Tomuto narativu jsem podlehl i já. Nedovedl jsem si představit jiný průběh. Myslel jsem si, že ruská armáda musí tu ukrajinskou přehrát ve všech parametrech. Myslel jsem si, že si ruští generálové nebudou dělat hlavu s civilními oběťmi, že prostě ty tisíce ruských tanků projedou stepí a prostřílejí se Zelenskému přímo do paláce. Přečtěte si nějaké moje články z podzimu a zimy, čouhá to z nich jako sláma z bot. Rusové zvítězí (díky drtivé převaze) rychle.
Realita pak byla úplně jiná.
Když jsem si po pár dnech uvědomil, že žádné rychlé vítězství nebude, že se celá ta stepní válka vyvíjí poněkud jinak a značně nepochopitelně, tak to byl jeden z těch detailů, co mě dráždily. Putin nikdy ani nepípnul o krátké válce. To mu přisoudili západní novináři. Od prvopočátku to byl asi jen Dominik Ticháček, který tvrdil, že první fáze operace bude trvat šest až osm týdnů a pak bude následovat druhá fáze trvající šest až devět měsíců. Jinak jsme všichni unisono byli překvapeni, že je všechno jinak. Mě štvaly ty detaily, už jsem tu o tom psal… ale trvalo mi nějakou dobu, než jsem se dokázal oprostit od té všeobecně zažité představy drtivé, ale krátké války.
Jenže ono se ukazuje, že představu o krátké válce neměli jen naši pravdomluvní novináři. Tuto představu měly zřejmě i západní generální štáby. Rusko provede drtivý úder přímo na Kyjev, pokusí se odříznou hlavu hadovi, použije svoji značnou vojenskou převahu, aby během několika dní a za velkých civilních ztrát zvítězilo. Hlavní útok se odehraje proti Donbasu, aby byly „osvobozeny“ povstalecké republiky.
Podle toho připravovali ukrajinskou armádu na obranu a podle toho radili Zelenskému, co má dělat… Krátká válka – Rusko napře síly a pokud ty budou odraženy, nebude schopno bojovat dál. Za pár dní dojde armádě jídlo, pak jim dojde munice, pak jim dojdou rakety, Rusko bude za světového vyvrhele, bude zesměšněno výpraskem od nepatrné Ukrajiny a neúspěch se nedopouští, takže od něj dají ruce pryč i Číňané. Proto ta Maignotova linie na Donbase, proto to dělostřelectvo u Hostomelu. Proto ty Javeliny, které u Kyjeva dělaly Rusům takové potíže.
A proto ta Zelenského neústupnost. Podle všech předpokladů mělo stačit nějakou dobu vydržet. Takhle vypadaly ukrajinské plány.
A kdyby to náhodou nevyšlo, dodají spojenci další zbraně, díky kterým se to už konečně povede. Rusům dojdou rakety, dojde jim munice, dojde jim jídlo, spadne jim morálka, nebudou schopni pokračovat…. Jo a kdyby to i přesto nevyšlo, tak dodáme další zbraně, díky kterým Rusům dojdou rakety, dojde jim munice, dojde jim jídlo, spadne jim morálka a nebudou schopni pokračovat… A kdyby i tohle nevyšlo, tak dodáme další zbraně, díky kterým se to už konečně musí podařit, protože Rusko počítá s krátkou válkou. A pro jistotu spustíme zničující sankce, které Rusko během krátké doby ekonomicky položí. Takže milá Ukrajino – stačí vydržet tak měsíc až dva… pak zvítězíte a po vyhrané válce se nikdo neptá na její cenu.
Všímáte si, že jediný, kdo doopravdy počítal s dlouhou válkou, je Putin?
Po třech měsících bojů má Rusko stále dost techniky, munice, jídla a peněz, aby pokračovalo v tom, co začalo. Ale totéž přestává platit o Západě. Dochází technika i munice, docházejí peníze, prohlubuje se ekonomická krize, docházejí suroviny, už není jaké zbraně dodat, pokud nechceme sami zůstat neozbrojeni. Sankce nepomohly, ukrajinská krev nepomohla, západní technika nepomohla.
Proč? Protože na dlouhou válku bylo připraveno jenom Rusko a nikoliv Západ.
Nevím, jestli to takhle Putin doopravdy plánoval. Možná také chtěl krátkou válku. Ale rozhodně počítal i s variantou, která nakonec nastala. Že se věci podělají kde můžou, protože válka je především hořící bordel, že Západ nasadí všechny myslitelné páky a že se z války proti Ukrajině stane proxy válka proti NATO.
Ale možná to takhle skutečně plánoval od začátku, protože skutečný hlavní útok přišel z Krymu, nikoliv na Kyjev. Na Donbase se fronta prakticky nepohnula, ale ukrajinská technika je tam uvízlá v bojích proti ruské artilerii. A pořád to vypadá, že se o válce rozhodne dle mé předpovědi – někde u Kramatorsku, kde se nad hlavními silami ukrajinské armády zavře kotel.
