Jak vidíte, přátelé, snažím se, seč mi klávesnice dovolí, aby z pětikolky nezůstal kámen na kameni. Naše výzva, abychom je teď v komunálkách a senátních volbách nevolili, nikdy a za žádnou cenu, tu si přečetla nejen půlka národa, ale spolehlivě i každý poslanec. A jak se tak dívám po fejsbůkových kampaních, tak o ní ví téměř každý místní modropták, pirát, starosta i lidovec. Jediná TOPka je zřejmě ještě nad věcí, protože Markéta teď intenzívně plete svetry a v Praze se internetoví svazáci snaží cenzurovat, co jim Cukrberg dovolí, aby žádný jiný názor nenarušil posvátný boj za ojrohodnoty. Jinde se TOPka moc nevyskytuje.

Až budou henty předčasné volby …
VIDLÁK
Tak co Modroptáci? Těšíte se těšíte? Půjdete od válu a místo vás to vezme někdo úplně jiný…. To proto, že jste si zvolili kreténské předsedy a nechali jste je bačovat. Včera už jsem zaregistroval první fejsbůkové kampaně, kterými se snažíte vymezit vůči derniérovi. Nebude vám to nic platné.
Mimochodem… podívejte se na senátní obvod Olomouc. Nasadili tam proti Majerové samé těžké váhy. Samý Prof, MuDr, MBA, PhD. Šedesát titulů před jménem, třicet za jménem, úctyhodné ksichty… Ještě se k tomu tento týden dostaneme – já vám nechci radit, jak máte volit, protože tam u vás nebydlím a tak nějak si myslím, že když jste schopni přečíst moje texty, tak jste schopni také myslet a sami víte nejlíp, jak to u vás v obvodě vypadá. Jde o to nevolit pětikolku a nenechat propadnout hlas. Jak to udělat, to víte lépe než já. Já si ohlídám Vidlákov. Ale kdybych bydlel v Olomouci, hodně bych si přál vidět ty „kvalitní pětikoaliční kandidáty,“ s těmi tituly před i za, jak volají Fialovi, že tituly nestačily a senátorkou je Majerová… jediná bez titulu… Burani jí to hodili a to všechno jenom proto, že předseda je debil… Takže milí Hanáci, co čtete Vidlákovy kydy… dejte si tam s volbou záležet. Nevolit modroptáky, nevolit STAN, nevolit KDU, ani toho Piráta a hlavně nenechat propadnout hlas…
Já ale dneska chci mluvit o úplně jiných volbách.
Jak vidíte, přátelé, celá ta ojrohodnotná vláda se nám jaksi hroutí. Z Fialy už mají srandu úplně všichni a sledujte jeho kolegy, jak se tváří, když stojí před kamerou a chválí šéfův projev, jak byl úžasný. Je jim hodně trapně. Hodně moc. On Signál I. je stejný nejen k nám na veřejnosti, ale i ke svým stranickým kolegům. Také jim vysílá ty stejné signály a oni jsou na něj stejně naštvaní, jako my. Ale ty koryta a prebendy… těch je škoda. Takže se ještě drží.
Příští týden už budou v totální panice a budou mít Václavák plný lidí, kteří tam budou vyhlašovat hento právo na odpor a Bůh sám ví, co si pod tím představují. A jak řekl Don Pablo, jestli se ty demonstrace utrhnou, tak půjde do prdele úplně všechno a oni půjdu první. A hned za nimi ti minoritní akcionáři ČEZu, pak další všichni ti kecálci z ministerstev, do toho bída, mor, neštovice, cholera, hlad, zima… Po pár měsících totálního rozvratu pak zazní virbl… a vchází Putin, celý v bílém. Oni vědí, že to tak bude, pokud něco neudělají.
Teď o víkendu jim ukážeme, že se u nás politici vyměňují volbami a ukážeme jim, jak moc to myslíme vážně. A ve středu jim na Václaváku řekneme, že nebudeme čekat dlouho. Ukážeme jim, že nemusíme jen řvát „demisi, demisi,“ ukážeme jim, že to může být podstatně horší.
Ale ono jim to dojde. Nejpozději teď po víkendu. Tohle neorganizuje Česká televize a americká ambasáda. Tohle jde zdola a mééédií už netřeba. Na tohle ještě nemají manuály. Ba nemají ani ty těžkooděnce, protože ti také doma zvolna přimrzají. Kevlarem nezatopíš.
Já bych proto čekal, že ty předčasné volby přijdou. Ne hned. Oni se pokusí nejprve o nějakou vládu národní jednoty. Budou rozdávat mnohem lepší žebračenky, budou se snažit prosit i hrozit, prostě udělají všechno pro to, aby se ty demonstrace neutrhly. Obětní kozel už je připraven a řezníci sbírají odvahu. Teď záleží jen na nich, jak dlouho nechají tlakovat tento papiňák. Ale už vědí nade vší pochybnost, že čím déle to nechají, tím spíš je to zničí všechny. Čas běží… kluci, čas běží. Jestli budete ještě měsíc váhat, tak už vám zřejmě ani sestřelení Fialy nepomůže.
Zatím totiž nikdo nevolal po diktatuře. Ani jeden řečník nezpochybnil demokratické principy. Ani jeden požadavek nešel proti ústavě. Všichni zatím předpokládají, že tato krize nebude vyřešena střelbou, ale parlamentními volbami. Samozřejmě záleží na Vítkovi Rakušanovi, jestli nebude blbej a nezkusí nějakou operaci tajných policajtů a gumové projektily. Nedoporučoval bych mu to. Protesty by se fakt mohly utrhnout. Zatím se pěkně pokojně volá po demisi vlády národní katastrofy. Ani jedno sklo neprasklo, ani jedno auto nehořelo. U nás se dělá Pražské jaro pokojně. Zatím… stačí jeden pendrek, jedna kulka… a nikdo to už nezastaví.
Existuje hodně scénářů, jak to půjde za sebou a jak budou tam ve sněmovně zachraňovat nezachranitelné, ale podle mě za relativně krátkou dobu půjdeme k předčasným volbám. A tady začíná henta úvaha o taktice…
Představte si sami sebe jako zhrzeného a značně vymrzlého voliče ODS, TOPky, či Starostů… vláda padla, derniéra zařízli vlastní členové… Myslíte, že byste byli natolik zhrzení, že najednou půjdete a hodíte to Okamurovi? Myslíte, že člověk, který ODS volil třeba kvůli Zahradilovi a zjistil teď s hrůzou, co vlastně zvolil, tak jako úplně přepne svůj život a poběží za Foldynou, aby ho šťastně miloval až do smrti?
Často se setkávám s tím, že jedině SPD je ta správná strana, protože je tu už dlouho, je autentická, drží svůj program a nikdy neuhnula. Jo, je to pravda. Já bych k tomu ještě dodal, že třicet procent lidí si myslí, že správná strana je ANO, bo jejich šéf už si nepotřebuje nakrást, tvrdě pracuje, rozumí bysnysu a všechna ta novinářská špína je jen kampáááň. To je úplně stejná pravda, jako že SPD by teď rozhodně na volbách neprodělala.
