Dějiny píší vítězové
MARTIN KAVKA
Čím více jsem starší, tím více mám problém se spokojit s tím, co se píše v našich médiích. Velmi často a jde říct, že skoro ve většině případů, zjistím, že pokud se píše o událostech v cizině, tak jde o přebraný článek. Přebraný, nejen, ve smyslu převzatý, ale také ve smyslu přebraný obsahově, kdy se z původního článku vezme jen část informací, které bez celého obsahu dávají jiný smysl než v původním článku.
Ale to je tak se vším. To samé se děje i při popisu historických událostí, kdy stačí vynechat některé fakta a dějiny dostanou jiný smysl. Nelže se, to ne, není to dezinformace, to ne. Jen došlo k menší úpravě, která zvýhodní anebo znevýhodní osoby, národ, stát.
Většinu svého života jsem zatím prožil ve dvacátém století, které bylo stoletím krve a masakrů dvou světových válek, osvobozeneckých válek, obdobím komunistické a nacistické totality. Internacionálního a národního socialismu, ale také obdobím pádu totalit, vzniku nových států, rozpadu států. Rozpadlo se komunistické impérium zvané SSSR. Rozpadla se Jugoslávie, Československo. Na Balkáně propukla válka mezi nástupnickými státy bývalého jugoslávského státu, hnaná převážně nenávistí a bolestí z minula, mezi Chorvaty, Srby, bosenskými muslimy a bosenskými Srby, Srby a separatistickými Albánci z Kosova. Příčiny různé. Srbové nemohli zapomenout Chorvatům masakry Srbů během druhé světové války. Kosovští Albánci, nastěhovaní na území Kosova Titem z Albánie pod různými přísliby, rozpoutali teror proti tam žijícím Srbům, teror, který ovšem nezačal až s rozpadem Jugoslávie, ale ještě během života Tita, takže během pár desetiletí se Srbové v Kosovo stali menšinou. Zčásti se vystěhovali sami, zčásti byli vládou Jugoslávie donuceni se vystěhovat.
Přesto dnes má spousta lidí jasno, za vše mohou Srbové. Obětní beránek se musí vždy najít a když se najde, tak pravda se ohne.
Znám jiného obětního beránka. Jsou to sudetští Němci.
Když vzniklo v roce 1918 Československo, čeští Němci byli odsunuti na okraj. Co na to, že to byla největší národností menšina, navíc obávající převážně území, které bylo národnostně více německé než české. Přestože se československá vláda oháněla právem na sebeurčení, tak sudetským Němcům, ale také Maďarům a v menší míře Slovákům, tohle dopřáno nebylo. Převládala zde báje, jak jsem tři sta let trpěli pod Habsburky, což byli ve výkladu tehdejších ideologů přeci Němci, že jsme byli germanizováni a česká kultura potlačována. Takový mýtus národního osvobození.
Rakousku – Uhersku se vyčítalo, že bylo žalářem národů. Má to však mnoho trhlin, zvláště na území dnešního Česka. Rakouské císařství se sice snažilo o jednotu, od Josefa II, dokonce o jazykovou jednotu, ale pouze v úředním styku, kdy se rozhodnutím císaře Josefa II. stala němčina úředním jazykem říše.
Ale školství bylo české, vyučovalo se česky, vydávaly se české knihy. Češi zakládali svoje divadla, na Národní divadlo dokonce přispěla německá šlechta, a hlavně ne nepodstatnou částkou sám císař František Josef I. Vycházely česky psané noviny, české knihy. Existovaly české spolky, kde se lkalo, jak trpíme pod německým živlem a členové těchto spolku se opájeli Panslavismem. Ne, Češi nebyli utlačováni, nebyli na okraji společnosti. Rakousku to bylo víceméně jedno, pokud nešlo o separatistické tendence.
Po vzniku Československa, se představitelé státu chovali jako zakomplexovaní jedinci, vzhlížející se v historii a událostech husitských a řídili se Masarykovým „Dějiny se mají vykládat ve prospěch národa“ Znalí si vzpomenou na historika Josefa Pekaře, který o tomto s Masarykem polemizoval a napsal knihu s názvem „O smyslu českých dějin“
Němci v novém státě neměli na růžích ustláno. Do německých oblastí byli dosazování čeští úředníci. Byl potlačován německý jazyk, německá kultura. Byly odmítány snahy sudetských Němců o autonomii v rámci státu. Obdobně, i když ne v takové šíři se to dělo na Slovensku, protože Slováci, oproti Pittsburské dohodě, podepsané zástupci Slovenské ligy v USA a T.G. Masarykem, 30.5.1918, nebyli uznáni jako samostatný národ, ale jako součást národa československého, což byl takzvaný čechoslovakismus.
Jak to vše dopadlo víme. Byla však vina na Němcích anebo v roce 1939 na Slovácích? Byl opravdu Mnichov zradou? Je třeba si uvědomit, že československá vláda a prezident Beneš začali řešit problémy Němců až když už Československu teklo do bot. A Hitler, ne Hitler je zcela jasné, že v té fázi už to bylo pro Němce zbytečné a hlavně málo. Podobně tomu bylo na Slovensku, kde kněz Andrej Hlinka, původně velký zastánce společného státu se stal propagátorem samostatnosti Slovenska a veřejným nepřítelem pražské vlády.
Páter Hlinka zemřel v roce 1938, před vznikem Slovenského Štátu, před Mnichovskou dohodou.
Jak to bylo po válce, také všichni víme. Představitelé Slovenského státu byli popraveni, zavřeni, česká lůza popravila tisíce sudetských Němců, hlavně starců, ale také dětí a žen, znásilnila tisíce německých žen. Stačí si vzpomenout na masakr Němců v Lanškrouně, masakr Němců na Brněnském pochodu smrti.
Masakr Němců v Postoloprtech. Bylo to přeci spravedlivé, nebo ne?
Možná i zde je důvod, proč Češi mají tak málo pochopení pro národy, které chtějí samostatnost, případně autonomii. Češi totiž vytvořili etnicky čistý stát, kterým země Koruny české nikdy nebyly. Neznají pocit národa, kterému je upírána rodná řeč, kultura. Protože ani v dobách národního obrození nešlo o vymanění se z násilné germanizace a utlačování české kultury, ale znovuobjevení češství bohatých měšťanů v Praze. Český venkov národní obrození nepotřeboval. Češi nikdy nebyli v pozici národa, jako Srbové, kterým za vlády Tita bylo zakázáno projevovat vlastenectví, kteří byli za Tita vytlačováni ze země, která je pro ně národním symbolem a tím je Kosovo.
Možná to je i tím, že Češi si svoji zem nemuseli nikdy vybojovat. Nikdy jí totiž neztratili. S výjimkou 1939-1945 nebyli okupováni. Samostatnost na Rakousku-Uhersku dostali od tehdejších vítězných států. Samostatnost, která chutnala jako nezralé jablko pro ty, kteří nebyli Češi. Což byli mimo Němců, Slováci a Maďaři. Češi všechny dohody, uzavřené před vznikem Československa pošlapali. Ale ve vraždění bezmocných se mnozí ukázali jako hrdinové, to zase ano.
Možná by mnohým svědčilo, kdyby se řídili příslovím „Dvakrát měř a jednou řež“. Biblickým „Proč vidíš třísku v oku svého bratra, ale trámu ve vlastním oku si nevšímáš?“ a slovy historika Josefa Pekaře „Padni, komu padni.
Ano: dějiny píší vítězové a vítěze určují mééédia !
Kdosi se me ptal na ukrajinu a ja odpovedel, ze bavit se o tom ted je hovadina, ze cekam az kdo vyhraje a vitez pak natoci serii dokumentu, kdy mi vysvetli, co se tam vlastne stalo a vse ostatni do te doby je jen spekulace.
Jó, do jisté míry spekulace a to ostatní jsou i fragmenty pravdy, jen si je dát dohromady. Řekl by i Sherlock Holmes. Ovšem faktem je, že je Zelenský novodobým českým hrdinou, neb byl vyznamenán panem prezidentem, který mu udělil Řád bílého lva, neb prý právě Zelensky bojuje za ukrajinskou svobodu a demokracii a demokracii a svobodu Evropy. Tak to říká i Muši Lejnová a evropské hnojomety a toho si všiml pan prezident Zeman a proto ten řád, neb i naši žoldáci v cizích službách dle tohoto prezidenta bojovali prý v Afghánistánu za Prahu, nikoliv za USA. Proto k nám Babiš nechal dopravit nějaké ty Talibánce za odměnu a pak nahnal celý národ na dávky „vakcíny“, které lidem postupně, ale neustále pomáhají dostat se předčasně do nebe, proto ta nadúmrtnost. V Německu je to 13% a podobně asi i u nás. A mimo jiné, pan prezident Zeman asi konvertoval, neb v New Yorku prohlásil, že je žid. Proto asi ten řád svému souvěrci Zelenskému. Myslíte, že to je nějaká divadelní komedie? Ne, to je ta realita, ten fakt o dnešní velmi zvláštní ČR.
Trochu mi ten článek podsouva,ze nemam byt nač hrdy,jako čech. Mozna se budu citit vice člověkem,až budu evropanem,lépe Ukrajincem.Ano pachali se zvěrstva i na Němcích po skonceni války,ale nejak se zapomina,kdo tu valku zpusobil,jaka zverstva s desitkami milionu obeti,se děla. Dnes se jenom premysli o zverstvech Ruska,uz ne Ukrajiny,ani USA a uz vubec ne,o zverstvech kardinalnich,zpusobenych Nemeckym národem, ne fasisty,jak se to snazu dnesni řád vysvetlovat,lépe řečeno
prezentovat.Ano správně, USA vidi trisku v oku Rusa,ale kladu ve svém nevidi,stejne tak Nemci,kteri by meli chodit kanalama,a ne posilat na Ukrajinu tanky proti Rusku,to uz tady jednou bylo,a jak to dopadlo vsichni nezaslepeni propagandou vědí moc dobře.,jen to nepriznaji,neb se to nenosi,nenavist je silnější, jak rozum a realita .
Chudáci sudetští Němci. Dle autora skoro jako sudetští Rusové na Donbase.
Zase jeden s kyblema spiny na nas..
Kolik dostal za to.
Nemohu se ubránit dojmu, že autor žije v bludu. Dívá se tu historii jen očima současného hlavního proudu. Kdybych na tento článek narazil na seznamu nedivil bych se a tak nějak by to tam zapadlo.
Ted se ozve Maximus a autora sepsne za obhajobu Nemcu.
