![](https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Během dnešního soupeření levice a ultralevice stát utěšeně bobtná
ROMAN KŘÍŽ
Milá vládo, milé společenské elity politické, ekonomické, akademické, novinářské, nechápu, proč se divíte, že se vám začínají „nebezpečně srocovat“ lidé s „divnými“ názory, které svolávají „divní“ lidé. Už dobrých 25 let zde vládne levice, krmíte lidi levicovými názory, ujišťujete je, že stát se „postará o jejich problémy“, vytváříte v lidech pocit, že jsou oběti něčeho či někoho, čemu/komu odolá jen stát svými příkazy, zákazy, regulacemi a tím, že okrade aktivní a chytré a dá peníze líným a blbým.
Společnosti jste vnutili mentalitu chudoby, za úspěch je považováno, když někdo získá nějakou blbou dotaci nebo nakoupí ve slevě něco, co původně třeba ani nechtěl.
Přesvědčili jste lidi, že mají „nárok“ na kde co a nikdo z vás neupozorňuje „nárokisty“, že jejich nárok stát uspokojuje vždycky na úkor někoho jiného.
Během soupeření levice a ultralevice stát utěšeně bobtná a zatím se cokoliv, co řídí, ať to je vzdělávání, zdravotnictví, soudnictví, důchody, armáda či policie, nebo „pouze“ reguluje a zdaňuje/dotuje (veškeré podnikání, bytová výstavba, zemědělství atd.), jde plnou parou do pihele. Časem zbudou jen ti velcí, se kterými se stát bude muset kamarádit a ti nejmenší, na které stát nedosáhne a kteří budou moci pracovat v šedé zóně.
Vy všichni oslovení, vy jste vinni, že se včera na Václaváku sešli lidé, kteří by v důsledku studu v normální společnosti chodili kanály, pokud by raději rovnou sami neukončili své zbytečné životy.
Můžete demonstranty obviňovat z čehokoliv, ale pravou příčinou toho, proč na demonstraci byli, jste vy. Je to vaše selhání. Pokud byste totiž lidi nechali žít, podnikat a pracovat tak, jak chtějí, pokud byste jim oněch pětadvacet let opakovali, že jediné, co pro ně stát má dělat, je zajištění bezpečí lidí a jejich majetku, rozhodování sporů a zajištění základních potřeb těch, kteří se prokazatelně o sebe nemohou postarat a nikdo jim nepomůže, lidi by byli bohatí a seběvědomí. Dokonce i ti líní a blbí by byli dostatečně bohatí, takže by je existenčně neohrozil krátkodobý výkyv cen energií. A o těch několik málo, které by to ohrozilo, by se postaraly charity.
Jistě, jste levicoví. Takže jistě budete zase hledat levicové řešení. Zastropovat ceny. Zavést kvóty. Okrást ty prozíravější a schopnější a rozdat jejich peníze (poté, co si vezmete svůj díl). Otevřít nějaké nové Téma, abyste odvedli pozornost jinam.
Nic z toho nepomůže. Jediné, co by mělo smysl, je razantně zredukovat státní agendu. Propustit 90 % úředníků, provést odluku společenských a ekonomických vztahů od státu. A říct, že stát tu není do toho, aby lidi dopravoval, vzdělával, léčil, krmil, zajišťoval jim teplo a rozdával peníze jiných…
Jenže na to nejen že nemáte koule, vás to ani nenapadne. Žijete jen dneškem, ani pořádně nerozumíte tomu, o čem mluvíte a o čem rozhodujete. Do vašich pozic vás dostali ti samí, co byli na Václaváku, jen s trochu jinými preferencemi.
Tak si nestěžujte, vy jste na vině.
- „Vracíme se k plastu,“ oznámil Trump a ruší papírová brčka - 8.2.2025
- Elektromobil versus automobil - 8.2.2025
- Němcová a Medveděv - 8.2.2025
Autor článku mi přijde jako šíleně pravicovej chaotik.Jeho věta….A říct, že stát tu není do toho, aby lidi dopravoval, vzdělával, léčil, krmil, zajišťoval jim teplo a rozdával peníze jiných…..je jak vystřižená z úst Pekarové Adamové.Jestli tedy stát tu není od toho aby vzdělával,léčil a zajištoval teplo,tak to autore není státu vůbec potřeba.Každý si pojedeme na vlastní pěst a to co si každý ukořistí na úkor druhých je jeho.To bychom se vraceli do pravěku.Tak si to autore představuješ? Když příště něco budeš psát,tak to promýšlej předem,než napíšeš takovej blábol.
