
Kdy bude vzpoura a jak by měla vypadat?
ANTIVIRUS
Všichni jsme si všimli, že systém, ve kterym žijeme, vůbec nefunguje. Teda všichni kromě zombíků, biorobotů, dementů, a podobně. OK, je nás menšina, ale všichni jsme si toho všimli.
Těch problémů by se tu dala najít spousta, ale mě teď zajímá jeden specifickej. Pokud mi totiž něco neuniká, tak nemáme žádnej funkční a legální postup pro situaci, kdy kormidla obsadí fanatický psychopatický zákeřný svině, který nás vedou s narůstající rychlostí do záhuby. Což je situace, ve kterej se náhodou zrovna teď už delší dobu nacházíme a blížíme se k bodu, kdy to pro většinu z nás začne mít zatraceně neblahý následky. (Někteří už to samozřejmě pociťujou teď.)
Že je ve vládě vždycky větší koncentrace dementů a psychopatů než ve zbytku populace, víme už dávno. Že jsou média zmanipulovaný, aby cenzurovaly a překrucovaly informace tak, že průměrnej člověk nemá páru, co se opravdu děje a jakej to na něj bude mít dopad, to taky neni nic novýho. Stejně tak je nám celkem jasný, že kvůli tej zmanipulovanosti zombíci a bioroboti volej lidi, který jim jen škoděj. To je špatný, a systemický selhání médií je velkej problém, ale to teď taky nechám stranou.
Pokud se vládě s pomocí médií podaří udělat z lidí zombíky a zombíci si zpitoměle, ale „dobrovolně“ volí svý mučitele, budiž. Je to průser, ale dá se to jakž takž akceptovat. (Když pominu věci jako že některý ty média platíme a díky tomu maj ze zákona nějaký povinnosti, jako informovat objektivně a vyváženě, což absolutně nedělaj.) To, že máme jiný názory než vláda, a tudíž vláda dělá, co nechceme, je v pořádku, pokud se našlo dost debilů, kteří si tu vládu zvolili.
Co se ale nedá akceptovat je to, že vláda porušuje zákony a Ústavu a pokaždý jim to projde. Tohle neni za žádnejch okolností přijatelnej způsob, jakym by společnost (která si navíc řiká „demokratická“) měla fungovat. Pokud tu máme zákony, který my musíme dodržovat, zatímco vláda si je porušuje teď už prakticky kdykoliv něco vymyslí, tak by měl existovat nějakej způsob, jak jim to okamžitě zatrhnout. Ten tu ale, zdá se, chybí.
Tady jsem graficky ilustroval náš problém. Teoreticky máme postup pro tuhle situaci. Když politici porušujou zákony nebo páchaj trestný činy, můžeme je žalovat a podávat na ně trestní oznámení. V praxi tohle ale, jak jsme si za poslední 2 roky nesčetněkrát ověřili, absolutně nefunguje, a to i přesto, že tu náhodou máme spoustu super právníků. Tahle skutečnost je docela překvapivá a jsem za ní rád – máme tu dostatek právníků, kteří jsou opravdu na naší straně a bijou se za nás, jak můžou. (Někteří podle všeho ani nespí a jsou na víc místech zároveň.) Za jejich úžasnou práci jsem jim fakt vděčnej.
Nicméně jak si všimli i oni sami, tak to všechno tak úplně nefunguje, jak by mělo. Dosáhli sice spousty menších úspěchů (a dejme tomu i pár větších), ale směrem „nahoru“ se efektivita rychle vytrácí. Byla podána spousta trestních oznámení na Vojtěcha, Svrčinovou, Fialu, Válka, a další zmetky. Jak všichni víme, nejen že ani jeden z nich neni v base, ale převážně jsou stále ve vládě a nikdo z nich nebyl žádným způsobem za porušování zákonů potrestanej. Realita je taková, že v praxi prostě na politiky zákony neplatí a oni to vědí a hojně toho využívaj. Nejen že si porušujou, co se jim zachce, ale ještě se pokoušej schválit si nový zákony, který jim to zjednodušej. A aby jim to šlo ještě líp, vyhlásej si bez legálního důvodu nouzovej stav a ještě na dobu, na jakou taky legálně nemaj právo.
Jelikož bezpáteřních hajzlů a vlastizrádců je ve sněmovně většina (a nikdo si snad nenamlouvá, že Babišova skvadra je nějaká „opozice“), tak si odhlasujou prakticky cokoliv a nezabrání jim v tom ani protesty, ani petice, ani Tomiovy řečnický maratóny, ani veto senátu. Prostě na to všechno serou a dělaj si, co chtěj. A my tu všichni jen nevěřícně sedíme a čumíme, co se to tu kurva děje, a jak je to vůbec možný. To, co si dovolí Fialovej Hnus, už se nedá ani popisovat.
Vidim to jak mezi lidma, co píšou, tak těma, co ty články komentujou – všichni vidí, že je to úplně špatně, ale zdá se, že nikdo pořádně neví, co s tim. Nějaký nápady se najdou, ale všechny maj závažný chyby. Jako třeba že jsou totálně nelegální, nebo že by nás k tomu muselo bejt dezombifikovanejch podstatně víc. Nebo že budeme muset počkat 3 a půl roku, během kterýžto doby nás tahle vláda pravděpodobně trvale přesídlí na hřbitovy.
Každopádně je evidentní, že legální systém je tu už prakticky k ničemu a jen se to díky počínání současný bezvlády horší. Takže tudy asi cesta nevede. Kudy ale vede? Kdy bude vzpoura a jak by měla vypadat? Už je čas na defenestraci, protože všechno ostatní selhalo a politici nás maj na háku? Já bych nerad, aby na tohle muselo dojít, ale co nám ještě zbejvá?
Tohle je vážná otázka, ne řečnická. A mířil bych jí hlavně na ty právníky, protože ti by asi měli aspoň teoreticky znát tu správnou odpověď (ale jestli jí má někdo jinej, tak sem s ní). Jakej je správnej postup v situaci, kdy vláda porušuje zákony a nikdo z těch, co to maj řešit, to neřeší? Jak se máme bránit proti vládní zlovůli, když ta vláda je schopná naše legální metody totálně blokovat? Jak dlouho budeme hrát tu hru, kde právníci podávaj trestní oznámení jak na běžícím pásu, leč když je jejich cílem politik, nikdo se tim nezabejvá a jde to rovnou do koše? Co dělat, když legálnímu postupu proti bezpráví stojí v cestě masivní korupce, která je na vyšších místech spíš standard než výjimka? A jak to, že na masmédia neplatí nic z těch „pravidel“, co platí na nás? Na ČT v poslední době nikdo neviděl „vyváženost“, zato tam všichni denně viděj hafo dezinformací.