Proč jsem mluvil o Kramatorsku? Inu tam někde končí ukrajinská opevněná oblast. Na západ od Kramatorsku končí vojenské oblasti a začíná civilní život. Pokud Rusové zatlačili ukrajinskou armádu do jejich Maignotovy linie, tak tam někde ji mohou obklíčit a uzavřít. Samozřejmě jsem vůbec netušil, že celá operace bude vypadat takhle.
Všimněte si, jak těžko tady na Západě opouštějí všichni svoje zažité představy. Jak snadno uvěří vlastní propagandě. Uvěřily tomu generální štáby, tyto informace dostali západní lídři, podle těchto informací jedná Zelenský a jeho suita. Stačí ještě chvíli vydržet, protože Rusům ty rakety přece kurva musí dojít. Tohle rozhodne celou tuto válku. Jestli Ukrajina fakt vydrží a nebo Rusům dojde střelivo. Na toto je vsazena celá řada politických kariér i životů.
Teď, po třech měsících, to začíná vypadat, že Putin se všemi zase vyjebal. Že skutečně udělal zase něco, co nikdo nečekal – připravil se na dlouhou válku, připravil se na sankce, zaútočil tam, kde to nikdo moc nepředpokládal. Zároveň v soupeřích budil svým přístupem dojem, že skutečně mohou vyhrát. A pokud Ukrajina prohraje, tak to neschytá jen Zelenský od obyčejných Ukrajinců, až jim dojde, jakou vysokou cenu dal do banku. Schytá to celá řada západních politiků i západních ekonomik. Protože všichni kolektivně vsadili na krátkou válku, která se nekoná.
Samozřejmě, tohle všechno platí i pro Putina. Pokud se ukáže, že Západ dokáže válku natahovat déle než Rusko, bude mít problémy zase on. Ale podle vývoje posledních dní to i v takovém případě ustojí lépe, protože ledacos už obsadil, leckde vyhrál, má plné věznice zajatců, má ukrajinské přístavy, má skoro celý Donbas, má silný rubl a má prachy za suroviny o kterých se mu nikdy ani nesnilo. Navíc Západ začíná zvolna couvat…
Nevím, jestli Putin čekal krátkou válku. Ale na dlouhý konflikt se připravil lépe než Ukrajina i NATO.
Tak nějak to bude ! V každém případě přijde Ukrajina o všechny ruskojazyčné oblasti a přístup k oběma mořím !
To už tak bývá, když si někdo zvolí za spojence vlastního vraha. Spojené státy to připravovaly prokazatelně nejméně 8 let (od Majdanu), ale odvážím si tvrdit, že daleko déle (i ten Majdan musel někdo zorganizovat). No a tak si teďka Ukrajina užívá „přátelství“ spojenců, kteří ji, ve jménu kšeftu, klidně hodí přes palubu.
Každý svého štěstí strůjce.
Ony totiz vsechny tyhle narody vychodniho bloku(nas nevyjimaje) zily v svatym presvedceni, jak je ten slechetnej spravedlivej zapad zachrani, jak mu jde jen a jen o tu humanitu, pravdu, lasku a demokracii. Nikoho nikdy nenapadlo, ze nas zapad jen vychcane vyuzije jako snadnou a levnou obet. Hold ty americky filmy o americkejch hrdinech zafungovali. Dodnes tomu mnozi verej. Navic ma velika cast naroda mindrak z 68’. Proto vsichni verej tem nesmyslum.
Fantomas , BINGO.
Přesně! Jsme pro ně jen hůl, kterou šťouchají medvěda.
Hřebík na hlavičku, Fantomasi. a pak že člověk musí vyštudovat všechny tyhlety Harvárdy, aby věděl, která bije……..leda – nejste náhodou generál?
Super článek k tématu, na Krajských listech od p. Chába. Píše o tom jak nám kupka teplého hnoje za 9 mega přivezla ukázat 40let starý rychlovlak z frantíkova! Doporučuji- velká psina.
Vážně vás v roce 1989 nenapadlo, že si z nás Západ udělá kolonii?
V roce 1968 nás okupovalo Rusko i Ukrajina. Normání by bylo pohodlně sedět, koukat jak se řežou, vydělávat kšeftováním s oběma a nebrat sem žádný uprchlíky – potomky okupantů.
No mně fakt ne – že si z nás udělají kolonii. Asi měli v mých očích takříkajíc tu růžovou záři nedosažitelného.
S druhou částí naprosto souhlasím a fascinuje mě, jak málokdo to vidí. Ještě takhle kdyby se prali Finové s Rusama! Ale tihleti Ukrajinci………….asi v tom taky bude růžová záře – tentokrát trauma z toho, jak jsme se nemohli bránit.
My jsme se bránit mohli, my (jako vedení země a armády) jsme se jen nebránili.
Dnes se zas nebráníme invazi Ukrajinců, kterou nám v podtatě ruku v ruce organizuje Putin s Fialou (a spol).
Samozřejmě, že napadlo.
Jenže v té době byli nositelé této budoucí pravdy, jak jsem tady již jednou napsal, „uhavlováni“.