Přátelé, vzpomeňme si, že minule propadlo milion hlasů, které SPD ani ANO nedostaly. Nedostaly je, i když jsme poměrně jasně říkali, že ostatní strany se do sněmovny nejspíš nedostanou a hlasy nejspíš propadnou. Nepomohlo to. Milion lidí mělo k SPD výhrady a Andrejkovi to také nehodili. Ti nikam nezmizeli. Někdo možná SPD (a ANO) zvolí, protože menší zlo, ale všichni určitě ne.
A teď si vezměte, že tady budou statisíce hlasů lidí, kteří byli od pětikolky podvedeni. Ti se teď budou rozhlížet, komu dát svůj hlas po modroptáckém hyperdebaklu… a co uvidí? Veľký Bocián, proti kterému bojovali od první minuty, SPD o které by si nikdy kolo neopřeli… Foldyna s Nočními vlky… Jako vážně myslíte, že provedou takový coming out a budou je šťastně volit? To si spíš dovedu představit, že se otřepou z porážky a řeknou si, že Fiala byl sice děsněj kretén, ale teď už tomu velí Blažek nebo Kuba a i když jsou to taky volové, tak jsou vlastně přijatelní, protože není komu jinému. A tak to modroptákům zase hodí, protože teď už jsou euroskeptičtí… A budeme tam, kde jsme byli.
Podobné to může být u Starostů, Lidovců i Pirátů.
Není lepší, když tihle voliči budou volit Trikoloru, která se teď učí tábořit s SPD a mají společné kandidátky? Protože když mají společné kandidátky, tak je i nějaká šance, že se domluví i do jiných voleb. Trikolóra je taková národnější a ještě více euroskeptičtější ODS a s Okamurou se evidentně umějí domluvit… Nebo je lepší, abychom tu dál měli tragédy z ODS?
Není lepší, když bývalí voliči Starostů budou volit PRO, jehož předseda také čte Vidlákovy kydy? Není to lepší, než aby si obnovili Gazdíkostranu i s Lufthonzou, protože nebudou mít na výběr? I kdybychom se udemonstrovali, ti lidé, co zvolili pětidemoliční vládu, ti nikam nezmizí. Sice budou vyhrožovat, jak se odstěhují, ale stejně tu zůstanou. Otřesou se, někteří odpadnou, ale ti další potřebují mít nějaký zlatý most, po kterém by odešli. Stejně tak žádná demonstrace nezmění to, že Babiš má republiku objetou svojí kampaní, má všude místní organizace a může si zaplatit nejlepší pí ár.
No, jestli někdo čeká, že hentu vlasteneckou frontu zachráníme sjednocením na jednom jediném spasiteli, tak se obávám, že těžko. Nemohu uvěřit, že to říkám, ale pokud nechceme mít za chvíli pětikolku opět v plné síle a ještě více vyfutrovanou penězi z USA, tak je musíme pustit k těm novým mladým sekáčům, co teď volají po plynu z Ruska.
Já se tento týden budu snažit spojovat. Budu o mých hostech mluvit hezky. Nebudu je svlékat z kůže, nehodlám je nachytat na švestkách, nebudu vítězoslavně odhalovat nějakou dávnou špínu. Nejsem Witowská nebo Moravec. Nebudu z nich dělat debily pro sledovanost. Nebudu je stavět proti sobě. Budu se jich ptát, jak to vidí s budoucím koalováním a domlouváním do voleb. A ujistím se, že opravdu vědí, co hlásají a jsou připraveni za to nést odpovědnost.
Potřebujeme se spojovat. Potřebujeme, aby Trikolóra našla co nejlepší společnou řeč s SPD. Potřebujeme, aby si navzájem mohli věřit, aby překonali dávné i nedávné chyby… ano, i podrazy. Potřebujeme, aby zhrzení voliči ODS volili raději Rajchla než Ptákostranu. Potřebujeme se Rajchla zeptat, jak to on myslí se svým novým pravicovým programem. Potřebujeme všem hentým národním pravičákům vysvětlit, že český volič tu nikdy nebude chtít Texas. Potřebujeme, aby všichni tito lídři byli ve spojení s námi, aby od nás dostávali lepší zpětnou vazbu než přes stranické aparáty a pětiminutové rozhovory v kampani. Potřebujeme být skutečná občanská společnost. Potřebujeme být sjednoceni zdola, potřebujeme táhnout za jeden provaz, jinak to dopadne jako obvykle.
Já to teď nezkazím. Pokud nebudu moci říct něco dobrého, nebudu raději říkat nic. Teď v pátek a v sobotu odstraňujeme pětidemolici. Ale brzy budou volby, kde už Pětikolka nebude. Už nebude stačit, proti čemu jsme. Bude důležité, pro co jsme. Pořád tu budou pražští líbodémo, pořád tu bude ANO a jeho voliči a pořád tu budou lidé, kteří to nehodí ani ANO, ani SPD.
Už se s tím fakt opakuju… dumejte, dumejte. Za nedlouhý čas to bude důležité. Abychom se pomocí demonstrování a občanského neklidu nedopracovali od Fialy k tomu stejnému v bledě modrém.
- Jedeme do finále - 13.3.2025
- Tak tohle se může stát jenom v Čechách, zakroutil Němec hlavou a vyjeveně zíral - 13.3.2025
- Kronika volebního roku - 13.3.2025
….my potřebujeme aby někdo už jel do Moskvy domlouvat plyn a ropu za normální ceny a nee přes gestapácký překupníky a poslal gestapáky do prdele i s burzou a to i za cenu znárodnění ČEZu a ukončení smluv na dodávky elektřiny z republiky!
jo a s tim bych poslal do hajzlu i Veolii s těma 90korunama za kubik vody a znárodnil to taky!
…a vyhodil bych ze země všecky úkáčka a zatrh jim podpory a slevy a taky bych zatrhl vykrmování důchodců v dojču co mají v důchodu asi i za členství v SS a wehrmachtu a MY to PLATIME JIM!
Mlaďoši holt neznají dějiny a při slepé nenávisti k „Rusákům“ jim vůbec nedochází, že od skopčáků vůči nám nikdy nepřišlo nic dobrého, a to už od bitvy na Bílé Hoře! Západ si z nás vždycky dělal onuci a když bylo nejhůř, tak se na nás vysr… (Mnichov atd.). A na straně druhé se světového slovanstva bojí jak čert svěcené vody, protože takový potenciál nemají! Proto nás rozeštvávají proti sobě a proto přikrmují nenávist proti Rusku – osmašedesátý u nás se jim hodil do krámu jako máloco! Nyní válka „Západu“ proti Rusku na teritoriu Ukrajiny – další kamínek do mozaiky. A Lenina taky stvořil a podporoval Germán! Jaké národnosti byl vlastně ten slavný ďáblův spratek Marx? A tak dále a tak dále…!
