![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Proč budu volit formou neplatného hlasu
LUBOŠ ZÁLOM
Už za pár dní se otevřou volební místnosti, čímž vyvrcholí několikaměsíční souboj kategorických myšlenek, pevných názorů, promyšlených politických stanovisek. Tedy, správněji řečeno, měl by vyvrcholit. To, čeho jsme totiž byli během prezidentské volební kampaně svědky, má daleko spíše úroveň další řady televizní show Česko hledá superstar.
Nechci v žádném případě rozebírat, zda bylo před deseti lety správné prosadit přímou volbu hlavy státu, aniž by došlo k výrazné úpravě jejích pravomocí tak, aby mandát získaný přímo od občanů, měl náležitou váhu. Nechci spekulovat o tom, zda na počátku změny volebního systému stála spíše bezradnost stranických činitelů, zda jsou schopni nabídnout parlamentu skutečné osobnosti, nebo jestli cílem bylo skutečně posílení demokratických mechanismů naší republiky.
Jedno je však jisté: jestliže by se měl prezidentem stát člověk, za kterého mluví dlouhé roky aktivní politické práce a jenž je nositelem pevných postojů, a s nímž sice může velká část veřejnosti nesouhlasit, ale přesto si dokáže vydobýt respekt a přesvědčivě vystupovat jako lídr národa, nikdo takový se nám v blížících se volbách opět nenabízí. Jako by samotný mechanismus přímé volby byla pouhá vějička, návnada na důvěřivé občany, kteří tak snadno získají pocit, že mají věci ve svých rukách. A že na jejich výběru záleží. A že je jejich občanskou povinností si vybrat.
Volit ve svobodných, otevřených a férových volbách je bezpochyby naše zásadní politické právo. Podobně jako právo na aktivní a hlasitý nesouhlas s vládní politikou, které je nám postupně omezováno pod pláštíkem tzv. boje proti dezinformacím. Právo však není povinnost. A chceme-li být aktivními voliči, ale přesto dát najevo, že defilé prezidentských kandidátů nám daleko spíše připomíná odporné pouťové panoptikum, nemáme žádnou morální povinnost takové představení posvětit svým voličským hlasem.
Včerejší volební debata na veřejnoprávní České televizi podle mého názoru potvrdila stav věcí. Pokud někomu stačí prázdné fráze od rychlokvašek, o nichž ještě nedávno nikdo nic neslyšel, pokud někomu stačí prázdný konformismus se vším, co pochází od Evropské unie, i kdyby šlo o evidentně iracionální a zhoubnou zelenou politiku, nebo pokud někomu stačí lži a výmysly o odvolání vlády, třebaže něco takového nemá oporu v Ústavě, prosím – výběr je bohatý. Jestliže čekáme od politiků skutečnou osobnost a nikoliv omyvatelnou faleš a bezobsažné floskule, které se kdykoliv dají vzít zpátky, pak nás musí jednotliví kandidáti urážet.
Něco takového si můj hlas nezaslouží. Budu tedy volit neplatným hlasem a je to jediná možnost, kterou jako pravicový volič mám.
Někdo by snad mohl namítnout, že neplatný hlas je přece to stejné, jako se do volební místnosti vůbec nedostavit. Já se však domnívám něco jiného.
Nepřijít k volbám totiž není vyjádřením ničeho. Nevolit vůbec totiž znamená zařadit se mezi dav bez názoru. Neplatný hlas (tedy nejlépe dva lístky v jedné obálce raději než prázdná obálka či poničený lístek) ale vyjádření názoru je: chci volit, mám snahu volit, mám na dění v naší zemi jasný názor, ale tato nabídka je zkrátka něco příšerného. (Samozřejmě se pak nabízí další reakce: proč nejdete kandidovat sám? Proč strana, kterou podporujete nebo jíž jste členem, nepostavila vlastního kandidáta. Ale to už je zase jiný příběh.)
Neplatné hlasy jsou totiž uvedené ve statistikách. Jsou to lidé, kteří skutečně přišli volit, zatímco počty občanů, kteří se rozhodli zůstat doma, vypovídají spíše o úrovni občanské ignorance v naší zemi. Co kdyby voliči odmítli myšlenku, kterou nám podsouvají média prostřednictvím statistik, debat a volebních kalkulaček, že si někoho vybrat musíme? Jestliže by neplatných hlasů bylo dejme tomu pět procent, šlo by o velmi významný signál.