Vím o tom své, byl jsem jedním z nich.
Rusové se rádi vystěhují do Ruska protože už mají ruské pasy a Ukrajinci si tam potom udělají pořádek.
No tak zatím to dělání pořádku vypadá tak, že dostávají na prdel.
Jinak ten pořádek vypadá, jako by byla Ukrajina nejzkorumpovanější země v Evropě. Ti si pořádek nikdy neudělají. Ani kdyby ho Fiala Zelenskému vykouřil.
Napsat, že Ukrajinec někde udělá pořádek je skoro stejná utopie, jako tvrdit, že vepř něco vydesinfikuje.
Ukrajinci si včas zaminovali svoje přístavy
aby na ně ta mongolská chamraď nemohla.
Taky. A taky aby mohli fňukat, že jim zadržujou obilí, přičemž oni by táák rádi nakrmili Afriku. Ale nemůžou, páč zaminováno.
Fuj Putin!
Jenže už je odminováno, Jiřinku a z lodi z Oděsy mohou vyplout via Afrika…………
Hm, a teď nemůžou s oblím ven.
Jak moudré!!!
… obilím …
Faktem je, že kdyby Putin opravdu chtěl vyřídit Ukrajinu za tři dny, tak by ji jedním podpisem taky vyřídil. Nepotřeboval by ani tři dny, spíš to tipuju na tři hodiny a z Ukrajiny by zbyl jen kouřící kráter. A ani by nemusel vytáhnout jaderné zbraně.
Jenže Putin není takové prase, jako byli Američani ve Vietnamu a šanuje civilisty. Tím pádem mu to jde podstatně pomaleji. Něco nejasného?
Nemůže spálit zemi, kde počítá s loajálním obytatelstvem a o to jde v prvé řadě, mít lidi na své straně. Proto to musí být složité, Ukři jsou zašití v obcích.
Každej ví, kde je to loajální obyvatelstvo a kde už ne.
Dovolím si otázku Kadle.
Co by asi z té likvidaci Ukrajiny během tří dnů RFměla?
Agresí podle vzoru US HAMBY ,NAVY a AIR FORCE
by jen potvrdila všechnu tu prepubertální špínu,lži a pomluvy jimiž je zahrnována.
Za kus zadlužené,vylidněné a vyrabované země
naplněnou fanaticky nenávistnými tvory ,ničící,škodící
a vraždící každého,kdo nectí jejich víru
Taky. a nesmíme ovšem zapomínat, že USA všechny ty rozmetané a nasrané země NEMÁ hned za hranicemi.
No, proto tam taky napsal to „kdyby“.
Aspoň tak jsem to pochopil já.
“ … Dovolím si otázku Kadle. Co by asi z té likvidaci Ukrajiny během tří dnů RFměla?“
Samozřejmě, že nic, jen potíže. Což pravíte správně.
Proto to taky neudělala a neudělá.
Chtěl jsem jen poukázat na to, že na to má. A to několikanásobně. Je dobře, že v jejím čele stojí šachista Putin, který tohle tupě, brutálně řepácké americké řešení brzdí.
Pokud někdo vyprovokuje jadernou, či jinak hromadně ničící válku, budou to Američani, protože co je za louží, to je nösörö.
Putin může být klidně tyran,diktátor a neznám ani všechna ta přídavná jména,kterými ho kocourkovský kolaborantský tisk jmenuje,ale jedno fakt není.Není to žádný hlupák.Geopolitiku ovládá,jako v současném světě nikdo.
Ano, ano máte pravdu
A u nás na vesnici se navíc vždycky říkalo:
„Nedělejte účet bez hostinského“
No, řekněme jako nikdo u vesla, protože s Kissingerem by se určitě dohodli rozumně a jsou i další všude po světě.
Jen nemluví do politiky svých zemí. – Možná tak Orbánovi.
Globalizátorům se to hroutí pod rukama,proto tak spěchají.A dělají logicky chyby,které by jinak nedělali.My ale máme trpělivost a počkáme si,až se vycukají.Pak se budeme seriózně bavit.Půlka se jich zase překabátí,jako vždycky….ale nejsem obecně pro nějaké exemplární procesy,to by bylo všechno špatně.
milý carlosi, na ukrajině je proto takový nacistický švajneraj, protože Chruščov v padesátých létech, kromě administrativního přidělení Krymu k Ukrajině, omilostnil na 100 000 banderovců a umožnil jim návrat ze sibiře( jako ukrajinec kandidující za ukrajinu) . Deset let prý stačilo k jejich nápravě o čemž mělo svědčit i to, že houfně vstupovali do strany. A se stranickými legitimacemi potom postupovali nahoru po sekretariátech měst a podniků, aby vytvořili „temný stát“…. odtud se potom vynořily ty tisíce zasloužilých banderovců se svými potomky… Vosí hnízdo je třeba vždy vypálit…
No a další se vrátili v devadesátkách z USA a Kanady.
Láska k nacismu se nevynořila jen tak z flašky vodky.
Carlosi naopak nic se nikde nehroutí
a všude se zavádí internet abychom nemuseli posílat papíry a šetříme tím naše lesy.
