Před Čingischánem
VIDLÁK
Libtardi nám samozřejmě vysvětlují, že naše zpátečnické názory nikoho nezajímají, všichni vyznávají evropské hodnoty a my jsme jen pár bezvýznamných kolaborantů, se kterými naše demokratické orgány brzy zatočí. Pěkně dezolátům seberou svobodu slova, aby si pak už každý mohl svobodně hlásat, co chce. Dezolátům je třeba zrušit konta, kriminalizovat je, nebo rovnou pozavírat a pak už bude konečně ta pravá svoboda a bezpečí. Koneckonců, Ukrajina nevyhrála jen díky tomu, že si u nás pár Vidláků dovoluje jejich válečné nadšení zpochybňovat…
Přátelé, už je to delší dobu, co jsem na toto téma něco napsal, ale soudím, že je nejvyšší čas si znovu shrnout fakta…
Když říkám Alternativa, tak tím myslím, těch milion hlasů, co propadlo ve volbách. Jsou to hlasy, které nedostala ani Pětikolka, ani Babiš, ani Okamura. Dvacet procent hlasů. Víc, než kolik dostalo SPD, víc než kolik dostala ODS, víc než kolik dostala KDU-ČSL, víc než kolik dostala TOP09, víc než dostali Starostové s Piráty dohromady. Těchto dvacet procent hlasů, to nejsou žádní nevoliči či občasvoliči. To nejsou lidé, kteří tvrdí, že nic nemá cenu a tak k volbám vůbec nechodí. Naopak… tohle jsou lidé, kteří o svém hlasu přemýšlejí poměrně hodně a chtějí, aby se tady něco změnilo, protože jinak by to prostě hodili buď Fialovi, nebo Babišovi nebo Okamurovi a měli by to odbyté.
Alternativa není malá. Představuje 20% hlasů odevzdaných ve volbách. To je síla jak sviňa, jen Andrej Babiš je větším hegemonem na politické scéně. Kdyby tyto hlasy nepropadly, tak by to znamenalo zhruba čtyřicet poslanců. Kdyby z nich propadla jen polovina, bylo by to dvacet poslanců. A kdyby třeba Šlachta dostal o půl procenta hlasů víc, tak měl deset poslanců, což je víc než celá ta dnešní slavná stoosmičková většina. I čtvrtina Alternativy by byl jazýček na vahách. Polovina alternativy by byla významným politickým hráčem. Celá alternativa by byla neopominutelná.
Kdyby čtvrtina těchto hlasů nepropadla, vypadala by dnešní vládní koalice úplně jinak. Ano, možná by také do statků a hrdel podporovala Ukrajinu, ale na financích by neseděl elektrikář a už rok by byl ČEZ ve státních rukách a ceny elektřiny by stouply podobně jako na Slovensku. Možná bychom také posílali zbraně na Ukrajinu, ale nákupy pro obranu by nedělala ženská, co se chová jak dítě v hračkářství.
Kdyby polovina hlasů Alternativy nepropadla, nejspíš by vládla koalice hnutí ANO a SPD. Debata o obranné smlouvě by vypadala nejspíš úplně jinak. Náš postoj by se mnohem víc podobal postoji Maďarska či Rakouska.
Kdyby hlasy Alternativy nepropadly vůbec, nejspíš by se o žádné obranné smlouvě ani nejednalo a dost možná bychom na Ukrajinu posílali léky a ne zbraně.
A to prosím vůbec neřeším, jak by vypadalo rozložení sil mezi alternativními straničkami… Prostě by všechno bylo úplně jiné. Alternativa má milion hlasů, jen jsou rozdrobené a díky volební matematice a vydatné Rychetského pomoci si je rozdělila takřka napůl Pětikolka s Babišem. Kdyby celá Alternativa volila SPD, měl by Okamura stejné množství poslanců, jako hnutí ANO.
Takže až zase někdo bude tvrdit, že Alternativa je malá, vzpomeňte si na těch milion hlasů, které pravidelně chodí k volbám…. Alternativa je jak Mongolsko před Čingischánem. Tenkrát je také nikdo nebral vážně. Vždyť jich byla jen hrstka a ještě se mydlili mezi sebou. Jenže pak z ničeho nic přišel jeden chlap s autoritou (ke které se dostal víceméně šťastnou shodou okolností a rozhodně si to takhle v životě neplánoval) a během jedné generace sahala mongolská říše od Pekingu po Kyjev.