Je potřeba zásadně odmítnout hloupá vydírání typu „Nebudeš-li volit Babiše, dostane se na Hrad Nerudová“ nebo „Když nebudeš volit Nerudovou, pomáháš Babišovi.“ Já volím podle svých dlouhodobých a dnes již neměnných názorů na to, jak má politika v naší zemi vypadat a co je politickým a morálním ideálem. Jestliže se nikdo takovému ideálu nepřibližuje v žádném z myslitelných ohledů, odmítám si vybírat mezi morálními a duševními trpaslíky. Stejně tak odmítám měřit, zda náhodou jeden z nich své soupeře nepatrně nepřevyšuje. Jak jsem již napsal výše, přeji si prezidentskou kampaň jako souboj kategorických myšlenek. Ne jako souboj různých projevů, forem a druhů myšlenkové prázdnoty. Prázdná a hloupá Danuše Nerudová. Prázdný a hloupý Petr Pavel. Prázdný, hloupý a ještě k tomu ničemný Andrej Babiš. Rozhodovat se mezi nimi je nedůstojné. Stejně tak považuji za nedůstojné upnout se ke kandidátům, kteří se teprve nedávno odněkud vynořili, aby svoji politickou kariéru započali kandidaturou na funkci, která má být ve skutečnosti jejím vyvrcholením.
Zapomeňte prosím na všechny možné volební kalkulačky a průzkumy. To je totiž jeden obrovský podvod. „Nevíte, koho volit? Vyplňte si kalkulačku! Kalkulačka vám to spočítá! Kalkulačka myslí za vás.“ Představte si raději jednotlivé kandidáty v pozici prezidenta. A zeptejte se sami sebe: „Tohle skutečně chci? S tímhle budu jako občan České republiky spokojený? Tohle má být historicky na stejné úrovni jako Masaryk, Havel a Klaus? Opravdu?“
Myslíte si, že si skutečně musíte vybrat? Ne, nemusíte. A nenesete žádnou odpovědnost za to, jak hlasují ostatní. Pokud si tedy ceníte skomírajících hodnot jako je svoboda, trh či kapitalismus a uvědomujete si, že prezidentší kandidáti tyto hodnoty v žádném myslitelném ohledu nehájí, volte stejně jako já: neplatným hlasem. Pokud zastáváte hodnoty opačné, užijte si to.
blogosvet.cz
Dalsi smejd-agent z sestidemolice, co se snazi rozestvat alternativu. „Nevolte, sedte doma na zadku“ aby nahodou predurcene vlastizradce Pavka, Burese, nebo Capurudovou nahodou neohrozil nekdo, kdou neni zaprodanej USSAkum, Bruseli a nemcum!
K úvodnímu článku.
Ano, je to k zamyšlení. Za 33 let jsme mimo Babiše, politická scéna nedovolila aby se do politiky dostal PRAVÝ DEMOKRAT.
Babiš sice není ideální, ale dokázal bojovat s lidmi , kterým nešlo o navrácení demokratických zákonů a kteří si vytvářeli svoji demokracii. Proto naše životní úroven je na nejnižší úrovni v EU.
Vlákno s defense.
https://dfens-cz.com/prezident-dosadi-vetsinu-ustavniho-soudu-a-rozhodne-budoucnost-na-10-let-budeme-aktivisticka-soudcokracie-nebo-demokracie/comment-page-2/?show=comments#comment-338118
Budeme aktivistická soudcokracie, nebo demokracie?? ??
Těžko zbakrotovaný stát je prostě mrtvola po smrti a na SV to máte v pokřivených zrcadlech před chvílí sdělené on-line, najdete v záznamu, nazdar bazar a ty růžové brýle kteří ignorují že třetina lidí nesplatí své základní potřeby aktuálně je jen o prostém stavu jejich orientace v realitě. Což tu byl vždy problém u nadcvičených formantů školastikou inkluzek, jinak by neabsolvovali ani obecnou. :-))))
Odpovědět
sergej11.1.2023 v 1:11
cca. 00:45:00
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-01-08-komentovane-zpravodajstvi/
Odpovědět
sergej11.1.2023 v 8:20
„Gdiš budete hodní a nebudete zlobit tak se dokonce i dozvíte kdo je to vrchní kňahňátor, děti.