Mír nastane, až si Ukrajinec podá ruce s Rusem a my s Poláky společně s nimi, stejně tak Chorvati se Srby! A toho se oni bojí nejvíc!
Ta „slepá nenávist k Rusákům“ má (kromě důvodů ekonomických a mocenských) ještě dva, bohužel pevné kořeny:
– Propagandou jsou naši občané takto dlouhodobě zpracováváni. Kdo do Ruska jezdí, ví, že devět z deseti fám o Rusku není pravda a je to jen propagandistický guláš. Vedle toho byla, ještě donedávna, jako zářný vzor prezentována Amerika … Ale současným mladým už začíná docházet, že v Rusku nerabují ozbrojení negři obchody, nechrápou zdrogovaní po parcích a nemají za prezidenta Alzheimerova bráchu. Extrémně vypečení debilové pak s oblibou vyprávějí cosi o „polomongolech“ … a to vyprávějí ze země, kde vítáme kdejakého polomongola přivandrovalého a cpeme mu víc peněz, než našemu důchodci, co celý život poctivě pracoval.
– Současné pojetí propagandou budovaného vztahu k Rusku je balzám na frustraci neúspěšných. Plivat na Rusa je povoleno (ba doporučeno), takže kdejaký neschopný debil, který to v životě nedotáhl dál, než na šíbra s cementem na OPBH a posléze přes kámoše na státního fízla, se může vyblít do sytosti a nese tohle svinstvo i mezi mladé. Ubožákům to moc vyhovuje, protože přiznat vlastní neschopnost je nepříjemné, zato svést ji na Rusa je povznášející.
Tedy pro ně povznášející. Člověk s mozkem to nikdy neudělá.
Ja nejsem zadnej milovnik Rusu, ale u nas v ulici bydli dve normalni rodiny co tu praciji a zadnej problem. Ty maji tak vycepovany deticky, ze my jim to muzeme jen zavidet.
Nedávno mi přišel mail s fotkami z newyorského metra a z moskevského metra. Přál bych vám vidět ten šílený a neskutečný rozdíl. Moskva zlato, stříbro, křišťál a čisto. Ňůjork bezďáci, negři a feťáci chrápající na podlahách, vše totálně zdevastované, tma a šílená špína.
Kosteji, my tady v tom byli stejni. Jenze z uplne opacneho duvodu. Tenkrat jsme nemeli ty moznosti k ziskavani informaci.
Souhlasím a podepisuji!!
Vidláčku, o víkendu se o tobě dokonce zmínili na Parlamentních listech, ovšem nenapsali, kde tě lidi najdou. Tak jsem jim v diskuzi
doporučil Pravý prostor, aby všichni věděli.
Když už chcete někoho volit do senilátu, tak aspon takto!
https://luciezajicova.com/
Je to můj názor, možná že se mýlím. Lidé to hodí ODS, TOP ,Pirátům jelikož Fijala zastropoval ceny elektřiny, plynu a lidé si řeknou ( nó tak vidíte že vláda to Českém myslí dobře ) aniž si uvědomí že jsem v hájit !! Takže asi proti vládní demonstrace nebudou takové jako si autor tohoto článku představuje . Fijala či Babiš to je z bláta do louže !!!
možná se mýlím uvidíme !!!
V tom případě si hluboce přeji, abyste se mýlila… Uvidíme…
to je možný, ale je to pak důvod ke zbavení svéprávnosti a trvalý pobyt na „uzavřeným“ v úakrně v Černovicích
myslel sem v pakárně…
Vidláku, Vy naivko. Vy si myslíte, že Babiš by to tu vedl lépe, kdyby se k moci dostal místo pětikolky?
Již za Babišovy vlády tu skupina energetických odborníků (Štěpán, Noveský, Vitásková) upozorňovala na růst cen energií, na Lipskou burzu atd. Co s tím Babiš udělal? Nic.
Babiš, být premiérem, by se choval zcela stejně, jako Fiala. Řešil by následky (možná by dříve ceny energií zastropoval), ale neřešil by příčiny krize. Babiš by za Putinem pro plyn také nejel (Babiš si to posral u Rusů Vrběticemi).
Babiš by proti EU (Německu) nešel, má v Německu své podnikatelské zájmy, Němci ho proto drží za koule.
Babiš by na rozdíl od Fialy akorát nasekal více dluhů, tedy úplatků pro voliče, ale jak jsem napsal výše, příčinu krize by neřešil.
Vidláku, horuješ pro nevolení pětikolky. Já tvrdím, nevolit ŠESTIKOLKU, tedy včetně ANO. Babiš se v době covidu projevil jako hajzl, prosazoval povinné očkování důchodců, restrikce, zavíral hospody, omezoval podnikání, prosazoval očkování děti (zda nechal naočkovat svou Vivien, co?) atd. Dnes například Dánsko přiznalo, že očkování dětí byla chyba, Dánsko zakázalo očkování lidí pod 50 let.
Vidláku, zcela nepokrytě kopete za Babiše. Babiš je stejný lotr jako Fiala. Pokud Alternativa a Babiš vyhraje, pak to bude z bláta do louže. Vzpomeňme, jak Babiš vyjebal s komunisty a socany, když s nimi byl ve vládě.
Jediná naděje, že Alternativa vyhraje i nad Babišem. Jinak se z těchto sraček nedostaneme.
Bohužel máte pravdu. Musel by to být někdo s odvahou Orbána.
Možná Raichl ?
Vidlák má pravdu v tom,že opozice je hodně roztříštěná a že není žádný leader,který by mohl přitáhnout podobný počet voličů jako Babiš. Rajchl se mi zatím líbí,ale jeho podpora je na hranici volitelnosti.Když bych rozebral jednotlivé strany,tak je to docela bída.Sociální demokracie je absolutně v tuto chvíli nevolitelná.Jenom ze Šabatové se mi dělá špatně.KSČ s Konečnou nevypadá špatně,ale kdo se bude chtít spojit s KSČ? Přísaha s Šlachtou ve mě důveru nevzbuzuje,je to takový divný spolek.Pak jsou tu Svobodní a to je takový oportunistický spolek ,který nejde a nepujde s nikým,jsou sami za sebe a tak budou pořád v propadlišti.Navíc jsem tu nedávno četl článek jejich místopředsedy a to bylo naprosto šílený,pro mě absolutně nevolitelní.No a kdo nám ještě zbývá z těch malých stran? Jenom Trikolora a PRO,no a ty nedaj dohromady ani 10%.Takže jsem z toho hodně smutnej,ale jinak opět výborný,burcující článek Vidláka
Babiš je hajzl, souhlasím. Ale právě jako hajzl, a chytrý hajzl k tomu, bude hledat cestu vlastního prospěchu. EU se potápí, to musí vidět i slepý. Z EU už dostal, co mohl. Teď potřebuje levné energie. Je potřeba, aby jeho vládní partneři byli euroskeptičtí, a připojí se k Orbánovi. Včera jsem v The Good Wife slyšel bystrý postřeh: čestná hrdinka chce kandidovat, a přijdou ji podpořit dva mocní hajzlové. Mazaný šéf štábu jí říká něco jako: „Teď jsem uvěřil, že máš opravdovou šanci, když tě podporují hajzlové. Idealisti nemají žádnou váhu.“
Ano máte pravdu…kdo dosadil Jourovou, která nám soustavně škodí? Kdo dosadil pouťového zpěváka, který zavedl covidový teror a povinné očkování? A ještě mu za to zařídil parádní trafiku? Babiš je nevolitelný. S ním by se nic nezměnilo. Jediný, který se zdá být schopný něco změnit je Rajchl. Okamura zklamal s tím socanským kandidátem na prezidenta. SPD se stává útočiště převlékačů kabátů.