Před dvěma roky jsem si dal za úkol, pracovat na tom, aby se tento Čingischán našel. Aby se našel někdo, komu Alternativa těch milion hlasů dá. Případně aby dostal hlasy alespoň půlky Alternativy. A nebo alespoň čtvrtky. Deset poslanců bude v současném rozložení sil takřka vždycky jazýček na vahách. A kdo je jazýčkem na vahách, ten se zpravidla dopíská většího vlivu, než by mu normálně náleželo.
Navíc Alternativa – to jsou hlasy odolné proti kecům majnstrýmu. Tihle voliči už fakt Českou televizi vážně neberou. Navíc jsou to voliči, kteří nejsou majstrýmem ani obsluhováni. Oni se o svých Přísahách, Svobodných, Trikolorách a zbytcích ČSSD dozvídají právě na těch platformách, kde jsme jako doma. Jsou to hlasy lidí, co umějí na sociálních sítích, co si přeposílají řetězové maily, chodí na blogy, koukají na videa Petra Bohuše, čtou Parlamentní listy, Pravý prostor a První zprávy, poslouchají Rádio Universum…
Od změny politiky v naší zemi jsme jen kousek… v ideálním případě jde o čtyřicet poslanců! Máme na to dostatek voličů, máme prostředky, jak je oslovit, máme komunikační kanály, které tito voliči sledují, víme, že tito voliči k volbám přijdou. Víme, že i sjednocení čtvrtiny z nich by už bylo vidět.
Podporuju kohokoliv, kdo má podle mě potenciál, stát se na Alternativě tím Čingischánem. Ne, neznám žádný recept, kterým by fungoval. Myslím si, že je to víceméně náhoda. Prostě se v jednu chvíli protnou vlastnosti jednotlivce s tužbami skupiny. Kritizoval jsem Okamuru za to, že se nepřipojil k demonstracím. Chválil jsem Foldynu za to, že se připojil. Ale jediný, kdo se od začátku cílevědomě snaží právě těchto milion hlasů posbírat, je Jindra Rajchl. On používá přesně ty komunikační kanály, které Alternativa sleduje. Názory Alternativy nejvíce artikuluje ve svém programu. Alespoň tak moc, jak je to v rozdrobené Alternativě možné. Fakt není náhoda, že publikuje i na Parlamentních listech a Prvních zprávách… Není náhoda, že má stotisícovou sledovanost na fejsbůku. Není náhoda, že se snaží být vidět i na dalších sociálních sítích a nutí k tomu i své straníky. A není náhoda, že teď půl roku objížděl republiku a mluvil právě s těmi, co nejsou spokojení s žádnou parlamentní politickou stranou a snažil se je oslovit.
Fakt jako myslíte, že se to neprojeví? Že těch milion hlasů dál zůstane takhle rozdrobených? Že se nikdy nenajde žádný Čingischán, který by alespoň část z nich sjednotil a stal se jazýčkem na vahách, když už nic jiného? Já si to tedy nemyslím. Vidím milion hlasů a to vůbec neřeším, co se ukázalo v posledním půlroce. Dneska je těch hlasů nejspíš ještě víc. Vidím rozdrobenou Alternativu, ale s obrovským potenciálem. Kdykoliv mám pocit, že mám klacky pod nohama, vždycky si vzpomenu, že se hraje o sjednocení milionu hlasů, které mají všechno, co potřebujeme. Stačí jen mít sjednotitele, který ani nemusí sjednotit všechny. Čtvrtina stačí, půlka je luxus a cokoliv nad půlku těchto hlasů jsou schody k hegemonii.
Moje podpora strany PRO je úplně jednoduchá – nikdo jiný se vážně o hlasy Alternativy neuchází a pokud ano, tak spíš proti vůli stranického šéfa. Přitom mi přijde jednodušší, posbírat tyto hlasy, než se snažit být šestým členem Pětikolky, brát hlasy ODS a doufat, že mi do toho velká pravdomluvná média nehodí moc velké vidle nějakými novými Pandora papers. Přijde mi to jednodušší, než si hlídat image jediné protestní strany ve sněmovně.
Ano, nemusí se to podařit. Alternativa může zůstat rozdrobená a v příští volby se mohou v bledě modrém zopakovat. Ale pokud by se Čingischán našel, bude to obrovský politický fičák. Všechny jinačí pokusy jsou jen kosmetické úpravy nebo nereálné snění o nepolitické politice či lidovém převratu, který se nejspíš nikdy neuskuteční. Aby bylo možné něco změnit, je třeba nejprve zvítězit podle stávajících pravidel hry. Pokud existuje nějaká šance k jiné cestě pro Českou republiku, tak je to sjednocení tohoto milionu propadlých hlasů. To je můj vzkaz pro všechny politiky, to je můj vzkaz pro každého, komu propadl volební hlas.