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/101-ve%C4%8Dern%C3%AD%C4%8Dek-1907kamp%C3%A1%C3%A1%C3%A1%C5%88-ve-francii-je-taimepodvod-ve-volb%C3%A1ch-bez-v%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A9ho-/587536623201705
_______________
kadle ty nechápacej vztahovačnej protivnej tupej houkavej hulvátskek a tupej divokej dislektiku a diskalkuliku zhebni teď, okamžitě a bez odkladu přesně a včas jak na rozkaz, robote vycinkanej, vyzkratovaný neaktualizovatelný boot boote co mu na smeťáku zateklo pod kryt. Šmejde
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-01-10-pokrivena-zrcadla-tohoto-sveta-s-petrem-vaclavem-248-dil-123-min/
Tam chybějící v tu dobu odkaz s velice sofitikovaně nahuštěnými informacemi které žel primitivové nedávají stylem kozel zahradníkem a potom brutopýrují jak na povel, či kadlují jak navedení což jistě jsou od nepaměti a klauzují „profesoři jak hloupé uřvané děti – 10.ti letí parchanti udrbaných tetiček žvástů uličních kádrovaček blažkových, bez podpičníku.
Vaši pokrytectví je neuvěřitelné, zkrátka věčně nesvobodný Svobodný …
Mělo by se dát do volebního zákona, že v případě dosažení určitého procenta prázdných volebních listů svědčících o nevolitelnosti ani jednoho z kandidátů, se volby musí opakovat s jinými kandidáty.
To považuji za skvělý nápad hodný uvážení!
Ja, ja,
když budou mit Zalomovsky přistup voliči, pak pana nePavka anebo vedouci prodejny turbotitulu zvoli jejich rodina.
Zalome, vždycky je na vyběr. Když nic jineho tak alespoň menši Zlo. A pro mně je nejmenšim Zlem Bašta, bo ten přimo slibil že jako prezident – vrchni velitel a spolutvurce mezinarodni politiky nebude podporovat zatahovani ČR do cizi valky. Patrně by ani nepodepsal mobilizaci Čechu kvuli cizi valce, navic když hafo Ukrajincu uteklo do ČR před mobilizaci a odvodem, aby nemuseli valčit na Ukrajině.
Na rozdil od Bašty mam naprostou jistotu, že Aspeňaci Petr nePavek a duchaprazdna Čapuše by valku, okupaci ČR cizi armadou a mobilizaci Čechu do americkeho masomlejnku na Ukrajině podporovali všemi deseti.
Havel na úrovni? To o Vás mnohé vypovídá.
Tenhle článek nemá cenu číst.
Mě volební kalkulačka ukázala: na prvních místech Bašta, Babiš, Diviš. Předposlední Nerudová se Středulou (to plně odpovídá později vyslovené spřízněnosti Středuly s paní Danuší) a úplně na konci Pavel.
Ji ale počítat to prý bude asi pobočka Hewlet Packard, i cože bez výběrového řízení v „s.r.o. stát jako „fimra na kajmanských ostrovech v daňovém ráji s notičkami pro zpěváčky slonovinové věže.
Zálom opět nezklamal, motivován v první řadě potřebou být „morálním majákem“ s trvalým a neochvějným postojem. Přesně tohle ignorování společenského a politického vývoje nás směřuje tam, kam míříme. Prostě odmítnout tu žumpu a prázdnost, heleďte všichni jak jsem pevný a neochvějný, všichni jsou morální trpaslíci ale JÁ jsem morální a intelektuální obr. Když stojím v žumpě a hladina stoupá, nezachráním se tím že budu pln morální síly stát jak péro a čekat dokud se nade mnou nezavře hladina, snažím se plavat a dostat se z ní. Demokracie momentálně díky jejím přirozeným limitům selhává, a v prostředí liberální totality by se zodpovědný občan v rámci jeho omezených možností měl snažit, aby co nejvíc otupil ostří které se ho snaží zaříznout. Že nás čekají náročná léta a těžký politický vývoj, o tom není pochyb, a bude třeba velké přizpůsobivosti. Momentálně je největší hrozbou, že pětikolka získá prezidenta, který jim všechno orazítkuje, a jediné co jde udělat je zabránit tomu, seč prostřednictvím nenažraného narcisa. Tady teď nebude žádné dobré řešení čehokoliv, Bašta má taky svoje škraloupy a navíc nemá reálnou šanci. Žhaví mě do běla tihle zarytí pravicoví voliči, kteří budou stát za pravicí i když ta je bude mlátit do držky, a pak ještě pláčí „jak tohle může udělat pravicová vláda“. Ať si každý u voleb dělá co se mu zlíbí, jisté je že nějaké procento neplatných hlasů jako signál nikoho u kormidla nezajímá, těm stačí vědomí že tihle ovčani mlčky nesouhlasí a nic neudělají, a jsou spokojení. Takže nějaký Zálomův němý odpor je každému ukradený, ale až se celá situace přežene a jiní ji změní k lepšímu, tak si morální velikán bude moct zase honit triku, jak on byl vždycky věrný zásadám. Naprosto mi nevadí, že bude volit neplatným hlasem, jen to že to veřejně vystavuje „na odiv“ a nabádá k tomu druhé. Pokud jde o takové věci jako volby, nedá se to brát jen jako vyjádření názoru, zvlášť když někdo je veřejná osoba na kterou lidé dají.
