Tož rýchtyk, taková je dneska realita. Nejsou první ani poslední. Ovšem když s nimi můj kamarád zapředl hovor na téma, že Babiš, SPD a odpadlíci z ODS teď právě shazují vládu, tak to pro ně byla naprosto strašná představa. Ten zlý Babiš že by se mohl vrátit do vlády? A Okamura? Tfuj, tfuj, třikrát pokřižovat… Nedělám si iluze, že by Rajchl v jejich očích uspěl lépe… tedy kdyby věděli, kdo je Rajchl. A až to vědět budou, bude milý Jindra už tolikrát osračkován v médiích, že by si od něj pes kůrku nevzal. Život se jim hroutí, přicházejí na stará kolena i o to málo, co měli… ale jiná vláda než Pětikolka, to je pro ně ještě větší horor. Tohle dokázala americká soft power a třicet let volného působení.
Nemyslete si, celá legitimita současné vlády stojí právě na takových lidech. Kteří jsou už skoro na dně, ale přesto ještě málo na to, aby pochopili, jak s nimi ty evropské i americké hodnoty vyjebaly. Saša Uhlová by mohla vyprávět… tedy kdyby uměla jít trochu do hloubky a měla rozhled.
A to nemluvím o trochu bohatších občanech… Od té doby, co jsem na fejsbůku, tak se mi značně rozšířily obzory a věřte nebo ne, já objevil nádherný příklad člověka s hentým progresivním myšlením. Jmenuje se David Petrla. Pokud budete mít chvíli, koukněte na jeho profil. On vlastně není nijak blbej, ale prostě předpokládá, že mu naše média i naše správná a ojrohodnotná vláda nelžou. Také ukrajinská média a ukrajinská vláda nelže. Lže jen Babiš a Rusáci. A Vidlák.
Když si přečtete pár jeho příspěvků, tak zjistíte, že musí dělat mnohem šílenější a komplikovanější teorie než jsem já kdy dělal, aby zuby nehty udržel svojí názorovou konzistenci. Obzvlášť jeho úvahy o ukrajinské ofenzívě jsou úžasně ilustrující a já mu dnes chci touto cestou poděkovat (vím, že mě čte), protože jeho profil mi umožnil pochopit, jak takový uvědomělý moderní člověk přemýšlí.
Přátelé. Tak jako nikdo nikdy za žádnou cenu nepřesvědčí Petrlu, stejně tak nikdo nepřesvědčí ubohé rodiče mého kamaráda a my dohromady nikdy nepřesvědčíme dostatečnou masu obyvatelstva, že jsou ojebáváni a všechny ty euroatlantické hodnoty jsou jen vějička, díky které jsou sami ze svého přesvědčení v předklonu a ještě věří, že je to tak správně. Komu není rady, tomu není pomoci. Všechno je marné, oni budou schopni jakékoliv myšlenkové konstrukce, jen aby nemuseli vystoupit ze svého Stockholmského syndromu. Oni jsou skálopevně přesvědčeni, že oblečením dvou svetrů a snížením teploty na hajzlu porazíme Putina, jsou přesvědčen, že grýndýl je příležitost a i kdybychom se na hlavu stavěli, nepohne to s nimi.
Proto se to všechno prostě musí stát. Když nepomůže žádné dobře míněné slovo, když nepomůže ani současný průser viditelný na každém rohu, tak prostě musí nastoupit bída, hlad, nemoci a smrt. To zpravidla láme i velmi odhodlané charaktery a proráží i silnou zaslepenost. Jestliže oni nosí dva svetry, aby porazili Putina, tak nám nezbývá, než se nějak vyrovnat se zimou tak jak přijde, aby si oni uvědomili, jak NESKUTEČNĚ BLBÍ jsou.
Proto jdeme zítra na tu demošku. Abychom se spojili, abychom zjistili, kdo jde s námi, abychom společně mezi sebou mohli zmírňovat ten průser, co se na nás valí. Jdeme tam, abychom se krok za krokem organizovali. Až celý ten korporátní kapitalismus padne na hubu a my všichni s ním, až si i ten nejposlednější líbodémo uvědomí, že sloužil klamu, pak musíme být připraveni. Pak my musíme být ti, kteří na troskách začnou znovu a lépe.
A možná budeme mít štěstí a změníme něco ještě včas.
Ale i kdyby ne, musíme spolu prostě tuto katastrofu přežít. Musíme držet spolu, musíme se to naučit, musíme volat po změně systému a nesmíme se spokojit s výměnou člověka v premiérském křesle. Pokud zůstane zachováno současné rozložení moci, nepomůže nám v premiérské funkci ani Ježíš. Musíme si tím projít, protože proti dnešní mediální masáži nemáme co nasadit. Proti celé té soft power, co tady třicet let působí, může zvítězit jen hlad, mor a neštovice, které na tento nešťastný národ dopustí jeho nejúžasnější a nejojrohodnotnější vláda. Ano, budou říkat, že za to může Putin. Ale také si brzy všimnou toho kontrastu, jak to vypadá tady a jak tam. Uvidí, jak to bude vypadat v praxi, že vláda nenechá nikoho padnout. Budou se dívat, jak jsou obíráni a zjistí, že mezi exekutory a lupiči není žádný rozdíl. Až pak jim to dojde. Až pak.
Mezitím se my musíme připravit. Musíme to přežít lépe než oni. Musíme to přežít organizovaněji, věrněji… musíme osvědčit skutečné hodnoty člověka, aby ještě více vyniklo, co jsou ty Evropské hodnoty doopravdy. Musíme se naučit vzájemnosti a věrnosti. Proto jdeme zítra na Václavák, abychom tam udělali první společné kroky.
Kurňa, tohle by se tam na pódiu také dalo říct…
Znám také několik takových případů. Mísí se tu snaha být mezi těmi lepšími (nevyčnívat), nedostatek inteligence a strach ze změn. Takoví jsou oporou každého režimu a je jich bohužel mnoho.
I já znám takové. Třeba můj starší syn. Volil pětikolku a bojím se ho zeptat, jaký je jeho dnešní názor na jeho volbu.
„ale jiná vláda než Pětikolka, to je pro ně ještě větší horor. Tohle dokázala americká soft power a třicet let volného působení“.
Dnes ráno jsem se díval na dokument o konci II.WW, kdy Rusové stáli na hranici Berlína a fanatičtí starci, ženy a děti fasovali panzerfausty. S těmi současnými pitomci a fanatickými obhájci Pjotra Banderoviče Fialenka to bude naprosto totožné. Na Ukradině se bude bojovat do posledního fašisty. V zimě se u nás bude bojovat o poslední vytápěný barák, kus chleba a horkou polívku.
P.S. Četl jsem, že Golfský proud nám nějak vychládá. Pokud opravdu vychladne, máme tady novou malou dobu ledovou jak ve středověku, teploty klesnou v průměru o 5°C a na nějaký Gryndýl se všichni okamžitě a střelhbitě vyserou. Mimochodem, CO2 je v ovzduší cca 2%, a 98% těch „smrtelně škodlivých“ plynů tvoří v ovzduší vodní pára a mizivé procento metanu.
Všechno jsou jen obrovské kšefty, soláry, větrníky a prachy, prachy, prachy.
Nikoliv, CO2 je v atmosféře jen 0,04%. Nejvíc je dusíku – 78% a 21% kyslíku.
Předběhla :-)))
Omyl, Lady, to číslo 0,04 % je ještě nechutně vysoké. Pravda je 400 ppm (miliontin), což jsou pouhé 0,0004% (slovy čtyři desetitisíciny procenta). No a z tohoto „obřího“ čísla – množství CO2 v ovzduší, je celých 95% přírodního původu a jen 5% antropogenního(lidského) původu. Z těchto 5% celosvětových emisí CO2 je za celých 9% odpovědna Evropa!. My tu planetu ale zachráníme, i kdybychom na to měli chcípnout! Tož tak.
Já na žádnou provokační demonstraci proti naší vládě nepůjdu a radši budu pozorovat zdejší pomatané pomlouvače. A hlavně ty kteří píšou pořád provokace proti Zelenského Ukrajině která drtí sibiřské mužiky skvělými americkými raketami. Vzteklí mužici to potom zmateně komentují na jejich televizi. Stačí se podívat na tu https://www.ontvtime.ru/live/russia24.html
a chce se mi z nich blít.
Už sis vzal prášek?
Vem si prášek a běž si zase lehnout. „Naše“ vláda zkázy a zmaru, sloužící (a poslouchající na slovo jako pudl) pouze Bruselu, Washingtonu a ne národu, vlastníku téhle země, v žádném případě není moje, já jí nevolil. Má vláda bude pouze ta, která s ostatními zeměmi bude jednat jako rovný s rovným, pošle (lidově řečeno) každého, kdo se bude jí pokoušet přikazovat co má činit a co ne, pěkně do prdele (pardon dámy) a to i když to bude Washington, Brusel, Francie, Germanoislamistán, Velvyslanectví USA v Praze a další potentáti. ČR je náš jediný domov a v něm jsme jen my, národ tím suverénem a pánem. Ne kmánem. To ohýbání se a posluhování cizině musí skončit a být trestáno trestem nejvyšším.
Přesně tak. Dokud jim nezačnou omrzat prsty, neuvěří. Ti staří, protože celý život nenáviděli komunisty, a ojrohodnoty jsou pro ně záchranný vor. Ti mladí, protože mají mozek deformovaný tím, co jim do něj v různých erasmech nalili, a jinak než svazácky prostě myslet nedokáží. Je to depresivní, ale na druhou stranu: takhle přemýšlela ta první generace svazáků v letech padesátých – a vyšumělo to. Vždycky je to o lidech. JAk psal Kafka: „Moudří kráčí vpřed vyrovnaným krokem. Ostatní kolem nich tančí dobové tance.“ Ale taky myslím, že si v tom potřebujeme pořádně vymáchat čumák, abychom dokázali tuhle formu blbnuté opustit.
moudří kráčí vpřed vyrovnaným krokem… i když předtím
taky tančili dobové tance… průser je však v tom, že někteří tančí až do smrti, ani hudbu nemusí slyšet.