Politika je svinstvo a špatný rozhodnutí politiků tu vždycky byly a budou. Pokud jsou jejich zákeřný a dementní nápady legální, tak fajn. Nemůže bejt každej chytrej nebo dobrodinec. A politika je převážně doména debilů a hajzlů (čest výjimkám), tak s tim se holt dá nějak smířit. Ale když nás tu všechny dva roky dennodenně buzerujou s tim, co musíme a nesmíme, ačkoliv je to na bázi „nařízení“, který jsou jednak protiústavní a jednak naprosto retardovaný, nesmyslný a zbytečný, a přitom s maximálním pokrytectvím sami nedodržujou ani ty svoje pravidla, ani ty, který jsou těm jejich úchylnostem nadřazený – neboli Ústava a zákony – tak to je něco, co by si lidi neměli nechat ani na chvíli líbit. To je ta červená čára, přes kterou vlak nejede. V takovym stavu už neni možný předstírat, že tu máme demokracii, právní stát, svobodu, spravedlnost, nebo cokoliv podobnýho.
Takže co je to správný řešení? Je tu nějaký? Existuje tu legální náprava, která funguje? Nebo už nám zbejvá jen nějaká ta defenestrace? Fakt by mě to zajímalo a nejsem sám.
https://www.youtube.com/watch?v=-79PSlQJvxc
A.F.Z.
Jen obyčejný dotaz…:
Proč u nás umožňujeme Ukrajincům vzdělávání v Ukrajinštině, když sami zakazovali Rusům mluvit rusky? Neměli by mluvit jen česky, aby poznali vlastní medicínu i z druhé strany?
9 OdpovězKvě 10, 2022 22:54
Návštěvník
ezlen otkat
Ne s jejich očividnou privilegizací což je eu košer s kalergizací budeš ostřelován jako donbasan a zkus pípnout česky.
Akismet processing and/or URL validation…
0OdpovězUpravKvě 11, 2022 5:40
https://aeronet.news/video-exkluzivni-preklad-plneho-zneni-projevu-prezidenta-vladimira-putina-na-rudem-namesti-k-77-vyroci-dne-vitezstvi-sssr-ve-velke-vlastenecke-valce-nad-nacistickym-nemeckem/
Ještě reakce na postřeh
Emil
Americký prezident Joe Biden dnes hovořil o složité ekonomické situaci v zemi a občanům slíbil snížení cen.
V průběhu svého projevu Biden opakovaně označil ruského prezidenta Putina za příčinu všech problémů Spojených států. “To kvůli Putinovi vyletěly ceny pohonných hmot, elektřiny, potravin a dalšího zboží” tvrdil Biden. Závěrem svého vystopupení Biden pronesl: “Na Ukrajině leží ve skladech přes 20 milionů tun obilí. Nyní se snažíme společně s EU vymyslet, jak toto obilí rychle vyvézt ze země”
Jinak řečeno – chcete-li snížit ceny potravin v USA a EU – musíte okrást Ukrajinu…
Mimochodem – krádež již začala – nekonečné kolony kamiónů a nákladních aut s obilím, dlouhé desítky kilometrů, směřují od včerejšího dne do Rumunska, kde jsou překládány na lodě.
11 OdpovězKvě 10, 2022 20:19
ezlen otkat
Návštěvník
ezlen otkat
To je podnikatelský projekt, majdan byl taky kvůli tomu že chtěli prodávat plyn z břidlic a ruský nedovolit. A to udělali stejně. Měli tam chybičku, špatně přečetli družicový sken. Ale vzápětí odletěli a zahojili s 40. tunami zlata. Za což ukrajinci nenávidí rusy , sice to nemá logiku ale co chcete od vychovaných konopnými koláčky nůlandky.
Akismet processing and/or URL validation…
0OdpovězUpravKvě 11, 2022 6:15
Podle mého názoru „legální“, tedy humánní varianta už neexistuje. Jediným východiskem se mi jeví násilný puč a fyzická likvidace vlastizrádců. Já vím, zní to hrozně – ale fakt, že už nejde použít žádnou z legálních variant (viz úvaha o trestních oznámeních), ji ospravedlňuje. Vražda na tyranu není zločinem.
Nebezpečí ale spočívá v tom, zda takovýmto pučem by se nenechali nainstalovat ksindlové ještě horší, než ti současní. To je, holt, riziko podnikání.
Je jen otázkou, jak dlouho ještě si čeští občané nechají od vlastizrádců a amerických pičlů sr*t na hlavu. Doufám, že všeho do času.
Já jsem proti tomu, aby byli fyzicky likvidováni vlastizrádci, tedy občané, kteří jsou příznivci našeho nepřítele, Ruské federace a chovají se jako kolaboranti spolupracující s našim nepřítelem. Já věřím v naši tajnou službu a vojenské zpravodajství, Kadle.
Hmmmmm
Něco maličko o tomto vím…
Rusko zaútočilo na Ukrajinu, protože je prej nacistická.
Je nepřítel Ukrajiny, ne nás.
Pokud do „nás“ počítáte Čechy a ne USA/Sorose/Ukrajinskou vládu. – To pak je Rusko váš nepřítel, ale ne nás.
Mužická necivilizovaná okupantská loupeživá chátra ( RF) kterou vede polomongol a bolševik z KGB Putin označila Českou republiku jako nepřátelský stát, je tedy jasné, že RF je náš nepřitel.
Ano, ale až po tom, co na ni začala útočit.
Když budete útočit na cizí lidi, kteří vám nic neudělali, tak o vás budou říkat, že jste nepřítel úplně všichni.
Kdo na koho útočil, ty prolhaný mužiku?
Ti zasraní banderovci na KDE KOHO ty debilní mongole!
Náš nepřítel je vláda v Práglu, Brusel a EU a USA a NATO.
A především Gestapácko co nás sprostě okrádá!
Nazdarek sadomasochisticky psychopaticky narcisticky omnipotente. Ver ze proti cemu jses nebo co by jsi chtel tady tak nejak nikoho nezajima. Ale tva psyche vybavenost ti nedovoluje si pripustit takovou zakladni premisu. Proto jsme my ostatni nuceni neustale v diskusich narazet na tve sprostoty tupost bezbrehou rusofobnost a idiocii. Diky takovym kretenum jez jsou skutecnymi zradci a likvidatory ceskeho naroda mame ve vlade takovou tupou vsehoschopnou fasisticko – nacistickou pakaz zasluhujici mimimalne verejny lync. Ale neboj na kazdou svini se vari voda. Doufam ze sve nazory budes verejne obhajovat az se zmeni podnebi. Usnadni to identifikaci. Hodne stesti.
A jak jste přišel na to,že kdo nekolaboruje s USA tak jako Vy , je automaticky kolaborant Ruské federace.?Neproběhla u Vás žlutomodrá lobotomie?Co takhle národní zájmy?To neznáte?No jo,to se kolaboranti ušáků neučí.
No bodejť ne když tě platí, že?
Souhlasím s Kadel – humánní varianta už neexistuje. Hrozí, že zase převlečou kabáty (stejně jako zahodili stranické knížky KSČ).
Ptal jsem se špendlíku (Zlatý Špendlík), jestli směřují k nějaké protirežimní činnosti a prý ne – jen legálně a nenásilně
Jako pojistka proti „novým a ještě horším ksindlům“ se mi jeví lidové pouliční soudy. A taky všeobecné právo na střelnou zbraň (tím by se narovnali síly s kriminálníkama a fízlama).