„Neplatné hlasy jsou totiž uvedené ve statistikách. Jsou to lidé, kteří skutečně přišli volit, zatímco počty občanů, kteří se rozhodli zůstat doma, vypovídají spíše o úrovni občanské ignorance v naší zemi.“
To je věc názoru. Klidně to můžu otočit. Počty lidí, kteří nešli volit, jsou taky uvedené ve statistikách. A vypovídá to třeba o znechucení občanů s aktuální politikou. Naopak neplatná volba může být vykládána jako idiocie voličů, kteří ani neumí správně hodit lístek do obálky.
Tím, že jdete k volbám, i když hodíte neplatný lístek, znamená, že se účastníte této hry, souhlasíte s jejími pravidly a demokraticky a dobrovolně se podvolujete vítězi. Kdežto ten co nevolí, vyjadřuje svůj nesouhlas se systémem a podrobuje se mu jen z titulu násilí. Něco jako když se nešlo volit za komunistů.
Vždyť to rejdují když ne ti samí tak potomci těch co tomu poroučeli a chtěli vlastnit i poté zaprodali a zdefraudovali co šlo, trubky. A teď finalizují přes černou díru ukr. Cálujte bulici.
Myslím že nemáte úplně pravdu. Neplatné hlasy ve statistikách jsou a nelze s nimi nic dělat, použít je. Volební neúčast ve statistice není a tyto hlasy se procentický rozpočítávají. Podívejte se do volebního zákona a na náš volební systém. Argument že když nejdu k volbám tak nevolím je úplně mylný. Pokud chci bojkotovat volby, vyjádřit nesouhlas, tak dám neplatný hlas. Ten už opravdu použít nejde. Ale určitě bych to neudělal jak píše Zálom, že natržený lístek nebo lístky dva. To je nesmysl. Nejlepší je prázdná obálka a nebo vložit čistý list papíru s nápisem Neplatný hlas a smajlíkem.
S tou volební matematikou se nepřu. Ale o tu mi nešlo. Neplatným hlasem nevyjadřuju bojkot voleb, pouze bojkot kandidátů, ale zároveň souhlas se systémem. Ovšem máte pravdu, o to autorovi zřejmě šlo. On se systémem souhlasí, pouze odmítá předložené kandidáty. Kdyby vyhrál ten jeho (v parlamentních volbách jeho strana), bude klidně souhlasit s potlačováním preferencí svých protivníků.
Celý čas mám dilema…Udělám dobře, když budu volit podle svědomí, Ale pochyby ve mě hlodaly, čím víc o tom přemýšlím a čím víc, si přiznávám realitu. V souboji s hajzlovskými šmejdy, neuspěje čest, budu mít sice dobrý pocit, ale k čemu bude. Že zvítězí pravda, dobro, to je už dnes jen v romantických filmech a knížkách. Žijeme mezi podvraťáky a jen podvraťák z opačné strany, jim může čelit.
Čím víc se blíží volby, tím víc jsem si jistý, že budu volit s kalkulací, že jediný šmejd, z těch nabízených, je schopen obratem své postoje měnit, když se situace s Rusem změní. Bohužel, je to zmetek, ale i pragmatik. A nejen tohle, dlouho jsem srovnával spoustu věcí mezi Babišem a Baštou (přispělo k tomu i to, že pan Bašta není zas takový geroj, když neumí rovně přiznat některé zásadní věci ze své minulosti, což mi přijde jako slabost, a slabý president do této doby?) a došel už k definitivnímu rozhodnutí.