Autor si nevšiml , že tu už přes 30 let vládnou kapitalisti , stát je rozkradený , zadlužený , že jsme jen nesoběstačná německá kolonie !
Autor si všiml, že státem protéká stále více peněz, reguluje stále více lidských činností, má stále více státních zaměstnanců. Levičákův vlhký sen – stát určuje, kdo a jak může podnikat, za kolik se smí pracovat, kolik milostivě nechá lidem z jejich peněz, co se nesmí říkat.
Pepíkův kapitalismus dost splývá s korporátním socialismem / fašismem.
Pane Stando, třeba zrovna tento. Posoudit můžete hned.
„A říct, že stát tu není do toho, aby lidi dopravoval, vzdělával, léčil, krmil, zajišťoval jim teplo a rozdával peníze jiných…..je jak vystřižená z úst Pekarové Adamové“
„To bychom se vraceli do pravěku.Tak si to autore představuješ?“
A jak si to představujete Vy? Jako levicový volič požadující od státu jistotu krmení, teplého chlívka a veterináře zdarma? Ještě před 150 lety stát nic z vyjmenovaného neposkytoval a že by byl za RU pravěk…
Ancap, kterým operujete, ale jako propagandistický sliz nepřiznáte to, navíc v podání čechystánského dezoláta urzi, není maximálně svobodná společnost. Ancap je teorie o zbaveni se toho zlého nepotřebného státu s tím, že najednou všechno půjde líp, jako kdysi na Wild West. Např. lidé se budou chovat racionálně, no asi jako tamže a jurisdikce bude asi tak spravedlivá. V podstatě návrat na úroveň kmenového zřízeni s tím, že všechny výhody zůstanou a ještě bude líp, bude i wifi a smartfouny, co rostou na stromech. Signifikatni, jakmile zde začne troubit propagandistcký tlampač anacap ,Kamarád Kohout, nastupuje podpůrně troll úderka Petr a Zdeněk.
Petr Zdeněk možná vyhlíží katolickou monarchii Habsburků. Ta sučasná katolická říše EU s posvěcením rovněž Habsburků (s učenlivým synkem Fialou) mu nevoní. Je možný, že ani vlastně neví, co chce.
Korporátní fašismus mají katolíci v krvi = farnost – biskupství – arcibiskupství – centrum (víte kde).
Přebujelý byrokratický aparát s tím přímo souvisí.
1. Je vidět, že jste o Ancapu četl něco v Blesku. Gratuluji.
2. Já žádný Ancap zavádět nechci, Vy stát potřebujete. Kdo by Vám radil, kdy chodit na záchod? Jak by to pak u Vás doma potom vypadalo?
Já žádný Ancap zavádět nechci, Vy stát potřebujete.
Hrdýbuděs Zdeněk a Petr, parchanti budou tvrdit to co s tím Herr Hitlerem a jeho programem, který opurtinisticky, jak jinak u té to ssedliny,vzali z roku 1920, prostě lháři.
Tohle lze přečíst v Respektu, očividně bakalopres střížízlivý
https://bartosadam.blog.respekt.cz/o-moznych-reakcich-vladnouci-tridy-na-krizi-podzimu-a-zimy-2022/
Treba sa autora potom opýtať, na čo je ľuďom vlastne taký štát, ktorý neplní to čo má? Či je jeho podstata plniť priania druhých mocností na úkor vlastného obyvateľstva?
Avšak, ako všetci dobre vieme, problém nie je v štáte. Problém je v jeho predstaviteľoch a ich pocite beztrestnosti, pretože si myslia, že ich ochránia elity tých mocností, ktorým slúžia. Asi zabudli na Husajna, či Kaddáfyho.
Musím se usmívat nad názory těchto lidí, jako je autor.
S vími plně souhlasím, budete zřejmě tuna na PP obviněn z levičátví, protože takových jako je pan autor je tu povícero. Lidi jsou různí a různé koničky maj.
Pane Stando, velice přesně. Pak to tu vypadá, PRÁVĚ TAK, jak to tu vypadá. Urvy kolik jen můžeš. Co je ti po druhém!!
Vodit za ručičku a dát vykakat, byste po státu nechtěli?
Představ si, že lidem by stačilo, aby stát plnil co má. Nenechat ožebračovat své občany, stíhat podvodníky, zajišťovat povinné funkce státu….., divné co? Výstřiky si nech domů pro starou.
