![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Kdo chce víc, nemá nic
VIDLÁK
Tak zítra to vypukne. Otevřou se volební místnosti a v sobotu večer budeme vědět, jak to celé dopadlo. Dnes večer bude na Nově ještě jedna prezidentská debata, během které se nejspíš dozvíme nějaká zásadnější prohlášení, jako že někdo odstupuje ve prospěch jiného… a pak už to rozhodnou volební urny a obálky v nich. Je tedy čas na Vidlákovo doporučení, pokud se tedy někdo chce rozhodovat podle mě…
Hele, v uplynulých týdnech jsem se vám snažil nasvítit celé předvolební klání z různých stran. Samozřejmě jsem byl kritický ke kandidátům Pětikolky, ale neušetřil jsem ani Babiše ani Baštu. Ba dokonce jsem měl i chvíle, kdy jsem se vysmíval nám na alternativě, že jsme nebyli schopni vygenerovat jediného občanského kandidáta. Nakukoval jsem do všech možných temných koutů a hlásil, co jsem tam našel. Pokusil jsem se ke kandidátům dostat na osobní rozhovor. U Bašty se mi to podařilo, u Babiše ne.
Vysloužil jsem si odsudky, že za oba kandidáty kopu, že od nich určitě beru za reklamu peníze a také jsem si vysloužil výtky, že jsem je zradil. Beru to jako znamení, že nepodléhám stranickým zájmům. Od nikoho jsem nedostal žádnou odměnu, nikomu jsem nic neslíbil, píšu si co chci a jak chci. Nejsem na ničí straně, jen jsem s těmi, co jsou na mé straně. Když se mi u kteréhokoliv kandidáta něco nelíbilo, netajil jsem se tím a také jsem se nikdy netajil svým vidláckým postojem – bojovat tak, aby bylo možné bojovat i zítra.
Říkám, hoďte to Veľkému Bocianovi. Tečka. Žádná druhá varianta s SPD bohužel není. Tu jsme si mohli dovolit v parlamentních volbách, ale teď ten luxus nemáme.
Proč to tvrdím:
Ve volbách je třeba dávat pozor na dva fenomény. Jedním z nich jsou sociální bubliny. Uvědomte si, že když kolem vás všichni volí Baštu, tak to neznamená, že někde jinde všichni nevolí Nerudovou. Sociální sítě nám umožnily kamarádit jen s těmi, co mají stejný názor jako my a naopak nás drží dál od těch, kteří mají jiný názor, než máme my. Vězte proto, že v této zemi existuje velké množství lidí, kteří sotva vzali na vědomí, že nějaký Bašta vůbec existuje a přestali ho v televizi poslouchat, sotva zjistili, že nemá jasný a zvučný hlas.
Kdybychom před půl rokem uspořádali anketu, kdo by měl být za SPD kandidátem na prezidenta, vsadím se, že by zaznělo jméno Okamura, Ivan David, či Foldyna, ale na Baštu by si nejspíš nikdo nevzpomněl… Tady už o Baštovi všichni víme, ale mimo internet ho ještě skoro nevzali na vědomí. Měsícem euforie nenahradíte dlouhodobou kontaktní kampaň.
Dál je třeba říct, že my tady všichni víme, jak prázdná a dutá je Danuše, co chce vyhrát volbuše. Ale my se na ní zaměřujeme. V této zemi je hodně lidí, kteří to vidět odmítají nebo je jim to jedno a volí ji, protože je to ženská a když může ona kandidovat, tak může každá. Danuše teď svým projevem sice ztrácí, ale ztrácí méně než si myslíme. V pravdomluvné České televizi o ní říkali, že je dokonalá… to pořád ještě působí.
Stejně tak platí, že to teď vypadá, že Babiš se nejen dostane do druhého kola, ale možná se dostane rovnou z prvního. Veřejný prostor je jím teď naplněný. Ale i když byl osvobozen, spoustu lidí to naopak utvrdilo v tom, že je třeba se mu postavit, protože nenávist k němu je větší, než soudnost.
S tím totiž souvisí druhý fenomén a tím je Parretovo pravidlo. Každý kandidát pro většinu svých voličů nemusí udělat vlastně nic. Jen se jim ukázat a zablábolit nějaké pěkné hlášky. Petr Pavel i ostatní získali většinu svých voličů jen tím, že prostě oznámili kandidaturu. Osmdesát procent svých hlasů budou mít díky dvaceti procentům práce, kterou udělali už dávno. Zbylých osmdesát procent práce se dělá kvůli těm nerozhodným, kterých sice není málo a vyhrají někomu volby, ale také jich není zase tak moc.
Všechny ty bilbórdy, televizní debaty, všechno to tajtrlíkování, kontaktní kampaň, shánění podpory od různých osobností, rozhovory v médiích, to všechno se dělá jen kvůli těm mizerným několika procentům voličů, kteří třeba změní názor, případně se rozhodnou cestou do volební místnosti.
Ano, volební průzkumy je možné „cinknout.“ Ale jen tak, že Babiše z velké trojky udělají nejsilnějším nebo nejslabším. Nebo že pozdrží nárůst někoho menšího. Ani naprosto bezskrupulózní agentura nemůže být úplně za blbce. Pořád platí, že jsou tři silní hráči a pak nějaké to hemžení. Hraje se o ty voliče, kteří by v průzkumu odpověděli, že ještě nevědí, komu to hodit.
Pokud chce být člověk obezřetný, tak by teď před volbami rozhodně neměl dávat na doporučení straníků. Co jiného vám asi řekne Okamura, než že Bašta vyhraje? Co jiného vám řeknou v Trikolóře? Vždyť ho oficiálně podpořili. Schillerová také nebude pochybovat o Babišově impozantním vítězství a Divišův volební manažer také stopro ví, že Diviš má šanci na druhé kolo. I Hilšer vám řekne, že určitě postoupí.
Ano, Baštovi hodně pomohlo, že si minulý týden urval mediálně pro sebe. Stejně tak Babišovi pomůže, že zcela ovládl tento poslední předvolební týden. Ale oběma to pomůže JEN U NEROZHODNUTÝCH VOLIČŮ. Ti, co se pro své kandidáty rozhodli už dávno, ti jsou jen posíleni ve svém odhodlání.
Podívejte se na blogera Vlka – tak bojoval proti Babišovi. Všichni jsme mu říkali, že to přehání, že Babiš není největší zlo. Nevěřil tomu a nikdo jsme s ním nehnuli ani o píď. To musel až Fiala. Až ten mu dokázal, že Babiš opravdu nebyl zase tak nejhorší. A teď říká, abyste ho šli volit. A to Vlk je excelentní analytik, vynikající bloger a můj učitel. Víte kolik je v této republice mnohem jednodušších lidí, kterým se prostě udělal názor a oni se ho budou držet, bez ohledu na fakta i realitu? Dost na to, aby Danuše Nerudová stále měla šanci na druhé kolo. Nemyslete si.
Všichni ti, co mi psali, že jsem zrádce, protože jsem nepodpořil Baštu, ti se od Bašty rozhodně neodvrátí jen proto, že Babiše osvobodili u soudu. A stejně tak, ti, kteří mi psali, že jsem blbej, když Baštu protěžuju, ti rozhodně neodejdou od Babiše jen proto, že Bašta řekl, že odvolá vládu. Stejně tak můžu stokrát omílat, že Babišova covidová opatření byla oproti západní Evropě ještě mírná a nikdy na úrovni zákona nedošlo k tomu, že by očkování bylo povinné, ale stejně je tu hodně takových, kteří to Babišovi prostě nehodí za žádnou cenu, protože Babiš měl holt tu smůlu, že tenkrát byl premiérem.
Veškeré události posledních dvou týdnů mají vliv na preference, ale ne tak velký, jak si všichni myslí. Vypadá to jako výbuch politické bomby, ale jestli Fischer odstoupí ve prospěch generála, tak to bude mít větší význam než soudce Šott a celý proces.
Jen opravdu velmi výjimečně se ve společnosti voličské hlasy opravdu posunou. Ano, uznávám, že neschopnost této vlády by něčím takovým mohla být. Ale v nedávných volbách do senátu se to teda nijak extrémně neprojevilo. Kdyby ano, seděla teď Nagyová (nebo Nielsen) v senátu a Vystrčil by byl na smetišti dějin. Od té doby spíše pravděpodobnost bezprostřední katastrofy klesá, než stoupá. I henten plyn nám v zásobnících zatím zřejmě vystačí.