Přečtěte si i dnešní Vlkovu Cosa Nostra…Sofiina volba, myslím, že je to tam také dobře popsáno.
Ještě před pár týdny bych si své současné rozhodní nafackoval. Budu volit Babiše. Má totiž na rozdíl od Bašty sílu, zkušenosti a osobní motivaci (ješitnost, vlastnictví českých firem) stát se českým Orbánem.
A to máte po úrazu hlavy, nebo z konzumace drog?
Kdo chce uškodit vládě, bude volit Babiše.
Kdo naivně doufá v zázrak, může volit Baštu. Poskytne mu to několik hodin falešné naděje.
Kdo je úplný mimoň, může vhodit neplatný hlas.
Vyměnit vládu zemských škůdců mamonem belzebubem. To má nádech černého humoru. Úplná fekální pornografie.
upsss, reakce na paradox
Asi tě zklamu, ale vládu to nevymění. Tohle je volba prezidenta. Vláda je tam dobře usazena kvůli naivním lidem, kteří by ji sice nechtěli, ale volili malé strany a jejich hlasy propadly. Přestože byli varováni a bylo to jasné z průzkumů.
Jde jen o to, zda bude prezident provládní loutka (Pavel, Nerudová), nebo Babiš, který jí občas může trochu uškodit, bude-li to v jeho zájmu.
Ostatní kandidáti nemají šanci. Středula to uznal jako první.
Tak Koller říká že pyjalkin je jeho paňáca tak nevím.
Mám lepší nápad:
Vytisknout si toho, koho chci za presidenta.
Jeho podobiznu pak vložit do hlasovací obálky !!
Bude to stejně neplatné, vypovídající hodnotu to bude mít nepoměrně vyšší !
Každý asi nemůže vyfotit kyd z hnojníku.
Fotit se budeš asi samospouští!
Já se mezi sluhy úžerů necpu.
https://m.facebook.com/zuzanamajerova.cz/videos/%EF%B8%8F-česká-vláda-se-chová-jako-banda-totálních-ignorantů-%EF%B8%8Fposlechněte-si-ekonoma-po/493911489394184/?refid=52&_rdr
Tak si představuji demokratickou svobodnou volbu. Tak aby kandidáta vybíral volič. O tom je přímá volba presidenta.
A ne volit toho, koho mi vládnoucí klika přehodí.
To je zajímavé jak mají všichni pořád skvělé nápady a neustále zahazují ty nedořešené věci pod koberec …
Co takhle vytáhnout zametená trestní oznámení s poznámkou že zametači neřešili a tak jsou spoluviníci? Takovej apartheid z poslední doby se dotknul úplně všech a byl taktéž zameten pod koberec justiční mafiíí, co takhle tohle TO vhodit do těch uren hromadně aby věděli, že ovce už přestali zapomínat a tolerovat že pár z nich bylo zmrzačeno zničeno zasebevražděno a že si na dalším zločinu zase někdo pořádně namastil kapsu …. když budeme neustále to či ono tolerovat a smiřovat se s tím či oním tak to bude pořáíd někdo zkoušet a pořád bude moc lidí co to odnesou … resdp v dovětku mimo uvedení justiční mafie jako spolupachatelů i uvést větu že třeba není místo an volby dokoud se to nevyřeší ten trestný čin protože není kdo by dohlížel na volby když jsou to pachatelé apartheidu …
Spousta diskutujících tady nechápe, že o Bastovi ani i volbách, si většina jeho voličů nedělá iluze, alespoň já ne, ale hodím mu to z principu, protože se jako jediný tam tváří, že mu jde o ČR.
Nějak jsem v článku přehlédl, proč se pan Zálom, jako pravicový politik, nevyjádřil k Baštovi. Co mu na něm vadí?
Námitky proti Nerudové, Babišovi, Pavlovi – souhlas.
Tím, že se nevyjádřil k Baštovi se opravdu Zálom staví jako další do řady rozvracečů Alternativy
Vyjádřil – že prý slibuje nesplnitelné odvolání vlády.
K té neplatné volbě: co jiného dělat v 2. kole, když tam bude jen někdo z aspenů, Bureš, Pávek, Čapuše?
