
Hra o životy
MARTIN KAVKA
Když jsem psal, že naše média tak trochu lžou o válce na Ukrajině, tak jsem si nemyslel, že lžou až tak. Vlastně jediné co naši novináři umí tak je přebírat svodky z ukrajinské strany a to ještě vynechávají to, co se nehodí.
.
Ale jasně, je to Hra o Trůny, ovšem ne jako fantasy, ale hraje se zde o skutečné životy. Ovšem pro novináře, čím více krve, násilí, mrtvých, nejlépe roztrhaných granátem, co ještě vteřinu po té, co hlava odletěla od těla, řekne kdo granát hodil. To přitahuje, to zvedá čtenost a tím i zisk a když se to podá ještě ideologicky správně, tak i odhodlání lidí podporovat tu „správnou“ stranu.
V Buče masakr, Cherson mučírny, odvlečené děti do Ruska, Rusové bombardovali obytný dům. Rusové unesli civilisty. Vlastně Rusové jsou zrůdy, že?
Problém je, že tato „pravda“ je založená pouze na tvrzení ukrajinské vlády, ukrajinských povolených médiích, Uranianu apod.
Když Rusové opustili Cherson, tak jsem napsal, že nebude dlouho trvat a Ukrajinci najdou mučírny a možná i masové hroby. Psal jsem to na základě předchozích zkušeností z toho co se psalo u nás, přebráno z Ukrajiny. Jako například o rozbombardované porodnici Rusy v Mariupolu a těhotné dívce. Je to ruská propaganda obviňující Ukrajince, dívka nebyla herečka, ale opravdu těhotná, známá ukrajinská blogerka atd.
Jenže po měsíci od události i náš tisk začal trochu obracet a víceméně dávat za pravdu ruské verzi. Nakonec se vše ukázalo jako fake a součást propagandy.
Podobně tomu bylo s legendárním Duchem Kyjeva. Paradoxně, ještě 14 dní po té, co sami Ukrajinci řekli, že to je propaganda se v našem tisku objevovaly fotky a komentáře k tomuto hrdinovi jako například na ECHO24.
Přišla Buča. Svět obletělo video, kde starosta Buči mluvil, že Rusové odešli a ve městě je pořádek, byly ukázány ulice města. Nic. Za dva dny na to bomba. Na ulicích leží povraždění obyvatelé Buči, svázaní ostnatým drátem, hromadné hroby. Satelitní snímky, které ukazují detailně jak jsou mrtvoly podél silnice. A náhle ticho. Nebyl přivolán světový tisk, významní patologové. Nic. Místo toho se tam začalo jezdit na politické zájezdy.
Ukradené ukrajinské děti. Do Ruska odešlo od začátku války na čtyři miliony Ukrajinců. Nejen ruské národnosti. Probíhaly evakuace obyvatel nejen z ukrajinské strany, ale také ze strany Ruska. Rusko je však obviňováno, že uneslo děti a učí je ruské propagandě. Nevím, jak je to na ruské straně. Rusové o tom nepíší, ale ukrajinské noviny se rády zmiňují, že děti z Donbasu se musí naučit ukrajinsky, protože mluví jazykem Orků. Ale tohle naše média z ukrajinských nepřeberou.
Naše média nepřeberou nic ani z renomovaných anglosaských médii, pokud se to nehodí do jejich rámce jak podávat informace lidem. Prostě vše co řeknou Ukrajinci je pravda. Co řeknou Rusové je lež a když nejde říct, že Rusové lžou a Ukrajinci nemluví pravdu, tak se prostě ta zpráva nedostane do našich médií, a když? , tak v ořezané formě. Což je směšné v dnešní době, kdy si člověk může přečíst zdroj a dohledat zdroj zpráv.
U Vuhledaru Ukrajinci vybojovali největší tankovou bitvu od Druhé světové války. Zničili 130 ruských tanků v této největší tankové bitvě na Ukrajině. Diskutéři na iDnes jásají. Problém je, že se žádná taková tanková bitva neodehrála. Tato zpráva přišla v době, kdy Ukrajinci u Vuhledaru ustupují, stejně jako u Bachmutu. Pokud se podíváte zpětně do zpráv Ukrajinského ministerstva obrany, nic tam nenajdete. Jen o těžké situaci a hrdinství ukrajinských vojáků. Na ruské straně o neustálých pokusech ukrajinské armády o protiútoky. Žádné tanky, ale jen zoufalství ukrajinských jednotek a najednou největší tanková bitva, kterou má dokazovat fotka se čtyřmi tanky a BVP, které je totálně zničeno, ale bílé V přežilo? Ale to snad ne………
Na youtube jsou dvě videa. Jedno je s českým vojákem, který bojoval na Ukrajině za Ukrajinu a prohlásil, že Ukrajincům nezáleží na životech a jsou neschopní cokoliv sami dělat. A když se najde někdo schopný, tak ho pošlou do první linie, kde zemře a tím pádem se Ukrajinci připravují o zkušené vojáky.