Já to vidím tak, že riziko vzájemného vyrušení Babiše s Baštou je stále poměrně značné. Oni dva teď soupeří o stejného nerozhodnutého voliče a pro případný úspěch ho nezbytně potřebují. Po zaříjových volbách nevěřím, že by se do druhého kola mohli dostat oba zároveň. Bašta i s Babišem. Ale pořád platí, že jestli si nerozhodnuté voliče rozdělí napůl, může to dopadnout špatně.
Jestli nechcete, aby pětikolka dokončila svůj pochod institucemi, jestli nechcete, aby získala i prezidenta a následně i ústavní a nejvyšší správní soud, tak neblbněte a hoďte to Babišovi. Jakákoliv jiná volba zvyšuje riziko, že se Babiš nedostane do druhého kola. Pokud to hodíte Baštovi, je dost pravděpodobné, že budete mít na hradě generála, který příkaz k mobilizaci s chutí podepíše a nebo Tetuši, která ani nebude vědět, co podepisuje.
Nedejte na všechny fejsbůkové euforie. Tady to sice žije, ale ven to jen zlehka prosakuje.
Pokud se Babiš stane prezidentem, tak za to dostanete francouzsko-maďarsko-českou spolupráci ohledně konfliktu na Ukrajině. Ne, nedostanete okamžité a halasné vycouvání. Nedostanete rychlé jednání s Putinem. Ale také zřejmě nedostanete povolávák. Dostanete za to vliv té nejmenší velmoci na kontinentě. Dostanete za to nejspíš dostavbu Temelína od Arevy. Dostanete opatrné našlapování v mezinárodní politice, ubírání se křivolakými cestičkami velké diplomacie, dostanete za to pomalé výsledky, ale také malé ztráty. A časté návštěvy francouzského šampóna v Praze…
Při trošce štěstí třeba dostanete i pád vlády… Ne, Babiš ji nebude odvolávat tak, že zadá hradní kanceláři příkaz k vypracování dokumentu. Ale nejspíš si pokecá s Donem Pablem i Marianem Jurečkou… Možná i s Okamurou… ale ten teď nejspíš právě pracuje na sebezničení SPD… Pak by mohlo stačit udělat nějakou pořádnější demonstraci, aby starým ODSákům došlo, kam je Fiala vede.
Nemluvě o tom, že Babiš ví, jak se dělá byznys. Jeho firmy ještě pořád platí daně tady u nás. Navíc právě jeho chemičky mají největší problémy s vysokými cenami energií, takže v tomto ohledu s tím bude chtít něco udělat.
Kdo chce víc, nemívá nic. Pokud to i přes moje varování hodíte Baštovi, riskujete, že k vám budu v neděli velmi velmi jízlivý.
Mám zde ještě jeden vzkaz pro SPD:
Chlapi, uvědomujete si, že pokud Bašta nedostane alespoň deset procent hlasů, tak to vlastně ukáže, že SPD je za zenitem a jde dolů? Pokud se ukáže, že ani kmenoví voliči SPD nevolili všichni Baštu, tak to znamená, že by vás nemuseli volit ani v parlamentních volbách, pokud budou mít na výběr. Uvědomujete si, že jste do talónu hodili nejen svojí pověst, ale i pověst Trikolory a všech těch dalších osobností, které teď Baštu podporují. Uvědomujete si, že Baštův sobotní výsledek v podstatě ukazuje volební výsledek vás všech dohromady?
Doufám, že máte k dispozici nějaký opravdový průzkum, který ukazuje, že Bašta bude někde mezi deseti a patnácti procenty. Jestli bude pod deset, tak Okamura svojí nedělní výzvou Babišovi, aby odstoupil, když je trestně stíhaný, nejenže udělal škody v SPD, ale také u všech ostatních, co Baštu podpořili.
Předpokládám, že tam u vás ve štábu víte, jak na tom s preferencemi doopravdy jste. Pokud máte pod deset, bylo by lepší, kdyby Bašta odstoupil ve prospěch Babiše. Zachráníte si tím pověst a zachráníte tím pověst všech, kteří Baštu podpořili a ještě to třeba s Andrejem politicky zobchodujete. Nebylo by dobré, aby národ v sobotu odpoledne viděl, že prakticky celá alternativa nedala dohromady ani deset procent… Minimálně já se tím budu zabývat, protože to je moje srdeční záležitost.
Další Vidlákova reklama na Vopíchače.
Ale hovno, uvažuje pragmaticky stejně jako já a má pravdu!
K čemu vám do pi*če bude když budete volit Baštu a skončí to tím že na hradě bude komunistický lampasák nebo děsivá Pizduše??
To pak bude žrádlo, že? Hlavně že jste volili „správně“ !
Proč myslíte že je tolik ču*ráků na radnicích? Viz Řeporyje?
Dopdele to jste nepochopili že je podstatný ne kdo tam bude ale kdo tam byt nesmí???
Souhlas…
Má pravdu ten Pijack. Vidlák píše, že nenáleží žádné straně. Jenže náleží. Ke straně poražených, duševně poražených. Není čas na nějaké údajné menší zlo, když to tak jako tak vede do pekel. Doba fázové krize si vynutí zásadní změnu nebo katastrofu. K čemu se přikloní čeští voliči?
Vidlálk je bohužel kecal a měl by si sám dát facku za hloupost.
Babiš to má jistější do druhého kola s Baštou i bez Bašty a pokud Bašta vypadne, tak jeho přívrženci budou volit Babiše, který nás stejně jako svatá Danuše a Pavel povede do války a odsouhlasí vše co NATO bude chtít. Kdo o tom pochybuje, tak je mdlého rozumu. Babiš má oproti těm 2 křivákům tu výhodu, že dokáže na tom, co od něj bude chtít EU vydělat. Víc nic a to je pro ČR i přes jeho daně málo.
Bašta tak nemá alternativu.
Neuvažuje pragramticky. Například píše, že Fisher odstoupí což se samozřejmě nestalo. Voliči 5koalice nyní vybírají mezi 5 kandidáty: Pavel, Nerudová, Fisher, Hilšer, Zima a přitom mají podle voleb jen 45% hlasů. Při vhodném rozložení hlasů mezi tyto kandidáty, má Bašta šanci postoupit s Babišem. Vidlák to ale nechce, Vidlák je asi placen 5koalicí. Babiš má postup do 2. kola s 27% jasný a Vidlák chce, aby měl Babiš 33% a ubral tak 5% Baštovi, čím mu sebere veškerou naději, že by se dostal do 2.kola.
Za posledních 20 let byl můj hlas vždy propadlý. Něco jako polibek smrti. Takže jsi mě přesvědčil. Od začátku mi bylo jasný, že Baštovi to udělat nemůžu. Váhal jsem mezi hajzlem a hajzlem. přesvědčil jsi mne, políbím hajzla.
Vidlák zase kope za Babiše a snaží se, aby lidi nevolili Baštu. Podle Vidláka by mohl Babiš vyhrát už v prvním kole – větší kravinu jsem neviděl.
A není na konec úplně jedno, kdo nás dovede k bankrotu a naprostému ožebračení?
Není. Volba pana Bašty by ukázala, že náš národ má ještě jakási mravní hlediska. A to platí. Možná v tak krizové době, jako je ta dnešní, dvojnásob.
Bohužel Vidlák nepochopil, že i když pomineme morální aspekty volby Babiše a budeme ho volit z pragmatických důvodů, tak to, že se tam dostane, je úplně stejný průšvih, jako když se tam budou vládní kandidáti. Protože Babiš sice bude pořád kecat jak je skvělý, ale nakonec se zachová jako vždy servilně k EU i k vládě Aby slíznul dotace. Protože jeden milion dotací je mu milejší, než celý český národ. Vždyť i ten green deal podepsal.
Taky to tak vidím. Doma chuj a v Bruselu fuj.
To Toros 12.1.2023 09:56:25
V zásadě s Vámi souhlasím, neb Babiš se v minulosti projevil jako zmetek, který pronáší libozvučné „A“ a dělá (nebo jeho podřízení) probruselské „E“.