S bolšeckým papírováním už je konec.
Carlosi naopak nic se nikde nehroutí
a všude se zavádí rychlý internet abychom nemuseli posílat papíry a šetříme tím naše lesy.
S bolšeckým byrokratickým papírováním už je konec.
Carlosi naopak nic se nikde nehroutí
a všude se zavádí rychlý internet abychom nemuseli posílat papíry a šetříme tím naše lesy.
S bolšeckým byrokratickým papírováním už je na věčné časy konec.
Proč zase používáš cizí nick, nevychovaný h a j z l í k u !!!!!
A není třikrát ten stejný příspěvek málo, Antone Pavlloviči?
Carlosi a vy znáte hroutící se plány globalistů?
Já jen, že jsme na tom ohledně jejich plánu jako ČT24 s putinovými plány.
Jestli je v jejich plánu řada drobných válek v Evropě, protože na nich se dobře vydělává, tak je to zatím na nejlepší cestě.
americko eééé co to plácám ukrajinsko ruský konflikt je tak vysoká a nepřehledná hra že ani náš stratég,
jasnovidec, zahraniční pozorovatel, šéf všech sedláků, revolucionář a hlavně žvanil a grafoman vidlák v tom od samého začátku nemá jasno, ale hlavně že je co psát…
He, he.
Dobrý popis.
„Teď, po třech měsících, to začíná vypadat, že Putin se všemi zase vyjebal.“
Slusne inteligentne napisane. Hlavne co ten nenavideny (putler) urobil je ze zatial vygumoval ukro nacistov fasistov zmije a chrapunov v Mariupole. Co tam roabili zasiti zoldnieri?
Co tam robili tisicky civilistov? Zatial vyhrava zapad v propagende a vsetci co su pod vedenim a diktatom zmiji v bielom dome tahaju za jeden prvaz – lzu! Ukronacisti dokonca palia sklady zrna/psenice. Vypalili historiske nabozenske budovy a a umiestnuju svoje rachejtle pobliz skol, obytnych stvrti.
Ano eventualne niekomu dojde palivo. niekomu prasknu nervy a niekto zamava falesnou vlajkou. Uvedomte si (my vsetci vespolek) ze konflikt eventualne skonci. Ak sa vitazne proti celemu semknutemu zapadu postaavi nas kamos. hrdina a zastanca feroveho spolunazivania, ako sa ukazu zmije? Dokaze si niekto z Vas/nas predstavit ze by sa po zuby vyzborjeni a miliardmi presutrovani satanisti museli poklonit?
Kazdopadne sme v riti alebo na pokraji katastrofalnej „umelo“ vyvolanej a bvyhecovanej krize a hladovaniu.
Pozor: západ vyhrává v propagandě tam, kde té propagandě chtějí naslouchat! 3/4 světa na to kašlou, indický velvyslanec je usadil, že ať si Evropa řeší své konflikty sama a nezatahuje do nich celý svět. Ani u nás jim to nežereme všichni. To, že toho jsou plná libtardská média, neznamená vítěznou propagandu – to už je jak za komoušů, kdy byla média plná vítězství míru a socialismu, ale nikdo to nevnímal.
No, vzhledem k tomu, že museli zavést cenzuru, tak je ta propaganda doopravdy křehoučká.
Putin a rusští generálové plánovali něco jako rok 1968 u nás. To se nepovedlo, protože se ukrajinci začali bránit. Pak trvalo měsíc na přeplánování operace a nyní pomalu postupují v Donbasu. Ruská armáda má ale strategii, že jede raketomety, pak teprve zaútočí. Pokud narazí na odpor, tak se téměř bez ztrát stáhne a zase jedou raketomety a dělostřelectvo. Ukrajinci tak mají velké ztráty a musejí stavy doplňovat z teritoriální obrany, což jsou mobilizovaný s týdenním výcvikem a špatnou morálkou.
A to jste vzal kde? Co by z toho měl? Já to vidím jinak: chce odříznout Ukrajinu od moří, chce ruskojazyčné oblasti, a chce zabránit UA vstoupit do NATO. Všechno to se mu daří.
ještě že tak
..o skutečných záměrech speciální operace neomylně vypovídá bojová úroveň jednotek, nasazených v různých úsecích. Na klamné útoky se neplýtvá elitními svazky..
Přesně tak. Na Kyjev se ploužili záložáci ve starých křápech rychlostí hlemýždě. A jih obsadili skokem. Já se jen divím, že západ má tak málo stratégů, že to nepoznají. Nebo je nepustí do médií.
Samozřejmě. Putin může být agresor, ale tohle si naplánoval dlouho dopředu – a důkladně. Včetně odbytu nerostného bohatství na východ. Západní sankce spadly na hlavu západu, protože Putin si dobře vyanalyzoval, že to je odumírající civilizace, neschopná se bránit, natož útočit. Civilizace, která nechá vraždit své občany přivandrovalci, a snaží se jen, aby se těch přivandrovalců moc nedotkla, která se stará o pohlaví osoby, rozhodnuté oženit se s nádražím, která ostudně utekla před afghánskými pasáky koz – to všechno jsou symptomy umírající civilizace. Teď jde o to, jestli se nám podaří přežít o tisíc let, jako kdysi Východořímské říši tu Západořímskou.
