemích, ale jsou i na řadě jiných míst, mimo jiné právě i na Ukrajině.
- Propaganda o prohrávajícím Rusku, které už deset měsíců šíří hlavní média, není pravdivá a jen způsobuje protahování války a další nevinné oběti. Média už skoro rok tvrdí, že „Rusko už má zbraně jen na několik dní“ a „Putin je smrtelně nemocný a zemře do několika týdnů“ a „Čína zrazuje Rusko“ a „Rusko je jen krůček před státním převratem“ nebo „Rusko se už za tři dny ekonomicky zhroutí“. Vše se znovu a znovu a znovu ukazuje jako cílená lež a dezinformace, diváci hlavních zpráv tomu ale vždy znovu uvěří. Upozorňovat na tyto mainstreamové dezinformace je prý dezinformace.
- Duch Kyjeva byl podvod. Duch Kyjeva prý bylo zázračné letecké eso, které sestřelilo naprosto absurdní množství ruských letadel (prý až dvacet). Žádný duch Kyjeva ale neexistuje, nedošlo k žádným sestřelům letadel, vše byla jen mediální propaganda a musela to už přiznat i ukrajinská strana.
- Masové znásilňování Ukrajinek ruskými vojáky byl záměrný hoax. Vymyslela si to komisařka pro lidská práva Ljudmila Denisová, aby zmanipulovala Západ a donutila ho posílat ještě více zbraní.
Hrdinný válečný reportér si v té bitevní vřavě nevšiml, že kolem něj v pohodě prochází paní s nákupem.
- Ukrajinské nacistické jednotky se schválně schovávají v obydlené civilní zástavbě – je to taktika, kterou je naučili instruktoři NATO. Tímto způsobem omezují možnosti, jak je mohou Rusové ostřelovat přesnými raketami, protože ruská armáda se snaží minimalizovat civilní oběti. V případě zásahu civilního objektu, který je obsazen ukrajinským vojskem, se to samozřejmě využije v PR o „Putinovi, co vraždí civilisty“.
- Raketa, která dopadla do Polska a zabila dva civilisty, nebyla vystřelena Rusy, ale Ukrajinci. Jen o kousek minula sklad hnojiva (což by způsobilo gigantickou explozi a skutečný původ rakety by se mnohem hůře odhaloval). Naše krvelačná ministryně války Černochová ale nečekala na žádné potvrzení a okamžitě začala bubnovat, abychom už konečně plnohodnotně vstoupili do války s Ruskem a Češi mohli konečně začít hromadně umírat na frontě.
- Na Ukrajině už bohužel zemřelo minimálně 100 000 ukrajinských vojáků – potvrdila to dokonce i prezidentka EU Ursula von der Leyen, familiárně přezdívaná Lejnová. Tato část jejího proslovu byla okamžitě vystřižena, ale internet nezapomíná. Podle nezávislých vojenských expertů ale řekla číslo z konce jara a aktuální ztráty na ukrajinské straně už přesahují 200 000 vojáků!!
- Ukrajinská armáda kvůli západnímu PR vede šílenou sebevražednou válku – ztráty na ukrajinské straně jsou v poměru ke ztrátám ruským příšerných 6:1, někdy i 10:1!!! To znamená, že na každého mrtvého ruského vojáka je šest až deset mrtvých vojáků z ukrajinské strany (jen není jasné, kolik z nich jsou Ukrajinci a kolik jsou zahraniční žoldáci). Zelensky to neřeší změnou strategie, ale dál posílá desetitisíce špatně vybavených a nedostatečně vycvičených vojáků na smrt, aby pak mohl v televizi říkat, jak udrželi nějakou bezvýznamnou vesnici (a aby shrábl další milióny dolarů na svůj extrémně tučný účet, viz Panama Papers).
- Gigantické ztráty ukrajinské armády doplňují zahraniční žoldáci, kterých jsou na Ukrajině už desetitisíce. Právě oni nyní ovládají americké zbraně a dál bombardují civilisty na Donbase. Nejvíce jich je z Polska (asi 12 000), ale mnoho jich přichází i z USA, Francie a dalších zemí. Z Česka jsou debilizovaných sebevrahů naštěstí jen jednotky kusů.
- Největší evropskou jadernou elektrárnu Energodar v Záporoží zabrali a brání Rusové, ostřeluje ji „ukrajinská“ armáda. Média nás ale přesvědčují, že Rusové sice zabrali tu obří jadernou elektrárnu a mají v ní své lidi, ale…sami sebe ostřelují z ukrajinské strany. Smysl to dává asi jen lidem na Twitteru a naší ministryni války.
- Nord Stream odpálili Američané. Zásadní zdroj zemního plynu pro Evropu zničili Američané (i když možná cizíma rukama). Udělali přesně to, co sliboval Joe Biden a další američtí politici, pokud by se Němci pokusili plynovod používat. Němci i jejich čeští mopslíci v reakci stáhli zadečky a tento válečný zločin se pro ně stal neviditelným.
- Zelenský rozhodně nemá jednohlasnou podporu Američanů. A to dokonce ani ve sněmovně, kde před několika dny zahrál projev jak z béčkového filmu. Hysterický a jednohlasný potlesk, který po jeho show následoval, nastal proto, že do Sněmovny reprezentantů přišlo na jeho komické číslo „Prezident Drsňák“ jen 86 z 213 členů Republikánů.
- Většina Ukrajinců nechce do nesmyslné války. Verbováni jsou násilně. Utíkají z Ukrajiny před povolávacím rozkazem, protože nechtějí umírat za nějaké fašounské zmetky nebo za miliardáře z USA. Bohužel ne všichni, někteří po vraždění „Moskalů“ opravdu prahnou.
Takové normální verbování dobrovolníků…
- Mnozí ukrajinští vojáci na frontě nenávidí Zelenského víc než Putina. Ve videích mu slibují, že jestli dokáží na frontě přežít zimu, tak ať se Zelenský modlí, aby ho Rusové našli dřív než oni, protože ti k němu budou milosrdnější.
- Mnoho ukrajinských vojáků popisuje taktiku, jak je jim bráněno v dezerci a dobrovolném přeběhnutí do ruského zajetí – dopředu jsou vysíláni nově naverbovaní vojáci a za nimi jsou fašistické jednotky, které je nemilosrdně střílí do zad, pokud se pokusí z nesmyslných bojů utéct. Mají tedy volbu buď umřít pod ruskými raketami nebo pod hlavněmi ukrofašistů.
- Česko už se otevřeně hlásí k nacismu. Nejen podporou banderovského hnutí na Ukrajině (Stepan Bandera byl prokazatelně nacista a válečný zločinec), křičením banderovského hesla „Sláva Ukrajini“, podporou války, podporou válečné propagandy, cenzurou, trestním stíháním opozičních hlasů a zastrašováním obyvatel, ale teď už dokonce i hlasováním v OSN, kde schvalovali propagaci a glorifikaci nacismu. (v Německu jsou samozřejmě ještě dál a blokují bankovní účty nejen nezávislým novinářům, ale i jejich rodinám).
- „Protiruské“ sankce jsou od počátku namířeny proti obyvatelům EU. Sankce dopadají mnohem více na evropské země a nejvíce na jejich východní část. V Rusku sice sankce také způsobily inflaci, ale méně drastickou než u nás – krom překvapivě vysoké ceny másla tam například mají jídlo za stejné nebo nižší ceny než my, kteří je „trestáme sankcemi“. A hlavně – Rusko to nakonec spíš posiluje, protože odejité západní firmy jsou rychle nahrazovány ruskými a Rusové mají i lepší pozici pro zavedené vlastního finančního systému (na který se postupně napojuje většina světa). Ale to už asi vidí každý, kdo si nezastrčil hlavičku hluboko do zadečku. Cílem je rozvrátit nejen Rusko pomocí tamnější páté kolony (to zatím moc nefunguje), ale i EU pomocí ekonomického a energetického kolapsu. Snahou je udělat EU absolutně závislou na ropě a plynu dodávaným za šílené částky přes USA, přesun evropských podniků do USA a ponížení Německa. Má být také vytvořen východoevropský blok Trojmoří, který už nebude pod kontrolou EU, ale pod přímou kontrolou deep state USA a který bude používán jako beranidlo proti Rusku po finálním zničení Ukrajiny (démoni z amerického deep state samozřejmě vědí, že Ukrajina už prohrála a brzy přijde porcování mršiny; další maso na porážku už je tedy vybrané – Polsko, Slovensko a Česko).
Když opustíme propagandistickou realitu v našich fašounských médiích, tak ve skutečnosti Rusko na Ukrajině drtivě zvítězí…respektive, ono už v podstatě zvítězilo, ale některé procesy musí bohužel doběhnout. Bude to naneštěstí stát další obří množství životů. A my tomu pomáháme. Nebude to rychlé, bude to pokračovat metodou „parního válce“. Pomalu, bez spěchu ale už bez možnosti to jakkoli zastavit. Medvěd byl vypuštěn. Vše ukončit by už mohla jen jaderná válka, ale k té to snad nedojde. Nezapomeňte, že globální paraziti, kteří to celé spustili, jsou s námi pořád na stejné planetě a nukleární apokalypse by neunikli ani oni.