Nic nevyšumělo.
Svazáci padesátých let zůstali dodnesi svině, co byli tehdy. – Stačí s nima začít debatu o tom, jak se tehdy chovali a jestli to považují za lidské chování.
Hned je jejich bolševické já zpátky a chovají se jak nejodpornější dobytek.
V 68 se přidali ke špatné klice a pak je jejich byvalí soudruzi vykopli, tak litujou sami sebe, ale jinak jsou pořád stejní.
Kdyby to bylo pryč, tak byste poznal tak, že by se chodili omlouvat. To dělají normální lidé.
Je spousta ojrohodnotářů, co jsou bejvalí komouši nebo děti komoušů. Třeba Svěrák, že.
Myslím, že jste si to trošku zjednodušil.
Ornius, svazaci, nesvazaci, proste vetsina lidi jsou idioti, kteri veri co maji dano nynejsi slechtou. Zrovna vcera jsem se bavil s tricetiletym klukem, ktery ma rodinu. Ve vsem jsme se shodovali a pak mu rikam ze nakonec prijdou cipy do tela. On ze se na to uz tesi, proto ze po tom bude vse tak lehke. Nebude potrebovat klice, platebni karty, osobni karty, jen pry nastavi ruku a bude to. Rikam mu ze si sere do vlastniho hnizda a on mi odpovi, ze vse bude tak snadne. Vedle nas seddel dalsi mlady a ten jen poznamenal ze ho to moc nezajima, hlavne ze ma porad praci. A to jsou jeste ti chytrejsi.
Taky si myslím, že ti staří v článku nejsou typický příklad. A myslím, že se to prokáže i na tom Václaváku. Že tam bude polovina demonstrantů 50+
A televize si vybere záběry hlavně na 70+
Samozdrejme ze budou manipulovat, vzdyt to je jejich zadani. Obavam se ze co pise Vidlak neni zadna vyjimka. Pokud se bavim ze starsima lidma z Cech, tak jsou dost ve stresu, ale za vsechno pry muze Rusak. To je to co pisu, velke procento lidi jsou idioti, kterym je zatezko premyslet a dat si vse do hromady.
Nemohu než s vámi souhlasit. Běžný vzorek tschechische ojroovcí je idiot bez paměti a bez pudu sebezáchovy, avšak o to větší rusofob.
Ale ono je vždy lepší „vědět“, že za moji vlastní debilitu může někdo jiný.
Proto jsme v prdeli a nikdy z ní nevylezem.
.. no teď jsem měl dva dny možnost „diskutovat“ s rakouskými ojroovcemi.. za všechno může superultrazločinec Putin, na Ukrajině nikdy nebyli nacisti, natož nějaká SS divize Galizien, a když bude nedostatek energií, regierung(vláda..) se postará a kdyby to náhodou Putin zastavil už teď, koupí energie jinde, třeba od Francie, ti mají atomové elektrárny.
A nebude vadit francouzský atom, když vadí atom český? Česká atomka je ruský šrot..
Asi zase začnou kupovat ty chytré zásuvky, co dokážou rozeznat odkud a jaká ta elektřina je a tu špinavou nepustí.
A ruský plyn nevadí? Tož tady jsem nedostal žádnou rozumnou odpověď.. může za to prý minulý regierung(vláda..).
Musíte chodit mezi rozumný lidi, já bych vám třeba toto neřekl.
… což je, zrovna ve zmíněném Rakousku, velmi obtížný úkol. Míra zovcování je zrovna tam děsivá.
..oni jsou tam totálně zpovykaní a zpohodlnělí, furt jen regierung tohle a regierung támhle, regierung zařídí, platíme si přece daně..
Kdybysem to byl věděl, tak bysem tam býval nejel..
..s těmahle jsem se viděl naposled před kovidem a teď jsem je nepoznával, jak zpitoměli, dokonce měli v autě načatou krabici respirátorů a to jsou už třikrát očkovaní a dvakrát už prý měli kovid.
Tak na co jste se nechali opíchat, idioti? No v televizi povídali.. a zase jen bla bla bla. A to jsou lidi z tzv. střední třídy. Chce se mi blejt, velebnosti..
Omyl. V televizi budou vidět feťáci, vyhulenci a vypatlanci s hákenkrojcy na hlavě.
“ … Kdyby to bylo pryč, tak byste poznal tak, že by se chodili omlouvat. To dělají normální lidé …“
Docela by mne zajímalo, jak si takové „omlouvání“ představujete. To jako u Vás zazvoní u branky postarší člověk, představí se Vám a hluboce se Vám omluví, načež popojde k dalším vrátkům …
Zvláště po 33 letech od převratu je taková představa více, než komická. Takovou pitomost nechtěl nikdo ani v roce 1978 (45+33) po náccích z WW II.
Jak bych si to představoval?
Německý president se šel v roce 2012 šel poklonit obětem v Lidicích a místo, aby tam hlásal, jak je to směšné a hloupé a zbytečné, tak řekl, že to bylo pro ty lidi hrozné.
Něco takového.
Nebo ti esesáci, co sami od sebe začnou svědčit, jak to bylo v koncentrákách, i když to pro ně teď znamená vězení. Prostě je to trápí.
Ovšem, kde jsou lidsky oni a kde jste vy, že !
Nejnormálnější, co jsem viděl, bylo vidět v seriálu vězněm v cizině.
https://www.justwatch.com/cz/serial/veznem-v-cizine
V některých dílech byli lidi, kteří byli víceméně slušný, jen šlápli vedle a kejvli na pašování drog a chytli je.
Mohli reagovat jako vy, ale oni si zachovali osobní integritu a prostě si přiznali svou chybu. Prožili si dost nepřijemný věci, protože věznice třetího světa jsou přesně takový, jakou mají pověst, pak se vrátili domů, ale dál žili s tím, že udělali něco špatného.
Styděli se i po dlouhých letech.
Tohle je totální většině komunistů totálně cizí.
Ještěže ty vaše představy fungují jen ve vaší hlavě.
A minulé války bojujete urputně. To se vám musí nechat.
Mikelo, proboha.
Dal jsem dva příklady, kde to zcela zjevně fungovalo. – Jen u lidí, kteří jsou někde jinde než vy.
—
Jak minulé války? – Vždyď mi odpovídáte teď a tady.
Kdybych vám napsal, že komunisti byli dobytek a vy odpověděl, že ano byli pořádnej dobytek, tak to by byla minulá válka.
“ … Kdybych vám napsal, že komunisti byli dobytek a vy odpověděl, že ano byli pořádnej dobytek, tak to by byla minulá válka.“
… no a za ty minulé války se teď musíme v současnosti hezky omlouvat, že.
Čistá psychiatrie.
..tož ono je njelepší chovat se co nejvíce tak, aby omluv nebylo třeba. Omluva je něco jako když někomu zatlučete hřebík do mahagonové komody, potom ho vytáhnete a řeknete jejda.. to ostré železo tam už není, konec dobrý všechno dobré. Ale díra už nikdy nezmizí.. takto jsem vychovával potomstvo.
Omluvit se můžu za neúmyslný omyl, úmyslné zlovolné jednání je neomluvitelné!
Chtěl jsem něco napsat, ale snad jen, že mám zkušenosti, že ta díra nikdy nezmizela, byla tam furt.
..a vy jste ji neměl čím ucpat?
Tak.
K uvedenému ještě dodám, že (případně) omlouvat by se měl pak ten jeden konkrétní člověk, který hřeb zatloukl, ne pak všichni, kteří mají kladivo, potažmo pak (jako úplné psycho) jejich potomci …
.. já zase akorát dodám jen tolik, že se mám na pozoru i před potomky toho, kdo hřebík zatloukl a držím se od nich dle možností na distanc a když by přišli k mým dveřím s kladivem, už by po vlastních neodešli. Říkám tomu historická zkušenost.
Na omluvy já séřu jak Bílej Tesák..
No to právě ne Kadele.
Aby byla paralela dokonale přesná, tak by bylo potřeba vzít někoho, koho máte rád, jestli někdo takovej je, třeba vaši vnučku, jestli nějakou máte, a ten hřeb zatlouct do toho mahagonu skrze její ruku, až by jí krev cákala a slzičky tekly a řvala by jak pominutá.
Dotyčný zatloukač by tam taky neměl být sám, ale s celou partou, kamarádama a i famílií.
No a samozřejmě je tu ještě odměna, protože komunisti za svou podporu tak něco dostávali. Všichni, i když to byly takové nemateriálové odměny.
Co byste říkal své vnučce, kdyby měla k něčemu přitlučenou ručičku?
Taky byste jí říkal, co bojuje staré války, že se jí nic nestalo?
To by byla minulá válka, protože bychom byli měli stejnej názor, takže problém by byl vyřešen.
Jestli jste (vy nebo Mikelo nebo kdokoliv další) na svejch zločinech nebo zločinech svejch příbuznejch zaseklej a musíte je obhajovat, tak to je dnes a tady.
Šel byste nadávat židům, že si připomínají holokaust po 80 letech a žijí v nimulosti ? Určitě ne a kdyby, tak by vás hnali svinským krokem.
Tohle je to samý.
Jestli máte nějaký příbuzný, co máte rád, děti či vnoučata, tak asi nebudete chtít, aby se jim udělalo to, co komouši dělali lidem.
Když neshledáváte nic špatného na mučení, vraždění, týrání, ponižování, kradení, tak se neomlouvejte, ale mám vás za lidskou zrůdu a psychopata. – Nebo co bych si o vás měl myslet a na základě čeho?
Dobrej člověk přeci nejste, to víte stejně jako já.