Není úplně jisté, jestli myslíte civilizace normálních Evropanů, která uvadá nebo civilizaci globálních lichvářů, která jen kvete.
Indicie pro:
– americké noviny píšou o uzavření příměří jako o řešení „krize“
– doyen diplomacie, Kissinger, to natvrdo říká šéfíkům v Davosu
– Turecko přichází s mírovým návrhem (území za mír)
– Itálie přichází s mírovým návrhem
– papaláši v USA se vyslovují pro podporu italského návrhu.
– Němci mluví o „neponižování Ruska a Putina“
– Macron volá do Kremlu častěji, než puberťák své milované…
Začíná to vypadat, jak popisuje Vidlák. Jako by Západu docházely prachy, odhodlání, propaganda, zásoby… a k tomu jim začalo nebezpečně remcat obyvatelstvo, kvůli inflaci a energiím.
Hlavní asi bude, co říká Henry:
Dávají celé Rusko do náruče Číny.
… a nebo vymysleli nějakou ještě daleko větší swiňárnu a tohle (černochiáda, kovidiáda a ukrajiniáda) byla jenom předehra. Všimněte si mnoha společných atributů těcho akcí.
Jedině Slovani jsou ti kteří dokáží pokořit Rusko.
Je tedy nutné u těchto národů vyprovokovat
jejich vystoupení proti Rusku samotnému.
Oslabené Rusko přestane být jejich přirozeným
ochráncem a nám pak nedá velkou páci si tyto národy zcela podrobit
Hrabě Otto von Bismarck LP1848
(volný překlad)
Ano, ale to je jen Bismarckova teorie. Pokud vím, za jeho života schramstlo Rusko třetinu Polska.
Rusko schlamstlo kus Polska už za Kateřiy druhé,právem zvané Veliké. I naše dětmi úrodná královna jistá Marié Terezié nepřišla zkrátka ,A matička carevna ve své neskonalé dobrotě odškodnila Poláky dozasením svého favorita a otce své dcery za polského krále.toho camfouru co z Polska zbyl.
A Vám se pane Drechsler nezdá že by se ten kluk
Bizmarcků ze svým odhadem netrefil?
Mám hloupý pocit,že právě žhavá současnost mu dává za pravdu
Že nějaký slovanský národ pokoří Rusko? Ale jděte! Který? Pokud jde o dělení Polska, bylo trojí.
Češi,Moravané Slováci,Poláci Bulhaři pane Drechsler.
Ti všici projevují nebývalou aktivitu pokořit svého soudruha ve zbrani, jimi milovaného bratra zbožňovaného na vječné časy a nikdy jinak.
Snad jediní Srbové se světu předvádí jako jediný hrdý slovanský národ. Mají z humanitou a lidskými právy anglosaských ochránců demoGracie zatraceně trpkou
praktickou zkušenost
.Portrét nedávno pošlé krvavé Mandy jistě zdobí
stěnu každého ze srbských domovů
Putin je zjevně dokonalý šachista
Mám pocit že současná válka není jeho nápad.
Ale jako všichni panovníci ruské říše,SSSR,RF
ví a zná že všechna jeho moc,existenci a život
má v prackách všemocná ruská armáda.
A soudruzi máršálové obou stran zatoužili po širších lampasech a bohatších střapcích služebních šavliček či kordíků.a vyhlásil po machometánském vzoru svatou
válku za matku vlast.
Válku,která se stala záchraným kruhem polobohů páchnoucích česnekem před utonutím ve vlastních
exkrementech ,kterými po staletí třísnili člověka.
Válečný zločinec, kágébácký agresor Putin musí skončit u mezinárodního soudu, Ukrajině musí být zachovány původní hranice a přijata do společenství EU a NATO.
Pokud se tak nestane, čeká nás celosvětový válečný konflikt❗
Ne, pukud se tak STANE tak už nebudeš psát nikam a to ani kusem uhlí!
A PROČ?
…. protože už nebudeš existovat a možná v tvým dosahu ani to uhlí
Zločinec jsi ty a budeš souzen, čas nemá hranice.
Jsi tak hloupej nebo je to jen tvoje zbožný přání?
Pamatuj si Putin nikdy nebude nikde souzenej,protože na jeho straně respektive na straně Ruska je pravda, kdežto na straně Západu je lež.A můžeš prskat a vztekat se jak chceš,ale tak to prostě je…
Pravda nepravda, to bych nesoudil. Osobně si moc nemyslím ani o jedné straně. Ale Putin to má promyšlené, má semknutý národ, který se cítí dlouhodobě urážený západem, má šestinu nerostných zdrojů planety, má spojence, dychtivé ty zdroje kupovat. Zatímco Západ sám neví, co chce, potácí se v nesmyslných kauzách typu BLM, migraci, klimašílenství, až po adoraci retardované puberťačky. Odvykl si pracovat, všechno kupuje, produkuje zženštilce, vyučené v nepotřebných oborech. Adoruje lůzry, shazuje vítěze. Jistý recept na debakl.