Mír zatím asi nenastane – Západ na každý dosavadní pokus o vyjednání reagoval jen odmítnutím a zvýšením agrese (skrz ukrajinské ruce). Možnost míru prozatím zmizela a není to vina Ruska, ale Západu, který odmítl udělat jakýkoli ústupek. Nyní tedy bude Ukrajina jako státní útvar zničena a teprve pak půjde restartovat snahu o vyjednávání. Možná. Moc po komikovi Zelenském možná přebere drsný generál Valerij Zalužnyj, který má na rozdíl od současného fetujícího prezidenta jakýs takýs respekt Rusů (přestože proti Rusům v současné době usilovně bojuje, ale také chápe realitu).
Pokud se ale bude Západ dál chovat agresivně a sebevražedně a bude pokračovat v podpoře války, tak je možné, že šance na vyjednávání zase na čas zmizí a Rusko se posune dál na západ, do pobaltských republik a Moldavska. Pokud pak bude Západ dál podporovat válku a zabíjet ruské civilisty, cyklus se zase zopakuje a Rusko se posune do Polska a na Slovensko. Není vůbec vyloučené, že ruská armáda se nakonec zastaví až někde u Aše – na hranicích, kde jim bylo v devadesátých letech svatosvatě slíbeno, že bude končit NATO.
V sepisování seznamu odhalených mainstreamových dezinformací by se dalo pokračovat ještě dlouho. Ohledně války mezi NATO a Ruskem na Ukrajině se šíří snad ještě víc fake news, než okolo předchozí proti-lidské psychologické operaci, která využívala lidskou hrůzu ze „smrtícího moru“. V podstatě jakákoli informace, na kterou v hlavních médiích ohledně Ukrajiny sáhnete, je buď silně manipulativní nebo rovnou lež a záměrná dezinformace. Jedinou pravdivou informací je, že na Ukrajině se dějí příšerné věci a spousta Ukrajinců tam nepředstavitelně trpí nebo zemřela. A to vše kvůli mocenským zájmům skupiny zrůd za oceánem, které se snaží zachránit své impérium a dolar.
Je to strašné. Je mi líto normálních Ukrajinců i Slováků, Poláků a Čechů. Sledovat, co se děje, je ten nejhorší horor – děje se totiž doopravdy, v reálném světě. Šílené vraždění, mučení, znásilňování, mrzačení lidí, masakrování lidské mysli, ubližování dětem… Je těžké pochopit, že se něco takového může dít ve 21. století, když už přece máme TOLIK zkušeností z minulosti! Ustupování totalitním praktikám ani fašismu nikdy nedopadlo dobře, přesto to většina tupě dělá znova.
Možná už teď lépe chápete, proč si chci na čas od blogu odpočinout. Nemám čas, nemám energii, ale hlavně mě psychicky decimuje bezmocné sledování všeho toho zla, které kolem nás metastazuje jak rakovina. Covid, válečné štváčství, etnická nenávist, ekonomická decimace populace, šílená korupce… Nejsem nějaký chladnokrevný robot, který bez mrknutí analyzuje stovky zdrojů a nic s ním nehne. Dohání mě k šílenství nekonečná lidská tupost, myšlenková lenost i to, jak jednoduše dokáží globalističtí psychopaté manipulovat davy. Brečím, když vidím, jak jsou všude týráni nevinní lidé nebo dokonce děti. Jako mnoho jiných mám pocit, že snad ani nepatřím na tuhle planetu a mezi ty dvounohé živočichy, kteří si s takovým nadšením navzájem ubližují.
Takže si dávám pauzu. Možná budu pracovat na alegorickém fantasy románu na pokračování, který se bude dotýkat současné reality, ale zároveň si od ní bude držet bezpečný odstup. Nevzdávám se, jen si chci oddechnout a pak zkusit nějaký jiný přístup. Ale ještě nevím…
Zatím vám přeji hodně síly a naděje do budoucnosti. Zcela upřímně – vy, co se stavíte na odpor proti rostoucí totalitě, jste tou skutečnou esencí lidství! Všude kolem nás je pořád spousta hodných a morálních lidí, skutečných hrdinů. Jen jsou teď ve stínu zrůd, které zas dočasně vzaly do rukou otěže a devastují svět. Nestvůry ale nakonec vždycky padnou a dobří lidé postaví z trosek nový svět – často o kousek lepší, než byl ten předchozí.
Věřím, že to tak dopadne i tentokrát.
- V Německu žije cca pět a půl miliónu muslimů s úzkými vazbami na Turecko, kteří se postupně radikalizují, organizují a cvičí v guerillovém boji. Co nám hrozí? - 12.3.2025
- Do posledního Ukrajince. Západ zešílel, chce ruský majetek - 12.3.2025
- Nový strategický obchodní plán pošty. Zhoršovat své služby - 12.3.2025
Děvče, Vy jste zlatíčko.
Tenhle členek se mladé dámě opravdu povedl 👏👏👏👏👏👏
Jako ve filmu Pelíšky, kdy Kodet říká…,dávám bolševikovi tak ještě rok, maximálně dva….
Tak doufám, že platí i pro Fialu….,taky rok, maximálně dva a měl by táhnout. Už tady toho zvoral požehnaně….
Totéž jsme si říkali už loni. „Do švestek, Fialo, do švestek“! A jak to dopadá?………
A ty volby prezidenta? Čekám to nejhorší, katastrofu. Čecháčci a zasraný Prágl jsou nepoučitelní. Snad se jim rozsvítí, až je budou lovit verbíři pro válku na Ukradině.
Bornova na hrad!
Jesli to nevyjde – nekandiduje, je chytra – doporucujem aby sa nenechala odradit kritikmi co sa tu znova zidu ako krkavci.
To druhe a najdolezitejsie: Dama spomenula ze existuje moznost v pripade krachu a nezastavitelnej pohromy kde by sama mohla byt obetou ze by to snad strihla niekam na zapad, do zapadakova. V tom pripade a to som si isty ma dobre prespekulovane kde by ten zpadakov bol najistejsi. Ovsem ako som sam vzornym prilladom jedna sa o riesenie „z blata do kaluze“.
Dnes neexistuje moznost utiect.Utiect pred prenasledovanim, sledovanim a zapustit korene znova – akoze „nic“,To druhe je, ze dama musi byt v pozore a byt pripravena zdvihnut kotvy v momente. Mozu sa zblokovat vsetky mozne sposoby uteku. A tie zeme co poskytuju zapadakov, Canada, Australia, uu-es -aa nemusia byt ochotne i schopne prijmut dalsie statisice.
Prajem klidek. rekreaciu a regeneraciu ktoru si bohate zasuzi. Get a breather, get all pumped up, entertain hope. You are a „keeper“
Jen k tomu útěku do nějakých zapadákovů, daleko od lidí. I v tomhle je rusko a jeho nekonečná rozloha lepší volbou. Jen je třeba si uvědomit a opravdu pořádně se zamyslet nad pojmem ,,útěk od lidí“. V první řadě je to vzdání se pohodlí. Absolutně. Doživotní zápas o život zcela závislý jen a jen na vašich možnostech,schopnostech a umu. 100% se spolehnutí na vlastní tělo. Jakoukoliv nemoc poranění musí zvládnout samo. Maximálně za pomoci toho co poroste kolem vás. Totální a drastická změna jídelníčku. Navždy. Co si nevypěstujete, neulovíte to ani nesníte. Tedy varianta ,,daleko od lidí“ ano ale po VELMI důkladné analýze a tréninku. Pokud ale nakonec zvládnete naučit se přežít jenom s tím co unesete na vlastních zádech získáte svobodu. Jedinou,pravou a absolutní. Ryzí. I proto je cena za ní tak vysoká. Protože vyžaduje jenom to co nikdy a nikde NEJDE koupit. Odvahu,vytrvalost,šikovnost, důvtip, skromnost, odolnost, otužilost a určitě jsem na něco ještě zapoměl. Pokud k tomu máte ještě rodinu tak vše výše zmíněné krát počet členů rodiny plus odpovědnost za jejich životy a bezpečí navrch. Žádná sranda. Přesto, být mi o několik ,,vyšších“ desítek let ( jak se teď módně a debilně uvádí počty) míň, už jsem na cestě. Ten pocit ,,dokážu přežít sám za sebe,bez cizí pomoci a civilizačních berliček“ musí být opojný. A závidím každému kdo to dokáže. Hezký den všem svobodným lidem přeje Červený Jiří,,Jiruna “
Ps: Nikolko, přeji Vám vše po čem toužíte v novém roce a relax dle Vašich představ. Ale prosím ne moc dlouhý, budete nám totiž chybět.
Sleduju to např. v seriálu dokumentů „Život pod bodem mrazu“ z Aljašky. S obdivem k těm lidem, ale určitě ne proto, že bych je chtěl následovat. Já potřebuju k přežití (a dožití) jakous takous civilizaci a obvyklou sociální solidaritu. Dnes například důchod. Který jsme si v systému prostě zasloužil / vysloužil. I když chápu, že v hlubším smyslu není člověku nic zaručeno. Přiznávám, že jsem lemra a sám bych nepřežil ani týden. Tak lidi neblbněte a nechte mě v klidu dožít!
Do toho se člověk musí narodit.
