![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Ruské vojáky tu nechceme
MARTIN VAVRUŠA
![article_photo](https://u-blogidnes.1gr.cz/blogidnes/article/4/78/788094/788094_article_photo_hbvp2sr_600x.jpeg?r=27bq)
U nás se snažíme míru držet na minimu a uznáváme pouze medicínské, nikoli sociální důvody: Tedy pacient nemůže chodit – uznáme, pacient nemá auto – neuznáme. Každopádně vzhledem k tomu, že v oblasti v nedávné době ukončili činnost tři praktičtí lékaři, podědili jsme velkou hromadu pacientů, které ještě vůbec neznáme. Mezi nimi i ty, kteří bohužel musí být léčeni v domácnosti. A tak jsem se vydal k paní Fiebig.
Trmácím se přes půlku města a klasicky není kde zaparkovat. Pokud zaparkujete špatně, neomluví vás žádný policista, protože nemáte vozidlo s žádnými priorizačními prvky. Dostanete pokutu v plné výši a ani si ji nedáte do daní. Proto daleko raději jezdím záchrankou, s ní můžeme všude a nikdo se nás na nic neptá.
Zvoním dole na zvonku a dveře zabzučí. Po lehkém tlaku se s lupnutím otevřou. Jdu po schodech nahoru do prvního patra a u otevřených dveří už na mne hlasitě skřehotá stařenka: „Pojte ksakru dál, se vůbec neupejpejte. A kterej vy jako ste?“
Tak se tedy představím, říkám, že jsem ten a tamten, a že jsem převzal ordinaci od toho a tamtoho, ale ona je od téhle paní doktorky a že jsem po ni převzal půlku kartotéky a že takhle skončila u mne…
Poté, co hovořím asi 10 minut, zbystří a ptá se: „Vodkaď vy jste?“
Říkám nedůvěřivě: „Dělám snad chyby v němčině?“
„To ne, ale máte akcent.“
Já: „A heleďme se, a jaký já to mám asi akcent?“
„Počkejte… ten… polskej ne… že vy jste původem Čech?“
„Na genau! Poznala jste to skvěle.“
Ona pokračuje: „Hlavně že nejste nějakej todlencto, ten Rus, víte? Ty já nemam rada. Ani Polák by mi nevadil, ale Rusy já prostě nemám ráda.“ Kradmo kouknu na ročník a vidím číslovku 1928.
Teď už přiškrtila hlásek a zjihla z toho svého skřehotavého hlasu: „Když mi bylo šestnáct, znásilnili mne Rusové. Několikrát. Nemám je ráda. A teď tohle.“
„Máte strach, že se vrátí?,“ ptám se jí.
Ona: „Oni ty blbouni se jich ještě zastávají. Ani neví, co jsme si s nima užili, bojím se, že se vrátí. To mi řekněte, proč jim to všechno dovolí? Platíme daně jako blázen, všechno je drahé a ještě všechno dovolíme Rusovi. Proč se to děje, pane doktore?“
„To je politika, milá paní, je to složité, sám do toho nevidím.“
„A kdy bude líp, pane doktore?“
„Až vymřou komunisti, milá paní, až všichni do jednoho vymřou a žádní noví se už nenarodí, pak bude líp.“
Babička vyskočí a zaskřehotá a mozolnatou šlachovitou rukou pokrytou pergamenovou kůží mne hurónsky začne plácat po zádech. „Ano, ano, pane doktore, to je moje řeč. Vy jste na to kápnul!“
Ledy povolily a začne vyprávět. „Pocházím ze Šlezijen, tam jsme měli velký grund, hodně práce, ale měli jsme se krásně. Dobré jídlo, a Vánoce dokonce na místním zámku! A Adolf nás podporoval, to víte, nakonec nebyl tak zlej, za něj bylo líp. Ale Rus, to ne, to ten Stalin, to byl úplnej prevít, to vám řeknu. Celé to na Adolfa zahrál. No hnus. A pak nás nahnali do družstva a já utekla s rodinou do Saska.“
„Koho myslíte? Nechápu. Za koho bylo líp…?“
Přiškrtila hlas a špitla: „Hitler.“
Můj mozek nepřijímá fakt, že mluvím s živou bytostí, která mi sděluje svoje zážitky s Adolfem Hitlerem. Chodící Historie. A za slovy „za něj bylo líp…“ mi před očima vyskočí mega billboard.Trochu mi to narušilo moji pozitivní rezonanci s tím, jako vymírají komunisté a jaký byl Stalin prevít, úplně jsem nechtěl stočit hovor k tomu, jestli Áda to vlastně myslel dobře. Říkám tedy paní, že mně nevoní žádný diktátor, ať je červenej, zelenej nebo bílej. Nevoní mi žádný diktát, ani zprava ani zleva. Ale mládí na farmě muselo být úplně skvělé. A pak jsme si povídali o vnoučatech, o dětech a podobných věcech. Nakonec ji uklidním: „Nebojte se, sem se už nikdy Rus nedostane. Přes Poláky, Slováky a Čechy nikdy neprojde.“
S úlevou mi plácá hřbet ruky. „Tak zase zajděte, pane doktore. Uvařím vám kafe.“
„Děkuji, paní Fiebig, tady máte ještě další recepty a za tři měsíce se zase uvidíme.“
Odcházím se směsicí pocitů, hlavou se mi míchají obrazy znásilněné šestnáctileté Němky v polském Slezsku, billboard za „něj“ bylo líp, kde se rýsuje tmavý knírek pod nosem, rozpínavých Rusů, kteří zase táhnou celou Evropou „zachraňovat“ jiné národy. Žijeme si tu v Sudetech tak nějak vyrovnaně mezi sebou, Sasové, Češi a Poláci, přijímáme uprchlíky, jak se dá, a když potřebují, zadarmo je léčíme. Ale ruské vojáky tu vidět nechceme. Doufám, že se toho paní Fiebig nikdy nedožije. A já taky ne.
- Elektromobil versus automobil - 8.2.2025
- Němcová a Medveděv - 8.2.2025
- Evropská unie chce občany v EU připravit o vlastnictví nemovitostí? - 8.2.2025
Doktor magor to má jasný. Viz poslední odstavec jeho článku. Kdyby nebylo těch zasranejch Rusáků, kteří v sovětské armádě převažovali, a Němci by vyhráli válku, tak bychom my Češi už velmi pravděpodobně neexistovali, doktore vypatlanče. Koukej se starat o prdele německých bab, lapiduchu!
Jen mě napadá, proč Američané s Brity spíš místo Drážďan nevybombardovali Berlín. Tím by se dost v průběhu 2.WW vyřešilo!
…inu další zpitomělý rusofob,
který má na prdeli ještě obroučku od nočníku…
nejak ten smejd zapomel na ta svinstva provadene Nemci v Rusku..tretinu Beloruska vyvrazdili…dedidnu po dedine..
a vysinutou babku mohli prefiknout Ukrajinci, ani o tom nevi…krava tupa…
jinak „civilizovana armada“ zap spojencu – 700 000 znasilneni zaevidovanych…
Aha, doktor nám chce říct, že e opět Rus může za to co se děje v Evropě. Jenže doktore něco je příčina a něco následek. A Rusko. nikdy příčinou nebylo
V prvním případě to byl Hitler a v druhém USA, které si Ukrajinu hezky připravilo. A ta milá stařenka poněkud zapomněla na to co za zvěrstva způsobili wermacht aspol. v SSSR
Spis je to agilni svazacek, co si chce nekde splhnout nebo se vecpat do politiky.
A bez povinneho plivance na Rusa si dnes ani neskrtnete.
Naprosta ubohost, z niz je slusnym lidem soufl!
Napsat totez na adresu mohamedanu, coz by byl opodstatneny pocin, busi vam do hodiny Rakusanovi gestapo na dvere! Nesmite prece pausalizovat! Oni ti „rusti“ znasilnovaci nebyli psychicky nemocni?
Spis je to agilni svazacek, co si chce nekde splhnout nebo se vecpat do politiky.
A bez povinneho plivance na Rusa si dnes ani neskrtnete.
Naprosta ubohost, z niz je slusnym lidem soufl!
Napsat totez na adresu mohamedanu, coz by byl opodstatneny pocin, busi vam do hodiny Rakusanovi gestapo na dvere! Nesmite prece pausalizovat! Oni ti „rusti“ znasilnovaci nebyli psychicky nemocni?
Dávat do souvislostí Rusy tehdy a dnes je značná vědomostní nedostatečnost a i charakterová podobnost pana Vavruši s lokajským Fialou, který se za každou cenu chce zalíbit všem těm neřádům dnešní doby, sloužícím té všude přítomné a bující globalistické rakovině. Samozřejmě, že babičce bylo za Dolfíka dobře a samozřejmě se ze svého znásilnění neraduje. Při osvobozování, porážce III říše vedené národními socialisty, znásilňovali Rusové, Amíci, Britové, Francouzi a kdo všechno tehdy do toho Německa dorazil. Někde jsem si ty počty znásilnění tou kterou etnikou zaznamenal, ale nemohu to najít. Tak nejen Rusové. Nějaké to znásilněníčko právě Rusy se přihodilo i tehdy ženám u nás. I v Itálii, či Francii se také znásilňovalo, ale to byli Amíci atd.. A i když jsem Rusy zažil jako voják v r. 68 a jsem si ani nevystřelil ač bych rád, stejné jako můj táta v r. 38 na Němce, tak žádné nenávisti na Rusy a už vůbec ne na ty dnešní nemám. Ale když nám někdo přijede na naší vlastní zahrádku tankama, tak si zaslouží jen jedno; pořádně přes hubu a je jedno jestli je to Polák, Rus, či Maďar atd.. Právě proti Polákům a Maďarům bojovala tehdy armáda ČSR, když nám chtěli také odřezávat z republičky. Beneš ji pak celou (poté co demobilizoval 1,3 milionu můžů ve zbrani a podepsal ten cár papíru z Mnichova) i s národem a hospodářstvím naservíroval Ádovi doslova na talířku a zdrhl do Londýna. Proč nenadáváme na tehdejší vládu, místo na Němce? Za veškerý ten srab co se nám udál a děje mohou vždy ta hovada a zbabělci nahoře u koryt. Oligarchy ruské, ukrajinské a z jiných zemí, tak na ty jsem mohutně alergický a těch je u nás také až nezdravě moc a ti si vše a každého mohou koupit a také kupují. Pilitiky, ouřady atd.. Hitler Němcům doslova po té I světové vytáhl trn z prdele, neb tam byla bída, Francouzi je reparacemi plundrovali až na kost, bochník chleba stál snad miliardu atd. atd.. Proč by ho Němci z té doby neměli mít rádi? Nikdo nemohl vědět, že Němci tu následující válku prohrají. Oni bojovali doslova proti celému světu a to jim nikdo nevezme. Z toho bychom si měli právě my vzít příklad, i ze zkušeností našich dějin a zavést obrannou doktrínu – obrana na všechny strany. S obchodováním a spoluprací za výhodných vzájemných podmínek jen s těmi, které si určíme my sami. A basta. Vlasti zdar a zrádcům zmar.
No a ještě něco aktuálního. Vavruška s babičkou si dělají vrásky z Rusů, zatímco hned vedle v Geramnoislamistánu islám stále posiluje a je podporován zrádci vlád EU i Bruselem a nebude trvat dlouho a muslimové to převezmou celé, jednu zem za druhou a Německo k nám opět napochoduje, ale ne německé, nýbrž už jako Orient. A to tak nějak lidi nezajímá jako například ta Ukrajina a Putin, což hezky odvádí pozornost. Další zavražděné děve muslimem?:
pi-news.net/2022/07/ansperg-17-jaehrige-bestialisch-ermordet-presse-verschweigt-taeterherkunft/
Znásilnění a vraždy obohacením Merkelové jsou tam na denním pořádku a stáli už život spoustu mužů, žen, kluků a holek. Pro překlad ťuknout vpravo nahoře na německou vlaječku v obdélníčku. Jinak zde a vyhledat si sám ten který článek:
pi-news.net
Ano, přesně.