Mno… západ je ovššm rozdělen na vládce a porobené.
To, co jmenujete vnucují vládci porobeným. Ti s tím nesouhlasí, ale neví, co s tím dělat.
Místní trollové se pod mým krátkým komentářem opět udělali jako KADEL v kině při honění si …, přičemž k danému tématu jsme se od nich zase nic konkrétního nedozvěděli. Jen samé lži a fantasmagorie …
Pro pobavení soudných čtenářů, kterým přeji poklidný večer, sem uvedu krátký seznam míst, kde mám – podle zdejších šiřitelů KREMELSKÉ propagandy a dezinformací – bydliště či působiště:
– Zábřeh
– Šumperk
– panelák 1+kk
– Postřelmov
– Hynč ina
– někde v pr*deli
– Hynčice
– v DD
– blázinec ve Šternberku
– sídlo některé neziskovky
– léčebna pro mentalně retardované v Bohnicich
– atd. 😉
.. hned přiskočil „Sputnik“ s „oduševnělým“ komentářem, jenž je hoden SPUTNIKU, a to jak jménem/nickem, tak i kremelským, štvavým sdělovadlem
Nojo, no, máš to blbý, co všechno možného i nemožného o Tobě ostatní píšou … a přitom jsi jen obyčejnej, řadovej, nezajímavej kretén.
Ach jo.
Ano, tady všude jsem byl.
Nazdarek milovniku rektalnich oblasti. Opet jsi se projevil jako hloupe emocionalne nevyvinute oligofreni decko. To bude dneska fofr na sulinkovi vid? Ta pozor na stroupky a nenatrhni si uzdicku.
Právě jsem si přečetl pravdivé informace a pos ral jsem se.
V Azovstalu se vzdali:
· Americký generál Eric Olson;
· Britský podplukovník John Bailey a čtyři vojenští instruktoři NATO;
· Instruktoři městského boje s taktikou lidských štítů od civilistů – zaměstnanci IDF z Izraele (vyslanci ukrajinských oligarchů židovského původu se je pokusili vykoupit – přišli do Moskvy, ale byli odmítnuti);
· Vysocí francouzští důstojníci vojenské rozvědky, kteří cvičili ukrajinsko-národní prapory v používání protitankových systémů, protibateriových systémů a leteckého průzkumu z helikoptér (proto Macron každý den volal Putinovi a prosil o propuštění svých spoluobčanů prostřednictvím „humanitárního“ koridoru – po moři do Turecka);
· Zaměstnanci německé rozvědky BND – zajišťovali kontrarozvědku fronty a předních zón (odtud skandální chování německého kancléře Scholze, který dnes začal tykat Putinovi);
· Specialisté britské zpravodajské služby SIS, známější jako MI6; byli nejen v Mariupolu, ale i v Kyjevě – pokyny dostává šéf Zelenského úřadu Andrij Jermak, který osobně dohlíží na všechny ty krvavé padělky jako Buča, Kramatorsk a hrozící provokace v Irpenu a dalších místech (oblasti Černihiv a Sumy). MI6 také zajišťuje bezpečnost pro Zelenského, kontrarozvědku v jeho ústředí a komunikaci se světovými vůdci prostřednictvím uzavřených kanálů satelitní komunikace (šílení Británie, zejména jejích divokých médií, ani nepotřebuje vysvětlení).
Ve skutečnosti, aby se narušilo jakékoli možné odhalení katastrofálně cynické účasti Západu v této válce, probíhající v Buči a Kramatorsku, připravují se nové hrozné teroristické útoky a provokace. O případ mariupolských zajatců se vede urputný boj – toho všeho se, doufáme, brzy dočkáme, právě v předvečer „vaření“ obřího donbaského kotle, kde se nyní nacházejí hlavní jednotky ruské armády.
S kým Rusko bojuje? s Ukrajinou? Zdá se, že jde o třetí světovou válku. Jsme ve válce se spojenými silami Západu.
Global Research: POBOUŘENÝ FRANCOUZSKÝ DŮSTOJNÍK: UKRAJINCI VYUŽÍVAJÍ CIVILISTY JAKO LIDSKÉ ŠTÍTY
Upozorňuji čtenáře, že příspěvky píši – z důvodu odlišení se – tučným písmem, neb pod mým nickname tu píše infantilní komentáře Pavel K.ocourek, a další trollové, stařena z DD Lad/Nac kopíruje korespondenci „Trpajzlíka“, atd., za což jim všem děkuji, neb tím zvyšují již tak velký zájem o moje vstupy do diskuze.
Zde je ukázka dvou z mnoha stupidních komentářů, jež byly zveřejněny pod mojí přezdívkou👇
Frigo, jeden z mála 7.6.2022 20:36:38 Odpovědět
Lžu jak můžu, ale dnes se mi to nějak nedaří.