Tak dík za vyvolání. Jsem ze Sudet a přímo z Aussiggu a docela jsem se o problematiku v tamní oblasti zajímal. Už jako dítě, díky tomu, že matka byla úřednice na MNV ve Velkém Březně, jsem se dostal k uloženým materiálům v trezoru z doby před válkou na tamním úřadě, matka uměla dobře německy a leccos mi i přeložila. Ano, Sudeťáci byli v tehdejším době samostatní, sebestřední a i velmi kulturní, žili si svým docela zajímavým způsobem, prosperovalo tam drobné podnikání, zemědělství, byly tam fabriky textilky, sklárny, pivovary a i velké fabriky typu Solvayka aj. Jen ve V.Březně bylo před válkou více než 15 hospod (za socialismu max. 2-3) a německý styl užívání volného času byl docela zajímavý, např. velmi rozšířená byla lokální turistika po trasách na tam tamních „opičích horách“ jako je vrchol tzv. Fráž, ale i okolní obce jako Zubrnice atd. Tam jezdila malá lokálka jednokolejka. Tehdy se ovšem jmenovaly ty obce jinak. Bylo tam velmi mnoho tras a cest k procházkám v přírodě. Rovněž se tam rozšířil sport a další občanské aktivity jako spolky. Ale k tomu domnělému útlaku od Čechu k Němcům. Ono to bylo mnohem složitější. Němci se vždycky trochu naparovali a vůči Slovanům si myslili vždy, že mají na vrch. To s tím útlakem Čechů není zcela pravda, naopak, např. Praha a města kde žilo více Němců v Čechách, byla totálně poněmčena a mohu vám sem napsat možná stovku i více výrazů z němčiny, které se dostaly do češtiny namátkou třeba slova špajz, štangle, buřt, karfiol, žemle, štrůdl, šutr, majzlík, šperhák, futro, prkno, fošna, cimra.. ale spousta a spousta německých výrazů zdomácněla. Jsou jich stovky. Německá elita podporována tou židovskou se ovšem dost naparovala a mluvit česky ve vyšší společnosti bylo něco méněcenného a nebylo to to správné. A že Němci byli pěkní nafoukaní hajzlové vůči tomu slovanskému živlu se moc dobře ví a dá se to i dokladovat. Prostě švýcarský model soužití více národů, tam existují čtyři jazyky a rovnocenné skupiny lidí, se tady nedal nastavit. Nebyla zejména od Němců k tomu vůle a oni si mysleli vždy, že jsou něco více. Osobně jsem k nim neměl averzi, naopak, např. v učení jsem měl velmi dobrého kamaráda Horsta Krajnicka, ale ten se s rodinou v 1968 legálně odstěhoval do Němec. Učil jsem se ve fabrice kde byli hodně Němci, mistr měl přezdívku „Fofr“, poněvadž „jediné“ české slovo od něj bylo fofr, fofr, fofr….jak nás pořád honil. A všichni mistři odborného výcviku uměli perfektně německy! V Německu na pracovní brigádě v Bieterfeldu jsem byl dokonce vyhlášen jako nejlepší učedník, prostě jsem tehdy makal, byl jsem zrovna po průseru (rvačky s partou na Střekově v ULA a dostali jsme se dokonce před soud) a tak jsem nechtěl naštvat tátu. A Němci si mě všimli, že makám a neflákám (zase to německé slovo) se.
Ale s nadhledem lze říci, že soužití Čechů s Němci až na dobu kdy to Hitler a spol. rozštelovali (zase to německé slovo), bylo docela přínosné a zásadní problémy tam nebyly. Nezapomeňme na obory jako strojírenství, elektrotechnika, ale i třeba chemie, tam byli Němci lídři a spolupráce s nimi nám šla velmi k duhu.
Ten konflikt v Sudetech byl před 2.WW bohužel uměle vyeskalován a zhruba ze 70% na tom mají podle mě vinu Němci! A následky ty poválečné byly smutné. Jednak bylo Němci zabito více než 350 tisíc Čechů, velká část z toho byli Židé, ale Češi nezapomněli na velké ponížení za Heydrichiády atd. A ještě je třeba zdůraznit: Němci nás podvodem a zradou Britů a Francouzů razantně územně okleštili a pak …. celé území Československa anektovali! Dobytkové! A to nejde nijak omluvit, to je stejné, jako když Wehrmacht napadl Sovětský svaz, tam Němci neměli co dělat a byli za to pak tvrdě potrestáni! Ze strany Sovětů tam nebyly vůči Německu žádné provokace, či animozity a dokonce měly tyto země smlouvu o neútočení!
Těším se na dobu, snad se toho ještě dožiji, kdy se do čela společností jak u nás, tak i v Německu dostanou rozumní lidé politikové a zvítězí rozum a bude tady normální spolupráce a vztahy! Nyní si Němci pořád zatím neuvědomují, že jsou od Američanů, kde vládne sionistická elitní parta, systematicky likvidováni a jejich hospodářství účelově deindustrializováno! Záměrně jsou odpojováni od mocných ruských zdrojů energií a surovin a ještě jim jsou médii, které zase vlastní a ovládají ti stejní od anglosasů, vymývány mozky zelenou propagandou a pod. nesmysly. Rovněž zmínění jim po léta ovládají vzdělávací proces a tak jsou Němci už na od dětství vedení totálně za pitomce! Přitom je to velmi schopný národ resp. spolek německých národů. Ale Američané se jich bojí a hospodářské spojení Německa s Ruskem je pro ně něco nepředstavitelného, oni vědí, že by je Evropa v takovém spolku totálně hospodářsky vymazala. Nicméně je to stejně slepá cesta, využije to Asie a pak to pro Ameriku bude jen horší.
Skvěle napsáno! Bohužel, kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Naši předci měli nad vstupními dveřmi napsáno: „Buď vítán, kdo v míru přicházíš“. Mělo to tak zůstat. Ale ambice ke světovládě nezmizely. Dnes jsou šířeny globalisty, ilumináty. Jejich vidiny jsou a budou stejně liché, jako sny po hegemonii jejich předchůdců. Duše mrtvých dětí a maminek, které mají na svědomí, už jim drtí duchovní světy. Bez jejich podpory shoří v pekelném ohni. Kdo si hraje na Boha, stává se Satanem. Ten byl, je a bude vždy smeten. Ti, co jeho lžím podlehli, to budou mít těžké. Neobstáli ve zkoušce, nehledali pravdu.
Mějte se hezky.
To Maximus 21.2.2023 11:44:02
Zdravím, díky za celkem vyvážený a zajímavý koment. Pokusím se upravit pár nepřesností – vložit svůj pohled.
– „Jednak bylo Němci zabito více než 350 tisíc Čechů“ – to číslo je velice nepřesné. Ono číslo postihuje celkové válečné oběti na obyvatelstvu předválečné ČSR (Česko + Slovensko + Zakarpatká Rus). Nebylo vyčísleno počtem skutečně doložených obětí, ale rozdílem v počtu při sčítání obyvatelstva před a po válce a váženým odhadem. Tisíce osob (převážně židů), které se do ČSR po válce nevrátily, ale byly emigračními organizacemi po jistou dobu drženy v KT a následně přímo deportovány do oblasti Palestiny, jsou zahrnuty do součtu obětí. Stejně tak jsou započítáni přirozeně zemřelí, kteří byli do Terezína a dalších KT přesunuti ve stařeckém věku – 70 a více let. Ti v KT zemřeli převážně přirozeně věkem a na s ním související choroby. Nutno zdůraznit, že vytržení z domácího prostředí, režim, strava, zátěžové a další nepříznivé podmínky života v KT jednoznačně snížily věk dožití.
– „Němci nás podvodem a zradou Britů a Francouzů razantně územně okleštili a pak ….“ Němci nás neokleštili na základě žádného podvodu, ale jen díky tomu, že prvorepubliková ČSR měla obrovské problémy s národnostní nerovností!! Jako zakládající člen „Ligy národů“ (předchůdce poválečné OSN) byla ČSR její oficiální nótou ve 30.tých letech 2x vyzvána k plnění charty Lichy k ochraně politických a ekonomických práv národnostních menšin v ČSR. Už jen nedodržení Pitsburgských dohod mezi Masarykem, Benešem a americkými Slováky o rovném postavení Čechů a Slováků v budoucí ČSR je dostatečně vypovídající o značném „šovinosmu“ tehdejší české pol. reprezentace. Tento „šovinismus“ a nechuť českých politiků k dělbě moci ve státě podle výsledků voleb byl příčinou vyhrocení politické situace v Sudetech, odklon sudetoněmecké soc. demokracie od politiky společné státnosti v ČSR a její orientace na Německo. Výsledkem eskalace ČSR vládou neřešených národnostních problémů byla Mnichovská mírová konference, kde NÁS nikdo nezradil, pouze za náš stát exekutivně řešil problémy, kterými se vláda odmitala zabývat.
Současně se mi jeví jako velmi problematické vyhlášení mobilizace, po které bylo nadšení a důvěra obyvatelstva v ozbrojenou obranu naší státnosti, Benešem a dalšími politiky přetavena v apatii a národní potupu. My jsme ani nevystřelili ale nedostatečně vyzbrojený a slabý Wehrmacht v ČSR získal výzbroj, výstroj a zásoby pro 48 polních divizí. Český lehký tank LT 35 se stal největší hvězdou tankových vojsk ve Francouzkém tažení a prvého roku války se SSSR.
– „Jako když Wehrmacht napadl Sovětský svaz …“ Ano, Barbarosa byl útok na SSSR. Kdo nehledá, neptá se a celý život opakuje bolševickou propagandu z hodin dějepisu ZDŠ, to tak má nevyvratitelně zafixováno. Těžko mu vysvětlit, že Wehrmacht provedl zcela legitimní preventivní úder proti, tehdy zdaleka nejsilnější, těžkými zbraněmi a letectvem nejvybavenější armádě světa s nejagresivnější vojenskou doktrýnou, která byla v poslední fázi přípravy k útoku na Evropu. Díky Barbarose a následnému vylodění spojenců na Sicílii a ve Francii bylo Rudé Armádě zabráněno splnit globalistický cíl 2.SV – rozšířit židobolševismus (komunismus) do celé Evropy. Tím preventivním úderem vlastně Wehrmacht, paradoxně spolu se západními spojenci, zachránil miliony evropských životů, které by padly za obvěť řádění rudých bolševiků, jako po VŘSR a následující ruské OV.
S Vaším posledním odstavcem celkem souhlas i když Vaším optimismem, s očekáváním nastolení normálnosti, nikterak nesouhlasím. Můj názor je, že nic takového ve větší míře nelze očekávat. Důvod? Vím, že platí: „Kam se síla napře, tam se pohne svět!“ Zákulisní globalisté oplývají silou peněz a jimi ovládaných politických, ekonomických, informačních a vojenských elit. Ty bez váhání a s vysokým nasazením plní zadané úkoly a přání globalistů bez ohledu na vlastní svědomí a odpovědnost vůči své rodině, národu či Bohu. Nástup a průběh Covid plándemie je toho nejlepším důkazem.