Je paradox, že Ukrajina žádá více a více peněz, ale podle tohoto vojáka si museli kupovat výstroj za svoje, zbraně za svoje.
A video z DVTV, kde mluví český fotograf, který potvrzuje, co říká Amnesty International o ukrajinských zločinech.
A tak si říkám, kde je vlastně pravda? Proč ti, co souhlasí se španělskou vládou, která odsoudila katalánské separatisty, souhlasí se samostatným Kosovem.
Proč ti samí, mají problém se samostatnou Palestinou, severním Irskem, které se chce odpoutat od Velké Británie. Proč odsuzují Basky a fandí Španělsku, že chce celistvost, ale zároveň odsuzují Španělsko, že neuznalo samostatné Kosovo.
Proč ti samí, co dnes volají po rozpadu Ruské federace a sebeurčení národů a dávají za příklad Čečensko, nechtějí to samé uznat u Francie, Španělska. Korsika, Baskicko, Katalánsko, ale třeba u Belgie, USA a dalších. A na Ukrajině také sebeurčení národů neplatí? Maďarů, Bulharů, Rusů a také Rusínů, kterým je dokonce upřena státem vlastní národnost?
Jo, já jsem zapomněl, právo na sebeurčení má jen ten národ, kde to chceme rozbít, kde se to nehodí mluvíme o celistvosti hranic. Jenže římské a pak britské rozděluj a panuj už nefunguje. Pokud se tedy objevují úvahy o rozpadu Ruské federace, tak bychom měli také mluvit o rozpadu Ukrajiny. Protože nejde jedněm pomáhat v tom, žít podle svého a dalším to upírat. Jedněm v rámci práva na sebeurčení a druhým v rámci práva státu na celistvost a nedotknutelnost hranic.
- V Německu žije cca pět a půl miliónu muslimů s úzkými vazbami na Turecko, kteří se postupně radikalizují, organizují a cvičí v guerillovém boji. Co nám hrozí? - 12.3.2025
- Do posledního Ukrajince. Západ zešílel, chce ruský majetek - 12.3.2025
- Nový strategický obchodní plán pošty. Zhoršovat své služby - 12.3.2025
pěkné shrnutí..
Shrnutí, které je alespoň k zamyšlení…..
Jinak souhlasím např. s tím, že práva o tom, že u Vuhledaru Ukrajinci vybojovali největší tankovou bitvu od druhé světové války, je fake news.
Tanková bitva je pojem, kdy proti sobě vyjedou tanková vojska a střílí na sebe. Do toho nějaká součinnost letadel, dělostřelectva či pozemních jednotek s protitankovými zbraněmi.
To, co se tam podle ukrajinských médií odehrálo, byl útok ruských tanků, kterým se Ukrajinci bránili odstřelováním dělostřelectvem a protitankovými ručními zbraněmi. Tedy žádné „tank na tank“.
Zprávy z Ukrajiny podávané našimi médii je bohužel holá propaganda. Tu samozřejmě používají obě strany konfliktu, o tom není pochyb. Je ale smutné, že my, kteří se chlubíme svobodou slova a projevu, jsme v té propagandě zaraženi až po uši.
tak hlavně se jednalo o to, že ruské tanky tam najely na zaminovanou „cestu“.Pořiďte si telegram tam jsou konkrétně na tuto událost záběru z dronu…patrně ukrajinského.
Pěkné shrnutí očima ruského kolaboranta.
všechno co autor uvádí je dokumentárně podloženo…
Jistě, ruskými „zpravodaji“. Asi jako uměli Rusové vyfabulovat kde co ohledně Katyně.
až budeš vědět, jak se to má s Katyni, tak se přihlas do diskuze…Fakta o událostech na Ukrajině pocházejí rovněž od samotných ukrajinců, kteří sami zpravidla vyjevili pravdu díky nekoordinovanosti tvorby svých lží, jako se stalo kupříkladu v Buči.