Jiří Červený 7.1.2023 05:43:22
O zapadakove – moj nazor, Osobne nazyvam zapadkov lokalitu cca.13 km od mrnavho mestecka.(3000?)
A mam susedov! 10 20 300 400 metrov. Jeden je 780metrov, na cesticke covedi nikam, konci pod svahmi lesov co pokracuju cca 50km ku priesmyku a potom 600+km do velkomesta Vancouver. Ano je dolezite mat pristup ku socialnm sluzbam, (potraviny, drogeria, klinika atd.) AAH! suroviny na vinko, pevko atd.
Na to aby sa clovek ocitol odstrihnuty od sveta? To ide o krk. Ale nepocut sireny, klaxon, premavku, hluk a byt zasity v lese, ale len 75 stop z garaze ku ceste co cisti cestna sprava (SNEH!) to sa da zvladnut. Chce to zahradu, sad a rekreaciu vsetkeho mozneho druhu na vlastnom pozemku .Ked sa mne zaraci.Holt! Je to naozaj zaplatene, nie je to zadarmo. A ani jednen dnes nemoze radit Nikole kam nasmerovat. Idealne je sa tu naheverit ked ma clovek 20-25 rokov abu dobehol zivotne zvyky, rec, dostal papiere na svoje vzdelanie atd.Njlepsie je cim skorej kupit pozemok a dat sa na stavbu vlastneho byvania.Pracuje to. Skusil som (pretrpel 5x)
Znova prajem Nikole zasluzeny oddych a dakujem za potvrdenie ze existuje nadany, laskavy, prijmny clovek co nema na ociach/usiach klapky.
Někdy před 35 roky bych do toho ještě šel, měl jsem na vojně výcvik v přežití na Doupově a zvládl bych to. Jenže tenkrát byla pohoda, nebyl důvod. Dnes jsem starý dědek 65+ a už na to nemám. Statek na dědině 10 km od okresního města ještě zvládnu, ale nějaká samota nebo myslivna? To už není pro mně.
…a naše vládní komandatůra vymýšlí emisní povolenky a další druhy rafinovaných státních zlodějen na občany,
aby z nás vydojila miliardy,
které postupně nastrká do bezedných kapes té zelenského kamarile..
A konec rabování našich kasiček je v nedohlednu, že.
A už se ví, jak chtějí ty emisní povolenky pro domy počítat? Podle komínů, podle topidel? Podle prdících obyvatel?
Klobouk z Tonaku před Vámi smekám paní Bornová….Nemám co dodat asi takhle nějak vypadalo nezávislé a objektivní novinářství koncem sedumdesátek v bývalých západních zemích milé děti…
Nikolko
Bornová je pitomá proruská onuce, která popře I Lidice stejně jako Rusáci dnes popírají, že Stalin nařídil masakr v Katyni. Část z našich chlastenců Vlajkařů jim to žere i s navijákem. IQ do sta je na to vhodné.
…a všechny odkazy si natočila sama v obejváku. Uřezaná varlata patří jejímu sousedovi, který má štěkavého mopslíka a děti, mlácené na ulici zmlátila sama, stejně to byli parchanti.
A ÚHUP (úžasný hrdinný prezident Ukrajiny) Zelinka včera rozdal všech svých 600 milionů doláčů mezi vdovy a sirotky své země, ovšem je všeobecně znám svou skromností, proto to ani neřekl.
Taková jest pravda, pravda a nic než pravda!
Místo nadávání na slečnu nebo paní Bornovou si do té svojí držky ber podobnou banderosvoloč jakou seš ty sámm,ty potrate opičí banderokurvy!!!!!!!🤮🤮🤮🤮💩🚽💩🚽💩🚽💩🚽💩🚽
US/EU vagína vylezla z brlohu. Pravda je někdy krutá co?
Pravda se nelíbí, že, ty trolle?!
V konfliktech se dějí zvěrstva na obou stranách, nevidím tedy důvod, proč jedné z nich fandit a financovat ji!
Tak Bornová jen papouškuje, co jí Moskva nařídí. Pravda tam občas je. Tak max. 5%. Většinou omyl.
Amianál se opět otevřel a ústy svého miláčka, hloupého Honzyny vyblili haldu amisraček!!!!!!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🚽💩🚽💩
Putionuce maká i v sobotu? Že bys nebyl takovej lempl?
Copak, polévka a kouření už nefrčí????
Noooo joooo,ono se oteplilo celkově,tak musíš měnit šichty,je váš moc😎😎😎
Možná by ti slušela rakovina slinivky hovado, budiž ti přáno!!!
Adam se zachoval správně. To nám říkali na školení, že když bychom si nevěděli rady, tak tam dáme Rusko. Pak se nikdy nespleteme.
Souhlasim s autorkou a z bezmozku vaseho typu mi je nanic.
Připomínáte Lidice Adame.podivné?.
Vy přece chráníte a projevujete obdiv ke myšlenkám,názorům a stvůrám řádících z podvodně
získaných poziczpůsobem,který mě silně připomíná
tak zvanékonečné řešení české otázky
,Zrůdy z názory podobnými těm vaším,pro které museli zemřít všichni chlapi a většina ženských a dětí í,nevinných obyvatel této vesničky.
Tyto hyeny z pomocí zdeformovaného bolševika .z podporou henleinovských vlastizrádců a hrstky
školou a medii postižených ,vám podobných nul nepokrytě touží naplnit jeho odkaz.
„OSTATNĚ SOUDÍM,ŽE NA TOMTO ÚZEMÍ NEMÁ
ČESKÝ XINDL,DÁVNO CO POHLEDÁVAT…..“
Ona ta pravda,často vyděsí,že?
Ty prorežimí hnuse trollí, btw. kam chodíte na ty multinicky Adam, Petr atp. ,jsi zde vytvořil svinstvo známé jako slaměný panák, kdy se neštítíš do huby své brát osud Lidic, nacisto haličského, benderovského typu.
Kdy autorka popírala Lidice? Řekl bych, že nikdy a nikde. Ale mohla si to třeba myslet a i to je dnes trestné,že dle kulence z Kolína. Ale ty bohužel i za hrbem se státem placených špinavých juristů máš provokační a ulhaný text se skutečností ne popřela, ale kouzelným výrazem popře. S tím se klidně za právního stavu pěstovaného služebníkem, Stalina, Tentistou-Rychetským, dnes lokajníka korupčnice Lejnové vyviníš,že.
Naši politici jsou lidský odpad, proto je jim úplně jedno, co s touto zemí udělají. A je to vinou nás, voličů. To my jsme ty svině pustily ke korytům a nechali je tam řádit beztrestně třicet let.
Útěchou nám budiž, že na západě to není nikde o moc lepší. Nelze nevidět, že nad euro-atlantickou civilizací zapadá slunce. Prostě končí a ten úpadek je vidět zejména na pokleslé morálce, zvrácenosti a prosazování sebezáhubných tendencí. Už se s tím nedá nic udělat – je to dějinný proces. Dosáhli jsme vrcholu a teď už následuje jen brutální sešup.
Abych nebyla tak pesimistická… my nepatříme ani na západ, ani na východ – jsme někde mezi.
Takže záleží na nás, zda přežijeme s východní civilizací, anebo skončíme s tou západní, která to má spočítané na všech frontách. Nevidí to jen idioti, jako jsou místní trollové.
Byli jsme a budeme střední Evropa, jen by mě zajímalo, kdy to střední Evropě dojde, že je střední.
Pro západ jsme bílé kongo, pro východ jsme příjemný západ. S nádhernou Prahou (zbožňují ji), pivíčkem, klídečkem, s poklidným životem. Takový malý ráj.
Jasně, držet se naší kotlinky všem fialovým zrůdám navzdory
U Glaubiců je pivo ještě pitelné🙂👍
Bodejt by nebyl u vas krasny,kdyz jste s tim vasim ceskym sovinizmem vymazali Moravu a udelali jste si z nas dojnu kravu a z moravaku nadeniky,do nasich baraku na jizni Morave jste si nastehovali povalce Ukrajince z Volyne a etnicke Slovaky z Rumunska ti se z vdecnosti hlasi k cechom a nase lidi jste vystehovali do Rakouska a do Jeseniku.
Do dnes takovi vandraci co prisli do naseho si na jizni morave nemusi platit dane z vina si ho muzou vyrobit kolik chteji,take je to lih ne?.
Zato prave Moravaky by pomalu Cesi lamali v kole za vlastni slivovicu vypalenou pod statnim dohledem, Vis kolik stoji litr palenky z vlastniho ovoce z vlastnich stromu a pozemku z kterych platime dane z nemovitosti: 270KC ZA LITR palenky a to si jeste musis dovest vlastni drevo na otop, v palenici kde se topi plynem az 320 za LITR a to muzes vypalit jenom omezene mnozstvi 30litru na cislo popisne a domacnost.Tady je dukaz jak nas na Morave finanz z Praglu odira, nesahne na to ani prstem a sam sa topi v penezoch.
Vy jste za odměnu darovali ten nejhorší odpad z Moravy Praze…..ten největší odpad je premiér 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Si delas prdel,ne?Jizni Morava byla z vetsi casti dosidlena Ukrajinci a Polaky z Volyne a Slovakama i Bulharama po valce , se nyni hlasi vsichni pri scitani k CECHOM, to su vasi cesky bratranci sak vy take z tama pochazite z Ruska nebo z Ukrajiny, jak pise Jirasek?