A představte si Joe, že já bych chtěl to samé. Pokud by v příspěvcích bylo to co píšete, má reakce by byla také souhlasná. Já ale reagoval na tohle: “ aby lidi dopravoval, vzdělával, léčil, krmil, zajišťoval jim teplo a rozdával peníze jiných“. Na nic ze jmenovaného není stát potřeba.
Tak s tím léčením prrrr! Nebo si snad neplatíte zdravotní, neplatíte ho snad i banderovcům?
V naší rodině máme s lékařskou péčí jistou zkušenost. Před válkou a za války, v případě onemocnění někoho v rodině přijel, nebo i několik kilometrů přišel lékař až k nám. Za socialismu musel nemocný vstát a dopravit se do čekárny, kde na něho prskalo x dalších pacientů. V dnešní demokratůře se musíme i k obvoďákovi objednávat a s „chřipkou“ k němu ani nesmíme a léčí po telefonu. Tomu říkám pokrok. Ale někomu to vyhovuje. O financování socialistického zdravotnictví se ani nebudu rozepisovat.
Co chceš slyšet, tak ho neplať, co víc ti poradit.
Stando, je to debil, a takových je v zasraném Práglu, jak sraček. Ono se neříkalo nadarmo za komančů, že když Pánbůh letěl s pytlem debilů, tak se mu roztrhl a on říká: „No nic, tak tady bude Praha!“
Ferko, to Vám musím jen závidět, když podle obsahu příspěvku poznáte mé bydliště. Máte mimořádné schopnosti.
Řešením je demokratický socialismus, tedy socialismus s lidskou tváří.
Pravice znamená nerovnost mezi občany, ať už se jedná o rasovou či majetkovou nerovnost.
Typickým pravičákem byl kupříkladu A.Hitler ten prosazoval rasovou ,národnostní a další nerovnosti.
Vyspělá ,prosperující a bohatá společnost může být jen takový společnost, kde jsou si všichni rovni na svých právech a svobodách a nikdo není diskriminován a utlačován.
Pravičáci už z principu diskriminují chudé a slabé a to je nepřípustné.
Hitler pravičák? Jako že chtěl co nejmenší stát?
Kdybych nevěděl, že pouze trolíte, asi bych myslel, že blábolíte.
Z volebního programu NSDAP (24.2.1920):
13. Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).
14. Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.
15. Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.
21. Stát se musí postarat o povznesení zdraví lidu, a to ochranou matky a dítěte, zákazem práce mladistvých, zvyšováním tělesné zdatnosti na základě povinné tělesné a sportovní výchovy ze zákona, větší podporou všech spolků, které se zabývají fyzickou výchovou mládeže.
25. Pro splnění všech těchto požadavků požadujeme: vytvoření silné centrální moci Říše, bezpodmínečnou autoritu politického ústředního parlamentu nad celou Říší a jejími organizacemi obecně.
Vytvoření stavovských a profesních komor za účelem provádění rámcových zákonů, vydaných státem, v jednotlivých spolkových státech
Papír snese všechno…
Program je jedna věc realita, ovšem realita je věc druhá, to byste měl vědět.
I dnešní politologové se shodují na tom, že NSDAP byla pravicovou stranou respektive extrémně pravicovou, hlásali a hlavně praktikovali extrémní nerovnost.
Skuteční levičáci v NSDAP byl bez milosti zavražděni během tzv. Noci dlouhých nožů , kdy Hitler nechal zlikvidovat veškerou levicovou opozici ve straně, a zbyli tam jen rasisté,nacionalisté,antisemité a extrémní pravičáci.
V NSDAP existovalo levicově-liberální křídlo se kterým se dalo mluvit, nechtěli plynovat Židy, nechtěli válčit, chtěli pouze socialistickou revoluci, chtěli bohatým brát a chudým , chtěli sociálně spravedlivou společnost a za jejich levicové názory je nechal Hitler zlikvidovat, levicové křídlo NSDAP podporoval i říšský sněm a demokratické strany v meziválečném Německu s cílem aby levicoví socialisté rozložili pravicové a rasistické křídlo NSDAP, nebojte něco tom víc, studovat jsem meziválečnou politickou situaci v Německu.
Co tvrdí levicoví politologové dychtiví odkázat Hitlera na druhý konec spektra, mne nezajímá.