Tak idiotsky zjednodušující. Stejně jako se nadává na Rusáky v 1968. To, že přijeli na pozvání naší tehdejší české vlády, a to, že je měl na povel Ukrajinec Brežněv, o tom se „taktně“ mlčí.
Jestli mě štve nějaké etnikum, tak to nejsou Němci, Rusi ani Ukrajinci, ale kolaborantší čeští vlezdoprdelisti – dosaďte si koho chcete, je z čeho vybírat.
Když se použije stejný princip, tak se dají takhle hromadně odsoudit i Němci nebo Angličané. Němci kvůli II. světové a Angličané, kteří nás před II. světovou Německu prodali za mír, který nakonec stejně neměli. Takže se dá říct, že každý stát, když je dostatečně mocný může být hovado i anděl, podle toho, co se mu zrovna hodí. Proto není dobré dělat z Ruska ďábla a z USA mírotvorce. Bylo by zajímavé spočítat kolik USA a kolik Rusko zabilo civilistů od II. světové.
Vy nedufajte a robte všetko preto, aby sem ti Ruší nemuseli prísť.
To zachraňovať nemuselo byť vôbec v úvodzovkách.
Paní si zjevně neuvědomuje nebo nechce připustit, že kdyby jejich vlastní armáda nevyrazila kromě jiného znásilňovat dívky a ženy do jiných zemí, tak by k jejímu znásilnění ruskými vojáky nikdy dojít nemohlo. Takže i za vlastní znásilnění může poděkovat soudruhu Hitlerovi.
emanuel… vy překvapujete…
Čím a jak přesně, prosím pěkně?
Výměnou.
Výměnou koho/čeho přesně?
Mozku, ale to vám nemusím hlásit, to přece vidíte!!!!
Ne – stejné vidiny jako vy opravdu nemívám. Naštěstí. Proto se na výplody vašeho – dost odlišného – mozku raději ptám, abych vám něco nepodsouval.
Znásilnění bylo to nejmenší, co se jí mohlo stát.
Pak bylo prosté zavraždění.
To opravdu šílené bylo umučení.
(No a na konci bylo povraždění Banderovci, protože na to ani Němci neměli žaludek.)
Obyčejní Rusové teprve po bitvě u Moskvy začali doopravdy bojovat, protože Němce odrazili o pár set kilometrů a sami na vlastní oči viděli, co Němci dělali za zvěrstva a komu a Stalina už k motivaci nepotřebovali.
Jednou to někdo popsal, že německé manželky se svěřily manželům, co jim Rusové udělaly hrozného, aby se postupně dozvěly, že jejich manželé dělali v Rusku věci ještě horší.
Ano, ale to je pro mnoho lidí včetně oné babky příliš složitá úvaha
Pokud teda babka není výmysl autora.
Jestli se to nestalo týhle, tak jiný.
Armády nebývají galantní a znásilněné nevypadaly spokojeně, ani když je znásilnili Američani.
Pane doktore, Vy, který jste vystudoval i za moje daně, teď léčíte potomky těch, kteří v mé rodině způsobili tři mrtvé lidi a jednoho invalidu (otevřená tuber a totálního nasazení). V situaci, kdy v naší zemi, která Vás nechala zdarma vystudovat, je doktorů málo. Vy tady vykládáte svá frikulínská moudra proti národu, který nás, slušné Čechy, před Vašimi současnými chlebodárci zachránil. Je vcelku jasné, že kdyby v roce 45 právě Rudá armáda nedala Germánům na prdel, naše rodina by nepřežila.
Tak si hezky vzájemně poplácejte ramínka s tou nacistickou relikvií a hezky ten národ, který naši rodinu stál tolik životů, lečte a opečovávejte. Ještě, aby sem přišel zase Rus a zahnal je tam, kam patří!
Absolut undenkbar, nicht wahr, Kamerad?
A tu pravou ruku už smíte připažit.
Pikantní je, že děda současného premiéra ČR Petra Fialy jako žid byl za 2.WW odvlečen do koncetráku. A tenhle jeho vnouček je takový prevít, že je už po léta šéfem Panevropské unie na Moravě, což jsou hlavně němečtí pazhřivci (šlechta, ale i Sudeťáci), co vyznávají teze magora Kalergiho. A on se ještě s nimi poměrně často schází! A jsou o tom snímky a záznamy. Jeho děda by ho za to asi nakopal do prdele! Jo vnouček se povedl!
No tak babča znásilněna byla a po tom, co si Němci za Výmarské repubiky prožili, se není co divit, že jim pak Hitler přišel jako změna k lepšímu.
Snaha by měla být o tom, aby se už nikdy nedopustilo to, co se stalo za Výmarské republiky.
Problém je, že se to děje znova a nikdo proti tomu neřval.
I když s tímto názorem v jádru souhlasím, propojím ho s jinou Vaší úvahou, a sice „… babču znásilnili … nejhorší bylo umučení …“. Ve světle tohoto srovnání, ať už to zní jakkoli krutě, je jedno znásilnění prd proti cca roku v Totaleinsatzu, kdy šlo o život každý den. Ani jedno nezlehčuji, ale díky tomu, co udělali naší rodině Němci a co Rusové (slovy: nic, navíc 1 člověka zachránili), se, s dovolením, současné iracionální antiruské hysterie nezúčastním.
Ač nemám rád generalizaci, pro mne je, co se týče „mého dvorka“ (tedy naší republiky) Němec stokrát horší Rusa. A mám to podložené (vlastními i sdělenými) zkušenostmi.
jedno znásilnění prd proti cca roku v Totaleinsatzu
–
Tohle rozsuzování nechám na těch, co to prožili.
Těžko porovnávat traumata. Vždy si připomenu na jednoho žida, který se vrátil z koncentráku do rakouského městečka a nikdo nechtěl ani poslouchat, co všechno tam viděl za hrůzy, to bylo pro něj asi to nejtěžší a jak závan normality byl až chlápek, který nad jeho nářky mával rukou a dával do placu svoje zážitky z ruskýho koncentráku. On tím totiž implicitně potvrzoval, že to byly hrůzy a že se to skutečně dělo. Tak si to dotyčný mohle nějak okecat a trochu se s tím vyrovnat. To s jinejma nešlo.
To, že ta Němka neměla ráda Rusy, to pochopím. To, že vy nemáte rád Němce, to taky pochopím.
Co mi uniká jsou takový lidé, kterých se to osobně nijak netýká a chovají se jak fanatici a klidně by rozpoutali jadernou válku.
… a ještě jednu úvahu si dovolím, nad Vaší citací “ … se není co divit, že jim pak Hitler přišel jako změna k lepšímu …“. Na tuhle špinavou notečku dneska hraje Babiš („za Babiše bylo líp“), jenže málokdo si uvědomuje, že tahle špinavost byla naplánována už v rámci demontáže socialistického bloku v 80. letech a první sviní, která to směrovala sem, byl Havel.
Promítnutím této Vaší citace touto skutečností se tak dostáváme k bizarní úvaze, že „za Husáka bylo líp“ (protože byl před Havlem). A ještě děsivější na tom je fakt, že za rudé vlády opravdu takové zotročení ČSSR Kremlem, jako je současné zotročení ČR Bruselí, opravdu nebylo.
Z toho srovnání mrazí.
Kdyby nebylo Rusů, nebyl bych tu ani já, ani můj táta a máma a dalších 14 příbuzných. Rozstřílený a vyhořený rodinný statek od fašistů jsem dával dohromady 35 roků a moc mě mrzí, že jsem kus průčelí nenechal původní pod skleněnou vitrínou, jako důkaz války. Cajzli likvidují památníky a sochy, na Hané jsou pomníky Rudé armády vždy zasypané květinami. Nikdo neví, že se u nás bojovalo ještě dlouho po osvobození a společně s Valachy jsme pak trpěli banderovskými bojůvkami. A teď se nám sem zase stěhují, to neskončí dobře!
To jste se měl dobře, když vám nechali statek. JInejm sebrali všechno a nezbylo jim nic. Docela výhra v loterii.
Banderovci táhli na západ skrze celé Čechy, to nebylo jen skrze Hanácko.
Proč by jim něco brali , sedlák vstoupil do JZD , statek na katastru pořád zůstával jeho a bydlel tam dál !
Protože byli sedláci, které z jejich statků vyhnali.
Spěte dál.
Jak to bylo před Hitlerem si každý může přečíst v Černém obelisku.
Solženicin popisuje, jak byl v tom luxusním gulagu, kde se vyvíjela jaderná zbraň na tom psychicky hůře, než v tom obyčejném, kde se makalo na stavbách. Na těch stavbách se alespoň dělalo něco konkrétního,
Za Husáka jste si mohl uvařit guláš, ale kdo měl morální zábrany, neměl dlouhodobě žádné vyhlídky. Bude se po zbytek života pachtit na podřízených pozicích a pak umře jak mraveneček.
Všimne si, že by se dalo něco dělat lépe, tak to nebude moct udělat. – Tohle mohlo vyhovovat jen těm, jejichž obzor nepřesahoval ten talíř s gulášem.
Za Babiše bylo líp. To je objektivní pravda. S tím jaký hlupáci nastoupili po něm a jak se vyvinula mezinárodní situace to ani nmohlo dopadnout jinak.
„Pane doktore, Vy, který jste vystudoval i za moje daně…“
A volíte stranu, která má ve volebním programu zavedení školného?
Třeba volí stranu, která má v programu věznění bývalých studentů na území státu do té doby, než si „odpracují dluh vůči socialistické společnosti“.
Oba dva o mně víte hovno.
Ale kádrujete.
Uliční výbor v praxi.
Tak úplné hovno to nebude. Třeba teď už vím, že nedovedete odpovědět na prostou otázku a děláte z toho nějaké kádrování…
Opravte si úvahu: Nestojíte mi za odpověď.
Pana doktora kritizujete kromě jiného za to, že „vystudoval i za vaše daně v naší zemi“. Nic ve zlém, ale toto je typické pro lidi s bolševickým smýšlením. Pokud to ale z vaší strany byl jen takový bezzubý povzdech, který nechcete žádným způsobem „řešit“, tak se vám za moje „kádrování“ omlouvám.
Rozhodně nešlo o „bezzubé povzdechnutí“. I já jsem vystudoval „zdarma“ (tedy za daně rodičovské generace), ale svůj dluh vůči naší společnosti jsem splatil tím, že jsem zůstal v ČR a vychoval několik set odborníků v přírodních vědách (několik desítek let VŠ kantořiny). A tak mi ani nevadí, že pan doktor (z následující generace) vystuoval, stejným způsobem, za daně moje.
Samozřejmě, jako každý soudný člověk, podporuji možnost bezplatného studia, protože vzdělanost je, nesporně, národním bohatstvím, které je třeba budovat a udržovat. Nemíním ale tolerovat okrádání občanů naší republiky studiem „vychcánků“, kteří u nás zdarma vystudují a pak se na naši zem vykašlou a jdou rejžovat k náckům.
Proti mysli mi není, samozřejmě, ani myšlenka bezplatného studia (např. dle volebního programu SPD). Každý člověk by měl mít co nejjednodušší cestu ke vzdělání v co nejširším měřítku.