Jourovka je příšera gestapácká, o tom žádná. Byla však do EU delegována na základě voleb a to, bohužel, OPAKOVANĚ. Není to o tom, že by ji tam poslal osobně Babiš. Voliči si vybírali a vybírali BLBĚ opakovaně. A v příštích EU volbách to dostane zase. I přes to, co dělá coby hlavní propagandistka nejen proti vlastnímu národu – tupá, poslušná, korektní úřednice, bez kritického úsudku a svědomí.
Tak tu kur*vu už konečně zlikvidujte !!!
Je Rajchl pro odchod z EU? Jestli ne, tak je to o ničem.
Pane Vidláku, díky za články – trochu ale brzděte se skrytou podporou ANO (mně se to tak jeví). Sice s Vámi souhlasím, že pan Andrej nepotřebuje krást atd., ale v jeho případě to není o penězích, ale o osbních ambicích atp. Na druhé straně – ať si všichni uvědomí, že byl uklizen záměrně, protože má vazby nejen na Německo, ale i na Rusko a bylo jasné, že ekonomicky by nebyl určitě takový rusofob (import Agrofertu z východu), i když…. jeho prohlášení s JH o Vrběticích bylo trapné (nic jiného mu nezbylo, když mu zřejmě vyhrožovali).
Za druhé – signál s SPD o nastrčení pana Bašty je alarmující a není to dobré a pozor i na druhé strany, kde se na výtahu nespokojenosti povezou opět nepravé osoby jako např. v ANO, které s původním hnutí z roku 2012 nemá nic společného.
V každém případě souhlasím s Vidlákem – hoďte to komukoliv, jenom ne Pětidemolici (popř. Šestikolce) a i SPD je s velkými výhradami.
Ovšem čekat na změnu shora je totéž jako nedělat nic; naštěstí stále více a více v okolních zemích se lidé probouzejí taky.
Paní Nováková ptám se, co máte proti SPD která strana několik let bije ve sněmovně na poplach?Řeknu vám sladké tajemství jediná SPD proti 180ti gaunerům ve sněmovně a senátu!!!.Že udělala přešlap s volbou prezidenta?Řekněte mi je to horší přešlap než nechat rozkrádat tunelovat šíbrovat paktovat se s galerkou jako 6tikolka?Tož tak
Asi nemám proti SPD nic; koneckonců jsem nevyzývala ve svém skromném příspěvku, aby ji voliči ignorovali. Hodně mě právě zarazili s přijetím pana Bašty potažmo jeho hlasováním o Finsku v NATO (podívejte se do atlasu). To je vše, žádné další vysvětlivky pod čarou nemám.
To je přesně ono. Takové nedůležité věci – toho si lidé jako inečka všimnou, ale že nám tady Fijalovýhnus hladce umožňuje krást-tunelovat naši levnou elektřinu skopčáky, že nám amíci hlava nehlava nutí předražený nekvalitní plyn, že tahle „vláda“ se chystá nechat nás všechny okrást, zkrachovat a vyhnat pod most, to je jim jedno.
Ano i já s Baštou mám problém ohledně toho,že zvednul ruku pro vstup Finska do NATO. Takového prezidenta bych asi nechtěl. Ale co z té bídy kandidátů vůbec vybrat? Mě by se docela líbil Skála,ale vím,že pro spousty lidí je to kovanej komunista,tudíž nevolitelný..
Celostátně SPD možná je volitelná. Ovšem dnes jde o komunální volby a já znám osobně a velmi dobře lídra SPD do našeho komunálu. A vo tom to je, volit ho zaručeně nebudu.
Pořád to tu tlučou do lidí, nejde o vaše sympatie!!!! jde o to, nevolit žumpu, ani to Babišovo ANO – žumpa 2
Na komunální úrovni není opoziční stranou SPD, ne? Jsou i jiné. Tím chci naznačit, že samozřejmě tu pětisračku+ANO volit zaručeně nebudu.
Četl jsem volební letáček SPD a říkal jsem si odkud ti frajeři a frajerky právě přijeli. Ani slovo o totálních průserech ve kterých jsme, místo toho podpora kultury a sportu, zlepšení jízdních řádů, nebo u jedné nezávislé kandidátky vůbec nic kromě ztotožnění se s názory SPD.
Když k tomu přidám jak hlasují v parlamentu a jak poníženě k fašistickému režimu se chovali během šaškárny s kovidem, jsou pro každého s IQ nad 100 nevolitelní.
Přesto jim dám křížek, protože zbytek je součástí, nebo spolupracovníky šestidemolice. Bacha na to, není žádná pětidemolice, neboť anofert jede totéž co protektorátní správa. Ale věřit SPD nebudu, tomu podléhá jen blb. Žádným politikům se z principu nevěří, ty je naopak nutno neustále kontrolovat.
Takhle se totiž taktizuje ve válce. A v té beze sporu jsme.
K SPD.., to ty máš problém, ne SPD!
No jejdáá, mám problémů jak sviňa.
Jenže ty moje vy hlupáci platit nebudete.
A vo to de.
.. inu, v totálních průserech si to pěkně čvachtáme, leč na na komunální nebo senátní úrovni se jejich řešení nedobereme, na druhou stranu chápu, že lidem v regionech je nutno něco slíbit, od toho jsou volby, že..
Tudíž bych programy a dobrá předsevzetí neřešil, tak nějak se nám ty současné smrskávají na taktiku efektivního sejmutí co největšího množství protivníků.. a potom se uvidí. Jedno jestli tam bude Jarda nebo Josef, hlavně ať tam není Mirek..
A přesně takhle si hlupáčci v kolonyjy czechyja zvolili pětidemolici.
..inu, v obcích je to založeno na klanovém přístupu „kdo s kým je do rodiny“ a já jako individualista, navíc přes dva kopce přiženěná náplava, do toho vidím jen zprostředkovaně. Někdy fakt čumím s hubou otevřenou..