Těžko mu vysvětlit, že Wehrmacht provedl zcela legitimní preventivní úder proti, tehdy zdaleka nejsilnější, těžkými zbraněmi a letectvem nejvybavenější armádě světa s nejagresivnější vojenskou doktrýnou, která byla v poslední fázi přípravy k útoku na Evropu.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Noubady
to je neuvěřitelný blábol
Fakt je jen jeden, Německo napadlo SSSR, přestože s ním mělo smlouvu o neútočení.
To je jediný fakt, a všechny ty keci o „legitimním preventivním úderu“ a ty další bludy, jsou zcela mimo mísu, a zcela mimo realitu.
Vše to je v rámci snahy omlouvat Západ a Německo, a svádět všechnu vinu na Rusko.
Po válce by to nenapadlo ani největší nepřátele SSSR.
Stejné jako dnes, přesně podle kopíráku.
Němci nechtěli lebenzraum, nechtěli zabrat Slovanům území, nechtěli Slovany zotročit, zlikvidovat, že?
Poláci nechtěli spolu s Němci napadnout SSSR? Že?
Nezdá se vám, příteli, že jsme přesně tam, kde byli kdysi Němci?
Nechce Západ, lépe řečeno USA, zničit Rusko? Rozparcelovat, zabrat suroviny, protože to je přece nespravedlivé, aby Rusko mělo tolik různých surovin a zdrojů, že?
Zabrat a zotročit, nechat tak 40-50 milionů Rusů, jako otroky. A NATO se cpe na hranice Ruska.
Fakt je, že Stalin byl fšemi mastmi mazaný, donekonečna posílal do Německa suroviny, a přestal s tím, až ho Němci předběhli, že?
A kdyby ho Němci nepředběhli, tak by SSSR neposílal suroviny do Německa, a místo toho by mazaně zabral celou Evropu, nicht wahr?
To byl od Koby opravdu vrchol mazanosti.
A hlavně, jak s tou, „tehdy zdaleka nejsilnější armádou“
ustupoval zpočátku stovky kilometrů do vnitra země, a prodlužoval tak vzdálenost fronty, že?
A všechno další, ostatní k tomu.
Bláboly, Noubady, bláboly.
Čím dál od války, tím více se práší a lže.
A tím více zblblých lidí věří nesmyslům.
Faktem je, a navždy zůstane, že Německo napadlo SSSR, nebylo to naopak.
Po válce byl německý národ nejnenáviděnějším národem světa.
60 milionů mrtvých.
Nikoho ani ve snu nenapadlo z toho vinit SSSR.
Až Noubady vybádal, že vlastně za tu válku, a těch 60 milionů mrtvých, a rozvrácenou Evropu, je zodpovědný SSSR, s nejagresívnější armádou, který vyprovokoval
zcela nevinné, filantropů plné, Německo k útoku na SSSR.
Proč se tedy Němci chovali jak barbaři???
Když chtěli pouze „preventivně“ bránit Evropu před mongolskými hordami???
Ach jo.
Trochu myslet, Noubady
To Joe Profaci 21.2.2023 16:57:55
Ale no tak Joe – neblbni. V bibli se sice píše: „neznalost hříchu nečiní“, ale všichni víme, že kdo se vyjadřuje k problémům, kterým nerozumí, tak je za NEZNÁLKA. Proto spolu s Leninem doporučuji: Učit se, učit se a pořád se učit, protože kdo si myslí že ví, tak ten je většinou nejméně v obraze.
Paušální odsudek umí i dítě v MŠ. Dospělý a rozumný ví, s čím konkrétně nesouzní a skutečně Znalý dokáže rozvést polemiku s uvedením vlastní argumentace a interpretace souvislostí. Přeci nechcete, abych Vás na základě Vašich „výkřiků“ zařadil do kategorie uřvaných děcek?!
„Fakt je jen jeden, Německo napadlo SSSR,…“ Použiji analogii a musím konstatovat že: RF napadla 24.2. 2022 Ukrajinu. Sedí? Bez vyhlášení války, když se jednalo jen o SVO, že? Na rozdíl od Německa, které cestou Ribentropa předalo v brzkých ranních hodinách 22.6.41 sovětskému ambasadorovi dipolomatickou nótu s vyhlášením války SSSR a důvody, které k tomuto kroku III.Říši vedly.
Víte ono stavět své znalosti na bolševické propagandě vítězů je více než nebezpečné!! Viz např. Katyň a jak se mění její interpretace v čase, nebo úloha Stalina od největšího génia, přes národního zrádce, budovbatele kultu osobnosti až k současné rehabilitaci a účelové zapomenutí krutostí a milionových obětí hladomorů, NKVD čistek a stalinských represí.
Nic není přímočaré a jednoduché, ale přes to lze nalézt zásadní vývojové vektory, kterí Vy ale bohužel nevnímáte. To účelové maskování a zakrývání, ke kterému se snížily znalí historici a papouškují neinformované davy je průvodní jev propagandy, která má za cíl vytvořit v hlavách občanů takový obraz minulosti, který odpovídá záměrům jejích tvůrců.
Ještě jeden Leninův citát:
Čím víc toho vím, tím víc vím, že nic nevím.
Ač se záměry bolševiků, ani jejich metodami naprosto nesouhlasím tak vím, že Lenin byl opravdu bedna!
no tak Joe – neblbni. V bibli se sice píše: „neznalost hříchu nečiní“, ale všichni víme, že kdo se vyjadřuje k problémům, kterým nerozumí, tak je za NEZNÁLKA. Proto spolu s Leninem doporučuji: Učit se, učit se a pořád se učit, protože kdo si myslí že ví, tak ten je většinou nejméně v obraze.
Paušální odsudek umí i dítě v MŠ. Dospělý a rozumný ví, s čím konkrétně nesouzní a skutečně Znalý dokáže rozvést polemiku s uvedením vlastní argumentace a interpretace souvislostí. Přeci nechcete, abych Vás na základě Vašich „výkřiků“ zařadil do kategorie uřvaných děcek?!
xxxxxxxxxxxxxxxxx
To je jen takové řečnické cvičení, falešné mistrování, které nemá smysl rozebírat.
„Fakt je jen jeden, Německo napadlo SSSR,…“ Použiji analogii a musím konstatovat že: RF napadla 24.2. 2022 Ukrajinu. Sedí? Bez vyhlášení války, když se jednalo jen o SVO, že? Na rozdíl od Německa, které cestou Ribentropa předalo v brzkých ranních hodinách 22.6.41 sovětskému ambasadorovi dipolomatickou nótu s vyhlášením války SSSR a důvody, které k tomuto kroku III.Říši vedly.
xxxxxxxxxxxxxxx
Nejde o žádnou analogii, vývoj druhé světové, Německo vs SSSR se nedá srovnávat se situací Ukr. vs Rusko. To je blbost a demagogie.
ono stVíte avět své znalosti na bolševické propagandě vítězů je více než nebezpečné!! Viz např. Katyň a jak se mění její interpretace v čase, nebo úloha Stalina od největšího génia, přes národního zrádce, budovbatele kultu osobnosti až k současné rehabilitaci a účelové zapomenutí krutostí a milionových obětí hladomorů, NKVD čistek a stalinských represí.
Nic není přímočaré a jednoduché, ale přes to lze nalézt zásadní vývojové vektory, kterí Vy ale bohužel nevnímáte. To účelové maskování a zakrývání, ke kterému se snížily znalí historici a papouškují neinformované davy je průvodní jev propagandy, která má za cíl vytvořit v hlavách občanů takový obraz minulosti, který odpovídá záměrům jejích tvůrců.
xxxxxxxxxxxxx
Opět demagogie a účelové míchání jablek s hruškami, shazování faktické historie, poukazováním, zdůrazňováním a přeceňováním jednotlivostí.
Nelze paušálně odpálkovat sovětskou, dnes ruskou historiografii velké vlastenecké poukazováním na cumbajšpíl – Katyň, nebo oběti hladomorů, oběti čistek NKVD, stalinských čistek, a tak dále.
Příteli, Rusko je cca 150 milionový národ /nebo stovky národností/, ztratilo ve válce cca 25 milionů životů.
Má také své skvělé historiky, a je jasné, že, jak se traduje, dějiny píšou vítězi.
To je fakt.
Taky je fakt, že těžko někdo může dnes, po cca 70 letech přijít s tak fantismagorickým tvrzením o „legitimním a preventivním“ útoku Německa.
Bylo to Německo, které se netajilo se svými požadavky na lebenzraum na východě, na úkor Slovanů, a pak se stejně barbarsky chovalo.
Nikdy jsem neslyšel, že by SSSR chtěl lebenzraum na Západě, na úkor germánských nebo románských podlidí.
Vy jste něco takového slyšel?
Je mi jedno, jak sovětští historici „maskovali a zakrývali“, je tu jeden objektivní fakt, že sověti obětovali 25 mil. životů, abychom – MY ŽILI!!!!
Tohle, to nejdůležitější, vám asi uniklo, což?
„ono stVíte avět své znalosti na bolševické propagandě vítězů je více než nebezpečné!!
xxxxxxxxxxxxxxxx
Tak snad není bolševická propaganda, že díky těm bolševikům vítězům ještě existujeme???
On to totiž řekl Winstoun Čerčil
Ještě jeden Leninův citát:
Čím víc toho vím, tím víc vím, že nic nevím.
Ač se záměry bolševiků, ani jejich metodami naprosto nesouhlasím tak vím, že Lenin byl opravdu bedna!
xxxxxxxxxxxxxxxx
Ten Leninův citát bych pro vás poopravil na
– Čím jsem starší, tím víc věřím na bludy
To Joe Profaci 21.2.2023 18:45:26
Rád bych s Vámi vedl diskusi, ale mám pocit, že Vaše znalosti o problematice jsou mizivé a zřejmě Vám nejde o víc, než vlastní zviditelnění. Místo smysluplné argumentace postujete zbytečně dlouhé citace a následně jednoznačný odsudek. Ničím nepodložený, jen čistá dojmologie postavená na někdejší propgandě vítězů, která se vyučovala na školách. Vidím, že Vaše znalosti reálii jsou více než žalostné a proto pokládám setrváni v této diskusi za bohapusté plýtvání svým časem.
Má oucta vašnosti!
Vidím, že Vaše znalosti reálii jsou více než žalostné a proto pokládám setrváni v této diskusi za bohapusté plýtvání svým časem.
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Milý Noubady
Je to vaše rozhodnutí, směrem k hlouposti, nemíním vám v tom bránit.
Netušíte ani v nejmenším, s čím máte co do činění.