Jenže kažá věc má svoji hodnotu. I vzdělání. Tedy je naprosto v pořádku, že pokud člověk vystuduje, prostředky, vložené do něj společností, vrátí. Tedy zůstane pracovat v ČR, která mu vystudování „darovala“. Nicméně, i hodnota vzdělání se dá vyčíslit. Pokud se tedy student přihlásí na placenou variantu vzdělávání, nebo pokud společnosti získané vzdělání po získání uhradí, ať si běží třeba hned kam chce.
Samozřejmě nejde o žádné „věznění“, či podobné prvoplánové úvahy pro tupce. Jde jen o férový vztah občana a státu.
„Jde jen o férový vztah občana a státu.“
Mezi občanem a státem bude férový vztah, až bude vztah mezi občanem a státem dobrovolný. Do té doby jsou nějaké řeči o dluhu vůči společnosti dost ubohé. Asi jako že vězni v koncentračním táboře si jen odpracovávali svůj dluh za vydané jídlo, ubytování a plyn.
Co se týče vyúčtování peněz za studium, není to třeba zrovna v případě tohoto doktora tak jednoduché – sice neplatí daň z příjmu, ale zase zde žije a tedy platí všechny spotřební daně…
Dvě stručné reakce:
1) “ … Asi jako že vězni v koncentračním táboře si jen odpracovávali svůj dluh za vydané jídlo, ubytování a plyn …“ Což je, mimochodem, naprosto v pořádku. Nebo jim by měli daňoví poplatníci platit hotel? Drtivá většina vězňů totiž neskončí v krimu nezaslouženě (ano, jsou výjimky, ale je jich velmi málo) a tyto náklady by měli na svobodě také.
2) “ … sice neplatí daň z příjmu, ale zase zde žije a tedy platí všechny spotřební daně …“ Nemravností výběru daní přeci nemůžete ospravedlnit to, že především neléčí občany země, která mu vzdělání dala. V tom vidím problém. Protože už dnes máme (díky takovémuto zlatokopectví) doktorů málo, s přílivem Ukrajinců (kteří mají, samozřejmě, okamžitě plné zdravotní zabezpečení, aniž by na něj právě Vámi zmíněnými daněmi jakkoli přispěli) se situace ještě zhorší.
Nepřeju si zkrátka, aby mne léčila nějaká Džamila z Kazachcánu s uměle přijatou habilitací, zatímco kvalitní český doktor, který vystudoval za moje daně, léči nějakou nacistickou pohrobenku.
Férový stav rozhodně nemusí být dobrovolný. Stačí, když je kvalitně a spravedlivě nastaven. Jako příklad takovéhoto spravedlivého stavu uvedu českou zbrojní legislativu. Tvrdé, jasně dané podmínky, ale na druhé straně právní nárok. Schválně, příště se na střelnici zeptám, kdo tento vztah chápe jako „dobrovolný“. Přesto to funguje a nikdo z normálních občanů, ani zákonodárců na tom nechce nic měnit.
A už k tomuto tématu končím, můj názor je jasný a netřeba to dále rozpatlávat.
1) Chápete rozdíl mezi koncentračním táborem a kriminálem?
2) Nevím o žádné povinnosti pracovat v zemi, kde člověk vystudoval, a ani nevím o žádné povinnosti pracovat v oboru, který člověk vystudoval. Nemravné je kritizovat člověka, který neporušil žádný zákon, vyhlášku, nařízení ani dohodu jenom proto, že si „dovolil“ nedělat to, co byste po něm chtěl vy.
Skutečně férový vztah musí být uzavřen dobrovolně a podmínky uzavíraného vztahu musí být jasné a dopředu známé. Rozhodně není férové požadovat něco, co nebylo ujednáno, natož si to vynucovat například dodatečnou změnou podmínek.
To, že jsou dobrovolně dohodnutá pravidla kontrolována, vyžadována a případná porušení trestána, je samozřejmě naprosto v pořádku. Toto ale není jádrem diskutovaného „problému“.
Pravidla určuje stát. Pan doktor žádná státem určovaná pravidla neporušil. To, že vy osobně něco „nemíníte tolerovat“, nehraje žádnou roli. Jedinou možnost, kterou jako občan máte, je volit stranu, která stávající pravidla změní. A to je přesně to, na co jsem v předchozích příspěvcích narážel.
Také nechápu to, že když jste vystudoval za daně rodičovské generace, tak co jste vlastně sám splácel. Vždyť vaše vzdělání splatili vaši rodiče tak, jako vzdělání pana doktora splatili daněmi jeho rodiče.
To je stejně blbá úvaha, jako zrušit důchody. Pokud by panu doktorovi jeho rodiče zaplatili (nebo on sám si zaplatil) placené studium, ať si upaluje k náckům třeba hned. Nicméně nevidím důvod, proč by, zrovna tomuhle člověku mělo platit studium n dalších lidí, kterým on nic nevrátí, ale oni potřebují doktora. Taky si ho na daních předplácejí. Včetně vzdělání.
To studium ale rodiče zaplatili. I vy sám jste (pokud jsem se zase nepřekouknul) napsal:
„I já jsem vystudoval „zdarma“ (tedy za daně rodičovské generace).“
To, že stát nevyžaduje školné přímou platbou ale formou daní, je jen a pouze volba socialistického státu – přesněji socialistických voličů socialistických zastupitelů. Pokud to voličům nevyhovuje, musejí začít volit skutečně pravicové strany.
Úplně stejně by bylo možné zrušit socialistické průběžné důchodové letadlo. Samozřejmě s tím, že by stát pojistníkům vrátil neposkytnuté pojistné plnění. Volba je opět na voličích.
To není pravda.
Není to typické pro lidi s bolševickým smýšlením.
Právě naopak. Přesně takhle přemýšleli ti největší pravičáci, jako třeba konzervativní strana za Thatcheroé.
Jejich starost byla, aby chudí neplatili bohatým univerzitní studia.
Studenti si tam berou půjčky, shánějí si stipendia a tam kde se to hodí, je ještě možnost se upsat armádě, letectvu či námořnictvu, že vám ta studia zaplatí, ale vy tak pro ně musíte pracovat 20 let.
To je pravicové a ne bolševické.
Bolševické je jen brát a nemít žádné závazky a povinnosti.
Školné pro všechny samozřejmě pravicové je a je naprosto v pořádku. Každý by měl platit sám za sebe to, co sám reálně čerpá. Já bych proti tomu vůbec nic nenamítal.
Jenže to bolševické „řešení“ a smýšlení je úplně jiné: nabídnout vzdělání všem jakože zdarma – reálně z daní – a pak vydírat a ideálně věznit na území státu potencionální emigranty s poukazováním na to, že mají jakýsi „dluh vůči společnosti“. Mimochodem přesně stejnou metodu používají například obchodníci s bílým masem.
Takze si take vykrmite prase a potom ho date snist sousedovi protoze umi lepsi zabijacku? Realitou je ze vystudoval za penize tech co vidi jen ten gulas ale ne aby si sel pak zdarma prilepsit jinam ale aby byl uzitecnym clenem te spolecnosti ktera mu to umoznila. V opacnem pripade jsem pro zaplaceni celeho skolneho bezodkladne v dobe nastupu do pracovniho procesu v jine zemi ci podnikani v oboru a placeni dani zemi ve ktere studoval po celou dobu prace ci podnikani v oboru v zahranici. Jinak je to okradani a pouha hamiznost kombinovana s vychcanosti.
No, to jsem mu nechtěl podsouvat. Každopádně SPD je rozhodně proti školnému, takže by všichni její voliči měli sklapnout ohledně vyčítání doktorům, že studovali zadarmo.
.. inu, vy tu jako obvykle mlátíte prázdnou slámu, a já pořád čekám(zdá se marně..) na váš realizační plán změny sociálního a zdravotního systému v ČR, jistěže k lepšímu, spravedlivějšímu.
Nick Kadel oproti vám předložil kupříkladu možné řešení vztahu student a stát, pokud jde o náklady vynaložené na studium a jejich případné vyrovnání.
Vzhledem k tomu, že neumíte chápat psaný text, budete čekat ještě hodně dlouho. Tak znovu – vztah mezi občanem a státem by měl být dobrovolný. Chcete pojištění, platíte. Nechcete, neplatíte. A příště zase napište, že chcete nějaký plán.
Obávám se, že je to trochu jinak.
– Já mám ve svých názorech jasno.
– Boomer zjevně pochopil.
– Jediný, kdo nechápe, jste Vy.
Chyba tedy není na straně vysílače.
Ano, jasno máte. Chcete vyčítat lidem, že se rozhodli jinak než Vy. A že nevěří těm kecům o dluhu vůči společnosti.
Jsou lidé, co nevěří na dluhy vůči bance.
Jsou lidé, co nevěří na dluhy vůči ženě, které udělali dítě.
Jejich nevíra nic nemění.
Dneskaj jsem byl na odběru krve. Přede mnou byl česky samoplatce. Za odběr krve zacaloval 390 Kč.
By mě zajimalo kolik by ho stala takova operace srdce anebo u žen porod cisařskym řezem.
Operace srdce by stála asi dost. Proto se taky většina lidí dobrovolně pojistí. Já mám kromě povinného státního pojištění ještě dvě dobrovolná připojištění.
Ale není správné z lidí dělat otroky, kteří se pojistit MUSÍ.
Jenže tu operaci mu stát zaplatí i bez dobrovolného připojištění, ze zdravotní daně (tzv. zákonného zdravotního pojištění, z principu nedobrovolného). No a na to potřebuje ty doktory. Svoje doktory. Ne ty, co rejžujou na hakenkreuzové bábě. Kolik taková bába přispěla na české zdravotnictví? Či na cokoli jiného českého?
Pokud stát nějaké „svoje“ doktory potřebuje, tak ať si je zajistí, ne? Možnosti na to má.
On is je zajišťuje.
Platí jim studia a měl by si je ještě zavázat zákonem, aby také plnili svoji polovinu.
To dříve nebylo třeba, protože to nešlo provést prakticky.
Ne – stát si je evidentně nezajišťuje. Kdyby si je zajišťoval, tak by tu nebylo to poukazování na jejich nedostatek.
A stát jim neplatí nic. Platí jim to daňoví poplatníci – tedy i rodiče studentů.
Že to dříve nešlo reálně provést, je samozřejmě pravda. Stát byl otrokářem, který všechny občany – nejen studenty – věznil na území otrocké kolonie se zkratkou ČSSR. Opustit otrockou kolonii směli jen členové věrchušky a kádrově prověření kolaboranti. Občas dostali krátkodobou propustku i běžní otroci s čistým kádrovým profilem. Vždy ale museli v otrocké kolonii zůstat příbuzní otroka, které by otrokáři mohli potrestat v případě, že by se otrok z vycházky nevrátil. Po tomto modelu se vám stýská?
Emanueli, je čas na jednoduchou analogii. Představte si, že najmete dělníka na bourání zdi. Dáte mu sbíječku (vzdělání) a jdi dělat. Jenže vyscaný dělník vezme tu Vaši sbíječku a jde děat k sousedovi, který mu na melouchu dá více, než byste mu Vy platil řádnou mzdou.
Samozřejmě, pokud za Vámi dělník přijde a uzavře s Vámi smlouvu, že si Vaši sbíječku bude půjčovat od Vás na svoje melouchy (a vy mu to odsouhlasíte), nic proti tomu. Takové zápůjčky však nebývají zadaráska.
Takže když stát „dá zadarmo“ doktorovi vzdělání, měl by tento doktor zůstat pracovat tam, kde dostal zdarma „sbíječku“. Nebo si ji pronajmout, či odkoupit – a zaplatit Vám.
Nebo jste snad charitou pro celou vesnici?