Co KONKRÉTNĚ udělal Hitler pravicového? Jak zmenšil stát? Které regulace státu zrušil? Já vím o finančně náročných státních programech výstavby, indoktrinování mládeže státní propagandou. Samé levičácké rozhazování.
Pozor i ekonomicky to byla pravice, nikdy nedošlo k demokratizaci vlastnictví, nikdy nedošlo k zrušení soukromého sektoru, nikdy nedošlo k zásadnímu omezení moci kapitálu, ba naopak Hitler nechal majitele firem ať si dělají co chtějí a nebojoval za práva zaměstnanců.
A to nemluvím o dalších pravicových skutcích jako jsou rasismus, omezení práv žen, kdy ženy měly sloužit jen jako rodičky árijského potomstva, žena která chtěla žít svobodně a podlé svého, tak byla považována za divnou za „vyvrhela“ a často dávána na „převýchovu“…
šíleny antisemitismus a anticikánismus další z řady pravicových myšlenek Hitlera.
To není pravda. Od 2. poloviny 30. let byla zvýšena míra zasahování státu do obchodních záležitostí firem. Nacistické ústřední orgány diktovaly, co a v jakém množství mají vyrábět, zisky, mzdy, další rozvoj a výstavbu firem, to vše bylo nyní centrálně plánováno.
https://www.bawerk.eu/clanky/komunismus/hitleruv-socialismus-iii-v.html
Jasně že to byla pravice, samozřekmě extrémní. Bláznům se neodporuje. Jo, a heslo „Arbeit und Brot“ je jasně pravicové, ehm extrémně pravicové. Necigání tu někdo trošičku?
Dojče Genosn nebyli žadni internacijonaliste, byli to extremni necijonaliste (jak Banderovci v demoKRADickem Kyjevu). To znamena, že chtěli v novonabytych kolonijich po vzoru zapadnich demokradickych imperijalnich mocnosti krast, aby se v Rajchu lide (s vyjimkou „untermenšu“ – jejich ne muj terminus technicus) měli dobře. Efektivně vytěžit/ exploatovat pracovni silu ( domacich levicovych, židovskych… i ukořistěnych v cizině otroku) se tomu myslim řika v tradičnich imperijalnich demoKRADickych statech.
Takže v rajchu se i pomocny dělnik Ibrmenš měl lepe než nějaky untrmenš z protektoratu.
Je to tak Jonasi, soudruzi z unie chtějí v koloniích krást a rabovat, jako to svého času dělal Sovětský svaz.
CCCP v kolonyjich kradl jak zapadni sudruzi imperijaliste? Nic nedaval na oplatku – třeba levnou ropu, plyn, licence na vyrobu zbrani, jadernych elektraren…?
Jonasi, mícháte jabka s hruškama. Socialista vůbec nemusí být internacionální, klidně může být nacionální. Socialismus / kapitalismus je o míře velikosti státu. Ten, kdo chce veliký stát a zároveň ho chce nacionální, je prostě nacionální socialista = nacista. Žádný Vaše kejkle se slovy to nemůžou zakrýt.
Peťo se Zdeňdou,
při vši „uctě“. Nacijonaliste jsou teměř dyciňky sudruzi PRAVIČACI, BO INDIVIDUALIZMUS JE HLUBOCE V JEJICH GENECH. (Enem ja, potažmo moje sekta ť se ma dobře a na vostatni ať sejři pes. Učel světi prostředky. Lichva, spekulace, drogy, imperijalni valky …- učel světi prostředky.
Nacionalisté že jsou individualisti? Dyť chtějí patřit do toho svýho vyvolenýho národa/stáda. Kdo neskáče není Čech, hop, hop, hop.
Jinak Staňo je zajimave, že NSDAP vystoupala k moci s pomoci sudruhu Junckeru, Liberalu, katoliku, demokradickych i německych lichvařu (bankeřu) a oligarchu. A jak se dostala k moci začala pronasledovat nikoliv pravičaky ale levičaky.
O tom s jakou chutí se vy levičáci mezi sebou řežete o moc, jsem napsal příspěvek níže. To o žádné pravicovosti toho, či onoho nesvědčí. Stačí se mrknout na stranu sovětů, jak soudruh Uljanov zlikvidoval celé spektrum umírněnější levice, při svém draní se k moci. To teklo krve. Zkuste nám o tom poreferovat. Jistě jste na toto téma prošel mnoha školeními.