Frigo, jeden z mála 7.6.2022 22:45:20 Odpovědět
Jirko po tom našem posledním těsném budlikání mi naskákaly nějaký vopičí vředy,jak jsi na tom ty brouku?
..a zde je ještě jeden infantilní „komentář“ 👇
Frigo, jeden z mála 8.6.2022 22:35:15 Odpovědět
Na prezidenta budu kandidovat já. Proti mně nějaká Πča
nemá šanci.Já vám kremlobotům ještě ukážu, zač je toho loket!
Nebude to používání tučného písma ve svých příspěvcích způsobeno tím, že jsi tak do tlusta vyžraný z našich daní a tam děláš cenzora????
Já jsem rád, že píše v boldu.
Aspoň na první pohled, bez čtení, rozpoznám howna od projevů normálních lidí.
Velmi pohodlné.
Chodit rovně stát se v současné bruseli nenosí.Čím ohnutější,tím lepší,Vzor Jourová.Ale proces s ní by byl kontraproduktivní.Těmhle výskytům patří jenom zapomění.
Taky jsem mu to měl za zlé, za to jeho onanování, když už mohl být u Slovenských hranic. A pochopil jsem s prvními uprchlíky. Ukrajina je nezajímavá, vůbec nezáleží, jestli dojde na Donbas, nebo ke Slovensku, on zlikviduje rukama těch našich blbečků celou Evropu, bez krve a za rok. Pro mne je stěžejní věta: „Teď, po třech měsících, to začíná vypadat, že Putin se všemi zase vyjebal. Že skutečně udělal zase něco, co nikdo nečekal – připravil se na dlouhou válku, připravil se na sankce,…“
Ono to ovšem bylo jasné hned na začátku.
Jen ne autorovi.
Kdyš se půjdeme poptávat do ČT, tak jim to začne docházet, až když jim vypnou proud.
US media hlavní stoky nyní připravují pro své konsumenty absolutní U-turn a dávku šokující reality o ztrátách chocholů a neudržitelnosti pozic ukroarmy. Decentně mlčí, že prohrává drtivě armáda cvičená a budovaná min. 7 let Yanks a OTAN podle standardů OTAN. Vinu háží na chocholi, kteří prý lhali o situaci OTANu, poraděnkům, zpravodajským agenturám, politikům a prestitutům Vyspělého Civilisovaného Západu. U nás to ještě protektorátním politikům a journalistům nedochází, pro ně to stále Wehrmacht nandavá RA v Ostravě.
Několik ochutnávek
Washington Post – Ukraine’s position has ‘worsened’ in fight for Severodonetsk:
https://www.washingtonpost.com/nation…
New York Times – High-tech Western Weapons Pose Challenge for Untrained Ukrainian Soldiers:
https://www.nytimes.com/2022/06/06/wo…
New York Times – U.S. Lacks a Clear Picture of Ukraine’s War Strategy, Officials Say:
https://www.nytimes.com/2022/06/08/us…
A u nás hlavní stoka, cca 4 baterie fr. houfnic, což je plivnutí do moře, zničily už asi 80 ru tanků, chocholové jsou cimrmanové, na fr. samochodky se perfektně přeškolili ze sovětské tažené dělostřelecké techniky asi za 3 hodiny.
Možná chocholové pojedou na západ jako specialisté na výcvik obsluhy, protože na západě jim zaškolení trvá asi rok, kdežto chocholové mají nějakou magickou polévku se kterou se to dá zvládnout za 3 hoďky i s přestávkou, obědem a souloží.
..ony houfnice Caesar mají pro francouzského dodavatele nepopiratelné výhody.
„Nedílnou složkou nákladů, které se vynaloží na pořízení dělostřeleckého systému, jsou náklady na střelivo. Nejsou zanedbatelné. Pro přehled orientační ceny typického 155 mm střeliva se pohybují v následujících částkách:
155 mm HE náboj: 90 tisíc Kč (2020);
M1156 Přesná naváděcí souprava: 500 tisíc Kč (2018);
Excalibur M982: 1.700 000 tisíc Kč (2016).
Jeden palebný průměr HE střeliva děla ráže 155 mm stojí 5,5 milionu Kč, baterie kolem 45 milionů a náklady na střelivo pro celý oddíl činí v souhrnu 130 milionů. To jsou vlastně přímo vynaložené náklady na jeden den bojového nasazení při průměrném palebném nasazení.“
A to se musí dodavateli vyplatit.. a odběratel to musí zaplatit. V případě Ukrajiny je otázkou, čím zaplatí..
Nevýhody jsou na straně odběratele a to především u obsluhy houfnice.. při palbě se pohybuje nekrytá venku, za horka, deště nebo mrazu, není chráněna proti lehkým zbraním a střepinám tak, jako byla chráněna obsluha kupř. houfnice Zuzana.
Při denní spotřebě 1 p/p obsluha děla zmanipuluje kolem pět tun střeliva. Fyzicky i více, protože dochází k překládání střeliva ze schránek do zásobníku automatického nabíjecího zařízení.
