![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Jak to jednou začne …
VIDLÁK
Přátelé, protože ve středu večer ještě stále nebylo v USA sečteno, odložíme ještě povídání o tamní situaci o den a mezitím mi dovolte jeden text plný deziluzí. Prosím neberte to jako trvalý a nezměnitelný stav, ale i Vidlák si občas potřebuje poplakat někomu na rameni, ucedit něco v tom smyslu, že svět je nespravedlivý, lidi jsou zlí, všechno je špatně a nic nemá cenu. Tož si potřebuju udělat psychohygienu, trochu se vyřvat, možná i nespravedlivě vynadat někomu, kdo si to nezaslouží, prostě to ze sebe vyplavit a pak se přepnout zpátky do normálního režimu.
Víte, moje největší nevýhoda je v tom, že vidím. Zpravidla vidím překážky ještě dřív, než se projeví – vidím tendence, které mají potenciál bořit, už v době, kdy jsou ještě zcela neškodné. S trochou nadsázky vidím roztomilé štěně pitbula a roztomile popletenou majitelku tohoto štěňátka, obojí je vlastně hezké, ale já už si představuju, jaký to bude průser, až pes vyroste a majitelka se ukáže přesně taková, jaká se jeví. Ne, neventiluju to hned. Většinou jsem optimista. Vždycky si řeknu, že pes může mít přirozeně dobrou povahu, majitelka může jít do sebe, nebo psa svěří zkušenému cvičiteli. Ale pak přicházejí dny, kdy se ukáže, že žádné dobré možnosti nenastaly a za plotem běhá nebezpečné zvíře bez jakékoliv kontroly o kterém rozhoduje blka, která by nezvládla ani jezevčíka. A to je chvíle, kdy člověk musí vyběhnout do lesa a tam řvát a řvát, i když s tím nemůže nic reálně udělat.
Pokud si přečtete moje články z posledních měsíců, tak se jimi jako červená nit táhne myšlenka, že se blížíme k dějinnému zlomu. Naše vláda svoji úlohu nezvládla, evropské elity svojí úlohu nezvládly… nebo ji naopak zvládly perfektně, ale nic dobrého z toho pro nás nekouká. Já bych vlastně rozuměl tomu, kdyby na současném stavu v Evropě třeba pořádně vydělaly Spojené státy, ale ono ani tam to nevypadá pro běžného Američana moc dobře.
Všude vidíte stejné signály – inflace, propad ve stavebnictví, pokles zájmu o hypotéky (u nás to prý v září bylo skoro o 80%), zprávy zavírání průmyslových provozů a propouštění, zadrhnuté obchodní vztahy, válka za humny, stále větší tlak na uskutečňování Grýndýlu, zničení Nordstrýmů… i ten Václav Bartuška teď měl rozhovor na Rádiu Universum a kdybych neznal jeho starší názory a slyšel o něm poprvé, tak bych ho asi chtěl pozvat na zabijačku, protože jeho současné myšlenky se už hodně blíží tomu, co tady už roky meldujeme. Kdybych od něj neslyšel nic jiného, myslel bych si, že je to další libtard, co je už jednou nohou v Alternativě.
Raději ani nemluvím o migrační krizi a půl milionu Ukrajinců u nás, velkoryse pominu, že naše plynové zásobníky jsou naplněné plynem pro německé firmy, vynechám čtyřnásobnou cenu hnojiv a podobná navýšení cen energií. V okolních státech to vypadá podobně.
A na nejdůležitějším postu sedí Blyštivý Péťa…
My se blížíme k nárazu. Titanic se potápí. Kotel je přetopený, víme, že bouchne, jen nevíme kdy přesně, nevíme, jakou to udělá škodu a kdo to nejvíc schytá. Není žádná síla, která by tomu mohla zabránit…
Když se začalo mluvit o té první demonstraci (kterou z mého tehdejšího pohledu svolal Jindra Rajchl, protože ten byl v srpnu nejhlasitějším propagátorem) tak jsem si tenkrát řekl, že je to to jediné, co ještě máme. Jindru jsem pozval k sobě, popovídali jsme si o budoucnosti a shodli jsme se, že by tudy mohla vést cesta. Když pak na Václavák přišlo sto tisíc lidí, tak jsem to bral jako průlom. Dokázali jsme se svolat za naprostého informačního embarga majnstrýmu a na jednom pódiu se objevili víceméně všichni, kteří se nesmířili s nezvratným osudem.
Ejhle, říkám si, ekonomickému nárazu asi nezabráníme, na to sto tisíc lidí nestačí. Ale je to skvělá ukázka Svatoplukových prutů svornosti. Co dokáže jednota. Jednota tříprocentních straniček, které dohromady překročí pětiprocentní hranici pro poslaneckou sněmovnu. Jednota obyčejných taťků a mamin, kteří se zvedli z gaučů a přijeli do Prahy. Jednota aktivistů a odborníků, kteří mají co říci, jednota lidu, který je tolerantní k řečníkům a poslouchá… Až se to tu začne potápět, tato jednota bude třeba schopná začít organizovat záchranné práce. Až se jednoho rána probudíme do nefunkčních bankomatů, nezvěstného premiéra a zděšeného hejna v poslanecké sněmovně, tak tady na ulici vzniká síla, která pro koordinaci své činnosti nepotřebuje majnstrým. Budou tu lidé, kteří budou vyzkoušeni organizováním demonstrací, kteří budou mít za sebou první jednání o společných zájmech, my budeme vědět, jak jim to jde a bude celkem zřejmé, kdo si důvěru zaslouží a kdo ne.
Této myšlence jsem začal sloužit. Blížíme se ke zlomu a tyto demonstrace byly to jediné, co máme, abychom pak, v tom nejtěžším dni, měli alespoň malý náskok. Máme alespoň tohle, aby to nedopadlo jako v roce 89, kdy revoluci lidu promtně ukradly dobře organizované síly, které hladce provedly převzetí moci a rychle napodepisovaly rektální alpinismus směrem na Západ. A než jsme to rozpoznali, než nám došlo, že jsme byli oklamáni, tak už bylo pozdě. O třicet let později se to zase láme. A my najednou máme strašně málo času se zorganizovat, naučit se to, co jsme za třicet let zapomněli, poskládat alespoň nějaké struktury, abychom měli alespoň teoretickou šanci zase neskončit v lokajském postavení.