Sudruhu Staňo,
pokud je mi znamo, rudi sudruzi se nejdřiv vypořadali s PRAVIČAKY – bělogvardějci a monarchisty, provedli znarodněni pudy, majetku šlechty a kleru a až pak se začali řezat mezi sebou o moc.
KOntrolni otazka: jak to, že Genosse Hitler se pravičaky OD ZAČATKU AŽ DO KONCE miliskoval? Nebude to nahodou tim, že byl z Grundu PRAVIČAK?
Tedy to, že se mezi sebou vy levičáci řežete jako psi a neváháte se mezi sebou i zabíjet, jste mi potvrdil. Děkuji.
Soudruhu Jonasi, korporátní fašismus je „pravolevý“ mix, který v zásadě kašle na pravici a levici. Je to efektivní otrocký řád, kde vládnoucí šlechta spolupracuje s korporátem a tomu slouží. A korporátu vládne rovněš vyšší šlechta.
V Číně vládne rovněž „komunistická“ šlechta, co ovládá „kapitalisty“.
Smysluplný, dočasný a neživotaschopný komunismus zřídili jen Jezuité v Jižní Americe blahé paměti. Jezuité, narozdíl od Jonase, pochopili, že to nefunguje. Jezuité nejsou blbci. Proto korporátní fašismus je vhodnější cesta. Proč? Protože generuje výrazně vyšší zisky.
Tudíž vy staromarxisté jste v pytli.
Jediným řešením je přiměřeně silný NÁRODNÍ STÁT, s kontrolou nad strategickými odvětvími.
Nejedná se primárně o pravici/levici, ale o lokální svrchovanost, třeba v rámci vyššéch celků (V4, mezimoří). EU popírá lokální zájmy, tento unifikační a centralistický projekt musí skončit.
No vy dva jste se konečně našli. Jeden blbější než třetí.
Z volebního programu NSDAP (24.2.1920), no v roce 1920 zdejší komunisté odmítali třídní boj, např, A Herr Hitler po pivnicích začínal formovat sám sebe. Ty jsi prostě nic než jen demagogický pšouk svazáka Urzy. Ano, parchante ancapu propagandististický, to je vaše propagaganda, ake jinak i na censurovaný wiki…
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_companies_involved_in_the_HolocaustNazi documents reveal that Ford had links to Auschwitz a Ford je Opel.
Ale to je, skutečně hnusnej lháři, jen špička.
To je ta wiki, o níž jste nedávno tvrdil, že na ní nikdy neklikáte, abyste těm lhářům nezvyšoval sledovanost? Vy jste takovej tragéd, že nejste konzistentní ani sám se sebou.
Poučil jsem se, když jsem nedávno hledal lži o pseudokovidu, a jak na wiki editovány věci jako určování úmrtí. Ale v té žumpě lhářů jako vy neplavu, na rozdíl od tebe, projev Hitlera z r. 1920 jako směrodatný, Prostě lžeš. Klidně si dodej, jako ve školce, smajlíka.
Pane autore,
ja tomu vašemu blaboleni o levici a ultralevici vubec nerozumim. Je podle Vas ODS (v čele dnešni vlady), ktera byla hybnou silou při vytvařeni pravidel kapitalizmu v Československu (později v ČR) podle pokynu zapadnich poraděnku, to znamena při privatizacich a diferenciaci společnosti na oligarchy .- multimiliardaře, středni podnikatelsky stav, zaměstnance, nezaměstnane, žebraky a bezdomovce (po vzoru zapadniho obdivovaneho kapitalizmu) – je tedy ODS podle vas levicova anebo ultralevicova?
Mockrat předem děkuji za objasněni.
ODS je levicová a Vy jste ultralevičák. Stačí?
NO ja bych spiš myslel, že ODSka byla dyciňky pravicova a ultraprava je jeji věčna politicka sestra TOPinka – strana oligarchu, lichvařu a exšlechticu.
Topinka, která nikdy nesnížila daně, nepropustila jediného státního úředníka, nezrušila regulace průmyslu, která vzývá dotace, je ultrapravicová????
Ale no tak. Pomněte enem na nejlepšiho ministra financi Galusku s jeho daňovou reformou a na jeho sudruha sociopata mnistra asocijalnich věci Frantu Drabka.
Mate asi moc kratkou paměť.
OK, daně asi fakt trochu snížila. Co bylo s tím Drábkem?
Tak nebude TOP09 ultralevicová, ale jenom levicová. Na pravici pořád slabota.