Článek super, vulgarita odpovídá situaci, bohužel. Vidle mají už třetí rok pohotovost, jen čekám, až se šustne o tažení na Prahu (a Brno, ÚSČR).
A „Jiří“ je fakt hovado.
– humánní varianta už neexistuje
ale existuje, pochytáme vládu a zabijeme je všecky. ale hummáně!
Správně tak asi na ně a ať si Pán Bůh ty dobré přebere….
při čtení některých článkú fakt nevím jestli jsem blbí já nebo pisatel. Co vlastně chce ten přemoudřelí profesor který se cítí ukřivděný za vyhazov aby se stalo? chce zrušit totalitu nasttolenou dnešní vládou, ale jak ,to už neporadí.Proč nikdo neodpoví a neporadí na článek ANTIVIRUS,je mi78let tudíž jsem dost starý na to abych s naprostou jistotou věděl že kecama ještě nikdo nikdy nic nevyhrál.Ani ten zrzavý alkoholik který nás tak zbkbnul ale bez pomoci a peněz od CIA by se spíš uchlastal sa svím kumpánem u Kalendů nebo na Váze kde od rána chlastali.Proto si myslím že jediný spůsob jak se zbavit dnešní vlády je použít jejich metodu.To je peníze nebo tyvydle jak se zmínil soudruh Macek,kterému nevadilo že byl jedním z nich.To ostatní jsou jen keci těch co se rádi poslouchaj. Dle mého mázoru Bud to KONAT A TO CO NEJDÍVE,nebo držet hubu.Pro mně je vzhledem k věku přijatelná ta první varianta,mě už můžou soudruzico vládnou skočit do pr..le,ale mám pocit že jim rád vrátim co mi za těch 78 let ukradli ničili mi život.Nevím jestli se dnešní generace k něčemu odhodlá pochybuji o tom když se po česku pořádají průvody Buzerantů nechutné koncerty a hlásání že je třetí pohlavý.Nato má vláda čas zasedat aby rozhodla zda je rodina dva buzeranti,a dvě lesby.Ale normalní populace ji nezajímá.Nejsem puritán je mi fuk jsouli něteří takový nebo makový ale at tím nezatěžují Stát a společnost.Takže,zanechme kecú a konečně konejme ku prospěchu celé zdravé SPOLECNOSTI.já se tohu už asi nedožiji ale doufám že zdravý rozum nakonec musí zvítězit!!!!
Nevadí mi obsah, i když se se vším neztotožňuji. Nevadí mi ani hovorová čeština, ale nešlo by TO napsat bez vulgarit?
Fialovej hnus zmiňujete, ale Váš výplod je protkán hnusy vulgárními. Takže s hnusy, prosím, začněte u sebe.
a proč by se měla hnusná a vulgárně zkur vená politika popisovat jako radostné bzučení včel v koruně rozkvetlé jabloně?
Květen – kvetou i jabloně, na nichž radostně bzučí včely.
Pokud se i Nojo trochu orientuje, a nejen v současné a nejen naší, politice, jistě dojde k poznání, že politika nikoho, nikdy a nikde nebyla čistá. Možná sem tam trochu i někdy maličko slušná.
—————————–
Zřejmě mnohým vadí, že premiér Fiala se chová slušně, protože takový je. Možná kdyby měl plná ústa vulgarit, byl by u mnohých, jemu pak podobných, populárnější.
——————————
Takovou mohou dělat jen slušní lidé, ale ruku na srdce, mohou a mají právo i chybovat. (Chybujeme každý)
Teď jde o to jak a za jakým účelem chybovat! K odvrácení něčeho nebo ve prospěch něčeho – spíš někoho.
Jděte do přírody, podívat se na ty rozkvetlé stromy, vnímejte i radostní bzučení včel a snažte se, i Vy i v této době, myslet pozitivně a dobře, neboť dobrá mysl půl zdraví.
Přeji hezký den, dobrou mysl a zdravíčko.
KARA,
moje slova
Fiala se nechová jako slušnej člověk.
Slušní lidé mají ohledy k ostatním, nekradou, nelžou, nepodporujou nacisty, dělají řádně svoji práci atd.
Poslouchat, jak je Fiala slušnej člověk je asi jako poslouchat jak Himmler vykládal esesákům, že je potřeba zůstat slušnými i při vraždění civilistů.
Vystřílet vesnici není v pohodě, když při tom mluvíte vybraně.
Už jste prostě šílená, paní Karo, stejně jako Fiala.
Jestli vám to není jasné, tak odpovězte, proč například okamžitě nezakázal prodej našeho obilí do ciziny, jako ostatní země a co budete jíst, až v obchodech nebude už nic.
To jsou takové základy, že kvetoucí stromy a bzučení včeliček nikomu žaludek nenaplní.
Je šílené si hrát na něco jiného a je šílené jít místo po podstatě po formě a dávat morální lekce kvůli sprostým slovíčkům, místo přemýšlení o tom, kam nás Fiala a celá vláda vedou a co budeme kupříkladu jíst příští leden a jak přežijeme příští yimu v promrzlých bytech nebo jak se budeme živit, až zavřou kvůli nedostatku plynu továrny.
Srouvnejte si v hlavě priority a dospějte.
Můžete si jako tréning dát 3 dny půstu. Jen abyste lépe chápala, kam se řítíme.
@KARA
Takových slušňáků už bylo.Třeba takový Dr. Mengele se navenek choval určitě slušně a plnil rozkazy. 💩💩💩
Hovno bohužel zůstane hovnem i když ho budeme nazývat odpadním produktem trávení. Tak to na světě chodí.
Tak jest – i člověk, který „je hovnem“ zůstane hovnem.
V jedné moudré knize je psáno, že člověka neposkvrňuje to, co do něj vchází, ale to, co z něho vychází. Vy nekakáte hovínka? Pak se ještě říká „čistému vše čisté“. Takže tento váš zpětný úder nemůže soudného člověka urazit…
To platí i na vás Karo.
Až půjdete příšte na záchod, pořádně si k tomu přičuchněte a nesplachujte (taková hra na to, že den neteče).
Uvidíte, že nejste jiný druh.
Se vám všem divím že na tyhle provokatéry reagujete. Je to do očí bijící, jak hecují.
Dovolil bych si doplnit. „I člověk, který je hovnem, zůstane hovnem“ – a nepomůžou mu ani tituly před i za jménem a ani „slušnost“. V takovém případě o něm platí to lidové rčení, že čím většího hovna, tím většího zápachu. V přeneseném slova smyslu. Právě ti uhlazení, slušní, svým vystupováním doslova jakoby polití cukrovou polevou, jsou uvnitř naprosto mešuge a zralí ne do vlády, ale do příslušného psychiatrického zařízení. Krásný den přeji. Přírodu ta lidská bída a trápení nezajímá. Z těch včeliček by si politici měli vzít příklad. Hlavně z jejich pracovitosti a obětavosti pro ten svůj včelí nárudek. Snad i ty včelky, které drží ke svému národu někdo neoznačí za nácky, jak se dnes stává právě vlastencům. Vlasti zdar a kolaborantům a zrádcům mor.