Vzdyt vis, ze Brno, Jihlava ,Znojmo,Mikulov,Breclava byly z vetsi casti podruhe svetove genocidne vylikvidovano na prani Benesovy manzelky Hanky Anky Vlckove.Jeste v 52 nakladali cesky komunisti Chorvaty do dobytcaku a odvazeli je do Jeseniku do baraku po Nemcoch.
Brno bylo líhní nacistů na Moravě,to zase vím já a s Ukrajinou nemá Čech nic společnýho, protože tenkrát,v době moravského knížectví a později v dobách Českého království ten patvar ještě neexistoval!A Kyjevská Rus není a nikdy nebyla Ukrajina!
Měj hezký den a dej si panáčka slivovičky na lepší časy……snad se vrátit, když si sami pomůžeme 🙂
Predelavate dejiny Moravy k obrazu svemu zbaleli CESI.Markomania pozdeji Morawia Magma tu byla, uz za Marca Aurelia 1850let nebo 150let po Kristu je to vytesano v kamenem sloupe v Rime a ne prvni pisemna zminka podekovani Ludvika Karlomanem Moimirovi za vyhnani Avaru, jak radi propagujete ze to byl krest moravanu na krestany. MORAVANE JSME TADY OD VEKY VEKU.
Se nas snazite asimilovat jako Banderochazari rusaky na Dombasu a Sionchazari palestince.
Kulový 💩 předěláván, novodobé dějiny mluví jasně….. Brno bylo a znovu je líhní nacistů a to je holý fakt! Jošt, markrabě moravský,vůdce Pánské jednoty, který nechal uvěznit Václava IV. se taky moc nevyznamenal.Tak přestaň Čechy urážet, už stačilo, že ten Banderonacistovič je z Moravy a natáhl sem haldu nacistů…..do Čech, Moravu i do Slezska.
Ty chudinko. ČR dneska vládnou hlavně Moraváci.
Jo to zname, ty Cesko – volynske chudinky co prisly po valce z Ukrajiny a Polska do nasich baraku, jste kvuli nim vyhnali a vyzabijeli na 1milion lidi z Moravy po valce vy slavni Cesi.
Přestaň Čechy urážet, Moravu jste to nacistickým odpadem z brněnské líhně zasrali jen vy!
Mysím si skromě pane Leopolde že váš způsob propagace existence nejen vaší Moravy se nezdá být velmi šťastným.
Už odněkud jinud naplánované roztržení v čESKOSLOVENSKA v roce1993 podle mě nesmírně ublížilojeho obyvatelům
A vy podobně jako slotovo hlinkovci,mečiárovc isnad
chcete Moravě připravit svým novým dělením rutin ČR osud Pobalstkých či ukrajinských Slovanů.lužických Srbů_? Podle těchto vašich separastistických štanic a úporných snah, v nebudete asi moravský Slovan.
Jinak by vám, jako podle mě přemýšlivému a jinak moudrému muži,bylo jasno kdo tak zoufale
vynakládá své peníze a usílí za prosazení hesla
Heims ins Reich..Ze vším všudy,včetně krásné moravské země,kterou toužíte svým separatizmem zbavit Moravanů které dnes tímto zvěrstvem na lidech toužíte přesvědčit stát se otrokem,udavačem,a drábem svých sousedů a krajanů stejně jako současná vláda fialového hnusu a žhaví kandidáti na jejího nejvyššího představiteleve ve službách potomkům vlastizrádných henleinovců
Skvělé. O co vám jde? Rozhádat ještě i Moraváky a Čechy, jo? Dobře to děláte. Jen by mě zajímalo, čeho tím chcete dosáhnout.
Nechcu aby mi slozenky za elektriku chodily z Ceskych Budejovic z nejakeho eonu z vycucanyma castkama s penezi, kterymi povinne sponzorujem ty jejich jejich rejdy na Ukrajine, take nam uz leze krkem aby nas cesky finanz hlidal kolik si muzem vypalit slivovice,kdyz z toho sveho co vypalim platim dane. A v mojem baraku v Breclave sa roztahuje halicskopodolsky vandrak,ktery to dostal zadarmo od Cechu.
A to je všechno?? Tohle jsou vaše cíle, pro které byste nejraději rohádal Moravu s Čechy?? Úžasné….tomu říkám velikán ducha.
Tak si kur.va přejděte k nějaké čistokrevně moravské energetice – nebo to neumíte? Vždyť máte vlastní, moravský plyn – tam taky nejste?
S roztahováním na mě nechoďte – nevěřil byste, co Moraváků se nám roztahuje po Praze. Dokonce až v Kramářově vile.
Markyzo Ty ceska kravo a to je malo, kdyz sa mi halicko – polsky- volynsky CECH roztahuje v mojem baraku Breclave za 20milionu,ktery mi ukradnul Benes?.
Málo, moravský tydýte, málo. Ale to vám asi nelze vysvětlit, vy stínko, v prachu se pinožící.
Sem to dycky rikal,ze cesi mi pripominate chovanim cigany vsude maju bordel ale jak sa do nich nekdo rypne tak sa do neho vseci pustija spolecne jako do mne viz clanky proti moravakovi. Takova cyganska ferovka,ze?
Financ z práglu je většinou moravák.
Vám je líto Moravy či se Vám stýská po Mahren,Leopolde?
Nemci nas aspon uznavali, Vy CESI ne, vy jste se sprahli z ukrajinskymi volynaky proti Morave hned po valce napred nemce vyhnali a pak sli po nasem krku vime, aby nas vymazali z mapy a historije.A vytvorili to vase CESKO,CECHYJA to je strasne sa tak jmenovat po Chazarsku z Kavkazu, uplne sa mi to prici v krku.
Nechci se vám míchat do těch vašich žabomyších válek, ale taky jsem Moravák. Mám jeden odporný zážitek.
Na půl roku jsem byl donucen opustit Moravu a dát do pořádku filiálku firmy v zasraném Práglu. Byla před krachem, nebyla to vina moravského vedení v Olomouci. Prostě jen flákající se frajírci pražáčci, ohromní a nejchytřejší „manažeři“. Musel jsem tam mluvit čistou a spisovnou češtinou, nedej bože sjet do hanáckého dialektu.
Po pár pivech v restauraci se člověk neubrání a občas mu něco ujede a to byste museli vidět a zažít to pohrdání personálu, že nějaký vidlák z teplákova se odvážil zajít v Práglu do lepšího podniku. Ovšem divili byste se, v obyčejné lidové hospodě to bylo v pohodě, zpočátku se chlapi hrozně chechtali rozdílům v pojmech, ale pak naprostí kámoši. Největší srandu měli, když jsme hospodskému řekli – „Pepo, rožni“. Co mám rožnit?- Nic, rožni. – Nechápal, že má rozsvítit.
Ferko, kašli na to. Žil jsem v Praglu a žiju v Mělníku. Moraváci jsou dobří lidé, to souhlasím….Víc věcí nás spojuje než rozděluje. Leopold je ukřivděnej, sebrali mu po ww2 barák…,to zamrzí…
Tady na Mělníku byl případ, že sem přestěhovali asi deset rodin německých sedláků z Rumunska….a následně sebrali deseti mělnickejm sedlákům jejich statky a ty přidělili těm rumunským němcům.A ti byli ještě tak agilní, že při předávání statků vše kontrolovali, aby ti okradení je náhodou „neokradli“ a nezabili si na cestu nějaký dobytek….,jidla nebylo nazbyt…
No skončili naši rumunští přistěhovalci nakonec blbě…,museli nejpozději v dubnu vyklidit statky a odjet do německa nebo rumunska…,příliš se báli hrozícího pogromu vůči nim od původních majitelů….
Děvčata nedejte se, !!!!
I tu Bastilu v Paříží rozstříleli pařížské ženy a dívky
,Chlapi pak jej zmasakrovasli zbytek kapitulujícící posádky veteránů
Nedáme, Frigo. Nas.raná ženská horší, než kobra
Tobě to věřím 👍🙂
Měj hezký víkend a dodatečně vše nej do tohoto roku 💐🍾
Díky, Lefe, i tobě.
Hana Anna Vlckova, prej nejvetsi kurwa na prazskem hrade co kdy byla.Benes byl impotent tomu to prej nevadilo,kdyz si to rozdavala s kazdym,ta prej ojela vsechny diplomaty akurat Joachim Von Ribbentrop ju poslal do pice,tak ta svine se pomstila vsem nemcum po valce v cechach a na Morave za to, ze ju neosukal? Doslova, rekla nemci se musi vylikvidovat.
Být ve středu je příjemné do okamžiku průniku
páté kolony xidlu mezi nás jeho obyvatele z obou vedlejších světových stran,
Pak se poklidný život ve středu ,zásluhou vyvhelů obyvatel Středu rychle změní v neubrzditelný držkopád
Do levá? Do prava ?Nikoliv vážení !
PŘÍMOU CESTOU REJT VLASTNÍ HUBOU
MATIČKU ZEM
Jasně že jest naším osudem časté rytí v zemi. A jak jinak chcete, aby zrno vzešlo…..ale je pravda, že být na středu je perná šichta.