Nenapadlo vás, že tím rozbíječem alternativy, je právě SPD?
Kritika Babišovy vlády za měkká, zdůrazňuji měkká proticovidová opatření (Kobza), neúčast na proticovidových a protifialových demonstracích, kydání hnoje na Babiše (ne, že si to nezaslouží), ale proti převlékači uniforem a kšeftmance s tituly ani slovo,….
Kdo si přeje, aby prezidentem byl Pavel nebo Nerudová, potvrdil se tím náš status kolonie a šli jsme do války za cizí zájmy, volí Baštu.
Zbabělci a přizdisráči se zase snaží tzv. taktizovat.
Bude sranda pozorovat ty xichty tzv. taktiků. až si s nimi prasident nebureš začne vytírat řiť. Jako to dělá se všemi které akutně nepotřebuje vždycky.
Můžete mi vyvrátit, co jsem napsal o SPD nebo se vaše tykev zmůže jen na urážky?
SPD vyčítám totéž co vy.
Jsou tak zbabělí, že museli ukecat Baštu aby to vzal, přestože dlouho tvrdili, že mají super kandidáta na presidenta. Ve skutečnosti neměli nikoho.
Jenže je to jediný neaspeňák, pokud vaše tykev je schopna pochopit co znamená být sluhou Aspenu.
„by se měl prezidentem stát člověk, za kterého mluví dlouhé roky aktivní politické práce a jenž je nositelem pevných postojů“-tak třeba zrovna na toho havla tyto kecy sedí-kolik dlouholeté aktivní politické práce on udělal než ho vytáhli z paluše čtvrté cenové skupiny krom toho,že se denně vožíral????Takovýho prezidenta jakého si autor vybájil jsme NIKDY neměli-každej byl svině
Masařík byl akční a světodějnej, dal prostřelit lenina.
https://protiproud.info/politika/6931-muz-ktery-byl-u-toho-atomova-bomba-na-prahu-netusite-kolikrat-jsme-unikli-jen-o-vlasek-i-archivy-prazskeho-hradu-promlouvaji-komu-zaplatil-masaryk-za-atentat-na-lenina-mozna-je-lepsi-ze-skoro-nic-nevime-anebo-je-to-jinak.htm
masaryk byl hlavně defraudant,který ve velkým rozkrádal v Paříži fondy pro republiku,ten „skromnej“ tatíček
Jednoduchá odpověď na otázku kladenou v titulu článku. Protože jste hloupej.
Zálom se zbláznil.
Zálome, ty jsi na tom tak špatně že nemáš na to volit Baštu? To já kdybych neměl na výběr a volil mezi tebou a nějakou českou Čaputovou, přemohl bych se a volil tě.
Zálom, pravicový volič, to je prokletí. Jedno z mnoha co tíží naši zemi. hovnivál, který nevidí dál než na svoji stranickou knížku. I díky takovým to tu má progresivní zlo tak jednoduché.
Tož, zbabělost a bezradnost vždy vypadá lépe, když se umí politicky a nejlépe zodpovědně pravicově zdůvodnit. Že, pane Zálome…
Ostatně pravičáky mám rád, jsou to spolehliví baviči, kteří se při prvním osobním průseru dožadují levicové pomoci.
Tim to fakt vyhrajete, ze budete ve statistice! A Pjotr Fialeno zas bude lhat, jak cely narod voli jejich smudly!
Budu volit Baštu. Nevolit v prvním kole vůbec, není podle mě řešení.
Přímá volba prezidenta je výhoda. Pokud by ho volili poslanci, měli bychom dnes již jasno. Bašta ani Babiš (kterého nechci volit) by neměli šanci.
Pokud Bašta do druhého kola nepostoupí, ještě popřemýšlím. Pravděpodobně se buď nezúčastním, nebo dám neplatný hlas.
Zase někdo, kdo chce odebrat hlasy alternativě, tentokrát vhozením prázdného hlasu.