Karo, píšu to, jak to cítim. Chápu, že to někomu nesedí. Ale v tom je taky ta krása, že jsme každej jinej a ne horda identickejch biorobotů se stejnejma preferencema, vysypanejch z nějaký velkovýroby. Když nám vládne banda grázlů, zlodějů, a vrahů, někteří z nás holt preferujou to pojmenovávat pravými jmény a bez přikrášlování. Komu se to nelíbí, vždycky může číst jiný články. Je jich tu naštěstí dost.
Nojo, to je ale právě ono!! Oni by chtěli abychom sdíleli jen TO, co oni hlásají, ostatní názory jsou nepřípustné.
Jak si mám vysvětlit hlásání do éteru nějakou Jiřimu, která tvrdí že nějaký Rychetský má nárok na názor, co se děje na politické scéně, momentálně okolo p. Klause. Tak jak je to? Někdo se může vyjadřovat, mlžit a pomlouvat druhého a má na to právo a 3/4 spoluobčanů musí držet huby. To je divný co?!!
Na hrubej pytel patří hrubá záplata,paní KARO..
Nazývat to,co nás už přes třicet let čím dál tím víc dusí,rozděluje,okrádá a hubí- HNUSEM je něžná lichotka srovnatelná z roztouženým tokáním pod rozkvetlými šeříky.Současná smečka hyen,výsměšně
nazývaná vládou ČR je naprogramována k totální destrukci obyvatel této země,
Jeden každý jejich skutek,každá věta opustící jejich vlastzrádné tlamy jsou pro národy této krásné země
kroky do pekla bídy,nenávisti a občanské války.
Tady už slovo zjevně nestačí,Začíná být potřeba mít hole v ruce.
No Karo zde neskoumame formu ale obsah. Tech vulgarit vzhledem k tomu ceho se clanek tykal je tam myslim jeste pomalu a jsou pomerne slabe. Osobne kdybych dal pruchod citum bych byl mnohem mnohem vulgarnejsi. Preji krasny den.
Pokud ovečky a oslíci neprozřou, tak je veškerá snaha marná, neb těch 70% umlatí tupostí ten zbytek, kterej se bude snažit o změnu. To, že nějaká světská spravedlnost je jen chiméra by mělo bejt jasný každýmu, takže nezbýva čekat, že existuje vyšší moc, která do toho hodí vidle. Už to vidím na podzim, jak si ovce bez remcání, zahalený do Ukrajinský vlajky, nasadí náhubek a stoupnou si na nádraží do fronty na, nevím už kolikátou, tečku.
Neřekl bych, že je to 70%. – Už jen proto, kolik lidí doopravdy volilo pětikolku, kolik současnou opozici a kolik vůbec.
Problém je, že nikdo neví, co legálního dělat.
Myslím že to lidi vědí co dělat ale nedrží se zásady na HRUBÝ PYTEL HRUBA ZAPLATA!!!! Chapu je raděj se řídí že BLIZSI KOSILE NEZ KABAT. Pokud je jim 20 a mají život před sebou. Ale pokud chtějí žít ve srabu až do konce živita je to jejich volba.Na to spoléhají Ti dnešní gauneři a říkají si komunisti vydrželi 40let takmi to skusíme taky.Po nás potopa!!!!
Jeden puč nám předvedli komunisté v roce ’48, druhý – za pomoci ruských tanků – v roce ’68. Okamurovic fanatici nám – prostřednictvím teroristy Baldy – předvedli jejich metody nynější.
Je nejvyšší čas všechny ty PUČISTY a jejich fanatické příznivce izolovat v místech, kam bezesporu patří ▶️ např. Mírov, Bory, Valtice atd.
Po roce ’89 zvítězilo naivní heslo NEJSME JAKO ONI, jehož následky se nyní projevují v plné nahotě!
NECHME SAMET SAMETEM, PÁNOVÉ A DÁMY, BUĎTO S NIMA ZAMETEM, NEBO ONI S NÁMI❗
(snad nyní budou tato slova moudrého člověka, jež byla mířena na nositele zločinecké ideologie, vyslyšena)
… do ValTic s pučisty NE, do ValDic ANO
Upřímně děkuji Frigo z mála.
Ani gramaticky a literálně sebekonalejší kritika vaši ubohohosti,by ji nedokázala takzobrazit jako tato zpověď havloidního humanitárního progresívního
maobolševika.
Zjevně vzpomínka na léta příspěvků do Mladé Fronty či Rudého Práva.
Radujte se ,ta doba ju tu zpátky.
SLÁMA U KRAVÍNA.
Chááááá
raduji se
MOSKVA na dně ❗
Krasne a trefne. To se ceni.
To by ta vězení musela být pro miliónovou populaci, byla by na ně potřeba obrovská spousta strážných a měli bychom málo lidí, co by vydělávali na stát prací.
PS: Zapomněl jste na palácový převrat z roku 1989, zorganizovaný StB.
ORNIUS, aktivity estébáků v roce ’89 do mého výčtu pučistů patří rovněž.
Takže – abychom si to ujasnili:
1948 nebyl žádný puč. Lidé zvolili rudou chátru ve svobodných volbách, protože ji chtěli. Stačí si probrat dobové dokumenty. Takže žádný puč. Paradoxně, volby ’48 byly svobodnější, než volby současné, protože existovala varianta „bílého lístku“, která dnes není možná. Něco si o tom přečtěte.
1968 nebyl žádný puč. Šlo především o vojenskou operaci přesunu vojsk Varšavské smlouvy blíže k předpokládané linii budoucí fronty. Varšavská smlouva byla tehdy ve velké nevýhodě proti NATO, která měla jaderné zbraně v podstatě na hranicích železné opony, zatímco VS až někde na Ukrajině. Bylo tedy nutné vytvořit zbrojní sklady jaderné munice na území ČSSR (objekty krycího jména Javor). Šlo tedy o regulérní přesun vojenské síly v rámci vojenského bloku, jehož jsme byli řádnými členy (tedy asi tak stejně, jako když se Američani prohánějí po Evropě na východ).
Balda nebyl členem SPD a nevykonal tu svoji sólo akci v jejím jménu, ale ve jménu svém. To, že někdo má něco rád, ještě neznamená, že je s tím spjat. Je to stejné, jako byste tvrdil, že rozpoznávacím znakem toho, jestli je někdo nacista, je fakt, jestli rád jí chleba (protože většině nacistů přeci chleba chutná, ne?)
Pane, blábolíte propagandu. S tím si běžte do Cemperu. A spláchněte za sebou.