Katyň je historiky I ruskými dokonale zdolumentovaná. Nechceš-li dopadnout jako Skála, pak bych genocidu že strany Moskvy nepopíral. Ostatně i Putin se za ní omluvil. Tak raději drž ústa.
až budeš vědět, jak to bylo s Putinovou omluvou, tak se přihlas. V třicátých létech němečti fašisté taky nejdříve vyhrožovali.
Je tak dokonale dokonale zdokumentována, že u nás na základě gumových politických paragrafů je zakázáno o ní mluvit, ostatně právě za diskusi o Katyni jdou právě tři lidé k soudu.
Ale vám to politicky správně myslí, tak můžete psát demograticky, že Genocidu, hlavně Poláků, na Volyni tam provedli Sověti, převlečení za naše dnešní největší Kamaraden, bandera party ukry.
Možná by jste si to měl napřed přečíst a až pak komentovat, Adame.
Stačí jeden dokument s podpisy Stalina a další pakáže z Moskvy ke Katyni. Více netřeba. Stalin byl stejnej dobytek jako Hitler.
Aha. No původně to vypadalo, že snad reagujete na článek.
Všem válečným štváčům…. 300 .. 30 . 3 . …
Ukrajinci začínají prohrávat, přestože to jsou jinak stateční bojovníci.
problém statečných bojovníků spočívá v tom, proč a za co mají bojovat…Miliony ukrajinců z tohoto důvodu utekly a ti co zůstali, jsou nuceni bojovat za svobodu banderovců , kteří mají potřebu pochodovat s pochodní a pravicí zdviženou k nacistickému pozdravu, nemluvě o zájmech těch velkých bossů za velkou vodou.
Ukrajina asi vojensky končí. Západní zbraně ji asi nespasí. Každé další boje znamenají spoustu mrtvých, mělo by se už jednat. Pomalu k tomu dochází i Západ, kde začínají demonstrace za ukončení bojů na Ukrajině.
Zelenskýmu se nějak končit nechce, furt sní o ofenzívě a nebo na tom hříšně vydělává. Mohlo by mu jít dokonce o život.
jednat se bude až úplně nakonec. Zatím západ (ten nejzápadnější) přestírá, že oslabuje rusko, přitom je oslabován západ sám ( ten evropský ). A Rusko tomu nebrání. Samozřejmě, že i Rusko má ztráty, ale nesrovnatelně menší, než by utrpělo v přímém vojenském střetnutí.
Ukrajina vojensky končí dle ruské propagandy již od 24. 2. 2022. Jen to stále nějak není realitou. Dneska v ruské televizi, pořad blázna Solovjova, dokonce moderátor řekl, že také Rusko může prohrát. Zajímavé
úvaha režiséra Šachnazarova byla pouhým námětem do diskuze.Pouze vymyté mozky nejsou schopny chápat kontexty.
Souhlas. Vymyté ruské mozky nejsou schopny chápat kontext Putinova „myšlení“.
Máš pravdu, že Rusové nemají zač bojovat, v cizí zemi za cizí zájmy umírat, nic moc. Proto jich tolik zdrhlo před mobilizací do ciziny.
Ukrajina je 1000 let ruské území, to,že se ji na 30 let podařilo ohradit od mateřského ruska, je pouhá epizoda v dějinách.Kupříkladu židé se na “svá “ území vratili bezmála po dvou tisících let, máte něco proti tomu ?
Putinův neonacismus bude snad v ruských dějinách taky jen hitlerovská epizoda.
A mocné Rusko už více než rok nevyhrává
Jednou se me kdosi ptal na UK a ja mu rekl, ze mam svyh problemu dost. Ze dejiny pisou vitezove a ze az bude konec, ta ze vitez natoci dokumentarni film, ve kterem vysvetli co a jak bylo nebo nebylo.
Dokud konflikt a valka neskonci, tak vsechno info z bojiste podleha cenzure a propagande. Takze nema cenu se tim zabyvat. Svejka jsem cetl, takze postupujeme, at je tim mysleno cokoli.
Doufám, že na jaře válka skončí:
https://cz24.news/pavel-dudr-demarkacni-cara-na-ukrajine-jiz-byla-nakreslena/
to je nesmysl, leda by to byla linie budoucí války a kšeftů
Jo, žádní hlídací psi demokracie….