5koalice si docela zavařila tím, že mají 4 kandidáty. Navíc na preferovaných pozicích mají lidi s problémy: Pavel je STB, Nerudová s tituly, podváděním s taháky a střetem zájmů manžela. Naproti tomu Fisher a Hilšer jsou zatím čistí jako lilie. Může se stát, že voliči 5koalice to naháží ve větší míře Fisherovi a Hilšerovi. 45%, které získala pětikoalice ve volbách se tak může rozložit na Pavel 15%, Nerudová 15%, Fisher 10%, Hilšer 5%. Průzkumy sice dávají větší součet těchto kandidátů, ale to je pravděpodobně způsobeno tím, že se buď průzkumy neptali voličů alternativních stran nebo jim voliči alternativních stran odmítli zdělit, koho budou volit. Navíc průzkumy se často mýlí. Například v minulé volbě měl Hilšer podle průzkumů 1% a nakonec měl procent 9%. Podobně jsou průzkumy špatně s Baštou, který má nejen 12% od voličů SPD, ale ještě další z dalších stran alternativy.
Protistrana 5koalice má jen 2 kandidáty: Babiše, který má svých 27% jasných od voličů ANO a Baštu. Bašta by měl získat 12% od voličů SPD, teoreticky mu tak stačí pár procent, aby se dostal do 2. kola společně s Babišem. Stačí když mu dá hlas část voličů KSČM, Trikolory, ČSSD nebo Přísahy a Bašta může být ve druhém kole.
Někdo si řekne, ale vždyť u prezidentských voleb lidi volí jinak než u parlamentních. Pak se ale stačí podívat na těsné minulé volby prezidenta, kdy Drahoš reprezentující dnešní 5koalici těsně prohrál se Zemanem, kterému to naházel zbytek.
….. a koho to ve volební komisi bude zajímat, že vhodí dva lístky v jedné obálce? Neplatný hlas bude pouhým neplatným hlasem.
Zálom opět ukázal ,že je to křivák, který si hraje na demokrata,ale kope potají za šašky pětikoalice.Svobodní mi od začátku připomínají chytrou horákyni.A taky je tam ta jejich pokrytecká podoba s Piráty.Ktěm mají hodně blízko.Takže si pane Zálom s tím vaším hlasovacím lístkem vytřete …….. vyjde to nastejno jako vaše přiblblá rada.
A ještě doplním. Pane Zálom nikdy, opakuji nikdy nenastane situace,kdy všichni budou spokojeni s nabídkou kandidátů.Ani já nejsem naivka a nemyslím si , že Bašta je to nejlepší co existuje,ale z té nabídky kandidátů je to pro mne jasná volba, byť mám k němu výhrady.A o tom to je,vždycky je potřeba volit to nejmenší zlo,respektive to co je mi nejbližší.Jenže vaše moralizování je akorát ubohé alibi . Akorát nevím co jste tím sledoval. To jako nás chcete všechny odradit od toho někomu ten hlas hodit? Co to jako má znamenat? Přesně tohle je voda na mlýn pětikoalice.
já budu volit obrázek Putina.
co na to komise.
jsem zvědavy
Nebude překvapená. Pár bláznů a vlastizradců se vždycky najde. Dej tam těch obrázků víc, ať je dost makulatury na toaleťák.
Já to hodím Baštovi, i kdyby čert na koze jezdil. Ty řeči o tom, že nemůže odvolat vládu, jsou v zájmu pětidemolice. Kdyby pak byly demonstrace za demisi vlády, byl by to dostatečný nátlak na ty gaunery. Je třeba vzít v úvahu, že brzy budou krachovat a zavírat firmy a prachy jim dojdou, takže nebude na žebračenky pro všechny, když to poslali na UA. Babiš se bude točit jako korouhvička, ale ne v náš prospěch a nakonec nás prodá i s chlupama. Tak to prostě je a na ušlechtilá gesta není čas ani prostor.
To je scénář který zahraniční exekutoři milují, argentizace.
De la vére
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/101-ve%C4%8Dern%C3%AD%C4%8Dek-1907kamp%C3%A1%C3%A1%C3%A1%C5%88-ve-francii-je-taimepodvod-ve-volb%C3%A1ch-bez-v%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A9ho-/587536623201705
Já si to užiju Zálome a půjdu volit Baštu. Půjdu protože nechci válku a nechci tuto dokurvenou vládu. Aspoň je to naděje. Tvůj postoj se zbabělost a ignorance a je ti asi jedno, kdo tě okrádá. Užij si to taky.
A ještě si k tomu udělejte transparent. Něco ve smyslu „Zálomův neplatný hlas, Aspeňákům zláme vaz“. A máte vyhráno.