Klobouk dolu Vazeny…
Můj úvodní komentář opět splnil své poslání …
Šiřitelé KREMELSKÉ propagandy a dezinformací se jako vždy přihlásili, a svými vyjádřeními potvrdili, že jejich idol končí, tak jak je uvedeno v této písni 👇
https://m.youtube.com/watch?v=IE_GnXXSht8&feature=share
Nevím jak to mají ostatní,ale mým idolem ZELEný mor
Ukrajiny nikdy nebyl.
Tak nějak melete z mála polojmenovče..
Nechte se přepudrovat,převinout,utřete si hejla u nosu.,nudíte.
Žes gramatický analfabet z MNOHA, zjistili již mnozí. Že jsi i hlupák, předvedl jsi nyní – já se o Ukrajině ani slovem nezmínil
U píííva PAVEL, se dá jeho omezenost ducha vysvětlit častým chlastem, kdežto ty ses musel „degenere“ narodit (i bez toho převíjení a pudrování)
Jedno dítě a ještě blbec.
Odkud znáte kremelskou propagandu?
Chodíte na webovky Kremlu a tam je nějakej její nástin? Máte odkaz?
Přijdete mi tak trošku jako „odborníci“ z mainstreamu, co nám dlouhé týdny vykládají, jak se Putin chystá dobývat Kyjev, aniž by si všimli, že se o to vůbec nepokouší, ale rsuká armáda kolem Kyjeva zůstává jen jako hrozba, aby Ukrajinská armáda nemohla jít na pomoc bataliónům na Donbase a ty tak mohly být obklíčeny.
Bylo fascinující sledovat ty jistoty o úmyslech ruského velení.
Jako, už jsi Fátimo zase nachytal i mě. Jinak bych sem bejval zase dychtivě naivně nepřiběh, že jo. Jak sem dycky hodíš ten úvodní komentář, tak na to taky ihned nalítnu a tím potvrdím konec idolu. Jsem na něj teda taky kouk, a máš to v něm trefný jak prase! To já když si pak uvědomím, jak jsem zase byl nachytanej, protože jsi to navlík, aby se potvrdil konec, normálně mám pak z toho zkaženej obdiv k vopuchlýmu mužikovi.
Holt se zase ukázalo, jakej jseš liška podšitej a jak jseš všemi mastmi mazanej, když ti to pokaždý všichni bídáci sežerou. Jen ale buď vopatrnější s těma bouchačkama. Sým jsi přeci říkal, jaký to bylo nešikovný, když tě posledně sebrali jen v těch trepkách.
A to ti ještě musím říct. My teď nabírali nějaký nový lidi do práce. A jeden z nich jako by ti bejval z oka vypad! Teda skoro vypad! Koukal jsem mu teda do papírů a nakonec jsi to ty nebyl. Taky jsem si pak na druhej pohled povšim, že neměl ve vočích takovej ten nebezpečnej lesk a nezkrotnou inteligenci, a že celkově nevypadá jako děsnej Manfred. Ale já se ti nejprve tak lek!
Jako, MÁRO, poslední moje dobrá rada tobě zní 👇
Sbal si ty „bouchačky“, vyraz do Fatimy, a tam se někde v ústraní picni 😡
Pomůžeš sobě, a především mnoha lidem kolem tebe. Jako, to mi mi věř, jako FAKT
Počkat, poslední? Ty už jsi mi někdy Fátimo radil? Zatím všechny skutečný a dobře míněný rady jsem přeci dával já tobě. Hromadu. Třeba ať si dáš nick Sandokan, nebo naposledy ať rozjedeš na ďábla Putina ten tvrdej psyop co jej umíš.
A co to do tebe tak najednou vjelo, že jseš takovej natrucovanej? Nebo máš zas návaly? Jako, a jestli je to kvůli těm z..dům (já to tehdy nevytečkovával, ale to už je jedno) jestli je to prostě kvůli tomu, že jsem ti to řek tolikrát, tak copak já za to moh? Já snad? Jo, oba jsme z toho byli vyvalený kolik toho je, když jsi to spočítal. To jsme byli. Ale copak jsi tenkrát aspoň na chvíli jím nemoh přestat bejt? Nebo teď? Teda, já vím, že nemoh, protože to máš vrytý, ale aspoň to nehaž na druhý. Koneckonců, kdo to byl, kdo všechny ostatní pak vokřik, že to maj ztlumit, a říkat ti jen třeba ten š..in nebo podobně? Já to byl. Sám proti takový spoustě. A ztlumili to! Sice ti občas nějakej z..d přilítne, ale furt to hlídat už nemám sílu, když to navíc je pravda. Někdy mě Fátimo ten tvůj nevděk zamrzí…
Snad již všichni místní trollové se pod mým úvodním příspěvkem „udělali“, svoje fikus-bajky dopsali, takže mohu zopáknout to podstatné 👉 k Ukrajině 🇺🇦 patří i KRYM, a pak to vše zabíjení skončí ❗❗❗
No, možná vojenský převrat….
Paní – víte že se říká, že přání je otcem myšlenky?
Jak jste se vyjádřila by mohlo být následkem že ještě trochu podřimujete snad dokonce spíte spíte či jste si i hlavu nějak přeležela). Nebo si TO opravdu – i s pak důsledky – přejete?
Vojenský převrat, což jistě víte, znamená vždy násilí.
A jistě také víte, že NÁSILÍ PLODÍ NÁSILÍ.
Probuďte se a to nejen nyní a nejen dnes!
Zbraně umí vzít do ruky každý debil, ale správná diplomacie, kterou dělají slušní a inteligentní lidé vyjednáváním není nic lehkého a jednoduchého a ani mnohdy rychlého.
Také nejsem ze všeho co se děje v politice u nás i venku nadšená, ale věřím, že svět snad nebudou řídit jen hlupáci a zbohatlíci. Což se může vyložit jako dva v jednom.
… že svět nebudou řídit jen hlupáci a zbohatlíci…? (tomu věříte)…
Víte, když někdo zbohatne vlastní prací a přičíněním, je to správné a spravedlivé. Ale ukažte mi někoho, kdo vlastní POCTIVOU prací zbohatl tak, aby se stal takřka neomezeným vládcem planety a i vlády velmocí měl na háku (vždyť, kdo je dementní senilní stařík Biden, který musel být na post „prezidenta“ USA dosazen kolosálním bezprecedentním volebním podvodem), A nejsou to jen Rothschildové… Ti, co zbohatli POCTIVOU prací a vlastním úsilím, si toho většinou jsou vědomi a znají cenu peněz, tudíž se chovají racionálně a mívají i ušlechtilé sociální cítění (z našich známých „zbohatlíků“ budiž jmenováni třeba Hlávka nebo Baťa). A ukažte mi dnes nějakého takového „zbohatlíka“… Kromě manželů Cadburyových z Birminghamu takového neznám (alespoň ne u nás). To, že si někdo může uplatit i vlády světových velmocí, v pořádku rozhodně není. Jenže – už se stalo… Co s tím?
Jak byste se zachovala, kdyby vám někdo nabídl na ruku několik míčů (miliónů) s tím, že budete „držet hubu a krok“? Šla byste do konfliktu ve jménu své „cti a poctivosti“, nebo by vás ty miliónky také ohnuly?…
Podle mého názoru je na humánní a korektní řešení pozdě!