Já vím, že člověk by měl organizaci stavět, jako by na to měl celou věčnost. Neměl by se unáhlit, neměl by to dělat halabala. Ale… zlom nepočká. Hospodářství už klesá a většina ukazatelů je horších, než v roce 2008. Některé hospodářské signály jsou nejhorší od Velké krize ve 30tých letech a některé jsou nejhorší od začátku sledování. Do toho furt slyšíte Putina, jak mluví o novém světovém řádu a Sitting Pinga, jak to rovnou uskutečňuje. Náraz bude, revoluce bude, ale ukončovat ji zase bude někdo jiný, protože nejsme organizovaní. Proto ten spěch. Proto ty demonstrace, proto to moje bubnování. Krize nepočká. Z hradeb jsou všude vidět hořící vesnice a my jsme ještě nevytvořili ani domobranu. I špatná organizace je lepší, než žádná organizace.
Dovolte mi prosím dneska říci, že ztrácím víru. Na první demonstraci byli všichni ti, kteří už dlouho předtím svolávali. Rajchl, Majerová, Havel, Vrábel, Skála… a další a další. Ti všichni o demonstraci mluvili dlouho dopředu, nevynechali žádnou příležitost ji propagovat a nejvíc pro to podle mě tenkrát udělal Jindra Rajchl, což pak také bylo na demonstraci znát. Měl největší aplaus. Ale i Trikolóra tam měla své příznivce, hodně lidí tam bylo od SPD (jen ti nebyli na pódiu), své příznivce měli i odborníci a tohle všechno dohromady fungovalo. Tři pruty. Aktivisti, odborníci, politici. Chtělo to už jen jedno jediné – aby se všichni dohodli.
Nestalo se.
A v té chvíli nastalo to druhé. Jak se jednou začne něco rozpadat, tak to zpravidla nepřestane. První roztržka je jako rozbuška a hned po ní následují další. A další. Každý prut sám za sebe a ještě pro jistotu přelomit na dvě poloviny. Aktivista Vrábel má jednu demonstraci a aktivista Havel má druhou. Ani na jedné nebude Jindra Rajchl, i když to byl on, který pro propagaci udělal v první chvíli asi nejvíc a měl největší ovace. Trikolóra jde také svojí vlastní cestou. Odborníci jdou s Havlem, ale politici tam prý nebudou. U Vrábela zase všichni „slouží globalistickým strukturám,“ až nakonec asi nikdo nezbyde. Nejodpovědněji se nakonec zase chová jen ten lid, který disciplinovaně chodí… taťkové, mamky a senioři vlastně nejlépe chápou, co všechno je v sázce, protože je to právě jejich majetek a jejich svobody, které jsou první na ráně.
No, takhle hentu jednodu fakt nevybudujeme. Jak se to začalo drolit, tak od té doby to jen zrychluje. Krize se nám zhmotňuje před očima a hlouček obránců se rozpadá na izolované skupinky. A národe, tebe se ptají čím dál méně, co tomu říkáš. Vlastně teď máme to, co jsme tu měli vždycky. Hodně náčelníků, málo indiánů a žádnou perspektivu širší shody.
Možná je to ode mě jen splín z posledních dnů a posledních informací, které se ke mě dostaly, ale s každým dalším telefonátem ztrácím naději, že z toho může vzejít něco silného a jednotného. Sakra, ten Orbán tu fakt chybí….
Když jsme se po první demonstraci dozvěděli, že se nám organizátoři rozhádali, tak byl mezi veřejností poměrně silný tlak na oba, aby se dali zase dohromady. Myslím, že to zafungovalo, na konci září byli na pódiu opět spolu. Možná bychom podobný tlak potřebovali i teď. Akorát tak desetkrát větší. Rozpadá se toho víc, než jen Havel a Vrábel. Já vím, že teď naštvu asi všechny, ale chtělo by to, aby si sakra všichni vzpomněli, proč ta první demonstrace fungovala. Protože tam byli všichni. Ano, každý tam byl se svými příznivci, každý měl nějakou svojí představu, ale ta síla vznikla z toho, že tam byli spolu. Možná by to chtělo, aby lid řekl, že jsme chtěli jednotu a kvůli této jednotě jsme byli tolerantní a vstřícní. Kvůli této jednotě jsme táhli za jeden provaz a nechali si pochybnosti pro sebe. Možná by to chtělo, abychom všem ukázali, že na nás fakt nemají bianco šek a pokud si budou dělat, co chtějí, tak u toho nemusíme být.
Je to jen splín. Špatná nálada. Moc jobovek naráz, příliš mnoho drobností, které mohou vyrůst v průser, v jednom týdnu a málo pozitivních zpráv, kvůli kterým by člověk mohl zůstat optimistou. Já se zase polepším. Nepochybuji o tom, že mi dneska hodně lidí napíše i zavolá, abych to neviděl tak černě. Slibuju, že se pokusím.
- Soukromá válka herce Vetchého a nelegální obchod se zbraněmi - 9.2.2025
- Loutkáři, Systém a Agenda - 9.2.2025
- List predsedovi vlády SR od radového občana - 9.2.2025
Jednotu rozbíjí hlavně Rajchl. Nejdřív chtěl ovládnout Trikolóru, což se mu nezdařilo, tak si založil vlastní stranu. Přitom jednota mezi SPD a Trik. se už tvořila, viz komunální volby v Brně a Praze. Je to záměr, tvořit pidistrany, které se nikam nedostanou?
Vidlákovu skepsi chápu, protože i já to tak mám.Když čtu všechny ty alternativní média od Aeronetu až po Zvědavce,tak si říkám,tak a ted už se to sakra musí začít v lidech vařit a bouřit,to už tahle debilní vláda nedá.A takhle to mám celé měsíce a i proto už jsem skeptik,protože se nic,naprosto nic neděje.Lidi si zvyknou na cokoliv a ten cyp Fiala může přijít s jakoukoli debilitou,tak se prostě nic nestane.Rakušan sem na zimu pozve statisíce ukrajinců a naprosto nic se neděje.Je to proto,že tihle panáci vědí,že se jim nemůže nic stát.Nevím jak daleko je k tomu,že se ti nepohodlní režimu z něčeho obviní a půjdou sedět.Pak už lidi budou mít strach a tím bude dílo dokonáno a protektorát Čechy bude dokončen.Mxyslím ,že v téhle situaci by nám nepomohl ani Orbán,protože i ten kolem sebe musí mít spousty lidí,kteří mu pomáhají a jdou s ním,tohle u nád není a obávám se že nebude.Možná částečně může lidem otevřít oči rychlé zbídačení,tím myslím absolutní propad životní úrovně k bodu,kdy nebude práce,budou mzdy,kdy si za ně nic nekoupíme a hlavně nebude zboží,myslím tím potraviny v obchodech a začne doslova boj o přežití.Pak by možná zoufalé ovyvatelstvo mohlo vzít spravedlnost do svých rukou,ale jistý si tím nejsem.Možná by převládlo hašteření a vzájemná nenávist.