Vidlákovy kydy i Institut českého venkova se budou snažit, aby toto sjednocení bylo v maximální míře možné.
- Šance na větší svobodu. Nebo hlubší příkopy - 7.2.2025
- Gaza tam a zpátky - 7.2.2025
- Zeman: Bezvýznamná Miroslava Němcová - 7.2.2025
Vidláku, někteří z nás tady v diskuzích jen žvaní a remcají a další se snaží rozdmýchat a udržet oheň naděje, že ten Fialový mor padne na držku. Vy jste jednoznačně ten druhý případ Díky za to
Hm…Alternativa je jen malá hrstka lidí, je to jen fejsbůková sociální bublina, co se jeví větší, než doopravdy je, má naprosto marginální volební podporu a vlastně se jen tak ujišťuje mezi sebou, že příště to bude lepší…..Každopádně nemá žádnou podporu z Bílé kolny, Bruseli, Seréše a mnoha těch fondů na rozdrbávání národních států, a to ani ten oligarcha Babiš, miláček apoštola Strezlika. Nemá podporu medií, a to Pepa s Mařkou do na lžizprávy ČT a pak si to mořná ještě potvedí na Seznamu hovínkářů. Naopak, až do nevýhry na UA ta druhá strana má vše. Může do škol a tam šířit naprosté lži. AČR je jen naše, že jí zdaní platíme. Komu myslíte, že jsou loyální, co udělá letec, až mu přijde rozkaz shodit to na Prahu? Poslechtněte so pozorně výroky řehtačky a genštábu, co ti přímo říkají, o čl. 5 paktu. Ta honitba Vládního vojska na občany druhé kategorie, to byla jen předehra stále pod politvedením ČR.
V parlamentu máte pirátské poslance, kteří otevřeně říkají, že jejich táta, je Brusel, Berlin, Bílá Kolna s Dementem….A snad víte produkují v masovém progresivní politmadrásy, totálně nezaměstnatelné brainwashed.
Neosvobodoli jsme se legiemi v r. 1918, zprvního prvního protektorátu v r. 1945 sami, studenou válku v toiuze po bideorekorderech a západním konusmní zbožím, tričkách a spodkách z VSR nám ubožnil Gorbačev, a tak tenhle režim padne taky padne na základě změn mimo nový protektrorát 2.0.
Btw. A ten Raichl a zbytek fakt nahání voliče ve stejných vodách.
Ale jo Vidláku, zajisté máte velký kus pravdy, hlavně ale, nepodporuje toho slovenského chazara Babiše, pokud vím dříve jste mu fandil. Dám sem kousek z diskuse odjinud a je to výživné a jde tu o obilí, což je vaše branže, prý v tom všem Babiš jede:
Přispěvatel ze Slovenska:
Stačí si zistiť kto vlastní ukrajinskú černozem.
Po mediálnych búrkach s dovozom obilnín z Ukrajiny je v praxi nový model: Obilniny sa prevezú len za hranice k miestnym distribučným kanálom – nemýlite sa – vlastní ich Babiš a temer „bio“ obiloviny sa nakladajú z traktorových vlečiek priamo do vagónov. Silá pod kontrolou Agrofertu sa plnia dovozom a výkup sa koná bez síl a triedenia až za našimi hranicami. Tak nám ostanú zničení farmári predávajúci pod cenou na západ a zásoby ukrajinských produktov (naši sú radi, že predajú za akúkoľvek cenu, rovnako ako ukrajinskí farmári presadzujúci sa dumpingovými cenami), ktoré sú plné pesticídov a áno, sú GMO, lebo Monsanto je dnes už priamo Bayer. A Bayer sú hnojivá, ktoré sa stali energeticky nedostupné. Na SR sa vyrobí dvakrát toľko obilovín ako je domáca spotreba, ale dnes už aj múku nakupujem v Rakúsku. Tej domácej(=ukrajinskej) veria už len sociálne odkázaní. BIO je predovšetkým o (ne)hnojení. Duslo Šaľa vlastní tiež už vyššie menovaný. Skoro ako by dostal inštrukcie a zdroje dostatočne včas. Je otázkou, koľko toho vlastní naozaj a koľko zahraniční investori…
Další přispěvatel:
Jak už jsem tu psal několikrát, „Babiš je bílý kůň židovských globalistů a je nedílnou součástí jejich vývěvy na majetek lidstva“ a proto naprosto nechápu tu podporu nejen od toho tupého stáda, ale hlavně některých i zde se vyjadřujících diskutérů.