Jo a to, že případně nedovolím svému dělníkovi meloušit na cizím s mým vercajkem, rozhodně nespatřuji jako „věznění“.
Mně ta vaše analogie absolutně nesedí v tom, že já tedy nevím o žádné dohodě nebo dokonce státním zákazu, které by bývalý student porušil prací v jiném státě. Pokud takové existují – můžete je uvést?
A případně by se také dalo říct, že pro mě pracovali předci toho dělníka, kteří mi na tu sbíječku vydělali. A také je v podnikatelské praxi zcela běžné, že určitá část zaměstnanců se zaměstnavatelům zkrátka nevyplatí a odejde třeba po pár dnech mizerné práce. S tím musí každý podnikatel počítat.
Necháme toho, s Vámi je to stále dokola. Buďte rád, že jste zdravý. Nepřeju Vám to ani v nejmenším, ale až Vám něco opravdu bude a léčit Vás přijde narychlo habilitovaná veterinářka Oksana ze stepi s tím, že čeští doktoři přece rejžujou zlato v Germanistánu, smích Vás přejde. Já už něco podobného zažil – a musel jsem si českého doktora uplatit.
Na stále stejné argumenty reaguji stále stejně.
Že by český doktor pracující někde proti své vůli podával lepší výsledky než Oksana si nemyslím.
A úplatky ve zdravotnictví nejsou žádná novinka. Jak se vysvětlovala zkratka OÚNZ si doufám pamatujete.
“ … Že by český doktor pracující někde proti své vůli podával lepší výsledky než Oksana si nemyslím… „
Na to, co si myslíte, nebo nemyslíte, defekuje Bílý Bim, černé ucho. Já to zažil na vlastní vnitřnosti a dovolím si tvrdit, že takové prase by z principu nebyl žádný doktor z tradiční, ať už východní, či západní civilizace.
Ono stejně hlavní je, že mne nakonec ten český, uplacený, opravil a spravil to i po „Oksaně“.
No nic, nechcete rozumět, nerozumíte. Fakt to nemá cenu. Hrách na zdi to má taky jasné.
Ten, co vás opravil, pracuje v ČR proto, že se tak sám rozhodl, nebo proto, že mu to někdo nařídil?
„Doktorko“, čím ďalej tým viac ľudí dúfa, že Rusi znovu prídu a vymetú takú špinu ako tá nacistická konzerva a vy, A tá stará Hitlerova onuca, ktorá považuje za hroznú krivdu to, že ju ruský vojak znásilnil, nech sa najprv pozrie čo spôsobili jej milovaní nemeckí vojáčkovia na východ od Nemecka a ako tu napísal už predo mnou, keby neboli nemčúri a ich sluhovia vražddili, znásilňovali, mučili, ničili či rabovali na východ od Nemecka, mohla si aj ona zachovať tú svoju škatuľu nepoškvrnenú nejakým ruským vojakom, ktorému možno jej nemeckí kamoši mučili, zavraždili či znásilnili jeho rodinu a priateľov. Dobre bude, keď vymrú presne takí, ako tá nacistická škatuľa a ten doktorko, ktorý síce vyštudoval skoro zadarmo za naše peniaze , ale teraz sa hrá na nemčúrskeho dobrodinca a nechá sa pohladkať po hlavičke od nemeckej škatule a ešte sa tým aj chváli. Je mi na grcanie z takých tvorov!
Který z předchozích příchodů Rusů máte na mysli? A jak jste přišel na to, že si čím dál víc lidí přeje 3. světovou válku nebo další kombinaci okupace z východu a vyvražďovací občanské války? Vždyť například volební výsledky KSČ(M) vypovídají o přesném opaku.
máš v palici dobrý guláš
A co podle vás vypovídá o obsahu vaší dutiny lebeční ten váš primitivní sprostý bezobsažný výron?
omlouvám se, není to guláš, ale pèrkelt
Evidentně netušíte, že primitivní sprosté urážky nevypovídají o uráženém, ale o urážejícím. Ale klidně v té sebeprezentaci pokračujte…
Máš tuna zase plno názorových oponentů có?!! Já to nejsem poloholínko. Já jen pro pořádek než budu olepen jak svazácká nástěnka.
Jó, kdo jim sedne na lep, toho odmění svou urputnou přítomností, kdy se na něj nalepí jak hovno na košili a rozpitvají každé slovíčko v nekonečnou, nikam nevedouci, diskuzi. Toť jejich úloha a poslání zde.
Tak to jste multinicku Pavel K. / Joe Arpaio Maricopa udělal medvědí službu. Stačí si projít diskuse a podívat se, co na koho se urputně lepí.
Vypláchni si tlamu louhem, než vezmeš boží jména nadarmo! Tvá dnešní prezentace stojí fakt za „nalepení“, je z ní blivno.
Ovšem ne všichni mají schopnost oponovat dospěle pomocí relevantních argumentů. Např. takový Kadel nebo Pijack to dokážou. Když si člověk přečte relevantní argumenty rozumných lidí s odlišným politickým/společenským postojem, tak si rozšíří obzory a zreviduje si vlastní názory a postoje. Což je rozhodně prospěšné.
Ovšem u lidí s komunikačními schopnostmi na úrovni vyšších primátů člověk pochopí maximálně tak to, že ty primitivní projevy jsou projevy nesouhlasu. Tento druh živočichů je schopen maximálně tak papouškovat odposlechnuté fráze a blábolit naprosto nesouvisející stupidity.
Tak tam u zmíněných dvouch pánů je to o něčem jiném, oba dva mají zdravý žaludek a richtik nervovou soustavu. Tak proto.
Jak o něčem jiném? To, že duševní zdravotní stav má velký vliv i na argumentační potenciál, je jinými slovy přesně to, co píšu i já.
A samozřejmě že vliv má i zdravotní stav fyzický. Pokud má člověk například bolavý žaludek typicky kvůli pravidelné nezřízené konzumaci alkoholu, tak mu ta chronická bolest znesnadňuje plné soustředění na většinu činností.
Setrvačnost v myšlení je nemoc. Stále mícháte hrušky s jablky jako Rusy s KSČM. Mohu vás uklidnit. Dnešní Rusové nemají s českými komunisty nic společného. Rusko je moderní země, kde vládne trh a prosperita. Komunisti v parlamentu jsou v menšině, ale mají tam demokracii, takže je nikdo nevěší a nezavírá. Mají na rozdíl od nás referendum a může ho využívat i opozice, pokud neprovozuje trestnou činnost. To opravdu nemá nic společného s minulostí, kterou ze setrvačnosti zde připomínáte.
Průhledně mi podsouváte vaše vlastní úvahy. O situaci v dnešním Rusku jsem nepsal vůbec nic. A nepsal jsem ani nic o tom, že by dnešní Rusové měli něco společného s českými komunisty. Ovšem opačně to podle mě s největší pravděpodobností platí. Nebo mě alespoň nenapadá žádná jiná česká politická strana, která by mohla podporovat další okupaci z východu. A už vůbec mě nenapadá žádná politická strana, která by prosazovala 3. světovou válku, kterou by mělo vyhrát Rusko.
Pokud tedy víte, která varianta je žádána a kdo ji pro nás zajistí, tak to napište. Laskavě ale nevydávejte vaše názory za moje. Děkuji.
Já jsem ale nepsal nic o okupaci z východu, nebo o 3 světové. Taková blbost napadne jen pohlaváry v kabinetu Péti Fialy a nebo v CIA a EU
Kdybyste si přečetl také příspěvek soudruha/soudružky janaz, na který jsem reagoval já, tak byste věděl, že taková blbost opravdu nenapadá jen ty vámi zmíněné. Takže já jsem reagoval právě na tu podle vás blbost napsanou mým předřečníkem.
To, že vy jste nereagoval na to, co jsem psal já, ale na to, co jste mi podsunul, opakovat nemusíte. To jsem zmiňoval už ve svém předchozím příspěvku.
Mě na to slovíčkaření nechytíte
Pokud chcete moje prosté vyjadřování názorů vydávat za slovíčkaření, tak samozřejmě můžete, pokud si naivně myslíte, že mě tím nachytáte.
Noóó jistěééé!!!!
Žádná další okupace z východu nehrozí.
Co řeší Rusko s Ukrajinou, po tom nám nic není.
Je to naše vláda, co je agresivní proti Rusku, ne obráceně.
Já ale nikde netvrdím, že nám nějaká okupace hrozí. Jen a pouze reaguji na názor soudruha/soudružky janaz (cituji):
„…Rusi znovu prídu a vymetú…“
Nevím jaké příchody Rusů spojené s „vymetáním“ někoho v novodobé historii znáte vy, ale já znám dva:
1) Příchod na konci druhé světové války
2) Příchod v roce 1968
Psal jste o okupaci z východu a na to jsem reagoval.
Nemyslel jste přeci Slovensko.
O okupaci jsem psal jen a pouze v tom smyslu, že je to jedna ze dvou variant předchozích příchodů Rusů. Kterou z těch variant by si přál(a) zopakovat soudruh/soudružka janaz, netuším. Já osobně jsem netvrdil ani o jedné z variant, že nám hrozí.
Soudruh/soudružka janaz psal(a) o Rusech, takže netuším, proč bych měl myslet Slovensko.
„Žádná další okupace z východu nehrozí.“
No tak jestli si to myslíte Vy, tak to můžeme být všichni klidní.
Nejsem jedinej kdo si to myslí.
Informujte se více.
To, že si o budoucnosti něco myslí víc lidí, je úplně běžné. Ale nedokazuje to vůbec nic. Spousta lidí si taky myslela, že nehrozí například 2. světová válka, napadení Ukrajiny Ruskem atd.
Informujte se více.
Tak tak, setrvačnost v myšlení je nemoc. Také se tomu říká ideologie a propaganda. Já osobně bych si při eventuálním propuknutí, nedej Bože III světové, nepřál aby zvítězil gobalistickou rakovinou prožraný západ. Už nyní nás dusí a likviduje prostřednictvím svých, všude dosazených lokajů a poskoků. Plándemie = ničení hospodářství a zcela legální zabíjení lidí lékařskou jehlou, nastolování totality, cenzury, vyhlášení válečného stavu u nás bez války u nás, vytváření jednotky ministrem vnitra, podobající se Gestapu, Green Deal a zatím vyzývání, později k nucení k šetření všeho za účelem prosazování klima šílenství a tak nastolování bídy a hladomoru, ktarý už je na cestě a je naplánován, stejně jako byla naplánovaná plándemie, kterou papaláši ukončit ani nechtějí neb zjistili, jak snadné je naháněním strachu a paniky lidem nasazovat otrocký chomout. Chomout je pro zvířata a ne pro lidi. Dál nehodlám pokračovat a ani se svazáky polemizovat. Šetřete si pánové , alias probruselské štěnice, vaše pitvání pro jiné, Čest práci a na věčné časy a nikdy jinak s Bruselem, Lejnovou, Schwabem, Sorošem a Bidenam.
Přesně tak. Setrvačnost v myšlení je nemoc. Viz to typické milionkrát obehrané falešné vytváření nepřátel pomocí lživě podsunutých názorů. Lidové soudy hadr.
Válku, přeci podporuje současná vláda ČR! KDO DARUJE FINANCE, ZBRANĚ I DOBROVOLNÍKY UKRAJINĚ?
Premiér vyřvává, jsme ve válce!
Počkat, počkat.
Proč by to mělo být na Rusech bábu vymetat? Ona popisuje své zážitky.
Vaše volání po vymetání je úplně stejné jako volání Němců po Hitlerovi, ať vymete židy a komunisty a každýho, kdo se jim nelíbí. – Na konci toho německého vymetání byla ona znásilněná.