Docela hezky si povídáte sám se sebou. Například o mně, ač mne vůbec neznáte, „… Dobrej člověk přeci nejste, to víte stejně jako já … Když neshledáváte nic špatného na mučení, vraždění, týrání, ponižování, kradení, tak se neomlouvejte, ale mám vás za lidskou zrůdu a psychopata. – Nebo co bych si o vás měl myslet a na základě čeho?“ Na základě totální neznalosti osoby se o ní nedá „myslet“ nic – a to pominu fakt, že tyhle Vaše projevy moc myšlení nepřipomínají. Jak jste přišel na to, že mi „mučení, vraždění, týrání, ponižování, kradení“ nevadí, je otázka, hodná třinácté komnaty Jiřiny Bohdalové.
No a k modelu se vnučkou – samozřejmě se soustředím na toho, kdo jí ručičku přibil. A to pěkně detailně. Ostatní lidé s kladivy, kteří se nezúčastnili, jsou mi šmafů. A jestli komunističtí funkcionáři něco fasovali, nebo ne, to holce ruku nespraví. Úplným qoqotstvím pak je vztahovat jejich činy na jejich potomky, protože děti za jejich rodiče trestali jen funkcionáři inkvizice, nacismu a bolševismu.
Opusťte ty své fixní ideje o kolektivní vině, dělá Vám to z mozku zatuchlé sperma. Což je škoda.
Já si nepovídám sám se sebou. Každá odpověď je na jinej post. Musíte si to vyrolovat.
Já vím o vás všechno důležité. Vím, že tu obhajujete komunisty a vím, co komunisté dělali. To o vás a každém takovém říká úplně všechno.
Jak vím, že vám „mučení, vraždění, týrání, ponižování, kradení“ nevadí? – No protože obhajujete komunisty, kteří to dělali.
No jestli by vám nevadili ti lidi okolo, co jen přihlíželi jak někdo týrá dítě, přišli normální, tak to jste hodně poškozenej. V civilizovaných zemích se za tohle posílá do vězení.
Ne, holce to ruku nespraví, ale o tom řeč není. Ukazuje to na motivaci komunistů a všech těch jejich potomků a podporovatelů a obhájců.
Není to koko.tství. Přemýšlejte o tom pořádně. Ve skutečnosti jde o to, jak se k tomu ten potomek staví.
Viděl jsem syna pedofila, fotra neobhajoval, neobhajoval, co jeho fotr dělal. Řekl naplno, že to je úchyl, co ublížil spoustě lidí a dělal hnusné věci. K němu se choval dobře a je to jeho otec. Kde je on a kde jste vy.
Viděl jsem syna jednoho z těch nejvyšších nácků, co byl po válce popravenej. Neobhajoval to, co fotr dělal. Prostě to uznal za šílený. Kde jste vy a kde je on.
Podobně Rychetský či Urválek, nebo kdo to byl. Měli po dvou synech, jeden fotra odsoudil a druhej byl jako vy.
To není trestání dětí za rodiče. To je posouzení dětí podle toho, jak se postaví k zločinů svých rodičů. – Jsou to dvě různé věci a je zvrácené, že to mícháte dohromady.
To je na spoustě potomků komunistů, ale i všelijakých jejich poskoků to odporné. Jsou zvrácení. Místo aby uznali chyby svých rodičů nebo kdo ten jejich komouš pro ně byl, tak začnou útočit na všechny, co si to troufnou připomínat.
No a jak jsou hloupí, tak je začnou ještě obviňovat z toho, co komunisti dělali. Takže nakonec řvou zároveň pro a proti tomu samému chování, jako jste to právě udělal: „Trestat děti za rodiče je špatné (protože se nám připomínají zločiny našich rodičů) a dobré (protože přesně tohle dělali naši rodiče).“
To ve vaší hlavě je to dost chaotické.
U mě to je pořád stejně. Trestat děti za rodiče je špatné – pořád. Komunisté trestali děti za rodiče, tak jsou špatní. – Nikdo vás netrestá, jen se po vás chce, abyste řekl, že ano, komunisté jsou špatní lidé, i když jsou náhodou vaši příbuzní. – Ve skutečnosti se ani to po vás nechce. Stačí, když nebudete komouše obhajovat.
Srovnejte si to v hlavě a jestli chcete bejt na někoho naštvanej, tak na ty zločince, co máte v příbuzenstvu.
Nejsem psychiatr, tedy se k tomuto nebudu vyjadřovat.
Na to nepotřebujete být psychiatr.
Si představte, že to dělají vám nebo vašim blízkým.
Co to bude dělat jim, co to bude dělat vám, co budou dělat policajti, když to uviděj a jak dopadnete u soudu.
Diskutovat sám se sebou je vaše specialita.
Musíte položit prst na kraj a vyrolovat to, abyste viděl, na co je to odpověď.
Ale jsem rád, že nic k věci už nemáte a tak o tom podstatném spolu evidentně souhlasíme.
Ale kdepák má Zdeňka.
Ornius, my, staří „svazáci“ (nikdy jsem nebyl) máme v pětašedesáti drobátko jiný náhled na současnou situaci. Moc dobře si pamatujeme komanče a zejména televizní, novinovou a pracovní masírku. Vždycky jsme si to vyslechli a mysleli jsme si své a taky jsme to učili naše děti ve stylu = něco říkáme doma, ale ve škole to říkat nemůžeš, tatínka by zavřeli=.
A svazáci z padesátých let? To je třeba můj devadesátiletý táta, za války malý chlapec, hrající si s výbušninami a zbraněmi, dnes důchodce, volící komunisty, ty nepředěláte. A já už taky přehodnocuji hodnoty a přemýšlím, hodně přemýšlím.
Víte prd, protože v 65 letech musíte bejt ročník 1957, v roce 68 vám bylo 11 let a 18 let vám bylo v roce 1975.
Pamatujete si z toho jen propagandistickou masírku. To je přeci to poslední. Kdyby jste v tom vězení doopravdy skončil, tak byste mluvil jinak.
Co kdybyste vycáknul fotrovi mozek z hlavy. To je to pravý komunistický. Toho se lidi báli. Ne pindů v televizi.
K tomu se ukázalo, že staří nemají už ani pořádně na jídlo…
o d p o v ě d n o s t voliče – nyní přiletěl bumerang zpět
pruský citát: „chcete žít věčně, prasata ?“
Po dědovi s babičkou jsem přes svého tátu zdědil ohromný středověký statek. Obrovský barák s výměnkem a půlhektarovou zahradou a polnostmi. Rekonstrukce a opravy trvaly 35 roků, nejhorší byly opravy po destruktivních poškozeních z II.WW a zásahy a ohledání pyrotechniků (miny, granáty). Němci si tam udělali štáb pro střední Moravu a byli masivně odstřelováni, protože kamenné zdi 150cm.
Ale co chci říct. Ten barák má 500 roků a vždy se tam střídaly generace otců a synů a mých předků. Potomci se starali o výměnkáře, rodiče, dědu a babičku, ti jim zase na oplátku hlídali děti, když pracovali na poli. Myslím si, že současná zima nás donutí opět se vrátit ke kořenům, protože nebude na energie a já tam mám zásoby dřeva, uhlí a dvě studny, jednu s nekonečnou zásobou vody. Když na vesnici v roce 1947-8 nebyla nikde voda, celá dědina chodila k nám na vodu a já si pamatuji ještě tzv. „čápa“, kterým se voda čerpala a mám to na historických fotkách..
Tak si představte, že by vám dědu s babi za to pomáhání pak vesničani pověsili.
To je ten skutečnej komunismus.
Ty jsi v tu dobu žil, že si to pamatuješ?!! Moc koukáš na filmy. Svinstvo se dílo vždy a v kdejaké době!! Domluv se ze Zdeňkem a najděte si jiného nepřítele, i když vlastně honíte toho samého.
můj dědek a babi žili, oprátce unikli jen o vlas, museli nechat vše ve statku a odvezli je s kufrem na korbě pryč, během půl hodiny, z domova ve kterém žili jejich předci 400 let, přežili turky, třicetiletou válku, habsburky, masaryka, heydricha ale tu svini gottwalda ne , tak můj milej komunistickej hajzle , dej si pozor , co si přeješ
V některejch rodinách spolu jednotlivé generace navzájem komunikují, takže se to v rodinách předává. Aha. – To protože se rodiče a prarodiče nemusí tak strašně stydět za to, co udělali případně, že dělali, že něco nevidí.
To, že vraždili i jiní neudělá z vraha člověka, co nevraždil. Takhle to je se všema zločinama.
Nevím jakého Zdeňka myslíte.
Já si nikdy nepotřeboval hledat nepřítele. Já se jako třídní nepřítel už narodil třídním nepřátelům.
Jako nepřitěl takových lidí, jako ty komunistický ….. (nemám žádný slušný slovo pro popis) co tu obhajuješ.
My jsme si žili normální životy, než jste vylezli z těch vašich špinavejch nor, plní nenávisti a touhy ubližovat.
Vždyť jste o tý vaší nenávisti učili i na školách. Pořád to ve vás leží jak vřed plnej hnisu.
Při vší úctě, nejvíce slov o nenávisti tu v současné době říkáte Vy. Zkuste po sobě číst.
Kadel díky za zastání, oba dva někomu něco vyčítají a sami by zlobou pukli vzteky. To jsou ti na které se nedostalo a předběhl je nějaký Urválek. To jsou ti internetový křiklouni, co druhého hned napsají za názor. Ale ONI můžou.
Jo a ještě pro toho čů….ka RE, kde ty demente píšu, že si něco přeju?!!! 🤦♂️🤦♂️💩💩💩
Rádo se stalo, i když mi primárně nešlo o „zastání se“, ale o vyjádření zhnusení nad stále opakovanou a vyvolávanou nenávistí ke zlodějům, co tu kradli před 30 lety v situaci, kdy horší zloději nám tu kradou teď.