No tak pokud to dotáhne EU do konce, tak nejde o nic jiného, než starý známý socialismus. A ten je z podstaty nefunkční. A je-li jako tento budován na zdevastovaném hospodářství a dopovaný huntovanými měnami, tak už je teď v bankrotu. Takže nemám žádný strach z nějakého jejich „rádu“, o který se snaží. Nebudou ho mít čím financovat. A ekonomika může klidně začít fungovat mimo panstvo. Má k dispozici blockchain. To je úžasná technologie, ve které se dá nejrůznějším způsobem kooperovat a nikdo v reálném čase nedokáže rozklíčovat kdo, s kým, o čem, proč a za kolik.
Souhlas. Již se děje.
Vidláku, je to tak. Pan Rajchl odmítá komunisty a levici obecně, takže je pro mě nevolitelný, i kdyby byl ze zlata. Takhle si politika pro budoucí období nepředstavuji. Je to jen další ODS pro balamucení voličů. V této chvíli je jednota všech nezbytná a opět se nálepkuje a vymezuje s kým ne kvůli malichernostem. Viz. maminka Rajchla nemohla za komunistů studovat. Velké zklamání pro mě z pana Rajchla.
Opravdu nevidím jediný důvod, proč by se lidé s demokratickým a tržním pohledem, měli přizpůsobovat vymírajícím stalinistům. Stesky Vidláka, mi přípomínají národní frontu, nebo snahu pravdy a lásky sjednotit všechny pod OF. Mě osobně nikdo na demonstraci se soudruhem Skálou nedostane.
Jasně, takže v ČR je inflace 18% v Maďarsku 21,1%
ale nám chybí nějakej ten Orbán, který z toho tady udělá zemi zaslíbenou.
Rozhodně by si Orbán na banderonacisty nepůjčoval deset miliard.
Očekávám, že zde v diskuzi nějaký proruský kolaborantský nenavistný aktivista konečně všem vysvětlí, proč má Orbán( kterému čouhají ze zapařeného mužického řitního otvoru Vladimíra Vladimiroviče jen kotniky) ve svém státě tak velkou inflaci ( větší než ČR) a proč nemá hen ten levnější plyn.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH)
Lažnovský,vezměte tu svou hluboce mentálně retardovanou havlolejnolahvárenskou stoku a zastavte se na chlebíček….
Generál Eliáš
Jak daleko je z 18 ke 21?
Má vůbec cenu to nějak dramaticky rozlišovat? Nebo to má snad znamenatže jsme „lepší“? Klasické čecháčkovské vychloubání se a zavádějící domněnka, že jsme lepší než zbytek Střední Evropy. To už tady bylo od dob Klause a nic z toho nevzešlo – jen podvody, krádeže, bankroty, olupování obyvatelstva za bílého dne.
Ne, to znamená, že Orbán rozhodně není lepší, než Fialovej hnus, kolaborantská pětikolka, či jak tuto vládu zde na PP nazýváte. Takže pokud si Apoštol Vidlák zoufá, že téhle zemi chybí nějakej Orbán, tak z mého pohledu je úplně mimo. Toť vše. Doufám, že už chápete, víc polopaticky už to vysvětlit nedokážu.
A Orbán si půjčuje na úkor vlastních pro banderonacisty …..ty mysliteli po lobotomii?!
Vždycky je otázka, jak se co počítá. A kdo to počítá.
No jo. Těch 21% je meziroční inflace. Pokud se podíváme na meziměsíční inflaci, tak je Maďarsko na tom o mnoho lepe než ČR. Polopatisticky pro Amadis – Fiala nás okrádá už od ledna a Orbán až od října.
A to že vidlák volá po českém Orbánovi, volá jako po státníkovi, který má podporu 52% občanů. Ne po fialovém patlala matlala s 3% stranami.
Nám toho chybí mnoho. Jak to přijde, že USSA jsou Fialovo pětikoalice vzor a u nás inflace 18% a dnes dle burzy ve Frankfuru nad Mohanem klesla inflace v USA na 7% ?!? A předtím o moc vyšší nebyla. No co Biden Muši Lejnové nadiktuje, to ona a papaláši vlád EU uvádějí v realitu – ničení hospodářských schopností Evropy, všichni to znají, co k tomu všichni ti lokajové používají jako je klima fanatismus, Green Deal atd. atd..
Ukrošů je zde už milion , půl milionu zde byl už předtím . Pokud si dobře pamatuji , tak za tvého protěžovaného kámoše , kovid šmejda Babiše , byla ukrajincům dána zelená karta , za vydatného přispění celoživotního parazita Dlouhého .
A hysterickým pobíháním a pokřikováním , které je vlastní babám , za pokřiku vše je ztraceno , opravdu vše ztratíme .
Tento protektorátní režim padne tehdy , až bude zlomena páteř anglosaské hydře , navázanou na prima lichvářskou mafii .
Bude to podobné , jako v 89 . Jakmile se rozsype malobritánie – mozek a hnUSA – svaly konglomerátu , tak se rozsype i vše ostatní . Tentokrát ale bez sametu .
Pokud si myslíte , že volbou toho či jiného kašpárka něco změníte , tak si uvědomte , že v tomto otrokářském zřízení vládne ten , kdo má pod palcem finance . zlodějské a okupační Centrální banky .
Pokud toto chceme jednorázově zlikvidovat , tak musí nejdříve dojít k odmítnutí současné otrokářské Koncepce a přijmutí Koncepce Lidské , plně zaručující , maximální svobodný rozvoj geneticky daných předurčení , každé jednotlivé bytosti .
Ukroše je možné nahnat do fabrik, ještě pamatují, že se má pracovat a vyrábět. Na rozdíl od nových jižanů.