Problém je v takovejch vymetačích jako jste vy a Hitler.
Kdyby Němci nežili v uměle vytvořené bídě, tak by Hitlera nikdy nevolili. Kdyby Hitler nedostal prachy na uchopení moci z USA, tak taky ne.
Radši se starejte, aby vlády neožebračovaly svou populaci, protože na to byl Hitler reakcí.
.. a kdyby Německo dostalo po čuni hned v okamžiku „zpětvzetí Porúří“, mohli být Němci ušetřeni pozdějších přemnohých strastí. Jenže se tak nestalo a tak mohli být po několik let hrdí na úspěchy své branné moci a spokojeně si dopřávat na účet celé Evropy, což se líbilo i oné babičce a dodnes na to ráda vzpomíná.
Než dostali ten blbý nápad realizovat svou letitou ideu Drang nach Osten..
Ták, Francozi mohli napochodovat a udělat pořádek, ale nenapochodovali a ani později se jim bojovat nechtělo a taky tak dopadli když předtím, ač smluvně váleční spojenci, nás v tom nechali samotné plavat se slabošským a zbabělým Benešem. No když za několik neděl šikovně Francii dobyli, možná i u nás mnozí Hitlerovi tleskali za tu zradu Francouzů na ČSR. Tehdy nejsilnější armáda na světe, ale s oficíry se špatnou taktikou ještě z I světové. Manstein to Ádovi navrhl přes ty Ardeny a to bylo překvápko a Guderian tam tehdy předvedl ten Blitzkrieg. A dál to všichni znáte.
Ono to bude asi komplikovanější.
“ ten doktorko, ktorý síce vyštudoval skoro zadarmo za naše peniaze“
On studoval na Slovensku nebo považujete české peníze za svoje?
Víš, že jsi momentálně retardovaný? Nevíš, vypatlanci s IQ 65 si myslí, jací nejsou myslitelé……
Přečti si ještě jednou, co jsi napsal!
Ferko, ten debil už neví kudy kam, možná se mu přehodil vaječník přes konečník a pojede za liberálním doktorem do Brussele.
Nakonec jsou ta Rudá úderka voni a v rámci ústupu to chtějí hodit na nás. Jak geniální.
Tak Pavle, třeba takovej Eman (za mýho mládí jsme tak říkali blbejm dětem) tu do krve bojuje Proti 30let mrtvýmu režimu. Nedávno kohosi peskoval, že bojuje Za 30let mrtvej režim! No není k nakopnutí do prdele? A co má obdivovatelů, zřejně dobrej oddíl!
Zdar ty moje dvojče.
Tak já nevím máš zdravou alespoň jednu ruku?
Tak počítej kolik jich je. Samo zde jsou zdatní diskutéři, kteří jsou nadupaní a vzdělaní a žádné téma není pro ně cizí. To všude nevidíš. Tak vyslali dobrý oddíl, ale my máme výhodu ledacos pamatujeme. Bij cemperovce do hlavy, bij ho. Kadyrov předvčírem prohlásil, že jestli gosodar zavelí vezmou to až do Berlína a dál. To se má Jyrka na co těšit, si ho vytáhnou jako králíka z klobouku.
Čau dvojče, až zjistí, že jsme siamský, to bude teprv halo. Inžinýr z leknutí Eman, nám cudně zamlčel, že přijel ke zkouškám na posledním praseti z kozího chlívku a odstrkoval se husama, ale co je doma, to se počítá, politologie mu šla skvěle, dokonce se s ní zdatně živí. Hup, hup, už ho slyším za rohem, to zas bude nablito!
Má rád smajlíky, evokuje mu to pohled do zrcadla.
Ja, ja „hodna Dojče Babuschka“. Jak vi, že ji neznasilnil UKRAJINSKY anebo LITEVSKY soldat? Jeji bratr v uniformě SS anebo Wehrmachtu zajiste vlastenecky a velice ochotně plnil rozkazy toho „hodneho Firera“ neznasilňoval ale rovnou věšel, loupil statek, mučil anebo rovnou zabijel.
Tady jeden vtip. Žurnalisti přišli k babičce, která za války pomáhala partizánům. Zapli kamery a ptají se „babičko vy jste pomáhala partizánům“? „Ano“ říká babička, „A jak jste jim pomáhala“, ptají se žurnalti. „No jak, večer přišli, najedli se, vyspali se a ráno odešli“. „A co ríkali partizáni babičko když odcházeli“? „No co by říkali; danke Mutti“.
Ptají se žurnalisti „babičko a oni vás znásilnili“? Babička „có“? Žurnalisti „znásilnili, nebo neznásilnili“? Babička „có, ale nenaslinili, nasucho mě dřeli“.
K zbití….hakernkrojci jsou prostě hakenkrojci.
Bodejď by staré německé kurvě za Ády nebylo líp!!!!!Že už se frau Fiebig nepochlubila,kdo to všechno začal a jak-mohla by se zeptat mých prarodičů a pamětníků co jsem poznal jak za Ády bylo líp!!!Ona si stěžuje,že ju ruští vojáci znásilnili?Ať si zjistí,jak se ti její chovali na východní frontě!!!!My tady brečíme nad osudem jedněch Lidic a tam takových vesnic byli tisíce-s jediným rozdílem-tam nenechali na živu ani ty děti!!!!Kdyby se sověti zachovali stejně jako její národ u nich-kam je taky nikdo nezval,tak by je museli vyvraždit všechny,všechno zničit a zem posypat solí,aby na ní už nikdy nic nevyrostlo!!!Já mám třeba některou nacistickou symboliku rád,symboly měli fakt vymakaný,ale dokážu rozlišit odsud podsud,zvlášť když si vybavím,co jsem o té době slyšel..Já se redakci divím,že takový sračky vůbec zveřejňuje!!!!Zase jsem se vytočil!!!
Demagogie !!! Osobně o žádných Ruských vojácích nevím. NIC. Byli to sovětští vojáci. Ruští vojáci naposledy bojovali proti Napoleonovi a pak proti Rakousku za 1 světové. Pak to byli sověti – v podstatě Ukrajinci. Rusové měli své jednotky na dálném východě.
Nevím co nám udělali samotní Rusové zlého, když to byli v podstatě vojska VS a Ukrajinci. Ale všechno se prostě hodí na Rusáka… takové hospodská tradice – za všechno může rusák – i v hokeji. Ale v podstatě nikde. Za minulá zla mohly čeští komouši, kteří se vtírali do přízně Moskvy, stejně jako dnes Bruselu. Moskva na nás prděla zvysoka, stejně jako Brusel. To byla naše zásluha. Oni nemají vlezdoprdélky z podstaty věci rádi. Proto jsou velmoc a my jsme trpaslíci bez významu. My z tohoto důvodu nemáme morální právo jaxi hodnotit Rusáky. nesaháme jim ani po kotníky.
Pane kolego, sovětská armáda bojující v evropském prostoru za 2.WW nebyli jen Ukrajinci, to ani omylem. Byl to mix národů SSSR a převažovali tam Rusové a až potom to byli občané ze současných prostor Ukrajiny. Některé lidi mate, že se některé armády jmenovaly např. Ukrajinský front apod., ale to bylo dáno vojenskou dislokací, kde právě tato část armády bojovala. Předtím např. 2.Ukrajinský front se jmenoval stepní front….takže podle této logiky za SSSR by bojovaji také „stepní lidé“!
Ano, já tu chybu dost často opakuji, protože se mi nelíbí, jak se Rusákům připisují jen ty špatnosti, ale Ukrajincům a jiným národům klidně promíjí. To se přiznávám a to nejsem žádný rusofil. Chovám k nim pouze úctu, právem.
Doplním fakta, v roce 1939 sestávala Rudá armáda z
= 59% Rusů
= 17% Ukrajinců
= 3,1% Bělorusů
Složky pod 3% jsem zanedbal. Zajímavý je ale fakt, že pod vlajkou RA bojovalo i 0,8% Němců (VHÚ uvádí 1 427 232 osob).
A teď budeme po Rusech a Bělorusech plivat???
To ale přece není o plivání po Rusech a Bělorusech. Za jejich lví podíl na porážce nacistického Německa jim samozřejmě patří obrovský dík. Jenže to vaše „Ruští vojáci naposledy bojovali proti Napoleonovi a pak proti Rakousku za 1 světové“ vyznělo tak, jako kdyby ruští vojáci ve 2. světové válce vůbec nebojovali. To, že ruské jednotky složené z ruských občanů byly součástí nějaké nadřazené skupiny vojsk, přece neznamenalo, že ti vojáci přestali být vojáky ruskými. Podle mě byli současně vojáky ruskými, vojáky sovětské armády i vojáky spojeneckými.
… Jenže to vaše „Ruští vojáci naposledy bojovali proti Napoleonovi … „
Co to melou, človíčku? Já něco takového řekl???
Omlouvám se – toto psal Pijack.
Aha, už jsem si to dohledal.
Takže vyhlašuji zábavnou hru pro chytré hlavičky:
1) P, I, J, A, C, K
2) K, A, D, E, L
Najdi 5 rozdílů.
První dětičko vyhrává 350 tisíc žlutomodrých Bludišťáků. I s luxusními auty a tuberkulózou.
Pokud vám připadá dospělé takovýmto dětinským způsobem rozmazávat obyčejný omyl, tak si pro mě za mě „soutěžte“.
Psali jsme napříč sebe, nemohli jsme o sobě vědět. Porovnejte si časy zpráv. Omluvu přijímám, stane se.
OK. Já jen že pokud jste si to dohledal, jak píšete, tak jste taky musel zjistit, že příslušný názor v daném diskusním vlákně někdo skutečně napsal. Já bych takovou situaci vyhodnotil jako prostý omyl a podle toho bych adekvátně reagoval – tedy normálně bych napsal, že to psal někdo jiný a nedělal bych z toho takové haló.
Úplně něco jiného by bylo, kdybych vám přiřkl něco, co nenapsal vůbec nikdo. Pak by šlo o prachsprosté – ve zdejších diskusích velice rozšířené – záměrné podsouvání názorů. Nevybíravá kritika takovéhoto jednání by samozřejmě byla zcela na místě.
Nebuďte cimprlich, dějou se tu horší věci.
Neplačte kvůli humorné nadsázce (kdybych to myslel tvrdě, napsal bych to tvrdě). Inu, když komunikujete s člověkem, který o vás vypráví (spolu se Zdendou), co si jako že myslíte a přitom o tom nemůže mít ani zbla Ahnung, zareagujete ostřeji. Pokud Vás to potěší, i já se za tu humornou nadsázku omlouvám – ale na druhé straně, přišel jste o prima bludišťandy, které si sem co nevidět přitáhnou ještě tak čtvrt milionu bludišťáků a bude jich tu víc, než bylo Sovětské armády v 70. letech. Do toho sem ještě nalezou další z Afriky a pro úplnost si tu střihneme ještě pár vojenských základen NATO. K tomu řádově 300 tisíc nepracujících parazitů tuzemských, typicky hnědých.
Jedno – dvě mega parazitů to dá (20%), na to vsadím své oblíbené boty od Vietnamce za 199.-
Tolle Perspektive, findet ihr nicht?
Já ze zdejšího dění nepovažuji za horší vůbec nic. Ničemu zde totiž nepřikládám žádnou zásadní váhu. Ani tomu zde oblíbenému přeceňování vlastních schopností někoho „rozplakat“.
Když o někom napíšu například to, že „TŘEBA volí stranu“ atd., tak tím třeba JASNĚ VYJADŘUJI to, že jde pouze o můj předpoklad. Že to je podle mého názoru jedna z logických možností, jak by „obviněný“ mohl dosáhnout jím kýženého stavu. Ale samozřejmě očekávám, že se k tomu vyjádří a uvede to na pravou míru.