O odpornosti principu kolektivní viny a dědičného provinění už vůbec nemluvě. Berličky pro duševní chcípáky, co neumí (nebo nechtějí) vidět realitu.
Zdravím, můj názor je že nechtějí. Jsou silní v ramenouch, protože kdejaká levárna, která jim nevyšla tenkrát, by mohla nyní sypat. Proto to kopání okolo sebe a nadávání na vše co zavání Ruskem a naší ČSSR. 🙋♂️🙋♂️
Princip kolektivníé viny tu prosazujete vy, protože je to nedílná součást komunistické ideologie.
To vy obhajujete nějaké třídy a jejich boj.
My jsme proti.
Vy nejste vinen svinstvama, co dělal váš komunistickej fotr nebo dědek. Vám se vyčítá, že je teď a tady obhajujete, místo, abyste je jednoznačně odoudil a to je vaše osobní a vědomé rozhodnutí.
Já nepovažuju posametové zloděje za něco o moc lepšího než komunisty (často to jsou stejně převlečení komunisté a jejich děti – viz Topolánek, Rychetský, Čalfa, Dlouhý, Zeman). – Jen po revoluci oni se spokojili jen s tím kradením. – Už nezakazovali nikomu vycestovat a žít někde jinde bez nich, nezakazovali studovat, neposílali k PTP.
To je činí i tak daleko lepšími lidmi než byli komunisté a než jste vy, kteří ten komunismus tak úporně obhajujete.
No přesně to samý PavleK
„Uděláme z tebe, to co ze sebe.“
Teď nás tu přirovnáváte k Urválkovi, kterej byl okovaná pěst VAŠÍ strany. Tak zvrácenej jste. Je to ČLOVĚK, jehož OBHAJUJETE. – A my jsme ti špatní, protože říkáme, že URVÁLEK byl špatný člověk a vy to popíráte.
Jak na nás se nedostalo? – My nikdy neměli mít ambice být komunistický prokurátor nebo politruk, tak nás Urválek neměl jak přebehnout.
Co se majetku týče, tak to byl právě náš majetek, kterej takoví Urválkové a vy kradli.
Je úplně normální se zlobit na někoho, kdo vám bezdůvodně ubližuje i na ty, co mu pomáhají.
To chcete bezdůvodně ubližovat lidem a ještě za to mít potlesk ?
Podívejte se, co z vás komunisti udělali. Blábolíte totální nesmysly jen abyste nějak obhajoval neobhajitelné. To neobhajitelné, které oni nemuseli dělat.
Jdi se léčit tvoje vztahovačnost je chonická, já se o tom dál nehodlám bavit. Bojuj, bojuj.
No a zase to samé komunistické:
„Uděláme z tebe to, co ze sebe.“
To komunisté mají ve svých knihách povídání o třídní nenávisti. Jelikož jsme měli Manifest jako povinnou literaturu, tak jsem si to musel přečíst a dost mě to šokovalo. Všichni komunisti to museli znát.
Jejich oběti ani žádnou literaturu nemají. Chtěli si žít svoje malý životy a ať jim dá každej pokoj.
Jste jak úchyl, co napřed znásilní ženskou a pak bude na policii i před soudem pořád říkat, že to ona mluví pořád o sexu a je tím sexem úplně posedlá. :-/
Normální je neubližovat lidem, normální je neznásilňovat a normální je dokonce nečekat potlestk, ze svinstva, která udělám jiným.
To jste si měl vy I vaši příbuzný rozebrat dopředu, že když děláte lidem hnusný lidi, tak si pak o vás budou myslet, že jste hnusák.
Kdyby bylo na mě, tak by komunisti nikomu neubližovali. Jestli ubližovali, stěžujte si jim.
Až se mi z toho rozum hrbí, jak to maj ti hlupáci blbí!
S tím nic Vidláku neuděláte, blbců je opravdu „vel’a“ jak by řekli naši bratři Slováci.
A v této souvislosti mě napadá, že demokracie a hlavně ta zastupitelská, je blbý konstrukt, nejlepší by asi byl osvícený vzdělaný diktátor! Ale i to má systémovou chybu, ten diktátor jednou odejde a kdo za něj? Jeho potomek či náhrada nemusí být podobné kvality. Prostě my lidé jsme divný to produkt přírody.
Právě hlasují (živě na Seznam) o vyhlášení nedůvěry vládě a zatím je většina proti. I Babiš byl pro, ač předtím na videu na youtube prohlásil, že vládu padnout nenechá, neb předsednictví EU. Asi zase rozdány nové karty. Teď mají papaláši pauzu, tak si na výsledek počkám. A je to tady, 84 papalášů bylo pro a 100 papalášů bylo proti, tudíž nepřijato. Poslanecká sněmovna vyslovila důvěru vládě. Jaká to vláda je, ví zde každý a vyslovit jí důvěru jen svědčí o tom, jací papaláši tam dřepí. Vláda zvolená a i „dosazená“ ovlivňováním politiků osobami z Velvyslanectví USA a mainstremem ovlivňování obyvatelstva ČR. Vláda ČR je činná pouze v zájmu Washingtonu a Bruselu, nikoliv obyvatel ČR. Jediným řešením už zůstává pouze naše jednání dle vzoru našich předků. Slovo defenestrace sice zní šíleně, ale takové svržení politiků je nutné z výchovných důvodů a odstrašení dalších lumpů, kteří se chystají též podobně vládnout. Nad kým nevisí ten proslulý Damoklův meč, ten si dovolí naprosto vše, což se děje již od r. 89. Záslužné by bylo, uvést zde jména hlasujících proti a i jejich příslušnost k hnutí, partajní atd.. Bída a svrab a mnoho prohnilého v tomto království „Dánském“. Kostky byly vrženy (už dávno), musíme jednat!
No to si pište, že jsou rozdány nové karty.
Takovou míru idiocie jako předvádí Fiala nikdo nečekal.
100 poslanců se teď veřejně označilo za spoluviníky vládních šíleností.
Nepřipadá mi to moc chytré, ale třeba vědí něco, co já ne.
Jen stovka proti? Jak je to možné? Vždyť Benda se cachtal, že je to v pohodě, že mají jistých 108?
Uz i vy Maxime? To se rika ze nas donuti abychom zacli volat po osvecenem diktatorovi a oni nas z radosti vyslysi.
Na druhé straně je pravda, že zastupitelská demokracie je nehorázný podvod na hloupé ovčany.
Je a lepsi to nebude. Jenze zaden osviceny diktator neexistuje.
Vždyť také demokracie má být přímá a ne zastupitelská.
Ornius na hrad!
Škoda, že vidlák není o nic lepší než ten Petrla. Je stejně zabedněnej. Kdyby bojoval jen proti zelenejm magorům a bruseli možná i Americe, neměl bych nejmenší problém a stál bych s ním v první řadě. Ale fandit putinovi prostě nedokážu. Není možné se mnichovansky koukat jinam a plácat nesmysly o tom, že si to Ukrajina zaslouží protože jsou to zkorumpovaní nácci. Ano část určitě je. To ale není důvod k dobyvačné válce, k tomu, aby zemřely desítky tisíc lidí na obou stranách. Válka je vždycky zlo a Ukrajina na žádný cizí stát nikdy nezaútočila, neanektovala ničí území, neobsadila a nepokouší se přivtělit ekonomicky nejzajímavější část jiného státu. A takový oportunista nejsem, abych šel vždy za tím, kdo tahá za delší konec provazu. Kdyby to putinovi bez následků prošlo, kdo zabrání jemu nebo komukoli jinému to zopakovat? Bojovat je drahé, nedělat nic zadarmo, lísat se k agresorovi může i něco vynést, ale jak je potom možné si vážit sám sebe? Jediný problém vnímám v tom, že ruský plyn, ropa a suroviny mohly pohánět západní zbrojní výrobu proti rusku. Bohužel demokracie neumožňuje pracovat se strategickou válečnou lstí, protože ji nelze prodat voličům a zároveň neprofláknout.
Vidlák je daleko lepší. Má mozek. Navíc neochota chcípat ještě není důkaz o tom, že dotyčný miluje Rusko a Putina.
Mozek máme úplně všichni.
Ten Petrlův i Vidlákův fungují úplně stejně.
Rozdíl je jen v tom, co si vybrali k nevnímání.
Není třeba fandit, ale pochopit, že všechny snahy o politické řešení v průběhu dlouhých let selhaly a vedly jen hrozbě další postupné eskalace. Vzniklé řešení je opravdu velmi špatné, ale už asi nic jiného nezbývalo.
Kdosi již chování UA režimu nazval obrazně poštěkáváním u ru dveří. Pokud si ukři při tzv. antiteroristické operaci proti etnickým Rusům nevšimli, že osm let soustavně zabíjejí příslušníky národa, který je sousedem a velmocí vojenskou a jadernou, tak musejí být naprosto naivní a mají fakt smůlu. Pokud se domnívali, že vedení občanské války proti ruskému obyvatelstvu UA jim projde, jelikož se schovají za USA a pudlíky z OTAN, tak sklízejí nyní hořké plody. Mnichovanství v této souvislosti nevytahujte a neurážejete ČSR. S ohledem na poměry v sousedních zemích to byl slušný stát a rozhodně jeho polovojenské, kriminální jednotky neostřelovaly osm let z těžkých děl např. Liberec a tamní civilisty. Ani neměl klon gestapa – SBU. Pokud jde o tu UA korupci, tak je prostě jedna z největších na světě, horší než ve většině afrických zemí., tak to prostě je, a i při krátké návštěvě UA si to nebylo lze nevšimnout již dřívě. Je to stát, odkud odešlo ke konci r. 2021 dobrých 10 milionů lidí z cca 50 mil., stát ke konci minulého roku fakticky v defaultu, při vzniku UA převzali nástupnický vnější dluh Rusové a zaplatili ho. Podívejte se na vnější dluh UA ke konci r. 2021, nesplatitelný i za několik generací. Postpučistický režim začal minulý rok do ciziny rozprodávat dokonce i ukr. černozem. Korupční poměry UA dnes vidí sami ukři pěkně zde
https://www.youtube.com/watch?v=P2ZOBFFvXFw
Pokud jde o tu UA korupci, tak je prostě jedna z největších na světě, horší než ve většině afrických zemí., tak to prostě je, a i při krátké návštěvě UA si to nebylo lze nevšimnout již dřívě.