Dnes jsou velká, mainstreamová média cenným zdrojem informace, JAK TO NENÍ. Podobně, jako tomu bylo kdysi, za „bolševika“.
Covidu se podařilo výrazně prohloubit nedůvěru v oficiální instituce a média. Ukrajinská válka to dorazila.
Dobře tak. Aby strom padl, musí být prohnilý zevnitř. Pak stačí vánek. A mně, člověku co pamatuje pád bolševikův, se zdá, že už to začíná být zralé.
Už jen to, že těsně, snad na týden těsně vystřídal kovidpodvod, ukrajinapodvod a když ukrpodvod začínal uvadat, ejhle ptačí chřipka a hned očkujme se pro věčný klid duše se startovním výstřelem astronomického zdražení všeho. To by snad neměla skousnout ani ta nejblbější vovce všech vovcí.
Bolševik zdaleka nepadl pane Vylíčil,jen podle změnil taktiku a nástroje.Jeho tolik opěvovaná třída dělníků,
rolníků a pracující inteligence se pro něho dnes stala nadbytečnou zátěží,Progresívnímu bolševikovi k udržení pozic u odpadkového koše nejbohatších z bohatých spolehlivě zajišťuje a udržuje hrstka dutolebců mající schizofrenickou představu o své
vyjimečnosti nadtvorů,tvůtců a šiřitelů nových světonázorů
Fanatických tupounů.cíleně ženoucích člověka do bídy,strachu,nedůvěry každého ke každému ,zkáze a zmarů
Prognózy L.Vylíčila mají stejnou hodnotu, jakou mělo Rudé právo, když za bolševika došel toaletní papír.
Naposledy prognózoval, že putler položit Ukrajince na lopatky za tři dny
Pravdu se nikdy nedozvíme, nebo až za nějaký čas. Zatím je to válka hlavně v méédiích, která tím krmí vovce, aby se udělal mediální důvod pro odklánění sta miliard za předražené zboží všeho druhu do zahraničních rukou nadnárodních řetězců, za americký nekvalitní plyn, za námi vyrobenou elektřinu, ale kterou platíme Němcům/to je opravdu majstrštyk-něco vyrobím, pak to zadarmiko papírově daruju skopčákům a ještě jim to 100x dráž zaplatím, když oni mi tu moji vyrobenou MWh jako prodají-takovej kšeft svět ještě neviděl a u toho se dá odklánět a odklánět až do alelujá…důchodce, nedůchodce.
Jeden nejmenovaný mediální prostor se svobodným vyjádřením názorů čtenářů byl okamžitě zablokován (jden z monoha kterej to byl
)…. pročpak asi bych měl věřit čemukoliv co mě říká kdokoliv z té vládněouřední sebranky poté co předvedli zavedením cenzury….
Fialka se přiznal veřejně že posílal už dávno nejspíš už s burešem zbraně těm náckům ….. proto ten okamžitej kamarádšoft s náckama ….dosazení zmetci podvodem ve „volbách“ celou dobu připravovali náckovskou říši repete a mysleli si že si to nechá rusko líbit a bude se jen bránit a pak až jim dá jako vždycky v dějinách na p..l… jinak kdo si ještě nevšimnul tak usa arma bojuje tady v evropě celou dobu a nikdy s tím nepřestala od poslední oficiálně vyhlášený světový … jim je naprosto fuk kolik tady v evropě nás u toho zařve nebo bude celej život v háji bez možnosti ukázat se v normálním bezválečném kapitalismu … a hlavně fakt si někdo myslí, že může porazit jadernou supervelmoc aniž by byl sám zničen? A to není ještě v bohnicích takovej jedinec?
PLC se programovaly „z příkazového řádku“ naposled někdy před čtvrt stoletím. Na tvorbu aplikací je už dávno u všech výrobců PLC grafické vývojové prostředí s knihovnami hotových programových bloků, aby to mohla poskládat i cvičená vopice, která se pak, když je hodně blbá, honosí titulem „PLC programátor“ (teda po inguiš „PLC Programator“ – abys byl ještě větší blb).
Neovládáš ani syntax jazyka českého, koukni se na ten tvůj zdegenerovanej telegraf. Ani normální holou větu nejsi schopen napsat, natož abys ovládal nějaký programovací jazyk. Raději si ten nick změň, ať se neprezentuješ jako blbec.