Jo, ryli jsme držkou v zemi za Němců i za Rusů.
mě nezajímá,že se tady lhalo a kradlo,já chci vidět tresty,babiš evidentně lhal a k němu lze přiřadit vojtěch,válek,kubek,prymule.Všichni co byli u nákupu a distribuci nefungujících roušek,vakcín-musí být trestání.Mě nezajímá,že už utekl rok od rozdělování lidí na ty co můžou do bazenu a muzea a na ty co jsou napícháni-přitom infekční a můžou všude.Ty stará komunistická svině babiši slyšíš!!!!Válku ty jsi prý chtřejší než SUKL,chytřejší než většina vlád v Evropě-jsi vrah dětí-slyšíš!!!!Ne nebojte.mě se bát nemusíte,ale před Pánem Bohem bych měl a já mám strach a to jsem do nikoho nefunkční a nebezpečnou sračku necpal-ani jsem nekupoval do předu obrovské množství neprověřené sračky a pak čuměl na začerněnou smlouvu-vy jste ji viděli nezačerněnou svině-a Pán Bůh ji taky viděl ještě nezačerněnou.Už ted bych být vámi si sypal popel na hlavu-válel se v bahně a prosil každého kdo vám uvěřil a ty co to odnesli
Paní Bornová díky, mám v paměti vše co se dělo od roku 2012, Doufám též, že se to obrátí a hlavně to nesmí skončit provoláním – NEJSME JAKO ONI. To by nikam nevedlo. Pochytat je a zavřít a to bez milosti. Od novinářů až po Fialu a Černochovou
Vážená paní N.B. Vaše články mi budou chybět!
Veľmi dobre napísaná a v dnešnej dobe, opísaná realita. Až sa divím, že to nezmazala cenzúra.
Nechval dne před večerem, čOUDelka a Rak-ušan zřejmě mají plné ruce práce, už i policisté je začínají mít u prdele 😎
tato země přestala existovat, bude rozebrána mezi německou říší a kyjevskou chazárií, vše na základě svobodné a pravé vůle zdejších voličů tedy v souladu přirozeným řádem, pokud se nám to nelíbí, máme smůlu, nezvratné procesy jsou prostě nezvratné,
Montana volá …
V době mobilních telefonů s fotoaparáty a
s videokamerami se ukrajincům podařilo zamaskovat vraždy 14 tisíců ruský mluvících obyvatel!!!! To jsou zase ulhané bláboly proruské lesbické aktivistky, preposílatelky a příznivkyně ruské protičeské propagandy.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Kdo nemá argumenty napadne autora ten kdo je má napadne obsah,ovšem argumenty!!!!
Ty díky svému trvalému pobytu v amianálu a své F73 a A52 nedisponuješ ani jedním, ubohá banderoděvko Jyřino!!!!💩🚽💩🚽💩🚽💩🚽😎
Já stále čekám na ty důkazy ohledně údajně zavražděných 14000 rusky mluvících občanů Ukrajiny. Ale je jasné, že je to lživá informace, stejně lživá jako když si nacisté v Německu vymýšleli hromadné vraždy německy mluvících občanů ČSR. V tom se Putin velice podobá Hitlerovi.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Když jsi debil a nevíš a nebo vědět nechceš, když jsou jasně dané důkazy(dokonce i samotnou západní propagandou) ,tak drž hubu,budeš vypadat jako mudrc!!!!!!
Takže jsi jen NEdůlezitá tupá hrouda amisraček, která tu smrdí,ale jinak má hovnotu slov senilního pedofila Bideta k prázdnému sálu!
Salute 🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Můj komentáž čeká na schválení,NEDIVÍM se
SEPane Wojciechivskí omluva,použil jem jen pořadí,nikoliv obasah Vašeho příspěvku
Nad všechny předávané důkazy je osobní poznání
na místě konání událostí.Nic vám splasklý Jiří vydat se
na státní útraty přímo do vírů událostí,zůčastnit se,
rozhlížet se a po návratu podat(dovolí-li vám to vámi obdivovaní pokračovatelé tradic Stb)
Nám PRORUSKÝM ŠVÁBŮM nevěřícímzvratkům
Fórů páně Šáfra pak nezbyde potupně kapitulovat před svědectvím přímého účasníka cedící nejej svoji krev ale i moč a exkrementy za slámu u kravína.
Za svůj život jsem se setkal z učastníky mnohého,
Zajimavé na tom byl fakt,že ti,kteří byli skutečně
při tom a sáhli sii,zarytě mlčeli a nebo fofrem převexlovali téma na fotbalovou ligu Proč asi rus/putinobijče přeudatný.?
Čěšští klávesnicoví nimrodi co si vyšlápli na Ukradinu
odstřelit si svého rusáka vůbec netouží po mediální
slávěa také zarytě drží zobák.
Dokazuji mě fakt že VÁLKA JE SVINSTVO A VŮL
.Včetně těch co ji vyprovokovávají spoušt,ípropagují a obdivují.,zmrdů co na ni vydělávají a používají jako
zástěrky pro svoji připostranost a lumpárny všeho druhu.
Nikolo, Vaše psaní mi bude moc chybět. V tom všeobecném marastu působí Vaše články jako živá voda. Přesto Vás plně chápu a přeji Vám hodně zdaru v nabírání nové životní energie!
Paní Bornová, děkuji za článek, přečetla jsem ho už v noci a skutečně mě ohromil. Jste opravdový borec. Smekám. Něco k ruské realitě: existují milióny videí z ruské reality. Ruská realita je neskutečně mnohovrstevná a je jiná, než ta naše. A neskutečně zajímavá. Spousta je toho s anglickými titulky. Uvidíte špičkové hudební profíky zpívající patriotické písně, uvidíte rozpadající se vesnice bez elektřiny a jakýchkoliv známek civilizace, kde se jeden člověk samotný v chaloupce dožije klidně sta let. Uvidíte lidskou bídu, uvidíte velice zajímavá videa dobrovolníků, sociálně slabé lidi i rodiny, uvidíte taky, že země je prolezlá libtardy, uvidíte lidskou faleš, ale taky uvidíte vysokou míru sociální odolnosti, fantastické špičky v mnoha oborech. Já bych začala něčím opravdu super a tak bych si zadala do vyhledávače kamilavalieva.
Tak proruskou nenávistnou ulhanou propagandu Ruské federace (kde jsou homosexuálové a lesbičky pronasledovaná skupina občanů), zde přeposílá a podporuje Česká lesbička. To nevymysliš!!! To je sranda jak cy*p!!!
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Kdo nemá argumenty napadne autora ten kdo je má napadne obsah,ovšem argumenty!!!!
Ty díky svému trvalému pobytu v amianálu a své F73 a A52 nedisponuješ ani jedním, ubohá banderoděvko Jyřino!!!!💩🚽💩🚽💩🚽💩🚽😎
Zato na Ukrajině jsou adorováni.)))
Tak určitě.
Oslavy Bandery byly tak mohutné, že se museli ozvat i Poláci.
Ještě nám tu chcete nalhávat, že Ukrajinu neřídí banda odporných nácků v čele se Zelenským?
NIKOLO BORNOVÁ…děkuji…děkuji a ještě jednou děkuji!! Vše co jste napsala by se mělo tesat do kamene ve všech světových jazycích a číst by to měl celý svět!! Tak odvážný a pravdivý článek o snaze západní FAŠISTICKÉ žumpy změnit funkční normální svět na fašismus.., jsem na internetu ještě nikdy nečetl !!!!..hluboce před vámi smekám!!.. a přiznám se, pořád zde budu vyhlížet příspěvek pod vašim jménem. MOC SI VÁŽÍM TAKOVÝCH LIDÍ JAKO JSTE VY!!
Statečné děvče, ta paní Bornová
Odvážně a statečné, ano
Líp bych to nenapsala.
Souhlas, líp bych to nenapsala.
Palec hore. Škoda, že takových náhledů není schopná kravka Černochová, kravka senátorka Milka a o roztíratelném EUnuchovi darmo mluvit.
Kráva je zvíře užitečné,tebou jmenované banderopyzdy by byly dobré jen na pokusy😎
Značnou část obsahu článku nerozporuji, jenže ďábel je ukryt v detailech a jedniotranném způsobu podání.
Když už je řeč o zfašizovaných češích+Ukrajině, nezapomíná se na zbolševizované „vlastnence“ +Rusko? Proč Rusko i zdejší vlastenci trvají na sovětském názvu Bachmutu? Proč rusové pojmenovali hlavní třídu v Mariupolu jako leninovu atd atd? Fašismus je zlý a komunismus nevadí?
Ukrajina ztratila mnohem víc území a půlku ho už získala zpátky. Proto vítězící. A kdo tedy tvrdí, že Ukrajina vítězí drtivě?
Samozřejmě že úspěchů dosahují především díky zahraniční pomoci. Co je špatné na pomoci napadené zemi? Ať už dodávkami zbraní nebo účastí dobrovolníků i žoldáků?
Přejete si mír kterého dosáhneme zastavením pomoci Ukrajině? Myslíte že to dopadne myslíte že to dopadne jinak než tak že agresor dosáhne výrazných územních zisků? To zní jako „nejsem sice proruska ale neměli bychom podporovat menší napadenou zemi“.