——
Jestli máte nějaké příklady a čas a náladu to sem psát, rád si je přečtu.
Jako motorista mám zkušenosti s reakcí police na fr. poznávací značku v Africe a na UA na zn. cz. A po Majdanu se to skutečně nezlepšilo, naopak.
Děkuju.
Asi tuším.
Pár poznámek: chování sudetských němců 8 let před válkou bylo celkem slušné, hajzlovatět začali víceméně až na popud říše nedlouho před válkou. Doněční rusáci hajzlovali za vydatné podpory ruska celou dobu. Jednalo se o občanskou válku, rusko zásobovali rusáky, západ Ukrajince. Mělo to tak zůstat, bylo by daleko míň mrtvých a škod.
Že někde je korupce ještě není důvod to tam vojensky obsadit, anektovat, úplně zdemolovat a zbombardovat civilisty. Já vůbec netvrdím, že jsou Ukrajinci OK, já jen říkám, že nic z toho, co dělali, neospravedlňuje válku.
Ale Říši k tomu popouzeli Angličani.
Nevím, kolik vám je, ale já si dobře pamatuju, jak to bylo v roce 2014. Ukrajina se začínala rozpadat. Na Lvovsku se už už vyhlašovala samostatnost a do toho z Kieva začínali zakazovat používání ruštiny.
V Oděse byl masakr v Domě Odborů a na Doněck a Luhansk jezdili útočit náckové ze západu Ukrajiny. Bylo to donkonce i na Seznamu, protože tam dokazovali, že se Azov nácků už zbavil.
Bojovat za holé přežití není hajzlování. Je to od vás sprosté a morálně nízké říct něco takového a právě jste popřel, že vám vadí zabíjení lidí. Umřelo tam i dost dětí. Můžete si vygooglovat alej andělů. Azbuku asi ze školy neumíte, ale ta čísla vedle znamenají věk a máte tam vše od 1 do 18.
Spíš to byla etnická válka. Přeci jenom. Jedni jeli „bojovat“ na druhou stranu země, druzí bojovali o přežití sebe a svých rodin.
Putin vyjednal podvakráte Minsk a západ podporoval Ukrajinu, aby jo nedodržovala, ač byl garantem jako Rusko.
Rusko zaútočilo, protože to vypadalo, že tak předejde daleko většímu počtu mrtvejch.
Vy válku ospravedlňujete. Tu kterou vedla Ukrajina proti svému ruskému obyvatelstvu. Ani zabíjení děti vám viditelně nevadí.
Nenapsal bych to lépe.
Je to tak, prostá a holá fakta, řadě lidí jistě nepohodlná.
Bude mi padesát, azbuku umím, jen tomu moc nevěřím. Je to asi tak stejně důvěryhodné, jako vaše tvrzení, že Británie povzbuzovala sudetské němce (popouzet je jiné slovo s nepřiléhavým významem) k agresivitě a separatismu od ČSR. To je nesmyslná konspirační teorie. Separatismus podporovaný cizí mocí je vlastizrada tudíž hajzlování. Kdyby drželi hubu nebo se odstěhovali do ruska, byl by klid. Jenže oni dělali to samé, co Ukrajinci a navíc si začali, pokoušeli se pomocí vyvolání občanské války rozbít zemi, jejímiž byli občany. Agresi začali oni. Ukrajina na to reagovala vojensky a pár lidí včetně dětí na to na obou stranách umřelo. Bylo jich ale nesrovnatelně méně, než jich zabili rusáci za poslední půlrok. Jednoduše, když si musím vybrat, je mi víc líto větší hromady mrtvol.
Takže si za to ruskojazyčné obyvatelstvo Ukrajiny vlastně může samo, že ukázněně nezdrhlo před ukrajinskými nácky, podporovanými Západem, do Ruska.
Tak to jo, to jo …
Ono si vlastně za holocaust WW II také můžou Židé sami, protože uvědoměle neodtáhli někam jinam … žejo?
Ne, jen měli držet hubu a neiniciovat občanskou válku. A ano, pokud se jim to nelíbilo, měli vypadnout. Jenže on je car v rusku moc nechtěl, on potřeboval, aby dělali bordel tam, kde byli.
Přijeli je vraždit náckové z Kyjeva a západní Ukrajiny. Takže tu občanskou válku neiniciovali.
Už se smiřte s tím, že jste na špatné straně. Rozeberte si, kdo vás zmanipuloval a komu jste na co skočil.
Rozeberte si, na co chcete věřit, kterých představ o světě se nechcete vzdát.
Vaše názory s realitou nemají nic společného.
Nic s tím nenaděláte. Jste jak holka zamilovaná do pasáka.
+1
Jasně, jeli tam si jen tak zastřílet, vůbec to rusáci nevyprovokovali. Žijte si ve svých bludech, kadel vám zatleská. Můžete do nekonečna opakovat, že útočná válka je v pořádku, ale není. Ale možná vám za to nejaký pasák platí…
Netleskám, konstatuji svůj souhlas. Stejně, jako jinde s Orniovými úvahani vyjadřuji nesouhlas. Je mi zcela šmafů, kdo něco píše, ale co je obsahem. To se snad ještě smí, ne?
Zato Vy jste už několikrát předvedl svoji nenávist ad hominem. Vím, o čem mluvím.
Jak chcete vyprovokovat někoho, kdo je 500 nebo 1000 km od vás?
Nemluvíme o rvačce v hospodě, kde se vám někdo posmívá nebo sahá na vaši ženskou.
Navíc v normálních situacích se mezi dotyčné horké hlavy vloží stát. Když se jedou navzájem mlátit fanoušci Sparty a Baníku, tak je mláti policie úplně stejně jedny jako druhí, v Praze nebo v Ostravě.
–
Navíc mluvíme o pluku Azov. To je v řádu tisícovky. – Takže to znamená, že daší milióny Ukrajinců se nezvedli a nepřejeli celou zem, aby tam jeli zamordovat na koho padnou, protože jsou spravedlivě vyprovokováni a tak prostě nemůžou jinak. – Mohli jinak. Byli podle vás nějak vadní?
Já neříkám, že útočná válka je v pořádku.
Já se vám jen snažím vysvětlit, že Rusové na východě Ukrajiny se cítili napadeni a Rusko vnímalo Ukrajinské chování jako připravu války ze strany Ukrajiny/USA/NATO a na Jugoslávii/Srbsku viděli, co se na ně chystá.
Válka o Kosovo začala 28. února 1998 trvala do 11. června 1999 a Jelcin předal Rusko Putinovi k Novému roku 2000.
Nebylo to samozřejmě tak, že by ho to napadlo když zíral do prázdné sklenky vodky jen tak, ale s válkou o Kosovo padly masky a všichni v Rusku pochopili, že jsou pro USA jen cíl a kořist. Došlo to všem včetně generálů, maršálů, diplomatů a oligarchů a běžné populaci též. Do toho krvavá Albrightová ještě prohlásila, že je nespravedlivé, že má Rusko tolik surovin (jako by si ji USA nemohli prostě koupit a jako kdyby se třeba s náma USA nezištně dělili o svou ropu, že, která u nich je a u nás ne).
Jen blb by mohl nepochopit, co jednou přijde.
Marcusant, jakej je váš poměr k Jemenu, Mali, Somálsku a nekonečné řadě dalších obětí pindosáků?
Určitě se s vámi shodnu, že jsou to oběti, jen nevím, kdo je pindosák.
Takže nevíte čí rozpínavosti a nenažranosti jsou to oběti.
Nenapínejte mě, prozraďte mi to. Teda o Jemenu jsem něco slyšel, tam se myslím realizují Saudi, těm zrovna nefandím. Vo co teda jde?
Našel si to sám. Je přece chytrej jak rádio.
No tak vídíte.
Vy si to ani nejdete ověřit, řeknete, že je to nedůveryhodné a pak to rovnou prohlásíte za konspirační teorii.
Takhle funguje váš mozek.
Žádná analýza nových informací, co se nehodí, to se prostě ignoruje.
Kdybyste mi napsal, že jste si to nastudoval a našel jste, jak Angličané i v soukromí vyhrožovali Němcům, že rozbití Československa jim neprojde nebo tak něco, tak bychom měli o čem diskutovat.
Já jsem vám řekl, to co vím a vy, místo abyste to vyvrátil, tak jste to jen popřel a onálepkoval. Já vás nemůžu nijak přesvědčit, ale protože přesně vidím, jak vidíte, tak nemůžete přesvědčit vy mě a já vás nemohu dál brát vážně.
Pro upřesnění. Britové nepovzbuzovali sudetské Němce. Oni povzbuzovali nácky v Německu, říkali jim, jaké požadavky sudetští Němci ještě mohou vznášet a ti to pak teprve říkali sudetským Němcům.
—
Takže my jsme národ hajzlů, protože jsme se ráčili odtrhnout od Rakousko-Uherska. Indie je národ hajzlů, protože se odtrhla od Britského Impéria. Francie a Benelux, Dánsko, Norsko, Jugoslávie jsou národy hajzlů, protože se odtrhly od 3 říše?
To jsou mi věci.
Proč by se měli stěhovat do Ruska? Oni žijou na těch územích po staletí. Nikdy něžili jinde a nikdo jinej tam nežil. Co je má kdo vyhánět někdo, kdo žije 500 či 1000 km daleko?