Ne není pozdě.
Za další – nějaké „míče“ za držení huby a kroku – nikdy a proč? Protože lehce nabyl – lehce pozbyl.
Za další a prioritní, i když to moje velká potřeba vůbec nevoní, jako u všech, moje svědomí nikdy nepáchlo a páchnout nebude.
Nepotřebuji maliny ani jahody v zimě, ani banány, ani trajdat po světě ….
Ne, nešla bych DO TOHO ani jsem nikdy neměla chuť, i když možnost byla, jít do toho co nevonělo ctí a poctivostí.
Pokud chcete pouze provokovat, prosím, už toho nechte.
KARA, těch debilů, co by nezodpovědně vzali zbraně do ruky, a kteří k tomu dokonce nabádají i druhé debily, je povícero.
Do čela ozbrojeného vojenského puče staví např. nadpor. Fiedora, s právníky Hamplovou a Koudelkou v týle 😡
Pokud by měli onen ozbrojený PUČ vést výše jmenovaní, pak je to – řečeno slovy Jiřího – srada jak c y p
@Frigo z mála
Někteří trpajzlíci mají kvůli zbraním, co skladují doma v DD, i policejní razie. A ještě se tím chlubí na internetu. Jsou to debilové.
..a proč mi to, ty senilní důchodkyně LAD/NAC z DD, sděluješ?
Já mám svoje zbraně po ruce.
Nemachruj, jsi rád že se s mím vychčiješ a tady děláš ramena.
Pííívo PAVEL konečně vystřízlivěl, a hned se nám tu svěřuje, jaké má potíže s močením ..
MOSKVA na dně ❗
Tak to je možné, ale na tom zlatém dně, protože Moskva vzkvétá a s tím nic kozí chlívek neudělá, protože si nebyl ani schopnej vyřídit restituce. No bodej by ne, když nespočítá ani brabčáky na střeše a plete si to s orli.
Pííívo, dej si panáka a raději ještě buchni na kavalec
Meleš tu cosi o chlívku, restituci, vrabcích …
Kdo ti má rozumět?!
Sama píšete, že věříte.
O tom to celé je.
Vy jen věříte, rozebrat si to nepůjdete, abyste do toho lépe viděla a doopravdy chápala, jak to celé funguje.
Nemá žádný smysl s vámi debatovat o vaší víře, protože se nezabýváte realitou. Věřit si může každý na co chce.
Jsou lidé, kteří věří na to, že jim pod kůží lezou brouci a rozmlouvají jim to profesoři psychiatrie a konce to nemá.
Taková je síla víry.
Vojenský převrat by znamenal:
– zatčení vlády, blokaci parlamentu
– bloknutí (dočasné) internetu a sítí
– vypnutí (obsazení) hlavních médií
– fyzické zajištění managementu (administrativy) velkých měst
– uzavření hraničních přechodů
– uzavření letišť
– obsazení komunikačních uzlů (hlavní křížení silnic a železnic)
Naše armáda má lehce přes 20 tisíc příslušníků. Z toho plně akceschopných tak polovinu. Policistů je ke 40 tis. Z toho také tak půlka schopných pouliční akce.
Takže?
U nás žádný vojenský puč nehrozí. Nemáme lidi. Asi úmyslně…
Vojenský puč může ovšem ještě pořád udělat sama vláda. – Ne sama proti sobě, ale jen změnit způsob vlády.
Když jsem to po vás začal číst a došel jsem kdo poloviny příspěvku, tak mě napadla přesně vaše poslední věta.
Jako občané ČR máme ŠACH-MAT!!!
P.S. Proto zřejmě ta pohodička tabáček, nám se přece nemůže nic stát. Kdo se včera díval na Okamuru v PS, tak Rakušan se culil a myslel si o (!).
Mě Rakušan připadal jakože si už uvědomuje, jak moc to všechno posrali.
Máte pravdu, pane Vylíčile. Nicméně na věc se dá koukat i obráceně. Silové složky, loyální státu, tedy čítají ani ne 100 tisíc mužů, spíš tak něco přes 50. Vezmu-li ale, naopak, v potaz variantu občanské vákly, pak proti každému tomuto pohůnkovi režimu stojí skoro 100násobná přesila bojeschopných lidí (nepočítám děti, starce a kolaboranty). No a to už je daleko optimističtější varianta.
Ano, je krvavá. Byla by to nerovná bitka, na jedné straně vyzbrojených a dobře vycvičených bojovníků, na druhé straně podstatně hůře vycvičených a vyzbrojených prostých lidí. Ale bez šance to rozhodně není, 1:100 je krutý poměr. Samozřejmě by muselo jít o guerillovou válku s partyzánským stylem boje. Jenže – plánujte něco takového s národem, v němž je 70% ohebných ovcí … (viz počet očkovaných). Bude muset být ještě výrazně hůře, aby konečně vzali do rukou cepy a sudlice.
A to není ještě jistota, aby je pak na dálku nevypnuli, jako jiné zbrojní systémy. Kdoví co fakt v těch sračkách je.
Jedno až tři procenta voličů bude volit emigraci. Je to zoufalé, ale legální. Volit nohama. Za bolševika ani to nešlo.
Já zde proruské kolaboranty, kteří jsou příznivci našeho nepřítele, mužické necivilizované okupantské loupeživé chátry (RF), velice často vyzývám k vystěhování do „ráje a blahobytu“ Vladimíra Vladimiroviče. Tak snad tuto výzvu někdo (z řad nenávistné nácko-bolševické kolaborantské lůzy) vyslyší.
Táhni na seznam mentále!
Měl bys jít příkladem, Jiří. Co drží v této, kremloboty prolezlé zemi, Tebe?
Máš to popletené, mužiku, proruské nenávistné svoloče je zde, v České republice, menšina.
Jak to víte Jiří?
Ty mluvis o nenavisti? Dalsi ze znaku psychouska?
Inu, mandelinko, když je to menšina, pročpak Tě tak vzrušuje? Žeby to bylo jako s tou onanií? Říká se totiž, že kdo okázale tvrdí, že nikdy neonanoval, leští bobše večer co večer dodnes…
Také se vám to tak dlouho vše načítá? Děkuji za odpověď.
TAKY PAVKO,TAKY.Na zobrazení tohohle žvástu jsem čekal skoro dvě minuty.Cenzor asi neumí čís rychleji,co chtít od digitálních progresivistů,aby uměli číst?
Děkuji, jak vidíš jsi jediný kdo vyslyšel moji prosbu. Ostatní se na mě vysr…i. A pak se tu bavíme, jak bychom se měli dát dohromady. Já mám čisté svědomí, po první zavíračce jsem na dotaz co je s tím odpověděl dobře třem kolegům. Voni mi to rodiče říkali ty každému vyhovíš a pak se na tebe každý no však víš.
Je to na hranici trpelivosti.