Clanek by se mel jmenovat – Kterak premoudrely konceptualne neschopny zira na konceptualniho krale a prirozene nechape. Kdo si myslel ze Rusko vlitne na Ukrajinu formou bleskove valky je vazne hlupak. A pani generalove pokud to neni blba podrztaska Petr nebo Pavel vedi co Rusko predvedlo za ukazkovou taktiku. Kyjev byla velmi dobra zasterka protoze jakozto hlavni mesto si ho nemohli Ukrajinci nechat pripadne dobit. Existuje jista symbolika a psychika naroda a dobyti hlavniho mesta nepripada v uvahu. Krome toho stale je to eso v rukave. Zkusi-li Ukrajina neco zavazneho na ruskem uzemi pak Kyjev skutecne pociti co je likvidace statnosti. Dalsim aspektem je ze pul Ukrajiny jsou rusove narecim i dusi. Zbytek predelanych indoktrinovanych vyvrzencu ruskeho sveta at pozna progresivitu zapadu cerny rasismus LGBTQ+×÷=- totalitu a elektronicky koncentrak s povinnou smakulajdou do zil jako bonus. Takze proto ta opatrnost. Ted az se to vytribi uz se tolik ohledu brat nebude. Ale stale to nebudou jatka jako v Jugosce nebo Iraku. Ukrajina to diky tomu zelenymu vypatlanymu psychopatickymu vyfetlu stejne dopracuje k porcovani a parcelizaci. Nikdy nebyla plnohodnotnym statem a ted uz nebude vubec nebo min. jak jsme ji znali. Nic neni nahoda jen si myslim ze Putin musel utok trosku uspechat – diky naslapnute stotisivove armade u Donbasu a zrejme necekal tak brutalni sankce hned od zacatku. Rozhodne vsak pocital ze tohle nastane. A kdyz jsme u tech ja myslel… Tak ja myslel ze zatlaci spise na Francii a Nemecko at iz donuti zelene vyfetlo dodrzovat Minske dohody. Ale zrejme diky nastoupivsimu vyvrazdovacimu komandu na Doneckua Luhansku nebyl cas. A zrejme take tusil ze amici to nepripusti.
Bože to je zase blbost.
To, co má a nemá Putin v plánu bylo jasné z toho, co dělá od samého začátku.
Vojensky jasné, přinejmenším pro každého plukovníka.
I válčení má svoji logiku. Žádnej Kyjev se nikdy dobývat neměl.
To jen Vidlák oslněn vlastními myšelnkami komentoval zprávy z ČT, místo aby trochu hledal, co se vlastně děje.
Bohužel pro nás, Fiala nemá ánung, co se děje ani dneska.
Bohudík Ornie
Ani si neumím představit tu hrůzu kdyby mu to došlo.
Věřím že by pan prasefor vejvar z barmských neziskoFek pro bujné dámy , investoval do nákupu vlajek a transparentů velebících Ruskou Federaci
a jejího šéfa
A surikata senátní by hbitě opět změnila národnost a začla komunikovat v azbuce Že ne
Přece
SPOLU TO DOKÁŽEME
my to dáme, semkneme se , patříme na západ
https://protiproud.info/politika/6522-bruselsky-ekonomicky-zazrak-lide-nekupuji-vyroba-vazne-ale-koncerny-rekordne-bohatnou-jak-vw-proda-drahe-elektromobily-a-zastavi-vyrobu-levnych-skodovek-v-tom-je-ta-finta-chudi-vs-bohati-kdo-driv-do-propadliste-dejin.htm
Že se nestydiš Vidlaku! Vysilat takove poraženecke nazory.
Na mejnstrimu jsem si pravě přečetl, že OkraDina slavně vitězi pote co ji Makaron dodal z Pařiže foufnice Cezar. Je jenom otazka času, kdy NATO na OkraDině přejde do generalni ofenzivy a zatlači Putina na Sibiř.
Ma to však i druhou, trochu stinnou stranku. Kyjev ve třeti vlně pry chysta mobilizaci ukrajinsklych děcek od 16 let věku (doposud podlehali mobilizaci děcka od 18-ti let). Kyjevsky pan prezident Elenskij putuje po světě jak bludny žebravy mnich, tu žebra, tu slibuje, tu demokradicky vyhrožuje zapadnim partňorum, občas vydira. Takove přeletave nalady někteři pomlouvačni zavistivci Elenskeho uspěchu připisuji jeho zavislosti na drogach a napoleonskemu komplexu.
Tuž Vidlaku. Chtělo by to némlich optimizmu. Vitězstvi patři Štěpanu Banderovi. Slama!
Tak rychle to nešlo ,tak prej to půjde pomalu
Tyn floutek Makaron mě už sere.Vydřistava se s Putinym o guvnu misto aby zavolal Zelenskimu a poděkoval,že za Francuze vyřešil rest v Rusku,teho Kutuzova,kery tam maji už od Napoleona.
Pravý prostor nepoznávam. Stal sa z toho boľševícky plátok. Taký odpad o obdiv k vrahovi sa len tak ľahko na webe nenájde.