Jiný přispěvatel:
Cokoliv, kromě keců, vždy dělal a dělá ve prospěch protlačovatelů toho všeobecného „pokroku, zvaného NWO, nebo také Velkého resetu či Zeleného údělu“, jenž jsou jen na sebe navazujícími a vzájemně se doplňujícími součástmi systému zotročení lidstva…
Konec konců i jeho osobní i z role min.předsedy přístup k „agendě moribundusu“ i politiky vůči Rusku a Číně, chabá obrana EU-zhovadilostem a držení Ďourové i vedení ČT a vlezdoprdelismus vůči SSA, to jen potvrzuje…
A další:
Co je ještě potřeba udělat a odhalit, aby blbý český jouda toho zdivičelého prasečkáře z Čiernej pri P.či začal konečně brát takového, jaký je??!! 
To je z diskuse na zvedavci.news
Takže podpora PRO a Jindry Rajchla je řešení, jak se z toho mocenského pavouka těch co si vzájemně pomáhají a jako na oko jsou nepřátelé, je jediným rozumným řešením.
Ale jistoty nenajdeme nikdy, jde tu o peníze a moc a navíc jsme pod kontrolou západních globalistů a tak oni budou schopni jakýchkoliv sviňáren jak nás obyvatelé Česka podrazit!
Jaký je rozdíl mezi Babišem a globalisty?
Globalisti získali svůj obří majetek a vliv díky spekulacím na bankovních burzách, trzích. Babiš ho docílil tvrdou dřinou, když odkoupil a zachraňoval jednotlivé podniky před pádem. Zaměstnával (na rozdíl od globalistů) tisíce lidí. Zajistil jim práci i mimo města ve vesnicích a městysích. Kdo ho znal ví, že své podniky neustále osobně kontroloval. Tím se liší od všech, kdo k penězům přišli spekulacemi.
Vím, že mocná propaganda ovlivňuje myšlení i podprahově. Co se dá dělat? Pokud se nám nelíbí, že Agrofert nás živí, živme se sami, svými výpěstky. Pokud papáme z Babišovy zahrádky, měli bychom si uvědomit, že jednoho dne zde nebude. Zrušili jsme ji svou zaslepeností a nenávistí. A tak nás brzy čekají brouci a červi s geneticky upravenými potravinami. Co se dá dělat… Sami si to přejeme. Hlavně, když Babiš dostane na frak.
Mějte se hezky.
To je já na bráchysmus 5-6 demolice, na „rubeš stát jako „fimra. Tady LTD na slovensku s.r.o.
https://www.facebook.com/vladen.pozivilovahillova/videos/645879944238840
Více k tomu.
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-07-14-aktuality-s-hostem-karlem-svetnickou-86-dil-33-min/
cca 41:30
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-07-15-reklo-se-stalo-se-s-petrem-vaclavem-108-dil-117-min/
Jasně, akorát nás všechny ten zachránce české ekonomiky chtěl naočkovat tim chemickým sajrajtem mRNA a trochu na tom covidu vydělal. Par stovek milionů . Hodně jste mě zklamal příteli StBáckeho udavače. Mimochodem ve firmách Agrofertu bylo zaměstnáno ve vedeni celkem 13 spolupracovníků StB. Tady na PP o tom byl článek a ti lidé přesně identifikováni. A takových chytrých Přibylů je v Česku spousta. To, že se s Hamáčkem a Koudelkou /BIS/ postaral kauzou Vrbětice o totální rozchod s Ruskem vám nevadí a jeho podpora Jourovė rovněž?
Fakt jste mě zklamal, asi také StBák, že?
Milý Maxime, rád Vás čtu a většinou s Vámi souhlasím.
V našem národu bylo víc komunistů na počet obyvatel, než v samotném SSSR. I náš současný prezident byl původně komunistický rozvědčík. Babiše se „podařilo vyhledat v archivech napotřetí“. Žil s otcem, velvyslancem v Maroku a studoval tzv. „západní školy“. Jako řeč se naučil a používal francouzštinu. Nevím, jak mohl v Maroku podepsat spolupráci s StB. Ale budiž… Je vidět, že propaganda je mocná čarodějka a Kalousek a spol. dokázali přesvědčit i ty, kteří jsou dnes součástí alternativy. Jeho omílaných 50 milionů za „Čapí hnízdo“ bylo předhozeno davům pitomců, kteří bažili po jeho politické smrti. Za jeho zády se vytunelovaly stovky miliard korun z LTO (lehké topné oleje) téměř bilion korun ve fotovoltaice. Hnízdo se hodilo k tomu, aby bolševičtí kmotři upoutali pozornost blbců jiným směrem.
K proticovidovým opatřením a BIS.