Násilí je zdrojem násilí. Kdo ho primárně vyvolává, dostane jednou na frak. Jak dlouho se budeme jen podřizovat a poslouchat? Ohýbají nás tak nestydatě, že to rozum nebere. Úplně blbé je ale, že spousta lidí si v tom přijímaném násilí přímo rochní, protože se dali přesvědčit, že je to pro jejich „dobro“. Kdy se budou zodpovídat z nesmyslného násilí ti, kteří ho na nás poslední dva roky páchali? Proč je pořád ticho po pěšině? A to chtějí ještě přitvrdit?
Sledoval někdo vládní poslance vysvětlovat, proč nemohli poslouchat Okamurovy otázky a museli odejít?
Podle toho, jakej měl Rakušan pohled, tak si už uvědomuje, do jaké katastrofy se řítíme a jak to s nima může špatně dopadnout.
Myslím, že kdyby teď Fiala vypadl, tak se bude schopen nějak s Okamurou domluvit.
Kdyby se naši předkové striktně drželi zákonů platných v té které době, tak by, mimo jiné, nikdy nevzniklo Československo.
Za to jsou národy žijící na jeho území už přes sto let
trestány úrovní svých představitelů a zástupců
,kolego M
Byl to jen příklad. Nejen že by nebylo Československo, ale možná by tu dodnes bylo i nevolnictví a robota. Vrchnost si vždy dělala zákony podle svých potřeb a tlak „poddaných“ na zlepšení životních podmínek byl skoro vždy posuzovaný jako porušení nějakého zákona. Takže mne vážený pane kolego nechytejte hned za slovo. Jde o to, že dosáhnout zlepšení kvality života není možné v některých případech dosáhnout jinak, než za cenu porušení aktuálně platných norem.
Jen pro pořádek,nikoliv provokaci,Nevolnictví zrušil v roce1781 císař Josef druhý,robotu císař František Joswf první,.
Vrchnost si dělá zákony podle svých potřeb dodnes a beztrestně je překračuje(viz současnost).
Zlepšení svých životních podmínek lidé dosáhli
kolektivním vystoupením,které vrchnost samotnou
časem donutilo svoje zákony tomu přizpůsobit.
Postup,který se v současnosti nedokáže prosadit.
Nic proti Vam kolego. Naopak. To ze vrchnost zacala polevovat je ve zrychleni cyklu pokroku a informovanosti plebsu. S pokrokem prislo sireni informaci a to i puvodne plebsu skrytych. Protoze si chteji udzet standart a pritom drzet ovce na uzde a vyhnout se hnevu davu museli zacit polevovat. V dnesni dobe je frekvence tak vysoka ze nestaci reagovat na zmeny a menit systemy rizeni tak to zkousi likvidaci a uvrhnutim lidstva zpet. Doufaji ze tim zpomali a rizeni jim prestane unikat mezi prsty.
Co je tohle zase za neználkovské blábolení záměrně směřované k nahlodání poškozených občanů, aby zase drželi hubu a krok a opakovali si pro sebe do zblbnutí zločinci šířený nesmysl nemůžu nic dělat nemůžu nic dělat nemůžu nic dělat …
Tak za 1. občanské zadržení je součástí právní úpravy zákona o policii … i občan může a v nejzávažnějších zločinech, i těch nejmenších přečinech za určitých okolností, jaké byly ze strany státních zaměstnanců mnohokráte zcela zjevně spáchány (ne opravdu nemusíme čekat než nějakej skorumpovanej soudce pravomocně rozhodne o naprosto evidentních zločinech kde jsou prostě mrtví zasebevraždění občané a i v mainstreamu jasný důkaz „pomoci v krizi kterou záměrně vyvovali“ brutálním nárůstem zjevně nezákonných exekucí, především těch nezákonných bez soudu bez možnosti obrany tzv, daňových, které exekuují prakticky vše nikoliv jen nějaké daně, je to přesně ten bič na chudé bezbranné občany mantrou tzv státních exekutorů všehoschopných bez obrany kterou tady někdo pořád nesmyslnně propaguje ……), dokonce by měl i když se mu nechce, zadržet pachatele omezit jej na svobodě a předat spravedlnosti ( v tomto případě jelikož tu samotní zločinci zničili justici a namísto ní vybudovali zločineckou bandu tedy na neurčite do doby, než se vybuduje ty zmetky někam do sklepa a davaj kartu a pin jestli chceš chleba a vodu… už žádnej stopadesátitisícovej plat za budování justiční mafie nedostaneš …)
Za 2. článek 23 Ústavy je stále platným právním nástrojem a jak řekl samotnej soudce, jakmile je k jeho aktivaci daný důvod, tak se již nezkoumá jestli se může nebo nemůže využít …. v ilustraci je jesně znázorněno, že byly již dávno marně využity všechny zákonem definované prostředky pro nápravu věcí, a tedy tento článek je legitimní a zcela legální použít, přičemž tento nedefinuje způsob, jakým občané mohou svůj odpor provést, a zákon tedy nedefinuje v takovém případě co je jest v jeho aplikaci občanům zakázáno, přičemž na toto tedy myslí další ustanovení a to takové,. že co není zákonem občanům (nikoliv úředníkům!!!) zakázáno, to je automaticky občanům (nikoliv úředníkům!!! tam je to přesně naopak a oni nesmí prostě nesmí dělat nic co jim není výslovně zákonem dovoleno!!!) povoleno (Muselo by být napsáno vyloženě v tomto ustanovení, že při aplikaci článku 23 občan nesmí to nebo ono, ten článek je pojistkou demokratického zřízení a dává pravomoce občanům bránit demokracii a svoje práva a svůj majetek a životy a jak s nimi naločí ajak je prožijíá před každým šmejdem, co si myslí, že usednutím do kanceláře a přidělením razítka se státním znakem pro něj přestala platit trestní odpovědnost za páchání zločinů a že si může beztrestně dělat co jej napadne nebo nekonat to co je jeho úřední povinností ať se mu to líbí nebo nelíbí … například státní záztupce má služební zákonem danou povinnost stíhat, a to samozřejmě s maximálním nasazením dále definovaným mnoha paragrafi, každý trestný čin, o kterém se dozví …. uložení nebo nepřijetí trestního oznámení státním zástupcem, tedy kdy jej ani nezaregistruje a nedá pokyn jej řádně prošetřit a případně až poté odložit s řádným odůvodněním proč nemělo dojít ke spáchání trestného činu, tak jak je psán zákon a tretní řád, jest samozřejmě zločinem, i kdyby jste totiž napsali, že pepa vomáčka plivnul do rybníka a podáváte na něj za to trestní oznámení pro vraždu, tak vám nesmí dle zákona státní zátupce ani policista napsat obecnou a nepřezkoumatelnou větu, že věc ukládá, protože neshledal, že by došlo ke spáchání tretného činu….. tuhle větu píšou dnes a denně ale nesmí a dobře to vědí .. ani to nezaregistrujou jako