Odkud jsou informace že dochází k násilnému verbování dětí a starců a že kdo může tak z Ukrajiny prchá před rukováním?
Většina obětí války na východní Ukrajině byli bojující ozbrojenci, civilní oběti byla menší část a na obou stranách, ale prezentováno je to jak kdyby šlo o ukrajinské oběti. Není pochyb o amerických zájmech na Ukrajině, ale mohl bych tedy vidět ospravedlnitelný argument pro masivní ruský útok na Ukrajinu? Nebo všechno zinscenovala Ukrajina od masových hrobů v Buči až po ostřelování všech vlastních civilních a energetických cílů?
Odkazovat na podivné jednotné výsledky referend organizovaných okupanty? V chersonské a záporožské oblasti nemá tento téměř stoprocentní výsledek vůbec nic společného s realitou. V povstaleckých republikách nepochybně převažuje počet zájemců o anexi nad odpůrcemi, neboť mnoho nespokojených obyvatel se odtamtud dávno odstěhovalo.
Rusko prý provádí obrannou válku. Je to podle vzoru že pokud sousední země nejsou poslušné ruskému názoru tak to rusko vnímá jako napadení hmm. Copak je špatného na tom když si pobaltské země nebo Ukrajina pozvou cizí vojáky? Pokud by se Mexiko cítilo ohrožené USA, tak se také Rusové mohou nabídnout že jim tam vybudují základny. Jenže mexičané by zřejmě neměli zájem protože se narozdíl od sousedů Ruska natolik ohrožení necítí. A o tom to je. Dlouhodobá historická zkušenost s ruskou rozpínavostí za carského Ruska i následnou bolševickou okupací.
USA jsou bezpochyby imperialistické ale rusko je navíc k tomu imperiální- tedy s jasnými tendencemi k územní expanzi. Defakto poslední velká koloniální velmoc klasické střihu jako z 19.století. Nerozpadla se díky tomu že obsazené kolonie územně navazují na původní ruské území.
Amiokupanta dosaď místo blábolu o RF a odpověz……co ti vyjde?!Co má amiokupant co pohledávat 77let po konci druhé světové, když Německo, Jižní Korea ani Japonsko NIKDO NEOHROŽUJE, PROTOŽE TŘETÍ SVĚTOVÁ BUDE ARMAGEDON?!
Meleš amipropagandu a víš dobře,že:
Amiokupant nemá přátele,má JEN ZÁJMY A ŽE JE NEBEZPEČNÉ BÝT NEPŘÍTELEM uSSa,ALE BÝT JEJÍM PŘÍTELEM JE SMRTÍCÍ!!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Vyjde mi že amiokupant nezahájil největší pozemní válku v Evropě od 2 světové války, rusko svým masivním utokem ano. Takže dozvím se adekvátní ospravedlnění pro agresi takového rozsahu?
Amiokupant vraždí průběžně po celém světě a pokud někde rozpoutal válku,dostal po držce od konce druhé světové pokaždý!!!!!!Proto se taky v rámci operace TRVALÁ OKUPACE netrvalo usadil v Německu, Japonsku a Jižní Koreji!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Psal jsem jak vnímají rusko jeho sousedé.
Vy jen stále dokola argumentujete tím co dělal Američan a na základě toho odvozujete že rus má právo napadnout sousední zemi ve stylu frontálního útoku jak z 2. světové války. Takže jste de facto cynický schvalovač kč starobolševického imperialismu.
Ano, to s tím Mexikem je velmi správný příměr. A řekněte mi – vy si skutečně myslíte, že by to USA nechaly tak? Že by americký prezident prohlásil „však jo, jste svobodná země, máte právo mít na svém území vojska, jaká se vám zachce a zbraní, kolik se vám líbí“ ? Vážně si myslíte, že by to dopadlo takhle, nebo by tam spíš Amíci vlítli jako uragán a nenechali kámen na kameni?
A jak by to odůvodnili?
Schválně.
A ještě se mrkněte do Wiki, co to byla kubánská krize (Kuba ani s USA nesousedí)
A když už tu brblete cosi o tom, že vám nikdo neargumentuje ad rem, jsem zvědava, jak mi odpovíte.
Nevšiml jsem si že by Američané v rámci kubánské krize vlítli na frontě dlouhé tisíce km a zahájili tam rozsáhlý pozemní konflikt trvající řádově rok s masivním ostřelováním civilních cílů. Takže analogie nefunguje. Ale děkuju za konstruktivní úvahu.
V případě ruských základen v Mexiku by to samozřejmě USA tak nenechalo, jenže Američané by nebyli tak hloupí aby na základě něčeho takového provedli masivní pozemní invazi do Mexika a ostřelovali civilní cíle.
Tím že se rusko reagovalo takto a navíc naprosto nepřiměřeně jednak prokazuje že propadli v testu inteligence (Zachovali se zhruba tak jak Američané chtěli a kalkulovali) a že evidentně stejně hledali záminku co stůj.
Nechte prosím marginálie margináliemi (příjemně jste mě překvapil, že jste vůbec reagoval) Mluvím o základním principu. Ostatně, jak byste chtěl na Kubě vyrábět frontu, dlouhou 1000 km? To mě pobavilo
Že k ničemu nedošlo, je ovšem zásluha Chruščeva, který dokázal udržet na uzdě své nemalé ego a couvnout – na rozdíl od Zeliny. A zásluha Kennedyho, který dokázal to couvnutí respektovat.
Došlo tedy na kubě k masivnímu vylodění a rok trvajícímu dobývání s ostřelováním civilních cílů?
Jak nebo kam měl zelina couvnout?
Ony ty výčty ať už reálných někdy i domnělých faktů o tom jak je západ a především USA zlý a prohnilý nepředstavují argument proč je at už samotná ruská agres, a tím spíše její mimořádně masivní a krutá podoba ospravedlnitelná.
Tahle jednostranná argumentace ošklivým západem je směšná především protože zcela opomíjí že Rusko jako celek není o nic lepší ale spíše horší. Zkorumpovaný totalitní režim který se hrdě hlásí ke zločinům bolševického SSSR a voluntariticky dezinterpretuje historii. např: před napadením SSSR jakoby 2 světová válka neexistovala a tím spíše ne sovětské zapojení po boku něměcka, katyně je opět popírána a srpnová invaze byla prý svatosvatě internacionální pomoc před americkou okupací.
Ne. Pokud ovšem potřebujete naprosto přesnou paralelu (analogie NENÍ přesná paralela) pak přeju veselé hledání – svět a život jsou neobyčejně proměnlivé.
Mně šlo o to, že Kuba tehdy – stejně jako Ukrajina dnes – měla v úmyslu namířit rakety na USA – stejně, jak Ukrajina na Rusko.
A vývoj obojí situace.
Jenže my dáváme do paralely především způsob řešení situaci nikoliv předcházející děj který k té situaci vedl. Stejně tak byste mohla prohlásit že rozpad Jugoslávie a Československa vést stejný typ konfliktu se srovnatelným počtem mrtvých vždyť přece mu v obou případech předcházely národnostní spory.
Jde především o způsob řešení situace a v tom je zásadní rozdíl. Kubánská krize bez obětí na Ukrajině stovky tisíců.
Ujišťuji vás splasklý Jiří že více nežli frontová linié
kdesi na ukradině kde na přání česnekem páchnoucích samozvaných ředitelů zeměkoule nesmyslně končí slovanské životy pro navýšení
galsko/anglodsaských kont,mě zajímá víc způsob
jak se zbavit tasemnic vašeho druhu rozežírajících
lidskou soudržnost a pochopení druhého a tasemnic všech sociálních skupin nestydatě vyžítajícícj výsledky práce jejich hlav a rukou
Putin,Bidet,Zelenski,Sholz a celý ten čeledník lokajůa drábůlikvidátorů člověka jsou pro mě dálkově řízení
lodskému životu nezpeční maňásci na pařátech likvidátorů,A vy jejicj´h oběť tady toužíte postu Posleního pravdomluvého co propaddne peklu
Děláte to z nadšení,postižení či jen jako mnozí z vás
rusputinobijců?
Za úplatu či zápočet?.
V téhle změti slangu není argumentů proč ruská agrese je ospravedlnitelná.
Na hrubý pytel hrubá záplata takže použiji Váš styl: Děláte to za úplatu od KGB nebojí jiných rusobolševiků?
A proč tedy jsou „ospravedlnitelné“ agrese americké? Hlavně proboha nevytahujte ten idiotský pseudoargumet, že to nebyly agrese, nýbrž šíření demokracie a podobně. Co jsem živa, Amíci někde válčí – a nikdy žádné sankce, žádné „vylučování z mezinárodního společenství.“ V tom je tato ukrajinsko – ruská válka prachpodivná a výlučná, právě a jenom v tom.
Prosím nepodsouvejte mi idiotství na základě hlášek které jsem zde vůbec nepsal.
Rozdíl je v tom že Američané nerozpoutali největší pozemní konflikt v Evropě od 2 světové války na rozdíl od rusů. (Válka která je za humny se nás týká 100 násob více než válka na jiném kontinentu. Analogicky země má přijímat ve velkém běžence pokud je blízko konfliktní zóny a nikoliv běžence odněkud z bangladéše.)