Kdokoliv je u moci, musí respektovat závěry týmů expertů. Babiš udělal chybu, když si neověřil, že samozvanými experty jsou lidé, lékaři, kteří pracují mimo obor virologie. To byla fatální chyba.
Pokud BIS dodala „ověřenou zprávu“ o Vrběticích, opět ten, kdo je u moci, musí její závěry respektovat. Babiše tedy ve skutečnosti zničili ti, kdo mu podvrhli materiály, na něž musel jednoznačně reagovat. Je to tragédie. To vím a chápu, že kalouskovské šachy mnoho lidí, co se týče Babiše ovlivnily.
Mějte se hezky.
13 spolupracovníků StB v tak relativně velký firmě.
Jednoho kovanýho, certifikovanýho a fakt hnusnýho máte i se soudružkou politručkou a přítelem po boku přímo na Hradě. Kolik přítelíčků z dob než vobrátil kabát asi má kolem sebe? Jo, a když je vůle, tak prověrku by dostal u nás i nebožtík s. Jakeš. PePa je tím nejhorším týpkem vnitráka, viz i jen jeho dostupný životopis, super hnusák plus vojenský zrádce.
Volbou PePa národ dokonale očistil každého jednoho vnitráka a estebáka. No ještě chrabře můžete honit Pomocníky VB a podobné čučky, ale skutečné swině jsou propraný dokonale ve vizíru.
Zase další Budelípovec. Těch 13 spolupracovníků StB bylo v nejužším vedení vy mysliteli. Fakt dnes mě zvláště vy dva s nadkolegaou výše, jste neskutečně rozhodili. Měl sem vás za mnohem větší mozky a frajery. A toho na Hradě mě nepřipomínejte, s tím nemám nic společného. Píšete to, jako kdyby ho tam snad dostal já.
Mimochodem, celá ta volba prezidenta byla od těch co to režírovali velmi chytře připravená, oni ve finále proti PePovi rozvědčíkovi, nasadili spolupracovníka StB, takže mocný argument, že PePa byl vojenský komunistický rozvědčík byl tímto velmi oslaben. Velmi chytré!
Těch 13 spolupracovníků StB bylo v nejužším vedení vy mysliteli.
Čeho vašnosti, STB, či Agrofertu? Bezvýznamný spolupracovník STB na obchodním oddělení ambasády v Maroku kolem sebe soustředil 13 centrálních mozků STB.
A nadnárodní banksters, korporace, jako třeba Microsoft už paběrkovali z vrátných.
Vy, Cibulka a Xanax na šnapsu z forka……
Jenom 13?
Tak to jich tam je daleko méně než v chartě 77.
—
Náš rozchod s Ruskem byl rozhodnutej v USA ne? Přece by ho do toho nenechali kecat.
—
Nečekejte, že politik jako Babiš se bude vrhat do rizik, do kterých vy sám nejdete.
Váš článek obsahuje dost faktu, ale taky dost zavádějících věcí.
Stačí si zjistit kdo vlastní ukrajinskú černozem. Není to dost podstatné, ty nadnárodní majitele takhle odbýt? Třeba bychom se dozvědeli, proč např. Nizozemská vláda a některé Skandinávské tak horouccně podporují aktuální režim v Kyjevě vojensky i finančně a jak se tamní půda rozkrádá do zahraničí, babiš v tom nejede.
A jak Babiš si mastí kapsu na UA obilí. Za situace, kdy fialohnus s podporou Bruseli udělá vše, aby ho poškodil?
Takže. A have a bridge to sell you….
Disclaimer. Babiše jsem NIKDY nevolil. Pravda, bral jsem ho jako Háchu, vs. Emanuel Moravec, kterého jsme se konečně dočkali a zvolili si ho s pomocí stalinisty Rycheckýho a US Ambasády a stejné židovské marketingové skupiny, která instalovala Čaputovou.
Milý Maxime, nenechte se rozhodit. Ani já jsem Babiše nikdy nevolil, ale Tomia. Pokud máte kontakt na alternativní zdroje naší zemědělské výroby, která jde z pole až na vidličku, tak sem s ním! Babišova firma nám dodávala potraviny, její likvidace znamená posun našeho stravování směrem k rychlejšímu spuštění alternativní výživy vymyšlené globalisty. Víme co to znamená. Napište nám prosím odkaz, kde je náhradní zdroj potravin pro statisíce našich občanů. Já o něm nevím a další diskutující zřejmě také ne. Děkuji, jistě máte vše vyřešeno, abychom nemuseli jíst červy a brouky.
Mějte se hezky.