Ba jo net spamer deviant agresí na diskutujících, prostě ikváč a rypák z povolání s forzáží.
Hatlamatla patlamatla,
dydli-mydli, Šlak.
Jo kadle blbec jsi, to dokazuješ skoro denně, možná jen nemocnej, ale to vyjde nastejno! Hovada jako ty by měli krmit otrubama a senem.
hloubal – KARA – alena schneider – .lak – šlak – serhej – Wojcechovsky – Joe Profaci – eš – atd. – atd.
Hatlamatla patla, dydli-mydli Šlak
Šlak, ty dyslektickej magore, koukni se co máš v kalhotách, ty „aleno“.
Šlak je zdegenerovanej dyslektik, autista a pošuk.
Vyznačuje se zdegenerovanými slovy, zdegenerovanými úplně blbými větami, záplavou poskakujících idiotských animovaných smajliků a vzteklými, často až humus-fekálními úplně blbými průpovídkami.
Často pod svými mnoha nicky reaguje sám na sebe, pak dostane v blázinci skotské střiky a na chvilku ho to přejde.
Ba jo nete neopruzuj je úchyle.
Hatlamatla patlamatla,
dydli-mydli, Šlak.
Ještě to rozmažu po zdi! My tady v blázinci nefasujem papír. Midli patli fuj papu, HAM mńam!!!
Masakr v piči –
to je to staré dobré německé porno.
A opět proruské zvratky a výkaly proruského aktivisty, příznivce a přeposílatele ulhané propagandy našeho nepřítele, Ruské federace ( státu civilizace nenavistné vraždící loupeživé okupantské svoloče Vladimíra Vladimiroviče, státu který napadl Ukrajinu za účelem uloupení další části jejího území).
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
Rusko není náš nepřítel.
Rusko je pouze Váš nepřítel, tak si to užijte.
Ruská federace ještě za vlády Babiše označila Českou republiku jako nepřátelský stát č.2. Ale je jasné, že proruským kolaborantům tento fakt nevadí. To je ale normální, takové občany má každý demokraticky stát. Důležité je, aby tyto uvedene osoby, které vykazují znaky nenávisti a agrese (výzvy k zastřelení politiků, k jejich věšeni, umistěni do plynových komor, do pracovních táborů…), spolehlivě identifikovala naše tajná služba, v případě napadení našeho státu Ruskou federaci pak bude jednodušší provadět NĚKTERÁ OPATŘENÍ vedoucí ke zajištění bezpečnosti našeho státu.
(PUTIN SE CHOVÁ JAKO NAKLONOVANÝ KŘÍŽENEC HITLERA A STALINA. )
A splasklý Jiří z Prajsski by tak rád do KRITU
A tak zatím svými moudry namísto přihlášky jeho referentům a budoucím UA mlátičkám shromažďuje
potřebný materiál ke vhodnému zpracování.
Inu volič,možná dokonce člen ODS
To co byla za Heyndricha Vlajka,je za podobnou stvůru Bideta =ODS
Jiří, ty upocenej šašku. Ty dávno zaklepeš bačkorama, zubatá si už na tebe brousí kosu. Ví že seš zmetek.
Cituji msmédium— EU dodá munici na Ukrajinu během několika týdnů
v timeline- je to 08:35
EU dodá munici na Ukrajinu během několika týdnů
Evropská unie plánuje dodat Ukrajině „během pár týdnů“ dělostřeleckou munici v hodnotě miliardy eur z Evropského mírového fondu
zdroj
https://wyborcza.pl/relacje/14,126862,29521804.html#S.TD-K.C-B.4-L.2.maly
Dodávky zaplatí čeští důchodci ,že!?
Ne tak zcela. Zaplatí je I čeští důchodci. Přicházející chudoba, státní rozpočet utracen z asi 40 pct. již v únoru , tj. nový rekord země české, stále rostoucí zadlužení čechystánu, likvidace, popř. snižování standardů ve zdravotnictví, školství i jinde, dotování i tak vysoký cen energií, které si vovčan stejně zaplatí v inflaci a dluhu státu, růstu cen atd. ad nausema. Jsi jen elfotrollí výkřikář, ale jsou lidé, kteří si dokáží dohledat čísla za celý euroland, takže ví jak se celá uhnije plnou parou řítí do stagflace.
Dobrej nápad, dobrá investice.