Obavam se ta alternativa, nebude o nic lepsi. To co nas likviduje je syste centralizace. Nove vlady budou spoutany vselijakyma smlouvama vlad starych a pokud by chtely neceho dosahnout, zacatek by byl, opet utahovani opasku. Cely tento system je uz tak prohnily, ze uz ho nezachranime.
Ba právě.
Ovce tupé chtějí sliby nicnedělání, pohodlí a zábavy.
Kdyby jim někdo řekl, že bez práce se k sebeurčení a samostatnosti nikdy nedopracujeme, pošlou ho do háje a zvolí si nejsladší a nejfalešnější slibotechnu.
.. no jo, večer je v telině další díl seriálu a zejtra akční den v kaufu..
Německo nakupovalo ještě donedávna (než Berlín uvalil sankce na Gazprom) pro své občany a podniky ruský plyn prostřednictvím přímých kontraktů s Gazpromem a nikoliv přes burzu v Amsterdamu!
Nám ovšem doporučili, aby jsme s nákupem plynu počkali na společné jednání pro východnější ceny.
Na burzu do Amsterdamu jde pouze ten plyn, který někdo od Rusů koupí, ale nedokáže ho spotřebovat, a tak jej odprodá na burze v Amsterdamu. A protože nikdo z politiků, nechce v EU nakupovat přímo od Ruska, tak všichni se jako pokrytci tváří, že nenakupují ruský plyn, ale potom jdou a nakoupí za horentní ceny mnohokrát předražený plyn na burze v Amsterdamu, který ale pochází z Ruska, protože někdo z evropských odběratelů měl přebytek plynu nebo výpadek odběratelů a potřebuje se plynu zbavit. V lepším případě. V horším případě má někdo kontrakt s Gazpromem za mnohonásobně nižší cenu, ale plyn automaticky pošle na burzu do Amsterdamu a tam spekulační cestou šroubuje cenu pro koncové odběratele.
———————————–
Takže si to shrňme :
1) Drahý plyn a elektřinu nám pouze zajistila naše vláda, poslanecká a senátorská verbež, která přikyvuje a vládu nesvrhne.
2) Fiala to dělá jednoznačně záměrně, aby zlikvidoval ekonomiku ČR a pomohl udržet ekonomiku Německa za cenu rozkladu konkurenceschopnosti ČR trvale !!!
3) Fiala to kryje snahou nás maximálně zatáhnout do války s Ruskem, aby tyto skutečnosti zakryl a byl v EU chválen.
4) Fiala přesně ví co dělá, dříve zcela jasně popisoval fungování EU a varoval před ní:
https://www.youtube.com/watch?v=hxY-gbjpNXQ
5) Fialu považuji za zločince, stejně jako všechny ty poslance a senátory, kteří podporují válku a vraždění na Ukrajině s dodávkami zbraní na „nekonečnou válku“
bez jakéhokoliv snahy o jednání s ukončením bratrovražedné války začínané jako občanské po násilném převratu.
Ja bych zatim moc nejasal, uvidime kolik % dostane petikoalice ?!
Vymenit Fialu za Babise to neni zadna vyhra, jen si vzpomente jake svinstva delal Babis.
Lide velmi rychle zapominaji
myslím vidláku, že začínáš být nebezpečným procesu rozdávání karet, dávej pozor, ať ti někdo neznehodnotí portské…
Není to pětikoalice ale šestikoalice. Jasné?!
Přesně tak! I když Babiš tští síru na pěti.z.mr.dku, ve skutečnosti je podobnou probruselskou pátou kolonou. A utvrdil mě v tomto přesvědčení během covidhabaďůry, když se řešilo povinné očkování svým výrokem, který unikl na veřejnost: „Perte to do nich!“ Tím u mě definitivně skončil! Je to stejný šmejd!!
Navíc – Babiš se nechal „naočkovat“ placebem, které mu např. při návštěvě v Izraeli nechtěli uznat. Většina demonstrativních očkovaných politiků dostala jen fyziologický roztok. Výjimky byly – např. pan prezident to dostal naostro.
hrajou osvědčenej pingpong antihajzl / antihajzl, a ty si vyber, komu z nich chceš dělat hadr na podlahu
Pravděpodobná varianta „řešení krize“ – Babiš, jako bonbónek pro uklidnění situace. Je to ale stejná skluzavka na cestě do pekel, jen v mírnějším úhlu. Na lepší řešení si budeme muset počkat, až padneme na hubu úplně, nebo můžeme doufat, že to bude dřív?
Jak je výše psáno: Není to pětikoalice, ale šestikoalice!
Ve skutečnosti pětizmrd a šestizmrd . Je dobré , když si u daného slova člověk dokáže vytvořit plnohodnotný ,objektivní , vše vypovídající obraz .
.. inu, Vidlák se úporně vyhýbá jednomu základnímu faktu.. v Rychetského volebním systému malé strany, i když najdou společnou řeč, nemají šanci na vstup do PS, pokud nevytvoří koalici, a to ani v mimořádném volením termínu.
A nějaké lakování na růžovo, že pár nových tváří dokáže změnit chod Senátu? Neblbněte, Vidláku.. a nedělejte blbce z lidí!
Nebo se ocitnete na stejné hromadě hnoje jako Václav Kopecký..
Ono možná stačí donutit Rychetského aby ústavním soudem zrušil jakékoliv předvolební účelové koalice a pak ho s ostudou poslat do důchodu. Procesně – třeba pro fyzickou a duševní nezpůsobilost. Zkoušeli to na Zemana, proč ne na tohoto drmolu?
Kdo ho k tomu donuti?
..jo, to jsou ty geniální spasitelské nápady, u nichž akorát není jasné jak a kdo by je mohl a měl realizovat.
„ Dejte mi dostatečně dlouhou páku a opěrný bod, na který ji položím, a já pohnu světem.“
Každý přece ví, že senátní volby jsou jiné, než parlamentní. Ale je třeba někdy začít, ne? Kapka ke kapce.
.. jenže tolik času rozhodně nemáme, abychom so mohli dovolit takový experiment.
Přesně tak, tohle nabádání vypadá jako reklama na zkurveného slovenského zmrda. A taky že ty volby všude ve větších městech vyhraje a budeme tam, kde jsme byli.
Na radnice nesmí projít ani myš z 2 posledních vládnoucích garnitur. Ani myš! Věřím, že jak v ANO i v ODS jsou lidé, kteří už mají dost bipolárního rozdělení světa i naší společnosti, že nevidí svět černobíle a chtějí to nejlepší především pro tuto zemi. A ať se fašističtí skopčáci i ukrajinci třeba zeserou do výšky.
Na radnice poslat výhradně protestní strany, které mají dost hysterčení kolem čínské rýmy, které odmítají nekriticky milovat Ukrajinu a kteří považují obchodního partnera za hodného slušného chování, nikoliv okopávání kotníků!