ALE – pořád ještě není nadšený EUrohujer jako naivně nadšená a poslušná Danuše, nebo jako pragmaticky kabáty střídající triplagent, jenerál Pávek. Obě tyhle figury jsou akvizicí Fialové pětikulky a já osobně si vůbec nepřeji ideově synergické propojení všech mocenských struktůr pod vedením všespásné EU. To jsme tu měli 40 let a po 33 letech od plyše se nám to vrací, jak kdyby voliči ztratily paměť, sebúctu i sebeochranné reflexy!
Bureš není žádná výhra, neb je to zmetek!! Podle mého je to však pořád jen lepší zmetek, než Danuše, nebo Pávek, neboť má nejen politické zkušenosti (na rozdíl od obou zmíněných), ale i značou míru zarputilosti, bezprostřední kontakt s realitou a osobní zkušenost s tím, co EU je, čí zájmy a jakými prostředky prosazuje. Což se domnívám hraje do karet vlasteneckých sil a nikoli gůlobalistům.
Samozřejmě nikdo z nich není ani anděl, ani ďábel, jsou to jen lidé se svými přednostmi, nedostatky i chybami, stejně jako Bašta a všichni ostatní. Především je třeba vědět, že žádný z prezidentských kandidátů není Mesiáš, nikdo z nich nemá moc cokoli zásadně změnit, ani kdyby kandidoval sám Putin, nebo Biden. Prostě koleje do budoucnosti jsou položené a cílem voleb je pouze vybrat osobu strojvůdce. A podle toho buď vlak do globalizace pojede plnou parou, nebo se bude šetřit uhlím, pojede zvolna a možná i občas trochu couvne, čímž onen proces zotročení bude pozvolnější.
S analýzou Vidláka souzním a proto to se skřípěním zubů hodím už v 1. kole Burešovi. Tohle jsem tu psal opakovaně koncem minulého roku a od té doby se mé vnímání problematiky nezměnilo. I když jsem přemýšlel i o variantě k volbám nejít, nebo se zúčastnit a vhodit prázdnou obálku. Neplatným hlasem bych „vyslal jasný signál“
, že ony kandidáty a činnost MV při jejich zapsání, neakaceptuji. Ovšem při inteligenci volebních komisí a jejich vyjádření v minulosti na neplatné hlasy vím, že by tento signál nebyl vůbec pochopen.
..asi tak… to sem chtěl říct o pár komentářů výš!
Je to přesně ve stylu “ nemusím mít rád Putina na to aby mne sraly všechny úkáčka “
Idiotské nápady vedou pravidelně k idiotským výsledkům a extra u voleb! A u nás v protektorátu „čéchen, méren und ukrajínen“ to plati 5x !!!
Tobě když někdo vykrade půlku účtu, tak si řekneš , že je to vlastně menší zlo, než kdyby mi ukradl všechno a všem okolo vykládáš jek jsi dobře dopadl. Takové jako ty, tahle vláda potřebuje.
To Pista 12.1.2023 13:28:26
Pisto – klídek! Když jsi v područí mafiánů, tak zachránit život a půlku majetku je MIMOŘÁDNÝ úspěch. Ale pak jsou tu tací jako Ty, kteří se budou šprajcovat a přijdou o vše. Ovšem hrdinně. Ono je to o tom správně zhodnotit své možnosti a schopnosti, abys nakonec neskončil jako Ukrajina.
Hrdinové jsou obvykle mrtví a ceny dostávají až posmrtně za což si jak říkala moje babička
„hovno koupí“ !
Což je jim platný jak mrtvýmu kecky což zas říkám já!
Smysl má jen to co někam vede a nebo něco oddálí, né idiotský nápady dle ideí!
Ty si strčte všichni do prdele, rozhodující sou následky a výsledky, ne něčí kafry na demonstracích a „ideje“!
Bašta a basta. Těch 100 000 lidí co bylo v září na Václavàku snad vyjádřilo jasně co chtějí udělat s touhle vládnoucí sebrankou. A myslím že pan Bašta je oslovil. Pokud to bylo 10% podobně smýšlejících pak přes Vidlákovo zbožné přání není ani zdaleka vše tak jasné jak se nám snaží namluvit. Ve zvláštní shodě s mainstreamem. Náhoda? Snad. Je to zhruba milion hlasů. Jedinému kandidátovi? Šance na zklamané ksichty pětikolky,kavárny,ovcí, tu rozhodně je. A ne malá. Že celý mainstream , vidlák a různé ,,celebrity“ ( šlapky) říkají něco jiného,neznamená že je to pravda. Tak jim pojďme protáhnout ksichty. Šťastnou volbu vám všem přeje Červený Jiří,,Jiruna „.
To Jiří Červený 12.1.2023 10:02:51
Pane Jiruno, rád Vás čtu a vím, že to máte v hlavě logicky a vlastenecky srovnané.
Přes to si neodpustím tuto otázku a poznámku.
Jiruno, Vy si opravdu vnitřně, poctivě myslíte, že p. Bašta má alespoň hypotetickou šanci se probojovat do 2. kola?
Co budete říkat, když Bašta obdrží 8% a Babiš o směšných 0,5% hlasů do 2. kola neprojde? Připouštíte si tuto možnost??
Prostě postupný cíl není cílem konečným a my bychom měli mít v hledáčku to, čeho chceme skutečně dosáhnout. I tady platí „lepší brabec v hrsti, než-li holub na střeše“.
Ve svých vlhkých snech se mi zdá i o variantě, že se do 2. kola probojovala obě Béčka. Ale pak se vzbudím a s hrůzou zjistím, že mám ruku v nočníku a …. Takže sny stranou a bavme se o reálných možnostech. Tady by mělo zvítězit pragmatické racio a ne, že s námi budou cloumat emoce a pod jejich vlivem budeme jednat jako senzitivní hysterky.
No prohrát můžeme,to jistě. A MŮŽEME! Ale nemusíme. S tím zbytkem ale prohrajeme zcela určitě. Radši budu žít s pocitem ,,udělal jsem co se dalo ale nevyšlo to“ než ,, hodil jsem to kriplovi. Byť z ,,ušlechtilých pohnutek“. Svědomí,sebeúcta a srdce, to je to co nás od těch sviní odlišuje. A je to taky naše jediné bohatství a jediná síla. A toho se taktizováním nechci vzdát. Ale třeba máte pravdu Vy. Já to nevím. Jen cítím co musím a chci udělat já. To nevylučuje že se nepletu, že jiný názor je chybný. Přeji šťastnou ruku a pevné nervy. Děkuji za uznání. V úctě Červený Jiří,,Jiruna “
Dobrý den, pane Jiří,
úplně vám rozumím, ale přesto si myslím totéž co Vidlák a budu volit AB. Když se podaří, je to sice horší než Bašta, ale o hodně lepší než Jenerál nebo Čapuše. Prezident pak jmenuje toho správného předsedu ústavního soudu a máme zase všechny ústavní instituce z jedné stáje a to znamená…. jsme v rici. V posledních volbách jsem volil „srdcem“ a výsledek se, v podobě Fialové katastrofy dostavil.
Máte nejen svou pravdu, ale i zásadní a zásadový postoj. To je třeba použít proti všem eurohujerům, včetně Babiše. Všechny ty články na podporu Babiše od Vidláka, Hrdinové, Vyorala, Kulhavého zcela záměrně ignorují ohromnou podporu, které se panu Baštovi dostalo od mnoha osobností politické opozice mimo SPD. Proto ty výzvy k SPD, aby přehodnotila svůj postoj jsou naprosto licoměrné!
Pravda.
Raději prohraju v boji, než být tschechische přizdisráčem.
Co budete říkat až se vyjádří těch 750000 úkáček co sou u nás a černý huby a utěrkáři s nima?
Přesně tak a možná by se dostalo do svobodnějšího zahraničního zpravodajství, že my obyvatelé nejsme pro válku a zabíjení jako premiér Fiala.
Před chvílí jsem sem něco napsal. Stále neschváleno. Přes můj sarkasmus a defétismus v předešlém komentáři to hážu jediné rozumné variantě. Poslední Baště.
Já jsem tak rád, že zítra odlítám do prdele na celý měsíc na dovolenou a cely tento pošahaný cirkus mě zcela mine. Nenávidím volby menších zel a tyto volby nebudou ničem jiném.
To jistě ale kdybych na to já měl, už se sem NEVRACIM! NIKDY !!!!
omlouvám se Jiřímu Červenýmu. Jeho linkem jsem neopatřením poslal svůj komentář.