Už když čtu ty bláboly o „bolševické propagandě, psané vítězi“ a „vyučované na školách“, to mluví za vše.
Asi vám uniklo, že v ruském podání šlo o VELKOU VLASTENECKOU VÁLKU, kde všechno bolševické MUSELO jít bokem, protože šlo o boj na život a na smrt, o přežití ruského národa.
A vy tady melete cosi o bolševické propagandě
Tragédie
Jakožto také Sudeťák, žijící v Marienbadu a předtím v Miesu, mohu tato slova potvrdit.
Dcera navíc psala diplomku o kulturním a společenském životě v Egeru mezi oběma válkami, takže leccos o německé menšině a jejím chování vim. Čerpala z archivních zdrojů – Němci měli divadelní, sportovní, turistické a jiné spolky, běžně se stýkali se svými krajany v rajchu, ale i s jinými sdruženími třeba až v Reichenbergu i jinde. Jen v Chebu vydávali minimálně 4 různé periodické tiskoviny. Bylo zajímavé v dobovém tisku vysledovat, jak se postupně měnila jejich náplň, charakter a tématika spolu s nárůstem konfrontačnch nálad a rétoriky poté, co se vedle objevil a vyřvával Hitler. Bylo to naprosto stejné jako dnes, když média a vláda a tzv. elity nasadily válečnický ryk proti Číně a Rusku. Tehdy i dnes bylo účelem uměle vybičovat agresivitu, nesnášenlivost a nenávist lidí vůči jiným lidem až k válce.
To, že v ČSR existoval tzv. národ československý , byla politická nutnost, protože Němců zde bylo vice než Slováků a toto byl jediný způsob, jak dosáhnout uznání Němců jen jako menšiny, zejména když byla z okruhu sudetských elit pramalá chuť podílet se na řízení společného státu, protože Češi byli historicky pokládáni za méněcenné a to ny bylo eklhaft. Nezdá se, že by zde nějak v té době trpěli, dokonce v celoevropském měřítku tato menšina vydávala nejvíce knih, časopisů a novin, měla nejvíce škol a to nejen obecných, měla nejrozsáhlejší spolkovou a klubovou činnost a měla úzké styky , nejen rodinné, s německým obyvatelstvem v Rajchu. To ve srovnání se situací německých menšin jinde v Evropě, včetně té západní, vyspělé, demokratické, lidskoprávní. Paradoxně žila zde v demokracii a svobodě, s volebním právem, občanskými právy, což se o Hitlerově Německu zrovna říct nedalo.
Jestli toto pan autor neví, ať navštíví archívy v Egeru, Miesu, Reichenbergu, Bricku, Aussigu, Karlsbadu, Iglau, Falkenau, Tachau a desítky dalších a dočte se překvapivé věci o drahých krajanech, kteří museli v r. 1918 opustit své luxusní úřady a instituce, ztratili své výsadní postavení. A proč ne, vždyť už tu vznikal nový stát s novým mocenským aparátem, jenž samozřejmě tvořili lidé tomuto státu naklonění.Tak to bylo vždy a všude, co je na tom nepochopitelného?
Perfektní
Kavka není Kafka, ale fanatický blábol
Maxime, hezky a ctivy komentar, az na ten zaver, ale to bych jen presne opakoval to, co napsal Noobody.
Maxime, přesně
Kavko a za koho ty vlastně kopeš? Vypadá to, že za Český národ to asi nebude. Nejezdíš taky náhodou na srazy Landsmanschaftu? Nebo kde bereš ty hovadiny?
Vím své a nikdo mi to na stará kolena už nevymluví…
Prastrýc byl učitel v jednom městečku na Semilsku a esesáci si pro něho přišli až do třídy a odvedli ho za přítomnosti vyděšených dětí. Pak už ho nikdy nikdo neviděl, stejně jako jsme se nikdy nedověděli důvod jeho zatčení. Bylo to za heydrichiády. Asi po roce přišla odkudsi zpráva, že podlehl infekčnímu onemocnění v jednom jistém lágru u Karlsruhe.
Bratr babičky dostal osm let natvrdo, když v padesátkách nenaprášil připravovanou emigraci známých. Usvědčili ho, že o tom věděl a za to, že to nebonznul, dostal tento flastr. Z Valdic a Jáchymova se vrátil šedivý a s nervy na padrť…
Totalita v jakékoliv barvě a zaštítěná jakoukoliv ideologií je svinstvo!
Článek zcela opomíjí mírumilovné Poláky, jež po Mnichovu vtrhli na naše území dříve než Hitler, stejně jako dnes na Ukrajinu …
Nebylo to od nich pěkné, ale my jsme se k nim také nezachovali pěkně po 1.sv.válce, v době kdy Poláci válčili s ruskými bolševiky.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Jako vždy běž doprdele krysí aborte!
Nazdar jiříku, tady ti dávám odkaz na chronologiii polských počinů v počátcích 20. stol.
https://youtu.be/l6TpLLw33NQ
V tomto videu ne objasněno, proč nazval Čerčil polsko hyenou evropy. Je to v ruštině, ale jako odborník na rusko to určitě dáš levou zadní…
To jako že jsme jim neprepustili Tešinko a kus Slezska? No my jme ale oškliví!😄😄😄
A ani dnes nepřesatali „snít“ své velkopolské sny, jako tak činí Sudeťáci, kterých většina už se narodila v Německu. Mnozí z těch starých (většina už nežije) říkala na toto téma většinou, aby tu „krabici plnou molů“ nechali raděj zavřenou, tedy tu tak zvanou sudetoněmeckou „otázku“. Rovněž se vyjadřovali k těm poválečným vůdcům odsunutých Sudeťáků tak, že říkali: a kdo je volil, my ne. Tyto dokumenty jsem shlédl v TV a slyšel v rádiu, ale to bylo cca před 20 – 30 lety, kdy se o tom v Německu dost diskutovalo. Neni historie, s kterou by se nemanipulovalo, stejně jako neexistují lidé, s kterými se nemanipulovalo, či se manipulovt nepokoušelo. Stejně tak člověk na tom kterém místě kde se právě nachází, zažívá to, co se právě děje i jinde tudíž i různě a má na to proto i jiný pohled. Co bylo včera je dnes historie a každý ti o tom včerejšku řekne něco jiného, to své prožité, či shlédnuté. Jó Historie se stává za určitý čas legendou a ještě později mýtem, řekl by básník, či historik.
P.S.: A tak to už v průběhu dějin bývá, že vždy, co ti nahoře – politici, papaláši, panstvo, vůdcové zkurví, odserou (pardon dámy) a odskáčou ti dole.
Ano, stačí si přečíst knihy K. Lednické o „bratrských“ Polácích… ještěže v 7 denní válce je čs. jednotky spláchly.
Pochopitelně že dějiny píší vítězové. To teda autor objevil Ameriku.
Teď se ovšem objevuje zajímavý novotvar, například se začíná s vážnou tváří tvrdit, že II. sv. válku začalo Německo se Sovětským svazem tím, že společně napadli Pšiónsko. Stejně tak se tvrdí, že SSSR nás neosvobodil, ale obsadil. A dementi tomu věří a i na základě toho povinně nenávidí Rusko.
Ne vláda, ale právě těch dolních 10 miliónů dementů určuje pravidla společnosti. A co můžete čekat od kreténů, kteří věří tomu, že nošením proslintaného hadru na obličeji zachraňují svět. Takovým kreténům nakukáte cokoliv. COKOLIV!
Že II. sv. válku začalo Německo se Sovětským svazem tím, že společně NAPADLI Polsko, je prostý fakt z historie. Stejně jako jím bude v budoucnu napadení Ukrajiny Ruskem.
Stejně jako je prostým faktem z historie napadení našeho pohraničí Polskem rok předtím, že?
Ano, bylo to tak, ale to tu nikdo nevyvrací. Jenom jsem zaznamenal, že proruským kolaborantským onucím vadí, když se napíše jasný fakt o spojenectví SSSR a nacistického Německa na počátku 2.sv.války.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Nebylo to spojenectví, ale smlouva o neútočení. Německo ji pak porušilo, když 21. června 1941 Sovětský svaz napadlo.
SSSR byl spojenec nacistického Německa, nevěřící Terezo. Společně si rozdělili okupované Polsko, pak měli společnou přehlidku. SSSR poskytoval nacistickému Německu svou ponorkovou základnu pro útoky na spojenecké lodě ( do června 1941). Před válkou na území SSSR cvičili vojáci Německa, jelikož doma nesměli kvůli mezinárodním smlouvám. SSSR nadstandartně obchodoval s nacistickým Německem. DO ČERVNA 1941 TO BYLI SPOJENCI. To je jasný fakt.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Buzík, a k tomu prolhaný
Nejsem buzík, ale miluju péro v prdeli, nemusí být nutně paví!
Hele mladej, to bys měl vědět. Ono to žádné spojenectví nebylo. Jen napovrch, jinak oboustranná habaďůra. Tak trochu, jako za I světové v tom ulehčení východní fronty Německu, dosazením bolševiků v Rusku. Adolf si potřeboval posichrovat „záda“, aby měl volné ruce k zabrání Evropy a Stalin si říkal a to bylo dřív v různých dokumentech, které dnes mlčí, že: „ať se buržousti mezi sebou zmasakrujou, pak přijdu já“. Tak nějak ta slova Stalin formuloval. Proč by tedy Adolfa nezásoboval ropou a nenechal jeho tanky trénovat u sebe, které tedy měly ty buržousty také masakrovat. Oba vůdcové hráli pouhou hru. Jeden aby měl volné ruce na Evropu a zároveň už plánoval tažení Barbarossa. Ten druhý počítal s tím zmasakrováním se Evropy, tedy buržoustů navzájem a jejich oslabením a šancí pro sebe. Z toho vzájemného zmasakrování buržoustů však nic moc nebylo, neb nejsilnější armáda tehdy Francie toho moc nenabojovala a ani se jim bojovat moc nechtělo, což už předtím demonstrovala mnichovskou zradou. A dál to každý už zná. Němci vítězili a kromě Anglie zabrali vše a samozřejmě neustále sílili vojensky ukořisťěným vojenským materiálem a i svou vlasní výrobou. S tím dobýváním Anglie se též historici rozchází. Co vím já, tak nejen v té letecké bitvě o Anglii, když už se to mohlo obrátit v prospěch Němců, leteckou invazi Goering ukončil. Ta britská expediční armáda v Evropě se snažila zachránit a tak u pobřeží ve francouzském přístavním městě Dünkirchen bylo britskou Royal Navy atd. 340000 britských vojáků evakuováno a zanechali tam obrovské množství vojenského materiálu. Ono tam bylo vlastně evakuováno 400000 vojáků a to nejen britských, ale i francouzských a belgických. Předtím nechal Adolf své tanky zastavit, což tu evakuaci Britům umožnilo. Tanky, které měly dělat obchvat kolem všech těch vojsk. Dodnes je to hádanka, proč toto Adolf zavelel. Jedni myslí, že kvůli nějakému zlému počasí, které této armádě dobře nedělá a jiní se domnívají, že Adolf stále doufal, že Anglo-Sasy dostane na svou stranu k tažení Barbarossa. A to se Němcům vymstilo, jako i ta válka zároveň v Africe a pak i rozdělení armády už v Rusku, jednu na Stalingrad a druhou k ropným polím atd. atd. a docházelo vše, nejvíc pohonné hmoty atd. zásobování vázlo neb spojení dlouhá a silnice a železnice kloudně žádné, ale to už je mimo téma. A kolem toho všeho je ještě spousta faktů a i domněnek. Myslím, že to řekl francouzský prezident Charles de Gaulle ale to je jedno kdo: „Státy nemají žádné přátele, ale pouze své zájmy“, což platí stále po celém světě, jenom u nás nikoliv. Vlasti Zdar.