Jonasi. To, že se vy, stalinističtí levičáci, nemůžete srovnat s tržními marxisty je stará věc. Ostatně jakmile se potkáte, mlátíte se, řežete se, popravujete se, jak jsme toho byli v lido demo dlouhá desetiletí svědky. I když nacisté, fašisté a podobní na rozdíl od stalinistických komunistů nechávají žít určitou část podnikatelského sektoru, tak jejich snaha ovládat všechno z moci úřední je typickou, totalitní, levičáckou politikou. I v komunistické straně Československa mezi sebou soupeřili dvě na život a smrt znepřátelené frakce stalinistů a židobolševických marxistů. Jen museli vyšlapovat podle sovětské stranické linie. Jakmile ta se zhroutila, začali jste se zase řezat jak psi. Vaše snaha zastřít relalitu je hezká, ale naši schopnost, vyčenichat ten hnilobný zápach marxismu, to neotupí.
Staňo co to zas blekotaj? Odkud maj, že ovladat všechno z jednohocentra je pouze socijalisticke a nemuže byt kapitalisticke? Copak byli sudruzi Pinočet a Franco nějaci socijaliste? Copak jsou sudruzi majitele obřich podnikatelskych imperiji, kterym vladnou rukou železnou a nerozdilnou, kteři by nejraději svym zaměstnancum platili minimalni mzdu anebo žadnou nějaci socijaliste? Copak byli sudruzi majitele Vychodoindicke společnosti nějaci socijaliste? SI TEN KAPITALIZMUS NĚJAK MALUJETE A IDEALIZUJETE.
Je dosti složité na Vás reagovat, protože toho v příspěvku vždycky smotáte tolik, že by Vám mohl závidět pejsek s kočičkou.
O tom, že existuje i jiný typ totality, třeba vláda vojenské chunty, mě opravdu nemusíte nic vykládat. My se tu přeme o Vaší snaze přesvědčit ostatní, že EU je kapitalistická, což je tvrzení zcela směšné. Snad kromě Polska vládne v každé zemi unie levice a v unijním parlamentu nikdo jiný než levičáci nesedí. Vydávané zákony oklešťují svobodu osobní i svobodu podnikání s protěžováním monopolů a kartelů, s nekonečnou řadou zásahů do podnikatelských aktivit. Se zjevnou snahou vkládat do systému stále více levičáckých nápadů, jako přerozdělování a kupování si voličů dotacemi atd. Mě je opravdu jedno, zda je tento typ marxismu více tržní, komunistický, nacistický, fašistický, zelený nebo jinak modifikovaný. Ale o tom, že jsou to zásahy levičácké, marxistické, není pochyb.
V kapitalizmu vždy určovali a dodnes určuji pravidla k obrazu svemu největši kapuni (dnes oligarchove – multimilijardaři a bilijonaři), kterym POSLUHUJI VŠICHNI SYSTEMOVI POLITICI – bez rozdilu!!! Jinak nemaji šanci si přičichnout k moci. Leda by motyka vystřelila. Kampaně stoji hafo peněz, je potřeba medialni a zpravodajskou (dip stejtovou) podporu …
Krom toho je zde „nepoliticka politika“ oligarchy vydržovanych politickych barevně revolučnich neZISKOFČIKU, kteři tvoři politicke natlakofky, kdykoliv připravene vstoupit na pokyn svych mecenašu spolu s medii, dip stejtem, mezinarodni podporou a ntlakem do politickeho děje.
S autorem vesměs souhlasím až na ten závěr, kdy fialový hnus přirovnal k účastníkům demonstrace. Většina vedoucích vlád v EU – kromě Maďarska a Bulharska jsou jen duté makovice bez vlastního myšlení. Jsou jen užitečnými idioty. Tyhle kreatury by v běžném životě byly naprosto nepoužitelný. Brzy se snad karty obrátí.
Je na čase bohatým brát a chudým dávat.
Je na čase být humánní a lidský.
Chudym pracujicim, nikoliv socijalnim parazitum – nefachčenkum, politickym Ziskofkařum a podobne verbeži (jak jste vy sam)
. Takovym je potřeba brat.
Je legrační, že Vy socialisté tak dlouho někomu berete, až ve Vašich režimech bere vládnoucí dělník 10 x míň peněz než vykořisťovaný dělník v „kapitalismu“.