Beru na vědomí. Už se mi to taky stalo😉
vidlaku ty pochybovačny prase.jdi do pr…dele
Vidláku, jedním slovem vyzýváte lidi k tomu, aby to místo Bašty hodili Burešovi. A druhým dechem dodáváte, že jestli nedostane Bašta aspoň 10 procent, tak je SPD vyřízená. Znamená to, že chcete SPD vyřídit nebo se Bašty vlastně bojíte?
Vidlák je hovado.az zvolí Babiše tak bude zase brečet ze mui zavřel hospodu a nebude smět z okresu do okresu.
A ste si tak jistej že nikdo jinej ji nezavře? Ani Bašta?
proboha si už uvědomte kdo dělal jakou kampaň a kde, a jak dlouho a za kolik, Bašta žádnou a na to co bylo v TV bych nenaletěl ani já!
dyt ho 90% lidí VUBEC NEZNA a NIC O NEM NEVI!
Chcete aby tam byl Petr z Varšavský smlouvy nebo Pavel z NATO a nebo Pizduše z univerzity vedle pivovaru??!! A jet na frontu bojovat za slámu u kravííína?
Ujasněte si PRIORITY !!! A hlavně to, že je lepší přepokládat že budem s Velkým bocianom
v pi*či na podzim jak s Pizduší a lampasákem v březnu !!
Idioti se stali politololgy.
Přitom nemají páru ani o tak základní věci jako co znamená být sluhou Aspen institutu.
Vidlák touží po jediném, aby se jeho chlebodárce stal vítězem hned v prvním kole. Pro alternativu jeho výhra ovšem žádnou výhrou není. Babiš toho vždy naslibuje všem hodně, ale sleduje jen svoje vlastní zájmy. Typickej oportunista. O nějaké podpoře vystoupení ČR z EU, či NATO nemůže být vůbec řeč. Vždyť má holding rozlezlej po celé Evropě. Z jeho strany bych spíš viděl obrácené tendence, vč. rychlého přijetí Eura a pod.
Možná, že Babiš pro alternativu není až taková výhra, ale není to totální debakl, který nás čeká v okamžiku, kdy ve druhém kole bude Jenerál a Čapuše. Jakmile budou všechny ústavní funkce z jedné stáje, pak půjde všechno hladce. Vládu jedné strany jsme zažili. Známe. Nechceme. Budu volit oligarchu.
Když nechápete základy hry a ktomu nemáte paměť, neměl byste se vůbec vyjadřovat.
V České Republice nebude lepší zítřek po žádných volbách! To co je třeba změnit je změnit všechny zákony včetně Ústavy. Česká Republika by pak měla většinový systém a prezidentskou demokracii místo parlamentní koaliční něco za něco demokracie. Menšina by musela poslouchat většinu. Pokud by neposlouchala, tak by byla usměrněná podobně jako byla usměrněna jistá menšina v legendární bitvě u Lipan. Pouze taková forma demokracie je pro Českou Republiku vhodná.
ad:
„To co je třeba změnit je změnit všechny zákony včetně Ústavy.“
A CO myslíte že chystá Pizduše a Zelený mozek ??
Ovšem ty změny se vám líbit NEBUDOU !!!
Vidláku, položte si pragmatickou otázku.
Při posledních parlamentních volbách propadlo cca 1 milión hlasů, což bylo cca 20 % ze všech hlasů.
Těchto 20 % hlasů, ať se Vám to líbí nebo ne, volilo alternativně (snad až na ČSSD či KSČM, což byly vládní strany – cca 8%). Zbývá tedy cca 12 % voličů, které nepodlehli MSM a volili skutečně dle svých pocitů, přání, srdce atd (např. Moravany, Svobodní, Trikolóra, bojovníka proti covidu Volného atd).
Těchto 12 % voličů skutečně v roce 2021 přišlo k volbám a skutečně volilo. Já se ptám, proč by těchto 12 % nyní mělo sedět doma nebo proč by mělo podlehnout MSM a volit Babiše, Nerudovou či Pavla?
Mně se zdá, že je více pravděpodobné, že tito voliči (12 %) by to měli hodit Baštovi + 10 % z SPD. Bašta by měl dostat min. 20 %.
A to nepočítám voliče ČSSD. I Bašta byl řadu let členem ČSSD. Proč by příznivci ČSSD měli volit asociály? Jistě, někteří (hlavně důchodci) to hodí Babišovi, ale věřím, že i někteří Baštovi
A to dále nepočítám voliče KSČM. Na demonstracích na Václaváku byli příznivci této strany, Skála je vlastenec a podporuje veřejně Baštu.
Vidláku, ať si Váš velký Bocián dostane třeba i těch 50 %, je to jedno, když Bašta dostane min. 25 %. I tak by byl Bašta ve druhém kole.
A pokud Babiš dostane 30 % a Bašta 25 %, pořád je to pro Baštu slušná šance na druhé kolo, protože o těch zbývajících 45 % se bude dělit šest zájemců.
Tak nějak jsme počítali i krajských volbách, když jsme to házeli SPD..a ????
Teď je ale na straně Alternativy pouze jeden kandidát.
A to je zcela zásadní a výrazný rozdíl.
Nyní se hlasy Alternativy nebudou tříštit. Tříštit se budou hlasy MSM. Proto najednou ta agitace – volte Babiše, má to nahnuté, nemusí se dostat do druhého kola
Já naopak říkám, Babiš to má jisté a je třeba volit Baštu, aby oni dva postoupili do druhého kola. To by měl být náš cíl.
Náš cíl je jeden. jak jsem psal už před chvílí, přání je pěkné, ale realita tvrdá. Generál a blbka, mají větší podporu, než si myslíme.
Generál možná ano, Čaprudová ne.
Napíšu níže ještě svou jednu analýzu. Bude se týkat toho, že všichni se nyní zaměřuji pouze na první kolo, ale zcela ignorují kolo druhé.
Super, absolutní 1
Lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše.
A Babiš tím vrabcem je. Přes všechny jeho nectnosti.
Volbou Bašty nic nedokážete. Ani ten blbej signál Péťovi. Pětikolka ví, že zajíci se počítají po honu a výsledek po volbách. A umíte si představit, jak se vám budou všechny Pekarové smát, když zvolíte srdíčkem Baštu a tím vyautujete Babiše z druhého kola o nějaké 1% ???
Jistota je jistota, i když může smrdět. No tak si holt zacpěte nos a zavřete oči a hoďte menší, zlo a vrabce v hrsti. Aby se vám Péťa v neděli nesmál do ksichtu.
Já pořád nechápu, proč si někteří lidé myslí, že Babiš je jiný než Nerudová či Pavel? Všichni jsou to Aspeňáci.¨
Z dnešního rozhovoru s Babišem, kde vychvaluje návštěvu Francie a líčí svůj vztah k Rusku: „Jako premiér jsem nikdy nebyl ani v Rusku, ani v Číně a třeba jsem se ani nikdy nesešel s ruským velvyslancem. Naopak za naší vlády jsme vydali ruského hackera Nikulina do USA, solidárně jsme vyhostili ruské diplomaty po kauze Skripal a vymetli jsme desítky ruských agentů po aféře Vrbětice.“
Co těch stovky samopalů, co se při výbuchu „vypařilo“, už to někdo vyšetřil?
Babiš je oproti Nerudové a Pavlovi obchodník. Ví, že když chce hrabat, musí také pustit chlup. Jinými slovy, má-li vládnout a tím si zajišťovat podporu pro svůj Agrofert, musí zároveň dělat taková opatření, aby ho lidé volili, tedy tu přidám nad rámec důchodcům, tu zavedu bezplatné jízdné… V době ekonomického růstu zadlužoval tento stát schodky. To je trestuhodné. A za viníky označil živnostníky, že kradú, proto EET. Najděte si diskuze z té doby, jak lidé jásali, že konečně ti živnostníci, hospodští, kadeřnice budou platit daně, že jen kradou, jezdí na zahraniční dovolené a jezdí v mercedesech.
A to nemluvím o covidu. Argumentace Vidláka, že jiné státy zaváděly přísnější opatření. A co argumentace, že jiné státy nezaváděly žádná opatření či jen symbolická? To se Vidlákovi do krámu nehodí?
Babiš byl, je a vždy bude jen KŘIVÁK.
Křiváky může os….at jen zase křivák… o tom to je
A jen debil dopustí aby křiváci rozhodovali o jeho daních a vstupu do války.