Když budete rozeznávat obyvatele východní okrajiny a tlupu benderstánu na západě , tak zjistíte , že to není pravda .
Je tam asi takový rozdíl , jako mezi východním a západním Německem .
Nevím, jaský je mezi nimi rozdíl, ale pokud se kouknu na záběry a fotky ukrošského venkova a malých měst, vypadá to tam naprosto stejně, ne-li hůř, jako v polovině 80. let. Tenkrát za to údajně mohl Sovětský svaz, nyní asi bratrská pomoc z EU a USA.
To byla ta předchozí vlna UK. Nyní se sedm dostali mlaďoši, kteří vymetají diskotéky a bijí se s Čechy, když jim neuhnou z chodníku – viz. bitka v Liberci
Tyto nové UK k pásu nedostanete. To jsou přesně ti, nebo jejich fotrové, co vybírali výpalné na Ukrajině.
Pak jedině 9mm argumentů,tomu by banderonastická svloč rozumněla!
Tak ano, rozlišuji. Ti vámi uvádění se nejspíš vrátí domů, až jejich západUk schlamstne Polsko. Uvidíme, zda tu zbude někdo použitelný.
Zde již zabydlené gangy, raketýři, pasáci kurev, podvodníčci a násilníci. To je ta úžasná pomoc jíž se nám dostane – jak tvrdil už 26.2. soudruh učitel Rakušan , co je potkal někde u Kolína.
Preferujete snad syrské syrotky z Afriky?
Ani jedno sem rozhodně NEPATŘÍ!
Buďte realista. Migraci nelze zastavit, už se to utrhlo z břehů. Ani vy ty miliony nedokážete postřílet nebo utopit. Kapacita jakékoliv země bude naplněna. A z mého pohledu lepší ukroš než syrský syrotek ze Somálska.
Z mého pohledu je to jeden ksdinl větší,než druhý a jediné co by na ně platilo,je hnát je s odjistěnou zbraní z hraniční čáry.
Ještě je tu možnost, že z české bídy zdrhnou sami.
Taky myslím, že tenhle systém nelze opravit. Musí se sesypat a vzniknout něco nového. Ti, co se bijou za opravu, holt se jim to hatí. Lidi si totiž vzájemně nevěří a po tom, co se všude kolem poslední dobou děje, není divu. Proto se to prostě neslepí, ač by si to různí vidláci přáli.
Ukroši se ještě budou hodit.
Západ Evropy se mění v Chalífát. My máme k Islámu odpor a k tomu chudobu, takže tu zatím pučí jen zárodky.
Ale až to praskne a začne se hroutit ekonomika Západu, převezme to v Německu či Francii ISIL či něco podobného.
Pak se nám Ukrové budou hodit. Mají z části bojové zkušenosti, nejsou ještě tak mentálně otráveni lidskoprávnictvím, jako naše mládež a islám nemusí ještě více než my.
Mimo to mají tendenci k práci (ještě si pamatují, že tohle je základní způsob, jak přijít legálně k penězům) a v druhé generaci se zcela asimilují (mají podobné hodnoty a návyky).
mýlíte se
Vidláku žádný obavy,revoluce je na spadnutí jen musíte poslat více peněz
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/organizator-demonstraci-ladislav-vrabel-insolvence-penize-ucet-od-lidi.A221109_093808_domaci_vank
V notách mají prázdné hlavičky větší hodnotu než ty plné – bohužel nejen v notách.
Blázen po častém smíchu poznán bývá..
Euroatlantická civilizace založená na kolonialismu a dolarových dluzích se hroutí. Není žádná síla, která by ten proces zastavila. Vládnoucím temné elitě se to vymklo z rukou. Ale Euroatlantická civilizace není celý svět.
Mně osobně je to líto, těch ztracených iluzí. No, teď bude bojovat každý za sebe. Zda má co nabídnout tomu novému světu, který přijde. Nebo ne.
Vidím to stejně. Akorát mi to není líto, ale to je tím, že já zpětně nikdy ničeho nelituju
Zajímavý lidé, co zpětně Nikdy, Ničeho nelitují, to znamená, že jsou absolutně dokonalí a nedělají chyby, anebo..?, jsou dokonalí sociopati.
Nebo se s chybami, které kdy udělali, smířili. Většinou se chyby napravit nedají, ale můžete se z nich poučit. Lítost je dost neproduktivní. Já taky nelituju, spíš jsem nasraná
Chyba, kterou ublížím třeba někomu blízkému, třeba i nejbližšímu a pak toho nelitovat, protože je to kontraproduktivní? Divný postoj, což ho potom nakopnout ještě do zadku, na cestu?
Mému bližnímu nepomůže, když budu litovat. Mému bližnímu pomůže, když svou chybu napravím, ale nikoli hubou. Jo a vím, jaký máte email, ale nikde to říkat nebudu. Nemáte uložené údaje?
To tady běhá běžně u většiny diskutérů, to neřeším. Buď úmysl, nebo křivost křižáků, proto je tu tolik parodií.
Mně se ty adresy ukazují, pokud mám zaškrtnuté okénko pro uložení údajů. Já své údaje uložené nenechávám, ale někdy mi to stránka sama nabízí. A pak se ukážou údaje člověka, na kterého reaguji.
Vy to snad přímo kradete z úst Gretě Thunbergovic.
Ta nedávno prohlásila:
Je na čase svrhnout kapitalismus: „Je to systém definovaný kolonialismem, imperialismem, útlakem a genocidou, prováděnými takzvaným globálním Severem k nashromáždění bohatství,“
Gréta má loutkovodiče, co jdou s dobou a koukají, kde by se zase přimázli. Akorát není nic potřeba svrhávat, nikdo nic nesvrhává, hroutí se to samo, došly zdroje. Jste snad slepej?
Spíš bych řekl že základ byl (a je) klerofeudální absolutismus a podstata se moc nemění ani způsoby a metody inkvizic. Akorát to má libivější košilky a je to jinak podávané uzurpovaným naivům volských zápřahů panských jizd šílených kočích, mnohdy bravurních vozků.
.
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA
https://www.youtube.com/watch?v=Glbvef8r3KI
Vyštrachala jsem v knihovně pěknou knížku, autor Viktor Koněckij, mám bohužel jen českou verzi (ovšem překlad je fantastický) český název je Sentimentální rváči. Chtěla bych to v originále, musím se podívat po zdrojích.