V Evropě nevyháníme ani muslimy a černochy, kteří sem doopravdy nepatří a libebrálové dokonce bojují za práva ilegálů. Jaktože v Evropě mají ilegálové více práv, než na Ukrajině Rusové, co tam žili odjekživa?
——–
Oni NEdělali to samé.
Rusové z Doněcka nejezdili náhodně zabíjet místní včetně dětí ani do Kyjeva, ani na západ Ukrajiny do okolí Lvova. – To by bylo to samé.
Oni jen byli doma a přijeli tam cizinci (s pasem stejné země) a začali je vraždit.
Nezačali agresi. Byli její obětí.
Je zvracené dělat z oběti zločince a vy to děláte.
Těch pár jsou tisíce. Víc jak 10 000.
———
Jenže USA začali Ukrajinu vyzbrojovat a cvičit a Ukrajina sama vyhlásila, že si pořídí jaderné zbraně.
Čímž by Moskva byla asi 7 minut letu raket.
To je přímé ohrožení s potenciálně milióny mrtvých a globální jadernou válkou.
Rusové by museli být blázni, kdyby na to nijak nereagovali.
Výborná odpověď
Jenže já si to ověřoval, byť krátce a povrchně, dokonce jsem i na cosi narazil a podle toho mimo jiné usoudil, že je to konspirační teorie. Jenže ne dnes, protože zdaleka nejste první, kdo s tím bludem přišel.
My jsme se neodtrhli od Rakouska, císař Karel nám svým nepříliš dobře formulovaným prohlášením dal svobodu. Trochu jinak to bylo se Slovenskem. Indie je historickým unikátem nenásilného (ze strany Indů) osamostatnění, nesnese srovnání. Francie a Benelux, Dánsko, Norsko, Jugoslávie se od říše neodtrhli, ony byly osvobozeny a vrátily se ke své státnosti v předválečných hranicích. Fronta se během válek posouvá a tyto státy se jen na čas ocitly na její druhé straně.
Kdyby donbasští rusové drželi hubu a dodržovali zákony včetně mezinárodních dohod, nikdo by jin ani vlásek nezkřivil. Nepsal jsem, že se jen měli odstěhovat, měli se odstěhovat, když nesouhlasili s politikou státu, v němž žili, případně věci měnit pomocí nenásilných metod odpovídajících právu. A znovu opakuji, nebyl to nejlepší způsob řešení ze strany Ukrajiny.
„Jaktože v Evropě mají ilegálové více práv, než na Ukrajině Rusové, co tam žili odjekživa?“ To nevím, já bych je poslal odkud přišli – ty ilegály, nepodsouvejte mi sluníčkářské tendence.
Obětí občanské války na Donbasu mohlo být skutečně 10000, takové číslo jsem někde viděl. Obětí ruské agrese je na obou stranách už okolo 150000. Která hromada mrtvol je ta větší, co myslíte?
Vy si vážně myslíte, že Ukrajina chtěla jaderné zbraně, aby mohla vést útočnou válku proti rusku? Ne, chtěla je proto, aby se nemohlo stát to, co se právě děje. S vidinou atomového hřibu nad Kremlem by putin asi jednal jinak.
No a co to bylo konkrétně, z čeho jste usoudil, že už toho víte dost, abyste to odepsal jako konspirační teorii.
Co to vyvracelo?
—-
Cisař Karel nám svobodu nedal. Jen se pokoušel o federalizaci a nějak ho to přerostlo.
Indický boj za nezávislost, zas tak nenásilný nebyl, protože mimo Gandhiho, který nenásilí hlásal byla spousta Indů, kteří po násilí sahali a i Gándhí dělal provokačky, které v konečném důsledku k násilí vedli.
Od něj se to učili ti, co později vymejšleli, jak dělat barevné revoluce.
No, onu nebyly tak úplně osvobozeny. Byla tam také velká skupina lidí, co byli na straně Německa. Ale to samé, co o nich říkáte, můžeme říci také o ruskojazyčné časti Ukrajiny. To území je Rusko, protože tam žijí Rusové od nepaměti a Ukrajinci ho jen dočasně okupovali a už ho neokupují, protože je Rusové osvobodili.
Proč by měli Ukrajinští Rusové držet hubu? Všude v Evropě je rovnost lidí před zákonem a menšiny mají svá práva.
Mezinárodní dohody oni dodržovali, ale na to musíte být dva.
Samozřejmě, že by jim zkřivili vlásek. Proto na ten Donbas jeli bojovat a předváděli to tam.
Je to pořád dokola. Buď nic nevíte nebo úmyslně lžete.
Dokud budete popírat evidence, tak jsou všechny debaty k ničemu.
Separatismus podporovaný cizí mocí je vlastizrada tudíž hajzlování. Ovšem tak vznikly i USA,že. A to tenkrát v Londýně ani nedošlo k puči, natož krvavému-
Ano, konečně pochopil, nemyslím, že Amerika vznikla legitimně, ale je to už kapánek zahranej faul. Co s tím teď naděláme…
Nemusíte s tím dělat nic. USA ničí sami sebe.
Trochu si, autore příspěvku, projděte kroniky. Němci vždy brojili, proti Čechům. Stačí prolistovat historii posledních 200 let.
Že je Vidlák stejně zabedněnej jako Petrla, o tom žádná. Ten by byl schopen na kromadě kostí v gulagu vyprávět, jakej byl komunismus fajn.
Jestli chcete přirovnávat dnešní válku k tehdejší situaci, tak jako Československo fungovaly Doněck a Luhansk, jako Nacistické Německo ofociální vláda Ukrajiny a místo k Mnichovu ženoucí Británie fungovaly spíš USA.
Ukrajinci jsou zkorumpovaní a jsou to náckové. Ano, jen část, ale to je ta část, která udává tón.
Ne není to důvod k dobyvačné válce. Důvod k válce je také někde jinde.
Důvod k tomu, aby nezemřely desítky tisíc lidí na obou strenách je, že takhle nezemřou milióny lidí, takže to je pořád menší zlo.
Ukrajina zaútočila třeba na naš v roce 1968. V ÚV KSSS bylo 7 Ukrajinců pro invazi a jen jeden Rus, co byl proti. Útočila ovšem na svoji vlastní populaci ať už v roce 2014 nebo za druhé světové.
Ukrajina neanektovala území Ruska, ale Ruské území jí bylo připojeno z Chruščovovy zvůle v době, kdy nikdo nemohl ani ceknout proti. Když Rusivé pod ukrajinskou vládou žít dál nechtěli, poslala tam ukrajinská vláda hrdlořezy.
To jsou fakta, který si můžete snadno ověřit. Tak si to ověřte a předveďte, jak dokážete měnit názory.
Putin jen opakuje to, co udělal západ s Jugoslávií, Irákem, Afgánistánem i Sýrií. V soft verzi dokonce i tady za sametové revoluce.
My se k Putinovi nemusíme lísat. Můžeme s ním jen dál obchodovat podle anglosaského hesla „kšefty jako normálně“ jako to dělají právě teď Američané.
Ano, můžeme si velmi dobře vážit sami sebe, protože nás se Ukrajinsko Ruský konflikt nijak netýká.
Demokracie umožňuje velice dobře pracovat s válečnými lstmi, protože je neprokoukne ani většina vlastních voličů. Viz začátek první světové války, viz vstup USA do první světové války, viz Mnichov, viz Pearl Harbour a mimo jiné i součaná válka na Ukrajině. Vy prostě nebudete a nebudete vnímat, jak západ vyzbrojoval Ukrajinu a nebudete vnímat jak rostlo pro Rusko nebezpečí, případně neuznáte, že to pro Rusko bylo smrtelné nebezpečí. Takové je většina voličů a tímhle mechanismem se to nikdy neproflákne.
Můžete předvést, jak nejste zabedněnec jako Vidlák a jít si to všechno ověřit, promyslet a změnit názor.
Když nebudete dělat nic jiného, tak do tejdne byste to mohl mít.
Sudety byly nedílnou a mezinárodně uznanou součástí ČSR, Luhaňsk, Doněck i Krym byly nedílnou a mezinárodně uznanou součástí Ukrajiny, a to i ruskem. Vaše přirovnání Ukrajiny a třetí říše je nesmyslné a podlé, Ukrajina řešila ne právě šťastně své vnitřní problémy, ale nikdy nepřekročila své hranice, německo se dopouštělo vydírání válkou a mezinárodní agrese ve velkém.
„Důvod k tomu, aby nezemřely desítky tisíc lidí na obou strenách je, že takhle nezemřou milióny lidí, takže to je pořád menší zlo.“ – tato věta bohužel nedává smysl, možná jste měl na mysli: „Důvod k tomu, aby zemřely desítky tisíc lidí“ je vyhnout se jaderné válce. Ano, to by smysl dávalo, jen to znamená stále ustupovat, až už nebude kam. Nechci ustupovat rusákům ani o centimetr. Nechci ustupovat násilí. Kdybychom ustoupili, kdo by věřil, že příště nenechají v loji jeho.
Po rozpadu SSSR uznalo rusko hranice Ukrajiny, takže jakékoli kecy o Chruščovovi jsou nesmyslné. Separatismus neuznávám, hranice jsou dány historicky, diplomaticky a vojensky ne momentálním výskytem nějakého etnika.
Západ v Jugoslávii, Iráku, Sýrii ani Afghánistánu neanektoval ani metr území i US základna v Kosovu je smluvně pronajatá. Oproti tomu rusové zabírají a anektují rozsáhlá území. To je rozdíl. Netvrdím, že tyto války byly v pořádku, druhá válka v Iráku a ta v Afghánistánu byly aktem zvůle, ale nebyly dobyvačné.
V roce 1968 nás okupoval SSSR. Složení jeho politbyra je irelevantní.