Když zvolíte Baštu, tak Babiše nevyautujete. Babiš má svých 27% jistých, takže má jistý postup do 2. kola. Nerudová nemá šanci získat více než 15% hlasů.
Když budete volit baštu tak tam nakonec asi bude lampasák všech armád a špionáží….co ani neví zda je Petr nebo Pavel!
bezva! a co tak jaderný rakety za dědinou???
Nepodléhejte MSM.
To je neskutečné, jak jim to každý žere.
Jenom malý příklad. Proč by Bašta měl mít méně jak 10 %, když voličská základna SPD je stabilní právě oněch 10 %.? Nepřipadá Vám to jako manipulace?
To L.Vylíčil 12.1.2023 11:13:44
Je smutné, že i když víme, co je Bureš za zmetka, tak opět jako o předešlých volbách volíme menší zlo. Není a nebyl žádný ryze vlastenecký kandidát a ani Bašta jím není! Ale s tím toho tolik nenaděláme, tak hrajme s kartami, které byly rozdány. A hrajme tak, abychom dosáhli co nejlepší výsledek a ne abychom se vykapsovali už v první hře.
Vidláku, Vidláku…jako ta korouhvička na kostele ve Vidlákově. Jistěže můžeš mít pravdu a Bašta ani Babiš kvůli vzájemné kvazikonkurenci ve druhém kole nebudou. Ale není to vlastně jedno? Vždyť kola zániku západní civilizace jsou stejně roztočena bez ohledu na prezidenta ČR patřícího globalistické scéně, kam patí i Babiš. Takže co na tom?
Až za plentou se rozhodneme,jestli neplatný lístek anebo Bureš.Neplatný lístek má tak 80%.My si tady děláme hlavu,koho volit a nakonec to „sečte“ nějaká neprůhledná firma z Panamy.Dělají si z nás prdel.Stalin měl pravdu,vol si jak chceě,ale počítáme to my.
Tak v tomto s Vilákem zásadně nesouhlasím.
http://svobodny-vysilac.cz/player/mp32.html
http://svobodny-vysilac.cz/player/mp32.html
https://www.meteoblue.com/nl/weer/14-dagen/51.878N5.711E10_Europe%2FAmsterdam
Vidlaku, vyklubal se z tebe pekny podrazak: Volte Bociana. Jsi tak opichany, ze ti to znicilo mozek? Zapomel jsi vsechny jeho lumparny, nejen pri ockovani a capim hnizde, ze byl souzen pro korupci, ze to je estebacka svine? Mas pamet jednodenni mouchy? Toto vse se o panu Bastovi rict neda. Jdi se zahrabat do tveho hnoje na dvore. Hovno k hovnu.
Dle mého názoru je Vidlák nasazený agent na rozvracení alternativy. Doufám, že Babiš, Fiala a spol. skončí na šibenici. A že to zas tak dlouho trvat nebude.
Přesně
Dovolím si vám sdělit můj „volební průzkum“, zkušenost. Reprezentativní vzorek je malý, vím, ale naprosto náhodný, nikterak jsem ho neovlivnil
V naši obci večer po práci hážu lidech do schránky letáčky s Baštou. Lidé jsou již zalezlí doma, takže nikoho na ulice nepotkám. Včera jsem však narazil na tři spoluobčany:
1) pán 80+, Bude volit Baštu, je naprosto frustrován touto vládou, cenami energií, potravin
2) paní 70+. Cituji její slova: Jé, toho znám, toho bude volit má sestra
3) pán 70+: Bude volit Babiše, Bašta byl sice jeho kandidát, ale po pondělním rozsudku své rozhodnutí změnil. Za Babiše bylo dobře, přál důchodcům. Já na to, že Babiš je křivák, že důchody by stejně zvedl, že to je dle zákona. On. Já vím, máte pravdu, ale volit ho budu.
Jak jsem napsal výše, není to jistě reprezentativní vzorek, ale zase to není skupina nějakých mých přátel (moje sociální bublina, kde jsme všichni zajedno), ale zcela náhodný výběr lidí, které jsem náhodně potkal.
Pro mě z toho plyne tento závěr. Lidé o Bašovi vědí a nemá to tak zcela beznadějné. Je trestuhodné, že lidé typu Vidlák, bloger Vidlák či pan Vyličil Alternativu podkopávaji
Moje zkušenost je stejná. Ze všech mých nejbližších příbuzných (4 vysokoškoláci) 3 volí Baštu o kterém ještě před měsícem nic nevěděli !!!
Je to jenom o tom, jestli si ty informace chtějí zjistit. Ten čtvrtý zase z akademického prostředí ví, jaká podvodnice Danuška je, takže ji dost velká část taky volit nebude.
Bašta má velikou šanci pokud Vidláci nebudou nerozhodnuté ohlupovat.
Babiš = Jourova. Jourova = cenzura.
Babiš se jako prezident může pomstít pětidemolici.
Bašta je sám voják v poli. Stal by se oběti své Funkce.
Mějte se hezky.
Jednoduché a přesné.
Když tady čtu všechny příspěvky fanoušků J. Bašty … Uvědomujete si jak jste všichni hrubí, sprostí a nenávistní? Čím se lišíte od pražské kavárny, chvilkařů a vůbe voličů pětikolky? Vaší podpoře J. Bašty rozumím, ale co takhle trochu snášenlivosti? Všichni přece jsme proti Fialovi a spol., ne?
Já tedy žádnou hrubost, sprostá slova a nenávist ze strany podporovatů Bašty nevidím. To si zase vymýšlíte.
Ale, ale..
Vidlák je podrazák, křivák, hovno k hovnu, hovado, pochybovačný prase, jdi do prdele….
Stačí?
Tak to máte pravdu, to nejsou hezká slovíčka. Nicméně Vidlák má máslo na hlavě ne že ne. Minulé parlamentní volby podporoval Přísahu a Volného, i díky němu máme vládu jakou máme a hlasy alternativy byly rozdrobeny.
Ještě v neděli byl mezi kandidáty Středula a hrozilo, že se Babiš ani Bašta do 2. kola nedostanou, Vidlák chtěl, aby lidé hlasovali pro Baštu.
Po odstoupení Středuly změnil Vidlák doporučení na volbu Babiše. Po odstoupení Středuly má Babiš účast v druhém kole jasnou, takže je snaha eliminovat případnou možnost, že by do 2. kola postoupil Babiš spolu s Baštou a to tím, že Vidlák radí volit Babiše.
Člověče, Horale, tohle generalizování zjevně nepravdivé nemůžete obhájit. Vaší podpoře pana Bašty rozumím, ale to by vás nemělo vést k argumentačním faulům.
Anglosaxóni na Ukrajině prohráli.Návštěva Bureše u Microna lecos naznačuje.Ale nečekejme nějaké převratné změny a ani Fialu s Černochovou u mezinárodního soudu za válečné zločiny..Snad,doufejme,se situace vráti do normálu a před zrůdama jako Fiala si budeme se zhnusením odplivávat.
voličů spd je „oficiálně“ kolem 12%, Bašta má kolem 7%. mimochodem, Baštu volí i nestraníci a voliči jiných alternativnách stran… takže logicky-v skutečnosti spd má mnohem víc hlasů a v současné době i bašta má mnohem víc hlasů.není možné,aby neznámí lidé s špatnou pověstí měli kolem 30%.pořád nic???proč si myslíte že jsou průzkumy a dvě kola ve volbách?v jednom kole+ bez průzkumů by vyhrál Bašta.na to klidně vsadím svůj život
To m.petr 12.1.2023 12:37:26
Vážený kolego, „kdyby byly v p.deli ryby, nemusely by být rybníky“. Být Vámi, tak se svého života tak snadno nevzdávám. Nebo máte sebevražedné oumysle?
Vidlák je zrádce alternativy a stejný křivák jako Bureš.
seru na alternativy, mne zajímá co bude a výsledky, ne jestli to je alternativa, ale JAK se budu mít JÁ!
Budete se mít tak jako každý jiný zbabělec.
Věčne perou trenky.
jaký alternativy, tý co nás pošle všecky se zeleným mozkem do pekla kvuli tomu že VY budete podporovat nezvolitelnýho Baštu? abyste měli pravdu a volili „srdcem“ a ne mozkem?
Jak „nezvolitelného“? Co tady předjímáš? Víš něco konkrétního o následných sčítacích podvodech?