Sudruzi,
v realnem sociku se nežilo z kolonii, spekulaci ani na dluh u lichvařu, což jsou v kapitalizmu podminky tzv. globalniho blahobytu. Dnes v kapitalizmu jsme v pozici kolonie Zapadu. Realne hodnoty byly odborně rozkradeny anebo vytunelovany, stat je předluženy, občane jsou zaldužovani, platy jsou zlomkove proti kolonialnim matkam a tyto s koloniemi vy.ebavaji jak a kde jen mužou. Viz prodeje naši vlastni vody, elektřiny, ruskeho plynu, jine ceny za stejne zboži v matce a v kolonii etc.
Aha, tak kolonie a dluhy můžou za to, že se vykořisťovaní dělníci měli mnohokrát lépe než naši vládnoucí proletáři…
A kolik prosím kolonií a dluhů mělo Německo nebo Finsko před 40 lety?
Sudruzi,
nebyl Dojčland ktery přes nařizeni mezinarodniho soudu nezaplatil valečne reparace za zhuntovani mnoha zemi ve dvou světovych valkach taktok nahodou již tehdy v Ojropskem společenstvi spolu se staty „jihu“?
Ulhanej a prolhanej ancap parchante svazáka a cucáka urzy, veškeré kecy zde jsi opřel o jakýsi projev Herr Hitlera z pivnice v r. 1920. To ani on ani nevěděl čí je, ani že jeho sponzoři budou anglosionistické banky a velké korporace jak FORD, DuPond, třeba…
Šmudlo, při lži jsem tu přistihl já Vás. Ještě si trváte na tom, že Ukrajinci několik let úspěšně bránili inspekci Záporoží? Levicovost Hitlera nebyla v jednom projevu, ale ve volebním programu, který po svém zvolení úspěšně naplňoval. Kdo mu dal peníze, není podstatný, záleží co dělal. Vy jste lhář, i kdyby Vás zasponzoroval pravdomluvný člověk.
…to už se dávno děje přes daně
Začínám Vám rozumět maly.velky. Chcete se vrátit k tradicím. Už máte „koupenou“ herku a vozík s plachtou?
„Vy všichni oslovení, vy jste vinni, že se včera na Václaváku sešli lidé, kteří by v důsledku studu v normální společnosti chodili kanály, pokud by raději rovnou sami neukončili své zbytečné životy.“……to myslíte vážně? Z jakého důvodu máte pocit, že jste něco lepšího?
nejspíš je to židochazar , nikdo jiný by podobný fekál z úst nevypustil
Kontrolni otazka: na tym obrazku je pan Křiž?
To není náš Kříž, to je nějakej blbej Kříž.
Autor se zmatený nebo pod vlivem
Soudím z jeho pohledu na funkci státu To si čtenář může akorát ťukat na čelo
Přispěvatel asi zmatený nebo pod vlivem. Soudím z toho, že vlezl na PRAVÝ Prostor a kulí oči na pravicový článek.
Levičáctví je jako víra. Přesvědčovat a vysvětlovat je marnost, marnost, marnost. Bohužel jsme tomu pochodu institucemi jen přihlíželi. Je třeba se zapřít alespoň v těch pozicích, které nám zůstaly a jakmile se přiblíží levicový intelektuál „tu máš palicí po palici“. To je jediné řešení do budoucna.
Jaky pochod institucemi mate na mysli, pane RsDře?
V kapitalizmu přece odjaktěživa vladli rukou železnou největši kapuni. Jak v 19.stoleti tak i dnes v době suproligarchie, o ktere se tehdy „chudym“ velkokapitalistum mohlo enem zdat.
Vy o pochodu institucemi nic nevíte. To jste levičák?
..oni ti salonní levičáci úpějící v tenatech kapitalistů dokonale zvládali „maskirovku“, až tak moc, že jejich blafy na Východě málokdo četl, natož aby nad nimi přemýšlel, když se furt bojovalo o zrno, o uhlí, o ocel na chřtánů zalití..