.. a to bude problém, na venkově se teď hraje taktická varianta, kdy na jedné soupisce nastupuje stávající, zastupitelstvo, ještě nenápadně zpoza buku vystrčili na druhou kandidátku mladé(..svůj B team) a na třetí kandidátce je opozice. Tudíž opět jasná snaha udržet si svoje skalní voliče a současně rozdrobit hlasy případných nespokojenců a rebelantů, v parlamentních volbách lety osvědčená.
Dokolečka dokola..
U nás stávající zastupitelé vyvěsili na radnici ukrovlajku, takže pro mě jsou nevolitelní. Pak mám na výběr ještě ODS, kde je 8 bez politické příslušnosti a další stranu, kterou má pod palcem ČSSD. Když zaškrtnu jen pár osob a žádnou stranu, tak si to tam můžou libovolně doškrtat. Kde nic není, ani smrt nebere. Programy jsou celkem na nic. Samé revitalizace a cyklostezky.
Pokud by měly být předčasné volby, je nutno zavést kontrolní mechanizmus, aby výsledky voleb nebylo možno zfalšovat, jako ty poslední. Bruselská mafie si nenechá své lokaje jen tak utéct.
.. nějaké návrhy v tomto směru jsou, já osobně se domnívám, že každá sada volebních lístků by mohla být označena jedinečným nezaměnitelným kódem podobně jako účtenky v té slavné Účtenkovce. A dnes má kde kdo mobil s foťákem, tudíž by si mohl svůj volební lístek před volbami doma vyfotit i s přiloženou občankou a obrázek uložit pro případnou kontrolu. Obcházení takové pojistky by bylo velmi náročné..
Proč by měli být předčasné volby a proč by měl Fiala jít od válu? Autor, poskok Bureše, si jistě vzpomene na demonstrace proti vládě Babiše, které byly s větši účasti občanů ČR, a uvedený předchůdce Fialy vydržel až do konce volebního období. Pokud bude mít současna koalice
vůli řídit chod našeho státu, tak bude vládnout ještě tři roky. Potřebný počet poslanců na to mají.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH)
A proč v roce 1989 odstoupili komunisté a vzdali se vlády?
Ovládali na 100 % moc výkonnou, soudní i zákonodárnou.
Byl to nedemokratický komunistický režim. V současné době je zde demokratický režim, vláda vzniká dle výsledků parlamentních voleb. Já jsem neměl radost z minulé vlady a také z předminulé vlady, ale tak funguje parlamentní demokracie. Vládne ten, kdo má většinu poslanců.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH)
Demokracie = vláda lidu
Kdo nám tu vládl za socíku? To nebyli lidé? To nebyli lidé zvoleni zprostředkovaně jako dnes?
Takže po formální stránce byly oba režimy demokratické se zastupitelskou demokracií
Můžeme polemizovat, zda v minulém režimu existovala volná soutěž politický stran. Jistě že ne, neboť byla uzákoněna vedoucí úloha KSČ.
V dnešní době sice volná soutěž politických stran existuje, ale pravidla jsou nastavena nebo za pochodu měněna tak, aby nežádoucí elementi nemohli uspět.
Viz. Rychetský a jeho 5 % hranice pro koalice, nemožnost opozice dostat prostor v MSM, likvidace nevhodných názorů ze strany opozice (viz. zrušení weby), vyhazování či snahy o vyhození z práce (obdobně jako za minulého režimu, názorným příkladem je dnes prof. Drulák).
Za minulého režimu, když byste řekl, že Husák je vůl, tak Vás zavřou. Dnes, když řeknete, že Putin je borec, tak Vás taky zavřou.
Dnes když Okamura v parlamentu řekne, že Pekarová nemá osobní zkušenost z výchovou dětí, tak půjde před senátní kárnou komisi, neboť se Pekarové hluboce dotkl. Dnes když jistý Smetana namaloval na plakát Langerovi tykadla, tak ho zavřeli. Atd. atd.
Kde vidíte ten rozdíl?
Nebo taky „vláda lidí“, což znamená, že právo je v rukách člověka na rozdíl od teokracie, což je „vláda boží“. Viz „Deklarace práv člověka“, která nastolila suverenitu národů a existenci národního státu.
V podstatě jde o systém právního státu a Ústavy kontra systém privilegií a vyvolenosti boží.
Konečným cílem multikulti a jinejch lapálii je zničení právního státu a nastolení teokracie, tedy návrat minimálně před první světovou.
K tomu Smetanovi – toho debila nezavřeli za čmárání po plakátech, ale za to, že se vysral na veřejné práce.
Takže to není dobrý případ mučedníka, ale ukázkový případ duchaprázdného kreténa.
Veřejné práce ty vymatlaná palice dostal za malování od Langrový blbky. I tím malováním dokázal víc než ty tady impotentním žvaněním! Sranda, jsi c y p!
Smetana nešel do basy za to že namaloval Langerovi tykadla, proč lžeš. A o uvedené věci nerozhodl jenom Rychetský, ale celý ÚS.
Babiš a jemu podobní se stali v roce devadesát bezprizonými a převzala si je druhá strana a intenzivně je kryje již dávno prošlými historkami, kterými krmí média. Proto Babiš tak mocně horoval pro sorošovu akedemii v Praze. Už je jasnej i ten záhadnej Babišův bohatej „švýcarskej strýček“?!
a tohle tu tlačí navedenej Vidlák…
Vidlák sice pomáhá opozici, ale nevadilo by mu, kdyby vyhrál Babiš. Mně tedy ano, protože by to nebyla vůbec žádná výhra! Babiš nepůjde proti EU, natož proti germánovi.
Ale přiznávám, že toho debila Fialu a spol. nenávidím tak silně, že bych mu z pouhé zlomyslnosti tu volební výhru přála.
To sice jo, ale jim to akorát dál bude umetat existenci, protože o všem a všem hlasujou a rozhodujou prakticky stejně.
TM dobrá otázka, to by mě taky zajímalo !?? Vše měli pod kontrolou a i tak to vzdali !! Divné že ??
https://jirisoler.tripod.com/analyza.html
nedělejte ze sebe fialovo-koblihového voliče , čemu jako na tom chazarském divadle pro českomoravské debily nerozumíte ? vozit hňupy do Patagonie je drahé, tak se nechají chcípnout na místě, aby alespoň pohnojili vyčerpaná pole
Když poslední dobou čtu ty vidlákovy fantasmagorie a agitky, tak si stále kladu jedinou otázku ▶️ Jak mohl Karel Jemelka tak „ulítnout“, a psát články do té vidlákovy rudé žumpy?!
Co naděláš, smrdutý holínku.
Hlupáku PIANGENDO, já jsem Martin. Zeptej se Červenýho psychopata JIRUNA, ten ti to vysvětlí.