Tak tak, masám v národech nedochází že jsou poddanými a že to, co si nechávají nasadit, je jen bohatě květinami „lidských práv“ a „demokracií“ ozdobený a opentličkovaný chomout. A chomout není dobrý ani pro zvířara.
No a nebylo to záměrem?
Shromáždit… a pak rozhádat, unavit, znechutit?
Dodnes mne překvapuje, jakých blbostí je schopen „organizátor“ demonstrací. Prachy nechá posílat na manželku, neb je v exekuci a myslí, že na to vyzrál, nebo žene lidi na Hrad s peticí za presidentem, který ji nemá jak realizovat…
A přitom stejný člověk zvládá 100 tisícovou demonstraci zorganizovat, ozvučit, ukočírovat….
Divné, ne?
Tak ale Koudelci a jejich páníček pracují. Vybrat osla, umetat mu cestičku, shromáždit nespokojené… a pak oslíkovi radit tak, aby je kompletně znechutil a otrávil.
Nevyhovuje to nakonec Péťovi a jeho partě?
Tento dojem ve mně bohužel vytrvale sílí.
Má někdo informaci, co stojí takové ozvučení, podium atd na jednu demošku na Václaváku?
Jak se Vrábelovi podařilo sehnat peníze na tu první? Na tu druhou bych už chápal, že lidé viděli, že se něco pohnulo, tak peníze posilali. Ale na tu první?
Nejlíp to bude vědět Saša Vondra. Nějaké ty zkušenosti s ozvučováním už kdysi nasbíral…
Bylo, už se raděj nebavím s NIKDYM a ani o počasí !! Ale jsem tak nasranej že klidně vystřílím i mafiánskou radnici z kalašnikova!
To je jedna větší kur*va jak druhá!!! (Brno!!)
A ještě nám je posíláte do Prahy!
Jen pro informaci .
Protektorátní kašpárek jde s dobou . Vozí si sebou na potlach svého milence . Zřejmě to zkracuje dobu letu .
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/-Do-ODS-nepatri-Na-Fialu-se-sype-zloba-I-za-sceny-s-letadlem-719970
Hlavně to spolehlivě likviduje i poslední zbytky mozkové činnosti, jakékoliv morálky a aspoň nějakého svědomí. Profesor Neřád, ne? Není nad to nechat se sbalit profíkem, co se vyzná.
Jo, ten je dobrej.
Nesvalujte vinu na Rajchla, Vrábela či Havla. Radši se každý podívejme kolem sebe. Všichni máme mezi sebou OVCE, které volily pětikolku či Babiše. A všichni máme svou zkušenost, že většina těchto OVCÍ ani dnes nepřipustí, že se titanic potápí. Tyto OVCE nepřipustí, že podlehly propagandě očkování.
Podívejte se na anketu v sousedním článku, koho zvolit za prezidenta. Zde na PP vítězí Babiš !!!!!. Zase Babiš. To potom chcete, aby se Alternativa sjednotila, když čtenáři PP volí Babiše? Tento národ je nemocný, tento národ si zaslouží padnout na držku.
Ono je však jednodušší kritizovat druhé a čekat na spasitele, než si přiznat vlastní selhání. Selhání nás příznivců PP, kteří nedokáží přesvědčit mnohdy ani své známé a příbuzné, aby procitli. Jak to má potom dokázat nějaký Rajchl, Vrábel, Havel?
Dost příspěvků je tu typu: volby jsou podvod, je to zbytečné jít k volbám, musí padnout nejprve Západ, EU se musí rozpadnout atd, atd. Takže nejlepší řešení je zalézt do své bubliny a nadávat.
Mě osobně mrzí, že třeba Rajchl nekandiduje na prezidenta. Výborný řečník, má to v hlavně srovnané, není jak kafemlejnek Okamura. Měl by můj hlas a myslím, že by měl velkou šanci se dostat do druhého kola. Když tedy Rajchl nepřichází v úvahu, proč nezavolit jiného bojovníka proti tomuto režimu, vaxu, válce na Ukrajině?
Ano, mluvím o Zítkovi. Můžu si myslet, že vypadá jak neotesanec, mluví jak dlaždič, má exekuce, není to model typu Pávka, možná trochu připomíná Volného atd.
No a co? My všichni taky kecáme až na vyjímky anonymně, a on své názory prezentuje veřejně. Je to bojovník, má odvahu.
Většina z Vás, alibisticky, aby „nepropadl“ Váš hlas, tak to hodí Babišovi. Nebo se na volby vykašle. Většina OVCÍ zavolí českou Čaputku a Pávka, protože je média protlačují, a co řeknou v ČT je pravda (viz. vakcíny).
Trochu utopie. Oč by byl horší Zítko z fyzického pohledu než ta troska, co je dnes ještě na Hradě? Je to samozřejmě utopie, Zítko se tam nedostane, ale proč mu nevyjádřit podporu? Třeba již jen proto, aby ho více lidí poznalo a pokud by usiloval o křeslo senátora či poslance, aby se tam dostal.
@ TM 1+
absolutní souhlas… dostaneme co si zasloužíme i nezasloužíme… hezky společně… a po novým roce společně i narukujeme na jatka… tak jak velí ovcím jejich nenapravitelná tupost
Pirát Michálek žádá prezidenta, aby udělil milost páru odsouzenému za obchod s psychotropním nápojem. ezo se „úspěšně“ nabouralo do oficiální medicíny, např. se začaly zkoumat psychedelika (psilocybin) jako možný prostředek k léčení, což je od začátku velmi nebezpečné a špatné. ezoterika je zacházení s psychickými silami, což je ve výsledku škodlivé, neboť cizí vnější entita se naboří (s vaším svolením, ale i bez něj) do vaší psychiky, díky vašemu nepochopení jak věci fungují, a může to začít zcela nevině, např. nespavostí, sny, až po různé neurozy, psychozy atd. „dobrým“ a nezvratným spouštěčem jsou i drogy. nebo se při léčení používají techniky psychoterapie psychoanalýzy-psychodynamické psychoterapie, katatymně imaginativní psychoterapie a pod. což jsou zakuklené ezo praktiky např. silvova metoda, nebo modrá alfa, hypnoza, mesmerizmus atd. trik spočívá v tom, že vaši mysl uvedou mimo jiné, do hladiny alfa (sliby bude líp), ve které jste nejvíce náchylní k přijmutí vnější ideologie a cizí entity (z kolektivní mysli), tedy posednutí. z posednutí (iluze) je těžké vystoupit…Tableta s psychotropní látkou psilocybin uvádí pacienty do stavu podobnému snění, což zvyšuje pravděpodobnost úspěchu psychologické terapie. Krátkodobé vedlejší účinky však mohou být závažné a je třeba mít vždy po ruce podporu, vyplývá z nové studie. to je velmi špatné…
mnozí si myslí, že psychickou obranu lze dělat zase psychikou. což je velký omyl nejenom hledačů, ale tzv. ofiko léčitelů- psychologů a psychiatrů. nelze ale vytloukat klín klínem. je to nepochopení, jak vlastně pracuje mysl. proto stále přibývá nemocí, které pramení z nesprávného používání mysli.