Ano, Těšínsko. To taky nikdo nepopírá.
Rusové vstoupili do už poraženého Polska až 17.září a obsadili pouze západní Ukrajinu a Bělorusko , které Poláci okupovali od roku 1920 !
To pepa
Cha, cha, cha
Můžete nějak a něčím doložit, jak k té okupaci Polského území Poláky došlo? Vaše vidění lidských dějin je vskutku zábavné!
To pepa
Cha, cha, cha
Můžete nějak a něčím doložit, jak k té okupaci Polského území Poláky došlo? Vaše vidění lidských dějin je vskutku zábavné!
xxxxxxxxxxxxx
To Noubady
O jakém „polském“ území je řeč?
Polsko se ustavilo po první světové, před tím nemělo svůj stát, tudíž ani území.
A po vzniku se Polsko pustilo do války se sov.Ruskem o území, které patřilo do té doby carskému Rusku.
Tu válku Polsko vyhrálo, zabralo okupované území, a o dvacet let později, po rozpadu Polska, si SSSR vzal toto území zpět.
Jak nabyl, tak pozbyl.
Navíc, tato území NEBYLA osídlená převážně Poláky,
tak wo co gou?
Hlavně Polsko lezlo do zadku Hitlerovi a blokovalo pomoc spojenců (Francii) ČR .
Zachovali se na rozdíl od rusů velmi sprostě.
Dnes se zasí s Německem vidí vůdci Evropy.
Pilsudski s Německem kšeftoval a rusové tak rozumnè s Němci podepsali pakt o neútočení.
Pravda se nehodí že ?
Dva kohouti na jednom smetišti nemohou být.
Ani dva národy v jednom státě. Klid u nás nastal po vysídlení Němců. V Srbsku a Chorvatsku po rozesídlení (vyhnání) etnických menšin ke svým. Vrána k vráně, racek mezi racky. Multikulturalismus je zvrhlost a soužití dvou etnik v jednom státě nemožné.
P.S.: A Ksovo je Srbsko. Ze dvou důvodů – je to jejich tradiční území a pak, islám do Evropy nepatří. Na to už s ním máme 1000 let zkušeností.
A donbaské Rusy bys chtěl taky vysídlit?
Toto jsem nepsal já Nojo. Patrně začala neziskovka konat podle nových not, kdy mají „úderníci“ znevěrohodnit některé z nás.
.
Donbas je osídlený historicky Rusy, takže jediné, smysluplné a lidské řešení je připojení Donbasu k Rusku, kam Donbas historicky vždy patřil.
Ty demente a s tim, co psalo Rude Pravo v padesatych letech jsi byl spokojen?
Jsem zasadne proti narodnostnim mensinam. Dela to jen nepokoj. Zazil jsem ty madarske parasity na vojne v Suranech. Vychvalovali si nadherne Madarsko, ale jit tam nechteli. Odbirali Uj Ifjuszak a Uj orszak. Co teda delali v Ceskoslovensku. A i odsunuti Nemcu ze Sudet bylo spravne. Vitali Adolfa, kdyz nas prepadl a rvali Heim ins Reich. Tak jim to Cesi po valce umoznili. Jaci byli cesi humanisti. Poslali je domu vlakem i s 30 kilo osobnich veci. Meli je spis poslat kominem, jak to delali Nemci s nasimi lidmi. Kufry, bryle, boty na hromadu, vytahat jim z huby zlate korunky a at si leti. Zarucene si to prali sirotkove a pozustali tech mrtvych z koncentraku.
Vzdy se mi chce zvracet, kdyz od nejakeho politika slysim, „nebudem se mstin, nebudem jako oni“ Ale je zozdil, mezi pomstou a zaslouzenym trestem. Jak ty mne, tak ja tobe.
Když seš proti národnostním menšinám, proč podporuješ donbaské Sudeťáky?
Vis kdo zije na Dombase,aj potomci Moravcu z Hlubcicka a Ratiboricka,ktere tam vyvezli po 45 Polaci na otrocke prace Stalinovi tezit sul a cerne uhli v sovetskych dolech.Ten kdo z Moravcu po druhe svetove neutekl z Hlubcicka pod ochranu CS armady v Krnove, byl bud zabit Polaky,nebo znasilnen a odvlecen do otroctvi. Moravske Hlubcicko a Ratiboricko ma okolo 80 vesnic a 4, mesta Hlubcice,Bavorov,Ker a Ratibor je to uzemi severni oblasti Moravy spadajici pod Olomouckou arcidiecezu,dnes to ty oblasti okupuji Polaci.Dokonce polaci zlikvidovali ceske osidlene oblasti ve Slezsku a v okoli Opole ,kde Cesi zili jako vyhnanci od dob Bile Hory,taktez z Kladska se museli Cesi vysidlit na Nachodsko nebot souziti s nove prichozimi Polaky nebylo mozne. Druhu republiku v 38 takez rozvratili polaci nebot prepadli Tesinsko zabrali Jablunkovske tunele nadrazi v Cadci,Oravu a Spis Polaci totalne paralizovali CS tezky prumysl a spojeni zel, drahou se Slovenskem. Polaci CS oblasti okupovali 11mesicu a kolik toho tu znicili a ukradli z fabrik, dolu a na 50tisic CS obcanu muselo v 38 prchnout do vnitrozemi.Do dnes by nam meli Polaci platit kompenzace jak za 38 i za 68 rok Cechoslovakum a za 45 rok za genocidu Moravcu.
Míra odplaty se vždy rovná míře provinění
Dějinné reminiscence…? Vždyť je všichni známe. Hitlerova „Třetí říše“ je dokonale, do detailu zdokumentována. Poučení? Němci se nechali přesvědčit, obelhat Hitlerem, že jsou mimořádná rasa, nadlidé a že si tedy mohou přisvojit celý svět. Nikdo jiný, než Němci v něm nebude vládnout. Hitlerovi se zalíbila vize Marxe a Engelse o zapojení celého světa do proletářské revoluce. Celý svět měl ve výsledku být globalizován pod nadvládou komunistických elit. Z toho Hitler vycházel. Bylo jen třeba přisvojit si tuto filosofii a vztáhnout ji na německý národ. Potom Židé vadili, protože to byl jejich záměr. Byla proto proti nim vyvolána nenávist končící genocidou. To my budeme pány světa, ne ti, kteří si globalizaci vymysleli a v carském Rusku ji realizovali! Obelhaný národ se v drtivé většině této vizi podvolil. Německo se počalo měnit a začaly zvěrstva. Tisíciletá Říše měla mít před sebou dalších tisíc let. Idea je idea, skutečnost je ale jiná. Kdo použije násilí, boj, genocidu, aby dosáhl svých zájmů, cílů, plánů, je úspěšný pouze v první fázi svého boje (Mein Kampf). Dříve nebo později dojde k bodu zlomu. Vítězství nepřibývají, spíše naopak. Říše začíná ztrácet svá dobytá území. Děj se zrychluje. Ústup se mění v bezhlavý útěk. Zloba na civilním obyvatelstvu se stupňuje. Vraždy a zvěrstva jenom přilévají olej do ohně. Zlo musí zmizet z povrchu planety Země! A stane se! Agresor končí v troskách svých měst na hlavu poražen. Nad ruinami Reichstagu vlaje vlajka vítězů. Přesně těch, kdo měli zmizet ze světa. Míra provinění všech, kdo se nechali zfanatizovat byla tím završena. Německo vedlo druhý válečný konflikt. Dostalo ještě šanci k plnému rozvinutí s tím, že na jeho území budou rozmístěny základny s vojenskými jednotkami vítězných mocností. Tento scénář by podepsán na Jaltské konferenci o poválečném uspořádání světa. A tak se stalo. Američané i Sověti si rozdělili sféry vlivu. Rusko ze své okupační zóny odešlo za Gorbačova (1990), Američani zůstali. Německo se nesmí připojit k jakékoli agresi, protože třetí válka rovná se zánik.
Jak lze hodnotit zkázu Japonska dvěma atomovými bombami? Opět je v hlavní roli míra japonského fanatismu. Napadení Pearl Harboru bez vyhlášení války, bestiality s tisíci zmasakrovaných v Číně, fanatismus japonských vojáků, kdy při dobývání jimi získaného území padli při kladení odporu do posledního muže. To byla předehra k poslednímu dějství, které se odehrálo v Hirošimě a Nagasaki. Mnozí dodnes pláčou, jak to bylo nespravedlivé. Nespravedlivé? Byla zde opět přímá úměra mezi fanatismem Japonců a likvidací tohoto fenoménu. Kdyby toho nebylo, Japonci by mohli znovu ohrožovat svět. To se díky dvěma little boyúm nikdy nedozvíme.
Jak dopadneme my? To přece víme s naprostou jistotou. Ať s námi manipuluje jakákoli síla, která nás má přesvědčit o své pravdě, o svém vidění světa, vždy to dopadne špatně pro ty, co naletěli. Není na Zemi světská moc, která by odplatu zastavila. Jako vždy platí či bude platit poznání, že míra odplaty se rovná míře provinění. Čím víc se proviníme, tím tvrdší bude odplata.
Mějte se hezky.
No jo, dneska se zase Rusové nechali zblbnout Fýrerem. Jako dříve Němci.
Jen Rusové,zbbli
Vaše skromnost zde opravdu není na místě Adame.
Jeden každý váš příspěvek dokazuje jak hluboko
jste nainhalovoval progresívní maobolševocké žvásty
z chorošovských manuálů a skript pozorně poslouchal ty pozlacené prdy z cizí krve lačných tlam
vašich pastýřů
Žádné pastýře nepotřebuji, stačí historická zkušenost a zdravý rozum.