S tím křiváctvím zřejmě máte pravdu. Ale připusťme, abychom mu třeba nechtěně nekřivdili, že může být i upřímný křivák. Tedy takový, který své křiváctví jaksi nerozeznává, nevnímá.
Hodit to Babišovi je stejný, jako volit Pavka nebo Danusi, z bláta do louže, už si byl pro noty u Macrona a navíc je to „Čech jako poleno“.
V tom je právě ten „vtip“, že očkování proti kovidu bylo tzv. dobrovolné, ale přitom člověk byl občanem druhé kategorie, pokud si tuto jednu jedinou injekci ze všech možných očkování nenechal píchnout.
Kdyby bylo povinné, tak by stát tzv. ručil za případné poškození zdraví nežádoucími účinky tohoto „revolučního“ očkování.
Proto Babiše nevolím, volím Baštu.
V druhém kole budu možná na vážkách, podle toho, kdo se tam „propracuje“, nebo bude protlačen.
Prase zkrátka zůstane prasetem, člověka z něj neuděláte …
A pokud toto podivné, nechutné individum bez mrknutí dokázalo nutit své občany k aplikaci nebezpečných nevyzkoušených jedů, ničit jim formou zákazů živnosti, jež po generace budovali, zavírat je do domácího vězení a současně rozkrádat a zadlužovat zemi ve prospěch svých nohsledů a kámošů, nebude mít nejmenší zábrany poslat Vás třebai na motýle (východní front) či prostřednictvím zkorumpovaných bankéřů v čnb zničit veškeré úspory …
Hlasu pro Baštu tedy nebudu litovat v žádném případě, i když bych si také dokázal představit mnohem lepšího kandidáta.
Jenže jak tyto prosté pravdy (fakta) dovést do rozhodné většiny hlav aspoň tu na alternativě? Snad je to ve skutečnosti příznivější, než jak se zdá být podle zdejší diskuse. Aspoň na jiných alternativních médiích to vyznívá pro pana Baštu rozhodně líp.
Zdravím vás – Přátelé diskutéři
Čtu spílání Vidlákovi a nechápavě kroutím hlavou. Nerozumím tomu, proč je hanoben jeho pohled na problém, proč je popliváván, blátem vláčen a td. Co tak hnusného, odporného a zavrženíhodného provedl, že vám tak hnul žlučí??
Vidláka čtu velmi rád. Jeho texty mají vysokou kultůru, obsahovou i argumentační hodnotu, jsou psány srozumitelně, s lehkostí a proto snadno pochopitelné. A to je dar skutečných mistrů pera. Prostě je to autor, kterému většina čtenářů rozumí a proto je pod jeho články také nejvíce komentů. Vůbec mne nemrzí, že nejsou souhlasné, naopak. Co mne však mrzí velmi je neschopnost mnoha čtenářů přijmout fakt, že Vidlák vidí svět z jiného úhlu pohledu, než oni a na základě toho se ihned stává úhlavním nepřítelem. Bohužel je to u mnohých provázeno vypjatými emočními výrony se zbytečnými vulgarismy.
Zkuste se prosím zamyslet nad tím, jaký je rozdíl mezi vámi a bolševikem. Bolševici měli heslo, přesně vystihující jejich vztah ke společnosti: „Kdo nejde s námi, jde proti nám!“ Po přečtení zdejší diskuse jsem nabyl přesvědčení, že jsem na stránkách PP účasten bolševické demonstrace. Od počátku svého působení na PP (9 let?) tvrdím, že socialistická bolševizace je trendem vývoje EU i ČR. Dnes vím, že bohužel dostihl i PP.
Takže podle tebe, kdo nesouhlasí s Vidlákem, ač pochlebuje gaunerovi, ten je u tebe bolševik. A ten kdo má Bureše plné zuby a přesvědčil se co je to zač a vyjádří se, že ho nebude volit, ten podle tebe šíří nenávist a ještě k tomu je bolševik. A to, že by tady snad někdo chtěl soběstačnou a samostatnou Českou republiku, to ti asi vůbec nic neříká. Proto si s Vidlákem udělejte Burešovu sochu a třikrát denně se k ní choďte modlit, protože jedině on je váš vzor.
To Pista 12.1.2023 13:16:22
Kolego Pisto, moc prosím, pište koment až po té, co si článek i koment na který reagujete několikrát přečtete a ujistíte se, že jste přečtenému správně porozuměl. Nemám sílu se vyjadřovat k tomu, co jsem nenapsal!!
Jenomže pane Noobody, Vidlák ten úhel pohledu mění jak korouhvička ve větru. Nejdřív se tváří jako velký kámoš a pak otočí a nezdráhám se říct zradí myšlenku co dříve razil. Také ho čtu od začátku (články o zemědělství jsem měl rád) takže dobře si pamatuju jeho články ze začátku kovidu kde chrlil katastrofické prognózy horší než Flégr, čímž vystrašil spoustu lidí a ještě déle propagoval očkování i v době kdy už bylo jasné co je to zač, pak zázračně otočil. Stejné s Babišem, nejdřív ho propagoval víc než jeho pr oddělení, pak ho poplival a teď zas propaguje ale na poslední chvilí den před volbama, to mi moc seriózní nepřipadá. Ještě před týdnem opěvoval Baštu, možná naoko nebo taky ne, u něj těžko říct, že tím do „hnutí odporu“, ke terému se hlásí jak se mu to zrovna hodí vnáší chaos a poškozuje ho, je více než jasné. Možná píše pěkně ale charakter asi jak ten bureš.
Ne, on reaguje od informací co sežene a kdy je sežene.
To dělá každej normální člověk.
Pokud není debil nebo fanatik…
To Robert 2 12.1.2023 13:34:31
Kolego Roberte, obávám se, že oba čteme téhož Vidláka, ale každý jej vnímáme jinak. Já jsem zatím nečetl a ani neočekávám žádné jasně formulované doporučení. Vidlák vždy nabízí ÚVAHU o jednotlivých možnostech, kandidátech, řešeních a konec nechává otevřený, ač občas vyzývá k tomu či onomu kroku. Je to jeho způsob psaní a veřejného přemýtání nad problémem. Jestli jej čtete delší dobu tak jistě víte, že Vidlák není žádný vůdce lidu a vizionář, ale otevřený analytik s jasným úsudkem, který ve svých článcích aktuální vývoj situace analyzuje a glosuje podle svých znalostí, zkušeností a osobního nastavení. Nikdy si nedělal nárok na jedinou, jím zjevenou pravdu a jestliže jej někteří čtenáři takto vnímali, tak snad jen díky jeho předešlým přesným prognózám. Dnes po zkušenostech všichni čtenáři ví, že je to stejně, jako my, jen člověk se svými přednostmi, nedostatky a na rozdíl od většiny se schopností vyššího nadhledu bez jednoznačného stranického ukotvení. Proto si dovoluje různý úhel pohledu, čímž nabízí na jeden problém více variant, odpovídající různým názorovým východiskům.
Apoštol vidlák nikdy žádnou úvahu nenabídnul.
Vždy jen jeho pomatené rychlokvašené domněnky.
Není schopen pochopit realitu, takže stále těká a těká a stále je vedle a vedle.
Napsal jste to moc dobře. Inteligence Vidláka spočívá právě v tom, že si stále klade otázky a snaží se najít odpovědi. Nelpí na jediném, ale hodnotí, posuzuje, hledá informace. jestli jsem z počátku měl k jeho psaní odstup, dnes ho naopak hodnotím.
Srovnání s bublinou na PP, je pravdivé. Jinde mají zase své koně. Já celou dobu sleduju okolí, známé. Možná by vás překvapilo, kolik dá hlas generálovi, chlapi, do kterých bych to nikdy neřekl, a blbku ve velkém počtu budou volit hlavně mladí. Ty počty, co se tu přepočítávají jsou na prd.
Babiš je hajzlík a právě proto, je v tom kus naděje. otočí, jak začne tušit vítr. S generálam a tupou blondýnou, budeme poslední, kdo se vzpamatuje. A kdoví. Ano, Babiš je obchodník, kdo někdy přičuchl k obchodu, ví, že tohle je vlastně plus. No nic, každý po svým. je mi to líto, pan Bašta je dobrý člověk, ale na tuhle politiku je to vlastně sebevražda. Navíc, je už ve věku, kdy nemusí tyhle hry zdravotně unést.