Zřejmě každá civilizace když dosáhne svého vrcholu se začne ničit sama. Skoro se bojím, že je to i náš případ.
Myslím, že bývalý generál Koller popsal tři příčiny co nás nyní ničí…..
1. slabá, nekompetentní vláda sloužící cizím a né vlastním..
2. neprosto nedomyšlená politika vůči imigrantům, víme co dělají společnostem na Západě. A tohle Fiala a Rakušan v bezbřehém lokajství odsouhlasili.
3. Poměrně špatná vnitřní i zahraniční politika EU….
Vidláku, Vy jste tak průhlednej a naivní
Celý článek je jen zastřené PR pro Babiše. Je zcela jasné (bohužel), že PRO je jen béčko od ANO.
Babiš jasně řekl, že s Okamurou do vlády nepůjde. A ANO, pokud volby vyhraje, potřebuje spojence. Pokud to nebude ODS, pak Rajchl, pokud se do sněmovny dostane.
Vy to samozřejmě Vidláku víte, cituji Vás: „Kdyby čtvrtina těchto hlasů nepropadla, vypadala by dnešní vládní koalice úplně jinak. Ano, možná by také do statků a hrdel podporovala Ukrajinu, ale na financích by neseděl elektrikář a už rok by byl ČEZ ve státních rukách a ceny elektřiny by stouply podobně jako na Slovensku. Možná bychom také posílali zbraně na Ukrajinu, ale nákupy pro obranu by nedělala ženská, co se chová jak dítě v hračkářství“
Ano, přesně. Babiš, ten srá. č by dělal úplně to samé, co dělá nyní Fiala. Zbraně na Ukrajinu by šly, smlouva s USA by se podepsala, Putinovi by nasazoval psí hlavu (viz. jak se Babiš vyjadřoval v kauze Vrbětice), Schillerová by řádila jak černá ruka.
A když už jsem u té Schillerové. Co to říkala během covidu? Volně řečeno: Že třeba to těm neočkovaným různými opatřeními velmi znepříjemnit a donutit je tak k očkování. A taková mr..cha by nám měla zase vládnout?
Lépe to napsat nešlo
Výstižné, ale spoustě lidí to pořád nedochází.
A vy Babišovi věříte? Pokud to bude znamenat, že bude vládnout, tak půjde do vlády i s SPD, protože medvěd se porcuje až po lovu. Na a pak může Babiš pomalu rozleptávat SPD, případně PRO jako ten mravenec v písničce. Babiš nelhal v jedné věci, jen při jeho husákovštině vzniklo lingvistické nedorozumění, když říkal „ANO, bude líp“. Správně mělo být: „ANO, bude MI líp.“ A když se podíváme, jak se jeho firmám daří v nynější krizi, tak by tomu opravenému sloganu odpovídalo
René Duží, Karel Martínek, Olda
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
TM
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
To je zvláštní, Vidlákovi stále ještě nedošlo, že by tady žádná koalice ANO+SPD nebo ODS+SPD nikdy nevznikla ani nevznikne. Na stole je pouze varianta ANO+ODS, možná bez Babiše a Fialy, tyto strany si jsou totiž blíž než jak to navenek vypadá… Ale volby jsou daleko a kdo ví, co se tu ještě semele
A další se snaží přifařit k ODS, aby se dostala opět na scénu – ČSSD+ODS. ČSSD se už i snad přejmenovala, asi si myslí, že tím zamaskuje takové paskvily jako je Hamajda, Sobotka, Chovanec atd.. A Babiš? Bezpáteřní bytost s jediným životním cílem a ten je mamon. Už mnohokrát to opakoval, že s SPD nikdy. Též prohlásil: „Pětikolku nesundám, neb přecednictví EU“. Asi tu možnost měl. A copak kromě toho slouhovství ta pětidemolice umí a činila?!? Na tiskovce s rozvědčíkem „PePa“ prezidentem a Fialenkem prohlásil jak moc je s Fialou spokojen. Posléze si to dáš na youtube a hle, spousta videí, kde Babiš už zase rozpitvává Fialovo politiku a ukazuje veškeré jeho nešvary. Hrabiš nemá žádnou páteř, žadné zásady a je to skutečný chameleon, který v té politice jen a jen kvůli mamonu lavíruje všemi směry a ty zájmy jsou jen jeho zájmy. Jedním slovem křivák, stejně jako profesor neřád Fiala a jeho parta.