Ty psychické problémy narůstají proto , že člověk nemůže žít způsobem Člověka .
Pamatuji se na hrdá vyjádření o tom , že v hnUSA má každý svého psychologa . A MY v té době nic , jen chatu , hospůdku , rybaření a přemýšlení nad tím , zda pojedu na víkend na chatu , či půjdu do té hospůdky .
To dnes je to jiné , jsme světoví , právě teď kralujeme celé čtvrté říši .
https://www.youtube.com/watch?v=hVXJen61WFk
Kdyby tu každej měl svýho psychologa! Ale nejsou. Psychoterapeuti nejsou a to ani za peníze (1000 Kč za hodinu). Psychiatři nejsou a to nejen ti dětští.
No já seru na signály, změn k lepšímu se ani já ani matka nedožijeme!! Tak co?! A to co bude za 50let z vysoka SERU, to mi už nepomuže!!
Ani vašim dětem ani vnukům … nejkrásnější léta mládí k ho…u … stáří stojí za prd tak jako tak … zločinci si užili užijou krásnej život mezitím za nakradený a uspokojí si svojí úchylku trápit lidi…
nejmíň před deseti lety už bylo pozdě …na to něco z akce proti zločincům odkládat …
Co za trest je když necháte dědka stbáka na svobodě premiérovat kandidovat na prezidenta až do devadesáti a pak mu bude jedno jestli leží na jipce obskakovanej jako odsouzenej nebo jako neodsouzenej …zatímco jeho oběti mladí lidé jim už život a mládí a možnosti co jeho řáděním promarnily a niekdy nezažili dávno ztratí a zbyde jim jenom naštvanost a hořkost a zmar nevrátí za xxxxxx let… až si zločinci v talárech a uniformičkách užijou odměny výsluhy tak jak je potrestáme asi tak aby to bylo pro budoucí generace odstrašující … prozatím stále platí, že bejt zmetek se vylpáví, protože se to zkrátka vyplácí … trest nepřijde nebo přijde pozdě kdy už to není žádnej trest ani oběti nejsou už odškodnit ….dokud tohle neskončí stále budeme bandou zcela neintelignetních lidí společnost na nic …kde není chuť něco budovat zkoušet zlepšit tvořit …. jen se budeme neustále třáast aby sjem nepřišli i o to lejno které nám k ničemu není a náš život stejně nenaplní štěstím …
Mirek dušín měl bejt vzorem né terčem posměchu okradení zotročení ponížení nezákonnýho zavírání a pomluv skrze úchylná mainstreamová média …
https://twitter.com/pozorzmena/status/1590618357975293953?cxt=HHwWgoCphYO-gZMsAAAA
5 jet majitelů bordelů ze tří se shoduje že eu je trašná kopulačka lichvářů.
https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
A proto
https://www.youtube.com/watch?v=m-8UfwUml-E
S těmi volbami v USA to bude ještě zajímavé. Viz článek
„Volby v Pensylvánii vyhrál už měsíc mrtvý muž. Hlasování se musí opakovat“
https://echo24.cz/a/S6M2A/zpravy-zahranici-deluca-volby-usa-mrtvy-politik-pensylvanie
Jo. To bylo keců, že, nepřesně cituji, Trump prohrál Pensylvanii!
V cinknutých volbách
A které volby nejsou cinknuté?
Jasná odpověď: Přece ty, co vyšly dle našich představ.
V uSSa(viz.Pensylvánie) a bohužel i v ČR jsou díky lžikdákům cinknuté všechny,které jsou důležité pro chod země.
Ve ferovost americkych voleb muze zkutecne verit jen Amik. Ne volici, ale korporace rozhodnou, kdo bude v Americe vladnout. Volby jsou tu jen divadlo pro chude.
Jak to funguje v Cesku.
Byl jsem nekolikrat volebnim zastupcem pri volbach v Cesku. Vse je pruhledne a volebni podvod nemyslitelny. Kazdy obcan dostane sadu volicich listku. Vyberes si stranu ci hnuti, kteremu veris a ostatni listky zahodis. Volit muzes jen tam, kde jsi prihlasen a vse se kontroluje pomoci obcanky. Pri volbach volebni komise dohlizi na to, aby nikdo nemel pristup k urne mimo vymezeny prostor. Po uzavreni voleb se vysype urna na stul, kde vsichni zastupci stran a hnuti rozdeli listky podle stran a kazdy zastupce je prepocita. Pod zaverecnym dokumentem o stavu hlasovani se vsichni zastupci podepisi a dokument je odeslan do volebniho centra. Vsechny udaje lze na netu dohledat a opet prekontrolovat jejich spravnost.
Jak to funguje v Americe?
Kazdy muze jit volit kde se mu zachce a kdy se mu zachce, protoze volby probihaji snad cely tyden. Predlozit nejaky dokument totoznosti rovnez nikdo nepozaduje. Usmevne je rovnez naprosto nepruhledne hlasovani zaslane postou. Ve volebni mistnosti dostanes jeden papir, kde jsou napsani vsichni kandidati . Zaskrtnes sve oblibene kandidaty a listek vsunes do masiny, ktera se podoba skartovacce a ta jej spolkne. Zadny displej, kde si muzes overit svou volbu ta bedna nema. Volebni komise muze tak akorat kontrolovat, jestli se jim nekdo nevykadil za plentou a po uzavreni volebni mistnosti nikdo nic neprepocitava a pritomna volebni komise muze tak akorat zamest prach kolem te „skartovacky“. Co se deje s daty elektronicky odeslane do volebniho centra vi snad jen buh a to i proto, ze versina volebnich mistnosti je v mistnich kostelich.
https://pbs.twimg.com/media/FhMWv6gWYAIAzsr?format=jpg&name=small
https://svobodne-radio.com/2022-11-09-studio-berlin-geopolitan-zpravodajstvi-nejen-z-nemecka/
https://svobodne-radio.com/2018-06-29-studio-beta-jak-ziskat-ukradenou-nasi-vodu/
už dlouho nebyl slyšet soudruh kartouz, třeba o začleňování (inkluzi) východních slovanů do společenství slovanů západních hodnot..