Dodávání munice za prachy z mírového fondu…
Zřejmě dobrej oddíl Chvojkovice Brod.
cituju– Peníze z Evropského mírového nástroje (EFP)
zdroj
https://euroskop.cz/2023/03/02/eu-chce-dat-miliardu-eur-na-dodavky-delostrelecke-munice-ukrajine/
Právo na sebeurčení se neprosazuje útočnou válkou proti existujícímu mezinárodně uznanému (dokonce agresorem) státu. V bývalé Jugoslávii probíhala občanská válka a budoucí státy teprve krystalizovaly. Útočná válka za účelem získání území je neakceptovatelná.
Jestli jste to nezaznamenal, tak vám připomenu, že v Luhanské, Doněcké, Záporožské a Chersonské oblasti proběhla referenda o připojení k RF. A že od r.2014 tam probíhá občanská válka. Takže válku na cizím území vede de fakto Ukrajina.
Ten bl.b to ví, ale dělá že to neví.
Ad Vajo. Ruská turbojakoreferenda v době, kdy jsou miliony lidí v pohybu nemají naprosto žádnou mezinárodní relevanci. Jen to je vnitroruská komedie. To bychom si taky mohli udělat referendum a říci, že je Královec český.
Jasně. O tom, které referendum uznáme a které ne, rozhodujeme my, strana a vláda. A když se nám nějaké nepovede, opakujeme je tak dlouho, až jsme spokojeni. A s tím Královcem jste se asi pokakal. Kolikpak z vás dychtivých hlasování tam žije?
Ukrajina a Dombas se meli rozdelit jako Ceskoslovensko, ktere se v 93 rozdelilo i bez referenda nikdo se CS obcanu na nic neptal, este Moravu Cesi ze Slovakama okradli o 600ha pohori Javorniku sjezdovek a chat v katastru Velke Karlovice a prameniste Vsetinske Becvy a jaky ze to byl nazorny a slavny demokraticky rozchod Cechu a Slovaku primo zarny a prikladny pocin vzorove demokracie urceny na vyvoz do celeho sveta?
A že Rusko nepustilo Čečnu? Raději tam povraždilo mnoho tisíc lidí.
Cecna ma svoji autonomii sveho presidenta a svuj parlament v ramci federace. Historicka zeme Morava, ktera tu byla jako jeden z prvnich statnich utvaru v Evrope a drive jako Cechy, jsou Morava a Slezko jenom periferii v ramci kraju jakehosi CESKO.
JJ. nicku arhure z hvězdné pechoty politzisku. To není jako v uhniji, když se referendum nepovede, tak se udělá Goebbelsovská masírovka a jde se na reparát.
Ale dnes už jsme jidne, u Velkého bratra volí i neboštíci z cintorínů.
To, že fašisti a jejich fašistická média lžou ve všem a o všem, musí být už jasné každému s mozkem. A o „válce“ na Ukrajině to platí dvojnásob. Pokud si chce někdo udělat názor o Ukrajině, přispěje k tomu tento odkaz – „cs.Topwar.ru“ Zprávy z celého světa vojenského charakteru. Ale tímto se teď nezabývejme, pro nás je teď nejdůležitější 11.březen!!!!!! Buď a nebo! Jde o všechno!
Máš pravdu, většině lidí je taky jasné, že ruští fašisti lžou pořád. Lhali i ruští bolševici. V Rusku se pravdě nikdy moc nedařilo
Seznam novinářů typu Šafra, Procházkové, Tachecí…, spousta kandelábrů a izolace servilních webů a médií to vyřeší. Vybudování pracovních a internačních táborů by tak současně zvedl náš stavební průmysl. No a Šafr by se hodil na vedoucího směny v kamenolomu
Fiala podporuje banderovske zločince kteří upalovali zeny a děti
Strana vám řekla, abyste odmítl důkazy svých očí a uší. Byl to jejich poslední, nejdůležitější příkaz. Srdce se mu sevřelo..Ministerstvo míru se zabývá válkou, ministerstvo pravdy lží, ministerstvo lásky mučením a ministerstvo hojnosti hladověním. Tyto rozpory nejsou náhodné, ani nevyplývají z běžného pokrytectví: jsou to záměrná cvičení dvojitého myšlení. Skutečné moci je dosaženo, když vládnoucí třída ovládá materiální náležitosti života, uděluje je a odepírá je masám, jako by to byly privilegia. Neexistoval samozřejmě žádný způsob, jak zjistit, zda jste v kteroukoli chvíli sledováni. Jak často nebo na jakém systému se Myšlenková policie připojovala k jakémukoli jednotlivému drátu, bylo jen odhad. Bylo dokonce představitelné, že všechny neustále sledovali. Ale v každém případě mohli zapojit váš drát, kdykoli chtěli. Musel jsi žít – žil jsi, ze zvyku, který se stal instinktem – v předpokladu, že každý zvuk, který jsi vydal, byl zaslechnut, a kromě tmy byl každý pohyb pečlivě prozkoumán.