Pokud napíše, že můj předpoklad je mylný a vysvětlí, jak by kýženého stavu chtěl dosáhnout doopravdy, tak to budu brát jako jeho skutečný názor. Rozhodně ho nebudu obviňovat ze lži, že toho dosáhnout u voleb chce. Na vydávání vlastních předpokladů za „tvrdá fakta“ jsou tu jiní „odborníci“. Čímž tedy rozhodně nemyslím konkrétně vás. Jak jsem psal výše – s lidmi jako vy diskutuji rád, protože argumentujete relevantně. A to občasné vzájemné špičkování bez sklouznutí k primitivní sprostotě je úplně v pohodě.
Je samozřejmě fakt, že občas někomu (včetně mě) něco jako podsunutí názoru ujet může. Případně to tak může vypadat kvůli nevhodné formulaci. Chybovat je lidské. Těmi výše zmíněnými „odborníky“ jsem samozřejmě myslel jedince, u kterých je podsouvání názorů jedním ze základních kamenů (pseudo)argumentace. S nimi také diskutuji úplně jiným způsobem než se slušnými lidmi.
To Pijack 20.7.2022 07:08:24
Pane kolego, není to Vaše téma jen nadbytečným šťouráním klacíkem v exkrementu? Přeci všichni používáme konkrétní personu na vyjádření chování jím řízené země (Hitler, Stalin, Rooswelt, ….) = demagogická generalizace. Totéž platí o zjednodušeném označení národa (státu) a tak nepíšeme, že zvěrstva na Rusi prováděli především Ukrajinci z divize Galicien, ale všeobecně Němci, SS, nebo Hitler.
Dopouštíte se téhož zjednodušení, ale vidíte to jen u jiných. Já bych do toho nešťoural, protože – kdo se s hovnem maže, ten pak smrdí.
No, když já do exkrementů šťourám někdy rád, ale vždy se pak důkladně umyji
K tématu, ale jinak:
Na pískovišti se maže hošík v hovnech. Přijde pán a ptá se: „Copak to děláš?“ Hošík: „Pjácám, pjácám pojicajta“. Pán nevěřícně kroutí hlavou, ale dítě není jeho, tak odejde.
Druhý den vidí zase hošíka na pískovišti v hovnech a tak na něj: „Ahoj, pořád plácáš policajta?“
Hošík odpoví: „Neska ne, na pojicajta mám málo hoven.“
Tak ať se daří.
Mno milý autore , „nechceme“ . Naše vláda dělá všechno proto, aby přišli. Konec konců, kdyby tady měli udělat pořádek jak na Ukradině tak proč ne.
Hm, hlavne ze lecite rakouske nacky!
Dost dobre nechapu treba fanaticky rusofobni Polaky, proc stejne jako Rusy nenenavidi taky Nemce. Povrazdili jich mnohem vic nez ti Rusove.
Specialne Rakusaci jsou mi jeste mene sympaticti nezli Rusove.
A vi pan doktor, ze tu rakouskou babu mohli klidne znasilnit i Ukacka? Ta tu totiz byla i v 68. Asi je on i baba genialni, kdyz dokaze odlisit Rusa od Ukrajince. Ja to neumim ani po absolvovani mnoha let povinne rustiny a ctyricetilete pritomnosti ‚bratrskych“ vojsk v nasem meste.
Pan doktor holt loajalne drzi prst na tepu doby.
Tak trochu mimo téma k tomu brutálnínímu znasilňování žen nepřítele.
Ve vzpomínkách jedonoho sovětského důstojníka on zmiňuje situaci kdy ve chvíli přerušení bojů se v obsazené nepřátelské zemí a vesnici zúčastnil místní taneční zábavy.Bylo tam samozřejmně přebuchtíno a tak i sovětští soldáti byli místními dámami víc nežli vlídně přiati.
Na otázku zda jim nevadí veselit se z nepřítelem dostal odpověď.“Válka je záležitostí vás chlapů.my ženský chceme žít a bavit se !“.Upřímě se omlouvám všem brutálně znásilněným ale nebylo to i tenkrát často taky tak?
Kolik asi dobrovolně počatých potomků přeudatné WH,SS, Luftwafe se ještě dnes pohybuje po velké širé ruské zemi.?
Tady v Čechách z ohledem na tehdejší i dnešní nekritické obdivovatele všeho anglosaského asi dost.
Zřejmně krev není voda.
..inu, kupříkladu některé odhady počtů potomků germánských soldátů na Ukrajině, z doby II. světové války, udávají cca.2 000 000..
Tenhle ten fracek mi silně vizuálně a i to co má v lebeni připomíná to modrýho ptáka z Liberce. Tuším že Straka je to ODS kvítko. To je mi náhodička být v ODS a jmenovat se Straka. Jako by si ti dva sráči z (!) vypadli. Toto je odpad společnosti, vemte si když vás tihle jakoby doktůrkové budou léčit a behem hospitalizace zjistí, že jste volič SPD. Tak vás nechá v zájmu ideologie chcípnout. Tohle nejsou lidi, na tož na svých místech. Všimli jste si lidičky chování a přístup k pacientovi našich novopečených doktůrků cca okolo 40 let. Ne, né neháži všechny do jednoho pytle, to ne.
P.S. Měla babka na závěr říci tomu hnoji , ale stejně jsi česká smějící se swyně. Jen aby byl ve vobraze.
Ti Němci včetně té babky jsou ale hlupáci, že se nechávají léčit od zahraničních falešných doktorů, kteří místo skutečné léčby zjišťují, koho daný pacient volí. Není to svým způsobem partyzánský odboj proti Němcům, který by měl protiněmecky naladěný člověk spíš ocenit?
a naopak
Slovenská organizace Protifašistickí bojovníci je proti dohodě s USA
2022
https://www.vratme-vaznost-csbs.cz/clanky/komentujeme/slovenska-organizace-protifasisticki-bojovnici-je-proti-dohode-s-usa.html
Netlacte Rusa do kouta a nepřijde
A prosím Vás, do jakého kouta jsme ho zatlačili v roce 68?
Tak zrovna v roce 1968 moc Rusů nepřišlo. Jaký byl ve vedení tehdejšího Sovětského svazu přesný podíl Rusů ku ostatním národnostem z paměti nedám, ale vina jen a pouze Rusů to nebyla. Navíc celkově minimálně poloviční podíl na tom měli čeští bolševičtí kolaboranti.
Ano, tady s vámi souhlasím. Ale házet všechno na Rusko je tak moderní, ideologické, záslužné… že… a ono se to uplatní i dnes. Bez ohledu na skutečnosti zcela opačné….
..rok 1968 byl interní záležitostí komunistů našich, v okamžiku kdy počet lačných sviní překročil počet dostupných koryt. No a ti odstrčením ohrožení požádali o pomoc komunistické souvěrce v Moskvě. Tudíž ne Rus, ale komunista je zde v roli zakopaného psa..
Abych nezapomněl, jak jste na tom však víte s čím, že?
Trefa
Že by to byla jen a pouze záležitost „našich“ komunistů, si nemyslím. Následující text jsou jen spekulace, ale já předpokládám, že „naši“ komunisti měli dost volnou ruku v případě, že se jim dařilo držet v hrubých obrysech vytyčený cíl – hlavně tedy to, aby Československo bylo trvalou součástí východního bloku s marxleninským režimem atd.
Otázka ale je, jak by zareagovalo ÚV KSSS v případě, že by „naši“ komunisti nedokázali převratu zabránit sami a o „pomoc“ sami nepožádali. Nebo kdyby dokonce změnu režimu sami podporovali. Zda by Moskva Československu dovolila stát se neutrálním státem, nebo se dokonce připojit k nepřátelskému „imperialistickému“ západu.
Například polské komunistické vedení dokázalo pokus o převrat v roce 1980 potlačit vlastními silami. Vojska Varšavské smlouvy už ale byla připravena na polských hranicích (viz operace Krkonoše). Samozřejmě i zde je otázka, nakolik se v těch vojenských manévrech angažovala komunistická strana Polska a na kolik Kreml. Toto nevím. V každém případě si myslím, že úkolovat vojska Varšavské smlouvy mohl jen Kreml.
..i já si dovolím oponovat, dle mého o žádném převratu či jen pokusu o cosi takového, pokud tím myslíte odklon od marxleninských idejí, nemohlo být řeči. V tom slavném jaru onoho roku, šlo jen o větší vrstvu másla na chlebíčku pro vyvolené soudruhy, doplněnou šunkou a výlety na Riviéru. Dokazuje to i fakt, že mnozí protagonisté frakčního boje vytrvali ve své komunistické víře uhlířské doma nebo v emigraci v kapitalistických zemích a pokud dožili roku 1989, vraceli se na scénu stejní, jako odešli..
Pokud píšete o „našem“ tehdejším komunistickém aparátu a řadových komunistických prospěchářích, tak s tím samozřejmě souhlasím. Občanů přejících si změnu režimu ale bylo docela dost.
..občani do toho neměli co kecat. A tehdejší koryfejové sice měli plné huby kdejakých ideálů, ovšem když dostali přímou otázku, zda tedy ten socialismus ano nebo ne, znejistěli velice a odklonili hovor jinam..
Však taky přímá odpověď tehdy znamenala riziko tvrdé perzekuce sebe i celé rodiny.
Právě tehdy se zrodil kádr dnes drze zvaných reformních komunistů,kteří potom podle vlastních slov úspěšněrozkládali KSČ a ČSSR zevnitř,
Vyučenci stalinistů.,mnozí na čas umlčení Husákem,kteří po roce1989 od něho
a jeho skalního plemene Brežněvovců po dohodě převzali vládu nad věcmi tvými ó lide česko/moravsko slezký.
Aby pak,bez zatěže stranických regulí a stanov mohli v aktivitě tasemnic a hyen pokojně pokračovat.
Za tu dobu vypěštovali vzlášť vlastnímu myšlení odolný
druh vlastizrádcu, z řad svých potomků,vyučenců a obdivovatelů.Těch, kteří tento rok z odholáním progresívních maobolševiů hrdě převzali štafetu likvidace člověka v lidech.
Rok 1968 byl především vojenskou záležitostí. Varšavská smlouva potřebovala mít jaderné sklady blíž čáře doteku (z Ukrajiny to trvalo skoro hodinu, Němci měli klacky hned za hranicemi). Tak se uspořádal přesun vojsk v rámci vojenského paktu, kterého jsme byli zrovna členy. Nic víc, nic míň. Politické zabarvení bylo jen zámnikou. Kdyby SSSR opravdu chtěl smáznout křiklouny Pražského jara, stihl by 21.8. ještě i oběd doma.
Důkaz? Prostudujte si historii objektů „Javor“, které na základě tohoto aktu velmi rychle vzniky. A věřte mi, lízátka se v nich neskladovala.
A kdo koho „tlačil do kouta“? Oba pakty navzájem. Pouze s tím rozdílem, že na základě dohody o rozebrání těchto paktů VS skutečně splnila, co slíbila a pakt zrušila, zatímco NATO se nacpala do prakticky všech ex-VS zemí kromě Ruska a na dohodu se vysrala. Viz https://bit.ly/3IORH5j . A dneska má chuť na další.
Proto já bych si strašně přál aby Rusko odtajnilo vpád sovětských vojsk do ČSSR abychom měli jednou pro vždy jasno. Věřím, že by se mnoho Emanů chytilo za rypáček.