Fiala mluví o tom, že máme snížit emise metanu o 30 %.
Zní to hezky. Dokud si ovšem neuvědomíme, že toho velmi pravděpodobně chce dosáhnout snížením stavu dobytka.
To by znamenalo jednak další výrazné zdražení masa a jednak další úbytek humusu v půdě, kde je humusu už teď málo. fialovej hnus
Když by chtěl snižovat tak,že začne likvidovat“““svině a krávy“““ z pětidemolice,tak klidně může,dám mu zelenou
Vidláku, v některých věcech se trochu moc pleteš! Např. že v okolních státech to ani náhodou nevypadá podobně jako u nás, my ČR jsme na tom ještě mnohem hůře, my jsme díky Fijalovému hnusu světový unikát, jsme výrobce nejlevnější elektřiny díky dvěma atomkám, na kterých i já osobně jsem se podílel svými daněmi a dodnes si vzpomínám, jak nám říkali, že teď se uskromníme pro lepší budoucnost!! No a teď Fijalový hnus dal zdarma obě Němcům a ti nám tu naši elektřinu ještě 5.krát dražší prodávají! Přemýšlím, co je leště větší zločin proti vlastnímu státu, než vlastizrada..?
Žabomyší války i když o život. Tanců „svatého víta, zdebilizovaných.
https://zvedavec.news/komentare/2022/11/9398-evropa-sklouzava-do-deindustrializace.htm
ctrl
dnes 2022-11-10 12:57:05
RE: Inflácia je len dôsledok deindustrializácie
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Jak se to vezme, papír snese všechno jen oheň a kyselinu ne. Budovy jsou prý postavené a nasunutí technologické části je otázka dvou týdnů a s uvedením do provozu další týden. Když to je to k dispozici, samozřejmě. A dlouho to není co jsem poslouchal na radiu + dobový záznam z 89. kde si stěžovali naši výrobci reaktorů, no ano že to od nich nechtějí kupovat ani v rusku ale tam no bodejť když mají od toho i vývoj. Ale zase ty typy běhají v dukovanech a temelíně dodnes. A co se týče zabezpečení tak prý „prasopsa západní a východní technologie konverze dělal český středoškolák který kromě pochval od westinghauzu prý nedostal ani vorla. [velký smích]
Nicméně že ta úskalí znají projevili v dukovanech že potřebovali ke spokojenisti bez dalších strádání 3x rychlejší počítač, dávno v totalitě tak ho jistě už dávno mají. I když tedy u „tržníků chodili v přehledech zpráv stavy bloků ve fukušimě i když tam podle družicového snímku jeden už nebyl.
Přílohy
https://www.youtube.com/watch?v=0kXDLE5cKI4
https://www.pokec24.cz/nezarazene/dokazali-jsme-to-co-se-nepodarilo-sssr-spusteni-vecneho-jaderneho-reaktoru-v-rusku/
https://www.pokec24.cz/politika/eamon-mckinney-neuspesny-globalisticky-experiment/
Když máme volby tak nepotřebujeme demonstrace, kdo to nechápe je debil a nebo nechce ty volby…
Kolik hloupostí napovídají lidé jen proto, že chtějí říci něco chytrého.
Ty beze mě nemůžeš být pšonku, že jo?
Hlouposti mohou být půvabné, hloupost nikdy.
Kulhající hovádka přitahují lvy a my jsme ta kulhající hovádka, tak si to přiznej, a na všechny čtyři.
Ty a lev
Leda tak pinďour ze lva,ale tipuje tě spíš na VOLA!
Sleduj souvislosti a link, abys nebyl za vola ty!
Narodit se hloupý, to je nevyléčitelná choroba.
.. a umřít stejně hloupý je smrtelný hřích. Tak jí to dopřejme..
👍😎
Hoši, když tak dycky čtu ty Vidlákovy romány, to rozvláčné pojednání a omáčku o nám dávno známých věcech, bez jasného názoru a takový dnes moderní nic neříkající alibismus, chtěl bych mu poradit, ať se inspiruje u jiných zde publikujících blogerů , např. pana Kulhavého. No a pak když člověk zabrousí do níže publikovaných diskuzí, jen mne to utvrzuje v mém dávném názoru, že s tímto národem to nevyhrajem, což už jsem zjistil minimálně před 20ti lety. My se zkrátka nedokážeme domluvit, natož sjednotit a toto tupé volební stádo, zfetované konzumem je prostě odsouzeno k zániku.
Dávno vím, že hlavním problémem této nešťastné kolonyje czechyja je její dementní, nesnášenlivé a sobecké obyvatelstvo.
Seznamte se ! Tomáš Fiala ! Bratranec Petra Fialy !
Majitel TV stanic a podílnik většinový Bank na Ukrajině ! ! 47 trestních řízení a nejlepší kamarád Soroše !
Tady je odpověď, proč se posílají peníze na Ukrajinu
Petr Fiala Okamžitě odstup ! Toto je vlastizrada !!
Sdílejte to všude ! Pište poslancům ! TV stanicím !
My kvůli tomuto Mafianovi máme mrznout ?
Tak už známe kvalifikaci která je u nosiče poseltovi tašky panevropana kalergizmu i rozvinutější motivací cia dosazení kdysi pol pota bangladéši s
problematikou prostituce. Jenom rétorické cvičení a nevyšilujte.
Ja te Vidlaku asi nepotesim, ale. Ja jsem toho nazoru, ze u nas zadna dulezita rebelie nehrozi. Dulezity bude co se urodi v nemecku. Byli jsme to mi, kdo jim je dal. Marna slava ty maji od vseho klice. Fiala dela jen to co opvolej oni. Sam za sebe neudela vubec nic. Ani demisi nepoda bez nemeckyho rozkazu. Je to priliz dokonala loutka. U me jeten pesimizmus jeste horsi.