Ne nééé, já už ho vidíííím, ty si ňunísek holinkovitý, jelínkový, trpaslíkem z bažin vytažený. Je libo Martínku doutníček? Tak požádej onuci, sice malý/ ale tvůj.
Opět zábava k popukání
Frigo, jeden z mála 8.9.2022 19:11:29
Já mám spaní naprosto klidné a navíc se tu náramně bavím
Totiž každý zdejší troll mě jmenuje jinak
Psychopat Červený – Martin
Analfabet z MNOHA – Bořík
Samolibý Minimus – Gumovka
Notorik Kocourek-Pavel – Trpaslík
Ruská Janina – Langer
Dušan/Detektor lži – udavačská kurwa,
no a soudruh učitel Kadel a ignorant BOOMER, ti neví ani to, který je zrovna den, tudíž jejich výpady mi nestojí za komentář.
Uznejte sami, není to k popukání
Pěkně jsi jim to namaloval ňunísku, nemám je taky v oblibě. Preferuji tebe a análního kačera, výrobek naší fy. Růžový slon. Nebudem dnes v noci probírat strategii, jak zítra na ně viď, můj výfuk hladoví! Sranda, jsem c y p.
Zase jsem zapomněl přelogovat a výše píšu pod přezdívkou Jiří. Jak už jsem tu mnohokrát uvedl ten chlast mně zničí.
Bohužel, někde jsou kandidáti na radnici tak příšerného složení (socani, zelení, odeesáci, topkaři, lidovci), že se to volit vůbec nedá. Kolegyně říkala, že ona z toho důvodu k volbám nepůjde – ani se jí nedivím.
Bohužel, v diskusích Babišovci s přehledem válcují všechny, včetně SPD, nevidím naději, že by volby vyhrál někdo jiný z opozice. Pokud se případně dopustí SPD mesaliance s ANO, bude pro většinu lidí nevolitelná. Občani by si měli uvědomit, že Rajchl má potenciál dostat ty grázly před soud. Jeho strana disponuje dost kvalitními právníky, kteří to proklamují jako svůj cíl. A jako jediní toho mohou dosáhnout.
ANO nepřinese žádnou změnu, maximálně zase nějaký covid terorek. Babiš je v podstatě pragmatický europeista, navíc z Aspen institutu. Patří k poskokům globalistické sebranky stejně jako Fialenko.
Žádná etablovaná strana, která se dostala k moci nikdy, ani přes předcházející velkohubé proklamace o porušování zákonů, nepostavila před soud předchozí vládu. A že bylo za co!
A co se diktatury týká, ta už tu je! Kdyby nebyla, nemohl by mafián řídit ministerstvo vnitra a premiér by ho trapně nekryl.
Vidláka musím za článek pochválit, neb ho velmi často i kritizuji. Jen dofám, že někreré hlášky jako „že volit SPD je menší zlo“ nepochází z jeho mozku. Dále mám pocit, že více jako vlasteneckou stenu protěžuje Trikoloru před SPD, s čím taky velmi nesouhlasím. Všichni známe ještě nedávná vyjádření Trikolory, že presidenta musí volit jedině parlament, my občani nejsme na to zralí. Dále s EU na věčné časy jim bylo také vlastní. Dále velmi podezřelé složení Trikolory, samí nadčlověk, kde by se za dělníka snad i styděli. Takže Vidláku, na Trikoloru si dávej pozor!!!! SPD je dlouhodobě v pohodě!
SPD je jistota, jdou nahoru, ale pořád to nestačí.Taky mám problém s Baštou, protože schvaloval vstup Finska do NATO. Na volbu prezidenta je ještě čas, horší bude, když zmetkové budou stále vládnout. Demostrace na sesazení stačit nebude.
Též jsem nešťastný z pana Bašty jako kandidáta. Né že by byl špatný člověk, to ani náhodou, ale volba na presidenta musí padnout na kandidáta, který nemá problém s mluvením, kdy on vyloženě trpí, než něco sdělí. SPD mělo navrhnout kandidáta, který bude mít velkou šanci vyhrát, jinak bude lepší, aby jsme všichni podpořili buď paní Vitáskovou, nebo pana Skála. Skála jako chlap by byl téměř ideál, ale média ho budou moc dehonestovat, protože Komanč. Takže zůstává paní Vitásková, na které se musíme všichni domluvit. Popřípadě na jiném vlastenci, který bude mít velkou šanci.
Ale pro mě má největší mravní kredit, kterému se snad nikdy nezpronevěřil.
Úplně vás chápu a souhlasím, jenže my tam teď potřebujeme někoho kdo má silné lokty.., pan Bašta je na presidenta moc hodný a také potřebujeme mít jistotu, že je z vlastenců nejvolitelnější a tam se obávám že není. Máme jen jeden pokus..
Ještě uvidíme, kdo se tam dostane. Potřebujeme někoho podobného Orbánovi.
Ne, nic neuvidíme! My vlastenci musíme být jednotní a mít jistotu už na začátku! Jinak budeme zase blbější jak pětižumpa..
Je to jednodušší než byste myslel.
SPD nikoho lepšího nemá, protože nikdo nesmí ohrozit dominanci polojaponce, jenže polojaponec je mimo jednoduché fandy SPD nevolitený.
Podpořit někoho lepšího taky nesmí. Jsou systémová strana stejně jako ty ostatní systémové strany.
Pravda, Bašta by v souboji před kamerou se svým vyjadřováním neobstál a s disentem už to nevyhraje. Jsem tak pro Skálu i když překvapuju sám sebe, ale musím jít s národem. Bruselský vrah ze Srbska to nesmí dostat! Sranda jak c y p.
Ale Lady?!! Vy už jste jak ten Mikelo. Podívejte se na záznam ze SR tuším ze včera, kde p. Kobza toto Baštovo rozhodnutí komentuje. Ale je pravdou jak Kobza sám říká, že mohl odejít ze sálu. Také tam vysvětluje proč nebyli na demošce 3.9.
Kobza je lhář až na půdu.
Osobně 2x ověřeno.
Tady je odkaz na SR. Dejte si ňunískovo archiv
studio BETA a tam je p. Kobza. Co se týče Bašty tak je to myslím v druhé polovině, lidi se ho na to ptali. 🤣🤣🙋♂️
Když je to archiv tak bacha ať tam na vás nevyskočí terpajzlík sádrovej
https://svobodne-radio.cz/
Zdar Pavle,at je to PeTIskolka nebo Trikolory s SPD,nikdo znich se jeste nevyjadril a neohradil k tomu co se tu deje na hranicich se Slovenskem od letosniho jara,denne tu jezdi antony na zachyt Arabacu, prej ze Syrije.Cesky poldove jim delaji adoptivni mamy, si je v Holesovskych kasarnach osprchuji,oblecou,dobiji jim telefony,daji jim najist,aklimatzuji se tam par dnu odpocinou si,pak je dovezou na nadrazi do Hulin, koupi jim listky na vlak a posilaji je kvam do Praglu.Chapes to normalne maji od polisu papir na opusteni republiky na 30dnu a pohybuji se ve vlaku mezi civilisty bez dozoru po celem uzemi CR? Tu kluk z Hodoninske policije prej jich denne chytnou 300 az 400 kousku dostanu papir a TAK TRADA smer k vam na zapad. Prvni rok v mem zivote co jsem nejedl hribovou polevku,nebot tu lide se boji chodit do lesu v Bilych Karpatech, samej Turek jak po tricetilety valce sa to tu tahne na Moravu. Chce to zridit moravsku samospravu a Portase jako driv ti se s nimi nesrrali jako dnesni poseroutkove od Vite Kolinskyho. Stejne blbe cumi,jako Trockista.