Nevím, jakou lest vnímáte ohledně Pearl Harbouru, Japonsko nebylo demokratickou zemí, ale fašistickou diktaturou.
Rusko v žádném nebezpečí nebylo, rusko jako jaderná velmoc z principu v žádném ohrožení není a nebude, proto také útočí.
Válka na Ukrajině je zlo, kterému se můžeme postavit, tak se nás týká. Příště, až přijdeme na řadu my, se někdo postaví za nás.
„…Separatismus neuznávám…“
A právo na sebeurčení uznáváte? Pokud ne, tak jste zastáncem kolonializmu.
Na konci druhé světové války bylo právo národů na sebeurčení zakotveno v Chartě OSN. Uplatňováno bylo v rámci dekolonizace kolem šedesátých let 20. století, s odvoláním na Atlantickou chartu ze 14. srpna 1941. Rezoluce Valného shromáždění OSN ze dne 16. prosince 1952 zdůraznila, že právo na sebeurčení je předpokladem pro plné uplatnění základních lidských práv.
to marcusant
žádná správní jednotka ve smyslu země, kraje, okresu, jménem sudety, ani pod jiným jménem se stejným významem… nikdy neexistovala… nikdy ji nikdo mezinárodně neuznával, nebylo proč… sudety je jméno nějakého kopce v pohraničí… umělý konstrukt pro rozvracení české státnosti… ti co mluví o sudetech myslí české němce, zrádce vlastního státu… chtěli být v říši, jsou v říši… navíc chtějí majetky z česka… za ty ovšem již byli odškodněni německou vládou a tato odškodnění byla započítána do mezistátních vyrovnání mezi ČSR a BRD… nic nevíš a stále žvaníš lživé kydy… retarde
Jak ustupovat?
Jste Čech nebo Ukrajinec?
Válčí spolu dva nástupnické státy SSSR, kde ten, kdo měl na okupci naší země větší vinu, prohrává.
Nám je po tom striktně hovno.
Nevím, proč se pořád dokola identifikujete s Ukrajinci, když o tom konfliktu ani moc nevíte.
Nezajímá mě to přimo kvůli vám, ale protože stejně podivně reaguje i vláda, u které by mě to zajímalo, tak si rád poslechnu vaše důvody, protože by nějaké mohli mít stejné.
Zatím jste nic neuvedl.
—-
Jestli chcete neustupovat a bojovat za Ukrajinu, tak si vemte flintu, komisárek a patrontašku a běžte bojovat za Ukrajinu. Nemám nic proti. Třeba budete mít štěstí a proslavíte se, třeba padnete. Mě je to jedno.
Jen do toho nezatahujte nás.
—————-
Ukrajinci bojovali na straně třetí říše a měli svoji divizi SS Gelizien a měli své strážné v Osvětimi, které nejeden přeživší Žid považoval za horší než Němce. V jejich dětských táborech se učí dětičky hajlovat (a nenávidět Rusy), Banderu mají jako národního hrdinu oficiálně, příslušníci tajné policie nosí tajné nášivky a śem tam někteří mají i nacistická tetování.
Pochybuju, že by je přirovnávání k nacistickému Německu nějak pohoršilo a spíž by to brali jako lichotku než podlost.
Pár miliónů Ukrajinců také bojovalo v Růdé armádě, která nás osvbodila od nacistů. Bohužel, na Ukrajině nemají dnes žádnou váhu.
—————–
No, hranice Ukrajiny nejsou oficiálně uznány, když už jste tak pintlich na právní detajly.
Nebo jste to taky slyšel, ani si nic neověřoval a taky hned poznal, že to je konpirační teorie?
To, že uznáte nějakou zemi ješně nijak nezmění nic na tom, kdo to tam žije.
Také to nikomu nedává právo vraždit své vlastní obyvatelstvo.
——————-
No, tak vidíte. Sám píšete, že hranice jsou dány mimo jiné vojensky. Tak je Rusko právě trošku překresluje. Až tu trošku vymrzneme, tak je Rusku taky rádi uznáme a budou uznány i diplomaticky.
———-
Západ možná neanektoval žádná území, ale vojensky je dobyl, obsadil, někdy k tomu pozabíjel i dost lidí, takže to vyjde nastejno. Byly to dobyvačné války.
Rusové tuším pořádají nějaká referenda o připojení. To má pořád více legality než americká okupace.
——
Kosovská základne asi nebude smluvně pronajatá, protože to by jim to muselo podepsat Srbsko, což se sotva stalo.
No a loutkový narco stát Kosovo, ten má ještě daleko menší legitimitu než k Rusku připojen Krym a republiky, takže je lepší to ani nepřipomínat.
Smůla.
————-
No jestli je pro vás složení politbyra irelevantní, tak po vás znovu chci to vysvětlení, proč tak urputně podporujete Ukrajince?
Bez oku 1968 to dává smysl alespoň u lidí, kteří nejsou moc vzdělaní a pletou si dnešní Rusko s tehdejším SSSR, ale bey roku 1968 takové nadržování Ukrajincům prostě nedává žádný smysl?
Nemáte pro to jediný důvod.
—————
Japonsko nebylo fašistickou zemí a nebylo jí konec konců ani Německo, protože fašismus je italské hnutí. Nikde jinde nebyl.
Japonsko se industrializovalo a jeho vývoj byl na kolizní dráze s USA.
USA Japonsku blokovaly zdroje ropy. Ignorovaly všechna varování o blížícím se útoku a zrušily všechny hlídky a kontroly, které armády normálně dělají, aby se vyhnuly nenadálému útoku.
————
To jestli Rusko bylo v nějakém nebezpečí nebo ne, o tom jaksi nerozhodujete vy.
Viditelně to za nebezpečí považovalo.
Ono totiž, i když máte jaderné zbraně, tak ještě pořád potřebujete normální zbraně a normální vojáky, protože jaderné zbraně vám dávají jen extrémní výběr zničit celý svět a nebo si nechat nasrat na hlavu.
…………………
Rusové taky říkají, že vedou válku proti zlu a mají pádnější argumenty než vy.
Já považuji za větší zlo Ukrainu než Rusko. Nehodlám bojovat ani proti jednomu. Stejně nemáme jak, i kdybychom si navlékli 5 svetrů od Pekarový. Osud Ukrajinců se mě nijak netýká.
Nikdo se za nás nepostaví, ani nám nechtějí posílat svůj plyn. – To je to, co od nich můžeme čekat.
USA na nás přímo vydělávají. Místo aby nám své stíhačky dali, tak nám je chtějí pro ně výhodně prodat.
Tohle si od nich dá čekat.
A kolik minometných a dělostřeleckých granátů vystřílela ČS armáda za 1 republiky na Němce v Sudetech?Tak mi to srovnávání Sudet v 38 a dnešním konfliktem na východě UA,který mimochodem nezačal letos 24.2.,ale mnohem dříve.A že Rusko nebude mít za plotem USA základny s raketami,tak to musí být normálnímu člověku jasné.
Dobrá,dokážu pochopit že nefandíš Putinovi,je to válka a v té umírají lidé a s tím já mám taky problém.Ale jak by to podle tebe mělo vypadat?Rusko 8 let upozornovalo na to co se na Ukrajině děje,že USA masíruje Ukrajinu proti Rusku.Rusko si stěžovalo v OSN,ale tahle ubohá organizace se nezmohla na nic,co by dávalo Rusku naději,že se situace na Ukrajině srovná.
Já si na to zvykl už za socialismu.
Lidí umírají a všem to je jedno. Lidi jsou svině.
Mnohé jevy jsou pro nás nepochopitelné, ne proto, že by naše chápání bylo slabé, ale protože pojmy související s danými jevy nejsou zahrnuty do okruhu našich znalostí.
Vy mercusant se vyjadřujete o zabedněnosti někoho jiného. A já mám dojem, že vám přitom schází znalosti o různých příčinách válek. Nebudu vás proto ale hanět.
Jen připomenu, že přehledné pojednání o válce naleznete v trojsvazku Война – Государство – Большевизм.
A ačkoliv ta poslední část je ideologická a já ji číst nemíním, rozhodně první dva svazky vřele doporučuji k prostudování.
Jsou to nejspíš poměrně tlusté svazky, nemohl byste prozradit pointu předem? Děkuji
Píšete, že „Ukrajina na žádný cizí stát nikdy nezaútočila“.
Ano, udělala horší věc, zaútočila na své občany.
Ano, reagovali tak na ruskojazyčné militantní separatisty, kteří chtěli Ukrajinu rozbít. A pravda je, že to nebyla právě šťastná reakce.
Takže když se Slováci chtěli po roce 1989 z ČR odtrhnout, měli jsme na Slovensko vojensky vlítnout a bombardováním jim to rozmluvit, že?
Píšete o něčem, co se nerealizovalo, rozešli jsme se v míru a po vzájemné dohodě. To je úplně jiná situace.
Von si holt ten fašismus musí na sobě vyzkoušet, Marcusant.
..rozešli by se s náma i bez vzájemné dohody, půlku příbuzenstva mám na Slovensku a vím, jaká tam byla situace. Ale troufnu si tvrdit, že i v případě rozchodu bez dohody by z naší strany neletěla ani jedna kulka, prostě bychom to nějak udělali, aby byl klid.
Ne, nechtěli akceptovat, krvavý majdan!
Militantní – nemilitantní, je otázka, která strana byla víc. Ale to není podstatné. Přejděme k tomu „separatismu, rozbití Ukrajiny“.
Myslíte si, že zájem státu má přednost před zájmem lidí, kteří v tom státu či jeho části žijí?
https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=791352
Jó, Hans Cihlář, co by ten neudělal k vymazání jemu nepohodlných názorů. Však taky diskuze
pod jeho pa-výtvory připomínají výtisk US DOJ reportu z Trumpova floridského Mar-Lago—samé začerněné linky. Inu, kovaný demográáád z líhně TOP09PODVODŮ.