Dle mého názoru je situace neřešitelná …Každou společnost lze rozdělit dle mnoha kritérií, jedním z nejdůležitějších je imo víra v kolektivismus vs víra v individualismus (víra v sebe sama, ve své schopnosti, ve své znalosti).I zde funguje spolehlivě Gaussovo rozdělení-míra kolek. a individ. není u všech stejná, dá se však ideologicky a mediálně snadno usměrnit
A zatímco kolektivisté (bolševici) potřebují k vynucení moci a přežití naprostou jednotu (kromě ní nemají vůbec, ale vůbec nic – viz. tupost a neschopnost fialovců, ale i babišovců či zemanovců) – jsou si toho dobře vědomi a udělají pro shodu cokoliv – individualisté jsou většinou (ne vždy) kreativní bytosti s mnohdy přehnaným egem, mající na každý problém nespočet osobitých názorů, nápadů a způsobů řešení (dobrých i špatných), probouzející se hodinu po dvanácté… Proto se ale také nikdy nedokáží prakticky na ničem shodnout a budou nakonec bolševiky zničeni Po úplném rozpadu společnosti a po Velkém Resetu začne vše nanovo …
Mí prarodiče přišli v padesátkách o všechno, dnešní člověci v tísni a milionáři za demokracii, zdegradovaní v nejprimitivnější kolektivistické (pokrokové) bytosti, kráčejí v bolševických stopách a nelze je už zastavit … Vidím to na každém kroku a vážně netuším, jak se tomu bránit..
Je šumák, zda otroci protestují, dokud pracují na páníčka.
.. tož pane Vidláku, moje osobní zkušenost ze „sametového listopádu“ je srovnatelná se současnou situací. Tenkrát jsem den ode dne, demonstraci od demonstrace, čím dál tím víc zíral s otevřenou hubou, jaká hovada se tlačí na tribuny a jaké prasečiny jim lezou z mluvidel. Zkoušel jsem do toho vstoupit aspoň na okresní úrovni, varoval jsem lidi „..bejvalej komunista je totéž co bejvalej černoch..“, leč marnost nad marnost.
Konec toho už známe.. a kdo se nedokáže z minulosti poučit, ten si ji bude muset znovu prožít.
Podepisuji. Jednou bolševik, navždy bolševik.
Čtu a čtu a dáávno jste zapomněli všichni na jedno. Vše a všichni jsou ovádání STRACHEM. Tím se drží lidstvo na uzdě už tisíce let a funguje to i nyní. Strachy jsou různého druhu. Jeden nejde, protože má strach o práci, druhý o rodinu, třetí o dobré bidlo atd. Tímto fenoménem vás budou držet až do totálního konce. Když si ev. přečtete TAJNÁ DĚJINY JEZUITŮ – což je nejlepší kniha s použitím faktů co jsem kdy četl, tak vše pochopíte. Nikdy se nic nestane na co čekáte – věřte tomu.
Vidláku, jakkoliv jsou mi vaše články sympatické svým trochu cynismem a zároveň vizionářstvím, tak tentokrát mi připadají vaše vývody poněkud naivní. Nezlobte se, ale žijeme v Česku a doufat, že se tady nějaké skupiny, či vůdci skupin sjednotí na pouhém odporu proti té katastrofální partě co si říká česká vláda a vede nás do katastrofy není reálné. Stačí se podívat na diskusi zde pod vaším článkem. Jeden nesnáší Skálu, druhý SPD, třetí Rajchla atd. Přesto nejsem úplný pesimista na rozdíl od vás, i když na jiné, trochu drsnější bázi. Nadchází zima s možností, že se řada lidí neohřeje, řada firem zkrachuje, naroste armáda nezaměstnaných, umře víc důchodců – vše v důsledku vysokých cen především energií. Což se dotkne prakticky všech. A o tom to je. Pokud se malér týká jen souseda, tak můžu dělat, že to nevidím, ale když se to bude týkat všech, tak je možné, že se něco stane. Stačí malý výbuch někde v hospodě, zásah Rakušanových policajtů a může být oheň na střeše. A národ zase jednotný. Zima s nikým diskutovat nebude. Být Fialou tak bych nebyl moc klidný a hledal bych jak z této vlády co nejrychleji, ale nejnenápadněji zmizel. Ale to mu bohužel jeho loutkovodiči nedovolí. Zde vládne ČEZ a jeho minoritní akcionáři z amerických investičních fondů. Tak se nedivme.
jednota chybí, to máš pravdu.. Ani rytí držkou v zemi nás asi nesjednotí.
A hlavně se z toho Vidláku neposer a nech si špatnou náladu pro sebe. Proč jinak burcuješ?! Abys při sebemenším zakopnutí lidi přiváděl v nejistotu a podporoval labilnost lidskou. Všichni situaci znají, netřeba nad ní neustále lkát. Nikdo není dokonalý, ani vševěd a každý člověk má své slabisti i přednosti. A je jedno, že je mezi jmenovanými lidmi větší, či menší rozkol, oni alespoň něco dělají a mohou tudíž i chybovat a právě ve zlé době se třídí zrno od plev, pokud to takhle mohu použít o lidech. Hlavně nevěšet hlavu, nezoufat, nepropadat malomyslnosti, právě z toho se panstvo nahoře nejvíc raduje, tak to právě oni chtějí, hádejte se, hašteřte se jako slepice na dvorku. A ještě na to mají své ratlíky a špicly, které za účelem rozkolu mezi lidmi dobré vůle mezi tyto posílají. I na PP jsou. Boj o národ, náš domov, naší zem nebude rozhodnut v parlamentě, ale v ulicích. Neustávejme tudíž v našem úsilí a každý „dloubanec“ každý den uštědřený tomuto zlu, které se nazývá vláda, která se považuje za panstvo a zachází s lidmi jako s poddanými, je pěkně znervózní a kdo je nervózní dělá chyby, kterých právě my použijem proti nim. Bojuj tedy jeden každý na svém místě kde právě jsi a vytrvej. Vidlák ať jde se svými žalozpěvy a splíny k čertu.
Vlasti zdar a kolaborantům a zrádcům tresty nejvyšší.