Ahoj barde, to víš že to vím a sleduji to. Promiň ale už se o tom nechci bavit bo mi to vadí a mám už z toho vzteklinu. Já teď chodím hlídat hruškový kvas víš, chodím se sním každý den mazlit, tučňák tomu říká s Jirkou ňunískovat. Bublá to bublá. Ještě tak slabých čtrnáct dní a jede to. Už abych to bylo se těším, alespoň neuvidím bubáky ale bílý mišky to je pro mě přijatelné. Ale bubáky nebrat. 🍀🤣🤣🙋♂️
To je to nase tajemno,take sa budim mezi 3-4 a nevim kdo mne tak brzo vyvolava, at si s nim idu pokecat?
Kolik tech hrusek mas v sudech a co to je za odrudu z tech obecnich sadu?
V sudech?
Tři bandy na vodu 50l.
Už jsem tě to v loni, nebo dokonce předloni psal. Je to „letní“ dozrávájí od poloviny září. Odrudu neznám, ale Poldíku ta hruška je tam, co jsem chodil jako děcko do kina na pohádky. Což je cca 55let a to ta hruška už byla veliká. Odhadují výsadbu tak okolo 80 let, možná i o něco více. Jo a není moje, roste na dvoře obecního úřadu. Vím ještě o jedné a té samé, ale ta je na pozemku takovýho krkouna a nenechal mi to. Představ si je to na takové opuštěné zahradě a nic s tím nedělá, radši to tam nechá shnít ale nedá mi to. Typickej dnešní kapitalista ať to radši shnije než aby s rtoho měla chudina užitek. Doma mám 25 let starou, ale ty dozrávají až koncem října. Kolikrát tam už není listí a hrušky ještě visí.
Má políčeno na podzimní hrušky. 30km ode mě jsem objevil hruškovou alej že takovou jsem neviděl, také starší stromy. Odhad dobře 50let. Kamarád ptáčkař mě to tam hlídá, ale lidi si všímají všeho co je zadarmo a i když nejsou zralé tak tam chodí. Tak nevím. Zdař barde.
Ja sem mel,takoveho suseda,ten mel vsechny odrudy hrusek a jablek ,vsechno nechal ty metraky schnit a vyvezl to do skarpy,nez aby to dal za uklid zadarmo lidem..Se rikalo,ze to jeho fotr byl syn Brumovskeho rabina,se tu pristehoval na zrekvirovany majetek,jeho majitel padnul na Italske fronte za CK v prvni svetove. Kdyz pujdes k nam na hrbitov, poznas jeho hrob toho Krkuna,neudrzovany,zarostly,zidka v dezolatu nahrobek jeste puvodniho majitele, ktery padnul na italske fronte.Pritom jeho potomci ziju,ti tam nepachnu ani kdyz su dusicky na hrbitove.Aspon vidis jakou maji uctu,ke svym predkum,kdyz si skoro kazdou generaci meni prijmeni?
Co myslíš že je toto. Potomci třech bratrů, kteří vlastnili nemovitosti, hotely, mraky pozemků atd. Krkouni všech krkounů.👎👎😥🤮💀
Pod mým nickem Jiří zde píše idiot, který evidentně píše i pod nickem maly.velky, a vy mu tu děláte blbe*čky.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB, ZLODĚJ A VRAH)
To my ale víme už roky, že pod nickem Jižíčet píše idiot.
To nám nemusí opakovaně oznamovat.
Chudák jiříček. Politujte to, co našlo smysl života v denním tapetování. Trocha legrace neznámého autora to rozhodila a tak si dokonce i postěžovalo.
Bude to mnohem jednodušší než fantazíruje ideově zmatený apoštol vidlák.
Volební účast bude maximálně 60%.
Drtivě vyhraje anofert, za ním asi piráti, pak SPD, ODS, dál těžko odhadovat.
Důvod?
Tscheská volitsch je osvědčený debil s rozhledem kanálového poklopu a pamětí akvarijní rybky, hlasující 30 let proti svým zájmům.
ad Babiš – Babiš sice jel vždy podle not z brusele, ale imho se to změnilo – ne že by Babiš dozrál do Orbána, ale fakticky ho tam dotlačili úplně stejně, jako usáci dotlačili Rusko a Čínu do pevného spojenectví.
Sotva odešel Babiš z premiérského křesla, tak:
– spustili s ním fejk soud kvůli pseudo-kauze Čapí hnízdo
– zatrhnuli Agrofertu dotace
Je zřejmé – a musí to chápat i Babiš, ač je to v podstatě primitivní chamtivej sedlák – že si nedají pokoj, dokud Agrofert nezničí (a neprodají ho následně nějakému německému konglomerátu nebo Gatesovi za 1 Euro, saozřejmě po oddlužení, jako když zeman oddlužil Investiční a poštovní banku a následně ji za nic daroval belgičanům)
Takže mu teď už nezbývá nic jiného než být proti-EU. Protože |EU ho společně s pražskou vlastizrádnou kavárnou chce okrást a zničit
Ale jinak souhlas s názorem, že nejlepší volba je v tuto chvíli Rajchl
ad Babiš – Babiš sice jel vždy podle not z brusele, ale imho se to změnilo – ne že by Babiš dozrál do Orbána, ale fakticky ho tam dotlačili úplně stejně, jako usáci dotlačili Rusko a Čínu do pevného spojenectví.
Sotva odešel Babiš z premiérského křesla, tak:
– spustili s ním fejk soud kvůli pseudo-kauze Čapí hnízdo
– zatrhnuli Agrofertu dotace
Je zřejmé – a musí to chápat i Babiš, ač je to v podstatě primitivní chamtivej sedlák – že si nedají pokoj, dokud Agrofert nezničí (a neprodají ho následně nějakému německému konglomerátu nebo Gatesovi za 1 Euro, saozřejmě po oddlužení, jako když zeman oddlužil Investiční a poštovní banku a následně ji za nic daroval belgičanům)
Takže mu teď už nezbývá nic jiného než být proti-EU. Protože |EU ho společně s pražskou vlastizrádnou kavárnou chce okrást a zničit