NATO se nacpala … no Amíci se nacpali prostřenictvím NATO, které velí, až k hranicím RF. No není to povedená sionistická kulišárna, tedy křivárna?!? Obřezaným to nedá, aby se těmi svými nenechavými prsty nepokusili si hrábnout na to nsmírné nerostné bohatství Ruska. A to pravděpodobně už zase i prostřednictvím války a hromad mrtvol, které jejich hrabivost provází již celá staletí.
To, že rok 1968 byl především vojenskou záležitostí, je samozřejmě pravda. Pro Sovětský svaz bylo naše území především vojenským nárazníkovým pásmem a my jsme sloužili jako kanonenfutter. Na nás jako občany to ale mělo dopady nejen vojenské, ale i mnohé další. Kýžená změna režimu byla kvůli tomu násilně potlačena.
K vyloženě tvrdému vojenskému potlačení pokusu o převrat nebyl důvod. Naopak by to bylo kontraproduktivní, protože by to působilo ještě horším dojmem než „pouhé“ míření hlavněmi tanků na neozbrojené civilisty.
Například do kouta žádostí o neutralitu,která bylo pro naprostou většinu nás, příznivců t,zv“pražského jara“
tím nejdůležitějším požadavkem.pane Petře Zdenku.
Neutralita ČSSR by způsobIla tehdá rychlý rozpad
RVHP A VS sestaveného mimo nás Čechů a Moravanů z bývalých nepřátel SSSR.,
Brežněv,Kosigin a Andropov to samozřeřejmě věděli,
A tak přišel rozkaz…..
A nedávno to byla právě RF,která hned v počátcích nesmyslného vzájemného vraždění nabízena uznání neutrality UA jako svů příspěvek k ukončení vraždění se?
Pokrok nezastavíš!
To ovšem je pro vás ,anarchistu argumentační prázdnota,že?
Krátké ale naprosto výstižné.
To teda rozhodně výstižné není. Rusové mají stejné imperiální ambice jako Britové , Amíci nebo Čína. Rusko se nestalo největší zemí na světě tím, že by se jenom bránilo.
Ambice jistě mají. Současně ale nemají sebevražedné manýry. Proto se například nikdy nepustili do otevřeného vojenského konfliktu s NATO. Předpokládám, že kdyby země bývalého východního bloku zůstaly neutrální tak, jak bylo přislíbeno po demontáži Sovětského svazu, tak by Rusové neměli žádný důvod sousední země vojensky napadat či okupovat. Nebo by to riziko bylo rozhodně nižší než za současné situace. To, že Rusové nechtějí americké základny na svých hranicích, je podle mě logické. Američani by taky nechtěli ruské základny třeba na Kubě.
„Předpokládám, že kdyby země bývalého východního bloku zůstaly neutrální tak, jak bylo přislíbeno po demontáži Sovětského svazu, tak by Rusové neměli žádný důvod sousední země vojensky napadat či okupovat.“
Myšlenka neutálního nárazníkového pásma je sice pěkná, ale většinou to nebývá stabilní systém. Vždy zde hrozí, že se neutrální státy přidají na druhou stranu. Takže je chcete ovládat tak jako tak. V druhé světové válce si Rusko rádo zabralo půlku Polska a po druhé světové taky chtělo mít hranice až k západnímu bloku…
Stoprocentně stabilní není nikdy nic. Ani studená válka se základnami z obou stran železné opony.
Problém je v tom, že kde vlezou mužičtí necivilizovaní zlodějští okupanští loupeživí vandráci, tam sto let tráva neroste!!!! Z toho jejich současného bolševicko-mafiánského borde*lu vzal roha kdo mohl a oni se i přes nevelký počet vlastního obyvatelstva ( vzhledem k rozloze území RF) snaží uloupit další území jiných států.
(PUTIN JE BOLŠEVIK Z KGB A OTEKLÝ POLOMONGOL)
.. no a je to tady, Hlučínský! Já něco takového tušil.. vám vlezli do hlavy a výsledek je jasný..
Jenže dvě ze zemí bývalého východního bloku
Polsko a protentokrát BRD zvaný ČR,ZEMĚ nejvíc SSSR zavázané za svoji dnešní existenci
zatoužily být vidět a být štítivě pochválen,
A svojím příkladným provokováním ruského medvěda
jejich vůdci, často nedávní milovnící a obdivovatelé všeho ruského z tunami BOLŠEVICKÉHO přepuštěného másla na hlavě,vyrazili vstříc zkáze a budování zmaru svých zemí, okrádáním,rozeštváváním a zbídačováním jejich obyvatel.Chátra vlastizrádců, kterou lidský příživnický odpad nazývá svoji vládou za kterou se poprvé nemusí stydět.
Je fakt že veškerá svá svinstva dělají ti šmejdi důkladně a z plným nasazením,.
Jen notičku. Na hovorech při víně? nebo někde na SV se zmínili že v ruské dumě zvažují udělení ruského občanství všem od historická země tartarie či rosie a potom by to už nebyla věc jenom západních ho.not. Tak třeba arkona byla po labi až k moři a tartárie snad končila někde v portugalsku na březích atlantiku.
https://www.youtube.com/watch?v=Tt6_65LDZ60&list=RDTt6_65LDZ60&start_radio=1&rv=Tt6_65LDZ60&t=4
https://www.svobodny-vysilac.cz/2022-07-15-hovory-pri-vine-s-hostem-karlem-svetnickou-repriza-225-dilu-122-min/
Divím se, že se tu někteří čílí nad tím, že paní má na dobu Hitlera pozitivní a na Stalina negativní vzpomínky. Prostě to tak je, ona to tak vnímá a zaplať Bůh, že našla odvahu a důvěru v autora a své vzpomínky/názory sdělit. Jak jste si ráčili všimnout, tak opět není samozřejmostí hovořit nahlas a upřímně tak, jak si to člověk myslí. I starý člověk, který má své odžito a před sebou celkem dohledný konec se rozmýšlí co a komu řekne.
Co se to se světem stalo? Po 89. jsme si vydechli a měli pocit, že konečně můžeme hovořit jasně a od srdce. Po miléniu najednou zjišťujeme, že pro setrvání v zaměstnání, získání zakázky, udržení zákazníka, …. není podmínkou cena a kvalita produktu, ale TAKÉ to, jaká je doprovodná rétorika. Kdo si nedá majzla a mimo společenská témata začne řešit i ta aktuálně ožehavá, či přímo politická může sakra rychle narazit, o klienta a jeho peníze přijít. Opět tu máme situaci hostinského Palivce a obraz mocnáře, na ktérého sraly mouchy se všemi průvodními důsledky. To je to podstatné, co mne z dnešní diskuse pod článkem dělá smutným a znepokojuje mne!
Totiž to, že už se zase bojíme a jsme na slovo opatrní, protože jsme se nepozorovaně a plíživě dostali do stavu profízlované TOTALITY! Díky vedení neomarxistické EU a servilitě našich politických jelit se opět obáváme otevřeně a nahlas říkat to, co si skutečně myslíme.
Ať žije ústavou zaručená svoboda slova, zarámovaná do eurounijní demokracie a pečlivě střežená orgány Vykulencova ministerstva!!!
Nádherný příspěvek Noobody,chtěl bych umět tak napsat.
Té strařence na omluvu .Já jsem věk kdy milovala Adolfa prožíval naplno v tak zvaných
„zlatých šedesátých“
A dodnes ta léta mám zafixována jako ta nejhezčí.
I když tenkkrát amíci sprchovali Vietnamce napalmem,
Nikita Sergejevič posílal Fidélovi rachejtle bianco až do Havany.
.Ale „krásnej Tóny “ mi už nezakazoval poslouchat muziku ,co se mi líbila,objevily se knížky dnes znovu po koniášovsku umlčených autorů.,filmy v kinech pobavily,
do divadla byl požitek se posadit,jídlo bylo k žrádlu.
Prostě jednomu bylo dvacet.
A celá ta politika mi byla u brusele,vždyť našim nepotetetovaným krasavicím to v mini a bikinách tak sedlo.
A pak někdo z těch okolo mě, kdo mi to asi záviděl napsal podle mě dopis do Moskvy,či tam někam.
To Frigo jeden z mnoha 20.7.2022 13:58:58
Děkuji.
Jak řikaji babičky v Bělorusku a v Rusku. Lepši je byt znasilněna nežli jako „PODČLOVĚK“ humanytarně a civilizovaně ZAVRAŽDĚNA.
No to by mě vážně zajímalo, odkud čerpáte takovéto „informace“. Já bych si nedovolit paušalizovat ani to, co říkají babičky české.
Kontrolni otazka: Bylo vic babiček znasilněnych SOVĚTSKYMI (to je tež ukrajinskymi, litevskymi, lotyšskymi, estonskymi, gruzinskymi…) vojaky anebo babiček usmrcenych SS a Wehrmachťaky?
Co je lepši znasilněni anebo mučeni nebo smrt? (Ve 2.světove znasilňovali pouze rušti vojaci, ostatni ne?)
Jak souvisí to, co bych já mohl teď odpovědět na nějakou vaši „kontrolní otazku“ s tím, jak jste vy přišel na to, co babičky v Bělorusku a v Rusku už údajně řekly? Jejich již vyslovené názory se mými zatím nevyslovenými názory řídily asi těžko, že…
To souvisi velice uzce. Němci rozpoutali 2 světove valky, jsou zodpovědni za smrt desitek milionu lidi v ruznych zemich, nezaplatili reparace a jakasik Dojče baba si vyskakuje na Rusa namisto aby byla rada, že nedopadla jak ženy v Sovětskem svazu, ktere „obohacovali“ Dojče Ibrmenšove.
Ten mlady doktorsky svazaček, vystudovany za společne penize by mohl pohovořit s nějakou pamětnici v Rusku o tym, jak obohacovali Dojčove mistni lid v pruběhu šiřeni německe svobody, humanity, pravdy, lasky a trvaleho miru.
MĚLA BY BÝT RÁDA A DRŽET HUBU, ŽE UŽ NENÍ MRTVÁ 80 LET. Taky ji mohli udělat a což se mnohým stalo, že by ji znásilnili, mučili a pak ještě zabili. By mě zajímalo, kdo má zájem furt vyvolávat debaty na toto téma a aby se lidi pohádali ještě víc než jsou. Divné.
Takže to, co píšete, jsou moje názory, které proti běhu času ode mě přebraly a vám říkaly ty babičky v Bělorusku a Rusku?
Neříkáte náhodou VY a pan Boomer, že už to tak bývá, že mají někteří lidé stejné či velmi podobné názory a že nejsem štonc to pochopit.
Tak co to zase melou osobo a nezatahujou mě do své osoby, ještě tuna budou říkat, že nejsem jen Joe, ale i Eman. Jděte ode mne, huš.
Čím vás do čeho zatahuju? Vždyť jsem na vás v tomto vlákně vůbec nereagoval. To už zase máte hladinku?
Ale nebojte se – vás si se mnou splete opravdu málokdo. Takoví mimonauti jsou maximálně tak ve vaší Rudé brigádě. To jen vy si mě dokážete plést s Jiřím, malym.velkym a mnohými dalšími diskutéry, se kterými nemám téměř nic společného názory ani formou…
No dobrá tak jsem se přehlédl, no trdy sorry jako, tak to berte ode mne jako prevenci ju, už jsme si dlouho nepsali.
chtělo by to studii , piráti na magisrátu to zvládnou
Jenže pirátské výzkumy by daly úplně jiné výsledky než výzkumy kremlobotské. I když míra pravdivosti by byla srovnatelná.