Děkuji za uznání.
Adámek, neřešil blbosti a hodně šetřil.
Brzo bude platit pár mega protektorátních kaček zahraničním exekutorům.
A taky ručí za dluhy ukradiny.
To Jiří Přibyl 21.2.2023 10:39:01
Zdá se mi, že vůbec nevnímáte výsledek 1.SV, meziválečnou situaci a pouze píšete v duchu propagandy vítězů. Víte o tom, že Vilémovské Německo prohrálo 1.SV aniž by noha vojáka dohody stála na půdě Německa? Víte něco o židovských masakrech Němců při zakládání německých Republik Rad – pokus o židobolševizaci Německa? Víte něco o tom, proč byl tak „vřelý“ vztah mezi Hitlerem a Pilsudskym? Napovím – „zázrak na Visle“. Říká vám něco datum 28.3.1933 a vyhlášení židovské obchodní a bankovní války Německu a její důsledky na ekonomickou a společensko-politickou situaci Německa po Černém pátku 1929?
Abyste věci a problém viděl v odpovídajících souvislostech, tak nesmíte papouškovat propagandu vítězů, ale jít do poznání tehdejších reálií. Seznámit se s úhelnými událostmi, najít vazby mezi nimi a reálnou situací lidí, protože ta utvářela jejich vědomí a přání a následně i reálpolitiku. A také se seznámit s osobností AH a ostatních Evropských politiků té doby, abyste je navnímal a pochopil jejich přístupy, osobnostní možnosti, závislost na cizím řízení a s tím spojené schopnosti odolávat vnějším i vnitřním tlakům, či jim vyhovět.
Reagoval jsem na název příspěvku, který zní „Dějiny píši vítězové“. Možná jste to přehlédl.
Mějte se hezky.
Jsem rad,ze jsem se svým názorem nezůstal osamocen,ale dle autora clanku,to jenom potvrzuje,jací jsme nacionalisté, a hloupí dezolati,což mi po přečtení zcela jasně vyplynulo,no že alespoň nejsem jediný.
Kecy, kecy, kecy.
Moje babička se narodila 1899, vyrůstala v Jaroměři. A vyprávěla mi, jak jednou šla se svoji máti (mojí prababičkou) na vštívit svoji tetu v nějaké vesnici poblíž. A cestou, když šli kolem textilky v jedné něměcké vesnici, na ně delníci z oken továrny pokřikovali “ českej pes, českej pes!“.
To je taky útlak pane autore! A vrchol byl, že monarchie vykoupala tento národ v krvi 1. sv. války. Můj děda se z ní vrátil jako invalida.
Bezprostředně po válce se Němci pokusili odtrhnout pohraničí od Československa. Za 1. republiky Němci mohli používat němčinu v ůředním styku a měli svoje školství. Můj otec jako Čech vystudoval německou chemickou průmyslovku v Liberci. Jeho maturitni vysvědčení v němčině ještě mám. Jestli Němcům za republiky něco vadilo, tak to byla ztráta dominantního postavení.
Není pravda, že si Češi samostatnost nevybojovali. Nebýt legionářů, tak by se Masaryk s Benešem snažili marně. V době Mnichova tisíce našich lidí prchaly z pohraničí, mnohdy jen s tím co měli na sobě.
A po válce? Každý Čech věděl, že tu okupaci přežil jen proto, že měl štěstí. Nebyl jediný člověk, který by nepřišel o příbuzného, přítele, souseda, kolegu v práci.
Šest let okupace bylo šest let strachu o o život. Lze se pak divit, v některých lidech bouchly saze a krutě se mstili za šest let zkaženého života?
S těmi násilnostmi nelze souhlasit, ale myslím si, že tím odsunem z toho sudeťáci vyvázli dost lacino.
Teď je „moderní“ dehonestovat tento národ, ale snažite se zbytečně.
Máte 100% pravdu. Můj děda měl v pohraničí pekárnu, museli utíkat v noci jen s tím nejnutnějším dál do vnitrozemí k bratrovi, protože měli malé děti a báli se o ně. Babička nám to vyprávěla. Pak si zařídil se svým bratrem pekárnu, a tu jim zase sebrali v 48. Pak tam celý život pracoval jako pekař.
Naprosto dokonale napsáno; autor tohoto slintu nemístně podsouvá 30 let omílanou havlovskou mantru o „chudácích Němcích“, trpících „vyhnáním“ díky tzv. Benešovým dekretům. Jak bylo správně uvedeno, sudeťáci vyřvávali jako „Heims in Reich“, tak jim to velmoci (!!!) nikoliv dr. Beneš, umožnily! Opilec a vlastizrádce hejvl se Germánům „omluvil“, kdy se Germáni omluví nám za 360 000 ubitých, umučených a zavražděných Čechoslováků, o zvěrstvech Lidic, Javoříčka nemluvě, natož o bilionech válečných reparací?!?! Germáni NIKDY Slovanům nic dobrého neudělali a neudělají, což je zřetelně vidět zejména posledních třicet let…
Čo bolo, to bolo … Terazky sdílíme s nacisty společné hodnoty – a Banderu jako symbol svobody a lásky
Vy máte v Rusku rádi Banderu? Nacismus u vás vládne, to je fakt. Ale že už by byl oblíben i dlouholetý vězeň německého koncentráku, to jsem nevěděl.
Bandera dostal, co si zasloužil, to nemá se SSSR nic společného. Spolu s Šuchevyčem a dalšími „bojovníky“ se dopouštěli na Polácích, Češích a Židech zvěrstev, z nichž blili i otrli příslušníci SS, tak tady nemelte o něčem, o čem evidentně nemáte potuchy. Měli ho Poláci v ’36 oběsit a hotovo… https://www.reflex.cz/clanek/causy/73296/pred-krutosti-banderovcu-bledly-i-nemecke-jednotky-ss-presto-je-dnes-stepan-bandera-oslavovan-jako-hrdina-ukrajiny.html
Putin mluví. Celej Fýrer 1.
Slyšel jste někdy Petře slunéčko přejasné Hitlera mluvit ?,Celý projev,ne účelově prostříhané ukázky.
.Pokud by tomu tak opravdu bylo,nepsal by jste
stále hovadiny ne nepodobné úvahám Fórů24 pábě
Šáfra či tovaryšče Šáši Mitrofanova
Ano, řada jeho projevů je i na webu. Německy umím dobře. Celá Putinova vnitřní i zahraniční politika se inspiruje Hitlerovým Německem. Rusko je ovšem neskonale slabší, naštěstí. V Rusku se jinak už běžně o Ukrajincích i Polácích mluví jako v Německu za Hitlera o židech. Prostě ruský nacistan.
Takže rusky neumíš ani prd.
Ostatně německy taky ne…
Je to BLB
„Rusko je neskonale slabší“. Jaký nebetyčný omyl z hlav válečných štváčů protičeské vládní pětikoalice, který nás v případě války bude stát vymazání ČR s povrchu zemského. Toto si mohou myslet jen politici a Sorošova mládež, kterých myšlení v těchto věcech se rovná myšlení dětí z dětské školky.
pohled autora je „zúžený“ , lidi se nemění, takže stačí neignorovat dnešek a vidíme jací byli i v minulosti, ajn fýrer ajn rajch – egal jestli adolfa nebo gréty nebo lejno,
u čecháčků zase čekání na vítěze aby bylo komu lézt do prdele, vychcánkovství & závist, a nezapomeňte na staleté hosty z goldesteinu = zlodějna a lest, lidi se nemění , že autore ?
https://www.youtube.com/watch?v=6Njk9ZcHSxU
Tak submisivní a hloupě masochistický je ten článek. Co se Čechů a Němců týká – jen si položme na obě misky vah míru provinění či „provinění“ a současně sledujme vektor příčina -> následek. Češi se opravdu nemají za co stydět. To spíše autor článku.
Němci v ČSR žili v jedné z nejdemokratičtějších zemí světa.
Na druhé straně, Německo mělo plán, v případě vítězné války, na LIKVIDACI Čechů, Moravanů a Slezanů v Protentokrátu Čechy a Morava.
Tak se nám Němci chtěli odvděčit za „utlačování“ v ČSR.
A před tou likvidací ze strany našich „největších přátel“, germánů, nás zachránili sovětští bolševici.
Taková je pravda, i když Noubady bude tvrdit, že jde o bolševickou prolhanou propagandu, že ve skutečnosti to bylo právě naopak.
A ještě na nás pošle Lenina
Je nezvratitelným faktem že právě německy mluvící poddaní rakouského císařství byli v šedestátých letech 19.století hlavní příčinou neuskutečnění
česko-rakouského plného vyrovnání,odvolání příslibu
korunonace Franz Josefa za českého krále teto fakt právně a morálně ztvrzujíci a ztráty důvěry ve vládu svých zemí. .V těch časech zároveň drze vznikla touha německých separatistů HEIMS INS REICH
doplněná vyhrůžlou odtržení části českého království k německé říši.To donutilo Rakousko-Uhersko navázat
spojenectví z Německem,ode dávna svým častým protivníkem a spolu s ním skončit hanebnou kapitulací
prohrávané Velké války a jako stát na mapách světa
Němečtí separatisté,později henleinovci ,dnešní
ovladači pětispřežního hnusu jso podle mě nad vší pochybnost vlastizrádci své země, včetně svého i jinak mluvícího obslužného personálu
.Spojenectví ČR z anglosasy a jakýkoliv pokus o separování se,považuji za úmyslnou genocídu a sebevraždu českomoravských domorodců a lidí dobré vůle donedávna v klidu a pohodě žijící vedle sebe v této zemi.
Dějiny nepíší vítězové pane Martine Kafko,
Četl snad kdokoliv z nás nějakou dějepravu z pera či klávesnice Rotchlilldů a jejich spřeženců?
To jsou po tisíce let ti praví skuteční vítězové všech konfliktů lidstva
TEČE-LI LIDSKÁ KREV,NAKUPUJ !!!!!
To Frigo jeden z mnoha 21.2.2023 12:17:45
Teď jste mne dostal!
Dle Vaší konstrukce jsou obyvatelé Ukrajinského Donbasu vlastizrácci, kteří by měli být po vzoru Sudetských Němců vyhnáni (odsunuti) do RF? Tedy v podstatě je naprosto správné, že USA, NATO a EU podporují Zelenského Ua proti Putinově RF??
Som z teho volaaký zmetěný!!
Měl jsem drzost vyslovit svůj názor nikoliv na
rusky mluvící Ukrajince ale na naprostou většínu německy mluvících obyvatel Čech a Moravy ..
Možná jste si pane Noobody všiml že se snažím psát podle sebe,za sebe a podle sebe,
TO NENÍ KONSTRUKT,ALE FAKT.
To Frigo jeden z mnoha 21.2.2023 16:30:04
Tu Vaši drzost velmi oceňuji a vážím si toho, že používáte vlastní mozek dle vlastního uvážení. Já zase použil analogii a proto se nestačil divit, co jsem četl od Vás.
Ono není dobré měřit dvojím metrem, protože nevyvážený přístup vždy vede k nejasnostem, problémům, závisti a následné eskalaci, ….. Kde to končí vidíme na Ua dnes, stejně jako to viděli současníci ve 30. letech v poilitice ČSR a PL vůči jejich menšinám. U nás to byl „jen“ politický a ekonomický útlak, v PL i netrestaná fyzická likvidace příslušníků národnostních menšin (obdoba neřešení vražd v Oděském Domě odborů, nebo při Korčuňském masakru). Totéž platí kdekoli a kdykoli! Jedno zda při výchově dětí v rodině, v hodnocení pracovních výkonů, politické praxi, či při jakékoli jiné činnosti. I při hodnocení obdobně nerovného přístupu a perzekuce majority vůči národnostní minoritě v někdejší ČSR a dnešní Ua. V obou případech se onen dvojí metr projevil jako zaručený spouštěč následných válečných událostí. Jednomu tleskat a druhé odsuzovat není vyvážený, ale ryze účelový a stranický (podle slova stranit – nadržovat) přístup. V obou případech stejný scénář připravily a přes závislé politické figury zrealizovaly, zákulisní globalistické elity.
To je to, co mne na Vašem komentu udivilo a znepokojilo.
Já zase použil analogii a proto se nestačil divit, co jsem četl od Vás.
Ono není dobré měřit dvojím metrem, protože nevyvážený přístup vždy vede k nejasnostem, problémům, závisti a následné eskalaci, ….. Kde to končí vidíme na Ua dnes, stejně jako to viděli současníci ve 30. letech v poilitice ČSR a PL vůči jejich menšinám. U nás to byl „jen“ politický a ekonomický útlak….
xxxxxxxxxxxx
Noubady
opět bláboly
Nejde o analogii, a nejde o dvojí metr u Friga, ale o vaši demagogii.
Němci v ČSR využívali všech výhod demokratického státu, ve své době, se fším fšudy.
Nikdo jim nezakazoval jejich řeč, jejich kulturu, ani je nikterak nediskriminoval, kromě faktu, že ztratili status „panské rasy“ za dob RU monarchie.
A následně podlehli nacistické ideologii, vyřvávané Hitlerem v sousedním Německu. Po vzniku Protentokrátu Čechy a Morava, nebyl žádný rozdíl mezi „říšskými“ Němci a Němci z Protentokrátu, v otázce likvidace Čechů, Moravanů a Slezanů.
Na Ukravíně je to naopak, ukrnácci, kteří se dostali k moci za US zinscenovanému zločinnému puči, chtějí zlikvidovat /doslovně/ etnické Rusy, občany Ukravíny.
Děláte, že nechápete ten rozdíl, což je na pováženou.
Tím vaše rádoby odborné kydy dostávají těžce na frak.
Vysvětlit se to dá ledajak.
Když vám to vyhovuje.
To Joe Profaci 21.2.2023 20:10:48
Ač jsem zjistil, že znalostmi neoplýváte a svá přání a někdejší bolševickou propagandu za ně vydáváte, tak na Vás krátce zareaguji.
Milý Joe, je to marný, je to marný, je to s Vámi marný. Opravdu je mi líto, ale musím konstatovat, že na Vás se velmi snadno dokládá pravdivost českého přísloví:
„Prázdný sud nejvíce duní.“
Zase, milý Noubady, sebemenší argument, kromě plytkých kydů, mimo věc, směrem k oponentovi.
Ubohé
Jediné vysvětlení, nemáte na to, obhájit svoje kritizované výplody
Zklamal jste mě, velice.
Oháníte se „bolševickou propagandou vítězů“, ale valíte propagandu nových, rádoby vítězů, přepisování dějin.
To by mě nestálo za žádný jidášský groš
Přímo signifikantní je, že se k žádnému argumentu nevyjádříte, kecy o své nadřazenosti si nechte od cesty.
Doložte svá tvrzení, nebo vypadnite z diskuze.
To Joe Profaci 21.2.2023 23:48:43
Milý Joe, abych mohl s Vámi diskutovat je nutným předpokladem Vaše alespoň elementární znalost tehdejších reálií. ZNALOST skutečně není to, co se vám i mně snažila do mozkovny vložit bolševická propaganda formou výuky dějepravy na všemožných vzdělávacích stupních. Výuka dějeporavy je totiž jedním ze základních pilířů formování emocionálního přístupu jedince k vládnoucí klice. To si židobolševici uvědomovali velmi dobře a proto politcky „správné“ výuce dějepisu (propagandě), s důrazem na nesnesitelný útlak klérem, vrchností, buržoazií, heroizaci lidových rebélií a Husitského hnutí, byla věnována náležitá pozornost. Bohužel nejen Vy celý život čerpáte z této manipulativní výuky, založené na náležitém zaplavení mozkoven dovedně utkané směsice pravd, polpravd, lží, výmyslů, překrucování či zatajování událostí a jejich aktérů.
Dokud se touto propagandistickou vrstvou neprokousáte k holé pravdě, do té doby budete žít klidně a spokojeně v souladu se společensky uznávanou pravdou, leč v bludu.
Na události totiž nemá zásadní vliv zda Prahu osvobodily Leljušenkovy T-34, nebo na pidestálu kdysi vystavený hoax IS-2 (zase bolševická manipulace), ale to co bylo cílem války a koho. Vaše chyba nespočívá v tom, že nevíte, ale že svou nevědomost buldočím tlakem nutíte jiným. Místo abyste mlčel a studoval, pátral, pokládal si otázky, hledal na ně logické a správné odpovědi (skládal puzle historického poznání), tak tu naopak klepete a prášíte zatuchlou deku bolševické propagandy. Ale to nic, každý má nárok se veřejně ztrapnit a když mu to nevadí …. Každý holt svého štěstí strojvůdcem a ne každý hledá pravdu a v pravdě stojí. Protože ten kdo pravdu hlásá je jak hruška v širém poli. Ze všech stran sám, ze všech stran je na něj vidět a když nebude silný (zabejčený), tak neobstojí.
Německý filozof Schopenhauer kdysi prohlásil o pravdě – parafrázuji: Pravda prochází třemi stádii vývoje. Nejprve je se svými zvěstovately davy zesměšňována a poplivána, následně zostouzena a zákony zakazována, aby nakonec byla v tichosti a bez omluvy potupeným a stíhaným, všeobecně přijata. M.j. i pro to mne Vaše nelichotivé komenty nijak netrápí.
Ale abych Vás jen netrápil, tak Vám naznačím cestu:
Díla: Viktora Suvorova, Marka Solonina, Viktora Starikova, Davida Irvinga, historik Tomáš Krystlík (české reálie a Sudety), blogerka Andrea Kostlánová. No a kdybyste měl opravdu zájem proniknout k podstatě toho kdo a kam směřuje lidstvo, tak se můžete seznámit s literaturou na:
https://web.archive.org/web/20171028134546/http://www.nwoo.org/literatura-a-ke-stazeni/
Nevím proč jste podebraný a projevujete se jako despota. Já jsem na PP činný v diskusích necelých 9 let, o problematice 2.SV jsem zde napsal desítky příspěvků a vím, že tak jako Vy se tehdy vyjadřovalo množství diskutérů. Tehdy jsem měl ještě sílu a chuť jim dát maximum svých znalostí, dnes vím, že jsem se snažil více – méně zbytečně. Proto nebudu argumentovat, ani sáhodlouze diskutovat, neb přínos pro mne z takové jalové diskuse je 00 nic. Nastudujte, přemýšlejte a pak možná bude mít diskuse nějakou úroveň a význam.
Místo abyste mlčel a studoval, pátral, pokládal si otázky, hledal na ně logické a správné odpovědi (skládal puzle historického poznání), tak tu naopak klepete a prášíte zatuchlou deku bolševické propagandy.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Milý Noubady
Vidím, co dělají čínští bolševici, a vidím též, co dělají
západní mocipáni.
Čínští bolševici opustili ideologii, a západní mocipáni přišli s novou ideologií, která popírá přírodní zákony, a důsledkem má být likvidace bílé rasy.
A k tomu je potřeba přepsat zcela dějiny.
A samozřejmě, západním mocipánům vadí Rusko, velmi.
Proto ta snaha přepsat druhou světovou, i za pomoci ruských zrádců.
To, čím tady oblažujete mě, byste nikdy nemohl říct
nějakému veteránovi druhé světové, poslal by vás bez skrupulí DOPRDELE.
To bez urážky.
Ti lidé tu válku prožili, na svou vlastní kůži okusili, těm byste ty svoje pohádky o tom, že vše, co tito lidé prožili, bylo úplně jinak, a že jsou pod vlivem zatuchlé bolševické propagandy, byl byste jim pro smích, venkovský šašek.
Ukončím to tímto osvědčeným pravidlem, čím dál od nějaké historické události, tím více mýtů a lží.
Je to logické, co myslíte?
Celá vec je o niečom inom. Načo ukrajinské úrady urobili celý tento cirkus?
K leteckému alebo delostreleckému útoku Kyjeva by v žiadnom prípade nedošlo. Teda v žiadnom! A prečo? Krátko pred návštevou amerického prezidenta Joea Bidena v Kyjeve Washington kontaktoval Moskvu, aby „vylúčil konfliktné situácie.“ Informovala o tom včera ráno agentúra Associated Press s odvolaním sa na Biely dom. Americká tlačová agentúra podotkla, že sa uskutočnila „pravidelná komunikácia s Ruskom s cieľom vylúčiť konfliktné situácie.“ Podľa nej, obe strany sa teda snažili vyhnúť „chýbam“, ktoré by mohli viesť ku konfliktu medzi jadrovými mocnosťami, ako zdôraznila Associated Press.pokrač zdroj
https://zemavek.sk/cirkus-s-leteckym-poplachom-alebo-biden-na-par-hodin-navstivil-kyjev/
Bidetovo vizita „v válkou zužovného Kyjeva nádherně odhalila tu děsnou špínu dokterá nás
chtějí pavlovo/ fialovské ŘehKačky zahnat.
Havlovská fraška z doprovodem sirén a krkáním
přežraných supů a hyen skutečnách vítězu
tohoto svinstva
Celá vec je o niečom inom. Načo ukrajinské úrady urobili celý tento cirkus?