Byl jsem rozhodnutý pro to samé, ale Bašta překvapil slibem odvolat vládu (ne že bych mu věřil:-), ale má můj hlas v prvním kole.
VihrAě ten kandidátr co využyje trestného činu nezdebylnění nebo vobrácenje?
Baštu, jinak jedete v hitláku na frontu. Pavel to řekl jasně že jen naivové si myslí že mír je napořád.
Pekarová: Nebudu volit Babiše
Pekarová a z roku 2018/ její veřejný tvííít–Z výsledků voleb jsem opatrně nadšená. Přece jen mám v živé paměti minulé prezidentské volby a palbu “hnojometů” před 2. kolem. Nečekám, že by už nebyly připraveny. A o to důležitější je: pojďme se spojit za
@jiridrahos1
a pomoci mu v kampani. Jdu do toho! Pojďte, prosím, taky! rok 2018
5:26 odp. · 13. 1. 2018—- konec citátu a dotaz, nevíte koho tenkrát myslela nekorektním označením hnojometi? A v současné volbě prezidenta jsou ti hnojometi pro ní kdo?
Pekarová a z roku 2018/ její veřejný tvííít–Z výsledků voleb jsem opatrně nadšená. Přece jen mám v živé paměti minulé prezidentské volby a palbu “hnojometů” před 2. kolem. Nečekám, že by už nebyly připraveny. A o to důležitější je: pojďme se spojit za
@jiridrahos1
a pomoci mu v kampani. Jdu do toho! Pojďte, prosím, taky! 5:26 odp. · 13. 1. 2018—- konec citátu a dotaz, nevíte koho tenkrát myslela nekorektním označením hnojomet? A v současné volbě prezidenta jsou ti hnojomet pro ní kdo?
aaaáá Vlastička Parkanů by volila generála a generál děkuje))))
Hutka již není stoprocentní pacifista ??? to jsou věci, to jsou změny )))) ))) podpořil by generála )))) Jak se mu to raz. dva, pozor / pohov!… mění, co dodat jenom:
cituji z : Zaujímáme postoje místo abychom stáli
Demokracie
Skladba, Karel Kryl
Jak trpěl Cimrmanovsky odbojař Z.Svěrak za komunistu
– filmografie:
Nejistá sezóna (1988)
Chirurgie (1988)
Rohy (1986)
Veselé príhody z natácení (1986)
Velká filmová loupež (1986)
Jako jed (1985)
Vesničko má středisková (1985)
Galasupersou (1984)
Co je vám, doktore? (1984)
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Tři veteráni (1984)
Slavnosti sněženek (1984)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Inzerát (1983)
Svatební cesta do Jiljí (1983)
Srdečný pozdrav ze zeměkoule …
Kalamita (1982)
V podstatě jsme normální (1981)
Jako zající (1981)
Vrchní, prchni! (1980)
Trhák (1980)
Kam nikdo nesmí (1979)
Brontosaurus (1979)
Kulový blesk (1978)
Na samotě u lesa (1976)
Marečku, podejte mi pero! (1976)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Třicet panen a Pythagoras (1973)
Lucie a zázraky (1970)
Pane, vy jste vdova! (1970)
Skřivánci na niti (1969)
Zločin v šantánu (1968)
Krom toho hafo LP-ček s Jarem Cimrmanem
Písničkář Jaroslav Hutka bojoval proti komunistům, uznal stát a přiřkl mu odškodné a ted vyádřuje veřejně podporu generálovi —Generál, kterého dohání komunistická minulost. Kdo je Petr …?
sedne to zde
: Zaujímáme postoje místo abychom stáli
Demokracie
Skladba, Karel Kryl
viz https://pbs.twimg.com/media/FluAUJFWIAMjnaY?format=jpg&name=medium
Ať si ten hochštapler klidně nastrká
ty volební lístky do svojí řiti,
a nevytrubuje tady ty svoje obskurní pitominy.
Lubosi, jsi debil Kdyz davas do jedne rady tu Havelskou svini i s panem Klausem, tak jsi bud vul, nebo zid.
Jen kreteni nevoli, nebo udelaji svuj hlas neplatny. Jednak tim pomahas svinim, ty totiz jdou k volbam vzdycky a mate vybornou alternativu k brusekskym a NATO poskokum. Pan Basta bude baschta, batsa.
Ja od te doby, co mohu svobodne volit, jsem jedny volby nevynechal. Volby by mely byt povinne.