Psal jsem to tu celkem veleobsažně několikrát v minulosti, tak jen velmi krátce připomenu základní myšlenku:
Hitler byl do války vmanipulován globalisty, konkrétně m.j. i Stalinovou zahraniční politikou, který v tu dobu plnil jejich zadání (přes Kominternu). Důkaz – jeho projev 19.8.39 před vybranými členy ÚV KSSS a Kominterny o tom, proč musí SSSR vést vágní a nezávazné rozhovory s diplomaty GB a Fr o paktu proti Hitlerovi, ale naopak musí podepsat pakt o neútočení a spolupráci s Hitlerem – viz: https://www.freemag.one/2017/12/11/5201/
A co o tom píší sami komunisti – viz:
https://komunizm.eu/cs/stalin/czym-bylo-rzekome-przemowienie-stalina-z-19-sierpnia-1939-roku/
SSSR válku chtěl, dlouhodobě, aktivně se na ni připravoval a operace Barbarosa byla vlastně preventivní válkou, kterou Hitler zastihl Stalina v době dokončování příprav na vpád do Evropy. Viz: Díla historika Marka Solonina a badatele Viktora Suvorova (Rezuna). Tohle je jedno z nejvíce utajovaných tajemství 2.SV, které uvádí na pravou míru skazky o „budování mírové a nejspravedlivější společnosti na světě“. SSSR byl globalisty vybudován jako globální beranidlo s cílem protlačit sovětské ideály a praxi do celého světa. Známé je heslo o vývozu komunismu na pásech ruských tanků. Ten ambiciozní cíl se Stalinovi nepodařilo splnit, protože kozáci neplavily své koně v La Manche, ale jen v Labi. I tak se socík, díky 2.SV, která byla rozpoutána právě pro vnucení socialismu (globalismu) světu, rozšířil z 1/6 pevniny na cca 1/3, protože ovládl nejen Ostblock, ale i Asii (Čína, Mongolsko, Korea, Vietnam, Kambodža) následně Afriku a J.Ameriku – viz:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_socialistick%C3%BDch_st%C3%A1t%C5%AF
Zapomeňte na líbivá prohlášení o „Táboru MÍRU a socialismu“, není tomu tak. ČSSR se spolu s ostatními zeměmi VS aktivně připravoval na válku se Západem, stejně jako ve 30. a počátkem 40. let to děla sám SSSR. Se stejným cílem – uchvátit moc nad lidmi a vnutit jim socialismus na přání globalistů. Počátkem 2.SV byl na popud globalistů západ indoktrinován kulturním neomarxismem, který se plně rozvinul koncem 60.let (hnutí Hipies, Američané proti válce, Černí Panteři, …) Když globalisté seznali, že konflikt mezi V a Z je díky jaderným zbraním v zásadě nemožný, tak socialismus ve světě demontovali, korporace (globalisté) bohatství soc. zemí vyrabovali a na ideálech svobody a demokracie svět zamořili kulturním neomarxismem, tedy migranty, menšinami, feminismem, LGBTQ…, pseudohumanismem a td. Vše s cílem vytvořit mezikulturní, náboženské a sociální napětí, které přeroste v konflikty, ty v globální válku. Tu globalisté potřebují nejen k depopulaci, ale především k vytvoření nesnesitelného trauma a vyčerpání mentálního potenciálu lidstva spojené s apatií. Tím bude umožněno vytvoření jedné globální vlády s následným zotročení Gojů v NWO.
Oprava:
ČSSR se spolu s ostatními zeměmi VS aktivně připravoval na útočnou válku proti Západu,
Lepší dvě koule nepřítele v rozkroku,nežli jedna v hlavě,
Možná i to říkaly dnešní prababičky.
Válka dámy a pánové je podle mě. vůl
Vysvětlí to už někdy někdo konečně těm tukanům v kravatách,poblitých zelených trikách či ze střapce od šavle namísto pinďoura či pipiny v rozkroku?
Pane doktore, víme: „Čeho chleba jíš, toho píseň zpívej“. Ale proč to píšete sem?
To je zajimave. Dojčove v minulem stoleti rozpoutali 2 světove valky, nezaplatili reparace a maji tudrzost vyskakovat si na Rusa, ktery zachranil Ojropu od Dojčland ibr Alles (=nacizmu).
To je ale natura!
a jaké poučení jste si odnesl ?
Dovolím si odpovědět za Jonase, když promine. Poučení – neradno dráždit chřestýše bosou nohou, zvláště když už jednou uštknul.
BTW: skopčák je dnes relativně hodný a s Rusem spolupracuje. Takže jeho roli supluje někdo jiný… někdo za oceánem, aby se neřeklo….
A nebo potomek toho samého vrhu, Pijacku?
Takové jaké tu prezentujeme, ale co naplat, když zrádci konají proti vůli národa.
To Pavel K 20.7.2022 12:33:54
To je globalisty chtěný důsledek zastupitelské demokracie. Ona zastupitelská demokracie a systém politických stran je největší podvod na lidstvo, protože nic není z vnějšku tak snadno ovladatelné, jako nikomu se nezodpovídající zástupci lidu!!
Už to tak asi bude. Jsem zklamán, co zklamán jsem přímo zděšen, jak ta mirka od rohlíků. Ale mohlo to dopadnout hůře.
„Dojčove v minulem stoleti rozpoutali 2 světove valky“
Zajímavé věci jste se učili na VUMLu. To my se učili, že válku vyhlásilo Rakousko-Uhersko (což jsme byli my) Srbsku. Díky zřetězení spojeneckých úmluv se do války nakonec dostala celá Evropa.
Nejlepší obrana je útok,.
Snad víc nežli Germáni prudící opatrně po tuplovaném vejprasku, jsou mě osobně bytostně odporné česky mluvící svůry dříve vlhnoucí na pleši či v rozkroku při pohledu na azbukou
psaný vchod na WC.
Dnes odhodlaní likvidátoři všeho ruského či jen rusky vypadajícího.,nebo často zdělaní neználkové argumentující chorošovskými manuály
Ta babka rodacka ze Slezska je blba jako troky. Polaci jako prvni v 38 bez Mnichovske dohody prepadli Ceskoslovensko zabrali si Tesinsko Oravu,Spis,Jablonkov aj nadrazi v Cadci bylo po vojenskem zaboru Polske a 50 tisic obcanu Ceskoslovenska muselo prchnout do vnitrozemi .
Polaci totalne paralizovali zeleznicni trat,ktera byla zasobovaci tepnou pro Cechy, Moravu a Slovensko.Proto se Slovaci odtrhli od Cech a Moravy a zalozili Slovensky Stat.Temer rok Polaci okupovali tyto anektovane uzemi,az nane v 39 vlitnuli Nemci a Slovenska armada Benolak tak tyto uzemi osvobodili a CS uprchlikum vratili majetky, ktere jim zabrali Polaci. Ato nebyl jenom zabor,mnohde na Tesinsku loupezivi Polaci znasilnovali a vyhaneli Cechy, Moravany,Slezany,Nemce a Slovaky z jejich domu ze sekyrami v rukou.
Bych se zeptal te babky,kdo teda bydli v jejim baraku,kdo zato muze ze bydli v Nemecku v najemnim byte Polaci nebo Rusaci?
Kazdy vi, ze Slezsko a Ceskoslovensko osvobozovaly 4Ukrajinske fronty,si vytvareli novy zivotni prostor pro nove polske osadniky,kterych se chteli zbavit z Ukrajiny.Proste Ukrajinsky komunisti vypakovali Polaky ze zapadni Ukrajiny a nastehovali je nasilne do Slezska.To co delali Banderovci polakum na vychodni Halici za valky,to delali Polaci nemcum ve Slezsku po valce.
Dokoce nove prichozi Polaci do Slezska v 45 provedli genocidu nasich krajanu na Hlubcicku,Ratiboricku a ceskem Kladsku.
U mne je jasny agresor pakaz z Halica jako ze vyvolali aj ty hruze na Dombase.Nejvice rekrutu nacionalnich Banderovcu jako za valky i dnes je prave z teto oblasti.Ne na darmo maju v Erbu Halice cerneho krkavca.Jen tak pro oziveni zemepisu,kolik uzemi ziskala Ukrajina po druhe svetove,pulku Polska a Rumunska jako Lvovska oblast,Volyn,Cernovicka ,Bukovina,Budzak este vetsi uzemi jako dnes okupuji Rusove na vychode Ukrajiny.Rusko po druhe svetove ma uzemni zisk jenom malou cast vychodniho Pruska tzv Kaliningradskou oblast.
Tak si shrňme, co nám pan doktor říká mezi řádky:
* v Německu už je nedostatek lékařů tak tristní, že tam musí přetahovat lékaře české (kteří pak ale logicky chybí v Česku)
* rozhodnutí „eko“ aktivistů v německých městech jsou tak šílená, že i doktor tam musí jezdit na banální prohlídky sanitkou, jinak by za parkování před domem pacientů platil pokutu
* stará paní s láskou vzpomíná na Hitlera, autor s ní v podstatě souhlasí
* stará paní mluví o etnické nenávisti vůči Rusům, autor s ní souhlasí
* starou paní za války někdo „ruskej“ bohužel znásilnil, ale jak ona ví s jistotou, že to nebyli třeba Ukrajinci, kterých se teď tak srdnatě zastávají?
* autor je rád, že za to, aby Němci byli v bezpečí, budou potenciálně umírat Češi, Poláci a Slováci…
No, teď už zbývá asi jen další článek, kde autor bude popisovat jak si u staré paní zkouší esesácké uniformy a pochvala jak jsou slušivé a nějaké láskyplné zamyšlení nad tím, jak by se mohli dnešní Rusové posílat do plynu.
Každopádně je fajn, že Pravý Prostor občas zveřejní i takovéhle pokrytecké idioty – je fajn si přečíst, jak to mají nastavené ti naši „liberální milovníci svobody“
Bylo jasné už počátkem r. 1968, že hospodář přijde udělat do zdivočelého kurníku pořádek. A tak jsem se raději relokoval již na jaře jinam. Jako jednu z prvních věcí jsem začal šetřit na splácení vzdělání do ČSSR. Ano a jistě, i z praktických důvodů. Už to udělal doufám i felčar Vavruša, jistě dávno ještě před Německým angažmá, už když na soukromé klinice v Afgu léčil ty afgánské kolaboranty platící si ho z peněz rozkradené zahraniční pomoci, i z čechystánu, mimochodem. Ale objektivně, od vystavování účtů zbohatlíkům v Kábulu, výjezdy za německýma důchodkyněmi patrně na pokladnu, no to je panáčku sešup. Příště bude rozjímání z úrazovky v plně multikulti Berlíně s poučením nevytahovat nůž z rány po útoku albánského soudruha, Albánie už je vlastně v uhniji, jak tvrdí pirátsky šéf zamini z Kyjeva, a počkat v čekárně emergency 6 hodin až přijde fámulus Vavruša, I presume…
To je ale děsná prdel, jak se tu hádáte o něčem co bylo všechno předem všemi zůčastněnými stranami dohodnuto a schváleno.
Pak to prostě provedli s patřičným pokrytím v mediích aby tupounci nepochopili kam vedou nitě od loutek.
A pro bezmeznou debilitu konzumních ovcí to mohou opakovat stále znova bez podstatných změn. A jako bonus při takových akcích vždy zařve dostatek hladových krků co elitě ujídají kaviár.
Tak článek o tom, jak to za Hitlera bylo super je docela síla
Uvědomuje si autor, že kdyby Hitler neprohrál, tak tyhle sratshky by autor nemohl nikdy napsat, protože by se nikdyu nenarodil neboť by jeho rodiče nebo prarodiče buď proletěli komínem nebo umrzli v nacistickém koncentráku na nucených pracích na Sibiři?
Tvářit se, že staré Němky či Němci s těmito názory neexistují, by něčemu pomohlo?