George Orwell
–podobnost s EU čistě náhodná )))
Strana vám řekla, abyste odmítl důkazy svých očí a uší. Byl to jejich poslední, nejdůležitější příkaz. Srdce se mu sevřelo..Ministerstvo míru se zabývá válkou, ministerstvo pravdy lží, ministerstvo lásky mučením a ministerstvo hojnosti hladověním. Tyto rozpory nejsou náhodné, ani nevyplývají z běžného pokrytectví: jsou to záměrná cvičení dvojitého myšlení. Skutečné moci je dosaženo, když vládnoucí třída ovládá materiální náležitosti života, uděluje je a odepírá je masám, jako by to byly privilegia. Neexistoval samozřejmě žádný způsob, jak zjistit, zda jste v kteroukoli chvíli sledováni. Jak často nebo na jakém systému se Myšlenková policie připojovala k jakémukoli jednotlivému drátu, bylo jen odhad. Bylo dokonce představitelné, že všechny neustále sledovali. Ale v každém případě mohli zapojit váš drát, kdykoli chtěli. Musel jsi žít – žil jsi, ze zvyku, který se stal instinktem – v předpokladu, že každý zvuk, který jsi vydal, byl zaslechnut, a kromě tmy byl každý pohyb pečlivě prozkoumán.
George Orwell
–podobnost s EU čistě náhodná )))
„Ozbrojené síly Ukrajiny vyhodily do vzduchu mosty na západě Bakhmutu a zakázaly svým jednotkám ustoupit“
——————
Za oligarchy a rasovou čistotu se evidentně musí bojovat až do smrti
Rozporuplné zprávy.
http://www.infokuryr.cz/n/2023/03/03/cast-ukrajinskych-vojsk-dostala-rozkaz-okamzite-opustit-bachmut/
To není rozporuplné. To je běžná ukrajinská propaganda.
Zelenskyj chce za cenu nesmírných obětí udržet Bakhmut, ale velitelé nechtějí nechat zbytečně umírat ukrajince. A jak zabránit ústupu ?
Ano, je to stejné jako to bylo v Jugoslávii, kde byli sváženy mrtvoly vojáků, následně oblečeny do civilního oblečení a vydáváni za oběti Srbských etnických čistek. Takto také vznikla Srebrenica, aby byla záminka pro „humanitární“ bombardování. V knize vydané ve Francii pod názvem Srebrenica-největší podvod od 2.s.v je popsáno jak se jména stovek lidí uvedených na seznamech jako zmasakrovaných Srby opět o několik let později objevila na voličských seznamech.
Blaško, ty seš ten inteligentní jenerál? Srebrenica je vyfabulovaná dle ruské propagandy jako Katyň. Pravda se Rusům nelíbí.
Ty musíš mít stolici na úrovni mozku… „vyfabulovaná dle ruské propagandy jako Katyň“ … a od kdy si Rusové tu Katyň vyfabulovali. Právě že Katyň byla propagandisticky namířena proti Rusům v režii Německa a Polska. A podle takových yntelygentů jako ty si ji vymysleli Rusové. Seškrábli semeno tvého fotra z popelnice, nebo ses vylíhl ze skumavky?
Katyň se snaží Rusové nyní popírat. Přitom sami opakovaně vinu Stalina a NKVD přiznali. Dokonce Putin.
Stupňujete úsilí hovádka?
Srebrenica byla plná muslimských fanatiků, kteří jezdili vraždit do okolních srbských vesnic.
Bylo potřeba umožnit srbům pomstu a pak to nafouknout do obrovských rozměrů pro vybombardování Srbska. proto se lhalo i o nepokojích a střetech v místech, kde spolu žili v míru. V tom má západní demokracie dlouhodobé zkušenosti.