Navíc je cynismem argumentovat americkými hříchy v jiných konfliktech, jakože tím pádem je ruská agrese oprávněná.
Už ses mohl všude dočíst, že takový jako ty jsou vlastně nevyléčitelní.., no a ty to pořád dokazuješ a jen to tu stále zasviňuješ! Ty si fakt myslíš, že tě někdo čte? maximálně doktoři z Psycho ústavů..
Napsal jsem konkrétní polemiku ale odpovědí je osobní útok. Tahle neargumentace je nedokazuje že tento článek se velmi míjí s pravdou.
PRAVDA je jen jedna a NENÍ to ta,kterou hlásá amiokupant a Petro Fijalenko Banderonacistovič!!!!!
Pro obhajobu banderonacistický svoloče si pust nesestříhanou Volyň a pak Usraninu -Banderonacistán a amiokupanty obhajuj.
Vy srovnáváte Mexiko s Ruskem? Koho zajímá Mexiko, kde nic není, leda miliony chudáků? Spíš srovnávejte se Sýrií, když už. Euroatlantická civilizace potřebuje zdroje, potřebuje suroviny a nejlépe zadarno nebo za sklíčka či flašku špiritusu. Jako odjakživa. To už dneska nejde. Dneska to něco stojí, tak to ale musí zaplatit ti, na které máme zálusk. Vyvoláme staré démony, zaplatíme zrádce, vyzbrojíme, zkorumpujeme ty slouhy, najdeme si je, ubožáky. Snaha o obsazení Ruska trvá staletí. Tentokrát Rusko ten západ tak nějak přeběhlo. Asi tak o pár minut. Proto je tak zle, proto západ sám sebe radši zničí. Protože bez laciných surovin na tácku přinesených už je mrtvý.
opět pokulhávající analogie . Válka v Sýrii nezačala masivní vojenskou invazí eura atlantské civilizace. Toto není obhajoba chování západu v tomto konfliktu, jen upozornění že jde o nesrovnatelné viny.
Vojenské napadení Ukr. provedlo rusko a přesně tak jak si Američané přáli, že bude jednat. Zkrátka předvídatelní hlupáci rusáci. A tato válka se hodí jen Američanům. USA napálily jak Rusko tak Ukrajinu. A teď jim vychází další kalkul, že Rusové mají nulovou sebereflexi a pokoru takže se budou snažit útočit do nekonečna. Jaksi nechápou že není možné tyto situace řešit válečnou územní expanzí na úkor sousedního státu. Tupci rozumějí jen síle.
Opět vedle, banderopyzděc!!!!!!! Amiokupant a myšlení, natož předvídavost, toť sci-fi v přímém přenosu!Naopak,Rusku se daří ničit vše,čím se západ ve zbraňové tvorbě tak vytahuje!!!!!😎😎😎😎😎😎
Pan diskutující se domnívá, že v probíhající vojenské operaci jde o porážku ukradiny. To je potom těžké.
pokud to nemáte zakázané od svých chlebodárců, tak se prosím vyjadřete konkrétně, bez zakódovaných parabol.
Například: nemám ráda neomarxismus (to já taky) a proto fandím starobolševickému imperialismu a la sssr (tuhle logiku nepobírám) a chci ten hodný ruský plyn ať to stojí co to stojí (hm až je tak mastný jako ho má Orbán:-))
Zřejmě jste zmítán emocemi, jinak si to neumím vysvětlit, tu vaši debilní reakci. Možná byste měl čerpat info odevšad, odkud to lze, a ne si jenom něco myslet. Lépe řečeno bájit. To, co teď,je demontáž hegemonie euroatlantického, jinak řečeno anglosaského západu a to jejich vlastními osvědčenými prostředky. Tento západ bohužel degeneruje, upadá a slábne, už nic pozitivního pro svět nepřináší, jen dekadenci a zmar. Už není atraktivní. Takže bylo vyhodnoceno, že je možno ho oslabit ještě víc, zničit tu nadvládu korporátních fašistů schovaných za vládami anglosaským států. Ukrajinci to odnesli, ale ti nikoho doopravdy nezajímají, bez masivní podpory USA by toto na Ukrajině nikdy nevzniklo, byl by klid a normální jakés takés vztahy. Ale vypustili krakena, napojili, nakrmili, nechali ho vyrůst a te´d holt sklízí plody. Možná si ta nulandice měla ty sušenky nechat na doma, neměla rozesrávat, po čem jí nic nebylo, Ale holt pasák zavelí, kujwa koná. Mně osobně je pádu západní civilizace líto, ač to není správné, přesto je. Líto těch ztracených iluzí, že se dobyvačné geny mohou změnit na dobré a spolupracující. Nemohou. No, je to lekce pro nás pro všechny. A ukrajinci si mohou říkat s Karlem Havlíčkem Borovským Nechoď Vašku s pány na led… My ostatně také.
Západ je bezpochyby zdegenerovaný. A rusko je lepší? Rusko které se evidentně nevyrovnalo se zločinnou bolševickou minulostí a dokonce je na ni hrdé. Takže rusobolševik pokrytecky křičí chyťte ukrofašistu.
„TOTO“…Počkejte takže Ukrajina spolu s USA vojensky přepadli Rusko a Rusové se brání a zatím se stále bojuje na ruském území?
ps: nezlobte se ale snažím se konkretizovat vaše podobenství neboť nadále jsem neviděl ve vašem sdělení konkrétní argument pro ruský frontální úkrok na Ukrajinu.
Naprostý souhlas!!
No já nevím. Jistěže na tom nejvíc vydělávají Amíci, o to se nikdo nehádá. Ale semtam se dostanu k nějakému tomu vyjádření amerického vojenského odborníka a tam to spíš vypadá, že ti jsou zmateni. Rusové tak nějak neválčí, jak měli naplánováno.
Ovšem – jestli kalkulovali s ruskou pokorou, to velice, velice pochybuju. Pochybuju hlavně proto, že si myslím, že Američani netuší, co to taková pokora je…….on takový pokorný Marlboroman je pěkná blbina, co
Ostatně nevím, co by tak pokora měla dělat v mezinárodních vztazích? Promiňte, ale tam by měly hrát jiné věci.
Proč by měl americký vojenský odborník veřejně kvákat jaké má Amerika skutečné úmysly a jaké ruské chování jim nejvíce vyhovuje. Jde o sofistikovanou přetvářku. Mimochodem kdo je podle vás na 1 místě zodpovědný za zvěrstva 2 světové války? USA nebo nacistické německo? Vždyť přece USA Němce podporovali ve zbrojení.. a evidentně jim šlo o konflikt v Evropě. Ta pokora je myšlená v pomyslné úrovni jako další synonymum sebereflexe. Zkrátka nenechat se vyprovokovat a obzvláště ne takovým absurdním způsobem, že spustí největší pozemní válku v Evropě od 1945.
Co má amiokupant sofistikovaný????!!!!!Ten šrot a lhan,při vraždění civilistů po celém světě í????😎🚽💩
Aha takže na začátku 2 světové valky všichni okamžitě přesně věděli že válku zavinili spojené státy financováním nacistů?
Zatímco smlouva ribbentrop Molotov byla tajná ruského odpadnutí Polákům do zad si nikdo nevšiml protože bylo dokola je utajené.
Lhaní se musí umět a v tomto jsou Američané výrazně napřed před rusy kteří jsou naopak ve svém lhaní neskutečně primitivní. např podle jejich výkladu historie se do 2 světové války nepustili ve spolupráci s Hitlerem a katynský masakr prý spáchali nacisté přestože i samotný Putin se za něj ještě před několika lety omlouval . Když někdo lže měl by mít alespoň dobrou paměť jinak se zesměšní. A rusofilové tyto snadno odhalitelné že ještě ve své hlouposti opakují.
Takže pověst rusů je ještě horší než realita. Mohou si za to svou tupostí a křupanstvím.
https://www.krajskelisty.cz/stredocesky-kraj/7215-sokujici-zabery-proc-chteji-volynsti-cesi-z-ukrajiny-zpet-domu-podivejte-se-na-fotky-a-pochopite.htm
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2534314-masakry-na-volyni-a-v-halici-staly-zivot-desetitisice-lidi-po-75-letech-zatezuji-vztahy
Tak pro tyhle Ukrajince pochopení mám 👍,pro Banderonacisty mám leda pytle v práci!!!!!!!🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🇷🇺🇨🇿🍀
Díky za odkazy. Lidi z Volyně tu uvidím ráda a musím říct, že by to byli první Ukrajinci, na které bych byla ochotna přispět i penězi.
Podívejte, co jsem našla na oplátku……
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-volynsti-cesi-by-se-chteli-vratit-do-vlasti-na-ukrajine-maji-strach-222341
Pro jiri2 – přečtěte si to taky. Novinky, etalon dobrých názorů. 2014.
Pro nick „Jiří“.
Celkem dobý komentář, proč ho ale píšeš pod mým nickem?
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Změn si nick,banderopyzdo Jyřino 😎
Asi se vám snaží vylepšit pověst. Ovšem proč, to ví jen pámbu
Protože se tak jmenuji. A nenapadlo mě procházet diskuzi a zkoumat zda nenastane shoda jmen.