No dá se říci,že ta většinová tlupa omezených čechomoráků ve skutečnosti ovládá veřejný prostor,protože na její straně je síla finančních zmetků tzv.západu a také poněkud většinový názorový debilizační směr ovčanů česka a morácka.Stačí jít po ulici a množství debilů,kteří čumí do debilních elektronických krabiček,nazývaných chytrý telefon,je až zarážející.Co s takovým národem,který si vymetl mozek k nicotě a neschopnosti myslet,jedině kopnout do prdele a je jasné,že ani to nepomůže,protože být in je nad slunce jasnější.Jen se bojím,jak dlouho to in pomůže,páč být za blbce je dosti nepatřičné a jistě není „in“.
To je všechno hezké , ale je potřeba upozornit na to , že se nejedná o pětišmejda , ale šestišmejda . Šmejd Babiš se svým gangem ANO , patří plně mezi tu kolaborantskou svoloč .
Stačí si jen vzpomenout na dobu covid teroru , kdy šmejdské ANO , kdykoliv potřebovalo prohlasovat svinstvo proti lidem , tak okamžitě dostalo podporu ze strany pětišmejda .
Takže ta informace o tom , že milion hlasů něco změní , je lež . Šestišmejd bude mít stále většinu . Popřípadě mu ji chazar Rychetský přes noc vyčaruje .
Pětišmejd je lež číslo jedna a Babišův kolaborantský gang , je lež číslo dva . Stejný systém jako v hnUSA . Dva politické proudy a z nich si ten volící dobytek , může jednou za čtyři roky , vybrat své katy .
O tom , že oba tyto politické – otrokářské proudy mají stejného majitele , do nedávné doby většina neměla ani ponětí a bohužel , při podporované stádní tuposti , ta většina to nechápe dodnes .
Ten systém je nastavený tak , že jej podle jeho pravidel nemůžeme porazit .
Myslet na to , že si vytvoříme politickou stranu a ta to změní , je utopie .
Naopak je potřeba systém zbourat od spodu .
Potřebuje někdo z Nás k životu politiky ? A k čemu ?
Potřebuje někdo z Nás k životu politické strany . A k čemu ?
Potřebuje někdo z Nás k životu prolhanou TV geblsovku a vytvořené parazitické struktury ? A k čemu ?
Jedině k vlastní sebelikvidaci .
O tomhle je potřeba mluvit nahlas . O tom co nechceme a o tom , jakým směrem systém zbourat a přebudovat tak , aby parazitizmus a vykořisťování člověka bestií nebylo možné .
Lidé si potřebují ujasnit , co všechno je proti Nám nastaveno a co přesně musíme nekompromisně odmítnout a odstranit .
Jako plevel či slimáci na zahradě . Pokud je tam nechci , musím se o to postarat .
Ein Volk, ein Fuhrer, Ein Rajchl.
Jednoznačně podporuji pana Rajchla.
Myslím to vážně.
Já budu volit SPD. Má to jednu výhodu – je v parlamentu a Rajchl ne. SPD nepůjde do koalice s ANO a kdyby se tam dostalo PRO s 5%, tak by je to nevytrhlo a stejně by do koalice zřejmě nešli. A bůhví o čem by Rajchl řečnil pak. Podobné to bylo s Meloni v Itálii, taky prošla později metamorfózou. Chyba je u českých zombifikovaných voličů, neumí taktizovat a neví, co chtějí. Pak tam navolí bambilión malých straniček, které dosáhnou 1,5 %. Výsledek je fyjalovláda.🤮
No, s tím souhlasím. Pan Rajchl by měl jasně prohlásit, zda půjde do koalice s Andym pokud to bude potřebné, anebo ne.
Protože např. Okamura nepůjde.
No tím Okamurou si nejsem tak zcela jistý. Již mockrát prohlásil, že chce prosadit svůj program a jako opoziční strana mu to nepůjde.
Okamura propálil velkou příležitost v době covidu. Měl se jasně postavit proti těm opatřením (nikoliv ale tak tupě, jako Volný), a důsledně jít proti Babišovi. Neudělal to.
Rajchla, Hamplovou atd vynesl právě covid. Kdyby to Okamura v době covidu chopil za správný konec. Kde by byl Rajchl, Hamplová, Nielsen atd?
A Okamura mohl mít 2 x více poslanců, kdyby nebyl takový pos.era a jenom mluvka.
https://www.youtube.com/watch?v=QW3tBqw_EK8&ab_channel=LLionTV
Slabomyslný hloubal sem strčí odkaz na cosi kamsi, a nenapíše, o co jde, místo toho nastrká idiotské poskakující smajléky. Je to holt blbec.
Jen idiot na jakousi kravinu od blbce klikne a pak zkoumá, co to je, jenom stejnej blbec, jako je vylízanej mozek hloubal.