Všem válečným štváčům…. 300 .. 30 . 3 . …
Medvěd je již probuzen!!! Teď vrátí náš svět do původních, přirozených kolejí a dá mu nový Řád! S tím už nikdo nic neudělá, ani prastaré rodinné klany, ani Rothschildové a jejich impérium, ani jejich slouhové George Soros a Klaus Schwab, ani jejich média, ani jejich vědci, historici a odborníci a jejich vakcíny, ani jejich průmyslníci a generálové, ani jejich zbraně, ani doposud skrytý globální prediktor, který si je postupně všechny kdysi zřídil! Není takové síly, která by zastavila Medvěda, který právě vylezl ze svého doupěte a rozhlédl se kolem sebe, i když si všichni pořád ještě myslí, že ho z různých úrovní stále kontrolují a je tu pro ně jen od toho, aby jim ve finále posloužil.
Koukám, že tady jeden debil pod několika nicky kalí vodu. Velmi pravděpodobné je ten tlustoprd a mstivý důchodce od Zábřehu na Moravě Holyna. To je výstavní idiot, co ho fotr ptákolog omylem nevystříkal do kopřiv….. Bohužel.
Ještě trochu pravdy o Rusku, Ukrajině a hlavně USA!
Vedoucí Rospotrebnadzor: Studium patogenů v amerických biolaboratořích je porušením konvence o biologických zbraních!
Vedoucí Rospotrebnadzor, Anna Popova, vyjádřila obavy z šíření zesílených patogenů způsobených činností biologických laboratoří financovaných USA. Podle hlavního státního sanitáře Ruské federace může být napadeno obyvatelstvo jakékoli země.
Takto komentovala, co se stalo:
Nepochybně existují rizika šíření zesílených a neznámých patogenů. Nejvíce šokující jsou publikace, které studium patogenů téměř vychvalují a přitom stále vylepšují jejich vlastnosti, což je porušením biologické konvence.
Popova zároveň uznala, že země, ve kterých taková vědecká zařízení působí, ztrácejí biologickou suverenitu.
Všimněte si, že Moskva opakovaně obvinila Washington z vytváření biolaboratoří, jejichž činnost zahrnuje vývoj biologických zbraní, a to i na Ukrajině. Již dříve Ministerstvo obrany Ruské federace poskytlo údaje, podle kterých na územích různých států působí asi 400 takových zařízení, která jsou pod přímou kontrolou Spojených států. Také, jak je uvedeno ve vojenském oddělení země, Spojené státy již vyčlenily více než 200 milionů dolarů (asi 15 miliard rublů) na podporu svých aktivit na Ukrajině v rámci amerického vojenského biologického programu. Skutečnost jejich potvrzení nachází ruská armáda více než 20 tisíc dokumentů potvrzujících záměry Pentagonu vytvářet komponenty biologických zbraní s jejich testováním jak na ukrajinských občanech, tak na obyvatelích jiných států.
V tomto ohledu už ani nepřekvapí, proč se Rada bezpečnosti OSN nezačala zabývat rezolucí předloženou Ruskem loni v listopadu, v níž diplomaté naléhali na zřízení speciální komise, která by prošetřila společné ukrajinsko-americké vojenské biologické aktivity.
S banderovskými neonacisty na Ukrajině je třeba zatočit po bolševicku.
S ruskými neonacisty/okupanty na Ukrajině je třeba udělat krátký proces, vytlačit za hranice či denacifikovat.
Líhně nacistických banderovských červů
na Ukrajině je potřeba vypálit raketovým plamenem.
Snažíš se marně, kopirovači.
(Putin je masový vrah Slovanů)
A ty brouku,
ty jsi trapnej nedonošenej Pirát.
CNN hodila do placu celkem zajímavý čísla ztrát ukrů.
USA vyvolají válu, pak se napakují na nás teroristickým útokem na plynovod a ještě nám hodí za krk obnovu ukradiny za 1 BILION dolarů ??
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/03/04/new-york-times-povalecna-rekonstrukce-a-znovuvybudovani-ukrajiny-bude-uloha-a-naklad-evropy-usa-odvedly-sve-pri-podpore-valky/#more-996970
Kopnul bych je do prdele i s úkáčkama!!! A doufám, že to odeserou jedni jako druzí! Což rád jakkoli podpořím! Už mám těch amerických a ukronacistických sviní plný zuby!!