článek
ještě se to chtělo více rozepsat o likvidaci střední třídy, ale i tak
Zpráva „Země pro všechny“ od výzkumné skupiny z renomovaného think-tanku Club of Rome alias Římský klub ))) není o ničem jiném, než dle nich o nejdůležitějších opatřeních, s nimiž by byla ještě možná budoucnost, kterou by lidstvo stálo za to žít. Dle nich…Ještě není pozdě – to velmi důrazně sděluje zpráva, výsledek dvouleté spolupráce mnoha odborníků. A pokračuje:
Budoucnost lidstva závisí především na „pěti mimořádných bodech“: ukončení chudoby, odstranění do očí bijící nerovnosti, )))) posílení postavení žen, vybudování potravinového systému, který je zdravý pro lidi a ekosystémy, a přechod k čisté energii. Odborníci znovu a znovu zdůrazňují, že více rovnosti a spravedlnosti vidí jako budoucnost, ve které stojí za to žít. ))))
Římský klub bude určovat co je dobré pro celý svět??!!! A hodí se jim teda nepokoje, že? !! nebo: Reálné nebezpečí destabilizace
a pokračuje: Na sociálních sítích prý existuje průmysl dezinformací, který podporuje polarizaci společností a přispívá k „naší neschopnosti spolupracovat nebo se dokonce dohodnout se i na základních našich faktech tváří v tvář kolektivním výzvám“.
a následně dodává: Až bude nejchudší většina nejvíce zasažena rostoucími cenami energie, budou tito lidé protestovat proti energetické politice.
Jednou z výzev při transformaci globálního energetického systému je „velmi reálné nebezpečí“ sociální destabilizace v průběhu transformace energetického systému. „Když je nejchudší většina nejvíce zasažena rostoucími cenami energie, tito lidé budou protestovat proti energetické politice.“ zdroj krone.at a přímo jejich twitter @ClubOfRome
zdroj na krone zde viz
https://www.krone.at/2801062
cituji:
…» Lidé v Rakousku a i společnosti, které mají problémy kvůli vysokým cenám, by mohly získat plyn za cenu před krizí. «
Výrazně levnější než současné tržní ceny.
Lidé v Rakousku, společnosti, které mají problémy kvůli vysokým cenám, by mohly získat plyn za cenu před krizí.
Tak proč sténáme pod vysokými cenami?
Protože OMV je nyní akciová společnost, má i soukromé akcionáře a výkonná rada si nemůže dovolit neobchodovat s tímto plynem na burze za špičkové ceny. Má povinnost přinést maximální zisk. Výkonná rada OMV nemůže říci: „Dobře, přidáváme jen malou marži jako dříve a prodáváme plyn pod tržní hodnotou.“ Protože by se dopustil neloajality vůči společnosti a akcionářům. Společnosti v Rakousku proto musí plyn nakupovat za vysokou cenu.
Pokud by byla OMV státním podnikem, tento problém by neexistoval a také by nebyl problém, že cena elektřiny je navázána na cenu plynu. Dalo by se to vyřešit jedním tahem.
Doskozil: „Bylo by možné znárodnit plynárenskou divizi OMV.“
A jak?
Plynárenskou divizi OMV by bylo možné znárodnit. Bylo by ale také řešením to uspořádat stejným způsobem, jako to funguje v odvětví elektřiny v oblasti sítě. Existuje regulátor, který říká: „To jsou vaše náklady a můžete přidat tu ziskovou marži.“ To určuje cenu. Tento systém bych mohl zavést jednoduchým zákonem. Znárodnění by nebylo vůbec nutné.
Jak přimějete jednotlivé akcionáře, aby to přijali?
To by byl zákonný požadavek. Tak to prostě je! ÖVP to prostě nechce, protože říkají: „Neznárodňujeme.“ Z ideologického hlediska přivádí tolik firem v Rakousku na pokraj krachu. )))))
..tak znárodnění?
, nebo co by to vlastně v definici bylo:
a pokračování je zde zdroj
https://www.news.at/a/doskozil-russland-gas-omv-12686638
.. inu, Rakušané jsou tak nějak většinově přesvědčeni, že regierung to nějak udělá, zařídí.. na to si přece platí daně, nicht wahr?
Bože, jak ti mě během dvou dnů pobytu dokázali nesčetněkrát nas*rat..
Dnes jsem byl u helmutů, drahota, chybí různé zboží, obchody bez lidí, max. 2-3, někdy i 5. Nafta 2.29 €! Rýže byla nedávno 0.85, dneska ta samá 1.99€! Jdou velmi rychle do prdele, nemají energie, ale rádio furt mele o zaviněné inflaci Ruskem. Sami si to tak zařídili a nechápou smích anglosasů za mořem, vazalové větší, než my?
Dříve, než propustíte úředníky, tak musíte zredukovat agendu. Tam je příčina všeho zla….a dělají to posranci, nikoliv úředníci.
Vy na to jdete logicky. Ale to zákeřné.