Já to vidím obráceně, nepotřebujeme diktátora, po kterém touží ruský kolaborant vidlák, ale každý by měl začít sám u sebe, pokusit se být menším debilem. Pak se bude život postupně měnit k lepšímu
Čí život se bude měnit k lepšímu??Za současné situace nás tady čeká jen bída. Stát zbankrotuje.
život na dluh tady roztočila vláda čssd v roce 1998 s jejich konceptem sociálního státu , zeman,. dobytek špidla, ODS se přidala a po nich i ANO, 30 let života na dluh,…no jasně že zbankrotujeme. co kdo čekal?
https://twitter.com/rcepcany/status/1680511515596652544
Slabomyslný hloubal sem strčí odkaz na cosi kamsi, a nenapíše, o co jde, místo toho nastrká idiotské poskakující smajléky. Je to holt blbec.
Jen idiot na jakousi kravinu od blbce klikne a pak zkoumá, co to je, jenom stejnej blbec, jako je vylízanej mozek hloubal.
https://twitter.com/rcepcany/status/1680511515596652544
https://pbs.twimg.com/media/F1Jl0ubWIAE5LJb?format=jpg&name=large
Slabomyslný hloubal sem strčí odkaz na cosi kamsi, a nenapíše, o co jde, místo toho nastrká idiotské poskakující smajléky. Je to holt blbec.
Jen idiot na jakousi kravinu od blbce klikne a pak zkoumá, co to je, jenom stejnej blbec, jako je vylízanej mozek hloubal.
jo, jo, hrdina tvrdě dřel hlavně na Mrázkovi
Slabomyslný hloubal sem strčí odkaz na cosi kamsi, a nenapíše, o co jde, místo toho nastrká idiotské poskakující smajléky. Je to holt blbec.
Jen idiot na jakousi kravinu od blbce klikne a pak zkoumá, co to je, jenom stejnej blbec, jako je vylízanej mozek hloubal.
To je naprosto luxusní příspěvek, který bych podepsal bez váhání. Jen bych dodal, že dokud Babiš neprovede alespoň nějakou morální očistu tím, že se veřejně ve všech médiích omluví všem občanům České republiky za to, že naletěl hochštaplerům a zločinným kariéristům, tak mu bohužel nemohu dát další šanci
sory, ale to patřilo pod příspěvek od Jiří Přibyl 17.7.2023 12:58:05, ale něco se zvrtlo v systému
Jo, jo. Babiš se klidně veřejně omluví, jemu to nic neudělá, je to křivák, hlavně, když mu to přinese peníze a hlasy.
Snad byste mu nevěřil, že tu event. omluvu by myslel vážně?
Pokud se Babiš obklopil špatnými rádci, poradci a spolupracovníky, kteří mu předkládali zavádějící informace, pak to není vina těch poradců, ale Babiše, že si je vybral.
Vy toho dobytka budete pořád omlouvat, na vás žádné argumenty neplatí. Tak si jeho fotku vylepte v bytě nejlépe do obýváku, abyste ho měl neustále na očích. Tenhle pacholek je darebák velmi hrubého zrna a jde po penězích jako slepice po flusu, to že nás s Hanáčkem a Koudelkou silně odpoutal od Ruska přecházíte, to že ta potvora Joura je jeho práce také, člověče a naposledy jeho ANO schválilo pobyt americké armády v Česku. Jste zaslepeny a hluchý Babišovec. Mějte se, myslel jsem si, že jste větší formát.
To bylo pro K.Krause.
Aby bylo jasno, opět – nikdy jsem ho nevolil, ale dlouho ho měl jako Háchu lepšího Emanula Moravce. Od zavedení kovidnacismu, občanů druhé třídy, z=urvení života dětem, i když úzká cílovka kovidu byla dobře známa, poslání vládního vojska na občany, stanného práva, zákazu a stažení léčiv, protože nutno počkat až na zisky bigpgarma z pseudovakcín, myslím, že na hrad patří, ale Mírov. I když se od většiny politiků vlastně moc nelišil, a fialohnus si hlavně stěžoval, že instrukce WHO a Bruseli zavádí moc pomalu. Na Hrad pochopitelně nepatřil po kovidnacismu a těch mrtvých, ale to bohužel ani jedna z kandidujících loutek.
Já si spíše myslím, že těch 20% jsou lidé, kteří mají politiku na háku.., je těžké je dohledat, na diskuze nechodí. Je nutné se pokusit bojovat s tím co máme, pořád neslyším z vlasteneckých řad žádnou touhu se spojovat, každý stále jede na vlastním písečku a dojedeme zase tam, jako vždycky, do ….!