TOP09 se prý hodlá přejmenovat na NETOP09.
Je to ovšem neověřená informace.
Blbě, arkona byla po labi až k moři.
https://www.youtube.com/watch?v=5QpWwTtX5sI
Tož, zítra v Práglu, ogaři!
Ano
Time 18:50
https://svobodne-radio.com/2022-09-01-studio-beta-karel-janko-kapitalismus-konci-co-dal/
Mám do Prahy 300 km.
Ale moc se těším na večerní ČT 1! Bude to svým způsobem nádherný a dojemný retro. Zaprodanci a samozvanci…
Určitě ukážou nějakého týpka s Putinem na tričku (i kdyby do něj měli převléci osvětlovače), zajisté dají prostor k nadávání opilému bezďákovi (i kdyby si pro něj měli zajet do Karviné).., zkrátka využijí všeho toho rodinného stříbra z 80tých let minulého století k dehonestaci účastníků.
Fakt se těším. Protože když podobně dehonestovali účastníky Palachova týdne, zbývalo režimu něco okolo 9 měsíců…
Palachův týden ovšem dělal režim sám.
Tak doufejme, že to není to není to nejlepší přirovnání.
Myslím, že Fiala ani Rakušan nejsou takové rafinovanosti schopni.
Vše souvisí se vším
Od chvíle, kdy Rusové použili zaručeně smrtící plyn novičok a nikdo po něm nezemřel, je mi vše jasné. Po novičoku spíš mizí do neznáma ti, které měl zahubit. Dva ruští agenti zvaní Pat a Mat musí oběhat Coventry i Vrbětice, Nedivte se, nejsou lidi. Běhají jako pominutí, celý svět je jim v patách a ne a ne je dohnat. Rusko má jenom tyto dva agenty, kteří když neotrávili Skripala novičokem prošlým zárukou, zlikvidovali ze samé zlosti sklad munice ve Vrběticích, sloužící výhradně mírovým účelům. Koudelka jim říká Čuk a Gek, (zkomoleně Šuk a Hek). Kolik jenom životů tím teroristickým činem ti dva zlosyni zachránili… Proto jsou také tak pronásledováni. Ti gauneři mohli zachránit tisíce lidských obětí před naším humanismem! A to se neodpouští! Od té doby věřím všemu, co se jenom v mainstreamu šustne. Od toho máme své Jasánky v médiích, aby nám otevřeli ideologicky oči. Aby nám vysvětlili, „ćo je to také absúrdné“. Stačí poodstoupit a nechat Jasánky spisovat veršovánky či spíše politická prohlášení. Nadešla doba, kdy Jasánci mají pravdu a nic než pravdu a pokud o tom pochybujete, tak uvidíte, vy zatracení kontrarevolucionáři, zač je toho loket! Zdražíli jsme jenom proto, abyste doma mohli říkat své manželce „Ty má nejdražší“. Nic jiného v tom nespatřujte. Je to taková malá pozornost, abyste se mohli oslovovat slušně a neposílat se do Brusele.
Chtěl bych se dostavit na demonstraci, ale jsem tou dobou v práci. Věřím, že Pat a Mat (kdo jiný) se brzy ozvou, abych dorazil na tu příští. Nejvíc jsem nadšený z toho, že jsme si zakázali Nord stream II a svalíme to na Putina, že je v dodávkách plynu nespolehlivý. „Tak je to spravne, tak to ma byt“
Mějte se hezky.
Jó, je toho mnoho jako například, že prý za inflaci může změna (oteplování) klimatu, prohlásila prazidentka Evropské centrální banky Christine Lagarde. Asi už jí nebaví tísknout neustále už zcela bezcené a ničím nekryté peníze. Podobné a mnoho jiného prohlásila německá Greta, tedy klimatická aktivistka Luisa Neubauer, kdy na otázku co říká tomu zalehávání silnic aktivisty a zabraňování tak lidem jedoucím do práce v cestě odvětila, že to dělají neb změna klimatu a Pákistán je právě proto z 30% pod vodou neb tam vydatně prší a jsou záplavy. No jinak se tam hádají Pákistán s Indií právě o nedostatkové „zboží“, jako je voda a múže z toho být i tamní válka. V německých zprávách – v Death Valley USA prý naměřili +50 °C, tedy jasný důkaz klima oteplování. Mnoho lidí ani neví, že se tomu tam říká Údolí smrti, protože tam naměřili i teploty +57 °C a je to tam tak stále, ale se to hodí do krámu klimatickým alarmistům. No a už opět požáry v Kalifornii a samotřejmě kvůli oteplování klima, i když je to většinou dílo žhářů. A nevšimli jste si, jak mohutně se oteplil Václavák za a po pochodu pokrokové duhové mládeže? No jasná klimatická změna, tedy oteplování. A mimo jiné, vláda nepadla, 100:80 poslanců vyslovilo vládě zkázy důvěru. Sranda jak cyp ty poslanecké vyžírky tam. Bude horký podzim? Ne v bytech, ale na demonstracích v ulicích jistě ano. Přeji pěkný víkend všem lidem dobré vůle. Vlasti zdar a zrádcům zmar.
https://nastub.cz/videos/recently-added?s=1
Náš stát zatím zaplatil 21 miliard korun za vakcíny, ale spotřeboval jich jen jednu třetinu. a to se vyplatí..
stát Za 7 miliard vakcíny zlikvidoval a likvidace čeká vakcíny za dalších 7 miliard korun. Tedy 14 miliard se spálí a bude se muset ještě platit i jejich likvidace.
..inu, kdyby to byla prošlá munice, poslala by se na Ukrajinu. A to by bylo slávy!
Takhle jenom ticho po pěšině..
a přitom stačilo to přebalit ve Vodňanech jako polský „kuřata“ , nálepku hvězdy a pruhy s xichtem Pamely a ještě by se o to na kyjevským trhu poprali
.. no, akorát by to musel někdo pro ten kyjevský trh zaplatit. Ani to vodňanské kuře nehrabe zadarmo..
Jinak Petrla je už od pohledu trouba.
Živí se jako ajťák a bydlí v Brně.
Ten ani nemyslí progresivně. Vůbec nemyslí. Ten jen opakuje, co opakují všichni okolo.
https://www.youtube.com/watch?v=Uoww0KcZQY0&ab_channel=PetrBure%C5%A1
..Vidlák, pokud je skutečným sedlákem, hodným toho jména, by měl známému vysvětlit, že rodiče nás živili, chovali a vychovali, dokud mohli pracovat. Když už nemůžou, odcházejí na vejminek a my jim to chování a živení oplácíme tak, aby naše děti věděly, co mají dělat, až budeme staří my..
Mám sousedy, prosté venkovany, u nichž žijí na jedné usedlosti pohromadě čtyři generace a funguje to takhle bez jakýchkoli diskusí.
On tuším není sedlák.
Jen náhodou pracuje v jedné babišově firmě jako rostlinář.
..zdědil barák na venkově po příbuzném, přinejmenším by si mohl aspoň udělat přehled o tom, na čem venkov stál a pořád ještě části stojí. H
Hanba by mě musela lískat od rána do večera, pokud bych, podobně jako ten jeho známý, nedokázal či nechtěl vrátit starší generaci to, co do mě vložila nebo dokonce netušil, že jim jsem něčím zavázán.
Kdo kňučí, že se jeho rodiče jsou ve srabu a neví, co s tím má udělat, je kok*ot i pí*čus dohromady..
Tož, je den po ANTIFIALOVÉM Václaváku.
Samozřejmě bylo možno v TV shlédnout záběry z oné akce. Mimo jiné i paní, pardon soudružku, europoslankyni Konečnou.
Když jsem koukla na kom. pod tímto článkem,
TM2. 9. (15.19.16) kde jsou tato slova
“ V TV budou vidět feťáci, vyhulenci a vypatlanci s hákenkrojcy na hlavě.“
nenašla jsem u paní Konečné ani krapet z toho, co ctěný TM psal. Paní Konečná, stejně jako „její“ parta není můj šálek kávy, ale tohle, osobo TM, fakt NE! Nebo jste možná měl (měla) vyjmenovat koho se to týkat nebude. Jo, možná o to by mohl být Váš disk. příspěvek delší. Dlouhý.
Vidlák
Čtu ho se zájmem, avšak většinou s nesouhlasným mým postojem.
Vidláku,
jistě uznáte, že je dobré znát to, vědět o tom něco, i s čím nesouhlasím.
Píšete tentokrát i o rodičích a dětech v jedné (Vám známé rodině). Očekávala bych opačně, že nebyli lehkomyslní staří. Tady je vidět, že věk, pravda ani vzdělání nemusí být rozhodující v zodpovědnosti, když už ne také k ostatním tak alespoň i k sobě.
David Petrla, o kterém se zmiňujete, který má Vaše sympatie, což je Vaše volba, tj. teorie, předpoklady, úvahy. JENOM – BEZ ZODPOVĚDNOSTI.
Zmiňujete se, že někdo jiný musí začít na troskách znovu a lépe. Jestli tomuto říkáte trosky, tak se zeptejte těch, kteří zažili 50. léta u nás. Starších, kteří zažili ještě 2. svět (jako již ledacos chápající děti) a mají ještě jasnou paměť již asi moc není.
Hezky jste v závěru toho dnešního napsal – musíme se učit vzájemnosti. Vzájemnost není ani ždibec, když jeden z těch, kteří volají po změně, který mluvil včera k sešlým na Václaváku, jistý docent Ševčík, jehož příjmení někdy i spletu ( mohlo by to vypadat, že mu nemohu přijít na jméno) a je mi to a právem vytknuto, nazve našeho premiéra hňupem.
Takhle ne, soudruzi, říkám. Takhle vzájemně si to nepředstavuju a nepřipojím se k vám.