TČ pod spisovou značku aby se vyhnyli vyšetřování a aby se vyhnuli odlvodnění v rozporu se zákonem… oni totiž musí napsat něco jako, plivnutí do rybníka není tretným činem vraždy protože to by tam musela vzniknout nějaká mrtvola, nebo by muselo být prokázáno že v tom plivanci byl jed a kolem plaval potenciální mrtvej a tedy by se mohlo jednat o pokus o vraždu žádný takový důkaz tam není protože kromě vašeho tvrzení jste nepředložil žádný jiný důkaz že k tomu plivnutí vůbec mělo dojít, no a předtím by samozřejmě navíc musel policajt nebo státní zástupce vyzvat dotyčného oznamovatele k tomu, aby doplnil nějaké další důkazy k tomu kromě svého tvrzení … je to sice opruz, ale takto to musí dělat, ne proto že by bylo správné aby kdejakou hovadinu řešili a registrovali a odůvodňovali, ale proto, aby nedošlo k zametání tou výše uvedenou ubohou nic neříkající větou k zametání pod koberec velmi závažných a spáchaných zločinů. jakým je i zneužití pravomcí úřední osoby, apartheid, a podobně …)
Pokud víme, že je tu zločin velmi organizovaný a rozsáhlá korupce a jánabráchismus, tak prosím přestaňme používat výklad zákonů, které účelově ve svůj prospěch a nezákonnou beztrestnost šíří tito zločinci. (Vzpomínáte „výrok soudu musíme respektovat“ a podobné blábolení když nám jasně i tomu největšímu hlupákovi v posledních 2 letech ukázali, že výrok soudu respektují jen pokud se jim hodí do toho co chtějí oni jinak na něj kašlou i opakovaně…… nebo v případch kdy došlo k uvěznění nevinného a zločinné jednání soudce bylo zcela evidetní včetně zmetků co od něj jen opisovali ty jeho nesmysly avyložené již prokázané lži, kdy dokonce vkládal do úst svědkům něco, co vůbec neřekli a z toho potom tvořil rozsudek ….. já sem státní zástupce a já sem řekl a co řkenu nebo udělám je „právní názor“ a za ten přece nemůžu bejt trestán ….. a podobných milión naprostých nesmyslů a blábolů ze strany zločinců a notorických razítka postavení zneužívajícíh lhářů)
Dobré, ale udělal bys službu národu i lidstvu kdyby jsi to zavěsil na brutopýra organického akismeta mechanického ať puknou z výheka gramatika jednoduchých českých slov stručných vět slabikáře, bossingostalkingového kádrováka hulvátství.
https://www.youtube.com/watch?v=C5IJ1uXxywA
Opet smekam. Tolik pravniho povedomi. Jsem dnes pocten ze mohu cist tolik inteligentnich prispevku. Dekuji.
GENERÁLNÍ STÁVKA VŠECH PRACUJÍCÍCH OBČANŮ ČR, KROMĚ KRIZOVÝCH ODVĚTVÍ
Proč to komplikovat na odvětví? Nepřítel je jasný .. .kradl sis z našich daní na úřadě v politice v justiční mafiii v exekutorské mafii ve státem nařízených nedobrovolných odvětvých typu STK, zdravotní „pojišťovny“, tak chcípni hladem a smradem neprodáme ti už ani rohlík, nedodáme ani wat ani kapku vody … normálně přijedou a odpojí jim to ouřadům a politikům mafiánkům a zločincům, že pro takové osobyu nedodáváme, nepojedeš na benzín ani naftu a lidičky zlatí boubelatí vode dneška si to budeme bez zdanění obchodovat všechny ty služby a zboží ať se ti zloději třeba po a zvyšujou si ty svoje platy jak chtějí a tisknou si papírků co chtějí my takové ničím nekryté zpoůsobující inflaci pro pracující v soukromém sektoru ale maximální luxus pro ty co jen berou a tisknou už nebereme … že nevíme kdo je kdo .. přece sou všude ty tajný seznamy .. stačí si je jen vzít i těma serverama ať víme kdo jsou zač …. paraziti … celé 2 roky na houmoffice a sotva vylezou tak jenom kradou co ještě neukradli i když je to na řetězu .. a jen vyvolávají další a další krize …zmetci nenažraný …
nelíbí .. tak poď makat a dělat něco užitečného pro lidsto … né vytvářed milión nesmyslných protiprávních lejster a zaměstnávat tak kamrády na dalších úřadech ke škodě občanů…
https://www.youtube.com/watch?v=UWUppUMhtIg
https://www.youtube.com/watch?v=oRv5tYkk-Ys&ab_channel=SpolekSvobodn%C3%A9r%C3%A1dio
No, hlavně si pořiďte dostatek zásob, dokud ještě něco je a dokud jsou ceny příjatelné. Páč ať to tu půjde kamkoliv, určitě se později (a to nejspíš brzy) vyplatí.
A nemáte někdo dobrý typ na solární nabíječku, co umí AA i AAA a je spolehlivá?
tolik srandy a zadarmo
nějaká píča se tu v reakci dožaduje slušnosti
hele Antivirus , víc studuj život, rada zadarmo : o tom co je a co není „legální“ rozhoduje momentální vítěz
dovětek: nebo si zajdi na ministerstvo vnitra za rakušanem a domluv s ním besedu v nějaké mateřské školce na téma “ jak zabít fialový hnus“ , on je odborník na toto téma, tak ti jistě podá pomocnou ruku, chlape si ty vůbec neumíš poradit
..legální náprava nefunkčního státu? Proboha, zavolejte Arnošty, ať na něj hodí síť..
Relativně funkční stát se v nefunkční mění postupně, plánovitě a tak, aby byl nefunkčním pouze ve směru zdola! Nejde o náhodné dílo hlupáků, nýbrž o systematický proces, v němž hlavním zadáním je neumožnit legální změnu proti vůli plánovačů, a to v kterémkoli z uskutečňovaných kroků. Prvotní fáze probíhají skrytě a jediným jejich markerem je dílčí obměna realizátorů, která má u pozorovatele vzbudit dojem, že dochází k nápravě předešlých chyb. Důležitou součástí procesu přeměny jsou přechodná období zvýšeného tlaku na občany, jejichž účel je dvojí:
– ověření reakcí společnosti
– vypěstování reflexu, že vláda vždy zajistí změnu k lepšímu
Posledním aktem je vytvoření mezní situace, vedoucí k otevřenému střetu, po němž je „..vláda nucena učinit jistá opatření v zájmu zachování pokoje, stability a budoucí prosperity..“
Nutnými předpoklady vítězství je schopnost vnutit protivníkovi místo, čas a způsob boje.
tak jsem si početl a načerpal ponaučení o části polečenství,některé příspěvky jsou fakt výživný,a tak si říkam jako můj děda: MÁME SEDOBŘE!! DOBŘE NÁM TAK.Kdo toleruje zrůdnost sám se řadí mezi zrůdy. A to platí i o mně.Také nic nedělám a omlouvám to stářím,ještě že nemám potomstvo které by mě za mou nečinost jednou proklelo,snad se dočkám lepších časů.https://pravyprostor.net/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gifhttps://pravyprostor.net/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif