
Máme být na co hrdí?
JINDŘICH KULHAVÝ
Historie naší země je jako jízda po sinusoidě. Byly doby slavné, naši panovníci byli ctěni v celé Evropě, ale také jsme prožili velkou část naší existence v útlaku především od germánských národů. Historii už nezměníme, ač se o to média i politici momentálně dost usilovně snaží.
Nezabývejme se tedy nyní minulostí, k tomu máme jinou rubriku. V současnosti rozhodně nejsme na žádném vrcholu zmíněné křivky, tak jsme se mohli trochu falešně cítit spíše po roku 1989. Ve skutečnosti jsme na tom byli lépe za 1.republiky, bohužel rozkvět státu opět zastavili výše jmenovaní Germáni. Nacistické Německo si právě nás vybralo jako první kořist, a protože s jídlem roste chuť, postupně se zadusili ostaními státy, které napadlo. Zuby si doslova vylámalo především na Sovětském svazu a Rudé armádě, samozřejmě s přispěním klasické ruské zimy. Boje v hloubce cizího území záhy změnily atak na úprk, při kterém Němci přišli i o území, která zabrali v předešlých letech. Tvrzení premiéra Petra Fialy, že nás osvobodili především Ukrajinci, je lží hodné proslulého Pinocchia, a přitakávání dalších politiků a médií pak vysvětluje to, proč se jim mimo vlastního jména či názvu nedá věřit vůbec nic.
Takže pokud se zabýváme národní hrdostí, musíme konstatovat, že na naši politickou a mediální scénu se tento atribut napasovat rozhodně nedá, jde totiž o extrémně zaprodané sféry, které dlouhodobě ohýbají své hřbety pod vlivem Západu. Jak drastická změna proti tomu, když naprosto stejně přistupovaly k Sovětskému svazu. Žertujeme, to není změna, pouze opačná orientace, ovšem opět neuvěřitelně podlézáme. Bohužel prozatím bez perspektivy narovnání se. K tomu je potřeba generace silných politiků, tu už plno let nemáme. Pokud si to o sobě myslí třeba Topolánek vyhrožující předákovi opoziční strany, pak je to k smíchu. O slabém Fialovi už vůbec uvažovat nemůžeme, ten je dlouhodobě vychováván k poslušnosti vůči svým loutkovodičům. Média zmiňovat nebudeme vůbec, pouze papouškují to, co jim je podstrčeno.
Rozklad společnosti dosahuje úrovně, kdy je její opětovné sjednocení fata morgánou. Můžete hledat důvody, proč by k tomu mělo dojít, paradoxně je snad jen jeden jediný. Je jím hlad, který nás možná čeká. Covid i přes svou nesmyslnost a špatná řešení hysterie kolem něj způsobil mnohem větší škody, než dohady o Green Dealu, elektrifikaci dopravy či šílený liberalismus. Překonali jsme s určitými ztrátami hvězdiček trapné šílenství kolem LGBT komunit, podporovaného černošského rasismu namířeného vůči bělochům, ustáli jsme částečně migrační vlnu, která spláchnula dvě třetiny Evropy, tvůrci covidománie však dokázali naprosto dokonale rozebrat společnost. Proč nejsme udiveni, že na straně vícekrát proočkovaných jsou většinou právě prounijně a liberálně smýšlející spoluobčané, dále příznivci zelené ideologie a samozřejmě i vítači mladíků z jihu. Naopak všeobecní buřiči, kteří proti těmto událostem všeobecně zaujali odmítavý postoj a nepodlehnuli pábení farmaceutických byznysmenů, zůstali právě po covidu v menšině a procitání propagandou zpracovaných je velmi pomalé.
Spor mezi Ruskem a Ukrajinou podporovanou Západem ve spojování společnosti moc nápomocný není. K ortodoxním eurounijním příznivcům, u kterých očekávat určitou vstřícnost vůči Moskvě by bylo naivní stejně, jako u ekologů hledat logiku při prosazování elektromobility v době zavírání elektráren, se přidali ti, kteří uvěřili v médii prosazovanou agresivitu Rusů. Neochotní se zamyslet nad realitou a jinými možnostmi, než předkládají mediální a političtí manipulátoři, snadno podlehli propagandě. Některé o vlastní naivitě přesvědčil samotný komik v čele kyjevské vlády Zelenskyj tím, jak vehementně požaduje peníze, zbraně a další úsluhy, za které nemá potřebu cokoliv nabídnout. Další si povšimnuli, jak vláda přistupuje k Ukrajincům dojícím náš sociální systém a státní pokladnu, to vše za podpory Pětikoalice. Přesto stále hledí s despektem na SPD a Toma Okamuru, který si ,,dovolil“ na půdě politicky zkorumpovaného Parlamentu upozornit na všechna tato fakta. Covid a Ukrajina rozbily naši společnost na těžko slepitelné střípky a probudily nenávist mezi lidmi. Brutální nenávist.
Kdysi jsme byli i v těžkých dobách národem, který dokázal držet spolu. Ve znaku máme lva a orlice, tedy svobodomyslná zvířata na vrcholu potravního řetězce. Místo toho nás vedou krysy, které jsou ochotné nás zaprodat či vyměnit za pár zlatých či za slíbené pozice. Naše země je krásná, tedy jen pokud zůstane naše. Což se moc nedaří. Její krása nám bude k ničemu, budeme li v ní hladovět či staneme li se v ní občany druhé kategorie. Zvýhodňování Ukrajinců je ukázkou uvažování Fialovy vlády, jeho kontakty na sudetský Landsmanschaft jsou hrozbou pro Benešovy dekrety, a tím i pro celou Českou republiku. Česká republika, byť zadlužená, zdecimovaná a před velkou krizí pořád existuje. Bude li tomu tak nadále, záleží i na nás. Momentálně rozhodně nemáme být na co pyšní, ale máme děti, musíme se postarat o seniory, a hlavně nechceme se vzdát územní i duševní svrchovanosti, národního povědomí a vlasti. Mládež je vychovávaná k evropskému občanství. Za své politiky, média i část společnosti se stydíme právem, důvodů k tomu je přespříliš. Nenechme to dojít tak daleko, abychom se ocitli v područí jiných národů. Germáni si na nás opět dělají nárok. Stojíme na křižovatce.
Za 1.republiky tu bylo až dva miliony nezaměstnaných , cca 500 tisíc lidí se z bídy vystěhovalo , četníci stříleli do hladových demonstrantů. Nejlíp tu bylo za Husáka !
Jako dneska se taky nemame spatne. Ale tam kam cela CR na zaklade faktu popsanych v clanku smeruje se budeme mit velice brzo hodne spatne. A to me desi. A co me desi jeste vic je lhostejnost, zbabelost a nenazranost lidi.
Jo – zatím se až tak špatně nemáme, ale za cenu astronomického dluhu.
A pořád si půjčujeme a pořád nám půjčují.
Ale jak dlouho ještě?
To se máme, to se nám to hoduje, když nám druzí půjčují. Životní styl Západu, všechno na dluh, nemáte, nevadí půjčíme. Bum , už vás máme.
Nechápu, proč je zde, u článku ruského patriota (autora článků, které jdou cítit mužickou nepřátelskou smradlavou plesnivou zemljankou) zobrazena vlajka České republiky.
Buzíci nechápou spoustu věcí
Vysvětlovat je zbytečné
Autor, stejně jako já (v podstatě jako naprostá většina obyvatel naší republiky), hovoří o 1. republice,
že jsme na tom byli lépe, ačkoliv náš život již probíhá hodně dlouho po – nyní již před dvacet roku v 21. století.
Ti . kteří nějakou část života prožili za 1. republiky, by hovořili jinak, protože ne každý byl „pánem“ tj. majetnější či majetný, majetný velmi. Těch majetkově za vodou bylo mnohem méně než těch, kteří na ně pracovali a to převážně těžce rukama.
Je to stejné i dnes na těch nemnoho, kteří si žijí jako pašíci v žitě, se činí většina ostatních. Samozřejmě jinou formou, je přece již 21. století.
Proč to píši? Moji o dvě generace starší předci mi jako ještě mnohem mladší, ale pozorně poslouchající, která se i ptala, když jí něco nebylo jasné a mnohé jí připadalo až neskutečné, v té době prožívali svoje mládí – např. už od 10 let u statkáře ve službě, aby doma ubyl alespoň jeden krk u stolu.
Umí si dnes nějaký rodič u nás toto představit?
Prostě vždy to tak bylo, je a bude
Obrazně řečeno, netýká se jen jídla, což snad pochopíte.
NĚKDO MÁ NA TALÍŘI MÁLO NEBO TAK AKORÁT ABY NEUMŘEL HLADY A JINÝ NAPROSTÝ PŘEBYTEK A TO KAŽDODENNĚ – a chce víc a víc.
.. a hitler si nás „nevybral“. Byli jsme mu předhozeni mnichovskou smlouvou, zrežírovanou anglii. Stalo se tak proto, že hitler, který byl nástrojem útoku na SSSR se zdráhal se zahájenim tohoto útoku s tím, že dosud není dostatečně vyzbrojen. A s útokem se spěchalo, protože se angličané obávali, že čím později začne, tím více se rusko připraví. A tak mu bylo v urychleném režimu předhozeno
československo s výzbrojí pro mnoho divizí a se špičkovým zbrojním průmyslem….
TAk za prve vas vedou slepice a ne orlice, o lvech bych nemluvil pač ti celej den dělají hovno jak vaši politici a nebo furt u všeho chrápou jak šišlavej kníže, do všeho se serou nacisti a konfidenti a vlastizrádci jako Jiří, neziskovky a jiný nacistický organizACE.
… a je tady až moc těch do už dávno měli byt NEJMÉNĚ popraveni etc… dnes tak 90% vlády….
Pane Kulhavy, mluvite mi z duse. Neco podobneho vzdy rikam o USA, ktere jsem nekolikrat procestoval kolem dokola. Tvrdim. ze Amerika je krasna zeme, jen kdyby v ni nebyli ti americani. To same o Cesku, nadherne, jen kdyby zmizelo 90% Cechu. Stacilo by jen tech 10% co voli SPD. Zbytek jsou dementi. Neco takoveho hazeli ve Sparte ze skaly do more.
Ten poměr v souvislosti se souzněním s SPD vidím zcela opačně. Proč? Protože mám, na rozdíl, třeba od Vás, otevřené oči, dobrý sluch a hlavně ve svojí hlavě mozek, který přemýšlí
Vynechám výraz dementi a házení ze skály do moře.
Ten sluch bych jediný věřil, kvůli poslušnosti, ale zbytek je s odpuštěním chiméra. Na ty zbývající orgány možná také někdy dojde, ale jen až se chiméry vytratí a nastoupí taková realita, kterou pochopí i naprostý….
A vy miliardo, se řadíte ke kterému druhu? K dementůmn, nebo k „vládcům planety“?
Tipla bych si tu druhou možnost, ale to se ošklivě mýlíte.
Přečti si to ještě jednou a poomálu!
Jerry, neni to jen tech 90%, co vladnou, je to i tech 90%, co je voli. Za vladu si muzou lidi sami. Blbci voli blbce. Ja u nas nikdy nenadavam na vladu, nadavam na debilni volice. Jedem das seine!
Jakto, ze Svycari nenadavaji na svoji vladu? Zvolili si ji a jsou s ni spokojeni. Krome toho maji referenda, kterymi se daji chyby vlady opravit. Jen svine fasistycke odmitaji nebo nechteji referendum. A kdo je v Cesku pro refereda, jedina SPD. Joooo, ale cesky blbci voli prdelovlezu Fialu.
Nesvadejte nazev fialovy hnus na Gape od UNRY. Ted mate praveho fialoveho hnusa in persona.
Napsáno naprosto správně.
Blbci volí blbce a každý si zaslouží takovou vládu jakou si zvolil.
Jsem pro, abych se těch 28% voličů, co volilo pětikolku separovalo do Prágru a zbytek si zvolí vládu novou.
To děláte ze sebe tak hloupého, abyste nevěděl jak to s těmi volbami pár desítek let zpět chodí?!! Jak to chcete zařídit abychom byli všichni chytří a uvědomělí podle vašich představ. Vy nevidíte co se všude ve světě děje? Ta masírka medií. Když nepomůže masírka, tak se natrhnou volební lístky, nebo se libovolně natiskne spousty peněz na úplatky, tak jak blbý lidi. Nestačilo by eliminovat zopár těch šmejdů, co v těch podvodech jedou. Pak by ty volby asi vypadaly jinak.
To samé co jsem napsal teď dolejš. Jen ještě, tady se už kdoví jak dlouho porušuje Ústava a ty tu řešíš, že Češi jsou blbci a špatně volí. Jó blbci jsme, ale jen proto, že už jsme je dávno nevyhnali.
Hop, oprava na výše.
To – miliarda staci 12.5.2022 11:22:22
Kdy už konečně prohlédnete? Vy si opravdu myslíte, že voliči volí voly?? Vy jste přesvědčen, že naši poltici jsou dementní nevzdělanci? Ale no tak!! Vždyť to jsou ti nejlepší z nás, kteří prošli výběrovým sítem, osvědčili své schopnosti, možnosti i vhodnost vykonávat to, co po nich strany požadují, což voliči stvrdili svými hlasy. Na víc většinu z nich zdobí akademické tituly před i za jménem. To nejsou žádní voli!!
Ovšem nejsem s Vámi ve sporu, že volení zástupci nehájí zájmy svých voličů a už vůbec ne národní zájmy. Politici jsou prodejné děvky a zpívají píseň toho, kdo je platí. Dostávají dvojí plat. Jeden od českého státu a ten větší od lobistických a vlivových skupin, jejichž zájmy uvádí svým hlasováním a rozhodnutími v život. Proto volby nejsou cestou, jak úspěšně národní zájmy prosazovat. Jak řekl Mark Twein: „Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali.“ Podívejte se, jak byly zmanipulovány minulé prezidentské volby v USA a vězte, že podobná možnost existuje i zde v ČR a opbecně v Evropě. Jsme přeci moderní demokracie, ke které patří i distanční volba, jak ji prosazují Piráti a STAN.
Výjimečně s vámi nesouhlasím. Znám za ta léta stovky lidí a tak nějak u většiny i jejich politické názory a jsem si jistý, že národ nás Čechů sestává z velké většiny z politických tupců a nevzdělanců. Velká část lidí neví vůbec, která bije! Takže vymývání mozku tady bylo za ta léta velmi úspěšné. Jsou to řečeno lapidárně lidé zaujatí dost často konzumem……No a pak k manipulaci u voleb stačí jen ovlivnit to trochu ve velkých městech, kde se to těžko přepočítává, změnit pár procent, tipnul bych do do 5% a je vymalováno!
K větší změně v myšlení lidí může dojít jen, když přijdou neblahé hospodářské změny a lidé v Česku padnou hubami na zem a budou s nimi rýt v blátě. Další možností na kvalitativní změny jsou tzv. vnější vlivy, třeba války apod., kdy jako tomu u nás bylo v minulosti, jiní za nás to zase na čas vyřešili, ale výsledek je velmi nejistý…..
To tak nějak je dané, že lid obecný je politicky nevzdělaný a tupý, stejně jako kdekoli jinde ve světě. To americké strojní zpracování volebních lístků má také nastaveno jen 3% fixlování a jak dokonale pro demokraty funguje?!!!
přesně tak pane Maximus, z dobrého a kvalitního jídla od dobrého kuchaře máte pozitivní život, ze sraček má člověk akorát průjem, zdravá společnost generuje zdravé vedení, nemocná a zdegenerovaná společnost generuje xind do vedení
Pane Kulhavý, máte v článku chybu. „Nacistické Německo si právě nás vybralo jako první kořist“.
První obětí rozpínavosti Adolfa Hitlera bylo jeho rodné Rakousko, které bylo připojeno k Říši půl roku před námi.
.. a hitler si nás „nevybral“. Byli jsme mu předhozeni mnichovskou smlouvou, zrežírovanou anglii. Stalo se tak proto, že hitler, který byl nástrojem útoku na SSSR se zdráhal se zahájenim tohoto útoku s tím, že dosud není dostatečně vyzbrojen. A s útokem se spěchalo, protože se angličané obávali, že čím později začne, tím více se rusko připraví. A tak mu bylo v urychleném režimu předhozeno
československo s výzbrojí pro mnoho divizí a se špičkovým zbrojním průmyslem….
Kdepak, s anšlusem Rakouska drtivá většina tehdejších obyvatel souhlasila!
Zajisté, že máme být na co hrdí, dokázali jsme se zbavit obou totalit jak nacistické tak komunistické podporované Ruskem…
A nyní už jsme více jak 30 let demokratickým a vyspělým státem patřící do moderní civilizace.
Takže se to hezky vyrovnalo… od roku 1918, jsme tu měli 50 let totalitu 2.republika a Protektorát dohromady 7 let + víc jak 40 let bolševické krutovlády a tyranie kdy o nás navíc rozhodovali poradci ze SSSR… , které jsme si zde, naší vlastní chybou nasáčkovali jako veš do kožichu…
Ale také 50 let demokracie 1.republika 20 let a po sametu už je to více jak 30 let.
Když přihlédnu k tomu, že nebýt ruských tanků a okupantů, tak máme demokracii již od roku 1968…
Takže to s námi není zase tak špatné…
Koneckonců už v meziválečném období ( 1918-38) platilo, že Česko tehdy Československo bylo jediným demokratickým státem ve střední Evropě.
Češi si zkrátka demokracie umí vážit, nejsme necivilizovaný dobytek jako třeba Rusáci, kteří demokracii neměli nikdy, možná měli v Rusku demokracii 9 let, když tam vládl Jelcin, ale to je tak všechno… logicky… barbar nemůže docenit něco takového…
Nemám pocit,že bychom se vlastním přičininěním dokázali obou skupin totalit zbavit.Nacistickou
vyhnali spojenci,komunistická na chvíli přes sebe
lehce přehodila na chvíli pozlátkový pláštík liberální
demoGracie
.Od nedávného střídání generaci se nám znovu předvádí ve své maobolševické obludnosti,
kterou už se ani nesnaží maskovat jako progresívní.
Demogracié je iluze kterou vymýšlejí snílci,realizují
naivkové a zneužívá tem nejhorší xindl,malý-velký.
Historie je dáma postrádající paměť a fantazii,
Neustále se opakuje..
Specialitou elit národů této země je nepřerušované hledání teplého análu právě mocných za použití
jakýchkoliv prostředků za jakoukoliv cenu.Prostý lid
pak věrně jejich příkladu následuje.To jediné mě
vysvětluje názorové veletoče většiny hovniválů
obávajících se o svoji páchnoucí kuličku,považujících za občany Čech,Moravy a Slezka.
Zítra začíná MS v hokeji, navíc bez Rusáků co víc si přát….
To bude úleva , že se nebudeme muset koukat na ty mongoloidní rusácké ksichty odněkud z asijských stepí…
Hned ten hokej bude lepší bez těch potomků vrahů, zlodějů a znásilňovačů.
Pokud zůstaneme pouze u sportu tak Rusové, na rozdíl od našich (v posledních letech) hrát hokej umí.
Ovšem s vyloučením i sportovců ze země agresora souhlasím.
Otázka ovšem je, jak je to s ruskými hokejisty a Putinem že…
Jediný ruský hokejista který zcela otevřeně a jasně odsuzuje Putinův režim je Artemi Panarin, útočník New York Rangers a nejlépe placený Rus v NHL, aspoň dle loňských čísel…
Ale u ostatních jsem takovéto odsouzení nezaznamenal….
navíc teď KHL ještě jela Putinovu propagandu přímo na stadiónech, to nebyl hokej ale slet politické písně…
Pravda možná někteří ruští hokejisté se bojí Putina odsoudit, přecejenom někteří z nich mají rodiny v Rusku…, takže by také mohli vypadnout z okna, nebo by se jim v těle mohl zcela záhadně objevit novičok…
Ale jinak souhlas ruští hokejisté patří opravdu k těm nejlepším , často se jedná o naprosto geniálně hráče.
Nicméně , Rusové pouze nemůžou na MS v hokeji.
Zatímco Ukrajinci jsou mučeni, vražděni a znásilňováni…
Takže i tento trest pro Rusy je naprostný směšný, ve srovnání s tím co nyní zažívají Ukrajinci.
To – malý.velký
Vím, že Vám kodifikované právo nic neříká, tak jen pro Vaši informaci. Jedním ze základních atributů mezinárodního práva je ZÁKAZ kolektivní viny. Jako za zločiny nacismu nebyl po 2.SV souzen Německý ani jiný národ, ale výhradně konkrétní provinilci.
A dále existuje poučka: Kde nehovoří lidé, hovoří zbraně!
To znamená, že když obviníte celý národ, uvalíte na něj sankce, znemožníte jeho přirozený život, rozvoj jeho obchodu, kultury, sportu, … tak takový národ zaženete do bezvýchodné situace, ze které je nucen uniknout i za cenu mimořádných a riskantních akcí. Krysu, když zaženete do koputa a ona nemá kam uniknout, tak také vám skočí do obličeje, i když jinak to neudělá. Japonsko také vstoupilo do předem prohrané války s USA jen proto, že jim USA vyhlásily embargo na ropu a další komodyty, bez kterých nemohlo existovat.
Jak prosdté milý malý.velký Watsone. Když chceš vyvolat velkou válku (3.SV), tak musíš vyvolat u velkého národa beznadějnou situaci, aby ji musel řešit prostředky, které by jinak nikdy nepoužil. Proto ta komplexnost embargové politiky a obcházení všech myslitelných a oprávněných mezinárodně právních i obecně lidských zákonů.
Duševní mrzáci z celé Evropy zakázali fyzickým mrzákům z Ruska start na paraolymp. v Číně. Počin hodný velkého ducha, gratulace!
Vaši opálení soukmenovci původem z Indie, tam také nehrají, tak co řešíš Mongole?
Demokracie je diskuze,nikoliv rasový rejstřík Dra Gobelse.
Navíc si jako jeden z mnoha myslím,že motat politiku do sportu je projev té nejvyšší ubohosti a primitiviznu od všech.kdo tuto myšlenku uvádí do života a podporují.
Tak se zamyslete na tím, kdo na tom hůř, zda ukrajinské děti a ženy co jsou znásilňovány těmi ruskými skřety a ukrajinští civilisté denně čelící ruskému bombardování ?
A nebo Ruští hokejisté co nemohou na MS v hokeji ?
Tak kdo je na tom podle Vás hůř ?
Bože, ty seš kus hovězího!
Další smutná zpráva pro očkované.
Válkovi, kterému je na blití z Okamurových faktů není líto zemřelých a domnívám se, že chce i nadále vraždit vakcínami nejen dospělé, ale i malé děti. To zároveň i vysvětluje bránění účinné léčbě proti zápalu plic a srážlivosti krve při covidu tak, jak to prosazoval dle MZ „dezinformátor“ prof. Beran:
https://otevrisvoumysl.cz/nove-udaje-britske-vlady-ukazuji-ze-covid-vakciny-vice-lidi-zabijeji-nez-zachranuji/
To není jen rozklad, ale asi i genocida pomocí biologické popravy, kterou chystají dalším nákupem na základě „nevypověditelné smlouvy“ od Pfizeru s nátlakem vedení zkorumpované EU.
Podle ČNB je cílem nepřipustit dlouhodobější oslabení kurzu koruny v situaci vysoké inflace. Banka zároveň po dobu intervencí pozastavila program odprodeje části výnosů z devizových rezerv.
ČNB v této souvislosti upozornila, že má k dispozici velké devizové rezervy, a to i v mezinárodním srovnání. „Bližší informace k prováděným operacím na trhu nebude ČNB sdělovat,“ uvedla centrální banka.
mají velké devizové rezervy, proto dluhy nezplácejí.. co na to soudruh stříž a bradáčová? stále mlčí. přitom jde o zločin zvýhodňování věřitele…
Kolem dokola okolo stola la la la ctrl
sergej 11.5.2022 06:18:38 Odpovědět
Ještě reakce na postřeh
Emil
Americký prezident Joe Biden dnes hovořil o složité ekonomické situaci v zemi a občanům slíbil snížení cen.
V průběhu svého projevu Biden opakovaně označil ruského prezidenta Putina za příčinu všech problémů Spojených států. “To kvůli Putinovi vyletěly ceny pohonných hmot, elektřiny, potravin a dalšího zboží” tvrdil Biden. Závěrem svého vystopupení Biden pronesl: “Na Ukrajině leží ve skladech přes 20 milionů tun obilí. Nyní se snažíme společně s EU vymyslet, jak toto obilí rychle vyvézt ze země”
Jinak řečeno – chcete-li snížit ceny potravin v USA a EU – musíte okrást Ukrajinu…
Mimochodem – krádež již začala – nekonečné kolony kamiónů a nákladních aut s obilím, dlouhé desítky kilometrů, směřují od včerejšího dne do Rumunska, kde jsou překládány na lodě.
11 OdpovězKvě 10, 2022 20:19
ezlen otkat
Návštěvník
ezlen otkat
To je podnikatelský projekt, majdan byl taky kvůli tomu že chtěli prodávat plyn z břidlic a ruský nedovolit. A to udělali stejně. Měli tam chybičku, špatně přečetli družicový sken. Ale vzápětí odletěli a zahojili s 40. tunami zlata. Za což ukrajinci nenávidí rusy, sice to nemá logiku ale co chcete od vychovaných konopnými koláčky nůlandky.
Akismet processing and/or URL validation…
0OdpovězUpravKvě 11, 2022 6:15
Náhodičky náhodiček.
https://otevrisvoumysl.cz/jp-sears-zpusobuji-nedostatek-potravin/
.. no nazdar! Takže USA předběhly Německo? Tož to bude muset Berlín na oplátku vzkřísit NordStream 2..
Aeolitkanům
Anonymka
Ona ta pětikolka není tak nechápavá, začíná se učit. Došlo jim, sice se zpožděním, že něco posrali, že je jen a jen na občanovi, aby posoudil, co bude, nebo nebude číst. Asi zabrali jednak žaloby, a nasranost občanů, nad nezákonným postupem.
Nehledě nato, že jim musí být jasné, že je jim to prd platné, lidi to co si chtějí přečíst stejně najdou.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cz-nic-dezinformace-weby-blokace.A220512_135119_domaci_ised
0 OdpovězKvě 12, 2022 15:29
Návštěvník
ezlen otkat
Za realizaci great resetu dýpstejtu budou zblití koho potkají protože je to ode všech mamonovi zmar devast beznaděj kapitálu, čeho? No ničeho, singularisti.
0OdpovězUpravKvě 12, 2022 18:15
https://www.youtube.com/watch?v=eqqdL8NN46A
Když tu byla řeč o Topolánkovi, tak ten ukázal jaký má koule, když podrazil svýho kamaráda Dalíka, kterej i za něj šel sedět. A dneska dělá ramena na Okamuru…
.. mordyje, proč bych se já měl stydět za naši poltickou reprezentaci? Já je nevolil, já s nimi mohu jen opovrhovat..
Genius loci/kouzlo okamžiku, byl jsem na zámku v Lenoře kde známý nadával že v zimě to nejde vytopit pro vysoké stropy kde pobýval Mozart u hraběnky či kněžny? a říkal že tam straší.
http://smit.wz.cz/zrcadlo/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=2016080001
No nic no zdá se že kapitál v zápřahu svých choutek a vášní dovede s „dárečky vybydlet cokoliv z plezíru sebeadorovaných nóblés ikváči. A ze škodolibosti?
https://pravyprostor.net/a-koncepci-mate/#comments
Dostal jsem hrdinně zápal pokořit darebnou klávesnici a asi při pětadvacítce není „namrzlá a ač běžně nepokračuji ve vláknu dole jsem si přidal reakci ale možná mne i taky neláká lábat s rozjetými „exoty.
12.5.2022 21:13
RE: Ukrajinců je asi 60 mega, tedy bylo při rozdělení.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.? Reakce na 396376
Slovy vojenského analitika, užití a zatracení „dárečky.
https://www.youtube.com/watch?v=9a—cJa5-E
396378
včera 0:16
Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
X12 84.?.?.?
… prý „propustit všechny rusky mluvící oblasti z „ukrajinského žaláře“ “ .-)
396381
včera 1:42
RE: Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.? Reakce na 396381
Pokud to nemyslíte jako svérázý humor je to s vámi nějaké, no nevím.
Když vezmu v úvahu že nadřízený Remek řekl Kollerovi když tam dělal velvyslance že tam ukrajinsky mluví 2% lidí dle průzkumu v zemi tak to není taková doba aby všichni uměli rusky líp než ukrajinsky. A do úřadů a vědeckých institucí se posílají překlady světových výzkumů v ukrajinštině kdy na to platili překladatele do ruštiny aby tomu rozuměli (já vám to dám po lopatě a sprostě, jsou přemrdaný a dělají to druhým [smích] ) ale je to zase podobné tomu když jsem přišli věrozvěstové a s mečem a křížem zavedli primitivní abecedu místo rozvinutého symbolického písma run. A k tomu jsem si vzpoměl jak tenkrát v naší televizi K. Goot řekl že v němci byli židé kteří měli zakázáno mluvit jidiš a dali jim robotický jazyk němčinu a víme jak to oni s disciplínou umí, což předvedli i za makrely vítáním takřka všech na povel vůdce muslimy a dříve s WW „benefity války atd. A že on měl nějaké spojení na loutkáře a věděL o čem mluví nelze pochybovat.
396383
včera 10:18
RE: Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.? Reakce na 396383
Němčina je hodně vyspělý a rozvinutý jazyk (byť trochu strojový). Což se o jidiš hatmatilce nedá říct.
Kromě toho jidiš ani není jazyk, ale sbírka jakýchsi slangových výrazů, která se diametrálně liší stát od státu. Naopak němčinou získali židé dost velkou výhodu a možnost sjednocení mluvy ve střední evropě a jejím okolí.
Mimo to, západní židé považují ty východní, slovanské židy, za podobný odpad jako slovany samotné.
A to z toho důvodu že již neobsahují tolik západních dravčích genů, jako mají židé anglosaští. A naopak, ty slovanské geny židům umožňují výrazné polidštění, a přechod z dravčí psychiky na lidskou, slovanskou strukturu psychiky.
Proto byli za Hitlera přednostně likvidování, zatímco západním se nezkřivil vlas, či jim byla umožněna emigrace do USA. A dodnes tu je tažení proti východním aškenaziům, i v samotném Izraeli.
396386
včera 22:45
RE: Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
rosco 89.?.?.? Reakce na 396386
kde beres ty nesmysly? Zadni zapadni nebo slovansti zidi neexistuji, puvodni zidi z Palestiny maji stejny DNA jako Palestinci a tech zilo r 1900 a tisic let predtim v Palestine pouze 5 %, nikdy vic. Jediny rozdil mei nimi je nabozenstvi.Vsechno co po 1. a 2. valce do Palestiny pritahli jsou Askenazi , Evropsti zidi jsou Askenazi nebo Sephardi a ti s puvodni zidovskou populaci v Palestine nemaji nic spolecneho a nikdy v Palestine nemeli predky, geneticky jich 40% pochazi ze 4 davnych pramatek (zbytek z dalsich evropskych pokoleni a byli pouze konvertiti kteri presli na zidovskou viru). Maji spolecne DNA evropskych narodu kde zili.Zadne zidovske ethnikum neexistuje, uz i zidovsky historik Shlomo Sand napsal knihu, „Jak byl (sionisty) vymyslen zidovsky narod. Tve dravci geny jsou naprosta pitomost, Askenazi po valce ovladli cely Zapad a predevsim USA, kde pohrobci zidobolseviku a trockistu predevsim z vychodni Evropy dnes vladnou a rikaji si neocons.Tvi zapadni zidi nejsou nic jineho nez Askenazi privandrovali z vychodni Evropy. A jelikoz se zidi povetsine s nezidy nemisi,coz je ciste nabozenska zalezitost, nemohli zadne anglosaske geny pobrat, s vyjimkou tech ktere uz byly po cele Evrope roztrouseny.
396393
dnes 0:33
RE: Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.? Reakce na 396393
No, rosco vlítnul do toho jak býk ale je tu otázkou do jaké míry se odráží vědomí v komunikaci a to je prostě nosným médiem tedy jazykem „národa a i když se dá vše brát či ledacos s rezervou tak třeba někteří ruští tedy tvrdí že genom jde ovlivnit i myšlením a tam beze sporu soubor provozování informací v různých jazycích určitě má vliv na chápáni a postoje. Ale je to tedy pojetí třeba nepochopených sdělení výrazy či komunikačními obraty. Kdo chce rozumět rozumí kdo ne hledá chyby. A hlavně tedy beru s rezervou odborníky kteří si z toho ohřívají polivčičku a dělají živnost a tedy sdělení z minulosti posuzuji že to byli zájmovci a v informacích bych uvážlivě bral „čerčilovo – věřím té statistice kterou jsem sám zfalšoval. [velký smích]
…většina nemyslí a já se taky většinou bavím, zvíře [chechtot]
396395
dnes 11:31
RE: Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
rosco 89.?.?.? Reakce na 396395
„někteří ruští tedy tvrdí že genom jde ovlivnit i myšlením a tam beze sporu soubor provozování informací v různých jazycích určitě má vliv na chápáni a postoje.“
ocividne si pletes hodinky a holinky. Samozrejme ze kazda populace je ovlivnena prostredim ve kterem zije, ovsem pouze magori mohou verit ze to ma vliv na DNA, chovani lze kratkodobe ovlivnit modnimi vlivy a komunikaci, respektive promyvackou mozecku tupeho stada,s genetikou to nema nic spolecneho, zmena DNA se odehrava v dimenzich desettisicileti, mozna jeste dele, urcite ne za par stoleti. Pokud jde o ty statistiky, curcil toho nakecal spoustu, byl to tez pekny zmetek a nepochybuji ze tech statistik zmrsil dost, nejvic asi u poctu mrtvol ktere mel na triku v Indii. Pokud mas na mysli me tvrzeni o podilu zidu na celkove populaci Palestiny, je treba rozlisovat, pocatek fixlovani statistik doprovazi vznik modernich (pseudo)demokratickych statu, drivejsi monarchove a absolutisticke rezimy to vubec nemeli zapotrebi, povetsine statistiky ani nevedli, pouze ty ktere se tykali jejich prijmu, tedy dani, ostatni statistiky pokud je vedli nepotrebovali manipulovat, meli absolutni moc. To byl prave i pripad Osmanske rise, ktera mela velmi sofistikovany danovy system, ktery jim umoznoval mit presny prehled o slozeni populace, tyto udaje pak vplynuly i do britskych archivu. Samozrejme se to sionisticke sebrance nehodi do kramu, je jasne ze pocet zidu v Palestine pred a kratce po 1.sv.valce nemohl nikdy oduvodnit vznik zidovskeho statu, uz vubec ne pridelenim vetsi casti uzemi nezli dostal zbytek populace, zidi kteri tam prisli pozdeji tam nikdy nemeli predky.
396406
dnes 2022-05-14 17:56:17
RE: Stačí přeskočit na poslední věty a je jasné odkud jde propaganda
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?
Možná to tak připadá „šuplíkářům holinky a hodinky a taky netvrdím že mám dokonalý vhled ale jen připomínka s hláškou zmena DNA se odehrava v dimenzich desettisicileti, mozna jeste dele, urcite ne za par stoleti rozhodně neplatí s kovidovkami mRNA kdy tedy trdí že ta celková změna organismu je do 6.hodin po aplikaci sajrajtu a je to tedy jinak a vlastně je to o GMO organismech a ty víme že se přirozeně nemnoží tak uvidíme. Jenom připomenu že řešení má třeba bureš reprodukčními klinikami a použiji možná pejorativně kukačkami. A dále tedy DNA funguje na bázi fotonů a zase věda a pavěda alchymistů je na talíři totalit zájmů vykuky nevědomých nevolníků. A tedy nevylučuji byť kontroverzní konspirace a nemám Ideologické problémy toho co je módou a musí se nosit. [velký smích]
Rozhodně jsem se nezabetonoval dalším informacím. A jistě organismy se podobají vnitřnmu vesmíru kdy to zpravidla chodí frejvenčně zfázované s biorytmy, elektrickými chemickými vzruchy neuronů a tedy po el signálech dalším strukturám jistě v harmonizací s DNA jinak se to sesype a organizmus prostě zdestruuje, lapidárně chcípne nebo zůstane originálu zmršený zmetek po jistou nezaručenou dobu „standartním. I když je každý „origoš.
https://www.youtube.com/watch?v=URyrWw9OJGA
A je tam zmínka o DNA běžící na fotonech.
Jdou tam zapnout automatické titulky, původní přímo s čestinou jsem nenašel a snad to bude jakž takž překlad.
99999
https://zvedavec.news/nazory-9170.htm