Jinak jen podotknu, Vidlák si nezaslouží ty nadávky, na jednu stranu se nám nelíbí, když nám někdo spílá do všelijakých exotů za náš názor a teď se to tady mele také.
To Titanik 12.1.2023 15:34:06
Díky.
Tak toho hňupa apoštola vidláka čte dál a nechá si vyoperovat půl mozku. Na uvolněné místo si nacpe vidlákovy žvásty. Svůj mozek zjevně používat neumí.
Vidláčku prosím tě nauč se vyjadřovat stručně a jasně! Ty tvoje romány na pokračování, ta symfonie alibismu a slizká obálka tvých keců, to se snad ani nedá dočíst do konce. Ale k věci:
Každý trochu rozumný vlastenec volí Baštu. To ti nestačilo, co tady Bureš v minulých letech prováděl a kam nás dovedl? Nebo to nevíš, nebo nechceš vědět? Proč těm eurohujerům, kteří nás dovedli tam, kde dnes jsme, neukázat jasně, ať táhnou do řiti, protože už jich máme plné zuby. A pokud je pro tebe Bureš ten svatý obrázek, pověs si ho nad postel a neotravuj tady se svými literárními zvratky.
A protože Bašta nepostoupi ani do druhýho kola tak si následky pro celou zemi si přičti i SOBĚ !!!
A je jedno kdo má pravdu a tak, rozhodující je k čemu to vede!
už jsem to psal jinde….
Viz komunální!!! tehdy jsem měl dojem, že snad každej druhej, bude volit SPD..a pak jsme čučeli jak vyoraný myši.
https://www.michalapetr.com/map-1562-plan-rafi-usa-se-chystaji-zlikvidovat-putina-kolik-usd-je-nyni-33-stribrnych-a-kdo-se-o-ne-hlasi/ – pozrite si ,čo je to lán RAFI,prijatý v USA už tohoto roku! Potom sa rozhodnite, či to chcete!!! Máte 50%-nú šancu a nádej, že Bašta,to nedopustí!!! Aj na SK vám fandíme a spoliehame sa na vás, že sa to nepodarí-realizovať RAFI!!
vidlak je stejny aspendobytek jako ti chamradkandidati.
Vidláku někde jsem četl že si čteš komentáře pod svými články, …tak proč jsem furt cpeš toho svého Bureše když víš že ti tady na něj všichni serou…..?
Já už nebudu nic měnit a hodím to Baštovi. I kdyby to vyhrál někdo z těch globgaunerů, máme pořád trumf v ruce – tahle civilizace se rozpadne a oni prohrajou, i kdyby převlékli 1000 kabátů a točili se jako korouhvičky. Stačí se projít po městě a všude jsou vidět prázdné obchody s cedulkou na dveřích, dokonce i nádražní hospoda ukončila provoz, kde bylo pořád narváno. Prostě se jim to sesype a nepomůže, jestli bude řečnit jenerál nebo bocian. My nemáme co ztratit, přišli jsme o všechno, jsme přece nepodvolení dezoláti, dezinformátoři, extrémisti, nebo jak nás nazývají. Tak proč upřednostňovat jednoho mafiána před druhým. Když vyhrajou, tak to bude Pyrrhovo vítězství.
a hlavně už jsme předběžně MRTVÍ !!
a s tím budeš jako dělal CO ???
S tím se nedá dělat nic. Každý jednou zemře, bocian to může jedině urychlit.Ale ani on není nesmrtelný.
Pěkné nakopnutí Jerryho zadele
Volím Baštu. Příspěvky tady mizí, tak na co se namáhat s psaním.
Neřek bych, že mizí. Jen občas trvá, než se objeví. Vyjadřuju se občas i dost kriticky vůči Pravému prostoru, ale uveřejňují to. A zřejmě i ponechávají
A co doporučuje budoucí premiér Rajchl?
Teď by ai hlavně měli dát bacha dvě známé tváře ANO, primátor Ostravy a hejtman Moravskoslezského kraje. Oba jsou členové ANO, ale ve volbách prezidenta ČR podporují generála Pavla. Dva podřízení Bureše s kterými začal mít špatné vztahy, zemřeli nešťastnou náhodou v koupelně, jedna jeho ekonomická náměstkyně z doby jeho “ činnosti“ v chemickém slovenském podniku, je dodnes nezvěstná.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA.)
Přihodím dva cukrbliky z dnešního dne: Celkem rozumná obyvatelka Prahy, z jiné bubliny, než je moje: babiš to má jasně v kapse, nejspíš už v prvním kole.
Celkem rozumný, ale těžce samorostlý obyvatel Prahy: Volím Tetuši. Má dobrý rejting a já chci, aby muj kandidat vyhrál.
Vážení, všichni kdo chcete volit Babiše místo Bašty v prvním kole zapomínáte, že tu máme kola dvě. Je třeba, abyste se zamysleli, zda Babiš v druhém kole proti Pavlovi uspěje. Já si myslím, že nikoliv.
Vycházím z následující úvahy:
Babiš má první kolo naprosto jisté, a to díky pondělnímu rozsudku, bude mít minimálně 30 %.
U Bašty budu počítat, že ho budou podporovat pouze voliči SPD (10 %), zanedbám těch 20 % ztracených hlasů z posledních parlamentních voleb.
Fischer + Hlišer v posledních volbách získali 18 %, dle mého určitě dostanou opět minimálně v součtu 15 %. ZIma + Diviš, ty tak dohromady 3 %. Celkem tedy 58 %.
Na Drahuši + Pavla zbývá 42 %. Včera v debatě porazil Pavel Danuši 70 ku 30, to znamená, že Pavel dostane cca 29 %, a Danuše 13 %.
Takže výsledek prvního kola: Babiš vs. Pavel
A nyní, vážení, to podstatné, kdo uspěje ve druhém kole? V posledních volbách Zeman vs. Drahoš to bylo cca 51 ku 49. Tedy velice těsné.
A nyní v roce 2023? Pavel svých 29 % z prvního kola + 13 % od Danuše + 15 % od Fischra + Hilšera + 3 % od Zimy a Diviše, tedy celkem 60 %.
A Babiš s bídou dostane 40 %
Vy, co chcete volit Babiše, mi vyvraťte, proč by měl Babiš ve druhém kole uspět? Proč, když čísla hovoří zcela jasně proti němu? A proč by Baštu v druhém kole nemohl volit i někdo z podporovatelů MSM? Odpadl zlosyn Babiš, tak proč to nedat v druhém kole Baštovi, když se jasně vymezí proti válce, Fialovy apod.
Takže můj závěr. Babiš se do druhého kola dostane, ale ve druhém kole neuspěje. Dát Babišovi hlas v prvním kole je ztracený hlas.
Představme si nyní situaci, že Bašta ubere Babišovi 11% % hlasů, tedy Babiš bude mít 19 % a Bašta 21 %.
Do druhého kola tak půjde Pavel (29 %), Bašta (21 %), Danuše skončí třetí 13 %.
Kladu otázku. Může mít Bašta proti Pavlovi větší šance než Pavel? Myslíte si, že když má současná vláda podporu lidí do 25 %, že ve druhém kole bude volit kandidáta vlády, tedy Pavla 60 %? Já si obecně myslím, že druhém kole proti Pavlovi by Bašta mohl mít větší šanci než Babiš.
Domníváte se, že součet kandidátů 5koalice bude 60% a Babiš bude mít 30% a Bašta 10%, což ale odpovídá součtu ANO+SPD ve volbách. Vy si myslíte, že všichni voliči KSČM, ČSSD, Přísahy a Trikolory budou volit kandidáty 5koalice? Já si myslím, že nikovi.
Ve skutečnosti to může dopadnout takto: Babiš 28%, Pavel 20%, Bašta 19%, Nerudová 15%, Fisher 10%, Hilšer 5%, Zima s Divišem 3%. Neboli v tomto modelovém příkladě by se Bašta těsně nedostal. Vy uvažujete, že má šanci Bašta něco sebrat z těch 28%, ale to nemá.
Pan Bašta má šanci pramalou. Důvod je jediný.
Praha, Brno a další stotisícová města ho volit nebudou.
Jsou zde bašty s malým b – VŠ a univerzity. Tito již zpracovaní studenti volí úplně jinak.