Klídek Jižíčtu. My jsme hned poznali, že se za něj někdo vydává.
Tak složité věty by on, originál, nikdy dohromady nedal.
Proč bych se měl vydávat za někoho o jehož existenci jsem neměl tušení?
Ok. Já to zde uvádím, jelikož zde píše pod mým nickem nějaká proruská nenávistná kolaborantská onuce, dokonce pod mým nickem přeposílá mé starší komentáře. Jinak za tvé komentáře ti dávám palec nahoru.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Hele,F22,F200,F600,F800 a jako bonus F100 v přímém přenosu!!!!🥳
Je pro mě zajímavé že proti autorizaci obou posledních článkůsplaský Jiří originál nijak neprotestuje
Protože je napadlo fašistické rusko……. ohledně vašich otazek
Nacistickej joudo,DLOUBEJ se v amianálu,to ti jde při své F73 a A52 nejlíp!!!!💩🚽💩🚽💩🚽💩🚽💩
Budete mi chybět.
Nicol, vraťte se. Jste naše nová Tereza Spencerová.
Váš odchod ze stránek zdejšího webu mě rmoutí.¨
Pro mě,mladá dámo byly a jsou Vaše příspěvky oním
příslovečným světélkem na konci tunelu,které se jak pevně doufám brzy změní ve vlak života a naděje
Vaše články a názory mě ujišťují,že český národ neskoná.
co se běžně nezmíňuje ; poslední částka, kterou usa poskytují ukradině ve výši cca 40mld.dolarů, byla schválena s dodatkem, že nic z této částky nesmí přijít k nacistickým jednotkám jako je azov. A z toho plyne co, no že o existenci ukrajinských nacistů jsou v americkém kongresu dobře informování.
V Kanadě už globsoudruzi nabízí dobrovolnou euthanazii chudým lidem. Je to popravdě elegantnější řešení něž plynové komory a levnější než koncentráky.
Taky nám to dává informaci, co bude s námi přeživšími, až nás o všechno oberou a staneme se přebytečnými. Aby to pak nebylo jako s tím povinným očkováním.
https://vk.com/video627898742_456239173
Vražda zadarmo. No neber to.
Tak Bornová je ještě blbejší než jsem si myslel. Píše, že Nulandová potvrdila na videu existenci amerických biolaboratoří. Na videu https://m.youtube.com/watch?v=GzHYSiMEsiI&feature=youtu.be Nulandová ovšem nic takového neříká. Buď Bornová neumí anglicky, nebo vědomě lže. Krawka je to každopádně. Podobně je tomu s dalšími jejími tvrzeními.
Dohledejte si záznamy z jednání před kongresem. Kroutila se jak had. Nic jsme Ukrajině nedali, a ta částka , taky nesedí, že???
Pokud se pamatuji, řekla „nemáme tam žádné škaredé laboratoře, ale nesmějí padnout Rusům do rukou, to by byl průser“.
Jistě necituji přesně, ale smysl věty jsem zcela určitě zachovala.
A jelikož jste zjevný hnidopich, dodávám přesnou citaci:
„Ukrajina má zařízení pro biologický výzkum. Znepokojují nás ruské síly, které se snaží tato zařízení najít, aby nad nimi získaly kontrolu. (moje vsuvka – jsou-li to ukrajinské labáky, a nevinné labáky, proč to kur.va Viktorku za ZNEPOKOJUJE?) Takže instruujeme Ukrajince, jak mohou zabránit tomu, aby se zkoumané biologické materiály dostaly do rukou Rusů, pokud se jejich síly přiblíží. (Opakuji – proč je to pro Američany tak strašně důležité? Naprosto kardinální otázka!)
Tak si to pusťte. Nemá smysl rozvíjet. Nejlepší je originál. Americké biolaboratoře jsou stejnej výmysl, jako to, že měl Saddám jaderky. Max. chemický zbraně. Ha.jzl to samozřejmě byl, vlastně podobnej Putinovi. Taky napadl sousední zemi kvůli zdrojům.
Citovala jsem z originálu.
Docela by mě zajímalo jaké hrůzné… a přitom dezinformace USA Rusům podstrčily, aby rusové byli ještě nadrženější napnout Ukrajiny. Tím netvrdí že nějaké pochybné laboratoře na Ukrajině nejsou. Naprosto jisté jsou však mimořádné surovinové zdroje na východě Ukrajiny kolem Krymu a na černomořském pobřeží vůbec– přesně ty oblasti kde rus touží vysvobozovat menšiny a obnovovat leninovy sochy. Jenže to se zaslepeným příznivcům imperiálního starobolševismu nehodí do jejich ideologické sovětské idylky, takže budou blouznit jen o zlých USA, laboratořích a banderovi.
Jste hendikepován tím, že vámi cloumají nezvladatelné emoce, zřejmě pod vlivem mainstrýmové masírky, takže jako diskutér jste vyautován. Zkuste nějak pochopit, že diskutující nemusí být fanoušek nikoho a pouze pomocí rozumu a přemýšlení, svých znalostí a zkušeností se snaží dobrat nikým neservírované pravdy. Sám za sebe. Bez infantilních výkřiků, nálepkování a hejtování.
Přesně tak, Blani.
Vypadá to že paní Blanka tuhle hlášku kopíruje každému diskusnímu oponentovi když neví jak odpovědět (nejspíš jen přepisuje anamnésu od vlastního psychiatra). Takže co ukrajinský plyn a ropa? To je samozřejmě téma které neexistuje takže ho zamluvíme.
Samozřejmě že Rusové tahle naleziště k ničemu nepotřebují ale velmi se jim hodí do krámu je zablokovat protože by je mohla využít Evropa.
Spíše ty si neumíš dohledat informace! Jasně že Amíci potvrdili ta biolaboratoře..! Jsi pako a nikoho to nepřekvapuje!
Fakt Maggic alias blanko? Chlapoženo. Pošli solidní odkaz na zdroj.
Onane,sám máš dvacet nicku,tak drž hubu,transbuzerante 💩
Péťo velmi by ti slušela rakovina slinivky, budiž ti přáno!!
Péťo, má našetřeno za svou hlavu alespoň milion Kč?
Plus další možná milion k tomu?
Jsou to částky, které po něm bude požadovat již brzy zahraniční exekutor, protože za ně ručí. První jsou dluhy kolonyje czechyja, tou druhou ručí za dluhy ukradiny.
Nestrašte ho, nemusí to mít na hotovosti. Stačí, když exekutorovi odevzdá byt, auto, kolo, motorku, chatu, zahrádku, vše v nových cenách. Zbytek už pak nějak doplatí nebo si odpracuje v Masných mlýnech.
ODAB 500 už se to blíží dodávka vánoční nadílky ukro- uni Děda Mráz bude nadělovat. Je to info nebo dezinfo počkám si do prvního bum
Paní Nikolo, DÍKY! Za článek i za odvahu…
Nikolo, DÍKY! Za to, že si dáte pauzu. Ty Vaše sr…ky by Te stejně dostaly do kriminálu. Mj. za popírání genocida.
Tebe čeká ortel bez soudu, půjdeš na řetízkáč!!!!!!!!
@ ben
jsme asi vážně vyspělá země… ben a ostatní školáci v blbšůlce mají přístup k PC a internetu
Samozřejmě retardovaní lobotomici označí tento článek plný skutečných argumentů jako snůšku lži, dezinformací, konspiraci a ruské propagandy. Jim by začal hlodat červík v hlavě jedině v tom případě, kdyby jim to řekli na neCesky televizi / rozhlase, ale to si neČt nemůže dovolit, páč by tím přiznala, že celou dobu lže jak když tiskne :).
Běž hajinkat retardku.
Z textu:
Je těžké pochopit, že se něco takového může dít ve 21. století, když už přece máme TOLIK zkušeností z minulosti.
Ustupování totalitním praktikám ani fašismu nikdy nedopadlo dobře,
přesto to většina tupě dělá znova.
*
Především ČLOVĚK je de facto PREDÁTOR,
evolučně na nejvyšším stupni potravinového řetězce.
*
Pokud jedinci sami nemají zkušenost
z nějakého toho neštěstí,
nakonec se nechají snadno zmanipulovat.
*
Významný faktor mj. je i sociální postavení jedince.
Za 2.WW se ochotně dobrovolně nechávali naverbovat statisíce nemajetných synků z početných amerických farmářských rodin,
kteří měli jen nějaké to základní vzdělání.
*
I dnes toto platí.
Do armády v tom ukrajinském konfliktu ochotně vstupují lidé z chudých zemědělských oblastí,
kde nemají dostatek informací o tomto krvavém „masomlejnu“,
ale bída je neúprosně tlačí k rozhodnutí opustit původní bydlo
ve snaze vydělat nějaký „žold“,
který pak posílají svým chudým rodinám.
Nedávno v rozhlase byl rozhovor s příslušníky národnostních menšin kdesi na Sibiři,
kde původně pastevci sobů jsou nuceni vzhledem k lokální změně klimatu,
a tedy rozpadu původních místních sociálních struktur ,
nechat se naverbovat do armády.
Jak se u nás traduje:
BÍDA NAUČILA DALIBORA HOUSTI
…
@ Nikola Bornová 1+
Děkuji za Vaše vynikající články a přeji do budoucna ať se Vám daří.