K leteckému alebo delostreleckému útoku Kyjeva by v žiadnom prípade nedošlo. Teda v žiadnom! A prečo? Krátko pred návštevou amerického prezidenta Joea Bidena v Kyjeve Washington kontaktoval Moskvu, aby „vylúčil konfliktné situácie.“ Informovala o tom včera ráno agentúra Associated Press s odvolaním sa na Biely dom. Americká tlačová agentúra podotkla, že sa uskutočnila „pravidelná komunikácia s Ruskom s cieľom vylúčiť konfliktné situácie.“ Podľa nej, obe strany sa teda snažili vyhnúť „chýbam“, ktoré by mohli viesť ku konfliktu medzi jadrovými mocnosťami, ako zdôraznila Associated Press.pokrač zdroj
https://zemavek.sk/cirkus-s-leteckym-poplachom-alebo-biden-na-par-hodin-navstivil-kyjev/
Jak je vůbec možné, že někdo může napsat takovouhle prasárnu? Chudáci Němci byli ti utlačovaní, že? A statisíce mrtvých Čechů za války je nic? Poválečný odsun skopčáků je to nejlepší, co z té války vzešlo. Kdyby byl současný svět v pořádku, autor by byl souzen za vlastizradu. Takto bych mu doporučil odstěhovat se do Germanistánu, když mezi nás nepatří a strašně tu trpí. Žádná škoda.
Celá tahle doba je jedna velká prasárna ! Máme „vládu“ s premiérem, který má kámoše na sudetenladsm. sjezdech prase Poselta a neví jestli má dřív vlézt do p.dele amícké CIA nebo hitlerovým pohrobkům v Bruselu. A to se omlouvám těm užitečným zvířátkům prasátkům.
Ano, našeho premiéra a celý pětihnus ani nehodnotím, nadarmo bych se rozčilil.
Snad nečeká Rusy z Donbasu po válce totéž.
Mám pocit pane Leopolde že ti Rusové z Dombasu
dopadnou jako ČešI a Moravané z Volyně
Bez ohledu na to,kdo si bude říkat vítěz,bez ohledu na tozůstanou li tam mezi skoro už deset let
vznikajícími ruinami a hřbitovy nebo se hnou jinam Dlouho si možná nebudou vědět, kde jsou doma.
Frigo, to jsem nepsal ja,uz sis mohl vsimnout, ze pisu bez hacku a carek.
Tomin,meli jsme se branit a nemuseli jsme se mstit na nevinnych zenskych a detech po valce ale vzdyt neustale 70roku knucite jak vam jini ublizovali, se bezte ztezovat na vase kamarady do Francie a Velke Britanie ZA PODRAZ?Ceskoslovensko se pripravovalo na valku 20let melo 1,5milonovou armadu zato Nemci nesmeli zbrojit do 1935, jeste v 1938 byli Nemci absolutne nepripraveni na valku, az u nas se vyzbrojili a nase CS Tanky,dela,kulomety a pusky dobyvaly v rukou nemcu Polsko,Francii,Holandsko,Dansko,Norsko a Belgii i SSSR aj evropske staty.
Benes je nestesti a hrobar Ceskoslovenskych narodu.
To Leopold 21.2.2023 15:12:25
Vidím to na sobě. Člověku s věkem odchází síla i rychlost, ale začne si uvědomovat události v souvislostech a dochází mu co, proč a jak se událo a mělo by se v budoucnosti udát. Indiáni měli radu starších, která určovala budoucí cíle kmene a ten následně úkoloval bojovníky. Buď k ochraně, či výpadu, dle aktuálních potřeb a dlouhodobých cílů.
Evidentně jsme oba znoudřeli – ovšem za cenu úbytku tělesných sil. Njn, vždy je něco za něco, není třeva litovat!
Indiáni měli radu starších, která určovala budoucí cíle kmene a ten následně úkoloval bojovníky.
xxxxxxxxxxxxx
U indiánů, primitivní společnosti, kdy celé generace žily stejným způsobem života, a moudrost starých tak měla svou hodnotu, nelze přenášet do moderní doby, protože
„moudrost“ starých není schopná nahradit rychlost změn života.
Za vše může hnUSA a EUžumpa
Ty máš svět tak krásně jednoduchej. No jo, člověk může skoro prosťáčkům závidět
My ti tady taky závidíme.
Konečně jeden z publicistů našel dostatek odvahy (či se totálně zbláznil?) a napsal velmi kontroverzní materiál k našim dějinám. Mnoha lidem bude jistě proti srsti. Prostě národ byl od 1. republiky, přes 2. republiku, Protektorát, 3. republiku, socialismus, poplyšovou havlovu demokracii až do dnešního neomarxistického liberalismu, programově zpracováván propagandou vítězů. Jejím ústředním motem bylo tvrzení, že Češi jsou mírumilovným národem holubiččích povah a za veškará příkoří, která se zdejším obyvatelům děla a dějí, mohou síly a osoby vně českého národa. Za všechno zlo mohou jiní a my nic, my muzikanti. Tohle účelové překrucování reality a zastírání vlastní odpovědnosti sváděním viny na jiné, je takřka signifikantní povahovou deformací našeho národa.
Nepodléhám sebemrskačství, ale velmi dobře si uvědomuji, za jakým účelem, v čí prospěch a jakými metodami byla historická pravda překroucena. Také vím, proč nebyli potrestáni aktéři vojenské vzpoury v camp Cholmondelley, ani nikdy odhaleni a spravedlivě odsouzeni přemnozí spolupracvovníci Gestapa, ale byli převzati a využíváni komunisty ovládanou StB. Proč nebyli po „plyši“ komunističtí pohlaváři důsledně odstaveni od moci a přesně označeny jejich viny, ale byli přikryti Havlovým heslem: „Nejsme jako oni!“ A proč se dnes, stejně jako kdysi komunisté, odvracíme od národních hrdinů a opěvujeme neukotvené kosmopolity – viz Junckerovo odhalení sochy Karla Marxe v Trevíru k dvoustému výročí jeho narození.
Kdo porozumí úloze, vlivu a postavení židů v dějinách, ten se již tolik nediví, přes to mnohdy v úžasu zírá.
Mohu autorovi doporučit
https://www.databazeknih.cz/knihy/vyhnani-cechu-z-pohranici-v-roce-1938-387729
Martin Kavka by si měl tu historii nastudovat celou a ne jen kousek.
Když už chce dělat morálně vylepšeného soudruha co mlůže poučovat ostatní.
Já snad jenom jako zajímavost chci podotknout, že vláda a prezídent Beneš souhlasili 2l. září 1938 s postoupením pohraničních území, což se dnes raději moc nepřipomíná. Proto také v preambuli mnichovské dohody se píše ve smyslu… vzhledem k dohodě, jíž bylo dosaženo… Takže sice o nás bez nás, ale souhlas tady byl dán ještě před Mnichovem a mimochodem ani vláda generála Syrového tento závazrek vlády předchozí nezrušila. Otázka je, proč.
To Pavel ch. 21.2.2023 15:36:35
Sláva!! Konečně zase někdo, který nepodléhá „vzpomínkovému optimismu“, ale pátrá, ověřuje a přemýšlí. Mám z Vás radost!
Panove, stejna bouda jako v 38 se chysta na nas z dnesni Ukrajinou, Polaci jsou jedni ze strujcu ruznych barevnych revoluci na Ukrajine a v Belorusku.
Za polaky bych nehnul ani brvou,tem neverim VUBEC NIC za100let existence nas prepadli 5x kdyz byla prilezitost a nechat se zavlect do nejakeho sileneho projektu s Polaky,ze oni nenavidi Rusaky, ne uz toho bylo dost.
Nam by spise slusela neutralita jako ma Svycarsko a Rakousko, aspon by nasi mladi muzi museli na pul roku na vojnu, ucit se voj dovednostem a skutecne branit vlast ale na hranicich CR proti vnejsimu nepriteli.
Sudetonácky bych vůbec nesrovnávala se Srby.
Stačí se zeptat skutečných historiků, oni vám řeknou přesné číslo těch, kteří byli v NSDAP a dalších nacistických organizacích. Byla to většina, stranou jich zůstalo promile. K Čechům se za okupace chovali jako dobytkové. Příjezd Hitlera vítali a velká většina se také přihlásila k Říši. Takže není co řešit!
Stačí mi vidět to vyžrané Posseltovo prase a navaluje se mi!
Slovaci delali jeste horsi veci jako nemci, na Morave vypalovali dediny z Vlasovcama, Plostinu , Prlov,mistni nahnali do stodol a upalili je, pak prebehli k CS armade a po valce ve vnitrozemi Moravy vyvrazdili sadistickym zpusobem civilisty jako na Svedskych sancich u Prerova na 400zen a deti.Potom takovi Slovaci z Madarama dostavali v pohranici baraky po nemcich. U mne je to jasne, bylo to zastrasovani po valce Moravskeho lidu aby je ani nenapadlo se hlasit k Moravanstvi. Cesi ze Slovakama totalne zlikvidovali Moravu jak uzemne tak etnicky, nebot si tu napakovali z Volyne a ze Slovenska souverce do nemeckych baraku a z vdeku ke KSC se vsichni doposud hlasi k Cechum zijici na Morave. Vladnouci ulohu meli predurcenou jenom Cesi a Slovaci v povalecnem Ceskoslovensku a take to tak bylo skoro 50let..
MARTIN KAVKA je zřejmě naprostý magor trpící masochistickou psychozou nenávisti ke svému národu i k sobě samotnému
nebo potřebuje prachy od sudeťáků a jiných nácků
Kavko, být originální je fajn, pokud ale člověk kvůli té své „originalitě“ neblábolí nesmysly a lži, jako ty
!Evropo, běž už do … ..Bruselu! /prohráváš
23-2-2023 cituji–Komise dnes rozhodla o registraci evropské občanské iniciativy (ECI) s názvem „Zajištění důstojného přijímání migrantů v Evropě“.
Organizátoři iniciativy vyzývají Komisi, aby vyvinula nový systém pro dobrovolnou distribuci žadatelů o azyl po celé EU a zároveň zajistila účinnou solidaritu mezi členskými státy. Požadují také závazné standardy přijímání zaručující důstojné životní podmínky pro žadatele o azyl v celé EU, například pokud jde o jídlo, zdraví, bydlení, vzdělání a práci.
a tak dále více viz zdroj 22. února 2023 v Bruselu
Evropská občanská iniciativa: Komise se rozhodla zaregistrovat novou iniciativu požadující reformy v oblasti azylu a migrace –Po dnešní registraci mají organizátoři šest měsíců na otevření sbírky podpisů. Pokud evropská občanská iniciativa obdrží během jednoho roku milion prohlášení o podpoře z alespoň sedmi různých členských států, bude muset Komise reagovat. Komise se může rozhodnout, zda žádost postoupí, nebo ne, a bude muset vysvětlit své odůvodnění.
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_23_1062