Čísla hovoří jasně. Volební preference se od posledních voleb (parlamentních) příliš nezměnily, resp. dle mého úsudku, změnily, tedy naklonily spíše k Alternativě (i SPD) z důvodu příšerného zdražování a poklesu životní úrovně. V mém okolí vidím mnoho lidí, co volilo ODS a nyní si sype popel na hlavu za tu kravinu.
A k těm číslům, znovu opakuji, pokud jste nečetl mé příspěvky výše:
Babiš – jistých 30 %, možná i 35 % (mnoho lidí mu to hodí chudáčkovi za to příkoří u soudu a Čapák
Fischer + Hlišer – 15 % (v minulých volbách 18 % v součtu)
ZIma + Diviš – do 3 %
Bašta – min. 10 % od voličů SPD a nyní je otázka, kolik mu to hodí lidí, kterým při posledních volbách propadl hlas. Bylo to celkem 20 % z celkových hlasů. Těchto 20 % hlasů byly hlasy alternativců, tedy nikoliv Šestikolky.
Budu střízlivý, odhadnu že jich bude 50 %. tedy z 20 % by Bašta mohl dostat dalších 10 %, celkem kolem 20 %
Na Nerudovou a Pavla pak zbývá v součtu: 100 % – 30 % (Babiš) – 20 % (Bašta) – 15 % (Fischer + Hlišer) – 3 % (Diviš + Zima) = 32 %
32 % se mi zdá málo, proto uberu 5 % duu Fischer + Hlišer (dostanou do 10 %) a na Pavla a Nerudovou zbude 37 %.
Pavel vezme 70 % z těchto procent (viz hlasování na Primě včera), tedy nějakých 26 % a Nerudová 11 %
Nerudová by měla zabrat, aby ubrala nějaké hlasy Pavlovi. Ale jak vidíte, Bašta má docela slušnou šanci se do druhého kola dostat a reálně může skončit třetí. To by ala byla škoda.
Proto je třeba důsledně volit Baštu i za cenu ubrání hlasů Babišovi. Ten má prvenství v prvním kole jisté, ale druhé kolo, pokud bude proti němu Pavel, s největší pravděpodobností prohraje.
Ano, já jsem vzal tu nejhorší variantu, tedy že Bašta dostane jen 10 % od SPD. Samozřejmě že předpokládám, že mu někdo z těch 20 % propadlých hlasů (třeba já) dá svůj hlas. Tím se samozřejmě Baštova pozice výrazně zlepší.
Pokud píšete: Babiš 28%, Pavel 20%, Bašta 19%,pak je opravdu nutno volit Baštu i za cenu ubrání hlasů Babišovi o nějaké to procento. Babiš první kolo vyhraje. Pokud by se Bašta dostal do druhého kola, je to ta nejlepší varianta, co může nastat.
To by se ukázal pak „charakter“ voličů Pětikolky, koho by volili: Pokud opět Antibabiše, pak Bašta vyhraje. Pokud Babiše místo Bašty, pak to byly jen kecy z jejich strany a svědčilo by to o tom, že Pětikolka a Babiš jedna parta jsou.
A znovu opakuji pro ty příznivce Babiše. Babiš nemá ve druhém kole šanci
To TM 12.1.2023 19:00:33
Obdivuji s jakou vervou, urputností a zaujatostí hájíte a prosazujete svou „PRAVDU“. Smekám a blahopřeji.
K zamyšlení před ZÍTŘEJŠÍ VOLBOU… dlouhá úvaha, ale doporučuji dočíst do konce.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/01/11/nejen-germanicova-sophiina-volba/
Vidláku, díky za tvá slova!!!! Je to tak. Musíme volit Babiše, i když to je volba z rozumu. Opravdu hrozí , že 2. kolo bude generál versus Čaputice. Prosím Vás všechny volit Babiše už v prvním kole. Jde o hodně.
Jo volte Babiše. A jak myslíte, že to dopadne ve 2 kole?
Pavel si Babiše namaže na chleba.
I pokud by všichni voliči SPD + ANO ve druhém kole volili Babiše, stále je to jen cca 40 %. Ostatní Antibabišovci (Fischer, Hlišer, Zima, Diviš, Nerudová, Pavel) se spojí a Pavel dostane 60 %.
Dle mého má ve druhém kole větší šanci Bašta (pokud by se tam dostal), protože jde této vládě více po krku a i voliči Pětikolky toho zdražování, Ukrajiny a války mají dost. Takže si myslím, že by mohlo mnoho voličů Pětikolky volit ve druhém kole Baštu
To není volba z rozumu. To je volba zbabělců.
Tedy typicky tschechische tupé konzumní ojroofce bez pudu sebezáchovy.
Zajistí bocian demisi vlády? Podle mě ne. Bude to sice spojenec makaróna, ale to znamená, že budeme pendlovat mezi různými říšemi zla, které se nakonec stejně rozpadnou, ale my jim předtím zaplatíme všechno, co máme.
Babiš nasadil podobnou rétoriku jako Bašta, ale nikoliv tak kontroverzní.
Babiš nehlásá ODVOLÁM TUTO VLÁDU, ale ZASTAVÍM TUTO VLÁDU.
Samozřejmě už neřekne Babiš, jak jí zastaví, ale to OVCÍM stačí. Ze strany Babiše je to chytřejší heslo, méně napadnutelné.
Prostě se Babiš snaží přetahnout voliče SPD. A je vidět, zde konkrétně na PP, jak se mu to daří, jak mnoho údajných vlastenců typu Vidlák apod mu na to skočili
Takže kromě Středuly už žádný další kandidát neodstoupil (Vidlák předpovídal Fishera). Takže hlasy 5koalice se rozdělí mezi Pavla, Nerudovou, Fišera, Hilšera a Zimu. Bašta by měl šanci postoupit do druhého kola společně s Babišem, ale kvůli takovým lidem jako je Vidlák se to nepodaří. K čemu bude Babišovi, že získá 33% místo 28%, když Pavel bude mít 18%, Bašta nezíská 20%, které by mohl mít, ale z důvodu Vidláků jen 15%. Ve výsledku se do 2. kola dostane Babiš a Pavel a Pavel vyhraje.
Tak to taky vidím. Babiš postoupí i bez hlasů od Baštových stoupenců a díky Vidlákům, kteří nepochopili realitu celý svět uvidí, že se do tý války za bohatství Ameriky chceme vojensky zapojit.
Jde od člověka kterej nám dělá v Bruselu ostudu tou svou Jourovou a kterej tam podepsal snad víc neštěstí než sám Fiala, něco proti-bruselského? Tak maximálně dalších pár stovek důchodcům na úkor našich vnuků a holedbání se v Čau lidí. Toho budu volit jedině proti Nerudové a to spíš proto aby nebyl premiér, než že by ta aktivistka měla nějaké přednosti
Horale, ve valce se slusnost nevyplaci. Asi jsi nebyl na vojne. Tam je docela jiny vokabular, ale kazdy vi, o cem je rec. A ted jsme zase ve valce. Jde o to, jestli bude Cesko svobodny narod a valseteneckym presidentem, nebo jestli budete jen bruselska a zidovska kolonie. Chces, aby tady rozhodovala ta mrcha von Lejno?
Proto Basta a nikdy jinak!
Dobrý večer,
sledujete další debatu dnes na Nově?
Hodnotíte objektivně co řekli kandidáti v minulých debatách? Vždyť kolikrát říkají rozpolupolné názory.
Za to Vaše doporučení se vážně podepíšete?
A nelíbí se mi to, že do škol pronikly neziskovky a učitelé někteří již na základních školách manipulují dětmi tím, že říkají koho volit mají rodiče? Nenápadná manipulace.
Za mě jediný kandidát…
Po tomto článku je možno prohlásit, že apoštol vidlák je zmatený zbabělec s pamětí akvarijní rybky a k tomu přizdisráč bez pudu sebezáchovy.
Nemá ani kousek hrdosti a sebeúcty, zato mesiášský komplex.
Až přijdou Číňani, ještě ten samý den si nechá operovat oči na šikmo a natře se na žluto. Napíše o tom sérii článků jak to je nejtaktičtější a jak to nasvítil ze všech stran a nakoupill si k tomu uhlí, plechy na střechu a konzervy do sklepa. Samozřejmě se nechá opíchat všemi sračkami co chíňani přivezou a insatluje si do mobilu sociální kredit.
No, prostě pokrytecký debil.